Binnenkort weer tegen onze grote vrienden. Benieuwd wanneer de verkoop start.
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 19:11:38
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
Helemaal geliek kerel, mien steunsoalen gaan dur niet eens heen. Wat stront spray, un bierke en hef voor de buis de selfde beleving as in hun varkesstal
Vorig jaar mooi potje anders
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2022, 21:44:38
Vorig jaar mooi potje anders
dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 21:49:29
dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater
:_schater
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 21:49:29
dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater
Gelukkig komen er steeds minder
Tot een minuut voor naaihuis affloot was t inderdaad leuk potje :wall :zucht ;(
Blijf het altijd een schitterende dag vinden. Hopelijk gaan we dit jaar winnen na 2x gelijk en 2x verlies in de laatste 4 eredivisiejaren.
Vd Water, Balk, Paulissen en Uldrikis in deze pot l0l
Citaat van: Bussum op oktober 18, 2022, 10:33:35
Blijf het altijd een schitterende dag vinden. Hopelijk gaan we dit jaar winnen na 2x gelijk en 2x verlies in de laatste 4 eredivisiejaren.
Vd Water, Balk, Paulissen en Uldrikis in deze pot l0l
En Schmidt? :zweep
Hoop dat ze al met de bussen bezig zijn ;(
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 19:11:38
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
ben er nog nooit geweest en dat gaat ook niet gebeuren.
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 19:11:38
kom er nooit weer laat ze verotte die stinkboeren
Je komt voor je club lijkt me, niet voor de tegenstander, maar wie ben ik...
Citaat van: Tom op oktober 18, 2022, 22:27:23
Hoop dat ze al met de bussen bezig zijn ;(
Worden weer die stadsbussen verwacht ik
Citaat van: Inferno-058 op oktober 18, 2022, 22:33:16
Je komt voor je club lijkt me, niet voor de tegenstander, maar wie ben ik...
in 35 jaar daar te veel mee gemaakt,,,2 x op bureau beland dus zag helemaal
niks waren oek andere tijden toen maar ik vind het onuitstaanbare lui en
ik gun ze mien poen voor een kaartje niet eens brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 21:49:29
dat wel maar ken die 25.000 adders niet voor mien ogen hevve :_schater
Ik heb precies hetzelfde. Slecht voor mien hart..
De kaartverkoop voor De Derby start volgende week dinsdag (25 oktober) om 10.00 uur via www.cambuurawaydays.nl.
Bij De Friese Derby dienen supporters vanuit Leeuwarden en omstreken met een verplichte buscombi af te reizen naar Heerenveen.
Vanwege de verwachte populariteit om deze uitwedstrijd te bezoeken geldt er en voorrangsregeling voor trouwe bezoekers van uitwedstrijden door middel van het loyaltysysteem.
All praktische informatie omtrent de kaartverkoop voor beide awaydays volgt morgenmiddag en dinsdagochtend.
Citaat van: Montana op oktober 19, 2022, 11:17:54
Ik heb precies hetzelfde. Slecht voor mien hart..
ik kan ook niet tegen dat volk ik kom er nooit meer?. l0l
Allemaal gewoon gaan, vak mut sws vol en kunnen onze steun goed gebruiken. Je moet toch niet willen missen dat je die boerkes allemaal ziet afdruipen na een overwinning op ze |:)
Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2022, 15:20:29
ik kan ook niet tegen dat volk ik kom er nooit meer?. l0l
Wat kan mij dat volk nou verrotten, ik kom voor mien club.
Vorig jaar was er geen voorrang met loyaliteitspunten. Want er waren minder dan 1200 uitkaarten meende ik. Inmiddels dus meer.
Citaat van: Inferno-058 op oktober 19, 2022, 16:44:52
Wat kan mij dat volk nou verrotten, ik kom voor mien club.
snap ik maar ik ken die lui niet voor mien ogen zien en dat zit heel diep
Citaat van: denistel op oktober 20, 2022, 13:51:12
snap ik maar ik ken die lui niet voor mien ogen zien en dat zit heel diep
_O_ _O_ _O_ idem, kotsvolk
Kaartverkoop is begonnen. Wel een verbetering die wachtrij maar nog steeds problemen bij sommigen.
nou het ging zo traag als dikke boere stront met vastlopen en niet verder komen in bestelmenu maar na 30 minuten inclusief digitale wachtrij is de kaart toch binnen |:)
Leuk een wachtrij en daarna weer ellende :D
Dikke (trage) ellende maar we zijn er weer bij met 6 man |:)
Wat een gejank weer over de kaarten. Heb geduld en gebruik gewoon je verstand. Er zijn echt geen 1200 met 10 punten of meer. Er is 48 uur de tijd. Wat hebben mensen toch om altijd als eerste te willen zijn.
8P
Citaat van: Galdiano op oktober 25, 2022, 11:43:27
Wat een gejank weer over de kaarten. Heb geduld en gebruik gewoon je verstand. Er zijn echt geen 1200 met 10 punten of meer. Er is 48 uur de tijd. Wat hebben mensen toch om altijd als eerste te willen zijn.
8P
Iemand met genoeg punten kan een kaartje halen voor iemand met minder dan 10 punten, dit systeem is niet helemaal waterdicht.
Inmiddels de 700 gepasseerd |:) |:)
700/1200
De laatste training in dit oude stadion voor de wedstrijd tegen dkv.
Hopelijk suveul mogelijk lui aanwezig.
Misschien weer een evenementje aanmaken via de diverse socials? |:)
Citaat van: scc-aaron op oktober 27, 2022, 11:16:03
Inmiddels de 700 gepasseerd |:) |:)
700/1200
gaat oek su traag als wat dus
Citaat van: denistel op oktober 28, 2022, 12:03:16
gaat oek su traag als wat dus
Valt wel mee, komt door het voorrangssysteem.
Als ik het goed zie zijn er nu nog 200 kaarten over en de mensen met minder dan 5 loyaliteitspunten mogen nog niet kopen.
Citaat van: Westerpark op oktober 28, 2022, 12:16:55
Valt wel mee, komt door het voorrangssysteem.
Als ik het goed zie zijn er nu nog 200 kaarten over en de mensen met minder dan 5 loyaliteitspunten mogen nog niet kopen.
Ja, gaat juist sneller dan verwacht
sorry had het verkoop schema niet gezien.... :proost
Gvd man wat een belangrijke maand komt eraan! |:)
Vrijdag MOETEN we winnen. Met een goed gevoel naar de derby (Feyenoord tussendoor maar schriftelijk afdoen).
Citaat van: Montana op oktober 31, 2022, 16:34:44
Gvd man wat een belangrijke maand komt eraan! |:)
Vrijdag MOETEN we winnen. Met een goed gevoel naar de derby (Feyenoord tussendoor maar schriftelijk afdoen).
Geen stress, 3 wedstrijden 7 punten! |:)
Ik ben al h??l blij met 4 pnt.
Vrijdag scoren en niet verliezen en dan bij dkv hopelijk met wat zelfvertrouwen een mooie pot op de mat leggen waarin we de klasse van dit elftal weer eens wat gaan zien.
Citaat van: Zuid1991 op oktober 27, 2022, 13:13:35
De laatste training in dit oude stadion voor de wedstrijd tegen dkv.
Hopelijk suveul mogelijk lui aanwezig.
Misschien weer een evenementje aanmaken via de diverse socials? |:)
toch nog een laatste training voor de thus editie?
Citaat van: Montana op oktober 31, 2022, 18:52:34
Ik ben al h??l blij met 4 pnt.
Ik ook. Gvd zin in alle 3 de wedstrijden. |:) |:)
Nog zo'n 40 kaarten beschikbaar. Uitvak is waarschijnlijk sneller uitverkocht dan afgelopen seizoen.
Apart maar deze wedstrijd leeft nog helemaal nog niet bij mij.
Bij mij ook niet. Het spel van ons is niet goed. We maken veel onnodige domme fouten. Daarnaast hebben we ook pech met de VAR de laatste tijd. Komt nog bij dat we nog een zware wedstrijd tussendoor hebben en daardoor al niet topfit aan de aftrap kunnen verschijnen. Nee, zelden zo weinig vertrouwen gehad. Dus die zullen we wel tegen de verwachtingen in gaan winnen.
Leeft altijd bij mij....
Zijn de mooiste overwinningen en de zuurste nederlagen.
Zit altijd met kippevel tijdens deze pot. Gun die lui echt helemaal niks.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 22:29:37
Leeft altijd bij mij....
Zijn de mooiste overwinningen en de zuurste nederlagen.
Zit altijd met kippevel tijdens deze pot. Gun die lui echt helemaal niks.
Idem dito
Is het niet vrij verwend dat deze wedstrijd niet leeft? We hebben deze pot jaren niet kunnen spelen omdat wij een niveau lager speelden. Elke seconde genieten van de eredivisie, zo sta ik erin. Of je er dan voor kiest wel/niet naar Abe Lenstra te gaan, dat moet je uiteraard zelf weten :D
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 22:29:37
Leeft altijd bij mij....
Zijn de mooiste overwinningen en de zuurste nederlagen.
Zit altijd met kippevel tijdens deze pot. Gun die lui echt helemaal niks.
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
ik begrijp jou wel omdat ik hetzelfde heb meegemaakt en heel toevallig ook sinds mijn achtste bij Cambuur kom. Mijn maten en mijn zoon gaan ook naar Dkv dus kan ik niet achterblijven. Maar voor je hart en vooral ook de frustratie die ik daar heb is het ook ok? om niet te gaan?
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
Als je over haat begint heb je wel een probleem. Heb dkv vrienden en zal ook tussen het thuispubliek zitten. Geen problemen mee.
Citaat van: De Gast op november 02, 2022, 19:55:29
Als je over haat begint heb je wel een probleem. Heb dkv vrienden en zal ook tussen het thuispubliek zitten. Geen problemen mee.
[/quot
Mooi dat je dat kan. Zou ik niet kunnen. Daarom kom ik er ook niet.
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
amen
Iedem hier. Ik twijfel wel elke keer om toch te gaan. Misschien volgend jaar :devil
De enige reden dat ik ga, is dat ik het niet wil missen dat we daar een overwinning pakken. Zoals die 2-3 in de laatste minuut vorig jaar. Dat was puur genot. Beetje jammer dat dat maar 2 minuten duurde.
Citaat van: De Gast op november 02, 2022, 19:55:29
Als je over haat begint heb je wel een probleem. Heb dkv vrienden en zal ook tussen het thuispubliek zitten. Geen problemen mee.
als ik daar ben is die haat nog sterker en tussen het thuispubliek? Hoedan ,,
Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:35:09
Kom al sinds mijn achtste bij Cambuur. Inmiddels in de 50. Eind jaren 80 begin jaren 90 vele uitwedstrijden bezocht. Veel meegemaakt. Inmiddels in rustig vaarwater beland en in staat tot relativeren. Maar de haat tegen die boeren is in de loop van de jaren alleen maar groter geworden. Geen uitwedstrijden bij dkv meer voor mij. Puur uit zelfbescherming.
mij niet gezien ik kom niet in die grafkelder.
En dan ben ik me zelf niet :(
Citaat van: Montana op oktober 31, 2022, 16:34:44
(Feyenoord tussendoor maar schriftelijk afdoen).
net als psv en az ?
ik reken op een spannende wedstrijd.
Toch wel apart, de enige bus die nog niet uitverkocht is, is de MI-Side bus
Het jarenlange galspuwen, walgelijke spandoeken en acties van hun zijde, de misplaatste arrogantie, het dedain richting ons... Nee, er is geen wedstrijd als deze. Ik ga er gewoon heen, naar de graftombe, niets mooiers dan daar in het hol van de tandeloze leeuw een sterke wedstrijd op de mat te leggen en 90 minuten lang vocaal de baas te zijn.
Ik kan er ook niet bij dat je fan kan zijn van zo,n kutclub. Je kunt het niet eens een voetbalclub noemen. Ik denk dat als ze er ijs in zouden gooien dat er ook precies de zelfde mensen op af zouden komen.
