Aftellen tot de maand van de waarheid... |:)
Eens....hierin moeten er minimaal 6 a 9 punten worden gepakt.
eerst deze maar eens winnen dan verder kijken |:)
deze winnen en muhren hier houden :y hebben na de winterstop wel weer cyclus dat de wedstrijden elkaar snel opvolgen
tussen volendam en emmen nog even na groesbeek
Alles of niets
Citaat van: nee,wel? op november 19, 2022, 12:07:03
deze winnen en muhren hier houden :y hebben na de winterstop wel weer cyclus dat de wedstrijden elkaar snel opvolgen
tussen volendam en emmen nog even na groesbeek
muhren komt oek te kort voor de ere divisie toch
Was wel wel tandem met Jacobs. En het is ook een leiderstype waarvan we er veel te weinig of geen van hebben.
Volendam = voor Cambuur Leeuwarden altijd lastig en dat gaat nu ook gebeuren.
Citaat van: denistel op november 19, 2022, 23:23:07
muhren komt oek te kort voor de ere divisie toch
Dat zelfde werd in eerste instantie ook door sommigen van Noppert gezegd. Wel binnen 2 jaar speler vannhet nationale elftal. Maar met dit verschil Muhren heeft het op het hoogste niveau maar kort laten zien.
Als Noppert bij Cambuur had getekend, dan zouden we vast meer punten hebben, dan nu.
Tja, op dat moment 5 wedstrijden KKD en 18 eredivisie op zijn 28ste... ik kan me voorstellen dat hij niet bovenaan op de lijstjes stond met die cijfers.
Kaartverkoop gestart, Noord ondertussen al uitverkocht
Citaat van: PePe op november 20, 2022, 16:32:00
Als Noppert bij Cambuur had getekend, dan zouden we vast meer punten hebben, dan nu.
At mien tante een pik had het was ut mien omke weest.
Citaat van: Leovardia op december 20, 2022, 22:09:03
At mien tante een pik had het was ut mien omke weest.
Maar sie het un kut dus ist dien tante........waar gaat dit over......
BAN voor Delfzijl/Cambuur... ongewenst taalgebruik moderator :rodekaart
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 20, 2022, 23:08:26
Maar sie het un kut dus ist dien tante........waar gaat dit over......
BAN voor Delfzijl/Cambuur... ongewenst taalgebruik moderator :rodekaart
Ut gaat over die Noppert su astou kest si?n.
Maar vooruit. Voor alle blauwe knopers;
?As is verbrande turf?.
Stuk minder leuk. Vind ik.
Maar ach, wie wind zaait zal storm oogsten.
Groetsjes
Volendam won met 4-1 tegen NAC en zijn wat verdedigender gaan staan. Dat belooft dus weer wat voor ons.
Het is maar net hoe de instelling/insteek is. Met de wil om te winnen of om niet te verliezen.
Pfff dit gaat er eentje worden. Kan niet wachten totdat het zondag is |:)
op en om het veld vol gas geven dan win je met 5-3 of zo
denk dat volendam de bus gaat parkeren en hopen op een punt wij moeten gewoon van eigen kracht uitgaan en eigen spel spelen en de punten thuis houden dat is het enige wat telt de marnier waarop is minder belangrijk liever een zaadpot waar we drie punten aan overhouden dan een leuke wedstrijd voor de ogen maar voor het humeur wat minder.
Volendam moet ook vol voor de punten.
Verwacht geen geparkeerde bus.
Gezien de oefenwedstrijden en trainingen gaan we Zondag ws zo beginnen.
Virginia
Sai Bergsma Tol Bangura
Van Kaam Hoedemakers
Jacobs
Vd Water Boere ??
Citaat van: Specuveter op januari 04, 2023, 12:09:01
Gezien de oefenwedstrijden en trainingen gaan we Zondag ws zo beginnen.
Virginia
Sai Bergsma Tol Bangura
Van Kaam Hoedemakers
Jacobs
Vd Water Boere ??
klopt hangt nog van de zieken af Specuveter.
Citaat van: Bussum op januari 02, 2023, 14:25:28
Pfff dit gaat er eentje worden. Kan niet wachten totdat het zondag is |:)
Ik zie het somber in. Muhren gaat ons nekken
Citaat van: Trainert! op januari 04, 2023, 13:01:55
Ik zie het somber in. Muhren gaat ons nekken
Ja, die is in topvorm
Citaat van: hobbes op januari 04, 2023, 13:22:50
Ja, die is in topvorm
Welkom bij wonderdokter Cambuur.
Wat zien al die trainers toch in Jacobs?
Paulissen is zoveel beter op dit niveau.
Citaat van: Specuveter op januari 04, 2023, 12:09:01
Gezien de oefenwedstrijden en trainingen gaan we Zondag ws zo beginnen.
Virginia
Sai Bergsma Tol Bangura
Van Kaam Hoedemakers
Jacobs
Vd Water Boere ??
Vd Water niet op links?
Ik zou Sambissa dan op rechts zetten. Of andersom. Wanneer hij speelt gebeurt er nog eens wat. Maar op de ??n of andere manier lijkt het hem niet gegund.
Citaat van: De Gast op januari 05, 2023, 10:03:15
Vd Water niet op links?
Ik zou Sambissa dan op rechts zetten. Of andersom. Wanneer hij speelt gebeurt er nog eens wat. Maar op de ??n of andere manier lijkt het hem niet gegund.
Het lijkt mij dat Sambissa met Bangura op links ook prima zou kunnen.
Hij is snel en kan met Bangura het op links de verdediging best lastig maken. Daarbij kan hij zich als Bangura over hem heen gaat het verdedigende stukje invullen. Dit vraagt van de Volendamse verdediging meer inzet, zodat Vd Water op rechts ook meer ruimte zal gaan krijgen.
Citaat van: Treb op januari 04, 2023, 15:01:05
Wat zien al die trainers toch in Jacobs?
Paulissen is zoveel beter op dit niveau.
Echt onbegrijpelijk dat Paulissen elke keer kind van de rekening wordt. liet het voor de winterstop weer zien en wordt er weer buiten gelaten.
Dit is al de 3e keer dat hij zich bewijst maar weer geen basisspeler wordt.
als ik hem was zou ik er ook een keer genoeg van hebben.
doodzonde, wat het is zo'n belangrijke speler voor ons.
Ik seg 1-1
ik ben ook groot paulissen aanhanger maar helaas scoort ook niet
veel en jacobs was de laatste 3 4 wedstrijden degene die steeds
dikke kansen kreeg omdat hij de ruimtes goed ziet nu nog afmaken
die ballen dan kan ie heel belangrijk zijn.
Iemand die dat al ruim een jaar niet meer is gaat dat ook niet meer worden. We krijgen zondag weer het tandem Boere/Jacobs maar het is allemaal tegen beter weten in.. doorselecteren betekent dat die twee al weg hadden moeten zijn.
We kunnen zeuren wat we willen qua meningen over wat voor spelers in basis moeten en wie niet...
En over dat er nog geen spelers bij zijn gekomen.
