Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Leovardia op mei 07, 2013, 22:18:40

Titel: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Leovardia op mei 07, 2013, 22:18:40
Het aantal seizoenkaarten zal explosief toenemen lijkt mij, een uitstekende ontwikkeling voor onze club; meer financiële zekerheid en natuurlijk meer supporters bij de wedstrijden. Iemand al enig zicht op hoe de verkoop ervoor staat tot nu toe?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 07, 2013, 22:23:32
10.000 seizoenkaarten is toch de verwachting ?
Alles weg dus.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op mei 07, 2013, 22:23:38
Normaal haal ik altijd 1 bij de eerste thuiswedstrijd. Nu lever ik m'n formulier morgen maar in. Ik hoor om me heen veel mensen die nu wel een seizoenkaart halen om redenen als koopavonden (vrijdag) die in sommige plaatsen die vervallen, mensen die normaal vrijdagavond moeten trainen of zaalvoetballen, die normaal vaak losse kaarten halen en pure sympathisanten dienu worden overgehaald om definitief aan te haken...

Ik schat ten minste 8000 skhouders...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Leovardia op mei 07, 2013, 22:36:29
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 07, 2013, 22:23:32
10.000 seizoenkaarten is toch de verwachting ?
Alles weg dus.

Dat heb ik even gemist... Is het niet zo dat elke club een minimaal percentage moet achterhouden voor losse verkoop aan cc houders?? (Heeft niks met een Bh te maken 8P)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 07, 2013, 23:01:48
Tot 1 juni is je vaste plek gereserveerd toch? Daarna komen pas echt alle overgebleven plekken vrij.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 07, 2013, 23:07:12
Citaat van: brambo3004 op mei 07, 2013, 23:01:48
Tot 1 juni is je vaste plek gereserveerd toch? Daarna komen pas echt alle overgebleven plekken vrij.
klopt....tot 1juni kun je verlengen....
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2013, 06:58:06
Citaat van: Leovardia op mei 07, 2013, 22:36:29
Dat heb ik even gemist... Is het niet zo dat elke club een minimaal percentage moet achterhouden voor losse verkoop aan cc houders?? (Heeft niks met een Bh te maken 8P)

Dat is een keuze die een club zelf neemt.
Van Ajax, Feyenoord, PSV weet ik dat ze een hoeveelheid losse kaarten aanhouden.
Bij Feyenoord is dat 5000 plaatsen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 08, 2013, 07:30:54
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 07, 2013, 22:23:32
10.000 seizoenkaarten is toch de verwachting ?
Alles weg dus.

Dit lijkt me wel heel erg veel. 7/8000 minimaal.  Denk dat Noord zoiezo uitverkocht is.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: CambuurAmersfoort op mei 08, 2013, 09:55:48
Voor volgend jaar wil ik graag met een vriend een seizoenskaart nemen, maar aangezien we niet in Leeuwarden wonen gaat het ons niet lukken om iedere wedstrijd aanwezig te zijn. Wie kan mij vertellen hoe streng ze zijn op de naam die op de pas staat. Dus kan ik m ook uitlenen aan anderen als ik een keertje niet kan.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 08, 2013, 10:02:49
Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 08, 2013, 09:55:48
Voor volgend jaar wil ik graag met een vriend een seizoenskaart nemen, maar aangezien we niet in Leeuwarden wonen gaat het ons niet lukken om iedere wedstrijd aanwezig te zijn. Wie kan mij vertellen hoe streng ze zijn op de naam die op de pas staat. Dus kan ik m ook uitlenen aan anderen als ik een keertje niet kan.
Dat controleren ze niet.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 08, 2013, 10:11:24
Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 08, 2013, 09:55:48
Voor volgend jaar wil ik graag met een vriend een seizoenskaart nemen, maar aangezien we niet in Leeuwarden wonen gaat het ons niet lukken om iedere wedstrijd aanwezig te zijn. Wie kan mij vertellen hoe streng ze zijn op de naam die op de pas staat. Dus kan ik m ook uitlenen aan anderen als ik een keertje niet kan.

Onbegonnen zaak om alle namen te controleren. Gebeurt niet dus.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: CambuurAmersfoort op mei 08, 2013, 10:16:02
Super dank jullie wel!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 08, 2013, 11:14:05
Citaat van: brambo3004 op mei 07, 2013, 23:01:48
Tot 1 juni is je vaste plek gereserveerd toch? Daarna komen pas echt alle overgebleven plekken vrij.

klopt mar daarom kunnen nieuwe sk houders em wel aanvragen was er vanmorgen en het loopt storm daar
het worden wel 8.000 in ieder geval. :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: jeff op mei 08, 2013, 12:16:34
Citaat van: denistel op mei 08, 2013, 11:14:05
klopt mar daarom kunnen nieuwe sk houders em wel aanvragen was er vanmorgen en het loopt storm daar
het worden wel 8.000 in ieder geval. :proost
Dus als ik pas besluit om 31 mei me sk te verlengen kunnen ze mijn plek toch niet verkocht hebben aan een nieuw iemand aangezien ik tot 1 juni de tijd heb om te verlengen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 08, 2013, 12:20:29
Citaat van: jeff op mei 08, 2013, 12:16:34
Dus als ik pas besluit om 31 mei me sk te verlengen kunnen ze mijn plek toch niet verkocht hebben aan een nieuw iemand aangezien ik tot 1 juni de tijd heb om te verlengen.

exact.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2013, 20:07:11
Kan ik em al bijna ophalen??? |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 08, 2013, 22:24:52
klopt maar daarom kenne we wel 9000 aanvragen hevve
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op mei 09, 2013, 11:07:03
als het zo doorgaat komt er een wachtlijst voor een seizoenkaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op mei 09, 2013, 11:52:38
Morgen maar snel even langs het stadion :)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Leovardia op mei 09, 2013, 21:02:40
Citaat van: wiekie1969 op mei 09, 2013, 11:07:03
als het zo doorgaat komt er een wachtlijst voor een seizoenkaart.

Hoe weet je dat Wiekie?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:43:51
Citaat van: peter op mei 08, 2013, 10:02:49
Dat controleren ze niet.

Vd Belt heeft het in de LC van 4 mei wel over een nieuw in te voeren digitaal toegangscontrolesysteem. Ik weet niet of en hoe dit de controle van de SK beinvloedt...Daar kun je ms contact over opnemen met de club.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2013, 10:19:03
Zojuist even bij Niels Dissel geweest, voor degenen die het nog niet wisten, de nieuwe seizoenkaart kan vanaf 24 JULI worden afgehaald.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2013, 10:22:04
Citaat van: Leovardia op mei 09, 2013, 21:02:40
Hoe weet je dat Wiekie?

Er zijn 3900 huidige seizoenkaarthouders, die kunnen tot 1 Juni a.s. verlengen. Er zijn nu al rond  de 8000 aanvragen, wat ik overigens niet kan bevestigen, maar misschien weet Denistel hier meer over.

Zou eerst op Noord, maar gezien de drukte vanmorgen seizoenkaart voor de Zuid tribune besteld.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2013, 10:22:47
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2013, 20:07:11
Kan ik em al bijna ophalen??? |:) |:) |:) |:)

24 JULI |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op mei 10, 2013, 12:30:41
zonet besteld! ze konden me nog niet zeggen waar het uitvak volgend jaar zal zijn...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op mei 10, 2013, 13:08:54
Ik hoop dat ze het uitvak iets breder kunnen maken, zodat Noord wel volledig voor onze supporters blijft.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op mei 10, 2013, 13:23:30
Citaat van: Viper op mei 10, 2013, 13:08:54
Ik hoop dat ze het uitvak iets breder kunnen maken, zodat Noord wel volledig voor onze supporters blijft.

En hoe zit het dan met mensen die al jaren op Oost zitten, zijn die minder belangrijk?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op mei 10, 2013, 13:27:00
vak naast uitvak zitten nu toch bijna geen mensen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op mei 10, 2013, 13:30:16
Citaat van: Eewal op mei 10, 2013, 13:27:00
vak naast uitvak zitten nu toch bijna geen mensen?

Klopt, die zijn daar destijds weggejaagd door de komst van het uitvak.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op mei 10, 2013, 13:30:52
Citaat van: Goudvinger op mei 10, 2013, 13:23:30
En hoe zit het dan met mensen die al jaren op Oost zitten, zijn die minder belangrijk?

De mensen die al jaren op Oost zitten kunnen gewoon blijven zitten. Alleen een aantal seizoenkaarthouders net naast het uitvak schuiven iets op.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op mei 10, 2013, 14:16:04
Citaat van: Eewal op mei 10, 2013, 12:30:41
zonet besteld! ze konden me nog niet zeggen waar het uitvak volgend jaar zal zijn...

Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op mei 10, 2013, 14:27:27
Citaat van: Nightmarelwd op mei 10, 2013, 14:16:04
Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

daar ben ik blij om
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: weestwel op mei 10, 2013, 15:39:52
Wat voor systeem hanteren ze bij de aanvraag voor een seizoenskaart? Heb vanochtend 1 aangevraagd en betaald. Maar als ik de berichten moet geloven dan gaat dat nogal lastig worden. Wil in principe overal wel zitten. Had ik dan 4 aanvragen moeten doen en 4x moeten betalen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2013, 16:32:03
Citaat van: weestwel op mei 10, 2013, 15:39:52
Wat voor systeem hanteren ze bij de aanvraag voor een seizoenskaart? Heb vanochtend 1 aangevraagd en betaald. Maar als ik de berichten moet geloven dan gaat dat nogal lastig worden. Wil in principe overal wel zitten. Had ik dan 4 aanvragen moeten doen en 4x moeten betalen?
Je had al een seizoenskaart? Dan krijg je in principe gewoon je oude plaats terug. Had je nog geen seizoenskaart dan krijg je een kaart voor de tribune waarvoor jij een kaart hebt besteld.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Leovardia op mei 10, 2013, 19:57:13
Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2013, 16:32:03
Je had al een seizoenskaart? Dan krijg je in principe gewoon je oude plaats terug. Had je nog geen seizoenskaart dan krijg je een kaart voor de tribune waarvoor jij een kaart hebt besteld.

Ik denk dat weestwel doelt op het feit dat de seizoenkaarten inmiddels al
Zijn uitverkocht misschien? Ben benieuwd naar de stand van zaken. Het loopt storm. Ben benieuwd wanneer de club wat naar buiten brengt.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: weestwel op mei 10, 2013, 20:23:35
Citaat van: Leovardia op mei 10, 2013, 19:57:13
Ik denk dat weestwel doelt op het feit dat de seizoenkaarten inmiddels al
Zijn uitverkocht misschien? Ben benieuwd naar de stand van zaken. Het loopt storm. Ben benieuwd wanneer de club wat naar buiten brengt.


Klopt Leovardia. Het zou toch raar zijn als ze straks het geld weer terug storten op mijn rekening omdat ik op een wachtlijst kom. Alhoewel ik mij dan alleen lekker op alle uitwedstrijden kan gaan richten.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gobo op mei 10, 2013, 20:25:48
Citaat van: Nightmarelwd op mei 10, 2013, 14:16:04
Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

Ik zal oek rap 1 halen voor 14. Voordat de hele kudde kleuters heeft besloten dat het er zo gezellig is
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op mei 10, 2013, 20:26:43
ze zijn niet uitverkocht. dan hadden ze bij de aanschaf van mij vanmiddag dat er echt wel bijgezegd. ik heb nog gevraagd of noord al uitverkocht was. was niet het geval, al zou dat waarschijnlijk niet heel lang meer duren...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2013, 20:27:26
Citaat van: gobo op mei 10, 2013, 20:25:48
Ik zal oek rap 1 halen voor 14. Voordat de hele kudde kleuters heeft besloten dat het er zo gezellig is

Vak 23 wudt gesellig volgend seizoen :D
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: weestwel op mei 10, 2013, 20:31:56
Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2013, 20:27:26
Vak 23 wudt gesellig volgend seizoen :D


Overlopers!!!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 10, 2013, 23:20:20
Citaat van: gobo op mei 10, 2013, 20:25:48
Ik zal oek rap 1 halen voor 14. Voordat de hele kudde kleuters heeft besloten dat het er zo gezellig is

Gewoon ouderwets weg vegen die  kleuters toch?  :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 11, 2013, 07:46:11
Citaat van: weestwel op mei 10, 2013, 20:31:56


Overlopers!!!!

Nee hoor, het is mien tip aan de kleuters die de gezelligheid zoeke :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2013, 11:02:17
Citaat van: Nightmarelwd op mei 10, 2013, 14:16:04
Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

Ik zal eens kijken of we vakkie 10 weer kunnen mobiliseren. Het middengedeelte zal dan wel mee moeten in het gezang van de flanken  :)

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op mei 12, 2013, 10:17:19
Is het mogelijk dat een vriend van mij een door mij ingevulde bestelformulier inlevert bij cambuur???
Of moet je je ook legitimeren???
Deze gloryhunter mut oek maar een sk  l8l
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: weestwel op mei 12, 2013, 10:30:56
Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2013, 07:46:11
Nee hoor, het is mien tip aan de kleuters die de gezelligheid zoeke :devil


Goeie tip Dokkumer. Overigens zit het kidsclub vak op oost, scheelt weer wat aanpassingen op zuid.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: weestwel op mei 12, 2013, 10:33:45
Citaat van: pvanbuijtene op mei 12, 2013, 10:17:19
Is het mogelijk dat een vriend van mij een door mij ingevulde bestelformulier inlevert bij cambuur???
Of moet je je ook legitimeren???
Deze gloryhunter mut oek maar een sk  l8l


Alleen het nummer van je identiteitsbewijs op het formulier is voldoende.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op mei 13, 2013, 15:10:09
Hoe loopt de verkoop van seizoenkaarten?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 13, 2013, 15:11:30
Citaat van: Viper op mei 13, 2013, 15:10:09
Hoe loopt de verkoop van seizoenkaarten?

Erg voortvarend.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op mei 13, 2013, 15:19:42
Oh ja? Waar blijft de seizoenkaartenteller? Dit zijn positieve dingen om naar buiten te brengen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: DannySCC op mei 13, 2013, 15:22:46
Citaat van: Viper op mei 13, 2013, 15:19:42
Oh ja? Waar blijft de seizoenkaartenteller? Dit zijn positieve dingen om naar buiten te brengen.
Mee eens ben ook heel benieuwd!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 666 op mei 13, 2013, 15:28:30
Kom op Cambuur, doe eens een tellertje op de site..!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 13, 2013, 15:49:55
Denk dat ze wachten tot 1 juni voordat ze hier uitspraken over doen ivm verlenging huidige seizoenkaarthouders...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: thankyou op mei 13, 2013, 16:09:59
Citaat van: V.A.B. op mei 13, 2013, 15:49:55
Denk dat ze wachten tot 1 juni voordat ze hier uitspraken over doen ivm verlenging huidige seizoenkaarthouders...
Ja das een goeie denk het ook
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 16:45:29
Ik hoorde dat er een ontwerp in de LC had gestaan? Klopt dit?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op mei 13, 2013, 17:26:52

Was vorig jaar al bekend wat het ontwerp wordt.
Kinderen van scholen konden een ontwerp maken voor sk 13/14.
Spelers gingen toen de mooiste uitkiezen geloof ik...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op mei 13, 2013, 17:28:27

Hier is even een linkje van het ontwerp

http://www.cambuur.nl/nieuws/seizoenkaart-2013-%E2%80%93-2014-ontwerp-wedstrijd
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Cambuurlwdfan op mei 13, 2013, 18:53:48
Vind de prijzenlijst voor 2013/2014 wel meevallen...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gobo op mei 13, 2013, 19:01:17
Citaat van: GerardFraneker op mei 13, 2013, 17:28:27
Hier is even een linkje van het ontwerp

http://www.cambuur.nl/nieuws/seizoenkaart-2013-%E2%80%93-2014-ontwerp-wedstrijd

Tsja, dat krijg je als je het door kinderen laat ontwerpen.... :O
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op mei 13, 2013, 19:30:41
Dit ga je gvd niet menen! Normaal heb je zo'n ding met trots in je portemonnee, maar dit lelijke ding laat je het liefst nog thuis liggen als je naar Cambuur gaat..... Doe even normaal Cambuur! :R :R
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op mei 13, 2013, 19:38:45
maar uh dit word niet echt de seizoenskaart toch?  ;(
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op mei 13, 2013, 19:38:51
Leuk voor die kienders,
Maar ik hef liever ook een mooi strakke Seizoenskaart in mien beurs
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2013, 19:42:31
Wat TM ook zegt! Normaal heb je je sk trots in het voorste vakje vande portemonnee! Deze stop ik heel ver weg!!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2013, 19:43:23
Zal wel de basis zijn lijkt me? Dat een designer-geval er nog ff een strak geheel van maakt.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op mei 13, 2013, 19:51:56
Al zetten ze er een geelblauwe pinguïn op, wat kan mij nu schelen hoe die sk er uit ziet volgend seizoen. Het wordt sowieso een collectersitem!

|:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 13, 2013, 22:25:36
Citaat van: Viper op mei 13, 2013, 15:19:42
Oh ja? Waar blijft de seizoenkaartenteller? Dit zijn positieve dingen om naar buiten te brengen.

een teller hevve we niet nodig hoor....elke wedstrijd volle bak dat weet ik wel zeker
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 22:40:23
Hoop het ergens ook niet nee... Eindelijk Eredivisie en dan met zoiets?
Henk + selectie met de schaal! Of Adje na de goal tegen Excelsior
Dit is voor als je 17e bent geëindigd in de Juup; Ook niet om trots op te zijn!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 13, 2013, 22:47:39
Citaat van: denistel op mei 13, 2013, 22:25:36
een teller hevve we niet nodig hoor....elke wedstrijd volle bak dat weet ik wel zeker

Juist wel een teller! Gaat om het verkopen van de club de komenden maanden naar het seizoen toe, mooi laten zien dat er een run op seizoenkaarten is ontstaan en de club weer helemaal "hot" is in de regio. Dit draagt weer bij in de opkomst bij oefenpotjes straks, merchandise, etc. In de positieve schijnwerpers blijven staan nu en daar de vruchten van plukken!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op mei 13, 2013, 22:51:34
Aan de andere kant heb ik liever iedere wedstrijd een vol huis met veel losse kaarten, dat levert de club meer op. Maar om aan te geven dat de club 'weer hot is in de regio' zou je dit soort dingen naar buiten kunnen communiceren.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 13, 2013, 22:54:33
Maakt geen zak uit zo'n teller.  Gewoon je sk kopen. Op is op weg is weg  :devil je hoort het vanzelf. Dus wees er snel bij, uitverkocht is het zoiezo volgend seizoen  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: jeff op mei 13, 2013, 22:59:42
Ze retweeten elke bericht op twitter als iemand een sk heeft aangevraagd. Dus ze doen wel iets.
Verwacht minimaal 9000 sk-houders.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Westerpark op mei 13, 2013, 23:04:59
Citaat van: jeff op mei 13, 2013, 22:59:42
Ze retweeten elke bericht op twitter als iemand een sk heeft aangevraagd. Dus ze doen wel iets.
Verwacht minimaal 9000 sk-houders.

Terwijl dat vrij weinig tot niets zegt over het totaal.
Gewoon als vanouds de teller online zetten en melden hoe de verkoop per tribune gaat.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op mei 14, 2013, 12:04:10
Citaat van: jeff op mei 13, 2013, 22:59:42
Ze retweeten elke bericht op twitter als iemand een sk heeft aangevraagd. Dus ze doen wel iets.
Verwacht minimaal 9000 sk-houders.

9000 volgens mij niet hoor, denk dat we richting 7000 - 7500 sk houders gaan, wedstrijden tegen DKV - Groningen - Feyenoord - PSV - Ajax - Utrecht - Twente zullen uitverkocht raken, wedstrijden tegen VVV RKC etc zullen er denk ik 8000 - 8500 zijn.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 14, 2013, 16:28:06
Denk inderdaad dat je heel blij moet zijn met 7000 sk. Dat zou al bijna een verdubbeling zijn van het huidige aantal sk zijn. Neemt niet weg dat de meeste wedstrijden gewoon uitverkocht zullen zijn.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gobo op mei 16, 2013, 13:57:55
Waarom staan op de brief waarop je je seizoenkaart moet aanvragen in de prijslijst de vakken 14 en 15 niet aangegeven?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 16, 2013, 14:05:43
Citaat van: gobo op mei 16, 2013, 13:57:55
Waarom staan op de brief waarop je je seizoenkaart moet aanvragen in de prijslijst de vakken 14 en 15 niet aangegeven?

Geen idee is fout van de drukker, maar deze vakken zijn gewoon te bestellen. Uitvak blijft blijft gewoon op oost.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op mei 16, 2013, 14:22:09
Vanaf nu is het mogelijk om de Cambuur Clubkaart aan te vragen! De Cambuur Clubkaart heb je (verplicht) nodig om wedstrijden van SC Cambuur in de Eredivisie te bezoeken en tot 31 juli is deze gratis!

Heb je al een Seizoenkaart of een Clubkaart van SC Cambuur of een andere club, mag je geen Cambuur Clubkaart aanschaffen.

Klik op de link om je Clubkaart aan te vragen!

http://www.cambuur.nl/nieuws/vraag-nu-gratis-je-cambuur-clubkaart-aan

Komt van Cambuur account op facebook.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: jeff op mei 17, 2013, 18:36:21
Facebook, om half 7

SC Cambuur
De teller wat betreft het aantal verkochte seizoenkaarten is inmiddels over de 4000 gegaan! Dat zijn er al meer dan het hele vorige seizoen bij elkaar!

Klik op de link om te zorgen dat je er ook bij bent volgend seizoen in de Eredivisie!

http://www.cambuur.nl/nieuws/tussenstand-seizoenkaart-verkoop
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 17, 2013, 18:42:08
Tussenstand seizoenkaart-verkoop!
17.05.2013 - 18:26

Na het ongekende feest na het behalen van het kampioenschap in de Jupiler League zijn we ons als club al druk aan het voorbereiden op het komende Eredivisie-seizoen. Dat dit ook bij onze supporters al enorm leeft blijkt wel uit het in de eerste twee weken verkochte seizoenkaarten. Inmiddels zijn er namelijk al een dikke 4000 seizoenkaarten verkocht! Dat is al net iets meer dan het hele afgelopen seizoen in totaal.

Wil je SC Cambuur volgend seizoen ook zien voetballen in de Eredivisie, bestel dan hier je seizoenkaart: http://www.cambuur.nl/nieuws/ga-jij-met-sc-cambuur-de-eredivisie.

Ook de Cambuur Clubkaarten (verplicht in de Eredivisie voor het bezoeken van wedstrijden) vliegen de deur uit! Hiervan zijn er in slechts één dag al een dikke 700 aangevraagd.
Ben je ook van plan om volgend seizoen af en toe een wedstrijd te bezoeken, vraag dan hier je Cambuur Clubkaart aan: www.cambuur.nl/clubkaart.

