Welkom :thumbsup
Zo wat een goede aankoop. Welkom |:)
Hele goede aankoop :thumbsup
Klasse Foeke! Knap om deze jongen binnen te halen. Altijd wel gecharmeerd van hem geweest.
Welkom! |:)
Welkom :thumbsup
Wat is hij voor speler?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 30, 2019, 11:16:23
Welkom :thumbsup
Wat is hij voor speler?
https://www.transfermarkt.nl/mitchel-paulissen/profil/spieler/213671
Technisch manager Foeke Booy: "Mitchel heeft zich zowel in de Eredivisie als Eerste Divisie bewezen. Met zijn diepgang, loopvermogen en technische vaardigheden is het een speler die goed bij onze manier van spelen past."
Mooi !!! Heb hem hier al regelmatig genoemd. Blij mee
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 30, 2019, 11:16:23
Welkom :thumbsup
Wat is hij voor speler?
een lopende aanvallende middenvelder die volgens mij ook voorin zou kunnen spelen.
Super grote staat van dienst en wat ik ook belangrijk vind al 71 wedstrijden in de eredivisie gespeelt.
Dit is even wat anders dan bv Schindler gaat de goede kant op.
En je krijgt nu ook aardig wat ervaring in de ploeg.
Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:23:22
een lopende aanvallende middenvelder die volgens mij ook voorin zou kunnen spelen.
Kan ook goed aan de linkerkant spelen.
Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:20:09
Mooi !!! Heb hem hier al regelmatig genoemd. Blij mee
maar wordt Maulun zijn concurrent of kunnen ze ook goed samen?
Net als Mac Intosh weer eentje die niet zo snel door de ondergerens zal zakken. Meer stabilitieit in de as.
Kevin Jansen nu definitief buiten beeld?
Citaat van: zeewolde op mei 30, 2019, 11:26:16
maar wordt Maulun zijn concurrent of kunnen ze ook goed samen?
Volgens mij kunnen ze prima samen.
Citaat van: zeewolde op mei 30, 2019, 11:26:16
maar wordt Maulun zijn concurrent of kunnen ze ook goed samen?
sorry dit is een ander nivo
Citaat van: Bernardo op mei 30, 2019, 11:31:17
Volgens mij kunnen ze prima samen.
ja waarom niet. Kan volgens mij op iedere positie op middenveld maar verwacht hem zeker op 10 in de as.
Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:39:52
sorry dit is een ander nivo
Vind ik niet vooral als je de 5 jaar leeftijdsverschil in overschouw neemt, van Maulun gaan we nog veel meer zien als in de laatste wedstrijden die hij speelde, hij gaat van Sandor veel leren..
Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:41:27
ja waarom niet. Kan volgens mij op iedere positie op middenveld maar verwacht hem zeker op 10 in de as.
leg dat maar eens uit, volgens roda fans een goeie voetballer die het lang niet altijd laat zien
Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2019, 11:44:35
Vind ik niet vooral als je de 5 jaar leeftijdsverschil in overschouw neemt, van Maulun gaan we nog veel meer zien als in de laatste wedstrijden die hij speelde, hij gaat van Sandor veel leren..
zie hem niet als concurent bedoel ik. Handelingsnelheid etc is hoger. Logisch als je al 71 erediv hebt gespeeld. En wb maulun heb ik al eerder gezegd dat ie mij enorm heeft verrast laatste maand.
Citaat van: zeewolde op mei 30, 2019, 11:47:22
leg dat maar eens uit, volgens roda fans een goeie voetballer die het lang niet altijd laat zien
roda is een slangenkuil. Wat denk je waarom hij voor Cambuur kiest? Henk heeft met hem gesproken. Jongen heeft positiviteit nodig.
Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 11:48:30
zie hem niet als concurent bedoel ik. Handelingsnelheid etc is hoger. Logisch als je al 71 erediv hebt gespeeld. En wb maulun heb ik al eerder gezegd dat ie mij enorm heeft verrast laatste maand.
:thumbsup |:)
Mac Intoch en Paulissen zou je mee naar de eredivisie kunnen nemen, Maulun is nog lang niet op dat niveau.
Maar Maulun kan nog wel verder groeien met betere spelers in de selectie en Sandor als trainer.
Goede aanwinst!, welkom |:)
Lijkt me zeer goede aanwinst. Toch nu al verbaasd met Mac intosh erbij. Smaakt naar meer, ben benieuwd naar de andere nieuwe aanwinsten!
Citaat van: michello op mei 30, 2019, 11:11:27
Klasse Foeke! Knap om deze jongen binnen te halen. Altijd wel gecharmeerd van hem geweest.
Welkom! |:)
Foeke? Die haalt niet 1 speler. Dat hij nog bij de club is. Schande die man.
Citaat van: zeewolde op mei 30, 2019, 11:26:16
maar wordt Maulun zijn concurrent of kunnen ze ook goed samen?
Word geen concurrent van maulun, maulun kan lekker op bankje zitten daar komt veel betere speler.
Citaat van: richard op mei 30, 2019, 12:41:02
Word geen concurrent van maulun, maulun kan lekker op bankje zitten daar komt veel betere speler.
ik mag graag speculeren.
Maar jij kan er ook wat van.
Of ben jij zo zeker van je zaak?
