Zwak Vitesse wederom vanavond. Erin kletsen met vol stadion en boem!!
De komende tegenstander kan beter de voorgaande wedstrijd winnen.
Hierdoor in de volgende wedstrijd minder fanatiek.
Denk ik.
We zijn er altijd wel goed in om tegenstanders waar het niet draait weer in het zadel te helpen.
Zaterdag hopelijk niet.
Cocu heeft met Vitesse nog geen wedstrijd gewonnen.
Ze zullen dus extra hun best willen doen, om Cambuur op de knie?n te krijgen.
Dit moet Cabuur moet niet gebeuren, dus wij moeten ze vocaal goed steunen.
Ook deze zal weer moeizaam worden. We draaien zelf aanvallend nog voor geen meter. Vitesse heeft 2 defensieve middenvelder pal voor hun defensie gestald.
Positief is dat we heel weinig tegenkrijgen en een goaltje genoeg kan zijn voor winst. En als het niet loopt, dan net als tegen de Eagles maar op een punt gaan spelen in de tweede helft. Vitesse zal niet gaan aandringen en ook blij zijn met een puntje.
Goed gevoel over, wordt een ouderwetse driepunter
Ik weet dat het hier niet hoort maar mooi dat cerny is geschorst tegen ons 8)
Citaat van: sunderland op oktober 10, 2022, 20:24:17
Ik weet dat het hier niet hoort maar mooi dat cerny is geschorst tegen ons 8)
Sunderland dit hoort hier niet.
:rodekaart :_schater
elke wedstrijd moet je scherp zijn. en zeer benieuwd
wie er gaan spelen.
Word weer een lastige. Kjell scherpen kan er niet zoveel van, maar blinkt altijd uit tegen Cambuur. Alsof hij het er om doet :devil
Citaat van: denistel op oktober 10, 2022, 21:59:32
elke wedstrijd moet je scherp zijn. en zeer benieuwd
wie er gaan spelen.
Mag van mij met Hoedemakers en van Kaam op het middenveld, en met Sai en Bangura op de backs dan is de opbouw lastig te verstoren.
Henk gaat niet met twee controleurs spelen.
Citaat van: Specuveter op oktober 11, 2022, 17:29:38
Henk gaat niet met twee controleurs spelen.
van Kaam kan op alle posities op middenveld, is niet perse een controleur.
Citaat van: zeewolde op oktober 11, 2022, 17:51:10
van Kaam kan op alle posities op middenveld, is niet perse een controleur.
zo zien wij het maar Henk niet
zo me niet verbazen als bangura en doke de backs zijn
en middenveld hoedemakers jacobs paulissen en Uldrikis
staat weer in de spits.
Citaat van: denistel op oktober 12, 2022, 22:06:23
zo me niet verbazen als bangura en doke de backs zijn
en middenveld hoedemakers jacobs paulissen en Uldrikis
staat weer in de spits.
Sai op de bank?
Citaat van: Dreet op oktober 13, 2022, 07:09:40
Sai op de bank?
Ik mag toch hopen dat Kaam de voorkeur krijgt boven Jacobs.
Die hebben allebei een heel andere rol. Je kunt niet alleen spelers opstellen die de bal in de voeten willen. En v Kaam laten rennen zonder de bal te krijgen is ook zonde.
Mischien Paulissen op de plek van Jacobs en v Kaam in de rol van Maulun?
Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.
Vitesse speelde steeds 5-3-2, dan zou ik altijd Sai opstellen (misschien anders ook wel, geen enkele reden hem te wisselen). Of is dat onder Cocu anders?
Citaat van: Collingwood op oktober 13, 2022, 09:19:43
Vitesse speelde steeds 5-3-2, dan zou ik altijd Sai opstellen (misschien anders ook wel, geen enkele reden hem te wisselen). Of is dat onder Cocu anders?
Ik volg Vitesse niet heel goed maar geloof dat ze 4-2-3-1 spelen.
Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 08:20:30
Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.
ook goed duidelijk onderbouwd.
Maar waarom geen Mambimbi ipv Balk?
En Paulissen weer op de bank. Slaat toch helemaal nergens op. Wat een gegoochel.
Citaat van: zeewolde op oktober 13, 2022, 09:38:48
ook goed duidelijk onderbouwd.
Maar waarom geen Mambimbi ipv Balk?
Ik vind dat Balk het de laatste 2 wedstrijden prima doet en Mambimbi heeft wat meer tijd nodig, die zie ik na de winterstop wel tot bloei komen.
Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 08:20:30
Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.
Mooie opstelling. Ik kan hier eigenlijk wel mee leven.
Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 08:20:30
Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.
Zou zelf wel Paulissen nog op de plek van Jacobs zetten. Voetballend heeft Jacobs het gewoon echt niet in de kleine ruimte. Vorig jaar ging het ook vaak beter met Maulun en Paulissen. En als Uldrikis en Mambimbi fit zijn, zou ik die er ook in zetten. Denk dat je dan de beste 11 hebt.
https://cambuur.nl/nieuws/interview-pieter-bos-ben-iedereen-enorm-dankbaar-voor-de-steun-in-de-afgelopen-tijd/
Citaat van: R058 op oktober 13, 2022, 11:59:08
Zou zelf wel Paulissen nog op de plek van Jacobs zetten. Voetballend heeft Jacobs het gewoon echt niet in de kleine ruimte. Vorig jaar ging het ook vaak beter met Maulun en Paulissen. En als Uldrikis en Mambimbi fit zijn, zou ik die er ook in zetten. Denk dat je dan de beste 11 hebt.
idd . Hoe kom je erbij om de beste speler tegen psv op de bank te zetten. Dan zijn er nog wel 9 anderen wmb. Ik zou als eerste 2 Bergsma en Paulissen op papier zetten
Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 09:46:04
Ik vind dat Balk het de laatste 2 wedstrijden prima doet en Mambimbi heeft wat meer tijd nodig, die zie ik na de winterstop wel tot bloei komen.
dan pas, op dit moment zou ik nog met Balk starten maar dan heel snel mambimbi inzetten
Is deze wedstrijd al uitverkocht :?
Laatste kaarten in de verkoop
25 nog. Dus wederom volle bak.
Goed voor de club. :proost
Laat ut stadion weer kolken |:)
Citaat van: sunderland op oktober 13, 2022, 15:47:00
idd . Hoe kom je erbij om de beste speler tegen psv op de bank te zetten. Dan zijn er nog wel 9 anderen wmb. Ik zou als eerste 2 Bergsma en Paulissen op papier zetten
hoedemakers speelt zwz en jacobs is ook vaste keuze bij de ts dus dan is het of
v kaam of paulissen er uit.blijven lastige maar op zich ook mooie keuzes
ik zou gewoon v kaam-hoedemakers - paulissen doen jacobs op
de training ook weer steeds balverlies dan ken ie wel 14 km lopen
maar je hebt er dan niks aan
Deze weds is voor beide kanten erg belangrijk. Vitesse moet beslist hier winnen want anders raken ze nog verderop en Cambuur moet ook winnen om aansluiting te houden. Je ziet vaak dat ploegen die beslist moeten dat ook doen. Dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten .. cocu kan alleen maar counteren dat heeft ie bij psv ook altijd gedaan.
En wie er spelen is mij een rotzorg als we maar winnen. Het is een grote luxe voor de ts wat we nog niet zo vaak hebben gehad |:)
Nou ja luxe.. we scoren in 6 vd 9 wedstrijden niet. Er is geen luxe wat dat betreft.
Ben wel benieuwd wie de aanvoerder is.
Achterin staat het dan weer veel beter... .
Hoeveel kansen wisten ploegen als AZ, Utrecht, Groningen en PSV nou te cree?ren? Als je Ajax en RKC niet meerekent, dan zijn het 5 tegengoals in 7 wedstrijden waarvan de meeste door blunders van ons zelf.
Vitesse zal 2 ? 3 kansen krijgen uit de counter. Virginia raakt in vorm, vooral in ??n-op-??n situaties heel sterk.
Conclusie: 0-0 en met wat mazzel 1-0 ;)
Citaat van: De Gast op oktober 14, 2022, 09:07:20
Ben wel benieuwd wie de aanvoerder is.
Bergsma natuurlijk. Geen ruchtbaarheid aan geven. Uldrikis even in de luwte gehouden en die komt fris weer terug nu
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2022, 03:26:28
Deze weds is voor beide kanten erg belangrijk. Vitesse moet beslist hier winnen want anders raken ze nog verderop en Cambuur moet ook winnen om aansluiting te houden. Je ziet vaak dat ploegen die beslist moeten dat ook doen. Dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten .. cocu kan alleen maar counteren dat heeft ie bij psv ook altijd gedaan.
Het valt mij juist op dat wanneer Cambuur beslist moet, het juist nalaat. We zullen zien! Heb best wel vertrouwen in een driepunter |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 14, 2022, 10:13:56
Bergsma natuurlijk. Geen ruchtbaarheid aan geven. Uldrikis even in de luwte gehouden en die komt fris weer terug nu
maar Bangura is 2 e aanvoerder dus ik denk dat hij mrgn aanvoerder is
Citaat van: ruubmac op oktober 14, 2022, 12:19:12
Het valt mij juist op dat wanneer Cambuur beslist moet, het juist nalaat. We zullen zien! Heb best wel vertrouwen in een driepunter |:)
klopt ik verwacht eerlijk gezegd ook punten maar dat verwachtte ik tegen Groningen ook en die speelden ook zo laf en daar kunnen wij gewoon moeilijk tegen spelen. En wat voor ons ook heel belangrijk is is dat we 2 e helft naar noord spelen maar dat heb je ook niet in de hand
Boere is er morgen niet bij, ook Maulun nog een twijfelgeval volgens Andor.
Kan Uldirkks alweer starten?
Citaat van: Bernardo op oktober 14, 2022, 13:50:00
Kan Uldirkks alweer starten?
Fit genoeg om in te vallen afgelopen zondag, dus nu zal ie wel starten en eventueel gewisseld worden in minuut 60-70 denk ik.
Zie uit naar morgen avond ( nacht ) en wie in de basis staat zal mij ergen een rotzorg zijn, als we maar de drie punten pakken in een aantrekkelijk duel.
Alle vertrouwen in onze TS dat ze een top fitte basis opstellen die ook in de beste vorm steken. |:)
Hoop dat Hoedemakers en van Kaam allebei spelen, zo niet dan van Kaam. Hoedemakers gaat toch weg (geen waarde meer aangaande tranfersom), van Kaam heeft dat wel en is zeker niet minder.
