Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Inferno-058 op oktober 17, 2022, 14:47:56

Titel: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 17, 2022, 14:47:56
Binnenkort weer tegen onze grote vrienden. Benieuwd wanneer de verkoop start.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op oktober 17, 2022, 19:11:38
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op oktober 17, 2022, 21:23:06
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 19:11:38
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
Helemaal geliek kerel, mien steunsoalen gaan dur niet eens heen. Wat stront spray, un bierke en hef voor de buis de selfde beleving as in hun  varkesstal
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op oktober 17, 2022, 21:44:38
Vorig jaar mooi potje anders
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op oktober 17, 2022, 21:49:29
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2022, 21:44:38
Vorig jaar mooi potje anders

dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op oktober 17, 2022, 22:29:15
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 21:49:29
dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater

:_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 17, 2022, 23:07:50
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 21:49:29
dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater

Gelukkig komen er steeds minder
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op oktober 17, 2022, 23:24:58
Tot een minuut voor naaihuis affloot was t inderdaad leuk potje :wall :zucht ;(
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Huizen op oktober 18, 2022, 10:33:35
Blijf het altijd een schitterende dag vinden. Hopelijk gaan we dit jaar winnen na 2x gelijk en 2x verlies in de laatste 4 eredivisiejaren.

Vd Water, Balk, Paulissen en Uldrikis in deze pot   l0l
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Mike SCC op oktober 18, 2022, 12:24:43
Citaat van: Bussum op oktober 18, 2022, 10:33:35
Blijf het altijd een schitterende dag vinden. Hopelijk gaan we dit jaar winnen na 2x gelijk en 2x verlies in de laatste 4 eredivisiejaren.

Vd Water, Balk, Paulissen en Uldrikis in deze pot   l0l

En Schmidt?  :zweep
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tom op oktober 18, 2022, 22:27:23
Hoop dat ze al met de bussen bezig zijn  ;(
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: okkele op oktober 18, 2022, 22:30:24
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 19:11:38
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
ben er nog nooit geweest en dat gaat ook niet gebeuren.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 18, 2022, 22:33:16
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 19:11:38
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
Je komt voor je club lijkt me, niet voor de tegenstander, maar wie ben ik...
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 18, 2022, 22:35:54
Citaat van: Tom op oktober 18, 2022, 22:27:23
Hoop dat ze al met de bussen bezig zijn  ;(
Worden weer die stadsbussen verwacht ik
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op oktober 19, 2022, 10:02:29
Citaat van: Inferno-058 op oktober 18, 2022, 22:33:16
Je komt voor je club lijkt me, niet voor de tegenstander, maar wie ben ik...

in 35 jaar daar te veel mee gemaakt,,,2 x op bureau beland dus zag helemaal
niks waren oek andere tijden toen maar ik vind het onuitstaanbare lui en
ik gun ze mien poen voor een kaartje niet eens brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Montana op oktober 19, 2022, 11:17:54
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 21:49:29
dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater

Ik heb precies hetzelfde. Slecht voor mien hart..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 19, 2022, 15:00:06
De kaartverkoop voor De Derby start volgende week dinsdag (25 oktober) om 10.00 uur via www.cambuurawaydays.nl.

Bij De Friese Derby dienen supporters vanuit Leeuwarden en omstreken met een verplichte buscombi af te reizen naar Heerenveen.

Vanwege de verwachte populariteit om deze uitwedstrijd te bezoeken geldt er en voorrangsregeling voor trouwe bezoekers van uitwedstrijden door middel van het loyaltysysteem.

All praktische informatie omtrent de kaartverkoop voor beide awaydays volgt morgenmiddag en dinsdagochtend.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2022, 15:20:29
Citaat van: Montana op oktober 19, 2022, 11:17:54
Ik heb precies hetzelfde. Slecht voor mien hart..
ik kan ook niet tegen dat volk ik kom er nooit meer?. l0l
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: maikcambuur op oktober 19, 2022, 15:52:48
Allemaal gewoon gaan, vak mut sws vol en kunnen onze steun goed gebruiken. Je moet toch niet willen missen dat je die boerkes allemaal ziet afdruipen na een overwinning op ze  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 19, 2022, 16:44:52
Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2022, 15:20:29
ik kan ook niet tegen dat volk ik kom er nooit meer?. l0l
Wat kan mij dat volk nou verrotten, ik kom voor mien club.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Galdiano op oktober 19, 2022, 17:55:12
Vorig jaar was er geen voorrang met loyaliteitspunten. Want er waren minder dan 1200 uitkaarten meende ik. Inmiddels dus meer.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op oktober 20, 2022, 13:51:12
Citaat van: Inferno-058 op oktober 19, 2022, 16:44:52
Wat kan mij dat volk nou verrotten, ik kom voor mien club.

snap ik maar ik ken die lui niet voor mien ogen zien en dat zit heel diep
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Cor op oktober 20, 2022, 15:24:16
Citaat van: denistel op oktober 20, 2022, 13:51:12
snap ik maar ik ken die lui niet voor mien ogen zien en dat zit heel diep

_O_ _O_ _O_ idem, kotsvolk
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 25, 2022, 10:10:51
Kaartverkoop is begonnen. Wel een verbetering die wachtrij maar nog steeds problemen bij sommigen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op oktober 25, 2022, 10:27:04
nou het ging zo traag als dikke boere stront met vastlopen en niet verder komen in bestelmenu maar na 30 minuten inclusief digitale wachtrij is de kaart toch binnen  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: diekhuzen op oktober 25, 2022, 10:27:19
Leuk een wachtrij en daarna weer ellende  :D
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 25, 2022, 11:28:12
Dikke (trage) ellende maar we zijn er weer bij met 6 man  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Galdiano op oktober 25, 2022, 11:43:27
Wat een gejank weer over de kaarten. Heb geduld en gebruik gewoon je verstand. Er zijn echt geen 1200 met 10 punten of meer. Er is 48 uur de tijd. Wat hebben mensen toch om altijd als eerste te willen zijn.
8P
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 25, 2022, 11:45:08
Citaat van: Galdiano op oktober 25, 2022, 11:43:27
Wat een gejank weer over de kaarten. Heb geduld en gebruik gewoon je verstand. Er zijn echt geen 1200 met 10 punten of meer. Er is 48 uur de tijd. Wat hebben mensen toch om altijd als eerste te willen zijn.
8P
Iemand met genoeg punten kan een kaartje halen voor iemand met minder dan 10 punten, dit systeem is niet helemaal waterdicht.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: scc-aaron op oktober 27, 2022, 11:16:03
Inmiddels de 700 gepasseerd |:) |:)

700/1200
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zuid1991 op oktober 27, 2022, 13:13:35
De laatste training in dit oude stadion voor de wedstrijd tegen dkv.
Hopelijk suveul mogelijk lui aanwezig.

Misschien weer een evenementje aanmaken via de diverse socials? |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op oktober 28, 2022, 12:03:16
Citaat van: scc-aaron op oktober 27, 2022, 11:16:03
Inmiddels de 700 gepasseerd |:) |:)

700/1200

gaat oek su traag als wat dus
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Westerpark op oktober 28, 2022, 12:16:55
Citaat van: denistel op oktober 28, 2022, 12:03:16
gaat oek su traag als wat dus

Valt wel mee, komt door het voorrangssysteem.
Als ik het goed zie zijn er nu nog 200 kaarten over en de mensen met minder dan 5 loyaliteitspunten mogen nog niet kopen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op oktober 28, 2022, 12:32:34
Citaat van: Westerpark op oktober 28, 2022, 12:16:55
Valt wel mee, komt door het voorrangssysteem.
Als ik het goed zie zijn er nu nog 200 kaarten over en de mensen met minder dan 5 loyaliteitspunten mogen nog niet kopen.
Ja, gaat juist sneller dan verwacht
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op oktober 28, 2022, 13:29:05
sorry had het verkoop schema niet gezien.... :proost
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Montana op oktober 31, 2022, 16:34:44
Gvd man wat een belangrijke maand komt eraan! |:)
Vrijdag MOETEN we winnen. Met een goed gevoel naar de derby (Feyenoord tussendoor maar schriftelijk afdoen).

Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op oktober 31, 2022, 16:52:23
Citaat van: Montana op oktober 31, 2022, 16:34:44
Gvd man wat een belangrijke maand komt eraan! |:)
Vrijdag MOETEN we winnen. Met een goed gevoel naar de derby (Feyenoord tussendoor maar schriftelijk afdoen).
Geen stress, 3 wedstrijden 7 punten! |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Montana op oktober 31, 2022, 18:52:34
Ik ben al h??l blij met 4 pnt.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op oktober 31, 2022, 19:32:36
Vrijdag scoren en niet verliezen en dan bij dkv hopelijk met wat zelfvertrouwen een mooie pot op de mat leggen waarin we de klasse van dit elftal weer eens wat gaan zien.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op oktober 31, 2022, 19:33:44
Citaat van: Zuid1991 op oktober 27, 2022, 13:13:35
De laatste training in dit oude stadion voor de wedstrijd tegen dkv.
Hopelijk suveul mogelijk lui aanwezig.

Misschien weer een evenementje aanmaken via de diverse socials? |:)

toch nog een laatste training voor de thus editie?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Huizen op oktober 31, 2022, 20:15:35
Citaat van: Montana op oktober 31, 2022, 18:52:34
Ik ben al h??l blij met 4 pnt.

Ik ook. Gvd zin in alle 3 de wedstrijden.  |:) |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 01, 2022, 20:52:52
Nog zo'n 40 kaarten beschikbaar. Uitvak is waarschijnlijk sneller uitverkocht dan afgelopen seizoen. 
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 01, 2022, 21:16:41
Apart maar deze wedstrijd leeft nog helemaal nog niet bij mij.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: papier op november 01, 2022, 21:24:41
Bij mij ook niet. Het spel van ons is niet goed. We maken veel onnodige domme fouten. Daarnaast hebben we ook pech met de VAR de laatste tijd. Komt nog bij dat we nog een zware wedstrijd tussendoor hebben en daardoor al niet topfit aan de aftrap kunnen verschijnen. Nee, zelden zo weinig vertrouwen gehad. Dus die zullen we wel tegen de verwachtingen in gaan winnen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 22:29:37
Leeft altijd bij mij....
Zijn de mooiste overwinningen en de zuurste nederlagen.
Zit altijd met kippevel tijdens deze pot. Gun die lui echt helemaal niks.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 02, 2022, 10:57:04
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 22:29:37
Leeft altijd bij mij....
Zijn de mooiste overwinningen en de zuurste nederlagen.
Zit altijd met kippevel tijdens deze pot. Gun die lui echt helemaal niks.
Idem dito
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Huizen op november 02, 2022, 18:16:55
Is het niet vrij verwend dat deze wedstrijd niet leeft? We hebben deze pot jaren niet kunnen spelen omdat wij een niveau lager speelden. Elke seconde genieten van de eredivisie, zo sta ik erin. Of je er dan voor kiest wel/niet naar Abe Lenstra te gaan, dat moet je uiteraard zelf weten  :D
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 22:29:37
Leeft altijd bij mij....
Zijn de mooiste overwinningen en de zuurste nederlagen.
Zit altijd met kippevel tijdens deze pot. Gun die lui echt helemaal niks.

Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 02, 2022, 18:51:42
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
ik begrijp jou wel omdat ik hetzelfde heb meegemaakt en heel toevallig ook sinds mijn achtste bij Cambuur kom. Mijn maten en mijn zoon gaan ook naar Dkv dus kan ik niet achterblijven. Maar voor je hart en vooral ook de frustratie die ik daar heb is het ook ok? om niet te gaan?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 02, 2022, 19:55:29
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.

Als je over haat begint heb je wel een probleem. Heb dkv vrienden en zal ook tussen het thuispubliek zitten. Geen problemen mee.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: NRG op november 02, 2022, 21:46:13
Citaat van: De Gast op november 02, 2022, 19:55:29
Als je over haat begint heb je wel een probleem. Heb dkv vrienden en zal ook tussen het thuispubliek zitten. Geen problemen mee.
[/quot


Mooi dat je dat kan. Zou ik niet kunnen. Daarom kom ik er ook niet.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 03, 2022, 03:57:47
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.

amen
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Montana op november 03, 2022, 08:08:51
Iedem hier. Ik twijfel wel elke keer om toch te gaan. Misschien volgend jaar  :devil
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: TM op november 03, 2022, 08:10:31
De enige reden dat ik ga, is dat ik het niet wil missen dat we daar een overwinning pakken. Zoals die 2-3 in de laatste minuut vorig jaar. Dat was puur genot. Beetje jammer dat dat maar 2 minuten duurde.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 03, 2022, 08:12:07
Citaat van: De Gast op november 02, 2022, 19:55:29
Als je over haat begint heb je wel een probleem. Heb dkv vrienden en zal ook tussen het thuispubliek zitten. Geen problemen mee.
als ik daar ben is die haat nog sterker en tussen het thuispubliek? Hoedan ,,
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2022, 10:34:32
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
mij niet gezien ik kom niet in die grafkelder.
En dan ben ik me zelf niet  :(
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: okkele op november 03, 2022, 11:10:46
Citaat van: Montana op oktober 31, 2022, 16:34:44
(Feyenoord tussendoor maar schriftelijk afdoen).
net als psv en az ?
ik reken op een spannende wedstrijd.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Westerpark op november 03, 2022, 11:34:02
Toch wel apart, de enige bus die nog niet uitverkocht is, is de MI-Side bus
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Mike SCC op november 03, 2022, 11:47:58
Het jarenlange galspuwen, walgelijke spandoeken en acties van hun zijde, de misplaatste arrogantie, het dedain richting ons... Nee, er is geen wedstrijd als deze. Ik ga er gewoon heen, naar de graftombe, niets mooiers dan daar in het hol van de tandeloze leeuw een sterke wedstrijd op de mat te leggen en 90 minuten lang vocaal de baas te zijn.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 03, 2022, 12:36:49
Ik kan er ook niet bij dat je fan kan zijn van zo,n kutclub. Je kunt het niet eens een voetbalclub noemen. Ik denk dat als ze er ijs in zouden gooien dat er ook precies de zelfde mensen op af zouden komen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 03, 2022, 13:18:13
Citaat van: Westerpark op november 03, 2022, 11:34:02
Toch wel apart, de enige bus die nog niet uitverkocht is, is de MI-Side bus
Groot deel van de MI side heeft een SV
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 03, 2022, 14:31:23
Citaat van: okkele op november 03, 2022, 11:10:46
net als psv en az ?
ik reken op een spannende wedstrijd.

f.noord uit das super zwaar gewoon blijft zwaar klote we die 3 dagen voor de derby hebben
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: maikcambuur op november 03, 2022, 14:33:10
Citaat van: Mike SCC op november 03, 2022, 11:47:58
Het jarenlange galspuwen, walgelijke spandoeken en acties van hun zijde, de misplaatste arrogantie, het dedain richting ons... Nee, er is geen wedstrijd als deze. Ik ga er gewoon heen, naar de graftombe, niets mooiers dan daar in het hol van de tandeloze leeuw een sterke wedstrijd op de mat te leggen en 90 minuten lang vocaal de baas te zijn.