Heb er ook een mening over maar we hebben er geen invloed op.
Feit is dat we zondag een belangrijke pot spelen!
Als je deze wint en er komt binnenkort toch een kwaliteit speler bij, kan de wereld er anders uit zien.
Ik bedoel, kom op scc-ers, volle bak zondag en laat je horen.
Daar hebben we wel invloed op!
Gas erop! |:) :0=
En hoe reageren we maandag, als Cambuur verliest? (Gaan we niet vanuit, maar het is mogelijk)
Dan moet Fokke oprotten.
Boere is ziek? Toch weer de lange Let in de spits of Smit??
Citaat van: michello op januari 06, 2023, 11:39:55
Boere is ziek? Toch weer de lange Let in de spits of Smit??
Die lange is toch ook ziek?
Citaat van: papier op januari 06, 2023, 11:57:50
Die lange is toch ook ziek?
Begin van de week wel
Sambissa was ook ziek?
Maar Sai was er wel weer bij.
Citaat van: michello op januari 06, 2023, 11:39:55
Boere is ziek? Toch weer de lange Let in de spits of Smit??
doe dan die Let!
Citaat van: poelie-lwd op januari 06, 2023, 11:07:58
Dan moet Fokke oprotten.
Dat moet hij nu al. Hoef je geen nederlaag voor te lijden
Citaat van: michello op januari 06, 2023, 11:39:55
Boere is ziek? Toch weer de lange Let in de spits of Smit??
Tuurlijk is Boere ziek. Hoevaak is die dit seizoen en vorig seizoen wel niet ziek geweest. Beetje regen, en weer ziek. Schijtziek wordt je er van :zweep
Citaat van: sunderland op januari 06, 2023, 12:58:23
doe dan die Let!
Zet Smit er maar neer. Slechter dan die lange op stelten kan niet.
Vermoedelijke opstelling: Virginia; van Wermeskerken, Tol, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, van Kaam, Jacobs; v/d Water, Boere en Breij.
:0= 4-1! FC Volendam krijt em hard in de kont!
Citaat van: J.v.G. op januari 06, 2023, 15:20:01
Vermoedelijke opstelling: Virginia; van Wermeskerken, Tol, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, van Kaam, Jacobs; v/d Water, Boere en Breij.
Prima opstelling alleen zo sneu voor Mitchel. Gun hem zoveel meer
COME ON iedereen erachter zondag |:) |:)
Maulun weer bij de selectie?
Citaat van: LWD vak 7 op januari 06, 2023, 17:33:46
Maulun weer bij de selectie?
hij is er weer bij inderdaad.
Citaat van: Bussum op januari 06, 2023, 17:25:24
Prima opstelling alleen zo sneu voor Mitchel. Gun hem zoveel meer
COME ON iedereen erachter zondag |:) |:)
Mitchel heeft ook al vaker bij Roda op hangend linksbuiten gespeeld... zie hem daar liever dan Breij.
Zoals vd Heide ook zegt. Paulissen weet hoe hij zich wat kan laten zakken om aanspeelbaar te zijn en kan een bal op maat aan Bangura meegeven.
De rest heeft dat gevoel niet (behalve Maulun wellicht).
Citaat van: J.v.G. op januari 06, 2023, 15:20:01
Vermoedelijke opstelling: Virginia; van Wermeskerken, Tol, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, van Kaam, Jacobs; v/d Water, Boere en Breij.
Toch Boere?
Citaat van: J.v.G. op januari 06, 2023, 18:16:48
Word wel verwacht en anders Smit of Uldrikis.
en daar is ook steeds op getraind. Dus as ie een beetje fit is opstellen
Citaat van: sunderland op januari 06, 2023, 19:18:50
en daar is ook steeds op getraind. Dus as ie een beetje fit is opstellen
Su ist oek :thumbsup
Als we het AZ echt lastig hebben kunnen maken en dik winnen van PSV, kunnen ze mij niet wijs maken dat we plotseling met allemaal KKD spelers te maken hebben.
Na 2 jaar bovenmatig presteren is bij velen het toch te zwaar geweest en zijn een aantal mentaal in zwaar weer terecht gekomen en ook is de vorm bij een aantal verdwenen. Normaal gesproken moet na de winterstop bij de meeste spelers re kop weer fris zijn en terug zijn op hun niveau.
Dus maak ik mij niet zo veel zorgen en geven ze die paling en scholle koppen zondag klop. Want als we al angst moeten hebben voor Volendam kunnen we de rest van de competitie wel schriftelijk af doen en ons laten noteren voor de KKD.
Emmen staat inmiddels met 2-0 achter, als dat zo blijft en Cambuur wint zondag dan schuiven we een plaatsje naar boven op.
Beste M.I.-Siders en andere fanatiekelingen,
Dat we in een belangrijk jaar zitten richting het nieuwe stadion is bekend. Dat we er op de ranglijst niet al te goed voor staan, is bekend. Met de nieuwe technische staf komt er hopelijk nieuw elan in de ploeg, wat belangrijk is in de strijd tegen degradatie. Ook wij als supporters kunnen ons steentje bijdragen.
Wij willen de zaterdag (7 januari) voor de wedstrijd tegen Volendam de laatste training bezoeken voor de wedstrijd. Geen omroepen vanuit de club, geen georganiseerde muziek via de boxen, maar gewoon ouderwets en rauw met gezang en Bengaals vuur het stadion in knallen.
Er zal vanuit de groep iemand een zegje doen naar de spelers en staf. Daarin zal worden gemeld dat we volop achter de club en selectie gaan staan. En dat wij verwachten van de spelers dat ze er alles aan gaan doen om de wedstrijden te winnen.
Het enige dat we de zaterdag nodig hebben zijn manschappen.
Verzamelen om 11 uur in de Cambuurbar.
Neem fakkels of rookfakkels mee als je dat hebt. En zorg dat je een kaart bemachtigd voor de bus naar Emmen.
De strijd gaat beginnen!
Citaat van: Leovardia op januari 07, 2023, 09:46:47
Beste M.I.-Siders en andere fanatiekelingen,
Dat we in een belangrijk jaar zitten richting het nieuwe stadion is bekend. Dat we er op de ranglijst niet al te goed voor staan, is bekend. Met de nieuwe technische staf komt er hopelijk nieuw elan in de ploeg, wat belangrijk is in de strijd tegen degradatie. Ook wij als supporters kunnen ons steentje bijdragen.
Wij willen de zaterdag (7 januari) voor de wedstrijd tegen Volendam de laatste training bezoeken voor de wedstrijd. Geen omroepen vanuit de club, geen georganiseerde muziek via de boxen, maar gewoon ouderwets en rauw met gezang en Bengaals vuur het stadion in knallen.
Er zal vanuit de groep iemand een zegje doen naar de spelers en staf. Daarin zal worden gemeld dat we volop achter de club en selectie gaan staan. En dat wij verwachten van de spelers dat ze er alles aan gaan doen om de wedstrijden te winnen.
Het enige dat we de zaterdag nodig hebben zijn manschappen.
Verzamelen om 11 uur in de Cambuurbar.
