Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Collingwood op juni 22, 2021, 17:02:22

Titel: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op juni 22, 2021, 17:02:22
Derde aanwinst: Tom Boere voor twee seizoenen geel-blauw

SC Cambuur heeft opnieuw toegeslagen op de transfermarkt. Na Marco Tol en Sam Hendriks komt ook Tom Boere de trotse kampioen van de Keuken Kampioen Divisie versterken. De spits heeft een contract getekend voor de duur van twee seizoenen.

Boere (28) komt transfervrij over van het Duitse SV Meppen, waar hij het afgelopen half jaar tot 19 optredens kwam en daarin twee keer het net wist te vinden. In het verleden droeg hij daarnaast het shirt van AFC Ajax (jeugd), KAA Gent, FC Eindhoven, FC Oss en FC Twente. Bij die laatste club speelde hij in het seizoen 2017/2018 ook al in de Eredivisie en daar was hij betrokken bij tien Twentse treffers.

Technisch manager Foeke Booy over de nieuwe spits van SC Cambuur: "Tom is een complete spits met al behoorlijk wat ervaring in binnen- en buitenland. Met de wetenschap dat er weer iets moet ontstaan hebben we met het aantrekken van Tom Boere en Sam Hendriks in ieder geval twee echte spitsen in huis gehaald."

Welkom bij de club en laat ons juichen, Tom!

https://cambuur.nl/nieuws/derde-aanwinst-tom-boere-voor-twee-seizoenen-geel-blauw/
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: fred op juni 22, 2021, 17:05:56
Hij kon niet overtuigen bij een Duitse 3e divisionist maar wel goed genoeg voor de Eredivisie. Volgens mij heb ik iets gemist.
Vertrouwen in onze TD, we laten ons verrassen en zien na een maand of 3 wel weer.

Succes Boere  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bens op juni 22, 2021, 17:22:10
Welkom bij deze mooie club. Hoewel ik niet kapot ben van Boere, in 19 wedstrijden 2 keer scoren is niet veel. Ik hoop dat ik dat ik het verkeerd heb en ga je ons verrassen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 22, 2021, 17:28:59
Citaat van: Bens op juni 22, 2021, 17:22:10
Welkom bij deze mooie club. Hoewel ik niet kapot ben van Boere, in 19 wedstrijden 2 keer scoren is niet veel. Ik hoop dat ik dat ik het verkeerd heb en ga je ons verrassen.

Welkom Tom, kopieer dit seizoen maar:
https://m.youtube.com/watch?v=wcItkU_I4MU

Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: 666 op juni 22, 2021, 17:29:52
Welkom Boere, maak er maar 10 tegen die boeren  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op juni 22, 2021, 17:55:42
Welkom en succes gewenst hou het op een goaltje of 14
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op juni 22, 2021, 17:59:07
Ben bijna bang om het te zeggen want eigenlijk slaat het (op basis van statistieken etc.) nergens op, maar heb een goed gevoel over Boere bij Cambuur.

In ieder geval welkom!  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: veteraan op juni 22, 2021, 18:09:18
Laat deze man zich bewijzen.
Als hij fysiek sterk genoeg is en bereid is om van Martijn Barto specifiek te leren spitsen op het soort kansen dat dit team creëert dan lukt het.
Voordeel de verwachtingen zijn niet overspannen hoog !
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 18:10:26
Ik lees net dat Boere met sv Meppen zou zijn gedegradeerd dit jaar, maar omdat KFC Uerdingen (de andere Duitse club waar Boere heeft gespeeld) het niet voor elkaar kreeg een licentie te behouden en nu ipv sv Meppen is degradeert. En de andere Duitse club waar hij speelde was turkugucu München (of zoiets), een club opgezet door Turkse immigranten ofzo. En zelfs op zulk triest niveau kon hij praktisch niet scoren. En niet 1 van die clubs vonden hem goed genoeg om m na 1 jaar te behouden! Ja echt een versterking voor ons 8P
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op juni 22, 2021, 18:19:14
Welkom Tom en ik wens je heel veel succes bij Cambuur.
En snoei de mondjes maar snel van de negatie personen op Voetbalprimeur.

         TOM |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op juni 22, 2021, 18:19:52
Citaat van: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 18:10:26
Ik lees net dat Boere met sv Meppen zou zijn gedegradeerd dit jaar, maar omdat KFC Uerdingen (de andere Duitse club waar Boere heeft gespeeld) het niet voor elkaar kreeg een licentie te behouden en nu ipv sv Meppen is degradeert. En de andere Duitse club waar hij speelde was turkugucu München (of zoiets), een club opgezet door Turkse immigranten ofzo. En zelfs op zulk triest niveau kon hij praktisch niet scoren. En niet 1 van die clubs vonden hem goed genoeg om m na 1 jaar te behouden! Ja echt een versterking voor ons 8P
So, Dou bist weer op dien oude nivo.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op juni 22, 2021, 18:20:25
Succes Tom , je gaat het maken hier.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 22, 2021, 18:42:54
Zelfs Skolten is overtuigd..... nou dan kan ik ook niet achterblijven !!! Welkom bij de allermooiste club Boere, en maak er een mooie tijd van  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Galdiano op juni 22, 2021, 18:58:13
Hebben we creatievelingen in ons midden om een song voor hem te bedenken.
Boere boere lijkt me niet gepast.  :devil

Heb er wel een goed gevoel bij. Die gaat er samen met Hendriks echt wel wat maken met goede aanvoer.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Scc4-ever op juni 22, 2021, 19:59:56
Citaat van: Galdiano op juni 22, 2021, 18:58:13
Hebben we creatievelingen in ons midden om een song voor hem te bedenken.
Boere boere lijkt me niet gepast.  :devil

Heb er wel een goed gevoel bij. Die gaat er samen met Hendriks echt wel wat maken met goede aanvoer.
jawel joh gewoon boeruhhh Boeruhhh :insane :P :devil
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Scc4-ever op juni 22, 2021, 20:00:39
Welkom Tom en veel succes  |:) .
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 20:37:59
Citaat van: sunderland op juni 22, 2021, 18:19:52
So, Dou bist weer op dien oude nivo.
Wat klopt er dan niet aan wat ik zeg? Vind jij dat er dan wel positief uitzien?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 20:40:12
Citaat van: sunderland op juni 22, 2021, 18:19:52
So, Dou bist weer op dien oude nivo.
Natuurlijk hoop ik dat hij het hartstikke goed doet, maar je moet toch toegeven dat dit niet echt positief is.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 20:48:24
Citaat van: Scc4-ever op juni 22, 2021, 19:59:56
jawel joh gewoon boeruhhh Boeruhhh :insane :P :devil
Lol, zijn we zover afgegleden? Nee geen optie, maar dat snapt iedereen gelukkig.  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 20:55:47
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 22, 2021, 18:42:54
Zelfs Skolten is overtuigd..... nou dan kan ik ook niet achterblijven !!! Welkom bij de allermooiste club Boere, en maak er een mooie tijd van  |:)
Laten we hopen dat hij hier laat zien dat hij de spits is die we willen. Wat dat betreft zijn we wel een club die dat weer uit m zouden kunnen halen, het scoren en het plezier met de juiste mensen om hem heen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Destroyer op juni 22, 2021, 21:04:20
Citaat van: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 18:10:26
Ik lees net dat Boere met sv Meppen zou zijn gedegradeerd dit jaar, maar omdat KFC Uerdingen (de andere Duitse club waar Boere heeft gespeeld) het niet voor elkaar kreeg een licentie te behouden en nu ipv sv Meppen is degradeert. En de andere Duitse club waar hij speelde was turkugucu München (of zoiets), een club opgezet door Turkse immigranten ofzo. En zelfs op zulk triest niveau kon hij praktisch niet scoren. En niet 1 van die clubs vonden hem goed genoeg om m na 1 jaar te behouden! Ja echt een versterking voor ons 8P

En hoe deed muhren het bij NAC en Sparta meneer Skolten?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 22, 2021, 22:20:25
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2021, 17:59:07
Ben bijna bang om het te zeggen want eigenlijk slaat het (op basis van statistieken etc.) nergens op, maar heb een goed gevoel over Boere bij Cambuur.

In ieder geval welkom!  |:)

Dat heb ik eigenlijk ook wel.
Veel hangt af van hoe je het seizoen begint. Met meteen een paar overwinningen zou de spirit er meteen goed in zitten en dat is zéker goed voor een spits. En dan is Henk natuurlijk dé man om die er in te houden.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op juni 22, 2021, 22:53:35
Citaat van: D.H.Skolten op juni 22, 2021, 20:55:47
Laten we hopen dat hij hier laat zien dat hij de spits is die we willen. Wat dat betreft zijn we wel een club die dat weer uit m zouden kunnen halen, het scoren en het plezier met de juiste mensen om hem heen.
en daar is de nieuwe skolten weer
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Trainert! op juni 22, 2021, 23:03:37
Prima spits voor Cambuur begrippen.
Het budget is helaas laag, en ik snap dat ze ook niet lang willen wachten op bepaalde spelers.

Tevens moet lijfsbehoud wel lukken indien er nog een paar behendige en scorende vleugels bijkomen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: PePe op juni 23, 2021, 00:16:35
Cambuur wil spelers met een krasje halen, en gaat deze oppoetsen. Zie Muhren.
Tom welkom.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: V-man op juni 23, 2021, 01:18:06
Welkom Tom Broere bij de mooiste club van Nederland! (lees universum)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:17:05
Citaat van: Destroyer op juni 22, 2021, 21:04:20
En hoe deed muhren het bij NAC en Sparta meneer Skolten?
Nou niet zo slecht als Boere het deed op het trieste niveau waar hij voor uitkwam.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:20:14
Citaat van: Destroyer op juni 22, 2021, 21:04:20
En hoe deed muhren het bij NAC en Sparta meneer Skolten?
Die clubs zijn tenminste niet halve amateur clubs.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:31:17
Citaat van: Trainert! op juni 22, 2021, 23:03:37
Prima spits voor Cambuur begrippen.
Het budget is helaas laag, en ik snap dat ze ook niet lang willen wachten op bepaalde spelers.

Tevens moet lijfsbehoud wel lukken indien er nog een paar behendige en scorende vleugels bijkomen.
Prima spits voor Cambuur begrippenlijst? Als je een spits die bij 3 clubs in Duitsland heeft gespeelt in 2 jaar die degradatievoetbal spelen om amateur voetbal te ontwijken en zelfs daar niet scoort een aanwinst  vind dan kun je dat toch geen aanwinst noemen voor een club die gepromoveerd is naar de eredivisie? Ben ik dan de enige persoon hier die de waarheid onder ogen durft te komen? Die boeren lachen zich weer kapot  en terecht, armoedig zooitje hier.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Treb op juni 23, 2021, 02:37:40
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:31:17
Als je een spits die bij 3 clubs in Duitsland heeft gespeelt in 2 jaar die degradatievoetbal spelen om amateur voetbal te ontwijken en zelfs daar niet scoort een aanwinst  vind dan kun je dat toch geen aanwinst noemen voor een club die gepromoveerd is naar de eredivisie? Ben ik dan de enige persoon hier die de waarheid onder ogen durft te komen? Die boeren lachen zich weer kapot  en terecht, armoedig zooitje hier.

Misskien must es wat minder azijn bij t ontbijt nimme.

Het is echt een en al negativiteit in zo'n beetje iedere post van jou hier op CO.

Wat een leven man..
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:39:23
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:37:40
Misskien must es wat minder azijn bij t ontbijt nimme.

Het is echt een en al negativiteit in zo'n beetje iedere post van jou hier op CO.

Wat een leven man..
Is niet waar, ik ben een realist, niet iemand die zijn kop in zijn kont steekt om de waarheid niet te zien.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Treb op juni 23, 2021, 02:40:35
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:39:23
Is niet waar, ik ben een realist, niet iemand die zijn kop in zijn kont steekt om de waarheid niet te zien.

Een realistische pessimist.

Glas is bij jou altijd halfleeg.

Maar goed, als je dat zelf niet onder ogen ziet, dan houdt het op hé.

Ben blij dat ik anders in elkaar steek.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:40:48
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:37:40
Misskien must es wat minder azijn bij t ontbijt nimme.

Het is echt een en al negativiteit in zo'n beetje iedere post van jou hier op CO.

Wat een leven man..
Dus jij vind dit DE spits voor Cambuur?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:43:35
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:40:35
Een realistische pessimist.

Glas is bij jou altijd halfleeg.

Maar goed, als je dat zelf niet onder ogen ziet, dan houdt het op hé.

