Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Chielvak19 op maart 02, 2020, 17:04:45

Titel: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 02, 2020, 17:04:45
Zeer belangrijke pot, 3 punten zijn een must! Kaarten via www.cambuurkaarten.nl
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 03, 2020, 17:21:58
Na twee speelronden op rij waarin SC Cambuur aan mocht treden in eigen huis neemt de formatie van trainer Henk de Jong het aankomende maandag (9 maart) bij en tegen Jong AZ. De vrijdag daarop (13 maart) mogen de geel-blauwen echter weer in actie in het Cambuur Stadion en is NAC Breda de tegenstander. Los van het feit dat dit duel de volgende finale is in de jacht op directe promotie hebben we ook nog een appeltje te schillen met 'De Parel van het Zuiden'.

In augustus vorig jaar verloor SC Cambuur op bezoek in Breda namelijk met minimaal verschil (1-0 red.), terwijl het qua kansen en veldspel zeker recht had op meer. Daarom gaan we volgende week vrijdag vol voor revanche met niks minder dan een overwinning als doel. Dit kunnen onze mannen natuurlijk niet zonder de steun van een kolkend Cambuur Stadion en daarom roepen we bij deze iedereen op om van de partij te zijn bij dit duel.

Lees hieronder hoe je (extra) kaarten kunt aanschaffen voor dit duel.



SC Cambuur – NAC Breda
Vrijdag 13 maart, 20.00 uur
Cambuur Stadion

Bij deze wedstrijd geldt VRIJE VERKOOP, je hebt dus geen seizoen- of clubkaart nodig om (extra) kaarten aan te schaffen. De Online Kaartverkoop is reeds gestart, Klik hier om naar ons digitale stadion toe te gaan en zoek een mooi plekje uit op één van de tribunes. De verkoop bij de administratie van het Cambuur Stadion start daarnaast op maandag 9 maart om 10.30 uur en het kassaplein is op de wedstrijddag geopend vanaf 18.30 uur.

Graag tot vrijdag 13 maart in het Cambuur Stadion!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Destroyer op maart 03, 2020, 18:46:37
Vrije verkoop zou het stadion vol komen?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 03, 2020, 18:50:45
Citaat van: Destroyer op maart 03, 2020, 18:46:37
Vrije verkoop zou het stadion vol komen?
Zou mooi zijn, maar denk eerder dat je op 8500 á 9000 uitkomt
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 03, 2020, 19:30:51
Redelijk aansprekende tegenstander, beter weer in aantocht. Ik denk dat we de 9000 wel halen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 03, 2020, 19:51:47
Sowieso wel, NAC kennende nemen die ook 400 man mee.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 03, 2020, 22:43:28
Citaat van: michello op maart 03, 2020, 19:51:47
Sowieso wel, NAC kennende nemen die ook 400 man mee.

Vrije verkoop, ik zou het wel weten. Er zullen er genoeg op de thuisvakken zitte.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 09, 2020, 17:28:32
Als er al besloten wordt dat er gespeeld moeten worden zobder publiek. Vrijdag live op tv.  :_schater
En die week erop acht ik de kans ook groot dat we live zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 09, 2020, 18:04:23
Hopelijk kunnen we vrijdag nog met publiek spelen maar vrees ervoor...
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 09, 2020, 18:18:39
Citaat van: michello op maart 09, 2020, 18:04:23
Hopelijk kunnen we vrijdag nog met publiek spelen maar vrees ervoor...
hou toch op joh...
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 09, 2020, 18:20:38
Citaat van: michello op maart 09, 2020, 18:04:23
Hopelijk kunnen we vrijdag nog met publiek spelen maar vrees ervoor...
Mijn vrees is niet minder.
Laat de competitie maar stoppen, zijn we in ieder geval kampioen.??
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 09, 2020, 18:32:39
Citaat van: speculeter op maart 09, 2020, 18:18:39
hou toch op joh...

Goede reactie man.. :_schater

Van mij mag alles doorgaan maar kijk maar eens goed wat er met landen om ons heen gebeurd.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 09, 2020, 18:40:15
Citaat van: michello op maart 03, 2020, 19:51:47
Sowieso wel, NAC kennende nemen die ook 400 man mee.
Maar snel een hek om dat Brabant stel ik voor!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 09, 2020, 18:41:24
Citaat van: speculeter op maart 09, 2020, 18:18:39
hou toch op joh...

Nou als je kijkt wat er in Italië, Frankrijk en waarschijnlijk Duitsland gebeurd. Is het best reëel, hoe kut dat ook is. :X
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 09, 2020, 18:47:19
Het is natuurlijk een kwestie van tijd, maar voorlopig is er nog geen enkel geval in onze provincie gecontacteerd
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Destroyer op maart 09, 2020, 18:53:10
Citaat van: Lore op maart 09, 2020, 18:47:19
Het is natuurlijk een kwestie van tijd, maar voorlopig is er nog geen enkel geval in onze provincie gecontacteerd

Ook niet dertig km verderop?  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Grijskijkert op maart 09, 2020, 19:12:29
Citaat van: Destroyer op maart 09, 2020, 18:53:10
Ook niet dertig km verderop?  :devil
Dat is wat anders..de gekke koeien ziekte... |:)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 09, 2020, 21:58:55
Veel zin in deze wedstrijd. Elke wedstrijd wel natuurlijk, maar verwacht nu echt een spektakelstuk met een NAC dat onder Hyballa ook over het hele veld druk wil zetten. Afwachten of ze dat nu ook gaan doen, maar tegen Jong Ajax en Feyenoord in ieder geval wel.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: wiekie1969 op maart 09, 2020, 23:29:57
Wij voetballen hier onderuit hoor. Laat ze maar hoog druk zetten, houden ze never nooit niet de volle 90 minuten vol.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 10, 2020, 07:45:40
Henk geeft in de media aan dat hij een vol huis wil vrijdag. Dus kopen die kaarten!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 10, 2020, 10:51:58
Nog 15 punten en promotie is een feit. Daarbij is het dan wel zo dat Volendam alles nog wint. Alle punten die Volendam nog verspeeld kunnen we van de 15 te halen punten aftrekken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2020, 11:42:33
Citaat van: michello op maart 10, 2020, 10:51:58
Nog 15 punten en promotie is een feit. Daarbij is het dan wel zo dat Volendam alles nog wint. Alle punten die Volendam nog verspeeld kunnen we van de 15 te halen punten aftrekken.

Officieel 18 toch (al zal 16 gezien het doelsaldo ook voldoende zijn)? Maar het lijkt me in ieder geval inderdaad erg sterk dat het nog misgaat. We kunnen zo langzamerhand echt naar De Graafschap gaan kijken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 10, 2020, 11:44:20
Citaat van: Collingwood op maart 10, 2020, 11:42:33
Officieel 18 toch (al zal 16 gezien het doelsaldo ook voldoende zijn)? Maar het lijkt me in ieder geval inderdaad erg sterk dat het nog misgaat. We kunnen zo langzamerhand echt naar De Graafschap gaan kijken.

Nog 9 wedstrijden, 12 punten voor met doelsaldo. 5 overwinningen is genoeg.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2020, 11:47:42
Citaat van: Bernardo op maart 10, 2020, 11:44:20
Nog 9 wedstrijden, 12 punten voor met doelsaldo. 5 overwinningen is genoeg.

Als wij (nu 66 punten) nog 5 keer winnen en 4 verliezen komen we op 81 punten. Als Volendam (nu 55 punten) 9 keer wint komen ze op 82 punten. Doelsaldo telt natuurlijk alleen bij een gelijk aantal punten.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2020, 11:57:18
Citaat van: Collingwood op maart 10, 2020, 11:47:42
Als wij (nu 66 punten) nog 5 keer winnen en 4 verliezen komen we op 81 punten. Als Volendam (nu 55 punten) 9 keer wint komen ze op 82 punten. Doelsaldo telt natuurlijk alleen bij een gelijk aantal punten.

:_schater jij ouwe statisticus
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: justremco op maart 10, 2020, 11:57:38
Citaat van: Collingwood op maart 10, 2020, 11:42:33
Officieel 18 toch (al zal 16 gezien het doelsaldo ook voldoende zijn)? Maar het lijkt me in ieder geval inderdaad erg sterk dat het nog misgaat. We kunnen zo langzamerhand echt naar De Graafschap gaan kijken.

De graafschap kijkt maar lekker naar ons, wij hebben met de rest niks te maken
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 10, 2020, 12:05:11
Citaat van: Collingwood op maart 10, 2020, 11:47:42
Als wij (nu 66 punten) nog 5 keer winnen en 4 verliezen komen we op 81 punten. Als Volendam (nu 55 punten) 9 keer wint komen ze op 82 punten. Doelsaldo telt natuurlijk alleen bij een gelijk aantal punten.



Ohja natuurlijk. Haha. :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2020, 12:06:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2020, 11:57:18
:_schater jij ouwe statisticus

Sorry, beroepsdeformatie  :_schater.

Citaat van: Bernardo op maart 10, 2020, 12:05:11
Ohja natuurlijk. Haha. :thumbsup

Zal in de praktijk toch weinig uitmaken, want ik zie Volendam niet alles meer winnen.

Citaat van: justremco op maart 10, 2020, 11:57:38
De graafschap kijkt maar lekker naar ons, wij hebben met de rest niks te maken

Op zich eens, maar toch hoop ik dat De Graafschap zo veel mogelijk punten verliest.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: NRG op maart 10, 2020, 12:08:59
Citaat van: Lore op maart 09, 2020, 18:47:19
Het is natuurlijk een kwestie van tijd, maar voorlopig is er nog geen enkel geval in onze provincie gecontacteerd

Ingehaald door de actualiteit..
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: NRG op maart 10, 2020, 12:10:30
Citaat van: michello op maart 03, 2020, 19:51:47
Sowieso wel, NAC kennende nemen die ook 400 man mee.

Lijkt me niet ondenkbeeldig dat ze allemaal thuis moeten blijven.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 10, 2020, 12:10:50
Scheidsrechter is de heer Lindhout
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Destroyer op maart 10, 2020, 12:21:44
KNVB gaat morgen beslissen hoe en wat
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Destroyer op maart 10, 2020, 12:24:00
De clubs uit de eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie komen morgen bij de KNVB bijeen voor een crisisoverleg.  In Zeist zal worden gesproken over de maatregelen die moeten worden genomen vanwege het coronavirus. Aldus algemeen dagblad
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 10, 2020, 12:38:48
NAC heeft het uitvak in ieder geval bijna uitverkocht:

SC CAMBUUR - NAC
0346
Huidig aantal inschrijvingen: 346
Maximaal aantal inschrijvingen: 400
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2020, 12:42:09
Gewoon voetballen en die lui laten komen. Het is geen ebola of pest ofzo.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 10, 2020, 13:23:15
Voor diegene die niet kunnen komen, we zijn live vrijdag!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 10, 2020, 14:18:04
Citaat van: Destroyer op maart 10, 2020, 12:21:44
KNVB gaat morgen beslissen hoe en wat
Dat zijn schijtbakken dus ik vrees het ergste
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 14:38:47
Citaat van: speculeter op maart 10, 2020, 14:18:04
Dat zijn schijtbakken dus ik vrees het ergste

Als het RIVM aan iedereen in Brabant adviseert om niet te reizen, is het niet logisch dat je wel supporters uit Brabant mee laat reizen. Dat is gewoon consistent beleid. Dan ligt het aan het RIVM en niet aan de KNVB. Als zij nu wedstrijden in Leeuwarden zonder publiek laten spelen, zonder dat het RIVM dat adviseert, dan zijn het schijtbakken.  :koffie
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 15:04:53
Omdat ik echt helemaal niets te doen heb ben ik aan het rekenen geslagen:

Cambuur               De Graafschap      
Programma               Programma      
NAC                   T   5         Helmond   T   20
EAGLES           U   6         NEC           T   8
Eindhoven    T   13         JaJX           U   4
Den Bosch           U   11         NAC           T   5
De Graafschap   T   2         Cambuur   U   1
Dortrecht      T   19         OSS           T   16
Helmond           U   20         Telster   U   10
Telstar           T   10         Den Bosch   T   11
JAJX                   U      4         Excelsior   U   7
                     
      10               9,11

Dit zijn de resterende programmas. Beiden evenveel uit als thuis nog. Cambuur speelt gemiddeld tegen een ploeg die 10de staat, terwijl De Graafschap tegen een ploeg speels die 9,11de staat. Iets in ons voordeel dus. Na de komende twee wedstrijden is dit verschil beduidend anders. Cambuurs tegenstanders staan dan gemiddeld 11.3de om 7,7de voor De Gaafschap.