Gaat lekker, dik 4000 in 2 weekjes tijd
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op mei 17, 2013, 18:56:52
Volgende week krijgt iedereen vakantiegeld, dus dan zal het ook wel weer druk worden bij de administratie. Iemand enig idee wanneer het geld afgeschreven wordt wanneer je 'eenmalige incasso' aanvinkt op het formulier?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 17, 2013, 18:59:22
Gaat lekker !
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 17, 2013, 19:20:28
Citaat van: TM op mei 17, 2013, 18:56:52
Iemand enig idee wanneer het geld afgeschreven wordt wanneer je 'eenmalige incasso' aanvinkt op het formulier?

Eind mei / begin juni...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 17, 2013, 19:49:47
Citaat van: TM op mei 17, 2013, 18:56:52
Volgende week krijgt iedereen vakantiegeld, dus dan zal het ook wel weer druk worden bij de administratie. Iemand enig idee wanneer het geld afgeschreven wordt wanneer je 'eenmalige incasso' aanvinkt op het formulier?

20-30 mei werd mij verteld
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: hydoscc op mei 17, 2013, 20:44:58
doe maar de 26e
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 17, 2013, 21:54:09
Ik betaal contant bij het stadion, dan heb je ook geen onverwachte afschrijving van je seizoenkaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: weestwel op mei 18, 2013, 05:30:21
Kunnen we aankomend seizoen met de clubcard ook weer kaartjes kopen via TicketBox? Of verloopt de verkoop uitsluitend via de administratie van Cambuur?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 18, 2013, 08:13:34
at er nog kaartjes over blijven maar dat denk ik niet.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: papier op mei 18, 2013, 09:02:44
Citaat van: denistel op mei 18, 2013, 08:13:34
at er nog kaartjes over blijven maar dat denk ik niet.

Is het niet verplicht om een bepaald percentage vrije verkoop tickets te hebben?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 18, 2013, 09:07:54
Volgens mij ook.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 18, 2013, 09:16:09
wat ik van de week hoorde niet verplicht al1 percentage voor uitsupporters.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 18, 2013, 09:38:06
er zijn 8500 seizoenskaarten beschikbaar, de rest voor sponsoren/vrije verkoop
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 18, 2013, 09:45:31
ja ok 8500 mutte we wel halen toch
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 18, 2013, 10:22:33
Ze verwachten zelf 6500-7000 sk
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 18, 2013, 12:49:11
ze twijfelden oek of noord vol kwam tegen exelsior .we zitte nu al op 4000 dus ik reken op 8500
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op mei 18, 2013, 13:51:35
Citaat van: denistel op mei 18, 2013, 09:16:09
wat ik van de week hoorde niet verplicht al1 percentage voor uitsupporters.
Is geen verplichting, maar een richtlijn. Richtlijnen kun je aan je laars lappen.
:y
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: bok op mei 23, 2013, 09:58:22
Wat is de huidige stand? Graag een update
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: CambuurAmersfoort op mei 27, 2013, 17:18:34
Ben benieuwd hoeveel we inmiddels zitten...5000? Bij mensen hier t geld er al afgeschreven?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: mindra op mei 27, 2013, 17:32:09
Ja geld is al afgeschreven. zou het wel in de gaten houde.
Kennis van mij had seizoenkaart besteld en die kost 220 euro.
cambuur schreef 440 af
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 27, 2013, 19:41:02
Bij mij nog niet
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 27, 2013, 22:24:05
contant betaald dan ist meteen klaar. :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 27, 2013, 22:47:09
Citaat van: Yellow Army op mei 27, 2013, 19:41:02
Bij mij nog niet
Hier ook nog niet (ING-rekening). Alles tot nu toe zal deze week wel afgeschreven worden.

Blijf het trouwens raar vinden dat ze niet de optie van 2 of 4 termijnen betaling aanbieden, dit is al zo vaak voorgesteld in het verleden. Toch diverse mensen horen twijfelen over een seizoenkaart op Oost of West die in 1 keer 500 euro (2x 250 euro) een flinke stap vinden.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 27, 2013, 23:08:41
hebben ze gevraagd of dat kon dan?? 

er wordt trouwens ook nog onderzocht of je een clubkaart nodig hebt om een los kaartje te halen want er werd gemeld dat
de KNVB dat verplicht heeft maar voor andere clubs in nederland kun je toch ook zo een kaartje bij primera halen dus
waarom zou het hier dan met een clubkaart moeten??of de gemeente moet dat bepalen maar daar hadden we discussie
over met sommige mensen in het stadion
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 28, 2013, 00:15:24
Ben bang dat ik mijn zoontje moeilijker kan meenemen op Noord, moet ik straks nog op de altijd gezellige Oost tribune zitten  :clint.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 28, 2013, 09:36:11
Citaat van: denistel op mei 27, 2013, 23:08:41
hebben ze gevraagd of dat kon dan?? 

er wordt trouwens ook nog onderzocht of je een clubkaart nodig hebt om een los kaartje te halen want er werd gemeld dat
de KNVB dat verplicht heeft maar voor andere clubs in nederland kun je toch ook zo een kaartje bij primera halen dus
waarom zou het hier dan met een clubkaart moeten??of de gemeente moet dat bepalen maar daar hadden we discussie
over met sommige mensen in het stadion

al ff navraag gedaan maar voor risico duels is het zeker een verplichting,,,dus als je geen sk hebt kun je beter
maar een clubkaart halen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 28, 2013, 17:54:07
Vandaag mn seizoenkaart contant betaald.

Op mn verjaardag mag ik hem ophalen, das alvast een heel mooi kadootje haha.

Feyenoord Feyenoord, Cambuur komt eraan !!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op mei 28, 2013, 18:01:10
Citaat van: denistel op mei 28, 2013, 09:36:11
al ff navraag gedaan maar voor risico duels is het zeker een verplichting,,,dus als je geen sk hebt kun je beter
maar een clubkaart halen.

Ik zou net zeggen. Vaak zie je vrije verkoop tegen kleinere tegenstanders zoals NEC, Roda etc. En zal er een clubkaart verplichting komen bij wedstrijden tegen DKV (1 kaart per CC), Ajaks, Feyenoord etc..
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 28, 2013, 21:01:18
ja klopt en we zitten tegen de 5000 sk aan met nog 2 maanden te gaan dus gaat lekker
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 28, 2013, 22:42:29
Zitten bij die 5000 neem ik aan vooral veel huidige seizoenkaarthouders, aangezien plek voor 1 juni vastgelegd moet worden. Ben benieuwd of er daarna nog wel heel veel bijkomen, die 8000 waar hier wel over gesproken wordt lijkt mij wat te optimistisch. Maakt ook uiteindelijk niet uit als stadion maar elke wedstrijd tot aan 'e kop toe vol zit!! |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op mei 28, 2013, 23:09:50

Eén ding blijf ik toch erg raar vinden.
Alleen Oost en West tribune wordt de prijs verhoogd. Waarom?
Kunnen die mensen die daar zitten het geld verliezen?

Ik betaal voor Noord nog steeds die 175 eutjes. Dat is voor 17 wedstrijden.
Als ik het zo na reken dan betaal ik maar 10 euro per wedstrijd.
Ik vind dit apart  :| of ligt het aan mij dat ik de prijs aan de magere kant vindt?
Natuurlijk weet ik dat sommige mensen het geld heel erg hard nodig hebben en is het een echt voordeel dat het niet verhoogd is!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 28, 2013, 23:30:52
Ik had dezelfde verbazing. Als ze er in blijven zullen de prijzen van Noord en Zuid volgend jaar toch neem ik aan ook verhoogd gaan worden.
Had weinig problemen gehad met een verhoging van 50 euri, maar die gaan we nu lekker uitgeven in de kiosk |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Westerpark op mei 29, 2013, 00:25:12
Dat is toch juist een prachtig gebaar naar ons als supporters zijnde!
Een mooie reactie op de jarenlange trouwe steun en alle strobreedtes die ons in de weg zijn gelegd mbt het bezoeken van uitwedstrijden.

Aan de andere kant, verhoog je de prijzen wel dan had dat kunstgras wellicht niet gehoeven...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 29, 2013, 00:30:39
Citaat van: Westerpark op mei 29, 2013, 00:25:12
Dat is toch juist een prachtig gebaar naar ons als supporters zijnde!
Een mooie reactie op de jarenlange trouwe steun en alle strobreedtes die ons in de weg zijn gelegd mbt het bezoeken van uitwedstrijden.

:?
Ons als supporters? Op noord zitten alleen de supporters?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Westerpark op mei 29, 2013, 00:42:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 29, 2013, 00:30:39
:?
Ons als supporters? Op noord zitten alleen de supporters?

Op Noord zitten supporters ja.
Net zo goed als op de overige tribunes.
Dat Hoofd en Oost wel verhoogd zijn is dan weer een ander verhaal.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Clint op mei 29, 2013, 07:25:35
Citaat van: GerardFraneker op mei 28, 2013, 23:09:50
Eén ding blijf ik toch erg raar vinden.
Alleen Oost en West tribune wordt de prijs verhoogd. Waarom?

Vind ik ook raar. Je had er bij noord en zuid ook best minstens een tientje bij op kunnen gooien. Dan haal je toch weer wat extra's binnen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 29, 2013, 09:24:55
van de week in het stadion met v rijswijk er nog over gehad ze hadden beter bij alle tribunes 25 euro op kunnen doen
ipv 50 euro bij oost en west. op zich hebben die qua zicht wel de mooiste plaatsen want daar zie je het voetbal veel
beter dan op zuid of noord.hoorde trouwens dat oost al bomvol zit nu met sk houders.

en dat we nu 5000 hebben vind ik toch al behoord lijk je hebt nog 8 weken te gaan als je in die weken 300 kaarten
per week er bij krijgt zit je al op 7.400 we hebben de open dag nog en als er wat leuke aankopen komen trekt de boel
nog wel meer aan.

clint weet je wat het record sk,s is bij cambuur???
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 29, 2013, 09:34:03
Citaat van: denistel op mei 29, 2013, 09:24:55
van de week in het stadion met v rijswijk er nog over gehad ze hadden beter bij alle tribunes 25 euro op kunnen doen
ipv 50 euro bij oost en west. op zich hebben die qua zicht wel de mooiste plaatsen want daar zie je het voetbal veel
beter dan op zuid of noord.hoorde trouwens dat oost al bomvol zit nu met sk houders.

en dat we nu 5000 hebben vind ik toch al behoord lijk je hebt nog 8 weken te gaan als je in die weken 300 kaarten
per week er bij krijgt zit je al op 7.400 we hebben de open dag nog en als er wat leuke aankopen komen trekt de boel
nog wel meer aan.

clint weet je wat het record sk,s is bij cambuur???

Ik meende dat het 6.000 was in het seizoen 2009/2010.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Clint op mei 29, 2013, 09:35:04
Citaat van: denistel op mei 29, 2013, 09:24:55
clint weet je wat het record sk,s is bij cambuur???

Dat weet ik niet, maar ik neem aan dat dat eind jaren 90 in de Eredivisie zal zijn geweest.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 29, 2013, 09:40:49
chipke zeker geen 6000 sk toen toch ,,,volgens mij hevve we nog nooit 6000 sk,s had.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2013, 09:42:53
8400 in 94 volgens mij
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 29, 2013, 09:44:04
Sorry, klopt niet. Verkeerd gelezen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op mei 29, 2013, 09:50:51
Citaat van: denistel op mei 29, 2013, 09:24:55
v  rijswijk

:_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 29, 2013, 09:54:31
Citaat van: clint op mei 29, 2013, 09:35:04
Dat weet ik niet, maar ik neem aan dat dat eind jaren 90 in de Eredivisie zal zijn geweest.

Idd, geloof dat we toen op ruim 6500 zaten..
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 29, 2013, 09:59:31
wordt ff uitgezocht dus zo dra ik het weet zet ik het wel ff neer
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 29, 2013, 10:01:20
Het seizoen 2009-2010 begint al vroeg. In februari tekent de dan zestienjarige Bob Schepers een contract, dat hem voor drie jaar bindt aan Cambuur. Er is belangstelling voor de B-junior, ook al omdat hij in voor het Oranje van onder de 17 is geselecteerd. Everton, de stadsclub van Liverpool, heeft al een lijntje uitgelegd. Schepers komt ook echt voor Oranje in actie: op het WK in Nigeria.

Cambuur laat in februari weten Stanley Menzo graag als trainer te behouden. Pama: 'In Stanley zien wij een man die in staat is om Cambuur in de top van de eerste divisie te houden en mogelijk te leiden naar de ere-divisie. Hij is bovendien een uitstekend uithangbord voor de club.'

Al in een vroeg stadium laat de clubleiding weten niet verder te willen met Peter van der Vlag, Koen Brack, Dennis van der Ree, Rhachid el Khaliffi. Jurjen Bosch en Anco Jansen. Daarentegen krijgen Ale de Boer, Robbert te Loeke en Michael Jansen wél een nieuw contract voorgelegd. Ale en Robbert tekenen, Michael verhuist naar FC Groningen, maar is in de eerste seizoenshelft bij vrijwel elke thuiswedstrijd van Cambuur aanwezig. Hij verkast in de winter naar Go Ahead Eagles. Rence van der Wal(pas overgenomen van Go Ahead Eagles) en Chris de Wagt worden verhuurd aan FC Oss, Ruud ter Heide en Sander Fischer in de loop van het seizoen aan FC Emmen en Marc Mboua gaat naar Fortuna Sittard. Begin september wordt bekend dat oud-speler Henny van Schoonhoven aan een ongeneeslijke ziekte is overleden.

Er komt ook versterking. Robert van Boxel komt over van MVV, Oguzhan Türk van Go Ahead Eagles, Kevin Diaz van FC Eindhoven, Dave Huymans van FC Zwolle, Léon Hese van De Graafschap, keeper David Meul van Fortuna Sittard – 'Ik sta te drammen om bij Cambuur aan de slag te gaan'- en Nelson Wau komt op amateurbasis. Hetzelfde gebeurt met Jos van Nieuwstadt, al zal hij door blessures weinig aan spelen toekomen. Hij verblijft een tijdlang bij conditietrainer Siep Hoekstra in Jorwerd. In de winterstop komt Reza Ghoochannejhad over van Go Ahead Eagles. Hij woont al in Leeuwarden, waar hij zijn opleiding kreeg bij partnerclub LAC "Frisia 1883". Hij zal in zijn eerste wedstrijd – tegen Veendam – al naar 9 seconden scoren. Daarmee komt hij in de top-tien aller tijden van het Nederlandse betaald voetbal.

Voor het begin van het seizoen overlijdt Jan Riedstra. Hij was een (financiële) steunpilaar van de ploeg. Riedstra wordt naderhand geëerd met een bronzen borstbeeld van Han Jouta dat een plaatsje krijgt in de hal van het stadion. Nog meer droevig nieuws: oud-directeur Herman Juckers overlijdt aan het eind van het seizoen.

De voorzitter van de raad van commissarissen, Wim Sleijfer, treedt toe als bestuurslid van de Coöperatie Eerste Divisie. In de staf van Cambuur wordt Wilco Dommerholt vervangen door Gerald van den Belt, de directeur van FC Zwolle. Hij wordt de financiële man naast Pama. Al vrij vroeg wordt duidelijk dat Cambuur hoofdscout Johan Groote na deze competitie kwijt raakt. Hij wordt trainer van Sneek-Wit-Zwart.

Cambuur besluit om zonder Beloftenteam te beginnen. Dat scheelt al gauw een ton per jaar. Spelers, die niet wekelijks in het eerste team staan, zullen wedstrijdritme opdoen in duels tegen top-amateurploegen. In de praktijk komt daar weinig van terecht, mede door de lange winter en dus door de slechte toestand van de terreinen.

In het begin van het seizoen dreunen de rellen na de laatste wedstrijd tegen Roda nog na. Op gezette tijden worden er nieuwe daders aangehouden. Cambuur moet een boete aan de KNVB betalen van € 12.500, krijgt een wedstrijd zonder publiek als het weer gebeurt en mag ook nog eens opdraaien voor het gooien van vuurwerk tijdens de wedstrijd tegen FC Zwolle, kosten € 7.500. Cambuur, gemeente, politie en de supportersclub Kern van Cambuur besluiten maatregelen te nemen. De bierverkoop wordt beperkt en voor de wedstrijd worden toeschouwers gefouilleerd. Overigens laten de echte Cambuur-supporters zich er niet door van de wijs brengen. Er wordt een recordaantal seizoenskaarten – van 5600 in het begin uitgroeiend tot 6000 na de winterstop – verkocht.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 29, 2013, 11:11:18
Citaat van: SCCRulez op mei 28, 2013, 22:42:29
Zitten bij die 5000 neem ik aan vooral veel huidige seizoenkaarthouders, aangezien plek voor 1 juni vastgelegd moet worden. Ben benieuwd of er daarna nog wel heel veel bijkomen, die 8000 waar hier wel over gesproken wordt lijkt mij wat te optimistisch. Maakt ook uiteindelijk niet uit als stadion maar elke wedstrijd tot aan 'e kop toe vol zit!! |:)

Ligt er ook wel weer aan of bij de 5000 de sponsoren zijn meegetelt of niet?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 29, 2013, 12:16:22
sponsers komen er genoeg bij faber vlaggen geeft een hele rij borden boven noord genomen ziet er keurig uit.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 29, 2013, 12:53:16
Citaat van: denistel op mei 29, 2013, 12:16:22
sponsers komen er genoeg bij faber vlaggen geeft een hele rij borden boven noord genomen ziet er keurig uit.

Kijk dat is goed nieuws! Maar tellen zij de sponsorseizoenkaarten ook bij het seizoenskaarten aantal op?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gobo op mei 29, 2013, 13:34:32
Citaat van: denistel op mei 29, 2013, 12:16:22
sponsers komen er genoeg bij faber vlaggen geeft een hele rij borden boven noord genomen ziet er keurig uit.

Ben benieuwd wie er allemaal bijkomen. En of er al gesprekken zijn met een nieuwe hoofdsponsor.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op mei 29, 2013, 13:58:13
Citaat van: gobo op mei 29, 2013, 13:34:32
Ben benieuwd wie er allemaal bijkomen. En of er al gesprekken zijn met een nieuwe hoofdsponsor.

FOX  :koffie
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Janus op mei 29, 2013, 14:18:12
Laat friesland campina een echt gras veld sponseren voor het Cambuur sprookje. ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 29, 2013, 14:25:02
Citaat van: gobo op mei 29, 2013, 13:34:32
Ben benieuwd wie er allemaal bijkomen. En of er al gesprekken zijn met een nieuwe hoofdsponsor.

zijn ook een paar die stoppen door de crisis maar die plaatsen woorden allemaal opgevuld
en die Gjaltema van veendam zou ook wat voor de club gaan betekenen hoorde ik vanmorgen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 29, 2013, 14:26:26
Citaat van: Janus op mei 29, 2013, 14:18:12
Laat friesland campina een echt gras veld sponseren voor het Cambuur sprookje. ;)

Ja en dan koeien erop laten grazen en voila Cambuurmelk is geboren  :y
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op mei 30, 2013, 20:51:39
Toen ik mijn seizoenkaart kwam verlengen werd me verteld wanneer ik hem kon ophalen...dat ophalen is nieuw voor me...maar ben de datum vergeten. Ergens rond 20 juni meende ik me te herinneren? of was het juli?

Oh en wanneer komt dat speelschema? familie wil weekendje weg plannen, maar ik kan dkv thuis of uit echt niet missen...en zo zijn er meer potten die ik niet wil missen, thuis liever niks natuurlijk...dus ik wil eigenlijk eerst weten wanneer we tegen wie moeten  8)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 30, 2013, 20:56:51
Citaat van: Unknown op mei 30, 2013, 20:51:39
Toen ik mijn seizoenkaart kwam verlengen werd me verteld wanneer ik hem kon ophalen...dat ophalen is nieuw voor me...maar ben de datum vergeten. Ergens rond 20 juni meende ik me te herinneren? of was het juli?

Oh en wanneer komt dat speelschema? familie wil weekendje weg plannen, maar ik kan dkv thuis of uit echt niet missen...en zo zijn er meer potten die ik niet wil missen, thuis liever niks natuurlijk...dus ik wil eigenlijk eerst weten wanneer we tegen wie moeten  8)

Dan moet je familie nog even wachten. Rond 20 juni wordt dat altijd bekend gemaakt. Meende dat het dit jaar wat eerder zou zijn. Nog even twee tot drie weekjes geduld.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op mei 31, 2013, 13:02:15
Inmiddels dik 5.000 seizoenskaarten verkocht volgens Cambuur facebook.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 666 op mei 31, 2013, 13:14:21
Citaat van: TM op mei 31, 2013, 13:02:15
Inmiddels dik 5.000 seizoenskaarten verkocht volgens Cambuur facebook.

Zitten hier de sponsorkaarten ook bij in??
Ik kan mij nog herinneren dat er een paar jaar geleden 6500 kaarten waren verkocht en dit was inclusief sponsorkaarten.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op mei 31, 2013, 13:18:03
Dat staat er niet bij
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 31, 2013, 13:21:05
Citaat van: Unknown op mei 30, 2013, 20:51:39
Toen ik mijn seizoenkaart kwam verlengen werd me verteld wanneer ik hem kon ophalen...dat ophalen is nieuw voor me...maar ben de datum vergeten. Ergens rond 20 juni meende ik me te herinneren? of was het juli?

Oh en wanneer komt dat speelschema? familie wil weekendje weg plannen, maar ik kan dkv thuis of uit echt niet missen...en zo zijn er meer potten die ik niet wil missen, thuis liever niks natuurlijk...dus ik wil eigenlijk eerst weten wanneer we tegen wie moeten  8)

die sk kan je ergens in juli op gaan halen hest dus een maand de tijd...als promovendus hevve we het recht op eerst een thuis wedstrijd dus wordt 2 3 of 4 aug thuis.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op mei 31, 2013, 15:04:23
Citaat van: denistel op mei 31, 2013, 13:21:05
die sk kan je ergens in juli op gaan halen hest dus een maand de tijd...als promovendus hevve we het recht op eerst een thuis wedstrijd dus wordt 2 3 of 4 aug thuis.

Speelschema wordt midden juni bekend gemaakt, dus nog ongeveer drie weekjes wachten!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op mei 31, 2013, 15:09:21
Cambuur Twitter:

Volgens de laatste telling zijn er, met nog 2 maanden tot het begin van de competitie, nu al dik 5000 seizoenkaarten verkocht!! #cambuur
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 31, 2013, 15:45:24
Citaat van: Viper op mei 31, 2013, 15:09:21
Cambuur Twitter:

Volgens de laatste telling zijn er, met nog 2 maanden tot het begin van de competitie, nu al dik 5000 seizoenkaarten verkocht!! #cambuur
Valt wel een beetje tegen.. :| Er waren geruchten dat we al op 8 zaten...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op mei 31, 2013, 15:53:37
Citaat van: Drumfather SCC op mei 31, 2013, 15:45:24
Valt wel een beetje tegen.. :| Er waren geruchten dat we al op 8 zaten...
Ik had ook al wat meer verwacht eigenlijk maar wie weet komt het nog goed  :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op mei 31, 2013, 15:58:24
Citaat van: Drumfather SCC op mei 31, 2013, 15:45:24
Valt wel een beetje tegen.. :| Er waren geruchten dat we al op 8 zaten...

