Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: zeewolde op juli 28, 2022, 17:07:30

Titel: Leon Bergsma
Bericht door: zeewolde op juli 28, 2022, 17:07:30
Van harte welkom en maak ons gek. Hoop dat dit een echte versterking is.

Is in elk geval wedstrijdfit. |:)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: AL op juli 28, 2022, 17:13:16
Welkom Leon en succes!!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: gobo op juli 28, 2022, 17:17:29
Welkom. Ik ken het spel van de beste man nog niet, maar ik hoop blij verrast te worden.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op juli 28, 2022, 17:18:55
Volgens kenners een kopie van Schouten
Alleen wat jonger en sneller.
Geen "Schopper"dus.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: hobbes op juli 28, 2022, 17:19:39
Zoals al eerder opgemerkt, als je de hele jeugd bij Ajax doorloopt t/m Jong Ajax heb je iig talent. Nu laten zien dat je de eredivisie aan kan.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: veteraan op juli 28, 2022, 17:23:00
Solide verdediger die altijd in aanvallende teams heeft gespeeld !

Mooi zo, succes
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: denistel op juli 28, 2022, 17:37:25
was altijd wel een goede speler hopen dat ie het
hier ook kan brengen veel succes
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bernardo op juli 28, 2022, 17:39:55
Hopelijk een goede opvolger van Schouten. Zou er graag nog wel een topper naast zien.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Scc4-ever op juli 28, 2022, 17:50:12
Welkom en veel succes Leon |:)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Tanjajeah op juli 28, 2022, 17:51:13
 Heb even wat interviews en meningen van trainers bekeken;

Is  een voetballende verdediger en heel goed in de opbouw. Type Schouten dus.

Koen Stam, zijn trainer bij Jong AZ in 2019: "hij zou wel wat meedogenlozer mogen zijn in de persoonlijke duels. Dus denk wel dat het goed is dat hij naast iemand komt te staan die echt meedogenloos is waardoor hij beter in zijn kracht kan komen. Op het moment dat hij iemand naast hem heeft die een mannetje uitschakelt dan is hij wel de man die de opbouw kan verzorgen."
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Destroyer op juli 28, 2022, 18:05:59
Welkom  |:)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: De Gast op juli 28, 2022, 18:11:17
Welkom en succes Leon!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 18:12:43
Voor de breedte hoop ik.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: J.v.G. op juli 28, 2022, 18:16:05
Niet voor de breedte dus.. het eerst interview. https://www.youtube.com/watch?v=Q2V9G4HHkpg
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: J.v.G. op juli 28, 2022, 18:18:10
Hij gaat een mooi koppel vormen met Tol..
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: gobo op juli 28, 2022, 18:36:05
Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 18:12:43
Voor de breedte hoop ik.
Ongelooflijk skolten. Is dat moeilijk om elke keer weer iets matigs over iemand te vinden. Of heb je er gewoon plezier in. Voordeelvan jouw twijfel toch?.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Collingwood op juli 28, 2022, 18:36:33
Heel belangrijk dat er eindelijk een centrale verdediger is. Zo te lezen past hij ook in het gewenste profiel (linkscentraal, opbouwende kwaliteiten, leidersfiguur).

Nu de vraag of hij ook goed genoeg is. Betalen transfersom en driejarig contract scheppen wat dat betreft verwachtingen. Verder wacht ik lekker met oordelen. Heb hem nog nooit zien spelen en de Zwitserse competities volg ik ook niet. Maar even aankijken dus.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op juli 28, 2022, 19:44:35
Welkom Leon en ik hoop dat je een hele fijne periode bij onze mooie club kan spelen.
Succes en maak ons GEK.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 28, 2022, 19:49:16
Welkom |:)

Heb er wel vertrouwen in!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:01
Citaat van: Collingwood op juli 28, 2022, 18:36:33
Heel belangrijk dat er eindelijk een centrale verdediger is. Zo te lezen past hij ook in het gewenste profiel (linkscentraal, opbouwende kwaliteiten, leidersfiguur).

Nu de vraag of hij ook goed genoeg is. Betalen transfersom en driejarig contract scheppen wat dat betreft verwachtingen. Verder wacht ik lekker met oordelen. Heb hem nog nooit zien spelen en de Zwitserse competities volg ik ook niet. Maar even aankijken dus.
zo sta ik er ook in. Profiel is precies wat we nodig hebben
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:53
Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 18:12:43
Voor de breedte hoop ik.
hahaaa hest hem weer te ruien :_schater
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: J.v.G. op juli 28, 2022, 19:54:31
Citaat van: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:01
zo sta ik er ook in. Profiel is precies wat we nodig hebben
En dat voor 150k. Een koopje dus..
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 20:58:22
Citaat van: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:53
hahaaa hest hem weer te ruien :_schater
Ik hoop alleen dat hij voor de breedte is gehaald, wat jij er van maakt moet je zelf weten.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 21:03:23
Citaat van: gobo op juli 28, 2022, 18:36:05
Ongelooflijk skolten. Is dat moeilijk om elke keer weer iets matigs over iemand te vinden. Of heb je er gewoon plezier in. Voordeelvan jouw twijfel toch?.
Ik denk niet dat hij de speler is die Tol  beter gaat laten spelen. Tol heeft een sterk iemand naast hem nodig met veel ervaring en ik betwijfel of dit de speler is die dit gaat doen. Ik hoop dat ik het fout heb.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 21:09:01
Citaat van: sunderland op juli 28, 2022, 19:52:53
hahaaa hest hem weer te ruien :_schater
Ruien? Je weet niet eens wat dat betekent  :_schater
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: PePe op juli 28, 2022, 22:43:06
Vast een goede speler, Drikus kwam ook uit Zwitserland.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op juli 28, 2022, 23:06:18
Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 21:03:23
Ik denk niet dat hij de speler is die Tol  beter gaat laten spelen. Tol heeft een sterk iemand naast hem nodig met veel ervaring en ik betwijfel of dit de speler is die dit gaat doen. Ik hoop dat ik het fout heb.
jij maakt je druk om tol terwijl het hier over Bergsma gaat. Tol moet eerst maar es veel sterker worden in de duels want iedereen heeft het maar over Mac maar tol is bij vlagen ook een softie.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Pisvlek op juli 28, 2022, 23:11:12
Ik weet het niet?hij komt mij obv het interview over als slappe mannen knuffelaar ipv robuuste verdediger, maar de tijd zal het leren?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: okkele op juli 28, 2022, 23:31:24
Citaat van: D.H.Skolten op juli 28, 2022, 21:03:23
Ik denk niet dat hij de speler is die Tol  beter gaat laten spelen. Tol heeft een sterk iemand naast hem nodig met veel ervaring en ik betwijfel of dit de speler is die dit gaat doen. Ik hoop dat ik het fout heb.
we zochten iemand die tol beter kan laten spelen? wist ik niet .
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: okkele op juli 28, 2022, 23:32:23
Citaat van: Pisvlek op juli 28, 2022, 23:11:12
Ik weet het niet?hij komt mij obv het interview over als slappe mannen knuffelaar ipv robuuste verdediger, maar de tijd zal het leren?
hij praat idd als een lieverdje, zal niet het beeld zijn van hem in het veld.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op juli 29, 2022, 09:13:56
Succes kerel.
In ieder geval een contract en weer kapitaal op het veld.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: hobbes op juli 29, 2022, 09:35:56
Citaat van: Pisvlek op juli 28, 2022, 23:11:12
Ik weet het niet?hij komt mij obv het interview over als slappe mannen knuffelaar ipv robuuste verdediger, maar de tijd zal het leren?

