Namens de Kern van Cambuur iedereen van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap en de schaal en bedankt voor het onvergetelijke feest van gisteravond! Kippenvel! _O_ :thumbsup |:)
Maandag doen we het nog eens dunnetjes over! :proost
WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!!!!
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
(check ook www.kernvancambuur.nl voor foto's)
Wat een feest, wat een gekte. Geen woorden voor...
heb ik een groot feest gemist gisteravond? ik ben vanuit rotterdam maar gelijk naar huis gegaan.
Serieus? :_schater
Citaat van: marrumer op mei 04, 2013, 16:49:19
heb ik een groot feest gemist gisteravond? ik ben vanuit rotterdam maar gelijk naar huis gegaan.
6000 man door het dolle heen, stadionfakkels, topsfeer, met z'n allen het veld op, wc onder Noord wat 1 groot zwembad was.. Maar verder heb je niks gemist hoor :zweep
Citaat van: marrumer op mei 04, 2013, 16:49:19
heb ik een groot feest gemist gisteravond? ik ben vanuit rotterdam maar gelijk naar huis gegaan.
Nee was geen fuck aan.. ;)
Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:31:51
6000 man door het dolle heen, stadionfakkels, topsfeer, met z'n allen het veld op, wc onder Noord wat 1 groot zwembad was.. Maar verder heb je niks gemist hoor :zweep
Pfff ik heb vandaag denk ik wel 200 filmpjes gezien.. Man oh man wat een heerlijke chaos, met de spelers die misschien nog wel gekker waren dan de supporters. Echt een mooi stel zeg :D
Edit, kan verwijderd worden.
Zit ondanks een beste kater lekker na te genieten; ook filmpjes kijken, geluidsfragmenten (OF) en reacties kijken op voetbalsites. Ideale remedie tegen het brakke gevoel!
We hebben inderdaad een mooi ploegje, dat kon je bij die Harlem Shake al zien en de weken erna werd het nog duidelijker.. Tiga en Ubby in het uitvak in Emmen |:)
Hopelijk kan het grootste deel van deze ploeg intact blijven en aangevuld worden met jongens met dezelfde mentaliteit.
:0= Trots op onze jongens |:)
Geen idee waar anders te plaatsen... Maar heeft wel met het kampioenschap te maken:
"Volgens Jan Mennega (DvhN) kan FC Groningen 35.000 euro tegemoet zien wegens de promotie van Cambuur Leeuwarden. Dit zou zijn bedongen met de Leeuwarder club toen Keurntjes en Nienhuis werden verhuurd"
bron: http://www.boerenmacht.nl/artikelen/algemeen/4401-financi-le-meevallers-fc
Heren,
weet iemand of dat nummer van ricky ergens te luisteren is (leeuwarden de MI-Side dit is de club waar het allemaal.....)
Volgens mij komt er nog een nieuwe versie met een 'supporterskoor'.
Ik vindt het best een leuk nummer hoor,
Het had wat robuuster gemogen. Beetje irritant gepiep is het zo.
Cambuur in de VI
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar)
Citaat van: kgscc op mei 08, 2013, 17:31:35
Cambuur in de VI
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PJ4LJUGQHUVU.rar)
Top, bedankt! |:)