Op 8, lol, dat kan toch niet man, vind 5000 al veel hoor, begin van seizoen duurt nog ff he, vrije verkoop van sk gaat komende week ook beginnen.
Denk dat we rond de 7k sk houders komen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op mei 31, 2013, 16:56:28
Citaat van: Andre-Lwd op mei 31, 2013, 15:58:24
Op 8, lol, dat kan toch niet man, vind 5000 al veel hoor, begin van seizoen duurt nog ff he, vrije verkoop van sk gaat komende week ook beginnen.
Denk dat we rond de 7k sk houders komen.

vrije verkoop is al lang begonnen hoor......
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 31, 2013, 17:16:35
idd ook niet sk houders konden er al 1 bestellen he,,,echter tot vandaag kon bij sommigen instellingen oa gemeente 1 besteld
worden met korting dus die komen er vanaf vandaag allemaal nog bij.

we hevve nog 2 maanden binne altijd lui die op laatste moment nog halen de open dag hest nog
en zodra er wat nieuwe spelers komen gaat het oek wel weer snel omhoog.

geruchten van 8000 verkocht?? nee geruchten dat we de 8000 kenne halen maar das wat anders he.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op mei 31, 2013, 21:19:49
Citaat van: denistel op mei 31, 2013, 13:21:05
die sk kan je ergens in juli op gaan halen hest dus een maand de tijd...als promovendus hevve we het recht op eerst een thuis wedstrijd dus wordt 2 3 of 4 aug thuis.

is dat echt zo? eerst thuis? dan kan ik de eerste twee thuiswedstrijden al op mijn buik schrijven... waarom is dat een recht?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 31, 2013, 21:25:10
Waarom eigenlijk geen seizoenskaart-teller op cambuur.nl dit jaar?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 31, 2013, 21:59:36
teller staat op 5000 +

ja als promovendus heb je het recht om de 1e wedstrijd thuis te spelen hoorde ik deze week

afgelopen seizoen werd er begonnen met willem 2- nac
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: vialli op mei 31, 2013, 22:14:30
Citaat van: SCCRulez op mei 31, 2013, 21:25:10
Waarom eigenlijk geen seizoenskaart-teller op cambuur.nl dit jaar?

Omdat ze bang binne dat de teller op hol slaat :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 31, 2013, 23:18:05
Citaat van: vialli op mei 31, 2013, 22:14:30
Omdat ze bang binne dat de teller op hol slaat :_schater
:thumbsup :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 31, 2013, 23:54:57
Citaat van: denistel op mei 31, 2013, 21:59:36
teller staat op 5000 +

ja als promovendus heb je het recht om de 1e wedstrijd thuis te spelen hoorde ik deze week

afgelopen seizoen werd er begonnen met willem 2- nac
En vroeger mocht je nog tegen de kampioen beginnen.. Die regeltjes veranderen ook elke zoveel jaar... Dus eerst maar zien wat de knvb nu weer uit de hoge hoed tovert. Misschien mag de promovendus meteen aan de verste uitwedstrijd beginnen :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 01, 2013, 10:01:02
nee ju thuis en meteen gas geven
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: stefan15 op juni 01, 2013, 11:43:13
Ik heb zelfs ergens gehoord dat je als kampioen JL zelf je eerste tegenstander uit kan kiezen. (bron: plaatselijke pers)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 01, 2013, 11:45:03
Citaat van: denistel op mei 31, 2013, 21:59:36
ja als promovendus heb je het recht om de 1e wedstrijd thuis te spelen hoorde ik deze week

Dat had ik ook nog nooit gehoord. Maar ff rekening mee houden dus
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op juni 01, 2013, 11:45:33
ik ben op 2 augustus 's avonds terug van vakantie, ik hoop dat ik geen cambuur - dkv of een andere mooie wedstrijd mis..  ;(
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 01, 2013, 16:44:14
Citaat van: marrumer op juni 01, 2013, 11:45:33
ik ben op 2 augustus 's avonds terug van vakantie, ik hoop dat ik geen cambuur - dkv of een andere mooie wedstrijd mis..  ;(

op vrijdag avond spelen we vast geen risico wedstrijd.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op juni 01, 2013, 16:51:25
Citaat van: denistel op juni 01, 2013, 16:44:14
op vrijdag avond spelen we vast geen risico wedstrijd.

Daar kon je nog weleens raar in vergissen. Je bent ermee bekend dat Ferd Crohne onze burgervader is?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 01, 2013, 20:28:14
ja daarom zeg ik op vrijdag geen risico wedstrijd die worden allemaal op zondag middag gespeeld poelie
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op juni 01, 2013, 20:40:04
Duh  :zucht


We wachten de competitie indeling wel even af, misschien snap je het dan...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op juni 01, 2013, 22:24:08
Graag de foto van het feest bij de Oldehove met al die mensen op de kaart!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: vialli op juni 01, 2013, 23:37:00
Wat de gemeente Leeuwarden in het nieuwe seizoen(de burgemeester) beslist niet moet doen is voor elke wedstrijd de publiciteit zoeken om even te melden welke risico's er op de loer liggen, maar gewoon stil hun maatregelen nemen om eventuele ellende te voorkomen.
Dus niet op een provocerende manier de ME bussen uitladen bij de Cambuurbar om even
stoer te laten zien dat ze er zijn. DIT IS NAMELIJK ZOEKEN OM MOEILIJKHEDEN.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 03, 2013, 12:23:32
laat ik even duidelijk zijn er is kans op dat dat gebeurd en is niet zeker he.als ik me verkeerd heb uitgedrukt hier sorry dan.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: stefan15 op juni 03, 2013, 15:52:32
Ja dat zien we wel als t schema bekend word, zijn enorm veel zaken die daar invloed op hebben. Je zit ook met politie inzet voor evenementen op andere plaatsen in de stad en de regio.

De club meld dat er al meer dan 2000 clubkaarten aangevraagd zijn, gaat dus ook rap!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: fred op juni 03, 2013, 22:00:30
Citaat van: stefan15 op juni 03, 2013, 15:52:32


De club meld dat er al meer dan 2000 clubkaarten aangevraagd zijn, gaat dus ook rap!

En al meer dan 5000 SK, toch ? gaat de goede kant op!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juni 04, 2013, 11:29:50
Citaat van: John Hiatt op juni 01, 2013, 22:24:08
Graag de foto van het feest bij de Oldehove met al die mensen op de kaart!

Mwah, foto van vrijdag nacht in het stadion met al die fakkels is ook wel mooi.
Ben wel benieuwd waar ze mee komen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juni 04, 2013, 11:34:39
Citaat van: vialli op juni 01, 2013, 23:37:00
Wat de gemeente Leeuwarden in het nieuwe seizoen(de burgemeester) beslist niet moet doen is voor elke wedstrijd de publiciteit zoeken om even te melden welke risico's er op de loer liggen, maar gewoon stil hun maatregelen nemen om eventuele ellende te voorkomen.
Dus niet op een provocerende manier de ME bussen uitladen bij de Cambuurbar om even
stoer te laten zien dat ze er zijn. DIT IS NAMELIJK ZOEKEN OM MOEILIJKHEDEN.

Dat is precies wat die legale knokploeg van de politie wil.
Las tijdje terug ook op afca.nl een bericht waarin ajax suporters die het kampioensfeest vierden op het leidse werden uitgedaagd door undercover agenten..stonden ook wat foto's bij van die knokploeg van de politie... in de media krijg je dan weer berichten dat er wat ongeregeldheden waren.. schuldige..altijd de supporters..ohnee dat noemen ze dan hooligans. Zo gaat dat gewoon vaak.

Ach ja we zullen zien, denk dat tijdens dkv crone het leger om hulp gaat vragen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: stefan15 op juni 04, 2013, 11:38:39
Citaat van: Unknown op juni 04, 2013, 11:34:39
Dat is precies wat die legale knokploeg van de politie wil.
Las tijdje terug ook op afca.nl een bericht waarin ajax suporters die het kampioensfeest vierden op het leidse werden uitgedaagd door undercover agenten..stonden ook wat foto's bij van die knokploeg van de politie... in de media krijg je dan weer berichten dat er wat ongeregeldheden waren.. schuldige..altijd de supporters..ohnee dat noemen ze dan hooligans. Zo gaat dat gewoon vaak.

Ach ja we zullen zien, denk dat tijdens dkv crone het leger om hulp gaat vragen.

Met F16 patrouille boven de stad dan? :0=
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juni 04, 2013, 11:45:15
Minimaal, zou me ook niets verbazen dat hij de NAVO bijeen laat komen. Maar we dwalen af in een topic waar we het over de seizoenskaarten moeten hebben  :P
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Clint op juni 04, 2013, 11:46:06
Citaat van: Unknown op juni 04, 2013, 11:34:39
denk dat tijdens dkv crone het leger om hulp gaat vragen.

Ik heb het zelf op de VN Vredesmacht.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op juni 04, 2013, 11:55:49
Citaat van: GerardFraneker op mei 13, 2013, 17:28:27
Hier is even een linkje van het ontwerp

http://www.cambuur.nl/nieuws/seizoenkaart-2013-%E2%80%93-2014-ontwerp-wedstrijd

Wordt dit het nu of is dit idee al van de baan? Ik hoop dat het inderdaad een foto van het kampioensfeest wordt!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: papier op juni 04, 2013, 12:08:52
Waarom zou je daar ineens van afstappen? Maakt mij echt geen ene donder uit wat er op die kaart staat
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juni 04, 2013, 12:51:56
Mij wel, hoef niet zo'n kindertekening erop...dat is het enige wat ik tegen kom via die link.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: De Paashaas op juni 04, 2013, 13:07:21
wat maakt mij dat uut! mijpart is dat ding felroze at ik er maar in kom!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: papier op juni 04, 2013, 14:01:43
Citaat van: Unknown op juni 04, 2013, 12:51:56
Mij wel, hoef niet zo'n kindertekening erop...dat is het enige wat ik tegen kom via die link.

Tja, er was een wedstrijd en dit was de prijs. Afspraak is afspraak, nu Cambuur kampioen is verwacht ik ook dat ze promoveren en niet dat de kampioen ineens niet meer promoveert.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Treb op juni 07, 2013, 14:20:06
Lekker hoor!


Na het ongekende feest na het behalen van het kampioenschap in de Jupiler League zijn we ons als club al druk aan het voorbereiden op het komende Eredivisie-seizoen. Dat dit ook bij onze supporters al enorm leeft blijkt wel uit het feit dat er met nog twee maanden tot de start van de competitie al een dikke 6000 seizoenkaarten zijn verkocht! Dat zijn er al dik 2000 meer dan het hele vorige seizoen in totaal!

Wil je SC Cambuur volgend seizoen ook zien voetballen in de Eredivisie, bestel dan hier je seizoenkaart: http://www.cambuur.nl/nieuws/ga-jij-met-sc-cambuur-de-eredivisie.

Ook de Cambuur Clubkaarten (verplicht in de Eredivisie voor het bezoeken van wedstrijden) vliegen de deur uit! Hiervan zijn er nu al meer dan 2500 aangevraagd.
Ben je ook van plan om volgend seizoen af en toe een wedstrijd te bezoeken, vraag dan hier je Cambuur Clubkaart aan: www.cambuur.nl/clubkaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: michello op juni 07, 2013, 14:21:34
Volgens mij (be)naderen we het record van aantal verkochte seizoenskaarten ;) Op naar de 7.000!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op juni 07, 2013, 16:21:00
Ik heb d'r eigenlijk geen zin in elke week vast stekkie, ook vanwege vrienden die geen sk hebben, maar zit er nou toch wel sterk aan te twijfelen...  :|

dadelijk blijft d'r geen plekkie over en word het elke week trappen en slaan om nog kaarten te krijgen bij het kassaplein
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op juni 07, 2013, 16:25:17
Citaat van: drg op juni 07, 2013, 16:21:00
Ik heb d'r eigenlijk geen zin in elke week vast stekkie, ook vanwege vrienden die geen sk hebben, maar zit er nou toch wel sterk aan te twijfelen...  :|

Op Zuid en een deel van Noord kun je elke keer een andere plek kiezen met je seizoenkaart, gezien de hoeveelheid seizoenkaarten (en clubcards!) mag je straks hopen dat je überhaupt een kaartje kunt bemachtigen tegen de toppers.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dreet op juni 07, 2013, 16:51:15
De huuskamervraag: wat is het record verkochte seizoenkaarten dan?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op juni 07, 2013, 18:17:48
Citaat van: Dreet op juni 07, 2013, 16:51:15
De huuskamervraag: wat is het record verkochte seizoenkaarten dan?
t

6.500!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 07, 2013, 19:31:06
Gaat lekker zo. Die 8500 komen al aardig dichterbij.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 08, 2013, 22:16:33
Citaat van: Dreet op juni 07, 2013, 16:51:15
De huuskamervraag: wat is het record verkochte seizoenkaarten dan?
in 2009 5600 inde winter opgelopen naar 6000 dus een record hebben we zo wie zo al
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: fred op juni 09, 2013, 12:02:47
Ongekend dat het zo storm loopt. Vorige eredivisie periode waren lang niet alle wedstrijden uitverkocht. Dat zal nu anders zijn !
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Sakas op juni 09, 2013, 14:06:05
Ik twijfel of die berichten van de eerste wedstrijd thuis wel kloppen. Zwolle mocht vorig jaar als kampioen wel eerst thuis spelen, maar de kampioenen daarvoor (VVV, De Graafschap en RKC) moesten eerst allemaal een uitwedstrijd spelen.

In iedergeval, het is nog wachten tot donderdag, dan het concept speelschema en volgende week donderdag het definitieve speelschema. Zullen we eindelijk weten wanneer die boeren uit Akkrum zuid hier (proberen te) komen!!!
:zweep :zweep :zweep

Seizoenskaarten gaan volgens mij zeker de 7000 passeren, tegen de 8000 aan denk ik. Dan is het elke twee weken,  :0=WELKOM IN DE HEL VAN LEEUWARDEN :0=
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 09, 2013, 23:40:43
je hebt het recht om eerst thuis te spelen of je dat ook doet is weer wat anders natuurlijk.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 16, 2013, 15:26:26
Al een nieuwe stand? Is alweer weekje geleden dat we over de 6000 heen gingen. Zou leuk zijn van de club als ze ons op de hoogtr hielden van de verkoop per tribune. Ben wel benieuwd of noord en oost al helemaal vol zijn...zal toch niet lang meer duren. Ik zet in op 7500 sk. Dat zou toch prachtig zijn
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op juni 16, 2013, 16:11:50
Ik ben wel benieuwd hoeveel seizoenskaarten er nog voor de noordtribune zijn!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 18, 2013, 08:23:19
zal straks ff horen want mut er ff met aan de slag  :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Clint op juni 18, 2013, 09:10:39
Must lamineren?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juni 18, 2013, 10:45:03
Citaat van: clint op juni 18, 2013, 09:10:39
Must lamineren?
Que? Flatueren?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op juni 18, 2013, 11:21:12
Citaat van: Len Cantello op juni 18, 2013, 10:45:03
Que? Flatueren?

Fulmineren?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2013, 11:24:06
Citaat van: John Hiatt op juni 18, 2013, 11:21:12
Fulmineren?

Huh? ejaculeren?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op juni 18, 2013, 11:44:59
In 4 berichten van Lamineren naar Ejaculeren  :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juni 18, 2013, 11:45:57
Citaat van: Andre-Lwd op juni 18, 2013, 11:44:59
In 4 berichten van Lamineren naar Ejaculeren  :_schater
Dat is inderdaad wel een hoogte punt  :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juni 18, 2013, 12:43:07
6500 sk!!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juni 18, 2013, 12:44:33
Citaat van: richard op juni 18, 2013, 12:43:07
6500 sk!!!

Gaat lekker, met nog 1.5 maand te gaan voor het begin van de competitie.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 18, 2013, 13:08:29
gaat idd lekker ,,,,,,mooi werkje alles op alfabet leggen maar schiet mooi op.zoals nu staat vanaf 1 juli af te halen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op juni 18, 2013, 13:24:29
Citaat van: denistel op juni 18, 2013, 13:08:29
gaat idd lekker ,,,,,,mooi werkje alles op alfabet leggen maar schiet mooi op.zoals nu staat vanaf 1 juli af te halen.

Dat wordt nog lastig klusje... :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Clint op juni 18, 2013, 13:25:56
Hoe doe je dat met de ij? Voor de Z of de i voor de j?

:devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juni 18, 2013, 13:33:45
Citaat van: clint op juni 18, 2013, 13:25:56
Hoe doe je dat met de ij? Voor de Z of de i voor de j?

:devil

_O_ _O_
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op juni 18, 2013, 15:00:54
En wat als je nou eind juli tot halverwege augustus op vakantie bent? Blijft de seizoenskaart daar dan liggen of wordt ie opgestuurd?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2013, 15:38:04
Citaat van: Lwdscc op juni 18, 2013, 15:00:54
En wat als je nou eind juli tot halverwege augustus op vakantie bent? Blijft de seizoenskaart daar dan liggen of wordt ie opgestuurd?

Dan kun je hem toch al ophalen tussen 1 juli en eind juli?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juni 18, 2013, 16:18:11
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2013, 15:38:04
Dan kun je hem toch al ophalen tussen 1 juli en eind juli?

_O_ _O_
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op juni 18, 2013, 19:54:41
Citaat van: richard op juni 18, 2013, 12:43:07
6500 sk!!!


tranen in de ogen, echt ;( |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2013, 19:58:25
wat was het record ook alweer?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2013, 20:02:19
Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2013, 19:58:25
wat was het record ook alweer?
Rond de 6500, dus we gaan er suwiesu overheen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:21:34
Citaat van: denistel op juni 18, 2013, 13:08:29
gaat idd lekker ,,,,,,mooi werkje alles op alfabet leggen maar schiet mooi op.zoals nu staat vanaf 1 juli af te halen.

1 juli? Doe je 1 per dagdeel of zo?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2013, 20:41:53
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 20:02:19
Rond de 6500, dus we gaan er suwiesu overheen

|:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 18, 2013, 22:03:08
6500, dat zijn er nog altijd 3000 te weinig  :X
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juni 18, 2013, 22:12:38
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 18, 2013, 22:03:08
6500, dat zijn er nog altijd 3000 te weinig  :X

En daar hebben we nog anderhalve maand voor!  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 19, 2013, 14:39:34
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 18, 2013, 22:03:08
6500, dat zijn er nog altijd 3000 te weinig  :X

2000. zijn 8500 sk beschikbaar
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juni 19, 2013, 20:09:16
Citaat van: clint op juni 18, 2013, 13:25:56
Hoe doe je dat met de ij? Voor de Z of de i voor de j?

:devil
En gaat het met de oe? Van Oebelesma?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 19, 2013, 21:07:54
Citaat van: Len Cantello op juni 19, 2013, 20:09:16
En gaat het met de oe? Van Oebelesma?

En die chinese tekens dan van die belchinezen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op juni 22, 2013, 04:39:23
Volgens de geruchten inmiddels rond de 7000?????? Bevestiging van 1 of andere daap?????????
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 22, 2013, 09:42:12
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2013, 04:39:23
Volgens de geruchten inmiddels rond de 7000?????? Bevestiging van 1 of andere daap?????????

Week geleden zaten we op 6500 dus zal nu wel zo'n 7000 zijn ja.

Groet,
Daap
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 22, 2013, 13:26:21
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 20:21:34
1 juli? Doe je 1 per dagdeel of zo?

ze wudde niet allemaal op 1 dag aan leverd kerel.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 22, 2013, 13:27:14
Citaat van: Len Cantello op juni 19, 2013, 20:09:16
En gaat het met de oe? Van Oebelesma?

we stoppe bij de l he,,,, :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juni 24, 2013, 10:21:30
http://cambuur.nl/nieuws/update-tussenstand-seizoenkaart-verkoop

7000  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juni 24, 2013, 10:23:25
Citaat van: Goudvinger op juni 24, 2013, 10:21:30
http://cambuur.nl/nieuws/update-tussenstand-seizoenkaart-verkoop

7000  :thumbsup
Heerlijk hoor!! Gaat de goede kant op.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op juni 24, 2013, 10:26:07

Dit gaat mooi!!  8)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op juni 24, 2013, 10:32:11
Hm, zal toch ook maar alvast het formulier invullen  :insane

Geen zin dadelijk elke keer op het kassaplein te drukken! Vooral aangezien er ook bijna 4000 clubkaarten zijn aangevraagd, samen is dat dus al boven de capaciteit van het stadion.. tenzij ze de grachten en lege hoeken op west op gaan vullen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juni 24, 2013, 10:34:03
Citaat van: drg op juni 24, 2013, 10:32:11
Hm, zal toch ook maar alvast het formulier invullen  :insane

Geen zin dadelijk elke keer op het kassaplein te drukken! Vooral aangezien er ook bijna 4000 clubkaarten zijn aangevraagd, samen is dat dus al boven de capaciteit van het stadion.. tenzij ze de grachten en lege hoeken op west op gaan vullen.