Ben blij dat ik anders in elkaar steek.
Als ik een realistische pessimist ben dan geef je me dus gelijk. Je vindt me dus een realist in deze kwestie. Alleen bevalt het je niet. Dan zijn we het dus met mekaar eens.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Treb op juni 23, 2021, 02:45:25
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:40:48
Dus jij vind dit DE spits voor Cambuur?

Nee. Dat vind ik Mbappe.

Maar die is een beetje duur.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Treb op juni 23, 2021, 02:46:10
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:43:35
Als ik een realistische pessimist ben dan geef je me dus gelijk. Je vindt me dus een realist in deze kwestie. Alleen bevalt het je niet. Dan zijn we het dus met mekaar eens.

Haha nee.. maar je mag er je eigen draai aan geven hoor.

Ik vind jou verschrikkelijk negatief.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:53:23
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:45:25
Nee. Dat vind ik Mbappe.

Maar die is een beetje duur.
Ja erg realistisch
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:54:27
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:46:10
Haha nee.. maar je mag er je eigen draai aan geven hoor.

Ik vind jou verschrikkelijk negatief.
"ik vind" en " je mag" kan ik niks mee.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:56:08
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:46:10
Haha nee.. maar je mag er je eigen draai aan geven hoor.

Ik vind jou verschrikkelijk negatief.
Als Boere naar Eagles of NEC zou gaan dan had iedereen hier ze voor gek verklaard.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Treb op juni 23, 2021, 02:57:16
Ik geef het op.

Welterusten.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 03:01:07
Citaat van: Treb op juni 23, 2021, 02:57:16
Ik geef het op.

Welterusten.
Slaap lekker jongen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Destroyer op juni 23, 2021, 06:32:18
Het is wellicht niet de eerste en meest verwachte keuze maar ik denk dat we die gewoonweg niet hebben. Laat de TS er maar aan werken en het ongelijk hier bewijzen. Wellicht trekken Hendriks en Boere hunzelf omhoog via elkaar.  We zullen zien. Zijn we nu uitgewinkeld qua spitsen?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: justremco op juni 23, 2021, 06:56:46
Tip voor oa Skolten, misschien het interview van Foeke bij de omrop even kijken. Bewezen spitsen kunnen wij niet betalen of kiezen voor andere opties. Had zelf ook wel op wat beters gehoopt maar zolang wij nog geen nieuw stadion hebben zijn de middelen nou eenmaal beperkt.

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1068228-sc-cambuur-pakt-door-en-rond-met-spits-tom-boere
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 23, 2021, 07:07:55
Man man...ik kan echt niet begrijpen hoe je zo negatief in het leven kan staan.

Waarschijnlijk wordt Hendriks gewoon eerste spits en heb je met Boere een vechter achter de hand als het niet lukt.

Ik denk dat die 2 elkaar wel omhoog kunnen trekken en heb er het volste vertrouwen in dat de TS hier een goed duo van maakt wat met een beetje geluk samen rond de 20 goals maakt.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op juni 23, 2021, 07:28:41
Het gaat straks om het totaalplaatje.
We hebben nu 2 spitsen die keihard werken en goede afmakers als de aanvoer in order is. (lMaulun/Paulissen  en Doodeman/Antonia?).
Maar inderdaad geen spitsen die zelf wat uit het niks kunnen creëren .... voor dat soort spitsen hebben we geen geld.

Dan kun je beter investeren in een sorende linksbuiten die wel het verschil kan maken met een actie.
En dan hebben we ook Jacobs nog die een paar goals meepikt .Dan zit je op zo'n 7 goede aanvallende spelers.
Daarmee gaan we weer genoeg kansen krijgen in veel wedstrijden.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 23, 2021, 07:38:20
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:39:23
Is niet waar, ik ben een realist, niet iemand die zijn kop in zijn kont steekt om de waarheid niet te zien.
Van Dale zegt het volgende:
re·a·list (de; m,v; meervoud: realisten)
1
iem. die alleen rekening houdt met de feiten
2
aanhanger, beoefenaar van het realisme (2)

Ik twijfel... gezien zijn laatste seizoenen snap ik je... gezien dit seizoen niet:
https://m.youtube.com/watch?v=wcItkU_I4MU

Ik hou het op een selectieve realist met lichte neiging tot het negatieve....
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: hobbes op juni 23, 2021, 08:47:17
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:40:48
Dus jij vind dit DE spits voor Cambuur?

Er is blijkbaar met een aantal gesproken, maar die wilde of konden niet komen. Dus dit is blijkbaar de spits voor Cambuur. Jij als realist zou dat toch juist moet moeten erkennen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Eewal op juni 23, 2021, 08:56:41
Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet zo negatief over onze 2 aangetrokken spitsen. Niets is zeker, maar ik gok dat zij qua instelling juist heel goed passen bij het geraamte dat er al staat. En dat is een team dat altijd keihard werkt en nooit verzaakt. Dat is de basis om te kunnen overleven in de Eredivisie. In het verleden hebben we genoeg spelers gehad die het een rotzorg was hoe hoog Cambuur aan de eindstreep eindigde. Ze waren of gehuurd of ze gebruikten Cambuur puur om jaar erop hogerop te kunnen. Je maakt niet zomaar 33 goals in een seizoen bij een club als Top Oss, ik geef hem echt het voordeel van de twijfel..
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Vlampiep op juni 23, 2021, 12:54:42
Onze twee nieuwe spitsen hebben in het verleden laten zien dat scoren voor hun geen probleem is.
Een spits moet worden bediend door zijn ploeggenoten.
Ik zie in deze selectie voldoende potentie om hier aan te voldoen.
Deze twee jongens willen zich hier echt wel gaan profileren, waarmee we hopelijk weer een prachtig seizoen tegemoed gaan.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: DJB op juni 23, 2021, 13:18:01
Haalt Cambuur een spits die er vorig jaar 30 in het netje heeft gelegd en hij scoort dit seizoen maar 8 dan valt het tegen op basis van de verwachtingen.
Zekerheidjes bestaan niet.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op juni 23, 2021, 13:42:06
Boere had dat probleem bij Twente. Kwam binnen met hoge verwachtingen en veel meer druk.
Als Boere (of Hendriks) zorgen dat Jacobs en andere spelers vrijkomen, dan is dat ook prima voor het team.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: fred op juni 23, 2021, 14:26:56
Ik hou mij vast aan de reactie van Eewal. Beter kun je het eigenlijk niet zeggen.
Iedereen verdiend een eerlijke kans natuurlijk. Hopelijk verrassen ze ons en gaan we meer dan 20 doelpunten maken aankomend seizoen  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Zuid1991 op juni 23, 2021, 15:37:48
Aan de uitleg in interviews en het spelsysteem van Cambuur is te lezen dat Boere vooral meters moet maken in teambelang.
Kortom, het team waar meerdere spelers in staan die kunnen scoren zal belangrijk zijn en dus niet afhankelijk van 1 scorende spits.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op juni 23, 2021, 15:59:43
Zo zie ik het ook. Een scorende spits is relatief duur (zeker twee).
Een spits die het team beter laat functioneren en anderen laat scoren kost minder.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 19:06:19
Citaat van: hobbes op juni 23, 2021, 08:47:17
Er is blijkbaar met een aantal gesproken, maar die wilde of konden niet komen. Dus dit is blijkbaar de spits voor Cambuur. Jij als realist zou dat toch juist moet moeten erkennen.
Dat is een trieste realiteit dus. Kortom, niemand van waarde wil hier komen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 19:11:54
Ik wil graag positief zijn, maar niet ten koste van de realiteit. Als Eagles ofzo m had gehaald had iedereen ze hier uitgelachen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 23, 2021, 19:17:46
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 19:06:19
Dat is een trieste realiteit dus. Kortom, niemand van waarde wil hier komen.
wie had jij hier dan willen zien?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bens op juni 23, 2021, 19:28:37
Ik zou wel willen weten met welke spitsen Cambuur heeft gesproken en die niet wilden komen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Zuid1991 op juni 23, 2021, 20:16:26
Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 19:11:54
Ik wil graag positief zijn, maar niet ten koste van de realiteit. Als Eagles ofzo m had gehaald had iedereen ze hier uitgelachen.
Boere had met dat spelsysteem daar amper een bal geraakt.
Ik denk dat Boere ons wel eens positief kan verassen met ons spel, diepgang, snelheid, voorzetten.
Tuurlijk weet ik dat het in eredivisie anders gaat.
Maar kijk naar r.k.c.
Loopt daar een spits die er 15 heeft gemaakt?
Nee dus. Maar het voetbal is daar wel redelijk naar voren en men heeft daar ook meerdere spelers die weten te scoren.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Destroyer op juni 23, 2021, 20:38:01
Citaat van: Bens op juni 23, 2021, 19:28:37
Ik zou wel willen weten met welke spitsen Cambuur heeft gesproken en die niet wilden komen.

Druyf, moest 5 ton hebben jaar. Calvin is vertrokken naar buitenland... Cambuur heeft samen met GAE en rkc nu eenmaal laagste spelersbudget van eredivisie dus moet je creatief zijn en buitenkansjes halen. Helaas de realiteit...
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op juni 23, 2021, 20:57:14
Citaat van: Zuid1991 op juni 23, 2021, 20:16:26.
Maar kijk naar r.k.c.
Loopt daar een spits die er 15 heeft gemaakt?
Nee dus. Maar het voetbal is daar wel redelijk naar voren en men heeft daar ook meerdere spelers die weten te scoren.

Het rechterrijtje had verder weinig spitsen die echt indruk maakten, alleen die Griek van VVV eigenlijk.
Het zal bij ons van het hele team moeten komen, Jacobs zal zijn goals ook wel weer meepikken.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op juni 24, 2021, 09:09:40
Citaat van: Bankzitter op juni 23, 2021, 20:57:14
Het rechterrijtje had verder weinig spitsen die echt indruk maakten, alleen die Griek van VVV eigenlijk.
Het zal bij ons van het hele team moeten komen, Jacobs zal zijn goals ook wel weer meepikken.
niet alleen rechterrijtje maar ook linker rijtje b.v. Feijenoord  :y
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: AL op augustus 15, 2021, 14:22:45
Uitstekende spits zeg!
Gaan we plezier aan beleven.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Walter op augustus 15, 2021, 15:28:57
Prijs de dag niet voor het avond is. Hij is beter dan Hendriks, maar dat was niet zo moeilijk.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2021, 17:42:00
Gaat 1e spits worden
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2021, 20:13:19
Citaat van: AL op augustus 15, 2021, 14:22:45
Uitstekende spits zeg!
Gaan we plezier aan beleven.

Dat denk ik ook!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: CambuurAmersfoort op augustus 15, 2021, 22:11:18
Dikke voldoende.
Snel werken aan de conditie en dan de basis in! We hebben je nodig!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Eewal op augustus 17, 2021, 14:52:01
Beetje gek om 'boere, boere, boere' gescandeerd te horen worden. Kan daar geen 'Tommie, Tommie, Tommie' van worden gemaakt?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: 666 op augustus 17, 2021, 15:59:26
Citaat van: Eewal op augustus 17, 2021, 14:52:01
Beetje gek om 'boere, boere, boere' gescandeerd te horen worden. Kan daar geen 'Tommie, Tommie, Tommie' van worden gemaakt?
Zei ik ook al tegen een maatje van mij... gewoon wat jij zegt.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Montana op augustus 17, 2021, 17:02:37
Gewoon 'Tommie' scanderen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op augustus 17, 2021, 17:14:02
Citaat van: Montana op augustus 17, 2021, 17:02:37
Gewoon 'Tommie' scanderen.
Poeh hey :koffie
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: michello op augustus 28, 2021, 21:18:41
BEEST! Wat een sterke pot. Heel belangrijk geweest vandaag.  :thumbsup
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Trainert! op augustus 28, 2021, 21:25:02
Citaat van: michello op augustus 28, 2021, 21:18:41
BEEST! Wat een sterke pot. Heel belangrijk geweest vandaag.  :thumbsup

Wat vond je dan zo sterk vandaag?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: michello op augustus 28, 2021, 21:27:41
Citaat van: Trainert! op augustus 28, 2021, 21:25:02
Wat vond je dan zo sterk vandaag?