Als De Graafschap en Volendam hun gemiddelde aantal punten doortrekken over 38 wedstrijden dan hebben wij 2 overwinningen en een gelijkspel nodig voor promotie en  5 overwinningen en een gelijkspel om kampioen te worden.

Maar goed, er valt dus niets over te zeggen !  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 10, 2020, 15:24:03
Zou de KNVB ook nog met een optie komen om te spelen zonder uitpubliek?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Stiens op maart 10, 2020, 16:02:37
De KNVB misschien niet maar misschien andere instanties wel? Na Tilburg is Breda de grootste coronastad van NL op dit moment...  :R
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2020, 16:20:02
Alle wedstrijden in Brabant al afgelast voor aankomend weekend.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 10, 2020, 16:23:53
Dan zou het raar zijn als ze NAC supporters wel laten reizen..
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2020, 16:34:41
Overigens benieuwd hoe de KNVB in samenspraak met de clubs hierop gaat reageren, gaan morgen overleggen. Om de situatie voor iedereen gelijk te maken en competitievervalsing te voorkomen kan besloten worden alles af te lassen. Ook kan er misschien alsnog zonder publiek worden gespeeld (vooralsnog alleen in Brabant), aangezien het verbod volgens mij puur geldt voor grote evenementen (1000 man of meer). Beide doemscenario's voor de voetballiefhebber natuurlijk, maar wellicht nodig voor het algemeen belang.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 10, 2020, 17:00:36
Vraag me wel af als ze gaan af lassen hoe in te halen.
En alles gelijk houden ivm competitie vervalsing.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: fred op maart 10, 2020, 17:08:41
Gewoon de competitie helemaal stoppen met de huidige stand  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Stiens op maart 10, 2020, 17:11:12
"⌛ Morgen meer duidelijkheid Cambuur - NAC

Morgen staat er een overleg gepland bij de KNVB waarin meer duidelijkheid verschaft zal worden over de wedstrijd Cambuur - NAC. Zodra er meer informatie is, zullen wij dit uiteraard delen via onze kanalen."


Dit meldt NAC Breda zojuist
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Treb op maart 10, 2020, 17:13:50
Wat een gedoe allemaal om een vrij onschuldig virus.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Stiens op maart 10, 2020, 17:43:06
Serie A bekijkt inmiddels diverse opties: https://www.vi.nl/nieuws/italiaanse-bond-houdt-alle-opties-open-van-play-offs-tot-jaar-zonder-kampioen/

Laten we hopen dat het hier in NL niet zover komt.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: fred op maart 10, 2020, 17:50:44
Alle duels IN Brabant dit weekend afgelast....

Bron foxsports
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: zeewolde op maart 10, 2020, 17:52:21
Citaat van: fred op maart 10, 2020, 17:50:44
Alle duels IN Brabant dit weekend afgelast....

Bron foxsports
stond een pagina terug hier ook.....
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 10, 2020, 17:57:29
Zal niet doorgaan denk ik, ze testen veel te weinig en willen het hier niet heen halen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 10, 2020, 18:22:05
KNVB zal in ieder geval niet alles eruit gooien.

KNVB: geen algehele afgelasting, beslissing overige duels aan veiligheidsregio's - https://nos.nl/l/2326599
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 10, 2020, 18:26:40
Wie moet dan uiteindelijke beslissing nemen?
Burgemeester??
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 18:38:19
Citaat van: Bernardo op maart 10, 2020, 18:22:05
KNVB zal in ieder geval niet alles eruit gooien.

KNVB: geen algehele afgelasting, beslissing overige duels aan veiligheidsregio's - https://nos.nl/l/2326599

DE Veiligheidsregio zal toch gewoon de adviezen van het RIVM volgen? Dus op basis van de huidige situatie zal het door gaan. De afgelopen dagen kwamen er steeds ongeveer 60 besmettingsgevallen bij. Als dat zo blijft zijn het er dus 180 meer dan nu. Dat lijkt mij geen redenen om het af te gelasten. Als er een exponentiele groei ontstaat, dan behoort alles natuurlijk tot de mogelijkheden.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 18:42:23
Citaat van: Treb op maart 10, 2020, 17:13:50
Wat een gedoe allemaal om een vrij onschuldig virus.

Ik ben bang dat je maar gedeeltelijk gelijk hebt. In Wuhan en Noord Italie (Iran komt niet veel van naar buiten) kunnen de ziekehuizen de zorgvraag niet aan. Dat is echt op geen enkele manier te vergelijken met een normale griepgolf. Er lijkt dus wel iets meer aan de hand. Dat zou volgens mij op twee manieren te verklaren zijn:

1. De overlijdenspercentage zijn daadwerkelijk aanzienlijk hoger. Wat nu eigenlijk niet vast te stellen is, want dan moet je weten wie het ook heeft gehad maar niet naar het ziekenhuis is gegaan.

2, De besmettingsratio is (veel) hoger dan bij normale griep. Dan raken er meer mensen op hetzelfde moment besmet, waardoor de zorgvraag voor ziekenhuizen sneller stijgt dan bij griep.

Ik ben wel met je eens dat het voor de over- overgrote deel redelijke makkelijk voorbij gaat, maar er is zeker meer aan de hand dan een normale griep.

Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 10, 2020, 18:58:14
Citaat van: Lore op maart 10, 2020, 18:42:23
Ik ben bang dat je maar gedeeltelijk gelijk hebt. In Wuhan en Noord Italie (Iran komt niet veel van naar buiten) kunnen de ziekehuizen de zorgvraag niet aan. Dat is echt op geen enkele manier te vergelijken met een normale griepgolf. Er lijkt dus wel iets meer aan de hand. Dat zou volgens mij op twee manieren te verklaren zijn:

1. De overlijdenspercentage zijn daadwerkelijk aanzienlijk hoger. Wat nu eigenlijk niet vast te stellen is, want dan moet je weten wie het ook heeft gehad maar niet naar het ziekenhuis is gegaan.

2, De besmettingsratio is (veel) hoger dan bij normale griep. Dan raken er meer mensen op hetzelfde moment besmet, waardoor de zorgvraag voor ziekenhuizen sneller stijgt dan bij griep.

Ik ben wel met je eens dat het voor de over- overgrote deel redelijke makkelijk voorbij gaat, maar er is zeker meer aan de hand dan een normale griep.

In Wuhan zijn de noodziekenhuizen alweer afgebroken omdat het aantal nieuwe besmettingen danig is afgenomen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Treb op maart 10, 2020, 19:25:18
Daar is de piek geweest, net als dat hier ook zal zijn. Net als elk virus.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Yellow Army op maart 10, 2020, 19:28:57
Citaat van: Lore op maart 10, 2020, 18:42:23
Ik ben bang dat je maar gedeeltelijk gelijk hebt. In Wuhan en Noord Italie (Iran komt niet veel van naar buiten) kunnen de ziekehuizen de zorgvraag niet aan. Dat is echt op geen enkele manier te vergelijken met een normale griepgolf. Er lijkt dus wel iets meer aan de hand. Dat zou volgens mij op twee manieren te verklaren zijn:

1. De overlijdenspercentage zijn daadwerkelijk aanzienlijk hoger. Wat nu eigenlijk niet vast te stellen is, want dan moet je weten wie het ook heeft gehad maar niet naar het ziekenhuis is gegaan.

2, De besmettingsratio is (veel) hoger dan bij normale griep. Dan raken er meer mensen op hetzelfde moment besmet, waardoor de zorgvraag voor ziekenhuizen sneller stijgt dan bij griep.

Ik ben wel met je eens dat het voor de over- overgrote deel redelijke makkelijk voorbij gaat, maar er is zeker meer aan de hand dan een normale griep.

3. Er is geen vaccin
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 19:29:13
Citaat van: hobbes op maart 10, 2020, 18:58:14
In Wuhan zijn de noodziekenhuizen alweer afgebroken omdat het aantal nieuwe besmettingen danig is afgenomen.

Gelukkig wel! Maar dat neemt niet mijn punt weg.

Citaat van: Treb op maart 10, 2020, 19:25:18
Daar is de piek geweest, net als dat hier ook zal zijn. Net als elk virus.

Ook hier zal het zeker over gaan. Maar het verloop is lastig te voorspellen. Zij hebben wel hele drastische maatregelen genomen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 19:29:44
Citaat van: Yellow Army op maart 10, 2020, 19:28:57
3. Er is geen vaccin

Inderdaad. Zal wel komen, maar tot die tijd is dat ook een groot verschil
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 10, 2020, 19:35:23
Kunnen we nu weer over voetbal praten?
Dat de KNVB niet van plan is alles er uit te gooien stemt mij weer wat optimistischer.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 10, 2020, 19:40:53
Citaat van: Lore op maart 10, 2020, 19:29:13
Gelukkig wel! Maar dat neemt niet mijn punt weg.

Ook hier zal het zeker over gaan. Maar het verloop is lastig te voorspellen. Zij hebben wel hele drastische maatregelen genomen.
zou het hier in lwd nog niet zijn ..
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 10, 2020, 19:41:49
Citaat van: speculeter op maart 10, 2020, 19:35:23
Kunnen we nu weer over voetbal praten?
Dat de KNVB niet van plan is alles er uit te gooien stemt mij weer wat optimistischer.
denk je dat zij dit bepalen?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 19:45:14
Citaat van: sunderland op maart 10, 2020, 19:40:53
zou het hier in lwd nog niet zijn ..

Vast wel, geen idee. Maakt ook niet uit. Als het er nu nog niet is, is dat slechts een kwestie van tijd.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 19:45:39
Citaat van: sunderland op maart 10, 2020, 19:41:49
denk je dat zij dit bepalen?

De veiligheidsregio geeft de KNVB aan en dat lijkt mij logisch beleid.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 19:45:54
Citaat van: speculeter op maart 10, 2020, 19:35:23
Kunnen we nu weer over voetbal praten?
Dat de KNVB niet van plan is alles er uit te gooien stemt mij weer wat optimistischer.

Voetbal! Zeker, nog 9!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 10, 2020, 19:53:54
Citaat van: Lore op maart 10, 2020, 19:45:39
De veiligheidsregio geeft de KNVB aan en dat lijkt mij logisch beleid.
ja. Denk dat dit een lastige is voor buma. Als er ook maar iemand binnen nac of om nac het heeft gaat het vast niet door.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: 666 op maart 10, 2020, 20:06:36
Zou het wel door kunnen gaan zonder uitsupporters?  Ik zou het echt jammer vinden.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: ChantiSCC op maart 10, 2020, 20:53:54
Citaat van: 666 op maart 10, 2020, 20:06:36
Zou het wel door kunnen gaan zonder uitsupporters?  Ik zou het echt jammer vinden.

:_schater in meer dan de helft van de wedstrijden zijn er 0 uitsupporters, dan rolt het balletje oek toch?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Inferno-058 op maart 10, 2020, 21:00:48
Citaat van: ChantiSCC op maart 10, 2020, 20:53:54
:_schater in meer dan de helft van de wedstrijden zijn er 0 uitsupporters, dan rolt het balletje oek toch?
Dus daarom moet het vrijdag ook maar?

Bij een voetbalwedstrijd horen zowel uit als thuissupporters. Begrijpelijk dat NAC niet akkoord gaat als er geen uitsupporters mee mogen reizen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 10, 2020, 21:00:54
Citaat van: ChantiSCC op maart 10, 2020, 20:53:54
:_schater in meer dan de helft van de wedstrijden zijn er 0 uitsupporters, dan rolt het balletje oek toch?

Een vol uitvak (NAC) brengt toch (nog meer) sfeer in het stadion.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Treb op maart 10, 2020, 21:07:21
Citaat van: Inferno-058 op maart 10, 2020, 21:00:48
Dus daarom moet het vrijdag ook maar?

Bij een voetbalwedstrijd horen zowel uit als thuissupporters. Begrijpelijk dat NAC niet akkoord gaat als er geen uitsupporters mee mogen reizen.

Ik vrees dat NAC niet zoveel te vertellen heeft in deze.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 21:16:41
Citaat van: Treb op maart 10, 2020, 21:07:21
Ik vrees dat NAC niet zoveel te vertellen heeft in deze.

