Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Specuveter op oktober 17, 2022, 12:42:34

Titel: Cambuur-Twente
Bericht door: Specuveter op oktober 17, 2022, 12:42:34
Nieuwe ronde Nieuwe kansen.
Virginia
Sai Bergsma Tol Bangura
Van Kaam Hoedemakers Maulun

Vd water Uldrikis Balk.

Zo maar beginnen??
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 12:56:14
Ik hoop dat ze Mambimbi vertrouwen blijven geven en hij met Maulun iets kan.
En met Uldrikis zou ik vaker proberen met een linkspoot op links en rechtspoot op rechts en voorzetten geven. Ja hij is totaal uit vorm, maar vooral met aannemen etc. Kansen verprutst hij nog niet zoveel want die krijgt ie nauwelijks
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 17, 2022, 13:00:25
Jullie denken dat Henk begint zonder Jacobs?   :_schater
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 13:06:39
Citaat van: Treb op oktober 17, 2022, 13:00:25
Jullie denken dat Henk begint zonder Jacobs?   :_schater

Anders vertel je nog 1 keer over die video?  :O
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 17, 2022, 13:19:48
Citaat van: Specuveter op oktober 17, 2022, 12:42:34
Nieuwe ronde Nieuwe kansen.
Virginia
Sai Bergsma Tol Bangura
Van Kaam Hoedemakers Maulun

Vd water Uldrikis Balk.

Zo maar beginnen??

Dat gaat niet gebeuren.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 17, 2022, 13:22:54
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 13:06:39
Anders vertel je nog 1 keer over die video?  :O

:_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 13:24:59
Sommige kritiek op Henk vind ik veel en v??l te ver gaan, maar ik zou wel iets meer variatie per wedstrijd willen zien.
Jacobs heb je wel wat aan, die loopacties dan, tegen een team dat zich ingraaft. Van Twente weet je nu al dat ze wel druk gaan zetten, waarom dan niet met Van Kaam en Hoedemakers, 2 mogelijkheden om in te spelen op het middenveld.
Wel buitenspelers? Doke prima. Geen buitenspelers; Sai.
Moet je het kapot spelen, buitens met verkeerde been zeg maar naar binnen en back er omheen prima. Is het gewoon heel moeilijk. Vroege voorzetten met het goede been.

Ik snap en vind het top dat je een visie hebt, maar soms moet je dat iets aanpassen als de situatie daar om vraagt
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Mike SCC op oktober 17, 2022, 13:30:52
Het feit dat we eigenlijk maar 1 systeem kunnen spelen zou best een probleem kunnen worden. Voor de huidige selectie is het wel te verklaren; was pas laat compleet en heeft nog niet ??n keer in dezelfde samenstelling gespeeld.

Met het vorige team was dit echter ook al het geval, en die speelden wel al (relatief) lang samen. Zelf zou ik wel proberen een back-up plan te hebben, bijvoorbeeld 4-4-2 als je middenveld onder druk staat.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 17, 2022, 14:11:24
tegen vitesse leken wij helemaal niet berekend op wat zei gingen\doen toch die lui pakten
ons vanaf het begin aan en we stonden er bij en keken er naar zonder dat de ts of de spelers
er iets mee deden. ze hebben een plan maar als dat niet werk moet je er toch niet 90 min
mee door gaan zo zie ik het.
Sai is voetballend beter maar m.i. verdedigend juist ook beter dan doke. totaal
niet begrijpen dat die niet speelde. jacobs loopt misschien wel 14 km per wedstrijd
maar niet meer richting 16 meter en hij heeft ook wel 14 balverlies in een wedstijd,
breij is niet de meest technische maar geeft wel power en durft op de goal te knallen
iets wat je zaterdag miste.smit speelde vrijdag nog met de 021 terwijl boere geblesseerd was
woor deze partij dan zou smit toch gewoon topfit moeten zijn als back up spits.

keuze,s moeten uiteraard gemaakt worden maar ze zijn voor supporters niet altijd
te begrijpen is mijn mening.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Huizen op oktober 17, 2022, 14:23:30
Er moet een duidelijke basiself komen. En de bankzitters moeten ook weten waar ze aan toe zijn. Teamgeest cre?ren. Het is nu een beetje hocus pocus voor mijn gevoel.

Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 17, 2022, 14:33:18
door schorsingen en blessures zijn we daar nog niet echt toegekomen

maar voor deze 2x de 0 met goede verdediging waarom dan ten koste
van alles bangura er in zetten die nou ook niet echt de vorm heeft en
niks extra,s brengt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 17, 2022, 14:36:12
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 14:33:18
door schorsingen en blessures zijn we daar nog niet echt toegekomen

maar voor deze 2x de 0 met goede verdediging waarom dan ten koste
van alles bangura er in zetten die nou ook niet echt de vorm heeft en
niks extra,s brengt.
ik vond Bangura juist de enige die zijn nivo haalde verdedigd
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 17, 2022, 14:43:52
Citaat van: sunderland op oktober 17, 2022, 14:36:12
ik vond Bangura juist de enige die zijn nivo haalde verdedigd

maat niet beter dan sai toch en reden dat ie speelt is mede omdat
ie diepgang heeft maar dat is 1 x gelukt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Inferno-058 op oktober 17, 2022, 14:51:55
Heel wat goed te maken na afgelopen weekend
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 17, 2022, 14:58:18
--------------------------------virginia------------------

v wermeskerken---------tol-----------bergsma--------bangura

-----------------v kaam----------------hoedemakers-------------

----------------------------paulissen--------------------------

-------breij---------------uldrikis---------------------vd water
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Ollie op oktober 17, 2022, 16:20:54
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 14:58:18
--------------------------------virginia------------------

v wermeskerken---------tol-----------bergsma--------bangura

-----------------v kaam----------------hoedemakers-------------

----------------------------paulissen--------------------------

-------breij---------------uldrikis---------------------vd water
Deze opstelling kan ik mij wel in vinden!
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 16:29:28
Als je Breij opstelt zou ik dat wel op links doen. Kan die lekker met Brenet meerennen. Meer dan rennen kan ie niet dus doet ie wat hij kan
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 17, 2022, 18:03:35
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 13:06:39
Anders vertel je nog 1 keer over die video?  :O

Die van je moeder bedoel je?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 17, 2022, 18:17:43
Citaat van: Treb op oktober 17, 2022, 18:03:35
Die van je moeder bedoel je?

:zucht
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 18:29:26
Hahaha

8P
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 17, 2022, 18:33:42
Kamphuis is de scheidsrechter a.s. Zondag .
Deze Groninger heeft Cambuur Leeuwarden niet goede herinneringen mee.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Destroyer op oktober 17, 2022, 18:40:54
Maakt allemaal.niks uit, maar starten zonder Jacobs en met Hoedemakers zou fijn zijn. En Breij eens vanaf de start is ook niet verkeerd.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 17, 2022, 19:10:12
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 16:29:28
Als je Breij opstelt zou ik dat wel op links doen. Kan die lekker met Brenet meerennen. Meer dan rennen kan ie niet dus doet ie wat hij kan

werkt keihard en scoort nog eens van afstand extra wapen ten op zichte van
anderen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 17, 2022, 19:25:07
Breij loopt ook wel 14 km dus als dat het argument is dan kan Breij net zo goed spelen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 17, 2022, 19:48:47
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2022, 18:40:54
Maakt allemaal.niks uit, maar starten zonder Jacobs en met Hoedemakers zou fijn zijn. En Breij eens vanaf de start is ook niet verkeerd.

Doe Sambissa er dan ook maar bij. Ze kunnen kopen wat ze willen maar het is gewoon niet beter dan we al hadden.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Huizen op oktober 17, 2022, 20:54:04
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 14:58:18
--------------------------------virginia------------------

v wermeskerken---------tol-----------bergsma--------bangura

-----------------v kaam----------------hoedemakers-------------

----------------------------paulissen--------------------------

-------breij---------------uldrikis---------------------vd water

Ook mijn opstelling, alleen zou ik misschien Balk of Mambimi toch net ff wat meer vertrouwen geven ondanks dat ze huurling zijn. En dan minimaal 5 duels laten staan allemaal!!
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 17, 2022, 21:22:31
Citaat van: Bussum op oktober 17, 2022, 20:54:04
Ook mijn opstelling, alleen zou ik misschien Balk of Mambimi toch net ff wat meer vertrouwen geven ondanks dat ze huurling zijn. En dan minimaal 5 duels laten staan allemaal!!
dat weet je niet er kan van alles gebeuren blessures of schorsingen enz,enz.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Ollie op oktober 18, 2022, 10:49:33
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 16:29:28
Als je Breij opstelt zou ik dat wel op links doen. Kan die lekker met Brenet meerennen. Meer dan rennen kan ie niet dus doet ie wat hij kan
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Over dat meerennen met Brenet heb je wel een punt... De backs zijn heel belangrijk in het spel van Twente. Hier moet je iets op verzinnen
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Montana op oktober 18, 2022, 17:52:06
Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 14:58:18
--------------------------------virginia------------------

v wermeskerken---------tol-----------bergsma--------bangura

-----------------v kaam----------------hoedemakers-------------

----------------------------paulissen--------------------------

-------breij---------------uldrikis---------------------vd water

Sambissa voor vdW.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 18, 2022, 19:10:25
Denk niet dat Bertje daar vrolijk van wordt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 21, 2022, 14:12:29
hoedemakers voor jacobs rest het zelfde
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Collingwood op oktober 21, 2022, 14:43:41
Het enige waar ik echt moeite mee heb is Sai eruit. Geen idee waarom die opeens zijn plek kwijt is, lijkt het slachtoffer van Bangura's schorsing te zijn geworden. Je bent opbouwend nu zoveel beperkter...
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 21, 2022, 15:40:51
Coaching schijnt het argument te zijn... dat doen de anderen een stuk minder dan Schmidt.
Voetballend is Sai duidelijk beter (en verdedigend niks minder).
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 21, 2022, 15:46:20
Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2022, 15:40:51
Coaching schijnt het argument te zijn... dat doen de anderen een stuk minder dan Schmidt.
Voetballend is Sai duidelijk beter (en verdedigend niks minder).

klopt sai schijnt te stil te zijn nou sorry maar je kiest toch voor voetbal kwaliteit

dat gecoach heeft vorige week 3x niks opgeleverd toch
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: AL op oktober 21, 2022, 16:00:26
Sinds wanneer moet een rechtsback veel coachen?
Coachen moet gebeuren vanuit de as, dus Virginia, Tol, Bergsma en Mees.
Je beste speler op de bank is lachwekkend.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 21, 2022, 16:17:25
Sai was 1 vd beteren de laatste weken en hoort dus te spelen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Specuveter op oktober 21, 2022, 16:37:56
Zijn weinig mensen die dit snappen inderdaad.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: J.v.G. op oktober 21, 2022, 17:28:02
Opstelling: Virginia; Schmidt, Tol, Bergsma, Bangura; Paulissen, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Uldrikis en Mambimbi Ik zal er niet ver naast zitten.. Op Schmidt na een logische opstelling.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 21, 2022, 17:29:29
Citaat van: AL op oktober 21, 2022, 16:00:26
Sinds wanneer moet een rechtsback veel coachen?
Coachen moet gebeuren vanuit de as, dus Virginia, Tol, Bergsma en Mees.
Je beste speler op de bank is lachwekkend.

die kunnen of doen dat dus waarschijnlijk ook niet allemaal stille willies.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 21, 2022, 18:17:27
Citaat van: denistel op oktober 21, 2022, 15:46:20
klopt sai schijnt te stil te zijn nou sorry maar je kiest toch voor voetbal kwaliteit

dat gecoach heeft vorige week 3x niks opgeleverd toch
wat een slecht argument.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Vlampiep op oktober 21, 2022, 18:23:00
Zowel Doke als Sai hebben speciale kwaliteiten en stel je op waarmee je hun directe tegenstander kan ontregelen.
Als we kiezen voor het systeem dat de backs over de vleugelspeler komen, stel je Sai op.
Dus het is even afwachten hoe ze Twentwe gaan bestrijden.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 21, 2022, 20:04:08
Als je Sai haalt, gelijk opstelt en hij doet het goed dan kun je ?m nu niet op de bank zetten. Dit geklooi met spelers zorgt continu voor onduidelijkheid en frustraties. Idem Kaam en Mees. Konden niet met elkaar spelen en kijk nu..
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 21, 2022, 20:08:42
Citaat van: denistel op oktober 21, 2022, 17:29:29
die kunnen of doen dat dus waarschijnlijk ook niet allemaal stille willies.