Ja, laten we spelers vooraf gaan beoordelen op de manier waarop ze praten  :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: denistel op juli 29, 2022, 13:18:52
spelen al 3 jaar zonder echte schoppers of beukers hoe je het
maar wilt noemen soms denk ik wel dat we ze nodig hebben  aan
de andere kant ben ik blij dat de ts kiest voor pure voetballers en dat
zal dan het verschil moeten maken met de 7 a 8 andere teams aan
de onder kant ere divisie.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Whoestemen op juli 29, 2022, 13:40:37
Citaat van: okkele op juli 28, 2022, 23:32:23
hij praat idd als een lieverdje, zal niet het beeld zijn van hem in het veld.

Haha, ze moeten schuimbekkend voor de camera staan? Iemand die langsloopt kapotschelden en de interviewer een kopstoot geven?  :_schater
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: upweer op juli 29, 2022, 13:47:25
Citaat van: Whoestemen op juli 29, 2022, 13:40:37
Haha, ze moeten schuimbekkend voor de camera staan? Iemand die langsloopt kapotschelden en de interviewer een kopstoot geven?  :_schater

en roepen fuck them right in the pussy
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Pisvlek op juli 30, 2022, 16:43:56
Citaat van: upweer op juli 29, 2022, 13:47:25
en roepen fuck them right in the pussy

Yup dit dus?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: PePe op augustus 07, 2022, 00:31:48
Goeie speler, type Schouten. Tol ging zelfverzekerder spelen toen Leon inviel.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Delamere op augustus 13, 2022, 22:21:45
Was vorige week al een beetje zichtbaar maar liet vanavond zien dat het een uitstekende speler is voor Cambuur.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 13, 2022, 22:33:56
Credits voor de club dat ze hem hebben aangetrokken.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: mario op augustus 13, 2022, 22:39:43
Citaat van: Specuveter op augustus 13, 2022, 22:33:56
Credits voor de club dat ze hem hebben aangetrokken.
Lijk mij, op basis van deze wedstrijd, een meer dan uitstekende speler voor ons. Durft meteen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Lore op augustus 13, 2022, 23:15:34
Het is kort, maar dit was prima. Speler die ook nog verder kan groeien.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op augustus 13, 2022, 23:21:10
Nog maar 25, zijn beste jaren komen nog en daarvan speelt 'ie er minimaal 2 bij ons.
Slimme aankoop.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Huizen op augustus 13, 2022, 23:54:19
Hier gaan wij veel plezier aan beleven!!!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Mike SCC op augustus 14, 2022, 00:07:28
Samen met Tol een goed duo. Vullen elkaar goed aan, Bergsma aan de bal en in de lucht, Tol in de duels. Zie Mac niet zo gauw in de basis terugkeren. Goede aanwinst
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: AL op augustus 14, 2022, 08:36:35
Speelde op een heel zwak begin na zeer goed.
Kopie van Schouten qua speelstijl.
Maak hem maar aanvoerder.
Uldrikis als aanvoerder kan ik niet echt aan wennen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: poelie-lwd op augustus 14, 2022, 08:43:47
Uitstekend debuut als basisklant!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op augustus 14, 2022, 09:24:53
Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2022, 08:43:47
Uitstekend debuut als basisklant!
wat weest stou er nou van juh :koffie
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op augustus 15, 2022, 09:33:03
Citaat van: AL op augustus 14, 2022, 08:36:35
Speelde op een heel zwak begin na zeer goed.
Kopie van Schouten qua speelstijl.
Maak hem maar aanvoerder.
Uldrikis als aanvoerder kan ik niet echt aan wennen.

Dit speelde ook door mijn hoofd zaterdag. Ik denk als hij de hele voorbereiding had meegemaakt, hij ook zeker kandidaat was geweest voor de aanvoerdersband. Ik vind Uldrikis op dit moment nog vrij druistig in zijn rol als captain.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op augustus 15, 2022, 13:24:17
Opgenomen in het AD elftal van de week  :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: YellowBlue op augustus 16, 2022, 10:45:06
Citaat van: anderszchristian op augustus 15, 2022, 09:33:03
Dit speelde ook door mijn hoofd zaterdag. Ik denk als hij de hele voorbereiding had meegemaakt, hij ook zeker kandidaat was geweest voor de aanvoerdersband. Ik vind Uldrikis op dit moment nog vrij druistig in zijn rol als captain.