Exact dit. Altijd dat arrogante gedrag met hun thialfpubliek. Nooit of te nimmer zullen zij een voetbalbeleving krijgen die wij hebben, daar is vast wel wat jaloezie richting ons. En dat uit zich dan in dit debiele gedrag. Reden dat ik een hekel aan hun heb is geen jaloezie naar prestatie of successen of wat dan ook, dat is puur hun achterlijke clubcultuur, de Friese volklore waar ze mee te koop lopen.

Ik heb nu al zin in deze pot! Ben benieuwd of er nog een mooie sfeeractie o.i.d. wordt geregeld vanuit Kvc of Cambuurculture.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 03, 2022, 14:45:02
Citaat van: maikcambuur op november 03, 2022, 14:33:10
Exact dit. Altijd dat arrogante gedrag met hun thialfpubliek. Nooit of te nimmer zullen zij een voetbalbeleving krijgen die wij hebben, daar is vast wel wat jaloezie richting ons. En dat uit zich dan in dit debiele gedrag. Reden dat ik een hekel aan hun heb is geen jaloezie naar prestatie of successen of wat dan ook, dat is puur hun achterlijke clubcultuur, de Friese volklore waar ze mee te koop lopen.

Ik heb nu al zin in deze pot! Ben benieuwd of er nog een mooie sfeeractie o.i.d. wordt geregeld vanuit Kvc of Cambuurculture.

als je wint prachtig zo niet dan sist 2.5 uur in die stinkbende tegen 25.000 van die stinkboeren
aan te zien daar bedank ik voor.. jaren 80 90 bij betalen van snacks of drinken kreeg je je
wisselgeld niet eens meer terug van die adders,,toen oek 1 x best uit de hand lopen op sun
grasveld achter 1 van de goals....man man wat een dagen waren dat daar s,morgens om 9 uur
al met de trein daar heen en dan pas s,avonds spelen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: maikcambuur op november 03, 2022, 14:49:18
Citaat van: denistel op november 03, 2022, 14:45:02
als je wint prachtig zo niet dan sist 2.5 uur in die stinkbende tegen 25.000 van die stinkboeren
aan te zien daar bedank ik voor.. jaren 80 90 bij betalen van snacks of drinken kreeg je je
wisselgeld niet eens meer terug van die adders,,toen oek 1 x best uit de hand lopen op sun
grasveld achter 1 van de goals....man man wat een dagen waren dat daar s,morgens om 9 uur
al met de trein daar heen en dan pas s,avonds spelen.

Klopt ik kan me voorstellen dat je daar niet meer heen wilt na alles wat er is gebeurd. Maar ik loop nog niet zolang mee, en doordat ik ben opgegroeid bij Cambuur in de jaren dat we sportief aan de afgrond stonden, vind ik het prachtig om eindelijk deze derby's fysiek mee te maken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 03, 2022, 14:55:35
Citaat van: maikcambuur op november 03, 2022, 14:49:18
Klopt ik kan me voorstellen dat je daar niet meer heen wilt na alles wat er is gebeurd. Maar ik loop nog niet zolang mee, en doordat ik ben opgegroeid bij Cambuur in de jaren dat we sportief aan de afgrond stonden, vind ik het prachtig om eindelijk deze derby's fysiek mee te maken.

vooral ook blijven doen kom er zelf al 53 jaar dus alles wel mee gemaakt maar mooi
dat er ook weer fanatieke jeugdigen zijn.

vroeger zelf mede mi-side opgericht en toen kon bijna alles met de trein waren
mooie tijden. 94 man de cel in in zwolle,, een wc uit de trein richting raalte voor
de beker mooie reisjes naar schiedam wageningen en zelfs amersfoort en ooit
haarlem - cambuur toen gullit nog bij haarlem speelde.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2022, 16:49:46
Citaat van: Inferno-058 op november 03, 2022, 13:18:13
Groot deel van de MI side heeft een SV
valt wel mee hoor.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Drumfather SCC op november 03, 2022, 17:05:00
Uitverkocht  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 03, 2022, 18:22:39
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2022, 16:49:46
valt wel mee hoor.
Nou echt niet, er zijn na Utrecht flink wat bij gekomen
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op november 03, 2022, 19:25:12
Citaat van: maikcambuur op november 03, 2022, 14:33:10
Exact dit. Altijd dat arrogante gedrag met hun thialfpubliek. Nooit of te nimmer zullen zij een voetbalbeleving krijgen die wij hebben, daar is vast wel wat jaloezie richting ons. En dat uit zich dan in dit debiele gedrag. Reden dat ik een hekel aan hun heb is geen jaloezie naar prestatie of successen of wat dan ook, dat is puur hun achterlijke clubcultuur, de Friese volklore waar ze mee te koop lopen.

Ik heb nu al zin in deze pot! Ben benieuwd of er nog een mooie sfeeractie o.i.d. wordt geregeld vanuit Kvc of Cambuurculture.


sfeeractie van onze kant willen de boeren zoveel mogelijk tegen houden  vorige editie waren ze al bang voor stickers  ja die vieze folklore normaal draaien ze daar zgn popmuziek maar als wij daar komen is t alleen maar  gurbe en sikke wat ze draaien :rodekaart nou ja we gaan t weer beleven |:) |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 03, 2022, 21:39:29
Citaat van: denistel op november 03, 2022, 14:45:02
als je wint prachtig zo niet dan sist 2.5 uur in die stinkbende tegen 25.000 van die stinkboeren
aan te zien daar bedank ik voor.. jaren 80 90 bij betalen van snacks of drinken kreeg je je
wisselgeld niet eens meer terug van die adders,,toen oek 1 x best uit de hand lopen op sun
grasveld achter 1 van de goals....man man wat een dagen waren dat daar s,morgens om 9 uur
al met de trein daar heen en dan pas s,avonds spelen.
dat die caravan met koffie daar om werd gooit 8)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: thankyou op november 04, 2022, 10:57:52
Hoe vet zou het zijn als er tijdens een derbyweekend een groot feest wordt georganiseerd op zaterdagavond om met alle Scc maten bij elkaar te komen en te feesten? Wellicht een idee voor betrokkennen die meelezen? Ik ben zeker bereid tot helpen in de voorbereiding. En daarbij, hoop ik ook op oproepen social media voor laatste training. Het spontane is er toch al vanaf, dus dan maar een oproep.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 04, 2022, 12:44:21
Citaat van: thankyou op november 04, 2022, 10:57:52
Hoe vet zou het zijn als er tijdens een derbyweekend een groot feest wordt georganiseerd op zaterdagavond om met alle Scc maten bij elkaar te komen en te feesten? Wellicht een idee voor betrokkennen die meelezen? Ik ben zeker bereid tot helpen in de voorbereiding. En daarbij, hoop ik ook op oproepen social media voor laatste training. Het spontane is er toch al vanaf, dus dan maar een oproep.
dat is heel zeker een vet idee maar ik denk dat dat overal word verboden
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: V-man op november 06, 2022, 20:01:07
Die Tom Egberts presteerde het net om te zeggen: "Volgende week staat er oa de Rotterdamse derby Feyenoord- Excelsior op het programma". Man o man dan weet je toch niet waar je mee bezig bent als voetbalpresentator (eigenlijk wist ik dit wel maar toch)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: V-man op november 06, 2022, 20:03:07
Ik bedoel dus geen woord over de derby der derbys SCC-DKV
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 06, 2022, 20:08:40
Citaat van: V-man op november 06, 2022, 20:01:07
Die Tom Egberts presteerde het net om te zeggen: "Volgende week staat er oa de Rotterdamse derby Feyenoord- Excelsior op het programma". Man o man dan weet je toch niet waar je mee bezig bent als voetbalpresentator (eigenlijk wist ik dit wel maar toch)
Viel mij  ook op, de.legendarische derby F - exc  :_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 07, 2022, 14:24:55
Citaat van: sunderland op november 03, 2022, 21:39:29
dat die caravan met koffie daar om werd gooit 8)
:y
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 07, 2022, 15:38:10
Kijk enorm op tegen deze wedstrijd.

Wordt een kansloos verhaal.  :|
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 07, 2022, 15:42:05
Tuurlijk niet. Heb er wel een goed gevoel bij.
We hebben verdomme met 3-0 gewonnen van PSV. We zijn tot alles in staat! Maarja.. soms ook tot niks. Maar zondag gaat het anders.

Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Ollie op november 07, 2022, 16:20:28
Is een wedstrijd op zich. Met de juiste instelling en energie is er veel mogelijk, die lui hebben ook geen wonderploeg.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: mario op november 07, 2022, 16:22:47
Het omkeerpunt moet toch een keer komen. Geen betere wedstrijd om dat te doen dan deze.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: PePe op november 07, 2022, 17:39:20
Een mooie wedstrijd om te laten zien, dat Cambuur echt wel kan ballen.
Winst geeft veel energie, om positief te werken aan de 2e helft van de competitie.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 07, 2022, 18:19:28
Citaat van: PePe op november 07, 2022, 17:39:20
Een mooie wedstrijd om te laten zien, dat Cambuur echt wel kan ballen.
Winst geeft veel energie, om positief te werken aan de 2e helft van de competitie.
Ik help het je hopen.
Voetballen zijn de spelers niet verleerd, maar teveel spelers worstelen met een mentale en vorm crisis. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit als je uitslag tegen PSV bedenkt. |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 07, 2022, 18:53:51
Virginnia, Sai, Bergsma, Paullissen en Bangura halen hun niveau wel? nu nog een aanvaller die zijn vorm terugvind dan maken we best kans.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 07, 2022, 18:58:46
die lui waren dit weekend ook maar weer matig ze winnen wel
maar we zijn zeker niet kansloos daar
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 07, 2022, 19:01:31
Vorig seizoen net voor de winter eindigde onze topreeks tegen die lui. Dan moet het dit seizoen maar andersom |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Montana op november 07, 2022, 19:57:56
Begint toch al wel te kriebelen en dan neemt de hoop ook een prima resultaat ook gelijk weer toe?  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 07, 2022, 21:52:21
Die boeren zondag maar weer laten zien hoe je sfeer maakt, gass
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: papier op november 08, 2022, 09:20:25
Citaat van: Inferno-058 op november 07, 2022, 21:52:21
Die boeren zondag maar weer laten zien hoe je sfeer maakt, gass

Moet zeggen dat we dat niet echt top doen de laatste tijd, hopelijk maakt dit ook bij ons als supporters wat los op een positieven manier. En hopelijk blijft een vervelende actie met walgelijke spandoeken danwel kadavers uit dit keer.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Mike SCC op november 08, 2022, 12:48:34
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft  :_spank
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: papier op november 08, 2022, 13:03:55
Citaat van: Mike SCC op november 08, 2022, 12:48:34
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft  :_spank

Die gozer is nog steeds boos dat hij Doke niet uit de basis kon spelen. Dat lijkt me echt een ongekend simpele gozer waarvan het maar goed is dat hij kan voetballen. Al sluit ik niet uit dat hij binnen 10 jaar na z'n carri?re alles al heeft verbrast.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 08, 2022, 13:19:13
Citaat van: papier op november 08, 2022, 13:03:55
Die gozer is nog steeds boos dat hij Doke niet uit de basis kon spelen. Dat lijkt me echt een ongekend simpele gozer waarvan het maar goed is dat hij kan voetballen. Al sluit ik niet uit dat hij binnen 10 jaar na z'n carri?re alles al heeft verbrast.
Dat ventje kan overigens wel goed  voetballen, maar vergeet dat hij daar ook passant is en na verloop ook weer ergens anders gaat voetballen en daar dan zijn reet afveegt met een Friese vlag. Goed met zijn beentjes maar te weinig tussen zijn oren. :R
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zuid1991 op november 08, 2022, 13:21:57
Laten we massaal naar de laatste training gaan zaterdag om 10.30 uur!
Het gaat sportief effe wat minder.
Maar dit is d? wedstrijd waar we ut misschien weer kunnen omdraaien!

Bovendien,  :0= wij zijn Cambuur!
.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: michello op november 08, 2022, 13:24:37
Citaat van: papier op november 08, 2022, 13:03:55
Die gozer is nog steeds boos dat hij Doke niet uit de basis kon spelen. Dat lijkt me echt een ongekend simpele gozer waarvan het maar goed is dat hij kan voetballen. Al sluit ik niet uit dat hij binnen 10 jaar na z'n carri?re alles al heeft verbrast.

