Over minder dan 2 weken begint het nieuwe seizoen weer voor ons clubke met de thuiswedstrijd tegen Excelsior. Ben erg benieuwd hoe we het er vanaf gaan brengen tegen deze nieuwkomer. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zoveel vertrouwen in.
Maandag zeikdag: het is SBV excelsior ipv SV excelsior. Doei :-)
Citaat van: weestwel op juli 25, 2022, 08:37:24
Over minder dan 2 weken begint het nieuwe seizoen weer voor ons clubke met de thuiswedstrijd tegen Excelsior. Ben erg benieuwd hoe we het er vanaf gaan brengen tegen deze nieuwkomer. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zoveel vertrouwen in.
terecht hoor..op de open dag hoorde ik ook iedereen zeggen dat er heel wat moet gebeuren, wil je punten kunnen pakken...heeft niets met zeuren of zeiken te maken, maar de realiteit..
Positief is dat voor alle clubs wel geldt. Excelsior verliest ook van Heracles en wint nipt van Dordrecht. Pas als de competitie begint kan je conclusies trekken.
2-0 met de huidige selectie. Ook 2-0 met versterkingen.
Het is maar Excelsior, en we spelen thuis. Wil niet zeggen dat er niet het ??n en ander moet gebeuren.
Citaat van: hobbes op juli 25, 2022, 10:16:30
Positief is dat voor alle clubs wel geldt. Excelsior verliest ook van Heracles en wint nipt van Dordrecht. Pas als de competitie begint kan je conclusies trekken.
ik trek nu mijn conclusie...met dit elftal wat er nu staat , heb je geen schijn van kans tegen 90% van de eredivisie clubs....het is en word een schiet tent...dus gas Foeke, en hou je eens aan je woord met je Cambuur 2.0....
Citaat van: Inferno-058 op juli 25, 2022, 10:35:36
Het is maar Excelsior, en we spelen thuis. Wil niet zeggen dat er niet het ??n en ander moet gebeuren.
Excelsior kan wel lekker voetballen hoor, paar snelle aanvallers en juist daar kan ons verdediging niet aan tippen.
Citaat van: SaVaGe op juli 25, 2022, 08:58:15
Maandag zeikdag: het is SBV excelsior ipv SV excelsior. Doei :-)
Onder welke steen kom jij opeens vandaan. :D
Ben zeer benieuwd naar de keuzes op het middenveld. En of onze topaankoop dan al fit is. Die jongen moet de kar trekken ipv toekijken.
Citaat van: Jandehulk op juli 25, 2022, 10:50:48
ik trek nu mijn conclusie...met dit elftal wat er nu staat , heb je geen schijn van kans tegen 90% van de eredivisie clubs....het is en word een schiet tent...dus gas Foeke, en hou je eens aan je woord met je Cambuur 2.0....
Cambuur 2.0 komt van de media en niet van Booy.
Citaat van: De Gast op juli 25, 2022, 11:18:34
Ben zeer benieuwd naar de keuzes op het middenveld. En of onze topaankoop dan al fit is. Die jongen moet de kar trekken ipv toekijken.
Hij traint volop mee, moet dus goedkomen.
is 1 van de wedstrijden waarin je de 3 pt in eigen huis moet houden
hoe dan ook.
Citaat van: denistel op juli 25, 2022, 13:03:44
is 1 van de wedstrijden waarin je de 3 pt in eigen huis moet houden
hoe dan ook.
klopt !..geen excuus .
Citaat van: denistel op juli 25, 2022, 13:03:44
is 1 van de wedstrijden waarin je de 3 pt in eigen huis moet houden
hoe dan ook.
klopt. De eerste weds is meestal wel een hele lastige weds ongeacht de tegenstander.
Citaat van: sunderland op juli 25, 2022, 13:49:28
klopt. De eerste weds is meestal wel een hele lastige weds ongeacht de tegenstander.
Klopt. Zijn ook meestal niet de mooiste / leukste wedstrijden. Plus dat we niet vaak met een overwinning aan het seizoen beginnen...
Citaat van: Galdiano op juli 25, 2022, 11:14:51
Onder welke steen kom jij opeens vandaan. :D
Hahhaha
5-1 (3-0)
Uldrikis
Uldrikis
Letschert
Uldrikis
Boere
4 x geel
Citaat van: Galdiano op juli 25, 2022, 11:14:51
Onder welke steen kom jij opeens vandaan. :D
Reageer inderdaad nooit, mooi wat roddels en onzin lezen, maar deze moest ik op antwoorden.. dou bist ook niet Aldiano toch :X
Poelie ... Kuzzie is nog niet wakker hoor, dit is niet de gok en verlies site....
Fff relax nog heren, voor dat de kras jezelf rijk site weer geopend is :devil
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2022, 16:32:14
Poelie ... Kuzzie is nog niet wakker hoor, dit is niet de gok en verlies site....
Fff relax nog heren, voor dat de kras jezelf rijk site weer geopend is :devil
De enige die rijk wordt van de pool ben ik :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 25, 2022, 17:12:51
De enige die rijk wordt van de pool ben ik :proost
Ik weet t....jij bent de enigste die mag krassen. Mooi dat je weer gaat man, bedankt.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2022, 16:32:14
Poelie ... Kuzzie is nog niet wakker hoor, dit is niet de gok en verlies site....
Fff relax nog heren, voor dat de kras jezelf rijk site weer geopend is :devil
dat weet ik
Ben heel benieuwd wat de basis wordt bij deze wedstrijd.
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2022, 20:30:11
Ben heel benieuwd wat de basis wordt bij deze wedstrijd.
Als iedereen fit is lijkt me weinig verrassend; Virginia, Schmidt, Mac, Tol, Bangura, Hoedemakers, Maulun, Jacobs, Balk, Uldrikis, VD Water.
Die laatste zal het niet gaan halen lijkt mij dus Paulissen of Sambissa denk ik
Geen Mc Intosh.....
Wie dan?
Tsja...
Nieuwe aankoop?.
Smand?
Vd Meer?
Ben normaal vrij positief ingesteld maar baal er toch aardig van dat we praktisch met dezelfde 11 spelen als de zeer slechte 2e seizoenshelft. Stonden we praktisch onderaan op basis van punten. Gelukkig staat Henk weer voor de groep!
Stevens -> Virginia
Kallon -> Balk
...
Citaat van: EdsjeSCC op juli 26, 2022, 22:47:54
Wie dan?
maakt toch niet uit, je hoeft je geen zorgen te maken...
Citaat van: EdsjeSCC op juli 26, 2022, 21:28:52
Als iedereen fit is lijkt me weinig verrassend; Virginia, Schmidt, Mac, Tol, Bangura, Hoedemakers, Maulun, Jacobs Paulissen, Balk, Uldrikis, VD Water.
Die laatste zal het niet gaan halen lijkt mij dus Paulissen of Sambissa denk ik
Als je echt wil dat we verder gaan op een doodlopende weg moet je Jacobs weer intekenen. Toch vrees ik dat Henk het weer gaat proberen.
Maar niet iedereen is fit. Vd water nog geen minuut gespeeld.. verwacht smand naast tol. Zodat hoedemakers gewoon op middenveld speelt. Balk en sambissa dan maar op
Vleugels en drikus inne punt. Milan vind ik meer centraal .
Citaat van: sk13 op juli 27, 2022, 11:35:08
Maar niet iedereen is fit. Vd water nog geen minuut gespeeld.. verwacht smand naast tol. Zodat hoedemakers gewoon op middenveld speelt. Balk en sambissa dan maar op
Vleugels en drikus inne punt. Milan vind ik meer centraal .
Tol schijnt ook al 2 weken niet (helemaal) fit te zijn?.
Citaat van: sk13 op juli 27, 2022, 11:35:08
Maar niet iedereen is fit. Vd water nog geen minuut gespeeld.. verwacht smand naast tol. Zodat hoedemakers gewoon op middenveld speelt. Balk en sambissa dan maar op
Vleugels en drikus inne punt. Milan vind ik meer centraal .
smand naast tol nou we zullen zien met Doke ernaast. Hoop dat ons keeper dan een goede dag heeft. Milan is idd een punt speler maar heb um liever as Breij vanaf de zijkant en scoort gewoon heel gemakkelijk.
Citaat van: justremco op juli 27, 2022, 14:50:12
Tol schijnt ook al 2 weken niet (helemaal) fit te zijn?.
Das lichtelijk overdreven, hoor. Hij had iets verkeerds gegeten en wat dagdelen gemist. Is nu gewoon weer 100% fit.
Hier zullen we het tegen moeten doen:
1. Stijn van Gassel
2. Siebe Horemans
4. Redouan El Yaakoubi
6. Joshua Eijgenraam
8. Kenzo Goudmijn
9. Reda Kharchouch
11. Jacky Donkor
14. Couhaib Driouech
16. Sven Nieuwpoort
28. Nathan Tjoe-A-On
33. Julian Baas
Wissels Excelsior Rotterdam:
63. Raphael Eyongo
63. Luuk Admiraal
74. Michaek Chac?n
74. Serano Seymor
74. Nathanangelo Markelo
sterkte Rein, met omroepen van deze namen.
Citaat van: Beul B op augustus 01, 2022, 12:48:07
sterkte Rein, met omroepen van deze namen.
:_schater
Na Vitas ((Vytautas Andriuskevicius) schrikt Rein nergens meer van :_schater
Wordt weer vroeg de kroeg in, zin in.
Edwin vd Graaf is de scheidsrechter van dienst
we zullen er vol achter moeten staan deze kunnen we met
de huidige spelers ook winnen als we er met zijn allen vol
voor gaan en daarna nog maar wat aanwinsten halen.
---------------------Virginia-------------------------
doke-----------tol------------bergsma------------bangura
---------------------hoedemakers----------------------
---------paulissen-----------------------maulun------
-----------------------jacobs---------------------------
------------uldrikis---------------------smit
niet zoals onze ts denkt maar ik zou het zo proberen.
met jacobs/paulissen regelmatig over de spitsen heen
komen en hoedemakers en maulun het spel regelen
Citaat van: denistel op augustus 02, 2022, 22:05:05
we zullen er vol achter moeten staan deze kunnen we met
de huidige spelers ook winnen als we er met zijn allen vol
voor gaan en daarna nog maar wat aanwinsten halen.
---------------------Virginia-------------------------
doke-----------tol------------bergsma------------bangura
---------------------hoedemakers----------------------
---------paulissen-----------------------maulun------
-----------------------jacobs---------------------------
------------uldrikis---------------------smit
niet zoals onze ts denkt maar ik zou het zo proberen.
met jacobs/paulissen regelmatig over de spitsen heen
komen en hoedemakers en maulun het spel regelen
Wat hestou voor 'n toetsenbord?
5-3-2 met Smand erbij en een midden met Paulissen Hoedemakers en Maulun.
Doe zaterdag deze 11 maar(als er niets meer bijkomt voor de tijd):Virginia; Schmidt, Tol, Bergsma, Bangura; Paulissen, Hoedemakers, Maulun; Breij, Uldrikis, Balk.
Citaat van: J.v.G. op augustus 03, 2022, 09:56:53
Doe zaterdag deze 11 maar(als er niets meer bijkomt voor de tijd):Virginia; Schmidt, Tol, Bergsma, Bangura; Paulissen, Hoedemakers, Maulun; Breij, Uldrikis, Balk.
dit is hem :thumbsup
Yup. Met Boere , Smit en Jacobs nog achter de hand om wat te forceren indien nodig.
Maar het zullen wel Sambissa en Jacobs worden die in de basis staan. :X
Citaat van: Noordcambuur op augustus 03, 2022, 10:03:42
dit is hem :thumbsup
Voor nu eerst prima toch? Aanpakken die Kralingers!
PS. Staat Uldrikus op Nieuwpoort? :proost
Citaat van: J.v.G. op augustus 03, 2022, 09:56:53
Doe zaterdag deze 11 maar(als er niets meer bijkomt voor de tijd):Virginia; Schmidt, Tol, Bergsma, Bangura; Paulissen, Hoedemakers, Maulun; Breij, Uldrikis, Balk.
normaal zou ik zeggen niet goed genoeg met Breij en balk.
Citaat van: sunderland op augustus 03, 2022, 12:08:35
normaal zou ik zeggen niet goed genoeg met Breij en balk.
jacobs speelt altijd
Als de tegenstander 5-3-2 speelt, zou ik op rechtsback Jacobs of Breij neerzetten.
Citaat van: denistel op augustus 03, 2022, 12:44:07
jacobs speelt altijd
weet ik en dat gaat weer ten koste van Paulissen weet ik nu al
Jacobs en Uldrikis is immers helemaal geen duo. Die kunnen niks met elkaar.
Met het verdedigingscentrum Tol/Bergsma kan je ook meer van de goal af spelen, dus dichter op het middenveld zodat het middenveld minder snel wordt overlopen.
Citaat van: De Gast op augustus 03, 2022, 15:00:37
Jacobs en Uldrikis is immers helemaal geen duo. Die kunnen niks met elkaar.
dat heb ik idd nog niet gezien. Jacobs Boere overigens wel. Tegen Telstar voor wat het waard is zette Jacobs Boere 2x alleen voor de keeper
Ik hoop dat Bergsma een beter debuut zal hebben dan Kenny Teijsse.
Citaat van: sunderland op augustus 03, 2022, 14:07:34
weet ik en dat gaat weer ten koste van Paulissen weet ik nu al
Zou ik echt onbegrijpelijk vinden, Jacobs al tijden uit vorm en Paulissen die gewoon beter is. Ik hoop echt Paulissen voor Jacobs.
Zou je niet met de topscoorder van de voorbereiding moeten starten? Dus Smit ipv Balk? Want Smit is dan geen buitenspeler, maar scoort wel bijna elke wedstrijd. En Balk heeft het eigenlijk nog niet laten zien. Ik ben van het kamp Smit.
