Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Len Cantello op mei 08, 2013, 11:58:05

Titel: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Len Cantello op mei 08, 2013, 11:58:05
http://www.faberwebshop.nl/vlag-cambuur-kampioen-1828.html

Mooi. Gelijk maar ff bestellen dat ding!
|:) |:)
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Kunstgras op mei 08, 2013, 21:06:16
Er staat een verkeerd logo op. Jammer, dit is voor mij een reden om die vlag niet te bestellen.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Dokkumer op mei 08, 2013, 22:46:02
 :scc We zullen het er helaas mee moeten doen Kunstgras.. Alleen zullen we het hier op het forum niet gebruiken ;)
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Westerpark op mei 13, 2013, 23:07:37
Hij hing alweer/nog steeds bij VI vanavond  |:)
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: SCCornjum op mei 15, 2013, 20:12:37
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuurculture.nl%2Fwordpress%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F07%2FSAM_0226.jpg&hash=37a7c8f0bac8c518a9a5ecc858ccc00f4b59fab1)
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: gewoon een fan op mei 16, 2013, 07:31:36
Ik ben het helemaal eens met deze vlag,wat een rot streek dat dit bestuur ons de Eredivisie in heeft geleid  ;(
Wij horen in de Jupiler Leaque.

Nu even serieus,wat heeft deze vlag nu weer voor zin?
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Clint op mei 16, 2013, 07:37:16
Is een ouwe foto juh.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: SCC-J op mei 16, 2013, 07:37:42
Citaat van: gewoon een fan op mei 16, 2013, 07:31:36
Ik ben het helemaal eens met deze vlag,wat een rot streek dat dit bestuur ons de Eredivisie in heeft geleid  ;(
Wij horen in de Jupiler Leaque.

Nu even serieus,wat heeft deze vlag nu weer voor zin?
deze vlag is al bijna een jaar oud. Toen we eerst al het logo incident hadden gehad en vervolgens het idee van het bestuur om met dkv samen te werken.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: gewoon een fan op mei 16, 2013, 08:21:32
Oh,vertel dit er dan de volgende keer even bij  :insane
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Ronnie tng op mei 16, 2013, 16:20:53
Citaat van: clint op mei 16, 2013, 07:37:16
Is een ouwe foto juh.

Die wel weer toepasselijk is. Op een kampioensvlag hoort maar 1 logo  :scc
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Sonnema op mei 16, 2013, 17:32:14
volgens iemand binnen Cambuur zou het oude logo weer terug komen. Maar eerst zien dan geloven
Titel: Re: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Don op mei 16, 2013, 18:04:18
Citaat van: Sonnema op mei 16, 2013, 17:32:14
volgens iemand binnen Cambuur zou het oude logo weer terug komen. Maar eerst zien dan geloven
Die geluiden gaan inderdaad rond. Maar zoals jezelf al zegt: eerst zien dan geloven. Heb de laatste weken dat verkrachte logo veelste te vaak voorbij zien komen.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: denistel op mei 16, 2013, 22:08:12
ik ken mie er niet druk over maken 2 aug gaat het los
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Kunstgras op mei 17, 2013, 00:50:08
Ik wel. Clubcultuur vind ik zelfs belangrijker dan sportief succes.

Zonder clubcultuur geen Cambuur. En het wapen vormt daar een erg belangrijk onderdeel van.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Yellow Army op mei 17, 2013, 00:52:01
ies koeltoer
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Kunstgras op mei 17, 2013, 01:01:20
Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2013, 00:52:01
ies koeltoer

Nuttige bijdrage..
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2013, 06:34:32
Citaat van: Kunstgras op mei 17, 2013, 00:50:08
Ik wel. Clubcultuur vind ik zelfs belangrijker dan sportief succes.

Zonder clubcultuur geen Cambuur. En het wapen vormt daar een erg belangrijk onderdeel van.

_O_
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Clint op mei 17, 2013, 08:01:29
Citaat van: Kunstgras op mei 17, 2013, 00:50:08
Ik wel. Clubcultuur vind ik zelfs belangrijker dan sportief succes.

Zonder clubcultuur geen Cambuur. En het wapen vormt daar een erg belangrijk onderdeel van.

Helemaal mee eens. Dat ze dat Pama-logo op briefpapier en pennen doen, vind ik best.
Maar op het shirt en naar buiten toe hoor je het officiële wapen uit te dragen. Zeker als we straks ook nog elke week in de media verschijnen.

Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2013, 08:22:24
Helemaal mee eens. Je ouwehoert niet met clubhistorie  :scc
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Goudvinger op mei 17, 2013, 11:29:01
Ik kan niet wakker liggen van het 'nieuwe' logo. Vond het al lang vreemd dat er in het 'oude' logo geen blauw te bekennen was. Als je al een goed logo wil hebben, maak dan een betere interpretatie van het Cammingha wapen met een minder jaren '60 gehalte. Tot die tijd zal het mij aan den aars jeuken dat het blauw-gele schild er om heen zit of niet.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2013, 12:39:31
Ik zal wel een achterlijke gladiool zijn, maar volgens mij is het WAPEN een soort van eerbetoon aan de familie Cammingha. Zat daar blauw in? Neen! Moet je het dan aanpassen aan de kleuren van de vlag? Neen! Het geel en blauw van de stad komt alweer terug in het tenue!

Zoals al vaker geroepen, clublogo - of in ons geval wapen, waarin we ook nog uniek zijn- is een basisonderdeel van de clubcultuur. Daar ga je niet aan om lopen klooien. SIM-PEL
De enige aanpassing die ik persoonlijk nog zou gedogen is het "SC Cambuur" op de shirts boven het wapen, net zoals in de beginjaren.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: denistel op mei 17, 2013, 12:57:39
Citaat van: Kunstgras op mei 17, 2013, 00:50:08
Ik wel. Clubcultuur vind ik zelfs belangrijker dan sportief succes.

Zonder clubcultuur geen Cambuur. En het wapen vormt daar een erg belangrijk onderdeel van.

ieder zijn eigen mening ik heb me daar nog nooit druk over gemaakt.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Ronnie tng op mei 17, 2013, 12:58:43
Citaat van: denistel op mei 17, 2013, 12:57:39
ieder zijn eigen mening ik heb me daar nog nooit druk over gemaakt.

En dat kan ik me niet voorstellen!  :zucht
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Yellow Army op mei 17, 2013, 13:19:20
Citaat van: Kunstgras op mei 17, 2013, 01:01:20
Nuttige bijdrage..

Mooi dat we t daar over eens zijn
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: denistel op mei 18, 2013, 01:18:57
Citaat van: Ronnie tng op mei 17, 2013, 12:58:43
En dat kan ik me niet voorstellen!  :zucht

sorry ron daar hou ik me niet mee bezig ik kijk meer naar het voetbal gedeelte.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Ronnie tng op mei 18, 2013, 11:37:53
Citaat van: denistel op mei 18, 2013, 01:18:57
sorry ron daar hou ik me niet mee bezig ik kijk meer naar het voetbal gedeelte.

Je houdt je bezig met alles wat Cambuur is lijkt mij? Ik tenminste wel. En de basis van alles is dat Cambuur haar identiteit houdt en dan zijn het wapen, kleuren, speelstad enz essentieel.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: denistel op mei 18, 2013, 12:53:12
ja wel maar ik heb meer aandacht voor speelstijl gevoel van supporters enz,,daar hoort het logo oek bij maar nogmaals daar
ben ik minder mee bezig gellukkig zijn er genoeg die dat stuk bewaken.
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2013, 12:57:34
Citaat van: Ronnie tng op mei 18, 2013, 11:37:53
Je houdt je bezig met alles wat Cambuur is lijkt mij? Ik tenminste wel. En de basis van alles is dat Cambuur haar identiteit houdt en dan zijn het wapen, kleuren, speelstad enz essentieel.

_O_ Dat is de basis van het hele Cambuurgevoel. Haal je dit weg, dan is het gevoel van (een deel van) de supporters een stuk minder. Je identificeert je met dé club uit Leeuwarden met het wapen én de kleuren geel/blauw.
Je gaat dan toch niet ineens in Franeker spelen en dan in zachtroze met een :monk  of  :fant in het logo -om het maar even extreem te stellen?
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: jeff op mei 18, 2013, 13:26:26
Het roze laten we wel aan Ajax over
Titel: Re: KAMPIOENSVLAG!
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2013, 14:58:38
Citaat van: jeff op mei 18, 2013, 13:26:26
Het roze laten we wel aan Ajax over
Vanwege de homo acceptatie? Straks stelt de KNVB nog verplicht dat je minimaal 2 homo's op de loonlijst moet hebben :_schater