Wat wetenswaardigheden:
De technisch begaafde middenvelder herstelde begin vorig jaar van een zware knieblessure. Na een lang revalidatietraject startte hij dit seizoen in de basis. Na een aardig begin raakte hij onder trainer Robert Molenaar uit de gratie, waarna hij het tot zijn grote onvrede vooral met invalbeurten moest doen. Ook onder interim-trainer Eric van der Luer was Paulissen niet verzekerd van een basisplaats. Vlak voor het einde van het seizoen liet hij al weten te willen vertrekken. ,,Zoals het de laatste periode gaat, hoeft het voor mij niet meer", zei hij toen tegen De Limburger. ,,Ik zou het liefst bij Roda spelen, maar ook dit jaar is gebleken dat het hier gewoon niet werkt."
Zijn zaakwaarnemer liet later weten dat Paulissen voornemens was zich te revancheren bij een andere club.
Lange periode
Nu Paulissen vertrekt komt er voor hem een einde aan een lange periode bij Roda. De middenvelder werd in Kerkrade opgeleid en gold lange tijd als hét toptalent van de club. In het seizoen 2011/2012 maakte hij zijn debuut, waarna hij jaren bij Roda speelde. Paulissen begon goed en viel op, maar kende ook menig terugval. In het seizoen in 2015/2016 besloot Roda hem daarom een seizoen aan VVV te verhuren. Ondanks zijn wisselvallige prestaties bleef Paulissen ook in de jaren die volgden onverminderd populair bij de aanhang van Roda.
Van Hanegem
Paulissen speelde sinds 2013 in het eerste elftal van Roda JC. Daarvoor kwam hij uit voor diverse jeugdelftallen van de Kerkradenaren. De middenvelder had een belangrijke rol in de promotie van de Limburgers naar de Eredivisie in 2015. Dat kwam hem op lovende woorden te staan van voetbalicoon Willem van Hanegem, die hem destijds een grote toekomst voorspelde.
De achterban van roda is niet zo blij met deze transfer..
Volgends een fan betrokken bij 80 procent van hun doelpunten :devil welkom |:)
Citaat van: richard op mei 30, 2019, 12:38:03
Foeke? Die haalt niet 1 speler. Dat hij nog bij de club is. Schande die man.
Nog 1 jaar contract. Ben nu al benieuwd of ze die gaan verlengen!
Citaat van: speculeter op mei 30, 2019, 12:51:10
ik mag graag speculeren.
Maar jij kan er ook wat van.
Of ben jij zo zeker van je zaak?
Ik ben zeker.
Man die ook een fatsoenlijke corner en vrije trap kan nemen en veel drank naar voren! Mannetje als el makrini ernaast:) |:) goeie aanwinst
Citaat van: Blue_yellow op mei 30, 2019, 13:06:38
Man die ook een fatsoenlijke corner en vrije trap kan nemen en veel drank naar voren! Mannetje als el makrini ernaast:) |:) goeie aanwinst
Type Matthieu dus :P
Citaat van: Blue_yellow op mei 30, 2019, 13:06:38
Man die ook een fatsoenlijke corner en vrije trap kan nemen en veel drank naar voren! Mannetje als el makrini ernaast:) |:) goeie aanwinst
:_schater
Fantastische aankoop! Goede vrije trap en corner, maar bovenal een uitstekend techniek en inzicht.
Stond naar verluid ook in belangstelling Fortuna.
Citaat van: hobbes op mei 30, 2019, 13:08:46
Type Matthieu dus :P
Op het roda forum stond inderdaad ook dat hij veel in de kroeg te vinden was |:) :devil
Welkom Mitchel, laat het hier maar zien aankomend seizoen |:). Erg blij met deze aankoop.
Citaat van: hobbes op mei 30, 2019, 13:11:57
Zeg het maar dan
Gewoon afwachten en ons laten verrassen :thumbsup
Citaat van: richard op mei 30, 2019, 12:38:03
Foeke? Die haalt niet 1 speler. Dat hij nog bij de club is. Schande die man.
Wie doet het dan wel volgens jou?
Citaat van: hobbes op mei 30, 2019, 13:11:57
Zeg het maar dan
zo kan ik het ook?
Ik ben er ook zeker van dat er nog spelers gaan komen
Heb zo'n vermoeden dat die middenvelder wel eens Erik Falkenburg kan zijn, maar dat is slechts een gevoel..
Citaat van: Chipke op mei 30, 2019, 13:39:23
Heb zo'n vermoeden dat die middenvelder wel eens Erik Falkenburg kan zijn, maar dat is slechts een gevoel..
niet echt een spielmacher he',
Citaat van: cambuurmania op mei 30, 2019, 13:48:29
niet echt een spielmacher he',
Klopt. Wel een speler met ervaring en eentje die in de spits uit de voeten kan. Ook klasse beter dan Maulun. Ali Messaoud zou ook een optie kunnen zijn, aflopend contract bij Excelsior.
Welkom, op voorhand een prima versterking. |:)
Citaat van: speculeter op mei 30, 2019, 13:29:20
zo kan ik het ook?
Ik ben er ook zeker van dat er nog spelers gaan komen
Dat bedoel ik maar 8P
Welkom!
Zeer blij met aankoop, ook mooi dat dit soort caliber spelers nu al voor Cambuur kiezen.