Sterk in de duels en vond hem met name de tweede helft balvast en belangrijk in het door voetballen. Komt wel goed met Boere. Als er versterking bij komt kan Hendriks het wel schudden.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: justremco op augustus 28, 2021, 21:31:16
Boere is inderdaad behoorlijk sterk aan de bal, Propper had het lastig met hem. Toch zou ik wel willen dat ie wat vaker in stelling gebracht gaat worden want met alleen sterk aan de bal zijn binne we er nog niet
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2021, 23:15:51
Klopt was heel sterk aan de bal en gevochten  :thumbsup
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: AL op augustus 28, 2021, 23:30:36
Blij met Boere!!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 28, 2021, 23:36:47
Boere gaat nog wel wat goals maken ja. Valt me niks tegen. Weet zeker dat hij vorig seizoen ook 30+ voor ons gemaakt zou hebben.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op augustus 29, 2021, 00:59:30
Nog niet echt in scoringspositie gekomen maar zeer belangrijk geweest vandaag.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: PePe op augustus 29, 2021, 12:47:38
Als Tom anderen laat scoren, ben ik er blij mee. (aanspeelpunt)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bob Paisley op augustus 29, 2021, 15:13:53
Citaat van: PePe op augustus 29, 2021, 12:47:38
Als Tom anderen laat scoren, ben ik er blij mee. (aanspeelpunt)
Precies
Speelde prima pot
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: AL op september 11, 2021, 22:39:58
Heerlijk om een spits te hebben die ballen kan vasthouden  en duels wint!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: oldehove op september 11, 2021, 23:08:19
Prima spits voor ons, Erg balvast.
Goed dat hij twee belangrijke goals maakt.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Trainert! op september 11, 2021, 23:11:11
We moeten niet doen alsof hij nu een wereldspits is. Top kkd. Voor eredivisie zwaar te kort.
En normaliter worden deze potjes op kkd niveau afgewerkt.

Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: gobo op september 11, 2021, 23:12:52
Ik zit aan het bier. Jij aan de azijn? Lekker avond toch? Op ons niveau geacteerd. 6 punten binnen 
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Geelblauwstiens op september 11, 2021, 23:14:19
 |:)
Citaat van: gobo op september 11, 2021, 23:12:52
Ik zit aan het bier. Jij aan de azijn? Lekker avond toch? Op ons niveau geacteerd. 6 punten binnen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Cambuur Groningen op september 11, 2021, 23:18:16
Citaat van: Trainert! op september 11, 2021, 23:11:11
We moeten niet doen alsof hij nu een wereldspits is. Top kkd. Voor eredivisie zwaar te kort.
En normaliter worden deze potjes op kkd niveau afgewerkt.
PSV 14 goals, Ajax 13, wij als derde met 9 doelpunten. Probeer de wereld eens door een wat positievere bril te zien, maakt je leven een stuk makkelijker  :proost
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op september 11, 2021, 23:35:12
Citaat van: Trainert! op september 11, 2021, 23:11:11
We moeten niet doen alsof hij nu een wereldspits is. Top kkd. Voor eredivisie zwaar te kort.
En normaliter worden deze potjes op kkd niveau afgewerkt.

Wereldspitsen krijgen wij hier niet te zien. Maar dit was nog afgezien van zijn 2 goals gewoon een ijzersterke pot van Boere.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 12, 2021, 06:08:56
Citaat van: Trainert! op september 11, 2021, 23:11:11
We moeten niet doen alsof hij nu een wereldspits is. Top kkd. Voor eredivisie zwaar te kort.
En normaliter worden deze potjes op kkd niveau afgewerkt.
sukkel
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op september 12, 2021, 09:07:55
Citaat van: Trainert! op september 11, 2021, 23:11:11
We moeten niet doen alsof hij nu een wereldspits is. Top kkd. Voor eredivisie zwaar te kort.
En normaliter worden deze potjes op kkd niveau afgewerkt.
:_schater  :(  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op september 12, 2021, 09:10:49
Een 8,5 in de VI. MotM bij publiek en bij ESPN.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Vlampiep op september 12, 2021, 10:44:09
Lekker dat Boere zijn visite kaartje heeft afgegeven, juist op het moment dat onze nieuwe spits vanaf de tribune de wedstrijd volgde.
Deze twee mannen gaan elkaar messcherp houden. Als deze twee op de juiste wijze worden bediend, gaan we hier veel plezier aan beleven.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Trainert! op september 12, 2021, 12:31:06
Citaat van: sunderland op september 12, 2021, 06:08:56
sukkel

Je stop eens, je doet me pijn!  :monk
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bernardo op september 12, 2021, 12:49:13
Citaat van: Yellow Army op september 11, 2021, 23:35:12
Wereldspitsen krijgen wij hier niet te zien. Maar dit was nog afgezien van zijn 2 goals gewoon een ijzersterke pot van Boere.

Alweer. Was tegen Twente ook hartstikke prima, ik ben fan.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op september 12, 2021, 12:57:38
Hij heeft ook niet veel kansen gekregen in de 4 wedstrijden maar maakt wel die 2 ballen knap af.
Verder in alles top, duels uitvechten, meters maken, bal vasthouden, meevoetballen.
Complete spits voor ons.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op september 12, 2021, 13:01:39
Citaat van: Trainert! op september 11, 2021, 23:11:11
We moeten niet doen alsof hij nu een wereldspits is. Top kkd. Voor eredivisie zwaar te kort.
En normaliter worden deze potjes op kkd niveau afgewerkt.

toen ie kwam zei ik minimaal 14 x nog 12 te gaan dus zie em heel graag spelen hoor
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op september 12, 2021, 13:07:05
Citaat van: denistel op september 12, 2021, 13:01:39
toen ie kwam zei ik minimaal 14 x nog 12 te gaan dus zie em heel graag spelen hoor
daar teken ik voor denistel
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op september 12, 2021, 21:26:40
Citaat van: Bernardo op september 12, 2021, 12:49:13
Alweer. Was tegen Twente ook hartstikke prima, ik ben fan.

Ik was inderdaad het woordje "weer" vergeten
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op september 13, 2021, 10:46:25
https://www.vi.nl/nieuws/speler-van-de-week-boere-laat-het-cambuur-publiek-toch-zingen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: gobo op september 13, 2021, 10:48:57
Tsja, daar moeten we echt wel met iets creatievers voor komen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Eewal op september 13, 2021, 11:04:10
Citaat van: gobo op september 13, 2021, 10:48:57
Tsja, daar moeten we echt wel met iets creatievers voor komen.
heel simpel.. Tommie, Tommie, Tommie!!!!!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: michello op september 13, 2021, 14:05:07
Vind hem qua spel wel lijken op Hemmen in z'n goede tijd bij ons. Is natuurlijk iets minder lang maar minstens zo balvast.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op september 13, 2021, 16:33:52
Citaat van: michello op september 13, 2021, 14:05:07
Vind hem qua spel wel lijken op Hemmen in z'n goede tijd bij ons. Is natuurlijk iets minder lang maar minstens zo balvast.

Klopt, echter is Boere een veel betere voetballer
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Tukker op september 13, 2021, 20:40:53
Citaat van: Yellow Army op september 13, 2021, 16:33:52
Klopt, echter is Boere een veel betere voetballer
En hopelijk minder breekbaar.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 13, 2021, 21:25:10
Citaat van: Yellow Army op september 13, 2021, 16:33:52
Klopt, echter is Boere een veel betere voetballer
en hemmen was veel moeilijker te bespelen. Er was in de eredivisie in dat jaar niemand die hem fysiek kon bespelen en alle punten die wij toen voor de winterstop haalden kwamen door hem. Meestal moest ie het alleen doen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op september 14, 2021, 09:25:35
Citaat van: sunderland op september 13, 2021, 21:25:10
en hemmen was veel moeilijker te bespelen. Er was in de eredivisie in dat jaar niemand die hem fysiek kon bespelen en alle punten die wij toen voor de winterstop haalden kwamen door hem. Meestal moest ie het alleen doen
Noemen ze dit nu verheerlijking van het verleden?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op september 14, 2021, 10:27:49
Citaat van: Grijskijkert op september 14, 2021, 09:25:35
Noemen ze dit nu verheerlijking van het verleden?

Nou, zit zeker een kern van waarheid in. Tot Ogbeche kwam konden we zonder Hemmen voorin weinig klaarspelen kan ik me nog goed herinneren.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op september 14, 2021, 10:30:52
Citaat van: Collingwood op september 14, 2021, 10:27:49
Nou, zit zeker een kern van waarheid in. Tot Ogbeche kwam konden we zonder Hemmen voorin weinig klaarspelen kan ik me nog goed herinneren.
Maar om dan alle punten die behaald waren op zijn conto te schrijven, is iets te veel credits lijkt me..
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op september 14, 2021, 10:32:13
Citaat van: Grijskijkert op september 14, 2021, 10:30:52
Maar om dan alle punten die behaald waren op zijn conto te schrijven, is iets te veel credits lijkt me..

Haha, ja dat is ongetwijfeld een beetje overdreven.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 14, 2021, 12:08:03
Citaat van: Collingwood op september 14, 2021, 10:32:13
Haha, ja dat is ongetwijfeld een beetje overdreven.
heel klein beetje
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op september 14, 2021, 15:17:41
Citaat van: sunderland op september 13, 2021, 21:25:10
en hemmen was veel moeilijker te bespelen. Er was in de eredivisie in dat jaar niemand die hem fysiek kon bespelen en alle punten die wij toen voor de winterstop haalden kwamen door hem. Meestal moest ie het alleen doen

Klopt ook. De enig die hem in de duels tegengas kon bieden was Botteghin bij Zwolle meen ik me te herinneren. Maar goed, voetballend was het vaker matig dan goed.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op september 14, 2021, 16:53:00
En hij liep wel héél vaak buitenspel  :_schater
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 14, 2021, 18:31:20
Citaat van: Yellow Army op september 14, 2021, 15:17:41
Klopt ook. De enig die hem in de duels tegengas kon bieden was Botteghin bij Zwolle meen ik me te herinneren. Maar goed, voetballend was het vaker matig dan goed.
ben ik het totaal niet mee eens. We speelden niet fantastisch maar hij was de gene die de kar trok. Hij was beperkt maar speelde bijv tegen Ajax thuis geweldig
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: El FLaco op september 15, 2021, 13:33:08
Neem dat jullie refereren aan 1e periode Hemmen

Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: veteraan op september 16, 2021, 12:43:29
Citaat van: Grijskijkert op september 14, 2021, 09:25:35
Noemen ze dit nu verheerlijking van het verleden?


Ja, na Hemmen kwam Ogbeche, en er waren toen heel weinig die nog om Hemmen riepen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op september 18, 2021, 08:54:14
Cambuur is voor Tom Boere zijn elfde club, maar geen tussenstation. 'Ik ben wel toe aan een beetje vastigheid'

Tegen Go Ahead Eagles scoorde Tom Boere zijn eerste officiële doelpunten voor SC Cambuur. Ook bij tien andere clubs, onder andere bij Cambuur tegenstander van zaterdag Ajax, moest hij voor goals zorgen. Dat deed hij met wisselend succes.


Johan Stobbe • Vandaag, 06:54 • Spor
t

,,Zijn het er elf?'' Tom Boere, pas 28 jaar oud, lacht als hij hoort dat hij al aan zijn elfde club toe is. ,,Dat zijn er best veel.'' Het betekent niet dat Cambuur een tussenstation is op weg naar de volgende club. ,,Ik ben wel toe aan een beetje vastigheid, aan wat rust.''

Even geen rijke Rus of Turk die met zijn centjes ook de baas speelt. Maar gewoon trainen, voetballen en met zijn vriendin in een appartementje in de stad genieten van baby Boere. ,,Ik heb het gevoel dat ik hier wel op mijn plek ben.'' Dat was tijdens zijn rondgang langs een elftal clubs niet altijd zo.

Vv Terneuzen

Tom Boere werd geboren in Breda, maar groeide op in Zeeland. Bij Terneuzen schopte hij de eerste ballen in het doel. Er waren destijds meerdere goede jeugdspelers, dus stond er wel eens een scout langs de zijlijn. Meestal uit het nabijgelegen Gent. Boere viel op.

,,Ik herinner me nog goed dat mijn ouders op een zondagochtend even met me wilden praten. Ik was acht jaar en vroeg me af waarom ze zo'n serieus gesprek wilden. Ik had toch niets verkeerds gedaan? De deur ging dicht en toen vertelden ze dat AA Gent me wilde hebben. Ik had maar een droom en dat was profvoetballer worden.''