Je kunt ook gewoon Smit op links en Balk op rechts zetten. Dan heb je aan beide kanten ten minste diepgang (links Bangura), wat ook super belangrijk is voor ons middenveld.
Breij/Sambissa/Smit is mij qua spel zo'n beetje om het even, maar Smit heeft het met zijn goals dan toch meer afgedwongen. Balk wat mij betreft er altijd in nu want de enige met diepgang (Sambissa in mindere mate, heeft de snelheid wel, maar wil hem toch vooral in de voet hebben).
Henk keert zaterdag terug op de bank.
Laten we dat niet 'vergeten' en hem een daverend applaus/ warm welkom geven in de twaalfde minuut? |:)
Van dit Excelsior, dat z'n beste spelers is verloren (Dallinga, Wieffer, Niemeijer), en eigenlijk per ongeluk als de nummer 6 (!!) van de KKD is gepromoveerd afgelopen seizoen moeten wij als Cambuur zijnde met alle respect toch gewoon winnen? Of nou Jacobs, Paulissen, Smit of Sambissa speelt.
Gas er op a.s. zaterdag en dan pakken we die eerste drie punten :thumbsup |:)
Citaat van: Collingwood op augustus 04, 2022, 12:03:52
Je kunt ook gewoon Smit op links en Balk op rechts zetten. Dan heb je aan beide kanten ten minste diepgang (links Bangura), wat ook super belangrijk is voor ons middenveld.
Breij/Sambissa/Smit is mij qua spel zo'n beetje om het even, maar Smit heeft het met zijn goals dan toch meer afgedwongen. Balk wat mij betreft er altijd in nu want de enige met diepgang (Sambissa in mindere mate, heeft de snelheid wel, maar wil hem toch vooral in de voet hebben).
Eens. Denk ook wel dat Smit basis komt zaterdag.
Balk zal dan op rechts komen al heb je dan wel weer een zeer beperkte rechterkant als Jacobs ook nog eens de voorkeur krijgt boven Paulissen(wat ik echt niet zou snappen).
Jacobs zou niet basis mogen staan, pas wanneer hij het als invaller laat zien, in de basis zetten, dat prikkelt hem misschien. Paulissen momenteel echt beter als de ts dat niet ziet breekt mijn klomp!
Citaat van: AL op augustus 04, 2022, 12:43:36
Eens. Denk ook wel dat Smit basis komt zaterdag.
Balk zal dan op rechts komen al heb je dan wel weer een zeer beperkte rechterkant als Jacobs ook nog eens de voorkeur krijgt boven Paulissen(wat ik echt niet zou snappen).
De technische staf werkt dagelijks met de jongens en zullen vast weten wat goed is en niet goed is voor het elftal.
Ze starten gewoon met beide en 2 spitsen voorin vermoed ik. Iedereen blij. En of het gaat lopen is een grote gok.
Citaat van: De Gast op augustus 04, 2022, 15:05:48
Ze starten gewoon met beide en 2 spitsen voorin vermoed ik. Iedereen blij. En of het gaat lopen is een grote gok.
Nee hoor. Smit op de bank. Boere is er volgens mij ook niet bij. Balk en Sambissa/Breij op de vleugels.
Smit op de bank zou onbegrijpelijk zijn.
Ze trainden vanochtend met Smit en Paulissen op de v vleugels.
Voor wat het waard is.
Hoe doet Bergsma het op de training?
Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2022, 15:54:05
Ze trainden vanochtend met Smit en Paulissen op de v vleugels.
Voor wat het waard is.
Kan ook het Plan B senario zijn, toch?
Hoeveel supporters kunnen we verwachten morgen in het stadion ook dat we middenin de vakantie zitten.
Ik denk zelf rond de 7500 |:)
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2022, 12:51:12
Hoeveel supporters kunnen we verwachten morgen in het stadion ook dat we middenin de vakantie zitten.
Ik denk zelf rond de 7500 |:)
zuid1991 vragen
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2022, 12:51:12
Hoeveel supporters kunnen we verwachten morgen in het stadion ook dat we middenin de vakantie zitten.
Ik denk zelf rond de 7500 |:)
Ondanks dat we midden in de vakantie zitten zijn er nog maar een 60 losse kaarten te koop.
Zullen uiteraard veel seizoenkaarthouders nog op vakantie zijn.
Smand en Smit in de basis volgens OF.
Citaat van: Bernardo op augustus 05, 2022, 13:04:09
Smand en Smit in de basis volgens OF.
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...
Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:15:30
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...
Smand met tol of Bergsma?
4-4-2 of Smit laten verpieteren op de buiten?
Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:15:30
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...
Want?
Die 2 maakten de meeste indruk in de voorbereiding.
Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 13:17:55
Smand met tol of Bergsma?
4-4-2 of Smit laten verpieteren op de buiten?
Smand met Tol.
Citaat van: AL op augustus 05, 2022, 13:21:23
Want?
Die 2 maakten de meeste indruk in de voorbereiding.
is dat een goed teken dan vind je?
Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:15:30
mooi voor die jongens maar ergens is het niet oke...
Ben ik niet met dy eens. Die jongens hewwe ut self afdwongen. Smand is een groeibriljant. Daar gaan we flink op cashen over een paar jaar. Normaliter hadden deze jongens miski?n minder vlieguren maakt, maar goed, nood breekt wet nietwaar? Kin nog wel eens goed uutpakke. Kest wel allemaal nieuwen hale maar oek dat is altiet maar weer afwachte. Ik ben blied dat we niet meer van die breedtespelers halen maar nu echt kieke naar daadwerkelijke versterkingen. Binne die niet voorhanden, dan de jeugd de kans geve
Citaat van: Leovardia op augustus 05, 2022, 13:24:48
Ben ik niet met dy eens. Die jongens hewwe ut self afdwongen. Smand is een groeibriljant. Daar gaan we flink op cashen over een paar jaar. Normaliter hadden deze jongens miski?n minder vlieguren maakt, maar goed, nood breekt wet nietwaar? Kin nog wel eens goed uutpakke. Kest wel allemaal nieuwen hale maar oek dat is altiet maar weer afwachte. Ik ben blied dat we niet meer van die breedtespelers halen maar nu echt kieke naar daadwerkelijke versterkingen. Binne die niet voorhanden, dan de jeugd de kans geve
prima, maar dan ook niet piepen als we na 6 wedstrijden op 1 punt staan. Verder hoop ik dat jij gelijk krijgt en niet ik..
Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 13:17:55
Smand met tol of Bergsma?
4-4-2 of Smit laten verpieteren op de buiten?
Je speelt niet een voorbereiding 433 om dan 442 te starten
Even los van alles is het enorm knap hoe snel de jeugdopleiding zich heeft ontwikkeld na de loskoppeling van Groningen. We moesten helemaal op 0 beginnen en er zijn nu al heel behoorlijke resultaten geboekt.
Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:27:56
prima, maar dan ook niet piepen als we na 6 wedstrijden op 1 punt staan. Verder hoop ik dat jij gelijk krijgt en niet ik..
Daar kest my aan houde.
Overigens, na zaterdag staan we gewoan op 3 puntsjes hoor.
We spelen dus zonder vleugels dus dat gaat 442 worden.
Citaat van: Leovardia op augustus 05, 2022, 13:36:13
Daar kest my aan houde.
Overigens, na zaterdag staan we gewoan op 3 puntsjes hoor.
jij wist ook dat die Noor hier 100% gaat tekenen, hoe is het daar mee?
Citaat van: AL op augustus 05, 2022, 13:39:30
We spelen dus zonder vleugels dus dat gaat 442 worden.
Paulissen op links.
Een verkapte 442.
Citaat van: Eewal op augustus 05, 2022, 13:44:46
jij wist ook dat die Noor hier 100% gaat tekenen, hoe is het daar mee?
ze zitten samen aan de tiramisu. Daarna horen we meer denk ik.
Lange bal op Smit/Uldrikis met Jacobs/Paulissen er om heen ?
Klinkt niet als de stijl van Henk de Jong , maar we zullen zien.
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2022, 13:32:41
Even los van alles is het enorm knap hoe snel de jeugdopleiding zich heeft ontwikkeld na de loskoppeling van Groningen. We moesten helemaal op 0 beginnen en er zijn nu al heel behoorlijke resultaten geboekt.
En niet alleen dat. Cambuur heeft in de afgelopen jaren het negatief eigen vermogen weggewerkt. Er zijn flinke stappen gezet in een nieuw stadion die nu daadwerkelijk wordt gerealiseerd. Dit geeft perspectief voor de toekomst. Op de kortere termijn hebben we daar al vruchten van kunnen plukken (of in ieder geval 1) door een transfersom te kunnen betalen voor Vd Water (dat was het afgelopen decennium niet te verwachten). Ook is het aantal sponsoren al gegroeid in de afgelopen periode en zijn, terwijl we nog niet eens zijn verhuisd, er al meer inkomsten. In de toekomst hebben we een eigen stadion die niet enorm veel kost aan huur zoals dat bij andere clubs het geval is. En tot slot hebben we tegenwoordig spelers op het veld staan die we kunnen maar niet moeten verkopen om volgend jaar weer te bestaan.
We moeten echt even uitzoomen en ons niet blindstaren op het afgelopen (zeer teleurstellende) halve jaar. Kijk naar de stappen over de afgelopen jaren, kijk ook naar de twee keer op rij die we dominant eerste zijn geworden in de KKD. Kijk ook naar het geweldige eerste half jaar en ondanks dat slechte half jaar erna de hoogste positie ooit. Vergeet alleen niet waar we vandaan komen en hoe lang dat heeft geduurd. Een volgende stap gaat weer tijd kosten, en die tijd helpt ons om dit op een structurele wijze te doen. Dit in tegenstelling tot clubs die afhankelijk zijn van derden om de neus boven water te houden. Als iemand dat liever heeft, dan ga je toch lekker daar kijken en een feestje vieren. Het is algemeen bekend dat je geen Cambuur supporter bent voor de lol, maar je bent wel structureel supporter. En als Cambuur op deze gestage voet doorgaat, dan gaan we op termijn zeker wel lol beleven. Rustig blijven dus.
Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 13:56:49
En niet alleen dat. Cambuur heeft in de afgelopen jaren het negatief eigen vermogen weggewerkt. Er zijn flinke stappen gezet in een nieuw stadion die nu daadwerkelijk wordt gerealiseerd. Dit geeft perspectief voor de toekomst. Op de kortere termijn hebben we daar al vruchten van kunnen plukken (of in ieder geval 1) door een transfersom te kunnen betalen voor Vd Water (dat was het afgelopen decennium niet te verwachten). Ook is het aantal sponsoren al gegroeid in de afgelopen periode en zijn, terwijl we nog niet eens zijn verhuisd, er al meer inkomsten. In de toekomst hebben we een eigen stadion die niet enorm veel kost aan huur zoals dat bij andere clubs het geval is. En tot slot hebben we tegenwoordig spelers op het veld staan die we kunnen maar niet moeten verkopen om volgend jaar weer te bestaan.
We moeten echt even uitzoomen en ons niet blindstaren op het afgelopen (zeer teleurstellende) halve jaar. Kijk naar de stappen over de afgelopen jaren, kijk ook naar de twee keer op rij die we dominant eerste zijn geworden in de KKD. Kijk ook naar het geweldige eerste half jaar en ondanks dat slechte half jaar erna de hoogste positie ooit. Vergeet alleen niet waar we vandaan komen en hoe lang dat heeft geduurd. Een volgende stap gaat weer tijd kosten, en die tijd helpt ons om dit op een structurele wijze te doen. Dit in tegenstelling tot clubs die afhankelijk zijn van derden om de neus boven water te houden. Als iemand dat liever heeft, dan ga je toch lekker daar kijken en een feestje vieren. Het is algemeen bekend dat je geen Cambuur supporter bent voor de lol, maar je bent wel structureel supporter. En als Cambuur op deze gestage voet doorgaat, dan gaan we op termijn zeker wel lol beleven. Rustig blijven dus.
:thumbsup
Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 13:56:49
En niet alleen dat. Cambuur heeft in de afgelopen jaren het negatief eigen vermogen weggewerkt. Er zijn flinke stappen gezet in een nieuw stadion die nu daadwerkelijk wordt gerealiseerd. Dit geeft perspectief voor de toekomst. Op de kortere termijn hebben we daar al vruchten van kunnen plukken (of in ieder geval 1) door een transfersom te kunnen betalen voor Vd Water (dat was het afgelopen decennium niet te verwachten). Ook is het aantal sponsoren al gegroeid in de afgelopen periode en zijn, terwijl we nog niet eens zijn verhuisd, er al meer inkomsten. In de toekomst hebben we een eigen stadion die niet enorm veel kost aan huur zoals dat bij andere clubs het geval is. En tot slot hebben we tegenwoordig spelers op het veld staan die we kunnen maar niet moeten verkopen om volgend jaar weer te bestaan.
We moeten echt even uitzoomen en ons niet blindstaren op het afgelopen (zeer teleurstellende) halve jaar. Kijk naar de stappen over de afgelopen jaren, kijk ook naar de twee keer op rij die we dominant eerste zijn geworden in de KKD. Kijk ook naar het geweldige eerste half jaar en ondanks dat slechte half jaar erna de hoogste positie ooit. Vergeet alleen niet waar we vandaan komen en hoe lang dat heeft geduurd. Een volgende stap gaat weer tijd kosten, en die tijd helpt ons om dit op een structurele wijze te doen. Dit in tegenstelling tot clubs die afhankelijk zijn van derden om de neus boven water te houden. Als iemand dat liever heeft, dan ga je toch lekker daar kijken en een feestje vieren. Het is algemeen bekend dat je geen Cambuur supporter bent voor de lol, maar je bent wel structureel supporter. En als Cambuur op deze gestage voet doorgaat, dan gaan we op termijn zeker wel lol beleven. Rustig blijven dus.