Van Ewijk. Grotte waffel en irritant ventje. Maar daar lopen er wel meer van rond bij dkv
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Huizen op november 08, 2022, 13:25:24
Net de samenvatting teruggekeken. Wat een middag.... laatste secondes ff vergeten, dit jaar gaat 'ie goed vallen  |:)

Zin aaannnn  |:) |:) |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Ollie op november 08, 2022, 13:53:00
Citaat van: michello op november 08, 2022, 13:24:37
Van Ewijk. Grotte waffel en irritant ventje. Maar daar lopen er wel meer van rond bij dkv
Samen met van hooijdonck de twee grootste downies daar
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 08, 2022, 18:18:26
Citaat van: michello op november 08, 2022, 13:24:37
Van Ewijk. Grotte waffel en irritant ventje. Maar daar lopen er wel meer van rond bij dkv

dat hevve wij helaas  wel te weinig he.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:40:01
Citaat van: De Gast op november 07, 2022, 15:42:05
Tuurlijk niet. Heb er wel een goed gevoel bij.
We hebben verdomme met 3-0 gewonnen van PSV. We zijn tot alles in staat! Maarja.. soms ook tot niks. Maar zondag gaat het anders.
Goed gevoel bij? We kunnen amper een goal maken! We gaan zwaar vernederd worden. Ik kijk er zwaar tegen op.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:45:39
Citaat van: Ollie op november 08, 2022, 13:53:00
Samen met van hooijdonck de twee grootste downies daar
Als dat downies zijn  wat zijn onze spelers dan wel niet?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 08, 2022, 18:57:50
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:40:01
Goed gevoel bij? We kunnen amper een goal maken! We gaan zwaar vernederd worden. Ik kijk er zwaar tegen op.
Dou hoopst daar ook heel erg op. Dat weet ik wel zeker, kest mooi zondagmiddag dien negatieve verhaal hier weer doen. Met et pikkie in de hand met een foto van Foppe
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Drumfather SCC op november 08, 2022, 19:48:08
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:45:39
Als dat downies zijn  wat zijn onze spelers dan wel niet?

:zucht

Kruisje bij de Toto staat weer op de 1 zeker?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 08, 2022, 20:05:51
Citaat van: denistel op november 08, 2022, 18:18:26
dat hevve wij helaas  wel te weinig he.
Wel meer dan vorig seizoen, zie Balk
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 08, 2022, 20:08:33
Citaat van: Mike SCC op november 08, 2022, 12:48:34
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft  :_spank

Hier kon ie het niet maken en daar is hij de anti-cambuur frontman. Wat een stakker ben je dan. Die mogen ze wel even aanpakken. En die gaan wij als supporters hopelijk ook even aanpakken in de return. Fluitconcert 90 min lang voor die gast.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 08, 2022, 20:17:47
Net even het item van OF gezien met Paulissen en die speler van dkv. En dan denk je bij het zien van die goal van Uldrikis; hoe kan het verval zo groot zijn  :|
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 08, 2022, 20:24:55
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:45:39
Als dat downies zijn  wat zijn onze spelers dan wel niet?
grootste zielige figuur ben jij... :R
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 08, 2022, 20:24:59
Citaat van: De Gast op november 08, 2022, 20:08:33
Hier kon ie het niet maken en daar is hij de anti-cambuur frontman. Wat een stakker ben je dan. Die mogen ze wel even aanpakken. En die gaan wij als supporters hopelijk ook even aanpakken in de return. Fluitconcert 90 min lang voor die gast.
Jonkje wat een gelul. Bewaar alle positieve energie voor het aanmoedigen van onze mannen in plaats van alle aandacht aan die loser te besteden.
Lekker laten gaan.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 08, 2022, 20:47:26
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:45:39
Als dat downies zijn  wat zijn onze spelers dan wel niet?

En wat te zeggen van sommige forumleden...... :X
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 08, 2022, 21:00:52
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 08, 2022, 20:47:26
En wat te zeggen van sommige forumleden...... :X
Hier ga je de downies echt  te kort doen kerel.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2022, 21:26:47
Citaat van: Mike SCC op november 08, 2022, 12:48:34
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft  :_spank
dit mannetje is zo gefrustreerd vorig seizoen ook al er zit zo?n haat bij hem.
Hij walgt van Cambuur.
Deze moet je zo uitdagen dat hij tegen rood aan zit. :(
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 08, 2022, 22:35:56
Die rode kaart had hij in de vorige wedstrijd in Leeuwarden ook al verdiend.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: El FLaco op november 09, 2022, 10:07:16
Vorig jaar overtuigd dat we van DKV gingen winnen. Wij id flow en DKV was echt heel slecht.

1 rode kaart en een penal later was t sprookje voorbij.

Nu zit DKV id flow en bakken wij er niets van.

1 + 1 =

WIJGAANWINNEN!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: SCC op november 09, 2022, 21:15:01
Omdat het nu om de punten gaat en niet om het spel, denk ik dat we ook re?el moeten zijn en moeten kijken naar de sterkte van de tegenstander.
Van Ewijk is qua intellect zeer beperkt, maar met z'n drive voetballend (eerlijk is eerlijk) wel sterk.
Zouden we hem niet moeten bestrijden en bespelen (lees: opfucken) door Bangura op hem te zetten?
Sai als aanvallende linksback, Doke bespeelt Sarr (net als tegen Gakpo) en Tol redt zich wel met Hooidonk.
Paulissen zuigen tegen Haye, dan zijn we al een heel eind.



Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 09, 2022, 21:26:45
Citaat van: SCC op november 09, 2022, 21:15:01
Omdat het nu om de punten gaat en niet om het spel, denk ik dat we ook re?el moeten zijn en moeten kijken naar de sterkte van de tegenstander.
Van Ewijk is qua intellect zeer beperkt, maar met z'n drive voetballend (eerlijk is eerlijk) wel sterk.
Zouden we hem niet moeten bestrijden en bespelen (lees: opfucken) door Bangura op hem te zetten?
Sai als aanvallende linksback, Doke bespeelt Sarr (net als tegen Gakpo) en Tol redt zich wel met Hooidonk.
Paulissen zuigen tegen Haye, dan zijn we al een heel eind.
de idee?n zijn er wel iig. Bangura opeens linksbuiten..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Montana op november 10, 2022, 09:31:30
Geen slecht idee. Ik dacht aan Sambissa op de linksbuiten (en vd Water rechts).
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 10, 2022, 09:40:46
Citaat van: SCC op november 09, 2022, 21:15:01
Omdat het nu om de punten gaat en niet om het spel, denk ik dat we ook re?el moeten zijn en moeten kijken naar de sterkte van de tegenstander.
Van Ewijk is qua intellect zeer beperkt, maar met z'n drive voetballend (eerlijk is eerlijk) wel sterk.
Zouden we hem niet moeten bestrijden en bespelen (lees: opfucken) door Bangura op hem te zetten?
Sai als aanvallende linksback, Doke bespeelt Sarr (net als tegen Gakpo) en Tol redt zich wel met Hooidonk.
Paulissen zuigen tegen Haye, dan zijn we al een heel eind.
Ja, waarom niet want als blijkt dat het niet lekker uitpakt, kun altijd de zaak weer omzetten.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: AL op november 10, 2022, 21:56:59
Mag toch hopen dat we gewoon 433 gaan spelen.

Virginia
Sai, Tol, Bergsma, Bangura
Hoedemakers, Paulissen, Breij
Sambissa, Boere, Mambimbi

Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 10, 2022, 22:08:21
Prima opstelling alleen Balk voor Mambimbi.
Maar vd Water gaat natuurlijk spelen. Zonde voor Sambissa want die gun ik het wel.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sk13 op november 10, 2022, 23:04:25
Vd kaam voor hoedemakers
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 11, 2022, 00:01:45
Citaat van: sk13 op november 10, 2022, 23:04:25
Vd kaam voor hoedemakers
Iemand die t snapt, van Kaam is in vorm, Hoed totaal niet
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: wiekie1969 op november 11, 2022, 02:02:01
Tegen die boeren heb je fysiek sterke spelers nodig en geen jonkjes zoals Van Kaam.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zuid1991 op november 11, 2022, 07:07:39
Citaat van: wiekie1969 op november 11, 2022, 02:02:01
Tegen die boeren heb je fysiek sterke spelers nodig en geen jonkjes zoals Van Kaam.
Als je voerballend zo technisch en wendbaar bent als middenvelder, maakt het niet uit als je fysiek minder bent dan een tegenstander..
Van Kaam moet altijd spelen!

Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Mike SCC op november 11, 2022, 08:06:21
Hun middenveld bestaat uit fijne voetballers, geen houthakkers meer (zoals in het verleden De Roon en v/d Berg), dus daar mag je best wat voetballend vermogen tegenover zetten. Hoedemakers heeft het momenteel niet, Van Kaam is zeer comfortabel aan de bal. Ik zou echter met beiden spelen, met 2 controleurs.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: papier op november 11, 2022, 09:14:47
Citaat van: Zuid1991 op november 11, 2022, 07:07:39
Als je voerballend zo technisch en wendbaar bent als middenvelder, maakt het niet uit als je fysiek minder bent dan een tegenstander..
Van Kaam moet altijd spelen!

Alsof we ?berhaupt een fysiek alternatief hebben voor die positie :D
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zuid1991 op november 11, 2022, 10:14:55
Citaat van: papier op november 11, 2022, 09:14:47
Alsof we ?berhaupt een fysiek alternatief hebben voor die positie :D
Je geeft dus zelf al antwoord  ;)
Dus van Kaam. Voetballend op dit moment beter dan al onze middenvelders.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: V-man op november 11, 2022, 20:53:31
Morgen allemaal naar de training om SCC alvast te steunen!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zuid1991 op november 11, 2022, 23:15:53
Citaat van: V-man op november 11, 2022, 20:53:31
Morgen allemaal naar de training om SCC alvast te steunen!
Juist!  :0= ALLEMAAL KOMME!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 12, 2022, 14:33:22
https://www.youtube.com/watch?v=tmGIxE7cdLs
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 12, 2022, 15:03:05
Ik verwacht de volgende opstelling; Virginia; van Wermeskerken, Tol, Mac-Intosch, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, Paulissen, van Kaam; Uldrikis en Mambimbi.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Huizen op november 12, 2022, 15:24:17
Speciaal bericht uit Shanghai:
https://twitter.com/sietsedejong_/status/1591435041036718080  |:)

GASSSS MORGEN!!  _O_
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 12, 2022, 15:31:54
Mooie training!
En nou maar afwachten wat de mannen morgen kunnen brengen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 12, 2022, 15:39:48
Citaat van: J.v.G. op november 12, 2022, 15:03:05
Ik verwacht de volgende opstelling; Virginia; van Wermeskerken, Tol, Mac-Intosch, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, Paulissen, van Kaam; Uldrikis en Mambimbi.

Kaam ok, maar toch niet Uldrikis en Mambimbi.

De 5-3-2 was zo slecht nog niet. Misschien inderdaad aanhouden. Maar dan met Kaam dit keer en Sambissa en Water voorin.
Anders 4-4-2 met Breij en Kaam op de midden en Sambissa en Water voorin.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 12, 2022, 15:52:07
Citaat van: De Gast op november 12, 2022, 15:39:48
Kaam ok, maar toch niet Uldrikis en Mambimbi.

De 5-3-2 was zo slecht nog niet. Misschien inderdaad aanhouden. Maar dan met Kaam dit keer en Sambissa en Water voorin.
Anders 4-4-2 met Breij en Kaam op de midden en Sambissa en Water voorin.
Die twee hebben vaker 5-3-2 gespeeld en verwacht dat ze in deze wedstrijd iets extra's kunnen brengen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 12, 2022, 18:38:54
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit 1 van de minst leuke wedstrijden.

At die lui scoren dan die blije klieren op mien skerm. Niks aan.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 12, 2022, 19:36:37
Citaat van: Treb op november 12, 2022, 18:38:54
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit 1 van de minst leuke wedstrijden.

At die lui scoren dan die blije klieren op mien skerm. Niks aan.
klopt dat heb ik ook ik kan dat volk wel :R
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 12, 2022, 19:42:36
Citaat van: Treb op november 12, 2022, 18:38:54
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit 1 van de minst leuke wedstrijden.

At die lui scoren dan die blije klieren op mien skerm. Niks aan.
En als je zelf scoort ben je zielsgelukkig. Andere kant van de medaille.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Mike SCC op november 12, 2022, 19:45:17
Citaat van: Inferno-058 op november 12, 2022, 19:42:36
En als je zelf scoort ben je zielsgelukkig. Andere kant van de medaille.

Niet vaak zo hard geschreeuwd als op 1 mei dit jaar, of bij de 2-2 in 2015.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: herr kunkel op november 12, 2022, 20:10:20
We gaan morgen gewoon winnen...!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: V-man op november 12, 2022, 20:16:15
Vandaag genoten bij de training! Mooi al die luitjes die toch maar de gang naar het stadion maakten. Al dan niet met een fakkel in de kontzak. Hoop dat we allemaal morgen i.d.d. zielsgelukkig binne! Cambuur is en blieft de club!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zuid1991 op november 12, 2022, 20:42:01
Fantastische opkomst met suveul passie bij onze supporters! |:)
Mien gevoel seit: wij gaan winnen morgen!!!!!!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 12, 2022, 20:55:53
Er is geen beter moment om te winnen dan nu. Winst zou zo'n boost geven... De club & de stad hebben dit echt even nodig.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 12, 2022, 21:22:14
Citaat van: herr kunkel op november 12, 2022, 20:10:20
We gaan morgen gewoon winnen...!
Laten we het hopen!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: PePe op november 12, 2022, 21:28:25
Het eerste Ultee effect!!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: okkele op november 12, 2022, 23:48:04


mooi om terug te zien.
het uitschakelen van van der berg , het genie van slot , de passie van henk , beelden van de training voor de wedstrijd , die geweldige eerste 8 minuten , de normale arbitrage.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 08:37:39
Hoe laat gaan de bussen weg?
Gaan ze via de haak?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 08:55:00
Al die supporters die naar dkv gaan wens ik heel veel succes toe en neem de punten mee.
Kunnen we eind van de middag nog een feestje vieren op het cambuurplein.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 13, 2022, 08:56:20
We willen meer scoren. Maar hoe ga je meer scoren? Andere tactiek of andere spelers? En hebben we donderdag ook afscheid genomen van het Cambuur voetbal van Henk? Ben benieuwd vanmiddag.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 13, 2022, 09:04:07
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 08:37:39
Hoe laat gaan de bussen weg?
Gaan ze via de haak?
waar we langs gaan is niet duidelijk. Ik zit in cluster 2 en die vertrekt om 13 uur
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 09:15:05
Citaat van: De Gast op november 13, 2022, 08:56:20
We willen meer scoren. Maar hoe ga je meer scoren? Andere tactiek of andere spelers? En hebben we donderdag ook afscheid genomen van het Cambuur voetbal van Henk? Ben benieuwd vanmiddag.

