Poll
Vraag:
Ja ik wil zo'n prachtige DVD bestellen
Optie 1: Ja!!!
stemmen: 50
Optie 2: Nee
stemmen: 1
Optie 3: Misschien
stemmen: 9
Deze poll is bedoeld om te peilen wie interesse heeft in een kampioensdvd van ons skitterende clubke. Alle hoogtepunten en sfeerbeelden op een prachtige dvd, gemaakt door onze cameraman.
Voor de misschien stemmers, wat kan jullie overhalen om toch te kopen en/of waarom hebben jullie twijfels?
Daar hoef je toch niet lang over na te denken?! |:)
Citaat van: brambo3004 op mei 06, 2013, 11:39:33
Daar hoef je toch niet lang over na te denken?! |:)
Lijkt mij idd ook niet, maar je weet nooit wat anderen denken ;)
Ik moet hem hebben! ik moet langer in deze roes blijven. |:)
Dit moet vastgelegd worden. Dit is historie!!!
ik heb gestemd dus jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |:) |:)
Ik wil dolgraag een dvd van het afgelopen seizoen maar zit momenteel werkeloos thuis dus moet ook op de kleintjes letten.
Maar als ie ergen tussen de €5 en €10 kost haal ik hem zeker |:)
Had het aangegeven, maar bij deze nog maar een x. Laat maar komen die dvd. Kijker naar uit.
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Citaat van: gobo op mei 06, 2013, 12:00:01
Ik moet hem hebben! ik moet langer in deze roes blijven. |:)
_O_
Zet mij ook op die lijst, hoe sneller hoe beter w:)
Even wat anders... ik heb ooit es begreprn dat filmen in stadion eigenlijk niet mag, in de jl zal er niet moeilijk gedaan worden maar in de eredivisie vast wat meer... lijkt mij as je een dvd uitbrengt van beeldmateriaal in stadion en gebruik maakt van samenvatting jupilerleague je erg in de problemen kan komen. Das natrlk het laatste wat we willen... misschien weet je de regels omtrent dit al??? En zit ik er naast.
Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 18:23:17
Even wat anders... ik heb ooit es begreprn dat filmen in stadion eigenlijk niet mag, in de jl zal er niet moeilijk gedaan worden maar in de eredivisie vast wat meer... lijkt mij as je een dvd uitbrengt van beeldmateriaal in stadion en gebruik maakt van samenvatting jupilerleague je erg in de problemen kan komen. Das natrlk het laatste wat we willen... misschien weet je de regels omtrent dit al??? En zit ik er naast.
moet ik idd ff na kijken, mocht het niet mogen zet ik hem helemaal op youtube (kan onbeperkt aantal minuten uploaden)
Citaat van: Ruppppert op mei 06, 2013, 20:42:12
moet ik idd ff na kijken, mocht het niet mogen zet ik hem helemaal op youtube (kan onbeperkt aantal minuten uploaden)
Authentieke beelden van de JL mogen sowieso niet gebruikt worden aangezien er een copyright op rust. Eventuele boetes zijn niet misselijk. Voor beelden die met een telefoon of klein cameraatje zijn gemaakt gelden andere regels. Bij mijn weten is het per club verschillend of er gefilmd mag worden al dan niet. Dit moet vermeld staan in het huisreglement van de clubs zelf (vaak mag je wel filmen met telefoon of klein cameraatje, een grote RTL camera zal natuurlijk gelijk geweerd worden :insane, of je moet vooraf toestemming hebben gevraagd.
Complimenten voor je beelden Ruppert, grote klasse!
Regels cambuur :
Gedragscode Regel 25: Je mag in principe in het stadion geen beeld- en/of geluidsopnamen maken. Dat kan alleen in nadrukkelijk overleg met en na toestemming van SC Cambuur (= artikel 9).
Kan allen artikel 9 niet zo snel vinden.
Uiteraard heb ik ook belangstelling voor een dvd en dus ja gestemd
Ik ook!!!!!
Ik zou er mee bezig !! denk niet dat ik hem op dvd zet i.v.m met de rechten van de beelden, ga hem wel voor jullie op youtube knallen, want ik wil jullie dit niet ontnemen. veel werk aan de winkel maar je word natuurlijk niet iedere dag Kampioen. :schaal :schaal :schaal |:)
vanaf nu een (beetje :devil ) radio stilte van mij kant 8) :proost
Citaat van: Ruppppert op mei 07, 2013, 20:39:38
Ik zou er mee bezig !! denk niet dat ik hem op dvd zet i.v.m met de rechten van de beelden, ga hem wel voor jullie op youtube knallen, want ik wil jullie dit niet ontnemen. veel werk aan de winkel maar je word natuurlijk niet iedere dag Kampioen. :schaal :schaal :schaal |:)
vanaf nu een (beetje :devil ) radio stilte van mij kant 8) :proost
jammer dat hij niet op dvd komt maar bedankt voor het maken van de film en veel succes |:)
Mooi man, ik ben benieuwd!