Mooi geformuleerd, met 1 aantekening. We moeten er DIT jaar inlijven.zodat niet veel verloren gaat en we weer jaren in KKD divisie die ook steeds sterker wordt gaan spelen. Ik zeg nog paar gerichte versterkingen en knallen dit jaar, op naar de toekomst :)
We horen met zijn allen achter de club te staan ik verwacht ook 90 min vuurwerk op de tribune!
Op naar het nieuwe stadion en ik ga 100% genieten van elke seconde in dit stadion
En ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken
Omdat ik steeds ben blijven dromen dat het toch zover zou komen
Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben!!!!!!!!
Citaat van: Destroyer op augustus 05, 2022, 14:32:33
Mooi geformuleerd, met 1 aantekening. We moeten er DIT jaar inlijven.zodat niet veel verloren gaat en we weer jaren in KKD divisie die ook steeds sterker wordt gaan spelen. Ik zeg nog paar gerichte versterkingen en knallen dit jaar, op naar de toekomst :)
We moeten in ieder geval alles doen wat in onze macht ligt. Maar niet vergeten dat het gros van de transfers vorig seizoen ook pas na 16/8 kwamen. We hebben al meer spelers binnen dan op dit moment vorig jaar.
Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 14:37:42
We moeten in ieder geval alles doen wat in onze macht ligt. Maar niet vergeten dat het gros van de transfers vorig seizoen ook pas na 16/8 kwamen. We hebben al meer spelers binnen dan op dit moment vorig jaar.
Klopt maar toen hadden we een vaste kern die al een tijdje mee ging.
Citaat van: upweer op augustus 05, 2022, 14:40:23
Klopt maar toen hadden we een vaste kern die al een tijdje mee ging.
Nu toch ook wel? Van de basis 11 tegen FC Groningen missen we alleen Kallon, Stevens en Schouten.
En waar zijn onze nieuwe aankopen heel triest dit.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2022, 14:50:13
En waar zijn onze nieuwe aankopen heel triest dit.
We zullen het zien kerel.
Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 14:42:44
Nu toch ook wel? Van de basis 11 tegen FC Groningen missen we alleen Kallon, Stevens en Schouten.
noem je wel 2 op die toen echt de besten waren
Citaat van: Noordcambuur op augustus 05, 2022, 14:50:13
En waar zijn onze nieuwe aankopen heel triest dit.
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis. vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.
Wie wordt de ander buitenspeler naast Smit? En speelt Jacobs of Paulissen?
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis. vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.
Kan Van der Water morgen al wel op de bank?
Het lijkt dus een 442. Tactische zet tegen de 532 waar we het vorig seizoen vaak moeilijk tegen hadden? Of uit armoede, omdat we niet 2 fatsoenlijke buitenspelers kunnen opstellen momenteel..? Ik zie Smit wel echt als een spits en niet als een linksbuiten.
Citaat van: Bernardo op augustus 05, 2022, 15:44:26
Wie wordt de ander buitenspeler naast Smit? En speelt Jacobs of Paulissen?
Virginia
Schmidt
Tol
Smand
Bangura
Hoedemakers
Maulun
Jacobs
Paulissen
Smit
Uldrikis
Kan niet anders dat dit 442 gaat worden.
Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.
Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 16:31:55
Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.
Ze hadden vanaf dag 1 naar mij moeten luisteren en niet met balk in zee gaan. Geen toegevoegde waarde
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis. vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.
Volgende week basis? Ten koste van Smand? Wat een poppenkast.
Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 16:31:55
Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.
Kunnen we ook even afwachten met een oordeel tot pak hem beet wedstrijd tien van het seizoen? Kleine moeite, groot plezier.
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis. vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.
maar ??n nieuwe speler in de basis zegt genoeg denk ik.
Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 05, 2022, 15:57:46
Het lijkt dus een 442. Tactische zet tegen de 532 waar we het vorig seizoen vaak moeilijk tegen hadden? Of uit armoede, omdat we niet 2 fatsoenlijke buitenspelers kunnen opstellen momenteel..? Ik zie Smit wel echt als een spits en niet als een linksbuiten.
uit armoede
Citaat van: AL op augustus 05, 2022, 16:05:37
Virginia
Schmidt
Tol
Smand
Bangura
Hoedemakers
Maulun
Jacobs
Paulissen
Smit
Uldrikis
Kan niet anders dat dit 442 gaat worden.
Zal wel moeten met deze spelers ja.
Tegen Excelsior moet het morgen wel goed komen, zij hebben ook geen sterk team of een goede voorbereiding gehad. Het mooie van Cambuur is dat het op het forum vaak wat negatief klinkt, maar in het stadion staan we soms al te juichen als we een ingooi meekrijgen en staan we achter de club. Met de 12e man op de vleugels morgen pakken we die 3 punten gewoon |:) En er komen echt nog wel versterkingen bij de komende weken.
Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 16:31:55
Kunnen we Balk al in het rijtje Kiss Krstev ed plaatsen? Je plukt zo?n jongen toch niet ergens van de bank af om ?m hier op de bank plaats te laten nemen.
Was licht geblesseerd afgelopen week
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 15:13:31
Joao speelt. Bergsma op de bank, volgende week naar verwachting basis. vd Water tegen Fortuna naar verwachting basis. Balk op de bank als supersub. Ruiter uiteraard ook op de bank. Helmer hard op weg naar een contract.
Waarom zit Bergsma op de bank? Is fit, heeft zelfs al competitie gespeeld.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 05, 2022, 16:58:32
Waarom zit Bergsma op de bank? Is fit, heeft zelfs al competitie gespeeld.
Ik denk dat je met een aanvaller wat sneller het risico neemt dan met een CV. De verdediging moet van elkaar weten watr ze doen en of je dat in een week erin hebt?
Ja, het verbaast mij ook.. maar de berichten zijn dat Smand speelt.
(IK heb ook maar een beetje geknipt en geplakt uit de berichtgeving rond de nieuwelingen).
Citaat van: Bankzitter op augustus 05, 2022, 17:03:25
Ja, het verbaast mij ook.. maar de berichten zijn dat Smand speelt.
(IK heb ook maar een beetje geknipt en geplakt uit de berichtgeving rond de nieuwelingen).
Tol heeft meer met Smand getraind en gespeelt. Tol was er deze week door ziekte ook een paar dagen niet.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 04, 2022, 15:11:15
Nee hoor. Smit op de bank. Boere is er volgens mij ook niet bij. Balk en Sambissa/Breij op de vleugels.
Misschien dat Henk ons allemaal nog om de tuin leidt. Dan bist wel een genie.
Citaat van: De Gast op augustus 05, 2022, 17:22:28
Misschien dat Henk ons allemaal nog om de tuin leidt. Dan bist wel een genie.
Ik vind het niet logisch om met Smit op de flank te starten.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2022, 19:20:02
Ik vind het niet logisch om met Smit op de flank te starten.
Achteraf misschien wel geweldig!
Op de traing Smit op rechts voor.
Paulissen op links
Balk is niet fit en Sambissa speelde zwak tegen RKC.
Dan zal het toch een soort 4-4-2 worden. Paulissen hangend op links is voor Bangura wel fijn.
Citaat van: hobbes op augustus 05, 2022, 17:02:34
Ik denk dat je met een aanvaller wat sneller het risico neemt dan met een CV. De verdediging moet van elkaar weten watr ze doen en of je dat in een week erin hebt?
Wat een flauwekul. 1 team, 1 taak. Doelpunten voorkomen
Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 20:22:31
Wat een flauwekul. 1 team, 1 taak. Doelpunten voorkomen
Kom trainert , je moest nog even melden hoe je weet dat die Noor niet komt
Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 05, 2022, 16:49:53
Tegen Excelsior moet het morgen wel goed komen, zij hebben ook geen sterk team of een goede voorbereiding gehad. Het mooie van Cambuur is dat het op het forum vaak wat negatief klinkt, maar in het stadion staan we soms al te juichen als we een ingooi meekrijgen en staan we achter de club. Met de 12e man op de vleugels morgen pakken we die 3 punten gewoon |:) En er komen echt nog wel versterkingen bij de komende weken.
Ja zin in morgen! Vol achter SCC staan!
Citaat van: zeewolde op augustus 05, 2022, 21:44:33
Kom trainert , je moest nog even melden hoe je weet dat die Noor niet komt
Ohja dat is ook zo.
1. Te duur.
2. Meerdere clubs die interesse hebben
Voorlopig hebben wij het hoogste bod.
Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 23:03:00
Ohja dat is ook zo.
1. Te duur.
2. Meerdere clubs die interesse hebben
je weet het dus niet
Matchday! Zin in! 3 punten en je zit er meteen lekker bij! 2-0 vanavond!
Citaat van: Trainert! op augustus 05, 2022, 23:03:00
Ohja dat is ook zo.
1. Te duur.
2. Meerdere clubs die interesse hebben
Kom eens met feiten en laat die open deuren nu maar eens dicht.
Wat ik niet begrijp is dat iemand met zo'n negatieve en destructieve inbreng iets te zoeken heeft op dit forum. Of je zou een intrigant kunnen zijn van Akkrum zuid.
Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2022, 08:06:54
Kom eens met feiten en laat die open deuren nu maar eens dicht.
Wat ik niet begrijp is dat iemand met zo'n negatieve en destructieve inbreng iets te zoeken heeft op dit forum. Of je zou een intrigant kunnen zijn van Akkrum zuid.
Dit is op basis van gevoel. En dat zit vaak goed.
Waarom is dit voor jou negatief? Dus als iemand een andere mening of kijk op iets heeft vind jij die persoon negatief? Bijzonder!
Matchday! Hopelijk een goed begin met een goede sfeer en veel doelpunten! |:)
Citaat van: Trainert! op augustus 06, 2022, 08:47:58
Dit is op basis van gevoel. En dat zit vaak goed.
Waarom is dit voor jou negatief? Dus als iemand een andere mening of kijk op iets heeft vind jij die persoon negatief? Bijzonder!
Beste jongen, lees eens wat je de laatste tijd hebt gepost.
Als je dan nog steeds van mening bent dat je je gevoel omschrijft is professionele hulp misschien wenselijk.
Herstel, heb je laatste post gemist en zie ook dat je een snelle leerling bent :proost
Citaat van: Trainert! op augustus 06, 2022, 08:47:58
Dit is op basis van gevoel. En dat zit vaak goed.
Waarom is dit voor jou negatief? Dus als iemand een andere mening of kijk op iets heeft vind jij die persoon negatief? Bijzonder!
nee dat is om steeds weer te kunnen roepen, zie je ik zei het toch.
Hopelijk heb je bij je werk een positievere instelling.
De afgelopen jaren hebben onze directie en staf vaak genoeg bewezen onmogelijke dingen te realiseren., zij lopen ook vaak tegen teleurstellingen aan maar blijven er voor gaan.
Jij bent vast ook van diegenen die bij iedere tegenslag zeiden Zie je ik zei toch dat dat nieuwe stadion er niet zou komen......
Citaat van: zeewolde op augustus 06, 2022, 09:22:08
nee dat is om steeds weer te kunnen roepen, zie je ik zei het toch.
Precies dat, het lijkt wel of sommige hopen dat Cambuur verliest om hun gelijk te halen. Op Twitter zijn er ook van die betweters, niet open voor de mening van anderen.
Van Gassel; Horemans, Nieuwpoort, El Yaakoubi, Tjoe-A-On; Eijgenraam, Goudmijn, Baas; Azarkan, Kharchouch, Driouech.
De enigen die ik misschien zou willen ruilen voor onze basis vanavond zijn El Yaakoubi en Azarkan.
Oftewel 3 punten en niks minder! |:)
Allemaal op en top gemotiveerd. Dijkhuizen zal z?n gram willen halen. En als je het dan toch iemand moet gunnen dan maar Diekhuuzen.
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2022, 14:37:23
Allemaal op en top gemotiveerd. Dijkhuizen zal z?n gram willen halen. En als je het dan toch iemand moet gunnen dan maar Diekhuuzen.
Willem Wii ook, geen genade
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2022, 14:37:23
Allemaal op en top gemotiveerd. Dijkhuizen zal z?n gram willen halen. En als je het dan toch iemand moet gunnen dan maar Diekhuuzen.
wat gun je hem precies?
Even voor de zekerheid, we hebben dit jaar geennieuwe sk gekregen toch?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2022, 16:39:59
Even voor de zekerheid, we hebben dit jaar geennieuwe sk gekregen toch?
Neen.
Elke keer weer een spannend moment, die eerste wedstrijd :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2022, 16:39:59
Even voor de zekerheid, we hebben dit jaar geennieuwe sk gekregen toch?
wel een mail gehad dat hij is verlengd!
Als we winnen staan we boven de boeren |:)
Citaat van: Eewal op augustus 06, 2022, 14:40:09
wat gun je hem precies?
Er zijn blijkbaar wat mensen die denken dat we gaan verliezen van een club die al 5 seizoenen onder ons is ge?indigd. Ik kojk zelf liever naar alles wat wel goed gaat bij de club, maar goed, dat geeamel hoort er blijkbaar bij.
De verwachte 11....
Loop ik net in mien stadje een rondje, zie ik een groot gezin lopen. Ik schat opa oma ouders en kleinkids. 1 jongetje loopt trots met zijn Cambuur outfit in Deventer. Ik roep naar hem ?hey jonge, ben je voor Cambuur?? Hij: vol trots Jaaa , ik zegge mooie club hoor en veel succes dit jaar behalve tegen ons maar vooral tegen dkv. Ik zie zn (waarschijnlijk grootouders) gniffln. Komt zn vader aanlopen, ik schat m 35/40, blijkt een fanatieke Cambuurfan te wezen. Ff met elkaar gepraat en elkaar succes gewenst! Op naar een mooi seizoen mannen! Volgens mij zei hij dat hij op cambuuronline mien clubje heet of zo. Succes strax tegen excelsior en wij blijven samen erin.100%
Een groet uit Deventer
Succes ook dit jaar met de Eagles. Al zal dat met Ren? (af)Hake niet meevallen.
Wel een prima bank. Je zag bij Sparta en Ajax al dat dit wel een voordeel is.