Hoe krijgen wij sommige goals tegen? Penalties, eigen goals, keepersfouten... soms zit het ook gewoon mee ... valt 'ie een keer binnen uit een corner. Ik denk dat we een overwinning kunnen stelen als we de nul weten te houden.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Mike SCC op november 13, 2022, 09:27:13
Hopen op een goede dag van de scheidsrechter en VAR, maar bovenal van onze jongens. Uiteindelijk moeten de 11 op het veld het gaan doen. Wij zijn er voor de volle steun, 90 minuten lang!  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 09:27:50
Hopelijk is er nog even flink getraind op de voorzetten en het afronden.

Succes voor degenen die naar die hooischuur gaan.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op november 13, 2022, 10:01:26
vorige editie gingen we wel over de haak sneu voor de mensen die toen bij goutum stonden
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op november 13, 2022, 10:13:04
vooraf zou ik tekenen voor een punt maar met een 0-1 overwinning door een eigen doelpunt van van ewijk  kan mijn zondag niet meer stuk en ga ik een fantastische verjaardag tegemoed :_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 10:28:21
Citaat van: nee,wel? op november 13, 2022, 10:13:04
vooraf zou ik tekenen voor een punt maar met een 0-1 overwinning door een eigen doelpunt van van ewijk  kan mijn zondag niet meer stuk en ga ik een fantastische verjaardag tegemoed :_schater
van Ewijk :rodekaart
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 10:30:37
Balk op v Ewijk laten spelen dan kun je in ieder geval nog wat geld winnen door geld in te zetten op  :rodekaart  :zweep
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bernardo op november 13, 2022, 10:33:41
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 10:30:37
Balk op v Ewijk laten spelen dan kun je in ieder geval nog wat geld winnen door geld in te zetten op  :rodekaart  :zweep

Voor allebei :wall
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: hobbes op november 13, 2022, 11:05:34


|:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Lore op november 13, 2022, 11:45:22
Beetje laat, maar waar en hoe laat vertrekken de spelers?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 13, 2022, 11:46:35
Kippenvel die film
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 12:14:47
Citaat van: Lore op november 13, 2022, 11:45:22
Beetje laat, maar waar en hoe laat vertrekken de spelers?

12:30 WTC
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 12:50:07
Winnen of verliezen, het maakt allemaal geen fuck uit. Tranen in de ogen bij het WTC. Wat een club hewwe wij.

Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 13:14:11
Afmaken die boertjes  l0l
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: AL op november 13, 2022, 13:23:47
En wederom een waardeloze opstelling om te beginnen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 13:27:43
Citaat van: AL op november 13, 2022, 13:23:47
En wederom een waardeloze opstelling om te beginnen.
klopt wordt heel snel tijd dat Sjors het overneemt.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 13:30:55
Het maakt op dit moment niet zo heel veel uit wie er voorin staan... niemand maakt het echt waar.
Ook als Mambimbi, Uldrikis , Breij of Balk had mogen starten, was er dezelfde kritiek geweest.

v Kaam niet fit om te starten, dat is jammer.

Wel vertrouwen in Boere. vd Water krijgt wel heel erg veel krediet... .
Het zal wel spelen op de nul worden en hopen op een bevlieging.


Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: AL op november 13, 2022, 13:33:32
Gewoon zo beginnen als tegen Feyenoord toen het omgezet werd naar 433.
De verdedigers van Hoerenveen kunnen de 1e helft ligstoel wel meenemen.
Weer Jacobs en vd Water, ik kan er echt niet bij.
Nou dan maar 0-2 Jacobs en vd Water haha.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 13:44:05
Jacobs kan het niveau niet aan. Je speelt gewoon met 1 man minder.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: okkele op november 13, 2022, 13:46:52
Citaat van: AL op november 13, 2022, 13:23:47
En wederom een waardeloze opstelling om te beginnen.
we wachten in spanning op jouw opstelling.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: AL op november 13, 2022, 14:04:13
Citaat van: okkele op november 13, 2022, 13:46:52
we wachten in spanning op jouw opstelling.

Heb ik toch al aangegeven.
Zelfde als tegen Feyenoord toen het omgezet werd naar 433.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 13, 2022, 14:14:05
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 13:44:05
Jacobs kan het niveau niet aan. Je speelt gewoon met 1 man minder.
zal je zien dat hij vandaag scoort.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Geelblauwstiens op november 13, 2022, 14:21:27
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 14:14:05
zal je zien dat hij vandaag scoort.
Graag
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 13, 2022, 14:23:21
Citaat van: AL op november 13, 2022, 14:04:13
Heb ik toch al aangegeven.
Zelfde als tegen Feyenoord toen het omgezet werd naar 433.
En dan in het mes lopen? 4-2-4 kan de laatste 20 minuten wel indien nodig.
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 14:14:05
zal je zien dat hij vandaag scoort.
En de wedstrijd van zijn leven speelt.

Mannen de TS/spelers lezen hier ook mee en denken jullie dat het de club helpt om ze af te branden? En de spelers stellen hun zelf niet op, de TS doet dat nog steeds! Wat positiviteit kan geen kwaad lijkt me een gebrek aan vertrouwen doet veel met een speler.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bens op november 13, 2022, 14:25:39
Zojuist Verbeek gehoord dat je in Leeuwarden op donderdagavond geen biertje in Leeuwarden kunt drinken ivoor de derby. Wat een kootzak.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 14:26:21
Citaat van: Bens op november 13, 2022, 14:25:39
Zojuist Verbeek gehoord dat je in Leeuwarden op donderdagavond geen biertje in Leeuwarden kunt drinken ivoor de derby. Wat een kootzak.

Context?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 14:43:59
Lekker slim weer typisch SCC

En bedankt uitvak
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 14:44:45
Domme onnodige actie dit van het uitvak. Staan weer mooi voor lul.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 14:45:16
Wat een mongolen weer.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Unknown op november 13, 2022, 14:45:57
Had dat dan tijdens het volkslied gedaan. Hadden die lui dan gefloten
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 14:46:04
Citaat van: Bens op november 13, 2022, 14:25:39
Zojuist Verbeek gehoord dat je in Leeuwarden op donderdagavond geen biertje in Leeuwarden kunt drinken ivoor de derby. Wat een kootzak.
en er waren van die forumleden die hem als trainer bij Cambuur Leeuwarden willen zien.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 14:47:29
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 14:14:05
zal je zien dat hij vandaag scoort.

Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Stiens op november 13, 2022, 14:48:30
HOPPPAAAA Jacobs!!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 14:48:54
Wat een moment om weer een goal te maken
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: CambuurAmersfoort op november 13, 2022, 14:49:35
Jaaaaa!!!! Mooiste moment om een einde te maken aan de doelpunten droogte. En dan ook nog Jacobs die al weken niet in vorm is.
Kom op mannen!!! Nu doorpakken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 13, 2022, 14:49:43
Jacobs :zweep
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Stiens op november 13, 2022, 14:51:18
Mooi voorbereidend werk ook van eerst Boere en dan Bangura. Prima afgemaakt door Jacobs  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:09:07
Had gewoon de 2e moeten zijn Jacobs..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 15:09:46
Jacobs... wat doe je  :|
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Stiens op november 13, 2022, 15:11:15
Zonde! Wel een hele beste tackle van Paulissen daarna. Die snapt ?t!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 15:14:02
Virginia.. godverdomme.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:14:48
Dacht dat de blunders er wat uit waren ondertussen..  zo zonde had gewoon 0-2 moeten staan
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 15:17:54
Waarom nou weer zo?n blunder.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 15:18:37
Citaat van: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:14:48
Dacht dat de blunders er wat uit waren ondertussen..  zo zonde had gewoon 0-2 moeten staan
dan moet je ze wel maken en zeker in deze belangrijke wedstrijd.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:24:38
Van der water bakt er weinig van, kan wel worden gewisseld in de rust. Zie ook graag van Kaam op het middenveld om er iets meer voetbal in te brengen. Maar weet niet hoe fit hij is.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Harry L. op november 13, 2022, 15:26:08
Zo zonde dit, we hadden op 0-2 moeten staan.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 13, 2022, 15:26:42
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 15:14:02
Virginia.. godverdomme.
Mac-Intosch laat zich ook makkelijk aftroeven..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Harry L. op november 13, 2022, 15:28:25
Citaat van: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:24:38
Van der water bakt er weinig van, kan wel worden gewisseld in de rust. Zie ook graag van Kaam op het middenveld om er iets meer voetbal in te brengen. Maar weet niet hoe fit hij is.

Helemaal eens. Kaam indien mogelijk erbij en v/d Water eraf, die kan het voetballend en conditioneel lang niet aan
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 15:28:33
Geven bijna niks weg en zijn in de counter zo nu en dan heel gevaarlijk. Vd Water wederom de minste, hem aanspelen staat gelijk aan balverlies.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 15:31:05
Viginnia keept altijd met risico, haalt daardoor ook al weken veel weg. Wel klote dat het dan net deze wedstrijd misgaat.
Jacobs mag die bal nooit missen , dat was een veel grotere fout.

Vechtlust is er wel, bij vlagen ook weer leuke combinaties.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 15:32:53
Breij voor vd Water hoop ik.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 13, 2022, 15:33:06
Mankeert niet veel aan toch.
Geven op ??n fout vd keeper na niks weg.
En maken ?indelijk een goal.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 15:34:03
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 15:33:06
Mankeert niet veel aan toch.
Geven op ??n fout vd keeper na niks weg.
En maken ?indelijk een goal.

Klopt. Maar Jacobs moet wel zn tweede maken natuurlijk, wat deed ie daar? Hoeft m alleen maar in te tikken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 15:35:54
Leek wel of z'n rechter poat in een molshoop vastzat zodat hij de bal met links verkeerd raakte
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 15:36:27
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 15:33:06
Mankeert niet veel aan toch.
Geven op ??n fout vd keeper na niks weg.
En maken ?indelijk een goal.
klopt kerel we moeten vandaag voor de 3 punten gaan verdomme.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 15:37:35
Citaat van: fred op november 13, 2022, 15:35:54
Leek wel of z'n rechter poat in een molshoop vastzat zodat hij de bal met links verkeerd raakte
ja die had erin gemoeten maar dat doelpunt wel mooi hoor :thumbsup
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 15:53:50
Boere is prima maar heeft totaal geen steun. Zo jammer.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: NRG op november 13, 2022, 15:58:53
Ik ben niet zo van het afbranden van spelers, maar misschien wordt het tijd om vd Water te wisselen..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:59:23
Tijd om te wisselen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zomaariemand op november 13, 2022, 16:00:22
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 15:53:50
Boere is prima maar heeft totaal geen steun. Zo jammer.
Ben je van de Boere fanclub?????????????
Uldrikus kreeg ook wedstrijden geen steun
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 16:03:57
Ik had Breij gebracht voor Water.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 16:04:56
We raken langzaam de kluts kwijt. Hoofd koel houden en blijven voetballen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: NRG op november 13, 2022, 16:08:16
Citaat van: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 16:04:56
We raken langzaam de kluts kwijt. Hoofd koel houden en blijven voetballen.


Dat wordt steeds lastiger
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 16:10:49
Je kunt nog 4 keer wisselen, je ziet dat bepaalde spelers er doorheen zitten, waarom gebeurt dat niet
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 16:12:18
Zou Breij brengen voor wat extra energie.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: AL op november 13, 2022, 16:15:32
Wat een kut keeper!!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zomaariemand op november 13, 2022, 16:15:51
wat een (kut) keeper
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 16:16:29
Maar geen filmpjes meer maken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 13, 2022, 16:16:58
Vooral niet eerder wisselen Gvd . Je ziet toch dat ze kapot zijn
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: NRG op november 13, 2022, 16:17:06
Over en uit
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 16:17:27
Pffff
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bernardo op november 13, 2022, 16:17:59
Weg met die keeper!!!   :O
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:18:15
WIJ HEBBEN NIETS TE ZOEKEN IN DE EREDIVISIE! WAT EEN SLAPPE HAP! WAT EEN STEL MIETJES!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:20:25
Wat zetten die spelers ons supporters weer voor lul.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 16:20:45
Laten we de goal van Jacobs maar als incident beschouwen ?

Compleet falen van de TS  alweer
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 16:20:58
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:18:15
WIJ HEBBEN NIETS TE ZOEKEN IN DE EREDIVISIE! WAT EEN SLAPPE HAP! WAT EEN STEL MIETJES!