Virginia
Wermeskerken. Bergsma Tol Bangura
Kaam Hoedemakers
Paulussen
Sambissa Drikus. Water
Dat gaat hem niet worden kerel.
Citaat van: Harry L. op oktober 14, 2022, 18:03:50
Hoop dat Hoedemakers en van Kaam allebei spelen, zo niet dan van Kaam. Hoedemakers gaat toch weg (geen waarde meer aangaande tranfersom), van Kaam heeft dat wel en is zeker niet minder.
Virginia
Wermeskerken. Bergsma Tol Bangura
Kaam Hoedemakers
Paulussen
Sambissa Drikus. Water
water zeker niet op links
Sambissa geeft anders wel de voorzetten waar je als lange spits iets mee kunt. Water idem. Zou voor Drikus niet eens zo slecht zijn.
Jacobs speelt toch wel.
Die het een pornovideo van Henk in bezit waar ie t met een ander doet.
Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 14, 2022, 13:19:47
Boere is er morgen niet bij, ook Maulun nog een twijfelgeval volgens Andor.
Boere heeft ook altijd wat
Citaat van: Treb op oktober 14, 2022, 19:03:28
Jacobs speelt toch wel.
Die het een pornovideo van Henk in bezit waar ie t met een ander doet.
Doe niet zo dom juh.
Hoevaak moet Henk nog zeggen dat hij die vele meters (in de diepte) belangrijk vindt.
Daar kan je het mee eens zijn of niet maar dat is wat anders
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 14, 2022, 19:13:04
Doe niet zo dom juh.
Hoevaak moet Henk nog zeggen dat hij die vele meters (in de diepte) belangrijk vindt.
Daar kan je het mee eens zijn of niet maar dat is wat anders
Ja, dat ken ik oek wel.
Komt voetballend zwaar te kort voor de Eredivisie.
Citaat van: Treb op oktober 14, 2022, 19:52:56
Ja, dat ken ik oek wel.
Komt voetballend zwaar te kort voor de Eredivisie.
Nou fijne wedstrijd dan maar.
Pot eindelijk uitverkocht.
Vitesse staat vanaf nu onderaan. Ze zullen nu zeer gebrand zijn op een overwinning.
Ik hoop dat Cambuur net als tegen PSV weer gaat vechten voor de 3 punten. |:)
Het kan voor Vitesse ook verlammend werken? ze hebben ook paar jonkies die voor het eerst op dit niveau spelen. Een vroege goal zou mooi zijn.
Hoop dat we niet, zoals tegen Groningen, weer de wonderdokter zijn.
Citaat van: papier op oktober 15, 2022, 07:46:36
Hoop dat we niet, zoals tegen Groningen, weer de wonderdokter zijn.
Och, wonderdokter, het is niet dat het daar nu veel beter loopt.
De 3 punten MOETEN in Leeuwarden blijven dan sla je weer een klein gat naar de onderste clubs.
De spelers moeten scherp zijn vanaf de eerste seconde.
Met een punt ook tevreden als het weer stroef loopt.
Tot de winter zal het puntjes sprokkelen blijven, het is zo wisselvallig.
Lees op NOS.NL stukje over Theo Jansen. Hoe hij Vitesse vanavond gaat ondersteunen!
Wie gaat vanavond naast Theo zitten, en Henk informeren?
Citaat van: PePe op oktober 15, 2022, 10:26:08
Lees op NOS.NL stukje over Theo Jansen. Hoe hij Vitesse vanavond gaat ondersteunen!
Wie gaat vanavond naast Theo zitten, en Henk informeren?
Zit hij niet op de bank bij Vitesse? Want dan zit Henk praktisch naast hem.
Citaat van: papier op oktober 15, 2022, 11:50:01
Zit hij niet op de bank bij Vitesse? Want dan zit Henk praktisch naast hem.
Nee, hij gaat vanaf de tribune het spel volgen voor het overzicht.
Je proeft aan alles dat er vanavond een verrassende opstelling uit de bus gaat rollen.
Afgaande op de voorbeschouwing gok ik dat v Kaam speelt, Doke houdt zijn plek.
(En nu maar hopen dat Theo niet meeleest :_schater)
Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2022, 13:18:33
Afgaande op de voorbeschouwing gok ik dat v Kaam speelt, Doke houdt zijn plek.
(En nu maar hopen dat Theo niet meeleest :_schater)
ik had precies hetzelfde. Als je van kaam zo ziet en dat je weet dat Henk donderdag de opstelling intern heeft bekend gemaakt dan lijkt mij dat ook. En Doke ook omdat Henk aangeeft dat Vitesse vanaf die kant aanvalt via bero.
Dus Bangura banken?
Citaat van: Treb op oktober 15, 2022, 13:43:42
Dus Bangura banken?
nee dat doet ie niet volgens Denistel. Nou ja ben deze x ook wel benieuwd hoe Henk het invult. Vind alles goed zolang we maar winnen
Citaat van: sunderland op oktober 15, 2022, 13:47:56
nee dat doet ie niet volgens Denistel. Nou ja ben deze x ook wel benieuwd hoe Henk het invult. Vind alles goed zolang we maar winnen
Nu de selectie bijna weer geheel fit is, zullen de keuzes ook steeds moeilijker worden voor sommige plaatsen.
We siene ut wel en we hewwe vanavond oek wat meer tied om vooraf un bierke in te nimmen.
As su krek su hat werke as teugen PSV sien ik ut wel sitten.
Fijne wedstried |:)
Ik ben van de Doke fanclub, maar Sai heeft me tot nu toe ovetuigd. Zou echt met Sai en Bangura beginnen.
Middenveld met Hoedemakers van Kaam en Paulissen.
Aanval water uldrikis en Balk/Mambimbi.
Als Uldrikis op is Jacobs erin en Paulissen in de spits.
Theo Jansen begint op de tribune. :_schater
Citaat van: sunderland op oktober 15, 2022, 13:28:36
ik had precies hetzelfde. Als je van kaam zo ziet en dat je weet dat Henk donderdag de opstelling intern heeft bekend gemaakt dan lijkt mij dat ook. En Doke ook omdat Henk aangeeft dat Vitesse vanaf die kant aanvalt via bero.
ik denk het ook.
van kaam voelt zich ook steeds meer thuis in ons cambuur, op dit moment schat ik hem niet minder in dan hoedemakers.
doke ben ik niet zeker van, van wermeskerken doet het prima en kan bero ook wel hebben, het ging ook meer om de tandem bero/wittek.
Citaat van: PePe op oktober 15, 2022, 15:19:19
Theo Jansen begint op de tribune. :_schater
dan heeft hij wel 2 stoeltjes nodig.
Op zich niet heel raar als per wedstrijd een keuze wordt gemaakt wie in de basis begint. Verschil in niveau is klein. Doke of Sai zijn allebei prima maar heel andere types. En dat geldt ook bijv voor Paulissen of Maulun en nog wat posities. Met nog een handvol wedstrijden voor de winter heeft het ook niet veel zin meer om aan een vast elftal te gaan werken.
Jacobs leek niet zo?n best humeurtje te hebben zostraks.
Sai en Hoedemakers op de bank.
Mambimbi voor Balk.
Beide toch wel (zeer) verrassend.
Sai op de bank en Doke er weer in??
Ik snap dat niet.
Hoedemakers op de bank...verrassend.
Doke omdat Vitesse met een linksbuiten speelt en vanwege zijn coaching.
Toch knap hoe hij zich altijd weer terugknokt.
Tja en v Kaam speelt goed dus blijft. Mambimbi is ook niet raar, gewoon een klasse beter dan Balk.
De keuze van de basis 11 heeft met de tegenstander te maken.
Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2022, 19:56:20
Doke omdat Vitesse met een linksbuiten speelt en vanwege zijn coaching.
Toch knap hoe hij zich altijd weer terug knokt.
Tja en v Kaam speelt goed dus blijft. Mambimbi is ook niet raar, gewoon een klasse beter dan Balk.
Sinds wanneer is Bero een linksbuiten, Sai kan die gast veel beter bespelen..
En die lui spelen 5-3-2 dus welke linksbuiten :_schater
Veel te veel aanpassen aan de tegenstander lijkt mij.
Geen Sai, geen Mees. Wel Jacobs.
Wat een grap juh.
Vitesse gaat de boel dicht zetten en wacht op een foutje van Cambuur net als Groningen deed.
Achteruit lopen tegen de nummer 18.
Aanpassen aan de tegenstander.
Geen Sai
Geen Mees.
Wel Doke en Jacobs.
TS volledig door het ijs.
Zo weer eens op achterstand. Zit gvd 25 minuten op de tribune en niet een normale aanval gezien. Jacobs wederom er weer. Zijn mannetje scoort, er zoals vorig jaar bij nec uit. Dat baretto scoorde. Die lange voorin kan niks. En Vitesse kan ook niks, maar toch weer op achterstand. Gvd lamme schapen.
Zit nul spirit in. Onvoorstelbaar. Ontevreden spelers op de bank. Ts wisselt veel te veel. Waarom Sai op de bank? Speelde toch goed de laatste weken. Vd Water raakt wederom niet een knikker daar op rechts. Die moet op de 10 man. Die lange staat op een eiland voorin. Wisselen Henkie en rap. Mees erbij gvd
Citaat van: Treb op oktober 15, 2022, 21:23:39
Achteruit lopen tegen de nummer 18.
Aanpassen aan de tegenstander.
Geen Sai
Geen Mees.
Wel Doke en Jacobs.
TS volledig door het ijs.
In 8 vd 9 wedstrijden met de verkeerde opstelling begonnen.
Wisselen in de rust Doke, Jacobs en v.d. Water er uit.
Je verwacht het niet. Jacobs?. Speel
Je gvd weer een verloren wedstrijd onbenul
Citaat van: Trainert! op oktober 15, 2022, 21:51:07
Je verwacht het niet. Jacobs?. Speel
Je gvd weer een verloren wedstrijd onbenul
Die heeft een porno video van Henk met een andere vrouw.
Anders kan ik het niet verklaren.
Scheidsrechter man van de wedstrijd. Keurige 1e helft mag ook eens gezegd worden
Misschien een andere TS voor de groep?
Tja je beste spelers op de bank.
Lekker met Doke, Jacobs en Vd Water spelen.
Die 3 doen zeer aan de ogen.
Tja, wisselvallig seizoen. Daar past deze eerste helft weer helemaal bij.
Tweede helft de juiste wissels en dan zit er nog wel een puntje in. Met wat mazzel win je nog want Vitesse is voetballend ook matig.
Citaat van: AL op oktober 15, 2022, 21:57:35
Tja je beste spelers op de bank.
Lekker met Doke, Jacobs en Vd Water spelen.