Henk heeft naar Denistel geluisterd. Denk dat Paulissen nu mooi op de linkerkant kan rennen
Citaat van: DeventerTurk op augustus 06, 2022, 17:48:54
Loop ik net in mien stadje een rondje, zie ik een groot gezin lopen. Ik schat opa oma ouders en kleinkids. 1 jongetje loopt trots met zijn Cambuur outfit in Deventer. Ik roep naar hem ?hey jonge, ben je voor Cambuur?? Hij: vol trots Jaaa , ik zegge mooie club hoor en veel succes dit jaar behalve tegen ons maar vooral tegen dkv. Ik zie zn (waarschijnlijk grootouders) gniffln. Komt zn vader aanlopen, ik schat m 35/40, blijkt een fanatieke Cambuurfan te wezen. Ff met elkaar gepraat en elkaar succes gewenst! Op naar een mooi seizoen mannen! Volgens mij zei hij dat hij op cambuuronline mien clubje heet of zo. Succes strax tegen excelsior en wij blijven samen erin.100%
Een groet uit Deventer
Dat zal wel Dit Is Mien Club zijn. :D
Mooi! |:)
Nou positieve lui..kom er maar in
Man man man, als je dit ziet lijkt het wel alsof ze geen minuut in de voorbereiding getraint hebben.
Degradatiekandidaat nummero uno.
Volgend jaar in een fonkelnieuw stadion tegen Top Oss, Dordrecht en jong FC Utrecht.
Lachertje van Nederland.
Het was niks, het het nooit wat weest en 't zal nooit wat wudde
Stevens, Schouten, Kallon weg.
En wat voor rommel is er voor teruggekomen.
Keeper is echt onthutsend slecht zeg.
Citaat van: drg op augustus 06, 2022, 19:33:49
Man man man, als je dit ziet lijkt het wel alsof ze geen minuut in de voorbereiding getraint hebben.
tja als je dit verliest zegt genoeg. Hoop op een hele goede 2 e helft om maar positief te blijven
Tussenstand slaat nergens op. Aan de bal is het af en toe best ok?. Aardig wat halve kansjes, zij zijn 2 keer bij de goal geweest. 2e helft stormen en karakter tonen!
Had het steeds al gezegd en dan doen we er hier weer gemakkelijk over. Waar ik al zo bang voor was gebeurd dus wel.
Besluiteloos en vleugellam
Zou Foeke nog wat leuks in petto hebben :_schater....dat er zoveel blinde lui op dit forum zitten en dat niet zien hoe vreselijk slecht we zijn, onvoorstelbaar.
Foeke Tempo!!!
36 verliespartijen.
Kleine Wielen elftal.
Hoop dat we na 90 min anders praten hier. Echt waar dit is zo, n belangrijke wedstrijd
Citaat van: Treb op augustus 06, 2022, 19:42:19
36 verliespartijen.
Kleine Wielen elftal.
zo ist....
Spelen zonder buitenspelers. Niet 1 fatsoenlijke bal voor de pot. :zucht
Citaat van: sunderland op augustus 06, 2022, 19:43:59
Hoop dat we na 90 min anders praten hier. Echt waar dit is zo, n belangrijke wedstrijd
Op zeker. De komende 4 pakken we normaal gesproken hooguit 1 punt.
Zonder buitenspelers wordt het een lastig verhaal. Milan Smit prima talent voor in de spits maar op de rechtsbuiten kan het in de eredivisie echt niet. De verdediging ook wederom zeer zwak. Heeel af en toe ziet het er aardig uit aan de bal en krijg je wat kansjes, maar het is te weinig tegen dit Excelsior. Hoop dat Henk toch iets weet te verzinnen in de rust..
Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 06, 2022, 19:46:30
Zonder buitenspelers wordt het een lastig verhaal. Milan Smit prima talent voor in de spits maar op de rechtsbuiten kan het in de eredivisie echt niet. De verdediging ook wederom zeer zwak. Heeel af en toe ziet het er aardig uit aan de bal en krijg je wat kansjes, maar het is te weinig tegen dit Excelsior. Hoop dat Henk toch iets weet te verzinnen in de rust..
dit kon je voor het seizoen begon al weten...maar Cambuur wacht liever op buitenkansjes....nu lopen we de eerste punten mis en word het hele seizoen een drama .
Simpel verhaal, we maken de kansen niet, zij krijgen er 2 en maken ze beide.Ze staan met 10 man achter de bal en heb je vleugelspelers nodig om daar doorheen te komen.
Wel knap dat sommigen aan 45 minuten voetbal genoeg hebben om te weten waar we na 34 wedstrijden staan.
Domme gele kaart van Schmidt.
Wat een kansen missen wij ook.ONGELOFELIJK
Kans op kans. Wat een slechte afwerking ook steeds.
Citaat van: sunderland op augustus 06, 2022, 20:22:52
Kans op kans. Wat een slechte afwerking ook steeds.
Als je je kansen benut is er niks aan de hand idd
Ik denk dat Henk bij de opstelling fouten gemaakt heeft wie zet nauw Smit rechtsbuiten terwijl de jongen spits en in de voorbereiding op linksbuiten stond. Waarom direct niet Sambisa begonnen.
Echt zo frustrerend dit. Lijkt bijna wel doorgestoken kaart.
Citaat van: Bens op augustus 06, 2022, 20:29:21
Ik denk dat Henk bij de opstelling fouten gemaakt heeft wie zet nauw Smit rechtsbuiten terwijl de jongen spits en in de voorbereiding op linksbuiten stond. Waarom direct niet Sambisa begonnen.
dit is ook achteraf gelul h? .
Citaat van: sunderland op augustus 06, 2022, 20:31:20
dit is ook achteraf gelul h? .
vind je dit achteraf gelul jij kijkt toch ook naar de wedstrijd.
Gegokt en verloren Cambuurzijnde.
Thuis 0-2 tegen exelcior. Gvd. Echt !!!!
Triest triest triest en nu stop ik er hier mee voor vandaag
Schiet de helft van je kansen erin en je wint
Jammer...veel en veel beter dan excelsior. Niet vaak een wedstrijd gezien waarin je zoveel kansen krijgt en niet scoort.
Excelsior echt niks laten zien. Beide kansen eigenlijk voortkomend uit fouten van ons.
Waar de blinde paniek en degratiekandidaat nummer 1 vandaan komen...echt geen idee, maar reken maar dat er slechtere teams zijn dit jaar en reken ook maar dat wij ons nog wel wat gaan versterken.
Punten waren lekker geweest maar geen man overboord.
Dit is zo'n wedstrijd die je 9 van de 10 keer wint en 1 keer heeft de tegenstander alle mazzel van de wereld.
Niet dat we goed speelden maar wel beter dan Excelcior.
Wat ik voorafgaand aan het seizoen al zei: er wordt bij ons clubje heel veel uit emotie gereageerd maar het is juist belangrijk rustig te blijven als het tegen zit. Gescheld op Booy of het een KKD-elftal noemen gaat ons geen extra punten op leveren.
Iedere wedstrijd het team en Henk 100% steunen wel. |:)
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 06, 2022, 20:49:27
Jammer...veel en veel beter dan excelsior. Niet vaak een wedstrijd gezien waarin je zoveel kansen krijgt en niet scoort.
Excelsior echt niks laten zien. Beide kansen eigenlijk voortkomend uit fouten van ons.
Waar de blinde paniek en degratiekandidaat nummer 1 vandaan komen...echt geen idee, maar reken maar dat er slechtere teams zijn dit jaar en reken ook maar dat wij ons nog wel wat gaan versterken.
Punten waren lekker geweest maar geen man overboord.
Helemaal mee eens, 75% bal bezit en 12 kansen die er in moeten maar niet gaan veel al door pech en Excelsior had alle geluk van de wereld. Ik maak me geen zorgen!
Citaat van: hobbes op augustus 06, 2022, 20:41:01
Schiet de helft van je kansen erin en je wint
met 7-2, wat een kansen in de 2e helft zeg
Citaat van: J.v.G. op augustus 06, 2022, 20:53:51
Helemaal mee eens, 75% bal bezit en 12 kansen die er in moeten maar niet gaan veel al door pech en Excelsior had alle geluk van de wereld. Ik maak me geen zorgen!
Nou wel een beetje zorgen omdat er onrust kan ontstaan en een team wat zonder enig zelfvertrouwen speelt.Maar daar speelt de steun van supporters dus een grote rol in.
Tsja? wat Maulun daar bij die corner deed? Bal terugkoppen en 0-1. En dan Paulissen (die ik ongelukkig vond spelen) een niet te missen kans missen een paar minuten later. Over de kansen in de 2e helft: niet meer op 1 hand te tellen en misschien wel niet op 2. De kritikasters hebben echt gelijk voor wat betreft onze buitens, de manier waarop het gelijk bijna gevierd wordt vind ik tenenkrommend (en dat mag ik vinden, het is een forum he). Smit op rechtsbuiten vond ik niet logisch als je hem in de voorbereiding op links zet, maar hij was niet de enige die het moeilijk had. Ik vond Paulissen, Bangura, Maulun en Uldrikis (1e helft weinig bruikbaars) ook niet echt sterk. Waar ik wel blij van werd was de invalbeurt van Bergsma. Werk aan de winkel voor nog een echte buiten en cv, maar dat wisten we al (en sommigen wisten dat zelfs zo goed dat ze er blij van worden dat ze gelijk hebben gekregen).
Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2022, 20:58:01
Nou wel een beetje zorgen omdat er onrust kan ontstaan en een team wat zonder enig zelfvertrouwen speelt. Maar daar speelt de steun van supporters dus een grote rol in.
Onrust is er vooral bij/door een aantal supporters, die elke gelegenheid aan grijpen om hun gelijk te halen, ik vind het schande dat die gasten zich supporter van Cambuur noemen een grote schande die lui!
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 06, 2022, 20:49:27
Jammer...veel en veel beter dan excelsior. Niet vaak een wedstrijd gezien waarin je zoveel kansen krijgt en niet scoort.
Excelsior echt niks laten zien. Beide kansen eigenlijk voortkomend uit fouten van ons.
Waar de blinde paniek en degratiekandidaat nummer 1 vandaan komen...echt geen idee, maar reken maar dat er slechtere teams zijn dit jaar en reken ook maar dat wij ons nog wel wat gaan versterken.
Punten waren lekker geweest maar geen man overboord.
Dit is sarcasme mag ik hopen ?
Het was gewoon ontluisterend slecht. Er mist bij veel spelers een scherpte en concentratie. Er is te veel op de koers van afgelopen 2e seizoenshelft doorgeborduurd en dat laat zich in de voorbereiding en eerste competitiewedstrijd blijken.
Hopelijk komt er nog de nodige versterking waarmee er drastisch kan worden doorgeselecteerd want een aantal spelers kan het niveau bij lange na niet aan. Dit kun je de spelers dan ook niet kwalijk nemen, maar de TS des te meer. Natuurlijk ontbreekt het ons aan financi?le middelen, maar start wel met een Balk, Sambissa en Bergsma. Hopelijk staat iedereen weer met beide beentjes op de grond en is dit een dure maar misschien ook wel nuttige les geweest voor de komende wedstrijden.
Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2022, 20:52:17
Dit is zo'n wedstrijd die je 9 van de 10 keer wint en 1 keer heeft de tegenstander alle mazzel van de wereld.
Niet dat we goed speelden maar wel beter dan Excelcior.
Wat ik voorafgaand aan het seizoen al zei: er wordt bij ons clubje heel veel uit emotie gereageerd maar het is juist belangrijk rustig te blijven als het tegen zit. Gescheld op Booy of het een KKD-elftal noemen gaat ons geen extra punten op leveren.
Iedere wedstrijd het team en Henk 100% steunen wel. |:)
Kan wel wezen. Ik heb het grootste respect voor Henk maar in zijn spelopvatting zijn gevaar van buitenspelers essentieel. Dan met Milan en Paulissen kan gewoon niet. De onervarenheid van de cv's en en gebrek aan buitenspelers heeft ons dure punten gekost tegen de gedoodverfde nr 18 aan het eind van het seizoen. Als je met 2 spitsen wilt spelen omdat Milan een uitstekende voorbereiding heeft gehad, speel dan 4-4-2.
Wat een k..'t weekend ;(
1...trainen op omschakeling
2...trainen op kansen afmaken
3....beginnen met echte buitens
4...hadden we nu een veel leuker weekend gehad
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:09:01
Kan wel wezen. Ik heb het grootste respect voor Henk maar in zijn spelopvatting zijn gevaar van buitenspelers essentieel. Dan met Milan en Paulissen kan gewoon niet. De onervarenheid van de cv's en en gebrek aan buitenspelers heeft ons dure punten gekost tegen de gedoodverfde nr 18 aan het eind van het seizoen. Als je met 2 spitsen wilt spelen omdat Milan een uitstekende voorbereiding heeft gehad, speel dan 4-4-2.
Wat een k..'t weekend ;(
Perfect gezegd!
Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2022, 21:20:11
1...trainen op omschakeling
2...trainen op kansen afmaken
3....beginnen met echte buitens
4...hadden we nu een veel leuker weekend gehad
En 5. bij afwezigheid van buitenspelers 442 spelen!
Ik zal ff horen hoe de sfeer is bij onze positieve lui :y
Jeetje wat een drama niet best om te huilen?.
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 06, 2022, 21:21:44
En 5. bij afwezigheid van buitenspelers 442 spelen!
Die lui staan met 10 man op eigen helft, h?.... dan moeten er eigenlijk 2 creatieve buitenspelers staan die het breed houden.
En de 2 die we hebben zijn niet fit. We misbruiken al vanaf vorig seizoen Sambissa en Breij als noodgrepen. Langer wachten met halen van buitennspelers kan ook niet meer... dit was wel een wake up call.
Tja als de je de kansen maakt(alleen al 2e helft) win je nog ruim.
Vond 2e helft een stuk beter.
Ik werd blij van Bergsma en Sambissa.