Lijkt mij ook niet. Brabant wordt opgeroepen thuis te werken en geen sociale contacten op te zoeken. Dan is het toch uitgesloten dat zij naar Leeuwarden kunnen gaan?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 10, 2020, 21:49:03
Dus grote kans dat
A- het doorgaat zonder uitpubliek of
B-her helemaal niet doorgaat.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 10, 2020, 22:04:33
Citaat van: speculeter op maart 10, 2020, 21:49:03
Dus grote kans dat
A- het doorgaat zonder uitpubliek of
B-her helemaal niet doorgaat.

Dat zou ik wel denken, waarbij optie B in beeld komt als het de komende dagen (verder) uit de hand loopt
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: PePe op maart 10, 2020, 22:55:04
De NAC supporters die naar Leeuwarden willen, testen voordat ze de bus ingaan.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: waldkip op maart 10, 2020, 23:33:32
Citaat van: PePe op maart 10, 2020, 22:55:04
De NAC supporters die naar Leeuwarden willen, testen voordat ze de bus ingaan.
dan mogen ze vandaag nog wel beginnen met testen 8P maar aangezien mensen die uit risico gebied komen en ziek worden letterlijk moeten smeken voor een test en zelfs uitwijken naar Duitsland om getest te worden, denk ik dat het aantal besmetting in nl wel rustig 3a4x hoger is dan de 400 die we nu hebben. Denk persoonlijk dat het zonder (uit) publiek gespeeld gaat worden. Waar ik best wel vrede mee hebt.. we gaan er waarschijnlijk allemaal wel op een of andere manier mee te maken krijgen, truc is alleen om het geleidelijk te laten verspreiden om de ziekenhuizen zoveel mogelijk te ontzien. Gemiddeld moet 1 op de 5 opgenomen worden en we moeten Italiaanse toestanden zien te voorkomen, waar ze nu keiharde beslissing moeten maken wie er meer kans maakt op overleven en voorrang krijgt op de IC en wie ze letterlijk laten stikken... Dus is er wel wat meer aan de hand dan alleen een griep golf.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: papier op maart 11, 2020, 07:27:46
Die 400 man zijn van harte welkom en moeten er zeker bij zijn, of aanstaande vrijdag het juiste moment is is een tweede. Volgens mij willen de 400 man die naar Deventer gaan er ook ab-so-luut bij zijn dan, en dan liever op een later moment dan de wedstrijd zonder (uit)publiek af te doen.

Ook in de thuisvakken zullen mensen zitten die deze week in Brabant zijn geweest. Daarbij heeft NAC volgens mij een fanatieke en vindingrijke supportersgroep daar zullen er zonder meer een aantal van plaatsnemen in een thuisvak, het is immers vrije verkoop.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 11, 2020, 08:19:29
Ik heb een angstig voorgevoel dat de wedstrijd wordt verplaatst. Advies RIVM is sociale contacten te vermijden voor inwoners van Brabant. Het lijkt me dat de spelers en staf daar ook voor een groot deel wonen, carnaval hebben gevierd etc. en daarmee ook tot de groep horen die wordt geadviseerd reisbewegingen te beperken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Viper op maart 11, 2020, 08:41:22
Verplaatsen, leuk en aardig. Dat kan niet onbeperkt, aangezien de KNVB de competitie uiteraard graag beëindigd ziet voor (de voorbereiding op) het EK.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: zeewolde op maart 11, 2020, 08:49:03
Citaat van: Viper op maart 11, 2020, 08:41:22
Verplaatsen, leuk en aardig. Dat kan niet onbeperkt, aangezien de KNVB de competitie uiteraard graag beëindigd ziet voor (de voorbereiding op) het EK.
en Nac zit niet te wachten op een overvol programma voor de play offs. De insteek zal toch voorlopig zo zijn wedstrijden zoveel mogelijk door te laten gaan.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2020, 08:57:50
Hoe kut het ook is, wedstrijd zonder uitpubliek ligt het meest voor de hand.
Eagles - Cambuur zijn (nog) geen risico gebieden, dat zal zo blijven.

Afwachten hoe het met Den Bosch - Cambuur zal gaan, maar tot die tijd kan er veel veranderen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2020, 08:58:35
Eindstand is de stand op 11 maart.   :devil
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 11, 2020, 11:39:34
Citaat van: Galdiano op maart 11, 2020, 08:58:35
Eindstand is de stand op 11 maart.   :devil
kans is best aanwezig dat niet alle weds worden gespeeld. Vrijdag net niet net wel. Hoop zeker van wel.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 11, 2020, 12:33:52
Iemand enig idee hoe laat die bijeenkomst is.
Maw hoe laat kunnen we nieuws rondom deze wedstrijd verwachten?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: moodygrunn op maart 11, 2020, 12:47:56
Citaat van: Galdiano op maart 11, 2020, 08:58:35
Eindstand is de stand op 11 maart.   :devil

Lijkt me ook het beste voor alle partijen :)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2020, 13:05:01
Citaat van: moodygrunn op maart 11, 2020, 12:47:56
Lijkt me ook het beste voor alle partijen :)
Mannen we zij  er uit, op naar de oldehove
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 11, 2020, 13:33:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2020, 13:05:01
Mannen we zij  er uit, op naar de oldehove

Het is nog rustig.

https://www.youtube.com/watch?v=cK6L43O3918#action=share
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Huizen op maart 11, 2020, 14:40:23
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-wedstrijden-buiten-brabant-gaan-gewoon-door-en-met-publiek~ad29e053/  _O_
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 11, 2020, 14:40:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2020, 13:05:01
Mannen we zij  er uit, op naar de oldehove
Valt onder evenementen van meer dan 1000 bezoekers, afgelast dus.
Iedere supporter nag nu afzonderlijk bij de Oldehove feestvieren.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 11, 2020, 14:50:15
©️ Henk Albers ?? @HenkAlbers1970
3m
De KNVB meldt dat #Cambuur - #NAC gewoon door kan gaan, en met publiek.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Eewal op maart 11, 2020, 14:50:38
Het gaat door en met publiek. Lees nog even niks over uitpubliek.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Agy op maart 11, 2020, 14:53:21
Citaat van: hobbes op maart 11, 2020, 14:50:15
©️ Henk Albers ?? @HenkAlbers1970
3m
De KNVB meldt dat #Cambuur - #NAC gewoon door kan gaan, en met publiek.

Met 121 nieuwe gevallen, voornamelijk in Brabant en de komende 2 dagen oplopend, moet ik het nog zien dat ze mogen afreizen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2020, 15:05:48
Stel dat een speler of TS van NAC Corona heeft wat zal er dan gebeuren :?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 11, 2020, 15:09:04
Ook gewoon uit publiek welkom.

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/944976-cambuur-nac-breda-gaat-voorlopig-gewoon-door-met-uitpubliek
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Agy op maart 11, 2020, 15:12:37
Citaat van: Bernardo op maart 11, 2020, 15:09:04
Ook gewoon uit publiek welkom.

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/944976-cambuur-nac-breda-gaat-voorlopig-gewoon-door-met-uitpubliek

Nog wel, we zullen zien, hoop het in elk geval wel.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 11, 2020, 16:08:46
Kan in ruim 48 uur nog veel veranderen, maar vooralsnog mooi nieuws.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bolle op maart 11, 2020, 16:21:06
Geen gezeur, lekker voetballen!

Liefst met een vol uitvak, maar anders maar niet; wij moeten doorknallen nu!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2020, 17:45:25
Groen licht vanuit Zeist: de kraker tussen SC Cambuur en NAC Breda gaat vooralsnog 'gewoon' door en met supporters van beide clubs! Wel worden er de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen en blijft er overleg met de Veiligheidsregio.

(Sleutelwoord is wel vooralsnog... maar lijkt dus gewoon allemaal door te kunnen gaan).
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 11, 2020, 20:26:02
Het is natuurlijk veel leuker met publiek, maar het RIVM adviseert Brabanders om thuis te werken en geen nieuwe contacten aan te doen. Ben benieuwd welke viroloog de knvb adviseert
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: PePe op maart 11, 2020, 21:44:50
Het advies van de veiligheid regio is bepalend, zij geven vooralsnog toestemming.
Stukje plastic op oost er maar tussen, en mondkapje gebruiken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 11, 2020, 21:45:12
7 pagina's al over deze wedstrijd en hij moet nog beginnen :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Yellow Army op maart 11, 2020, 22:41:34
Rectale temperatuurcontrole. Klaar!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 12, 2020, 06:51:20
En corona in Leeuwarden.
Daarnaast zijn er nog 5 zeker stevig ziek die met hem op wintersport zijn geweest.
Persoon in kwestie is personal trainer en heeft afgelopen dagen nog gewoon mensen begeleid.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 07:06:06
Citaat van: Galdiano op maart 12, 2020, 06:51:20
En corona in Leeuwarden.
Daarnaast zijn er nog 5 zeker stevig ziek die met hem op wintersport zijn geweest.
Persoon in kwestie is personal trainer en heeft afgelopen dagen nog gewoon mensen begeleid.
Lekker slim van hem als dat zo is. Wedstrijd zal wel uitgesteld worden denk ik, burgemeester za niet het risico willen lopen over 2 weken te moeten horen dat er dankzij een voetbalwedstrijd weer 100 nieuwe besmettingen zijn ontstaan.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 12, 2020, 07:13:47
Ik ben absoluut niet bang, maar het beste voor de comptetitie is gewoon algehele aflasting.

Straks allemaal verschillen in speelrondes, daar moet je op zitten te wachten. :(
Daarin tegen als ze het nu stil leggen en over een aantal weken wordt het hervat, wie komt er dan het beste uit? Spelers zijn allemaal wel weer fit tegen die tijd.

Las iets dat KNVB de laatste wedstrijden in 3 blokken heeft verdeeld. 1ste blok is tot en met interland weekend. Dan een tussenblok, en laatste blok moet sowieso gelijk gespeeld worden, laatste 2 wedstrijden geloof ik.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 07:28:34
Citaat van: Galdiano op maart 12, 2020, 07:13:47
Ik ben absoluut niet bang, maar het beste voor de comptetitie is gewoon algehele aflasting.

Straks allemaal verschillen in speelrondes, daar moet je op zitten te wachten. :(
Daarin tegen als ze het nu stil leggen en over een aantal weken wordt het hervat, wie komt er dan het beste uit? Spelers zijn allemaal wel weer fit tegen die tijd.

Las iets dat KNVB de laatste wedstrijden in 3 blokken heeft verdeeld. 1ste blok is tot en met interland weekend. Dan een tussenblok, en laatste blok moet sowieso gelijk gespeeld worden, laatste 2 wedstrijden geloof ik.
het beste is gewoon lekker allemaal  3 weken thuis, waar mogelijk thuiswerken. Bedrijven waar dat niet mogelijk is compenseren, supermarkt open zodat je nog wel boodschappen kunt halen of laten bezorgen. Beetje Italie model van nu. Of we wachten met zijn allen nog 3 weken en moeten het dan alsnog net als Italie doen
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Huizen op maart 12, 2020, 09:20:50
https://www.bndestem.nl/nac/vier-vragen-over-de-risicovolle-reis-van-nac-naar-leeuwarden~a4402032/?referrer=https://www.google.com/
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: AL op maart 12, 2020, 09:57:08
Het wordt afgelast.
Ga daar maar vanuit.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 12, 2020, 10:11:11
Als gisteren is besloten dat het doorgaat waarom dan nu beslissen dat het niet doorgaat??
Omdat er één besmetting is geconstateerd in Leeuwarden?
Brabant zit op slot en die supporters uit Breda mogen hier toch ook komen?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 10:16:17
Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 10:11:11
Als gisteren is besloten dat het doorgaat waarom dan nu beslissen dat het niet doorgaat??
Omdat er één besmetting is geconstateerd in Leeuwarden?
Brabant zit op slot en die supporters uit Breda mogen hier toch ook komen?
omdat er mogelijk tussen de Cambuur supporters ook simpelweg mensen zitten die besmet zijn (misschien zonder dat ze het doorhebben). Zie die 32 jarige inwoner die het van zichzelf ook niet doorhad maar met een beetje pech 5 anderen heeft besmet. Als je nu geen rigoreuze maatregelen neemt heeft binnenkort iedereen het, niet dat ik er persoonlijk bang voor ben maar als ik die beelden in ziekenhuizen in Italië zie lijkt me dat niet iets wat je zou moeten willen als je het nu nog enigszins kunt voorkomen. En let wel, ik zou er niet blij mee zijn, ik zou het zonde vinden om morgen niet naar het stadion te kunnen gaan, maar ik zou het wel begrijpen als het niet doorgaat
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 12, 2020, 10:18:33
Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 10:11:11
Als gisteren is besloten dat het doorgaat waarom dan nu beslissen dat het niet doorgaat??
Omdat er één besmetting is geconstateerd in Leeuwarden?
Brabant zit op slot en die supporters uit Breda mogen hier toch ook komen?