Wat zal jij blij zijn als we gedegradeerd zijn.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zomaariemand op november 13, 2022, 16:21:02
We hebben BOERE, de TOPPER
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zomaariemand op november 13, 2022, 16:21:48
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:20:25
Wat zetten die spelers ons supporters weer voor lul.
dat hebben ze andersom ook al gedaan
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:21:51
Maar het komt goed jongens, want Sjors Ultee komt eraan voor langere termijn. Niemand wil hem hebben dus mag hij bij ons aan de slag, ongelooflijk!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:22:26
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:20:58
Wat zal jij blij zijn als we gedegradeerd zijn.
Donder op joh mongool
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Cambuur Groningen op november 13, 2022, 16:22:43
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:22:26
Donder op joh mongool
ban! nu, helemaal klaar met jou. Je bent er niet bij de 0-1, maar staat vooraan als het tegenzit. Aasgier
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zomaariemand op november 13, 2022, 16:23:18
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:21:51
Maar het komt goed jongens, want Sjors Ultee komt eraan voor langere termijn. Niemand wil hem hebben dus mag hij bij ons aan de slag, ongelooflijk!
Jij bent we de allergrootste IDIOOT hier op dit forum
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 16:23:43
Te laat gewisseld vind ik, zeker als je je bedenkt dat je donderdag nog hebt gespeeld. Je kunt gewoon 5 frisse spelers brengen. Ja, nu staan we achter, nu is het te laat.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Zomaariemand op november 13, 2022, 16:25:08
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:22:26
Donder op joh mongool
Kan deze GEK niet opgenomen worden
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Harry L. op november 13, 2022, 16:25:47
Ik vind het gewoon g?nant dit, het is werkelijk niets met niets. Geen speler die zijn niveau haalt, te weinig passie, geen bal die aankomt en ga zo maar door. Pfff. Ik hoop dat Zulte dit nog aan de praat krijgt
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 16:26:44
Ook stoppen met 5-3-2
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 16:28:55
Skolten als je niet snel je excuses aanbied voor die mongool uitspraak van je vlieg je een week van het forum. En bij de volgende misdraging 2 weken.
Man doe toch normaal tegenover je medesupporters.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Harry L. op november 13, 2022, 16:29:24
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:26:44
Ook stoppen met 5-3-2

Die hele 532 slaat nergens op. Wat een anti voetbal
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: NRG op november 13, 2022, 16:29:32
Uithuilen en na de winterstop hopelijk een frisse start maken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Stiens op november 13, 2022, 16:30:25
Uldrikis, man man man wat een handelingssnelheid heeft die man? Ongelofelijk op dit niveau.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 16:30:30
Citaat van: NRG op november 13, 2022, 16:29:32
Uithuilen en na de winterstop hopelijk een frisse start maken.

Gek genoeg heb ik er nog alle vertrouwen in.

|:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:31:02
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 16:28:55
Skolten als je niet snel je excuses aanbied voor die mongool uitspraak van je vlieg je een week van het forum. En bij de volgende misdraging 2 weken.
Man doe toch normaal tegenover je medesupporters.

Ik heb het niet snel, maar van die Skolten zijn kut reacties word ik altijd wat agressief.
En Wiekie kan er ook wat van
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 16:31:37
We verliezen weer een wedstrijd door persoonlijke fouten... 100% kansen missen en te vaak een goal weggeven.
Dan maakt het systeem of wie je opstelt of wisselt niets uit.

Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: AL op november 13, 2022, 16:31:46
Spelen om niet te verliezen.
Onthutsend zwakke 2e helft en onbegrijpelijke en late wissels.
Leuk dat Virginia de laatste tijd goed keepte, maar wat een punten heeft hij ons gekost zeg.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 16:31:48
Citaat van: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:31:02
Ik heb het niet snel, maar van die Skolten zijn kut reacties word ik altijd wat agressief.
En Wiekie kan er ook wat van

Die komt straks nog even zn gal spuwen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 16:33:21

Die korte eerste seizoenshelft en de lange winterstop is een gelukje voor ons. Nu heb je nog 20 wedstrijden te gaan straks en kun je met een aantal nieuwe spelers en de nieuwe trainer echt aan de slag.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:34:06
Citaat van: AL op november 13, 2022, 16:31:46
Spelen om niet te verliezen.
Onthutsend zwakke 2e helft en onbegrijpelijke en late wissels.
Leuk dat Virginia de laatste tijd goed keepte, maar wat een punten heeft hij ons gekost zeg.

Ik zei het ook in 1 van onze apps. Deze man pakt ook wel eens wat, maar kost wel vaak punten.
Stevens pakte meer punten dan hij weggaf
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 16:35:15
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 16:31:37
We verliezen weer een wedstrijd door persoonlijke fouten... 100% kansen missen en te vaak een goal weggeven.
Dan maakt het systeem of wie je opstelt of wisselt niets uit.
klopt helemaal de persoonlijke fouten moeten eruit en er moet zeker aanvallende versterkingen erbij.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Cambuur Groningen op november 13, 2022, 16:35:41
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:26:44
Ook stoppen met 5-3-2
Eens, levert niets extra. Ontzettend zuur dit, maak je de 0-2 dan zit je goed. Na de 1-1 niets meer gecreerd en alleen maar tegenhouden. Van der Water heb ik lang proberen te verdedigen, maar maakt continue de verkeerde keuze lijkt het wel. Hoedemakers vind ik ook geen schim meer van wat hij was. Mag wat mij betreft in de winter verkocht worden en dan maar met van Kaam, Maulun en Paulissen op het middenveld. Voorin moet er veel gebeuren. Gelukkig nu een lange winterstop..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 16:36:56
Wel weer ??n lichtpuntje we hebben weer eens gescoord.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 13, 2022, 16:37:20
Weer Jacobs die niet de tweede scoort en dan die Virginia weer... Hou op man met die huurkeepers.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 16:38:29
Die mcintosh nooit weer opstellen aub
Beide goals (mede) zijn fout.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 13, 2022, 16:38:45
Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2022, 16:36:56
Wel weer ??n lichtpuntje we hebben weer eens gescoord.
:_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:39:30
Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 16:37:20
Weer Jacobs die niet de tweede scoort en dan die Virginia weer... Hou op man met die huurkeepers.

We hebben wel eens betere huurspelers gehad dan onze keeper, Mambimbi en Balk
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: fred op november 13, 2022, 16:42:10
Citaat van: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:39:30
We hebben wel eens betere huurspelers gehad dan onze keeper, Mambimbi en Balk

En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen  :)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 16:43:26
Citaat van: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:39:30
We hebben wel eens betere huurspelers gehad dan onze keeper, Mambimbi en Balk
stuur deze 2 spelers terug naar hun huidige werkgever .
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 16:43:57
Citaat van: fred op november 13, 2022, 16:42:10
En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen  :)
klopt deze strikje er omheen en doeiiiii.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Harry L. op november 13, 2022, 16:44:28
Citaat van: fred op november 13, 2022, 16:42:10
En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen  :)

Wat een prutser :_schater, zelden zo?n slechte voetballer gezien.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 16:44:59
Citaat van: fred op november 13, 2022, 16:42:10
En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen  :)

Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!

Gaat goedkomen! En misschien hebben we vandaag verloren van die arrogante jankbekken, het Cambuur gevoel pakt niemand ons af.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:47:09
Van der Water valt me ook enorm tegen ja. Maar van hem weten we dat hij het wel kan... dat heeft hij al bewezen. Het is nu niet om aan te gluren, hopelijk komt het er weer eens uit.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 13, 2022, 16:52:55
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Unknown op november 13, 2022, 16:53:25
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:44:59
Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!

Gaat goedkomen! En misschien hebben we vandaag verloren van die arrogante jankbekken, het Cambuur gevoel pakt niemand ons af.

Juist!  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 16:55:47
Citaat van: sunderland op november 13, 2022, 16:52:55
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN

Ik vind het wel meevallen voor een keer  :_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 13, 2022, 16:55:55
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:31:48
Die komt straks nog even zn gal spuwen.
Als Anton, Andr? of Wiekie? Een schizofreen is nooit alleen..

Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:44:59
Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!

20 wedstrijden gasgeven met een paar gerichte versterkingen en duidelijkheid qua systeem moet het goedkomen |:) |: |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: drg op november 13, 2022, 16:58:34
Vandaag jammer. Maar er zit een enorme progressie in de laatste weken.

Wat ik aan vandaag vooral wel hilarisch vind is dat ze bij dkv vieren alsof ze met deze extreem nipte zege tegen de nr. 17, die 3 dagen terug ook al een slopende wedstrijd tegen Feyenoord heeft gespeeld, de Champions League gewonnen hebben  :_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Cambuur Groningen op november 13, 2022, 16:59:08
Citaat van: J.v.G. op november 13, 2022, 16:55:55
Als Anton, Andr? of Wiekie? Een schizofreen is nooit alleen..
20 wedstrijden gasgeven met een paar gerichte versterkingen en duidelijkheid qua systeem moet het goedkomen |:) |: |:)
Na de winterstop thuis tegen Volendam vol achter de ploeg, erop en erover
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 13, 2022, 16:59:28
Yep, Foeke heeft best ingekocht.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 13, 2022, 17:00:14
Het enige wat ik wil opmerken is dat het niet aan werklust heeft ontbroken, maar gewoon te kort aan kwaliteit en dat is dit seizoen pijnlijk gebleken.
We hebben nog bijna 2/3 van de competitie te gaan, dus kan er met 2 kwaliteitsaankopen ook best een kanteling komen.
Wat mij toch echt heeft verbaasd is dat er wederom een paar lieden met ernstig te kort komende geestelijk vermogens met rookbommen en vuurwerk gaan gooien.
Hopelijk zijn er door de boerenwebcam beelden van deze aktie en dat die hersenlozen een levenslang stadionverbod krijgen opgelegd.
En voor Skolten is waarschijnlijk geen medicatie voorhanden om hem tegen zich zelf te kunnen beschermen.
Groot gelijk Delfzijl, als medicatie er nietnis of niet adequaat werkt is een ban misschien het enige middel wat werkt.
Ik hoop op een wederopstanding van onze club na de winterstop en dat we voldoende punten gaan pakken ommer in te blijven.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 13, 2022, 17:00:54
Citaat van: sunderland op november 13, 2022, 16:52:55
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN

Yep, dat is emotie. En dat komt na alle adrenaline die er uit is. Helaas zijn we niet beter ook al zijn we wel iets stabieler. Helaas.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 17:03:17
Citaat van: drg op november 13, 2022, 16:58:34
Vandaag jammer. Maar er zit een enorme progressie in de laatste weken.

Wat ik aan vandaag vooral wel hilarisch vind is dat ze bij dkv vieren alsof ze met deze extreem nipte zege tegen de nr. 17, die 3 dagen terug ook al een slopende wedstrijd tegen Feyenoord heeft gespeeld, de Champions League gewonnen hebben  :_schater

Ja aandoenlijk h?.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Cambuur Groningen op november 13, 2022, 17:03:40
Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 17:00:54
Yep, dat is emotie. En dat komt na alle adrenaline die er uit is. Helaas zijn we niet beter ook al zijn we wel iets stabieler. Helaas.
Emotie is 1, alleen maar hier komen als het slecht gaat is zwaar irritant en medeforumgenoten af te blaffen en voor mongool uitmaken is zwaar over de rand
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:06:11
Hier bin ik al. Verloren op details. Wedstrijd van donderdag zat laatste 20 minuten in de benen. Eerste helft was prima, had 2-0 moeten zijn. Jammer. Tweede helft alleen maar tegen gehouden. Virginia bij beide goals in de fout, kon de druk totaal niet aan. En daarom keept hij ook bij Cambuur. Zoveelste wedstrijd die je onnodig verliest. Voor mij waren de rookbommen vanuit het uitvak het hoogtepunt vd wedstrijd. Allemaal dikke paniek in die graftombe.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 13, 2022, 17:06:27
Citaat van: Cambuur Groningen op november 13, 2022, 17:03:40
Emotie is 1, alleen maar hier komen als het slecht gaat is zwaar irritant en medeforumgenoten af te blaffen en voor mongool uitmaken is zwaar over de rand

Niet gelezen maar dat is niet netjes. Wel respect houden voor elkaar.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Harry L. op november 13, 2022, 17:08:53
Citaat van: sunderland op november 13, 2022, 16:52:55
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN

Dat hoort er allemaal bij, de een reageert daar anders op dan de ander. De meesten hebben het beste voor met ons clubje, daar ben ik zeker van. We zijn alleen verwent de afgelopen jaren, waar het een en al hosanna was. Nu is dat anders, aankopen/huurlingen vallen enorm tegen. Voor mij zijn van Kaam en Bergsma daar uitzonderingen op. Het is te hopen dat er budget is om een paar gerichte aankopen te doen., als dat niet zo is zie ik het ook somber in.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:09:14
Citaat van: J.v.G. op november 13, 2022, 16:55:55
Als Anton, Andr? of Wiekie? Een schizofreen is nooit alleen..

Beetje triest deze reactie. Ik geef een reactie op wat ik zie. Vandaag was dkv beter en fitter. Terechte nederlaag dus. Daar laat ik het bij.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:12:20
Veldspel was af en toe weer goed. Daar ligt het niet aan. We cre?eren te weinig. Dat is het manco. En werkelijk alles zit tegen deze 14 wedstrijden.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 13, 2022, 17:14:36
Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:09:14
Beetje triest deze reactie. Ik geef een reactie op wat ik zie. Vandaag was dkv beter en fitter. Terechte nederlaag dus. Daar laat ik het bij.
En drie minuten later :_schater

Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:12:20
Veldspel was af en toe weer goed. Daar ligt het niet aan. We cre?eren te weinig. Dat is het manco. En werkelijk alles zit tegen deze 14 wedstrijden.
:thumbsup
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bob Paisley op november 13, 2022, 17:14:58
Spelers hebben totaal geen zelf vertrouwen.    En dan ook nog ander systeem spelen..
Ik had gedacht dat we omver zouden worden geblazen?
Als je naar de eerste helft kijk hielden we prima stand.   
Alleen zitten wij in de hoek waar de klappen vallen
Anders sta je in de rust met 0-2 voor..
Tweede helft was het alleen maar tegen houden en dan is het er op wachten?
Helaas verloren op details en een zwakke keeper ?
Ik ga doodziek de winterstop in.   
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 17:15:11
Minste goals tegen van het gehele rechter rijtje. Ondanks dat Viriginia er ook nog wel wel een aantal uit had kunnen houden. Dus verdedigend is het gewoon goed.