Neem fakkels of rookfakkels mee als je dat hebt. En zorg dat je een kaart bemachtigd voor de bus naar Emmen.
De strijd gaat beginnen!
Mooi op tiid wel.
Das over een half uur.
Bistou mooi op tijd
Mooi initiatief! :thumbsup
Nu het gezeik ff laten voor wat het is en er massaal achter gaan (blijven) staan!
De spelers hebben het ?cht nodig! |:)
Citaat van: Montana op januari 07, 2023, 12:25:40
Mooi initiatief! :thumbsup
Nu het gezeik ff laten voor wat het is en er massaal achter gaan (blijven) staan!
De spelers hebben het ?cht nodig! |:)
mag dat ook zo blijven?
het word een tikje voorspelbaar dit forum.
zodra het tegenzit loggen de heren "kenners" direct in met hun nuttige tips.
Citaat van: Leovardia op januari 07, 2023, 09:46:47
Beste M.I.-Siders en andere fanatiekelingen,
Dat we in een belangrijk jaar zitten richting het nieuwe stadion is bekend. Dat we er op de ranglijst niet al te goed voor staan, is bekend. Met de nieuwe technische staf komt er hopelijk nieuw elan in de ploeg, wat belangrijk is in de strijd tegen degradatie. Ook wij als supporters kunnen ons steentje bijdragen.
Wij willen de zaterdag (7 januari) voor de wedstrijd tegen Volendam de laatste training bezoeken voor de wedstrijd. Geen omroepen vanuit de club, geen georganiseerde muziek via de boxen, maar gewoon ouderwets en rauw met gezang en Bengaals vuur het stadion in knallen.
Er zal vanuit de groep iemand een zegje doen naar de spelers en staf. Daarin zal worden gemeld dat we volop achter de club en selectie gaan staan. En dat wij verwachten van de spelers dat ze er alles aan gaan doen om de wedstrijden te winnen.
Het enige dat we de zaterdag nodig hebben zijn manschappen.
Verzamelen om 11 uur in de Cambuurbar.
Neem fakkels of rookfakkels mee als je dat hebt. En zorg dat je een kaart bemachtigd voor de bus naar Emmen.
De strijd gaat beginnen!
|:) |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: okkele op januari 07, 2023, 14:08:11
mag dat ook zo blijven?
het word een tikje voorspelbaar dit forum.
zodra het tegenzit loggen de heren "kenners" direct in met hun nuttige tips.
Realistische tips ;)
Citaat van: okkele op januari 07, 2023, 14:08:11
mag dat ook zo blijven?
het word een tikje voorspelbaar dit forum.
zodra het tegenzit loggen de heren "kenners" direct in met hun nuttige tips.
het begint bij jou kereltje.
Matchday |:) |:)
Er staat veel druk op en denk dat je daardoor nog weinig zal zien van de spelwijze van Uljee. Dat zijn meestal niet de beste wedstrijden met goed voetbal. Hopelijk zit het wedstrijdverloop mee zodat ze de spanning er wat af kunnen spelen. Het mag ook wel eens een keertje meezitten met vroege corner die er in vliegt ofzo. En ik hoop dat jongens als Hoedemakers, Bangura, vd Water, Uldrikis en v Kaam hun normale niveau eens laten zien en met zelfvertrouwen spelen. Dat kan het verschil maken.
Totaal geen goed gevoel over vandaag. ;(
We gaan vlammen vandaag. M?hren die door alle spanning het dun door de broek gaat, Volendam is echt wel een dikke klasse minder. Flink gas geven, hoe we spelen maakt niet uit, we winnen gewoon van die palingen. |:)
Citaat van: Trainert! op januari 08, 2023, 10:36:24
Totaal geen goed gevoel over vandaag. ;(
Dit geeft mij goede hoop :D
Citaat van: Trainert! op januari 08, 2023, 10:36:24
Totaal geen goed gevoel over vandaag. ;(
Dan gaan we winnen |:) :zweep
Citaat van: Bankzitter op januari 08, 2023, 10:05:20
Er staat veel druk op en denk dat je daardoor nog weinig zal zien van de spelwijze van Uljee. Dat zijn meestal niet de beste wedstrijden met goed voetbal. Hopelijk zit het wedstrijdverloop mee zodat ze de spanning er wat af kunnen spelen. Het mag ook wel eens een keertje meezitten met vroege corner die er in vliegt ofzo. En ik hoop dat jongens als Hoedemakers, Bangura, vd Water, Uldrikis en v Kaam hun normale niveau eens laten zien en met zelfvertrouwen spelen. Dat kan het verschil maken.
Ben er van overtuigd dat veel van de jongens die je opnoemt hun niveau hadden gehaald wanneer ze wat meer routine om zich heen hadden gehad.
Zeker. En in de staf zat ook niet jaren trainerservaring meer nadat Henk daar wegviel. Uldrikis was ook geen schim meer van de speler van vorig seizoen... al zijn bravoure en zelfvertrouwen zijn weg,
Citaat van: De Gast op januari 08, 2023, 10:57:50
Ben er van overtuigd dat veel van de jongens die je opnoemt hun niveau hadden gehaald wanneer ze wat meer routine om zich heen hadden gehad.
Nou als je meer routine wilt dan we momenteel in de ploeg hebben, moet je naar de begraafplaats.
Citaat van: Trainert! op januari 08, 2023, 10:36:24
Totaal geen goed gevoel over vandaag. ;(
jullie hebben toch gelijk gespeeld tegen RKC, gisteren al :devil
even winne en dan is het eind van de middag weer een en al hosanna hier :y |:) |:)
Citaat van: zeewolde op januari 08, 2023, 11:31:59
jullie hebben toch gelijk gespeeld tegen RKC, gisteren al :devil
:_schater
_O_
Citaat van: Trainert! op januari 08, 2023, 10:36:24
Totaal geen goed gevoel over vandaag. ;(
Kan je dat mooi even aanhalen na een slecht resultaat.
Vandaag 3-5-2 / 5-3-2?
Vd water en boere voorin?
Paulissen basis?
Ik verwacht 4-3-3 met onze 3 aanvallende spelers 1-op-1 op hun 3 centrale verdedigers. Onze backs op hun wingbacks. Lef tonen in eigen huis. Maar we zullen zien wat het wordt.
Citaat van: okkele op januari 08, 2023, 12:49:38
Vandaag 3-5-2 / 5-3-2?
Vd water en boere voorin?
Paulissen basis?
4-3-3, opstelling: Virginia; van Wermeskerken, Tol, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, van Kaam, Jacobs; v/d Water, Boere en Breij
Drikus niet bij de selectie vandaag.
Citaat van: hobbes op januari 08, 2023, 13:20:07
Drikus niet bij de selectie vandaag.
en de Ruyter ook niet.
Citaat van: hobbes op januari 08, 2023, 13:20:07
Drikus niet bij de selectie vandaag.
zolang onze speelstijl niet veranderd heeft ie ook niks in het veld te zoeken.
jammer.
Gasgeven! Aan ons moet het niet liggen, morgen op kantoor maar het keeltje rustgeven.