Dat laatste is toch belachelijk dat dat mag? Ze adviseren mensen om thuis te werken in Noord Brabant, maar ze mogen wel even met 400 man hierheen?

Overal in Europa leggen ze competities stil of zonder publiek. En hier gaat het gewoon door.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 12, 2020, 10:55:24
Citaat van: Bernardo op maart 12, 2020, 10:18:33
Dat laatste is toch belachelijk dat dat mag? Ze adviseren mensen om thuis te werken in Noord Brabant, maar ze mogen wel even met 400 man hierheen?

Overal in Europa leggen ze competities stil of zonder publiek. En hier gaat het gewoon door.

Mee eens. De veiligheidsregio gaat er over, maar in dit geval zou het de veiligheidsregio van Breda moet zijn. Die adviseren om thuis te blijven!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 12, 2020, 11:02:23
Lekker al die brabo's thuis laten!

Premier League alle wedstrijden zonder publiek.
Alle sk houders krijgen daar gratis streams.

Geluk dat wij Cambuur nog live kunnen zien op tv.

Zie je fox al Telstar - Top Oss of Helmond - MVV allemaal streamen?  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2020, 11:09:33
Ook in België gaan ze spelen zonder publiek, volgens mij alleen in Nederland nog niet. Lijkt me kwestie van tijd voor hier ook verdergaande maatregelen komen. Ik hoop dat ze zoveel als praktisch mogelijk is kiezen voor wedstrijden uitstellen in plaats van spelen zonder publiek.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 12, 2020, 11:34:31
Citaat van: Galdiano op maart 12, 2020, 06:51:20
En corona in Leeuwarden.
Daarnaast zijn er nog 5 zeker stevig ziek die met hem op wintersport zijn geweest.
Persoon in kwestie is personal trainer en heeft afgelopen dagen nog gewoon mensen begeleid.
zeg het toch niet voor niks.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 12, 2020, 11:47:12
Als het zonder publiek word gespeeld zou dat zware competitievervalsing zijn. Wij zijn net als nac thuis met publiek veel sterker
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: NRG op maart 12, 2020, 11:55:39
Citaat van: sunderland op maart 12, 2020, 11:47:12
Als het zonder publiek word gespeeld zou dat zware competitievervalsing zijn. Wij zijn net als nac thuis met publiek veel sterker

Als je geen competitievervalsing wil moet je gewoon alles stil leggen..
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2020, 12:02:13
Als het doorgaat spelen we met dezelfde 11 als maandag, aldus de HaH.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 12, 2020, 12:02:20
Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 10:11:11
Als gisteren is besloten dat het doorgaat waarom dan nu beslissen dat het niet doorgaat??
Omdat er één besmetting is geconstateerd in Leeuwarden?
Brabant zit op slot en die supporters uit Breda mogen hier toch ook komen?

Omdat situaties kunnen veranderen? Nu ingrijpen zorgt ervoor dat we nog meer ellende voorkomen. Gewoon alles eruit gooien voor een paar weken en dan maar doorspelen tot eind mei.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 12:17:57
Citaat van: michello op maart 12, 2020, 12:02:20
Omdat situaties kunnen veranderen? Nu ingrijpen zorgt ervoor dat we nog meer ellende voorkomen. Gewoon alles eruit gooien voor een paar weken en dan maar doorspelen tot eind mei.
ik ben voor... een keer in de korte broek met lekker weer naar het stadion is ook wel eens fijn :-)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 12, 2020, 12:46:31
Ik zeg eindstand is stand van 12-03.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 12, 2020, 13:02:25
Nu weer crisis overleg in Den Haag van kabinet. Komen waarschijnlijk zwaardere maatregelen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 12, 2020, 13:14:48
Heb veel zin in morgenavond
Maar denk in navolging van landen om ons heen dat ze alles eruit gooien voor twee a drie weken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 12, 2020, 13:23:32
Ik reken nergens op morgen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 12, 2020, 14:00:14
Citaat van: Galdiano op maart 12, 2020, 12:46:31
Ik zeg eindstand is stand van 12-03.  |:)

Ben je zo onzeker? Je wil dit toch met zijn allen kunnen vieren in het stadion?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2020, 14:37:35
Citaat van: Dokkumer op maart 12, 2020, 13:23:32
Ik reken nergens op morgen.
Daar houd ik ook ernstig rekening mee, want er blijkt binnen Nederland geen centraal beleid te zijn mbt het virus.
Alles hobbelt achter de verschillende uitspraken van "deskundigen" aan waardoor Buma waarschijnlijk eieren voor zijn geld kiest en de wedstrijd gaat verbieden. Kan hem daarin dan ook geen ongelijk geven.
Als dit gebeurd, durf ik te voorspellen dat de stop echt wel 4 weken zal duren. (waarmee wij ons kampioenschap kunnen gaan vieren in groepjes van 10 onder de Oldehove)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Inferno-058 op maart 12, 2020, 14:45:57
Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2020, 14:37:35
Daar houd ik ook ernstig rekening mee, want er blijkt binnen Nederland geen centraal beleid te zijn mbt het virus.
Alles hobbelt achter de verschillende uitspraken van "deskundigen" aan waardoor Buma waarschijnlijk eieren voor zijn geld kiest en de wedstrijd gaat verbieden. Kan hem daarin dan ook geen ongelijk geven.
Als dit gebeurd, durf ik te voorspellen dat de stop echt wel 4 weken zal duren. (waarmee wij ons kampioenschap kunnen gaan vieren in groepjes van 10 onder de Oldehove)
Lukt ze nooit om te handhaven denk ik, iedereen zoekt elkaar toch op.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 12, 2020, 14:50:54
Voetballen zonder publiek morgen?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: TM op maart 12, 2020, 14:53:35
Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 14:50:54
Voetballen zonder publiek morgen?

De overige wedstrijden zijn afgelast in Brabant, dus ik verwacht dan dat er geen wedstrijden zonder publiek komen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: AL op maart 12, 2020, 14:57:45
Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 14:50:54
Voetballen zonder publiek morgen?

Gaat niet door.
Heel Nederland plat.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Destroyer op maart 12, 2020, 15:02:23
Denk het ook niet
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: fred op maart 12, 2020, 15:12:48
Ga er maar vanuit dat er nergens gespeeld wordt voorlopig...
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 12, 2020, 15:23:02
Afgelast
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2020, 15:23:08
Alle evenementen in Nederland met meer dan 100 personen afgelast.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Stiens op maart 12, 2020, 15:23:24
Evenementen met meer dan 100 personen worden afgelast. Kan een streep door morgenavond dus.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Marc S op maart 12, 2020, 15:24:09
Afgelast
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2020, 15:24:46
Citaat van: Collingwood op maart 12, 2020, 15:23:08
Alle evenementen in Nederland met meer dan 100 personen afgelast.

Sowieso tot en met eind maart. Dus competitie gaat hoe dan ook volledig op de schop.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Stiens op maart 12, 2020, 15:24:55
Geldig t/m eind deze maand.. Paar weekjes vrij dus..
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2020, 15:32:49
Citaat van: Collingwood op maart 12, 2020, 15:24:46
Sowieso tot en met eind maart. Dus competitie gaat hoe dan ook volledig op de schop.
Het zal denk ik echt wel langer gaan duren en eindigt de competitie per vandaag.
Wel doemdenken van mij maar lange uitloop van de competitie is geen haalbare optie mbt het Europese voetbal kampioenschap.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 12, 2020, 15:36:13
Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2020, 15:32:49
Het zal denk ik echt wel langer gaan duren en eindigt de competitie per vandaag.
Wel doemdenken van mij maar lange uitloop van de competitie is geen haalbare optie mbt het Europese voetbal kampioenschap.

EK gaat naar 2021 wellicht, dus dan komt er meer ruimte om het seizoen af te maken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2020, 15:40:13
Citaat van: michello op maart 12, 2020, 15:36:13
EK gaat naar 2021 wellicht, dus dan komt er meer ruimte om het seizoen af te maken.
Is inderdaad een mogelijkheid, maar denk persoonlijk dat het EK gewoon in 2020 wordt gespeeld.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2020, 15:44:48
Volgende week zal de UEFA met alle bonden overleggen, daarna zal wel meer duidelijk worden o.a. over het EK.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 12, 2020, 15:45:41
Breaking | UEFA are set to announce on Tuesday that EURO 2020 will be postponed to 2021 owing to COVID-19, according to L'Équipe. More follows.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 15:49:59
Als er per april weer gestart wordt gaat het om 3 wedstrijden die gemist worden. Die kun je in 2 weken inhalen lijkt me? En dan is het inderdaad in ons voordeel, in april iedereen weer fit zou je denken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: fred op maart 12, 2020, 16:37:45
Als het EK verplaatst wordt, kunnen alle competities tenminste eerlijk hervat worden,...
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dreet op maart 12, 2020, 17:41:27
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 15:49:59
Als er per april weer gestart wordt gaat het om 3 wedstrijden die gemist worden. Die kun je in 2 weken inhalen lijkt me? En dan is het inderdaad in ons voordeel, in april iedereen weer fit zou je denken.

Dat lijkt me wel erg optimistisch. Je kunt toch in twee weken nooit drie wedstrijden inhalen, wanneer je ook nog de normale competitiewedstrijden van april hebt? Het zou dan uitkomen op bijna twee wedstrijden per week tot begin mei. Meer nog, want in het Paasweekend heb je ook nog De Graafschap op vrijdag 10 april en Dordt thuis op maandag 13 april. Kortom: onmogelijk dit, en ik zie het voordeel al helemaal niet...
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: michello op maart 12, 2020, 17:50:36
De kans is groot dat het EK niet doorgaat dus er komt genoeg ruimte vrij. Je zou tot eind juni zelfs door kunnen spelen indien nodig. Daarbij is ook al gezegd door de KNVB dat er in het uiterste geval gespeeld zal worden zonder publiek, dus er zal hoe dan ook een oplossing komen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 17:52:16
Citaat van: Dreet op maart 12, 2020, 17:41:27
Dat lijkt me wel erg optimistisch. Je kunt toch in twee weken nooit drie wedstrijden inhalen, wanneer je ook nog de normale competitiewedstrijden van april hebt? Het zou dan uitkomen op bijna twee wedstrijden per week tot begin mei. Meer nog, want in het Paasweekend heb je ook nog De Graafschap op vrijdag 10 april en Dordt thuis op maandag 13 april. Kortom: onmogelijk dit, en ik zie het voordeel al helemaal niet...
terecht.. ik bedoelde na 1 mei wanneer de reguliere einddatum zou zijn. Zeker nu EK verplaatst gaat worden alle tijd om in te halen. En overigens zou 2 wedstrijden per week geen probleem moeten zijn voor profs. 2 x per week een kilometer of 10 hardlopen is nou ook weer niet zo problematisch lijkt me
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: denistel op maart 12, 2020, 17:55:47
als je in paasweekend vrijdag maandag kan spelen kan dat de andere weken toch ook dan heb je 3 wedstrijden zo ingehaald toch
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: el haj op maart 12, 2020, 18:00:32
Jammer, we zitten juist wel weer in een lekkere flow qua resultaten. Anderzijds zitten we wel met wat blessures en pijntjes, wat dat betreft zou het wel lekker zijn als de ziekenboeg verder leegstroomt - al was de bank tegen Jong AZ ook al bijzonder sterk.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 18:12:34
Ik probeer de zonnige zijde te blijven zien: nog een voordeel is beginnen met nog een uitwedstrijd, die winnen en dan blijven er 5 thuiswedstrijden en 3 uit over daarna
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dreet op maart 12, 2020, 18:18:01
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 17:52:16
terecht.. ik bedoelde na 1 mei wanneer de reguliere einddatum zou zijn. Zeker nu EK verplaatst gaat worden alle tijd om in te halen. En overigens zou 2 wedstrijden per week geen probleem moeten zijn voor profs. 2 x per week een kilometer of 10 hardlopen is nou ook weer niet zo problematisch lijkt me

Nou, dan vergis je je. Als het alleen hardlopen was wel ja, maar het zijn de sprints die het hem doen. Vier weken lang twee wedstrijden per week: dat zijn de spelers van Cambuur niet gewend....zeker niet met het spel dat Cambuur speelt. De trainingsintensiteit moest deze week al omlaag....
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: justremco op maart 12, 2020, 18:25:04
Citaat van: Dreet op maart 12, 2020, 18:18:01
Nou, dan vergis je je. Als het alleen hardlopen was wel ja, maar het zijn de sprints die het hem doen. Vier weken lang twee wedstrijden per week: dat zijn de spelers van Cambuur niet gewend....zeker niet met het spel dat Cambuur speelt. De trainingsintensiteit moest deze week al omlaag....