Maar ook de minste goals gemaakt. Dus het is heel duidelijk wat het probleem is. Scorend vermogen. Als dat terug komt (ook door te halen nieuwe spelers) hoef je echt niet te wanhopen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 13, 2022, 17:16:33
gewoon klote dat je de 2e helft niks ectra,s kan brengen met die
wedstrijd van donderdag in de benen ja misschien eerder wisselen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Scc4-ever op november 13, 2022, 17:18:39
Citaat van: Tanjajeah op november 13, 2022, 17:15:11
Minste goals tegen van het gehele rechter rijtje. Ondanks dat Viriginia er ook nog wel wel een aantal uit had kunnen houden. Dus verdedigend is het gewoon goed.

Maar ook de minste goals gemaakt. Dus het is heel duidelijk wat het probleem is. Scorend vermogen. Als dat terug komt (ook door te halen nieuwe spelers) hoef je echt niet te wanhopen.
dat denk ik ook. Misschien een voetballende spits erbij o.a kan een oplossing zijn om t probleem aanvallend op te lossen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 17:20:17
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:44:59
Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!

Gaat goedkomen! En misschien hebben we vandaag verloren van die arrogante jankbekken, het Cambuur gevoel pakt niemand ons af.

Alle vertrouwen in Ultee, daar zal het niet aan liggen. Met 8 punten liggen we gewoon al wel te veel achter op schema... als we dat niet in januari inlopen, dan is 16e het hoogst haalbare.

Maar Ultee zal zeker punten gaan halen met wellicht een beetje hulp van Bert vd Brink in de winterstop. Het is steeds een goal verschil, na de winterstop maar andersom, steeds een kleine overwinning.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Cambuur Groningen op november 13, 2022, 17:22:34
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 17:20:17
Alle vertrouwen in Ultee, daar zal het niet aan liggen. Met 8 punten liggen we gewoon al wel te veel achter op schema... als we dat niet in januari inlopen, dan is 16e het hoogst haalbare.

Maar Ultee zal zeker punten gaan halen met wellicht een beetje hulp van Bert vd Brink in de winterstop. Het is steeds een goal verschil, na de winterstop maar andersom, steeds een kleine overwinning.
Op het schema lig je inderdaad achter. Aan de andere kant is het verschil met nummer 12 maar 6 punten.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 17:22:58
Citaat van: denistel op november 13, 2022, 17:16:33
gewoon klote dat je de 2e helft niks ectra,s kan brengen met die
wedstrijd van donderdag in de benen ja misschien eerder wisselen.
met dank aan de knvb denistel.
Hoe kun je in vredesnaam 3 dagen er tussen de derby plannen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: D.H.Skolten op november 13, 2022, 17:25:10
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 16:28:55
Skolten als je niet snel je excuses aanbied voor die mongool uitspraak van je vlieg je een week van het forum. En bij de volgende misdraging 2 weken.
Man doe toch normaal tegenover je medesupporters.
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 17:27:03
Januari wordt een hele beslissende maand als je naar de tegenstanders kijkt. Ultee en het bestuur moeten de boel in de tussentijd op de rit krijgen. Ik denk dat aanvallende aanwinsten echt nodig zijn in de winterstop, ik zou niet weten wie er momenteel voorin een partij assists en doelpunten gaat maken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 13, 2022, 17:27:08
Citaat van: Bob Paisley op november 13, 2022, 17:14:58
Ik ga doodziek de winterstop in.

No fucking way dat ik mijn mood laat verzieken door die kutboeren. Dat zijn ze niet waard.

Kop er voor en 2e seizoenshelft knallen   |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Drumfather SCC op november 13, 2022, 17:31:10
2 dingen

- Keeper
- Geen druk zetten als spelers rond de 16 willen uithalen

2 factoren die ons punten en een plek in de Eredivisie gaan kosten?
Top Oss in het nieuwe stadion; Je moet er niet aan denken

Mijn MotM was Mac!
Schiet Jacobs die 0-2 er in dan speel je een andere pot

Maar ook die kansen van die lange en Breij op het einde
Durf eens te schieten of krijg eens voetbalinzicht

Dit verlies was zo onnodig
Je wordt voor lul gezet

Nu terug in de bus na eerst kilometers omrijden
Wat een sneue vertoning

Om over hun ?fans? maar te zwijgen?
Van dit DKV had je niet hoeven verliezen
Maar zo zijn/waren er wel meer potten

Uithuilen en met een frisse selectie weer verder.

Bambi
Balk
Water
Die lange
Jacobs
Mees
Keepertje

Allemaal maar nokken!
7,5 ton voor die Water?

Werk aan de winkel voor Ultee
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 17:32:38
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 17:25:10
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.

Ik zit niet in de wind, maar ik probeer het forum hier een beetje fatsoenlijk te houden. Ik doe dit ook uit mezelf en niet naar aanleiding van personen of berichten.
Mede supporters uitschelden, zware beledigingen of ander over de rand gedrag wordt hier niet geaccepteerd.
Het is jou fout en jou besluit niet je excuses te maken.
Bij deze vlieg je er voor een week af.
Iedereen hier baalt zich kapot including me.
Delfzijl/Cambuur.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Specuveter op november 13, 2022, 17:39:20
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 17:25:10
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.
lekker rustig hier dan...
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:40:11
Iedereen is teleurgesteld en helemaal omdat het tegen die stronthappers is  De ene begint te schelden, de ander is realistisch. Tot volgend jaar.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bob Paisley op november 13, 2022, 17:42:38
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 17:27:08
No fucking way dat ik mijn mood laat verzieken door die kutboeren. Dat zijn ze niet waard.

Kop er voor en 2e seizoenshelft knallen   |:)

Ooh zeker.    Laat de moed niet zakken.    Maar ben er nu doodziek van
Maar heb er nog steeds hoop en vertrouwen in. 
Bij vlagen zie ik toch een elftal dat kan voetballen en met hier en daar wat aanpassingen moet het ook eens onze kant opvallen
|:) |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 13, 2022, 17:47:13
Citaat van: Drumfather SCC op november 13, 2022, 17:31:10
2 dingen

- Keeper
- Geen druk zetten als spelers rond de 16 willen uithalen

2 factoren die ons punten en een plek in de Eredivisie gaan kosten?
Top Oss in het nieuwe stadion; Je moet er niet aan denken

Mijn MotM was Mac!
Schiet Jacobs die 0-2 er in dan speel je een andere pot

Maar ook die kansen van die lange en Breij op het einde
Durf eens te schieten of krijg eens voetbalinzicht

Dit verlies was zo onnodig
Je wordt voor lul gezet

Nu terug in de bus na eerst kilometers omrijden
Wat een sneue vertoning

Om over hun ?fans? maar te zwijgen?
Van dit DKV had je niet hoeven verliezen
Maar zo zijn/waren er wel meer potten

Uithuilen en met een frisse selectie weer verder.

Bambi
Balk
Water
Die lange
Jacobs
Mees
Keepertje

Allemaal maar nokken!
5,5 ton voor die Water?

Werk aan de winkel voor Ultee
Huurspelers alla, maar hoe denk je het te doen met de spelers met contract?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Andy King op november 13, 2022, 17:47:33
Van de Water en Bergsma kunnen we wel verder mee. Balk brengt helemaal niks en Virginia kost ons punten. Sowieso maar eens kijken naar een andere keeper.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 13, 2022, 17:49:10
Citaat van: Andy King op november 13, 2022, 17:47:33
Van de Water en Bergsma kunnen we wel verder mee. Balk brengt helemaal niks en Virginia kost ons punten. Sowieso maar eens kijken naar een andere keeper.
Vind maar een betere alles wat nu vrij is kan er niet zo heel veel van..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 17:52:34
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 17:25:10
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.
Skolten of het ??n of twee weken is maakt niet veel uit we spelen toch pas weer in januari.
Rustig blijven kerel nog een fijne avond.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 17:56:22
Citaat van: J.v.G. op november 13, 2022, 17:49:10
Vind maar een betere alles wat nu vrij is kan er niet zo heel veel van..

Mattijs Branderhorst wil wel weg bij N.E.C., denk ik als je meer stabiliteit zoekt. Maar  denk toch als Jacobs de 0-2 maakt, dan heeft helemaal niemand het over Virginia nu.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 17:58:43
Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:40:11
Iedereen is teleurgesteld en helemaal omdat het tegen die stronthappers is  De ene begint te schelden, de ander is realistisch. Tot volgend jaar.
he wiekie wat moet je zolang zonder Cambuur online
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 13, 2022, 17:59:57
Pff wat een deceptie. Net de de samenvatting teruggekeken, in het stadion was het niet al te goed zichtbaar maar die tweede kans voor Jacobs.. waarom nou jonge met links..

Het is het allemaal net niet, op alle fronten. Maar we zijn niet zo slecht als in het degradatiejaar 2016. Toen gingen we er hier kansloos af weet ik nog.

Kan niet anders concluderen dat we ons hebben vergist in met name de kwaliteit van de spitsen en de buitenspelers. Gericht versterken en dan moet handhaving er toch in zitten. Kom op SCC.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: SCC op november 13, 2022, 18:07:47
Dubbel gevoel bij Mac.
De mist snelheid, soms ook in keuzes maken (besluiteloosheid bij indribbelen), maar dat ligt ook aan zijn medespelers.
Anderzijds, voor iemand met zo weinig ritme, toch ook wel weer sterke momenten.

Mees is het kwijt, te slap in duels en geen schim van de speler van vorig seizoen.
Sai ook minder fel en energiek, vaak laconiek zelfs. Vd Water.......
Dan zitten we ook echt in de hoek waar de klappen vallen. Nu naar snel een strijdplan maken en inslijpen, waarbij we ook weer tot kansen komen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Tanjajeah op november 13, 2022, 18:12:15
Citaat van: SCC op november 13, 2022, 18:07:47
Dubbel gevoel bij Mac.
De mist snelheid, soms ook in keuzes maken (besluiteloosheid bij indribbelen), maar dat ligt ook aan zijn medespelers.
Anderzijds, voor iemand met zo weinig ritme, toch ook wel weer sterke momenten.

Mees is het kwijt, te slap in duels en geen schim van de speler van vorig seizoen.
Sai ook minder fel en energiek, vaak laconiek zelfs. Vd Water.......
Dan zitten we ook echt in de hoek waar de klappen vallen. Nu naar snel een strijdplan maken en inslijpen, waarbij we ook weer tot kansen komen.

Ik vond Sai juist een van de beteren. Hij oogt flegmatiek, maar dat komt omdat hij altijd de rust heeft. Comfortabel aan de bal, overzicht, goede inspeelpass, geen wilde ballen naar voren.  Ik vond hem goed spelen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 13, 2022, 18:12:34
Citaat van: Bob Paisley op november 13, 2022, 17:42:38
Ooh zeker.    Laat de moed niet zakken.    Maar ben er nu doodziek van
Maar heb er nog steeds hoop en vertrouwen in. 
Bij vlagen zie ik toch een elftal dat kan voetballen en met hier en daar wat aanpassingen moet het ook eens onze kant opvallen
|:) |:)
[/quote
Met de nieuwe trainer en assistent en een paar goede aankopen of huurspelers lijkt mij handhaving echt wel te realiseren.
Alles heeft ook dit seizoen niet meegezeten mbt de trainer en aankopen. We hebben nog bijna 2/3 van de competitie te gaan  om deze negatieve
spiraal te doorbreken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 13, 2022, 18:14:02
Citaat van: Tanjajeah op november 13, 2022, 18:12:15
Ik vond Sai juist een van de beteren. Hij oogt flegmatiek, maar dat komt omdat hij altijd de rust heeft. Comfortabel aan de bal, overzicht, goede inspeelpass, geen wilde ballen naar voren.  Ik vond hem goed spelen.
Dit is een goede aankoop geweest.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 13, 2022, 18:31:39
Citaat van: Drumfather SCC op november 13, 2022, 17:31:10

Uithuilen en met een frisse selectie weer verder.


Er zal een elftal 2.0 de tweede seizoenshelft moeten staan. Uit deze selectie is alles gehaald wat er in zit. Dit was het maximaal haalbare. Geen veranderingen dan onherroepelijk kkd.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: SCC op november 13, 2022, 18:33:21
Citaat van: Tanjajeah op november 13, 2022, 18:12:15
Ik vond Sai juist een van de beteren. Hij oogt flegmatiek, maar dat komt omdat hij altijd de rust heeft. Comfortabel aan de bal, overzicht, goede inspeelpass, geen wilde ballen naar voren.  Ik vond hem goed spelen.

Ik heb ook geen enkel twijfel over Sai,  dat vooropgesteld. Net als Bergsma een absolute basisspeler.
Maar al een aantal wedstrijden nu bij Sai niet die drive, die geldingsdrang, naar voren. Kan door medespelers komen, door zijn eventuele kompaan op rechts (bij 433), maar in ieder geval niet zo nadrukkelijk als zijn eerste wedstrijd voor ons die seizoen.
Dat bedoel ik ook met dat het nu net allemaal verkeerd uitvalt voor ons. Het lot van de laag geklasseerde ploegen, klaarblijkelijk
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: AL op november 13, 2022, 18:34:02
Ik vond Sai en Bangura de besten bij ons.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 18:45:21
Citaat van: AL op november 13, 2022, 18:34:02
Ik vond Sai en Bangura de besten bij ons.
klopt helemaal.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 19:00:53
Voor de wedstrijd zijn 4 toeschouwers van dkv opgepakt met zwaar vuurwerk en beledigingen.
En wij maar zeuren om een rookbom.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Mike SCC op november 13, 2022, 19:09:51
Het zat er vandaag gewoon weer niet in. Je mist de scherpte om de kansen af te maken, waar we dat vorig seizoen veel meer hadden.