Wil zich bewijzen, en Roda supporters geven nu gigantisch af oa, zou lui zijn, kan niet voetballen, blessure gevoelig en zit altijd in de kroeg. :_schater
https://www.youtube.com/watch?v=dUtN9_fw7Uw
Leuk filmpje, vooral de laatste pak hem beet 6 à 7 minuten met highlights waarin hij toch de nodige gerenommeerde eredivisiespelers dolt. Hier kunnen wij wel plezier aan gaan beleven verwacht ik.
Citaat van: michello op mei 30, 2019, 11:11:27
Klasse Foeke! Knap om deze jongen binnen te halen. Altijd wel gecharmeerd van hem geweest.
Welkom! |:)
Klasse Foeke??? Klasse Henk zal je vast bedoelen.
Citaat van: poelie-lwd op mei 30, 2019, 14:54:59
Klasse Foeke??? Klasse Henk zal je vast bedoelen.
Foeke heeft echt nergens een rol in, behalve als bet niet goed uitpakt natuurlijk.
Welkom! |:)
Zeer bruikbare speler voor ons! Succes Mitchel!
Citaat van: Lore op mei 30, 2019, 14:58:39
Foeke heeft echt nergens een rol in, behalve als bet niet goed uitpakt natuurlijk.
Wie hem heeft gehaald is niet zo belangrijk, dat hij is vast gelegd is top.
Hierin verdient Foeke dan ook de credits, hij is hierin als technisch manager verantwoordelijk.
En bij een blunder is hij ook verantwoordelijk.
Alleen dat vind Foeke dan weer niet. :_schater
Citaat van: Vlampiep op mei 30, 2019, 15:18:28
Wie hem heeft gehaald is niet zo belangrijk, dat hij is vast gelegd is top.
Hierin verdient Foeke dan ook de credits, hij is hierin als technisch manager verantwoordelijk.
En bij een blunder is hij ook verantwoordelijk.
Alleen dat vind Foeke dan weer niet. :_schater
lachwekkend. Wie hem heeft gehaald is niet belangerijk maar foeke krijgt de credits terwijl hij niks heeft gedaan :?
Het lijkt wat makkelijk om Henk en Sandor de credits te geven ipv Foeke, maar hoe kan het anders dat afgelopen seizoen vrijwel iedereen Leeuwarden te ver vond etc. Zouden we dan nu zoveel meer (kunnen) betalen?
Het zal een kwestie zijn van andere keuzes maken... van het salaris van Ciganiks, Calor en Schindler bijelkaar kun je 1 Paulissen halen.
En er zijn ook wat dure jongens weg (oa Kippersluis). En misschien hebben sponsors wat extra toegezegd.
Sommigen posten dat niet voor niks.
Citaat van: poelie-lwd op mei 30, 2019, 14:54:59
Klasse Foeke??? Klasse Henk zal je vast bedoelen.
Henk is in Italië, dus leg eens uit?
Citaat van: sunderland op mei 30, 2019, 16:07:46
Sommigen posten dat niet voor niks.
Dus die zijn overal bij? Of hebben ze het van horen/zeggen?
Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2019, 16:17:05
Henk is in Italië, dus leg eens uit?
Dit zei Foeke dinsdag: De komende dagen denkt Booy meer van die ervaren jongens te presenteren. ,,We willen een stabiele selectie die de druk aankan van het spelen voor Cambuur.''
Speelt dus al langer...
Citaat van: justremco op mei 30, 2019, 16:24:27
Dit zei Foeke dinsdag: De komende dagen denkt Booy meer van die ervaren jongens te presenteren. ,,We willen een stabiele selectie die de druk aankan van het spelen voor Cambuur.''
Speelt dus al langer...
Dat begrijp ik ook wel, maar het is een beetje makkelijk om al het goede op Henk af te schuiven terwijl hij nog full time in Doetinchem werkt en roepen dat Foeke niks doet.. Ik denk dat er goed samen wordt gewerkt.
goede aanwinst dacht ik zo meer van dit soort spelers graag
Was het grootste talent van Roda en alles leek erop dat hij de top zou halen.
Is echter laatste jaren stil blijven staan in zijn ontwikkeling.
Hij heeft de kwaliteiten en ik ben er wel blij mee.
Benieuwd waar hij komt te spelen. Op 10 of 11.
Citaat van: AL op mei 30, 2019, 18:29:58
Benieuwd waar hij komt te spelen. Op 10 of 11.
Als de info van Richard klopt, en er komt nog een 'veel betere' 10 dan Maulun, kan Paulissen best eens op de linksbuiten terecht komen. Zou wel een goeie combi zijn met Sambissa denk ik trouwens.
Als ik zo het filmje zie, is het wel een goede voetballer. Rechtspoot op links? linksback erover heen? Volgens Foeke heeft hij diepgang en loopvermogen. Hmm...dat zie ik niet helemaal. Zijn cijfers zijn ook nog niet indrukwekkend. 149 wedstrijden, 22 goals en 14 assists. Maar wie weet rendeert hij in een andere omgeving wel. Goed inzicht, goede techniek, mooi schot.
Een goede aanwinst voor onze geel/blauw.
Succes kerel maak er wat moois van.
Welkom en veel succes jonge!