Er is geen echte leider. Die heb je natuurlijk wel nodig. Die lange is nu enkel een lijder.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2022, 10:39:53
Henk heeft een fout gemaakt om die lange de band te geven.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Mike SCC op oktober 22, 2022, 11:06:53
Citaat van: De Gast op oktober 21, 2022, 20:04:08
Als je Sai haalt, gelijk opstelt en hij doet het goed dan kun je ?m nu niet op de bank zetten. Dit geklooi met spelers zorgt continu voor onduidelijkheid en frustraties. Idem Kaam en Mees. Konden niet met elkaar spelen en kijk nu..

Precies. Als het vertrouwen in het team toch al broos is..
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Mike SCC op oktober 22, 2022, 11:08:35
En daarbij komt dat je thuis gewoon wil voetballen en aanvallen, dus dan stel je Sai op zou je zeggen. Vorige week ging ook niet zo lekker, mede doordat niemand achterin de oplossing kon vinden
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 22, 2022, 11:54:02
Ik zie ook liever Sai maar een rechtsback maakt het verschil niet tussen winst of verlies. Proberen 4 keer met dezelfde 11 te starten en rond de 14 punten te gaan komen voor de winter.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 22, 2022, 12:02:06
Ben ik het niet mee eens, met steeds dezelfde elf dan.
Ik zou dus wel per wedstrijd kiezen voor Sai of Schmidt.
En dat zou je ook nog kunnen doen op de flank
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 22, 2022, 12:08:12
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 22, 2022, 12:02:06
Ben ik het niet mee eens, met steeds dezelfde elf dan.
Ik zou dus wel per wedstrijd kiezen voor Sai of Schmidt.
En dat zou je ook nog kunnen doen op de flank

In mijn optiek gebeurd het nu op teveel plekken.
- Centraal achterin (blessure Bergsma)
- Op de backs, deels door schorsingen deels door wisseling Doke/Sai
- Middenveld, deels door blessures, deels schorsingen, deels door prestaties die wisselvallig zijn
- Op de vleugels voorin, met name door blessures en wisselvallige prestaties.

Allemaal wel te verklaren maar bij elkaar teveel. Dan zou ik zeker op de back gewoon even voor vastigheid kiezen. Heb het idee dat daar even behoefte aan is.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 22, 2022, 12:56:01
Ik dacht eerst ook rouleren het beste zou zijn tot de winter maar nu Henk wegvalt is er te veel
onzekerheid. Dus laat maar even zo staan nu.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2022, 13:48:39
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 22, 2022, 12:02:06
Ben ik het niet mee eens, met steeds dezelfde elf dan.
Ik zou dus wel per wedstrijd kiezen voor Sai of Schmidt.
En dat zou je ook nog kunnen doen op de flank
maar ze kozen tegen Vitesse voor Smidt omdat ze dachten dat Vitesse over die kant zou aanvallen via Bero. Dat pakte totaal verkeerd uit omdat Cocu mooi dacht haha ik laat gewoon Cambuur opbouwen over die kant. Je kunt toch gewoon beter voor de beste kiezen want anders krijg je dat met iedere tegenstander buiten de top 4. Je weet nu al dat Twente exact het zelfde gaat doen
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 22, 2022, 13:57:37
Citaat van: sunderland op oktober 22, 2022, 13:48:39
maar ze kozen tegen Vitesse voor Smidt omdat ze dachten dat Vitesse over die kant zou aanvallen via Bero. Dat pakte totaal verkeerd uit omdat Cocu mooi dacht haha ik laat gewoon Cambuur opbouwen over die kant. Je kunt toch gewoon beter voor de beste kiezen want anders krijg je dat met iedere tegenstander buiten de top 4. Je weet nu al dat Twente exact het zelfde gaat doen

Je mag wisselen he
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 22, 2022, 14:03:48
ik ben het totaal oneens met de keuze van de ts Sai was over de 1e7
wedstrijden toch gewoon onze beste speler?
Wie zet zijn beste speler nou op de bank sorry maar is snap het totaal niet.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 22, 2022, 14:16:21
Citaat van: denistel op oktober 22, 2022, 14:03:48
ik ben het totaal oneens met de keuze van de ts Sai was over de 1e7
wedstrijden toch gewoon onze beste speler?
Wie zet zijn beste speler nou op de bank sorry maar is snap het totaal niet.

Dat snapt niemand.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2022, 14:43:08
Citaat van: denistel op oktober 22, 2022, 14:03:48
ik ben het totaal oneens met de keuze van de ts Sai was over de 1e7
wedstrijden toch gewoon onze beste speler?
Wie zet zijn beste speler nou op de bank sorry maar is snap het totaal niet.
denistel ik snap je helemaal maar misschien speelt er wel heel anders wat wij niet weten.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 22, 2022, 14:49:08
Tegen sterke tegenstanders moet je een harde back hebben, die achterin blijft. (Doke)
Sai komt vaak mee op (Noodzakelijk als je achter staat)
Ik begrijp het enigszins.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 22, 2022, 15:30:32
Citaat van: PePe op oktober 22, 2022, 14:49:08
Tegen sterke tegenstanders moet je een harde back hebben, die achterin blijft. (Doke)
Sai komt vaak mee op (Noodzakelijk als je achter staat)
Ik begrijp het enigszins.
nou ik beslist niet
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bernardo op oktober 22, 2022, 18:01:49
Citaat van: PePe op oktober 22, 2022, 14:49:08
Tegen sterke tegenstanders moet je een harde back hebben, die achterin blijft. (Doke)
Sai komt vaak mee op (Noodzakelijk als je achter staat)
Ik begrijp het enigszins.

Sai is verdedigend echt niet minder dan Doke.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 22, 2022, 20:41:09
Tis eigenlijk heel makkelijk als je wilt voetballen zoals wij thuis altijd Sai.
Die jongen kan zoveel meer als Doke. Bij schorsing of blessures Doke en bij zware uitwedstrijden tegen topclubs waarin je toch defensief speelt ook.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 22, 2022, 21:34:36
sai is minstens net zo fel. de reden dat doke speelt is dat ie mondiger
is in het veld aldus de ts dat mogen ze vinden maar supporters snappen
daar niks van je doet je zelf te kort.en op links deed ie het ook beter dan
bangura op dit moment is mijn mening.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 23, 2022, 11:19:20
knallu mensen vol er achter die lui de indruk geven dat
hier niets valt te halen net als vorig seizoen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 23, 2022, 11:27:11
Ieder??n vanmiddag voor HENK.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 11:40:51
En bier :proost moet door de strot heen en niet weggooien.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 23, 2022, 12:43:17
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 11:40:51
En bier :proost moet door de strot heen en niet weggooien.
_O_
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2022, 12:50:06
Als we het niveau weer halen van de wedstrijden tegen Utrecht, AZ en PSV dan is er wel wat mogelijk maar normaal gesproken is Twente te sterk.Ik hoop dat iedereen een beetje re?el blijft na deze wedstrijd maar ik ben bang dat er een paar helemaal weer in paniek schieten hier als we verliezen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 23, 2022, 13:07:22
Tegen sterkere tegenstanders, gaat het soms best wel goed.
Dus een goed resultaat behoort wel tot de mogelijkheden.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 13:12:50
Fortuna S. gisteren verrassend een punt gehaald bij Feijenoord en Excelsior staat met 2-0 voor tegen AZ.
Dus er zal vandaag punten gepakt moeten worden?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: okkele op oktober 23, 2022, 13:13:02
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 11:40:51
En bier :proost moet door de strot heen en niet weggooien.
wij weten dat , jonkjes van 16 niet.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 23, 2022, 13:13:47
Dit wordt niks. Verliezen en waarschijnlijk zonder ook maar iets in de melk te brokkelen te hebben, geen perspectief op verbetering.

Maar ik zit er graag naast.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: okkele op oktober 23, 2022, 13:28:49
mooi tuusblieve dan.
wat je waarschijnlijk ook al doet.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: R058 op oktober 23, 2022, 13:32:32
Citaat van: papier op oktober 23, 2022, 13:13:47
Dit wordt niks. Verliezen en waarschijnlijk zonder ook maar iets in de melk te brokkelen te hebben, geen perspectief op verbetering.

Maar ik zit er graag naast.
Ik snap hier echt niks van. Waarom van tevoren al zo negatief?  Word je zelf toch ook niet echt veel blijer van?
Of doe je het alleen, omdat je kan zeggen dat je gelijk had als het misgaat en als het goed gaat het toch niet uitmaakt, omdat het dan toch goed ging?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 23, 2022, 13:38:15
Citaat van: R058 op oktober 23, 2022, 13:32:32
Ik snap hier echt niks van. Waarom van tevoren al zo negatief?  Word je zelf toch ook niet echt veel blijer van?
Of doe je het alleen, omdat je kan zeggen dat je gelijk had als het misgaat en als het goed gaat het toch niet uitmaakt, omdat het dan toch goed ging?

Die gasten heb je ook op de tribune, die tegen doelpunten voorspellen.
Zie je wel, ik zei het al.  :(
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: R058 op oktober 23, 2022, 13:40:11
Citaat van: PePe op oktober 23, 2022, 13:38:15
Die gasten heb je ook op de tribune, die tegen doelpunten voorspellen.
Zie je wel, ik zei het al.  :(
Precies ja. Verschrikkelijk. En als er niet gescoord wordt alsnog blij, omdat we geen goal tegenkrijgen. Lekker makkelijk...
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 23, 2022, 13:48:43
Citaat van: okkele op oktober 23, 2022, 13:28:49
mooi tuusblieve dan.
wat je waarschijnlijk ook al doet.