Bij andere clubs is het ook niet echt vanzelfsprekend toch om 2x per week te spelen??
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Destroyer op maart 12, 2020, 18:32:02
Citaat van: Dreet op maart 12, 2020, 18:18:01
Nou, dan vergis je je. Als het alleen hardlopen was wel ja, maar het zijn de sprints die het hem doen. Vier weken lang twee wedstrijden per week: dat zijn de spelers van Cambuur niet gewend....zeker niet met het spel dat Cambuur speelt. De trainingsintensiteit moest deze week al omlaag....

Geld voor elke club toch?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 18:35:52
Citaat van: Dreet op maart 12, 2020, 18:18:01
Nou, dan vergis je je. Als het alleen hardlopen was wel ja, maar het zijn de sprints die het hem doen. Vier weken lang twee wedstrijden per week: dat zijn de spelers van Cambuur niet gewend....zeker niet met het spel dat Cambuur speelt. De trainingsintensiteit moest deze week al omlaag....
lijkt me nog steeds niet zo zwaar als bv wielrennen
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dreet op maart 12, 2020, 18:53:18
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 18:35:52
lijkt me nog steeds niet zo zwaar als bv wielrennen

Voetbal met wielrennen vergelijken is appels met peren vergelijken. Bij topvoetballers (waar ik de spelers van Cambuur onder schaar) is het de vermoeidheid van de snelle spiervezels (sprinten) die de hersteltijd bepaalt. Die is veel langer dan die van wielrenners, die hoofdzakelijk de langzame spiervezels (lang kunnen volhouden) gebruiken. Bovendien is neuromusculaire (aantal spiervezels dat wordt aangestuurd door een zenuw) vermoeidheid en herstel van de energiebalans voor wielrenners veel bepalender voor de mate van herstel.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 18:58:54
Citaat van: Dreet op maart 12, 2020, 18:53:18
Voetbal met wielrennen vergelijken is appels met peren vergelijken. Bij topvoetballers (waar ik de spelers van Cambuur onder schaar) is het de vermoeidheid van de snelle spiervezels (sprinten) die de hersteltijd bepaalt. Die is veel langer dan die van wielrenners, die hoofdzakelijk de langzame spiervezels (lang kunnen volhouden) gebruiken. Bovendien is neuromusculaire (aantal spiervezels dat wordt aangestuurd door een zenuw) vermoeidheid en herstel van de energiebalans voor wielrenners veel bepalender voor de mate van herstel.
mooi verhaal, tennissers die eens in de 2 dagen dan niets anders doen dan korte sprintjes trekken? Ik vind dat 2 wedstrijden per week echt geen probleem zou mogen zijn. Gewoon een kwestie van trainen. Maar goed daar worden we het vast niet over eens :)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dreet op maart 12, 2020, 19:28:14
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 18:58:54
mooi verhaal, tennissers die eens in de 2 dagen dan niets anders doen dan korte sprintjes trekken? Ik vind dat 2 wedstrijden per week echt geen probleem zou mogen zijn. Gewoon een kwestie van trainen. Maar goed daar worden we het vast niet over eens :)

Tennis is een ander soort sprint dan voetbal, daar herstel je sneller van. En: hoe wil je een wedstrijd trainen? Dat kan niet. Nee, ik denk niet dat we het eens worden... :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 19:56:08
Citaat van: Dreet op maart 12, 2020, 19:28:14
Tennis is een ander soort sprint dan voetbal, daar herstel je sneller van. En: hoe wil je een wedstrijd trainen? Dat kan niet. Nee, ik denk niet dat we het eens worden... :_schater
eens.... en we zijn het er ook vast over eens dat uiteindelijk maar een ding belangrijk is: kampioen en promoveren (Ehhh dat zijn er eigenlijk 2)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: gewoon een fan op maart 12, 2020, 19:58:54
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 19:56:08
eens.... en we zijn het er ook vast over eens dat uiteindelijk maar een ding belangrijk is: kampioen en promoveren (Ehhh dat zijn er eigenlijk 2)

Als je kampioen wordt is de promotie een gevolg hiervan dus toch één ding   :proost
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: PePe op maart 12, 2020, 20:40:01
We mogen hopen dat Corona geen negatieve uitwerking gaat hebben, op onze verwachtingen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 12, 2020, 20:46:27
In het zonnetje bierdrinken straks :proost
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dreet op maart 12, 2020, 21:07:11
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 12, 2020, 19:56:08
eens.... en we zijn het er ook vast over eens dat uiteindelijk maar een ding belangrijk is: kampioen en promoveren (Ehhh dat zijn er eigenlijk 2)

Promotie gaat boven alles natuurlijk!!!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 12, 2020, 22:37:01
Dit Corona gedoe gaat wel wat langer duren dan een paar weken lijkt me. Maar we staan gelukkig bovenaan. Het kan zomaar zijn dat er dit seizoen helemaal niet meer wordt gevoetbald, en wat dan?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: PePe op maart 12, 2020, 22:37:21
Wat voor vervolg krijgt de competitie, als het straks beter gaat? Wordt dit voortgezet in dezelfde volgorde? Of worden de geannuleerde wedstrijden later ingehaald? Ook kunnen de geannuleerde wedstrijden er tussendoor worden gespeeld? Ik zie vooralsnog een voordeel, als het zo gaat als ik het kan bedenken.
Dit is de huidige informatie van Cambuur: https://cambuur.nl/cambuur-1/matchcenter/
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 12, 2020, 22:51:54
Als de overheid zegt dat het virus niet zo gevaarlijk is, ga er dan maar vanuit dat het wel gevaarlijk is.
Als ze zeggen dat mondkapjes (ffp2/ffp3) niet nodig zijn voor burgers, meteen mondkapjes kopen.
Als ze zeggen dat je niet hoeft te hamsteren, meteen gaan hamsteren.
Het was toch zogenaamd minder erg dan de griep, niet dus. Sterfte cijfers zijn veel hoger dan griep (nu ongeveer 3,8% volgens de officiële cijfers), maar ja ze liegen toch overal over dus dit had iedereen aan kunnen zien komen. Sterkte iedereen, en hopen dat Leeuwarden niet 3800 doden gaat tellen. (of meer)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 12, 2020, 23:25:12
Citaat van: D.H.Skolten op maart 12, 2020, 22:51:54
Als de overheid zegt dat het virus niet zo gevaarlijk is, ga er dan maar vanuit dat het wel gevaarlijk is.
Als ze zeggen dat mondkapjes (ffp2/ffp3) niet nodig zijn voor burgers, meteen mondkapjes kopen.
Als ze zeggen dat je niet hoeft te hamsteren, meteen gaan hamsteren.
Het was toch zogenaamd minder erg dan de griep, niet dus. Sterfte cijfers zijn veel hoger dan griep (nu ongeveer 3,8% volgens de officiële cijfers), maar ja ze liegen toch overal over dus dit had iedereen aan kunnen zien komen. Sterkte iedereen, en hopen dat Leeuwarden niet 3800 doden gaat tellen. (of meer)
Het is al flink toegeslagen zeker
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Treb op maart 12, 2020, 23:37:50
Citaat van: D.H.Skolten op maart 12, 2020, 22:51:54
Als de overheid zegt dat het virus niet zo gevaarlijk is, ga er dan maar vanuit dat het wel gevaarlijk is.
Als ze zeggen dat mondkapjes (ffp2/ffp3) niet nodig zijn voor burgers, meteen mondkapjes kopen.
Als ze zeggen dat je niet hoeft te hamsteren, meteen gaan hamsteren.
Het was toch zogenaamd minder erg dan de griep, niet dus. Sterfte cijfers zijn veel hoger dan griep (nu ongeveer 3,8% volgens de officiële cijfers), maar ja ze liegen toch overal over dus dit had iedereen aan kunnen zien komen. Sterkte iedereen, en hopen dat Leeuwarden niet 3800 doden gaat tellen. (of meer)

Toe even juh drama queen  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: 666 op maart 13, 2020, 06:18:10
We kwamem minder uit de zomerstop, we kwamen minder uit de winterstop, ik hoop niet dat we minder uit de coronastop komen. Al zouden we dan ongeveer 2 wedstrijden verliezen en de rest winnen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: 666 op maart 13, 2020, 06:21:18
April zit al bomvol met wedstrijden. In mei en begin juni deze wedstrijden inhalen en klaar (als het bij de maand maart blijft).
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 13, 2020, 07:56:51
Citaat van: D.H.Skolten op maart 12, 2020, 22:51:54
Als de overheid zegt dat het virus niet zo gevaarlijk is, ga er dan maar vanuit dat het wel gevaarlijk is.
Als ze zeggen dat mondkapjes (ffp2/ffp3) niet nodig zijn voor burgers, meteen mondkapjes kopen.
Als ze zeggen dat je niet hoeft te hamsteren, meteen gaan hamsteren.
Het was toch zogenaamd minder erg dan de griep, niet dus. Sterfte cijfers zijn veel hoger dan griep (nu ongeveer 3,8% volgens de officiële cijfers), maar ja ze liegen toch overal over dus dit had iedereen aan kunnen zien komen. Sterkte iedereen, en hopen dat Leeuwarden niet 3800 doden gaat tellen. (of meer)
8P 8P
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 13, 2020, 07:58:56
Citaat van: D.H.Skolten op maart 12, 2020, 22:51:54
Als de overheid zegt dat het virus niet zo gevaarlijk is, ga er dan maar vanuit dat het wel gevaarlijk is.
Als ze zeggen dat mondkapjes (ffp2/ffp3) niet nodig zijn voor burgers, meteen mondkapjes kopen.
Als ze zeggen dat je niet hoeft te hamsteren, meteen gaan hamsteren.
Het was toch zogenaamd minder erg dan de griep, niet dus. Sterfte cijfers zijn veel hoger dan griep (nu ongeveer 3,8% volgens de officiële cijfers), maar ja ze liegen toch overal over dus dit had iedereen aan kunnen zien komen. Sterkte iedereen, en hopen dat Leeuwarden niet 3800 doden gaat tellen. (of meer)

Ik zou in zelfissolatie gaat op Rottermerplaat als ik jou was. Die 3,8% is op basis van de bekende corona-patienten. Maar er zijn er natuurlijk vele malen meer, die slechts milde symtonen vertonen. Het echte sterftecijfer is pas te berekenen als het voorbij is en wij in bloed van steekproeven gaan kijken of er antistoffen zijn aangemaakt.

Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 13, 2020, 09:05:22
Citaat van: Lore op maart 13, 2020, 07:58:56
Ik zou in zelfissolatie gaat op Rottermerplaat als ik jou was. Die 3,8% is op basis van de bekende corona-patienten. Maar er zijn er natuurlijk vele malen meer, die slechts milde symtonen vertonen. Het echte sterftecijfer is pas te berekenen als het voorbij is en wij in bloed van steekproeven gaan kijken of er antistoffen zijn aangemaakt.

Zelf isolatie, goed idee. Maar dan wel zonder internet toegang.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: AL op maart 13, 2020, 09:27:50
Vrees dat competitie niet meer uitgespeeld gaat worden.
En dan maar hopen dat we toch promoveren, maar kans is ook aanwezig dat dit seizoen voor spek en bonen was.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dreet op maart 13, 2020, 09:32:58
In mei en juni uitspelen: lekker in de bloate bealch op de tribune!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Eewal op maart 13, 2020, 09:51:21
Citaat van: AL op maart 13, 2020, 09:27:50
Vrees dat competitie niet meer uitgespeeld gaat worden.
En dan maar hopen dat we toch promoveren, maar kans is ook aanwezig dat dit seizoen voor spek en bonen was.
waar baseer je dit op?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: AL op maart 13, 2020, 10:14:18
Citaat van: Eewal op maart 13, 2020, 09:51:21
waar baseer je dit op?

Dit gaat nog wel weken duren(we zitten nog maar in beginstadium). Alles inhalen betekent doorvoetballen tot de zomer.
In Duitsland zijn de geluiden al dat conpetitie niet meer uitgespeeld gaat worden en er geen kampioen komt en niemand degradeert.

