Gefeliciteerd Vincent met je eerste profcontract tot 2025 :scc
Niet best. Ook binnen Cambuur legt iedereen zich dus neer bij degradatie
Citaat van: Trainert! op maart 02, 2023, 17:24:49
Niet best. Ook binnen Cambuur legt iedereen zich dus neer bij degradatie
Omdat je een talent vast legt?
Citaat van: Trainert! op maart 02, 2023, 17:24:49
Niet best. Ook binnen Cambuur legt iedereen zich dus neer bij degradatie
Echt weer een lekkere positieve reactie. Daar gaan we het mee redden.
Citaat van: Trainert! op maart 02, 2023, 17:24:49
Niet best. Ook binnen Cambuur legt iedereen zich dus neer bij degradatie
kun jij zelf eens zoeken naar je laatste positieve post hier?
Citaat van: zeewolde op maart 02, 2023, 18:34:05
kun jij zelf eens zoeken naar je laatste positieve post hier?
Heeft hij nooit gehad. NIJP(end) probleem.
Altijd mooi als eigen jeugd doorstroomt.
Wat je verder ook van Foeke vind, hij laat wel een goedlopende jeugdopleiding achter.
Citaat van: Bankzitter op maart 02, 2023, 19:12:00
Altijd mooi als eigen jeugd doorstroomt.
Wat je verder ook van Foeke vind, hij laat wel een goedlopende jeugdopleiding achter.
klopt Bankzitter de jeugd staat er heel goed voor kijk maar eens naar o21 staan bovenaan in de competitie en de laatste wedstrijden tegen dkv werd er gewonnen.
Goed bezig Cambuur Leeuwarden :scc
Citaat van: Specuveter op maart 02, 2023, 18:42:33
Heeft hij nooit gehad. NIJP(end) probleem.
zegt genoeg over NIJP.
Citaat van: Specuveter op maart 02, 2023, 18:42:33
Heeft hij nooit gehad. NIJP(end) probleem.
de Nijp?
We kunnen wel positief zijn over contract eigen product en cynisch zijn op anderen die hier wat van vinden.
Maar, kan iemand mij uitleggen waarom deze jongen een contract verdiend?
Citaat van: hobbes op maart 02, 2023, 17:31:07
Omdat je een talent vast legt?
Wanneer is iemand een talent?
Citaat van: zeewolde op maart 02, 2023, 18:34:05
kun jij zelf eens zoeken naar je laatste positieve post hier?
Ik noem het nog altijd realiteit
Citaat van: zeewolde op maart 02, 2023, 20:02:43
de Nijp?
Die gaat hier echt niet onder een nickname reageren hoor?.
Citaat van: Trainert! op maart 02, 2023, 17:24:49
Niet best. Ook binnen Cambuur legt iedereen zich dus neer bij degradatie
niet best. denk je echt dat iemand jouw mening deelt?
spaar je toetsenbord gewoon jonguh.
Citaat van: Trainert! op maart 02, 2023, 22:48:35
Wanneer is iemand een talent?
Als hij de potentie heeft het eerste elftal te bereiken.
Vaak zie je wel bij een ?talent? of er potentie inzit. Ik ben niet bij de trainingen, maar wat ik tot nu toe aan zijn invalbeurten heb gezien is nou niet dat je zegt ?wow?.
Dat is met Smit ook het geval. Die had gewoon dit seizoen al minuten in de KKD moeten maken.
Ik vind het echt prachtig dat ze nu toch wat jeugd spelers door stromen. Dat is in geen jaren gebeurd. Dat hij niet het allergrootste talent is logisch. De beste talenten worden toch weggekaapt door clubs als az ajax etc. Laten we zulke spelers gewoon koesteren in de kkd kan zown jongen best van waarde zijn |:)
Je hebt nu eenmaal zo'n 25 spelers nodig. En die zullen niet allemaal topspeleres zijn, voor de hierarchie ook alleen maar goed. En waarom dan eentje uit de middenmoot KKD vissen als je zelf al bij O21 hebt rondlopen.
Wel eens dat je jongens als Smit, Sylla en vd Meer inde winter had moten verhuren zodat ze meer gaan spelen. Mochten ze de stap niet kunnen maken, dan kun je er tenminste nog wat op verdienen. Nu is er een risico dat ze mislukken omdat ze te lang anoniem met het eerste meehobbelen.
Citaat van: okkele op maart 03, 2023, 00:10:53
niet best. denk je echt dat iemand jouw mening deelt?
spaar je toetsenbord gewoon jonguh.