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2019, 18:36:09
Als de info van Richard klopt, en er komt nog een 'veel betere' 10 dan Maulun, kan Paulissen best eens op de linksbuiten terecht komen. Zou wel een goeie combi zijn met Sambissa denk ik trouwens.
Ik dacht ook direct aan een combi op de linkerkant nav het youtube filmpje. Paulissen voegt in ieder geval de nodige creativiteit toe.
Statistieken vallen eigenlijk nog wat tegen als je ziet hoe rustig hij rond de 16 is.
Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2019, 21:23:52
Ik dacht ook direct aan een combi op de linkerkant nav het youtube filmpje. Paulissen voegt in ieder geval de nodige creativiteit toe.
Statistieken vallen eigenlijk nog wat tegen als je ziet hoe rustig hij rond de 16 is.
Vind het altijd wel verhelderend om te kijken naar daadwerkelijk gespeelde wedstrijden, dus aantal gespeelde minuten gedeeld door 90.
Dan kom je bij Paulissen uit op ongeveer 95 daadwerkelijk gespeelde wedstrijden (alleen ere- en eerste divisie en play offs meegerekend, niet de beloftenwedstrijden). Daarin 22 doelpunten en 18 assists (dus direct betrokken bij 40 goals in totaal), waarvan dus ook een gedeelte op eredivisieniveau. Geeft alweer een iets ander beeld.
Citaat van: Collingwood op mei 30, 2019, 18:36:09
Als de info van Richard klopt, en er komt nog een 'veel betere' 10 dan Maulun, kan Paulissen best eens op de linksbuiten terecht komen. Zou wel een goeie combi zijn met Sambissa denk ik trouwens.
Hector Hevel?
Citaat van: mugel op mei 30, 2019, 21:39:14
Hector Hevel?
Zegt me weinig, is die zoveel beter dan Maulun??
Waarom nu steeds vergelijken. We gaan naar 3 jaar eindelijk eens echt vernieuwen. Straks half augustus gaan we zien hoe en wat. Er zal vast iemand verrassend spelen en iemand op de bank zitten waarvan je dat vooraf niet verwacht. Mooie tijd juist. Je weet nu al dat iedereen de linkscentraal gaat vergelijken met schilder.
Gewoon iedereen vergelijken met Boerlage of Schindler. Maakt het leven een stuk aangenamer.
Op 27 mei heeft Ronald Waterreus in de VI het volgende gezegd:
Waterreus ziet dat de selectie kwalitatief niet sterk is. 'Als oud-speler neem ik me steeds voor iets positiefs te zeggen over de club. Maar, het spijt me, het lukt niet. De inmiddels vertrokken Mario Engels daargelaten, loopt er werkelijk niets tussen dat het niveau van VV Katwijk ook maar een beetje ontstijgt.'
Mitchel is 30 mei gepresenteerd 8P
Citaat van: Voorstopper op mei 31, 2019, 09:38:36
Op 27 mei heeft Ronald Waterreus in de VI het volgende gezegd:
Waterreus ziet dat de selectie kwalitatief niet sterk is. 'Als oud-speler neem ik me steeds voor iets positiefs te zeggen over de club. Maar, het spijt me, het lukt niet. De inmiddels vertrokken Mario Engels daargelaten, loopt er werkelijk niets tussen dat het niveau van VV Katwijk ook maar een beetje ontstijgt.'
Mitchel is 30 mei gepresenteerd 8P
Wat probeer je hiermee duidelijk te maken?
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2019, 09:41:01
Wat probeer je hiermee duidelijk te maken?
Dat Paulissen het nivo van Katwijk niet zou ontstijgen (volgens Waterreus dan)
Citaat van: hobbes op mei 31, 2019, 09:52:00
Dat Paulissen het nivo van Katwijk niet zou ontstijgen (volgens Waterreus dan)
Dan maak ik me geen zorgen, die gast(keeper) heeft nog nooit iets zinnigs gezegd...
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2019, 09:59:26
Dan maak ik me geen zorgen, die gast(keeper) heeft nog nooit iets zinnigs gezegd...
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Welkom |:)
Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2019, 09:59:26
Dan maak ik me geen zorgen, die gast(keeper) heeft nog nooit iets zinnigs gezegd...
Hahahaha inderdaad, wat een droeftoeter is dat zeg
Citaat van: hobbes op mei 31, 2019, 09:52:00
Dat Paulissen het nivo van Katwijk niet zou ontstijgen (volgens Waterreus dan)
Waterreus is een pipo die zijn wielercarriere heeft vergooid door te gaan keepen. Ronnie is daardoor zo gefrustreerd geraakt dat alles en iedereen die het ooit in hem zag zitten als keeper het nu moet ontgelden. Ergo: Paulissen is voor Cambuur een meer dan uitstekende speler.
Heerlijke goal. |:)
Hopelijk is hij nu helemaal los, voetballen kan hij zeker. Volgende week basis zou ik zeggen, gezien zijn eigen optreden, gevaar van Kallon vanaf rechts en zeer zwakke beurt Oratmangoen (die komt er ook heus wel weer trouwens).