En ligt het aan mij of werd er wel vaak heel makkelijk afgefloten, vaak inconsequent? Daar verlies je de het vandaag niet op hoor, maar het haalt wel tempo uit de wedstrijd. En de extra tijd klopte imo ook niet helemaal.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: bommel op november 13, 2022, 19:35:42
Gewoon ontzettend zuur dat Jacobs die 0-2 wat een zekerheidje leek te zijn verprutst. Ik begrijp er werkelijk niks van wat zijn idee hierachter was. Dan zou je kunnen zeggen het is klaar, en 2 fouten van Virginia kosten je punten. En niet voor het eerst ... Geef Robin Ruiter maar eens een kans, ik zou die na de winterstop wel willen zien keepen. ?berhaupt niet zon fan van huurkeepers.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: De Gast op november 13, 2022, 19:47:23
Verprutsten onze spitsen maar eens een kans.. ze komen uberhaupt nooit in het verhaal voor. Dan kan er wel weer gemekkerd worden op de keeper maar die is wel de beste van het rechterrijtje samen met de verdediging.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: mario op november 13, 2022, 19:59:21
K..t-knvb. Werkelijk belachelijk en toch weer typisch knvb dat de wedstrijd Feyenoord vlak voor de derby wordt ingehaald.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: wiekie1969 op november 13, 2022, 20:05:22
Dat je vanmiddag van een onthutsend zwak dkv verliest zegt alles over jezelf. Maar dat is mijn mening.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 20:51:41
Verschil is dat zij vaak met 1 goal verschil winnen en wij met 1 goal verschil verliezen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 13, 2022, 21:03:28
Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 20:05:22
Dat je vanmiddag van een onthutsend zwak dkv verliest zegt alles over jezelf. Maar dat is mijn mening.

Ben er zwaar ziek van, en dan nog dat gekut met die wedstrijd op donderdag. Aanslag op de selectie.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 21:13:52
Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 21:03:28
Ben er zwaar ziek van, en dan nog dat gekut met die wedstrijd op donderdag. Aanslag op de selectie.
jaaa en Cambuur geeft dat het akkoord is dan snappen ze het bij Cambuur ook helemaal niks van h?.
Het gaat bij ons ook allemaal wat amateuristisch h?.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2022, 21:15:19
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 20:51:41
Verschil is dat zij vaak met 1 goal verschil winnen en wij met 1 goal verschil verliezen.
heeft met kwaliteit te maken.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 13, 2022, 21:58:20
Kwaliteit of vorm/vertrouwen, dat zullen we de 2e seizoenshelft snel genoeg zien.
Zoveel verschil in kwaliteit was er nu ook weer niet... was een matige pot van beide kanten.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 13, 2022, 22:40:33
Citaat van: SCC op november 13, 2022, 18:33:21
Ik heb ook geen enkel twijfel over Sai,  dat vooropgesteld. Net als Bergsma een absolute basisspeler.
Maar al een aantal wedstrijden nu bij Sai niet die drive, die geldingsdrang, naar voren. Kan door medespelers komen, door zijn eventuele kompaan op rechts (bij 433), maar in ieder geval niet zo nadrukkelijk als zijn eerste wedstrijd voor ons die seizoen.
Dat bedoel ik ook met dat het nu net allemaal verkeerd uitvalt voor ons. Het lot van de laag geklasseerde ploegen, klaarblijkelijk

must bij de ts zijn die hebben em op de bank gezet terwijl ie top
bezig was ja en nou gaat ie wat minder gewoon dom om hem
3 wedstrijden er naast te houden toch
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 23:04:06
Citaat van: denistel op november 13, 2022, 22:40:33
must bij de ts zijn die hebben em op de bank gezet terwijl ie top
bezig was ja en nou gaat ie wat minder gewoon dom om hem
3 wedstrijden er naast te houden toch
Jah psies, snap ik ook niet.
Sai Bergsma vKaam Bangura by far ons beste spelers en in vorm.
Zouden dus altijd basis moeten.
Vd Water zou ik achter en rond de spits willen zien spelen.
Spits Smit. Die andere 2 zijn niks beter. Vleugels zit t probleem.
En jammer dat @
Stevens niet gebleven is.
Wou hij teveel geld? Waarom ging dat eigenlijk mis??
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: PePe op november 13, 2022, 23:12:46
Bij elk contract had Stevens forse financi?le eisen volgens mij.
Dit gaat op termijn tegen werken denk ik.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 14, 2022, 03:57:45
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 23:04:06
Jah psies, snap ik ook niet.
Sai Bergsma vKaam Bangura by far ons beste spelers en in vorm.
Zouden dus altijd basis moeten.
Vd Water zou ik achter en rond de spits willen zien spelen.
Spits Smit. Die andere 2 zijn niks beter. Vleugels zit t probleem.
En jammer dat @
Stevens niet gebleven is.
Wou hij teveel geld? Waarom ging dat eigenlijk mis??

wou een paar duizend meer per maand dan cambuur em bood
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 14, 2022, 05:55:20
Citaat van: denistel op november 14, 2022, 03:57:45
wou een paar duizend meer per maand dan cambuur em bood

Die paar duizend had ons miljoenen nu opgeleverd misschien einde seizoen
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Bankzitter op november 14, 2022, 07:42:27
Dat is wat te makkelijk... dan hadden we Kallon ook wel een miljoen in het jaar kunnen betalen. Daarbij moesten we vers blood in de selectie, alle spelers behouden was geen optie.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: diekhuzen op november 14, 2022, 08:11:40
Echt doodzonde dat we niet op 0-2 komen. Het zit dan ook niet echt mee.
Keerper maakt fouten, maar bij een afvallende bal (corner) mag er nooit zoveel ruimte worden gegeven. Verdediging moet dan doorstappen en echt het duel pakken. Zelfde verhaal NEC thuis. Verder verdedigend prima.

Op het middenveld is het jammer dat Hoedemakers totaal geen zelfvertrouwen uitstraalt. Speelt een ongelukkige eerste seizoenshelft. We hebben met Paulissen, Kaam en Maulun genoeg voetballend vermogen, maar we missen een nummer 6 die gaten dicht loopt en fysiek duels aangaat.

Voorin begint het een beetje te draaien, maar we missen een buitenspeler met diepgang en een voorzet. 2 versterkingen erbij en wellicht wat eigen spelers verhuren.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2022, 08:48:52
Citaat van: denistel op november 14, 2022, 03:57:45
wou een paar duizend meer per maand dan cambuur em bood
en je geeft voor v/d Water meer dan 7 ton uit wat een beleid.

Kallon en Stevens een paar centjes meer geven en ze waren gebleven.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 14, 2022, 09:35:36
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 08:48:52
en je geeft voor v/d Water meer dan 5 ton uit wat een beleid.

Kallon en Stevens een paar centjes meer geven en ze waren gebleven.
Kallon was zeker niet gebleven die heeft meer dan een half miljoen tekengeld opgestreken en verdiend 100k per maand, en Stevens waren ze het getreuzel en gerek zat, en heeft ook Henk gezegd dat ze verder gingen en het klaar was.

Ik snap je teleurstelling, maar iedereen was blij met v/d Water toen hij kwam en ook met Virginia, en dat het niet geworden wat is verwacht is wel duidelijk, maar achteraf is makkelijk praten.

Maar het is tijd voor herstel werkzaamheden!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Lore op november 14, 2022, 10:58:11
Citaat van: J.v.G. op november 14, 2022, 09:35:36
Kallon was zeker niet gebleven die heeft meer dan een half miljoen tekengeld opgestreken en verdiend 100k per maand, en Stevens waren ze het getreuzel en gerek zat, en heeft ook Henk gezegd dat ze verder gingen en het klaar was.

Ik snap je teleurstelling, maar iedereen was blij met v/d Water toen hij kwam en ook met Virginia, en dat het niet geworden wat is verwacht is wel duidelijk, maar achteraf is makkelijk praten.

Maar het is tijd voor herstel werkzaamheden!

Daarbij hebben wij een van de laagste begroting, dus is het compleet normaal dat wij moeten knokken voor lijfsbehoud. Je ziet vaak bij de ploegen die uiteindelijk degraderen dat er al vroeg een hele negatieve sfeer om de club ontstaat. Deze spelersgroep is echt niet heel slecht. Wij hebben alleen problemen met afronding (en misschien wat creativiteit).

Dat kan vorm zijn of kwaliteit. Vol gas doorgaan, proberen wat te versterken en geloof blijven houden. Dit komt echt goed. DE maand januari wordt echt heel belangrijk. Positieve focus houden!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Montana op november 14, 2022, 12:56:55
Citaat van: J.v.G. op november 14, 2022, 09:35:36
Kallon was zeker niet gebleven die heeft meer dan een half miljoen tekengeld opgestreken en verdiend 100k per maand, en Stevens waren ze het getreuzel en gerek zat, en heeft ook Henk gezegd dat ze verder gingen en het klaar was.

Ik snap je teleurstelling, maar iedereen was blij met v/d Water toen hij kwam en ook met Virginia, en dat het niet geworden wat is verwacht is wel duidelijk, maar achteraf is makkelijk praten.

Maar het is tijd voor herstel werkzaamheden!

Mee eens. Ik vond het fantastisch dat vd Water kwam. Dat een buitenlands talent is gehuurd voor de positie van keeper in dit oh zo belangrijke jaar heb ik echter nooit begrepen..
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: sunderland op november 14, 2022, 13:38:42
Ben ik toch weer even (kan het niet laten ). Ik stoor mij hier vooral aan die genen die hier vooral en alleen maar komen als het slecht gaat en dan
meestal  ook nog onder de wedstrijd. Een scholten of een trainert en nog wel een paar. ( niet wiekie want die beargumenteerd ook wat ie vind). Ik kan daar ook niet meer tegen merk ik aan mijzelf en heb daarom ook besloten om hier maar even niet meer te komen. Fijne dag allemaal voor zover dat lukt na gisteren  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op november 14, 2022, 13:58:40
nou we hebben de vlaggetjesparade weer gehad :zweep    als jacobs gewoon de 0-2 maakt winnen we hem gewoon maar   als  telt niet.


iedereen fijne feestdagen alvast ,  niet teveel speculeren in de winterstop :_schater

en na de winterstop gaan we er weer  vol tegen aan :   MET SIEN ALLEN  jalalalalalala SC CAMBUUR  lalalalalalala  SC CAMBUUR  MET SIEN ALLEN |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: SCC op november 14, 2022, 14:48:45
Citaat van: sunderland op november 14, 2022, 13:38:42
Ben ik toch weer even (kan het niet laten ). Ik stoor mij hier vooral aan die genen die hier vooral en alleen maar komen als het slecht gaat en dan
meestal  ook nog onder de wedstrijd. Een scholten of een trainert en nog wel een paar. ( niet wiekie want die beargumenteerd ook wat ie vind). Ik kan daar ook niet meer tegen merk ik aan mijzelf en heb daarom ook besloten om hier maar even niet meer te komen. Fijne dag allemaal voor zover dat lukt na gisteren  |:)
Eens, met name dat deel dat deze "supporters" zich enkel melden tijdens de wedstrijd (bij een ongunstige tussenstand).
We hebben allemaal ons eigen kijk op voetbal, spelopvatting, voorkeur voor spelers en staf (bijv. jij bent Paulissen fan en minder enthousiast over Ultee op voorhand) en zo hebben we allemaal onze eigen kijk. Dat maakt het over voetbal praten leuk, interessant en ook zorgt het voor de (goede) afleiding.
Dus Sunderland, laat je niet wegsturen door een paar droevige mensen die waarschijnlijk sociaal gezien niets hebben. Gisteren de emotie van de wedstrijd, nu weer mooi bezig met SCC en met een betere tweede seizoenshelft.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 14, 2022, 15:02:16
Citaat van: nee,wel? op november 14, 2022, 13:58:40
nou we hebben de vlaggetjesparade weer gehad :zweep    als jacobs gewoon de 0-2 maakt winnen we hem gewoon maar   als  telt niet.


iedereen fijne feestdagen alvast ,  niet teveel speculeren in de winterstop :_schater

en na de winterstop gaan we er weer  vol tegen aan :   MET SIEN ALLEN  jalalalalalala SC CAMBUUR  lalalalalalala  SC CAMBUUR  MET SIEN ALLEN |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Vlaggetjes
Disco

Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.

Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.

Wat bin ik blied met mien geel blauw hart  :)

SCC voor altied!  |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2022, 15:05:28
Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:02:16
Vlaggetjes
Disco

Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.

Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.

Wat bin ik blied met mien geel blauw hart  :)

SCC voor altied!  |:)
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 14, 2022, 15:09:59
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 15:05:28
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.

Nou koop een seizoenkaart daar zou ik zeggen.

Plek zat.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: papier op november 14, 2022, 15:26:50
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 15:05:28
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.

Sfeer in het uitvak was gisteren prima hoor. Waarbij ik nog wel wil benoemen dat ik het gooien van vuurwerk buiten het vak op tribune/veld absoluut afkeur.

De manier waarop ze in Heerenveen zelf de sfeer cre?ren zullen sommigen mooi vinden. Voor mij is het gezocht, te gemaakt en daarmee ook te weinig oprecht. Precies passend bij een marketingclub als Heerenveen. Slim gedaan, goed uitgevoerd maar voor mij blijft het nep. Ieder zijn meug, er zijn er voldoende die het niet met me eens zijn want ze trekken nog steeds veel bezoekers. Net zoals ik weinig heb met trommels en capo's zoals bijvoorbeeld bij FC Emmen.