Citaat van: Westerpark op november 03, 2022, 11:34:02
Toch wel apart, de enige bus die nog niet uitverkocht is, is de MI-Side bus
Groot deel van de MI side heeft een SV
Citaat van: okkele op november 03, 2022, 11:10:46
net als psv en az ?
ik reken op een spannende wedstrijd.
f.noord uit das super zwaar gewoon blijft zwaar klote we die 3 dagen voor de derby hebben
Citaat van: Mike SCC op november 03, 2022, 11:47:58
Het jarenlange galspuwen, walgelijke spandoeken en acties van hun zijde, de misplaatste arrogantie, het dedain richting ons... Nee, er is geen wedstrijd als deze. Ik ga er gewoon heen, naar de graftombe, niets mooiers dan daar in het hol van de tandeloze leeuw een sterke wedstrijd op de mat te leggen en 90 minuten lang vocaal de baas te zijn.
Exact dit. Altijd dat arrogante gedrag met hun thialfpubliek. Nooit of te nimmer zullen zij een voetbalbeleving krijgen die wij hebben, daar is vast wel wat jaloezie richting ons. En dat uit zich dan in dit debiele gedrag. Reden dat ik een hekel aan hun heb is geen jaloezie naar prestatie of successen of wat dan ook, dat is puur hun achterlijke clubcultuur, de Friese volklore waar ze mee te koop lopen.
Ik heb nu al zin in deze pot! Ben benieuwd of er nog een mooie sfeeractie o.i.d. wordt geregeld vanuit Kvc of Cambuurculture.
Citaat van: maikcambuur op november 03, 2022, 14:33:10
Exact dit. Altijd dat arrogante gedrag met hun thialfpubliek. Nooit of te nimmer zullen zij een voetbalbeleving krijgen die wij hebben, daar is vast wel wat jaloezie richting ons. En dat uit zich dan in dit debiele gedrag. Reden dat ik een hekel aan hun heb is geen jaloezie naar prestatie of successen of wat dan ook, dat is puur hun achterlijke clubcultuur, de Friese volklore waar ze mee te koop lopen.
Ik heb nu al zin in deze pot! Ben benieuwd of er nog een mooie sfeeractie o.i.d. wordt geregeld vanuit Kvc of Cambuurculture.
als je wint prachtig zo niet dan sist 2.5 uur in die stinkbende tegen 25.000 van die stinkboeren
aan te zien daar bedank ik voor.. jaren 80 90 bij betalen van snacks of drinken kreeg je je
wisselgeld niet eens meer terug van die adders,,toen oek 1 x best uit de hand lopen op sun
grasveld achter 1 van de goals....man man wat een dagen waren dat daar s,morgens om 9 uur
al met de trein daar heen en dan pas s,avonds spelen.
Citaat van: denistel op november 03, 2022, 14:45:02
als je wint prachtig zo niet dan sist 2.5 uur in die stinkbende tegen 25.000 van die stinkboeren
aan te zien daar bedank ik voor.. jaren 80 90 bij betalen van snacks of drinken kreeg je je
wisselgeld niet eens meer terug van die adders,,toen oek 1 x best uit de hand lopen op sun
grasveld achter 1 van de goals....man man wat een dagen waren dat daar s,morgens om 9 uur
al met de trein daar heen en dan pas s,avonds spelen.
Klopt ik kan me voorstellen dat je daar niet meer heen wilt na alles wat er is gebeurd. Maar ik loop nog niet zolang mee, en doordat ik ben opgegroeid bij Cambuur in de jaren dat we sportief aan de afgrond stonden, vind ik het prachtig om eindelijk deze derby's fysiek mee te maken.
Citaat van: maikcambuur op november 03, 2022, 14:49:18
Klopt ik kan me voorstellen dat je daar niet meer heen wilt na alles wat er is gebeurd. Maar ik loop nog niet zolang mee, en doordat ik ben opgegroeid bij Cambuur in de jaren dat we sportief aan de afgrond stonden, vind ik het prachtig om eindelijk deze derby's fysiek mee te maken.
vooral ook blijven doen kom er zelf al 53 jaar dus alles wel mee gemaakt maar mooi
dat er ook weer fanatieke jeugdigen zijn.
vroeger zelf mede mi-side opgericht en toen kon bijna alles met de trein waren
mooie tijden. 94 man de cel in in zwolle,, een wc uit de trein richting raalte voor
de beker mooie reisjes naar schiedam wageningen en zelfs amersfoort en ooit
haarlem - cambuur toen gullit nog bij haarlem speelde.
Citaat van: Inferno-058 op november 03, 2022, 13:18:13
Groot deel van de MI side heeft een SV
valt wel mee hoor.
Uitverkocht |:)
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2022, 16:49:46
valt wel mee hoor.
Nou echt niet, er zijn na Utrecht flink wat bij gekomen
Citaat van: maikcambuur op november 03, 2022, 14:33:10
Exact dit. Altijd dat arrogante gedrag met hun thialfpubliek. Nooit of te nimmer zullen zij een voetbalbeleving krijgen die wij hebben, daar is vast wel wat jaloezie richting ons. En dat uit zich dan in dit debiele gedrag. Reden dat ik een hekel aan hun heb is geen jaloezie naar prestatie of successen of wat dan ook, dat is puur hun achterlijke clubcultuur, de Friese volklore waar ze mee te koop lopen.
Ik heb nu al zin in deze pot! Ben benieuwd of er nog een mooie sfeeractie o.i.d. wordt geregeld vanuit Kvc of Cambuurculture.
sfeeractie van onze kant willen de boeren zoveel mogelijk tegen houden vorige editie waren ze al bang voor stickers ja die vieze folklore normaal draaien ze daar zgn popmuziek maar als wij daar komen is t alleen maar gurbe en sikke wat ze draaien :rodekaart nou ja we gaan t weer beleven |:) |:)
Citaat van: denistel op november 03, 2022, 14:45:02
als je wint prachtig zo niet dan sist 2.5 uur in die stinkbende tegen 25.000 van die stinkboeren
aan te zien daar bedank ik voor.. jaren 80 90 bij betalen van snacks of drinken kreeg je je
wisselgeld niet eens meer terug van die adders,,toen oek 1 x best uit de hand lopen op sun
grasveld achter 1 van de goals....man man wat een dagen waren dat daar s,morgens om 9 uur
al met de trein daar heen en dan pas s,avonds spelen.
dat die caravan met koffie daar om werd gooit 8)
Hoe vet zou het zijn als er tijdens een derbyweekend een groot feest wordt georganiseerd op zaterdagavond om met alle Scc maten bij elkaar te komen en te feesten? Wellicht een idee voor betrokkennen die meelezen? Ik ben zeker bereid tot helpen in de voorbereiding. En daarbij, hoop ik ook op oproepen social media voor laatste training. Het spontane is er toch al vanaf, dus dan maar een oproep.
Citaat van: thankyou op november 04, 2022, 10:57:52
Hoe vet zou het zijn als er tijdens een derbyweekend een groot feest wordt georganiseerd op zaterdagavond om met alle Scc maten bij elkaar te komen en te feesten? Wellicht een idee voor betrokkennen die meelezen? Ik ben zeker bereid tot helpen in de voorbereiding. En daarbij, hoop ik ook op oproepen social media voor laatste training. Het spontane is er toch al vanaf, dus dan maar een oproep.
dat is heel zeker een vet idee maar ik denk dat dat overal word verboden
Die Tom Egberts presteerde het net om te zeggen: "Volgende week staat er oa de Rotterdamse derby Feyenoord- Excelsior op het programma". Man o man dan weet je toch niet waar je mee bezig bent als voetbalpresentator (eigenlijk wist ik dit wel maar toch)
Ik bedoel dus geen woord over de derby der derbys SCC-DKV
Citaat van: V-man op november 06, 2022, 20:01:07
Die Tom Egberts presteerde het net om te zeggen: "Volgende week staat er oa de Rotterdamse derby Feyenoord- Excelsior op het programma". Man o man dan weet je toch niet waar je mee bezig bent als voetbalpresentator (eigenlijk wist ik dit wel maar toch)
Viel mij ook op, de.legendarische derby F - exc :_schater
Kijk enorm op tegen deze wedstrijd.
Wordt een kansloos verhaal. :|
Tuurlijk niet. Heb er wel een goed gevoel bij.
We hebben verdomme met 3-0 gewonnen van PSV. We zijn tot alles in staat! Maarja.. soms ook tot niks. Maar zondag gaat het anders.
Is een wedstrijd op zich. Met de juiste instelling en energie is er veel mogelijk, die lui hebben ook geen wonderploeg.
Het omkeerpunt moet toch een keer komen. Geen betere wedstrijd om dat te doen dan deze.
Een mooie wedstrijd om te laten zien, dat Cambuur echt wel kan ballen.
Winst geeft veel energie, om positief te werken aan de 2e helft van de competitie.
Citaat van: PePe op november 07, 2022, 17:39:20
Een mooie wedstrijd om te laten zien, dat Cambuur echt wel kan ballen.
Winst geeft veel energie, om positief te werken aan de 2e helft van de competitie.
Ik help het je hopen.
Voetballen zijn de spelers niet verleerd, maar teveel spelers worstelen met een mentale en vorm crisis. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit als je uitslag tegen PSV bedenkt. |:)
Virginnia, Sai, Bergsma, Paullissen en Bangura halen hun niveau wel? nu nog een aanvaller die zijn vorm terugvind dan maken we best kans.
die lui waren dit weekend ook maar weer matig ze winnen wel
maar we zijn zeker niet kansloos daar
Vorig seizoen net voor de winter eindigde onze topreeks tegen die lui. Dan moet het dit seizoen maar andersom |:)
Begint toch al wel te kriebelen en dan neemt de hoop ook een prima resultaat ook gelijk weer toe? |:)
Die boeren zondag maar weer laten zien hoe je sfeer maakt, gass
Citaat van: Inferno-058 op november 07, 2022, 21:52:21
Die boeren zondag maar weer laten zien hoe je sfeer maakt, gass
Moet zeggen dat we dat niet echt top doen de laatste tijd, hopelijk maakt dit ook bij ons als supporters wat los op een positieven manier. En hopelijk blijft een vervelende actie met walgelijke spandoeken danwel kadavers uit dit keer.
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft :_spank
Citaat van: Mike SCC op november 08, 2022, 12:48:34
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft :_spank
Die gozer is nog steeds boos dat hij Doke niet uit de basis kon spelen. Dat lijkt me echt een ongekend simpele gozer waarvan het maar goed is dat hij kan voetballen. Al sluit ik niet uit dat hij binnen 10 jaar na z'n carri?re alles al heeft verbrast.
Citaat van: papier op november 08, 2022, 13:03:55
Die gozer is nog steeds boos dat hij Doke niet uit de basis kon spelen. Dat lijkt me echt een ongekend simpele gozer waarvan het maar goed is dat hij kan voetballen. Al sluit ik niet uit dat hij binnen 10 jaar na z'n carri?re alles al heeft verbrast.
Dat ventje kan overigens wel goed voetballen, maar vergeet dat hij daar ook passant is en na verloop ook weer ergens anders gaat voetballen en daar dan zijn reet afveegt met een Friese vlag. Goed met zijn beentjes maar te weinig tussen zijn oren. :R
Laten we massaal naar de laatste training gaan zaterdag om 10.30 uur!
Het gaat sportief effe wat minder.
Maar dit is d? wedstrijd waar we ut misschien weer kunnen omdraaien!
Bovendien, :0= wij zijn Cambuur!
.
Citaat van: papier op november 08, 2022, 13:03:55
Die gozer is nog steeds boos dat hij Doke niet uit de basis kon spelen. Dat lijkt me echt een ongekend simpele gozer waarvan het maar goed is dat hij kan voetballen. Al sluit ik niet uit dat hij binnen 10 jaar na z'n carri?re alles al heeft verbrast.
Van Ewijk. Grotte waffel en irritant ventje. Maar daar lopen er wel meer van rond bij dkv
Net de samenvatting teruggekeken. Wat een middag.... laatste secondes ff vergeten, dit jaar gaat 'ie goed vallen |:)
Zin aaannnn |:) |:) |:)
Citaat van: michello op november 08, 2022, 13:24:37
Van Ewijk. Grotte waffel en irritant ventje. Maar daar lopen er wel meer van rond bij dkv
Samen met van hooijdonck de twee grootste downies daar
Citaat van: michello op november 08, 2022, 13:24:37
Van Ewijk. Grotte waffel en irritant ventje. Maar daar lopen er wel meer van rond bij dkv
dat hevve wij helaas wel te weinig he.
Citaat van: De Gast op november 07, 2022, 15:42:05
Tuurlijk niet. Heb er wel een goed gevoel bij.
We hebben verdomme met 3-0 gewonnen van PSV. We zijn tot alles in staat! Maarja.. soms ook tot niks. Maar zondag gaat het anders.