Die 3 doen zeer aan de ogen.
On ge lo fe lijk.
Al dat gedoe over die sliding buiten het penalty gebied.
Maar ik vraag me nog steeds af waarom dat eerste doelpunt geen buitenspel was? Er stonden 4 a 5 man achter de linie en op dat VAR beeld stond een denkbeeldige lijn van een verdediger die ze ergens vandaan toverden? 8P
Citaat van: AL op oktober 15, 2022, 21:57:35
Tja je beste spelers op de bank.
Lekker met Doke, Jacobs en Vd Water spelen.
Die 3 doen zeer aan de ogen.
Ik had toch echt verwacht dat vd Water een geweldige aankoop zou zijn. Misschien toch wat meer tijd nodig. Maar dat Sai en Mees niet spelen en Jacobs wel daar snap ik helemaal niets van.
Jacobs er uit, dus toch Mees en v Kaam samen nu.
Die Vd Water mut op 10. Op rechts is het niks zo.
Uldrikis ook maar wisselen, geen enkele bal van hem komt aan en hij is gewoon te traag.
Citaat van: drg op oktober 15, 2022, 22:18:57
Uldrikis ook maar wisselen, geen enkele bal van hem komt aan en hij is gewoon te traag.
Die lange kan niks.
En onvermogen van de ts om
Vriendje Jacobs te laten spelen.
Scherpen eruit. Met hem erin winnen we nooit. Er is nog tijd
Het wordt straks 0-2 en dan is het gewoon afgelopen, net zoals afgelopen week gewoon teveel geklungel en geklooi achterin en nul druk naar voren toen.
Wij kunnen nog wel een uur voetballen, wij maken toch geen goal. Geen pas komt aan. Ze voetballen als een stel oude kranten.
Sluit dit seizoen maar af. Het is drama
Beetje overdreven, we spelen gewoon geen wedstrijd met dezelfde basis. Paar prima wrdstrijden en paar drama.
Middenveld is nu ook al weer 3x door elkaar gehusseld. Na de winter nog genoeg wedstrijden om punten te halen.
Bedankt Henk.
Wonderdokter Cambuur! |:)
En kap eens met dat bier gooien :zucht
Rein klonk ook al behoorlijk ge?rriteerd, terecht!
Pleur die catering maar lekker dicht!
Over het voetbal maar te zwijgen
1 van de slechtste potten die ik ooit live heb gezien
0-2 :zucht
Mag op z?n dooie gemakje naar de goal lopen en hop, raak!
Cambuur; De wonderdokter
Wat een graf team hebben wij.
En dat komt op conto van foeke en Henk. Lekker lang wachten met je aankoop beleid. Geen goal kunnen maken over strijd nog niet eens gesproken
Welterusten!
Wie bezorgd 25 spiegels, kunnen ze morgen in kijken ipv trainen, sjonge sjonge wat een instelling bij de spelers...
Citaat van: Trainert! op oktober 15, 2022, 22:42:50
Wat een graf team hebben wij.
En dat komt op conto van foeke en Henk. Lekker lang wachten met je aankoop beleid. Geen goal kunnen maken over strijd nog niet eens gesproken
Welterusten!
Ik hou het kort, maar weken geleden heb ik het al eerder aangegeven waar het aan ligt. Welterusten.
HENK OUT
En Henk zegt altijd dat het zulke lieve jongens zijn, maar die gaan niet voor hem door het vuur. Moet er niet een andere trainer komen. Is Henk hier uit gewerkt.
#terugwaarwehoren? Eerste divisie heren we Come!
Ze hebben zo goed getraind!!!
Citaat van: Treb op oktober 15, 2022, 22:53:17
Ze hebben zo goed getraind!!!
misschien wat minder goed trainen.
1 potje gewonnen thuis. Voor de rest bagger met heel slecht voetbal. Ts twijfelt aan alle kanten met elke week een andere opstelling. Er is geen duidelijkheid. Kappen met dat geknuffel en zet spelers in het team die in vorm zijn. Dit komt anders niet goed zo. Vanaf minuut 1 nul spirit. Zo gezapig in het veld. Man man man.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2022, 22:57:38
1 potje gewonnen thuis. Voor de rest bagger met heel slecht voetbal. Ts twijfelt aan alle kanten met elke week een andere opstelling. Er is geen duidelijkheid. Kappen met dat geknuffel en zet spelers in het team die in vorm zijn. Dit komt anders niet goed zo. Vanaf minuut 1 nul spirit. Zo gezapig in het veld. Man man man.
inderdaad waarom niet het elftal laten staan, Boere er uit ivm wissel is logisch maar verder... en sommige spelers laten staan terwijl ze niks maar ook niks laten zien
Ergernissen: Jacobs in de basis, de instelling van zo ongeveer iedereen op het veld, biergooiers en alle aasgieren hier tijdens de wedstrijd te zeiken?
Waarom Sai van Wermeskerken er uit? 1 van de beste de laatste weken...
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 15, 2022, 23:04:13
Ergernissen: Jacobs in de basis, de instelling van zo ongeveer iedereen op het veld, biergooiers en alle aasgieren hier tijdens de wedstrijd te zeiken?
helemaal eens. En ik irriteer me ook het meest aan mensen die je hier niet zag na PSV, maar nu tijdens de wedstrijd al het forum wisten te vinden.
Citaat van: DeBruyne op oktober 15, 2022, 23:05:37
Waarom Sai van Wermeskerken er uit? 1 van de beste de laatste weken...
Vraag het de ts
Overigens irriteer ik me ook aan mensen die denken dat we de punten voor de winterstop niet nodig hebben. Een Zwolle Heracles acenario zit er zomaar in.
Citaat van: DeBruyne op oktober 15, 2022, 23:05:37
Waarom Sai van Wermeskerken er uit? 1 van de beste de laatste weken...
Henk houdt van wisselen ook al zij ze goed.
Iedereen moet elke week 110 procent geven zoals tegen psv Gebeurt dit niet dan verlies je. Vanaf minuut 1 stond het niet goed en was de scherpte er niet bij sommige spelers. Wissels brachten ook niks. Het is een kwaliteits kwestie.
Het liep weer voor geen meter en snap de frustraties wel. Maar ben nog totaal niet in paniek. Dat het moeizaam zou worden was na Groningen en RKC wel duidelijk. En dat we soms ook goed voetballen zoals PSV, AZ en Utrecht. Tegen Twente of N.E.C kan het ook zo weer anders zijn.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2022, 23:12:47
Iedereen moet elke week 110 procent geven zoals tegen psv Gebeurt dit niet dan verlies je. Vanaf minuut 1 stond het niet goed en was de scherpte er niet bij sommige spelers. Wissels brachten ook niks. Het is een kwaliteits kwestie.
het is een mentaliteitskwestie. Als het kwaliteit alleen was hadden we niet met 3-0 va PSV gewonnen. Veel te veel afwezigen vandaag, Jacobs drama, Driekus niet best, zelfs Bergsma kreeg geen bal bij zijn eigen spelers. Complete offday..
Degradatiekandidaat nummero uno.
Volgend seizoen in een fonkelnieuw stadion tegen Oss en Jong Utrecht.
Als ze maar lekker trainen!
Citaat van: Treb op oktober 15, 2022, 23:21:48
Degradatiekandidaat nummero uno.
Volgend seizoen in een fonkelnieuw stadion tegen Oss en Jong Utrecht.
Als ze maar lekker trainen!
zeik, zanik, mekker, de godganse wedstrijd lang, mijn god joh. Ja het was slecht, maar wat kun jij je aanstellen zeg
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 15, 2022, 23:17:14
het is een mentaliteitskwestie. Als het kwaliteit alleen was hadden we niet met 3-0 va PSV gewonnen. Veel te veel afwezigen vandaag, Jacobs drama, Driekus niet best, zelfs Bergsma kreeg geen bal bij zijn eigen spelers. Complete offday..
Veel te makkelijk.
Ze hadden het elftal moeten laten staan op de spitspositie na. Nu ging Henk een beetje raar doen. Bangura terug, Hoedemakers weer niet. Sai eraf. Dan verlies je je geloofwaardigheid.
Ze hebben goed getraind,ze zijn normale goeie jongens, mooie club, geweldige supporters. Aldus Henkie .minder praatjes meer punten lijkt me beter..
Mutte spelers bij in de winterstop. Scoren veel te weinig. We moeten het spel thuis maken. Lukt totaal niet dit seizoen.
Citaat van: De Gast op oktober 15, 2022, 23:24:52
Veel te makkelijk.
Ze hadden het elftal moeten laten staan op de spitspositie na. Nu ging Henk een beetje raar doen. Bangura terug, Hoedemakers weer niet. Sai eraf. Dan verlies je je geloofwaardigheid.
Juust
Geen sfeer, halve stadion leeg voor het fluitsignaal. We lijken steeds meer op dkv
Citaat van: De Gast op oktober 15, 2022, 23:24:52
Veel te makkelijk.
Ze hadden het elftal moeten laten staan op de spitspositie na. Nu ging Henk een beetje raar doen. Bangura terug, Hoedemakers weer niet. Sai eraf. Dan verlies je je geloofwaardigheid.
En de opstelling/ taktiek van Vitesse totaal verkeerd ingeschat. Anders had Sai wel ipv Doke gespeeld.
En Hoedemakers inzetten maar dan op de positie van Maulun is ook niet logisch. Zet dan Maulun is als er creativiteit mist.
Citaat van: De Gast op oktober 15, 2022, 23:24:52
Veel te makkelijk.
Ze hadden het elftal moeten laten staan op de spitspositie na. Nu ging Henk een beetje raar doen. Bangura terug, Hoedemakers weer niet. Sai eraf. Dan verlies je je geloofwaardigheid.
Precies, dat gewissel en geschuif schiet niet op, spelers weten dan ook niet waar ze aan toe zijn.
Citaat van: siepelsjeu op oktober 15, 2022, 23:29:10
Geen sfeer, halve stadion leeg voor het fluitsignaal. We lijken steeds meer op dkv
Totaal niet mee eens. Publiek heeft echt geprobeerd het team er doorheen te trekken. Maar helaas was het vandaag trekken aan een dood paard.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2022, 23:27:24
Juust
dus dat Bergsma werkelijk niet 1 fatsoenlijke bal heeft afgeleverd, Paulissen geen schim was van de wedstrijd tegen PSV, sterker, eigenlijk niemand ook kaar iets goed deed ligt eraan dat de spelers niet weten waar ze aan toe zijn? Dat vind ik dus veel te gemakkelijk. Van mij hoeft Jacobs niey opgesteld te worden, ook Doke niet, dus eens: misser van Henk wat mij betreft, maar om dan hier te roepen dat de TS en Henk maar weg moeten zoals sommigen voorstellen, lachwekkend
Citaat van: mario op oktober 15, 2022, 23:33:04
Totaal niet mee eens. Publiek heeft echt geprobeerd het team er doorheen te trekken. Maar helaas was het vandaag trekken aan een dood paard.
hou op zeg, sfeer was niet best, beetje een wedstrijd wie het verst met bier kan gooien. Zal weer een mooie boete voor de club opleveren
Niemand die in de wedstrijd zat.