Nee hoor, maak meer KMS dan kuzmanovic. Maar het spel is niet om vrolijk van te worden, Hake vibes.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2022, 13:54:22
Geen perspectief op verbeteren? Dat snap ik niet. Het is inderdaad nog geen team maar spelers met kwaliteit hebben we genoeg. Vier wedstrijden moeten op inzet punten gehaald worden. En nog 20 wedstrijden na de winter om wel met een vast elftal te spelen.

NB een speler uit vorm betekent niet dat dit het hele seizoen zo blijft? kan ook zo weer omslaan.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 23, 2022, 14:19:45
Biertje op, drie punten blijven in lwd
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2022, 15:19:46
Doke doet het aardig maar zou hem mede vanwege zijn kaart  wisselen voor Sai.
En Balk voor Mambimbi, iets meer pit op links
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Trainert! op oktober 23, 2022, 15:20:23
Gelijk opgaande wedstrijd. Maar je hoeft hem zeker niet te verliezen.

Die lange in de spits kan echt niet.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 15:20:59
Inspiratieloos, kwaliteitsloos, dooie boel op de tribunes. Het is cambuur onwaardig.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 23, 2022, 15:22:15
Pff die lange is echt afzien. Kest dr niks meer met.
Balk erbij en Sai en dan zou je zeggen dat we toch een doelpuntje moeten kunnen maken.
Je doet jezelf wel weer tekort deze eerste helft.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2022, 15:23:54
Mambimbi is een prima speler, mooi laten staan. Balk of Sambissa voor vd Water.
Sai voor Doke.

Deze hoef je niet te verliezen, Twente heeft het ook niet vandaag.
En nieuwe spits erin na 60 minuten.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: drg op oktober 23, 2022, 15:25:30
Pot die nogal gelijk op gaat en doodgefloten wordt door de scheids, voelt als een opkomend troosteloos nul nulletje.

Kan ook iemand effe die trommelaar z'n spullen confisceren? Die voegt al helemaal niks toe, laat het publiek zelf maar geluid maken  :0=
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 15:37:16
Cambuur vecht tegen zichzelf. Heel veel irritatie omdat het niet loopt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Destroyer op oktober 23, 2022, 15:37:27
Groningen voor, Eagles voor. De druk wordt steeds groter.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Destroyer op oktober 23, 2022, 15:37:46
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 15:37:16
Cambuur vecht tegen zichzelf. Heel veel irritatie omdat het niet loopt.

Yep
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 15:41:50
Dooie boel in het veld en op de tribunes
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2022, 15:42:12
Citaat van: papier op oktober 23, 2022, 13:48:43
Nee hoor, maak meer KMS dan kuzmanovic.
Scheelt maar 30 km toch? 8) ligt er helemaal aan hoeveel je naar uitwedstrijden gaat :proost
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: drg op oktober 23, 2022, 15:51:36
Gadverdamme deze scheids zeg  :R

Er mag niet gevoetbald worden vandaag.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: fred op oktober 23, 2022, 15:56:27
Hop hop Boere dr maar in
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Destroyer op oktober 23, 2022, 16:05:09
Wordt een lastig seizoen, totaal geen progressie
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bens op oktober 23, 2022, 16:09:01
In de tweede helft stelt Cambuur aanvallend niets voor. v.d. Water stelt niets voor uldrikis is de spits niet meer de man van het vorig seizoen. In de komende transferperiode een goede spits halen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: drg op oktober 23, 2022, 16:11:48
Volgens mij kun je Uldrikis tegenwoordig beter achter een spits opstellen, hoog aanspelen, vasthouden en doortikken. Hij gaat toch nooit scoren in de spitspositie.

En nogmaals, gadverdamme wat een kolere scheids zeg  :R :R :R
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Destroyer op oktober 23, 2022, 16:25:53
Helaas 100% degradatie kandidaat zijn we. Kutzooi.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: drg op oktober 23, 2022, 16:26:15
Gadverdamme wat een ongelofelijke zaadpot, het spel was al ruk, en dan nog een partijdige commentator en ook zo'n zaadscheids eroverheen, welke al 3x rood had moeten geven aan twente. En dan ook nog verliezen met zo'n smerige kutpenalty in de extra tijd. Helemaal klaar mee dit jaar  :R
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: fred op oktober 23, 2022, 16:26:21
Zonde weer dit.

Mag je nog blij zijn dat Doke niet z'n 2e geel krijgt...
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:29:48
6 thuiswedstrijden. 5 verloren en niet een goal gemaakt. Dan ben je degradatie kandidaat.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 23, 2022, 16:29:59
At ik Kamphuis voor de auto krijg geef ik gas.

Dan zet ik m in zn achteruit

En dan weer vooruit.

En dat dan 10x.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:30:38
Citaat van: Destroyer op oktober 23, 2022, 16:25:53
Helaas 100% degradatie kandidaat zijn we. Kutzooi.

De wissels brengen helaas ook niks. Te weinig kwaliteit. Niet een fatsoenlijke aanval gezien de tweede helft
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:31:30
Citaat van: Treb op oktober 23, 2022, 16:29:59
At ik Kamphuis voor de auto krijg geef ik gas.

Dan zet ik m in zn achteruit

En dan weer vooruit.

En dat dan 10x.
De scheidsrechter was dramatisch maar Cambuur bracht werkelijk helemaal niks. Het wordt met de weken slechter. Zie ook weinig vechtlust.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2022, 16:32:28
Citaat van: Destroyer op oktober 23, 2022, 16:25:53
Helaas 100% degradatie kandidaat zijn we. Kutzooi.

Er zit ook werkelijk helemaal niks mee dit seizoen. Dat scheelt al een punt of 6 en dat wordt heel lastig om goed te maken.
Natuurlijk is het aanvallend onvoldoende maar het zou wel eens lekker zijn als er eentje van de tegenstander een bal ongelukkig op zijn hand krijgt ipv een speler van ons.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: drg op oktober 23, 2022, 16:33:28
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:31:30
De scheidsrechter was dramatisch maar Cambuur bracht werkelijk helemaal niks. Het wordt met de weken slechter. Zie ook weinig vechtlust.

De paar kansen die er wel waren in de tweede helft werden afgekapt door de scheids, dit was gewoon een opstapelende puinhoop.

De eerste 10-15 minuten waren gewoon leuk, van beide kanten. Totdat dat hoerenjoch overal wat van moest vinden en dan ook nog eens lachend het veld af stapt, wat een kotsmisselijk ventje is dat.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: carlo de leeuw op oktober 23, 2022, 16:34:17
Citaat van: Treb op oktober 23, 2022, 16:29:59
At ik Kamphuis voor de auto krijg geef ik gas.

Dan zet ik m in zn achteruit

En dan weer vooruit.

En dat dan 10x.
verder alles nog goed?!
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 23, 2022, 16:35:27
Ik ben ook klaar met die VAR, sinds die onzin er is heb je belachelijk veel blessuretijd. 
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 23, 2022, 16:35:55
Citaat van: carlo de leeuw op oktober 23, 2022, 16:34:17
verder alles nog goed?!

Nee.

Zo'n man verneukt een hele wedstrijd.

Continue in het nadeel van Cambuur.

Kut Groninger.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2022, 16:36:44
Citaat van: Destroyer op oktober 23, 2022, 16:25:53
Helaas 100% degradatie kandidaat zijn we. Kutzooi.
omdat je gelijk hoort te spelen tegen de nummer 5?
Maar Kamphuis je nog naait op het einde?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Viper op oktober 23, 2022, 16:37:45
Citaat van: Treb op oktober 23, 2022, 16:29:59
At ik Kamphuis voor de auto krijg geef ik gas.

Dan zet ik m in zn achteruit

En dan weer vooruit.

En dat dan 10x.

Stoer man.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: R058 op oktober 23, 2022, 16:37:58
Het loopt allemaal gewoon zo stroperig. Zit geen snelheid in, geen aansluiting. Hoop dat een nieuwe trainer er misschien wat nieuwe energie in kan brengen, want qua kwaliteit denk ik nog steeds dat we een prima selectie hebben. In ieder geval niet minder dan vorig jaar. Doke heeft vandaag trouwens wel echt laten zien dat Sai op zijn plaats moet. Alle ballen naar voren komen niet aan, maar ook verdedigend vond ik hem heel zwak vandaag. Stond vaak verkeerd en zn man kwam hem constant voorbij.
Daarnaast ook bijna de slechtste prestatie van een scheidsrechter ooit gezien. Het was echt ongelofelijk hoe slecht hij floot.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 23, 2022, 16:38:01
Citaat van: zeewolde op oktober 23, 2022, 16:36:44
omdat je gelijk hoort te spelen tegen de nummer 5?
Maar Kamphuis je nog naait op het einde?
Nee, omdat we niet kunnen scoren. Is wel een belangrijk onderdeel van het spelletje he.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 23, 2022, 16:42:07
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:31:30
De scheidsrechter was dramatisch maar Cambuur bracht werkelijk helemaal niks. Het wordt met de weken slechter. Zie ook weinig vechtlust.
Ik heb wel degelijk strijdlust gezien, maar als de scheids dan iedere speler van Cambuur affluit, met als dieptepunt die ingooi tegenhouden, houdt alles op
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:43:11
Bergsma veruit de beste man vandaag
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: bok op oktober 23, 2022, 16:44:34
Met ingang van de winterstop de var afschaffen. Wij zijn niet de eerste die hier zwaar de dupe van zijn. Zelf liet hij doorspelen
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: michello op oktober 23, 2022, 16:45:26
Op deze voet verder gaan is zinloos en kansloos. Ik hoop dat er snel een nieuwe trainer komt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2022, 16:46:30
Je wist dit. Gebeurde ook bij RkC. Twente klaagde voor de wedstrijd al over Kamphuis. RKC klaagde ovee scheids tegen PSV. Wat gebeurt er je wordt tot 2 x toe genaaid door een acheids. En als ik hier voor een wedstrijd wat zeg over een bepaalde scheidsrechter is het Calimero gedrag.


Hopelijk klagen Bosbaard en barto de rest van de weel over de scheids en hebben we tegen NEC eens een voordeeltje.


Overigens waren er wel 3 a 4 momenten om Brenet zijn 2e te geven
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 23, 2022, 16:47:56
Citaat van: michello op oktober 23, 2022, 16:45:26
Op deze voet verder gaan is zinloos en kansloos. Ik hoop dat er snel een nieuwe trainer komt.
0-0 tegen Twente en eigenlijk geen kans weggeven (bal op de paal uitgezonderd) noem ik niet zinloos. We creeren wel erg weinig dus letterlijk gezien heb je met kansloos gelijk. Alhoewel de bal er in de eerste minuut ook al in had kunnen liggen
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: michello op oktober 23, 2022, 16:49:05
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 23, 2022, 16:47:56
0-0 tegen Twente en eigenlijk geen kans weggeven (bal op de paal uitgezonderd) noem ik niet zinloos. We creeren wel erg weinig dus letterlijk gezien heb je met kansloos gelijk. Alhoewel de bal er in de eerste minuut ook al in had kunnen liggen

Even iets verder kijken dan alleen deze wedstrijd. Er moet iets veranderen want we cre?ren elke week opnieuw amper kansen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:51:05
Kamphuis hanteert de regels.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 23, 2022, 16:51:21
Mooi voorop gezet plan om Twente te laten winnen.