Overigens kijk ik ook wel eens met jaloezie naar sommige sfeeracties bij andere clubs. De Graafschap bijvoorbeeld, zij maken echt prachtige dingen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 14, 2022, 15:34:36
Pas na de 2-1 door gehad dat er thuissupporters toeschouwers waren.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2022, 16:34:36
Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:09:59
Nou koop een seizoenkaart daar zou ik zeggen.

Plek zat.
nee dankjewel.
Maar nu een vraagje aan jou kijk eens naar ons clubje wat voor sfeeractie hebben wij nou.
Wij zwaaien toch ook met vlaggetjes en met grote vlaggen die er niet uit zien.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2022, 16:36:13
Klopt Papier je noemt de graafschap nou daar ben ik een paar keer geweest wat hebben die altijd geweldige sfeeractie maar ook de Eagles.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Inferno-058 op november 14, 2022, 17:18:20
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 16:34:36
nee dankjewel.
Maar nu een vraagje aan jou kijk eens naar ons clubje wat voor sfeeractie hebben wij nou.
Wij zwaaien toch ook met vlaggetjes en met grote vlaggen die er niet uit zien.
Tegen PSV hadden we een leuk doekje. Top thuiswedstrijden: dkv, ajax, Feyenoord, Eagles etc moeten nog komen. 
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Drumfather SCC op november 14, 2022, 17:46:11
Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?

Hij/Zij is ook zo lekker positief altijd; Dan werk je het in de hand

Maar laten we inderdaad als supporters zijnde potdomme nou eens achter elkaar en de club gaan staan
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 14, 2022, 18:06:25
Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?

Nouja werkelijk alles bij Cambuur is kut.

Wat doe je hier dan nog?
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 14, 2022, 18:12:29
Citaat van: sunderland op november 14, 2022, 13:38:42
Ben ik toch weer even (kan het niet laten ). Ik stoor mij hier vooral aan die genen die hier vooral en alleen maar komen als het slecht gaat en dan
meestal  ook nog onder de wedstrijd. Een scholten of een trainert en nog wel een paar. ( niet wiekie want die beargumenteerd ook wat ie vind). Ik kan daar ook niet meer tegen merk ik aan mijzelf en heb daarom ook besloten om hier maar even niet meer te komen. Fijne dag allemaal voor zover dat lukt na gisteren  |:)
Er zijn altijd waar dan ook van die lieden die alleen maar wat de zaak wat opnaaien en absoluut niets met onze club hebben, maar zich wel supporter willen noemen. Nou kerel, ik vind het altijd weer mooi als jij je mening in de posts weer geeft. Niet dat ik het altijd mee eens ben, maar dat is nu juist het leuke van dit forum. Dus blijf lekker aanwezig en geef je mening zodat een ander daar iets van mag vinden. |:)
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 14, 2022, 18:18:09
Citaat van: SCC op november 14, 2022, 14:48:45
Eens, met name dat deel dat deze "supporters" zich enkel melden tijdens de wedstrijd (bij een ongunstige tussenstand).
We hebben allemaal ons eigen kijk op voetbal, spelopvatting, voorkeur voor spelers en staf (bijv. jij bent Paulissen fan en minder enthousiast over Ultee op voorhand) en zo hebben we allemaal onze eigen kijk. Dat maakt het over voetbal praten leuk, interessant en ook zorgt het voor de (goede) afleiding.
Dus Sunderland, laat je niet wegsturen door een paar droevige mensen die waarschijnlijk sociaal gezien niets hebben. Gisteren de emotie van de wedstrijd, nu weer mooi bezig met SCC en met een betere tweede seizoenshelft.
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn  bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 14, 2022, 18:35:16
Vind het wel echt heel jammer dat bepaalde forumgangers afhaken door wat dan ook. Mis ook de weloverwogen analyses van Collingwood waar ik me altijd goed in kon vinden
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: papier op november 14, 2022, 18:41:07
Citaat van: Inferno-058 op november 14, 2022, 17:18:20
Tegen PSV hadden we een leuk doekje. Top thuiswedstrijden: dkv, ajax, Feyenoord, Eagles etc moeten nog komen.

Dat heb ik ook niet benoemd, maar bij ons zie ik ook met enige regelmaat mooie acties langskomen. Daarbij zie ik bij ons een sfeer die ook echt afhankelijk is van wat we op het veld zien. En niet is gemaakt. Tuurlijk moeten we de ploeg steunen met gezang, maar de waarde daarvan die gaat wat mij betreft omlaag als je 90min blijft zingen (dat doet men in Duitsland). Gisteren zagen we op de schermen in het stadion dat de spelers van Heerenveen klaarstonden om het veld op te komen, dat wordt gecombineerd met een opzwepend muziekje om de mensen wat op te warmen. Bij een goal een discotheek en wat gejuich gevolgd door een nummer dat niemand daar meezingt. Doe dan maar dat ongecontroleerde gejuich bij ons met het Woanskip dat wordt gedraaid maar waar door het juichen iedereen op een net-niet moment inhaakt waardoor we genoodzaakt zijn na de tune nog een keer of door te zingen. Juist dat is voor mij Cambuur, een met de heren op het veld.

We doen het samen, wat dus ook betekent dat wij met een mindere sfeer soms debet zijn aan een slappe instelling op het veld. Wisselwerking, dat is bij ons het toverwoord. De spelers moeten ons aanjagen, wij de spelers. En dat doen we niet omdat Jantje of Pietje dat zegt, dat doen we niet omdat Rein zegt dat we achter de club moeten staan. Dat doen we omdat we het zo voelen en nemen elkaar daarin mee, op de tribune en op het veld.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Sakas op november 14, 2022, 18:45:40
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 18:18:09
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn  bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.

:_schater

Misschien toch eens proberen dien wief met koffers en al op de oprit te zetten  :zweep
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Treb op november 14, 2022, 18:48:41
Citaat van: papier op november 14, 2022, 18:41:07
Dat heb ik ook niet benoemd, maar bij ons zie ik ook met enige regelmaat mooie acties langskomen. Daarbij zie ik bij ons een sfeer die ook echt afhankelijk is van wat we op het veld zien. En niet is gemaakt. Tuurlijk moeten we de ploeg steunen met gezang, maar de waarde daarvan die gaat wat mij betreft omlaag als je 90min blijft zingen (dat doet men in Duitsland). Gisteren zagen we op de schermen in het stadion dat de spelers van Heerenveen klaarstonden om het veld op te komen, dat wordt gecombineerd met een opzwepend muziekje om de mensen wat op te warmen. Bij een goal een discotheek en wat gejuich gevolgd door een nummer dat niemand daar meezingt. Doe dan maar dat ongecontroleerde gejuich bij ons met het Woanskip dat wordt gedraaid maar waar door het juichen iedereen op een net-niet moment inhaakt waardoor we genoodzaakt zijn na de tune nog een keer of door te zingen. Juist dat is voor mij Cambuur, een met de heren op het veld.

We doen het samen, wat dus ook betekent dat wij met een mindere sfeer soms debet zijn aan een slappe instelling op het veld. Wisselwerking, dat is bij ons het toverwoord. De spelers moeten ons aanjagen, wij de spelers. En dat doen we niet omdat Jantje of Pietje dat zegt, dat doen we niet omdat Rein zegt dat we achter de club moeten staan. Dat doen we omdat we het zo voelen en nemen elkaar daarin mee, op de tribune en op het veld.

Mooi verwoord  :y
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Destroyer op november 14, 2022, 18:56:56
Citaat van: papier op november 14, 2022, 15:26:50
Sfeer in het uitvak was gisteren prima hoor. Waarbij ik nog wel wil benoemen dat ik het gooien van vuurwerk buiten het vak op tribune/veld absoluut afkeur.

De manier waarop ze in Heerenveen zelf de sfeer cre?ren zullen sommigen mooi vinden. Voor mij is het gezocht, te gemaakt en daarmee ook te weinig oprecht. Precies passend bij een marketingclub als Heerenveen. Slim gedaan, goed uitgevoerd maar voor mij blijft het nep. Ieder zijn meug, er zijn er voldoende die het niet met me eens zijn want ze trekken nog steeds veel bezoekers. Net zoals ik weinig heb met trommels en capo's zoals bijvoorbeeld bij FC Emmen.

Overigens kijk ik ook wel eens met jaloezie naar sommige sfeeracties bij andere clubs. De Graafschap bijvoorbeeld, zij maken echt prachtige dingen.


Die discolichten, opkomst van de spelers met dat getoeter etcetera veel te georganiseerd. Wat een poppenkast. Dan nog dat Frans Duits nummer als er gescoord is. Ik vind het niks...
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2022, 19:17:27
Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?
jongen lees eerst eens de berichten eens en ga dan reageren.
Nee,ik zal nooit en nooit overstappen naar dkv?NOOIT.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Noordcambuur op november 14, 2022, 19:23:08
Citaat van: Drumfather SCC op november 14, 2022, 17:46:11
Hij/Zij is ook zo lekker positief altijd; Dan werk je het in de hand

Maar laten we inderdaad als supporters zijnde potdomme nou eens achter elkaar en de club gaan staan
hij?.moet ik dan positief zijn waar wij als Cambuur Leeuwarden nu staan op de ranglijst.
Volg jij Cambuur wel op b.v. Twitter daar wordt veel meer negatieve meldingen gedaan dan hier op het forum.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 14, 2022, 19:23:36
Citaat van: Sakas op november 14, 2022, 18:45:40
:_schater
Misschien toch eens proberen dien wief met koffers en al op de oprit te zetten  :zweep
Dan kest stou mien wief nog niet. :_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: J.v.G. op november 14, 2022, 19:32:03
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 19:23:36
Dan kest stou mien wief nog niet. :_schater
Je bedoeld je leidinggevende :zweep
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Lore op november 14, 2022, 19:59:01
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 18:18:09
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn  bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.

:_schater


Ik heb even snel voor je gerekend, maar bij je vrouw blijven is echt aanzienlijk goedkoper!
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 14, 2022, 20:02:22
Citaat van: Lore op november 14, 2022, 19:59:01
:_schater
Ik heb even snel voor je gerekend, maar bij je vrouw blijven is echt aanzienlijk goedkoper!
Bedankt foor ut metdenken en sil dien goeie raad opvolge. :proost
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37
Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:02:16
Vlaggetjes
Disco

Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.

Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.

Wat bin ik blied met mien geel blauw hart  :)

SCC voor altied!  |:)


zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Vlampiep op november 15, 2022, 19:03:13
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37
zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................
de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen
ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen
halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater
Wat jij omschrijft is de professionele onkunde van dat soatsje van Akkrum zuid,, bij de Harkema hebben ze het beter op orde.
Iedere oprechte Cambuur supporter heeft een schijthekel aan die incestueuze skeve kopkes gemeente bij DKV.
Maar daar houdt het bij mij dan ook wel op. Laat lekker gaan en over een paar maanden krijgen ze sun echt pak op hun flikker dat de pompebleden
uut hun shirt en vlaggen springe.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Drumfather SCC op november 15, 2022, 19:43:24
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37

zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater

Weet jij waarom dit moest? Hele bus stond op z'n kop toen dat duidelijk werd...
Er waren een paar die gingen er een afslag eerder af maar het gros reed door
Was niet fijn in die ovens op wielen
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 15, 2022, 22:24:15
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37


zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater
As ut binn de perken blieft nee.
Anders.......ja.....strafbank :devil
Luister ik vind bannen persoonlijk heel erg vervelend om te doen.
We zijn hier allemaal supporters daar ben ik van overtuigd. Maar ik probeer het hier voor een ieder wel aangenaam te houden. Racisme beledigingen schelden doodswensen dat wil ik absoluut hier niet. Wat ik liever ook niet wil is dat er forumleden weglopen voor anderen. Maar dat heb ik niet in de hand. Als alle posi het opgeven tegen de negi is dit forum verloren.
Skolten heb ik gevraagd excuses te maken, hij wou dat niet en zit nu een week te brommen.
So be it.
Ik doe mn  best jongens naar eer en geweten maar leuk is het niet altijd  nee....
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: papier op november 16, 2022, 08:05:59
Citaat van: Vlampiep op november 15, 2022, 19:03:13
Wat jij omschrijft is de professionele onkunde van dat soatsje van Akkrum zuid,, bij de Harkema hebben ze het beter op orde.
Iedere oprechte Cambuur supporter heeft een schijthekel aan die incestueuze skeve kopkes gemeente bij DKV.
Maar daar houdt het bij mij dan ook wel op. Laat lekker gaan en over een paar maanden krijgen ze sun echt pak op hun flikker dat de pompebleden
uut hun shirt en vlaggen springe.

Dat het allemaal even duurt omdat het vak vol zit, soit. Maar dat men bijvoorbeeld maar 3 van de 8 poortjes in gebruik heeft bij de kaartcontrole dat vind ik echt ontzettend vervelend. Onlangs las ik op een ander medium dat NEC supporters positief waren over Cambuur, omdat ze nadat ze een hele poos in de file stonden vlot door mochten lopen in Leeuwarden. En zo lees ik meer goede dingen over onze ontvangst, ondanks dat wij wellicht het slechtste vak hebben van heel de eredivisie. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Het was allemaal net niet slecht en schandalig genoeg afgelopen zondag. Maar het staat wederom op plek een voor minst goede ontvangst in een uitvak dit seizoen.
Titel: Re: Dkv - Cambuur [13-11-22]
Bericht door: denistel op november 16, 2022, 18:34:24
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37

zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater

snapst nou waarom ik daar nooit weer kom.

of zoals een cambuur supporter zei als ik een boom was wou ik daar nog niet eens staan.