Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vincent Pichel

Gestart door Noordcambuur, maart 02, 2023, 17:01:26

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Trainert! op maart 02, 2023, 22:48:35
Wanneer is iemand een talent?

Als hij de potentie heeft het eerste elftal te bereiken.

michello

#16
Vaak zie je wel bij een ?talent? of er potentie inzit. Ik ben niet bij de trainingen, maar wat ik tot nu toe aan zijn invalbeurten heb gezien is nou niet dat je zegt ?wow?.
Dat is met Smit ook het geval. Die had gewoon dit seizoen al minuten in de KKD moeten maken.

oost

Ik vind het echt prachtig dat ze nu toch wat jeugd spelers door stromen. Dat is in geen jaren gebeurd. Dat hij niet het allergrootste talent is logisch. De beste talenten worden toch weggekaapt door clubs als az ajax etc. Laten we zulke spelers gewoon koesteren in de kkd kan zown jongen best van waarde zijn  |:)

Bankzitter

Je hebt nu eenmaal zo'n 25 spelers nodig. En die zullen niet allemaal topspeleres zijn, voor de hierarchie ook alleen maar goed. En waarom dan eentje uit de middenmoot KKD vissen als je zelf al bij O21 hebt rondlopen.

Wel eens dat je jongens als Smit, Sylla en vd Meer inde winter had moten verhuren zodat ze meer gaan spelen. Mochten ze de stap niet kunnen maken, dan kun je er tenminste nog wat op verdienen. Nu is er een risico dat ze mislukken omdat ze te lang anoniem met het eerste meehobbelen.

Trainert!

Citaat van: okkele op maart 03, 2023, 00:10:53
niet best. denk je echt dat iemand jouw mening deelt?
spaar je toetsenbord gewoon jonguh.

Ik ben hier niet om iemand mee te nemen in mijn mening.
Blijkbaar zitten mijn meningen je wel dwars gezien je reacties op mijn berichten. Je hoeft het niet te lezen. :proost

sunderland

Wat een negativiteit. Ik had hem nog niet ingebracht dit seizoen omdat ie simpelweg nog niet de power en de handelingssnelheid heeft. Dat krijg je door wedstrijden te spelen dat weet ik maar daar is nu de situatie niet naar. Hij heeft heus wel iets en dat zie je aan waar ie loopt op het veld. Tegen nec bijv kwam hij in een situatie waar hij een simpele bal moest geven wat eigenlijk een hele grote mogelijkheid kon opleveren maar dat deed ie niet goed maar hij stond daar wel goed opgesteld. Als wij net zo stonden als vorig seiz had het allemaal veel simpeler geweest

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op maart 03, 2023, 15:01:12
Wat een negativiteit...

Jah, maar gelukkig zie je dat niet vaak meer laatste tijd hier op t forum. :D

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op maart 03, 2023, 11:06:12
Ik ben hier niet om iemand mee te nemen in mijn mening.
Blijkbaar zitten mijn meningen je wel dwars gezien je reacties op mijn berichten. Je hoeft het niet te lezen. :proost

Okkele heeft nooit gevoetbald. Dus die heeft er nul verstand van.

wiekie1969

Bij het ravijn staan we al op de richel. Hier is ons nieuwe top talent Pichel.

wiekie1969

Citaat van: michello op maart 03, 2023, 08:52:13
Vaak zie je wel bij een ?talent? of er potentie inzit. Ik ben niet bij de trainingen, maar wat ik tot nu toe aan zijn invalbeurten heb gezien is nou niet dat je zegt ?wow?.
Dat is met Smit ook het geval. Die had gewoon dit seizoen al minuten in de KKD moeten maken.

We spelen eredivisie. Zo handelt de club niet. Triest.

Bankzitter

Een goede jeugdopleiding is juist een van de pijlers onder een stabiele club. Met het stadion en hopelijk ook snel een goede scoutingsafdeling.
Dan zijn we als een van de weinige clubs totaal onafhankelijk van externe geldschieters of buitenlandse investeerders.

En soms levert een speler uit het 2e nog een leuke transfersom op, zoals Robertha en Monetiero en Bangura deze zomer. Maar dan zul je ze wel eerst een contract moeten bieden.

okkele

Citaat van: Trainert! op maart 03, 2023, 11:06:12
Ik ben hier niet om iemand mee te nemen in mijn mening.
Blijkbaar zitten mijn meningen je wel dwars gezien je reacties op mijn berichten. Je hoeft het niet te lezen. :proost
zo kan je het ook stellen ja.
je kan ook gewoon je gejank voor je houden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op maart 04, 2023, 10:24:17
Okkele heeft nooit gevoetbald. Dus die heeft er nul verstand van.

:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

over 0 verstand gesproken .....iemand die voor de toekomst is vastgelegd nu al fijn affikken.
niveau hoor.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Je vergeet iets. Het is niet toekomst maar gouden toekomst  :zweep :proost