Tja....
Degradatie is een feit maar dat mogen we niet zeggen hier..
Nou dat was em weer.
Op naar een gouden toekomst
Op naar KKD. En trap die keeper naar Engeland
Citaat van: Bernardo op januari 08, 2023, 14:44:19
Op naar KKD. En trap die keeper naar Engeland
Hou op man. Vdw laat eerst zijn man lopen en daarna Bangura op 5 meter van die Ould Chick.
De 2e staat Tol weer eens te slapen. Had gehoopt dat hij ooit eens stappen ging maken maar wat een kut verdediger is dat
Stelletje misselijke graftakken .... ze kennen niks ..over en uit.
Citaat van: EdsjeSCC op januari 08, 2023, 14:46:12
Hou op man. Vdw laat eerst zijn man lopen en daarna Bangura op 5 meter van die Ould Chick.
De 2e staat Tol weer eens te slapen. Had gehoopt dat hij ooit eens stappen ging maken maar wat een kut verdediger is dat
Ook. Maar als die keeper komt moet hij hem ook hebben man. Die keeper maakt fout op fout.
Schop die eikel van een foeke eruit man
Ingeslapen zielloos zooitje. Te triest voor woorden. :R
Citaat van: fred op januari 08, 2023, 14:43:01
Nou dat was em weer.
Op naar een gouden toekomst
Komende 6 jaar in de kkd
Deze trainer wacht niet tot de 80e minuut met wisselen...
Apathische houding van iedereen. Grafstemming op de tribune. Je kijkt naar niks. Onvoorstelbaar dit.
Rechtstreeks naar de KKD!
Veel te apathisch. Zit niks maar dan ook niks in. Totaal geen sfeer op de tribunes (wat ik ook wel snap aan de ene kant). Welkom in de hel van lwd is al heel lang niet meer. Het niet door selecteren kost ons de kop.
Citaat van: Trainert! op januari 08, 2023, 14:54:59
Schop die eikel van een foeke eruit man
Je kan beter de spelers onder de kont schoppen
Citaat van: Treb op januari 08, 2023, 15:19:53
Rechtstreeks naar de KKD!
Foeke oprotten...niks halen dan krijg je dit ....domme clown
Waar hewwe ze 6 weken op traint? Iedereen doet maar wat, zit totaal geen voetbal idee achter. Eerste min al dom bal wegschieten door iedereen en vooral door tol.
Wanbeleid wordt vandaag meedogenloos afgestraft. Instelling spelers te triest voor woorden. Dat is nog het ergste van alles. Op naar een gouden toekomst, Cambuur 2.0, op naar handhaving. Allemaal loze woorden. Stelletje zielepoten bij elkaar.
Te veel spelers waarbij de beleving en consentratie ver weg is.
Omdat het hier te veel spelers betreft lijkt het mij weinig zinvol nog dure investeringen te gaan doen omdat we waarschijnlijk komend seizoen weer KKD spelen.
Citaat van: sk13 op januari 08, 2023, 15:22:18
Veel te apathisch. Zit niks maar dan ook niks in. Totaal geen sfeer op de tribunes (wat ik ook wel snap aan de ene kant). Welkom in de hel van lwd is al heel lang niet meer. Het niet door selecteren kost ons de kop.
Weest hoe ze dat noemen? Wanbeleid
Vd Water: eerst onnozele vrije trap tegen en dan direct erna je man laten lopen.
Ben heel tijd stil geweest. Maar wat een wanbeleid. Vanaf vorig jaar na winterstop 1 spiraal neerwaarts. Slecht aankoopbeleid. Uithuilen en weer opnieuw beginnen volgend jaar. Consequenties zullen wel zichtbaar worden denk ik.
Die vd water had er ook wel af gemogen. Wat een aanfluiting.
Hoe erg het ook is, met doke en smand veel meer rust in het elftal. Klinkt gek maar ze kunnen het in de 2de helft nog helemaal omdraaien. Als die aansluiting maar valt...
Weer 2 goals weggeven en zelf op 2 meter van de goal missen. Zo gaat het al het hele seizoen.
Die lui staan scoren met 1 of 2 passes uit hun opbouw .. niet eens uit de omschakeling. Hoe kan het de hele rechterkant open ligt ?
Of dat Muhren zo bij Bergsma kan weglopen?
Goed dat Ultee ingrijpt maar team stond niet goed en niet scherp genoeg in de eerste 10 minuten.
Het team durft niet te voetballen en dan krijg je ook geen kansen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 08, 2023, 15:30:53
Hoe erg het ook is, met doke en smand veel meer rust in het elftal. Klinkt gek maar ze kunnen het in de 2de helft nog helemaal omdraaien. Als die aansluiting maar valt...
Geloof ik niet meer in, wij scoren immers nooit.. die kans van Bergsma zegt wel genoeg denk ik
Benieuwd hoe de positivo?s dit gaan bagataliseren
Citaat van: SCC op januari 08, 2023, 15:27:06
Vd Water: eerst onnozele vrije trap tegen en dan direct erna je man laten lopen.
Heeft nogal wat centjes gekost, maar heeft nog niet voor een knaak aanvallend laten zien en verzuimd zijn verdedigende taken helemaal . Snap niet dat Ultee hem laat staan en Van Wemeskerke wisselt.
Wat heeft Paulissen misdaan bij Ultee?
Wat een marteling :zucht
Het beetje progressie voor de winterstop is volledig verdwenen, we zijn gewoon weer op 0 begonnen.
Dan hebben we pas vast eind dit seizoen weer enige herkenbaarheid van vorm, nou alweer klaar met dit seizoen. Het is gewoon weer exact hetzelfde geklungel en gebrek aan afmaken, en er is niks gehaald of zelfs op getraint lijkt het.
Ik zie niet hoe je hier nog iets positiefs uit moet halen. Dit was een wedstrijd waar je 100% 3 punten uit moest halen dit seizoen.
Simpel zat er is niet doorgeselecteerd. Slechte aankopen en weinig vertrouwen. Aanvallers te licht.
Achteraf hadden we bangura en Hoedemakers moeten verkopen voor mooie prijs en dan jong elan er bij. Waardes zijn nu behoorlijk verminderd.
Zwarte cijfers maar op het veld staat kwalitatief niks wat toch het belangrijkste is bij een voetbalclub.
Dacht even Balk komt erin voor Virignia met zijn handschoenen aan. :X
Hele club weer naar de kloten omdat Dagobert Vd Belt de beurs op de knip houdt. Gvd juh.
Na een paar prachtige jaren is het helaas dit jaar een stuk minder.
Ik zie het dit seizoen ook niet meer goed komen. Het magische vuurtje is uit deze selectie en dat was al 2de seizoenshelft van vorig seizoen. Er is in de zomer te weinig nieuw fris bloed in de selectie gekomen. Dit jaar uithuilen en volgend jaar maar weer opnieuw opbouwen.
Cambuur het sien best daan om met un kater de competisie te beginnen.
Ik weet niet waarom Paulissen niet inzetten werd, maar as Ultee niet siet dat Vd Water un dikke miskoop is snap ik dur helemaal niks meer van.