Heel goed gespeeld. Fysiek goed, tactisch heel slim
Vond de blijdschap bij Paulissen en de bank mooi om te zien na zijn knappe goal.
is ook een klasse speler en dat gaat ie nog wel laten zien
Doelpunt vd week
Gaat volgende week in de basis beginnen als je Henk op FOX hoort. :thumbsup
Citaat van: michello op november 22, 2019, 23:46:16
Gaat volgende week in de basis beginnen als je Henk op FOX hoort. :thumbsup
En terecht.
Kan na een uur Ragnar erin. Die is sowieso beter als invaller.
Is hij afgevallen? Hij oogt iets smaller in het gezicht en qua postuur.
Citaat van: Lukkie op november 23, 2019, 12:06:33
Is hij afgevallen? Hij oogt iets smaller in het gezicht en qua postuur.
Komt door zijn snorretje :devil
Ik vond het een goede aankoop en hij kan echt goed voetballen. Ik hoop dat hij basis staat en Ragnar maar als invaller, die vind ik ook goed maar is nog wat grillig.
Henk Albers
@HenkAlbers1970
Helaas niet alleen maar blije gezichten bij Cambuur in de mixed zone na afloop van de met 0-1 gewonnen wedstrijd bij Almere City FC. Mitchell Paulissen is wrs 5 weken uitgeschakeld wegens een hamstringblessure.
Citaat van: Collingwood op februari 14, 2020, 22:27:58
Henk Albers
@HenkAlbers1970
Helaas niet alleen maar blije gezichten bij Cambuur in de mixed zone na afloop van de met 0-1 gewonnen wedstrijd bij Almere City FC. Mitchell Paulissen is wrs 5 weken uitgeschakeld wegens een hamstringblessure.
weer mooi kut.
Maar gelukkig is Kallon weer terug en is Jacobs er volgende week er ook weer bij.
En korte heeft gelukkig ook weer een wedstrijd gespeeld.
Wel opvallend veel hamstringblessures (ook bij andere clubs).
Mooie goal man!!
Als het niet loopt wil het met Paulissen ook niet.
Loopt het wel dan is hij goed.
Dat vind ik wel eens jammer.
Citaat van: speculeter op oktober 06, 2020, 23:16:02
Als het niet loopt wil het met Paulissen ook niet.
Loopt het wel dan is hij goed.
Dat vind ik wel eens jammer.
dat is toch bij iedere speler bijna zo. Mac is een uitzondering
Citaat van: sunderland op oktober 06, 2020, 23:22:55
dat is toch bij iedere speler bijna zo. Mac is een uitzondering
idd het verschil tussen de 1e en 2e helft heeft ook alle met vertrouwen te maken
Was bij alle goals betrokken. Ziet ook waar de ruimtes liggen. Klasbak!
is gewoon een goeie voetballer en als je em meer laat spelen
wordt ie alleen maar beter is mijn mening
Eens
Citaat van: denistel op oktober 08, 2020, 11:22:58
is gewoon een goeie voetballer en als je em meer laat spelen
wordt ie alleen maar beter is mijn mening
klopt, maar wil je dan Jacobs, Maulun of Hoedemakers er uit halen?
Citaat van: YellowBlue op oktober 08, 2020, 12:13:05
klopt, maar wil je dan Jacobs, Maulun of Hoedemakers er uit halen?
vind hem beter dan maulun maar daar over verschillen de meningen.
alleen maar mooi dat we zo veel keuze hebben.
Maulun er uit. Zo goed is hij ook weer niet. iets overgewaardeerd.
Vragen aan Maulun of hij zijn contract ook met 1 á 2 jaren wil verlengen en anders meer Breij of Paulissen op het middenveld opstellen
Zou Paulissen er een beetje zin hebben tegen z'n ouwe cluppie vanavond? |:)
Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2020, 08:10:07
Zou Paulissen er een beetje zin hebben tegen z'n ouwe cluppie vanavond? |:)
Ongeveer evenveel als Korte had dinsdag tegen zijn oude clubje!
Het zal vanavond weer geduld worden. Die lui gaan ook helemaal inzakken net als nac, alleen hebben ze met Falkenburg en Arlberg wel slimme gasten. Standaard situaties flink opletten met die oude vos
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2020, 11:40:52
Het zal vanavond weer geduld worden. Die lui gaan ook helemaal inzakken net als nac, alleen hebben ze met Falkenburg en Arlberg wel slimme gasten. Standaard situaties flink opletten met die oude vos
Ze zijn het echter niet gewend om compact te voetballen en NAC wel. Ik verwacht daarom niet dat ze het volhouden als wij ons niveau halen.
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2020, 11:40:52
alleen hebben ze met Falkenburg en Arlberg wel slimme gasten.
Is er niet bij vandaag.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 23, 2020, 20:04:35
Is er niet bij vandaag.
oke is niet een topper maar wel scoorder
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2020, 20:25:15
oke is niet een topper maar wel scoorder
Inderdaad maar het is een vooral een vervelend ventje.. mooi dat hij er niet bij is.
Paulissen wedstrijdje rust tegen RKC.
Niet slim maar we kunnen het hebben gelukkig.
Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2020, 23:05:37
Paulissen wedstrijdje rust tegen RKC.
Niet slim maar we kunnen het hebben gelukkig.
Kreeg twee keer geel toch? Dus geschorst tegen Jong PSV en niet tegen RKC als het goed is.
Citaat van: Bankzitter op oktober 23, 2020, 23:05:37
Paulissen wedstrijdje rust tegen RKC.