AA Gent (jeugdopleiding)

,,Met vier andere jongens uit Terneuzen gingen we naar Gent. De ouders regelden zelf het vervoer. Busjes van de club reden er niet. Rond etenstijd trainden we. Van 4 tot 10 uur waren we weg en dat vier keer in de week. Gelukkig stonden mijn ouders erachter, want anders kon het echt niet. Daarom wilden ze het ook even goed met me bespreken. Het had ook impact op hun leven.''
Hij was 'den Ollander in België'. Het was een mooie tijd, al schreeuwde hij thuis in Terneuzen nooit van de daken dat hij bezig was om zijn droom te verwezenlijken. Er stonden ook in Gent scouts langs de lijn. Anderlecht bood hem op 14-jarige leeftijd zelfs een contract aan. Maar Boere koos in 2006 voor Amsterdam, voor Ajax, de club waar hij een vlag van had.

AFC Ajax

,,Het was heel erg wennen. Ik was de buitenstaander, had een ander accent. Ja, daar plaagden ze me wel mee. Ineens ging ik naar school middenin de Bijlmer. Maar ik heb mijn draai er gemakkelijk kunnen vinden.''

Grote namen uit het voetbal gingen Tom Boere ineens dingen uitleggen. Hij genoot van de stof die Frank de Boer, Wim Jonk, Fred Grim, Jaap Stam of Dennis Bergkamp hem uitlegden. ,,Bergkamp deed het dan wel even voor. Ineens stond ik met een legende op het veld. Van hem neem je echt alles klakkeloos aan.''

Boere brak uiteindelijk niet door. Hij speelde in het belofteteam, scoorde veel en dacht de kans te krijgen in het eerste toen de spitspositie door blessures vacant werd. ,,Het is je droom om door te breken bij Ajax. De kans is klein, maar ik dacht dat ie zou komen. Dat het niet gebeurde, was een teleurstelling. Toen ik de kans kreeg om terug te keren bij mijn oude club, was de keuze niet moeilijk.''
AA Gent
,,Het voelde als een eer dat ze me terug wilden. Ik tekende (begin 2012, red.) voor 3,5 jaar. Onder Trond Sollied speelden ze 4-3-3, alle ingrediënten voor de terugkeer waren er. Het werd geen succes. Het liefst wilde ik het seizoen afmaken bij Ajax en dan in de zomer komen. Maar ze wilden me in januari hebben. Uiteindelijk heb ik dat gedaan, zodat ik met invalbeurten alvast kon wennen.''
In de voorbereiding op het seizoen 2013-2014 ging het mis. Een scheurtje in de meniscus in de eerste week maakte een einde aan de voorbereiding. ,,Ik kwam terug op de training, een sliding en mijn enkelbanden waren afgescheurd. Toen was het meteen klaar. Het werd er toen niet leuker op.'' In 1,5 jaar kwam hij nauwelijks aan spelen toe.

VV Hoogstraten

Wat is dit?, vroeg Tom Boere zich in september 2013 af. Hij voelde zich bij AA Gent in een hoek gedrukt. Speeltijd zou hij niet krijgen. Om verdere problemen te vermijden liet hij zich verhuren aan Hoogstraten, een club op het vierde niveau van België.

,,Ik was 20 jaar en in anderhalf jaar tijd van talentvolle speler van Ajax gedegradeerd tot iemand die rondjes om het veld moest lopen. Er waren wel andere opties, maar dat wilde de club niet. Het mes stond op mijn keel. Het was Hoogstraten of rondjes lopen.'' Hij koos voor trainen om half 7 in de avond, Boere voelde zich weer amateur.

In zijn kop voerde hij een hevige strijd. Stoppen was echter geen optie. Hij moest zijn carrière weer in de lift zien te krijgen. Maar zich motiveren was lastig. Genieten nog meer. ,,Nee, dat heb ik niet gedaan. Lieve mensen hoor, maar ik heb geen warme gevoelens aan die tijd.''

FC Eindhoven

Nog een jaar had Boere een contract in Gent, maar de situatie was in de zomer van 2014 uitzichtloos. ,,Ik wilde weg, zij wilden van me af, maar er is nog een hele strijd aan vooraf gegaan. Heel jammer. Het blijft een heel mooie club met geweldige fans, maar het is helaas niet geworden wat er ik van had gehoopt.''

,,Ik wist dat ik de kwaliteiten had en dat het er een keer uit moest komen, maar ondanks de 9 doelpunten en een handvol assists was ik nog niet helemaal tevreden. Voor mijn gevoel zat er nog steeds meer in."

In het tweede seizoen liep Boere in de eerste wedstrijd een scheurtje op in de hamstring. ,,Ik moest wachten op mijn moment, maar dat kwam nooit. Bij een sprinttest wilde ik me bewijzen. Bam, zei ie. Weer 5,5 maand weg. Met een blessure ben ik vertrokken. Ik heb me toen voorgenomen om topfit te worden, want het zou wel eens de laatste kans kunnen zijn.'' Die greep hij.

Top Oss

,,Alles viel op zijn plek. Ik scoorde 34 keer, dat seizoen ging in een roes voorbij. Wat Giakomakis vorig seizoen deed met 26 doelpunten bij VVV vind ik abnormaal. Dat was vergelijkbaar. Met Oss werden we vijftiende. Robert Mühren was hier ook gruwelijk goed, maar hij stond wel in een team dat beter was dan de rest.''

FC Twente

Het topseizoen leverde Boere in de zomer van 2017 een transfer op naar FC Twente. Met die club degradeerde hij meteen naar de eerste divisie. Met een knipoog. ,,Dat paste wel in mijn carrière. Je kiest voor een stabiele eredivisionist en speelt dat seizoen onderin.'' Het echte avontuur zou echter pas komen, nadat hij twee jaar geleden naar Duitsland trok.

KFC Uerdingen

Tom Boere tovert op zijn mobiel een filmpje tevoorschijn. Hij loopt door een zompig weiland waar net de aardappels uit lijken te zijn gerooid. Hij lacht hard. ,,Dit is in het stadion waarin we trainden. In de winter was het veld zo verschrikkelijk slecht.''

,,Daarom weken we ook uit naar dorpjes in de buurt. 's Ochtends hoorden we pas waar we die dag weer moesten trainen. Uerdingen was vergane glorie nadat Bayer er de stekker had uitgetrokken en zich op Leverkusen richtte. Maar de rijke Russische eigenaar had grote plannen. Hij haalde grote namen en wilde naar de tweede Bundesliga.''

,,Hij bemoeide zich ook met van alles. Een keer kwam ie in de rust de kleedkamer kort en klein slaan en iedereen uitschelden. Iemand had hem nagedaan en dat voicebericht was uitgelekt. Ik moest er wel om lachen.''

De club wilde me graag behouden, maar uiteindelijk ben ik zelf vertrokken'' Boere trok zijn conclusies en vertrok verder naar het zuiden, naar München om precies te zijn.

Türkgücü München

,,Hier zat een rijke Turkse eigenaar en die was misschien nog wel gekker. Die bemoeide zich ook met de opstelling en belde in de rust de trainer.'' Boere wist niet meer waar hij aan toe was. ,,De ene keer erin, soms eruit en dan moest ik weer rondjes lopen en een week later stond ik weer in de basis.''
Het beeld dat tijdens gesprekken was geschetst, strookte niet met de werkelijkheid. ,,Eigenlijk was er niets. Vanwege corona waren de sportscholen dicht, dus we konden geen krachttraining doen. Ontbijten of lunchen op de club doen ze niet. Echt, dan hebben we het hier bij Cambuur veel beter voor elkaar.''
,,Lang ben ik niet gebleven. Ik liet niet zien waarvoor ik was gehaald en de trainer mocht me van de president niet meer opstellen. 'Als je hem opstelt, kun je zelf vertrekken', was hem verteld. Ik kon blijven zitten en mijn geld pakken of minuten gaan maken in dezelfde competitie.'' Het werd afgelopen winter het laatste.

SV Meppen

Van het bruisende München naar Meppen was een wereld van verschil. ,,Ik heb een rot half jaar gehad'', zegt Boere eerlijk. ,,Het was de eerste keer dat ik weinig zin meer had in voetbal. Ik kon het steeds moeilijker opbrengen om mezelf kapot te lopen.'' Een telefoontje van Henk de Jong veranderde alles.

SC Cambuur


,,Ik had niet verwacht al weer terug te keren naar Nederland, maar ik kreeg te horen van de interesse en de vraag of de trainer van Cambuur me een keertje mocht bellen. Door het enthousiasme van Henk kreeg ik gelijk weer zin om te voetballen. Dit gaan we doen.''
Met zijn vriendin en dochter van drie maanden is enige rust wel even lekker. En Boere heeft het naar zijn zin. De energie die van de tribunes gutst, slurpt hij op. ,,De eerste keer dat we hier scoorden, man, ik stond te genieten. Ze gingen helemaal uit hun plaat. Zo'n volksclub past bij me. Ik ben niet vies van hard werken.''

Dat ze in Leeuwarden kritisch zijn, weet Boere ook. Dus was het wel even lekker dat hij zaterdag de 1-1 en 2-1 maakte tegen Go Ahead Eagles. Zijn eerste doelpunten. Een opsteker in de strijd om de spitspositie. Na een paar wedstrijden werd immers de Let Roberts Uldrikis nog gehaald. ,,Die had ik niet zien aankomen. Maar het zet me op scherp. We gaan de strijd aan.'' Boere heeft er zin in, want voetbal is weer leuk nu zijn elftal aan clubs compleet is.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op september 24, 2021, 09:40:28
Wil Boere ook nog wel even een pluim geven. Heeft zich de pleuris gewerkt voor het team en was in de tweede helft weer ouderwets balvast. Passend dat dat beloond werd met de assist op Hoedemakers.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op september 24, 2021, 10:59:37
En zondag ff 2 keer scoren tegen Sparta geeft weer wat vertrouwen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Tanjajeah op september 27, 2021, 11:15:53
Loopt inmiddels bijna 1 op 2, als hij zo doorgaat komt hij rond de 15 goals uit. Niks mis mee. Heeft niet de techniek van Muhren, maar taktisch, qua loopvermogen, aanspeelpunt (wat is ie balvast!) en werklust doet hij zeker niet voor hem onder. Toch heel knap gezien van Henk en Foeke, dat hij goed bij Cambuur en de manier van spelen past. Was toch moeilijk in te schatten, (weinig) spelend in de Duitse 3e divisie.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op september 27, 2021, 11:22:25
Laat onze Ts maar schuiven.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op september 27, 2021, 11:34:20
Citaat van: Tanjajeah op september 27, 2021, 11:15:53
Loopt inmiddels bijna 1 op 2, als hij zo doorgaat komt hij rond de 15 goals uit. Niks mis mee. Heeft niet de techniek van Muhren, maar taktisch, qua loopvermogen, aanspeelpunt (wat is ie balvast!) en werklust doet hij zeker niet voor hem onder. Toch heel knap gezien van Henk en Foeke, dat hij goed bij Cambuur en de manier van spelen past. Was toch moeilijk in te schatten, (weinig) spelend in de Duitse 3e divisie.

Wij zijn amper onderweg, dus het extrapoleren van zijn huidige prestatie op een heel seizoen is wat te voorbarig volgens mij. Ik ben voorlopig gematigd enthousiast. Ik ben blij dat hij een aantal keren gescoord heeft, maar ik zie in hem voorlopig nog niet de leider van onze aanval.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Tanjajeah op september 27, 2021, 11:44:19
Citaat van: Lore op september 27, 2021, 11:34:20
Wij zijn amper onderweg, dus het extrapoleren van zijn huidige prestatie op een heel seizoen is wat te voorbarig volgens mij. Ik ben voorlopig gematigd enthousiast. Ik ben blij dat hij een aantal keren gescoord heeft, maar ik zie in hem voorlopig nog niet de leider van onze aanval.

Wat scoren betreft met je eens, voor de rest heeft hij toch wel laten zien wat voor soort spits hij is. En dat hij past in het plaatje van Henk.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 27, 2021, 12:59:07
Plaatje van ons. Tis zo simpel alleen naar de goals te kijken. Zie eens naar zijn data. Dat is gigantisch. Dat hoort ook bij ons systeem.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op september 27, 2021, 18:17:20
Citaat van: Tanjajeah op september 27, 2021, 11:44:19
Wat scoren betreft met je eens, voor de rest heeft hij toch wel laten zien wat voor soort spits hij is. En dat hij past in het plaatje van Henk.