Tja ik zou nergens van op kijken.

Hopen dat dit gedoe max 4 weken duurt, maar is dat reeel?

Ik zou zeggen: huidige stand is eindstand.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 13, 2020, 11:10:12
Citaat van: AL op maart 13, 2020, 09:27:50
Vrees dat competitie niet meer uitgespeeld gaat worden.
En dan maar hopen dat we toch promoveren, maar kans is ook aanwezig dat dit seizoen voor spek en bonen was.
ik heb ergens gelezen dat een scenario in Italie zou zijn: niemand degradeert en promotie vindt wel plaats. Fan zou de eredivisie volgend seizoen uit 20 teams bestaan.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: AL op maart 13, 2020, 11:12:40
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 13, 2020, 11:10:12
ik heb ergens gelezen dat een scenario in Italie zou zijn: niemand degradeert en promotie vindt wel plaats. Fan zou de eredivisie volgend seizoen uit 20 teams bestaan.

Dat zou sowieso beter zijn. 20 clubs in Eredivisie.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cor op maart 13, 2020, 12:03:00
Citaat van: D.H.Skolten op maart 12, 2020, 22:51:54
Als de overheid zegt dat het virus niet zo gevaarlijk is, ga er dan maar vanuit dat het wel gevaarlijk is.
Als ze zeggen dat mondkapjes (ffp2/ffp3) niet nodig zijn voor burgers, meteen mondkapjes kopen.
Als ze zeggen dat je niet hoeft te hamsteren, meteen gaan hamsteren.
Het was toch zogenaamd minder erg dan de griep, niet dus. Sterfte cijfers zijn veel hoger dan griep (nu ongeveer 3,8% volgens de officiële cijfers), maar ja ze liegen toch overal over dus dit had iedereen aan kunnen zien komen. Sterkte iedereen, en hopen dat Leeuwarden niet 3800 doden gaat tellen. (of meer)

Alu hoedje op en deur op slot. Jumbo leegkopen, vooral pleepapier en blikvoer en dam wachten op het einde der tijden... Stel je niet zo aan kerel
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 13, 2020, 12:26:53
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 13, 2020, 11:10:12
ik heb ergens gelezen dat een scenario in Italie zou zijn: niemand degradeert en promotie vindt wel plaats. Fan zou de eredivisie volgend seizoen uit 20 teams bestaan.
die ADO supporters ook.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Scc4-ever op maart 13, 2020, 12:52:52
Citaat van: Cor op maart 13, 2020, 12:03:00
Alu hoedje op en deur op slot. Jumbo leegkopen, vooral pleepapier en blikvoer en dam wachten op het einde der tijden... Stel je niet zo aan kerel
pleepapier kan je niet te weinig van hebben. Als je aan de schijterij bent is t super handig als je er veel van hebt  :_schater  :P
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2020, 12:54:32
Ik wilde het niet posten maar aangezien andere er al over beginnen...
Eén scenario is dat de competitie niet wordt uitgespeeld en er niemand degradeert/promoveert.

Als Italië als eerste daarmee komt, dan moeten we echt gaan oppassen.
(Huidige stand is eindstand lijkt me onwaarschijnlijk, daar hebben alleen De Graafschap en wij belang bij. We moeten hopen dat we alle wedstrijden kunnen inhalen).
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Scc4-ever op maart 13, 2020, 13:00:21
Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2020, 12:54:32
Ik wilde het niet posten maar aangezien andere er al over beginnen...
Eén scenario is dat de competitie niet wordt uitgespeeld en er niemand degradeert/promoveert.

Als Italië als eerste daarmee komt, dan moeten we echt gaan oppassen.
(Huidige stand is eindstand lijkt me onwaarschijnlijk, daar hebben alleen De Graafschap en wij belang bij. We moeten hopen dat we alle wedstrijden kunnen inhalen).
dat zou betekenen dat je dan voor niks al die wedstrijden hebt gespeeld,wat is dan de waarde van t seizoen?. Dat kan je dan volledig als verloren beschouwen. Ik hoop dat t niet zover komt.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 13, 2020, 13:07:33
Het is nu gewoon afwachten, de optie zonder publiek is er ook altijd nog.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 13, 2020, 13:08:53
Citaat van: Scc4-ever op maart 13, 2020, 13:00:21
dat zou betekenen dat je dan voor niks al die wedstrijden hebt gespeeld,wat is dan de waarde van t seizoen?. Dat kan je dan volledig als verloren beschouwen. Ik hoop dat t niet zover komt.
eerst de komende weken dan maar eens afwachten.. als het beperkt blijft tot 3 wedstrijden inhalen is er nog geen onoverkomelijk probleem lijkt me
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Treb op maart 13, 2020, 14:26:48
Ze gooien het EK naar 2021 zodat alle competities afgemaakt kunnen worden
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: 666 op maart 13, 2020, 14:52:11
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 13, 2020, 11:10:12
ik heb ergens gelezen dat een scenario in Italie zou zijn: niemand degradeert en promotie vindt wel plaats. Fan zou de eredivisie volgend seizoen uit 20 teams bestaan.

En dan geen Europees voetbal het komende seizoen? of dezelfden die vorig jaar ook Europees haalden?
Doe maar gewoon spelen als het wat zonniger is, of achter gesloten deuren (totaal geen fan van). In de zomerse maanden heb je weinig griep.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Chielvak19 op maart 13, 2020, 16:07:20
Er waren ongeveer 9000 kaarten verkocht voor vanavond aldus Huis aan Huis
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: PePe op maart 13, 2020, 17:21:41
Drie weken trainen, en herstellen, zonder wedstrijd. (misschien een oefenwedstrijd in het geheim, of tegen jong Cambuur)
Niet veel aan. (enige positieve is, dat de ziekenboeg nu misschien leeg loopt)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2020, 17:37:21
Ja hoor, ik heb het (sportieve) doemscenario geschetst als de competie noet snel weer wordt hervat.
Het ideale scenario is met een fitte Kallon en Hendriks nog vanaf de bank het seizoen afmaken. Daar ga ik nog wel van uit  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 13, 2020, 19:04:11
Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2020, 12:54:32
Ik wilde het niet posten maar aangezien andere er al over beginnen...
Eén scenario is dat de competitie niet wordt uitgespeeld en er niemand degradeert/promoveert.

Als Italië als eerste daarmee komt, dan moeten we echt gaan oppassen.
(Huidige stand is eindstand lijkt me onwaarschijnlijk, daar hebben alleen De Graafschap en wij belang bij. We moeten hopen dat we alle wedstrijden kunnen inhalen).

En iedereen gaat als kippen zonder kop weer dingen roepen  (Oh jah daar is een forum ook voor *dom van me*) boodschappen halen, medicijnen inslaan en weet ik allemaal wat meer.
Rustig blijven is het beste.
Huidige eindstand is onwaarschijnlijk.... waarom dat dan? De clubs die boven en onderaan staan , staan daar niet voor niks.
Dat die andere clubs het niet leuk vinden snap ik, hadden die maar meer punten moeten pakken.
Het scenario niemand degradeerd promoveert zou pas belachelijk zijn. Heeft iedereen alle wedstrijden voor de kat zn .... gespeeld.
We wachten rustig af.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2020, 21:21:32
Ik hoop ook dat ik ongelijk heb. Hopelijk spelen we gewoon alle wedstrijden.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 13, 2020, 21:31:36
Is er nog wc papier?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Drumfather SCC op maart 13, 2020, 21:58:01
Citaat van: Dokkumer op maart 13, 2020, 21:31:36
Is er nog wc papier?

https://www.sc-heerenveen.nl/fanartikelen/sjaals (https://www.sc-heerenveen.nl/fanartikelen/sjaals)

Wel duur, maar verantwoord  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 13, 2020, 22:41:36
Citaat van: Drumfather SCC op maart 13, 2020, 21:58:01
https://www.sc-heerenveen.nl/fanartikelen/sjaals (https://www.sc-heerenveen.nl/fanartikelen/sjaals)


Sorry, daar krijgen mijn aambeien aambeien van.
Wel duur, maar verantwoord  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 14, 2020, 03:59:36
Citaat van: Cor op maart 13, 2020, 12:03:00
Alu hoedje op en deur op slot. Jumbo leegkopen, vooral pleepapier en blikvoer en dam wachten op het einde der tijden... Stel je niet zo aan kerel
Je hebt er wel heel veel verstand van zo te horen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 14, 2020, 04:23:16
Citaat van: Lore op maart 13, 2020, 07:58:56
Ik zou in zelfissolatie gaat op Rottermerplaat als ik jou was. Die 3,8% is op basis van de bekende corona-patienten. Maar er zijn er natuurlijk vele malen meer, die slechts milde symtonen vertonen. Het echte sterftecijfer is pas te berekenen als het voorbij is en wij in bloed van steekproeven gaan kijken of er antistoffen zijn aangemaakt.
Ik probeer mijn mede Cambuur supporters er alleen op te wijzen om zelf na te denken en niet op de altijd liegende overheid te vertrouwen met het gevolg straks zonder eten te zitten Het zielige is dat diegenen die mij de gek aansteken om mijn commentaar, vandaag allemaal naar de winkel zijn gegaan om eten en drinken in te slaan lol
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 14, 2020, 08:43:55
Citaat van: D.H.Skolten op maart 14, 2020, 04:23:16
Ik probeer mijn mede Cambuur supporters er alleen op te wijzen om zelf na te denken en niet op de altijd liegende overheid te vertrouwen met het gevolg straks zonder eten te zitten Het zielige is dat diegenen die mij de gek aansteken om mijn commentaar, vandaag allemaal naar de winkel zijn gegaan om eten en drinken in te slaan lol
maar snel emigreren dan, vreselijk om hier in dit land met altijd liegende overheid te moeten wonen.... pffff wat houdt je er toch soms wonderlijke ideeen op na. Allemaal naar de winkel? Hoezo allemaal? Hier is geen enkel probleem om wat dan ook maak in de winkel te krijgen. Zo te lezen heb je zelf in ieder geval genoeg 6-packs ingeslagen en ben je alvast begonnen ze weg te werken
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 14, 2020, 09:10:21
Citaat van: D.H.Skolten op maart 14, 2020, 04:23:16
Ik probeer mijn mede Cambuur supporters er alleen op te wijzen om zelf na te denken en niet op de altijd liegende overheid te vertrouwen met het gevolg straks zonder eten te zitten Het zielige is dat diegenen die mij de gek aansteken om mijn commentaar, vandaag allemaal naar de winkel zijn gegaan om eten en drinken in te slaan lol
Hier begint de paniek het te winnen van de ratio.
Ik heb nog niet gehamsterd zoals je suggereert
Kalmte kan je redden
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: denistel op maart 14, 2020, 11:03:12
was net inde winkel paar boodschapjes gehaald schappen lagen vol hoor.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 14, 2020, 12:00:37
Citaat van: denistel op maart 14, 2020, 11:03:12
was net inde winkel paar boodschapjes gehaald schappen lagen vol hoor.
boodschappen zal je bedoelen :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 14, 2020, 12:34:46
Liegende overheid? En het aluminiumfolie was ook al op ;)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: denistel op maart 14, 2020, 17:06:44
Citaat van: sunderland op maart 14, 2020, 12:00:37
boodschappen zal je bedoelen :zweep

bee die haalt mien broer wel ik haal altijd nog ff wat dingen die ie vergeten is :proost
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dreet op maart 14, 2020, 19:22:50
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de KNVB-regels zijn mbt. het stilleggen van een competitie, het al of niet inhalen van wedstrijden en de gevolgen hiervoor voor eindstanden, promotie, degradatie en kampioenschappen. Een bond moet hier toch regels voor hebben? Je hoort nu allerlei mensen roeptoeteren dat, mocht de competitie niet uitgespeeld worden, de standen geschrapt worden, of juist de huidige stand als eindstand geldt. Maar wat zeggen de KNVB-reglementen hierover? In de reglementen betaald voetbal 2019-2020 die ik van de KNVB-site downloadde, vind ik hier niets over terug...Iemand die hier meer van weet?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: mario op maart 14, 2020, 22:21:08
Ik ben wel ontzettend benieuwd hoe het vervolg eruit ziet. Het zou echt weer des Cambuurs zijn dat de competitie wordt geschrapt en wij volgend seizoen weer kkd spelen  :zucht!
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: PePe op maart 14, 2020, 23:03:04
Citaat van: mario op maart 14, 2020, 22:21:08
Ik ben wel ontzettend benieuwd hoe het vervolg eruit ziet. Het zou echt weer des Cambuurs zijn dat de competitie wordt geschrapt en wij volgend seizoen weer kkd spelen  :zucht!