Uldrikis heeft het even niet en dat zal ook wel weer komen straks.
Citaat van: AL op augustus 06, 2022, 21:34:20
Tja als de je de kansen maakt(alleen al 2e helft) win je nog ruim.
Vond 2e helft een stuk beter.
Ik werd blij van Bergsma en Sambissa.
Uldrikis heeft het even niet en dat zal ook wel weer komen straks.
Dit was Excelsior thuis. Zou helemaal beschamend zijn als we geen kansen kregen. Deze kansen krijg je niet tegen andere tegenstanders. Beloofd weinig goeds helaas.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 21:23:29
Ik zal ff horen hoe de sfeer is bij onze positieve lui :y
Jeetje wat een drama niet best om te huilen?.
ah blij met de uitslag zie ik :_schater :_schater :_schater Fijn kerel :ams :bav :wall ;( _O_ :camigo :clint 8) :devil :O :gelekaart :grolsch :D :? w:) :koffie ;) :R :y 8P :P :thumbsup :_spank :thumbsup :_spank :zucht :X :0= :_schater :scc
72% balbezit
27 doelpogingen vs 7
8 op doel vs 4
12 naast of over het doel vs 1
10 hoekschoppen vs 2
Duidelijk waarop getraind moet worden, en misschien de doelen op de traingsvelden wat lager en smaller maken...
Dure puntjes dit.
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:09:01
Kan wel wezen. Ik heb het grootste respect voor Henk maar in zijn spelopvatting zijn gevaar van buitenspelers essentieel. Dan met Milan en Paulissen kan gewoon niet. De onervarenheid van de cv's en en gebrek aan buitenspelers heeft ons dure punten gekost tegen de gedoodverfde nr 18 aan het eind van het seizoen. Als je met 2 spitsen wilt spelen omdat Milan een uitstekende voorbereiding heeft gehad, speel dan 4-4-2.
Wat een k..'t weekend ;(
Precies dit. Wat is dat nou voor geklooi met Smit en Paulissen. En dan wissel je Paulissen maar weer en laat je die dolende Jacobs staan. Het oude liedje!
Een voorbereiding van 6 weken die dus de prullenbak in kan. Wat een zonde dit..
Los van of er wel of geen kwaliteit op het veld staat: je mag nooit verliezen op inzet. En dat is vandaag wel gebeurd. De 1e helft was sloom; passief. Niet de wil om te winnen en een stap extra te doen. En mede daardoor kom je 0-2 achter en verlies je.
Dat het de 2e helft dan wel kan vind ik heel kwalijk.
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2022, 21:42:45
laat je die dolende Jacobs staan
Dit was Jacobs zijn beste pot sinds de winterstop.
En dat zegt vooral veel over het vorige halfjaar ;)
Citaat van: Bens op augustus 06, 2022, 19:54:18
Domme gele kaart van Schmidt.
Slaat toch nergens op. Vroegah zei zo'n scheids: geef elkaar even een handje en klaar. Overdreven gedoe met die :gelekaart
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2022, 21:37:16
ah blij met de uitslag zie ik :_schater :_schater :_schater Fijn kerel :ams :bav :wall ;( _O_ :camigo :clint 8) :devil :O :gelekaart :grolsch :D :? w:) :koffie ;) :R :y 8P :P :thumbsup :_spank :thumbsup :_spank :zucht :X :0= :_schater :scc
nee hoor ik zie het teleurgesteld het verlies van Cambuur Leeuwarden |:)
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:36:45
Dit was Excelsior thuis. Zou helemaal beschamend zijn als we geen kansen kregen. Deze kansen krijg je niet tegen andere tegenstanders. Beloofd weinig goeds helaas.
Speelden we nu in de KKD dan zou je zeggen: komt goed!
Maar hier hadden we de punten MOETEN halen. 0 uit 5 straks en het hele seizoen achter de feiten aan.
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2022, 21:48:19
Slaat toch nergens op. Vroegah zei zo'n scheids: geef elkaar even een handje en klaar. Overdreven gedoe met die :gelekaart
klopt maar deze scheidsrechter snapte er vanavond er ook helemaal niks van.
Wat hebben de spelers van Excelsior tijd zitten trekken niet normaal.
Maar hadden we nog 90 minuten gespeeld was de doelpunt nog niet gevallen.
Citaat van: mugel op augustus 06, 2022, 21:42:17
72% balbezit
27 doelpogingen vs 7
8 op doel vs 4
12 naast of over het doel vs 1
10 hoekschoppen vs 2
Duidelijk waarop getraind moet worden, en misschien de doelen op de traingsvelden wat lager en smaller maken...
Dure puntjes dit.
Dit vertelt niet het hele verhaal. Deze wedstrijd maar 1 goede uitgespeelde kans door het midden gezien. Deze was in de 2e helft (ok? mss die kans van Paulissen 1e helft dan niet meegeteld). De rest was alleen opportun tegen een tegenstander die enkel nog maar wilde verdedigen omdat ze toch al voor stonden. Uiteindelijk bleven ze zonder veel moeite vrij makkelijk overeind. Voetballend was het gewoon veel te matig, dit baart mij nog de meeste zorgen.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2022, 21:46:01
Dit was Jacobs zijn beste pot sinds de winterstop.
En dat zegt vooral veel over het vorige halfjaar ;)
En ook over de tegenstand vandaag.
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2022, 21:49:44
Speelden we nu in de KKD dan zou je zeggen: komt goed!
Maar hier hadden we de punten MOETEN halen. 0 uit 5 straks en het hele seizoen achter de feiten aan.
klopt maar toch zijn hier mensen zien het anders :_schater
Lees mijn posts er maar op na. 1) na 5 wedstrijden staan we onderin 2) na 34 wedstrijden staan we veilig.
Mits er geen onrust komt. Ik begrijp niet zo goed hoe je het team helpt met lachen om een nederlaag :?
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 21:53:47
klopt maar toch zijn hier mensen zien het anders :_schater
Het wordt misschien toch eens tijd om een cursus emoticons te doen. Je wekt bij mij toch echt de indruk dat je schaterlachend je gelijk probeert te halen. Het zal aan mij liggen, maar ik vind het :zucht
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
_O_ |:)
Dit excelsior was onthutsend zwak. Zij zouden in de KKD nog in de middenmoot eindigen. Daarom ook lastig te zeggen waar wij nou staan. Met een winst kans van ~90% en verlies kans van onder de 3% heb je hier gewoon dikke pech. Kan een keer gebeuren, helaas wel precies tegen waarschijnlijk de zwakste tegenstander van de eredivisie.
En Hoedemakers, wat was hij goed vandaag. Alleen die kans moest er in. Verdedigend en opbouwend van cruciaal belang. Hopelijk kunnen we hem behouden en anders heb je een hele hele zware uitdaging.
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
Eens. Veel kansen en ziet er wel aardig uit allemaal. Geen paniek
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:53:06
Dit vertelt niet het hele verhaal. Deze wedstrijd maar 1 goede uitgespeelde kans door het midden gezien. Deze was in de 2e helft (ok? mss die kans van Paulissen 1e helft dan niet meegeteld). De rest was alleen opportun tegen een tegenstander die enkel nog maar wilde verdedigen omdat ze toch al voor stonden. Uiteindelijk bleven ze zonder veel moeite vrij makkelijk overeind. Voetballend was het gewoon veel te matig, dit baart mij nog de meeste zorgen.
Deels heb je gelijk. Met name eerste helft nog iets meer uitgespeelde kansen gezien, maar met de verkeerde personen als eindstation. Maar inderdaad met opportuun en een hele slechte tegenstander had het tweede helft gekeerd moeten worden. Op basis van eerste helft en tactiek deel ik je zorgen.
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
Hier sluit ik me bij aan :thumbsup |:)
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
Excelsior gaat heel weinig punten pakken. Wij ook de komende 5 wedstrijden.
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2022, 22:03:17
Het wordt misschien toch eens tijd om een cursus emoticons te doen. Je wekt bij mij toch echt de indruk dat je schaterlachend je gelijk probeert te halen. Het zal aan mij liggen, maar ik vind het :zucht
nee ik hoef geen cursus kerel.
En gelijk heb ik gekregen lees mijn eerdere berichten na.
Maar bij jou komt het hard maar bij mij niet omdat ik dit al zien aankomen.
Maar nogmaals we zullen het zien volgende week weer nieuwe ronde.
Fijne avond ik neem er nog ??n :proost
Citaat van: wiekie1969 op augustus 06, 2022, 22:12:36
Excelsior gaat heel weinig punten pakken. Wij ook de komende 5 wedstrijden.
denk er om wiekie :y
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:12:52
nee ik hoef geen cursus kerel.
En gelijk heb ik gekregen lees mijn eerdere berichten na.
Maar bij jou komt het hard maar bij mij niet omdat ik dit al zien aankomen.
Maar nogmaals we zullen het zien volgende week weer nieuwe ronde.
Fijne avond ik neem er nog ??n :proost
fijn kerel :y
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:12:52
nee ik hoef geen cursus kerel.
En gelijk heb ik gekregen lees mijn eerdere berichten na.
Maar bij jou komt het hard maar bij mij niet omdat ik dit al zien aankomen.
Maar nogmaals we zullen het zien volgende week weer nieuwe ronde.
Fijne avond ik neem er nog ??n :proost
smakelijk kerel..laat ze maar lullen juh, straks janken als het te laat is..
Volledig falende ts vanavond met een belachelijke begin opstelling. Is dat Excelsior in de voorbereiding wel bekeken??? Milan Smit op rechts zetten die de hele voorbereiding op de linkerkant stond. Paulissen linksbuiten. Ongelooflijk. Achterin Tol en Smand met niveau kkd. Als we hier al van verliezen dan weet je genoeg. Hele club moet nu eens wakker worden want dit gaat oppe hasses verkeerd.
Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 22:18:39
smakelijk kerel..laat ze maar lullen juh, straks janken als het te laat is..
zo zit het kerel |:)
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
daar hewwe de recht prater wat krom is. Over de mannetjes die zeggen dat we geen kansen zouden krijgen, nou waar staat dat dan?
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:20:19
zo zit het kerel |:)
lekker lepeltje-lepeltje vanavond? :)
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:19:56
fijne avond komt hard aan h?.
Je snapt zijn punt gewoon niet Noord.. Lees even wat hij zegt.
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 21:09:01
Kan wel wezen. Ik heb het grootste respect voor Henk maar in zijn spelopvatting zijn gevaar van buitenspelers essentieel. Dan met Milan en Paulissen kan gewoon niet. De onervarenheid van de cv's en en gebrek aan buitenspelers heeft ons dure punten gekost tegen de gedoodverfde nr 18 aan het eind van het seizoen. Als je met 2 spitsen wilt spelen omdat Milan een uitstekende voorbereiding heeft gehad, speel dan 4-4-2.
Wat een k..'t weekend ;(
Met name de eerste helft was het in veel gevallen al een soort van 4-4-2. Met iets teruggetrokken buitenspelers Smit en Paulissen, en Jacobs vaak als eindstation naast Drikus. Een simpele aanpassing was dan geweest om Milan en Jamie om te wisselen. Jamie mistte veel, waarvan ik dacht wat als Milan daar stond. Maar met 4-3-3 zoals het bedoeld is heb je toch echte buitenspelers nodig. Die hebben we niet, of nog niet fit, of in het geval Sambissa kennelijk elke keer gepasseerd. Tweede helft ander verhaal en met uiteindelijk 3-3-4 had er wel meer ingezeten als de kansen werden benut.
Wat me verder opviel is dat rechts- en linksbuiten helemaal niet wisselden van plek. Normaal gesproken wel een veelgebruikte methode om tegenstander te verrassen.
Bangura oogde wel heel vermoeid het laatste half uur.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2022, 22:22:49
Je snapt zijn punt gewoon niet Noord.. Lees even wat hij zegt.
jaaa heb ik gedaan wat wil je er mee zeggen.
Citaat van: mugel op augustus 06, 2022, 22:22:55
Met name de eerste helft was het in veel gevallen al een soort van 4-4-2. Met iets teruggetrokken buitenspelers Smit en Paulissen, en Jacobs vaak als eindstation naast Drikus. Een simpele aanpassing was dan geweest om Milan en Jamie om te wisselen. Jamie mistte veel, waarvan ik dacht wat als Milan daar stond. Maar met 4-3-3 zoals het bedoeld is heb je toch echte buitenspelers nodig. Die hebben we niet, of nog niet fit, of in het geval Sambissa kennelijk elke keer gepasseerd. Tweede helft ander verhaal en met uiteindelijk 3-3-4 had er wel meer ingezeten als de kansen werden benut.
Wat me verder opviel is dat rechts- en linksbuiten helemaal niet wisselden van plek. Normaal gesproken wel een veelgebruikte methode om tegenstander te verrassen.
Bangura oogde wel heel vermoeid het laatste half uur.
Gezien het moeizame spel de 1e helft was er geen enkele reden om van plek te wisselen. Waar ik me toch het meest over verbaas is dat er zonder buitenspelers is gestart terwijl deze er toch waren met Balk en Sambissa. Het spelletje van Henk kan niet zonder buitespelers. Heeft Henk hier zijn hand overspeelt?
Citaat van: Jandehulk op augustus 06, 2022, 22:18:39
smakelijk kerel..laat ze maar lullen juh, straks janken als het te laat is..
Ja,dat nep positieve gedoe hier word ik ook een beetje ziek van. We stellen momenteel geen reet voor en gaan stijf onderaan eindigen op deze manier. Maar ja, als je dat zegt dan " hoor je er niet meer bij", word je voor dkv'er uitgemaakt en proberen sommigen je zelfs te cancellen. Een beetje realiteit is vaak ver te zoeken hier.
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 06, 2022, 22:34:15
Ja,dat nep positieve gedoe hier word ik ook een beetje ziek van. We stellen momenteel geen reet voor en gaan stijf onderaan eindigen op deze manier. Maar ja, als je dat zegt dan " hoor je er niet meer bij", word je voor dkv'er uitgemaakt en proberen sommigen je zelfs te cancellen. Een beetje realiteit is vaak ver te zoeken hier.