Goed gevoel bij? We kunnen amper een goal maken! We gaan zwaar vernederd worden. Ik kijk er zwaar tegen op.
Citaat van: Ollie op november 08, 2022, 13:53:00
Samen met van hooijdonck de twee grootste downies daar
Als dat downies zijn wat zijn onze spelers dan wel niet?
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:40:01
Goed gevoel bij? We kunnen amper een goal maken! We gaan zwaar vernederd worden. Ik kijk er zwaar tegen op.
Dou hoopst daar ook heel erg op. Dat weet ik wel zeker, kest mooi zondagmiddag dien negatieve verhaal hier weer doen. Met et pikkie in de hand met een foto van Foppe
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:45:39
Als dat downies zijn wat zijn onze spelers dan wel niet?
:zucht
Kruisje bij de Toto staat weer op de 1 zeker?
Citaat van: denistel op november 08, 2022, 18:18:26
dat hevve wij helaas wel te weinig he.
Wel meer dan vorig seizoen, zie Balk
Citaat van: Mike SCC op november 08, 2022, 12:48:34
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft :_spank
Hier kon ie het niet maken en daar is hij de anti-cambuur frontman. Wat een stakker ben je dan. Die mogen ze wel even aanpakken. En die gaan wij als supporters hopelijk ook even aanpakken in de return. Fluitconcert 90 min lang voor die gast.
Net even het item van OF gezien met Paulissen en die speler van dkv. En dan denk je bij het zien van die goal van Uldrikis; hoe kan het verval zo groot zijn :|
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:45:39
Als dat downies zijn wat zijn onze spelers dan wel niet?
grootste zielige figuur ben jij... :R
Citaat van: De Gast op november 08, 2022, 20:08:33
Hier kon ie het niet maken en daar is hij de anti-cambuur frontman. Wat een stakker ben je dan. Die mogen ze wel even aanpakken. En die gaan wij als supporters hopelijk ook even aanpakken in de return. Fluitconcert 90 min lang voor die gast.
Jonkje wat een gelul. Bewaar alle positieve energie voor het aanmoedigen van onze mannen in plaats van alle aandacht aan die loser te besteden.
Lekker laten gaan.
Citaat van: D.H.Skolten op november 08, 2022, 18:45:39
Als dat downies zijn wat zijn onze spelers dan wel niet?
En wat te zeggen van sommige forumleden...... :X
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 08, 2022, 20:47:26
En wat te zeggen van sommige forumleden...... :X
Hier ga je de downies echt te kort doen kerel.
Citaat van: Mike SCC op november 08, 2022, 12:48:34
Zag v. Ewijk met een anti-Cambuurvlag zwaaien na afloop van de wedstrijd tegen Excelsior dit weekend. Bij hem hoeven ze niet in te houden wat mij betreft :_spank
dit mannetje is zo gefrustreerd vorig seizoen ook al er zit zo?n haat bij hem.
Hij walgt van Cambuur.
Deze moet je zo uitdagen dat hij tegen rood aan zit. :(
Die rode kaart had hij in de vorige wedstrijd in Leeuwarden ook al verdiend.
Vorig jaar overtuigd dat we van DKV gingen winnen. Wij id flow en DKV was echt heel slecht.
1 rode kaart en een penal later was t sprookje voorbij.
Nu zit DKV id flow en bakken wij er niets van.
1 + 1 =
WIJGAANWINNEN!
Omdat het nu om de punten gaat en niet om het spel, denk ik dat we ook re?el moeten zijn en moeten kijken naar de sterkte van de tegenstander.
Van Ewijk is qua intellect zeer beperkt, maar met z'n drive voetballend (eerlijk is eerlijk) wel sterk.
Zouden we hem niet moeten bestrijden en bespelen (lees: opfucken) door Bangura op hem te zetten?
Sai als aanvallende linksback, Doke bespeelt Sarr (net als tegen Gakpo) en Tol redt zich wel met Hooidonk.
Paulissen zuigen tegen Haye, dan zijn we al een heel eind.
Citaat van: SCC op november 09, 2022, 21:15:01
Omdat het nu om de punten gaat en niet om het spel, denk ik dat we ook re?el moeten zijn en moeten kijken naar de sterkte van de tegenstander.
Van Ewijk is qua intellect zeer beperkt, maar met z'n drive voetballend (eerlijk is eerlijk) wel sterk.
Zouden we hem niet moeten bestrijden en bespelen (lees: opfucken) door Bangura op hem te zetten?
Sai als aanvallende linksback, Doke bespeelt Sarr (net als tegen Gakpo) en Tol redt zich wel met Hooidonk.
Paulissen zuigen tegen Haye, dan zijn we al een heel eind.
de idee?n zijn er wel iig. Bangura opeens linksbuiten..
Geen slecht idee. Ik dacht aan Sambissa op de linksbuiten (en vd Water rechts).
Citaat van: SCC op november 09, 2022, 21:15:01
Omdat het nu om de punten gaat en niet om het spel, denk ik dat we ook re?el moeten zijn en moeten kijken naar de sterkte van de tegenstander.
Van Ewijk is qua intellect zeer beperkt, maar met z'n drive voetballend (eerlijk is eerlijk) wel sterk.
Zouden we hem niet moeten bestrijden en bespelen (lees: opfucken) door Bangura op hem te zetten?
Sai als aanvallende linksback, Doke bespeelt Sarr (net als tegen Gakpo) en Tol redt zich wel met Hooidonk.
Paulissen zuigen tegen Haye, dan zijn we al een heel eind.
Ja, waarom niet want als blijkt dat het niet lekker uitpakt, kun altijd de zaak weer omzetten.
Mag toch hopen dat we gewoon 433 gaan spelen.
Virginia
Sai, Tol, Bergsma, Bangura
Hoedemakers, Paulissen, Breij
Sambissa, Boere, Mambimbi
Prima opstelling alleen Balk voor Mambimbi.
Maar vd Water gaat natuurlijk spelen. Zonde voor Sambissa want die gun ik het wel.
Vd kaam voor hoedemakers
Citaat van: sk13 op november 10, 2022, 23:04:25
Vd kaam voor hoedemakers
Iemand die t snapt, van Kaam is in vorm, Hoed totaal niet
Tegen die boeren heb je fysiek sterke spelers nodig en geen jonkjes zoals Van Kaam.
Citaat van: wiekie1969 op november 11, 2022, 02:02:01
Tegen die boeren heb je fysiek sterke spelers nodig en geen jonkjes zoals Van Kaam.
Als je voerballend zo technisch en wendbaar bent als middenvelder, maakt het niet uit als je fysiek minder bent dan een tegenstander..
Van Kaam moet altijd spelen!
Hun middenveld bestaat uit fijne voetballers, geen houthakkers meer (zoals in het verleden De Roon en v/d Berg), dus daar mag je best wat voetballend vermogen tegenover zetten. Hoedemakers heeft het momenteel niet, Van Kaam is zeer comfortabel aan de bal. Ik zou echter met beiden spelen, met 2 controleurs.
Citaat van: Zuid1991 op november 11, 2022, 07:07:39
Als je voerballend zo technisch en wendbaar bent als middenvelder, maakt het niet uit als je fysiek minder bent dan een tegenstander..
Van Kaam moet altijd spelen!
Alsof we ?berhaupt een fysiek alternatief hebben voor die positie :D
Citaat van: papier op november 11, 2022, 09:14:47
Alsof we ?berhaupt een fysiek alternatief hebben voor die positie :D
Je geeft dus zelf al antwoord ;)
Dus van Kaam. Voetballend op dit moment beter dan al onze middenvelders.
Morgen allemaal naar de training om SCC alvast te steunen!
Citaat van: V-man op november 11, 2022, 20:53:31
Morgen allemaal naar de training om SCC alvast te steunen!
Juist! :0= ALLEMAAL KOMME!
https://www.youtube.com/watch?v=tmGIxE7cdLs
Ik verwacht de volgende opstelling; Virginia; van Wermeskerken, Tol, Mac-Intosch, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, Paulissen, van Kaam; Uldrikis en Mambimbi.
Speciaal bericht uit Shanghai:
https://twitter.com/sietsedejong_/status/1591435041036718080 |:)
GASSSS MORGEN!! _O_
Mooie training!
En nou maar afwachten wat de mannen morgen kunnen brengen.
Citaat van: J.v.G. op november 12, 2022, 15:03:05
Ik verwacht de volgende opstelling; Virginia; van Wermeskerken, Tol, Mac-Intosch, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, Paulissen, van Kaam; Uldrikis en Mambimbi.
Kaam ok, maar toch niet Uldrikis en Mambimbi.
De 5-3-2 was zo slecht nog niet. Misschien inderdaad aanhouden. Maar dan met Kaam dit keer en Sambissa en Water voorin.
Anders 4-4-2 met Breij en Kaam op de midden en Sambissa en Water voorin.
Citaat van: De Gast op november 12, 2022, 15:39:48
Kaam ok, maar toch niet Uldrikis en Mambimbi.
De 5-3-2 was zo slecht nog niet. Misschien inderdaad aanhouden. Maar dan met Kaam dit keer en Sambissa en Water voorin.
Anders 4-4-2 met Breij en Kaam op de midden en Sambissa en Water voorin.
Die twee hebben vaker 5-3-2 gespeeld en verwacht dat ze in deze wedstrijd iets extra's kunnen brengen.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit 1 van de minst leuke wedstrijden.
At die lui scoren dan die blije klieren op mien skerm. Niks aan.
Citaat van: Treb op november 12, 2022, 18:38:54
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit 1 van de minst leuke wedstrijden.
At die lui scoren dan die blije klieren op mien skerm. Niks aan.
klopt dat heb ik ook ik kan dat volk wel :R
Citaat van: Treb op november 12, 2022, 18:38:54
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit 1 van de minst leuke wedstrijden.
At die lui scoren dan die blije klieren op mien skerm. Niks aan.
En als je zelf scoort ben je zielsgelukkig. Andere kant van de medaille.
Citaat van: Inferno-058 op november 12, 2022, 19:42:36
En als je zelf scoort ben je zielsgelukkig. Andere kant van de medaille.
Niet vaak zo hard geschreeuwd als op 1 mei dit jaar, of bij de 2-2 in 2015.
We gaan morgen gewoon winnen...!
Vandaag genoten bij de training! Mooi al die luitjes die toch maar de gang naar het stadion maakten. Al dan niet met een fakkel in de kontzak. Hoop dat we allemaal morgen i.d.d. zielsgelukkig binne! Cambuur is en blieft de club!
Fantastische opkomst met suveul passie bij onze supporters! |:)
Mien gevoel seit: wij gaan winnen morgen!!!!!!
Er is geen beter moment om te winnen dan nu. Winst zou zo'n boost geven... De club & de stad hebben dit echt even nodig.
Het eerste Ultee effect!!
mooi om terug te zien.
het uitschakelen van van der berg , het genie van slot , de passie van henk , beelden van de training voor de wedstrijd , die geweldige eerste 8 minuten , de normale arbitrage.
Hoe laat gaan de bussen weg?
Gaan ze via de haak?
Al die supporters die naar dkv gaan wens ik heel veel succes toe en neem de punten mee.
Kunnen we eind van de middag nog een feestje vieren op het cambuurplein.
We willen meer scoren. Maar hoe ga je meer scoren? Andere tactiek of andere spelers? En hebben we donderdag ook afscheid genomen van het Cambuur voetbal van Henk? Ben benieuwd vanmiddag.
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 08:37:39
Hoe laat gaan de bussen weg?
Gaan ze via de haak?
waar we langs gaan is niet duidelijk. Ik zit in cluster 2 en die vertrekt om 13 uur
Citaat van: De Gast op november 13, 2022, 08:56:20
We willen meer scoren. Maar hoe ga je meer scoren? Andere tactiek of andere spelers? En hebben we donderdag ook afscheid genomen van het Cambuur voetbal van Henk? Ben benieuwd vanmiddag.
Hoe krijgen wij sommige goals tegen? Penalties, eigen goals, keepersfouten... soms zit het ook gewoon mee ... valt 'ie een keer binnen uit een corner. Ik denk dat we een overwinning kunnen stelen als we de nul weten te houden.
Hopen op een goede dag van de scheidsrechter en VAR, maar bovenal van onze jongens. Uiteindelijk moeten de 11 op het veld het gaan doen. Wij zijn er voor de volle steun, 90 minuten lang! |:)
Hopelijk is er nog even flink getraind op de voorzetten en het afronden.