Dat kun je niet maken, volgens mij? (het is nu wel een hele aparte situatie)
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 14, 2020, 23:20:41
Ik hoop nog steeds op een herstart over een paar weken.
10 April thuis tegen Graafschap?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: AL op maart 14, 2020, 23:38:56
Citaat van: speculeter op maart 14, 2020, 23:20:41
Ik hoop nog steeds op een herstart over een paar weken.
10 April thuis tegen Graafschap?

Dat kun je vergeten.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2020, 10:17:15
Citaat van: speculeter op maart 14, 2020, 23:20:41
Ik hoop nog steeds op een herstart over een paar weken.
10 April thuis tegen Graafschap?
Dit is natuurlijk onze grote hoop dat de competitie nog hervat gaat worden.
Maar realistisch is dit niet, ik denk dat het echt wel tot juni gaat duren voordat er over kan worden gegaan tot een "normaal" functionerende maatschappij.





Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: denistel op maart 15, 2020, 12:44:32
nou juni is wel erg ver weg vind ik
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2020, 13:18:38
Citaat van: denistel op maart 15, 2020, 12:44:32
nou juni is wel erg ver weg vind ik
Is ook zo.
Tot nu toe heb ik de hele heisa rond het Corona virus wat sceptisch benaderd, maar aangezien er door toch wel echt ingewijden de vergelijking met de Spaanse griep wordt gemaakt, is mijn sceptische benadering wel verdwenen.
Zo lang het virus niet volledig is bedwongen, zullen draconische maatregelen blijven bestaan.
Bedrijven die clubs sponseren zullen waarschijnlijk ook getroffen worden en het spelen zonder publiek over langere periode kan alles zo maar veranderen. Skolten het zich met sien Posts erg primair uutdrukt, mar de lading is wel dat ut feul erger is dan wij hier te horen kreie. Sien de beelden op sociaal media fan verpleegkundigen in Italië, dan wud ik daar nier goead fan.
Su lang we niet besmet wudde kenne met ut posten op de forum, lekker gezond blieve en deur gaan en houw ut virus buten de deur. ?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 15, 2020, 13:21:50
Ik dacht net zal ik reageren. Vlampiep haalt mij de woorden uit de mond.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: moodygrunn op maart 15, 2020, 14:50:05
Citaat van: speculeter op maart 14, 2020, 23:20:41
Ik hoop nog steeds op een herstart over een paar weken.
10 April thuis tegen Graafschap?

Denk dat je eerder richting zomer gaat voordat we verder kunnen. Echte ellende moet hier nog uitbreken als Italie een voorbode is voor wat nog gaat komen...
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 15, 2020, 15:07:21
 Maar als al die club nu oefenwedstrijden tegen elkaar gaan spelen, dan is het toch ook een optie om zonder publiek te spelen?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: sunderland op maart 15, 2020, 15:19:31
Citaat van: Lore op maart 15, 2020, 15:07:21
Maar als al die club nu oefenwedstrijden tegen elkaar gaan spelen, dan is het toch ook een optie om zonder publiek te spelen?
denk je nu echt dat ze oefenweds gaan spelen. Ze gaan en mogen helemaal niks de komende tijd. Beetje individueel hardlopen in het bos misschien.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 15, 2020, 18:20:19
Citaat van: sunderland op maart 15, 2020, 15:19:31
denk je nu echt dat ze oefenweds gaan spelen. Ze gaan en mogen helemaal niks de komende tijd. Beetje individueel hardlopen in het bos misschien.
Die boeren hebben anders al twee oefenwedstrijden gepland
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2020, 20:31:36
Citaat van: speculeter op maart 15, 2020, 18:20:19
Die boeren hebben anders al twee oefenwedstrijden gepland
Ik ken mij niet aan de indruk onttrekke dast stou die boeren oek nog serieus nimst. :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bernardo op maart 15, 2020, 20:55:03
Citaat van: speculeter op maart 15, 2020, 18:20:19
Die boeren hebben anders al twee oefenwedstrijden gepland

Zijn ook afgelast, stoppen ook met trainen. Zoals alle clubs.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 15, 2020, 22:37:07
Citaat van: sunderland op maart 15, 2020, 15:19:31
denk je nu echt dat ze oefenweds gaan spelen. Ze gaan en mogen helemaal niks de komende tijd. Beetje individueel hardlopen in het bos misschien.

Nee, maar er komt een fase dat het virus terug gedrongen wordt. Maar dar grote groepen nog niet bij elkaar kunnen komen. Het lijkt mij dat wij gaan starten zonder publiek. Als wij weer gaan starten tenminste
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 16, 2020, 22:12:57
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2020, 13:18:38
Is ook zo.
Tot nu toe heb ik de hele heisa rond het Corona virus wat sceptisch benaderd, maar aangezien er door toch wel echt ingewijden de vergelijking met de Spaanse griep wordt gemaakt, is mijn sceptische benadering wel verdwenen.
Zo lang het virus niet volledig is bedwongen, zullen draconische maatregelen blijven bestaan.
Bedrijven die clubs sponseren zullen waarschijnlijk ook getroffen worden en het spelen zonder publiek over langere periode kan alles zo maar veranderen. Skolten het zich met sien Posts erg primair uutdrukt, mar de lading is wel dat ut feul erger is dan wij hier te horen kreie. Sien de beelden op sociaal media fan verpleegkundigen in Italië, dan wud ik daar nier goead fan.
Su lang we niet besmet wudde kenne met ut posten op de forum, lekker gezond blieve en deur gaan en houw ut virus buten de deur. ?

Die vergelijking loopt naar mijn mening mank. De Spaanse Griep was een compleet nieuw H1N1 virus, dit is een variant van SARS (klinkt heftig) waar we enigszins al antistoffen tegen hebben opgebouwd, dat verklaart ook het relatief hoog aantal milde klachten (ca. 90%) en een relatief laag overlijdenspercentage van 4,6 in China.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 01:56:59
Citaat van: Geelblauwstiens op maart 14, 2020, 09:10:21
Hier begint de paniek het te winnen van de ratio.
Ik heb nog niet gehamsterd zoals je suggereert
Kalmte kan je redden
OK dus nu ben je ook nog een leugenaar, gefeliciteerd.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 02:03:40
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 14, 2020, 08:43:55
maar snel emigreren dan, vreselijk om hier in dit land met altijd liegende overheid te moeten wonen.... pffff wat houdt je er toch soms wonderlijke ideeen op na. Allemaal naar de winkel? Hoezo allemaal? Hier is geen enkel probleem om wat dan ook maak in de winkel te krijgen. Zo te lezen heb je zelf in ieder geval genoeg 6-packs ingeslagen en ben je alvast begonnen ze weg te werken
Je bent ten eerste een leugenaar want jij bent ook naar de winkel gegaan om zo snel mogelijk dingen in te slaan. En daar wou ik mensen alleen maar op wijzen want de winkels zijn gewoon bijna leeg. Ik ben gewoon een stuk slimmer dan mensen zoals jou. Ook al valt het virus mee, de gevolgen zijn wel groot, maar iemand met een IQ van een geestelijk gehandicapte zoals jou snapt dat niet. Geeft niet hoor.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Treb op maart 17, 2020, 02:06:53
Citaat van: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 02:03:40
maar iemand met een IQ van een geestelijk gehandicapte zoals jou snapt dat niet. Geeft niet hoor.

Doe eens normaal vent. Echt. Dit is ban waardig.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: moodygrunn op maart 17, 2020, 02:10:56
Citaat van: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 02:03:40
Je bent ten eerste een leugenaar want jij bent ook naar de winkel gegaan om zo snel mogelijk dingen in te slaan. En daar wou ik mensen alleen maar op wijzen want de winkels zijn gewoon bijna leeg. Ik ben gewoon een stuk slimmer dan mensen zoals jou. Ook al valt het virus mee, de gevolgen zijn wel groot, maar iemand met een IQ van een geestelijk gehandicapte zoals jou snapt dat niet. Geeft niet hoor.

Lees deze troep nog eens even hardop terug Skolten, dit kan echt niet... :zucht. Dat je jezelf boven andere mensen plaatst, soit. De rest van je verhaal, ...  :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 02:26:55
Citaat van: Treb op maart 17, 2020, 02:06:53
Doe eens normaal vent. Echt. Dit is ban waardig.
Gelukkig leven we niet in nazi Duitsland he
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 02:28:15
Citaat van: moodygrunn op maart 17, 2020, 02:10:56
Lees deze troep nog eens even hardop terug Skolten, dit kan echt niet... :zucht. Dat je jezelf boven andere mensen plaatst, soit. De rest van je verhaal, ...  :rodekaart
Stel je niet zo aan man.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Treb op maart 17, 2020, 03:22:32
Citaat van: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 02:26:55
Gelukkig leven we niet in nazi Duitsland he

Jij bent totaal de weg kwijt  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 17, 2020, 07:08:58
Citaat van: D.H.Skolten op maart 17, 2020, 02:03:40
Je bent ten eerste een leugenaar want jij bent ook naar de winkel gegaan om zo snel mogelijk dingen in te slaan. En daar wou ik mensen alleen maar op wijzen want de winkels zijn gewoon bijna leeg. Ik ben gewoon een stuk slimmer dan mensen zoals jou. Ook al valt het virus mee, de gevolgen zijn wel groot, maar iemand met een IQ van een geestelijk gehandicapte zoals jou snapt dat niet. Geeft niet hoor.
laat ik dan nu in mijn reactie maar proberen te laten blijken wie wat wijzer is: je reactie bevat onwaarheden (ik ben niet zo snel mogelijk naar de winkel gegaan om dingen in te slaan), meningen die niet op feiten zijn gebaseerd (iets over mijn IQ) en taalfouten (zoals jou moet zijn: zoals jij). En laat ik het er verder maar bij laten....
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 17, 2020, 07:13:35
Citaat van: Treb op maart 17, 2020, 02:06:53
Doe eens normaal vent. Echt. Dit is ban waardig.
Ik sluit me hierbij aan. Respectloos skolten. Dit kan je zo niet zeggen. Ik neem aan dat je terugkomt op je uitspraken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 17, 2020, 07:32:08
Skolten is 3 dagen af.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2020, 07:47:58
Je (Skolten)hebt in een ding gelijk, het virus is voor velen ongevaarlijk, ongecontroleerde verspreiding is voor de maatschappij potentieel zeer gevaarlijk.
En dat laatste hebben we allemaal zelf in de hand. Een een stukje respect en inlevingsvermogen helpt daarbij.

Hamsteren? Genoeg eten om een week door te komen mocht ik toch koorts krijgen (ik ben alleenstaand), verder niks extra ingekocht. Zolang er water uit de kraan komt , komt het wel goed.

Het kan allemaal onwerkelijk en beangstigend voelen, daar gaat iedereen anders mee om. Voor mezelf zoek ik liever naar de positieve dingen dan me door angst te laten sturen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Destroyer op maart 17, 2020, 08:10:17
 :rodekaart  ;(
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 17, 2020, 08:39:08
Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2020, 22:12:57
Die vergelijking loopt naar mijn mening mank. De Spaanse Griep was een compleet nieuw H1N1 virus, dit is een variant van SARS (klinkt heftig) waar we enigszins al antistoffen tegen hebben opgebouwd, dat verklaart ook het relatief hoog aantal milde klachten (ca. 90%) en een relatief laag overlijdenspercentage van 4,6 in China.
Je hebt helemaal gelijk. Ik bedoelde aan te geven dat dit virus gelijk met omvang van Spaanse griep kan worden vergeleken.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: RON op maart 17, 2020, 09:49:03
Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2020, 07:32:08
Skolten is 3 dagen af.
Goede zaak, deze gek is kompleet de weg kwijt. Verder maar niet teveel aan storen......
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 17, 2020, 09:57:12
Citaat van: RON op maart 17, 2020, 09:49:03
Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2020, 07:32:08
Skolten is 3 dagen af.
Goede zaak, deze gek is kompleet de weg kwijt. Verder maar niet teveel aan storen......
mag er achter die 3 ook nog een 0??
Wat een gek juh
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 17, 2020, 12:12:05
3 dagen quarantaine lijkt me eerst voldoende. Mocht het daarna weer uit de hand lopen gaan we als team in overleg voor andere maatregelen
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2020, 12:18:01
Citaat van: Dokkumer op maart 17, 2020, 12:12:05
3 dagen quarantaine lijkt me eerst voldoende.
:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 17, 2020, 13:40:44
Geen EK, dat geeft weer wat ruimte voor de competities. En dat heeft wat mij betreft ook de voorkeur.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 17, 2020, 15:15:26
Citaat van: hobbes op maart 17, 2020, 13:40:44
Geen EK, dat geeft weer wat ruimte voor de competities. En dat heeft wat mij betreft ook de voorkeur.
Nederland lijkt mij nog maar in de begin fase van de ellende en het ergste moet denk ik nog komen als ik de landen om ons heen zie.
Het hervatten van de competitie lijkt mij helaas nog ver weg. Daarbij moet je ook nog bedenken dat  contracten van spelers en trainers beëindigen vanwege transfers. Het lijkt mij dat het hervatten van de competitie, ook zonder publiek de komende maanden nog niet mogelijk zal zijn.


Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: justremco op maart 17, 2020, 16:08:50
Citaat van: Vlampiep op maart 17, 2020, 15:15:26
Nederland lijkt mij nog maar in de begin fase van de ellende en het ergste moet denk ik nog komen als ik de landen om ons heen zie.
Het hervatten van de competitie lijkt mij helaas nog ver weg. Daarbij moet je ook nog bedenken dat  contracten van spelers en trainers beëindigen vanwege transfers. Het lijkt mij dat het hervatten van de competitie, ook zonder publiek de komende maanden nog niet mogelijk zal zijn.

Competitie moet 30 juni klaar zijn, KNVB komt binnenkort met een uitwerking van mogelijke scenario's
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 17, 2020, 18:24:39
Hopelijk half mei weer voetballen?
Dan heb je nog 8 weken tot die tijd.
En van half mei tot en met eind Juni kun je 9 speelronden organiseren.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 17, 2020, 19:38:36
Citaat van: speculeter op maart 17, 2020, 18:24:39
Hopelijk half mei weer voetballen?
Dan heb je nog 8 weken tot die tijd.
En van half mei tot en met eind Juni kun je 9 speelronden organiseren.

En de spelers geen rust? Later starten is geen optie met oog op EK 2021.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 17, 2020, 20:05:48
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2020, 19:38:36
En de spelers geen rust? Later starten is geen optie met oog op EK 2021.
Hoe zie jij het dan?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cor op maart 17, 2020, 20:07:38
Citaat van: speculeter op maart 17, 2020, 20:05:48
Hoe zie jij het dan?
Einde competitie
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Galdiano op maart 17, 2020, 20:54:06
Citaat van: speculeter op maart 17, 2020, 20:05:48
Hoe zie jij het dan?

Welke keuze je ook maakt, en zijn altijd voor en tegenstanders.

Ik zeg competitie uitspelen indien deze voor een datum van 1 mei hervat kan worden. Dan zou je 2 weken 2 wedstrijden kunnen spelen. De rest van de weken 1 wedstrijd. Laatste week een finale ronde tussem. Nummer 3 en 16. Half juni vakantie. En alle clubs pas voorbereiding laten starten half juli en iets verlaat competitie starten. 2de of 3de week augustus en dan helaas 2 extra speelrondes door de week.

Indien het niet voor 1 mei gestart kan worden, deze eindstanden hanteren. En plek 3 en 16 blijven in huidige competitie. Let wel je moet minimaal 3 weken weer in training zijn, dus eigenlijke deadline is al ergens rond 2de week april.

Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: NRG op maart 18, 2020, 10:45:18
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2020, 20:54:06
Welke keuze je ook maakt, en zijn altijd voor en tegenstanders.

Ik zeg competitie uitspelen indien deze voor een datum van 1 mei hervat kan worden. Dan zou je 2 weken 2 wedstrijden kunnen spelen. De rest van de weken 1 wedstrijd. Laatste week een finale ronde tussem. Nummer 3 en 16. Half juni vakantie. En alle clubs pas voorbereiding laten starten half juli en iets verlaat competitie starten. 2de of 3de week augustus en dan helaas 2 extra speelrondes door de week.

Indien het niet voor 1 mei gestart kan worden, deze eindstanden hanteren. En plek 3 en 16 blijven in huidige competitie. Let wel je moet minimaal 3 weken weer in training zijn, dus eigenlijke deadline is al ergens rond 2de week april.


Klopt. Maar ik denk dat een deadline van 2e week april niet echt realistisch is. Het zou al heel fijn zijn dat clubs rond mei weer kunnen gaan trainen achter gesloten deuren. Of dat genoeg ruimte oplevert om de competitie op een normale manier uit te spelen ? Ik vrees van niet. Om eerlijk te zijn vind ik het al dan niet uitspelen van de competitie één van de minst belangrijke problemen van dit moment.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 18, 2020, 13:28:27
Citaat van: NRG op maart 18, 2020, 10:45:18


Dat is ook niet zo belangrijk, maar de economische kant wel. Er gaan echt veel clubs failliet als er geen cashflow op gang komt. Misschien zelfs nu al. De KNVB en de UEFA moet nu een noodfonds oprichten, anders gaan de consequenties veel te groot zijn.

En voor de clubs die wel omvallen, moet het mogelijk zijn om door te starten in de KKD.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:04:05
Ik ben benieuwd hoe ze het seizoen uit gaan spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:05:37
Citaat van: hobbes op maart 14, 2020, 12:34:46
Liegende overheid? En het aluminiumfolie was ook al op ;)
Hoe weet jij dat? Was je op zoek naar aluminium folie?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:11:53
Citaat van: moodygrunn op maart 17, 2020, 02:10:56
Lees deze troep nog eens even hardop terug Skolten, dit kan echt niet... :zucht. Dat je jezelf boven andere mensen plaatst, soit. De rest van je verhaal, ...  :rodekaart
Je hebt gebt, ik had geestelijk gehandicapten niet moeten beledigen. Ik had het anders moeten verwoorden. Mijn excuses.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:13:59
Citaat van: Geelblauwstiens op maart 17, 2020, 07:13:35
Ik sluit me hierbij aan. Respectloos skolten. Dit kan je zo niet zeggen. Ik neem aan dat je terugkomt op je uitspraken.
Je hebt gelijk
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 20, 2020, 08:20:21
?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 20, 2020, 08:38:47
Citaat van: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:23:01
Wat zijn de maatregelen tegen pedofilie Dokkie? Ik heb nog een voorbeeld!
Skolten, jij bent volgens mij besmet  met het virus van de gekkekoeienziekte.
Deze man mag wat mij betreft 2 seizoenen in sociale quarantaine en uitgesloten te  worden van het blauw gele forum.
No Merci en doean Dokkie.??
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:51:43
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2020, 08:38:47
Skolten, jij bent volgens mij besmet  met het virus van de gekkekoeienziekte.
Deze man mag wat mij betreft 2 seizoenen in sociale quarantaine en uitgesloten te  worden van het blauw gele forum.
No Merci en doean Dokkie.??
Ik weet het als ik iets fout doe/zeg, en biedt daarvoor mijn excuses aan. Wat iemand anders hier op het forum doet  kan je mij niet aan rekenen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 20, 2020, 08:59:31
Citaat van: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:05:37
Hoe weet jij dat? Was je op zoek naar aluminium folie?

Nee hoor, ik heb geen hoedje nodig ?
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Vlampiep op maart 20, 2020, 09:38:09
Citaat van: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:51:43
Ik weet het als ik iets fout doe/zeg, en biedt daarvoor mijn excuses aan. Wat iemand anders hier op het forum doet  kan je mij niet aan rekenen.
Doe het dan ook niet :0=
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Stiens op maart 20, 2020, 09:49:17
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2020, 08:38:47
Skolten, jij bent volgens mij besmet  met het virus van de gekkekoeienziekte.
Deze man mag wat mij betreft 2 seizoenen in sociale quarantaine en uitgesloten te  worden van het blauw gele forum.
No Merci en doean Dokkie.??

:y :y
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: speculeter op maart 20, 2020, 10:30:52
Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2020, 09:38:09
Doe het dan ook niet :0=
Mafkees.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 20, 2020, 11:38:43
Is er ook iemand met een VI pro abo? Ik ben wel benieuwd wat ze over Cambuur schrijven.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bankzitter op maart 20, 2020, 11:47:40
Het stuk is van voor het stilleggen van de competitie en alle andere moeilijkheden waarmee we te maken kunnen krijgen (sponsors, stadionbouw).

Maar strekking is: De Eredivisie is gewaarschuwd. We staan (stonden?) er financieel prima voor in vergelijking met andere clubs.

Mischien dat ik later een wat uitgebreidere samenvatting kan geven.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Hirsch op maart 20, 2020, 11:55:12
Citaat van: hobbes op maart 20, 2020, 11:38:43
Is er ook iemand met een VI pro abo? Ik ben wel benieuwd wat ze over Cambuur schrijven.

Zie: nieuw/verbouw stadion topic
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: hobbes op maart 20, 2020, 11:56:31
Dank je
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Lore op maart 20, 2020, 16:24:10
Citaat van: Bankzitter op maart 20, 2020, 11:47:40
Het stuk is van voor het stilleggen van de competitie en alle andere moeilijkheden waarmee we te maken kunnen krijgen (sponsors, stadionbouw).

Maar strekking is: De Eredivisie is gewaarschuwd. We staan (stonden?) er financieel prima voor in vergelijking met andere clubs.

Mischien dat ik later een wat uitgebreidere samenvatting kan geven.

De directe schade zou mee kunnen vallen toch?

Nog 5 thuiswedstijden te gaan. Ze zullen op iets van 8000 begroot hebben. Zijn er iets van 6.000 seizoenkaarten, dan zijn er 2.000 per wedstrijd die nu niets opleveren.

10.000 kaartjes x 20 euro is 200.000 euro. Zij zullen dit seizoen ook wel iets voor lopen op recettes denk ik?

Het is niet niets, maar ook niet iets wat ons in de problemen zou moeten brengen. Op de langere termijn is het natuurlijk nog moeilijk in te schatten, maar daar heeft iedereen last van en kan je dus je begroting op aanpassen.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Bankzitter op maart 20, 2020, 16:52:13
Het is moeilijk in te schatten, maar dan nog beter dat je een gezonde club hebt  bijv de situatie bij andere clubs (schulden, hoge huur ect).
Er staat inmiddels ook een filmpje met Ard de Graaf, die nog wel hoopt op uitspelen competitie. Geeft ook aan dat de recettes worden gemist van losse verkoop maar er veel seizoenskaarten zijn verkocht.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 20, 2020, 17:42:08
Citaat van: D.H.Skolten op maart 20, 2020, 08:11:53
Je hebt gebt, ik had geestelijk gehandicapten niet moeten beledigen. Ik had het anders moeten verwoorden. Mijn excuses.

Meteen weer beledigen?
10 dagen lockdown en de allerlaatste waarschuwing voor een permaban.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: oost op maart 20, 2020, 19:19:58
Deze man verdiend een permante lockdown
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 20, 2020, 19:28:33
Citaat van: Dokkumer op maart 20, 2020, 17:42:08
Meteen weer beledigen?
10 dagen lockdown en de allerlaatste waarschuwing voor een permaban.
teruglezend ben ik er nog niet uit of het nou weer een belediging aan mijn adres was of een beroerd geformuleerd excuus. We gaan het over een dag of 10 zien denk ik
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: el haj op maart 20, 2020, 19:56:38
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 20, 2020, 19:28:33
teruglezend ben ik er nog niet uit of het nou weer een belediging aan mijn adres was of een beroerd geformuleerd excuus. We gaan het over een dag of 10 zien denk ik

Dat was 'gewoon' weer een belediging. Bijzonder dat zo'n gast na drie dagen afkoelen nog steeds zo asociaal blijft. In de tussentijd lijkt hij hier ook nog iemand van pedofilie te beschuldigen. Die post is inmiddels verwijderd maar is daarvoor (bovenaan de pagina) wel door Vlampiep geciteerd. Ik ben niet zo van het permanent verbannen maar Skolten vraagt erom. Altijd al een rare snuiter geweest die de sfeer hier flink verneukt maar deze covid-situatie heeft 'm blijkbaar over 't randje getrapt.
Titel: Re: SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)
Bericht door: Dokkumer op maart 20, 2020, 22:49:50
Dat heb ik inderdaad gelezen en ik weet wel waar dat over gaat. Zaakje van pak em beet 26 jaar geleden toen ik mijn eigen haarkleur en tanden nog had.
Moet hij vooral een boekje over open doen, ik verlaag me niet tot zijn niveau.