Cambuur Online

Cambuur op het Internet => Nieuws => Topic gestart door: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:34:20

Titel: Gefixt.
Bericht door: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:34:20
Ben eruit, kleine fout in de database gefixt. Hoe dit ontstaan is geen idee, maar er stond geen waarde in een bepaalde kolom en nu wel weer.

Iedereen kan weer raak spammen :)
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: roepieh op december 23, 2019, 22:37:58
Citaat van: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:34:20
Ben eruit, kleine fout in de database gefixt. Hoe dit ontstaan is geen idee, maar er stond geen waarde in een bepaalde kolom en nu wel weer.

Iedereen kan weer raak spammen :)

cool, thx, ik kon het niet zo 123 vinden.
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:42:27
Citaat van: roepieh op december 23, 2019, 22:37:58
cool, thx, ik kon het niet zo 123 vinden.

Geef gewoon Dokkumer de schuld, alles werkt en ik doe niks en ineens was er iets stuk en Dokkumer was de eerste die het meldde  :_schater
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: poelie-lwd op december 23, 2019, 23:05:19
Dokkie? Wat sien ogen zien slopen sien handen  :zweep
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: Leovardia op december 23, 2019, 23:23:49
Ik denk hier zit de FSB achter.
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 23, 2019, 23:23:58
Zegt mij genoeg..... :zweep  Zou Dokkum niet overgeplaatst kunnen worden naar Ameland ofzo... ergens ver weg van internet en met heel vee zee eromheen.....
Eeeeh Alcatraz dat is het :D
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: speculeter op december 23, 2019, 23:26:23
Blij dat het gemaakt is.
Als iets er niet is merk je pas hoe je het mist.
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: Geelblauwstiens op december 23, 2019, 23:30:20
Blij dat dit geelblauwe geweten van Nederland weer werkt! Bedankt ?!!!!
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: Dokkumer op december 23, 2019, 23:54:16
Citaat van: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:42:27
Geef gewoon Dokkumer de schuld, alles werkt en ik doe niks en ineens was er iets stuk en Dokkumer was de eerste die het meldde  :_schater

Geen credits aub. Straks word ik ook nog eigenwijs
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2019, 00:38:23
Citaat van: Dokkumer op december 23, 2019, 23:54:16
Geen credits aub. Straks word ik ook nog eigenwijs

Was je toch al ???? :zweep

:proost
Titel: Re: Gefixt.
Bericht door: Dokkumer op december 24, 2019, 19:50:40
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2019, 00:38:23
Was je toch al ???? :zweep

:proost

Ssst  :_schater