En als je positief bent krijg je de dikke vinger? gezellig hier.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2022, 22:25:31
jaaa heb ik gedaan wat wil je er mee zeggen.
Ben vooral benieuwd wat jij denkt wat hij er mee wil zeggen..
:proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 06, 2022, 22:41:28
Ben vooral benieuwd wat jij denkt wat hij er mee wil zeggen..
:proost
ik ook wel, maar vrees dat we wat langs elkaar heen emoticonnen :D
Fijne avond en slaap lekker??
Citaat van: wiekie1969 op augustus 06, 2022, 22:12:36
Excelsior gaat heel weinig punten pakken. Wij ook de komende 5 wedstrijden.
die kans is heel erg groot
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2022, 22:21:48
lekker lepeltje-lepeltje vanavond? :)
altijd lekker kerel ?..zeker niet met jou.
Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2022, 21:08:17
Het was gewoon ontluisterend slecht. Er mist bij veel spelers een scherpte en concentratie. Er is te veel op de koers van afgelopen 2e seizoenshelft doorgeborduurd en dat laat zich in de voorbereiding en eerste competitiewedstrijd blijken.
Hopelijk komt er nog de nodige versterking waarmee er drastisch kan worden doorgeselecteerd want een aantal spelers kan het niveau bij lange na niet aan. Dit kun je de spelers dan ook niet kwalijk nemen, maar de TS des te meer. Natuurlijk ontbreekt het ons aan financi?le middelen, maar start wel met een Balk, Sambissa en Bergsma. Hopelijk staat iedereen weer met beide beentjes op de grond en is dit een dure maar misschien ook wel nuttige les geweest voor de komende wedstrijden.
Volledig mee eens. De dalende lijn van na de winterstop is doorgezet in de voorbereiding en deze wedstrijd. Het hele zooitje moet eens wakker geschud worden.
Citaat van: mario op augustus 06, 2022, 22:31:47
Gezien het moeizame spel de 1e helft was er geen enkele reden om van plek te wisselen. Waar ik me toch het meest over verbaas is dat er zonder buitenspelers is gestart terwijl deze er toch waren met Balk en Sambissa. Het spelletje van Henk kan niet zonder buitespelers. Heeft Henk hier zijn hand overspeelt?
Wat je zegt.. met Sambissa komen er tenminste voorzetten. Balk idem dito. Maar Henk kiest er voor bepaalde spelers de hand boven het hoofd te houden, een beetje goochelen en er dan maar een fantasieopstelling van te maken.
Wat viel Bangura mij tegen trouwens...
Mwah waarom..
Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2022, 23:14:09
Wat viel Bangura mij tegen trouwens...
komt ook doordat ie totaal niet word begrepen door zijn medespelers. Als ie gaat krijgt ie um weer niet. De hele tandem met Kallon Maulun is natuurlijk weg en die andere jongens snappen er niks van
smit en paulissen 1e helft kapot gemaakt
paulissen ook weer gewisseld pff die hoort
gewoon op het middenveld ipv jacobs .
2e helft wel 3 a 4 100% kansen gehad naar
je maakt zie niet.
moeten zeker nog 4 spelers bij anders wordt het kkd komend sieozen
Citaat van: denistel op augustus 06, 2022, 23:53:40
smit en paulissen 1e helft kapot gemaakt
paulissen ook weer gewisseld pff die hoort
gewoon op het middenveld ipv jacobs .
2e helft wel 3 a 4 100% kansen gehad naar
je maakt zie niet.
moeten zeker nog 4 spelers bij anders wordt het kkd komend sieozen
Die 4 spelers kunnen we wel vergeten. Ik ben bang dat het slechts bij 1 hooguit 2 blijft. Laten het dan ik ieder geval toppers zijn.
Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2022, 23:14:09
Wat viel Bangura mij tegen trouwens...
En volgens supporters moest die miljoenen opbrengen net zoals Hoedemakers met zijn 1-jarig. Uldrikis zou ook wel miljoenen opbrengen, je mag blij zijn dat je voor deze 3 1,5 miljoen totaal voor krijgt.Bangura ook 1-jar8g contract nog maar, ja met optie. Wat is die optie? Bij degradatie kan/gaat die niet meer worden gelicht denk ik.
Citaat van: mario op augustus 07, 2022, 00:02:53
Die 4 spelers kunnen we wel vergeten. Ik ben bang dat het slechts bij 1 hooguit 2 blijft. Laten het dan ik ieder geval toppers zijn.
Vd Water, Bergsma, RB en linksbuiten. Dat zijn 4 andere spelers in de basis.
Op de late avond dan maar weer.....
Wat baal ik, werkelijk niemand die het netje kan vinden, sjonge die Uldriks aanvoerder,spits, verkloot alles. Nou jah, alles..... was niet best i.i.g. Jacobs, speelt goed....wordt hier weer verguisd omdat t toch n kutspeler is laatste tijd.
De waanzin viert hier hoogtij laatste tijden. Team Negi krijgt langzamerhand vat op dit forum.
Ik baal daar als een stekker van.
Ga toch achter je club staan man
Die vent op Oost ook , altijd in beeld als het goed is, en zeiken vanavond als een zielige eamel..
Bedankt voor de geweldige support van ons geel blauw allemaal en succes met zeiken als t niet wil.
En veel plezier met voor aan staan bij succesen.
# soms zo zat van
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 06, 2022, 20:49:27
Jammer...veel en veel beter dan excelsior. Niet vaak een wedstrijd gezien waarin je zoveel kansen krijgt en niet scoort.
Excelsior echt niks laten zien. Beide kansen eigenlijk voortkomend uit fouten van ons.
Waar de blinde paniek en degratiekandidaat nummer 1 vandaan komen...echt geen idee, maar reken maar dat er slechtere teams zijn dit jaar en reken ook maar dat wij ons nog wel wat gaan versterken.
Punten waren lekker geweest maar geen man overboord.
helemaal eens.
de paniekzaaiers mag je negeren hoor,niks aan de hand.
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
|:)
Als er vier van de 32 kansen er in hadden gelegen hadden we de meest spectaculaire openingswedstrijd van het seizoen voor onze club. Maar ze vielen net niet dus janken en zeiken we er maar weer op los. Ik kon ook wel janken gisteravond maar het had ook 3 punten voor ons kunnen zijn. Een echte vleugelaanvaller miste ik wel. Voor de rest, na 8-10 wedstrijden hebben we recht op janken. Gewoon weer verder...
Gelukkig konden we in de 2e helft zien dat er echt wel wat mogelijk is, zolang de poppetjes op de goede plaats staan. Er werd in elk geval genoeg gecre?erd. Het zat in de afwerking ook gewoon niet mee gisteravond. Boere vond ik trouwens opvallend goed invallen. In de combinatie wist hij een paar keer goed de vrije man te vinden.
Ja maar Uldrikis is nu aanvoerder. Dan kun je na 5 wedstrijden ook niet zeggen dat je Boere nu een tijdje het voordeel vd twijfel gaat gunnen.
Dat niet, maar het is wel een fijne stand in. Brengt iets anders mee dan Uldrikis
Wat een teleurstellende avond tegen dit zeer zwakke Excelsior. Tuurlijk, ze hebben wat snelheid en counterkwaliteiten, maar hier mag je nooit punten van verliezen.
Heb het te doen met Paulissen, die had je nooit op die plek mogen neerzetten en is altijd al snel de klos mbt wisselen. Uldrikis heeft het duidelijk nog niet, maar als aanvoerder kan je hem niet snel uit de basis laten natuurlijk. Nu heb je met Boere en Smit twee prima vervangers dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Smand en Tol waren prima, maar als je de achterhoede bekijkt denk je toch eerder aan een KKD achterhoede dan een eredivisie club die een Gouden Toekomst tegemoet gaat. Hopelijk komt er snel wat bij, Bergsma leek wel wat rust te brengen.
Balk positieve verrassing en Sambissa bracht ook 100x meer dreiging de 2e helft. Genoeg aanknopingspunten gezien voor het vervolg, maar blijf het enigszins teleurstellend vinden gezien dit zeer belangrijke jaar.
Laatste punt: de sfeer, het is echt tijd voor meer variatie van liedjes en nieuw elan. Vind het vaak Cambuur onwaardig
Citaat van: denistel op augustus 06, 2022, 23:53:40
smit en paulissen 1e helft kapot gemaakt
paulissen ook weer gewisseld pff die hoort
gewoon op het middenveld ipv jacobs .
2e helft wel 3 a 4 100% kansen gehad naar
je maakt zie niet.
moeten zeker nog 4 spelers bij anders wordt het kkd komend sieozen
he denistel als jij dit al hier neerzet.
De MEESTER zelf.
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
Je hebt wel heel veel woorden nodig he om je gelijk te willen halen. Je kunt nog zoveel slagroom op een drol spuiten. Uiteindelijk blijft het een drol. Verloren van een directe concurrent. Een dramatische avond. Punt.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2022, 09:09:18
Je hebt wel heel veel woorden nodig he om je gelijk te willen halen. Je kunt nog zoveel slagroom op een drol spuiten. Uiteindelijk blijft het een drol. Verloren van een directe concurrent. Een dramatische avond. Punt.
haha geweldig doe er dan ook nog een vruchtje op.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2022, 09:09:18
Je hebt wel heel veel woorden nodig he om je gelijk te willen halen. Je kunt nog zoveel slagroom op een drol spuiten. Uiteindelijk blijft het een drol. Verloren van een directe concurrent. Een dramatische avond. Punt.
Inderdaad verliezen van een directe concurrent is niet goed, maar om ons nu te vergelijken met een bult stront is cambuur supporter onwaardig lijkt mij. Hopelijk krijgt Henk zijn realiteitszin weer bij elkaar en haalt Foeke in iedergeval nog 1 centrale verdediger om orde op zaken te stellen achterin.
Citaat van: Vlampiep op augustus 07, 2022, 09:26:24
Inderdaad verliezen van een directe concurrent is niet goed, maar om ons nu te vergelijken met een bult stront is cambuur supporter onwaardig lijkt mij. Hopelijk krijgt Henk zijn realiteitszin weer bij elkaar en haalt Foeke in iedergeval nog 1 centrale verdediger om orde op zaken te stellen achterin.
Centraal achterin is niet nodig ,Tol en Bergsma is een prima duo met op de bank Mac-Intosch en Smand ook prima, wat wel nodig is een rechtsback en een buiten en een middenvelder die de boel op sleeptouw kan nemen.
Tol???? Hou toch op man. Grootste suurt vd selectie.
Citaat van: Vlampiep op augustus 07, 2022, 09:26:24
Inderdaad verliezen van een directe concurrent is niet goed, maar om ons nu te vergelijken met een bult stront is cambuur supporter onwaardig lijkt mij. Hopelijk krijgt Henk zijn realiteitszin weer bij elkaar en haalt Foeke in iedergeval nog 1 centrale verdediger om orde op zaken te stellen achterin.
Er komt geen cv Vlampiep. Daar is men helemaal niet naar op zoek. Even wat beter inlezen.
3.5 - @SCCambuurLwd
are the first team since PSV in 2016 to have at least 3.5 Expected Goals in an Eredivisie game without scoring a single goal. Unbelievable.
Mijn analyse :
Aanval
Duidelijk was dat de TS een verkeerde opstelling had om te beginnen.
Paulissen en Smit op de buitens is naar mijn idee een noodgreep die geheel verkeerd uitpakte.
Tweede helft met Sambssa en Balk stond dit beter ... ook Boere erbij pakte goed uit.
Marco Balk : Gaf wat pit, flair en creativiteit voorin.
Middenveld
Drie middenvelders waarvan twee gister weer niet presteerden : Maulun en Jacobs.
Maulun en Jacobs zitten al tijden in een vormdip/mentale dip ...
Het is overduidelijk dat Henk, vooral Jacobs vertrouwen blijft geven.
Vraag is hoe lang je dit kan blijven doen ..
Verdediging
Bangura is sterk, snelheid en opkomend prima. Maar je ziet op verdedigend vlak weinig vooruitgang.
Veel overtredingen monden van hem uit, in een stilstaand moment voor onze goal.
Gister ook weer weinig rust aan de bal.
Smand deed het prima, alleen is het tempo nog veel te laag. Net als met Tol.
Een wat snellere opbouw (wat wel gebeurde in de tweede helft) doet het spel veel goeds.
Achterhoede mist duidelijk ervaring, kwaliteit, tempo en durf ... maar dat is bekend.
Leon Bergsma oogde gister wel prima : Vooruit voetballend, durft in te dribbelen etc.
Algemeen
Zelf vind ik dat de TS nog steeds aan oude vastigheden vasthoud.
Het voetbal waar we de afgelopen drie jaar op zijn getrakteerd is er sporadisch nog.
Sinds het vertrek van Muhren kunnen we het punt vooruit voetbal niet meer goed spelen.
Al tijden zien we dat Maulun en Jacobs niet meer brengen wat er nodig is.
Doordat beide continue diep weg staan, staat Hoedemakers continue er alleen voor.
We hebben hier aansluitend niet een beste verdediging achter staan.
Ik denk dat cambuur met een echte 10 moet gaan voetballen en twee verdedigende middenvelders.
Het huidige systeem is veel te kwetsbaar en niet meer op te brengen met de huidige selectie.
Logische analyses,maar schoppen we er gister gewoon 4 in dan was het grotendeels prima geweest...
Citaat van: Eewal op augustus 07, 2022, 11:08:11
Logische analyses,maar schoppen we er gister gewoon 4 in dan was het grotendeels prima geweest...
Hoe dan. Al hadden we nog 2 uur gevoetbald dan kregen we hem er nog niet in. Zat geen enkel idee meer achter.