Ach hoemeer skhouders des te minder drukte voor losse kaartjes ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juni 24, 2013, 10:43:41
Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze maximaal 8500 seizoenskaarten gaan verkopen. Als iemand de bron nog weet, graag  :y
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: speculeter op juni 24, 2013, 12:27:22
Ik hoorde bij de eerste training van iemand die het veld bij cambuur
doet dat de max 7500 is.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 24, 2013, 12:35:43
Citaat van: Goudvinger op juni 24, 2013, 10:43:41
Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze maximaal 8500 seizoenskaarten gaan verkopen. Als iemand de bron nog weet, graag  :y

Is 8500 ja, werd volgens mij door Gerald vd Belt geroepen tijdens een interview.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: mario op juni 24, 2013, 13:19:11
Citaat van: Goudvinger op juni 24, 2013, 10:43:41
Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze maximaal 8500 seizoenskaarten gaan verkopen. Als iemand de bron nog weet, graag  :y

Ik denk dat Cambuur wel even duidelijk moet aangeven hoeveel seizoenskaarten er nog beschikbaar zijn.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op juni 24, 2013, 13:24:54
Citaat van: Goudvinger op juni 24, 2013, 10:43:41
Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze maximaal 8500 seizoenskaarten gaan verkopen. Als iemand de bron nog weet, graag  :y



''Het gaat goed met de uitgave van seizoenkaarten bij Cambuur. Tot nu toe zijn er 4000 aangevraagd. Dat is nu al net zoveel als vorig seizoen. Al met al zijn er 8500 seizoenkaarten beschikbaar. De Leeuwarder club verwacht het grootste deel daarvan te verkopen. ''

http://www.omropfryslan.nl/node/263936 (http://www.omropfryslan.nl/node/263936)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juni 24, 2013, 14:12:50
Citaat van: peter op juni 24, 2013, 12:27:22
Ik hoorde bij de eerste training van iemand die het veld bij cambuur
doet dat de max 7500 is.
Ik hoorde van iemand die af en toe de cornervlaggen strijkt dat de max 8499 is. En van een ander die de doelnetten naait dat het 8501 is :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: speculeter op juni 24, 2013, 14:25:33
Citaat van: Dokkumer op juni 24, 2013, 14:12:50
Ik hoorde van iemand die af en toe de cornervlaggen strijkt dat de max 8499 is. En van een ander die de doelnetten naait dat het 8501 is :devil
Hoe hoger in het noorden hoe dommer de humor.... :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juni 24, 2013, 14:33:21
Citaat van: peter op juni 24, 2013, 14:25:33
Hoe hoger in het noorden hoe dommer de humor.... :_schater

Dit was wel voldoende :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op juni 24, 2013, 14:34:25
oh vandaar....
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Treb op juni 25, 2013, 10:43:48
Een beetje laat misschien, maar vind de communicatie over de seizoenkaarten nogal povertjes, er wordt zonder aankondiging het hele bedrag afgeschreven. Geen brief van tevoren over waar ik zit en dat op die en die datum het geld wordt afgeschreven.
Geen enkele communicatie dus.

Weet iemand wanneer we het kaartje in de bus kunnen verwachten?

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op juni 25, 2013, 10:46:34
Citaat van: Treb op juni 25, 2013, 10:43:48
Een beetje laat misschien, maar vind de communicatie over de seizoenkaarten nogal povertjes, er wordt zonder aankondiging het hele bedrag afgeschreven. Geen brief van tevoren over waar ik zit en dat op die en die datum het geld wordt afgeschreven.
Geen enkele communicatie dus.

Weet iemand wanneer we het kaartje in de bus kunnen verwachten?

Om het nog erger voor je te maken, die moet je gaan ophalen  :P
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Treb op juni 25, 2013, 10:54:18
Citaat van: Andre-Lwd op juni 25, 2013, 10:46:34
Om het nog erger voor je te maken, die moet je gaan ophalen  :P

Ze moeten nog veel leren bij Cambuur..  :zucht
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: veroen op juni 25, 2013, 11:01:02
Citaat van: Treb op juni 25, 2013, 10:43:48
Een beetje laat misschien, maar vind de communicatie over de seizoenkaarten nogal povertjes, er wordt zonder aankondiging het hele bedrag afgeschreven. Geen brief van tevoren over waar ik zit en dat op die en die datum het geld wordt afgeschreven.
Geen enkele communicatie dus.

Weet iemand wanneer we het kaartje in de bus kunnen verwachten?

Ik heb mijn formulier gewoon ingeleverd bij stadion en daar werk keurig aangegeven wanneer het geld afgeschreven zou worden, dat dit echter bijna 2 weken later gebeurde is dan weer een ander verhaal  :zweep
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juni 25, 2013, 11:01:33
Ah, het is weer komkommertijd  l8l
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juni 25, 2013, 11:45:33
Citaat van: Goudvinger op juni 25, 2013, 11:01:33
Ah, het is weer komkommertijd  l8l
Mogen we tegenwoordig niet eens meer kritisch zijn?  l0l
Dit zijn ook weer leermomentjes voor de club, als we een eredivisiewaardige club willen worden zal de organisatie ook op dat niveau moeten gaan werken.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Jopie op juni 25, 2013, 13:42:42
Als je zeker wil weten wanneer het wordt afgeschreven betaal je toch lekker met de pin?! Dan heb je het zelf in de hand. Ik kan me niet zo druk maken over het opsturen/dan wel afhalen van je seizoenskaart. Laat ze die energie maar lekker in het halen van nieuwe spelers steken.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 14:06:06
als ze bij 8000 man mutte aangeve wannneer er precies afgeschreven wordt dan ben je wel ff bezig.

net wat jopie zegt als je pint en betaald is het klaar toch.de hele maand juni kon je er daarvoor terecht.
en dat ze niet opgestuurd werden was toch ook bekend.......8.000 x .70 cent 5600 euro die bespaard wordt.

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op juni 25, 2013, 14:07:11
Vanaf wanneer zijn de seizoenkaarten af te halen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 14:08:31
Citaat van: Treb op juni 25, 2013, 10:43:48
Een beetje laat misschien, maar vind de communicatie over de seizoenkaarten nogal povertjes, er wordt zonder aankondiging het hele bedrag afgeschreven. Geen brief van tevoren over waar ik zit en dat op die en die datum het geld wordt afgeschreven.
Geen enkele communicatie dus.

Weet iemand wanneer we het kaartje in de bus kunnen verwachten?

waar je zit?? je vraagt toch een plaats aan waar je wilt zitten of staan
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 14:10:03
Citaat van: Bernardo op juni 25, 2013, 14:07:11
Vanaf wanneer zijn de seizoenkaarten af te halen?

dat is nog niet bekend ze mutte eerst nog allemaal op alfabet gelegd worden en de stroom gaat maar
door he.komende week zal er vast een bericht over komen...4 aug is de 1e wedstrijd pas.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: HilversumOnTour op juni 25, 2013, 14:45:47
Neem aan dat de mensen die verder weg wonen 'em thuisgestuurd krijgen? Ik ben helaas op vakantie de eerste thuiswedstrijd.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: HilversumOnTour op juni 25, 2013, 14:48:19
Citaat van: Treb op juni 25, 2013, 10:43:48
Een beetje laat misschien, maar vind de communicatie over de seizoenkaarten nogal povertjes, er wordt zonder aankondiging het hele bedrag afgeschreven. Geen brief van tevoren over waar ik zit en dat op die en die datum het geld wordt afgeschreven.
Geen enkele communicatie dus.

Weet iemand wanneer we het kaartje in de bus kunnen verwachten?

Helemaal mee eens, ik vind de communicatie ook mager. Zelfde voor de uitkaart: ook niks van een bevestiging en hoe nu verder.... Denistel jij enig idee wanneer mensen te weten komen waar ze zitten en wanneer er iets naar buiten komt?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Sakas op juni 25, 2013, 15:47:52
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 25, 2013, 14:48:19
Helemaal mee eens, ik vind de communicatie ook mager. Zelfde voor de uitkaart: ook niks van een bevestiging en hoe nu verder.... Denistel jij enig idee wanneer mensen te weten komen waar ze zitten en wanneer er iets naar buiten komt?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, iemand die hier iets over kan melden?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 16:57:40
ik snap het niet heelmaal als je een sk aan vraagt doe je dat toch op vak rij en stoel dus die plaats heb je dan.

of kan dat ook nog anders dan?????

en idd mensen die echt verder weg wonen krijgen em wel opgestuurd.

voor de rest is de kaart sun 4 weken af te halen we hevve de open dag nog dus
zal allemaal wel goed komen he.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 16:59:11
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 25, 2013, 14:48:19
Helemaal mee eens, ik vind de communicatie ook mager. Zelfde voor de uitkaart: ook niks van een bevestiging en hoe nu verder.... Denistel jij enig idee wanneer mensen te weten komen waar ze zitten en wanneer er iets naar buiten komt?

wat voor communicatie wil je er over hebben?? binnen kort wordt bekend gemaakt wanneer je je kaart op kan halen lijkt me niet zo moeilijk allemaal.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: MP4L op juni 25, 2013, 17:02:47
Citaat van: denistel op juni 25, 2013, 16:59:11
wat voor communicatie wil je er over hebben?? binnen kort wordt bekend gemaakt wanneer je je kaart op kan halen lijkt me niet zo moeilijk allemaal.

Ik snap het ook niet allemaal. :P Ik heb er persoonlijk het meteen bij de receptie betaald bij de aanvraag. Dan zit je ook niet met verassingen. Verder krijg je een melding wanneer je je seizoenkaart ken ophalen. En of het nou 1 Juli is of 25. Het seizoen begint pas 4 aug. Dus dat komt allemaal wel goed  :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: HilversumOnTour op juni 25, 2013, 19:24:21
Citaat van: denistel op juni 25, 2013, 16:59:11
wat voor communicatie wil je er over hebben?? binnen kort wordt bekend gemaakt wanneer je je kaart op kan halen lijkt me niet zo moeilijk allemaal.

Ik kan me voorstellen dat er voor de huidige seizoenkaarthouders misschien wat minder communicatie noodzakelijk is; die verlengen hun eigen plek en wachten enkel op een ophaalbericht.

Bij nieuwe aanvragen (wat in principe nieuwe klanten van je zijn) vind ik dat wel anders; daar moest je namelijk ook aangeven waar je het liefst wilde zitten. Sinds aanvraag heb je vanuit de club fysiek niks gehoord, alleen zie je op de website en social media wat voorbijkomen over de aantallen. Een bevestiging van ontvangst aanvraag en/of algemene brief met meer info over hoe nu verder zou ik (bedrijfsmatig gezien) een logische stap vinden. Dan weet de nieuwe klant gelijk waar hij aan toe is m.b.t. afschrijving geld / plaats waar hij komt te zitten en hoe het zit met het afhalen of opsturen van de kaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op juni 25, 2013, 19:36:27
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 25, 2013, 19:24:21
Ik kan me voorstellen dat er voor de huidige seizoenkaarthouders misschien wat minder communicatie noodzakelijk is; die verlengen hun eigen plek en wachten enkel op een ophaalbericht.

Bij nieuwe aanvragen (wat in principe nieuwe klanten van je zijn) vind ik dat wel anders; daar moest je namelijk ook aangeven waar je het liefst wilde zitten. Sinds aanvraag heb je vanuit de club fysiek niks gehoord, alleen zie je op de website en social media wat voorbijkomen over de aantallen. Een bevestiging van ontvangst aanvraag en/of algemene brief met meer info over hoe nu verder zou ik (bedrijfsmatig gezien) een logische stap vinden. Dan weet de nieuwe klant gelijk waar hij aan toe is m.b.t. afschrijving geld / plaats waar hij komt te zitten en hoe het zit met het afhalen of opsturen van de kaart.

Ook bestaande ''klanten'' zoals als mij ouders hebben weinig info gekregen.
Zij zitten op de oost tribune naast het uitvak (vak 17).
Ze hebben allebei de seizoenskaart verlengt. Tijdens het inleveren kregen ze te horen dat ze daar niet meer mogen en kunnen zitten omdat het uitvak wordt vergroot. Dit had ook wel even met een belletje doorgegeven kunnen worden. Ze moesten nou kiezen om in vak 20 plaats te nemen of op de west tribune. Zolang ze maar naar Cambuur kunnen gaan is alles prima, maar toch beetje communicatie is wel zo ''klantvriendelijk''.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 19:51:01
wat betreft vak 17 vind ik ook dat dat wel beter aangegeven had kunnen worden.

oude sk kunnen idd hun eigen plaats aanvragen dus op zich geen probleem ,.maar als je een nieuwe kaart aanvraag dan neem je bij
de balie toch ook door welke plaats er vrij is en geef je die plaats door?? althans zo zie ik er tegen aan.en je kunt ook altijd even
een belletje doen of ff langs lopen daar.
maar als ik nieuwe sk houder werd dan zou ik het gewoon bij de aanvraag goed regelen welke plaats ik wou.
je kan moeilijk verrwachten dat cambuur 4000 man gaat berichten van west tribune vak 6 rij 7 is voor je gereserveerd of waar je ook maar zit. of zie ik dat verkeerd.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 25, 2013, 19:54:47
Citaat van: denistel op juni 25, 2013, 19:51:01
wat betreft vak 17 vind ik ook dat dat wel beter aangegeven had kunnen worden.

oude sk kunnen idd hun eigen plaats aanvragen dus op zich geen probleem ,.maar als je een nieuwe kaart aanvraag dan neem je bij
de balie toch ook door welke plaats er vrij is en geef je die plaats door?? althans zo zie ik er tegen aan.en je kunt ook altijd even
een belletje doen of ff langs lopen daar.
maar als ik nieuwe sk houder werd dan zou ik het gewoon bij de aanvraag goed regelen welke plaats ik wou.
je kan moeilijk verrwachten dat cambuur 4000 man gaat berichten van west tribune vak 6 rij 7 is voor je gereserveerd of waar je ook maar zit. of zie ik dat verkeerd.

Inderdaad, individuele communicatie is onbegonnen werk gezien onze bescheiden organisatie. Echter, vwb vak 17 heeft ie wel een punt.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op juni 25, 2013, 19:55:42
Ik sprak gister met een (oud) sponsor. Die was not amused over de gang van zaken omtrent de seizoenkaarten. Ik zal niet in details treden, maar de strekking van het verhaal is dat ze bij de BVO op kantoor erg veel last hebben van korte termijngeheugen en al helemaal niet in oplossingen kunnen denken.

Het verhaal kwam bij mij erg amateuristisch over en eigenlijk verbaasd dat me niks.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 25, 2013, 19:57:56
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2013, 19:55:42
Ik sprak gister met een (oud) sponsor. Die was not amused over de gang van zaken omtrent de seizoenkaarten. Ik zal niet in details treden, maar de strekking van het verhaal is dat ze bij de BVO op kantoor erg veel last hebben van korte termijngeheugen en al helemaal niet in oplossingen kunnen denken.

Het verhaal kwam bij mij erg amateuristisch over en eigenlijk verbaasd dat me niks.

Vertel...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 19:59:14
weet niet wie je bedoeld poelie...wel bekend is dat de regels de laatste jaren strakker zijn geworden en terecht ook natuurlijk.
in verleden waren er sponsers die dachten dat alles kon en soms tig kaarten hadden dan heb je ook weinig aan het sponser geld natuurlijk.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 25, 2013, 20:10:14
Citaat van: Yellow Army op juni 25, 2013, 19:57:56
Vertel...

"Ik zal niet in details treden"

8P
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op juni 25, 2013, 20:39:45
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2013, 19:55:42
Ik sprak gister met een (oud) sponsor. Die was not amused over de gang van zaken omtrent de seizoenkaarten. Ik zal niet in details treden, maar de strekking van het verhaal is dat ze bij de BVO op kantoor erg veel last hebben van korte termijngeheugen en al helemaal niet in oplossingen kunnen denken.

Het verhaal kwam bij mij erg amateuristisch over en eigenlijk verbaasd dat me niks.



Maar daarom binne we oek fan poelie,  want het is juust de charme van onze club :thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 25, 2013, 22:10:37
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 25, 2013, 20:10:14
"Ik zal niet in details treden"

8P

Ik ben juist gek op details. Dus vertel...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juni 25, 2013, 23:18:33
Sommige sponsors willen extra kaarten en kunnen niet bij elkaar zitten omdat er andere sponsors of sk houders zitten! Tsja vind het meer dan logisch dat cambuur het opneemt voor de huidige sponsors en sk houders ( die al jaren de club steunen van die plaats)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op juni 26, 2013, 00:20:29
Sponsoren die ineens meer plek willen moesten er meer eerder bij zijn, van die successupporters die halverwege het seizoen lege plaatsen achterlaten hebben we niks aan  :zucht

zet ze dan maar in vak 1 oid, volgens mij zat plek over daar
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juni 26, 2013, 08:07:44
Citaat van: poelie-lwd op juni 25, 2013, 19:55:42
Ik sprak gister met een (oud) sponsor. Die was not amused over de gang van zaken omtrent de seizoenkaarten. Ik zal niet in details treden, maar de strekking van het verhaal is dat ze bij de BVO op kantoor erg veel last hebben van korte termijngeheugen en al helemaal niet in oplossingen kunnen denken.

Het verhaal kwam bij mij erg amateuristisch over en eigenlijk verbaasd dat me niks.

Verbaasd mij ook niks.....
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juni 26, 2013, 17:38:32
Dat is toch niks nieuws? Dat je in deze tijden geen betaling in termijnen aanbiedt is bijvoorbeeld al erg vreemd.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op juni 26, 2013, 17:41:39
Citaat van: Bascambuur op juni 26, 2013, 17:38:32
Dat is toch niks nieuws? Dat je in deze tijden geen betaling in termijnen aanbiedt is bijvoorbeeld al erg vreemd.

Je kan best in termijnen betalen, koop je 1x in de twee weken een kaartje toch? Ben je per saldo meer kwijt, maar dat is meestal zo als je in termijnen betaalt
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juni 26, 2013, 17:48:17
Citaat van: moodygrunn op juni 26, 2013, 17:41:39
Je kan best in termijnen betalen, koop je 1x in de twee weken een kaartje toch? Ben je per saldo meer kwijt, maar dat is meestal zo als je in termijnen betaalt
Jij werkt zeker bij de administratie. Geniale oplossing.  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op juni 26, 2013, 17:53:41
Citaat van: Bascambuur op juni 26, 2013, 17:48:17
Jij werkt zeker bij de administratie. Geniale oplossing.  :thumbsup

Het is niet zozeer een oplossing. Dat zou namelijk betekenen dat er een probleem is. Dat is er m.i. niet. Het enige voordeel van een seizoenkaart is voor de supporter dat er vaste zit-/staanplaats is en dat je gemiddeld per wedstrijd iets minder kwijt bent.
Voor de club is het een voordeel dat ze de inkomsten in de maanden mei t/m augustus binnen hebben. Om dat vervolgens weer uit te smeren over de rest van het seizoen....Daar zit voor de club geen enkel voordeel aan....
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juni 26, 2013, 18:26:35
De tv camera die nu voor omroephokje staat krijgt nu een plek bij de business galery heeft Eredivisie live geëist ivm met live uitzendingen kost dus ook weer geld!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 26, 2013, 18:30:08
Citaat van: moodygrunn op juni 26, 2013, 17:53:41
Het is niet zozeer een oplossing. Dat zou namelijk betekenen dat er een probleem is. Dat is er m.i. niet. Het enige voordeel van een seizoenkaart is voor de supporter dat er vaste zit-/staanplaats is en dat je gemiddeld per wedstrijd iets minder kwijt bent.
Voor de club is het een voordeel dat ze de inkomsten in de maanden mei t/m augustus binnen hebben. Om dat vervolgens weer uit te smeren over de rest van het seizoen....Daar zit voor de club geen enkel voordeel aan....

rente
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juni 26, 2013, 18:49:42
Citaat van: moodygrunn op juni 26, 2013, 17:53:41
Het is niet zozeer een oplossing. Dat zou namelijk betekenen dat er een probleem is. Dat is er m.i. niet. Het enige voordeel van een seizoenkaart is voor de supporter dat er vaste zit-/staanplaats is en dat je gemiddeld per wedstrijd iets minder kwijt bent.
Voor de club is het een voordeel dat ze de inkomsten in de maanden mei t/m augustus binnen hebben. Om dat vervolgens weer uit te smeren over de rest van het seizoen....Daar zit voor de club geen enkel voordeel aan....
Mijn inziens wel, want voor veel mensen is € 200+ erg veel. Als dat dan bovenop alle andere maandelijkse kosten komt is een seizoenkaart misschien niet haalbaar. Als je de optie  biedt om in termijnen te betalen, zijn er misschien  mensen die wel een seizoenkaart kunnen aanschaffen.

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juni 26, 2013, 19:08:06
Citaat van: Bascambuur op juni 26, 2013, 18:49:42
Mijn inziens wel, want voor veel mensen is € 200+ erg veel. Als dat dan bovenop alle andere maandelijkse kosten komt is een seizoenkaart misschien niet haalbaar. Als je de optie  biedt om in termijnen te betalen, zijn er misschien  mensen die wel een seizoenkaart kunnen aanschaffen.

Zit veel te veel werk (=tijd en geld) in de monitoring hiervan en het risico (van niet betalen) komt zo bij de club te liggen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juni 26, 2013, 19:58:29
Op kantoor hebben ze nog wel tijd over hoor. Wordt niet erg hard gewerkt!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op juni 26, 2013, 20:08:52
Citaat van: Bascambuur op juni 26, 2013, 18:49:42
Mijn inziens wel, want voor veel mensen is € 200+ erg veel. Als dat dan bovenop alle andere maandelijkse kosten komt is een seizoenkaart misschien niet haalbaar. Als je de optie  biedt om in termijnen te betalen, zijn er misschien  mensen die wel een seizoenkaart kunnen aanschaffen.

Verkopen nu toch ook genoeg seizoenkaarten, dus valt vast wel wat mee.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2013, 22:46:51
Citaat van: Bascambuur op juni 26, 2013, 18:49:42
Mijn inziens wel, want voor veel mensen is € 200+ erg veel. Als dat dan bovenop alle andere maandelijkse kosten komt is een seizoenkaart misschien niet haalbaar. Als je de optie  biedt om in termijnen te betalen, zijn er misschien  mensen die wel een seizoenkaart kunnen aanschaffen.
Tja je kunt ook zeggen: "Ik leg elke week een paar euro aan de kant en heb zo mijn SK gespaard voor het nieuwe seizoen." Ja ik weet dat een paar euro per week voor de kleine beurs veel kan zijn, het is wel een kwestie van de discipline op kunnen brengen om het vol te houden...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juni 26, 2013, 22:50:25
Njaa waar ik zulke dingej van kan betalen is belastingteruggaaf en vakantiegeld.. voor decrest is sparen helaas geen  optie momenteel voor zulke dingen...
Tis wel prioriteiten stellen as je niet veel hebt.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 26, 2013, 23:01:52
die van jou zit er in ieder geval bij  :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 26, 2013, 23:06:55
Citaat van: Bascambuur op juni 26, 2013, 19:58:29
Op kantoor hebben ze nog wel tijd over hoor. Wordt niet erg hard gewerkt!

kest wel ff helpen dan :zweep
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op juni 27, 2013, 18:19:41
[update seizoenkaarten] (bron:cambuur.nl)

Na een welverdiende vakantie zijn de mannen van Dwight Lodeweges, Henk de Jong, Jan Bruin en Sandor van der Heide alweer druk in voorbereiding op het aanstaande Eredivisie-seizoen. Dat dit ook bij onze supporters al enorm leeft blijkt wel uit het feit dat er met nog zes weken tot de start van de competitie al een dikke 7000 seizoenkaarten zijn verkocht! Dat zijn er al dik 3000 meer dan het hele vorige seizoen in totaal!

Wil je SC Cambuur volgend seizoen ook zien voetballen in de Eredivisie, bestel dan hier je seizoenkaart: http://www.cambuur.nl/nieuws/ga-jij-met-sc-cambuur-de-eredivisie.