Ik denk dat het ook een tactiek is om Uldrikus te behouden door hem belangrijk(er) te maken.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 16, 2022, 10:59:13
Aan de andere kant....
Het kan je ook benauwen dat je aanvoerder bent en teveel hooi op je vork neemt
Hopelijk bij Uldrikis niet het geval.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Tanjajeah op augustus 21, 2022, 09:11:10
1 goal tegen in de 2,5 wedstrijd dat hij in het elftal staat.. en die goal was ook nog eens een fout van Virginia.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 21, 2022, 09:20:09
Wat een rust...
En slim.
Beetje leeuwin Reijnen en Schouten in een.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: denistel op augustus 21, 2022, 10:16:32
prima speler hoor verbaasd me wel
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2022, 10:52:59
Het is nog wat vroeg voor conclusies, maar lijkt een geweldige aankoop die perfect bij ons past.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: wiekie1969 op augustus 21, 2022, 11:35:53
Die jongen speelt 2 tempo's hoger dan Schouten
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Stiens op augustus 21, 2022, 11:42:58
Prima aankoop en goed verdedigingsduo met Tol. Die verdwijnen voorlopig niet meer uit de basis  |:)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: denistel op augustus 22, 2022, 18:20:20
blessure opgelopen vandaag hopen dat het niet ernstig is
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Destroyer op augustus 22, 2022, 18:22:42
Citaat van: denistel op augustus 22, 2022, 18:20:20
blessure opgelopen vandaag hopen dat het niet ernstig is

Meen je niet
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2022, 18:23:34
Knie
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: denistel op augustus 23, 2022, 13:15:10
wordt em niet tegen az
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Treb op augustus 23, 2022, 13:16:47
Citaat van: denistel op augustus 23, 2022, 13:15:10
wordt em niet tegen az

Dat is mooi kut.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 23, 2022, 13:22:27
Citaat van: denistel op augustus 23, 2022, 13:15:10
wordt em niet tegen az
tikje en een week eruit of kniebanden en langdurig? Dat is eerste is mooi kut, dat tweede is een drama
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Lars Kramer op augustus 23, 2022, 13:40:24
Citaat van: denistel op augustus 22, 2022, 18:20:20
blessure opgelopen vandaag hopen dat het niet ernstig is
Hoezo hebben wij dit altijd met goede spelers
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op augustus 23, 2022, 13:53:25
Denk je dat andere clubs nooit blessures hebben?

En onze medische staf is erg voorzichtig... niet fit betekend vrijwel altijd dan ook niet bij de selectie.
Soms frustrerend (vd Water... ), maar de sportieve prestaties hebben nooit geleden onder dat beleid.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Stiens op augustus 23, 2022, 13:56:00
Als het bij het missen van AZ blijft is het geen grote ramp. In die wedstrijd is elk punt sowieso al een bonus.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op augustus 23, 2022, 13:58:46
Flinke aderlating. Zal vervangen worden door Smand en die oogde tegen Excelsior erg onzeker. Durfde niet in te dribbelen en speelde alleen maar risico loze ballen. Hopelijk herpakt hij zich komende zondag!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op augustus 23, 2022, 14:03:03
Of "goold old" Mac Intosh... die is wel weer fit.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: michello op augustus 23, 2022, 14:03:39
Citaat van: Stiens op augustus 23, 2022, 13:56:00
Als het bij het missen van AZ blijft is het geen grote ramp. In die wedstrijd is elk punt sowieso al een bonus.

Wedstrijd daarna idem.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op augustus 23, 2022, 14:12:54
Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2022, 14:03:03
Of "goold old" Mac Intosh... die is wel weer fit.

Dan liever met Mac idd
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Stiens op augustus 23, 2022, 14:26:05
Citaat van: michello op augustus 23, 2022, 14:03:39
Wedstrijd daarna idem.

Is ook zo, wedstrijd daarna is alles beneden de 9-0 prima? 8P  :_schater
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bens op augustus 23, 2022, 14:48:20
Als de blessure van Leon lang duurt , misschien een nieuwe verdediger aantrekken.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: mario op augustus 23, 2022, 14:51:54
Ik mag toch echt niet hopen dat Bergsma er langere tijd uitligt. Iemand enig idee wat de status si?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: SaVaGe op augustus 23, 2022, 15:14:34
Die is snel weer fit  _O_ zondag wel vraagteken.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2022, 15:56:51
Gvd nou met Mac wordt weer een telraam erbij.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Huizen op augustus 23, 2022, 16:21:08
Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2022, 15:56:51
Gvd nou met Mac wordt weer een telraam erbij.

Niet zo negatief. Mac speelde vorig seizoen gigantisch veel en ik vond hem bijna nooit teleurstellen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2022, 16:53:52
Citaat van: Bussum op augustus 23, 2022, 16:21:08
Niet zo negatief. Mac speelde vorig seizoen gigantisch veel en ik vond hem bijna nooit teleurstellen.
er zit wel een verschil tussen Bergsma en Mac hoor.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Leeuwarder94 op augustus 23, 2022, 19:21:02
Volgens Gerard Bos op Twitter is Bergsma 2 weken er uit...  Hopelijk dus tegen Groningen thuis weer aanwezig.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2022, 19:24:31
Citaat van: Bussum op augustus 23, 2022, 16:21:08
Niet zo negatief. Mac speelde vorig seizoen gigantisch veel en ik vond hem bijna nooit teleurstellen.
dat klopt op zeker niet !Voor de winterstop speelde hij de eerste 10 wedstrijden uitstekend zelfs maar daarna kwam gigantisch de klad erin. Na de winterstop was het slecht op zijn laatste paar wedstrijden na
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2022, 19:25:10
Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 23, 2022, 19:21:02
Volgens Gerard Bos op Twitter is Bergsma 2 weken er uit...  Hopelijk dus tegen Groningen thuis weer aanwezig.
hij kwam ook al mank uit de bus zaterdagavond.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: De Gast op augustus 23, 2022, 19:31:37
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2022, 19:24:31
dat klopt op zeker niet !Voor de winterstop speelde hij de eerste 10 wedstrijden uitstekend zelfs maar daarna kwam gigantisch de klad erin. Na de winterstop was het slecht op zijn laatste paar wedstrijden na

Je praat hier gewoon het verloop van het vorige seizoen na.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op augustus 23, 2022, 20:45:55
Citaat van: Bens op augustus 23, 2022, 14:48:20
Als de blessure van Leon lang duurt , misschien een nieuwe verdediger aantrekken.