Citaat van: oscarsielstra op augustus 07, 2022, 11:03:12
Mijn analyse :
Marco Balk :
:_schater
Daar ging het mis, must oek geen supporters opstellen. Met Remco was het beter geweest 8)
Citaat van: oscarsielstra op augustus 07, 2022, 11:03:12
Mijn analyse :
Aanval
Duidelijk was dat de TS een verkeerde opstelling had om te beginnen.
Paulissen en Smit op de buitens is naar mijn idee een noodgreep die geheel verkeerd uitpakte.
Tweede helft met Sambssa en Balk stond dit beter ... ook Boere erbij pakte goed uit.
Marco Balk : Gaf wat pit, flair en creativiteit voorin.
Middenveld
Drie middenvelders waarvan twee gister weer niet presteerden : Maulun en Jacobs.
Maulun en Jacobs zitten al tijden in een vormdip/mentale dip ...
Het is overduidelijk dat Henk, vooral Jacobs vertrouwen blijft geven.
Vraag is hoe lang je dit kan blijven doen ..
Verdediging
Bangura is sterk, snelheid en opkomend prima. Maar je ziet op verdedigend vlak weinig vooruitgang.
Veel overtredingen monden van hem uit, in een stilstaand moment voor onze goal.
Gister ook weer weinig rust aan de bal.
Smand deed het prima, alleen is het tempo nog veel te laag. Net als met Tol.
Een wat snellere opbouw (wat wel gebeurde in de tweede helft) doet het spel veel goeds.
Achterhoede mist duidelijk ervaring, kwaliteit, tempo en durf ... maar dat is bekend.
Leon Bergsma oogde gister wel prima : Vooruit voetballend, durft in te dribbelen etc.
Algemeen
Zelf vind ik dat de TS nog steeds aan oude vastigheden vasthoud.
Het voetbal waar we de afgelopen drie jaar op zijn getrakteerd is er sporadisch nog.
Sinds het vertrek van Muhren kunnen we het punt vooruit voetbal niet meer goed spelen.
Al tijden zien we dat Maulun en Jacobs niet meer brengen wat er nodig is.
Doordat beide continue diep weg staan, staat Hoedemakers continue er alleen voor.
We hebben hier aansluitend niet een beste verdediging achter staan.
Ik denk dat cambuur met een echte 10 moet gaan voetballen en twee verdedigende middenvelders.
Het huidige systeem is veel te kwetsbaar en niet meer op te brengen met de huidige selectie.
prima en realistisch verhaal.
spelers op hun positie gebruiken is zo belangrijk, jammer dat dit zo uitpakt zoals gister.
de uitslag is ook echt niet de juiste, jacobs MOET 3 maken, uldrikis MOET 2 maken, balk 1 niet te missen kans, paulissen eveneens, hoedemakers......ga zo maar door.
zodra de selectie klaar is komt het ook echt wel goed, helaas is dat niet vanaf de start van de competitie.
balk doet t leuk, jacobs blijft staan want henk wacht op zijn doelpunten, smit staat verkeerd en moet gewoon de sub zijn van uldrikis, vd water komt er aan.
op naar de volgende, we zijn gelukkig af van dat linkerrijtje-image.
Citaat van: J.v.G. op augustus 07, 2022, 09:33:25
Centraal achterin is niet nodig ,Tol en Bergsma is een prima duo met op de bank Mac-Intosch en Smand ook prima, wat wel nodig is een rechtsback en een buiten en een middenvelder die de boel op sleeptouw kan nemen.
dus Diemers?
Ik denk dat Jacobs wel 6 kansen om zeep heeft geholpen waarvan 3 hele grote en dan de rest nog. Dat was erg frustrerend moet ik zeggen :|
Wat Mac-intosch en Schouten altijd deden en wat Tol en Smand niet durven: het middenveld indribbelen waardoor tegenstanders moeten kiezen en er ergens een mannetje vrij komt.
Heb ik in de tweede helft als enige de handsbal van Nieuwpoort gezien?
Citaat van: J.v.G. op augustus 07, 2022, 11:39:29
Heb ik in de tweede helft als enige de handsbal van Nieuwpoort gezien?
Nee hoor.
Schijnt zelfs dat ze het op Espn ook hebben laten zien.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 07, 2022, 11:34:38
Wat Mac-intosch en Schouten altijd deden en wat Tol en Smand niet durven: het middenveld indribbelen waardoor tegenstanders moeten kiezen en er ergens een mannetje vrij komt.
Beste jongen die Smand en prachtig voor hem dat ie een contract heeft maar die heeft echt geen eredivisie niveau. Net als Tol.
Citaat van: Specuveter op augustus 07, 2022, 11:53:45
Nee hoor.
Schijnt zelfs dat ze het op Espn ook hebben laten zien.
ja dat klopt idd en was idd een handsbal waardoor de bal werd tegen gehouden. Bas Naaihuis was var. ?
Citaat van: wiekie1969 op augustus 07, 2022, 12:08:49
Beste jongen die Smand en prachtig voor hem dat ie een contract heeft maar die heeft echt geen eredivisie niveau. Net als Tol.
smand moet ook in 1 x de eredivisie in he. Die jongen word erg snel gebracht.Ik had al in de voorbereiding gezien dat ie alles op safe speelde in een te traag tempo, tol had ik al eerder genoemd. Dat ie niet medogenloos is. Hij is hier nu een jaar maar gaat nog steeds als een pussy de duels in.
Door andere verplichtingen geen seconde van de wedstrijd gezien, dus daar geen mening over van mij. Maar dit is wel extreem zuur:
(https://pbs.twimg.com/media/FZgJqw4WQAEnf9B?format=jpg&name=medium)
Citaat van: Collingwood op augustus 07, 2022, 12:41:52
Door andere verplichtingen geen seconde van de wedstrijd gezien, dus daar geen mening over van mij. Maar dit is wel extreem zuur:
(https://pbs.twimg.com/media/FZgJqw4WQAEnf9B?format=jpg&name=medium)
heeft met kwaliteit te maken...missen we gewoon.
Citaat van: sunderland op augustus 07, 2022, 12:31:34
smand moet ook in 1 x de eredivisie in he. Die jongen word erg snel gebracht.Ik had al in de voorbereiding gezien dat ie alles op safe speelde in een te traag tempo, tol had ik al eerder genoemd. Dat ie niet medogenloos is. Hij is hier nu een jaar maar gaat nog steeds als een pussy de duels in.
Jum wete het natuurlijk beter dan Henk en zien mannen.
Citaat van: J.v.G. op augustus 07, 2022, 12:46:01
Jum wete het natuurlijk beter dan Henk en zien mannen.
dat ziet iedereen.. behalve de staf, want je wil je jongens die je wel hebt niet tegenvallen.
velen kunnen wel zeggen het zeiken en zeuren is weer begonnen
e we waren veel beter en meer kansen ,klopt allemaal maar je
speelt tegen de zwakste ploeg uit de ere div lijkt mij dus de komende
weken krijg je het alleen maar moeilijker.
ik kijk ook naar hoe je speelt en wat de opstelling is de ts het gewoon
een grote fout maakt door een spits en een middenvelder op de buiten
te zetten. waarom balk en sambissa niet in de basis?
Verder Paulissen wisseld terwijl ik hem liever op middenveld
zie dan Jacobs maar dat zien ze ook anders.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2022, 08:43:52
he denistel als jij dit al hier neerzet.
De MEESTER zelf.
misschien hard maar zo is het wel toch
Citaat van: Chipke op augustus 06, 2022, 21:52:11
Was te verwachten. Al die negatieve mannetjes die nu hun gelijk komen halen. Puur baserend op de uitslag.
Voorafgaand aan de wedstrijd: we zouden geen kansen krijgen, we zouden verdedigend compleet in de luren worden gelegd. Geen van alles is gebeurd. Ja je krijgt twee goals tegen, maar dat komt puur door twee persoonlijke fouten. Paulissen moet gewoon met zijn man mee lopen en Maulun moet die bal vooruit koppen. Verder zijn we geen moment in de problemen geweest.
Ik ben juist positief verrast. Niet door de eerste helft. Die was inderdaad slecht. Wel op basis van de tweede helft. Je cre?ert zoveel kansen dat je ze deze pot gewoon met 5 of 6-2 moet winnen. Het zegt wel wat dat je tegen zo?n verdedigend elftal zoveel creeert. Dan heb je het gewoon goed gedaan. Excelsior is degradatiekandidaat nummer ??n. Die gaan heel weinig punten pakken. Dat kun je aan alles zien.
Vind het zo triest dat ik dan om mij heen hoor ?volgend jaar weer lekker naar Telstar? of ?Wen er maar aan, dit is Keuken Kampioen Divisie waardig?.
Echt, zoek lekker een ander elftal, maar blijf ver weg van onze mooie club. Als je voor de prijzen wil spelen, ga je de Afsluitdijk maar over. Het is bij ons niet altijd fantastisch. Qua spel niet, maar zeker qua resultaat niet. Aan dat negatieve geblaat hebben we niks. Nu is het tijd om finaal achter de club te gaan staan. Laten we rust prediken en volgende week volle bak gas geven!
gelijk halen??? we mutte eens voor uit kijken en niet in spelers blijven hangen die
al tijden niet brengen wat ze wel hebben gebracht.we hebben de selectie gewoon
niet of nog niet op orde en dat heeft je gister 3 pt gekost kostbare punten.
nu utrecht sittard uit dan az thuis en ajax uit denk jij dat we daar punten tegen
gaan pakken met dit team? en ik bene r al 52 jaar en blijf ook gewoon hoor
maar ik wil ook komend seizoen weer in de ere divisie spelen
Je kunt wel roepen dat alles goed komt maar de doorgewinterde supporter is ook niet gek. We zien teveel dingetjes die de alarmbellen doen laten rinkelen.
Dat de selectie niet op orde is klopt en dat was een groot probleem als de transferperiode afgesloten zou zijn. Maar reken maar dat het nog een gekke drie weken gaan worden met veel verschuivingen.
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 06, 2022, 22:39:18
En als je positief bent krijg je de dikke vinger? gezellig hier.
Ik zie om eerlijk te zijn geen enkele reden om positief te zijn.
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 16:18:13
Ik zie om eerlijk te zijn geen enkele reden om positief te zijn.
Ik heb toch goede combinaties gezien. Die enorme kans voor Paulissen vlak naar de eerste goal kwam uit goed combinatievoetbal. Tempo moet verder omhoog maar er wordt iig gevoetbald. Als ik een seizoen lang naar een Excelsior moet kijken die alleen maar in de kont hangt was ik ook niet blij geworden.
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 16:18:13
Ik zie om eerlijk te zijn geen enkele reden om positief te zijn.
zo zit het Skolten ik heb geen lichtpuntje gezien.
Smit heeft een geweldige voorbereiding gehad dus opstellen nee Henk niet doen.
Smit is een spits.
Alleen Mees was een lichtpuntje..
De rest was slap en slecht, tegen een elftal waarvan niemand verder gaat verliezen behalve wij.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2022, 16:49:57
zo zit het Skolten ik heb geen lichtpuntje gezien.
Smit heeft een geweldige voorbereiding gehad dus opstellen nee Henk niet doen.
Smit is een spits.
Dan moeten jullie toch echt eens beter gaan kijken.
Normaal scoor je 3-4 x en dat gaat ook echt wel weer gebeuren. Voor eerst sinds 2016 dat een team met expected goals van 3.5 er geen maakt.
Daarnaast viel Bergsma prima is, viel Balk mij niet tegen en ook Boere niet. Jacobs speelde alweer veel meer zoals we hen kennen en vd water moet er nog bijkomen.
Maar sommige willen gewoon graag negatief zijn. Nou lekker blijven doen, maar hoop dat je inziet dat dat geklaag nergens toe gaat leiden. We hebben nog steeds de 16e begroting en zullen dus gewoon creatief moeten zijn en dat zal de komende weken zeker ook nog gaan gebeuren.
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 07, 2022, 16:56:01
Dan moeten jullie toch echt eens beter gaan kijken.
Normaal scoor je 3-4 x en dat gaat ook echt wel weer gebeuren. Voor eerst sinds 2016 dat een team met expected goals van 3.5 er geen maakt.
Daarnaast viel Bergsma prima is, viel Balk mij niet tegen en ook Boere niet. Jacobs speelde alweer veel meer zoals we hen kennen en vd water moet er nog bijkomen.
Maar sommige willen gewoon graag negatief zijn. Nou lekker blijven doen, maar hoop dat je inziet dat dat geklaag nergens toe gaat leiden. We hebben nog steeds de 16e begroting en zullen dus gewoon creatief moeten zijn en dat zal de komende weken zeker ook nog gaan gebeuren.
hahahaha....als als als ..komt wel weer , 16de begroting bla bla bla .... negatief zijn.....we speelden tegen de aller slechtste club in de eredivisie, en als je dan al niet een goal maakt en de nul kan houden, nou dan word het een lastig verhaal....deze moest je winnen en nu is het constant achter de feiten aan lopen..
Citaat van: Jandehulk op augustus 07, 2022, 17:00:50
hahahaha....als als als ..komt wel weer , 16de begroting bla bla bla .... negatief zijn.....we speelden tegen de aller slechtste club in de eredivisie, en als je dan al niet een goal maakt en de nul kan houden, nou dan word het een lastig verhaal....deze moest je winnen en nu is het constant achter de feiten aan lopen..
Dat zeiden clubs als Twente vorig jaar ook over ons.
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 07, 2022, 16:56:01
Dan moeten jullie toch echt eens beter gaan kijken.
Normaal scoor je 3-4 x en dat gaat ook echt wel weer gebeuren. Voor eerst sinds 2016 dat een team met expected goals van 3.5 er geen maakt.
Daarnaast viel Bergsma prima is, viel Balk mij niet tegen en ook Boere niet. Jacobs speelde alweer veel meer zoals we hen kennen en vd water moet er nog bijkomen.