Zeker, maar wij zijn ook verwend met zijn voorganger he. Ik wil het gewoon graag over een wat langere periode zien. Hij heeft hele goede periodes gehad in zijn carrière en ook hele slechte periodes. Dus ik ben voornamelijk blij als hij dit wat langer laat zien. En graag ook een paar keer de beslissende maakt!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Eewal op september 27, 2021, 19:09:19
Ik vind dat hij het echt bovenverwachting goed doet.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op september 27, 2021, 22:44:06
Ik begrijp eerlijk gezegd de twijfel over Boere niet zo goed. Hij heeft nog niet een indermaatse pot gespeeld
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op september 28, 2021, 09:42:51
Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op september 28, 2021, 09:48:08
Citaat van: Yellow Army op september 27, 2021, 22:44:06
Ik begrijp eerlijk gezegd de twijfel over Boere niet zo goed. Hij heeft nog niet een indermaatse pot gespeeld

Mijn twijfel zit meer in het verleden. Ik vind ook dat hij het tot nu toe goed doet. Ik wil het alleen graag over wat langere periode zien. Voornamelijk omdat hij hiervoor een periode op lager niveau het niet echt goed heeft kunnen laten zien.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op september 28, 2021, 09:49:09
Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2021, 09:42:51
Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...

Nou ja, hij bleef ook wel wat langer liggen dan noodzakelijk. Maar het was absoluut een rode kaart. Gewoon mega dom. Ze verloren deze wedstrijd toch al en nu is Sparta volgende wedstrijd iets zwakker. Prima....

Vond de voorgestelde schorsing trouwens wel erg overdreven.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: hobbes op september 28, 2021, 10:13:23
Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2021, 09:42:51
Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...

Als dat het enige is wat je uit deze wedstrijd kan halen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Huizen op september 28, 2021, 10:58:26
Citaat van: Eewal op september 27, 2021, 19:09:19
Ik vind dat hij het echt bovenverwachting goed doet.

Same here. Lekker vertrouwen blijven geven  |:) |:) |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op september 28, 2021, 11:20:06
Citaat van: hobbes op september 28, 2021, 10:13:23
Als dat het enige is wat je uit deze wedstrijd kan halen.
dat zegt genoeg over deze bromsnor....wat een draak van een kerel en over hoe hij over Henk de Jong sprak niet normaal.
Hij wil gewoon zijn gelijk  :_schater
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op september 28, 2021, 11:40:07
Hij krabbelde later wat terug toen hij commentaar kreeg.
Zei dat we een goed team hebben....en met de linkerkant een heel talentvolle linie.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 28, 2021, 12:06:51
Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2021, 09:42:51
Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...
dat begint echt een zielig figuur te worden. Hij heeft het niet eens goed gezien, met zijn ;hij pakte de bal af.  Nee een schop onder de belich dat is collegiaal. Terug komen op zijn woorden vind ow zo moeilijk
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 28, 2021, 12:11:32
Ik had ook een andere Boere voor mij, iemand die het fysiek niet aankon en weinig arbeid leverde. Jongen heeft veel ervaring en jaagd net als muhren ook de keeper nog af in de 85 ste minuut. Verder vind ik hem wb in de dekking nog sterker dan Muhren
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 28, 2021, 12:13:05
En hij heeft het enorm naar de zin en dat straalt ie uit. Dat zie je duidelijk.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: 666 op september 28, 2021, 12:19:19
Citaat van: sunderland op september 28, 2021, 12:06:51
dat begint echt een zielig figuur te worden. Hij heeft het niet eens goed gezien, met zijn ;hij pakte de bal af.  Nee een schop onder de belich dat is collegiaal. Terug komen op zijn woorden vind ow zo moeilijk

Hij wil alleen Wilfred een hak zetten over de rug van Boere...
Je wist dat hij dit ging zeggen, omdat het zo belachelijk is moest ik er wel om lachen. Derksen doet er alles aan om te shockeren, gewoon met een zak zout nemen dan blijft het een vermakelijk programma
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op september 28, 2021, 13:08:17
na zijn 1e training hier zei ik dat ie er 14 zou maken en dat ie goed voor het team is en
dat gaat mooi zo.op naar meer.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op september 28, 2021, 13:10:27
Citaat van: 666 op september 28, 2021, 12:19:19
Hij wil alleen Wilfred een hak zetten over de rug van Boere...
Je wist dat hij dit ging zeggen, omdat het zo belachelijk is moest ik er wel om lachen. Derksen doet er alles aan om te shockeren, gewoon met een zak zout nemen dan blijft het een vermakelijk programma

derksen en genee wisten beide niet wie Kharchouch is zegt genoeg
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: 666 op september 28, 2021, 13:50:14
Citaat van: denistel op september 28, 2021, 13:10:27
derksen en genee wisten beide niet wie Kharchouch is zegt genoeg

Zegt ook genoeg, je moet het programma alleen niet te serieus nemen dan irriteer je je ook minder.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op september 28, 2021, 20:46:08
Citaat van: Grijskijkert op september 28, 2021, 09:42:51
Tommie is volgens een ,bijna schuimbekkende oude seniele Derksen, een matennaaier, die man takelt echt heel snel af...

Pfft... gelukkig was Derksen zelf altijd super collegiaal. Hij heeft tegenstanders letterlijk de vernieling in geschopt. Deze man begint een seniele karikatuur van zichzelf te worden
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Yellow Army op september 28, 2021, 20:47:47
Citaat van: Lore op september 28, 2021, 09:48:08
Mijn twijfel zit meer in het verleden. Ik vind ook dat hij het tot nu toe goed doet. Ik wil het alleen graag over wat langere periode zien. Voornamelijk omdat hij hiervoor een periode op lager niveau het niet echt goed heeft kunnen laten zien.

Eens, 1 zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer, maar ik heb er alle vertrouwen in
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op september 28, 2021, 21:18:10
Super blij met Boere.
Eerst hadden we Remco...en nu Tom!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op september 29, 2021, 10:20:10
Citaat van: Yellow Army op september 28, 2021, 20:46:08
Pfft... gelukkig was Derksen zelf altijd super collegiaal. Hij heeft tegenstanders letterlijk de vernieling in geschopt. Deze man begint een seniele karikatuur van zichzelf te worden
Vooral dit, kan iemand van Cambuur die foto van Derksen die er hangt op de kop hangen :zweep
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Eewal op september 29, 2021, 10:27:59
ik heb me kostelijk vermaakt om derksen afgelopen maandag. heerlijke uitzending, wat maakt het ons verder nou uit wat hij van de actie van boere vindt. en laat ze ook lekker cambuur afzeiken af en toe, dat doen we zelf toch ook?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op september 29, 2021, 10:57:23
Hij lokt die kaart wel een beetje uit. Vroeger noemden we dat gogme.
Niks mis mee, moet die van Sparta maar slimmer wezen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op september 29, 2021, 12:40:55
Citaat van: Bankzitter op september 29, 2021, 10:57:23
Hij lokt die kaart wel een beetje uit. Vroeger noemden we dat gogme.
Niks mis mee, moet die van Sparta maar slimmer wezen.

Hmmm, niet helemaal mee eens. Hij doet wat elke speler zou doen. Die idioot van Sparta knalt hem omver. Daarna stelt hij zich wel een beetje aan, Maar het begint toch echt bij een gefrustreerde Sparta speler.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Gasgeve op september 29, 2021, 13:18:04
Mocht het andersom zijn geweest, zouden we Meijers wél een matennaaier vinden.  :koffie
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op september 29, 2021, 13:27:23
als een cambuur speler dat zou doen dan vind ik het ook terecht rood hoor
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Vlampiep op september 29, 2021, 13:35:30
De overtreding op Boere is 100% natrappen uit frustratie, dus rood.
Hele discussie hieromtrent niet nodig, dit zou ook het geval zijn was het een Cambuur speler geweest.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op september 29, 2021, 13:45:53
Citaat van: Gasgeve op september 29, 2021, 13:18:04
Mocht het andersom zijn geweest, zouden we Meijers wél een matennaaier vinden.  :koffie

Nou, ik zou de speler van Cambuur een matennaaier vinden, maar dan wel van zijn teammaten  :koffie
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: hobbes op oktober 01, 2021, 12:51:59
Boere in het elftal van de maand bij ESPN
https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/9291601/til-uitgeroepen-tot-eredivisie-speler-van-de-maand-timber-ontvangt-johan-cruijff-talent-van-de-maand-prijs
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 03, 2022, 09:47:36
https://www.bndestem.nl/nac/nac-wil-bannis-huren-en-informeert-naar-boere~afababfa/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: PePe op januari 03, 2022, 12:56:42
Tom heeft wel pech, dat Robberts het goed doet.
NAC kan een oplossing zijn.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 03, 2022, 12:58:26
Citaat van: PePe op januari 03, 2022, 12:56:42
Tom heeft wel pech, dat Robberts het goed doet.
NAC kan een oplossing zijn.
Prima 2e spits voor ons, houden dus..
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op januari 03, 2022, 15:15:15
Iedere fatsoenlijke eredivisie selectie heeft 3 spitsen.
We hebben er 3 gehaald dus dan is het logisch dat er eentje 1ste spits wordt en de andere twee op hun kans moeten wachten.
Niks raars aan en geen reden om er nu eentje te verhuren.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op januari 03, 2022, 17:27:44
Wil zelf niet weg volgens OF. Niks mis mee, prima tweede spits voor ons. Hendriks daarentegen lijkt volledig overbodig, misschien dat we hem op de ??n of andere manier kunnen inruilen voor een rechtsbuiten.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 05, 2022, 17:45:35
https://www.gelderlander.nl/de-graafschap/zoektocht-naar-doelpunten-verloopt-stroef-bij-de-graafschap-derde-spits-gravenberch-denkt-aan-een-vertrek~a8efcc88/
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op januari 05, 2022, 18:02:21
Als Boere nu weggaat dan krijgt 'ie weer een stempeltje "mislukt"bij een eredivisie ploeg.
Terwijl hij gewoon van waarde is voor het team maar Uldrikis een stukje beter.

Zou hem ook nooit voor minder dan 2 ton wegdoen en ze willen hem waarschijnlijk gratis of huren.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op januari 12, 2022, 12:46:22
Bannink naar NAC.
Dan zal Boere nu wel definitief blijven.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 12, 2022, 12:50:26
Citaat van: Specuveter op januari 12, 2022, 12:46:22
Bannink naar NAC.
Dan zal Boere nu wel definitief blijven.
De Graafschap is nog zoekende.. ;)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op januari 12, 2022, 13:09:50
 Van de ene naar de andere slangenkuil al is graafschap wat stabieler
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op januari 12, 2022, 13:10:44
Die zijn die Knjb tik nooit te boven gekomen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Sakas op januari 12, 2022, 16:42:18
Citaat van: sunderland op januari 12, 2022, 13:10:44
Die zijn die Knjb tik nooit te boven gekomen

Ik ook niet, er zit nog steeds een stikker #cambuurkomteraan achter op mijn auto  :zweep
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: PePe op februari 20, 2022, 15:11:09
Wat een spits.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op februari 20, 2022, 16:31:52
Hoop dat zijn blessure wat mee valt.
Anders hebben we volgende week helemaal geen spits meer.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Vlampiep op februari 20, 2022, 16:44:01
Citaat van: PePe op februari 20, 2022, 15:11:09
Wat een spits.
Doet gewoon wat hij moet doen en dat is scoren.
Lekker voor Boere en hopelijk volgende weer weer een paar in het netje.
Maakt hij het de TS lekker lastig als Uldrikus weer hersteld is.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Galdiano op februari 20, 2022, 16:49:26
Citaat van: Specuveter op februari 20, 2022, 16:31:52
Hoop dat zijn blessure wat mee valt.
Anders hebben we volgende week helemaal geen spits meer.

Klein beetje duizelig nu zegt hij bij ESPN. Lijkt mee te vallen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: V-man op februari 20, 2022, 16:55:13
Prachtig doelpunt van Boere! Van herte gegund!!!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2022, 19:24:31
Zeker een hele mooi doelpunt en nu door gaan Boere |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2022, 19:49:31
Heeft toch maar mooi 1 meer gescoord dan Hendriks dit weekend! :insane

Goed voor zijn vertrouwen dit. Hattrickje tegen Fortuna |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Geelblauwstiens op februari 20, 2022, 20:49:42
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 20, 2022, 19:49:31
Heeft toch maar mooi 1 meer gescoord dan Hendriks dit weekend! :insane

Goed voor zijn vertrouwen dit. Hattrickje tegen Fortuna |:)
En wat een mooie goal!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Andy King op februari 23, 2022, 12:51:47
Ik hoop dat Boere de komende weken gewoon beschikbaar is. Anders toch maar een creatief shoppen. Is Reza eigenlijk nog vrij?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op februari 23, 2022, 16:41:50
Citaat van: Andy King op februari 23, 2022, 12:51:47
Ik hoop dat Boere de komende weken gewoon beschikbaar is. Anders toch maar een creatief shoppen. Is Reza eigenlijk nog vrij?
hoi Andy waarom is Boere de komende weken niet beschikbaar dan heb ik wat gemist.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: hobbes op februari 23, 2022, 16:45:56
Citaat van: Noordcambuur op februari 23, 2022, 16:41:50
hoi Andy waarom is Boere de komende weken niet beschikbaar dan heb ik wat gemist.