Dan toch Letschert maar aantrekken?  ;)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: YellowBlue op augustus 23, 2022, 23:35:50
Bergsma er niet bij tegen AZ en Ajax. Aderlating maar geen paniekaankopen a.u.b. toch al weinig kans op (veel) punten in deze 2 wedstrijden...
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op augustus 23, 2022, 23:45:45
Letchert halen
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op augustus 23, 2022, 23:46:23
Citaat van: YellowBlue op augustus 23, 2022, 23:35:50
Bergsma er niet bij tegen AZ en Ajax. Aderlating maar geen paniekaankopen a.u.b. toch al weinig kans op (veel) punten in deze 2 wedstrijden...


Gewoon aanpakken dat AZ. Elk punt is meegenomen. Een punt die je op het einde van de rit tekort kan komen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: justremco op augustus 28, 2022, 20:39:07
Schijnt er een week of 8 uit te liggen hoorde ik zonet?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2022, 20:43:16
Citaat van: justremco op augustus 28, 2022, 20:39:07
Schijnt er een week of 8 uit te liggen hoorde ik zonet?
dit meen je niet h? gvd
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: mario op augustus 28, 2022, 20:51:36
Citaat van: justremco op augustus 28, 2022, 20:39:07
Schijnt er een week of 8 uit te liggen hoorde ik zonet?
Waar komt dit nu vandaan  ;(
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op augustus 28, 2022, 20:53:48
Letchert halen
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 28, 2022, 21:07:28
Smand en Tol samen doen het toch prima??
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Galdiano op augustus 28, 2022, 21:10:14
Citaat van: Specuveter op augustus 28, 2022, 21:07:28
Smand en Tol samen doen het toch prima??

Eens! Met Mac Intosch heb je nog back up em eventueel nog Vd Meer.

Een 6 en een links buiten hebben de hoogste prio.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2022, 21:19:14
Citaat van: Specuveter op augustus 28, 2022, 21:07:28
Smand en Tol samen doen het toch prima??
is zo maar als een van die 2 ook nog valt dan heb je een groot probleem.
En als Bergsma echt 8 weken eruit ligt dan wordt spoeling wel heel dun.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 28, 2022, 21:35:21
Waar komt dat verhaal vandaan dat hij 8 weken is uitgeschakeld??
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2022, 21:40:13
Citaat van: Specuveter op augustus 28, 2022, 21:35:21
Waar komt dat verhaal vandaan dat hij 8 weken is uitgeschakeld??
justremco melde dit op de vorige pagina.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Leovardia op augustus 28, 2022, 21:49:29
Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2022, 21:19:14
is zo maar als een van die 2 ook nog valt dan heb je een groot probleem.
En als Bergsma echt 8 weken eruit ligt dan wordt spoeling wel heel dun.

En als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom geweest.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: PePe op september 01, 2022, 12:26:12
Wie weet de huidige status van Leon zijn blessure?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Collingwood op september 02, 2022, 14:36:24
Henk bij OF: Niks ernstigs met Bergsma aan de hand, zou in principe morgen zelfs gewoon mee kunnen doen. Maar ze nemen geen risico, kans dat de knie in een moment van onoplettendheid verdraait te groot.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op september 02, 2022, 14:52:14
Henk had het over zijn teen toch ??
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Collingwood op september 02, 2022, 14:53:11
Citaat van: Specuveter op september 02, 2022, 14:52:14
Henk had het over zijn teen toch ??

Ja, als je je been slap houdt en krijgt dan een bal tegen je teen dan verdraait je knie, waar Bergsma last van heeft.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op september 02, 2022, 23:08:22
Citaat van: Collingwood op september 02, 2022, 14:36:24
Henk bij OF: Niks ernstigs met Bergsma aan de hand, zou in principe morgen zelfs gewoon mee kunnen doen. Maar ze nemen geen risico, kans dat de knie in een moment van onoplettendheid verdraait te groot.

Wat een geklets in de ruimte. Dan blijf ik morgen maar binnen, de kans van onoplettendheid en dat ik daarmee onder de auto kom is te groot.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: R058 op september 02, 2022, 23:30:30
Citaat van: Trainert! op september 02, 2022, 23:08:22
Wat een geklets in de ruimte. Dan blijf ik morgen maar binnen, de kans van onoplettendheid en dat ik daarmee onder de auto kom is te groot.
We verliezen morgen waarschijnlijk toch. Dan kun je het beter niet riskeren dat Bergsma langer geblesseerd raakt. Tegen Groningen moet hij topfit zijn. Dat is veel belangrijker. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 03, 2022, 00:44:11
Citaat van: R058 op september 02, 2022, 23:30:30
We verliezen morgen waarschijnlijk toch. Dan kun je het beter niet riskeren dat Bergsma langer geblesseerd raakt. Tegen Groningen moet hij topfit zijn. Dat is veel belangrijker. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Hoop dat trainert t ook snapt.....
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: hobbes op september 03, 2022, 08:26:34
Citaat van: Trainert! op september 02, 2022, 23:08:22
Wat een geklets in de ruimte. Dan blijf ik morgen maar binnen, de kans van onoplettendheid en dat ik daarmee onder de auto kom is te groot.

Hij is eerder gestopt met trainen, had nog last van de knie. Dan stel je hem vandaag niet op.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op september 03, 2022, 10:13:37
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 03, 2022, 00:44:11
Hoop dat trainert t ook snapt.....