4 man achterin.
Jacobs en Paulissen spelen gigantisch diep.
Dan moet Van Kaam het hele middenveld dragen.
En dat lukt natuurlijk totaal niet.
Ik heb het al meerdere keren verteld we krijgen dit seizoen heel zwaar?..maar er zijn hier een paar zijn mij te positief?.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2022, 23:41:57
Ik heb het al meerdere keren verteld we krijgen dit seizoen heel zwaar?..maar er zijn hier een paar zijn mij te positief?.
Ik verwacht volgende week wel een reactie van het team. Als deze uitblijft dat wordt het idd een nagenoeg onmogelijke opgave
Citaat van: mario op oktober 15, 2022, 23:44:49
Ik verwacht volgende week wel een reactie van het team. Als deze uitblijft dat wordt het idd een nagenoeg onmogelijke opgave
Ik had vanavond wel een reactie van het team verwacht na de kansloze pot vorige week tegen Go Ahead, waar we onze handjes mochten dichtknijpen dat het niet ook 3-0 werd...
Citaat van: Treb op oktober 15, 2022, 22:49:30
HENK OUT
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zeg het met pijn in mijn hart want ik waardeer Henk ten zeerste net als elke Cambuur supporter, maar het wordt alleen maar minder en minder in grote lijnen.(PSV 3-0 was geweldig natuurlijk en uitzonderlijk)
Ik heb er een hard hoofd in, wordt een heel lastig seizoen. Die veel te trage opbouw en het constante tikkie terug voetbal kennen de tegenstanders inmiddels wel. Buitens zonder diepgang die alleen maar met de rug naar het doel van de tegenstander voetballen en een spits die alleen maar ruzie met de bal heeft en ga zo maar door. Gelukkig dat er nog een paar slechte ploegen zijn, dat zou misschien nog een redding kunnen zijn pfff.
Geen schot op goal vanavond meen ik. Dat kan toch echt niet. Terug bij helemaal af. Heb ook geen idee wat je met de spitspositie aan moet. Maar 4-4-2 gaan spelen misschien.
Maar gauw vergeten 8P
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 15, 2022, 23:47:20
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zeg het met pijn in mijn hart want ik waardeer Henk ten zeerste net als elke Cambuur supporter, maar het wordt alleen maar minder en minder in grote lijnen.(PSV 3-0 was geweldig natuurlijk en uitzonderlijk)
YESSS HENK OUT!! Graag Hake halen, of Alphons Arts, toppers hebben we nodig?Misschien willen ze samen wel terug, Rob MacDonald er ook nog bij, Telgenkamp als keeperstrainer!
Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2022, 23:12:47
Iedereen moet elke week 110 procent geven zoals tegen psv Gebeurt dit niet dan verlies je. Vanaf minuut 1 stond het niet goed en was de scherpte er niet bij sommige spelers. Wissels brachten ook niks. Het is een kwaliteits kwestie.
Het is niet alleen een kwaliteits kwestie, het lijkt wel alsof de wil om als team te willen winnen totaal niet aanwezig is. Je hoort een Cambuur shirt met trots te dragen en ervoor knokken, iets wat helaas ontbreekt momenteel.
Citaat van: mario op oktober 15, 2022, 23:33:04
Totaal niet mee eens. Publiek heeft echt geprobeerd het team er doorheen te trekken. Maar helaas was het vandaag trekken aan een dood paard.
Een kinder hand is snel gevuld...
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 15, 2022, 23:54:14
Het is niet alleen een kwaliteits kwestie, het lijkt wel alsof de wil om als team te willen winnen totaal niet aanwezig is. Je hoort een Cambuur shirt met trots te dragen en ervoor knokken, iets wat helaas ontbreekt momenteel.
soms ben ik het wel met je eens
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 15, 2022, 23:50:20
YESSS HENK OUT!! Graag Hake halen, of Alphons Arts, toppers hebben we nodig?Misschien willen ze samen wel terug, Rob MacDonald er ook nog bij, Telgenkamp als keeperstrainer!
Volgens mij staat Hake met een team met een minder budget als ons wel boven ons. Wat een verschil vandaag qua inzet met ons en Hake zijn team. Eagles knokte en ging er voor, heel wat anders dan hoe wij speelden!
Citaat van: siepelsjeu op oktober 15, 2022, 23:29:10
Geen sfeer, halve stadion leeg voor het fluitsignaal. We lijken steeds meer op dkv
Doe even normaal joh!
Dacht toen ik vanavond heen ging van slechter als tegen eagles dat kan niet.........helaas dus wel ook ik begin te denken dat de henk de jong chemie misschien wel pass? is. Maar wie moet het dan doen?
Als we zo blijven voetballen en wat er voor door mag gaan dan is het nog vier keer verliezen uitgeschakeld worden in de beker en dan is t winterstop......
Of iemand toch een lichtpuntje gezien vanavond? Nou ja volgende week maar weer vol goeie moed heen blijft toch je cluppie
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 15, 2022, 22:41:57
En kap eens met dat bier gooien :zucht
Echt he. Wat een domheid.
Plichtmatig. Wat een wanvertoning. Onze aanvoerder voorop! :X
Een type Jacobs is onmisbaar, maar helaas is Jacobs het laatste halfjaar niet een type Jacobs ;(
Wat een belachelijk slechte wedstrijd.
Het zelf lerend vermogen is niet echt een sterk punt van deze selectie...
Men blijft dezelfde domme fouten maken.
Als de bal dan al in het bezit is van een van de verdedigers, dan wil verder niemand de bal hebben, er wordt amper bewogen, men staat in de dekking en wijst maar naar anderen...
ook enige zelfkritiek is de spelers vreemd, neem vd Water, ik hoorde hem op Oost krijsen omdat een bal niet aankwam, maar hij kijkt niet in de spiegel en vergeet gemakshalve dat hij nog geen lantaarnpaal voorbij komt.
Dat je verliest kan gebeuren, maar verliezen omdat je geen inzet, geen beleving en geen strijd levert? Absoluut niet!!
Je speelt , met alle respect, maar bij cambuur he en niet bij Real oid!!
Sjongejonge, ik zie net in de samenvatting de 0-2. Dan springen de tranen je toch in de ogen?! ;(
7 van de 10 wedstrijden niet gescoord. In 10 wedstrijden nog geen goal van onze spitsen. Het probleem is volgens mij vooral te weinig scoren en als je dat maar lang genoeg vol houdt dan gaat je elftal vanzelf mee in die malaise. Met Vitesse als negatief hoogtepunt want nu ook nauwelijks kansen gecreeerd.
Water en Mambimbi vallen tot nu toe zwaar tegen, Uldiriks is geen schim van de speler van vorig jaar. Boere werkt hard, maar is eigenlijk geen Eredivisie-spits en Smit is een talent, maar nog geen basis speler. Verder blijkt Balk geen aanwinst tot nu toe. Ik vind Sambissa onze beste aanvaller op dit moment, dat zegt eigenlijk alles.
Voorin loopt het niet en dat gaat knagen natuurlijk. Stop svp een tijdje met Jacobs en Uldrikis. Die jongens zijn aan het lijden.
Sambissa doet het goed ja. Onvoorstelbaar eigenlijk. Mooie acties en dreigend. Maarja hem opstellen legt natuurlijk je eigen falen bloot.
Oei oei...wat was dit pijnlijk.
Uldrikis heeft echt werkelijk niks goed gedaan. De buitens waren ook drama. Voorin is het gewoon g?nant. Maar ook het middenveld is totaal uit balans. En als daar dan bijkomt dat niemand wilt knokken krijg je dit.
Ik zou een Breij er maar eens inzetten. In ieder geval iemand die wilt vechten. En ook een Balk is niet minder dan mambimbi die mij zwaar tegenvalt.
Maar het meest treurige vond ik nog wel een vechtpartij op Noord. Doe toch even normaal zielige gastjes die het normaal vinden om hun eigen supporters aan te vallen. Schaam je echt kapot. Met je 18 jaar ben je niet on 1 keer iemand die iets te zeggen heeft.
Wat een ongelofelijke kutwedstrijd. Verder hew ik er weinig over te zeggen, achteraf gal spuwen ben ik niet van.
Gvd wat missen wij Kallon.
Citaat van: sunderland op oktober 16, 2022, 01:28:58
Wat een ongelofelijke kutwedstrijd. Verder hew ik er weinig over te zeggen, achteraf gal spuwen ben ik niet van.
Scheidsrechter de beste man op het veld, dan weest het wel.
Sai 1 van de beteren dit seizoen misschien wel de beste zit de hele wedstijd
op de bank afgang vind ik het. jacobs al een jaar onzichtbaar elke keer weer basis
sorry ken echt niet.
We zijn totaal niet in de wedstrijd geweest Vitesse zat er kort op na 15 minuten ze lieten Cambuur niet voetballen.
Waar moeten wij de punten nog van pakken dit jaar zeg het maar.
Thuis Twente en NEC en uit tegen Feijenoord en dkv.
Eerst maar eens een stabiele basis cre?ren in plaats van een legpuzzel gebaseerd op dat niemand mag worden overgeslagen. Als ik speler was zou ik gek worden. Waarom Sai gister op de bank in vredesnaam?
Citaat van: denistel op oktober 16, 2022, 01:52:04
Sai 1 van de beteren dit seizoen misschien wel de beste zit de hele wedstijd
op de bank afgang vind ik het. jacobs al een jaar onzichtbaar elke keer weer basis
sorry ken echt niet.
Eens,
Virginia
Sai - Tol - Bergsma - Bangura
Kaam - Mees - Maulun
Water - Driekus/Boere - Mambimbi
Om toch nog iets positiefs over gisteravond te kunnen opmerken, het volgende; Cocu heeft gisteravond een Vitesse laten zien dat wilde voetballen en aan de bal komen. Ze speelden echt een stuk gemakkelijker dan wij, dus een dik verdiende overwinning.
Er is iets goed mis binnen onze TS en selectie, wat in het spel tot uiting komt. Als hier niet snel verandering in komt pakkennwe geen punt en spelen we volgend seizoen weer gewoon op vrijdag avond.