Hij viel uit tegen Feyenoord
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op februari 23, 2022, 17:51:57
Citaat van: hobbes op februari 23, 2022, 16:45:56
Hij viel uit tegen Feyenoord
oke,denistel was vandaag op de training misschien weet hij meer.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op februari 23, 2022, 18:10:20
Hoofdblessure. Boere gaf zelf na de wedstrijd aan dat het meeviel, maar de club zal wel voorzichtig zijn na de ervaring met Marco van der Heide.
Deden ze ook met Uldrikis in het begin.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op februari 23, 2022, 18:10:47
Boere trainde volop mee vanochtend
Geen probleem.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op februari 23, 2022, 19:00:36
Citaat van: Specuveter op februari 23, 2022, 18:10:47
Boere trainde volop mee vanochtend
Geen probleem.
top kerel voor je info.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op februari 23, 2022, 19:12:31
Goed om te horen :)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: J.v.G. op februari 26, 2022, 09:05:13
Leesvoer voor de liefhebber.

Tom Boere geeft niet op bij Cambuur, spits krijgt tweede kans door langdurige blessure concurrent Roberts Uldrikis

Na de komst van Roberts Uldrikis raakte spits Tom Boere dit seizoen bij SC Cambuur zijn basisplek kwijt. Een langdurige blessure van de Let biedt Boere nu een tweede kans.


Gerard Bos ? Vandaag, 07:15 ? Sport

Getergd? ,,In positieve zin, ja.? Gretig? ,,Dat zeker.? Gefrustreerd geweest? ,,Soms.?

Zie daar een verbale zoektocht, samen met Tom Boere, naar de juiste omschrijving van het gevoel bij de aanvaller de afgelopen maanden. Hij tekende afgelopen zomer bij Cambuur en won al snel de concurrentiestrijd van de inmiddels vertrokken Sam Hendriks. Toch belandde hij op de bank nadat Lets international Uldrikis in Leeuwarden neerstreek.

Die laatste staat echter al enkele duels aan de kant met een kuitspierblessure en volgens trainer Henk de Jong duurt het herstel van Uldrikis nog wel een week of vier. Dat betekent dat Boere centraal voorin weer de man is. Vorige week gaf hij zijn zelfvertrouwen een boost door een puike treffer te scoren in de 3-1 met verloren wedstrijd bij Feyenoord.

,,Dat we verloren, was balen. Laat dat duidelijk zijn. Maar scoren was wel even lekker, voor de ploeg en voor mezelf?, zegt Boere. De spits profiteerde van defensief falen bij de Rotterdammers, om vervolgens koelbloedig Oranje-doelman Justin Bijlow te passeren.

Aan zelfkritiek geen gebrek, aan gedrevenheid evenmin

Tevreden is hij nog niet. ,,Het gaat namelijk om meer dan scoren, je wilt belangrijk zijn voor het team. Daarin kan ik nog wel het een en ander verbeteren, bijvoorbeeld in de duels. Dat lukte me tegen PEC Zwolle beter dan tegen Feyenoord.?

Aan zelfkritiek dus geen gebrek. Aan gedrevenheid evenmin. Misschien, zo zegt Boere, was hij na het kwijtraken van zijn basisplaats de afgelopen maanden zelfs wel t? gedreven. Logischerwijs wilde hij zich bewijzen in trainingen en invalbeurten. ,,Soms probeerde ik veel te geforceerd om me te laten zien.?

Na omzwervingen in Duitsland tekende Boere afgelopen zomer een contract voor twee jaar in Leeuwarden. Dat hij op de bank belandde, was voor hem geen reden om afgelopen winter eventueel te vertrekken. ,,Ik wilde vechten voor mijn kans?, zegt de 29-jarige aanvaller. ,,Ik zit hier goed, in een prima team bij een stabiele club.?

Tot vorige week had hij drie keer gescoord, inmiddels staat de teller op vier. Met Uldrikis nog weken uit de running wordt van Boere scherpte voor de goal vereist.
,,Het mag clich? zijn, maar je moet zorgen dat je er staat als het moet. Een blessure voor je concurrent is nooit fijn. Maar aan mij de taak nu om bij te dragen aan succes. Opgeven heb ik nooit gedaan, dat wordt beloond.?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op februari 26, 2022, 12:02:49
Uldrikis is gewoon een erg goede speler voor ons budget, dat wil niet zeggen dat Boere slecht is.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Galdiano op februari 26, 2022, 12:06:58
Let maat op, Boere wordt de man van de wedstrijd. Hij scoort er 3 vanavond!  :proost
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op februari 26, 2022, 12:34:14
Citaat van: Galdiano op februari 26, 2022, 12:06:58
Let maat op, Boere wordt de man van de wedstrijd. Hij scoort er 3 vanavond!  :proost

ik hou het op 2
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op februari 26, 2022, 12:48:03
In de vorige weds kreeg hij helemaal geen enkele voorzet waar hij iets mee kon. Hij moet ze krijgen en daar op worden beoordeeld
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op februari 26, 2022, 23:44:56
Hoppa weer 2 erbij gefeliciteerd Tom?ga zo door.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op februari 27, 2022, 00:32:14
Citaat van: denistel op februari 26, 2022, 12:34:14
ik hou het op 2
helderziend !
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 27, 2022, 01:23:31
Hendriks wie?

Boere! |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op februari 27, 2022, 02:25:06
Citaat van: sunderland op februari 27, 2022, 00:32:14
helderziend !

voetbal kennis :_schater
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op februari 27, 2022, 11:44:45
Omgerekend naar speelminuten een kleine 12 wedstrijden, daarin 6 goals en een assist. Gewoon prima, al helemaal voor een tweede spits.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op februari 27, 2022, 11:57:12
Citaat van: Collingwood op februari 27, 2022, 11:44:45
Omgerekend naar speelminuten een kleine 12 wedstrijden, daarin 6 goals en een assist. Gewoon prima, al helemaal voor een tweede spits.
ik heb het idee dat hij slimmer is geworden in zijn spel.
Maar nu al 6 doelpunten niet gek hoor :thumbsup
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op februari 27, 2022, 12:04:45
Citaat van: sunderland op februari 26, 2022, 12:48:03
In de vorige weds kreeg hij helemaal geen enkele voorzet waar hij iets mee kon. Hij moet ze krijgen en daar op worden beoordeeld

Inderdaad, prima afmaker als het team hem in stelling brengt.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: AL op maart 11, 2022, 22:51:10
Vond hem weer prima spelen.
Maakt het de trainer straks nog lastig.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: De Gast op maart 11, 2022, 22:59:46
Valt wel mee.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op maart 11, 2022, 23:18:19
Ik denk dat hij al op bed ligt, tjonge wat heeft deze jongen gevochten 90 min lang.!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2022, 23:42:48
Citaat van: sunderland op maart 11, 2022, 23:18:19
Ik denk dat hij al op bed ligt, tjonge wat heeft deze jongen gevochten 90 min lang.!
klopt Sunderland wat een vechtlust heeft deze kerel niet normaal.
En maar gaan  :thumbsup
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Montana op maart 13, 2022, 17:02:03
Zou deze topper niet op de plek van Jacobs kunnen spelen wanneer onze Let weer beschikbaar is?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: J.v.G. op maart 13, 2022, 17:08:49
Citaat van: Montana op maart 13, 2022, 17:02:03
Zou deze topper niet op de plek van Jacobs kunnen spelen wanneer onze Let weer beschikbaar is?
Andersom zou ook kunnen, in het nationale elftal speelt onze Let ook wel achter een spits...zou dan wel met een dubbele 6 gaan spelen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: EdsjeSCC op maart 13, 2022, 17:52:18
Citaat van: J.v.G. op maart 13, 2022, 17:08:49
Andersom zou ook kunnen, in het nationale elftal speelt onze Let ook wel achter een spits...zou dan wel met een dubbele 6 gaan spelen.

Die man was zo goed in de spits, laten we die daar gewoon weer opstellen aub
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op maart 13, 2022, 19:52:37
Citaat van: J.v.G. op maart 13, 2022, 17:08:49
Andersom zou ook kunnen, in het nationale elftal speelt onze Let ook wel achter een spits...zou dan wel met een dubbele 6 gaan spelen.
wat denk je zelf
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2022, 20:52:45
Uldrikis is eerste spits. Maar mooi om te zien hoe Boere hem waardig vervangt.
Tegen PSV of Vitesse zou je eens met Uldrikis achter Kallon/ Sambissa kunnen spelen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op maart 13, 2022, 21:33:13
Wij moeten heel blij zijn met deze 2 top spitsen  |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Vlampiep op maart 13, 2022, 21:34:31
Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2022, 20:52:45
Uldrikis is eerste spits. Maar mooi om te zien hoe Boere hem waardig vervangt.
Tegen PSV of Vitesse zou je eens met Uldrikis achter Kallon/ Sambissa kunnen spelen.
Boere en Uldrikus zijn voor ons gouden spitsen die ook veel vuil werk verrichten met de liwwadder mentaliteit. Hoe su dur langs, un pak op de blilig kest kreie. |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: De Gast op maart 14, 2022, 07:55:51
Een gouden spits nog wel, nou dan maar gelijk een contract voor het leven!
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Vlampiep op maart 14, 2022, 08:23:10
Citaat van: De Gast op maart 14, 2022, 07:55:51
Een gouden spits nog wel, nou dan maar gelijk een contract voor het leven!
Daar denk jij dan waarschijnlijk heel anders over, maar reken ik ook goed hoor.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op maart 14, 2022, 08:32:33
Boere is ook gehaald op data. Moest een spits worden die enorm veel arbeid verricht alla Muhren. Boere had zijn eigen data meegenomen naar hier en dat verbaasde iedereen in de ts. Mooi dat hij het ook waarmaakt wb werklust.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op maart 14, 2022, 08:36:45
Uldrikis is een goudmijntje ? jong voor een spits. Ook met goede data in de wedstrijden die hij speelde. En meer flair dan Boere.

Voor volgend seizoen lekker dat we al 2 goede spitsen hebben. Nu nog een paar vleugelflitsers met overzicht er omheen zetten.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Vlampiep op maart 14, 2022, 09:17:32
Citaat van: De Gast op maart 14, 2022, 07:55:51
Een gouden spits nog wel, nou dan maar gelijk een contract voor het leven!
Als ik jouw posts terug lees kan ik mij niet aan de indruk onttrekken  dat je meer azijn drinkt dan koffie.
Maar houd mij te goede, het kan ook zijn dat ik ze lees met een al vast gesteld vooroordeel. :koffie
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: michello op maart 14, 2022, 09:19:42
Uldrikis is een meer dan prima spits voor ons, maar of hij echt een goudmijntje is weet ik eigenlijk niet. Ik heb bijvoorbeeld wel dat gevoel bij Larsen van Groningen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op maart 14, 2022, 09:30:21
Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2022, 08:36:45
Uldrikis is een goudmijntje ? jong voor een spits. Ook met goede data in de wedstrijden die hij speelde. En meer flair dan Boere.

Voor volgend seizoen lekker dat we al 2 goede spitsen hebben. Nu nog een paar vleugelflitsers met overzicht er omheen zetten.
vleugelflitser met overzivht?
Dan die musaba van die boeren maar ophalen :_schater
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: J.v.G. op maart 14, 2022, 09:47:26
Citaat van: Specuveter op maart 14, 2022, 09:30:21
vleugelflitser met overzivht?
Dan die musaba van die boeren maar ophalen :_schater
Musaba is helemaal niet van die boeren, is eigendom tot 2025 van Monaco.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op maart 14, 2022, 10:24:29
Citaat van: michello op maart 14, 2022, 09:19:42
Uldrikis is een meer dan prima spits voor ons, maar of hij echt een goudmijntje is weet ik eigenlijk niet. Ik heb bijvoorbeeld wel dat gevoel bij Larsen van Groningen.

Zeg maar welke spitsen echt veel beter zijn in de eredivisie buiten Haller, Linssen en v Wolfswinkel.
Roberts is 23 jaar, spits en contract met optie voor tot 2024. Minimaal een miljoen waard en dat is voor ons veel geld, toch?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op maart 14, 2022, 11:09:07
Citaat van: Bankzitter op maart 14, 2022, 10:24:29
Zeg maar welke spitsen echt veel beter zijn in de eredivisie buiten Haller, Linssen en v Wolfswinkel.
Roberts is 23 jaar, spits en contract met optie voor tot 2024. Minimaal een miljoen waard en dat is voor ons veel geld, toch?