Succes voor degenen die naar die hooischuur gaan.
vorige editie gingen we wel over de haak sneu voor de mensen die toen bij goutum stonden
vooraf zou ik tekenen voor een punt maar met een 0-1 overwinning door een eigen doelpunt van van ewijk kan mijn zondag niet meer stuk en ga ik een fantastische verjaardag tegemoed :_schater
Citaat van: nee,wel? op november 13, 2022, 10:13:04
vooraf zou ik tekenen voor een punt maar met een 0-1 overwinning door een eigen doelpunt van van ewijk kan mijn zondag niet meer stuk en ga ik een fantastische verjaardag tegemoed :_schater
van Ewijk :rodekaart
Balk op v Ewijk laten spelen dan kun je in ieder geval nog wat geld winnen door geld in te zetten op :rodekaart :zweep
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 10:30:37
Balk op v Ewijk laten spelen dan kun je in ieder geval nog wat geld winnen door geld in te zetten op :rodekaart :zweep
Voor allebei :wall
Beetje laat, maar waar en hoe laat vertrekken de spelers?
Kippenvel die film
Citaat van: Lore op november 13, 2022, 11:45:22
Beetje laat, maar waar en hoe laat vertrekken de spelers?
12:30 WTC
Winnen of verliezen, het maakt allemaal geen fuck uit. Tranen in de ogen bij het WTC. Wat een club hewwe wij.
Afmaken die boertjes l0l
En wederom een waardeloze opstelling om te beginnen.
Citaat van: AL op november 13, 2022, 13:23:47
En wederom een waardeloze opstelling om te beginnen.
klopt wordt heel snel tijd dat Sjors het overneemt.
Het maakt op dit moment niet zo heel veel uit wie er voorin staan... niemand maakt het echt waar.
Ook als Mambimbi, Uldrikis , Breij of Balk had mogen starten, was er dezelfde kritiek geweest.
v Kaam niet fit om te starten, dat is jammer.
Wel vertrouwen in Boere. vd Water krijgt wel heel erg veel krediet... .
Het zal wel spelen op de nul worden en hopen op een bevlieging.
Gewoon zo beginnen als tegen Feyenoord toen het omgezet werd naar 433.
De verdedigers van Hoerenveen kunnen de 1e helft ligstoel wel meenemen.
Weer Jacobs en vd Water, ik kan er echt niet bij.
Nou dan maar 0-2 Jacobs en vd Water haha.
Jacobs kan het niveau niet aan. Je speelt gewoon met 1 man minder.
Citaat van: AL op november 13, 2022, 13:23:47
En wederom een waardeloze opstelling om te beginnen.
we wachten in spanning op jouw opstelling.
Citaat van: okkele op november 13, 2022, 13:46:52
we wachten in spanning op jouw opstelling.
Heb ik toch al aangegeven.
Zelfde als tegen Feyenoord toen het omgezet werd naar 433.
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 13:44:05
Jacobs kan het niveau niet aan. Je speelt gewoon met 1 man minder.
zal je zien dat hij vandaag scoort.
Citaat van: AL op november 13, 2022, 14:04:13
Heb ik toch al aangegeven.
Zelfde als tegen Feyenoord toen het omgezet werd naar 433.
En dan in het mes lopen? 4-2-4 kan de laatste 20 minuten wel indien nodig.
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 14:14:05
zal je zien dat hij vandaag scoort.
En de wedstrijd van zijn leven speelt.
Mannen de TS/spelers lezen hier ook mee en denken jullie dat het de club helpt om ze af te branden? En de spelers stellen hun zelf niet op, de TS doet dat nog steeds! Wat positiviteit kan geen kwaad lijkt me een gebrek aan vertrouwen doet veel met een speler.
Zojuist Verbeek gehoord dat je in Leeuwarden op donderdagavond geen biertje in Leeuwarden kunt drinken ivoor de derby. Wat een kootzak.
Citaat van: Bens op november 13, 2022, 14:25:39
Zojuist Verbeek gehoord dat je in Leeuwarden op donderdagavond geen biertje in Leeuwarden kunt drinken ivoor de derby. Wat een kootzak.
Context?
Lekker slim weer typisch SCC
En bedankt uitvak
Domme onnodige actie dit van het uitvak. Staan weer mooi voor lul.
Wat een mongolen weer.
Had dat dan tijdens het volkslied gedaan. Hadden die lui dan gefloten
Citaat van: Bens op november 13, 2022, 14:25:39
Zojuist Verbeek gehoord dat je in Leeuwarden op donderdagavond geen biertje in Leeuwarden kunt drinken ivoor de derby. Wat een kootzak.
en er waren van die forumleden die hem als trainer bij Cambuur Leeuwarden willen zien.
HOPPPAAAA Jacobs!!
Wat een moment om weer een goal te maken
Jaaaaa!!!! Mooiste moment om een einde te maken aan de doelpunten droogte. En dan ook nog Jacobs die al weken niet in vorm is.
Kom op mannen!!! Nu doorpakken.
Jacobs :zweep
Mooi voorbereidend werk ook van eerst Boere en dan Bangura. Prima afgemaakt door Jacobs |:)
Had gewoon de 2e moeten zijn Jacobs..
Jacobs... wat doe je :|
Zonde! Wel een hele beste tackle van Paulissen daarna. Die snapt ?t!
Virginia.. godverdomme.
Dacht dat de blunders er wat uit waren ondertussen.. zo zonde had gewoon 0-2 moeten staan
Waarom nou weer zo?n blunder.
Citaat van: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:14:48
Dacht dat de blunders er wat uit waren ondertussen.. zo zonde had gewoon 0-2 moeten staan
dan moet je ze wel maken en zeker in deze belangrijke wedstrijd.
Van der water bakt er weinig van, kan wel worden gewisseld in de rust. Zie ook graag van Kaam op het middenveld om er iets meer voetbal in te brengen. Maar weet niet hoe fit hij is.
Zo zonde dit, we hadden op 0-2 moeten staan.
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 15:14:02
Virginia.. godverdomme.
Mac-Intosch laat zich ook makkelijk aftroeven..
Citaat van: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 15:24:38
Van der water bakt er weinig van, kan wel worden gewisseld in de rust. Zie ook graag van Kaam op het middenveld om er iets meer voetbal in te brengen. Maar weet niet hoe fit hij is.
Helemaal eens. Kaam indien mogelijk erbij en v/d Water eraf, die kan het voetballend en conditioneel lang niet aan
Geven bijna niks weg en zijn in de counter zo nu en dan heel gevaarlijk. Vd Water wederom de minste, hem aanspelen staat gelijk aan balverlies.
Viginnia keept altijd met risico, haalt daardoor ook al weken veel weg. Wel klote dat het dan net deze wedstrijd misgaat.
Jacobs mag die bal nooit missen , dat was een veel grotere fout.
Vechtlust is er wel, bij vlagen ook weer leuke combinaties.
Breij voor vd Water hoop ik.
Mankeert niet veel aan toch.
Geven op ??n fout vd keeper na niks weg.
En maken ?indelijk een goal.
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 15:33:06
Mankeert niet veel aan toch.
Geven op ??n fout vd keeper na niks weg.
En maken ?indelijk een goal.
Klopt. Maar Jacobs moet wel zn tweede maken natuurlijk, wat deed ie daar? Hoeft m alleen maar in te tikken.
Leek wel of z'n rechter poat in een molshoop vastzat zodat hij de bal met links verkeerd raakte
Citaat van: Specuveter op november 13, 2022, 15:33:06
Mankeert niet veel aan toch.
Geven op ??n fout vd keeper na niks weg.
En maken ?indelijk een goal.
klopt kerel we moeten vandaag voor de 3 punten gaan verdomme.
Citaat van: fred op november 13, 2022, 15:35:54
Leek wel of z'n rechter poat in een molshoop vastzat zodat hij de bal met links verkeerd raakte
ja die had erin gemoeten maar dat doelpunt wel mooi hoor :thumbsup
Boere is prima maar heeft totaal geen steun. Zo jammer.
Ik ben niet zo van het afbranden van spelers, maar misschien wordt het tijd om vd Water te wisselen..
Tijd om te wisselen.
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 15:53:50
Boere is prima maar heeft totaal geen steun. Zo jammer.
Ben je van de Boere fanclub?????????????
Uldrikus kreeg ook wedstrijden geen steun
Ik had Breij gebracht voor Water.
We raken langzaam de kluts kwijt. Hoofd koel houden en blijven voetballen.
Citaat van: Leeuwarder94 op november 13, 2022, 16:04:56
We raken langzaam de kluts kwijt. Hoofd koel houden en blijven voetballen.
Dat wordt steeds lastiger
Je kunt nog 4 keer wisselen, je ziet dat bepaalde spelers er doorheen zitten, waarom gebeurt dat niet
Zou Breij brengen voor wat extra energie.
Wat een kut keeper!!
wat een (kut) keeper
Maar geen filmpjes meer maken.
Vooral niet eerder wisselen Gvd . Je ziet toch dat ze kapot zijn
Over en uit
Pffff
Weg met die keeper!!! :O
WIJ HEBBEN NIETS TE ZOEKEN IN DE EREDIVISIE! WAT EEN SLAPPE HAP! WAT EEN STEL MIETJES!
Wat zetten die spelers ons supporters weer voor lul.
Laten we de goal van Jacobs maar als incident beschouwen ?
Compleet falen van de TS alweer
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:18:15
WIJ HEBBEN NIETS TE ZOEKEN IN DE EREDIVISIE! WAT EEN SLAPPE HAP! WAT EEN STEL MIETJES!
Wat zal jij blij zijn als we gedegradeerd zijn.
We hebben BOERE, de TOPPER
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:20:25
Wat zetten die spelers ons supporters weer voor lul.
dat hebben ze andersom ook al gedaan
Maar het komt goed jongens, want Sjors Ultee komt eraan voor langere termijn. Niemand wil hem hebben dus mag hij bij ons aan de slag, ongelooflijk!
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:20:58
Wat zal jij blij zijn als we gedegradeerd zijn.
Donder op joh mongool
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:22:26
Donder op joh mongool
ban! nu, helemaal klaar met jou. Je bent er niet bij de 0-1, maar staat vooraan als het tegenzit. Aasgier
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:21:51
Maar het komt goed jongens, want Sjors Ultee komt eraan voor langere termijn. Niemand wil hem hebben dus mag hij bij ons aan de slag, ongelooflijk!
Jij bent we de allergrootste IDIOOT hier op dit forum
Te laat gewisseld vind ik, zeker als je je bedenkt dat je donderdag nog hebt gespeeld. Je kunt gewoon 5 frisse spelers brengen. Ja, nu staan we achter, nu is het te laat.
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 16:22:26
Donder op joh mongool
Kan deze GEK niet opgenomen worden
Ik vind het gewoon g?nant dit, het is werkelijk niets met niets. Geen speler die zijn niveau haalt, te weinig passie, geen bal die aankomt en ga zo maar door. Pfff. Ik hoop dat Zulte dit nog aan de praat krijgt
Ook stoppen met 5-3-2
Skolten als je niet snel je excuses aanbied voor die mongool uitspraak van je vlieg je een week van het forum. En bij de volgende misdraging 2 weken.
Man doe toch normaal tegenover je medesupporters.
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:26:44
Ook stoppen met 5-3-2
Die hele 532 slaat nergens op. Wat een anti voetbal
Uithuilen en na de winterstop hopelijk een frisse start maken.
Uldrikis, man man man wat een handelingssnelheid heeft die man? Ongelofelijk op dit niveau.
Citaat van: NRG op november 13, 2022, 16:29:32
Uithuilen en na de winterstop hopelijk een frisse start maken.
Gek genoeg heb ik er nog alle vertrouwen in.
|:)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 16:28:55
Skolten als je niet snel je excuses aanbied voor die mongool uitspraak van je vlieg je een week van het forum. En bij de volgende misdraging 2 weken.
Man doe toch normaal tegenover je medesupporters.
Ik heb het niet snel, maar van die Skolten zijn kut reacties word ik altijd wat agressief.
En Wiekie kan er ook wat van
We verliezen weer een wedstrijd door persoonlijke fouten... 100% kansen missen en te vaak een goal weggeven.
Dan maakt het systeem of wie je opstelt of wisselt niets uit.
Spelen om niet te verliezen.