Ook de Cambuur Clubkaarten (verplicht in de Eredivisie voor het bezoeken van wedstrijden) vliegen de deur uit! Hiervan zijn er nu al meer dan 3600 aangevraagd.
Ben je ook van plan om volgend seizoen af en toe een wedstrijd te bezoeken, vraag dan hier (tot 31 juli gratis) je Cambuur Clubkaart aan: www.cambuur.nl/clubkaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Harry L. op juni 27, 2013, 18:59:25
Is het niet zo dat je een bepaald percentage van de kaarten beschikbaar moet hebben voor de losse verkoop, Of mag het helemaal vol zitten met seizoenskaart houders?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: albert54 op juni 27, 2013, 19:11:18
Citaat van: Harry L. op juni 27, 2013, 18:59:25
Is het niet zo dat je een bepaald percentage van de kaarten beschikbaar moet hebben voor de losse verkoop, Of mag het helemaal vol zitten met seizoenskaart houders?

Je hoeft geen losse verkoop kaarten te hebben. alles mag seizoenkaart zijn. Buiten uit vak om natuurlijk.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juni 27, 2013, 19:17:21
Citaat van: albert54 op juni 27, 2013, 19:11:18
Je hoeft geen losse verkoop kaarten te hebben. alles mag seizoenkaart zijn. Buiten uit vak om natuurlijk.
Ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat er maximaal 8500 seizoenskaarten verkocht mochten worden,er zal dus inderdaad wel een bepaald percentage losse kaarten moeten zijn.
Ik weet niet of het klopt natuurlijk  ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op juni 27, 2013, 19:18:16
Citaat van: gewoon een fan op juni 27, 2013, 19:17:21
Ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat er maximaal 8500 seizoenskaarten verkocht mochten worden,er zal dus inderdaad wel een bepaald percentage losse kaarten moeten zijn.
Ik weet niet of het klopt natuurlijk  ;)

Cambuur wil dat zelf, had ik begrepen. Vanuit KNVB zijn er geen beperkingen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juni 27, 2013, 19:19:20
Citaat van: Bernardo op juni 27, 2013, 19:18:16
Cambuur wil dat zelf, had ik begrepen. Vanuit KNVB zijn er geen beperkingen.
Kijk dat wist ik niet,bedankt voor de opheldering  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 27, 2013, 23:02:44
die 8500 halen we makkelijk _O_
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: ForzaCambuur1 op juni 27, 2013, 23:16:01
Citaat van: denistel op juni 27, 2013, 23:02:44
die 8500 halen we makkelijk _O_

Blijven de aanvragen gestaag binnenstromen Denistel?  :)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 27, 2013, 23:20:51
nog even en we hebben een wachtlijst  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 27, 2013, 23:31:16
elke dag komen er nog aanvragen binnen voor sk ck en uitkaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: ForzaCambuur1 op juni 27, 2013, 23:36:34
Citaat van: denistel op juni 27, 2013, 23:31:16
elke dag komen er nog aanvragen binnen voor sk ck en uitkaart.

|:) |:)

Had toch wel verwacht dat na alle standaard verlengingen + een aantal nieuwkomers wat te verwachten was toch de snelheid er wat uit zou raken. Maar loopt dus mooi door :) Zou fantastisch zijn als we echt die 8500 sk halen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 27, 2013, 23:43:48
we hebben nog meer dan een maand met daarbij de open dag,,,mnesen gana denk zo het raakt aardig vol en met straks
5000 clubkaart houders zul je dan als je wilt wel in de rij moeten staan en mag je blij zijn als je een kaartje kunt bemachtigen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: vialli op juni 28, 2013, 00:07:01
Oons stadion is onze grootste tegenstander, niet de "Mickey  mouse competitie"
maar we  mutte mar :0= raze of zitte d'r 40000
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juni 28, 2013, 01:10:07
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 23:06:55
kest wel ff helpen dan :zweep
Zou graag bij Cambuur werken, maar niet gratis, want ik moet ook eten.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: el haj op juni 28, 2013, 02:03:11
Citaat van: vialli op juni 28, 2013, 00:07:01
Oons stadion is onze grootste tegenstander, niet de "Mickey  mouse competitie"
maar we  mutte mar :0= raze of zitte d'r 40000

Ons stadion is ons sterkste wapen! Alle clubs hebben het nu al dun in de broek over die reis naar Leeuwarden, gaat weer ouderwets spoken hier!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: vialli op juni 28, 2013, 07:24:39
Citaat van: el haj op juni 28, 2013, 02:03:11
Ons stadion is ons sterkste wapen! Alle clubs hebben het nu al dun in de broek over die reis naar Leeuwarden, gaat weer ouderwets spoken hier!

Dat wel !!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op juni 28, 2013, 07:55:46
De goa ahead eagles breidt het stadion uit... door extra tribunes te bouwen voor de hoofdtribune.. dit is voor cambuur ook een optie om dit te doen.. je moet er immers alles uithalen voor het komende seizoennu je ziet dat er veel mensen naar cambuur willen.. en hoe zit het met een staantribuneop noord zou ook een goed idee zijn.. heb je weer wat meer capiciteit..
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Clint op juni 28, 2013, 07:57:59
Citaat van: Bakker90 op juni 28, 2013, 07:55:46
en hoe zit het met een staantribuneop noord zou ook een goed idee zijn.. heb je weer wat meer capiciteit..

Kan niet en mag niet. Je moet vluchtwegen vrij kunnen houden.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 666 op juni 28, 2013, 08:18:10
Citaat van: clint op juni 28, 2013, 07:57:59
Kan niet en mag niet. Je moet vluchtwegen vrij kunnen houden.

Oude ingangen op de tribune herstellen en staan...   |:) |:) |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juni 28, 2013, 08:28:20
Citaat van: Bakker90 op juni 28, 2013, 07:55:46
De goa ahead eagles breidt het stadion uit... door extra tribunes te bouwen voor de hoofdtribune.. dit is voor cambuur ook een optie om dit te doen.. je moet er immers alles uithalen voor het komende seizoennu je ziet dat er veel mensen naar cambuur willen.. en hoe zit het met een staantribuneop noord zou ook een goed idee zijn.. heb je weer wat meer capiciteit..
Buiten het feit dat het niet mag moeten wij eerst maar eens zien of het stadion wel elke wedstrijd uitverkocht is  ;)
Ik ben en blijf een Leeuwarder dus nog enigszins sceptisch  :koffie
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 28, 2013, 09:05:38
reken er maar op kerel.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juni 28, 2013, 09:57:16
 |:)
Citaat van: Bakker90 op juni 28, 2013, 07:55:46
De goa ahead eagles breidt het stadion uit... door extra tribunes te bouwen voor de hoofdtribune.. dit is voor cambuur ook een optie om dit te doen.. je moet er immers alles uithalen voor het komende seizoennu je ziet dat er veel mensen naar cambuur willen.. en hoe zit het met een staantribuneop noord zou ook een goed idee zijn.. heb je weer wat meer capiciteit..

Is al uitgezocht mag niet. Ivm de brandveiligheid op de tribune en dan met name de west tribune.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op juni 28, 2013, 10:11:19
Citaat van: denistel op juni 27, 2013, 23:43:48
met straks 5000 clubkaart houders zul je dan als je wilt wel
in de rij moeten staan en mag je blij zijn als je een kaartje kunt bemachtigen.

Idd, alleen al daarom zou je een seizoenkaart nemen. Kosten heb je er bijvoorbeeld op Noord al na 9 wedstrijden uit!

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 28, 2013, 13:10:47
los kaartje kost 15 euro toch dus 9 x 15 is 135 en een sk kost 175 dus na 12 wedstrijden wel
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juni 28, 2013, 13:31:19
Citaat van: denistel op juni 28, 2013, 13:10:47
los kaartje kost 15 euro toch dus 9 x 15 is 135 en een sk kost 175 dus na 12 wedstrijden wel

Kaart noord kost 18 euro en voor de (5) topwedstrijden komt er een toelage van 3 euro. Als je deze meepakt heb je bij het bezoeken van 9 wedstrijden de SK er al uit!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op juni 28, 2013, 14:54:08
Citaat van: 0517 op juni 28, 2013, 13:31:19
Kaart noord kost 18 euro en voor de (5) topwedstrijden komt er een toelage van 3 euro. Als je deze meepakt heb je bij het bezoeken van 9 wedstrijden de SK er al uit!

Wat zijn de 5 topwedstrijden?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Don op juni 28, 2013, 14:58:54
Citaat van: brambo3004 op juni 28, 2013, 14:54:08
Wat zijn de 5 topwedstrijden?
Dit staat op cambuur.nl

* Bij kaarten voor de topwedstrijden (Ajax, PSV, Feyenoord, FC Groningen en SC Heerenveen) rekenen wij een toeslag van €3,- per kaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op juni 28, 2013, 15:01:25
Citaat van: Don op juni 28, 2013, 14:58:54
Dit staat op cambuur.nl

* Bij kaarten voor de topwedstrijden (Ajax, PSV, Feyenoord, FC Groningen en SC Heerenveen) rekenen wij een toeslag van €3,- per kaart.

Had ik nog niet gezien. Bedankt.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op juni 28, 2013, 18:33:14
Citaat van: 0517 op juni 28, 2013, 13:31:19
Kaart noord kost 18 euro en voor de (5) topwedstrijden komt er een toelage van 3 euro. Als je deze meepakt heb je bij het bezoeken van 9 wedstrijden de SK er al uit!
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op juni 29, 2013, 12:08:03
Mooi, dan ga ik ook voor een seizoenkaart, nou nog zien wanneer t stadion op een menselijke tijd open is zodat ik daar geen vrije tijd van mijn werk voor op hoef te offeren...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Cambuur Liwwadden op juni 29, 2013, 12:22:07
Kan ook via de site uiteraard.     http://www.cambuur.nl/seizoenkaarten

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 29, 2013, 12:28:35
Citaat van: 0517 op juni 28, 2013, 13:31:19
Kaart noord kost 18 euro en voor de (5) topwedstrijden komt er een toelage van 3 euro. Als je deze meepakt heb je bij het bezoeken van 9 wedstrijden de SK er al uit!

ok wist ik niet 18 en we hevve 17 topwedstrijden
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op juni 29, 2013, 13:38:24
Citaat van: Cambuur Liwwadden op juni 29, 2013, 12:22:07
Kan ook via de site uiteraard.     http://www.cambuur.nl/seizoenkaarten

Maar dan moet je 'm alsnog inleveren, en ik heb geen flauw idee welke vak/rij/stoel ik in kan vullen dus dat lijkt me handig met hen in overleg te doen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juni 29, 2013, 14:11:38
Citaat van: drg op juni 29, 2013, 13:38:24
Maar dan moet je 'm alsnog inleveren, en ik heb geen flauw idee welke vak/rij/stoel ik in kan vullen dus dat lijkt me handig met hen in overleg te doen

Het mooie van cambuur is dat hun dat ook niet weten want dat is teveel werk en je wordt gewoon ergens neergezet!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op juni 29, 2013, 15:22:27
Citaat van: drg op juni 29, 2013, 13:38:24
Maar dan moet je 'm alsnog inleveren, en ik heb geen flauw idee welke vak/rij/stoel ik in kan vullen dus dat lijkt me handig met hen in overleg te doen

Doe em lekker met de post!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 16:14:22
Citaat van: clint op juni 28, 2013, 07:57:59
Kan niet en mag niet. Je moet vluchtwegen vrij kunnen houden.

De treden zijn ook te hoog.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op juni 29, 2013, 17:36:01
Stel je voor dat ik mijn buurvrouw mee wil nemen naar een thuis wedstrijd.
Krijg ik als seizoenkaart houder voorrang bij de aanschaf van een kaart, of krijgt de clubcard houder voorrang?

Of is hier nog niet over nagedacht..

De reden dat ik dit vraag is dat elke thuis wedstrijd uitverkocht is, zonder seizoenkaart zal het lastig worden om aan een kaart te komen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juni 29, 2013, 17:39:49
Citaat van: SCCornjum op juni 29, 2013, 17:36:01
Stel je voor dat ik mijn buurvrouw mee wil nemen naar een thuis wedstrijd.
Krijg ik als seizoenkaart houder voorrang bij de aanschaf van een kaart, of krijgt de clubcard houder voorrang?

Dan lijkt me het logisch dat de clubcardhouder voorrang krijgt.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juni 29, 2013, 23:22:19
Citaat van: Viper op juni 29, 2013, 17:39:49
Dan lijkt me het logisch dat de clubcardhouder voorrang krijgt.

Seizoenkaart houders lijkt mij!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 29, 2013, 23:25:03
Citaat van: 0517 op juni 29, 2013, 23:22:19
Seizoenkaart houders lijkt mij!

Ik denk ook clubcardhouder hoor. Anders komt geen enkele clubcardhouder in aanmerking voor kaarten tegen bijv ajax...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op juni 29, 2013, 23:26:28
Daar kun je moeilijk voorrang voor bepalen, aan de ene kant heeft een seizoenkaarthouder al een rib uit 't lijf getrokken om alles bij te mogen wonen maar de clubkaarthouder heeft net iets meer recht op de plekken die nog niet bezet worden.

Maar hoe wou je dat doen dan, volgens mij zijn er best wat vakken al bijna 100% gevuld met sk houders
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: jeff op juni 29, 2013, 23:44:16
Zijn er straks wel losse kaarten te krijgen dan als we 8500 sk verkopen?
Zijn toch maar 10.250 plekken.
8500 sk + 700 uit vak is 9200. Heb je nog 1000 plekken over. De sponsors moeten ook nog ergens zitten toch?
Of is die 8500 inclusief de sponoreren?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juni 30, 2013, 08:43:06
Seizoenkaart is ook een clubcard en wie het eerst bij een Primera is heeft het meeste geluk, want ik weet niet hoe het met verkoop via administratie gaat verder.....maar heleboel gaat via ticketbox nu dus daar kun je geen voorrang voor geven!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 666 op juni 30, 2013, 09:31:19
Citaat van: jeff op juni 29, 2013, 23:44:16
Zijn er straks wel losse kaarten te krijgen dan als we 8500 sk verkopen?
Zijn toch maar 10.250 plekken.
8500 sk + 700 uit vak is 9200. Heb je nog 1000 plekken over. De sponsors moeten ook nog ergens zitten toch?
Of is die 8500 inclusief de sponoreren?

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de capaciteit van het stadion niet boven de 10000 uit komt dit seizoen.

Ik hoop dat we 8500 seizoenskaarten verkopen maar denk dat een ieder die een kaart wild bestellen al 1 heeft besteld. Of het moet nog steeds iedere dag doorlopen. Al met al hebben we iedere wedstrijd een vol huis.

Ik denk dat de sponsoren al meegenomen zijn in de telling, anders zou het al uitverkocht zijn...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 30, 2013, 09:44:21
het loopt nog steeds door met de sk en cambuur handelt niet met ticketbox toch dat kost de club 3 euro per handeling.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 30, 2013, 09:48:41
Aangezien SC Cambuur geen gebruik meer maakt van de ticketbox, is online kaartverkoop de enige manier naast de stadionverkoop om toegangskaarten aan te schaffen.

dat staat op cambuur.nl
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juni 30, 2013, 10:56:49
Citaat van: jeff op juni 29, 2013, 23:44:16
Zijn er straks wel losse kaarten te krijgen dan als we 8500 sk verkopen?
Zijn toch maar 10.250 plekken.
8500 sk + 700 uit vak is 9200. Heb je nog 1000 plekken over. De sponsors moeten ook nog ergens zitten toch?
Of is die 8500 inclusief de sponoreren?

Ik neem aan dat die 8500 incl sponsors is. Een sponsor heeft toch ook gewoon een sk?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juni 30, 2013, 13:21:27
ja klopt sponsers zitten ook bij de sk.naar we gaan al richting 5000 cc en op je sk kun je ook een extra kaartje halen
dus de noodzaak tot een sk zal steeds hoger worden ik denk dat er voor alle wedstrijden heel weinig losse kaartjes over zullen blijven
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 01, 2013, 12:51:35
eind van de week wordt er begonnen met uitdelen sk,s meer nieuws volgt op de site-twitters enz.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op juli 01, 2013, 15:41:21
Kan je ook vertellen hoe vol de noordtribune zit? Ik denk dat die tribune nu wel bijna tegen uitverkocht aanzit?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 01, 2013, 17:16:48
ja daar is niet veel meer te krijgen ,,voor oost en west oek niet veel meer hoor.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 02, 2013, 08:37:00
Vorige maand al bestelt,Nog niks afgeschreven... :|
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2013, 08:42:08
Citaat van: denistel op juli 01, 2013, 17:16:48
west
Gezelli. Ik hoop dat de ouwe hap op West er nog wel zit. Anders moet ik alleen al die gloryhunters bijpraten over de afgelopen 13 jaar JL....
:koffie
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 08:56:29
dan hest in ieder geval wat te doen. :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Synea op juli 02, 2013, 09:10:33
Gister seizoenkaart besteld, waren nog enkele plaatsen in vak 10 en vak 15 beschikbaar, dat raakt wel uitverkocht!!!

Ps ik ben niet nieuw op t forum maar heb geen idee waar mijn oude account is gebleven^^ |:) l0l
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 02, 2013, 10:59:21
Welkom (terug)! Iedereen moet zich opnieuw registreren voor de nieuwe CO-website.

Ik ben wel benieuwd of we de 7.500 seizoenkaarten al zijn gepasseerd.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op juli 02, 2013, 11:12:53
Het zal heel moeilijk worden een los kaartje te kunnen kopen voor alle tribunes.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2013, 11:42:57
Citaat van: SCCornjum op juli 02, 2013, 11:12:53
Het zal heel moeilijk worden een los kaartje te kunnen kopen voor alle tribunes.
Goeie zaak. Dan hebben we ook minder last van alle plaatselijke Ajax en Feyenoord meelopers -en aanhangers van overige derde-hands clubjes- die de plekken van SCC supporters bezet houden.
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juli 02, 2013, 12:18:25
Reken maar dat veel (lokale) Feyenoorders en joden een clubcard hebben aangeschaft.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op juli 02, 2013, 12:19:28
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 12:18:25
Reken maar dat veel (lokale) kakkerlakken en joden een clubcard hebben aangeschaft.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juli 02, 2013, 12:25:00
Citaat van: denistel op juli 01, 2013, 17:16:48
ja daar is niet veel meer te krijgen ,,voor oost en west oek niet veel meer hoor.

Valt wel op dat zelfs in tijd van recessie en mensen vragen om betaling in termijnen de zuidtribune het minst populair is!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juli 02, 2013, 12:26:39
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 12:25:00
Valt wel op dat zelfs in tijd van recessie en mensen vragen om betaling in termijnen de zuidtribune het minst populair is!

Heeft er denk ik ook gewoon mee te maken dat je daar in tegenstelling tot Oost en West geen vaste plaats hebt.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2013, 12:27:27
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 12:18:25
Reken maar dat veel (lokale) Feyenoorders en joden een clubcard hebben aangeschaft.
Mooi. Dan ipv strafschoppenwedstrijdje in de pauze op het veld, deze maar organiseren op de diverse tribunes!
:zweep :_spank :insane
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2013, 12:28:25
Citaat van: Goudvinger op juli 02, 2013, 12:26:39
Heeft er denk ik ook gewoon mee te maken dat je daar in tegenstelling tot Oost en West geen vaste plaats hebt.
Dan denk ik ook. Over de zuidtribune gesproken, waarom maakt men daar niet weer een staantribune van?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op juli 02, 2013, 12:53:42
Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 12:28:25
Dan denk ik ook. Over de zuidtribune gesproken, waarom maakt men daar niet weer een staantribune van?

Dan flikkert die inelkaar.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op juli 02, 2013, 13:04:39
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 12:25:00
Valt wel op dat zelfs in tijd van recessie en mensen vragen om betaling in termijnen de zuidtribune het minst populair is!

Dat komt omdat de BVO op Zuid afgelopen seizoen de sfeer daar aardig verziekt heeft.
Soms werden er bijna 500 kaartjes aan amateur clubs gegeven,  met als gevolg dat supporters die al 20 jaar of langer op zuid een ''vast plekkie'' hadden moesten opzouten van de stewards. (die ook maar in opdracht handelen maar toch)

Het kids vak 22 is veel leeg geweest afgelopen seizoen en op zuid spelen kinderen tikkertje tja...................................
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op juli 02, 2013, 13:21:13
Informatie uitgifte Seizoen- en Clubkaarten
02.07.2013 - 13:12
Met de hulp van een aantal enthousiaste vrijwilligers zijn we de afgelopen weken hard bezig geweest om de enorme vraag naar Seizoen- en Clubkaarten te verwerken. Inmiddels zijn er meer dan 7000 Seizoenkaarten aangevraagd en staat de teller wat betreft het aantal aangevraagde Clubkaarten ook al ver boven de 4000. Met nog een maand tot de competitie een fantastische tussenstand!
Seizoenkaarten
Om de uitgifte van de Seizoenkaarten zo soepel mogelijk te laten verlopen worden er aanstaande vrijdag en zaterdag speciale 'afhaaldagen' georganiseerd. Alle supporters die voor 7 juni jongsleden hun Seizoenkaart hebben aangevraagd kunnen hun Seizoenkaart op vrijdag van 10:00 - 17:00 uur en zaterdag van 10:00 - 15:00 uur ophalen op het kassaplein naast het Cambuur Stadion.
Let er wel op dat je een geldig ID-bewijs meeneemt bij het ophalen. Ook als je de Seizoenkaart van een vriend of familielid op wil halen is (een kopie van) een geldig ID-bewijs vereist.
Heb je na 7 juni een Seizoenkaart aangevraagd, kun je naar verwachting een week later je Seizoenkaart ophalen. Houd voor de exacte tijdstippen onze mediapagina's in de gaten. Zodra hier meer over bekend is zullen we dit direct communiceren.
Clubkaarten
Gezien de enorme hoeveelheid aanvragen en de reisafstand van de meeste aanvragers worden de Clubkaarten opgestuurd. Deze zullen eind volgende week bij de aanvragers op de deurmat vallen. Het is niet mogelijk om deze af te halen.
Heb je nog geen Seizoen- of Clubkaart aangevraagd maar wil je er wel graag bij zijn komend seizoen in de Eredivisie? Klik dan hier om een Seizoenkaart en hier om een Clubkaart aan te vragen!
Tot slot willen we alle Seizoen- en Clubkaarthouders alvast heel veel plezier wensen het komende Eredivisie-seizoen!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 02, 2013, 13:45:42
Citaat van: Bernardo op juli 02, 2013, 13:21:13
Inmiddels zijn er meer dan 7000 Seizoenkaarten aangevraagd

Dit meldde de club op 24 juni (http://cambuur.nl/nieuws/update-tussenstand-seizoenkaart-verkoop) ook al. Weinig seizoenkaarten bij gekomen, dus.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 13:54:05
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 12:18:25
Reken maar dat veel (lokale) Feyenoorders en joden een clubcard hebben aangeschaft.

zal wel maar als er geen kaarten meer beschikbaar zijn heb je daar toch niks aan
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 13:54:58
Citaat van: Viper op juli 02, 2013, 13:45:42
Dit meldde de club op 24 juni (http://cambuur.nl/nieuws/update-tussenstand-seizoenkaart-verkoop) ook al. Weinig seizoenkaarten bij gekomen, dus.

meer dan 7000 ken 7001 zijn en 7999  w:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op juli 02, 2013, 13:57:28
Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 13:54:58
meer dan 7000 ken 7001 zijn en 7999  w:)

Oh want 8000 is niet meer dan 7000?  :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 02, 2013, 14:01:35
Haha, ja misschien zijn ze allemaal al weg! 8P
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: sccweestwel op juli 02, 2013, 14:07:36
Kunnen ze de sk ook opsturen of ben je verplicht hem op te halen ivm ID Controle ?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juli 02, 2013, 15:06:25
Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 13:54:05
zal wel maar als er geen kaarten meer beschikbaar zijn heb je daar toch niks aan

Er zijn altijd (losse) kaarten verkrijgbaar. Gezien het aantal feyenoorders en ajaxieden op andere tribunes bij Ere-divisieclubs bemachtigen ze deze ook gewoon...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 666 op juli 02, 2013, 15:44:46
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 15:06:25
Er zijn altijd (losse) kaarten verkrijgbaar. Gezien het aantal feyenoorders en ajaxieden op andere tribunes bij Ere-divisieclubs bemachtigen ze deze ook gewoon...