Jonge tuurlijk snap ik het. Het gaat meer om de manier hoe dit verhaal gebracht wordt. De kans op verlies tegen Ajax is levensgroot. Maar als je de mogelijkheid hebt om met sterke spelers te spelen die je tot de beschikking hebt moet je dat doen. Wellicht zit er een stunt in net zoals tegen psv heel wat jaar geleden. Het kan net dat ene puntje zijn die je aan het eind van de streep hard nodig bent.

En daarnaast, dan willen ze geen risico lopen?maar volgende week op kunstgras. Dan is de kans nog groter op het verdraaien. En ik praat uit eigen ervaring.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Eewal op september 03, 2022, 10:17:18
Citaat van: Trainert! op september 03, 2022, 10:13:37
Jonge tuurlijk snap ik het. Het gaat meer om de manier hoe dit verhaal gebracht wordt. De kans op verlies tegen Ajax is levensgroot. Maar als je de mogelijkheid hebt om met sterke spelers te spelen die je tot de beschikking hebt moet je dat doen. Wellicht zit er een stunt in net zoals tegen psv heel wat jaar geleden. Het kan net dat ene puntje zijn die je aan het eind van de streep hard nodig bent.

En daarnaast, dan willen ze geen risico lopen?maar volgende week op kunstgras. Dan is de kans nog groter op het verdraaien. En ik praat uit eigen ervaring.
ook in de arena hebben we al eens een punt gepakt he. Maar vandaag uitgaan van 6-1 nederlaag maakt de dag een stuk relaxter..
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 01, 2022, 20:01:41
Aanvoerder vandaag en een sterke pot. Mooi die band om de arm laten. Top aankoop!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op oktober 01, 2022, 20:38:18
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 01, 2022, 20:01:41
Aanvoerder vandaag en een sterke pot. Mooi die band om de arm laten. Top aankoop!
amen :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bob Paisley op oktober 02, 2022, 04:45:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 01, 2022, 20:01:41
Aanvoerder vandaag en een sterke pot. Mooi die band om de arm laten. Top aankoop!
|:) |:)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Tanjajeah op oktober 02, 2022, 11:17:17

Misschien dat iemand me kan verbeteren, maar volgens mij nog geen uitgespeelde goal tegen gekregen (wel een strafschop, RKC) in de minuten die hij speelde.

Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Treb op oktober 03, 2022, 12:24:28
Hoop toch echt dat Bergsma aanvoerder blijft.

Dat zit m als gegoten en zal een hoop druk wegnemen bij Drikus.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bernardo op oktober 15, 2022, 12:20:12
Geen tweede aanvoerder meer
Alex Bangura was na Roberts Uldrikis de tweede aanvoerder. Toen ze beide niet speelden, zat de aanvoerdersband om de arm van L?on Bergsma. Die zal ook in de toekomst de tweede aanvoerder worden.

Bangura doet in dat opzicht een stapje terug. "Ik heb besloten om daar wat afstand van te nemen. Wat rust maken. Het is op een natuurlijke manier gegaan. L?on heeft het in de afgelopen twee wedstrijden hartstikke goed gedaan. Ik doe een stapje terug. Ik ga van twee naar drie."
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 15, 2022, 12:49:21
Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2022, 12:20:12
Geen tweede aanvoerder meer
Alex Bangura was na Roberts Uldrikis de tweede aanvoerder. Toen ze beide niet speelden, zat de aanvoerdersband om de arm van L?on Bergsma. Die zal ook in de toekomst de tweede aanvoerder worden.

Bangura doet in dat opzicht een stapje terug. "Ik heb besloten om daar wat afstand van te nemen. Wat rust maken. Het is op een natuurlijke manier gegaan. L?on heeft het in de afgelopen twee wedstrijden hartstikke goed gedaan. Ik doe een stapje terug. Ik ga van twee naar drie."
:_schater :thumbsup goed opgelost henk
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: zeewolde op november 04, 2022, 22:48:36
Aanvoerder maken!

Duidelijke taal na afloop.
Gaf ook aan dat kansen zoals die van Jacobs gewoon erin moeten
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: mario op november 04, 2022, 22:50:40
Citaat van: zeewolde op november 04, 2022, 22:48:36
Aanvoerder maken!

Duidelijke taal na afloop.
Gaf ook aan dat kansen zoals die van Jacobs gewoon erin moeten
Natuurlijk moet hij aanvoerder worden.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op november 04, 2022, 23:20:03
Bergsma aanvoerder  :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 04, 2022, 23:26:11
Citaat van: Noordcambuur op november 04, 2022, 23:20:03
Bergsma aanvoerder  :thumbsup

Top aanwinst van Foeke :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: De Gast op november 05, 2022, 13:13:23
Maakt een uitstekende indruk achter de camera en is onbetwist basispeler. Verdient het aanvoerder te zijn. Op twee kan dan wbm Paulissen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Huizen op januari 16, 2023, 18:11:09
Vandaag in de Sportcast. Topper  _O_
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Montana op januari 17, 2023, 13:53:18
Citaat van: Bussum op januari 16, 2023, 18:11:09
Vandaag in de Sportcast. Topper  _O_

Dan begrijp je ook gelijk waarom hij geen aanvoerder is. (En dat is prima).
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op januari 17, 2023, 14:09:22
Citaat van: Montana op januari 17, 2023, 13:53:18
Dan begrijp je ook gelijk waarom hij geen aanvoerder is. (En dat is prima).