Onthutsend zwakke 2e helft en onbegrijpelijke en late wissels.
Leuk dat Virginia de laatste tijd goed keepte, maar wat een punten heeft hij ons gekost zeg.
Citaat van: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:31:02
Ik heb het niet snel, maar van die Skolten zijn kut reacties word ik altijd wat agressief.
En Wiekie kan er ook wat van
Die komt straks nog even zn gal spuwen.
Die korte eerste seizoenshelft en de lange winterstop is een gelukje voor ons. Nu heb je nog 20 wedstrijden te gaan straks en kun je met een aantal nieuwe spelers en de nieuwe trainer echt aan de slag.
Citaat van: AL op november 13, 2022, 16:31:46
Spelen om niet te verliezen.
Onthutsend zwakke 2e helft en onbegrijpelijke en late wissels.
Leuk dat Virginia de laatste tijd goed keepte, maar wat een punten heeft hij ons gekost zeg.
Ik zei het ook in 1 van onze apps. Deze man pakt ook wel eens wat, maar kost wel vaak punten.
Stevens pakte meer punten dan hij weggaf
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 16:31:37
We verliezen weer een wedstrijd door persoonlijke fouten... 100% kansen missen en te vaak een goal weggeven.
Dan maakt het systeem of wie je opstelt of wisselt niets uit.
klopt helemaal de persoonlijke fouten moeten eruit en er moet zeker aanvallende versterkingen erbij.
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:26:44
Ook stoppen met 5-3-2
Eens, levert niets extra. Ontzettend zuur dit, maak je de 0-2 dan zit je goed. Na de 1-1 niets meer gecreerd en alleen maar tegenhouden. Van der Water heb ik lang proberen te verdedigen, maar maakt continue de verkeerde keuze lijkt het wel. Hoedemakers vind ik ook geen schim meer van wat hij was. Mag wat mij betreft in de winter verkocht worden en dan maar met van Kaam, Maulun en Paulissen op het middenveld. Voorin moet er veel gebeuren. Gelukkig nu een lange winterstop..
Wel weer ??n lichtpuntje we hebben weer eens gescoord.
Weer Jacobs die niet de tweede scoort en dan die Virginia weer... Hou op man met die huurkeepers.
Die mcintosh nooit weer opstellen aub
Beide goals (mede) zijn fout.
Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2022, 16:36:56
Wel weer ??n lichtpuntje we hebben weer eens gescoord.
:_schater
Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 16:37:20
Weer Jacobs die niet de tweede scoort en dan die Virginia weer... Hou op man met die huurkeepers.
We hebben wel eens betere huurspelers gehad dan onze keeper, Mambimbi en Balk
Citaat van: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:39:30
We hebben wel eens betere huurspelers gehad dan onze keeper, Mambimbi en Balk
En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen :)
Citaat van: EdsjeSCC op november 13, 2022, 16:39:30
We hebben wel eens betere huurspelers gehad dan onze keeper, Mambimbi en Balk
stuur deze 2 spelers terug naar hun huidige werkgever .
Citaat van: fred op november 13, 2022, 16:42:10
En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen :)
klopt deze strikje er omheen en doeiiiii.
Citaat van: fred op november 13, 2022, 16:42:10
En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen :)
Wat een prutser :_schater, zelden zo?n slechte voetballer gezien.
Citaat van: fred op november 13, 2022, 16:42:10
En wat te denken van onze duurste speler ooit.
Speciaal uit de USA overgekomen :)
Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!
Gaat goedkomen! En misschien hebben we vandaag verloren van die arrogante jankbekken, het Cambuur gevoel pakt niemand ons af.
Van der Water valt me ook enorm tegen ja. Maar van hem weten we dat hij het wel kan... dat heeft hij al bewezen. Het is nu niet om aan te gluren, hopelijk komt het er weer eens uit.
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:44:59
Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!
Gaat goedkomen! En misschien hebben we vandaag verloren van die arrogante jankbekken, het Cambuur gevoel pakt niemand ons af.
Juist! |:)
Citaat van: sunderland op november 13, 2022, 16:52:55
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN
Ik vind het wel meevallen voor een keer :_schater
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:31:48
Die komt straks nog even zn gal spuwen.
Als Anton, Andr? of Wiekie? Een schizofreen is nooit alleen..
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:44:59
Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!
20 wedstrijden gasgeven met een paar gerichte versterkingen en duidelijkheid qua systeem moet het goedkomen |:) |: |:)
Vandaag jammer. Maar er zit een enorme progressie in de laatste weken.
Wat ik aan vandaag vooral wel hilarisch vind is dat ze bij dkv vieren alsof ze met deze extreem nipte zege tegen de nr. 17, die 3 dagen terug ook al een slopende wedstrijd tegen Feyenoord heeft gespeeld, de Champions League gewonnen hebben :_schater
Citaat van: J.v.G. op november 13, 2022, 16:55:55
Als Anton, Andr? of Wiekie? Een schizofreen is nooit alleen..
20 wedstrijden gasgeven met een paar gerichte versterkingen en duidelijkheid qua systeem moet het goedkomen |:) |: |:)
Na de winterstop thuis tegen Volendam vol achter de ploeg, erop en erover
Yep, Foeke heeft best ingekocht.
Het enige wat ik wil opmerken is dat het niet aan werklust heeft ontbroken, maar gewoon te kort aan kwaliteit en dat is dit seizoen pijnlijk gebleken.
We hebben nog bijna 2/3 van de competitie te gaan, dus kan er met 2 kwaliteitsaankopen ook best een kanteling komen.
Wat mij toch echt heeft verbaasd is dat er wederom een paar lieden met ernstig te kort komende geestelijk vermogens met rookbommen en vuurwerk gaan gooien.
Hopelijk zijn er door de boerenwebcam beelden van deze aktie en dat die hersenlozen een levenslang stadionverbod krijgen opgelegd.
En voor Skolten is waarschijnlijk geen medicatie voorhanden om hem tegen zich zelf te kunnen beschermen.
Groot gelijk Delfzijl, als medicatie er nietnis of niet adequaat werkt is een ban misschien het enige middel wat werkt.
Ik hoop op een wederopstanding van onze club na de winterstop en dat we voldoende punten gaan pakken ommer in te blijven.
Citaat van: sunderland op november 13, 2022, 16:52:55
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN
Yep, dat is emotie. En dat komt na alle adrenaline die er uit is. Helaas zijn we niet beter ook al zijn we wel iets stabieler. Helaas.
Citaat van: drg op november 13, 2022, 16:58:34
Vandaag jammer. Maar er zit een enorme progressie in de laatste weken.
Wat ik aan vandaag vooral wel hilarisch vind is dat ze bij dkv vieren alsof ze met deze extreem nipte zege tegen de nr. 17, die 3 dagen terug ook al een slopende wedstrijd tegen Feyenoord heeft gespeeld, de Champions League gewonnen hebben :_schater
Ja aandoenlijk h?.
Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 17:00:54
Yep, dat is emotie. En dat komt na alle adrenaline die er uit is. Helaas zijn we niet beter ook al zijn we wel iets stabieler. Helaas.
Emotie is 1, alleen maar hier komen als het slecht gaat is zwaar irritant en medeforumgenoten af te blaffen en voor mongool uitmaken is zwaar over de rand
Hier bin ik al. Verloren op details. Wedstrijd van donderdag zat laatste 20 minuten in de benen. Eerste helft was prima, had 2-0 moeten zijn. Jammer. Tweede helft alleen maar tegen gehouden. Virginia bij beide goals in de fout, kon de druk totaal niet aan. En daarom keept hij ook bij Cambuur. Zoveelste wedstrijd die je onnodig verliest. Voor mij waren de rookbommen vanuit het uitvak het hoogtepunt vd wedstrijd. Allemaal dikke paniek in die graftombe.
Citaat van: Cambuur Groningen op november 13, 2022, 17:03:40
Emotie is 1, alleen maar hier komen als het slecht gaat is zwaar irritant en medeforumgenoten af te blaffen en voor mongool uitmaken is zwaar over de rand
Niet gelezen maar dat is niet netjes. Wel respect houden voor elkaar.
Citaat van: sunderland op november 13, 2022, 16:52:55
Wat zijn er hier een paar jankbekken. Ik stop ermee. Gegroet WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN
Dat hoort er allemaal bij, de een reageert daar anders op dan de ander. De meesten hebben het beste voor met ons clubje, daar ben ik zeker van. We zijn alleen verwent de afgelopen jaren, waar het een en al hosanna was. Nu is dat anders, aankopen/huurlingen vallen enorm tegen. Voor mij zijn van Kaam en Bergsma daar uitzonderingen op. Het is te hopen dat er budget is om een paar gerichte aankopen te doen., als dat niet zo is zie ik het ook somber in.
Citaat van: J.v.G. op november 13, 2022, 16:55:55
Als Anton, Andr? of Wiekie? Een schizofreen is nooit alleen..
Beetje triest deze reactie. Ik geef een reactie op wat ik zie. Vandaag was dkv beter en fitter. Terechte nederlaag dus. Daar laat ik het bij.
Veldspel was af en toe weer goed. Daar ligt het niet aan. We cre?eren te weinig. Dat is het manco. En werkelijk alles zit tegen deze 14 wedstrijden.
Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:09:14
Beetje triest deze reactie. Ik geef een reactie op wat ik zie. Vandaag was dkv beter en fitter. Terechte nederlaag dus. Daar laat ik het bij.
En drie minuten later :_schater
Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:12:20
Veldspel was af en toe weer goed. Daar ligt het niet aan. We cre?eren te weinig. Dat is het manco. En werkelijk alles zit tegen deze 14 wedstrijden.
:thumbsup
Spelers hebben totaal geen zelf vertrouwen. En dan ook nog ander systeem spelen..
Ik had gedacht dat we omver zouden worden geblazen?
Als je naar de eerste helft kijk hielden we prima stand.
Alleen zitten wij in de hoek waar de klappen vallen
Anders sta je in de rust met 0-2 voor..
Tweede helft was het alleen maar tegen houden en dan is het er op wachten?
Helaas verloren op details en een zwakke keeper ?
Ik ga doodziek de winterstop in.
Minste goals tegen van het gehele rechter rijtje. Ondanks dat Viriginia er ook nog wel wel een aantal uit had kunnen houden. Dus verdedigend is het gewoon goed.
Maar ook de minste goals gemaakt. Dus het is heel duidelijk wat het probleem is. Scorend vermogen. Als dat terug komt (ook door te halen nieuwe spelers) hoef je echt niet te wanhopen.
gewoon klote dat je de 2e helft niks ectra,s kan brengen met die
wedstrijd van donderdag in de benen ja misschien eerder wisselen.
Citaat van: Tanjajeah op november 13, 2022, 17:15:11
Minste goals tegen van het gehele rechter rijtje. Ondanks dat Viriginia er ook nog wel wel een aantal uit had kunnen houden. Dus verdedigend is het gewoon goed.
Maar ook de minste goals gemaakt. Dus het is heel duidelijk wat het probleem is. Scorend vermogen. Als dat terug komt (ook door te halen nieuwe spelers) hoef je echt niet te wanhopen.
dat denk ik ook. Misschien een voetballende spits erbij o.a kan een oplossing zijn om t probleem aanvallend op te lossen.
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 16:44:59
Ultee krijgt dit aan de praat. 100%!
Gaat goedkomen! En misschien hebben we vandaag verloren van die arrogante jankbekken, het Cambuur gevoel pakt niemand ons af.
Alle vertrouwen in Ultee, daar zal het niet aan liggen. Met 8 punten liggen we gewoon al wel te veel achter op schema... als we dat niet in januari inlopen, dan is 16e het hoogst haalbare.
Maar Ultee zal zeker punten gaan halen met wellicht een beetje hulp van Bert vd Brink in de winterstop. Het is steeds een goal verschil, na de winterstop maar andersom, steeds een kleine overwinning.
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 17:20:17
Alle vertrouwen in Ultee, daar zal het niet aan liggen. Met 8 punten liggen we gewoon al wel te veel achter op schema... als we dat niet in januari inlopen, dan is 16e het hoogst haalbare.
Maar Ultee zal zeker punten gaan halen met wellicht een beetje hulp van Bert vd Brink in de winterstop. Het is steeds een goal verschil, na de winterstop maar andersom, steeds een kleine overwinning.
Op het schema lig je inderdaad achter. Aan de andere kant is het verschil met nummer 12 maar 6 punten.