Ik weet niet of zij losse kaartje kunnen bemachtigen voor de thuistribunes. Het zijn volgens mij vaak mensen die 2 clubs supporteren, een lokale en een landelijke.

Ik kan mij helemaal niet voorstellen dat je Cambuurfan bent en daarnaast, op hetzelfde niveau, ook nog fan bent van bijvoorbeeld psv. Een voorkeur heeft iedereen wel maar je bent maar fan van 1...!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juli 02, 2013, 16:58:48
Ik heb net de volgende email ontvangen  :thumbsup

Beste Seizoenkaarthouder,
Met de hulp van een aantal enthousiaste vrijwilligers zijn we de afgelopen weken hard bezig geweest om de enorme vraag naar Seizoen- en Clubkaarten te verwerken. Inmiddels zijn er meer dan 7000 Seizoenkaarten aangevraagd en staat de teller wat betreft het aantal aangevraagde Clubkaarten ook al ver boven de 4000. Met nog een maand tot de competitie een fantastische tussenstand!

Om de uitgifte van de Seizoenkaarten zo soepel mogelijk te laten verlopen worden er aanstaande vrijdag(5 juli) en zaterdag(6 juli) speciale 'afhaaldagen' georganiseerd. Alle supporters die voor 7 juni jongsleden hun Seizoenkaart hebben aangevraagd kunnen hun Seizoenkaart op vrijdag van 10:00 - 17:00 uur en zaterdag van 10:00 - 15:00 uur ophalen op het kassaplein naast het Cambuur Stadion.


Let er wel op dat je een geldig ID-bewijs meeneemt bij het ophalen! Ook als je de Seizoenkaart van een vriend of familielid op wil halen is (een kopie van) een geldig ID-bewijs vereist.

Heb je na 7 juni een Seizoenkaart aangevraagd, kun je naar verwachting een week later je Seizoenkaart ophalen. Houd voor de exacte tijdstippen onze mediapagina's in de gaten. Zodra hier meer over bekend is zullen we dit direct communiceren.

Woon je ver buiten Leeuwarden of kun je om een andere reden niet naar het Stadion komen, kun je de Seizoenkaart altijd nog ophalen bij de oefenwedstrijden in het Cambuur Stadion of op de dag van de eerste competitiewedstrijd.

Graag tot ziens en alvast heel veel plezier het komende Eredivisie-seizoen!

Met vriendelijke groet,

SC Cambuur
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2013, 16:59:54
Citaat van: 666 op juli 02, 2013, 15:44:46
Ik kan mij helemaal niet voorstellen dat je Cambuurfan bent
Fan ben je als je een meisje van 13 bent. Als volwassen kerel ben je supporter -en uiteraard- van SC Cambuur.
;) :proost


Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: chef-lwd op juli 02, 2013, 17:06:10
Waarom sturen ze dat ding niet gewoon op, gaat al jaren zo
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2013, 17:07:14
Citaat van: chef-lwd op juli 02, 2013, 17:06:10
Waarom sturen ze dat ding niet gewoon op, gaat al jaren zo
Mijn idee. Snap daar ook geen reet van. Maar ik zeg er maar niks van, want dan ben ik weer een negatieve zeurzak...
:X
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: chef-lwd op juli 02, 2013, 17:09:07
Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 17:07:14
Mijn idee. Snap daar ook geen reet van. Maar ik zeg er maar niks van, want dan ben ik weer een negatieve zeurzak...
:X

Dan zeg je op jouw beurt dat het slechts opbouwende kritiek is  :D
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: chef-lwd op juli 02, 2013, 17:09:53
En daarbij komt dat ze dat commentaar ook wel kunnen verwachten
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 02, 2013, 17:10:56
Het afgelopen seizoen zag je bij RKC grote delen van tribunes bevolkt door joden. Er is daar waarschijnlijk veel meer ruimte voor de losse verkoop. Natuurlijk is de kans groot dat onze club ook clubcards aan lokale joden of kakkerlakken heeft weggeven.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op juli 02, 2013, 17:16:22
Citaat van: chef-lwd op juli 02, 2013, 17:06:10
Waarom sturen ze dat ding niet gewoon op, gaat al jaren zo

Ene kant wel, andere kant ook een kleine moeite om het even langs te halen.  :y
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juli 02, 2013, 17:18:05
Citaat van: Viper op juli 02, 2013, 17:10:56
Het afgelopen seizoen zag je bij RKC grote delen van tribunes bevolkt door joden. Er is daar waarschijnlijk veel meer ruimte voor de losse verkoop. Natuurlijk is de kans groot dat onze club ook clubcards aan lokale joden of kakkerlakken heeft weggeven.

Doe niet zo kinderachtig  :zucht
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dreet op juli 02, 2013, 17:21:49
Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 17:07:14
Mijn idee. Snap daar ook geen reet van. Maar ik zeg er maar niks van, want dan ben ik weer een negatieve zeurzak...
:X

De kest hem ook gewoon ophalen voor aanvang van Cambuur-NAC of een oefenwedstrijd, of wuust hem alvast boven dien bed hange ? ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juli 02, 2013, 17:36:56
Citaat van: Bernardo op juli 02, 2013, 17:16:22
Ene kant wel, andere kant ook een kleine moeite om het even langs te halen.  :y
Nou zal zegge spreek voor jezelf..
Binne oek wel mensen die (ver) buiten leeuwarden wonen en ook nog werken...
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op juli 02, 2013, 17:39:55
Citaat van: pvanbuijtene op juli 02, 2013, 17:36:56
Nou zal zegge spreek voor jezelf..
Binne oek wel mensen die (ver) buiten leeuwarden wonen en ook nog werken...

Je kan hem ook tijdens de eerste competitie wedstrijd ophalen, staat in de mail.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juli 02, 2013, 17:41:34
Vreemd dat clubkaarten wel worden opgestuurd, met de volgende reden: ''Gezien de enorme hoeveelheid aanvragen en de reisafstand van de meeste aanvragers worden de Clubkaarten opgestuurd. Deze zullen eind volgende week bij de aanvragers op de deurmat vallen. Het is niet mogelijk om deze af te halen.''

Geldt toch ook voor seizoenkaarten? En het lijkt mij dat je als trouwe seizoenkaarthouder een betere behandeling verdient.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op juli 02, 2013, 17:44:49
Citaat van: Bascambuur op juli 02, 2013, 17:41:34
Vreemd dat clubkaarten wel worden opgestuurd, met de volgende reden: ''Gezien de enorme hoeveelheid aanvragen en de reisafstand van de meeste aanvragers worden de Clubkaarten opgestuurd. Deze zullen eind volgende week bij de aanvragers op de deurmat vallen. Het is niet mogelijk om deze af te halen.''

Geldt toch ook voor seizoenkaarten? En het lijkt mij dat je als trouwe seizoenkaarthouder een betere behandeling verdient.

Zijn de clubkaartwn voor alle feyenoorders en ajaxieden. Ezels....  :zucht
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juli 02, 2013, 17:48:13
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 17:44:49
Zijn de clubkaartwn voor alle feyenoorders en ajaxieden. Ezels....  :zucht
Zou me niets verbazen als er een hele hoop van die lui bij zitten.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op juli 02, 2013, 17:49:17
Citaat van: 0517 op juli 02, 2013, 17:44:49
Zijn de clubkaartwn voor alle feyenoorders en ajaxieden. Ezels....  :zucht

Lijkt mij sterk, als je bijv seizoenkaart heb van Feyenoord, kan je geen clubkaart hebben bij Cambuur
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juli 02, 2013, 17:52:15
Citaat van: Bernardo op juli 02, 2013, 17:49:17
Lijkt mij sterk, als je bijv seizoenkaart heb van Feyenoord, kan je geen clubkaart hebben bij Cambuur
Het noorden zit vol met zogenaamde ''Feyenoordsupporters'' die geen seizoenkaart hebben.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juli 02, 2013, 18:11:57
Citaat van: Bernardo op juli 02, 2013, 17:49:17
Lijkt mij sterk, als je bijv seizoenkaart heb van Feyenoord, kan je geen clubkaart hebben bij Cambuur

Feyenoorders komen aan kaarten door cc aan te vragen op een naam van een persoon die niks met voetbal heeft ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 18:23:47
at we 8000 sk of meer hevve en 500 in uitvak dan blijven er immers amper kaarten over.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 18:24:46
Citaat van: Ronnie tng op juli 02, 2013, 13:57:28
Oh want 8000 is niet meer dan 7000?  :_schater

den zegge ze wel 8000 haha
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 18:32:14
reden dat ze de sk niet op sturen gaat om de kosten natuurlijk.8000 x de porto neem ik aan.

de cc worden wel opgestuurd maar komt omdat ze daar nu nog mee aan verwerken zijn he.

we hebben wedstrijd tegen Mallorca en tijdens de open dag kun je je sk nog ophalen en
verder elke dag en vrijdag en zaterdag speciale dagen dus er zal altijd wel een keer zijn
dat je en kan halen toch. 4 aug heb je em pas nodig.

ik snap wel dat het service is en dat een sk houder er verbaad over is maar zo is nu
1x besloten.en mocht je em zelf niet kunnen halen of woon je wat verder weg dan kan
je altijd iemand die wel in leeuwarden woont die sk laten halen mist ie een id bewijs van je heeft.

dus lui uit dorpen of steden verder weg kun je het aan 1 persoon mee geven toch en die de id kaarten
ff mee of een kopie er van.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juli 02, 2013, 18:38:58
Citaat van: Bernardo op juli 02, 2013, 17:49:17
Lijkt mij sterk, als je bijv seizoenkaart heb van Feyenoord, kan je geen clubkaart hebben bij Cambuur
Kan wel.... je kan niet 2 clubcards hebben wel sk en cc van andere club.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juli 02, 2013, 18:40:32
Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 18:32:14
reden dat ze de sk niet op sturen gaat om de kosten natuurlijk.8000 x de porto neem ik aan.

de cc worden wel opgestuurd maar komt omdat ze daar nu nog mee aan verwerken zijn he.

we hebben wedstrijd tegen Mallorca en tijdens de open dag kun je je sk nog ophalen en
verder elke dag en vrijdag en zaterdag speciale dagen dus er zal altijd wel een keer zijn
dat je en kan halen toch. 4 aug heb je em pas nodig.

ik snap wel dat het service is en dat een sk houder er verbaad over is maar zo is nu
1x besloten.en mocht je em zelf niet kunnen halen of woon je wat verder weg dan kan
je altijd iemand die wel in leeuwarden woont die sk laten halen mist ie een id bewijs van je heeft.

dus lui uit dorpen of steden verder weg kun je het aan 1 persoon mee geven toch en die de id kaarten
ff mee of een kopie er van.
Had best meer willen betalen om het ip te laten sturen. Je wilt het toch zo snel mogelijk hebben, voor het fijne gevoel... ds zal zaterdag wel ff langskome :)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 02, 2013, 18:43:09
Heb hem na 7 juni bestelt, Klopt het dan dat je geen mail hebt gekregen denistel?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op juli 02, 2013, 18:45:25
Citaat van: pvanbuijtene op juli 02, 2013, 18:38:58
Kan wel.... je kan niet 2 clubcards hebben wel sk en cc van andere club.
nee hoor
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 18:52:08
Citaat van: oldehove op juli 02, 2013, 18:43:09
Heb hem na 7 juni bestelt, Klopt het dan dat je geen mail hebt gekregen denistel?

ja dat klopt he staat ook in dat bericht maar als je de mail niet hebt kun je dat niet lezen.
van na 7 juni komt zsm een bericht.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 18:52:50
Citaat van: pvanbuijtene op juli 02, 2013, 18:40:32
Had best meer willen betalen om het ip te laten sturen. Je wilt het toch zo snel mogelijk hebben, voor het fijne gevoel... ds zal zaterdag wel ff langskome :)

die van jou zit er in ieder geval tussen ja.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 02, 2013, 19:10:21
Had er geen problemen mee dat ik mijn sk op moet halen, maar als ik dan lees dat de clubcards wel opgestuurd worden zakt mij de broek af.
Als ze gvd zo graag ajax hier willen zien komen ze die kutkaart maar gwn ophalen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op juli 02, 2013, 19:48:34
Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 18:32:14
reden dat ze de sk niet op sturen gaat om de kosten natuurlijk.8000 x de porto neem ik aan.

de cc worden wel opgestuurd maar komt omdat ze daar nu nog mee aan verwerken zijn he.

we hebben wedstrijd tegen Mallorca en tijdens de open dag kun je je sk nog ophalen en
verder elke dag en vrijdag en zaterdag speciale dagen dus er zal altijd wel een keer zijn
dat je en kan halen toch. 4 aug heb je em pas nodig.

ik snap wel dat het service is en dat een sk houder er verbaad over is maar zo is nu
1x besloten.en mocht je em zelf niet kunnen halen of woon je wat verder weg dan kan
je altijd iemand die wel in leeuwarden woont die sk laten halen mist ie een id bewijs van je heeft.

dus lui uit dorpen of steden verder weg kun je het aan 1 persoon mee geven toch en die de id kaarten
ff mee of een kopie er van.

Och gut, nu gaan we weer beknibbelen op de portokosten  :zucht Ik weet wel andere manieren om te beknibbelen ipv een stukje service naar je grootste sponsors toe weg te strepen.

Er lopen mensen rond in maatpakken binnen de club die niks toevoegen, Kak die eruit man. Vooropgesteld, ik ben blij met de huidige koers tov de financiën maar met dit soort fratsen blijkt eens temeer dat we het amateurisme op bepaalde vlakken nog steeds niet zijn ontgroeid.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op juli 02, 2013, 19:51:39
Citaat van: poelie-lwd op juli 02, 2013, 19:48:34
Och gut, nu gaan we weer beknibbelen op de portokosten  :zucht Ik weet wel andere manieren om te beknibbelen ipv een stukje service naar je grootste sponsors toe weg te strepen.

Er lopen mensen rond in maatpakken binnen de club die niks toevoegen, Kak die eruit man. Vooropgesteld, ik ben blij met de huidige koers tov de financiën maar met dit soort fratsen blijkt eens temeer dat we het amateurisme op bepaalde vlakken nog steeds niet zijn ontgroeid.
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juli 02, 2013, 20:01:02
Citaat van: marrumer op juli 02, 2013, 18:45:25
nee hoor
Ohhh...raar dat jk dat dan wel heb |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 21:51:07
Citaat van: poelie-lwd op juli 02, 2013, 19:48:34
Och gut, nu gaan we weer beknibbelen op de portokosten  :zucht Ik weet wel andere manieren om te beknibbelen ipv een stukje service naar je grootste sponsors toe weg te strepen.

Er lopen mensen rond in maatpakken binnen de club die niks toevoegen, Kak die eruit man. Vooropgesteld, ik ben blij met de huidige koers tov de financiën maar met dit soort fratsen blijkt eens temeer dat we het amateurisme op bepaalde vlakken nog steeds niet zijn ontgroeid.

een ieder heeft zijn eigen mening er over kerel.ik meld al1 maar wat ik er van weet.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: chef-lwd op juli 02, 2013, 21:53:56
We kunnen ook weer gaan zeuren over de prijs van de seizoenkaarten, maar daarvan kun je toch wel een envelop en een paar druppels benzine betalen?

Niet dat het ophalen voor mij een probleem is, maar dat het opsturen voor Cambuur een probleem is...........
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juli 02, 2013, 21:58:04
Ik vind het schandalig dat de skhouders het op moeten halen. En van die prutsers met een cc die alleen ajax of feyenoord willen zien het toegestuurd krijgen!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: chef-lwd op juli 02, 2013, 21:58:58
Citaat van: Galdiano op juli 02, 2013, 21:58:04
Ik vind het schandalig dat de skhouders het op moeten halen. En van die prutsers met een cc die alleen ajax of feyenoord willen zien het toegestuurd krijgen!

U vergeet onze zuiderboeren
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juli 02, 2013, 22:07:23
Citaat van: chef-lwd op juli 02, 2013, 21:53:56
We kunnen ook weer gaan zeuren over de prijs van de seizoenkaarten, maar daarvan kun je toch wel een envelop en een paar druppels benzine betalen?

Niet dat het ophalen voor mij een probleem is, maar dat het opsturen voor Cambuur een probleem is...........
Gerommel in de marge... Zet Denistel in een busje met chauffeur en hij brengt in de buitengebieden van Leeuwarden de sk's rond.. Is de laatste rond 2017 bezorgd vermoed ik :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 22:12:05
Citaat van: Dokkumer op juli 02, 2013, 22:07:23
Gerommel in de marge... Zet Denistel in een busje met chauffeur en hij brengt in de buitengebieden van Leeuwarden de sk's rond.. Is de laatste rond 2017 bezorgd vermoed ik :devil

op de fiets ken oek wel ju,,ik ken er trouwens toch heel veel wel van ik ken su zo uitdelen...

80% komt uit lwden die komen toch wel eens inde buurt van het stadion.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juli 02, 2013, 22:13:10
Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 22:12:05
op de fiets ken oek wel ju,,ik ken er trouwens toch heel veel wel van ik ken su zo uitdelen...

80% komt uit lwden die komen toch wel eens inde buurt van het stadion.
En dát is juist het probleem kerel.. Iedereen wil een babbeltsje make :D
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: jeff op juli 02, 2013, 22:25:33
Bij het formulier om te verlengen stond toch al in dat je ze moest ophalen? Als je dat een probleem vindt had je niet moeten verlengen lijkt mij.
Nu kan je hem eerder ophalen dus meer tijd hiervoor is het weer niet goed.
Blijft wel vreemd dat de gratis cc wel wordt opgestuurd.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 02, 2013, 22:44:00
die zijn ook nog niet klaar en de tijd om ze af te laten halen wordt dus korter.

gewoon vrijdag of zaterdag ff langs komen en je hebt je sk binnen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Cambuur058 op juli 02, 2013, 23:10:45
Ik zit er niet zo mee hoor
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op juli 02, 2013, 23:18:34
Citaat van: poelie-lwd op juli 02, 2013, 19:48:34
Och gut, nu gaan we weer beknibbelen op de portokosten  :zucht Ik weet wel andere manieren om te beknibbelen ipv een stukje service naar je grootste sponsors toe weg te strepen.

Er lopen mensen rond in maatpakken binnen de club die niks toevoegen, Kak die eruit man. Vooropgesteld, ik ben blij met de huidige koers tov de financiën maar met dit soort fratsen blijkt eens temeer dat we het amateurisme op bepaalde vlakken nog steeds niet zijn ontgroeid.
_O_
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juli 03, 2013, 00:20:48
Is er al bekend hoe dat ding er uut ziet?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op juli 03, 2013, 00:40:32
Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 18:52:08
ja dat klopt he staat ook in dat bericht maar als je de mail niet hebt kun je dat niet lezen.
van na 7 juni komt zsm een bericht.

Heb hem vlak na 7 juni verlengd en kreeg wel een mail. Kan ik de gok wagen of ligt hij er sowieso niet?

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 03, 2013, 06:07:35
als je een mail heb t gekregen zal ie er moeten liggen he.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juli 03, 2013, 06:18:11
Je kunt ook iemand vragen om de seizoenkaart voor je op te halen,je moet alleen een kopie van je ID meegeven,zo kan één iemand een heleboel kaarten ophalen  ;)
Je kunt ook overal een probleem van maken,ik vind het wel fijn dat de kaart opgehaald kan worden,de kaart zou maar in de post kwijt raken of iets dergelijks  ;(
Er zijn genoeg mogelijkheden om de kaart op te halen  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juli 03, 2013, 07:29:05
Citaat van: denistel op juli 03, 2013, 06:07:35
als je een mail heb t gekregen zal ie er moeten liggen he.

Al 3 jaar achtereen mijn email adres gewijzigd op het aanvraag formulier. En alle drie jaar geen mail meer ontvangen! Ga er dan ook maar vanuit dat de mijne klaar ligt aangezien ik hem voor 7 juni heb besteld!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: HilversumOnTour op juli 03, 2013, 09:13:36
Citaat van: Galdiano op juli 03, 2013, 07:29:05
Al 3 jaar achtereen mijn email adres gewijzigd op het aanvraag formulier. En alle drie jaar geen mail meer ontvangen! Ga er dan ook maar vanuit dat de mijne klaar ligt aangezien ik hem voor 7 juni heb besteld!

Heb mijn mailadres ook ingevuld op het formulier maar heb geen e-mail ontvangen.

Ik denk dat het een kwestie van automatisering is. Al die 7000 aanvragen komen op papier binnen, je moet heel wat vrijwilligers beschikbaar hebben die dat "monnikenwerk" kunnen invullen en verwerken. Het zou al een heel stuk schelen als je alles online doet, dan staan alle emailadressen direct in de database, en kan je gelijk een mail/sms versturen met bevestiging en overige info.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Synea op juli 03, 2013, 09:23:27
Ik heb wel netjes een e-mail gekregen, denk dat het inderdaad aan de verwerking van nieuwe gegevens ligt! :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: jeff op juli 03, 2013, 20:10:32
Citaat van: Galdiano op juli 03, 2013, 07:29:05
Al 3 jaar achtereen mijn email adres gewijzigd op het aanvraag formulier. En alle drie jaar geen mail meer ontvangen! Ga er dan ook maar vanuit dat de mijne klaar ligt aangezien ik hem voor 7 juni heb besteld!
Heb ook al 3 jaar me mail ingevuld, en krijg nooit een mail. Dus je bent niet de enigste
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 04, 2013, 08:27:27
Citaat van: Unknown op juli 03, 2013, 00:20:48
Is er al bekend hoe dat ding er uut ziet?

sfeer actie :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juli 04, 2013, 09:10:37
Citaat van: denistel op juli 04, 2013, 08:27:27
sfeer actie :proost

Dat is mooi!