Ben benieuwd. Zal ffe luisteren
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: De Gast op januari 21, 2023, 21:57:52
Kort er op zitten.. dat is er toch ingehamerd?!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: PePe op oktober 08, 2023, 20:56:31
Wat is er met Bergsma gebeurt? Kwam als een goede degelijke verdediger binnen.
Een jaar Ultee heeft hem niet goed gedaan. Je kunt het verdedigen toch niet verleren?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: moodygrunn op oktober 08, 2023, 21:07:14
"Als ik de hele tuin moet verdedigen ben ik de slechtste, als ik dit stukje moet verdedigen ben ik de beste. Alles heeft te maken met meters, meer niet."
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op oktober 09, 2023, 07:59:35
Citaat van: PePe op oktober 08, 2023, 20:56:31
Wat is er met Bergsma gebeurt? Kwam als een goede degelijke verdediger binnen.
Een jaar Ultee heeft hem niet goed gedaan. Je kunt het verdedigen toch niet verleren?
dat schrijf ik al tijden. Was gewoon een topper voor ons in de eredivisie. Onder ultee is hij een jojo geworden en mochten de andere 2 veel meer fouten maken. Dat helpt ook niet .
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: poelie-lwd op november 13, 2023, 12:10:29
een diepe  _O_ voor Leon. Heeft zich fantastisch herpakt.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op november 13, 2023, 17:05:05
Wat een stuk vertrouwen al niet met een mens doet!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Dokkumer op november 26, 2023, 17:47:45
Blessure valt mee, lijkt vrijdag te halen
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op november 26, 2023, 18:51:27
Citaat van: Dokkumer op november 26, 2023, 17:47:45
Blessure valt mee, lijkt vrijdag te halen
top  :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: CambuurAmersfoort op november 26, 2023, 18:54:36
Enorm fijn als Bergsma en Smand er gewoon bij zijn.
Dan heb je op rechtsback 1 probleem, maar dat is te overzien als de rest van de verdediging er gewoon nog staat.
Er groeit iets in dit team en het zou zo jammer zijn als blessures dat nu zouden verstoren.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op november 26, 2023, 18:55:32
Citaat van: CambuurAmersfoort op november 26, 2023, 18:54:36
Enorm fijn als Bergsma en Smand er gewoon bij zijn.
Dan heb je op rechtsback 1 probleem, maar dat is te overzien als de rest van de verdediging er gewoon nog staat.
Er groeit iets in dit team en het zou zo jammer zijn als blessures dat nu zouden verstoren.
ben ik volledig met jouw eens :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: PePe op december 22, 2023, 23:01:46
Waarom gaat Leon er altijd na 1 uur er af??
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op december 22, 2023, 23:17:51
Nu was het omdat we lange ballen gingen pompen en niet meer normaal opbouwden. Dan kun je beter Tol centraal houden.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Grijskijkert op mei 02, 2024, 17:41:59
Het valt mee, geen operatie maar wel 3 maanden eruit...
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op mei 02, 2024, 18:26:19
OK, maar die kan dus niet op de transferlijst zoals beide partijen wilden.
Nou ja, mischien pakt dat nog wel goed uit met de juiste spelers er om heen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Grijskijkert op juli 15, 2024, 15:40:14
Bergsma gaat waarschijnlijk komende week weer minuten maken, op de training gaat het de laatste dagen prima!
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op juli 15, 2024, 15:54:48
Citaat van: Grijskijkert op juli 15, 2024, 15:40:14
Bergsma gaat waarschijnlijk komende week weer minuten maken, op de training gaat het de laatste dagen prima!
nou ben benieuwd of hij naast Nieling komt. Als hij zo speelt als in zijn eerste half jaar dan ist een topper voor ons. Daarna wast niks
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Grijskijkert op juli 15, 2024, 16:02:39
Citaat van: sunderland op juli 15, 2024, 15:54:48
nou ben benieuwd of hij naast Nieling komt. Als hij zo speelt als in zijn eerste half jaar dan ist een topper voor ons. Daarna wast niks
Mooi de voorbereiding er voor gebruiken of het klikt tussen die 2 en anders afscheid nemen...
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Grijskijkert op augustus 04, 2024, 09:24:16
Citaat van: Grijskijkert op juli 15, 2024, 16:02:39
Mooi de voorbereiding er voor gebruiken of het klikt tussen die 2 en anders afscheid nemen...
Gaat oek fut... :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2024, 10:07:34
Liever Bergsma houden en vMullem weg, maar dat zit er niet in na deze voorbereidring. Belangrijkste is dat er een CV weggaat en er een ervaren CV bijkomt voor de balans in de selectie.

Wel mooi dat Smand zich ontwikkeld. Speelde erg sterk tegen VVV, zowel aan de bal als verdedigend. Dat geeft wat vertrouwen dat het achterin dit seizoen wel goed gaat komen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 04, 2024, 10:23:31
Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2024, 10:07:34
Liever Bergsma houden en vMullem weg, maar dat zit er niet in na deze voorbereidring. Belangrijkste is dat er een CV weggaat en er een ervaren CV bijkomt voor de balans in de selectie.

Wel mooi dat Smand zich ontwikkeld. Speelde erg sterk tegen VVV, zowel aan de bal als verdedigend. Dat geeft wat vertrouwen dat het achterin dit seizoen wel goed gaat komen.
Smand moet eens de ballen vooruit spelen ipv achteruit.
Altijd tikkie naar achteren schuif eens de ballen naar voren?..let hier maar eens op.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Grijskijkert op augustus 04, 2024, 10:30:50
Citaat van: Bankzitter op augustus 04, 2024, 10:07:34
Liever Bergsma houden en vMullem weg, maar dat zit er niet in na deze voorbereidring. Belangrijkste is dat er een CV weggaat en er een ervaren CV bijkomt voor de balans in de selectie.

Wel mooi dat Smand zich ontwikkeld. Speelde erg sterk tegen VVV, zowel aan de bal als verdedigend. Dat geeft wat vertrouwen dat het achterin dit seizoen wel goed gaat komen.
Bergsma verdiend veel meer en heeft een aflopend contract wat hij sowieso niet wil verlengen  :thumbsup
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: AL op augustus 04, 2024, 10:33:54
Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2024, 10:23:31
Smand moet eens de ballen vooruit spelen ipv achteruit.
Altijd tikkie naar achteren schuif eens de ballen naar voren?..let hier maar eens op.