Missie geslaagd.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:53:22
Citaat van: michello op oktober 23, 2022, 16:49:05
Even iets verder kijken dan alleen deze wedstrijd. Er moet iets veranderen want we cre?ren elke week opnieuw amper kansen.

De wissels brachten niks. Het heeft gewoon met te weinig kwaliteit te maken. Spelers corrigeren elkaar ook niet. Zit weinig uitstraling in. Het is een dooie boel in het veld. 
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 23, 2022, 16:55:50
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:53:22
De wissels brachten niks. Het heeft gewoon met te weinig kwaliteit te maken. Spelers corrigeren elkaar ook niet. Zit weinig uitstraling in. Het is een dooie boel in het veld.

Ach in de KKD kunnen we wel weer vaker juichen in het nieuwe stadion
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: J.v.G. op oktober 23, 2022, 16:56:31
Citaat van: michello op oktober 23, 2022, 16:45:26
Op deze voet verder gaan is zinloos en kansloos. Ik hoop dat er snel een nieuwe trainer komt.
Volgens de geruchten kan de nieuwe trainer er wel eens snel zijn ;)
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 23, 2022, 16:57:18
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 16:51:05
Kamphuis hanteert de regels.
Bij die handsbal wel, bij al die overtredingen van Twente ook? Die gele kaart van Van der Water? Die van Driekus die als aanvoerder verhaal haalt op een overtreding van Twente die geel verdiende? Die ingooi van Cambuur affluiten omdat iemand zo ongeveer naast de zijlijn staat met een beetje hoofdpijn? Kamphuis was een drama?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: SCC op oktober 23, 2022, 16:59:34
Kamphuis is een nare kerel, die zijn eigen onzekerheid probeert te verbloemen, maar de strafschop kun je hem niet aanrekenen. Sterker, hij gaf eerst gewoon een hoekschop.
Het is gewoon een belachelijke regel, die hij wel moet opvolgen (na tussenkomst var).

Zorgelijk is dat we wederom niets cre?ren.
Bergsma wederom onze beste man.
Maar je ziet onze middenvelders ook zoeken naar een omgeving, die er niet is (aanvallend).
Tijd voor nieuwe idee?n, laat de nieuwe trainer maar zsm beginnen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Mike SCC op oktober 23, 2022, 17:00:23
We zitten weer eens in de hoek waar de klappen vallen. Dan krijg je dit soort lullige penalty's natuurlijk altijd tegen. Meer dan een punt zat er niet in, want je cre?ert niet al te veel, maar dat punt was wel terecht geweest. Ik vond Cambuur een stuk feller en beter dan tegen Vitesse, maar je staat wel weer met lege handen. Over twee weken een hele belangrijke pot tegen NEC. Daar moet je hoe dan ook punten gaan pakken.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: SCC op oktober 23, 2022, 17:00:33
Citaat van: SCC op oktober 23, 2022, 16:59:34
Kamphuis is een nare kerel, die zijn eigen onzekerheid probeert te verbloemen, maar de strafschop kun je hem niet aanrekenen. Sterker, hij gaf eerst gewoon een hoekschop.
Het is gewoon een belachelijke regel, die hij wel moet opvolgen (na tussenkomst var).

Zorgelijk is dat we wederom niets cre?ren.
Bergsma wederom onze beste man.
Maar je ziet onze middenvelders ook zoeken naar een opening, die er niet is (aanvallend).
Tijd voor nieuwe idee?n, laat de nieuwe trainer maar zsm beginnen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2022, 17:03:10
Citaat van: J.v.G. op oktober 23, 2022, 16:56:31
Volgens de geruchten kan de nieuwe trainer er wel eens snel zijn ;)
hoeft niet snel, als ze maar een goeie trainer aanstellen.

Ben zo bang dat het wijsneus Ultee wordt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: okkele op oktober 23, 2022, 17:07:56
en dan is het goed?
er werd hier ook altijd gejankt over hulshof terwijl hij prima werk leverde.
zo nu ook bosschaart , vandaag levert normaal ook minimaal 1 punt op tegen een (sub)topper.
maar goed, zo snel mogelijk een andere trainer dan kunnen we fijn daar de poten onder vandaan zagen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bernardo op oktober 23, 2022, 17:08:36
Dit komt niet goed, ik zie het somber in. Alles zit tegen en er is gewoon te weinig kwaliteit.  ;(
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: SCC op oktober 23, 2022, 17:09:50
Citaat van: zeewolde op oktober 23, 2022, 17:03:10
hoeft niet snel, als ze maar een goeie trainer aanstellen.

Ben zo bang dat het wijsneus Ultee wordt.
Van mij mag Ultee juist wel komen.
Frisse wind, nieuwe inzichten en toch qua persoon vind ik het geen wijsneus maar iemand die eerlijk overkomt.
Maar wie het ook wordt, eerst maar eens punten binnenhalen, daarna maar kijken naar fraai voetbal.
Ultee heeft vorig seizoen bij Fortuna aan het einde veel punten gehaald, met die instelling moeten wij nu eerst ook spelen
Kijken we in maart wel eens naar speelwijze
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: AL op oktober 23, 2022, 17:10:08
Goede wil en vandaag was 0-0 de terechte uitslag geweest.
Walgelijke scheidsrechter.
Maar we mogen nu toch wel concluderen dat we voorin en aanvallend middenveld tekort komen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 23, 2022, 17:10:22
Citaat van: SCC op oktober 23, 2022, 16:59:34
Kamphuis is een nare kerel, die zijn eigen onzekerheid probeert te verbloemen, maar de strafschop kun je hem niet aanrekenen. Sterker, hij gaf eerst gewoon een hoekschop.
Het is gewoon een belachelijke regel, die hij wel moet opvolgen (na tussenkomst var).

Zorgelijk is dat we wederom niets cre?ren.
Bergsma wederom onze beste man.
Maar je ziet onze middenvelders ook zoeken naar een omgeving, die er niet is (aanvallend).
Tijd voor nieuwe idee?n, laat de nieuwe trainer maar zsm beginnen.

Tegen 12 man valt niet te voetballen.

De ingooi en gele kaart van Drikus als absolute dieptepunt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: SCC op oktober 23, 2022, 17:11:05
Citaat van: okkele op oktober 23, 2022, 17:07:56
en dan is het goed?
er werd hier ook altijd gejankt over hulshof terwijl hij prima werk leverde.
zo nu ook bosschaart , vandaag levert normaal ook minimaal 1 punt op tegen een (sub)topper.
maar goed, zo snel mogelijk een andere trainer dan kunnen we fijn daar de poten onder vandaan zagen.

Op zich wel met je eens, wie het ook wordt: steunen deze man.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 17:18:50
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 23, 2022, 16:57:18
Bij die handsbal wel, bij al die overtredingen van Twente ook? Die gele kaart van Van der Water? Die van Driekus die als aanvoerder verhaal haalt op een overtreding van Twente die geel verdiende? Die ingooi van Cambuur affluiten omdat iemand zo ongeveer naast de zijlijn staat met een beetje hoofdpijn? Kamphuis was een drama?

Dat was hij ook. Maar hij gaf een corner na die handsbal. Cambuur moet de hand in eigen boezem steken. Tweede helft niet een kans gehad. Invalbeurten wissels dramatisch. Ts zit als dooie vogeltjes in de dug-out. Bosschaart met de handen in de buse langs de kant. Uitstraling nul komma nul. Daar begint het al mee. Gezapigheid troef. Het komt allemaal wel goed denken de heren. Nou, dat komt het dus niet. 8 vd 11 wedstrijden niet gescoord.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 17:23:23
Kamphuis is een vieze vuile hond en dit is niet de eerste keer dat hij Cambuur zo genaaid heeft.

En mijn woorden komen weer uit deze man is niet te vertrouwen?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2022, 17:34:26
Ik ga het even over de wedstrijd hebben. Er was een enorme intensiteit in de wedstrijd van ons kant en dat vond ik geweldig om te zien. We hadden zeker een punt verdiend. Als we dit kunnen brengen tegen concurrenten gaan we zeker winnen. En de wissel Hoedemakers vond ik dom
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2022, 17:38:52
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2022, 17:34:26
Ik ga het even over de wedstrijd hebben. Er was een enorme intensiteit in de wedstrijd van ons kant en dat vond ik geweldig om te zien. We hadden zeker een punt verdiend. Als we dit kunnen brengen tegen concurrenten gaan we zeker winnen. En de wissel Hoedemakers vond ik dom
Klopt helemaal, voor de tv helaas precies het zelfde gezien. Vooral van der water heel erg actief
Trouwens volgens min duwde kamphuis uldrikis  voor de gele kaart. Ik zou daar als cambuur werk van maken (als het ook klopt)
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Zomaariemand op oktober 23, 2022, 17:41:11
Citaat van: zeewolde op oktober 23, 2022, 17:03:10

Ben zo bang dat het wijsneus Ultee wordt.
Dan zal hij hier heel goed passen met al die wijsneuzen hier die alles beter weten
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: J.v.G. op oktober 23, 2022, 17:41:55
Citaat van: zeewolde op oktober 23, 2022, 17:03:10
hoeft niet snel, als ze maar een goeie trainer aanstellen.

Ben zo bang dat het wijsneus Ultee wordt.
Toch is de kans erg groot dat er volgende week een nieuwe trainer voor de groep staat..
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: J.v.G. op oktober 23, 2022, 17:42:58
Citaat van: Zomaariemand op oktober 23, 2022, 17:41:11
Dan zal hij hier heel goed passen met al die wijsneuzen hier die alles beter weten
:_schater
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: okkele op oktober 23, 2022, 17:44:31
Citaat van: Zomaariemand op oktober 23, 2022, 17:41:11
Dan zal hij hier heel goed passen met al die wijsneuzen hier die alles beter weten
Nog maar net op het forum en je hebt t nu al helemaal in de gaten.
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 23, 2022, 17:46:56
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2022, 17:34:26
Ik ga het even over de wedstrijd hebben. Er was een enorme intensiteit in de wedstrijd van ons kant en dat vond ik geweldig om te zien. We hadden zeker een punt verdiend. Als we dit kunnen brengen tegen concurrenten gaan we zeker winnen. En de wissel Hoedemakers vond ik dom

Waarom? Van Kaam en Hoedemakers samen is het niet en Van Kaam zat er duidelijk beter in dan Mees.