Alles beter dan die kleuter tekening!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: HilversumOnTour op juli 04, 2013, 09:33:56
Citaat van: Galdiano op juli 04, 2013, 09:10:37
Dat is mooi!
Alles beter dan die kleuter tekening!

Zeker!
Alleen vraag ik me af hoe blij die school daar mee is, kinderen huilen alles!  8P
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juli 04, 2013, 09:51:25
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 04, 2013, 09:33:56
Zeker!
Alleen vraag ik me af hoe blij die school daar mee is, kinderen huilen alles!  8P
De kleuters hebben morgen toch vakantie, dus wordt het pas op het laatste moment verteld..
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op juli 04, 2013, 10:44:58
Weet iemand toevallig ook of het nog mogelijk is om na de seizoenstart een sk aan te schaffen of is het dan definitief afgesloten voor nieuwe klanten?

voor mij gaat het deze maand helaas niet worden met het budget  ;( dat zou 'm pas weer begin augustus kunnen worden
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op juli 04, 2013, 10:50:08
Je kan sowieso halverwege het seizoen nog een scc aanschaffen!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: thankyou op juli 04, 2013, 10:56:08
Citaat van: Galdiano op juli 04, 2013, 09:10:37
Dat is mooi!

Alles beter dan die kleuter tekening!


Als het een sfeeractie foto wordt komt deze er op (Voorgevoel)
http://cambuur.nl/nieuws/ga-jij-met-sc-cambuur-de-eredivisie
(Scrollen naar onder)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juli 04, 2013, 11:15:26
Volgens mij kun je op elk moment van het seizoen een seizoenkaart kopen alleen is het dan niet meer echt rendabel omdat er geen verrekening plaats vindt,tenzij je het halverwege het seizoen doet  ;)
Ik weet niet of dit echt zo is maar ik denk het wel
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Noordcambuur op juli 04, 2013, 11:18:15
De tussenstand van de verkochte seizoenkaarten wordt laatste weken weinig over verteld,wel weer slecht.Waarom wordt er niet in huis aan huis een advertentie geplaatst koop nu je seizoenkaart bij cambuur.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: veroen op juli 04, 2013, 12:07:59
Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2013, 11:18:15
De tussenstand van de verkochte seizoenkaarten wordt laatste weken weinig over verteld,wel weer slecht.Waarom wordt er niet in huis aan huis een advertentie geplaatst koop nu je seizoenkaart bij cambuur.

dat kost toch ook weer geld  8P
Daarnaast komt er ongeveer wekelijks via twitter en/of facebook volgens mij wel een kleine update.
Voor de club zelf is het helemaal niet erg om nog wat losse kaarten over te houden per wedstrijd aangezien deze meer opleveren dan een SK per wedstrijd.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juli 04, 2013, 12:36:48
Citaat van: denistel op juli 04, 2013, 08:27:27
sfeer actie :proost

Ok. Al had ik wel verwacht dat met het kampioenschap te maken zou hebben.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: thankyou op juli 04, 2013, 12:44:43
Persoonlijk zie ik liever dit op mijn seizoenskaart   :schaal


[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op juli 04, 2013, 13:51:05
Citaat van: Unknown op juli 03, 2013, 00:20:48
Is er al bekend hoe dat ding er uut ziet?

zelfde als voorgaande jaren, alleen een andere foto erop  :insane
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op juli 04, 2013, 13:53:40
Citaat van: denistel op juli 03, 2013, 06:07:35
als je een mail heb t gekregen zal ie er moeten liggen he.

Ik had geen e-mail ontvangen. Tweet geplaatst en antwoord ontvangen dat mijn kaart er ligt.

Antwoord.

Kan zijn dat je e-mailadres dan niet goed in ons bestand staat, maar als het geld is afgeschreven ligt je Seizoenkaart gewoon klaar!




Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 04, 2013, 15:53:27
Citaat van: veroen op juli 04, 2013, 12:07:59
dat kost toch ook weer geld  8P
Daarnaast komt er ongeveer wekelijks via twitter en/of facebook volgens mij wel een kleine update.
Voor de club zelf is het helemaal niet erg om nog wat losse kaarten over te houden per wedstrijd aangezien deze meer opleveren dan een SK per wedstrijd.

en elke dag op de radio reclame voor de sk.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 04, 2013, 15:54:14
Citaat van: Nightmarelwd op juli 04, 2013, 13:53:40
Ik had geen e-mail ontvangen. Tweet geplaatst en antwoord ontvangen dat mijn kaart er ligt.

Antwoord.

Kan zijn dat je e-mailadres dan niet goed in ons bestand staat, maar als het geld is afgeschreven ligt je Seizoenkaart gewoon klaar!

die van dei zit er op zeker tussen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Leeuwarden84 op juli 05, 2013, 10:58:02
Iemand al een foto van het design van de kaart?  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: thankyou op juli 05, 2013, 11:21:16
Citaat van: Leeuwarden84 op juli 05, 2013, 10:58:02
Iemand al een foto van het design van de kaart?  |:)

!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juli 05, 2013, 11:36:50
Net opgehaald:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.freebits.nl%2Fimages%2F271scc.jpg&hash=a7be9c5f3a835dc1b00305337d1c805e5a9493cb)

Als je nagaat dat we kampioen zijn geworden en dat dat vele mooie plaatjes heeft opgeleverd vind ik dit wat tegenvallen..
Sowieso nog het "Pama logo" en die balken er omheen vind ik ook maar niks. Maar goed.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCC-J op juli 05, 2013, 11:43:43
zoveel mooie foto's van kampioenschap en dan deze gebruiken... en ook nog het pamalogo  ;( ;(  :scc
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: thankyou op juli 05, 2013, 11:45:44
Citaat van: thankyou op juli 04, 2013, 10:56:08

Als het een sfeeractie foto wordt komt deze er op (Voorgevoel)
http://cambuur.nl/nieuws/ga-jij-met-sc-cambuur-de-eredivisie
(Scrollen naar onder)



Wat zij ik mensen beetje jammer die foto hebben we nou al 100 keer gezien bij berichten  ...  :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juli 05, 2013, 11:52:45
Lekker boeiend hoe een seizoenskaart er uit ziet. Dat ding leeft toch maar tweewekelijks welgeteld 5 seconden buiten de portemonnee.  :X
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juli 05, 2013, 12:02:39
Citaat van: Goudvinger op juli 05, 2013, 11:52:45
Lekker boeiend hoe een seizoenskaart er uit ziet. Dat ding leeft toch maar tweewekelijks welgeteld 5 seconden buiten de portemonnee.  :X
Precies  :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: HilversumOnTour op juli 05, 2013, 12:13:07
Citaat van: Unknown op juli 05, 2013, 11:36:50
Net opgehaald:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.freebits.nl%2Fimages%2F271scc.jpg&hash=a7be9c5f3a835dc1b00305337d1c805e5a9493cb)

Als je nagaat dat we kampioen zijn geworden en dat dat vele mooie plaatjes heeft opgeleverd vind ik dit wat tegenvallen..
Sowieso nog het "Pama logo" en die balken er omheen vind ik ook maar niks. Maar goed.

Voor volgend jaar: een ontwerpronde op het forum hier!

|:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juli 05, 2013, 12:23:09
Citaat van: gewoon een fan op juli 05, 2013, 12:02:39
Precies  :proost

Wacht maar tot er een dkv logo op staat  l0l

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juli 05, 2013, 13:11:17
Citaat van: Goudvinger op juli 05, 2013, 11:52:45
Lekker boeiend hoe een seizoenskaart er uit ziet. Dat ding leeft toch maar tweewekelijks welgeteld 5 seconden buiten de portemonnee.  :X

Ik heb alle seizoenskaarten van de afgelopen 19 jaar nog! Wel belangrijk hoe zo'n ding eruit ziet!
Zoveel mooie foto's en dan uitgerekend dit op de kaart, beetje jammer!

Zonde dat het Pama logo er nog opstaat en er een zwaaivlag van de UL opstaat!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op juli 05, 2013, 13:52:53
mag je nu nog steeds in het hele stadion komen? ( alle tribunes )
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juli 05, 2013, 13:58:32
Citaat van: marrumer op juli 05, 2013, 13:52:53
mag je nu nog steeds in het hele stadion komen? ( alle tribunes )

Tijdens wedstrijd?

Nu kun je vrij rondlopen zelfs in uitvak.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op juli 05, 2013, 14:05:53
Citaat van: marrumer op juli 05, 2013, 13:52:53
mag je nu nog steeds in het hele stadion komen? ( alle tribunes )

Vandaag kaart opgehaald, snelle door stroming zeer vriendelijk allemaal.
Ook opgave van nieuwe seizoenkaarten loopt als een trein, de verwachting is dat er maar een beperkt
aantal kaarten in de vrije voorkoop gaan, dus al heb je een club kaart is nog geen garantie tot toegang.
Heel logisch dat daarom bijna iedereen juist nu een seizoenkaart aan vraagt.
Daarna een rondje door het hele stadion gedaan, via west, noord, uitvak, oost naar Zuid.

Om 9:00 zijn ze begonnen met het inleggen van de kunstgras mat.
Ik denk dat de foto van 09:45 is en dat ze nu al bij de middenstip zijn, het gaat super hard.
Ook morgen wordt er door gewerkt.
(https://pbs.twimg.com/media/BOZmBLjCIAAtiMY.jpg:large)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op juli 05, 2013, 14:15:08
ah mooi, want ik wou straks even door het hele stadion lopen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Cambuur058 op juli 05, 2013, 15:23:51
Hij is binnen hoor!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2013, 16:13:13
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2013, 13:11:17
Ik heb alle seizoenskaarten van de afgelopen 19 jaar nog! Wel belangrijk hoe zo'n ding eruit ziet!
Zoveel mooie foto's en dan uitgerekend dit op de kaart, beetje jammer!


(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FDSC00139_zps2e4c7b0a.jpg&hash=fe9c196e1d98a896899fc0f93129ec2a9982ed8b) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/DSC00139_zps2e4c7b0a.jpg.html)

Ik heb oudere!!!!  :y :y :y :y
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op juli 05, 2013, 16:24:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2013, 16:13:13

Ik heb oudere!!!!  :y :y :y :y

|:) |:) |:) Met het goede wapen!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op juli 06, 2013, 11:39:04
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fd3j5vwomefv46c.cloudfront.net%2Fphotos%2Flarge%2F787903215.jpg%3F1373101148&hash=2b952eeb5a45cf33a99e3da47c295dca6837a319)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op juli 07, 2013, 08:08:20
Inmiddels 7500 verkocht, bron denistel.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Thieske op juli 07, 2013, 14:16:57
Ik neem aan dat je morgen ook gewoon je seizoenskaart kan ophalen bij de administratie als je de sk voor 7 juni hebt besteld?!

Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 07, 2013, 14:23:36
ja hoor dat kan die 2 dagen waren gewoon de kans voor iedereen en makkelijker op kassaplein dan dat je al
die supporters bij de administratie krijgt
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op juli 10, 2013, 14:53:22
Citaat van: SCC-J op juli 05, 2013, 11:43:43
zoveel mooie foto's van kampioenschap en dan deze gebruiken... en ook nog het pamalogo  ;( ;(  :scc

Op de clubcard staat wel een kampioensfoto, ziet er beter uit dan de seizoenkaart!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: HilversumOnTour op juli 10, 2013, 15:02:52
Citaat van: Daddy T. op juli 10, 2013, 14:53:22
Op de clubcard staat wel een kampioensfoto, ziet er beter uit dan de seizoenkaart!

Foto?  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op juli 10, 2013, 16:02:09
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 10, 2013, 15:02:52
Foto?  |:)
Deze foto in zelfde lay out als seizoenkaart:

http://dijksfotografie.photoshelter.com/image?&_bqG=148&_bqH=eJxtj8tOwzAQRb.mWaIUNQsieeHY0zIicYIfQVlZbdWSQlBF0_L6ejxRRSNgFuNz7_jamn4bV59fL_np.TTrkmz7.HB8r95uV.3OpbObaXqdxOk0DpWil0Yw.Fhvun63P0TojeQWJklWFJNEspEhJRlSjqwmFJl0Bht.R.FvFP6PCrTN8JkNYwJROmV149GUJEuNoMIMS0USjdeQAzcgz7Iaa1NqyzRXd9Gwn.dKsmNgZ0B7lMzR7k_91WvXzu.7eh9GNWrreO75ApRo6FLkReYxPByiZ3Q_qOcXLAi5sKzfLA_rNqqH9GLogvo3NXF0Kg--&GI_ID= (http://dijksfotografie.photoshelter.com/image?&_bqG=148&_bqH=eJxtj8tOwzAQRb.mWaIUNQsieeHY0zIicYIfQVlZbdWSQlBF0_L6ejxRRSNgFuNz7_jamn4bV59fL_np.TTrkmz7.HB8r95uV.3OpbObaXqdxOk0DpWil0Yw.Fhvun63P0TojeQWJklWFJNEspEhJRlSjqwmFJl0Bht.R.FvFP6PCrTN8JkNYwJROmV149GUJEuNoMIMS0USjdeQAzcgz7Iaa1NqyzRXd9Gwn.dKsmNgZ0B7lMzR7k_91WvXzu.7eh9GNWrreO75ApRo6FLkReYxPByiZ3Q_qOcXLAi5sKzfLA_rNqqH9GLogvo3NXF0Kg--&GI_ID=)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op juli 10, 2013, 16:08:07
Is hier al wat over bekend?

''Heb je na 7 juni een Seizoenkaart aangevraagd, kun je naar verwachting een week later je Seizoenkaart ophalen. Houd voor de exacte tijdstippen onze mediapagina's in de gaten. Zodra hier meer over bekend is zullen we dit direct communiceren.''
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op juli 10, 2013, 16:15:44
Citaat van: Lwdscc op juli 10, 2013, 16:08:07
Is hier al wat over bekend?

''Heb je na 7 juni een Seizoenkaart aangevraagd, kun je naar verwachting een week later je Seizoenkaart ophalen. Houd voor de exacte tijdstippen onze mediapagina's in de gaten. Zodra hier meer over bekend is zullen we dit direct communiceren.''

Als het goed is, zou Cambuur de sk's  gister ontvangen. Zullen dan nog wel gesorteerd moeten worden ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 15, 2013, 13:45:46
Iemand nog een nieuwe tussenstand voor ons?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op juli 15, 2013, 14:22:07
Citaat van: Viper op juli 15, 2013, 13:45:46
Iemand nog een nieuwe tussenstand voor ons?

7548  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 15, 2013, 15:07:34
Mooi aantal, hoor!

Het zou fantastisch zijn als de 8.000 nog wordt gehaald. Met de open dag voor de deur kan dit, helemaal als er nog een verrassende speler wordt binnengehaald.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op juli 15, 2013, 15:09:31
Citaat van: Viper op juli 15, 2013, 15:07:34
Mooi aantal, hoor!

Het zou fantastisch zijn als de 8.000 nog wordt gehaald. Met de open dag voor de deur kan dit, helemaal als er nog een verrassende speler wordt binnengehaald.

Wie heb je in gedachten dan? Hans Klok is vaak wel verrassend?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 15, 2013, 15:19:26
Wisgerhof of Bouma zouden natuurlijk verrassende/opmerkelijke namen zijn. In mijn ogen wel te traag geworden, ook voor Cambuur.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op juli 15, 2013, 16:51:23
Doe misidjan maar  :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op juli 15, 2013, 23:08:14
Misidejan?  _O_
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op juli 15, 2013, 23:09:27
waarom moet dat in het seizoenskaarten topic
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op juli 16, 2013, 09:58:30
Citaat van: Ronnie tng op juli 15, 2013, 23:08:14
Misidejan?  _O_

Is dat dan Jantje GHB? Obsoluut een versterking op het middenveld :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op juli 16, 2013, 11:19:48
Wanneer komt Cambuur weer eens met een officiële tussenstand?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Nightmarelwd op juli 16, 2013, 13:22:25
7777
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 16, 2013, 13:26:00
Citaat van: Lwdscc op juli 10, 2013, 16:08:07
Is hier al wat over bekend?

''Heb je na 7 juni een Seizoenkaart aangevraagd, kun je naar verwachting een week later je Seizoenkaart ophalen. Houd voor de exacte tijdstippen onze mediapagina's in de gaten. Zodra hier meer over bekend is zullen we dit direct communiceren.''

loop ff langs de administratie he dan weet je het meteen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op juli 16, 2013, 22:14:31
Citaat van: denistel op juli 16, 2013, 13:26:00
loop ff langs de administratie he dan weet je het meteen

:zucht  De wereld op z'n kop Denistel
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 17, 2013, 23:07:30
snap ik wel maar je kan toch zo binnen lopen.ze zaten vandaag zelfs bij de wedstrijd met die kaarten dus je kon
zo vragen als je daar was.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juli 17, 2013, 23:24:53
Dat kan, maar ik ben ook van mening dat je als club duidelijk naar je achterban moet communiceren... Dat kan -zoals al jaren geroepen wordt- nog stukken beter.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juli 17, 2013, 23:36:07
Ik ben er gister nog geweest toen ik ff een kaartje voor Mallorca ging halen. Heb even gevraagd naar de tussenstand en deze stond op 7000 zei hij.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: richard op juli 18, 2013, 07:28:52
Citaat van: Yellow Army op juli 17, 2013, 23:36:07
Ik ben er gister nog geweest toen ik ff een kaartje voor Mallorca ging halen. Heb even gevraagd naar de tussenstand en deze stond op 7000 zei hij.

Dat roepen ze al weken maar het loopt nog steeds door met verkoop.....en mijn buurman heeft gister ook 1 gehaald dus dan zou het 7001 moeten zijn :zweep
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 18, 2013, 13:09:37
ja dat klopt natuurlijk niet eerder 7.500
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Synea op juli 18, 2013, 13:36:45
of het was 6700 toen ze 7000 zeiden.. dus dan duurt het nog 800 voordat het 7500 is...  vandaar dat het zo lang 7000 is; :_schater :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 25, 2013, 18:49:06
Nog niks gehoord over wanneer ik hem op kan halen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 25, 2013, 20:13:57
wanneer heb je em besteld,,als het goed is ligt ie klaar op de administratie
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 25, 2013, 22:18:00
Citaat van: denistel op juli 25, 2013, 20:13:57
wanneer heb je em besteld,,als het goed is ligt ie klaar op de administratie
Na de 7e, En is nog niks afgeschreven kan dat kloppen denistel?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: dizzhead op juli 26, 2013, 16:18:43
Citaat van: oldehove op juli 25, 2013, 22:18:00
Na de 7e, En is nog niks afgeschreven kan dat kloppen denistel?

Dat is wel vreemd. Ik ook na de 7e wel afgeschreven en afgelopen dinsdag afgehaald. Ik zou zeggen loop het stadion even binnen, ze kunnen je daar vast helpen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 26, 2013, 17:00:39
als er nog nisk afschreven is moete je afvragen of er genoeg op je rek staat?? en ik zou idd ff langs het stadion gana of
morgen ff vragen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 26, 2013, 18:25:56
Citaat van: denistel op juli 26, 2013, 17:00:39
als er nog nisk afschreven is moete je afvragen of er genoeg op je rek staat?? en ik zou idd ff langs het stadion gana of
morgen ff vragen.
Zal maandag wel even langs het stadion gaan en daar meteen pinnen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op juli 26, 2013, 22:37:25
open dag morgen ff he
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 29, 2013, 17:58:26
Net me sk opgehaald maar ligt nog wel een stuk of 500
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 29, 2013, 22:42:01
Klopt, moet de mijne nog ophalen  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: el haj op juli 30, 2013, 01:14:41
Zijn er al eens wat definitieve verkoopcijfers? 't Is allemaal wat vaagjes.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 30, 2013, 07:22:38
Zal cambuur moeilijk doen als er een bengaals vuurtje wordt meegenomen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Unknown op juli 30, 2013, 07:43:38
Helaas wel ja. Mag niet van de knvb hè. Maar je kan altijd proberen. Dat ding doorgeven.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: fred op juli 30, 2013, 10:39:07
Citaat van: Goudvinger op juli 16, 2013, 11:19:48
Wanneer komt Cambuur weer eens met een officiële tussenstand?

Duurt lang ja.
Zou even een kaart voor iemand bestellen en zie in de online verkoop alleen de vakken 1,15,22 en 23. Betekend dat de rest al gewoon vol is met SK?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 30, 2013, 12:25:01
Als vak 15 er nog is betekend dat de Noordtribune nog niet structureel uitverkocht is :(
Had ik niet verwacht !
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op juli 30, 2013, 12:29:05
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 30, 2013, 12:25:01
Als vak 15 er nog is betekend dat de Noordtribune nog niet structureel uitverkocht is :(
Had ik niet verwacht !
Kan kloppen... ik ben van noord naar zuid gegaan :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: oldehove op juli 30, 2013, 13:37:26
Straks maar even snel een sk bestellen voor noord, Voor de ouwe heer!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Cambuur10 op juli 30, 2013, 14:07:06
Zal het dit seizoen ook weer mogelijk zijn met je seizoenskaart van vak 10 plaats te nemen in bijvoorbeeld vak 14? of is dat allemaal streng veranderd?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Roofvogel op juli 30, 2013, 14:11:17
Citaat van: Cambuur10 op juli 30, 2013, 14:07:06
Zal het dit seizoen ook weer mogelijk zijn met je seizoenskaart van vak 10 plaats te nemen in bijvoorbeeld vak 14? of is dat allemaal streng veranderd?

Ik weet het niet maar ik vind alles best zolang je maar niet op mijn stoel gaat zitten in vak 14 haha
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Cambuur10 op juli 30, 2013, 14:13:18
Citaat van: Roofvogel op juli 30, 2013, 14:11:17
Ik weet het niet maar ik vind alles best zolang je maar niet op mijn stoel gaat zitten in vak 14 haha
Hahaha.. ik denk het zal vast wel strenger aangepakt worden maar hoe zouden ze dat ook willen gaan doen er zijn zoveel mensen die sk voor vak 10 11 12 hebben maar ook lekker in 14 zitten vanwege de sfeer
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op juli 30, 2013, 14:14:49
Ik weet niet eens op welke stoel ik zou moeten 'zitten'. Het maakt niet echt uit.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juli 30, 2013, 14:22:21
Citaat van: Cambuur10 op juli 30, 2013, 14:13:18
Hahaha.. ik denk het zal vast wel strenger aangepakt worden maar hoe zouden ze dat ook willen gaan doen er zijn zoveel mensen die sk voor vak 10 11 12 hebben maar ook lekker in 14 zitten vanwege de sfeer
Zitten doe je maar op West :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: roepieh op juli 31, 2013, 11:02:11
als je dit dan leest, dan hebben wij het als promovendus echt nog niet zo gek gedaan qua SC aantallen...