Niet slim maar we kunnen het hebben gelukkig.
Mag gewoon spelen in beker toch.
1e competitie duel geschorst.
Citaat van: AL op oktober 23, 2020, 23:06:56
Mag gewoon spelen in beker toch.
1e competitie duel geschorst.
Is de eerst volgende wedstrijd geschorst.. tenzij het dit jaar anders is.
2x geel is volgens mij altijd voor de eerst volgende wedstrijd in dezelfde competitie. Dus geschorst tegen Jong PSV.
Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2020, 01:12:06
2x geel is volgens mij altijd voor de eerst volgende wedstrijd in dezelfde competitie. Dus geschorst tegen Jong PSV.
Dit haal ik van het internet.. Voor de beker en de nacompetitie geldt dat de schorsing volgt na de tweede, de vierde en daarna na elke volgende gele kaart.
Ook zijn de regels rondom twee keer geel in een wedstrijd aangepast. Voortaan is twee keer geel wel een schorsing voor de volgende wedstrijd.
Citaat van: Grijskijkert op oktober 24, 2020, 01:37:52
Dit haal ik van het internet.. Voor de beker en de nacompetitie geldt dat de schorsing volgt na de tweede, de vierde en daarna na elke volgende gele kaart. Ook zijn de regels rondom twee keer geel in een wedstrijd aangepast. Voortaan is twee keer geel wel een schorsing voor de volgende wedstrijd.
Wanneer een speler twee gele kaarten krijgt in een competitiewedstrijd of een daarmee samenhangende wedstrijd heeft dit tot gevolg dat de speler is uitgesloten van deelname aan competitiewedstrijden en daarmee samenhangende wedstrijden totdat zijn team de eerstvolgende competitiewedstrijd of daarmee samenhangende wedstrijd heeft gespeeld. Deze speler is dus niet uitgesloten voor bekerwedstrijden. De twee gele kaarten worden niet geregistreerd op de staffel.
https://www.knvb.nl/assist/assist-wedstrijdsecretarissen/tuchtzaken/veelgestelde-vragen-tuchtzaken
Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2020, 07:24:07
Wanneer een speler twee gele kaarten krijgt in een competitiewedstrijd of een daarmee samenhangende wedstrijd heeft dit tot gevolg dat de speler is uitgesloten van deelname aan competitiewedstrijden en daarmee samenhangende wedstrijden totdat zijn team de eerstvolgende competitiewedstrijd of daarmee samenhangende wedstrijd heeft gespeeld. Deze speler is dus niet uitgesloten voor bekerwedstrijden. De twee gele kaarten worden niet geregistreerd op de staffel.
https://www.knvb.nl/assist/assist-wedstrijdsecretarissen/tuchtzaken/veelgestelde-vragen-tuchtzaken
:thumbsup
De wederopstanding van Paulissen. Wat een klasbak.
Niet normaal hoe goed hij is. :_schater
Maulun kan het vergeten denk ik.. ontzettend zonde want in elk ander team in de KKD zou Maulun als eerste op het formulier gezet worden.
Wat een weelde.
Citaat van: De Gast op november 16, 2020, 07:52:48
De wederopstanding van Paulissen. Wat een klasbak.
Een van de weinig die profiteert bij Cambuur van de beslissing van de knvb. Hij is nu echt een volwaardige basisspeler geworden en dat zag ik vorig jaar niet aankomen,. Deze kan nu wel mee naar de eredivisie
Paulissen heeft een hele tijd zijn niveau niet gehaald maar kan heeft in de eredivisie ook goed gespeels.
Verschil met Maulun is dat hij ook scoort.
Gisteren 4 spelers rond Muhren die makkelijk scoren en ook meters maken en duels vol ingaan (Breij, Korte, Jacobsen, Paulissen).
De meeste clubs zijn al blij als ze daar eentje van hebben.
Citaat van: Bankzitter op november 16, 2020, 09:05:44
Paulissen heeft een hele tijd zijn niveau niet gehaald maar kan heeft in de eredivisie ook goed gespeels.
Verschil met Maulun is dat hij ook scoort.
Gisteren 4 spelers rond Muhren die makkelijk scoren en ook meters maken en duels vol ingaan (Breij, Korte, Jacobsen, Paulissen).
De meeste clubs zijn al blij als ze daar eentje van hebben.
Ja, je kan als tegenstander je moeilijk op 1 iemand concentreren.
Als hij geen kaarten meer pakt, dan staat hij nu zeker in de basis. (Verlengen Foeke)
Groot fan van deze speler. Was in z'n Kerkrade tijd al groot fan van hem maar het kwam er het eerste jaar bij ons in de paar minuten die hij kreeg nooit uit.
Eigenlijk uit nood in de basis gezet toen maulun wegviel en ik kan hem nu niet meer uit de basis denken.
Hoe jammer ook voor Maulun. Al zal die zijn kans ook wel weer krijgen bij een blessure of schorsing van Jacobs of Paulissen.
Heeft een goed overzicht en schot. |:)
Citaat van: PePe op november 16, 2020, 19:31:21
Heeft een goed overzicht en schot. |:)
en gevoel voor ruimtes en gevoel waar ie moet zijn op het veld. Heeft veel meer diepgang met zijn loopvermogen
Wil er ook wel aan toevoegen dat Maulun natuurlijk ook in de basis hoort. Maar ja die andere 2 ook.