Kommende weken speule met Minnema of De Ruiter, Paulissen, Uldrikus, Balk of Mamimbi, Maulun en nog un paar uut de jeugd die teugen de A seleksie an site. Want degradere doean we zeker, dus kenne je al voorsortere op komend seizoen.
Citaat van: Drumfather SCC op januari 08, 2023, 15:33:20
Benieuwd hoe de positivo?s dit gaan bagataliseren
Dit valt niet niet te bagatelliseren. Uit deze wedstrijd is werkelijk niks positiefs te halen. Geeft nul hoop voor de komende weken. Uithuilen en volgend seizoen in KKD opnieuw beginnen. Wie nu nog gelooft in handhaving, gelooft het in sprookjes.
Mooie slogans allemaal maar dat zijn randzaken. Het belangrijkste is hetgene wat er op het veld staat. Ik zie een zielloos zooitje zonder ook maar een greintje plezier op het veld staan. Kansloze degradatie zit er aan te komen.
Wat mij het meest opviel dat iedereen eigenlijk maar wat deed. Er zat geen enkel idee achter. Wist et al niet met ultee maar die is hier wel verwoordelijk voor . Afspraak met corners eerste helft, achterin op de kleinste man van ons, hoe verzin je et. Dit was de belangrijkste weds en dan haal je niet eens top Oss nivo.
Citaat van: wiekie1969 op januari 08, 2023, 16:40:08
Mooie slogans allemaal maar dat zijn randzaken. Het belangrijkste is hetgene wat er op het veld staat. Ik zie een zielloos zooitje zonder ook maar een greintje plezier op het veld staan. Kansloze degradatie zit er aan te komen.
en dat klopt ook. Voetbal begint met plezier
Citaat van: sunderland op januari 08, 2023, 16:40:44
Wat mij het meest opviel dat iedereen eigenlijk maar wat deed. Er zat geen enkel idee achter. Wist et al niet met ultee maar die is hier wel verwoordelijk voor . Afspraak met corners eerste helft, achterin op de kleinste man van ons, hoe verzin je et. Dit was de belangrijkste weds en dan haal je niet eens top Oss nivo.
Apathische houding bij iedereen. Voetbal zonder idee. Publiek wat het ook wel best vindt.
Citaat van: wiekie1969 op januari 08, 2023, 16:43:57
Apathische houding bij iedereen. Voetbal zonder idee. Publiek wat het ook wel best vindt.
publiek begon prima....maar met dit spel is dat snel weg
Klaar. Afgelopen.
Deze moest je winnen. En dan zo ongeinspireerd starten. Echt g?nant gewoon.
Geen sfeer op de tribune. Ik kan het wel begrijpen. Met dit zootje is de motivatie wel weg bij iedereen.
8 wedstrijden thuis spelen, eentje scoren. Dan is het toch totaal kansloos.
En die Balk. Ik schaam mij gewoon als hij in ons shirt het veld op komt. Met z'n handschoentjes. Mietje, die moet het dan gaan doen voor ons het laatste kwartier.
Mees met stip de slechtste van het veld... Gevolgd door Bangura en vd Water..
Alledrie opflikkeren en gratis af te halen..
En ja, dit riep ik in oktober ook al en niet nu net na de nederlaag
Geen beleving. Wat een drama.
Belangrijkste wedstrijd en totaal geen strijd en passie
Wat hebben ze in goddank gedaan in de voorbereiding???
Uithuilen en opnieuw beginnen lijkt het
Citaat van: wiekie1969 op januari 08, 2023, 16:43:57
Apathische houding bij iedereen. Voetbal zonder idee. Publiek wat het ook wel best vindt.
de trainer is verantwoordelijk voor het voetbal!
Einde verhaal. Ik zou alles verkopen wat nog enigszins waarde heeft. Er zijn gewoon geen lichtpuntjes meer.
Geen gekke aankopen of wat dan ook meer doen. Foeke er per direct uit. Vanaf nu alles op promotie voor volgend jaar
Citaat van: sunderland op januari 08, 2023, 17:04:27
de trainer is verantwoordelijk voor het voetbal!
Dit kun je De trainer niet kwalijk nemen, bij Foeke moet je zijn. Is al een jaar niks met niks.
Wanbeleid.
Citaat van: Harry L. op januari 08, 2023, 17:06:48
Dit kun je De trainer niet kwalijk nemen, bij Foeke moet je zijn. Is al een jaar niks met niks.
Wanbeleid.
Exact. Het is fout gegaan in de zomer. Helaas teveel verkeerde keuzes gemaakt.
Citaat van: Harry L. op januari 08, 2023, 17:05:30
Einde verhaal. Ik zou alles verkopen wat nog enigszins waarde heeft. Er zijn gewoon geen lichtpuntjes meer.
Geen gekke aankopen of wat dan ook meer doen. Foeke er per direct uit. Vanaf nu alles op promotie voor volgend jaar
Dit is de enige oplossing inderdaad.
Laten we maar berusten in het degradatie lot.
Citaat van: Harry L. op januari 08, 2023, 17:05:30
Einde verhaal. Ik zou alles verkopen wat nog enigszins waarde heeft. Er zijn gewoon geen lichtpuntjes meer.
Geen gekke aankopen of wat dan ook meer doen. Foeke er per direct uit. Vanaf nu alles op promotie voor volgend jaar
Hoe hard dit misschien ook klinkt, is dit na vandaag de juiste conclusie. Je gaat het met 1 of 2 nieuwe spelers ook niet meer redden.
Citaat van: Jandehulk op januari 08, 2023, 15:23:11
Foeke oprotten...niks halen dan krijg je dit ....domme clown
klopt Jandehulk eerst worden forum leden grond ingeboord en nu zelf de clown uithangen.
Citaat van: sunderland op januari 08, 2023, 17:04:27
de trainer is verantwoordelijk voor het voetbal!
Oek mar opzoute :_schater
Citaat van: Harry L. op januari 08, 2023, 17:06:48
Dit kun je De trainer niet kwalijk nemen, bij Foeke moet je zijn. Is al een jaar niks met niks.
Wanbeleid.
vanaf minuut 1 was het al lukraak wegschieten met Tol voorop. Je zag toen al dat er geen visie achter zat. En dat ging de hele weds door.
Citaat van: Vlampiep op januari 08, 2023, 17:18:45
Oek mar opzoute :_schater
hoezo. Je zag het toch zelf
Citaat van: Harry L. op januari 08, 2023, 17:06:48
Dit kun je De trainer niet kwalijk nemen, bij Foeke moet je zijn. Is al een jaar niks met niks.
Wanbeleid.
Sjors is moeilijk te beoordelen op zo'n wedstrijd als vandaag. Vond de vroege wissel Smand voor Tol een logische maar snapte de wissel van Doke voor Sai niet zo goed. Bij een 0-2 achterstand heb je juist behoefte aan een aanvallend ingestelde back, al had dat natuurlijk niet het verschil gemaakt vandaag.