Maar sommige willen gewoon graag negatief zijn. Nou lekker blijven doen, maar hoop dat je inziet dat dat geklaag nergens toe gaat leiden. We hebben nog steeds de 16e begroting en zullen dus gewoon creatief moeten zijn en dat zal de komende weken zeker ook nog gaan gebeuren.
Gisteren was qua uitslag niet goed, maar het spel was wel heel behoorlijk. Veel kansen gecre?erd bv. Ik zou het zorgwekkender vinden als we kansloos eraf waren gegaan
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 16:18:13
Ik zie om eerlijk te zijn geen enkele reden om positief te zijn.
dat was al bekend.
Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2022, 17:25:31
Gisteren was qua uitslag niet goed, maar het spel was wel heel behoorlijk. Veel kansen gecre?erd bv. Ik zou het zorgwekkender vinden als we kansloos eraf waren gegaan
1e helft was toch niet best of wel en er werd niet ingegrepen, allemaal veel
te lief lui mogen elkaar ook wel eens aanpakken toch.
was 1 aanval toen gaf paulissen een veel te harde bal op bangura
en die geeft em in het terug lopen een high five man man daar ja
ik echt niet tegen
Citaat van: moodygrunn op augustus 07, 2022, 17:25:31
Gisteren was qua uitslag niet goed, maar het spel was wel heel behoorlijk. Veel kansen gecre?erd bv. Ik zou het zorgwekkender vinden als we kansloos eraf waren gegaan
Die kansen werden gecreeerd nadat de boel maar weer werd omgegooid. Zoals we bijna al 3/4 jaar doen. Eind vorige competitie hadden we nog een opleving maar die ingeslagen weg gaat Henk niet volgen.
Kortom maar weer terug naar de tekentafel, Milan Smit eruit, Paulissen zal wel weer worden geslachtofferd, komend weekend staan er plots wel buitenspelers en dan zul je zien dat we er niet aan te pas komen tegen een veel beter Utrecht. Jammer, maar zo zal het wel gaan.
Citaat van: De Gast op augustus 07, 2022, 17:59:40
Die kansen werden gecreeerd nadat de boel maar weer werd omgegooid. Zoals we bijna al 3/4 jaar doen. Eind vorige competitie hadden we nog een opleving maar die ingeslagen weg gaat Henk niet volgen.
Kortom maar weer terug naar de tekentafel, Milan Smit eruit, Paulissen zal wel weer worden geslachtofferd, komend weekend staan er plots wel buitenspelers en dan zul je zien dat we er niet aan te pas komen tegen een veel beter Utrecht. Jammer, maar zo zal het wel gaan.
Eerste helft ook al een paar beste kansen. Paulissen had hem zeker moeten maken en Jacobs had ook wel anders gekund
Vroeg me af of ik in Amsterdam of in Leeuwarden was gisteravond. Wat een jankpubliek hebben we toch met dat fluitconcert op het einde...
Citaat van: Inferno-058 op augustus 07, 2022, 18:24:03
Vroeg me af of ik in Amsterdam of in Leeuwarden was gisteravond. Wat een jankpubliek hebben we toch met dat fluitconcert op het einde...
ow jij liep de polonaise zeker ?..
Citaat van: Jandehulk op augustus 07, 2022, 18:31:40
ow jij liep de polonaise zeker ?..
haha geweldig je hebt van die mensen?..
Citaat van: Jandehulk op augustus 07, 2022, 18:31:40
ow jij liep de polonaise zeker ?..
Ja man, tuurlijk. Wat denk je zelf?
Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2022, 18:49:22
haha geweldig je hebt van die mensen?..
je staat ook naast jan zeker op noord.
jullie analyseren dr maar een end op los, feiten liegen niet.
alsof hier allemaal marciano vinkjes zitten man.
75% balbezit, 30 kansen, 10 uitgespeelde kansen (aldus h de jong) maar er gaat niet 1 in.....als je negatief ingesteld bent zeg je "seizoen is voorbij", positief ingesteld zeg je "ik hoop dat we iedere wedstrijd deze statistieken hebben !
helaas hebben we een lastig programma dus dit gejank blijft hier voorlopig nog wel.
Citaat van: okkele op augustus 07, 2022, 21:33:21
jullie analyseren dr maar een end op los, feiten liegen niet.
alsof hier allemaal marciano vinkjes zitten man.
75% balbezit, 30 kansen, 10 uitgespeelde kansen (aldus h de jong) maar er gaat niet 1 in.....als je negatief ingesteld bent zeg je "seizoen is voorbij", positief ingesteld zeg je "ik hoop dat we iedere wedstrijd deze statistieken hebben !
helaas hebben we een lastig programma dus dit gejank blijft hier voorlopig nog wel.
leuk hoor, al die "feiten"...ik heb liever punten !!..
Citaat van: okkele op augustus 07, 2022, 17:27:38
dat was al bekend.
Dus jij bent tevreden met hoe we het hebben gedaan? Stop eerst maar eens met liegen tegen jezelf. Dus volgens jou hebben we dus ook geen versterkingen nodig als het zo positief was?
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2022, 23:09:04
Dus jij bent tevreden met hoe we het hebben gedaan? Stop eerst maar eens met liegen tegen jezelf. Dus volgens jou hebben we dus ook geen versterkingen nodig als het zo positief was?
Dus jij bent tevreden met hoe we het hebben gedaan? waar baseer je dit op?
Dus volgens jou hebben we dus ook geen versterkingen nodig als het zo positief was? waar baseer je dit op?
hoe kan je nou tevreden zijn met een onterechte uitslag?
dat de selectie niet op tijd klaar is?
ik zeg ook ZEKER nergens dat er geen versterkingen nodig zijn!
je cre?ert gewoon een discussie gebaseerd op niks om maar in de negatieve sfeer te kunnen blijven.
het is niet anders dan alle andere seizoenen waar een club als cambuur als laatste aan de beurt is om de selectie af te ronden.
Citaat van: Inferno-058 op augustus 07, 2022, 18:24:03
Vroeg me af of ik in Amsterdam of in Leeuwarden was gisteravond. Wat een jankpubliek hebben we toch met dat fluitconcert op het einde...
Het is allemaal veel te lief. Stonden mensen te juichen toen we een corner kregen bij de stand 0-2. In de jaren 80 was deze wedstrijd gestaakt. Was de harde kern het veld opgelopen. Zo ging dat vroeger. Het huidige elftal heeft nul uitstraling en mist leiders. Niemand scheld elkaar verrot. Heel jammer.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2022, 09:05:14
Het is allemaal veel te lief. Stonden mensen te juichen toen we een corner kregen bij de stand 0-2. In de jaren 80 was deze wedstrijd gestaakt. Was de harde kern het veld opgelopen. Zo ging dat vroeger. Het huidige elftal heeft nul uitstraling en mist leiders. Niemand scheld elkaar verrot. Heel jammer.
Op basis daarvan zou je een Letschert dus wel kunnen gebruiken.
Citaat van: De Gast op augustus 07, 2022, 17:59:40
Die kansen werden gecreeerd nadat de boel maar weer werd omgegooid. Zoals we bijna al 3/4 jaar doen. Eind vorige competitie hadden we nog een opleving maar die ingeslagen weg gaat Henk niet volgen.
Kortom maar weer terug naar de tekentafel, Milan Smit eruit, Paulissen zal wel weer worden geslachtofferd, komend weekend staan er plots wel buitenspelers en dan zul je zien dat we er niet aan te pas komen tegen een veel beter Utrecht. Jammer, maar zo zal het wel gaan.
Het heeft allemaal met een gebrek aan kwaliteit te maken. Het imago vd club is momenteel belangrijker. Unibet, gelul over Cambuur 2.0 en een gouden toekomst.
Ik heb liever een elftal met kwaliteit dat zich handhaaft.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2022, 09:09:33
Het heeft allemaal met een gebrek aan kwaliteit te maken. Het imago vd club is momenteel belangrijker. Unibet, gelul over Cambuur 2.0 en een gouden toekomst.
Ik heb liever een elftal met kwaliteit dat zich handhaaft.
Je denkt dat een slecht elftal goed is voor het imago van de club?
Citaat van: Inferno-058 op augustus 07, 2022, 18:24:03
Vroeg me af of ik in Amsterdam of in Leeuwarden was gisteravond. Wat een jankpubliek hebben we toch met dat fluitconcert op het einde...
Snap ik ook geen snars van. Het resultaat is dan wel zeer teleurstellend maar het team heeft er alles aan gedaan om te winnen. Als je bij zo'n wedstrijd al gaat fluiten dan gaat het nog een lang seizoen worden. Deze wedstrijd was zoveel beter dan die wedstrijden onder Hake of Dijkhuizen.
Mischien zijn we wat (te) verwend geraakt??
Citaat van: papier op augustus 08, 2022, 09:22:49
Snap ik ook geen snars van. Het resultaat is dan wel zeer teleurstellend maar het team heeft er alles aan gedaan om te winnen. Als je bij zo'n wedstrijd al gaat fluiten dan gaat het nog een lang seizoen worden. Deze wedstrijd was zoveel beter dan die wedstrijden onder Hake of Dijkhuizen.
Maar dat moet je wel willen zien. Als je glas half leeg is ben je snel geneigd tot fluiten
Citaat van: papier op augustus 08, 2022, 09:22:49
Snap ik ook geen snars van. Het resultaat is dan wel zeer teleurstellend maar het team heeft er alles aan gedaan om te winnen. Als je bij zo'n wedstrijd al gaat fluiten dan gaat het nog een lang seizoen worden. Deze wedstrijd was zoveel beter dan die wedstrijden onder Hake of Dijkhuizen.
dan blijf jij dus op middenmoter eerste div nivo hangen. Als je zo denkt is het al snel goed. We speelden tegen de zwakste broeder uit de eredivisie en verloren met 0-2. Fluiten doe ik ook niet aan maar even laten merken dat het zo niet goedkomt mag ook wel
Citaat van: hobbes op augustus 08, 2022, 09:17:42
Je denkt dat een slecht elftal goed is voor het imago van de club?
De randzaken zijn momenteel belangrijker dan de kwaliteit op het veld. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Heb het idee dat de directie kennelijk denkt dat we er met de huidige selectie in zullen blijven. Er is niet doorgeselecteerd. Vind dat er sprake is van gemakzucht, zowel binnen als buiten de club. Het is allemaal veel te lief, ook in het veld. Maar dat is mijn mening.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2022, 10:16:53
De randzaken zijn momenteel belangrijker dan de kwaliteit op het veld. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Heb het idee dat de directie kennelijk denkt dat we er met de huidige selectie in zullen blijven. Er is niet doorgeselecteerd. Vind dat er sprake is van gemakzucht, zowel binnen als buiten de club. Het is allemaal veel te lief, ook in het veld. Maar dat is mijn mening.
daar heb je ook wel gelijk in. Ik heb wel dezelfde mening waar wacht ook nog even af tot half september. Dan kun je alles veel beter overzien en heb je 6 of 7 wedstrijden gespeeld en kan de vlag er weer heel anders voorstaan. Resultaten en beleving gaan vaak samen
Citaat van: sunderland op augustus 08, 2022, 10:01:32
dan blijf jij dus op middenmoter eerste div nivo hangen. Als je zo denkt is het al snel goed. We speelden tegen de zwakste broeder uit de eredivisie en verloren met 0-2. Fluiten doe ik ook niet aan maar even laten merken dat het zo niet goedkomt mag ook wel
Wat een onzin. Ik kijk graag naar de dingen die goed gaan, maar dat betekent niet dat het niet beter kan. En ja ik zie liever een leuke wedstrijd met aanvallend voetbal (xg 3.5) dan een saaie 1-0 met een xg van 0.3. Omdat ik er van overtuigd ben dat je op een positieve manier verder kan komen. Maar dat zullen een aantal teletekstsupporters hier wel niet snappen.
Citaat van: papier op augustus 08, 2022, 09:22:49
Snap ik ook geen snars van. Het resultaat is dan wel zeer teleurstellend maar het team heeft er alles aan gedaan om te winnen. Als je bij zo'n wedstrijd al gaat fluiten dan gaat het nog een lang seizoen worden. Deze wedstrijd was zoveel beter dan die wedstrijden onder Hake of Dijkhuizen.
_O_
Citaat van: papier op augustus 08, 2022, 10:26:34
Wat een onzin. Ik kijk graag naar de dingen die goed gaan, maar dat betekent niet dat het niet beter kan. En ja ik zie liever een leuke wedstrijd met aanvallend voetbal (xg 3.5) dan een saaie 1-0 met een xg van 0.3. Omdat ik er van overtuigd ben dat je op een positieve manier verder kan komen. Maar dat zullen een aantal teletekstsupporters hier wel niet snappen.
Ik normaal ook maar dit seizoen moeten we er hoe dan ook in blijven, in dat opzicht is het gewoon het belangrijkste seizoen ooit. En als je dan thuis verliest van verreweg de zwakste ploeg van de hele competitie dan word t er allemaal niet gemakkelijker op. De komende 5 wedstrijden worden veel moeilijker om punten te gaan halen
Citaat van: justremco op augustus 08, 2022, 12:20:06
Ik normaal ook maar dit seizoen moeten we er hoe dan ook in blijven, in dat opzicht is het gewoon het belangrijkste seizoen ooit. En als je dan thuis verliest van verreweg de zwakste ploeg van de hele competitie dan word t er allemaal niet gemakkelijker op. De komende 5 wedstrijden worden veel moeilijker om punten te gaan halen
Ik baal ook ontzettend hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar als we 0 kansen hadden gehad, lekker wachten op Excelsior en met 0-0 naar huis gaan was dit forum ook (terecht) te klein geweest. Laten we eerst nog maar die wedstrijden afwachten en de transferperiode, want dat er nog wat bij moet voorin dat lijkt me wel helder.
Ze hebben er alles aan gedaan en de meest fantastische kansen om zeep geholpen. In mijn beleving een weerspiegeling van de gang van zaken deze zomer en de laatste 3/4 jaar en niet van een elftal dat lekker op de rit staat.