Voor de rest wel met je eens. Dit was 100x beter dan vorige week. Alleen ga je nooit een wedstrijd winnen als je zo onmachtig bent voorin.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Treb op oktober 23, 2022, 17:49:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2022, 17:38:52
Klopt helemaal, voor de tv helaas precies het zelfde gezien. Vooral van der water heel erg actief
Trouwens volgens min duwde kamphuis uldrikis  voor de gele kaart. Ik zou daar als cambuur werk van maken (als het ook klopt)

Kamphuis duwde Drikus. Drikus zei daar wat van en kreeg een gele kaart.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: rvw op oktober 23, 2022, 17:59:53
Waarom niet beginnen met Smit, sambissa, van wermeskerken en maulin? Met doke  sta je al 1-0 achter iedere tegenstander weet dat je die niet hoeft te storen want die komt toch niet in de opbouw voor .
Snap de technische staf niet . Blijf niet zo hangen in het oude vertrouwde
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: rvw op oktober 23, 2022, 18:01:06
Vond van de water ook een drama, snap niet waarom die de voorkeur krijgt op dit moment.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Collingwood op oktober 23, 2022, 18:06:47
Verdedigend is het vrij goed, voetballend redelijk, maar als we bij de 16 van de tegenstander in de buurt komen lijkt het wel of de spelers kortsluiting in de hersenpan krijgen. Daar lukt echt niks. Met een compleet uit vorm zijnde voorhoede is het gewoon lastig en ben je van momenten en wat geluk afhankelijk. En dat geluk hadden we in de laatste minuut zeker niet.

Kijkend naar ons programma is er in feite nog niks aan de hand, en ik vind nog steeds dat we op papier een prima selectie hebben. Maar als het aanvallend (niet) loopt zoals nu toch al een tijdje wordt het toch wat zorgelijk.

Wel weer een ouderwetse Bangura gezien, en Bergsma ook weer prima.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: drg op oktober 23, 2022, 18:10:32
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2022, 17:34:26
Als we dit kunnen brengen tegen concurrenten gaan we zeker winnen. En de wissel Hoedemakers vond ik dom

Het probleem is dat tegen concurrenten dergelijke inzet ineens lijkt te ontbreken. Zelfs deze wedstrijd had gewonnen kunnen worden met wat meer inzet, en natuurlijk een scheids die niet de wedstrijd kapot fluit.

Het is net alsof er altijd net een standje onder het nodige gespeeld wordt, ongeacht de tegenstander. Ik heb maar 1 overtuigende pot gezien dit jaar, en dat was tegen Fortuna, en dat was ook pas in de laatste 10 minuten.

Het helpt niet dat er aanvallend nooit wat lukt, het moet allemaal van gelukkige momenten komen. De vleugelspelers gaan voor eigen win, en als ze wel afgeven is het 9 van de 10 keer gewoon direct in de voeten van de tegenstander. Elke bal op die lange voorin komt alleen maar als er iemand wil de bal vanuit de eigen zestien naar voren trapt, er is vrijwel geen enkel moment dat er gecombineerd en snel opbouwend een fatsoenlijke aanval gecre?erd wordt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: J.v.G. op oktober 23, 2022, 18:11:30
Citaat van: Collingwood op oktober 23, 2022, 18:06:47
Verdedigend is het vrij goed, voetballend redelijk, maar als we bij de 16 van de tegenstander in de buurt komen lijkt het wel of de spelers kortsluiting in de hersenpan krijgen. Daar lukt echt niks. Met een compleet uit vorm zijnde voorhoede is het gewoon lastig en ben je van momenten en wat geluk afhankelijk. En dat geluk hadden we in de laatste minuut zeker niet.

Kijkend naar ons programma is er in feite nog niks aan de hand, en ik vind nog steeds dat we op papier een prima selectie hebben. Maar als het aanvallend (niet) loopt zoals nu toch al een tijdje wordt het toch wat zorgelijk.

Wel weer een ouderwetse Bangura gezien, en Bergsma ook weer prima.
Mee eens hoor, vond Tol en van Kaam ook niet verkeerd.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2022, 18:19:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 23, 2022, 17:46:56
Waarom? Van Kaam en Hoedemakers samen is het niet en Van Kaam zat er duidelijk beter in dan Mees.

Voor de rest wel met je eens. Dit was 100x beter dan vorige week. Alleen ga je nooit een wedstrijd winnen als je zo onmachtig bent voorin.
het middenveld stond prima en was na die wissel compleet uit balans, daarom?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2022, 18:20:42
Mambini is ook veel te ligt in mijn ogen en Balk vreselijk wat een irritante fucker
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 23, 2022, 18:23:22
We beginnen goed, fel en verrassend. Had verwacht dat we weg zouden worden gespeeld maar dat viel w??r mee. Gelijk al aardige mogelijkheden maar we kunnen het niet voorin. Het is zo doodzonde want met iets meer kwaliteit daar blijven we er moeiteloos in. En dat gaan we nu niet doen. Geen loon naar werken. En dat mag de ts zich ook aanrekenen want ze blijven maar volharden in geklooi met spelers. Uldrikis onze aanvoerder met 0 goals. Hij is een plek op de bank niet eens waard momenteel. En Hoedemakers er afhalen? Hou toch op, en dan komt die Jacobs er weer in. Ik word er dieptriest van. En Breij mag blijven warmlopen  :zucht  Dit wordt een degradatieseizoen. Alle ingredienten zijn daarvoor aanwezig.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: SCC op oktober 23, 2022, 18:34:23
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2022, 18:19:21
het middenveld stond prima en was na die wissel compleet uit balans, daarom?
Dit was een hele rare wissel inderdaad. Van Kaam begin juist meer vrijuit en gedurfd te spelen in de aanvallende rol, Mees was in control op 6 en ik vond dat Paulissen voor verassing zorgde door soms te dueleren en soms de diepte of dribbel te kiezen.

Ik ben fan van Doke zijn inzet, maar had juist op dat moment in de wedstrijd Sai erbij gegooid, Dan had Mitsidan die al gefrustreerd was, in de achtervolging gemoeten
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 23, 2022, 18:37:03
Van Kamphuis kunnen we niet winnen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 18:41:35
Citaat van: De Gast op oktober 23, 2022, 18:23:22
We beginnen goed, fel en verrassend. Had verwacht dat we weg zouden worden gespeeld maar dat viel w??r mee. Gelijk al aardige mogelijkheden maar we kunnen het niet voorin. Het is zo doodzonde want met iets meer kwaliteit daar blijven we er moeiteloos in. En dat gaan we nu niet doen. Geen loon naar werken. En dat mag de ts zich ook aanrekenen want ze blijven maar volharden in geklooi met spelers. Uldrikis onze aanvoerder met 0 goals. Hij is een plek op de bank niet eens waard momenteel. En Hoedemakers er afhalen? Hou toch op, en dan komt die Jacobs er weer in. Ik word er dieptriest van. En Breij mag blijven warmlopen  :zucht  Dit wordt een degradatieseizoen. Alle ingredienten zijn daarvoor aanwezig.

Vanaf de voorbereiding loopt het voor geen meter. Er zit ook nul verbetering in. Dit is het niveau. Ben het vooral helemaal eens met jouw laatste 2 zinnen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: diekhuzen op oktober 23, 2022, 18:46:20
Met het inbrengen van Jacobs heb je veel minder power op het middenveld. Hij verloor bijna elk duel en dan ben je erg kwetsbaar in
de omschakeling. Vooral omdat FC Twente juist ging drukken.
Hoedemakers, Paulissen en Kaam gewoon laten staan. Gooi dan Breij erin. Veel te veel wisselingen.
Verder vond ik Tol erg zwak. Wat je vooral ziet een team met goede intenties, maar zonder zelfvertrouwen.

Bangura verdienstelijk optreden.
In de winterstop aanvallers aantrekken.

Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Trainert! op oktober 23, 2022, 18:50:03
Citaat van: PePe op oktober 23, 2022, 18:37:03
Van Kamphuis kunnen we niet winnen.


Niet terecht om het op de scheids te verhalen. 2e helft niks meer laten zien. Dus hand in eigen boezem.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 18:53:13
Citaat van: De Gast op oktober 23, 2022, 18:23:22
We beginnen goed, fel en verrassend. Had verwacht dat we weg zouden worden gespeeld maar dat viel w??r mee. Gelijk al aardige mogelijkheden maar we kunnen het niet voorin. Het is zo doodzonde want met iets meer kwaliteit daar blijven we er moeiteloos in. En dat gaan we nu niet doen. Geen loon naar werken. En dat mag de ts zich ook aanrekenen want ze blijven maar volharden in geklooi met spelers. Uldrikis onze aanvoerder met 0 goals. Hij is een plek op de bank niet eens waard momenteel. En Hoedemakers er afhalen? Hou toch op, en dan komt die Jacobs er weer in. Ik word er dieptriest van. En Breij mag blijven warmlopen  :zucht  Dit wordt een degradatieseizoen. Alle ingredienten zijn daarvoor aanwezig.
dan hebben we wel gelijk gekregen dat we momenteel niet beter kunnen en dat we rekening moet houden met degradatie.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 18:55:22
Citaat van: PePe op oktober 23, 2022, 18:37:03
Van Kamphuis kunnen we niet winnen.
al een paar keer meegemaakt onder deze scheidsrechter.
Het blijft een vieze hond deze scheidsrechter Brenet had er allang rood moeten hebben.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: mario op oktober 23, 2022, 18:59:21
Citaat van: Trainert! op oktober 23, 2022, 18:50:03

Niet terecht om het op de scheids te verhalen. 2e helft niks meer laten zien. Dus hand in eigen boezem.
Niet mee eens. Twente, zeker de 1e helft, veel irritante professionele overtredingen waardoor je de snelheid uit de wedstrijd haalt en Cambuur een counter ontneemt. Als scheidsrechter heb je dit in de hand. Na 20 min gaat de bal via een Twentespeler over de zijlijn. Daarna pa,'t iemand van hun een willekeurige bal van een pion en loopt daarmee het veld in. Hierdoor kan Cambuur de ingooi niet snel nemen en heeft Twente tijd om de posities weer in te nemen. Aan de scheidsrechter de taak om dit soort momenten in te grijpen en aan te geven tot hier en anders  :gelekaart.
Twente had veel van dit soort momentjes. Vervelende ploeg en als goede scheidsrechter moet je dit herkennen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 19:01:57
Citaat van: mario op oktober 23, 2022, 18:59:21
Niet mee eens. Twente, zeker de 1e helft, veel irritante professionele overtredingen waardoor je de snelheid uit de wedstrijd haalt en Cambuur een counter ontneemt. Als scheidsrechter heb je dit in de hand. Na 20 min gaat de bal via een Twentespeler over de zijlijn. Daarna pa,'t iemand van hun een willekeurige bal van een pion en loopt daarmee het veld in. Hierdoor kan Cambuur de ingooi niet snel nemen en heeft Twente tijd om de posities weer in te nemen. Aan de scheidsrechter de taak om dit soort momenten in te grijpen en aan te geven tot hier en anders  :gelekaart.
Twente had veel van dit soort momentjes. Vervelende ploeg en als goede scheidsrechter moet je dit herkennen.
en zo zit het deze scheidsrechter had het totaal niet in de hand.
Nogmaals deze scheidsrechter heeft iets tegen Cambuur.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 19:04:28
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 18:53:13
dan hebben we wel gelijk gekregen dat we momenteel niet beter kunnen en dat we rekening moet houden met degradatie.