Maulun kan niet tippen aan het niveau van de jongens die nu spelen.
nee deze handelen sneller en slimmer en scoren meer dus mooi
dat we maulun oratmangoen enz nog achter de hand hebben
Ouwe hooligan!
Contract met twee jaar verlengd!
Goede zaak, uitstekende speler!
goeie zaak kan nog beter worden en denk dat ie zeker voor de ere divisie
een nog leukere/betere speler is
Uitstekende zaak!!
Heel blij mee. Betekent ook dat ze dus goed bezig zijn. Ze zijn op zeker ook met de Fransen in gesprek
Citaat van: denistel op december 18, 2020, 17:27:23
goeie zaak kan nog beter worden en denk dat ie zeker voor de ere divisie
een nog leukere/betere speler is
idd. Gister alleen al met zijn strakke snelle ballen in tempo.
Positieve jongen. Goeie fysiek. Terecht. Knappe comeback. Als je Maulun eruit speelt hoef je die laatste niet te verlengen. Maar op een laag pitje zetten. Geld moet zeker in deze tijd goed besteed worden.
Citaat van: De Gast op december 19, 2020, 09:59:59
Positieve jongen. Goeie fysiek. Terecht. Knappe comeback. Als je Maulun eruit speelt hoef je die laatste niet te verlengen. Maar op een laag pitje zetten. Geld moet zeker in deze tijd goed besteed worden.
oneens. Waarom zou je zo,n jonge goeie speler laten lopen. Zou heel dom zijn
Hij heeft het blijkbaar prima naar de zin ondanks dat hij niet ook veel wissel heeft gezeten.
Hij kan eredivisie niveau aan en is op meerdere posities inzetbaar.
Net interview met Maulun gezien op OF, die gaat wel bijtekenen.
Citaat van: Collingwood op december 19, 2020, 10:47:46
Net interview met Maulun gezien op OF, die gaat wel bijtekenen.
vast. Je moet ook niet te veel naar anderen kijken maar doe je dat wel zie dan wat je beter kan krijgen. Ik weet er geen 1, zeker niet in eerste div.
Daarbij moeten we niet vergeten hoe sambrissa en maulun hier zitten zonder hun familie. Dan is het ook niet vreemd toch dat ze beide wel eens een terugval hebben. Voetballen is niet alleen voeten maar ook int kopke moet het goed zijn
Citaat van: sunderland op december 19, 2020, 10:57:57
Daarbij moeten we niet vergeten hoe sambrissa en maulun hier zitten zonder hun familie. Dan is het ook niet vreemd toch dat ze beide wel eens een terugval hebben. Voetballen is niet alleen voeten maar ook int kopke moet het goed zijn
Staat vandaag een stuk over in de krant. Maulun heeft hier een vriendin en Sambissa in Almelo. Ze zijn niet alleen met kerst, maar idd ook niet bij de familie.
Die twee hebben hier waarschijnlijk het eerste seizoen (Hake) geen cent verdiend.
Tweede seizoen met gelichte optie nog steeds geen verpot. Ze hebben in zichzelf geïnvesteerd dus een goed contract is ze wel gegund.
Maulun zeker houden, vertrek van Sambissa is wel op te vangen als ze er niet uitkomen.
Citaat van: hobbes op december 19, 2020, 11:13:29
Staat vandaag een stuk over in de krant. Maulun heeft hier een vriendin en Sambissa in Almelo. Ze zijn niet alleen met kerst, maar idd ook niet bij de familie.
Kan iemand die even plaatsen?
Citaat van: Bankzitter op december 19, 2020, 11:45:03
Die twee hebben hier waarschijnlijk het eerste seizoen (Hake) geen cent verdiend.
Tweede seizoen met gelichte optie nog steeds geen verpot. Ze hebben in zichzelf geïnvesteerd dus een goed contract is ze wel gegund.
Maulun zeker houden, vertrek van Sambissa is wel op te vangen als ze er niet uitkomen.
geen cent verdiend??
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2020, 12:55:54
Kan iemand die even plaatsen?
Het is triest. Kerst is voor familie,
we hebben ze al zolang niet gezien'
LEEUWARDEN Ze verheugden zich op een weerzien met familie. Maar de Franse Cambuur-spelers Robin Maulun en David Sambissa vieren kerst vanwege code oranje noodgedwongen in Nederland.
Johan Stobbe
Ze waren verheugd over de mededeling die ze na de uitwedstrijd tegen Telstar van begin deze maand kregen. Trainer Henk de Jong liet zijn Franse spelers Robin Maulun en David Sambissa weten dat ze meteen na de wedstrijd tegen Excelsior (morgen in Rotterdam) vrijaf kregen. Een dag eerder dan de rest van de selectie, zodat ze wat langer bij hun familie in Frankrijk konden zijn.
Twee dagen later sloeg de stemming om. ,,Er was eerst sprake van dat Frankrijk misschien naar code geel zou gaan", zegt Sambissa. Maulun: ,,Maar twee dagen later lazen we dat het oranje bleef en dat we na terugkeer tien dagen in quarantaine zouden moeten." Toen wisten de twee dat ze voor het eerst in hun leven geen kerst kunnen vieren in Frankrijk.