Citaat van: denistel op november 13, 2022, 17:16:33
gewoon klote dat je de 2e helft niks ectra,s kan brengen met die
wedstrijd van donderdag in de benen ja misschien eerder wisselen.
met dank aan de knvb denistel.
Hoe kun je in vredesnaam 3 dagen er tussen de derby plannen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 16:28:55
Skolten als je niet snel je excuses aanbied voor die mongool uitspraak van je vlieg je een week van het forum. En bij de volgende misdraging 2 weken.
Man doe toch normaal tegenover je medesupporters.
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.
Januari wordt een hele beslissende maand als je naar de tegenstanders kijkt. Ultee en het bestuur moeten de boel in de tussentijd op de rit krijgen. Ik denk dat aanvallende aanwinsten echt nodig zijn in de winterstop, ik zou niet weten wie er momenteel voorin een partij assists en doelpunten gaat maken.
Citaat van: Bob Paisley op november 13, 2022, 17:14:58
Ik ga doodziek de winterstop in.
No fucking way dat ik mijn mood laat verzieken door die kutboeren. Dat zijn ze niet waard.
Kop er voor en 2e seizoenshelft knallen |:)
2 dingen
- Keeper
- Geen druk zetten als spelers rond de 16 willen uithalen
2 factoren die ons punten en een plek in de Eredivisie gaan kosten?
Top Oss in het nieuwe stadion; Je moet er niet aan denken
Mijn MotM was Mac!
Schiet Jacobs die 0-2 er in dan speel je een andere pot
Maar ook die kansen van die lange en Breij op het einde
Durf eens te schieten of krijg eens voetbalinzicht
Dit verlies was zo onnodig
Je wordt voor lul gezet
Nu terug in de bus na eerst kilometers omrijden
Wat een sneue vertoning
Om over hun ?fans? maar te zwijgen?
Van dit DKV had je niet hoeven verliezen
Maar zo zijn/waren er wel meer potten
Uithuilen en met een frisse selectie weer verder.
Bambi
Balk
Water
Die lange
Jacobs
Mees
Keepertje
Allemaal maar nokken!
7,5 ton voor die Water?
Werk aan de winkel voor Ultee
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 17:25:10
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.
Ik zit niet in de wind, maar ik probeer het forum hier een beetje fatsoenlijk te houden. Ik doe dit ook uit mezelf en niet naar aanleiding van personen of berichten.
Mede supporters uitschelden, zware beledigingen of ander over de rand gedrag wordt hier niet geaccepteerd.
Het is jou fout en jou besluit niet je excuses te maken.
Bij deze vlieg je er voor een week af.
Iedereen hier baalt zich kapot including me.
Delfzijl/Cambuur.
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 17:25:10
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.
lekker rustig hier dan...
Iedereen is teleurgesteld en helemaal omdat het tegen die stronthappers is De ene begint te schelden, de ander is realistisch. Tot volgend jaar.
Citaat van: Treb op november 13, 2022, 17:27:08
No fucking way dat ik mijn mood laat verzieken door die kutboeren. Dat zijn ze niet waard.
Kop er voor en 2e seizoenshelft knallen |:)
Ooh zeker. Laat de moed niet zakken. Maar ben er nu doodziek van
Maar heb er nog steeds hoop en vertrouwen in.
Bij vlagen zie ik toch een elftal dat kan voetballen en met hier en daar wat aanpassingen moet het ook eens onze kant opvallen
|:) |:)
Citaat van: Drumfather SCC op november 13, 2022, 17:31:10
2 dingen
- Keeper
- Geen druk zetten als spelers rond de 16 willen uithalen
2 factoren die ons punten en een plek in de Eredivisie gaan kosten?
Top Oss in het nieuwe stadion; Je moet er niet aan denken
Mijn MotM was Mac!
Schiet Jacobs die 0-2 er in dan speel je een andere pot
Maar ook die kansen van die lange en Breij op het einde
Durf eens te schieten of krijg eens voetbalinzicht
Dit verlies was zo onnodig
Je wordt voor lul gezet
Nu terug in de bus na eerst kilometers omrijden
Wat een sneue vertoning
Om over hun ?fans? maar te zwijgen?
Van dit DKV had je niet hoeven verliezen
Maar zo zijn/waren er wel meer potten
Uithuilen en met een frisse selectie weer verder.
Bambi
Balk
Water
Die lange
Jacobs
Mees
Keepertje
Allemaal maar nokken!
5,5 ton voor die Water?
Werk aan de winkel voor Ultee
Huurspelers alla, maar hoe denk je het te doen met de spelers met contract?
Van de Water en Bergsma kunnen we wel verder mee. Balk brengt helemaal niks en Virginia kost ons punten. Sowieso maar eens kijken naar een andere keeper.
Citaat van: Andy King op november 13, 2022, 17:47:33
Van de Water en Bergsma kunnen we wel verder mee. Balk brengt helemaal niks en Virginia kost ons punten. Sowieso maar eens kijken naar een andere keeper.
Vind maar een betere alles wat nu vrij is kan er niet zo heel veel van..
Citaat van: D.H.Skolten op november 13, 2022, 17:25:10
Kan er niets anders van maken. Ik baal me kapot na deze wedstrijd tegen die kutboeren. Als je dan gaat zeggen dat ik blij ben dat we degraderen ( dus mij eigenlijk uitmaakt voor dkv'er) dan ben je in mijn ogen een mongool! Maar gooi me er maar vanaf voor 1 of 2 weken. Ben jij ook weer even uit de wind. Maakt me echt niet uit maat, fijne dag nog.
Skolten of het ??n of twee weken is maakt niet veel uit we spelen toch pas weer in januari.
Rustig blijven kerel nog een fijne avond.
Citaat van: J.v.G. op november 13, 2022, 17:49:10
Vind maar een betere alles wat nu vrij is kan er niet zo heel veel van..
Mattijs Branderhorst wil wel weg bij N.E.C., denk ik als je meer stabiliteit zoekt. Maar denk toch als Jacobs de 0-2 maakt, dan heeft helemaal niemand het over Virginia nu.
Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 17:40:11
Iedereen is teleurgesteld en helemaal omdat het tegen die stronthappers is De ene begint te schelden, de ander is realistisch. Tot volgend jaar.
he wiekie wat moet je zolang zonder Cambuur online
Pff wat een deceptie. Net de de samenvatting teruggekeken, in het stadion was het niet al te goed zichtbaar maar die tweede kans voor Jacobs.. waarom nou jonge met links..
Het is het allemaal net niet, op alle fronten. Maar we zijn niet zo slecht als in het degradatiejaar 2016. Toen gingen we er hier kansloos af weet ik nog.
Kan niet anders concluderen dat we ons hebben vergist in met name de kwaliteit van de spitsen en de buitenspelers. Gericht versterken en dan moet handhaving er toch in zitten. Kom op SCC.
Dubbel gevoel bij Mac.
De mist snelheid, soms ook in keuzes maken (besluiteloosheid bij indribbelen), maar dat ligt ook aan zijn medespelers.
Anderzijds, voor iemand met zo weinig ritme, toch ook wel weer sterke momenten.
Mees is het kwijt, te slap in duels en geen schim van de speler van vorig seizoen.
Sai ook minder fel en energiek, vaak laconiek zelfs. Vd Water.......
Dan zitten we ook echt in de hoek waar de klappen vallen. Nu naar snel een strijdplan maken en inslijpen, waarbij we ook weer tot kansen komen.
Citaat van: SCC op november 13, 2022, 18:07:47
Dubbel gevoel bij Mac.
De mist snelheid, soms ook in keuzes maken (besluiteloosheid bij indribbelen), maar dat ligt ook aan zijn medespelers.
Anderzijds, voor iemand met zo weinig ritme, toch ook wel weer sterke momenten.
Mees is het kwijt, te slap in duels en geen schim van de speler van vorig seizoen.
Sai ook minder fel en energiek, vaak laconiek zelfs. Vd Water.......
Dan zitten we ook echt in de hoek waar de klappen vallen. Nu naar snel een strijdplan maken en inslijpen, waarbij we ook weer tot kansen komen.
Ik vond Sai juist een van de beteren. Hij oogt flegmatiek, maar dat komt omdat hij altijd de rust heeft. Comfortabel aan de bal, overzicht, goede inspeelpass, geen wilde ballen naar voren. Ik vond hem goed spelen.
Citaat van: Bob Paisley op november 13, 2022, 17:42:38
Ooh zeker. Laat de moed niet zakken. Maar ben er nu doodziek van
Maar heb er nog steeds hoop en vertrouwen in.
Bij vlagen zie ik toch een elftal dat kan voetballen en met hier en daar wat aanpassingen moet het ook eens onze kant opvallen
|:) |:)
[/quote
Met de nieuwe trainer en assistent en een paar goede aankopen of huurspelers lijkt mij handhaving echt wel te realiseren.
Alles heeft ook dit seizoen niet meegezeten mbt de trainer en aankopen. We hebben nog bijna 2/3 van de competitie te gaan om deze negatieve
spiraal te doorbreken.
Citaat van: Tanjajeah op november 13, 2022, 18:12:15
Ik vond Sai juist een van de beteren. Hij oogt flegmatiek, maar dat komt omdat hij altijd de rust heeft. Comfortabel aan de bal, overzicht, goede inspeelpass, geen wilde ballen naar voren. Ik vond hem goed spelen.
Dit is een goede aankoop geweest.
Citaat van: Drumfather SCC op november 13, 2022, 17:31:10
Uithuilen en met een frisse selectie weer verder.
Er zal een elftal 2.0 de tweede seizoenshelft moeten staan. Uit deze selectie is alles gehaald wat er in zit. Dit was het maximaal haalbare. Geen veranderingen dan onherroepelijk kkd.
Citaat van: Tanjajeah op november 13, 2022, 18:12:15
Ik vond Sai juist een van de beteren. Hij oogt flegmatiek, maar dat komt omdat hij altijd de rust heeft. Comfortabel aan de bal, overzicht, goede inspeelpass, geen wilde ballen naar voren. Ik vond hem goed spelen.
Ik heb ook geen enkel twijfel over Sai, dat vooropgesteld. Net als Bergsma een absolute basisspeler.
Maar al een aantal wedstrijden nu bij Sai niet die drive, die geldingsdrang, naar voren. Kan door medespelers komen, door zijn eventuele kompaan op rechts (bij 433), maar in ieder geval niet zo nadrukkelijk als zijn eerste wedstrijd voor ons die seizoen.
Dat bedoel ik ook met dat het nu net allemaal verkeerd uitvalt voor ons. Het lot van de laag geklasseerde ploegen, klaarblijkelijk
Ik vond Sai en Bangura de besten bij ons.
Citaat van: AL op november 13, 2022, 18:34:02
Ik vond Sai en Bangura de besten bij ons.
klopt helemaal.
Voor de wedstrijd zijn 4 toeschouwers van dkv opgepakt met zwaar vuurwerk en beledigingen.
En wij maar zeuren om een rookbom.
Het zat er vandaag gewoon weer niet in. Je mist de scherpte om de kansen af te maken, waar we dat vorig seizoen veel meer hadden.
En ligt het aan mij of werd er wel vaak heel makkelijk afgefloten, vaak inconsequent? Daar verlies je de het vandaag niet op hoor, maar het haalt wel tempo uit de wedstrijd. En de extra tijd klopte imo ook niet helemaal.
Gewoon ontzettend zuur dat Jacobs die 0-2 wat een zekerheidje leek te zijn verprutst. Ik begrijp er werkelijk niks van wat zijn idee hierachter was. Dan zou je kunnen zeggen het is klaar, en 2 fouten van Virginia kosten je punten. En niet voor het eerst ... Geef Robin Ruiter maar eens een kans, ik zou die na de winterstop wel willen zien keepen. ?berhaupt niet zon fan van huurkeepers.
Verprutsten onze spitsen maar eens een kans.. ze komen uberhaupt nooit in het verhaal voor. Dan kan er wel weer gemekkerd worden op de keeper maar die is wel de beste van het rechterrijtje samen met de verdediging.
K..t-knvb. Werkelijk belachelijk en toch weer typisch knvb dat de wedstrijd Feyenoord vlak voor de derby wordt ingehaald.
Dat je vanmiddag van een onthutsend zwak dkv verliest zegt alles over jezelf. Maar dat is mijn mening.
Verschil is dat zij vaak met 1 goal verschil winnen en wij met 1 goal verschil verliezen.