Laatste wedstrijd ging er toch echt wel veel vooruit en vond ik Smand uitstekend spelen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: zeewolde op augustus 04, 2024, 10:35:29
Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2024, 09:24:16
Gaat oek fut... :thumbsup
speelt er al wat dan?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 04, 2024, 10:40:44
Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2024, 10:30:50
Bergsma verdiend veel meer en heeft een aflopend contract wat hij sowieso niet wil verlengen  :thumbsup
ik hoop dat hij zijn niveau weer wat terug pakt eerste helft van het seizoen daarna is hij teruggevallen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Grijskijkert op augustus 04, 2024, 10:43:39
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2024, 10:35:29
speelt er al wat dan?
:y
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2024, 10:47:34
Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2024, 10:30:50
Bergsma verdiend veel meer en heeft een aflopend contract wat hij sowieso niet wil verlengen  :thumbsup

Ja, ik begrijp heel goed wat de overwegingen zijn.  Maar van alle dure spelers zonder ruggegraat (vKaam, vMullem,vOsch,vdWater) vond ik hem wel de meeste meerwaarde in ons systeem hebben. Die anderen vond ik nooit bij onze club passen.

Het belangrijkste is dat er wordt doorgeselecteerd: minder mentaal zwakke spelers , meer ervaren karakterspelers.
Ik had niet verwacht dat vMullem en vdWater de shifting overleven (waarschijnlijk), maar so be it.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 04, 2024, 10:53:22
Maar eerlijk....
Van Mullem is toch geen CV?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 04, 2024, 11:20:10
Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2024, 10:53:22
Maar eerlijk....
Van Mullem is toch geen CV?
Van Mullem kan op meerdere posities spelen in het elftal en dat heeft Bergsma weer niet.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: okkele op augustus 04, 2024, 11:27:54
Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2024, 10:23:31
Smand moet eens de ballen vooruit spelen ipv achteruit.
Altijd tikkie naar achteren schuif eens de ballen naar voren?..let hier maar eens op.
En dat doet hij omdat hij dat zelf wil?
Of zou dat een opdracht zijn?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 04, 2024, 12:04:35
Citaat van: okkele op augustus 04, 2024, 11:27:54
En dat doet hij omdat hij dat zelf wil? Kan ik mij niet voorstellen.
Of zou dat een opdracht zijn?van Henk de Jong ik weet het niet.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2024, 12:50:24
Citaat van: okkele op augustus 04, 2024, 11:27:54
En dat doet hij omdat hij dat zelf wil?
Of zou dat een opdracht zijn?
dat is omdat hij zelf meestal niet openstaat met balaanname. Henk geeft heus geen opdracht daarvoor. Ze moeten achterin vooral elkaar niet in de problemen brengen zoals laatste 2 jaar.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2024, 13:49:08
Hij deed ook veel goed tegen VVV. Leek wat stil te staan maar zit toch wel progessie in.
En 60 wedstrijden is gewoon prima voor speler van nog maar 21.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: poelie-lwd op augustus 04, 2024, 14:07:22
Citaat van: okkele op augustus 04, 2024, 11:27:54
En dat doet hij omdat hij dat zelf wil?
Of zou dat een opdracht zijn?

Omdat het een piet paniek is.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: poelie-lwd op augustus 04, 2024, 14:08:36
Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2024, 10:53:22
Maar eerlijk....
Van Mullem is toch geen CV?

Dat is hij wel.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: AL op augustus 04, 2024, 14:15:04
Van Mullem is een ramp en dan vooral aan de bal.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 04, 2024, 15:12:12
Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2024, 14:08:36
Dat is hij wel.
Ik zie het niet.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2024, 15:57:35
Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2024, 15:12:12
Ik zie het niet.
iemand ziet het hier wel. Vind het vooral een trage die blij moet zijn dat ie betaald voetbal speelt
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: papier op augustus 04, 2024, 19:24:45
Heeft vorig seizoen nog geen 10 duels gewonnen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 16:15:01
Ik had verwacht dat Bergsma ??n deze dagen zou vertrekken maar nog niks  :?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: zeewolde op augustus 14, 2024, 16:19:39
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 16:15:01
Ik had verwacht dat Bergsma ??n deze dagen zou vertrekken maar nog niks  :?

Hoop niet dat het zo een contractontbinding wordt en dan geld meegeven
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Grijskijkert op augustus 14, 2024, 16:24:35
Citaat van: zeewolde op augustus 14, 2024, 16:19:39
Hoop niet dat het zo een contractontbinding wordt en dan geld meegeven
Hij schijnt in het buitenland te zijn, hij traint ook al sinds vorige week niet meer mee..
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op augustus 14, 2024, 16:26:51
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2024, 16:24:35
Hij schijnt in het buitenland te zijn, hij traint ook al sinds vorige week niet meer mee..
Op vakantie? :koffie
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 16:48:03
Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2024, 16:24:35
Hij schijnt in het buitenland te zijn, hij traint ook al sinds vorige week niet meer mee..
een buitenlandse club :_schater
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2024, 16:52:14
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 16:48:03
een buitenlandse club :_schater

Komt ie ook vandaan toch?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Huizen op augustus 14, 2024, 16:52:51
Hoop dat hij gaat. Begon veelbelovend maar wat is hij door het ijs gezakt zeg. Zo slap  ;(
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: diekhuzen op augustus 14, 2024, 17:15:49
Vraag me af hoe ze zo'n jongen hebben gescout?  Is opbouwend prima, maar erg traag en verdedigend erg kwetsbaar. Dat zijn eigenschappen die hij altijd heeft gehad.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Huizen op augustus 14, 2024, 17:26:41
Citaat van: diekhuzen op augustus 14, 2024, 17:15:49
Vraag me af hoe ze zo'n jongen hebben gescout?  Is opbouwend prima, maar erg traag en verdedigend erg kwetsbaar. Dat zijn eigenschappen die hij altijd heeft gehad.