Hij is pas een miljoen waard als iemand het er daadwerkelijk voor biedt toch? Momenteel lijkt hij mij toch nog wat te weinig hebben laten zien voor zulke bedragen. Maar goed, wij hoeven hem nog lang niet te verkopen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op maart 14, 2022, 11:53:19
Als Uldrikis er weer bij is en hij laat net zoveel zien als voor zijn blessure dan is hij deze zomer weg naar Groningen als vervanger voor Strand Larsen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: EdsjeSCC op maart 14, 2022, 12:25:08
Dan moeten ze wel heel flink meer salaris betalen, wat dat aan gaat tv gelden en nieuw stadion zo belangrijk komende jaren.

Want sportief gezien (niet alleen gebaseerd op de ranglijst, maar ook manier van spelen) zie ik de noodzaak voor hem niet
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: De Gast op maart 14, 2022, 20:13:18
Citaat van: Vlampiep op maart 14, 2022, 09:17:32
Als ik jouw posts terug lees kan ik mij niet aan de indruk onttrekken  dat je meer azijn drinkt dan koffie.
Maar houd mij te goede, het kan ook zijn dat ik ze lees met een al vast gesteld vooroordeel. :koffie

Jouw vooroordeel klopt wel hoor Vlampiep. Volgens mij loopt het dit kalenderjaar zeer moeizaam dus zulke conclusies lijken een beetje op de euforie van het moment. Mja en wat voor euforie eigenlijk?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Galdiano op maart 16, 2022, 09:52:21
Wat is er nu met Tom Boere? Ik hoor iedereen moord en brand schreeuwen, maar lees nergens waaraan hij geblesseerd is geraakt.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op maart 16, 2022, 15:59:27
Volgens Otto rest vh seizoen eruit.
Slecht nieuws.
En erg sneu voor Tom natuurlijk.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op maart 16, 2022, 17:51:01
Citaat van: Specuveter op maart 16, 2022, 15:59:27
Volgens Otto rest vh seizoen eruit.
Slecht nieuws.
En erg sneu voor Tom natuurlijk.
ok? dat is niet best het zit ons momenteel niet mee.
Beterschap Tom we hopen dat je nog een wedstrijd kan spelen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sccvl op maart 16, 2022, 20:12:08
Hendriks moest zo nodig verhuurd worden aan de Graafschap in de winterstop. We hebben spitsen genoeg, nu zit je met de gebakken peren. Spits van het tweede er maar bijhalen? Of eventueel een speler van buitenaf aantrekken?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op maart 16, 2022, 20:32:48
We moeten niet te dramatisch doen.
Tegen de Eagles overleven we het wel.
En daarna is Uldrikis er weer bij.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op maart 16, 2022, 20:35:10
Citaat van: sccvl op maart 16, 2022, 20:12:08
Hendriks moest zo nodig verhuurd worden aan de Graafschap in de winterstop. We hebben spitsen genoeg, nu zit je met de gebakken peren. Spits van het tweede er maar bijhalen? Of eventueel een speler van buitenaf aantrekken?
en met Hendriks waren we goed of toch een ander daar neerzetten? Die vraag zegt al genoeg. Manu proberen?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op maart 16, 2022, 20:46:30
Zou het met Hendriks in de spits nou heel veel beter gaan dan met bijvoorbeeld Breij of Joosten?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: J.v.G. op maart 16, 2022, 20:47:15
Volgens mij kan er niemand meer gehaald worden.. De markt voor transfervrije aanwinsten is onlangs gesloten. Het is nog wel mogelijk voor clubs om spelers uit de Russische of Oekra?ense competitie te halen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Montana op maart 16, 2022, 21:02:56
Citaat van: sccvl op maart 16, 2022, 20:12:08
Hendriks moest zo nodig verhuurd worden aan de Graafschap in de winterstop. We hebben spitsen genoeg, nu zit je met de gebakken peren. Spits van het tweede er maar bijhalen? Of eventueel een speler van buitenaf aantrekken?

Die is naar Top Oss gegaan  :P
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: SCC op maart 17, 2022, 10:45:58
Citaat van: michello op maart 14, 2022, 09:19:42
Uldrikis is een meer dan prima spits voor ons, maar of hij echt een goudmijntje is weet ik eigenlijk niet. Ik heb bijvoorbeeld wel dat gevoel bij Larsen van Groningen.
Dat heb ik ook inderdaad, die Strand Larssen heeft iets om zich heen hangen dat dat nog wel eens een grote kan worden. Met die Suslov heb ik ook zo'n zelfde gevoel.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Sakas op maart 17, 2022, 12:45:39
Misschien ook nog niet zo'n gek idee om Jacobs in de spits te zetten, met zijn neusje voor de goal.
Ook met Van der Streek werkte dat (doet dat ook nog steeds bij utrecht).
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2022, 12:56:00
IK vind Jacobs ook wel zo'n type inderdaad. Elk kansje gaat op de goal of het nu met links, rechts of met zijn kop is.
En maakt zijn meters ook. Geschikter dan Breij of Paullissen.

Joosten is ook een spits maar die speelt heel anders.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op maart 17, 2022, 14:45:41
Met 3 snelle mannen voorop heeft ook wel iets.
Maar een Paulissen of Jacobs als valse spits kan ook natuurlijk 
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: EdsjeSCC op maart 17, 2022, 16:49:58
Citaat van: Specuveter op maart 17, 2022, 14:45:41
Met 3 snelle mannen voorop heeft ook wel iets.
Maar een Paulissen of Jacobs als valse spits kan ook natuurlijk

De spits van Cambuur moet in ieder geval ook heel veel energie er in leggen, met name in het druk zetten uiteraard.
Ik vraag me af of Joosten daar geschikt voor is
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: J.v.G. op maart 17, 2022, 17:28:28
Citaat van: EdsjeSCC op maart 17, 2022, 16:49:58
De spits van Cambuur moet in ieder geval ook heel veel energie er in leggen, met name in het druk zetten uiteraard.
Ik vraag me af of Joosten daar geschikt voor is
Voordeel dat Go Ahead moet(stand en thuis publiek), en wij niet hoeven te voetballen of het spel te maken, zo kan je een wedstrijd spelen als vorig jaar tegen Volendam of dit jaar Sparta, lekker weg counteren die lui, en daar is Joosten wel geschikt voor lijkt mij.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: EdsjeSCC op maart 17, 2022, 17:46:23
Ik vind ons niet zo goed als wij lekker gaan counteren eigenlijk. Sparta is daarbij ook niet zo'n best voorbeeld, die uitslag doet anders vermoeden maar daar hadden we best geluk dat zij niet scoorden
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2022, 17:58:09
Zit uldrikis al weer op de bank?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Galdiano op maart 17, 2022, 18:23:14
Nog steeds nergens gelezen waar Boere last van heeft?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Huizen op maart 17, 2022, 18:33:01
Normaal maken ze blessures bekend toch? Die van Uldrikis ook gemist via de offici?le weg. Nieuwe tactiek??
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op maart 17, 2022, 18:46:16
Heeft met de nieuwe wet te maken.
Mag men niet meer publiceren.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Galdiano op maart 17, 2022, 19:13:07
Citaat van: Specuveter op maart 17, 2022, 18:46:16
Heeft met de nieuwe wet te maken.
Mag men niet meer publiceren.

Er waren toch meerdere supporters bij? Ik heb al foto's voorbij zien komen met een zittende Boere op de grond . Dan weet je toch dat hij last van zijn Knie, enkel of rug heeft? Ik vind het allemaal maar wat vaag.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2022, 20:24:38
Er is inderdaad een wet dat je als werkgever geen gedetailleerde medische info krijgt of deelt over werknemers.

Maar  bij voetbal als amusement industrie is het wel relevant voor supporters om de aard van een sportgerelateerde blessure te weten.
Dat ze niet delen als een speler een SOA heeft lijkt me logisch, maar een hamstringblessure of geschuurde kruisband is grijs gebied.
Meestal is dat ook niet zo heel moeilijk te raden als het tijdens de wedstrijd of training gebeurt en niets melden geeft alleen maar speculaties.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op maart 17, 2022, 20:48:43
Speculaties...
Daar hebben we dit forum voor :zweep
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lore op maart 18, 2022, 11:40:16
Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2022, 20:24:38
Er is inderdaad een wet dat je als werkgever geen gedetailleerde medische info krijgt of deelt over werknemers.

Maar  bij voetbal als amusement industrie is het wel relevant voor supporters om de aard van een sportgerelateerde blessure te weten.
Dat ze niet delen als een speler een SOA heeft lijkt me logisch, maar een hamstringblessure of geschuurde kruisband is grijs gebied.
Meestal is dat ook niet zo heel moeilijk te raden als het tijdens de wedstrijd of training gebeurt en niets melden geeft alleen maar speculaties.

Sorry hoor, maar wat een onzin. Die wet is gewoon AVG. Het is gewoon heel erg raar dat er jarenlang gegevens over ziekte van medewerkers door de werkgevers met de media werd gedeeld. Dat werd alleen gedaan om de honger naar informatie te stillen van het publiek. Dus puur sensatie.

Een hamstringblessure of geschuurde kruisband is ook geen grijs gebied. Het melden van deze informatie is gewoon in strijd met de wet.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op maart 18, 2022, 12:12:32
Juridisch is het geen grijs gebied... helemaal mee eens.

En ja het is puur sensatie... dat is nu eenmaal voetbal.
Mensen willen weten wat een speler gekost heeft, wat 'ie mankeert en of ?e vrijdagnacht nog in de kroeg hing.

Ik zeg niet dat dit goed is maar wel dat in de praktijk echt wel duidelijk is waar een speler aan geblesseerd.
En niet zelden ook door een club wordt gecommuniceerd richting pers en supporters hoewel dat wettelijk niet mag.

Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Collingwood op maart 18, 2022, 12:58:15
Volgens Reon Boeringa van VI heeft Boere een hamstringblessure.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Specuveter op augustus 29, 2022, 19:31:08
Waarom kwam hij er Zondag niet in?
Zijn nog veel clubs op zoek naar aanvullende versterking.
Zou hij ergens in beeld zijn?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Lars Kramer op augustus 29, 2022, 19:33:51
Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2022, 19:31:08
Waarom kwam hij er Zondag niet in?
Zijn nog veel clubs op zoek naar aanvullende versterking.
Zou hij ergens in beeld zijn?
Ik hoop het niet want met alleen uldrikis word het een lastig verhaal
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Huizen op augustus 29, 2022, 21:32:16
Ik begrijp zijn rol als derde spits voor geen meter. Meerdere goeie goals gemaakt en ziet er ook redelijk vrolijk/opgewekt uit altijd.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bernardo op augustus 30, 2022, 08:19:03
Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2022, 19:31:08
Waarom kwam hij er Zondag niet in?
Zijn nog veel clubs op zoek naar aanvullende versterking.
Zou hij ergens in beeld zijn?

Lijkt gewoon de 3e spits te zijn op dit moment.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: papier op augustus 30, 2022, 08:20:26
Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2022, 19:31:08
Waarom kwam hij er Zondag niet in?
Zijn nog veel clubs op zoek naar aanvullende versterking.
Zou hij ergens in beeld zijn?

Denk vooral omdat we met 10 man kwamen te staan. Lijkt me verder een vaste wissel voor ons. Komen we er voetballend bij dan zou ik Boere er in laten komen, moeten we opportunistischer de lange bal spelen dan zou ik kiezen voor Smit.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bankzitter op augustus 30, 2022, 09:02:17
Eens.Er zijn ook 3 spitsen nodig in het seizoen. Dit is een momentopname. Het kan ook zo weer omdraaien.