Is ie al klaar? :P
Citaat van: Destroyer op mei 07, 2013, 21:15:26
Is ie al klaar? :P
Jep
Enjoy
1 uur en 7 min lang
weet niet dat hij 100% zonder fouten is, maar heb mijn best gedaan |:)
Heb even stukjes teruggezien en wat ik heb gezien...
:0=SKITTEREND!! Kippenvel loopt mie weer over de belich. En die trap van .... hilarisch.. Hoopte nog steeds dat hij teruggetrapt werd :devil
Ik zal straks even kijken. Super kerel |:)
In 1 ruk uitgekeken. Heerlijk man, bedankt Rupppppert w:)
hele mooie film! het begint trouwens bij 45:38 :)
Mooi gedaan ruppppert. _O_ :thumbsup
Zitten alleen nog wel wat spelvoutjes in
Citaat van: mscc op mei 10, 2013, 17:19:12
Mooi gedaan ruppppert. _O_ :thumbsup
Zitten alleen nog wel wat spelvoutjes in
klopt idd, kwam ik zelf ook al tegen, wat te haastig maakt, moest gisteren helemaal op nieuw beginnen. het programma waar ik de filmpjes mee maak liep vast werkte niet meer.dus alles opnieuw geïnstalleerd en in elkaar zet.
Goed werk ouwe :thumbsup
Waar kenne we dat ding bestelle? _O_
De DVD is te downloaden via nieuwsgroepen.
NZB: http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server= (http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server=)
nice :proost
Citaat van: WouterZz op juni 28, 2013, 08:51:05
De DVD is te downloaden via nieuwsgroepen.
NZB: http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server= (http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server=)
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op mijn computer krijg? als ik alles selecteer en opsla dan kan ik het bestand niet gebruiken
Citaat van: WouterZz op juni 28, 2013, 08:51:05
De DVD is te downloaden via nieuwsgroepen.
NZB: http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server= (http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server=)
thanks :thumbsup
Dankjewel! :)
Mooi man! Heel erg bedankt! Respect!
Ruppert |:) BEDANKT |:)
Sorry, heb geen flauw idee hoe ik dat moet downloaden, wie helpt?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2013, 22:16:41
Sorry, heb geen flauw idee hoe ik dat moet downloaden, wie helpt?
Hier een linkje over downloaden van nzb bestanden:
http://www.techsono.com/usenet/learn (http://www.techsono.com/usenet/learn)
Mocht je internet van kpn hebben kun je dit invullen bij server:
news.kpn.nl
Als je een andere provider hebt check dan even deze link:
http://www.binaries4all.nl/serveradressen/ (http://www.binaries4all.nl/serveradressen/)
Anders zal je even moeten google naar news server en daarachter je provider.
Als je super NZB helemaal klaar hebt zoals als in de link beschreven dan ga je naar :
http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server= (http://www.binsearch.info/?q=seizoensoverzicht+cambuur+2012+-+2013&max=100&adv_age=1100&server=)
Vinkje aanvinken bij Collection en daar beneden druk op Create NZB.
En dan opslaan als.
Klik in Super NZB op import en zoek daar het gedownloade NZB bestand op.
Verder Vertelt het programma wel wat je verder moet doen ..
Alles gedownload, maar ik heb gevonden dat news.upc.nl sinds 2012 niet meer werkt, dan lukt het dus niet? :wall :zucht
Klopt.
Dan zal je dus een betaalde news server moeten nemen.
Je kan wel een gratis news server krijgen voor 1 dag.
Moet je even naar onderstaande pagina gaan en daar de gegevens overnemen en invullen bij Super NZB
Zoals server url, username en password.
http://www.just4today.net/ (http://www.just4today.net/)
Pittig.... krijg de gegevens van just4today.net niet ingevuld... :? :?
Heb je even berichtje gestuurd, hoop dat je er wat aan hebt ..
Mocht je geen nieuwsgroepen hebben. Hier de torrent: http://www.torrentreactor.net/torrents/7208258/seizoensoverzicht-cambuur-2012-2013
Ik heb er ook nog het nieuwe interview met Dwight Lodeweges bij gedaan.
P.S. Als je klaar met downloaden bent. Graag je torrent niet afsluiten zodat andere mensen er ook van kunnen genieten.