FC Groningen:
De daling is een gevolg van een teruggang in sponsorinkomsten en wedstrijdbaten. Daarnaast zijn er veel minder seizoenkaarten verkocht dan vorig jaar. Op dit moment zijn er slechts 11.814 seizoenkaarten verkocht en de verwachting is dat de noorderlingen blijven steken op een totaal van 12.300. Dat is een daling van bijna tweeduizend stuks.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juli 31, 2013, 11:10:07
Zeker als je kijkt naar een club als Ado.
Nog maar 4000 seizoenkaarten verkocht  :?

http://www.adofans.nl/article/10956/Vooralsnog%20pas%204000%20seizoenskaarten%20verkocht.htm
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: zeewolde op juli 31, 2013, 11:23:50
Citaat van: gewoon een fan op juli 31, 2013, 11:10:07
Zeker als je kijkt naar een club als Ado.
Nog maar 4000 seizoenkaarten verkocht  :?

http://www.adofans.nl/article/10956/Vooralsnog%20pas%204000%20seizoenskaarten%20verkocht.htm

Wat een gezeik over wat andere clubs voor sk's hebben verkocht..... 8) :devil
Die club heeft zoveel verkocht, die andere club zoveel laat ze lekker hun gang gaan ik ben alleen met Cambuur bezig 8) :devil
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juli 31, 2013, 11:29:34
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2013, 11:23:50
Wat een gezeik over wat andere clubs voor sk's hebben verkocht..... 8) :devil
Die club heeft zoveel verkocht, die andere club zoveel laat ze lekker hun gang gaan ik ben alleen met Cambuur bezig 8) :devil

Hahaha jij hebt helemaal gelijk zo hoort het ook  :y
Maar stiekem ben ik wel trots dat wij al zoveel seizoenkaarten verkocht hebben  8)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: zeewolde op juli 31, 2013, 11:42:32
Citaat van: gewoon een fan op juli 31, 2013, 11:29:34
Hahaha jij hebt helemaal gelijk zo hoort het ook  :y
Maar stiekem ben ik wel trots dat wij al zoveel seizoenkaarten verkocht hebben  8)

Ik ook, vond het alleen leuk om jouw eigen woorden te gebruiken.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 31, 2013, 12:49:12
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2013, 11:23:50
Wat een gezeik over wat andere clubs voor sk's hebben verkocht..... 8) :devil
Die club heeft zoveel verkocht, die andere club zoveel laat ze lekker hun gang gaan ik ben alleen met Cambuur bezig 8) :devil

Zo af en toe naar de anderen kijken kan geen kwaad.
Dan weet je ook wat er om je heen gebeurd  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op juli 31, 2013, 13:21:27
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2013, 11:42:32
Ik ook, vond het alleen leuk om jouw eigen woorden te gebruiken.
Dat had ik door en daar hou ik wel van  :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juli 31, 2013, 16:25:21
7200 sk's verkocht en 4500 cc's
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 31, 2013, 16:37:12
Toch wel heel trots hoor 7200 is toch prachtig, mogen we trots op zijn. Zal komend seizoen nagenoeg elke wedstrijd vol zitten want 2500 kaartjes verkopen zal toch gene probleem zijn.
Ik denk dat je met 7200 rond 12e plek zit qua verkoop want gae, nac, nec, rkc, ado, heracles zullen wel minder hebben. Dan ook maar spelen voor plek 12 op de ranglijst :thumbsup

Edit: in de mail van cambuur staat dat er voor zondag nog maar enkele karten beschikbaar zijn...voor wat t waard is... hopen dat seizoenskaarthouders die op vakantie zijn de kaarten hebben uitgeleend zodat t toch uitverkocht is
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op juli 31, 2013, 16:56:06
Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 31, 2013, 16:37:12
Edit: in de mail van cambuur staat dat er voor zondag nog maar enkele karten beschikbaar zijn...voor wat t waard is... hopen dat seizoenskaarthouders die op vakantie zijn de kaarten hebben uitgeleend zodat t toch uitverkocht is

Ze roepen ook al weken dat ze ruim 7000 seizoenkaarten hebben verkocht  ;) Denk dat er nog wel honderden kaarten zijn.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Cambuur10 op juli 31, 2013, 17:12:27
Citaat van: Dokkumer op juli 30, 2013, 14:22:21
Zitten doe je maar op West :devil
als je het nou normaal zou opvatten dan snap je wat ik er mee bedoel zitten doen.we niet op noord dat weet ik zelf oek wel
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op juli 31, 2013, 17:13:27
Citaat van: Cambuur10 op juli 31, 2013, 17:12:27
als je het nou normaal zou opvatten dan snap je wat ik er mee bedoel zitten doen.we niet op noord dat weet ik zelf oek wel
Ik vat hier al jaren niks meer normaal op vriend ;) Vandaar ook mijn welbekende ":devil"
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op juli 31, 2013, 17:15:51
Citaat van: Cambuur10 op juli 31, 2013, 17:12:27
als je het nou normaal zou opvatten dan snap je wat ik er mee bedoel zitten doen.we niet op noord dat weet ik zelf oek wel

Niet su serieus juh. Doen wij oek niet.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op juli 31, 2013, 20:35:47
Citaat van: gewoon een fan op juli 31, 2013, 11:10:07
Zeker als je kijkt naar een club als Ado.
Nog maar 4000 seizoenkaarten verkocht  :?

http://www.adofans.nl/article/10956/Vooralsnog%20pas%204000%20seizoenskaarten%20verkocht.htm

En dan hebben ze nog steeds een begroting can 13 miljoen! Wij hebben echt een nieuw stadion nodig!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 01, 2013, 10:10:42
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3485222/2013/08/01/Verkoop-seizoenkaarten-Eredivisie-blijft-gelijk.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3485222/2013/08/01/Verkoop-seizoenkaarten-Eredivisie-blijft-gelijk.dhtml)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Sakas op augustus 01, 2013, 13:06:13
Citaat van: Andre-Lwd op augustus 01, 2013, 10:10:42
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3485222/2013/08/01/Verkoop-seizoenkaarten-Eredivisie-blijft-gelijk.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3485222/2013/08/01/Verkoop-seizoenkaarten-Eredivisie-blijft-gelijk.dhtml)

Opvallend, ADO de helft van de seizoenskaarten van ons, maar hun begroting is het dubbele?
Maar 12e als het gaat om aantal verkochte seizoenskaarten is niet slecht! (ga er vanuit dat Vitesse er meer heeft)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op augustus 01, 2013, 14:12:10
Citaat van: Sakas op augustus 01, 2013, 13:06:13
Opvallend, ADO de helft van de seizoenskaarten van ons, maar hun begroting is het dubbele?

Wat een waardeloze vergelijking zeg. Een duizendpoot heeft ook meer poten als een hond, maar toch is een hond veel sneller! Gek he?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op augustus 01, 2013, 15:28:25
Citaat van: Eewal op augustus 01, 2013, 14:12:10
Wat een waardeloze vergelijking zeg. Een duizendpoot heeft ook meer poten als een hond, maar toch is een hond veel sneller! Gek he?
Kan me je irritatie voorstellen... Sakas is misschien vergeten dat toeschouwersaantallen allang niet meer de hoofdmoot van inkomsten bij de club zijn..

Dus normaler reageren kan ook.. Scheelt een hoop wederzijdse irritatie aan alles en iedereen :proost
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op augustus 01, 2013, 15:33:20
Citaat van: Eewal op augustus 01, 2013, 14:12:10
Wat een waardeloze vergelijking zeg. Een duizendpoot heeft ook meer poten als een hond, maar toch is een hond veel sneller! Gek he?

Maar een auto heeft meer wielen dan een fiets en is ook sneller. Hoe verklaar je dat dan  8P
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 01, 2013, 16:28:26
Citaat van: Eewal op augustus 01, 2013, 14:12:10
Wat een waardeloze vergelijking zeg. Een duizendpoot heeft ook meer poten als een hond, maar toch is een hond veel sneller! Gek he?

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Sakas op augustus 01, 2013, 16:57:43
Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2013, 15:28:25
Kan me je irritatie voorstellen... Sakas is misschien vergeten dat toeschouwersaantallen allang niet meer de hoofdmoot van inkomsten bij de club zijn..

Dus normaler reageren kan ook.. Scheelt een hoop wederzijdse irritatie aan alles en iedereen :proost

Dat ben ik niet vergeten dat dit niet de hoofdmoot qua inkomsten is. Ik weet dondersgoed dat sponsorgelden + tv gelden de hoofdmoot van het eredivisieschap is. Vond het wel leuk de helft van onze seizoenskaarten en het dubbele budget.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Viper op augustus 01, 2013, 17:19:37
Als we kijken naar het inwonersaantal van de agglomeratie Den Haag is het natuurlijk helemaal opmerkelijk.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op augustus 01, 2013, 20:58:57
Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2013, 15:28:25
Kan me je irritatie voorstellen... Sakas is misschien vergeten dat toeschouwersaantallen allang niet meer de hoofdmoot van inkomsten bij de club zijn..

Dus normaler reageren kan ook.. Scheelt een hoop wederzijdse irritatie aan alles en iedereen :proost

Direct hebben jullie gelijk, maar aantal supporters zegt indirect wel weer iets over de aandacht en dus over de aantrekkelijkheid van sponsoren!

Het geeft in ieder geval nogmaals het belang van een nieuw stadion weer!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: skaaf op augustus 02, 2013, 14:22:59
Kan ik zondag voor de wedstrijd mn seizoenkaart nog ophalen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: el haj op augustus 02, 2013, 14:25:32
Citaat van: skaaf op augustus 02, 2013, 14:22:59
Kan ik zondag voor de wedstrijd mn seizoenkaart nog ophalen?

Een maand ofzo geleden heb ik gelezen dat dat wel mogelijk is. Of het verstandig is, is een ander verhaal. Zal wel erg druk zijn..
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: skaaf op augustus 02, 2013, 14:42:08
Het is voor mij de enige mogelijkheid....
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: AL op augustus 02, 2013, 15:21:23
Citaat van: skaaf op augustus 02, 2013, 14:22:59
Kan ik zondag voor de wedstrijd mn seizoenkaart nog ophalen?

Anders even bellen met Cambuur. Is vast wel te regelen toch?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Eewal op augustus 02, 2013, 15:37:38
Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2013, 15:28:25
Kan me je irritatie voorstellen... Sakas is misschien vergeten dat toeschouwersaantallen allang niet meer de hoofdmoot van inkomsten bij de club zijn..

Dus normaler reageren kan ook.. Scheelt een hoop wederzijdse irritatie aan alles en iedereen :proost

Was niet geïrriteerd hoor! Misschien de smiley vergeten ;) . Maar die vergelijking gaat gewoon niet op, that's it. Van ADO is het bovendien bekend dat ze niet veel seizoenkaarten verkopen. Toch altijd redelijk wat publiek. Denk dat Cambuur ook liever 0 seizoenkaarten verkoopt en iedere wedstrijd wel uitverkocht is :)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 0517 op augustus 02, 2013, 16:03:12
Citaat van: el haj op augustus 02, 2013, 14:25:32
Een maand ofzo geleden heb ik gelezen dat dat wel mogelijk is. Of het verstandig is, is een ander verhaal. Zal wel erg druk zijn..

Tuurlijk wel!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: skaaf op augustus 02, 2013, 16:13:43
Citaat van: AL op augustus 02, 2013, 15:21:23
Anders even bellen met Cambuur. Is vast wel te regelen toch?
Ik kreeg ze vanochtend en nu ook niet aan de lijn. Misschien dat Dokkumer of denistel het weten.

Op t kassaplein moet toch wel een mogelijkheid zijn lijkt me
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 16:58:15
Je schat me te hoog in Skaaf, ik weet nooit iets van interne zaken bij de club ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op augustus 02, 2013, 23:38:26
Citaat van: skaaf op augustus 02, 2013, 16:13:43
 
Ik kreeg ze vanochtend en nu ook niet aan de lijn. Misschien dat Dokkumer of denistel het weten.

Op t kassaplein moet toch wel een mogelijkheid zijn lijkt me

uurtje of 11 ff langs de administratie gaan he kest em su ophalen
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: skaaf op augustus 03, 2013, 08:53:16
Citaat van: denistel op augustus 02, 2013, 23:38:26
uurtje of 11 ff langs de administratie gaan he kest em su ophalen
Bedankt voor je reactie!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Ticketmaster op augustus 03, 2013, 14:13:29
Morgen vanaf half 11 is een speciale 'Bestelde Seizoenkaarten afhaal kassa' op het kassaplein ingericht.
Deze bevind zich in het hokje van de verkoop tickets west en staat duidelijk aangegeven.

Tevens nog voor alle tribunes kaarten in de verkoop, al is het voor noord - zuid en oost nog een handje vol.
Voor west is geen probleem.

Half 11 gaat het kassaplein open en start de verkoop!

Niels.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 03, 2013, 19:36:53
Nu had ik gisteren mn seizoenkaart opgehaald maar,
Was het zoveel moeite om die duizenden  ;) enveloppen gewoon in de bus te douwen ??
Mn adres en naam, alles staat keurig op de envelop om verstuurd te kunnen worden maar nee, het moet weer opgehaald worden.
Dit snap ik even niet hoor.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lefferts058 op augustus 03, 2013, 19:59:35
Citaat van: Ticketmaster op augustus 03, 2013, 14:13:29
Morgen vanaf half 11 is een speciale 'Bestelde Seizoenkaarten afhaal kassa' op het kassaplein ingericht.
Deze bevind zich in het hokje van de verkoop tickets west en staat duidelijk aangegeven.

Tevens nog voor alle tribunes kaarten in de verkoop, al is het voor noord - zuid en oost nog een handje vol.
Voor west is geen probleem.

Half 11 gaat het kassaplein open en start de verkoop!

Niels.
zijn er nog kaarten voor Rolstoelplaatsen dan?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: marrumer op augustus 03, 2013, 20:04:29
Citaat van: Lefferts058 op augustus 03, 2013, 19:59:35
zijn er nog kaarten voor Rolstoelplaatsen dan?
het invalidevak is uitverkocht ( met seizoenskaarten ) hebben ze bij de receptie gezegd
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 03, 2013, 21:20:33
Het invalidevak hadden ze ook (veel) groter kunnen en moeten maken.
Ook daar neemt de belangstelling toe !
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op augustus 03, 2013, 21:53:55
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 03, 2013, 19:36:53
Nu had ik gisteren mn seizoenkaart opgehaald maar,
Was het zoveel moeite om die duizenden  ;) enveloppen gewoon in de bus te douwen ??
Mn adres en naam, alles staat keurig op de envelop om verstuurd te kunnen worden maar nee, het moet weer opgehaald worden.
Dit snap ik even niet hoor.

als je ff had gebeld had je em thuis gekregen en zoals je kunt lezen had je em morgen voor de wedstrijd ook af kunnen halen.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op augustus 06, 2013, 22:52:15
Denistel,

Aangezien jij altijd goed geïnformeerd bent, weet jij waar de seizoenkaart-teller op is blijven hangen bij ons?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op augustus 06, 2013, 23:03:51
Rond de 7.250 heb ik gelezen ;)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Lore op augustus 06, 2013, 23:33:49
Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2013, 23:03:51
Rond de 7.250 heb ik gelezen ;)

Dank! Kan er hè-le-maal niets mee, maar vind het leuk om te weten!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op augustus 07, 2013, 09:25:42
die loopt nog steeds he en als je bij roda wint helemaal
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op augustus 08, 2013, 13:28:10
Citaat van: denistel op augustus 07, 2013, 09:25:42
die loopt nog steeds he en als je bij roda wint helemaal

Idd, vanochtend 5 minuten bij secretariaat geweest en er werden voor mij 4 seizoenkaarten besteld. West zit op vak 1 en 9 na nagenoeg vol, Oost nog enkele kaarten en op Noord nog in 14b en vak 10 nog wat plekken beschikbaar. Ook diverse clubcardhouders kiezen alsnog voor een seizoenkaart.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: CambuurAmersfoort op augustus 09, 2013, 18:05:43
Op de site van roda een hele mooie seizoenskaartteller. http://www.rodajc.nl/ Daar 8307 kaarten verkocht, zal dus ook dit jaar weer halfleeg zitten de meeste wedstrijden.

Toch zonde dat Cambuur dan niet zo'n teller op de site zet. Is voor veel mensen toch leuk om te zien hoe het gaat en inspelen op het positieve moment wat er afgelopen zomer natuurlijk is ontstaan.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op augustus 21, 2013, 14:29:19
In aanloop naar de derby van het Noorden was het ineens wel heel druk bij de klantenservice van SC Cambuur. Voor het duel met FC Groningen van afgelopen weekend stonden mensen niet alleen in de rij voor een los kaartje, ook waren er supporters die hun clubcard wilden omzetten in een seizoenkaart. "Ze willen zeker weten dat ze bij de wedstrijden aanwezig kunnen zijn", aldus Sjoerd van der Meij, woordvoerder van de club uit Leeuwarden. "In de week voor het duel met Groningen hebben zo'n 200 mensen hun clubcard omgezet in een seizoenkaart."

Een simpele rekensom leert dat er per uitverkochte thuiswedstrijd van Cambuur zo'n 2.000 bezitters van een clubcard teleurgesteld moeten worden. Aan het begin van het seizoen waren er zo'n 7000 supporters met een seizoenkaart en vijfduizend clubcardhouders, terwijl er 10.000 zitplaatsen zijn in het Cambuur Stadion.

Van der Meij: "Mede om definitief op de tribune te zitten tijdens de topwedstrijden tegen FC Groningen, sc Heerenveen, Feyenoord en Ajax krijgen we nu nog steeds aanvragen voor seizoenkaarten binnen. Ik denk dat we uiteindelijk tussen de 7.500 en 8.000 seizoenkaarthouders uitkomen."
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op augustus 22, 2013, 10:38:20
Monsterlijke aantallen  _O_
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op augustus 22, 2013, 10:45:01
Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2013, 10:38:20
Monsterlijke aantallen  _O_

Ja en straks de halve sk's na de winterstop er nog bij.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Destroyer op augustus 22, 2013, 12:18:05
fantastisch! Tijd voor nieuw stadion  :y
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op december 05, 2013, 13:53:21
½ Seizoenkaarten 2013-2014

Hieronder de prijzen voor ½ seizoenskaarten 2013-2014:
Tribune   Volwassen / Jeugd of 65+
West   € 160,- / € 110,-
Oost   € 130,- / € 90,-
Noord € 130,- / € 90,-
Zuid   € 105,- / € 70,-


Zijn niet goedkoop..betaalde deze zomer 175 euro voor Noord.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: TM op december 05, 2013, 14:05:52
De prijzen van de seizoenskaarten waren ook erg laag. Na 9 thuiswedstrijden heb je je sk er al uit. En aangezien we na de winterstop nog 9 wedstrijden hebben is het wel een reële prijs. Je betaald dus ongeveer 14 euro per wedstrijd als je een halve sk voor noord neemt. Scheelt toch ongeveer 40 euro.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: 666 op december 05, 2013, 14:34:45
Citaat van: TM op december 05, 2013, 14:05:52
De prijzen van de seizoenskaarten waren ook erg laag. Na 9 thuiswedstrijden heb je je sk er al uit. En aangezien we na de winterstop nog 9 wedstrijden hebben is het wel een reële prijs. Je betaald dus ongeveer 14 euro per wedstrijd als je een halve sk voor noord neemt. Scheelt toch ongeveer 40 euro.

En je bent altijd verzekerd van een plekje in het stadion.. win win!

Eigenlijk had natuurlijk iedereen die naar cambuur wil een ssc moeten kopen, lekker voordelig en geen gezeik om kaartjes. Dus mensen nu massal de laatste halve  ssc kopen en vanaf volgend jaar gelijk een hele  |:)
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: speculeter op december 05, 2013, 15:31:04
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een sk voor
mezelf en mijn zoon kan halen.
maar niet een ieder kan zich dat financieel veroorloven.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Scc01 op december 05, 2013, 15:47:54
Hmm de prijzen vind ik best wel hoog. Bij Zwolle betalen ze 100 euro voor een halve seizoenkaart. Als hij rond de 100 euro zou zijn denk ik dat er nog een behoorlijk aantal verkocht zouden worden. Ben benieuwd. Op hoeveel kaarten zitten we op het moment eigenlijk?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Bernardo op december 05, 2013, 16:39:51
Citaat van: Scc01 op december 05, 2013, 15:47:54
Hmm de prijzen vind ik best wel hoog. Bij Zwolle betalen ze 100 euro voor een halve seizoenkaart. Als hij rond de 100 euro zou zijn denk ik dat er nog een behoorlijk aantal verkocht zouden worden. Ben benieuwd. Op hoeveel kaarten zitten we op het moment eigenlijk?

Voor Cambuur maakt het ook niet uit, bijna elke wedstrijd uitverkocht stadion. En losse kaartjes leveren ook nog is meer op!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op december 06, 2013, 19:08:13
Citaat van: Bernardo op december 05, 2013, 16:39:51
Voor Cambuur maakt het ook niet uit, bijna elke wedstrijd uitverkocht stadion. En losse kaartjes leveren ook nog is meer op!
Zolang je buiten de topwedstrijden om niet uitverkocht bent moet je zorgen dat die 300-400 plekken ook uitverkocht raken! Met H'veen thuis over 7 weken, waar iedereen zekerheid van een kaartje wil hebben, moet je die halve seizoenkaarten makkelijk kunnen slijten voor een leuke prijs!
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Scc01 op december 07, 2013, 11:29:54
Eigenlijk valt die wedstrijd tegen dkv precies op het goede moment. Ik mag hopen dat de marketing afdeling van cambuur dat ook door heeft.
Zit er een maximum percentage aan hrt aantal sk tov totale plaatsen?
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Marc S op december 07, 2013, 16:46:56
Citaat van: Scc01 op december 07, 2013, 11:29:54
Eigenlijk valt die wedstrijd tegen dkv precies op het goede moment. Ik mag hopen dat de marketing afdeling van cambuur dat ook door heeft.
Zit er een maximum percentage aan hrt aantal sk tov totale plaatsen?

Je moet 1000 losse kaarten kunnen verkopen dacht ik.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: drg op december 09, 2013, 09:22:45
Dan kunnen er nog ongeveer 1000 uit toch? Denk dat ik ook maar ga halen want ik heb echt scheit gekregen aan die online verkoop nu ik 15 december mag missen en zal me niets verbazen dat ik dan eind januari ook wel zal missen zonder SK
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: Galdiano op december 09, 2013, 09:43:18
Cambuur pakt uiteindelijk meer geld met losse kaarten dan met sk's.
Cambuur zal dit seizoen niet onder de 9400 toeschouwers komen, dus de winst is het grootst met losse kaarten.
Titel: Re: Seizoenkaarten 2013/2014
Bericht door: denistel op december 09, 2013, 13:07:58
wel prijzig maar idd waren begin van seizoen voor noord 175 dus een tientje gem nu nog 9 te gaan x 20 gem

dus bespaar je toch nog 40 euro en ik denk dat velen er tegen eagles en dkv al bij willen zijn dus komt wel goed.