Wat was dit ongelofelijk afzien, geen passie geen bravoure helemaal niks. Vanaf min 1 zag je al totaal gebrek aan kwaliteit in de voorhoede. Ik blijf erbij dat achterin en middenveld gewoon eredivisie waardig is. Alleen voorin speel je ook met deze speler speel je in de kkd met uitzondering van der water ook niks klaar. Het meest triest is dat we eigelijk al sinds mei 2022 opzoek zijn naar een links buiten maar niks fatsoenlijks wordt binnen gehaald :( deze degradatie is totaal onnodig. Zelfs wanneer er deze week nog een links buiten en een spits zou worden gehaald ben je gewoon te laat. Terwijl iedereen weet dat de maand januari misschien wel de belangrijkste maand van dit seizoen zou worden. Vreselijk hoe er met de club wordt omgesprongen ;(
Citaat van: anderszchristian op januari 08, 2023, 17:23:15
Sjors is moeilijk te beoordelen op zo'n wedstrijd als vandaag. Vond de vroege wissel Smand voor Tol een logische maar snapte de wissel van Doke voor Sai niet zo goed. Bij een 0-2 achterstand heb je juist behoefte aan een aanvallend ingestelde back, al had dat natuurlijk niet het verschil gemaakt vandaag.
Je hoopt zo'n 1e wedstrijd wat nieuw elan te zien. Frisse ideen, verassende opstelling en een team wat bereid is om in ieder geval voor iedere bal te vechten. Maar niets van dit alles. Wat was dit dramatisch slecht, geen enkel geloof bij de spelers en een fantasieloze en voorspelbare opstelling. Geen idee wat we hier nog mee kunnen.
Citaat van: sunderland op januari 08, 2023, 17:19:52
vanaf minuut 1 was het al lukraak wegschieten met Tol voorop. Je zag toen al dat er geen visie achter zat. En dat ging de hele weds door.
Dit heeft Tol altijd gedaan, is misschien net goed genoeg voor de middenmoot jl. het hele afgelopen (kalender) jaar is het allemaal maar wat op goed geluk geweest, er is nooit echt een visie geweest. Probeer dat als trainer maar eens te veranderen in 5 weken.
En dan Van Kaam eruit halen en Mees laten staan. Heel bijzondere wissel :|
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 08, 2023, 17:37:01
En dan Van Kaam eruit halen en Mees laten staan. Heel bijzondere wissel :|
Daar snapte ik ook helemaal niks van idd. Dat kun je hem wel aanrekenen. Ik had sowieso met van Kaam en Paulissen gespeeld, Hoedemakers is totaal uit vorm en heb je toch niets meer aan.
Wat ik Ultee wel verwijt is dat hij van dit team een ?vechtmachine ? wil maken. Wij weten wel beter?
een vechtmachine gaat dit zeker niet worden idd en hele voetbal
was er vandaag ook uit.
wissels na een half uur 2 verdedigers voor 2 verdedigers ???
we stonden 0-2 achter dan ha je toch aanvallend wisselen.
verder zat er niks in spelers lopen maar wat rond en doen maar
wat niet best.
Griep en druk nekte Cambuur vanmiddag.
Je kan wel voor elke meter strijden maar op kunstgras kun je nooit tot vechtvoetbal komen, want elk duel wordt bijna afgefloten omdat het gevaarlijk is of lijkt.
En vd Water, die doet heel druk maar wat doet ie waar je wat aan hebt.
al zet je pep guardiola voor deze groep neer t blieft een armoedig soadsjuh ..... was dat de nieuwe linksbuten die zichzelf presenteerde op het veld richting het einde van de tweede helft?
Denk niet dat ze in groesbeek en emmen al zenuwachtig zijn want cambuur komt er aan :zucht
Voor de wedstrijd vuurwerk en mooi spandoek actie maar de spelers hebben de supporters in de steek gelaten vandaag .
Citaat van: denistel op januari 08, 2023, 17:52:17
een vechtmachine gaat dit zeker niet worden idd en hele voetbal
was er vandaag ook uit.
wissels na een half uur 2 verdedigers voor 2 verdedigers ???
we stonden 0-2 achter dan ha je toch aanvallend wisselen.
Als dit de spelers waren waar hij vertrouwen in heeft dan wissel je niet na een half uur al Wermeskerken en Tol. Oftewel we gaan weer door met waar we gebleven waren. Valt me dik tegen van Ultee.
De druk is verder ook gewoon te groot voor veel jongens. We weten allemaal al een jaar wat dit elftal nodig heeft maar er gebeurt niks. In een jaar tijd is alles kapot gemaakt.
Dit gaat niet meer goedkomen
Van Wermeskerken had de griep
Vandaar ws de wissel.
En tol was drama...Zijn kompaan Bergsma ook trouwens.
Over het algemeen wil ik nog wel lichtpuntjes zien. Deze zijn echter in geen velden of wegen te bekennen. Je verliest afgetekend van Volendam dat geen haar beter is. Dit seizoen is een grote lange pijnlijke weg naar de KKD. Gevoelsmatig zit alles tegen en in veel gevallen kun je dat nog feitelijk onderbouwen ook. Penalty's die elders niet worden gegeven krijgen wij tegen. Onmogelijke ballen van een ander vliegen er in en wij missen voor open goal. Waar anderen met een fitte selectie spelen hebben wij te maken met langdurige blessures en zieken.
Maar je moet naar jezelf kijken en dat het met onze selectie en onze pech niet goedschiks kan, dan moet het maar kwaadschiks. En dat laatste zie ik bij bijna geen enkele speler terug. Sorteer maar vast voor op volgend seizoen. Verkoop de spelers die nog iets op kunnen brengen per direct. En geef de jeugd de kans om ervaring op te doen richting het volgende seizoen. Want anders spelen we echt een verloren half jaar.
Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 19:03:39
Van Wermeskerken had de griep
Vandaar ws de wissel.
En tol was drama...Zijn kompaan Bergsma ook trouwens.
Zijn reactie bij de wissel duidde meer op iets anders. Of zag ik dat verkeerd?
Wat ik absoluut niet kan bevatten dat er na deze wedstrijd weer een stel randdebielen het nodig vindt weer rotzooi te gaan trappen.
Het zijn altijd dezelfde hersenlozen die volgelopen en gesnoven rotzooi maken. Mag echt hopen dat dergelijk gedrag met een jarenlang gebieds verbod op,wedstrijddagen wordt gesanctioneerd.
Citaat van: Vlampiep op januari 08, 2023, 19:32:01
Wat ik absoluut niet kan bevatten dat er na deze wedstrijd weer een stel randdebielen het nodig vindt weer rotzooi te gaan trappen.
Het zijn altijd dezelfde hersenlozen die volgelopen en gesnoven rotzooi maken. Mag echt hopen dat dergelijk gedrag met een jarenlang gebieds verbod op,wedstrijddagen wordt gesanctioneerd.
Die twee mannen die het veld opliepen??
Of bedoel je wat anders?
Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 19:33:51
Die twee mannen die het veld opliepen??
Of bedoel je wat anders?