Gelukkig komt daar wel verandering in, bijna winter. Dan kunnen we nog eventueel wat aantrekken (bijv. een aanvallende middenvelder) en de 2e seizoenshelft wel beginnen met een vaste basis.
En volgens mij is er ook niks mis tussen TS en spelers. Selectie was laat rond, dat is een gok die slecht uit heeft gepakt. En daar kwamen schorsingen en blessures overheen. Daardoor geen ingespeeld elftal en is het wisselvallig (4x goed gespeeld, 4 keer matig/slecht en van Ajax/RKC kun je niet veel maken). Ik denk wel dat ze nog te veel bezig zijn met goed voetbal willen spelen en je het nu puur om het resultaat gaat.
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Vitesse. Duidelijk dat we gisteren niet waren ingesteld op een team dat met lef voetbalde... dat is inderdaad een misser van de TS
Edit: Roepen dat Henk eruit moet is echt onzin. We hebben zeker 3 punten te weinig door onnodige fouten. Met 11 uit 10 hadden we keurig op schema gelegen. Met 8 uit 10 is er paniek bij sommigen.
Dit wordt een moeilijk jaar waarin ieder puntje telt !
Voorin moet iets gebeuren (in de opstelling) middenveld heeft balans nodig inderdaad
Maar laten we eerlijk zijn ; het veldspel is al heel lang onder de maat
Heb ook te doen met jongens als Breij en Sambissa. Standaardinvallers die nooit worden beloond met een basisplaats maar wel altijd nodig zijn. Met alle respect voor Balk en Mambimbi maar ze zijn op dit moment niet beter dan Sambissa. En waarom Breij niet voor Jacobs?
Heb na gister echt het gevoel dat de ts bezig is zichzelf de deur uit te werken.
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2022, 09:18:57
Gelukkig komt daar wel verandering in, bijna winter. Dan kunnen we nog eventueel wat aantrekken (bijv. een aanvallende middenvelder) en de 2e seizoenshelft wel beginnen met een vaste basis.
Dit is toch echt onkunde van Foeke en Henk. Kan me hier echt kwaad om maken, je belangrijkste seizoen en alle tijd gehad om een goede selectie neer te zetten. Nu komt het er op neer dat men wakker word in de winterstop waar het al dan niet te laat kan zijn.
Je bent als trainer echt niet geloofwaardig meer als Jacobs volgende week weer speelt. Die laat werkelijk weer helemaal niets fatsoenlijks zien. Elke bal schiet van zijn voet. Datzelfde vind ik helaas ook van Uldrikis trouwens...
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 09:22:00
Heb ook te doen met jongens als Breij en Sambissa. Standaardinvallers die nooit worden beloond met een basisplaats maar wel altijd nodig zijn. Met alle respect voor Balk en Mambimbi maar ze zijn op dit moment niet beter dan Sambissa. En waarom Breij niet voor Jacobs?
Heb na gister echt het gevoel dat de ts bezig is zichzelf de deur uit te werken.
Met een selectie als deze zal TS altijd lastige beslissingen moeten nemen. Wij hebben vervolgens allemaal onze voorkeuren waardoor een deel altijd iets van onbegrip zal hebben. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat Jacobs er iedere week in staat (daar zijn de meesten het wel mee eens denk ik). Maar verder worden het keuzes tussen Maulun - Paulissen - Hoedemakers - Van Kaam - Breij waar ieder een voorkeur heeft. Persoonlijk vind ik types als Breij en Doke aanstekelijk, maar voetballend word ik er niet vrolijk van. Om nou te zeggen dat de TS zich de deur uit werkt vind ik persoonlijk wel erg kort door de bocht, 2 weken geleden tegen PSV was het nog hosanna, nu zouden ze weg moeten?
Citaat van: Trainert! op oktober 16, 2022, 09:28:01
Dit is toch echt onkunde van Foeke en Henk. Kan me hier echt kwaad om maken, je belangrijkste seizoen en alle tijd gehad om een goede selectie neer te zetten. Nu komt het er op neer dat men wakker word in de winterstop waar het al dan niet te laat kan zijn.
Met de 17e begroting wordt het misschien toch tijd om je verwachtingspatroon naar beneden bij te stellen
Er zal nu een realistisch scenario moeten komen !
Hoe scoor je door spelers in de zestien in stelling te brengen ?
Hoe bouw je vanuit het middenveld op ? Wie nemen de leiding in het veld als er doorgedrukt moet worden.
28 punten in 24 wedstrijden; dat kan !
Ik lees even niet terug hier, maar ik scrolde even en zag weer paar x skolten voorbij komen. Ja de skolten die altijd achteraf hem meld hier en alleen als we slecht spelen en na psv hier niet was. Wat bist dan ook een ongelofelijke slapzak en stumper denk ik dan. Voor de rest een fijne zondag al zal dat er niet inzitten. |:)
Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2022, 08:59:32
Om toch nog iets positiefs over gisteravond te kunnen opmerken, het volgende; Cocu heeft gisteravond een Vitesse laten zien dat wilde voetballen en aan de bal komen. Ze speelden echt een stuk gemakkelijker dan wij, dus een dik verdiende overwinning.
Er is iets goed mis binnen onze TS en selectie, wat in het spel tot uiting komt. Als hier niet snel verandering in komt pakkennwe geen punt en spelen we volgend seizoen weer gewoon op vrijdag avond.
zo dat is praat :thumbsup
Nou is vrijdagavond een hele mooie avond om avondje Cambuur Leeuwarden.
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 09:35:25
Met de 17e begroting wordt het misschien toch tijd om je verwachtingspatroon naar beneden bij te stellen
Dit is zijn wijze woorden kerel, helemaal gelijk in.
We hebben 3 punten verprutst met kansen voor open goal missen, keepersblunders en rode kaarten.
Vooral tegen traditionele top en subtop gespeeld (Utrecht, AZ, Ajax, PSV, Groningen,Vitesse). Dus staan we 8 uit 10, waar de doelstelling 10 uit 10 was.
Ik snap de zorgen, maar tegenover elke slechte wedstrijd staat weer een prima wedstrijd. En ik heb altijd nog vertrouwen dat we naar die goede wedstrijden moeten kijken voor het niveau en niet naar de off days.
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 09:34:11
Met een selectie als deze zal TS altijd lastige beslissingen moeten nemen. Wij hebben vervolgens allemaal onze voorkeuren waardoor een deel altijd iets van onbegrip zal hebben. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat Jacobs er iedere week in staat (daar zijn de meesten het wel mee eens denk ik). Maar verder worden het keuzes tussen Maulun - Paulissen - Hoedemakers - Van Kaam - Breij waar ieder een voorkeur heeft. Persoonlijk vind ik types als Breij en Doke aanstekelijk, maar voetballend word ik er niet vrolijk van. Om nou te zeggen dat de TS zich de deur uit werkt vind ik persoonlijk wel erg kort door de bocht, 2 weken geleden tegen PSV was het nog hosanna, nu zouden ze weg moeten?
Ze waren gisteren onnavolgbaar en hebben in ??n keer het goeie gevoel weggespoeld met hun keuzes. Je kunt als speler alles verwachten nu, dat maakte Henk gister wel duidelijk. Lijkt me niet een goede zaak.
Citaat van: veteraan op oktober 16, 2022, 09:36:33
Er zal nu een realistisch scenario moeten komen !
Hoe scoor je door spelers in de zestien in stelling te brengen ?
Hoe bouw je vanuit het middenveld op ? Wie nemen de leiding in het veld als er doorgedrukt moet worden.
28 punten in 24 wedstrijden; dat kan !
Ik zou eerst achterin beginnen met de opbouw. Deze is zo verschrikkelijk traag, veel te doorzichtig, geen variatie en een bal voor de man spelen of op het juiste been is vaak al te lastig. 28 punten wordt een hele kluif en ik geloof er helaas niet in. Het zou betekenen dat we zo ongeveer 9 moeten winnen. Ik zou ook wel een vervanger willen voor Tol, uiterst onzeker en onrustig. Een leuke speler voor de j.l. maar komt op dit nivo gewoon te kort, dit geldt ook voor Jacobs, Mambimbi, Breij en Water zoals hij nu speelt (voordeel van de twijfel voorlopig). Werk voor onze Vriend Foeke, hopen dat hij nu wel eens directe versterkingen aan kan trekken want op Bergsma en Kaam na houdt het niet over in zo?n belangrijk seizoen voor ons (de club).
Ik lees hier regelmatig dat Smit een talent is, maar als je op de bank blijft zitten dan zul je ook altijd een talent blijven.
Gisteravond zag ik 4 talenten bij Vitesse, Flamengo (19), Kozlowski (19), Bialek (20) en Vidovic (18)
In mijn optiek waren deze 4 spelers beter dan de "beste"bij ons.
Maar ben het wel met de meesten hier eens dat het een en al onrust heerst en dat er geen enkele automatisme in het elftal zit, misschien het naar elkaar spelen in de achterhoede, wat ook helemaal niet zonder gevaar is
Vandaag maar even een straftraining dacht ik zo.
Gelukkig doen Emmen en Volendam het ook slecht.
Citaat van: Specuveter op oktober 16, 2022, 10:01:23
Vandaag maar even een straftraining dacht ik zo.
Gelukkig doen Emmen en Volendam het ook slecht.
Dat laatste is voor mij het enige lichtpuntje wat ik nog zie voorlopig, tenzij Foeke nog wat uit zijn hoge hoed tovert in de winter maar dat lijkt mij een utopie.
Als het voetbal zo blijft zal er in de winter heus nog wel wat bijkomen.
Citaat van: Zomaariemand op oktober 16, 2022, 09:57:45
Ik lees hier regelmatig dat Smit een talent is, maar als je op de bank blijft zitten dan zul je ook altijd een talent blijven.
Gisteravond zag ik 4 talenten bij Vitesse, Flamengo (19), Kozlowski (19), Bialek (20) en Vidovic (18)
In mijn optiek waren deze 4 spelers beter dan de "beste"bij ons.
Vitesse was op alle posities beter bezet. En dat zou ook triest zien als dat niet zo was.
Wat Smit betreft, hetzelfde verhaal als Vd Meer. Die had je gewoon moeten verhuren. Is nog lang niet klaar voor een basisplaats in de eredivisie.
Het zit niet zozeer in de afzonderlijke spelers
Wat mist is een compact plan en voldoende zelfvertrouwen
Citaat van: Specuveter op oktober 16, 2022, 10:05:02
Als het voetbal zo blijft zal er in de winter heus nog wel wat bijkomen.
