Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...
Ik zuip me eerst een week lang dronken en verf abe geel blauw 8P
Citaat van: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44
Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...
Ik zuip me eerst een week lang dronken en verf abe geel blauw 8P
Daar sluit ik me graag bij aan
En dan un werkstraf oplijt krije in ut hrveen stadion seker
Kin de rest oek mooi geel-blauw :devil
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Het eerste en het laatste lijkt me een prima idee. Snuiven doe ik niet aan. Slikken laat ik aan m'n vrouw over.
:grolsch ;)
Met Roepieh 23 kisten bier leegsuupen. :clint
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.plaatjesdump.nl%2Fupload%2F2a7ae8468c1f77c94a861f119a1809bf.jpg&hash=4a04fe01833659524ca583d5b840e360abcf9b97)
Citaat van: Len Cantello op april 11, 2013, 12:48:56
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Het eerste en het laatste lijkt me een prima idee. Snuiven doe ik niet aan. Slikken laat ik aan m'n vrouw over.
:grolsch ;)
Jij slikt je bier niet door? Gelijk heb je met die vieze Twentse :grolsch
:hein
Heineken is am*dams kraanwater, mijn beste. En neem van mij aan dat ik die Twentse troep wel doorslik.
:proost ;)
Citaat van: clint op april 11, 2013, 12:52:42
Met Roepieh 23 kisten bier leegsuupen. :clint
Jij twee flesjes en R de rest?
:fant :fant
:X
Ik neem een extra zoetje in mijn :koffie
Citaat van: Dokkumer op april 11, 2013, 15:20:56
Ik neem een extra zoetje in mijn :koffie
:_schater
:devil
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 12:42:25
:0= Zuipen , snuiven , slikken en spuiten!!!
Ik heb al bij mijn baas gemeld dat : Mocht Cambuur kampioen worden, dan neem ik 3,6,7 en 8 mei vrij
Ik vind dit allemaal een beetje voorbarig,mocht Cambuur echt kampioen worden dan improviseer ik wel :proost
Ik neem een week vrij en kondig een week van algehele dronkenschap af!
Ben vrij van 26 april tot 10 mei. Laat maar komen dat kampioenschap.
Citaat van: gewoon een fan op april 11, 2013, 16:11:34
Ik vind dit allemaal een beetje voorbarig,mocht Cambuur echt kampioen worden dan improviseer ik wel :proost
Het is ook nog vroeg maar fantaseren en dromen hoort er nu eenmaal bij ;)
Zonder hoop is er voor een Cambuur-supporter ook weinig aan :thumbsup
Citaat van: brambo3004 op april 11, 2013, 22:56:31
Zonder hoop is er voor een Cambuur-supporter ook weinig aan :thumbsup
Die hoop heb ik in mijn Cambuur carrière al te vaak gehad ;(
Ik heb nu zoiets ik zie het wel,neemt niet weg dat mochten wij Zondag winnen toch stiekem weer zenuwachtig word :proost
Citaat van: Destroyer op april 10, 2013, 23:03:44
Om maar ff wat olie op het vuur te gooien en de koort te verhogen...
Ik zuip me eerst een week lang dronken....
Hoorde op OA dat sandor deze gedachte deelt :proost
Het komt nu toch iets dichter bij mensen.... Nog twee finales en dan een week lang dronken. Daar ga ik voor voor :proost :P
Mocht cambuur promoveren en ze winnen van dkv dan vervag ik samen met 1 of 2 collega's de bedrijfsvlaggen voor cambuur vlaggen, aangezien mijn baas toeschouwer en sponsor is van dkv en om de rest van mijn collega's te stangen |:)
Citaat van: Ronald op april 23, 2013, 22:21:35
Mocht cambuur promoveren en ze winnen van dkv dan vervag ik samen met 1 of 2 collega's de bedrijfsvlaggen voor cambuur vlaggen, aangezien mijn baas supporter en sponsor is van dkv en om de rest van mijn collega's te stangen |:)
[vervang supporter voor toesch]
Citaat van: sunderland op april 23, 2013, 23:08:04
[vervang supporter voor toesch]
Done, dank voor de terechtwijzing :zweep
Ik hoop dat ieder het nakomt. Een week lang dronken lukt al aardig. Morgen kampioensfeest :proost :hein :schaal
En.. hoe gaat het met alle goede voornemens?
Citaat van: DC op mei 06, 2013, 00:13:15
En.. hoe gaat het met alle goede voornemens?
Prima, ik heb het nog gekker gedaan dan ik beloofd heb... In plaats van een extra zoetje, heb ik een extra suikerklontje in mijn koffie gedaan :devil