Ja de ME heeft een charge uit moeten voeren bij de ingang en insulindestraat.
Als je van de 15 wedstrijden maar in 4 wedstrijden weet te scoren houd het snel op
Citaat van: PePe op januari 08, 2023, 17:57:51
Griep en druk nekte Cambuur vanmiddag.
wat een onzin.
Citaat van: denistel op januari 08, 2023, 17:52:17
een vechtmachine gaat dit zeker niet worden idd en hele voetbal
was er vandaag ook uit.
wissels na een half uur 2 verdedigers voor 2 verdedigers ???
we stonden 0-2 achter dan ha je toch aanvallend wisselen.
verder zat er niks in spelers lopen maar wat rond en doen maar
wat niet best.
precies dat
Ik snap niet dat er mensen zijn die iets anders hadden verwacht. Ze voetballen al een jaar niet meer en dan denken dat Ultee ons gaat redden. Smh..
Citaat van: D.H.Skolten op januari 08, 2023, 19:58:57
Ik snap niet dat er mensen zijn die iets anders hadden verwacht. Ze voetballen al een jaar niet meer en dan denken dat Ultee ons gaat redden. Smh..
heeee skolten hest diezelf oek weer van stal haald hest t forum verbod overleefd
Citaat van: nee,wel? op januari 08, 2023, 20:02:55
heeee skolten hest diezelf oek weer van stal haald hest t forum verbod overleefd
Had ik een verbod?
8 thuiswedstrijden en in 7 daarvan niet gescoord. Cijfers die we denk ik nooit weer gaan meemaken. :|
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 08, 2023, 20:08:57
8 thuiswedstrijden en in 7 daarvan niet gescoord. Cijfers die we denk ik nooit weer gaan meemaken. :|
Mutte we nog 10x de gang naar 't stadion maken.
Kiek er nou al tegen op.
Citaat van: Vlampiep op januari 08, 2023, 19:32:01
Wat ik absoluut niet kan bevatten dat er na deze wedstrijd weer een stel randdebielen het nodig vindt weer rotzooi te gaan trappen.
Het zijn altijd dezelfde hersenlozen die volgelopen en gesnoven rotzooi maken. Mag echt hopen dat dergelijk gedrag met een jarenlang gebieds verbod op,wedstrijddagen wordt gesanctioneerd.
Dat je je daar druk om maakt, werkelijk waar...
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 08, 2023, 20:08:57
8 thuiswedstrijden en in 7 daarvan niet gescoord. Cijfers die we denk ik nooit weer gaan meemaken. :|
bist al zo oud?.
Citaat van: Treb op januari 08, 2023, 20:10:23
Mutte we nog 10x de gang naar 't stadion maken.
Kiek er nou al tegen op.
en februari die boeren
Citaat van: Noordcambuur op januari 08, 2023, 20:16:25
bist al zo oud?.
Nee! Daarom denk ik ook dat dit vrij uniek is ;(
Citaat van: Inferno-058 op januari 08, 2023, 20:10:35
Dat je je daar druk om maakt, werkelijk waar...
Ik ben het volledig met hem eens want er
lopen lieden bij die geen ene fuck met oanse club hebben en puur en alleen voor klepperij komen. Gister oek met die training, binne d?r van die hersenlozen die het nodig vinde containers op te blazen met vuurwerk. Hoe haalst ut in de hasses om dien eigen nest te vernielen. Oprotte met die lui.
Citaat van: Inferno-058 op januari 08, 2023, 20:10:35
Dat je je daar druk om maakt, werkelijk waar...
Misschien vind jij dat normaal, maar hier heb ik toch een heel andere beleving bij als je het stadion uitkomt met je kleinkind en geconfronteerd wordt met een stel hersenloze relschoppers. En de Cambuursupporters bestaan niet allemaal uit hoodies en petjes die met gezichtbedekking de confrontatie opzoeken. Het is maar hoe en waar je bent opgevoed.
Dieptepunt is toch wel Balk met sien handskoentjes.
Dat seit alles.
Citaat van: Leovardia op januari 08, 2023, 20:25:34
Ik ben het volledig met hem eens want er
lopen lieden bij die geen ene fuck met oanse club hebben en puur en alleen voor klepperij komen. Gister oek met die training, binne d?r van die hersenlozen die het nodig vinde containers op te blazen met vuurwerk. Hoe haalst ut in de hasses om dien eigen nest te vernielen. Oprotte met die lui.
Ik had overigens het idee dat die actie de goeie sfeer tijdens de training verpestte en onnodig extra druk op de wedstrijd heeft gelegd ipv dat het een hart onder de riem was.
Citaat van: Vlampiep op januari 08, 2023, 20:27:51
Misschien vind jij dat normaal, maar hier heb ik toch een heel andere beleving bij als je het stadion uitkomt met je kleinkind en geconfronteerd wordt met een stel hersenloze relschoppers. En de Cambuursupporters bestaan niet allemaal uit hoodies en petjes die met gezichtbedekking de confrontatie opzoeken. Het is maar hoe en waar je bent opgevoed.
Dat ik het goedkeur is wat anders, maar maak me er minder druk over. Vind vooral dat de club het verkloot heeft. 0-2 achter na 10 minuten kom op man...
Citaat van: Leovardia op januari 08, 2023, 20:25:34
Ik ben het volledig met hem eens want er
lopen lieden bij die geen ene fuck met oanse club hebben en puur en alleen voor klepperij komen. Gister oek met die training, binne d?r van die hersenlozen die het nodig vinde containers op te blazen met vuurwerk. Hoe haalst ut in de hasses om dien eigen nest te vernielen. Oprotte met die lui.
Ja onnodig. Meeste hadden gewoon goede bedoelingen mag je ook wel benoemen...
Citaat van: De Gast op januari 08, 2023, 20:32:10
Ik had overigens het idee dat die actie de goeie sfeer tijdens de training verpestte en onnodig extra druk op de wedstrijd heeft gelegd ipv dat het een hart onder de riem was.
En het beroerde is ook nog eens, dat als je deze kolerelijders aanpakt jij in het strafbankje zit en die kanslozen vrij uit gaan omdat je het recht niet in eigen hand mag nemen.
Citaat van: Inferno-058 op januari 08, 2023, 20:39:28
Dat ik het goedkeur is wat anders, maar maak me er minder druk over. Vind vooral dat de club het verkloot heeft. 0-2 achter na 10 minuten kom op man...
Nou dit zegt genoeg over jouw relativatie vermogen.
Citaat van: Inferno-058 op januari 08, 2023, 20:40:01
Ja onnodig. Meeste hadden gewoon goede bedoelingen mag je ook wel benoemen...
?Moest er eens bij komen van niet.?
Tuurlijk hadden de meesten de beste bedoelingen, daar binne we toch goddomme oek supporter voor of niet? Mijn punt is gewoan voor die lui; hestou niks met Cambuur, blief dan gewoan lekker weg en gaan dan lekker bij elkaar in de tuin of ut flatsje omhange.
Deze lui kosten oanse club alleen maar geld en goodwill. :zucht :R
Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 19:03:39
Van Wermeskerken had de griep
Vandaar ws de wissel.