Waardoor er nog meer keuzes gemaakt moeten worden door TS, war weer tot meer onrust leid als ik de berichten mag geloven. Mijn stelling: selectie is goed genoeg, anders speel je PSV niet van de mat. Maak als TS eenmalig lastige keuzes, bv Jacobs banken, desnoods in de winterstop weg en begin de laatste wedstrijden voor de winterstop met dezelfde basiself
De beste wedstrijden zijn gespeeld toen de druk bij de tegenstander lag
Niet kunnen scoren is funest
Citaat van: Specuveter op oktober 16, 2022, 10:05:02
Als het voetbal zo blijft zal er in de winter heus nog wel wat bijkomen.
nou dan zal onze Bert zijn portemonnee moeten trekken.
Was gisteren op alle fronten niet best.
Sfeer,bier gooiers,voetbal,uitslag en supporters die al vroeg naar huis gaan.
Ohhhh ja ??n hoogte puntje PIETER :thumbsup
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2022, 09:18:57
Gelukkig komt daar wel verandering in, bijna winter. Dan kunnen we nog eventueel wat aantrekken (bijv. een aanvallende middenvelder) en de 2e seizoenshelft wel beginnen met een vaste basis.
En volgens mij is er ook niks mis tussen TS en spelers. Selectie was laat rond, dat is een gok die slecht uit heeft gepakt. En daar kwamen schorsingen en blessures overheen. Daardoor geen ingespeeld elftal en is het wisselvallig (4x goed gespeeld, 4 keer matig/slecht en van Ajax/RKC kun je niet veel maken). Ik denk wel dat ze nog te veel bezig zijn met goed voetbal willen spelen en je het nu puur om het resultaat gaat.
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Vitesse. Duidelijk dat we gisteren niet waren ingesteld op een team dat met lef voetbalde... dat is inderdaad een misser van de TS
Edit: Roepen dat Henk eruit moet is echt onzin. We hebben zeker 3 punten te weinig door onnodige fouten. Met 11 uit 10 hadden we keurig op schema gelegen. Met 8 uit 10 is er paniek bij sommigen.
roepen dat het in de winter wel goedkomt is ook onzin. Gisteren ook algezegd. Zwolle vorig jaar als slecht voorbeeld. 4 tot 6 punten moet je zeker halen in de komende 4 wedstrijden.
Citaat van: Zomaariemand op oktober 16, 2022, 09:57:45
Ik lees hier regelmatig dat Smit een talent is, maar als je op de bank blijft zitten dan zul je ook altijd een talent blijven.
Gisteravond zag ik 4 talenten bij Vitesse, Flamengo (19), Kozlowski (19), Bialek (20) en Vidovic (18)
In mijn optiek waren deze 4 spelers beter dan de "beste"bij ons.
Maar ben het wel met de meesten hier eens dat het een en al onrust heerst en dat er geen enkele automatisme in het elftal zit, misschien het naar elkaar spelen in de achterhoede, wat ook helemaal niet zonder gevaar is
Kozlowski (19): huur marktwaarde 8 miljoen
Bialek (20): huur, maarktwaarde 4 miljoen
Vidovic (18), huur, marktwaarde, 3 miljoen
Flamengo, huur, marktwaarde , 1 miljoen
Allemaal onhaalbaar voor ons, al is die Flamengo knap gescout.
Met het laatste ben ik het wel eens... we zijn totaal niet ingespeeld maar proberen wel als een ingespeeld team te voetballen. Kwartje moet landen dat we nog 4 tot 6 punten moeten halen voor de winter ... hoe en met wie maakt niet uit.
De kunst is om wat evenwicht te bewaren !
Positief gelul dat het allemaal wel weer goed komt is net zo dom als nu de boel volledig affikken !
Het niet scoren is het grootste probleem dus voor moet wat gebeuren
En er moet echt geknokt worden
Behoorlijk geschrokken van gisteren. Als de simpele dingen als bal aannemen en korte passes al fout gaan en dat bij bijna iedereen. Het lijkt wel of het team is uitgeblust. Hopen dat er snel weer wat zelfvertrouwen komt.
Milan Smit liet in een half uur mer zien, dan drikus in een uur.
De kracht van Drikus lijkt uitgewerkt, helaas.
Citaat van: sunderland op oktober 16, 2022, 09:41:05
Ik lees even niet terug hier, maar ik scrolde even en zag weer paar x skolten voorbij komen. Ja de skolten die altijd achteraf hem meld hier en alleen als we slecht spelen en na psv hier niet was. Wat bist dan ook een ongelofelijke slapzak en stumper denk ik dan. Voor de rest een fijne zondag al zal dat er niet inzitten. |:)
.
Hef de hele nacht niet geslapen. Ik ben ook kritisch, maar realistisch , de wedstrijd tegen psv was fantastisch maar gisteren was het helemaal niks. De ts moet eens in de spiegel gaan kijken. Je hebt ontevreden spelers op de bank zitten, omdat er veel te veel wordt gewisseld. Sai de beste man vd laatste weken was wissel, dat kan echt niet. Omdat iedereen kennelijk moet spelen. Sambissa staat elke week wissel maar die is momenteel beter dan een Balk of Mambimbi. Mambimbi tja....nog niks van gezien. Vd Water scoorde tegen psv maar ook die raakt al weken niet een knikker. De koppen moeten bij elkaar anders komt het niet goed.
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2022, 10:24:32
Allemaal onhaalbaar voor ons, al is die Flamengo knap gescout.
Ik had toevallig dat net allemaal ook opgezocht :_schater
Maar die Flamengo is idd goed gescout door Sassuolo. Vanuit de jeugd van Almere daar heen gehaald.
Citaat van: veteraan op oktober 16, 2022, 10:26:02
De kunst is om wat evenwicht te bewaren !
Positief gelul dat het allemaal wel weer goed komt is net zo dom als nu de boel volledig affikken !
Het niet scoren is het grootste probleem dus voor moet wat gebeuren
En er moet echt geknokt worden
Wat is gisteren miste was een plan. Hoe zetten we druk op Vitesse??? Wie stapt uit??? Wat doen we bij balbezit??? Zat totaal geen idee achter.
Duurder, is niet altijd beter.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 10:49:10
.
Hef de hele nacht niet geslapen. Ik ben ook kritisch, maar realistisch , de wedstrijd tegen psv was fantastisch maar gisteren was het helemaal niks. De ts moet eens in de spiegel gaan kijken. Je hebt ontevreden spelers op de bank zitten, omdat er veel te veel wordt gewisseld. Sai de beste man vd laatste weken was wissel, dat kan echt niet. Omdat iedereen kennelijk moet spelen.
Sambissa staat elke week wissel maar die is momenteel beter dan een Balk of Mambimbi. Mambimbi tja....nog niks van gezien. Vd Water scoorde tegen psv maar ook die raakt al weken niet een knikker. De koppen moeten bij elkaar anders komt het niet goed.
Super verwoord denk er ook zo over.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 10:51:30
Wat is gisteren miste was een plan. Hoe zetten we druk op Vitesse??? Wie stapt uit??? Wat doen we bij balbezit??? Zat totaal geen idee achter.
Ik vind dit ook het grootste probleem. We zijn zo 1-dimensionaal in de opbouw. Geen positiewisselingen. Het is allemaal zo makkelijk voor de tegenstander. Vind het ook zo makkelijk om dan de aanvallers af te gaan vallen als ze totaal niet geholpen worden. Doke is er denk ik bij van der Water 1 keer overheen gekomen. Dan hoeft de back niet te kiezen en wordt het heel moeilijk. Uldrikis was bij lange ballen ongelukkig en is ook zeker uit vorm, maar ondersteuning is er ook niet. En van een spits kun je ook niet verwachten dat hij uit het niks een goal maakt. Die kansen moeten gecreeerd worden. Maar die krijgt hij ook niet.
Er moet echt meer variatie in de tactiek komen. Het ligt echt niet aan kwaliteit van indivduele spelers. Dat is veel te makkelijk.
Citaat van: veteraan op oktober 16, 2022, 10:10:29
Het zit niet zozeer in de afzonderlijke spelers
Wat mist is een compact plan en voldoende zelfvertrouwen
juist...compacter spelen en eens 3 a4 keer in dezelfde opstelling.
Dat wil de TS echt wel maar vd Water is lang geblesseerd geweest. Sai , v Kaam en Mambimbi kwamen laat.
Bergsma, Uldrikis, Maulun en Boere blessures en dan nog de schorsingen van Jacobs, Hoedemakers en Bangura.
Probeer dan maar wekelijks met dezelfde 11 te starten.
Maar het is nu geen schande om voorlopig compact te spelen, alleen punten gaan weer zelfvertrouwen geven.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 10:49:10
.
Hef de hele nacht niet geslapen. Ik ben ook kritisch, maar realistisch , de wedstrijd tegen psv was fantastisch maar gisteren was het helemaal niks. De ts moet eens in de spiegel gaan kijken. Je hebt ontevreden spelers op de bank zitten, omdat er veel te veel wordt gewisseld. Sai de beste man vd laatste weken was wissel, dat kan echt niet. Omdat iedereen kennelijk moet spelen. Sambissa staat elke week wissel maar die is momenteel beter dan een Balk of Mambimbi. Mambimbi tja....nog niks van gezien. Vd Water scoorde tegen psv maar ook die raakt al weken niet een knikker. De koppen moeten bij elkaar anders komt het niet goed.
Wiekie klopt, en het aai over de bol gedoe moet weg. Zweep er over. Wat hebben we aan een overwinning op PSV als je tegen Vitesse zo machteloos onderuit gaat.
Citaat van: Destroyer op oktober 16, 2022, 11:41:16
Wiekie klopt, en het aai over de bol gedoe moet weg. Zweep er over. Wat hebben we aan een overwinning op PSV als je tegen Vitesse zo machteloos onderuit gaat.
Wat is dat dan ?het aai over de bol gedoe?? Bedoel je Jacobs in de basis blijven houden? Of bedoel je Hoedemakers en Sai er uit halen? Wat is jouw oplossing?
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 11:43:18
Wat is dat dan ?het aai over de bol gedoe?? Bedoel je Jacobs in de basis blijven houden? Of bedoel je Hoedemakers en Sai er uit halen? Wat is jouw oplossing?
Jacobs er uit, Sai er in mits fit speelde monsterachtig en Hoedemakers hoort ook te starten. De vele wisselingen baart geen vertrouwen bij de spelers. Ik weet ook dat er blessures zijn geweest maar dit is nu net een grote hussel puzzel tentoonstelling.
En een plan hebben als de tegenstander iets doet wat je niet verwacht.
