Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44

Titel: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44
Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...

Ik zuip me eerst een week lang dronken en verf abe geel blauw  8P
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: mscc op april 10, 2013, 23:08:24
Citaat van: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44
Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...

Ik zuip me eerst een week lang dronken en verf abe geel blauw  8P

Daar sluit ik me graag bij aan
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: piene hassus op april 11, 2013, 10:16:57
En dan un werkstraf oplijt krije in ut hrveen stadion seker
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 10:51:56
Kin de rest oek mooi geel-blauw :devil
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
 :0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Len Cantello op april 11, 2013, 12:48:56
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Het eerste en het laatste lijkt me een prima idee. Snuiven doe ik niet aan. Slikken laat ik aan m'n vrouw over.
:grolsch ;)
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Clint op april 11, 2013, 12:52:42
Met Roepieh 23 kisten bier leegsuupen. :clint
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: TM op april 11, 2013, 13:00:41
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.plaatjesdump.nl%2Fupload%2F2a7ae8468c1f77c94a861f119a1809bf.jpg&hash=4a04fe01833659524ca583d5b840e360abcf9b97)
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Ronnie tng op april 11, 2013, 13:11:51
Citaat van: Len Cantello op april 11, 2013, 12:48:56
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Het eerste en het laatste lijkt me een prima idee. Snuiven doe ik niet aan. Slikken laat ik aan m'n vrouw over.
:grolsch ;)

Jij slikt je bier niet door? Gelijk heb je met die vieze Twentse  :grolsch

:hein
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Len Cantello op april 11, 2013, 14:13:11
Heineken is am*dams kraanwater, mijn beste. En neem van mij aan dat ik die Twentse troep wel doorslik.
:proost ;)
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Len Cantello op april 11, 2013, 14:14:21
Citaat van: clint op april 11, 2013, 12:52:42
Met Roepieh 23 kisten bier leegsuupen. :clint
Jij twee flesjes en R de rest?
:fant :fant
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Clint op april 11, 2013, 14:17:41
Citaat van: Len Cantello op april 11, 2013, 14:14:21
Jij twee kisjes en R de rest?
:fant :fant

:thumbsup
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Len Cantello op april 11, 2013, 14:18:09
 :X
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2013, 15:20:56
Ik neem een extra zoetje in mijn :koffie
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 15:26:33
Citaat van: Dokkumer op april 11, 2013, 15:20:56
Ik neem een extra zoetje in mijn :koffie

:_schater
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2013, 15:44:54
:devil
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 16:07:01
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!

Ik heb al bij mijn baas gemeld dat : Mocht Cambuur kampioen worden, dan neem ik 3,6,7 en 8 mei vrij
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: gewoon een fan op april 11, 2013, 16:11:34
Ik vind dit allemaal een beetje voorbarig,mocht Cambuur echt kampioen worden dan improviseer ik wel  :proost
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: gobo op april 11, 2013, 17:16:31
Ik neem een week vrij en kondig een week van algehele dronkenschap af!
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: John Hiatt op april 11, 2013, 18:51:00
Ben vrij van 26 april tot 10 mei. Laat maar komen dat kampioenschap.
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Destroyer op april 11, 2013, 22:54:46
Citaat van: gewoon een fan op april 11, 2013, 16:11:34
Ik vind dit allemaal een beetje voorbarig,mocht Cambuur echt kampioen worden dan improviseer ik wel  :proost
Het is ook nog vroeg maar fantaseren en dromen hoort er nu eenmaal bij   ;)
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 22:56:31
Zonder hoop is er voor een Cambuur-supporter ook weinig aan :thumbsup
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: gewoon een fan op april 12, 2013, 08:27:32
Citaat van: brambo3004 op april 11, 2013, 22:56:31
Zonder hoop is er voor een Cambuur-supporter ook weinig aan :thumbsup
Die hoop heb ik in mijn Cambuur carrière al te vaak gehad  ;(
Ik heb nu zoiets ik zie het wel,neemt niet weg dat mochten wij Zondag winnen toch stiekem weer zenuwachtig word  :proost
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 18:51:25
Citaat van: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44
Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...

Ik zuip me eerst een week lang dronken....

Hoorde op OA dat sandor deze gedachte deelt  :proost
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Destroyer op april 23, 2013, 22:06:22
Het komt nu toch iets dichter bij mensen.... Nog twee finales en dan een week lang dronken. Daar ga ik voor voor  :proost :P
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Ronald op april 23, 2013, 22:21:35
Mocht cambuur promoveren en ze winnen van dkv dan vervag ik samen met 1 of 2 collega's de bedrijfsvlaggen voor cambuur vlaggen, aangezien mijn baas toeschouwer en sponsor is van dkv en om de rest van mijn collega's te stangen |:)
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: sunderland op april 23, 2013, 23:08:04
Citaat van: Ronald op april 23, 2013, 22:21:35
Mocht cambuur promoveren en ze winnen van dkv dan vervag ik samen met 1 of 2 collega's de bedrijfsvlaggen voor cambuur vlaggen, aangezien mijn baas supporter en sponsor is van dkv en om de rest van mijn collega's te stangen |:)
[vervang supporter voor toesch]
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Ronald op april 23, 2013, 23:29:54
Citaat van: sunderland op april 23, 2013, 23:08:04
[vervang supporter voor toesch]

Done, dank voor de terechtwijzing  :zweep
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2013, 22:09:15
Ik hoop dat ieder het nakomt. Een week lang dronken lukt al aardig.  Morgen kampioensfeest  :proost :hein :schaal
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: DC op mei 06, 2013, 00:13:15
En.. hoe gaat het met alle goede voornemens?
Titel: Re: wat zou je doen als we promoveren?
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 21:11:36
Citaat van: DC op mei 06, 2013, 00:13:15
En.. hoe gaat het met alle goede voornemens?
Prima, ik heb het nog gekker gedaan dan ik beloofd heb... In plaats van een extra zoetje, heb ik een extra suikerklontje in mijn koffie gedaan :devil