En tol was drama...Zijn kompaan Bergsma ook trouwens.
Nee hoor, werd geslachtofferd. Zei Ultee zelf bij ESPN, omdat doke coachend beter is.
Citaat van: Vlampiep op januari 08, 2023, 20:51:14
Nou dit zegt genoeg over jouw relativatie vermogen.
Meer je eigen relativeringsvermogen
Relativeringsvermogen :?
Citaat van: Leovardia op januari 08, 2023, 20:53:03
?Moest er eens bij komen van niet.?
Tuurlijk hadden de meesten de beste bedoelingen, daar binne we toch goddomme oek supporter voor of niet? Mijn punt is gewoan voor die lui; hestou niks met Cambuur, blief dan gewoan lekker weg en gaan dan lekker bij elkaar in de tuin of ut flatsje omhange.
Deze lui kosten oanse club alleen maar geld en goodwill. :zucht :R
Eens, vernielingen sta ik ook niet achter maar wordt hier vaker negatief gepraat over de 'fanatieke supporters' dan positief heb ik het idee en dat vind ik jammer.
Citaat van: Bernardo op januari 08, 2023, 21:05:01
Nee hoor, werd geslachtofferd. Zei Ultee zelf bij ESPN, omdat doke coachend beter is.
Je weet toch van te voren wat je aan beide spelers hebt?
Elke wedstrijd maar weer wisselen wisselen en wisselen en het levert nooit iets op. Wissel dan niet en geef eens wat spelers vertrouwen.
Citaat van: Bernardo op januari 08, 2023, 21:05:01
Nee hoor, werd geslachtofferd. Zei Ultee zelf bij ESPN, omdat doke coachend beter is.
en dat is toch superzwak gelul. Hij kan ook zeggen dat hij zelf de verkeerde heeft opgesteld na 7 trainingsweken maar dat doet ie niet.
Citaat van: sunderland op januari 08, 2023, 21:24:33
en dat is toch superzwak gelul. Hij kan ook zeggen dat hij zelf de verkeerde heeft opgesteld na 7 trainingsweken maar dat doet ie niet.
Helemaal als je een vechtmachine wil cre?ren moet je spelers als Doke en ook Paulissen als eerste opstellen.
Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 19:03:39
Van Wermeskerken had de griep
Vandaar ws de wissel.
En tol was drama...Zijn kompaan Bergsma ook trouwens.
als ie ziek was moest ie niet in de basis staan toch en nogmaals
0-2 achter dan gooi je er een aanvallende speler bij is mijn id
Citaat van: Treb op januari 08, 2023, 20:31:34
Dieptepunt is toch wel Balk met sien handskoentjes.
Dat seit alles.
tijdens trainingen met 11 graden loopt de helft met een muts op
verbieden als club vind ik
?We beginnen zonder energie aan de wedstrijd?.. aldus Bangura
Dan kun je bijna ook niet anders concluderen dat de druk en spanning te hoog is, zeker in thuiswedstrijden. Het thuisvoordeel is blijkbaar een martelgang geworden.
In 7 van de 8 wedstrijden thuis niet gescoord.
Ongekend.
Citaat van: De Gast op januari 09, 2023, 07:45:08
?We beginnen zonder energie aan de wedstrijd?.. aldus Bangura
Dan kun je bijna ook niet anders concluderen dat de druk en spanning te hoog is, zeker in thuiswedstrijden. Het thuisvoordeel is blijkbaar een martelgang geworden.
Omgaan met druk is ook een kwaliteit, dat men dat blijkbaar niet kan is simpelweg het tekortkomen van kwaliteit.
Gisteren was het werkelijk niet te filmen, alles ging fout. Dat je je gewoon afvraagt wat deze selectie 6 weken lang gedaan heeft. Er zit totaal geen idee achter, om nog maar te zwijgen van de povere inzet van het team. Werkelijk beschamend.
Citaat van: maikcambuur op januari 09, 2023, 09:15:46
Omgaan met druk is ook een kwaliteit, dat men dat blijkbaar niet kan is simpelweg het tekortkomen van kwaliteit.
Gisteren was het werkelijk niet te filmen, alles ging fout. Dat je je gewoon afvraagt wat deze selectie 6 weken lang gedaan heeft. Er zit totaal geen idee achter, om nog maar te zwijgen van de povere inzet van het team. Werkelijk beschamend.
Ligt ook aan de trainer om zo te starten. En die andere 4 doen ook niks. Niet best!
Citaat van: maikcambuur op januari 09, 2023, 09:15:46
Omgaan met druk is ook een kwaliteit, dat men dat blijkbaar niet kan is simpelweg het tekortkomen van kwaliteit.
Eens... dat was nog niet zo lang gelden onze kracht toen we ploegen als Almere, N.A.C. en De Graafschap wegbliezen als het echt op aankwam.
Deels met dezelfde spelers als we nu hebben.
Het eerste vind ik nog dat we niet met lef en overtuiging spelen... dat past niet bij Cambuur. Ik kan er prima mee leven als we verliezen tegen een betere tegenstander maar niet dat we zelf goals weggeven en daarna apatisch reageren. Het zal de druk inderdaad wel zijn maar angstig voetbal past hier niet.
Eindelijk was ik weer eens bij een wedstrijd. Ik heb kunnen genieten van het stadion, het mooie spandoek op noord, de spelers die het veld opkwamen. De minuut stilte: indrukwekkend. Daarna was het binnen 10 minuten gebeurd. Wat is er met dit team aan de hand? Geen initiatief, op de middellijn de bal heen en weer schuiven, steeds terug in plaats van vooruit en heel veel slechte pases en ook nauwelijks kansen. Dat de bal er 5 minuten voor rust niet in ging was tekenend. Onbegrijpelijk! En waarom stond Paulussen er niet in? Toch heb ik geen spijt dat ik gegaan ben. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit nog 19 (!) wedstrijden zo door zal gaan. Zoals ze gisteren speelden maken ze zelfs in de kkd niets klaar. Ook daar moet gescoord worden. Het moet dan maar tegen Emmen. Die scoren ook bijna niet. Maar of dat voor een echte ommekeer zal zorgen? Eerst maar afwachten wat er woensdag gaat gebeuren...
De tweede seizoenshelft wordt ??n grote lijdensweg. Ik zie dit niet meer goedkomen, teveel zwakke plekken. De club heeft de nuchterheid verloren lijkt het wel. Het enige waar ze op vooruit zijn gegaan is de marketing, want ja er moeten wel centjes in de la komen met hun #CambuurKomtEraan en #OperatieHandhaving. Waar ze voor de rest mee bezig zijn weet ik niet. Na 10 minuten 0-2 achter staan is een keiharde middelvinger naar je eigen achterban, en dat na het vuurwerk op de training en de mooie sfeeractie.
Maar gelukkig hebben we wel nieuwe opkomstmuziek!
Citaat van: moodygrunn op januari 11, 2023, 21:38:22
Maar gelukkig hebben we wel nieuwe opkomstmuziek!
Was vast ??nmalig