Het probleem ligt veel dieper. Directie heeft vanaf de winterstop zitten te slapen. Er had doorgeselecteerd moeten worden en de selectie had eind juni al rond moeten zijn. Met de slogans Cambuur 2.0 en op naar de een gouden toekomst slaan ze de plank finaal mis. Eerst presteren en daarna de randzaken. Dat is de volgorde maar bij Cambuur is het andersom. Selectie is totaal niet op orde, het knuffelgehalte is veel te hoog.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2022, 19:27:57
Kansen missen , keepersfouten , rode kaarten, penalties... ligt allemaal aan het beleid ?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 23, 2022, 19:30:00
Het is pijnlijk om te zien dat spelers uit het kampioensteam bankzitters zijn geworden voor jongens als Mambimbi. Man man man, daar zit echt helemaal niks in. Een paniekaankoop 1ste klas van Foeke.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: mario op oktober 23, 2022, 19:33:03
Citaat van: De Gast op oktober 23, 2022, 19:30:00
Het is pijnlijk om te zien dat spelers uit het kampioensteam bankzitters zijn geworden voor jongens als Mambimbi. Man man man, daar zit echt helemaal niks in. Een paniekaankoop 1ste klas van Foeke.
Welke buitenspelers zaten daarbij die nu op de bank zitten  :?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: oost op oktober 23, 2022, 19:37:03
Vandaag opzich geen raar duel gezien. Het is en blijft jammer dar je een voorhoede hebt die zwaar te kort komt. En dat is iets wat je de leiding wel kwalijke mag en kan nemen. Zeker is mss wel het belangerijkste seizoen in het bestaan van de club. Hopelijk is er budget om in de winter wat te doen anders mag je blij  po te halen :rodekaart
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 23, 2022, 19:42:34
Citaat van: Mike SCC op oktober 23, 2022, 17:00:23
We zitten weer eens in de hoek waar de klappen vallen. Dan krijg je dit soort lullige penalty's natuurlijk altijd tegen. Meer dan een punt zat er niet in, want je cre?ert niet al te veel, maar dat punt was wel terecht geweest. Ik vond Cambuur een stuk feller en beter dan tegen Vitesse, maar je staat wel weer met lege handen. Over twee weken een hele belangrijke pot tegen NEC. Daar moet je hoe dan ook punten gaan pakken.
We zitten al een jaar in die hoek, maar geluk moet je ook afdwingen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 23, 2022, 19:44:49
Citaat van: okkele op oktober 23, 2022, 17:07:56
en dan is het goed?
er werd hier ook altijd gejankt over hulshof terwijl hij prima werk leverde.
zo nu ook bosschaart , vandaag levert normaal ook minimaal 1 punt op tegen een (sub)topper.
maar goed, zo snel mogelijk een andere trainer dan kunnen we fijn daar de poten onder vandaan zagen.
Hulshof ok, maar baardmans heeft nog nooit goed gepresteerd terwijl hij aan het roer stond volgens mij.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: mugel op oktober 23, 2022, 20:09:14
Even een kleine greep uit het spelregelboek van 113 pagina's van de KNVB:

CiteerEen directe vrije schop wordt ook toegekend aan de tegenpartij, indien een speler ??n van de hieronder volgende overtredingen begaat:
? een overtreding m.b.t. hands begaat (dit geldt niet voor de doelverdediger binnen zijn eigen strafschopgebied)
Hands:
Voor het vaststellen van overtredingen m.b.t. hands, is de bovengrens van de arm in lijn met de onderkant van de oksel. Niet elk contact van de hand / arm van een speler met de bal is een overtreding
Het is een overtreding als een speler:
? de bal opzettelijk raakt met zijn hand of arm, bijvoorbeeld door het bewegen van de hand of arm richting de bal
? de bal met hand / arm raakt als deze het lichaam op onnatuurlijke wijze groter maakt. Een speler wordt beschouwd het lichaam op onnatuurlijke wijze groter te hebben gemaakt als de positie van de hand / arm geen gevolg is van, of kan worden gerechtvaardigd door, de beweging van het lichaam van de speler voor die specifieke situatie. Door de hand / arm in een dergelijke positie te hebben, neemt de speler het risico dat de hand / arm geraakt wordt door de bal en dat dit bestraft wordt
Er zijn verschillende omstandigheden waarbij een speler een waarschuwing (lees gele kaart) moet ontvangen wegens onsportief gedrag, zoals wanneer een speler:
? hands maakt en daarmee een veelbelovende aanval be?nvloedt of onderbreekt

In alle opzichten niet helder en interpreteerbaar voor scheidsrechters, VAR, spelers, enz..
En ook nog eens krom: Wel hands beoordelen in het strafschopgebied, maar geen gele kaart en dus geen onderbreking van een veelbelovende aanval.
Maar we geven ze wel een directe scoringskans met een penalty. Snap jij het nog? Misschien als je die andere 112 pagina's gaat lezen, maar ik denk het niet.

Fijne avond en hopelijk kunnen we met al deze regels de komende tijd alsnog punten gaan halen. Aan de inzet lag het vanmiddag niet. Nu het goede voetbal weer terug!
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 23, 2022, 20:14:00
Citaat van: mugel op oktober 23, 2022, 20:09:14
Even een kleine greep uit het spelregelboek van 113 pagina's van de KNVB:

In alle opzichten niet helder en interpreteerbaar voor scheidsrechters, VAR, spelers, enz..
En ook nog eens krom: Wel hands beoordelen in het strafschopgebied, maar geen gele kaart en dus geen onderbreking van een veelbelovende aanval.
Maar we geven ze wel een directe scoringskans met een penalty. Snap jij het nog? Misschien als je die andere 112 pagina's gaat lezen, maar ik denk het niet.

Fijne avond en hopelijk kunnen we met al deze regels de komende tijd alsnog punten gaan halen. Aan de inzet lag het vanmiddag niet. Nu het goede voetbal weer terug!
Wees eerlijk, het was gewoon een penalty.  Als het andersom was had iedereen gezegd dat het een 100% penalty was.Maar die achterlijke Doke had allang gewisseld moeten worden natuurlijk. Sai is tien klassen beter.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Galdiano op oktober 23, 2022, 20:20:06
Ik verwacht nog wel een (flinke) schorsing van iemand van de TS.  :|
Degene gaf de grens een aanzienlijke beuk na de wedstrijd tijdens het opstootje.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 23, 2022, 20:24:37
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 23, 2022, 20:14:00
Wees eerlijk, het was gewoon een penalty.  Als het andersom was had iedereen gezegd dat het een 100% penalty was.Maar die achterlijke Doke had allang gewisseld moeten worden natuurlijk. Sai is tien klassen beter.

Zelfs Jans vond het niet penalty-waardig. Tsja.. Als het volgens de regels wel zo is, moeten ze de regels weer herzien. Want dit slaat nergens op.

Sai vind ik ook tien klassen beter, maar Doke is niet achterlijk. Hij kan alleen niet zo goed voetballen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 20:26:31
Citaat van: Galdiano op oktober 23, 2022, 20:20:06
Ik verwacht nog wel een (flinke) schorsing van iemand van de TS.  :|
Degene gaf de grens een aanzienlijke beuk na de wedstrijd tijdens het opstootje.
ok? weet je ook wie het was.
Nou had ik in het veld gestaan had ik die Kamphuis verrot gescholden.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2022, 20:28:34
Die handssituatie bij psv was geen penalty...
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Galdiano op oktober 23, 2022, 20:29:10
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 20:26:31
ok? weet je ook wie het was.
Nou had ik in het veld gestaan had ik die Kamphuis verrot gescholden.

Ja ik weet wie het was. Iemand van de overige stafleden.
Vermoed dat we het nog wel gaan horen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 23, 2022, 20:35:37
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 23, 2022, 20:14:00
Wees eerlijk, het was gewoon een penalty.  Als het andersom was had iedereen gezegd dat het een 100% penalty was.Maar die achterlijke Doke had allang gewisseld moeten worden natuurlijk. Sai is tien klassen beter.
sjezus wat ben jij ook een figuur. Ik vind het totaal geen Penel en wat kan die jongen er nu aan doen. Kijk ik net even Groningen-psv en gebeurt precies het zelfde en is het niks. En wat heeft het er nu mee te maken wie moet spelen tjonge jonge . Die discussie is allang gaande
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2022, 20:43:05
Citaat van: Galdiano op oktober 23, 2022, 20:29:10
Ja ik weet wie het was. Iemand van de overige stafleden.
Vermoed dat we het nog wel gaan horen.
is Kamphuis al uit het stadion.
Ik heb wel eens andere tijden meegemaakt dat de scheidsrechter niet via de hoofduitgang er uit ging.
En onder politie begeleiding de stad uit reed? :_schater
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2022, 20:52:14
Bergsma. Wat een topper. En nou ga ik slapen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 23, 2022, 22:23:48
we kunnen zeggen we hebben geen goede spits gehaald maar ik
ben eerlijk als ik zeg dat ik na roberts zijn 1e seizoen gedacht had
dat ie tussen 12 en 15 ging maken toch. denk iedereen wel maar
ja het draait niet en hij scoort niet. maar van te voren zag je dat
niet aankomen toch.

over vanmiddag wonderlijk dat sai niet speelde mocht 23 min
warm lopen en dan gooien ze jacobs zonder warming up er in??

hadden gewoon in de rust doke en vd water er uit moeten halen
voor sambissa en sai.en wat moest jacobs er nou weer in waarom
geen breij die heeft tenminste power,
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: SCC op oktober 23, 2022, 22:28:29
Citaat van: denistel op oktober 23, 2022, 22:23:48
we kunnen zeggen we hebben geen goede spits gehaald maar ik
ben eerlijk als ik zeg dat ik na roberts zijn 1e seizoen gedacht had
dat ie tussen 12 en 15 ging maken toch. denk iedereen wel maar
ja het draait niet en hij scoort niet. maar van te voren zag je dat
niet aankomen toch.

over vanmiddag wonderlijk dat sai niet speelde mocht 23 min
warm lopen en dan gooien ze jacobs zonder warming up er in??

hadden gewoon in de rust doke en vd water er uit moeten halen
voor sambissa en sai.en wat moest jacobs er nou weer in waarom
geen breij die heeft tenminste power,

Eens vwb de wissels van Sai en Sambissa, in ieder geval na 60 minuten.

Vwb Uldrikis: ik gun het die jongen echt, maar dat het geen pure doelpunten maker is, zag je juist wel imo. Dat tonen zijn statistieken bij zijn vorige clubs en land toch juist aan. Echte 2 spitsensysteem speler. Wel speler die in zichzelf investeerd overigens, maar goals maken moet ook in je zitten.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Destroyer op oktober 23, 2022, 22:33:02
Ik snap echt niet na psv thuis, dat dit elftal twee gezichten heeft. Ik denk dat we echt ademen naar een nieuwe trainer die dit elftal weer op de rails krijgt. We zijn echt niet minder dan NEC GAE of Excelsior. Ik geloof er niks van. Mijn gevoel zegt dat de koppies wat gaan hangen door het gebrek aan vertrouwen en de vele onlogisch wisselingen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 23, 2022, 22:58:48
Citaat van: SCC op oktober 23, 2022, 22:28:29
Eens vwb de wissels van Sai en Sambissa, in ieder geval na 60 minuten.