Dat vraag ik mij ook af met Anello en Van Mullem? En die speelden nog in NL ook
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op augustus 14, 2024, 18:19:18
Citaat van: Bussum op augustus 14, 2024, 17:26:41
Dat vraag ik mij ook af met Anello en Van Mullem? En die speelden nog in NL ook


mede mogelijk gemaakt door zaakwaarnemers
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Specuveter op augustus 14, 2024, 19:12:40
Citaat van: diekhuzen op augustus 14, 2024, 17:15:49
Vraag me af hoe ze zo'n jongen hebben gescout?  Is opbouwend prima, maar erg traag en verdedigend erg kwetsbaar. Dat zijn eigenschappen die hij altijd heeft gehad.
prima gespeeld bij subtopper in Zwitserland
Snapte de keuze toen wel.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 14, 2024, 19:20:08
Citaat van: Specuveter op augustus 14, 2024, 19:12:40
prima gespeeld bij subtopper in Zwitserland
Snapte de keuze toen wel.

Subtopper in Zwitserland...


Maar dan wel op het 2e niveau ;)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 20:07:26
Waarom is hij nu in het buitenland om een nieuwe club te vinden.
Of heeft hij zijn kontrakt ingeleverd  :?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: 666 op augustus 15, 2024, 15:48:34
Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2024, 20:07:26
Waarom is hij nu in het buitenland om een nieuwe club te vinden.
Of heeft hij zijn kontrakt ingeleverd  :?

Waar zie je dat, op de socials?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: anderszchristian op augustus 15, 2024, 15:54:00
Citaat van: Trainert! op augustus 14, 2024, 18:19:18

mede mogelijk gemaakt door zaakwaarnemers
Zijn die twee hier destijds niet aangeboden via Foeke die bij Sparta werkzaam is?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Huizen op augustus 21, 2024, 10:00:45
Is Bergsma als ergens gevonden??  8)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Tanjajeah op augustus 21, 2024, 10:08:11
Citaat van: Bussum op augustus 21, 2024, 10:00:45
Is Bergsma als ergens gevonden??  8)

Ja waar is die man gebleven? Liep volgens mij ook niet mee in het rondje over het veld na de wedstrijd afgelopen zondag (Nieling wel)
Of heb ik hem gemist?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Lore op augustus 25, 2024, 12:40:23
Hoe gaat het nou verder met hem? Als Smand vertrekt. Dan blijft er niet heel veel over voor het centrum toch?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bankzitter op augustus 25, 2024, 12:43:52
Nieling, Casas, v Mullem, Bersgsma
In noodgevallen Kieftenbelt of Jonker.

Er zijn wel 4 CV's nodig... er is er altijd wel eentje geblesseerd of geschorst en in de slotfase wil je er ook een bij kunnen zetten.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2024, 12:45:38
Mooi laten gaan, dan nog maar een nieuwe verdediger halen. Doorselecteren, niet nog zo'n jaar als vorig seizoen.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Lore op augustus 25, 2024, 13:43:15
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2024, 12:43:52
Nieling, Casas, v Mullem, Bersgsma
In noodgevallen Kieftenbelt of Jonker.

Er zijn wel 4 CV's nodig... er is er altijd wel eentje geblesseerd of geschorst en in de slotfase wil je er ook een bij kunnen zetten.

Precies. Maar Bergsma lijkt van de wereld. Traint hij ?berhaupt mee op dit moment?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2024, 14:02:54
Citaat van: Lore op augustus 25, 2024, 13:43:15
Precies. Maar Bergsma lijkt van de wereld. Traint hij ?berhaupt mee op dit moment?

Zat gewoon op de bank afgelopen vrijdag
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Lore op augustus 25, 2024, 17:43:41
Citaat van: Bernardo op augustus 25, 2024, 14:02:54
Zat gewoon op de bank afgelopen vrijdag

Ah, die heb ik even gemist. Dank je wel
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Huizen op augustus 26, 2024, 13:14:33
De vlag kan uit vandaag!!  _O_
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: moodygrunn op augustus 26, 2024, 13:17:58
Citaat van: Bussum op augustus 26, 2024, 13:14:33
De vlag kan uit vandaag!!  _O_
Heeft hij z'n diploma gehaald?
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: michello op augustus 26, 2024, 13:22:18
Vertrekt naar Scandinavi?.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: beam op augustus 26, 2024, 13:40:28
Succes met je verdere loopbaan! Bedankt voor de inzet.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 14:02:26
Citaat van: michello op augustus 26, 2024, 13:22:18
Vertrekt naar Scandinavi?.

Verkoop of ontbinding
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Bernardo op augustus 26, 2024, 14:53:23
Gaat naar Finland.

https://transferwatch.nl/artikelen/leon-bergsma-onderweg-naar-ac-oulu
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: PePe op augustus 26, 2024, 15:06:25
Mogelijk dus geen transfervergoeding,  maar wel een besparing van zijn salaris uiteraard.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Destroyer op augustus 26, 2024, 17:36:54
Toch weer van een dik salaris af. Nou kom maar op met e nieuwe toppers. Bergsma succes in Finland.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Trainert! op augustus 26, 2024, 18:02:28
Citaat van: Bernardo op augustus 26, 2024, 14:53:23
Gaat naar Finland.

https://transferwatch.nl/artikelen/leon-bergsma-onderweg-naar-ac-oulu


je moet er maar zin in hebben.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: sunderland op augustus 26, 2024, 18:07:05
Succes in Finland.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 18:11:39
Succes Leon in Finland en het ga je goed.
Bedankt  |:)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Inferno-058 op augustus 26, 2024, 18:14:52
Opgeruimd staat netjes
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Stiens op augustus 27, 2024, 09:57:11
https://cambuur.nl/nieuws/ac-oulu-nieuwe-werkgever-leon-bergsma/

Officieel  |:)
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: PePe op augustus 27, 2024, 10:26:56
Leon begon heel goed bij Cambuur, werd helaas minder na de trainerswissel.
Titel: Re: Leon Bergsma
Bericht door: Gasgeve op augustus 27, 2024, 10:30:05
Benieuwd of er ook nog een kleine vergoeding betaald is. Dat zou wel heel goed werk zijn van Lambooij.