Ik ben hier niet om iemand mee te nemen in mijn mening.
Blijkbaar zitten mijn meningen je wel dwars gezien je reacties op mijn berichten. Je hoeft het niet te lezen. :proost
Wat een negativiteit. Ik had hem nog niet ingebracht dit seizoen omdat ie simpelweg nog niet de power en de handelingssnelheid heeft. Dat krijg je door wedstrijden te spelen dat weet ik maar daar is nu de situatie niet naar. Hij heeft heus wel iets en dat zie je aan waar ie loopt op het veld. Tegen nec bijv kwam hij in een situatie waar hij een simpele bal moest geven wat eigenlijk een hele grote mogelijkheid kon opleveren maar dat deed ie niet goed maar hij stond daar wel goed opgesteld. Als wij net zo stonden als vorig seiz had het allemaal veel simpeler geweest
Citaat van: sunderland op maart 03, 2023, 15:01:12
Wat een negativiteit...
Jah, maar gelukkig zie je dat niet vaak meer laatste tijd hier op t forum. :D
Citaat van: Trainert! op maart 03, 2023, 11:06:12
Ik ben hier niet om iemand mee te nemen in mijn mening.
Blijkbaar zitten mijn meningen je wel dwars gezien je reacties op mijn berichten. Je hoeft het niet te lezen. :proost
Okkele heeft nooit gevoetbald. Dus die heeft er nul verstand van.
Bij het ravijn staan we al op de richel. Hier is ons nieuwe top talent Pichel.
Citaat van: michello op maart 03, 2023, 08:52:13
Vaak zie je wel bij een ?talent? of er potentie inzit. Ik ben niet bij de trainingen, maar wat ik tot nu toe aan zijn invalbeurten heb gezien is nou niet dat je zegt ?wow?.
Dat is met Smit ook het geval. Die had gewoon dit seizoen al minuten in de KKD moeten maken.
We spelen eredivisie. Zo handelt de club niet. Triest.
Een goede jeugdopleiding is juist een van de pijlers onder een stabiele club. Met het stadion en hopelijk ook snel een goede scoutingsafdeling.
Dan zijn we als een van de weinige clubs totaal onafhankelijk van externe geldschieters of buitenlandse investeerders.
En soms levert een speler uit het 2e nog een leuke transfersom op, zoals Robertha en Monetiero en Bangura deze zomer. Maar dan zul je ze wel eerst een contract moeten bieden.
Citaat van: Trainert! op maart 03, 2023, 11:06:12
Ik ben hier niet om iemand mee te nemen in mijn mening.
Blijkbaar zitten mijn meningen je wel dwars gezien je reacties op mijn berichten. Je hoeft het niet te lezen. :proost
zo kan je het ook stellen ja.
je kan ook gewoon je gejank voor je houden.
Citaat van: wiekie1969 op maart 04, 2023, 10:24:17
Okkele heeft nooit gevoetbald. Dus die heeft er nul verstand van.
:_schater
over 0 verstand gesproken .....iemand die voor de toekomst is vastgelegd nu al fijn affikken.
niveau hoor.
Je vergeet iets. Het is niet toekomst maar gouden toekomst :zweep :proost
Citaat van: wiekie1969 op maart 04, 2023, 13:24:35
Je vergeet iets. Het is niet toekomst maar gouden toekomst :zweep :proost
heo wiekie geef die jongen een kans. Die jongen kan er niks aan doen dat de trainer hem inbrengt. Als je onderaan staat in een slecht draaiend team is het heel erg moeilijk om wel iets te brengen. Dat hij dan word ingebracht en Hoedemakers blijft op de bank en is een week later aanvoerder?.tja. Dat is deze trainer
https://cambuur.nl/nieuws/vincent-pichel-zet-per-direct-punt-achter-profcarriere/
Jammer deze jongen kon wel redelijk goed voetballen.
Succes verder :thumbsup
gaan we niks aan missen. leuk spelertje voor harkema
?ls hij erin kwam gebeurde er vaak wel iets!!!
Jammer genoeg in het voordeel van de tegenstander maar toch...
Nee goed dat we afscheid nemen van zulke spelers
hij neemt zelf afscheid en kiest voor zijn studie
Citaat van: denistel op juni 28, 2024, 23:08:19
hij neemt zelf afscheid en kiest voor zijn studie
Een verstandige keuze denk ik. En dank voor alle inzet.
Hij was dichtbij en had bij een club als Top Oss en Telstar waarschijnlijk wel basis kunnen staan. Vreemde keuze ook al omdat een studie ook later nog kan. Is mijn mening