Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

KAMPIOENSVLAG!

Gestart door Len Cantello, mei 08, 2013, 11:58:05

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Kunstgras

Er staat een verkeerd logo op. Jammer, dit is voor mij een reden om die vlag niet te bestellen.

Dokkumer

 :scc We zullen het er helaas mee moeten doen Kunstgras.. Alleen zullen we het hier op het forum niet gebruiken ;)

Westerpark

Hij hing alweer/nog steeds bij VI vanavond  |:)

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

gewoon een fan

Ik ben het helemaal eens met deze vlag,wat een rot streek dat dit bestuur ons de Eredivisie in heeft geleid  ;(
Wij horen in de Jupiler Leaque.

Nu even serieus,wat heeft deze vlag nu weer voor zin?

Clint

Is een ouwe foto juh.

SCC-J

Citaat van: gewoon een fan op mei 16, 2013, 07:31:36
Ik ben het helemaal eens met deze vlag,wat een rot streek dat dit bestuur ons de Eredivisie in heeft geleid  ;(
Wij horen in de Jupiler Leaque.

Nu even serieus,wat heeft deze vlag nu weer voor zin?
deze vlag is al bijna een jaar oud. Toen we eerst al het logo incident hadden gehad en vervolgens het idee van het bestuur om met dkv samen te werken.

gewoon een fan

Oh,vertel dit er dan de volgende keer even bij  :insane

Ronnie tng

Citaat van: clint op mei 16, 2013, 07:37:16
Is een ouwe foto juh.

Die wel weer toepasselijk is. Op een kampioensvlag hoort maar 1 logo  :scc

Sonnema

volgens iemand binnen Cambuur zou het oude logo weer terug komen. Maar eerst zien dan geloven

Don

Citaat van: Sonnema op mei 16, 2013, 17:32:14
volgens iemand binnen Cambuur zou het oude logo weer terug komen. Maar eerst zien dan geloven
Die geluiden gaan inderdaad rond. Maar zoals jezelf al zegt: eerst zien dan geloven. Heb de laatste weken dat verkrachte logo veelste te vaak voorbij zien komen.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

denistel

ik ken mie er niet druk over maken 2 aug gaat het los

Kunstgras

Ik wel. Clubcultuur vind ik zelfs belangrijker dan sportief succes.

Zonder clubcultuur geen Cambuur. En het wapen vormt daar een erg belangrijk onderdeel van.

Yellow Army

Area 58