Als je Sai die de laatste weken goed speelde op de wissel zet dan ben je als verantwoordelijke trainer niet meer serieus te nemen. Spelers zien en voelen dat. Mees is heel belangrijk voor Cambuur, hoort altijd te spelen. Was ook wissel. Schande.
Citaat van: Destroyer op oktober 16, 2022, 11:45:16
Jacobs er uit, Sai er in mits fit speelde monsterachtig en Hoedemakers hoort ook te starten. De vele wisselingen baart geen vertrouwen bij de spelers. Ik weet ook dat er blessures zijn geweest maar dit is nu net een grote hussel puzzel tentoonstelling.
En een plan hebben als de tegenstander iets doet wat je niet verwacht.
Eens, dat noem ik hier ook al ergens vwb Jacobs en Sai en Hoedemakers. Maar om dat te doen moet je accepteren dat er dus nog een keer gewisseld wordt :) Ik zou ook Paulissen er uit halen en Maulun op zijn plek, zodat Bangura weer samen met Maulun speelt. Heeft Mambimbi ook baat bij denk ik. Rechtspoot linksmidden, Hoedemakers centraal en Van Kaam als linkspoot recht op midden. Daar heeft Van der Water profijt van denk ik. En dan in die basis tot de winterstop spelen, uitgezonderd schorsingen en blessures.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 11:50:18
Als je Sai die de laatste weken goed speelde op de wissel zet dan ben je als verantwoordelijke trainer niet meer serieus te nemen. Spelers zien en voelen dat. Mees is heel belangrijk voor Cambuur, hoort altijd te spelen. Was ook wissel. Schande.
tenzij hij niet fit was, maar anders eens. Henk moet van de gedachte af dat hij een loper op middenveld heeft als Jacobs.
Ik zou Vd Water wel eens op de 10 willen zien. Aan de rechterkant krijgt hij veel te weinig ballen. Die jongen speelt totaal niet in zijn kracht. Jammer want je kunt echt wel zien dat hij kan ballen
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 11:54:49
Ik zou Vd Water wel eens op de 10 willen zien. Aan de rechterkant krijgt hij veel te weinig ballen. Die jongen speelt totaal niet in zijn kracht. Jammer want je kunt echt wel zien dat hij kan ballen
Voor wie dan? En krijg je dan weer niet een wisselcircus als dat niet werkt? Volgens mij zit de oplossing in de aanvoer richting Van der Water: hij krijgt van Doke en Jacobs bijna geen fatsoenlijke ballen. Sai en Van Kaam achter hem geloof ik in
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 11:50:30
Eens, dat noem ik hier ook al ergens vwb Jacobs en Sai en Hoedemakers. Maar om dat te doen moet je accepteren dat er dus nog een keer gewisseld wordt :) Ik zou ook Paulissen er uit halen en Maulun op zijn plek, zodat Bangura weer samen met Maulun speelt. Heeft Mambimbi ook baat bij denk ik. Rechtspoot linksmidden, Hoedemakers centraal en Van Kaam als linkspoot recht op midden. Daar heeft Van der Water profijt van denk ik. En dan in die basis tot de winterstop spelen, uitgezonderd schorsingen en blessures.
Helemaal eens
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 11:57:21
Voor wie dan? En krijg je dan weer niet een wisselcircus als dat niet werkt? Volgens mij zit de oplossing in de aanvoer richting Van der Water: hij krijgt van Doke en Jacobs bijna geen fatsoenlijke ballen. Sai en Van Kaam achter hem geloof ik in
Ook dit heeft met kwaliteit te maken.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 11:50:18
Als je Sai die de laatste weken goed speelde op de wissel zet dan ben je als verantwoordelijke trainer niet meer serieus te nemen. Spelers zien en voelen dat. Mees is heel belangrijk voor Cambuur, hoort altijd te spelen. Was ook wissel. Schande.
Mees bank, Jacobs basis. Het is de wereld op z'n kop.
Mees en Van Kaam konden niet samen spelen, en wie staan er de tweede helft aan de aftrap.. je bent niet consequent en dan is het eind zoek.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 11:58:19
Ook dit heeft met kwaliteit te maken.
Dat is geen antwoord maar een oneliner? Voor wie moet van der Water dan op 10?
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 11:58:57
Mees bank, Jacobs basis. Het is de wereld op z'n kop.
Mees en Van Kaam konden niet samen spelen, en wie staan er de tweede helft aan de aftrap.. je bent niet consequent en dan is het eind zoek.
Dat is de negatieve insteek. Je kunt ook stellen dat Henk leert van zijn fouten en Jacobs er dan eindelijk uit haalt. Als hij tegen Twente weer begint met Jacobs dan ben ik het helemaal met je eens, dan snap ik er ook niets meer van.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 11:54:49
Ik zou Vd Water wel eens op de 10 willen zien. Aan de rechterkant krijgt hij veel te weinig ballen. Die jongen speelt totaal niet in zijn kracht. Jammer want je kunt echt wel zien dat hij kan ballen
Bijvoorbeeld ja. Geweldig linkerbeen heeft die jongen. Daar moet je toch meer uit kunnn halen.
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 12:02:16
Bijvoorbeeld ja. Geweldig linkerbeen heeft die jongen. Daar moet je toch meer uit kunnn halen.
Dussss: we wisselen veel te veel, maar van der Water moet op 10? En nogmaals? voor wie dan? Paulissen? Van Kaam? En Maulun dan?
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 12:01:17
Dat is de negatieve insteek. Je kunt ook stellen dat Henk leert van zijn fouten en Jacobs er dan eindelijk uit haalt. Als hij tegen Twente weer begint met Jacobs dan ben ik het helemaal met je eens, dan snap ik er ook niets meer van.
Henk had al nooit met die jongen door moeten gaan. Eind vorig seizoen waren we compleet uitgeblust met toch wel als boegbeeld daarvan die jongen. En daarin is niks veranderd. Zo'n ongelooflijke inschattingsfout.
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 12:06:11
Dussss: we wisselen veel te veel, maar van der Water moet op 10? En nogmaals? voor wie dan? Paulissen? Van Kaam? En Maulun dan?
Jacobs natuurlijk.
Maulun mag zich weer in de basis knokken. Maar die maakt ook nooit een doelpunt.
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 11:58:57
Mees bank, Jacobs basis. Het is de wereld op z'n kop.
Mees en Van Kaam konden niet samen spelen, en wie staan er de tweede helft aan de aftrap.. je bent niet consequent en dan is het eind zoek.
Het werkte ook voor geen meter met Mees samen met v Kaam.
Mees kwam op de plek van Paulissen terwijl Paulissen nog een paar keer een aardig actie had de eerste helft.
Paullissen werd daardoor de loper.
Breij had voor Jacobs gemoeten en dan had je later nog Maulun voor Paullissen kunnen doen voor extra creativiteit. Daar mag de TS wel de hand in eigen boezem steken.
De wissel om Mees op de plek van Paulissen/Maulun te zetten was een miskleun.
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 12:10:47
Jacobs natuurlijk.
Maulun mag zich weer in de basis knokken. Maar die maakt ook nooit een doelpunt.
Okay en dan Van der Water - Hoedemakers - Van Kaam midden? Sambissa rechtsbuiten? Ik neig toch nog steeds naar van der Water op rechtsbuiten waar hij voor gehaald is en dan Van Kaam - Hoedemakers - Maulun midden om Maulun en Bangura weer te herenigen. Maar misschien zou van der Water op midden ook kunnen werken.
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 12:01:17
Dat is de negatieve insteek. Je kunt ook stellen dat Henk leert van zijn fouten en Jacobs er dan eindelijk uit haalt. Als hij tegen Twente weer begint met Jacobs dan ben ik het helemaal met je eens, dan snap ik er ook niets meer van.
Tegen Twente staan Balk en Sai er weer in. Let maar op.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2022, 12:23:54
Tegen Twente staan Balk en Sai er weer in. Let maar op.
Sai moet er ook weer in wat mij betreft. Balk mag maar ik zie liever Mambimbi
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 09:35:25
Met de 17e begroting wordt het misschien toch tijd om je verwachtingspatroon naar beneden bij te stellen
heb ik wel maar het zal toch beter moeten dan gister of niet dan lui onderaan
zetten ons 90 min te kijk terwijl wij juist vanaf min 1 moeten knallen en die
lui nog verder weg duwen,niets van gezien slappe hap overal te laat
elke bal naar hun toe enz enz.heeft nisk met begroting te maken.
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 12:16:43
Okay en dan Van der Water - Hoedemakers - Van Kaam midden? Sambissa rechtsbuiten? Ik neig toch nog steeds naar van der Water op rechtsbuiten waar hij voor gehaald is en dan Van Kaam - Hoedemakers - Maulun midden om Maulun en Bangura weer te herenigen. Maar misschien zou van der Water op midden ook kunnen werken.
Hoedemakers en Van Kaam gaat Henk niet aan beginnen. Gisteren misschien even uit nood maar dat wordt geen combi.
Vitesse zat er bovenop, en PSV niet.
Hier heeft Cambuur het moeilijk mee.
Bedachte strijdplan was niet goed.
Opstelling was niet goed.
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 16, 2022, 12:16:43
Ik neig toch nog steeds naar van der Water op rechtsbuiten waar hij voor gehaald is.
2 min na de positiewissel een heerlijke voorzet met links. Als hij dat 4-5x per wedstrijd kan, heeft Uldrikis aanvoer en moet die het laten zien.
Een dribbelaar als Mambimbi of vorige jaren Kallon kun je prima op de andere vleugel zetten.
Trouwens sowieso heel raar dat ze dat niet zelf eens proberen in een wedstrijd waarin het niet loopt. Toon initiatief en wissel eens van kant.
Citaat van: denistel op oktober 16, 2022, 12:32:16
heb ik wel maar het zal toch beter moeten dan gister of niet dan lui onderaan
zetten ons 90 min te kijk terwijl wij juist vanaf min 1 moeten knallen en die
lui nog verder weg duwen,niets van gezien slappe hap overal te laat
elke bal naar hun toe enz enz.heeft nisk met begroting te maken.
klopt. Die lui gingen ook hoog druk zetten en daardoor begonnen wij te prutsen achterin. Daar hoor je niemand over maar het begint achterin h?. Veel te traag vooral Tol met zijn opbouw. Ons middenveld liep steeds aan te bieden in het begin maar werd niet ingespeeld en dan hou je wel op met aanbieden. Daar begint het. Op een gegeven moment zag je dat alles stil stond er was totaal geen beweging meer overal op het veld.