Vwb Uldrikis: ik gun het die jongen echt, maar dat het geen pure doelpunten maker is, zag je juist wel imo. Dat tonen zijn statistieken bij zijn vorige clubs en land toch juist aan. Echte 2 spitsensysteem speler. Wel speler die in zichzelf investeerd overigens, maar goals maken moet ook in je zitten.

7 in 21 afgelopen seizoen dus dan moest 12 a 13 kunnen in 34 toch
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bob Paisley op oktober 23, 2022, 23:41:40
Ik vond het eigenlijk slecht wat we lieten zien.   Inzet was redelijk.  Maar voetballend doet het pijn aan de ogen.  Veel ballen schieten van de voet af.  Veel blinde ballen naar voren.  Veel bal verlies.   Er zit weinig vertrouwen in.   
Het wordt helaas een moeilijk seizoen

En wat een drama scheidsrechter  l8l
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2022, 07:54:53
4-3-3 met deze spelers is ten dode opgeschreven. Het wordt ook hier tijd voor een Kees v Wonderen moment. Doorgaan op dezelfde voet heeft geen zin.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2022, 08:06:20
Noem eens 1 succesvol seizoen waarin we niet 4-3-3 hebben gespeeld... .
Een ander systeem kan op korte termijn resultaat geven maar dan hooguit tot de winter.

Probleem is vorm en pech. We waren weer heel dichtbij gisteren en dan was iedereen dik tevreden geweest met een punt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: michello op oktober 24, 2022, 08:17:22
Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2022, 08:06:20
Noem eens 1 succesvol seizoen waarin we niet 4-3-3 hebben gespeeld... .
Een ander systeem kan op korte termijn resultaat geven maar dan hooguit tot de winter.

Probleem is vorm en pech. We waren weer heel dichtbij gisteren en dan was iedereen dik tevreden geweest met een punt.

Nou ik hoor niet bij iedereen. Ik had ook gebaald als we 0-0 hadden gespeeld. Zeker door de manier waarop.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2022, 08:40:31
Laat verliezen met 1 doelpunt van grunn az en twente is geen pech meer, dat gaat over een gebrek aan kwaliteit
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Vlampiep op oktober 24, 2022, 09:31:25
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2022, 08:40:31
Laat verliezen met 1 doelpunt van grunn az en twente is geen pech meer, dat gaat over een gebrek aan kwaliteit
Het gebrek aan kwaliteit bij onze  vleugelspelers en mindere mate de middenvelders speelt ons parten en geeft onbelalans in het elftal. Dit is een paar keer verbloemd doordat de betreffende spelers dit konden compenseren met ongelooflijk hard werken.
Spelers als Bangura en Hoedemakers komen er aan, maar blijken vooralsnog geen steunpilaren te zijn waaraan de rest zich kan optrekken.
Met dit gegeven moeten we echt wel rekening gaan houden volgend seizoen de vrijdagavond weer vrij te houden, want ik zie geen spelers die het tij kunnen keren.


Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Inferno-058 op oktober 24, 2022, 09:53:00
Ik ga er vanuit dat wij volgend seizoen weer wekelijks op de vrijdagavond (volgende wedstrijd kunnen we er vast aan wennen) voetballen, met deze mindset kan het alleen maar meevallen dit seizoen. Ik laat me graag (positief) verrassen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2022, 10:21:00
Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2022, 08:06:20
Noem eens 1 succesvol seizoen waarin we niet 4-3-3 hebben gespeeld... .
Een ander systeem kan op korte termijn resultaat geven maar dan hooguit tot de winter.

Probleem is vorm en pech. We waren weer heel dichtbij gisteren en dan was iedereen dik tevreden geweest met een punt.
jonge waar hest et over. De laatste 3 seizoenen waren zeer succesvol. Kortetermijndenken is dat. Als je anders gaat spelen betekent dat dan dat het beter gaat? Daar stellen  ook alle tegenstanders zich op in, denk je daar wel es over na. Doen net alsof voetbal abracadabra is
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2022, 10:25:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2022, 08:40:31
Laat verliezen met 1 doelpunt van grunn az en twente is geen pech meer, dat gaat over een gebrek aan kwaliteit
dat is het ook, ik vind het ook een positieve instelling dat we ook in de laatste 15 minuten nog vol voor de winst spelen. Ik zei nog tegen mien maat, laat ze nu maar op een punt spelen en rustig aan doen maar dat kunnen we/ze niet.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2022, 10:51:57
Citaat van: sunderland op oktober 24, 2022, 10:21:00
jonge waar hest et over. De laatste 3 seizoenen waren zeer succesvol. Kortetermijndenken is dat. Als je anders gaat spelen betekent dat dan dat het beter gaat? Daar stellen  ook alle tegenstanders zich op in, denk je daar wel es over na. Doen net alsof voetbal abracadabra is

Volgens mij zijn we het wel eens hoor ;) Ik bedoel juist dat we moeten vasthouden aan 4-3-3.  Misschien dat we de komende 3 wedstrijden wel heel even wat aanpassen maar zeker niet voor de rest van het seizoen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 24, 2022, 11:14:06
Citaat van: denistel op oktober 23, 2022, 22:58:48
7 in 21 afgelopen seizoen dus dan moest 12 a 13 kunnen in 34 toch

Moet wel ballen krijgen. Nu gaan er eigenlijk 2 dingen mis. Hij heeft niet de vorm om op dit moment als kapstok te fungeren en aansluiting te cre?ren, los dat de afstanden bij hoge ballen vaak groot zijn. Die waren vorig seizoen naar mijn idee kleiner. Maar ook krijgt hij geen goede ballen van de zijkanten of te laat waardoor het weer te druk is. Met name de linkerkant waar vorig seizoen niet alleen Kallon van grote kwaliteit was op individueel niveau, maar ook de samenwerking met Bangura. Bijna ieder moment dat laatstgenoemde door de linksbuiten wordt aangespeeld is het niet op maat of te laat of een verkeerd moment.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 24, 2022, 12:06:38
Tegen Vitesse kreeg Drikus een hoge bal van de zijkant aangespeeld.
Ipv te koppen ging hij deze bal met de voet spelen!! Is het wel een kopper??
Deze bal ging er dus niet in, maar dit wisten jullie al.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2022, 12:07:23
Waren er gisteren rellen na de wedstrijd las ik in de lc krant. :?
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 24, 2022, 12:15:12
Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2022, 12:07:23
Waren er gisteren rellen na de wedstrijd las ik in de lc krant. :?

Als het om Kamphuis ging, dan begrijp ik dat.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Vlampiep op oktober 24, 2022, 12:30:50
Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 12:15:12
Als het om Kamphuis ging, dan begrijp ik dat.
Omdat de scheidsrechter een voor ons onbegrijpelijk besluit neemt, heb jij begrip dat een aantal hersenloze supporters van "ons" supporters van  de tegenpartij hun hersens in willen slaan?
Ik mag toch hopen dat ik dit verkeerd interpreteer.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 24, 2022, 12:41:59
ik denk dat hij bedoeld dat ze kamphuis achter na zaten maar dat was niet zo
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 24, 2022, 12:47:45
Citaat van: sunderland op oktober 24, 2022, 10:21:00
jonge waar hest et over. De laatste 3 seizoenen waren zeer succesvol. Kortetermijndenken is dat. Als je anders gaat spelen betekent dat dan dat het beter gaat? Daar stellen  ook alle tegenstanders zich op in, denk je daar wel es over na. Doen net alsof voetbal abracadabra is

Tuurlijk moeten we 4-3-3 blijven spelen maar wel met de juisten mensen en met een speler
onder de spits want daar komt nou bijna nooit en komt er 1 dan schieten ze niet van afstand.
zet vd water nou maar eens op links want daar kan hij beter de voor zetten geven, balk en
mambimbi komen gewoon klasse en kracht te kort op die positite is mijn mening.op rechs
gewoon een hangende breij die zijn momenten dan moet kiezen en als extra wapen een
goed schot heeft.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2022, 12:51:49
Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 12:15:12
Als het om Kamphuis ging, dan begrijp ik dat.
ik hoorde net dat Kamphuis in het stadion heeft geslapen.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Beul B op oktober 24, 2022, 12:57:40
We moeten niet direct een speler afbranden maar vd Water laat nu hij een aantal wedstrijden heeft gespeeld veel te weinig zien. Al was de goal tegen PSV geweldig. Misschien moet hij eens in de spits staan. In de plek van Uldrikus of er naast. Op de rechter vleugel heb ik wel vertrouwen in Breij, desnoods Sambissa. Links voor krijgt Balk toch ligt de voorkeur boven Mambimbi.

Het is wel duidelijk dat we het concept voorin moeten veranderen. Wat we nu doen werkt niet gezien dat we in 8 wedstrijden niet gescoord hebben.

En nog een kleine tip. Als de scheids naar de kant moet voor een penalty tegen of een rode kaart voor Cambuur: dan de stekker uit de tv langs de kant trekken en zeggen dat er een stroomstoring is. Kan die scheids ons niet meer naaien.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 24, 2022, 13:46:16
Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 12:06:38
Tegen Vitesse kreeg Drikus een hoge bal van de zijkant aangespeeld.
Ipv te koppen ging hij deze bal met de voet spelen!! Is het wel een kopper??
Deze bal ging er dus niet in, maar dit wisten jullie al.

Je kan hem ook laag aanspelen. We zijn dit seizoen veel minder snel voorin (met name door het missen van de tandem Kallon/Bangura) daardoor zie je dat op het moment dat er een bal wordt gespeeld (en veel voorzetten zijn laag en hard) er inmiddels alweer 80 man in de 16 staan. Het aantal geschikte mogelijkheden daalt daardoor behoorlijk.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 24, 2022, 13:55:17
Citaat van: papier op oktober 24, 2022, 13:46:16
Je kan hem ook laag aanspelen. We zijn dit seizoen veel minder snel voorin (met name door het missen van de tandem Kallon/Bangura) daardoor zie je dat op het moment dat er een bal wordt gespeeld (en veel voorzetten zijn laag en hard) er inmiddels alweer 80 man in de 16 staan. Het aantal geschikte mogelijkheden daalt daardoor behoorlijk.

Een hoge bal moet je koppen, een lage bal moet je schoppen.
En niet andersom.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 24, 2022, 14:19:34
Citaat van: PePe op oktober 24, 2022, 13:55:17
Een hoge bal moet je koppen, een lage bal moet je schoppen.
En niet andersom.

Ik constateer een structureel probleem richting de spits. Jij benoemt een individueel moment. Dat is appels met een appel vergelijken, vrij onzinnig.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2022, 16:30:18
Net nog even de wedstrijd terug gekeken maar wat heeft die Kamphuis ons genaaid.
Ook die ingooi voor oosttribune waar hij snel affluit dat pr?pper op de grond ligt en met zijn handen naar hoofd grijpt en aan de spelers komen van Cambuur .