Citaat van: wiekie1969 op november 13, 2022, 20:05:22
Dat je vanmiddag van een onthutsend zwak dkv verliest zegt alles over jezelf. Maar dat is mijn mening.
Ben er zwaar ziek van, en dan nog dat gekut met die wedstrijd op donderdag. Aanslag op de selectie.
Citaat van: Destroyer op november 13, 2022, 21:03:28
Ben er zwaar ziek van, en dan nog dat gekut met die wedstrijd op donderdag. Aanslag op de selectie.
jaaa en Cambuur geeft dat het akkoord is dan snappen ze het bij Cambuur ook helemaal niks van h?.
Het gaat bij ons ook allemaal wat amateuristisch h?.
Citaat van: Bankzitter op november 13, 2022, 20:51:41
Verschil is dat zij vaak met 1 goal verschil winnen en wij met 1 goal verschil verliezen.
heeft met kwaliteit te maken.
Kwaliteit of vorm/vertrouwen, dat zullen we de 2e seizoenshelft snel genoeg zien.
Zoveel verschil in kwaliteit was er nu ook weer niet... was een matige pot van beide kanten.
Citaat van: SCC op november 13, 2022, 18:33:21
Ik heb ook geen enkel twijfel over Sai, dat vooropgesteld. Net als Bergsma een absolute basisspeler.
Maar al een aantal wedstrijden nu bij Sai niet die drive, die geldingsdrang, naar voren. Kan door medespelers komen, door zijn eventuele kompaan op rechts (bij 433), maar in ieder geval niet zo nadrukkelijk als zijn eerste wedstrijd voor ons die seizoen.
Dat bedoel ik ook met dat het nu net allemaal verkeerd uitvalt voor ons. Het lot van de laag geklasseerde ploegen, klaarblijkelijk
must bij de ts zijn die hebben em op de bank gezet terwijl ie top
bezig was ja en nou gaat ie wat minder gewoon dom om hem
3 wedstrijden er naast te houden toch
Citaat van: denistel op november 13, 2022, 22:40:33
must bij de ts zijn die hebben em op de bank gezet terwijl ie top
bezig was ja en nou gaat ie wat minder gewoon dom om hem
3 wedstrijden er naast te houden toch
Jah psies, snap ik ook niet.
Sai Bergsma vKaam Bangura by far ons beste spelers en in vorm.
Zouden dus altijd basis moeten.
Vd Water zou ik achter en rond de spits willen zien spelen.
Spits Smit. Die andere 2 zijn niks beter. Vleugels zit t probleem.
En jammer dat @
Stevens niet gebleven is.
Wou hij teveel geld? Waarom ging dat eigenlijk mis??
Bij elk contract had Stevens forse financi?le eisen volgens mij.
Dit gaat op termijn tegen werken denk ik.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 13, 2022, 23:04:06
Jah psies, snap ik ook niet.
Sai Bergsma vKaam Bangura by far ons beste spelers en in vorm.
Zouden dus altijd basis moeten.
Vd Water zou ik achter en rond de spits willen zien spelen.
Spits Smit. Die andere 2 zijn niks beter. Vleugels zit t probleem.
En jammer dat @
Stevens niet gebleven is.
Wou hij teveel geld? Waarom ging dat eigenlijk mis??
wou een paar duizend meer per maand dan cambuur em bood
Citaat van: denistel op november 14, 2022, 03:57:45
wou een paar duizend meer per maand dan cambuur em bood
Die paar duizend had ons miljoenen nu opgeleverd misschien einde seizoen
Dat is wat te makkelijk... dan hadden we Kallon ook wel een miljoen in het jaar kunnen betalen. Daarbij moesten we vers blood in de selectie, alle spelers behouden was geen optie.
Echt doodzonde dat we niet op 0-2 komen. Het zit dan ook niet echt mee.
Keerper maakt fouten, maar bij een afvallende bal (corner) mag er nooit zoveel ruimte worden gegeven. Verdediging moet dan doorstappen en echt het duel pakken. Zelfde verhaal NEC thuis. Verder verdedigend prima.
Op het middenveld is het jammer dat Hoedemakers totaal geen zelfvertrouwen uitstraalt. Speelt een ongelukkige eerste seizoenshelft. We hebben met Paulissen, Kaam en Maulun genoeg voetballend vermogen, maar we missen een nummer 6 die gaten dicht loopt en fysiek duels aangaat.
Voorin begint het een beetje te draaien, maar we missen een buitenspeler met diepgang en een voorzet. 2 versterkingen erbij en wellicht wat eigen spelers verhuren.
Citaat van: denistel op november 14, 2022, 03:57:45
wou een paar duizend meer per maand dan cambuur em bood
en je geeft voor v/d Water meer dan 7 ton uit wat een beleid.
Kallon en Stevens een paar centjes meer geven en ze waren gebleven.
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 08:48:52
en je geeft voor v/d Water meer dan 5 ton uit wat een beleid.
Kallon en Stevens een paar centjes meer geven en ze waren gebleven.
Kallon was zeker niet gebleven die heeft meer dan een half miljoen tekengeld opgestreken en verdiend 100k per maand, en Stevens waren ze het getreuzel en gerek zat, en heeft ook Henk gezegd dat ze verder gingen en het klaar was.
Ik snap je teleurstelling, maar iedereen was blij met v/d Water toen hij kwam en ook met Virginia, en dat het niet geworden wat is verwacht is wel duidelijk, maar achteraf is makkelijk praten.
Maar het is tijd voor herstel werkzaamheden!
Citaat van: J.v.G. op november 14, 2022, 09:35:36
Kallon was zeker niet gebleven die heeft meer dan een half miljoen tekengeld opgestreken en verdiend 100k per maand, en Stevens waren ze het getreuzel en gerek zat, en heeft ook Henk gezegd dat ze verder gingen en het klaar was.
Ik snap je teleurstelling, maar iedereen was blij met v/d Water toen hij kwam en ook met Virginia, en dat het niet geworden wat is verwacht is wel duidelijk, maar achteraf is makkelijk praten.
Maar het is tijd voor herstel werkzaamheden!
Daarbij hebben wij een van de laagste begroting, dus is het compleet normaal dat wij moeten knokken voor lijfsbehoud. Je ziet vaak bij de ploegen die uiteindelijk degraderen dat er al vroeg een hele negatieve sfeer om de club ontstaat. Deze spelersgroep is echt niet heel slecht. Wij hebben alleen problemen met afronding (en misschien wat creativiteit).
Dat kan vorm zijn of kwaliteit. Vol gas doorgaan, proberen wat te versterken en geloof blijven houden. Dit komt echt goed. DE maand januari wordt echt heel belangrijk. Positieve focus houden!
Citaat van: J.v.G. op november 14, 2022, 09:35:36
Kallon was zeker niet gebleven die heeft meer dan een half miljoen tekengeld opgestreken en verdiend 100k per maand, en Stevens waren ze het getreuzel en gerek zat, en heeft ook Henk gezegd dat ze verder gingen en het klaar was.
Ik snap je teleurstelling, maar iedereen was blij met v/d Water toen hij kwam en ook met Virginia, en dat het niet geworden wat is verwacht is wel duidelijk, maar achteraf is makkelijk praten.
Maar het is tijd voor herstel werkzaamheden!
Mee eens. Ik vond het fantastisch dat vd Water kwam. Dat een buitenlands talent is gehuurd voor de positie van keeper in dit oh zo belangrijke jaar heb ik echter nooit begrepen..
Ben ik toch weer even (kan het niet laten ). Ik stoor mij hier vooral aan die genen die hier vooral en alleen maar komen als het slecht gaat en dan
meestal ook nog onder de wedstrijd. Een scholten of een trainert en nog wel een paar. ( niet wiekie want die beargumenteerd ook wat ie vind). Ik kan daar ook niet meer tegen merk ik aan mijzelf en heb daarom ook besloten om hier maar even niet meer te komen. Fijne dag allemaal voor zover dat lukt na gisteren |:)
nou we hebben de vlaggetjesparade weer gehad :zweep als jacobs gewoon de 0-2 maakt winnen we hem gewoon maar als telt niet.
iedereen fijne feestdagen alvast , niet teveel speculeren in de winterstop :_schater
en na de winterstop gaan we er weer vol tegen aan : MET SIEN ALLEN jalalalalalala SC CAMBUUR lalalalalalala SC CAMBUUR MET SIEN ALLEN |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: sunderland op november 14, 2022, 13:38:42
Ben ik toch weer even (kan het niet laten ). Ik stoor mij hier vooral aan die genen die hier vooral en alleen maar komen als het slecht gaat en dan
meestal ook nog onder de wedstrijd. Een scholten of een trainert en nog wel een paar. ( niet wiekie want die beargumenteerd ook wat ie vind). Ik kan daar ook niet meer tegen merk ik aan mijzelf en heb daarom ook besloten om hier maar even niet meer te komen. Fijne dag allemaal voor zover dat lukt na gisteren |:)
Eens, met name dat deel dat deze "supporters" zich enkel melden tijdens de wedstrijd (bij een ongunstige tussenstand).
We hebben allemaal ons eigen kijk op voetbal, spelopvatting, voorkeur voor spelers en staf (bijv. jij bent Paulissen fan en minder enthousiast over Ultee op voorhand) en zo hebben we allemaal onze eigen kijk. Dat maakt het over voetbal praten leuk, interessant en ook zorgt het voor de (goede) afleiding.
Dus Sunderland, laat je niet wegsturen door een paar droevige mensen die waarschijnlijk sociaal gezien niets hebben. Gisteren de emotie van de wedstrijd, nu weer mooi bezig met SCC en met een betere tweede seizoenshelft.
Citaat van: nee,wel? op november 14, 2022, 13:58:40
nou we hebben de vlaggetjesparade weer gehad :zweep als jacobs gewoon de 0-2 maakt winnen we hem gewoon maar als telt niet.
iedereen fijne feestdagen alvast , niet teveel speculeren in de winterstop :_schater
en na de winterstop gaan we er weer vol tegen aan : MET SIEN ALLEN jalalalalalala SC CAMBUUR lalalalalalala SC CAMBUUR MET SIEN ALLEN |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Vlaggetjes
Disco
Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.
Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.
Wat bin ik blied met mien geel blauw hart :)
SCC voor altied! |:)
Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:02:16
Vlaggetjes
Disco
Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.
Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.
Wat bin ik blied met mien geel blauw hart :)
SCC voor altied! |:)
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 15:05:28
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.
Nou koop een seizoenkaart daar zou ik zeggen.
Plek zat.
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 15:05:28
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.
Sfeer in het uitvak was gisteren prima hoor. Waarbij ik nog wel wil benoemen dat ik het gooien van vuurwerk buiten het vak op tribune/veld absoluut afkeur.
De manier waarop ze in Heerenveen zelf de sfeer cre?ren zullen sommigen mooi vinden. Voor mij is het gezocht, te gemaakt en daarmee ook te weinig oprecht. Precies passend bij een marketingclub als Heerenveen. Slim gedaan, goed uitgevoerd maar voor mij blijft het nep. Ieder zijn meug, er zijn er voldoende die het niet met me eens zijn want ze trekken nog steeds veel bezoekers. Net zoals ik weinig heb met trommels en capo's zoals bijvoorbeeld bij FC Emmen.
Overigens kijk ik ook wel eens met jaloezie naar sommige sfeeracties bij andere clubs. De Graafschap bijvoorbeeld, zij maken echt prachtige dingen.
Pas na de 2-1 door gehad dat er thuissupporters toeschouwers waren.
Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:09:59
Nou koop een seizoenkaart daar zou ik zeggen.
Plek zat.
nee dankjewel.
Maar nu een vraagje aan jou kijk eens naar ons clubje wat voor sfeeractie hebben wij nou.
Wij zwaaien toch ook met vlaggetjes en met grote vlaggen die er niet uit zien.
Klopt Papier je noemt de graafschap nou daar ben ik een paar keer geweest wat hebben die altijd geweldige sfeeractie maar ook de Eagles.
Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 16:34:36
nee dankjewel.
Maar nu een vraagje aan jou kijk eens naar ons clubje wat voor sfeeractie hebben wij nou.
Wij zwaaien toch ook met vlaggetjes en met grote vlaggen die er niet uit zien.
Tegen PSV hadden we een leuk doekje. Top thuiswedstrijden: dkv, ajax, Feyenoord, Eagles etc moeten nog komen.
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?
Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?