En wat mij ook opviel dat was toen uldrikus eruit ging er opeens wel 3 voorzetten van de zijkant kwamen. Hoedan dacht ik en Uldrikus ook als ie dat zag. En wat michello ook schreef dat smid gewoon nog veel te kort komt voor dit nivo. Ok? je kan denken door te spelen word ie beter maar in die situatie zitten we nu niet. En ik zag vooral ook dat alle spelers van Vitesse erg vaardig waren aan de bal. Stuk voor stuk een zeer goede techniek
Drikus in de basis terwijl hij misschien max 75%fit is. Meteen weer aanvoerder. Daarmee geef je toch ook verkeerd signaal aan de groep. En drikus weet dat hij altijd maar dan ook altijd speelt. Ook al is hij 75%.
Dan kan je zeggen of vinden dat smit het nivo niet aankan. Maar is wel de enige die goede voorbereiding heeft gespeeld en doelpunten heeft gemaakt.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 16, 2022, 13:16:49
2 min na de positiewissel een heerlijke voorzet met links. Als hij dat 4-5x per wedstrijd kan, heeft Uldrikis aanvoer en moet die het laten zien.
Een dribbelaar als Mambimbi of vorige jaren Kallon kun je prima op de andere vleugel zetten.
Trouwens sowieso heel raar dat ze dat niet zelf eens proberen in een wedstrijd waarin het niet loopt. Toon initiatief en wissel eens van kant.
idd zijn net robots kunnen zelf niks beslissen in het veld zijn allemaal veel te lief
mooi als het goed draait maar zoals gister mag je je ekaar ook wel ens aanpakken
en eens iets anders doen dan je opgedragen is. en soms tactisch eens iets
zelf aanpassen.niks van dat alles helaas.
Citaat van: Specuveter op oktober 10, 2022, 08:43:21
We zijn er altijd wel goed in om tegenstanders waar het niet draait weer in het zadel te helpen.
Zaterdag hopelijk niet.
Waarvan akte
Citaat van: denistel op oktober 16, 2022, 15:04:26
idd zijn net robots kunnen zelf niks beslissen in het veld zijn allemaal veel te lief
mooi als het goed draait maar zoals gister mag je je ekaar ook wel ens aanpakken
en eens iets anders doen dan je opgedragen is. en soms tactisch eens iets
zelf aanpassen.niks van dat alles helaas.
Te weinig jongens kunnen zelf wat forceren. Op een aantal plekken is het kwalitatief gewoon te weinig.
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 16:04:04
Te weinig jongens kunnen zelf wat forceren. Op een aantal plekken is het kwalitatief gewoon te weinig.
Als dat zo is, moet de TS zich dit zeker aanrekenen. Waarom is Jacobs zijn contract ?berhaupt verlengd? Iemand moet daar toch iets in gezien hebben? Er zit niks meer bij.
Mogelijk heeft Henk en Jamie beide gedacht, dat het aan Henk zijn afwezigheid vorig seizoen heeft gelegen?
Begin alsjeblieft altijd met je beste speler: Hoedemakers. Hij hoort als aller eerste op papier te staan.
Mambimbi mag van mij nog wel een kans krijgen.
Citaat van: kapseltje op oktober 16, 2022, 17:42:42
Begin alsjeblieft altijd met je beste speler: Hoedemakers. Hij hoort als aller eerste op papier te staan.
En Sai.
Echt onbegrijpelijke keuzes gisteren. Snap er nog steeds helemaal niks van.
En dan had de TS het ook nog in de rust kunnen repareren.
v Wemerskerken erin voor Schmidt of Bangura. Breij erin voor Jacobs.
En rond minuut 60 Maulun voor Paulissen en Sambissa voor vd Water.
Dan had je Smit nog voor Udrikis voor het laatste kwartier. De rest mooi laten staan, zo moeilijk was het allemaal niet.
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2022, 17:57:48
En dan had de TS het ook nog in de rust kunnen repareren.
v Wemerskerken erin voor Schmidt of Bangura. Breij erin voor Jacobs.
En rond minuut 60 Maulun voor Paulissen en Sambissa voor vd Water.
Dan had je Smit nog voor Udrikis voor het laatste kwartier. De rest mooi laten staan, zo moeilijk was het allemaal niet.
Precies.
Normaal hebben spelers een offday.
Gisteren de TS.
Wel grappig dat heel CO allemaal de neuzen dezelfde kant uit hebben en dit inzicht hebben behalve onze TS :?
De TC zal zijn keuze maken maar soms komt t naar de buitenwereld wereldvreemd over, blijf van mening dat men sowieso de keuze sai/bangers niet hadden moeten wisselen tenzij er een oprechte (blessure) wissel was.
Citaat van: kapseltje op oktober 16, 2022, 17:42:42
Begin alsjeblieft altijd met je beste speler: Hoedemakers. Hij hoort als aller eerste op papier te staan.
Welke wedstrijd was hij goed dit seizoen?
Henk horende hadden ze geen antwoord op de speelwijze van Vitesse. Dat klinkt mij wel erg armoedig dat we maar in 1 systeem kunnen spelen.
Dat wetende zullen de tegenstander met het zelfde systeem ons in de problemen gaan brengen en wij zeer weinig punten gaan pakken.
En wat Uldrikus betreft, het is een normale spits en geen speler die zelf pass moet geven, daarna de voorzet moet afleveren en hem daarna moet inschieten. Als de medespelers hem hier niet in kunnen bedienen kun je beter zonder spits gaan spelen.
Hopelijk komt er een positieve kentering en gaan we weer puntjes sprokkelen.
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2022, 18:41:53
Welke wedstrijd was hij goed dit seizoen?
Voor zijn potentie kan het beter. Hij is minder in vorm dan vorig seizoen, maar dan is hij alsnog onze beste middenvelder en onze beste 6. Je zag gister dat ons hele middenveld werd overlopen en dat we niet in duel konden komen. Jacobs en van Kaam hebben amper duelkracht. Je verliest een hoop duels op het middenveld. Het lukte ook niet om vanuit achter onder de druk uit te voetballen. Daarnaast heb je dit seizoen ook nog moeite met scoren. In alle drie kan Hoedemakers wat betekenen. Toen Hoedemakers weer op zijn plek stond begon het gelijk alweer beter te lopen. Hij is al 3 jaar onze belangrijkste speler en dan wissel je hem omdat van Kaam 1 leuke pot speelde tegen PSV? Van Kaam heeft potentie, maar is nog niet zo ver als Hoedemakers.
Citaat van: Destroyer op oktober 16, 2022, 18:08:07
Wel grappig dat heel CO allemaal de neuzen dezelfde kant uit hebben en dit inzicht hebben behalve onze TS :?
dat is ook maar net wie er reageert he?
Als ploegen ons spelletje spelen, vol erop veel druk zetten is het potje al verloren. We hebben niet de kwaliteit om ons daar onderuit te voetballen.
Als je Cambuur de ruimte geeft kunnen we het ineens wel.
En dat hebben de clubs inmiddels allemaal al door. Heb zaterdag naar slecht voetbal gekeken van onze geel blauwen. Pieter Bos aktie...kippevel wat was ik blij bij deze warme club te horen...
En dan die bier gooiende sjompen die dat gevoel gelijk weer proberen af te breken. Wat irriteer ik me daar aan zeg. Waarom stond Mees eigenlijk voor van Kaam en niet andersom. Zou Sai niet weer op de bank doen en Uldrikus er maar een tijdje opzetten. Passen, aannemen, niks lukte gisteren. Hij is vast de betere spits maar zit in een dip.
Zelfde als Jacobs en dan moet je anderen opstellen.
Maulun Sambis mensen met een actie en die anderen kunnen wegzetten hebben we nodig.
Dat gekloot achterin moet ook stoppen
Volgende week beter jongens.
Inderdaad, de opbouw van achteruit is niet om aan te gluren, dat gepiel met de uittrap aan de achterlijn, zo gevaarlijk en je houdt elke keer je hart vast. Doordat de tegenstander direct de druk erop heeft is het niet goed. Dan gaat de opbouw ook nog elke keer via het centrum, Doke en Alex stonden elke keer vrij, maar toch weer via het centrum, het lijkt wel of ze door het centrum via Van Kaam moesten opbouwen. Je zag dat ook aan Alex, hij stond sjokte maar wat aan die linkerkant (het leek alsof hij al wist dat hij de bal niet ging krijgen).
Als we boven Volendam, Emmen, Excelsior, Go Ahead, Groningen en NEC eindigen, is het een aardig Cambuur seizoen, en realistisch gezien is dit mogelijk.
Het kan alle kanten nog op. Van plek 9 tot plek 18 is maar 5 punten.
Dat zijn 9 teams die tegen degradatie knokken.
Het is of erg goed of heel slecht en lastig te zeggen wat ons niveau nu is.
Het moet gewoon veel stabieler bij ons en een beetje realistischer (resultaatgericht).
Na de winterstop een periode van Volendam tm Fortuna. Lijkt mij een belangrijke te worden
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2022, 10:29:44
Het kan alle kanten nog op. Van plek 9 tot plek 18 is maar 5 punten.
Dat zijn 9 teams die tegen degradatie knokken.
Het is of erg goed of heel slecht en lastig te zeggen wat ons niveau nu is.
Het moet gewoon veel stabieler bij ons en een beetje realistischer (resultaatgericht).
Genoeg ploegen die hetzelfde niveau hebben. De nederlagen tegen Groningen, Excelsior en Vitesse thuis doen alleen echt pijn. Maar kijk Willem II vorig jaar, die hadden net als Sparta nu een bliksemstart en spelen nu KKD. Het kan alle kanten op maar het is van groot belang dat er duidelijkheid komt en dat de aanvallers gaan renderen.... gas gevuuu |:)
Zijn wij slechter dan Kozakken Boys? :_schater
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 19, 2022, 22:58:16
Zijn wij slechter dan Kozakken Boys? :_schater
Wedstrijden op zich, maar wees eerlijk, goed zijn we niet
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 19, 2022, 22:58:16
Zijn wij slechter dan Kozakken Boys? :_schater
Beter dan Fc Zurich
Citaat van: hobbes op oktober 20, 2022, 07:09:43
Beter dan Fc Zurich
maar goed ook, die staan onderaan in Zwitserland.
Deze wedstrijd komt wel in een ander daglicht te staan achteraf. Dat spelers al iets doorhadden etcetera. Zo, n besluit neem je niet in 1 dag
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2022, 21:06:47
Deze wedstrijd komt wel in een ander daglicht te staan achteraf. Dat spelers al iets doorhadden etcetera. Zo, n besluit neem je niet in 1 dag
En zoals je al opmerkte, precies hetzelfde als vorig jaar bij die 1-6 tegen Vitesse