Deze Kamphuis is een vieze vuile rat van de knvb.
En de VAR grijpt hier niet in h?. :(
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2022, 16:35:11
Citaat van: papier op oktober 24, 2022, 14:19:34
Ik constateer een structureel probleem richting de spits. Jij benoemt een individueel moment. Dat is appels met een appel vergelijken, vrij onzinnig.
weet je, vorig seiz ging het hier steeds over de zwakke verdediging en over de vele goals die we tegen kregen. Nu is dat aardig op orde en dan heb je weer dat we zeer weinig kansen cre?ren en scoren. Geef mij dan maar die gedachte van vorig seiz
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: PePe op oktober 24, 2022, 16:57:38
Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2022, 16:30:18
Net nog even de wedstrijd terug gekeken maar wat heeft die Kamphuis ons genaaid.
Ook die ingooi voor oosttribune waar hij snel affluit dat pr?pper op de grond ligt en met zijn handen naar hoofd grijpt en aan de spelers komen van Cambuur .

Deze Kamphuis is een vieze vuile rat van de knvb.
En de VAR grijpt hier niet in h?. :(

Klopt, de VAR en Kamphuis grijpen niet in. En de 4e man liet nog weten dat het schwalbe was!!!

https://twitter.com/ESPNnl/status/1584526166815285248
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Oebieman op oktober 24, 2022, 17:05:33
Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2022, 16:30:18
Net nog even de wedstrijd terug gekeken maar wat heeft die Kamphuis ons genaaid.
Ook die ingooi voor oosttribune waar hij snel affluit dat pr?pper op de grond ligt en met zijn handen naar hoofd grijpt en aan de spelers komen van Cambuur .

Deze Kamphuis is een vieze vuile rat van de knvb.
En de VAR grijpt hier niet in h?. :(

Wat dacht je van Brenet die met geel op zak twee overtredingen maakt waar je niet om geel heen kan.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: papier op oktober 24, 2022, 18:10:13
Citaat van: sunderland op oktober 24, 2022, 16:35:11
weet je, vorig seiz ging het hier steeds over de zwakke verdediging en over de vele goals die we tegen kregen. Nu is dat aardig op orde en dan heb je weer dat we zeer weinig kansen cre?ren en scoren. Geef mij dan maar die gedachte van vorig seiz

Ja mij ook hoor. Met de 3-4 tegen PEC heb ik me beter vermaakt dan met die 0-1
Gister.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: denistel op oktober 24, 2022, 21:08:51
Citaat van: sunderland op oktober 24, 2022, 16:35:11
weet je, vorig seiz ging het hier steeds over de zwakke verdediging en over de vele goals die we tegen kregen. Nu is dat aardig op orde en dan heb je weer dat we zeer weinig kansen cre?ren en scoren. Geef mij dan maar die gedachte van vorig seiz

zit wat in middenvelders komen amper in of bj de 16 dus ja wie moet er dan
goals maken. en breij vandaag weer 2x gooi die gast nu eens in de basis ipv
steeds weer te hopen op een jacobs.de huidige 3 middenvelders zijn op zich goede
spelers maar hebben 0 doelpogingen terwijl gister vooral paulissen wel 2 x
de kans had on te scoren maar dan steeds weer afspeelt.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2022, 21:46:16
Waar blijft maulun eigenlijk
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2022, 21:54:34
Die viel van de ene blessure in de andere, nooit 100% fit. Daarom heeft Boschaart besloten hem tot de winterstop niet te gebruiken omdat dat nu alleen maar meer onzekerheid geeft. Lekker fit worden in de winterstop dus.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: AL op oktober 24, 2022, 22:41:08
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2022, 21:46:16
Waar blijft maulun eigenlijk

Gerard Bos meldde dat zijn herstel heel moeizaam gaat (pees) en dat hij nog wel eens heel lang uit de roulatie kan zijn.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: kapseltje op oktober 24, 2022, 23:47:56
Er wordt minder gecreeerd vergeleken met vorig seizoen, maar er wordt ook minder weggegeven. Het is allemaal wat degelijker; er is minder voorwaartse drang en durf vanuit achteruit. Tol is een behoudende opbouwer en met Doke rechts ernaast en Van der Water daar weer voor, weet je bijna zeker dat je vanuit rechts weinig kunt verwachten vanuit de opbouw. Te weinig voetbal aan de rechterkant. Ik zie liever Sai. Van der Water heeft een prima trap, maar zijn actie/snelheid, in de combinatie en qua balvastheid valt het me tegen.

Het middenveld stond wel degelijk. Weinig weggegeven met Hoedemakers, van Kaam en Paulissen. Wel weer bijzonder dat Hoedemakers, de beste bal onderschepper en voetballer die we hebben, gewisseld werd. Als je ziet dat we tegen Twente amper kansen weggeven, is dat gewoon goed. Tevens spelen deze 3 spelers meestal naar de goeie kleur. Daar hebben we weinig van.

Voorin zit toch echt het probleem denk ik. Uldrikis tot nu toe dramatisch en van der Water valt ook tegen. Mambimbi heeft het lastig, maar daar zit wel potentie in.

Daarnaast mis ik een beetje het drukzetten van vorige seizoenen. Dat ging geregeld helemaal fout, maar vaker goed dan fout. Volle bak er op klappen, beetje bluf erbij en het publiek er achter. Daarvoor speel je toch thuis...
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: diekhuzen op oktober 25, 2022, 07:36:29
Mambimbi vind ik zelf enorm zwak tot nu toe.
Heeft geen voorzet en dribbelt zich constant vast. Gebruikt zijn snelheid nauwelijks. Net als Balk erg rommelig en er is totaal geen chemie met Bangura. Hopen dat hij meer gaat brengen en nederlagen is slecht voor het zelfvertrouwen.

Op de flanken hebben wij nauwelijks dreiging. Dat is wel een groot probleem. Vd Water wellicht op de andere kant positioneren? En dan een goede vleugelspeler aantrekken in de winterstop. Sambissa valt niet onverdienstelijk in. Niet alles gaat goed maar is dreigend.

Lastig seizoen, maar wij zijn wel minimaal gelijkwaardig aan 5/6 ploegen. Hopen dat we een goede reeks neerzetten
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2022, 07:47:26
Citaat van: denistel op oktober 24, 2022, 12:47:45
Tuurlijk moeten we 4-3-3 blijven spelen maar wel met de juisten mensen en met een speler
onder de spits want daar komt nou bijna nooit en komt er 1 dan schieten ze niet van afstand.
zet vd water nou maar eens op links want daar kan hij beter de voor zetten geven, balk en
mambimbi komen gewoon klasse en kracht te kort op die positite is mijn mening.op rechs
gewoon een hangende breij die zijn momenten dan moet kiezen en als extra wapen een
goed schot heeft.

Voorheen huurden we nog wel eens topspelers. Tegenwoordig zijn het de kliekjes die hier binnenkomen en wellicht roemloos weer weggaan. Virginia misschien uitgezonderd.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: CambuurAmersfoort op oktober 25, 2022, 08:03:58
Ik ben wel heel blij dat het vanuit de basis goed staat. We hebben maar 18 tegengoals, net zoveel als psv en maar een ploeg of 7 die minder tegen hebben.
Dat is wel de basis en die staat dus goed. Het lijkt mij makkelijker om weer te gaan scoren dan om minder tegen te krijgen.

Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat er potentie in mambimbi zit. Ik zie daar echt helemaal niks in en stel dan liever een speler van ons op. Ik zou voorin met vd water - boere - breij beginnen. Ik denk dat vd water daar beter tot z'n recht komt en het goede gif van breij kan ik meer waarderen dan het foute gif van balk. Boere heeft in de wedstrijden dat hij speelde echt gesleurd en die gaat wel scoren. Desnoods na een uur Smit erin. Uldrukis maar even tot de winter rust gunnen.

Middenveld lijkt mij ok zo. Zeker zolang Maulun er niet is. Wel is het een heel verdedigend middenveld en dat helpt niet mee als je moet gaan scoren.

Potentie zat in deze club. Hopelijk komt het er de komende weken en vooral de essenti?le weken na de winterstop in 1x uit!
Wij zijn echt niet minder dan de Eagles, Fortuna of NEC en beter dan Emmen en volendam. We hebben wat pech gehad en scoren te weinig.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: hobbes op oktober 25, 2022, 08:59:31
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2022, 07:47:26
Voorheen huurden we nog wel eens topspelers. Tegenwoordig zijn het de kliekjes die hier binnenkomen en wellicht roemloos weer weggaan. Virginia misschien uitgezonderd.

In het verleden hadden we mazzel met de huurspelers en nu niet. Rusnak en Ritzmaier hebben het bij ons goed gedaan maar hebben daarna ook geen sprankelende carri?re gehad. Hetzelfde geldt voor bv een Manu.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: J.v.G. op oktober 25, 2022, 09:41:45
Citaat van: hobbes op oktober 25, 2022, 08:59:31
In het verleden hadden we mazzel met de huurspelers en nu niet. Rusnak en Ritzmaier hebben het bij ons goed gedaan maar hebben daarna ook geen sprankelende carri?re gehad. Hetzelfde geldt voor bv een Manu.
Er gaat in de winterstop veel gebeuren reken daar maar op!
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: Ollie op oktober 25, 2022, 09:59:40
Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 25, 2022, 08:03:58
Ik ben wel heel blij dat het vanuit de basis goed staat. We hebben maar 18 tegengoals, net zoveel als psv en maar een ploeg of 7 die minder tegen hebben.
Dat is wel de basis en die staat dus goed. Het lijkt mij makkelijker om weer te gaan scoren dan om minder tegen te krijgen.

Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat er potentie in mambimbi zit. Ik zie daar echt helemaal niks in en stel dan liever een speler van ons op. Ik zou voorin met vd water - boere - breij beginnen. Ik denk dat vd water daar beter tot z'n recht komt en het goede gif van breij kan ik meer waarderen dan het foute gif van balk. Boere heeft in de wedstrijden dat hij speelde echt gesleurd en die gaat wel scoren. Desnoods na een uur Smit erin. Uldrukis maar even tot de winter rust gunnen.

Middenveld lijkt mij ok zo. Zeker zolang Maulun er niet is. Wel is het een heel verdedigend middenveld en dat helpt niet mee als je moet gaan scoren.

Potentie zat in deze club. Hopelijk komt het er de komende weken en vooral de essenti?le weken na de winterstop in 1x uit!
Wij zijn echt niet minder dan de Eagles, Fortuna of NEC en beter dan Emmen en volendam. We hebben wat pech gehad en scoren te weinig.
Realistische analyse. Hier ben ik het volledig mee eens.
Titel: Re: Cambuur-Twente
Bericht door: hobbes op oktober 25, 2022, 11:13:19
Citaat van: J.v.G. op oktober 25, 2022, 09:41:45
Er gaat in de winterstop veel gebeuren reken daar maar op!

Ik bedoelde meer dat toen we die spelers huurden het ook nog geen topspelers maar dat daar het kwartje wel goed viel. Puur toeval dus. Je huurt nu een Zwitsers jeugd international, daar zou toch ook potentie in moeten zitten.