Ben eruit, kleine fout in de database gefixt. Hoe dit ontstaan is geen idee, maar er stond geen waarde in een bepaalde kolom en nu wel weer.
Iedereen kan weer raak spammen :)
Citaat van: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:34:20
Ben eruit, kleine fout in de database gefixt. Hoe dit ontstaan is geen idee, maar er stond geen waarde in een bepaalde kolom en nu wel weer.
Iedereen kan weer raak spammen :)
cool, thx, ik kon het niet zo 123 vinden.
Citaat van: roepieh op december 23, 2019, 22:37:58
cool, thx, ik kon het niet zo 123 vinden.
Geef gewoon Dokkumer de schuld, alles werkt en ik doe niks en ineens was er iets stuk en Dokkumer was de eerste die het meldde :_schater
Dokkie? Wat sien ogen zien slopen sien handen :zweep
Ik denk hier zit de FSB achter.
Zegt mij genoeg..... :zweep Zou Dokkum niet overgeplaatst kunnen worden naar Ameland ofzo... ergens ver weg van internet en met heel vee zee eromheen.....
Eeeeh Alcatraz dat is het :D
Blij dat het gemaakt is.
Als iets er niet is merk je pas hoe je het mist.
Blij dat dit geelblauwe geweten van Nederland weer werkt! Bedankt ?!!!!
Citaat van: Taurus Jr op december 23, 2019, 22:42:27
Geef gewoon Dokkumer de schuld, alles werkt en ik doe niks en ineens was er iets stuk en Dokkumer was de eerste die het meldde :_schater
Geen credits aub. Straks word ik ook nog eigenwijs
Citaat van: Dokkumer op december 23, 2019, 23:54:16
Geen credits aub. Straks word ik ook nog eigenwijs
Was je toch al ???? :zweep
:proost