Hij/Zij is ook zo lekker positief altijd; Dan werk je het in de hand
Maar laten we inderdaad als supporters zijnde potdomme nou eens achter elkaar en de club gaan staan
Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?
Nouja werkelijk alles bij Cambuur is kut.
Wat doe je hier dan nog?
Citaat van: sunderland op november 14, 2022, 13:38:42
Ben ik toch weer even (kan het niet laten ). Ik stoor mij hier vooral aan die genen die hier vooral en alleen maar komen als het slecht gaat en dan
meestal ook nog onder de wedstrijd. Een scholten of een trainert en nog wel een paar. ( niet wiekie want die beargumenteerd ook wat ie vind). Ik kan daar ook niet meer tegen merk ik aan mijzelf en heb daarom ook besloten om hier maar even niet meer te komen. Fijne dag allemaal voor zover dat lukt na gisteren |:)
Er zijn altijd waar dan ook van die lieden die alleen maar wat de zaak wat opnaaien en absoluut niets met onze club hebben, maar zich wel supporter willen noemen. Nou kerel, ik vind het altijd weer mooi als jij je mening in de posts weer geeft. Niet dat ik het altijd mee eens ben, maar dat is nu juist het leuke van dit forum. Dus blijf lekker aanwezig en geef je mening zodat een ander daar iets van mag vinden. |:)
Citaat van: SCC op november 14, 2022, 14:48:45
Eens, met name dat deel dat deze "supporters" zich enkel melden tijdens de wedstrijd (bij een ongunstige tussenstand).
We hebben allemaal ons eigen kijk op voetbal, spelopvatting, voorkeur voor spelers en staf (bijv. jij bent Paulissen fan en minder enthousiast over Ultee op voorhand) en zo hebben we allemaal onze eigen kijk. Dat maakt het over voetbal praten leuk, interessant en ook zorgt het voor de (goede) afleiding.
Dus Sunderland, laat je niet wegsturen door een paar droevige mensen die waarschijnlijk sociaal gezien niets hebben. Gisteren de emotie van de wedstrijd, nu weer mooi bezig met SCC en met een betere tweede seizoenshelft.
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.
Vind het wel echt heel jammer dat bepaalde forumgangers afhaken door wat dan ook. Mis ook de weloverwogen analyses van Collingwood waar ik me altijd goed in kon vinden
Citaat van: Inferno-058 op november 14, 2022, 17:18:20
Tegen PSV hadden we een leuk doekje. Top thuiswedstrijden: dkv, ajax, Feyenoord, Eagles etc moeten nog komen.
Dat heb ik ook niet benoemd, maar bij ons zie ik ook met enige regelmaat mooie acties langskomen. Daarbij zie ik bij ons een sfeer die ook echt afhankelijk is van wat we op het veld zien. En niet is gemaakt. Tuurlijk moeten we de ploeg steunen met gezang, maar de waarde daarvan die gaat wat mij betreft omlaag als je 90min blijft zingen (dat doet men in Duitsland). Gisteren zagen we op de schermen in het stadion dat de spelers van Heerenveen klaarstonden om het veld op te komen, dat wordt gecombineerd met een opzwepend muziekje om de mensen wat op te warmen. Bij een goal een discotheek en wat gejuich gevolgd door een nummer dat niemand daar meezingt. Doe dan maar dat ongecontroleerde gejuich bij ons met het Woanskip dat wordt gedraaid maar waar door het juichen iedereen op een net-niet moment inhaakt waardoor we genoodzaakt zijn na de tune nog een keer of door te zingen. Juist dat is voor mij Cambuur, een met de heren op het veld.
We doen het samen, wat dus ook betekent dat wij met een mindere sfeer soms debet zijn aan een slappe instelling op het veld. Wisselwerking, dat is bij ons het toverwoord. De spelers moeten ons aanjagen, wij de spelers. En dat doen we niet omdat Jantje of Pietje dat zegt, dat doen we niet omdat Rein zegt dat we achter de club moeten staan. Dat doen we omdat we het zo voelen en nemen elkaar daarin mee, op de tribune en op het veld.
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 18:18:09
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.
:_schater
Misschien toch eens proberen dien wief met koffers en al op de oprit te zetten :zweep
Citaat van: papier op november 14, 2022, 18:41:07
Dat heb ik ook niet benoemd, maar bij ons zie ik ook met enige regelmaat mooie acties langskomen. Daarbij zie ik bij ons een sfeer die ook echt afhankelijk is van wat we op het veld zien. En niet is gemaakt. Tuurlijk moeten we de ploeg steunen met gezang, maar de waarde daarvan die gaat wat mij betreft omlaag als je 90min blijft zingen (dat doet men in Duitsland). Gisteren zagen we op de schermen in het stadion dat de spelers van Heerenveen klaarstonden om het veld op te komen, dat wordt gecombineerd met een opzwepend muziekje om de mensen wat op te warmen. Bij een goal een discotheek en wat gejuich gevolgd door een nummer dat niemand daar meezingt. Doe dan maar dat ongecontroleerde gejuich bij ons met het Woanskip dat wordt gedraaid maar waar door het juichen iedereen op een net-niet moment inhaakt waardoor we genoodzaakt zijn na de tune nog een keer of door te zingen. Juist dat is voor mij Cambuur, een met de heren op het veld.
We doen het samen, wat dus ook betekent dat wij met een mindere sfeer soms debet zijn aan een slappe instelling op het veld. Wisselwerking, dat is bij ons het toverwoord. De spelers moeten ons aanjagen, wij de spelers. En dat doen we niet omdat Jantje of Pietje dat zegt, dat doen we niet omdat Rein zegt dat we achter de club moeten staan. Dat doen we omdat we het zo voelen en nemen elkaar daarin mee, op de tribune en op het veld.
Mooi verwoord :y
Citaat van: papier op november 14, 2022, 15:26:50
Sfeer in het uitvak was gisteren prima hoor. Waarbij ik nog wel wil benoemen dat ik het gooien van vuurwerk buiten het vak op tribune/veld absoluut afkeur.
De manier waarop ze in Heerenveen zelf de sfeer cre?ren zullen sommigen mooi vinden. Voor mij is het gezocht, te gemaakt en daarmee ook te weinig oprecht. Precies passend bij een marketingclub als Heerenveen. Slim gedaan, goed uitgevoerd maar voor mij blijft het nep. Ieder zijn meug, er zijn er voldoende die het niet met me eens zijn want ze trekken nog steeds veel bezoekers. Net zoals ik weinig heb met trommels en capo's zoals bijvoorbeeld bij FC Emmen.
Overigens kijk ik ook wel eens met jaloezie naar sommige sfeeracties bij andere clubs. De Graafschap bijvoorbeeld, zij maken echt prachtige dingen.
Die discolichten, opkomst van de spelers met dat getoeter etcetera veel te georganiseerd. Wat een poppenkast. Dan nog dat Frans Duits nummer als er gescoord is. Ik vind het niks...
Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?
jongen lees eerst eens de berichten eens en ga dan reageren.
Nee,ik zal nooit en nooit overstappen naar dkv?NOOIT.
Citaat van: Drumfather SCC op november 14, 2022, 17:46:11
Hij/Zij is ook zo lekker positief altijd; Dan werk je het in de hand
Maar laten we inderdaad als supporters zijnde potdomme nou eens achter elkaar en de club gaan staan
hij?.moet ik dan positief zijn waar wij als Cambuur Leeuwarden nu staan op de ranglijst.
Volg jij Cambuur wel op b.v. Twitter daar wordt veel meer negatieve meldingen gedaan dan hier op het forum.
Citaat van: Sakas op november 14, 2022, 18:45:40
:_schater
Misschien toch eens proberen dien wief met koffers en al op de oprit te zetten :zweep
Dan kest stou mien wief nog niet. :_schater
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 19:23:36
Dan kest stou mien wief nog niet. :_schater
Je bedoeld je leidinggevende :zweep
Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 18:18:09
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.
:_schater
Ik heb even snel voor je gerekend, maar bij je vrouw blijven is echt aanzienlijk goedkoper!
Citaat van: Lore op november 14, 2022, 19:59:01
:_schater
Ik heb even snel voor je gerekend, maar bij je vrouw blijven is echt aanzienlijk goedkoper!
Bedankt foor ut metdenken en sil dien goeie raad opvolge. :proost
Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:02:16
Vlaggetjes
Disco
Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.
Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.
Wat bin ik blied met mien geel blauw hart :)
SCC voor altied! |:)
zijn gewoon een stel fynen naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................
de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen
ik moet me inhouden kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen
halfuur of langer in de rij voor bier helemaal geen bier meer omrijden via wolvega terug ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :( anders zit ik straks naast skolten op het strafbankje :_schater
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37
zijn gewoon een stel fynen naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................
de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen
ik moet me inhouden kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen
halfuur of langer in de rij voor bier helemaal geen bier meer omrijden via wolvega terug ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :( anders zit ik straks naast skolten op het strafbankje :_schater
Wat jij omschrijft is de professionele onkunde van dat soatsje van Akkrum zuid,, bij de Harkema hebben ze het beter op orde.
Iedere oprechte Cambuur supporter heeft een schijthekel aan die incestueuze skeve kopkes gemeente bij DKV.
Maar daar houdt het bij mij dan ook wel op. Laat lekker gaan en over een paar maanden krijgen ze sun echt pak op hun flikker dat de pompebleden
uut hun shirt en vlaggen springe.
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37
zijn gewoon een stel fynen naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................
de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen
ik moet me inhouden kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen
halfuur of langer in de rij voor bier helemaal geen bier meer omrijden via wolvega terug ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :( anders zit ik straks naast skolten op het strafbankje :_schater
Weet jij waarom dit moest? Hele bus stond op z'n kop toen dat duidelijk werd...
Er waren een paar die gingen er een afslag eerder af maar het gros reed door
Was niet fijn in die ovens op wielen
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37
zijn gewoon een stel fynen naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................
de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen
ik moet me inhouden kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen
halfuur of langer in de rij voor bier helemaal geen bier meer omrijden via wolvega terug ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :( anders zit ik straks naast skolten op het strafbankje :_schater
As ut binn de perken blieft nee.
Anders.......ja.....strafbank :devil
Luister ik vind bannen persoonlijk heel erg vervelend om te doen.
We zijn hier allemaal supporters daar ben ik van overtuigd. Maar ik probeer het hier voor een ieder wel aangenaam te houden. Racisme beledigingen schelden doodswensen dat wil ik absoluut hier niet. Wat ik liever ook niet wil is dat er forumleden weglopen voor anderen. Maar dat heb ik niet in de hand. Als alle posi het opgeven tegen de negi is dit forum verloren.
Skolten heb ik gevraagd excuses te maken, hij wou dat niet en zit nu een week te brommen.
So be it.
Ik doe mn best jongens naar eer en geweten maar leuk is het niet altijd nee....
Citaat van: Vlampiep op november 15, 2022, 19:03:13
Wat jij omschrijft is de professionele onkunde van dat soatsje van Akkrum zuid,, bij de Harkema hebben ze het beter op orde.
Iedere oprechte Cambuur supporter heeft een schijthekel aan die incestueuze skeve kopkes gemeente bij DKV.
Maar daar houdt het bij mij dan ook wel op. Laat lekker gaan en over een paar maanden krijgen ze sun echt pak op hun flikker dat de pompebleden
uut hun shirt en vlaggen springe.
Dat het allemaal even duurt omdat het vak vol zit, soit. Maar dat men bijvoorbeeld maar 3 van de 8 poortjes in gebruik heeft bij de kaartcontrole dat vind ik echt ontzettend vervelend. Onlangs las ik op een ander medium dat NEC supporters positief waren over Cambuur, omdat ze nadat ze een hele poos in de file stonden vlot door mochten lopen in Leeuwarden. En zo lees ik meer goede dingen over onze ontvangst, ondanks dat wij wellicht het slechtste vak hebben van heel de eredivisie. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Het was allemaal net niet slecht en schandalig genoeg afgelopen zondag. Maar het staat wederom op plek een voor minst goede ontvangst in een uitvak dit seizoen.
Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37
zijn gewoon een stel fynen naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................
de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen
ik moet me inhouden kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen
halfuur of langer in de rij voor bier helemaal geen bier meer omrijden via wolvega terug ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :( anders zit ik straks naast skolten op het strafbankje :_schater
snapst nou waarom ik daar nooit weer kom.
of zoals een cambuur supporter zei als ik een boom was wou ik daar nog niet eens staan.