Er wordt (terecht) wat geklaagd over de magere bezetting op sommige posities. Laten we blij zijn dat we keus uit 3 prima spitsen hebben.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: SCC op augustus 30, 2022, 09:46:54
Citaat van: papier op augustus 30, 2022, 08:20:26
Denk vooral omdat we met 10 man kwamen te staan. Lijkt me verder een vaste wissel voor ons. Komen we er voetballend bij dan zou ik Boere er in laten komen, moeten we opportunistischer de lange bal spelen dan zou ik kiezen voor Smit.
Fysiek is Boere toch sterker (los van lengte) dan Smit? Getuige de voorbereiding is Smit juist meer een echte afmaker (neusje voor de goal en goed positie kiezen), maar wil je iemand die de ballen langer vasthoudt (als stand in Uldrikis), dan kom je eerder bij Boere uit dan bij Smit. Vind Boere juist fit ogen, waar dat eerder wat aan de (te) zware kant was.
Met het risico dat het nu overkomt alsof ik iets tegen Uldrikis heb, denk ik oprecht dat Boere over een heel seizoen met ons systeem meer doelpunten zou maken dan Roberts, wanneer hij de vaste nr 9 is.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op september 19, 2022, 10:32:26
Vond Boere wel prima spelen tot de 9 man daarna kon niemand meer iets brengen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: SCC op september 19, 2022, 10:36:29
Vond ik ook, ook sterk aan de bal (vasthouden voor lopende mensen). Sowieso vind ik hem er fysiek ook goed uit zien (niet meer alsof hij 5kg te veel heeft). Maakt op mij een gretige indruk. Zie hem graag ook starten (samen met Uldrikis anders).
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Huizen op oktober 04, 2022, 09:20:47
Even een Boere appreciation bericht. Wat een baas, dat juichen  :_schater |:) |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Tanjajeah op oktober 04, 2022, 12:26:12
Citaat van: Bussum op oktober 04, 2022, 09:20:47
Even een Boere appreciation bericht. Wat een baas, dat juichen  :_schater |:) |:)

Bij de 2-0 bedoel je? Hij is echt even een moment in extase!  _O_
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 12, 2023, 15:33:44
Wat is er met hem gebeurd? heb er niets over gehoord of gezien
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: PePe op januari 12, 2023, 15:44:17
Gisteren een foto gezien, bloed op het gezicht. (of hij daarom niet kan spelen?)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: papier op januari 12, 2023, 17:31:26
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 12, 2023, 15:33:44
Wat is er met hem gebeurd? heb er niets over gehoord of gezien

Ik heb begrepen dat hij een elleboog kreeg. De kutscheids heeft dit helaas niet kunnen zien.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Trainert! op januari 21, 2023, 20:25:48
Het spijt me zeer, maar echt betaald voetbal onwaardig. Slechte aannames, geen scorend vermogen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bob Paisley op januari 22, 2023, 04:34:35
Kan echt niet meer
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2023, 13:05:23
Per direct naar NAC.
https://cambuur.nl/nieuws/tom-boere-maakt-per-direct-de-overstap-naar-nac-breda/
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: CambuurAmersfoort op januari 26, 2023, 13:08:30
Bedankt en veel succes daar!
Je niveau was niet altijd wat ik hoop in de spits bij ons maar over je werklust zal ik nooit iets negatiefs zeggen.

Nu hopen dat er zsm ook daadwerkelijk versterkingen komen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:11:09
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2023, 13:05:23
Per direct naar NAC.
https://cambuur.nl/nieuws/tom-boere-maakt-per-direct-de-overstap-naar-nac-breda/
Dat zou betekenen dat Cambuur ook beet heeft, hij mocht pas vertrekken als er een andere spits zou komen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op januari 26, 2023, 13:16:27
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:11:09
Dat zou betekenen dat Cambuur ook beet heeft, hij mocht pas vertrekken als er een andere spits zou komen.
dat denk ik ook. Maar ja die kan vanavond nog niet spelen. Maar goed er gebeurt iets
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Stiens op januari 26, 2023, 13:25:56
Wat is dit nou weer voor beroerde timing? Dit betekend dat er of een nieuwe (betere spits) klaarstaat of dat NAC een bepaald bedrag heeft geboden wat Cambuur niet kon weigeren...

De timing is in ieder geval niet handig een paar uur voor de uitwedstrijd tegen FCG.. Een nieuwe spits zal op z'n snelst morgen pas aansluiten en zeker tegen Fortuna nog niet inzetbaar zijn lijkt me.. Of krijgen we een Ogbeche scenario?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:26:37
Citaat van: sunderland op januari 26, 2023, 13:16:27
dat denk ik ook. Maar ja die kan vanavond nog niet spelen. Maar goed er gebeurt iets
Inderdaad er gebeurt eindelijk iets en ik heb goede hoop op meer..
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op januari 26, 2023, 13:31:24
Citaat van: Stiens op januari 26, 2023, 13:25:56
Wat is dit nou weer voor beroerde timing? Dit betekend dat er of een nieuwe (betere spits) klaarstaat of dat NAC een bepaald bedrag heeft geboden wat Cambuur niet kon weigeren...

De timing is in ieder geval niet handig een paar uur voor de uitwedstrijd tegen FCG.. Een nieuwe spits zal op z'n snelst morgen pas aansluiten en zeker tegen Fortuna nog niet inzetbaar zijn lijkt me.. Of krijgen we een Ogbeche scenario?

stond toch al niet in de basis,,,veel succes bij NAC aan je inzet heeft het niet gelegen
verder kwam je te kort voor de ere divisie
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2023, 13:32:54
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:26:37
Inderdaad er gebeurt eindelijk iets en ik heb goede hoop op meer..
nou kom er maar in daar ben je altijd zo goed in  :y
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2023, 13:33:45
Tom veel succes bij NAC en we zien je volgend seizoen weer ..

Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Trainert! op januari 26, 2023, 13:34:24
Zo daar zijn we vanaf.
Paar uur voor de wedstrijd bekend maken is wel weer bizar te noemen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Tanjajeah op januari 26, 2023, 13:37:28
Citaat van: Trainert! op januari 26, 2023, 13:34:24
Zo daar zijn we vanaf.
Paar uur voor de wedstrijd bekend maken is wel weer bizar te noemen

Ja, dit vooral. Op een wedstrijddag bekend maken dat een (vervangbare, maar ok) basisspeler gaat vertrekken naar een andere club. Op zn zachtst gezegd bijzonder.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:40:00
Citaat van: Tanjajeah op januari 26, 2023, 13:37:28
Ja, dit vooral. Een (vervangbare, maar ok) basisspeler laten vertrekken op een wedstrijddag. Op zn zachtst gezegd bijzonder.
Zat anders naast Uldrikis op de bak vandaag..
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: zeewolde op januari 26, 2023, 13:42:24
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:26:37
Inderdaad er gebeurt eindelijk iets en ik heb goede hoop op meer..
ik allang niet meer
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Tanjajeah op januari 26, 2023, 13:44:43
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:40:00
Zat anders naast Uldrikis op de bak vandaag..

snap ik, gaat mij meer om het moment van bekend maken, op een belangrijke wedstrijddag
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2023, 13:49:06
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:40:00
Zat anders naast Uldrikis op de bak vandaag..
bak = bank
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: PePe op januari 26, 2023, 13:57:56
NAC had het volgens mij eerder bekend gemaakt, dus Cambuur moest het ook wel bekend maken.
En nu door, welke spits??
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Stiens op januari 26, 2023, 14:00:52
Citaat van: denistel op januari 26, 2023, 13:31:24
stond toch al niet in de basis,,,veel succes bij NAC aan je inzet heeft het niet gelegen
verder kwam je te kort voor de ere divisie

Snap ik, maar is toch een beroerde timing een paar uur voor een wedstrijd?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: denistel op januari 26, 2023, 14:52:33
Citaat van: Stiens op januari 26, 2023, 14:00:52
Snap ik, maar is toch een beroerde timing een paar uur voor een wedstrijd?

waarom dan ik denkd at het gister al bekend was bij de mannen.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2023, 16:32:21
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 13:40:00
Zat anders naast Uldrikis op de baNk vandaag..
:proost w:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: PePe op januari 26, 2023, 17:00:14
2,5 jaar in Breda. Staat dus nu 2 jaar langer onder contract bij een BVO. Zul je straks zien dat .....
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op januari 26, 2023, 17:04:13
Citaat van: PePe op januari 26, 2023, 17:00:14
2,5 jaar in Breda. Staat dus nu 2 jaar langer onder contract bij een BVO. Zul je straks zien dat .....
en bij een pracht club. Als het een beetje draait zitten er 17 000. toesch
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2023, 17:08:47
Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2023, 16:32:21
:proost w:)
mooi goed gedaan :thumbsup
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Bob Paisley op januari 26, 2023, 17:52:01
Bedankt voor je inzet.    Denk dat je beter tot je recht komt in de kkd
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2023, 18:18:30
Gedoemd te mislukken natuurlijk, een Boere bij Cambuur ;)

Bedankt voor je inzet |:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Pisvlek op januari 26, 2023, 18:21:04
Citaat van: Bob Paisley op januari 26, 2023, 17:52:01
Bedankt voor je inzet.    Denk dat je beter tot je recht komt in de kkd

En waar denk je dat Cambuur komend seizoen speelt  :_schater
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2023, 20:35:24
Tom succes in Breda.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Dokkumer op februari 10, 2023, 21:59:08
Eerder deze week al gescoord, nu een assist. Mooi voor Tom.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 10, 2023, 23:06:33
Fanclub www tomboere . N L
:zweep
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: SCC op oktober 03, 2023, 10:57:27
Achteraf is alles makkelijk. Gisteravond even een stuk van Jong Utrecht - NAC bekeken. De intentie waarmee Boere speelt: die is echt fitter dan hij hier was. Had nu niet misstaan bij ons, als nr 9.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: De Gast op oktober 03, 2023, 14:38:46
Het nog niet ??n competitiedoelpunt maakt daar.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 03, 2023, 14:47:25
Tom heeft zijn lijn van niet scoren hier doorgetrokken naar niet scoren daar. Zijn inzet was altijd wel super
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2023, 15:04:31
Citaat van: SCC op oktober 03, 2023, 10:57:27
Achteraf is alles makkelijk. Gisteravond even een stuk van Jong Utrecht - NAC bekeken. De intentie waarmee Boere speelt: die is echt fitter dan hij hier was. Had nu niet misstaan bij ons, als nr 9.
nou dan hebben we met Smit goud in handen vergeleken met Boere?.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2023, 17:04:17
Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2023, 15:04:31
nou dan hebben we met Smit goud in handen vergeleken met Boere?.
wat een onzin. Met Tom stonden we bij de eerste 6 in de eredivisie. Hij heeft hele goede wedstrijden gespeeld tegen bijv Fc Twente. Daar  zal Smit van dromen en nooit bereiken .
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2023, 17:05:03
Citaat van: De Gast op oktober 03, 2023, 14:38:46
Het nog niet ??n competitiedoelpunt maakt daar.
heb je ook kunnen zien hoeveel minuten hij daar heeft gemaakt dit seizoen?
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op oktober 03, 2023, 17:58:35
Citaat van: sunderland op oktober 03, 2023, 17:04:17
wat een onzin. Met Tom stonden we bij de eerste 6 in de eredivisie. Hij heeft hele goede wedstrijden gespeeld tegen bijv Fc Twente. Daar  zal Smit van dromen en nooit bereiken .
klopt Sunderland dat was toen het gaat om nu en Smit is nog jong ik hoop dat hij een mooie carri?re krijgt w:)
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: oost op oktober 03, 2023, 18:10:51
Tim boere is gewoon een erg matige spits.
Zijn hoogte punt was zijn eerste seizoen bij top oss.
Daarna heeft die het nergens meer laten zien.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: sunderland op oktober 03, 2023, 18:21:13
Citaat van: oost op oktober 03, 2023, 18:10:51
Tim boere is gewoon een erg matige spits.
Zijn hoogte punt was zijn eerste seizoen bij top oss.
Daarna heeft die het nergens meer laten zien.
Tim is de broer van Tom , bist inne war. Tom promoveerde met Fc Twente en maakte 32 goals.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: oost op oktober 03, 2023, 20:32:45
Citaat van: sunderland op oktober 03, 2023, 18:21:13
Tim is de broer van Tom , bist inne war. Tom promoveerde met Fc Twente en maakte 32 goals.

Boere maakte 21 goals in 62 duels bij Twente
En 32 bij oss.
Daarna heeft die 19x gescoord in 5 seizoenen
Dus niet echt super ofzo
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Dokkumer op oktober 03, 2023, 22:03:15
Citaat van: oost op oktober 03, 2023, 20:32:45
Boere maakte 21 goals in 62 duels bij Twente
En 32 bij oss.
Daarna heeft die 19x gescoord in 5 seizoenen
Dus niet echt super ofzo
Vsn al due goals 11 in de Eredivisie.
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: Noordcambuur op oktober 06, 2023, 20:16:22
Boere scoort tegen Groningen
Titel: Re: Tom Boere
Bericht door: hobbes op oktober 06, 2023, 20:17:30
Citaat van: Noordcambuur op oktober 06, 2023, 20:16:22
Boere scoort tegen Groningen

Eerste offici?le doelpunt voor nac