Sambissa kijkt droevig voor zich uit. ,,We missen onze familie'', zegt hij. ,,We hebben ze in de zomer voor het laatst gezien." Maulun onderschrijft die stemming. ,,Het is treurig. Kerst is voor familie. We hebben ze al zolang niet gezien."
De familie naar Leeuwarden halen, is geen optie. Sambissa maakt een snelle rekensom. ,,Wij zijn met zeven broers en zussen en tien neefjes. Die kunnen niet allemaal komen. Ik ben de enige die ontbreekt." Maulun vindt het vooral jammer voor zijn moeder. ,,We zijn met zijn drieën thuis en wonen allemaal ver van Bordeaux. Normaal komen we met kerst bij elkaar. Dit is de eerste keer dat ik het mis.''
Alleen zijn ze niet met kerst. In hun derde seizoen bij Cambuur hebben de twee hun draai helemaal gevonden in Leeuwarden. ,,Ik heb een Friese vriendin'', zegt Maulun trots. ,,Ik voel me echt lid van hun familie, dus ik ben niet meer alleen.''
Of hij met zich bij zijn schoonfamilie uitgebreid te goed gaat doen aan een kerstdiner is nog maar de vraag. ,,Mijn verstandskiezen gaan eruit'', zegt hij. Lachend: ,,Waarschijnlijk lig ik met kerst op de bank en eet ik alleen compote en soep.''
Ook Sambissa heeft een Nederlandse vriendin, die hij ontmoette toen bij nog bij zijn vorige club FC Twente speelde. In januari verwachten de twee een kindje. ,,Ik ga met kerst naar Hengelo'', zegt hij.
Zich opladen voor de tweede helft van het seizoen doen ze dus gewoon in Nederland. Maulun weet wat hem te doen staat. Hij is zijn basisplaats de laatste weken kwijtgeraakt en die wil hij terug. ,,Het was in het begin moeilijk'', zegt hij. ,,Maar dat is voetbal. Ik blijf positief en hard werken, want ik hoor thuis in de basis.''
Ook Sambissa moest zich even schikken op de bank. Tegen Telstar gaf De Jong de voorkeur aan Joris Kramer links achterin. Sambissa kent de beweegredenen van zijn trainer. ,,Ik moest even getriggerd worden om weer het beste uit mezelf te halen.'' De boodschap kwam aan. Ook Sambissa is op en top gemotiveerd om dit seizoen de promotie waar Cambuur vorig seizoen op afstevende alsnog te bemachtigen.
Ze hopen dat uiteindelijk te kunnen vieren met de supporters. Want naast de feestdagen in eigen land missen de twee nog wat. ,,De fans op de tribune'', stelt Sambissa. Maulun knikt. ,,We wonnen de periode en normaal vier je dat tijdens een ererondje met de supporters. Nu stonden we alleen op het veld. Ook overwinningen kun je niet delen. Dat is soms moeilijk. Ik mis de emoties.''
Citaat van: denistel op december 19, 2020, 14:10:15
geen cent verdiend??
Bij wijze van spreken.... dat seizoen met Mbende, Chiganiks en al die gasten zullen de salarissen niet hoog geweest zijn.
Citaat van: sunderland op december 19, 2020, 10:15:28
oneens. Waarom zou je zo,n jonge goeie speler laten lopen. Zou heel dom zijn
Een aardige pass in de benen is een niveau hoger te weinig.
Citaat van: De Gast op december 19, 2020, 15:05:13
Een aardige pass in de benen is een niveau hoger te weinig.
Een ras voetballer als Paulissen komt op een hoger niveau juist beter tot zijn recht!
Citaat van: Grijskijkert op december 19, 2020, 17:54:32
Een ras voetballer als Paulissen komt op een hoger niveau juist beter tot zijn recht!
Eens
Citaat van: Grijskijkert op december 19, 2020, 17:54:32
Een ras voetballer als Paulissen komt op een hoger niveau juist beter tot zijn recht!
Gast heeft t over Maulun ;)
Maakt allemaal niet uit, ben blij dat Paulus de boskabouter uh autocorrect Paulissen verlengd heeft topper |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2020, 20:18:30
Gast heeft t over Maulun ;)
Daar geldt wat mij betreft het zelfde voor..maar dank u voor het verduidelijken van het verhaal. :thumbsup |:)
Was eerste helft de beste en 2 e helft iets minder maar wel kapot knokt.
Andor Faber
@Andor_F
Mitchel Paulissen ontbreekt de komende weken waarschijnlijk bij de ploeg van Henk de Jong. Hij raakte vanmiddag geblesseerd op de laatste training, ogenschijnlijk aan de hamstring.
Citaat van: Collingwood op februari 15, 2021, 15:26:01
Andor Faber
@Andor_F
Mitchel Paulissen ontbreekt de komende weken waarschijnlijk bij de ploeg van Henk de Jong. Hij raakte vanmiddag geblesseerd op de laatste training, ogenschijnlijk aan de hamstring.
Balen, klote blessure altijd. Sterkte Mitchel!
wat een invalbeurt gister liet ff zien wat voetbal op het hoogste niveau inhoudt.
Niet slecht, had hem graag vanuut de basis zien spelen ipv Jacobs maar zo mag hij vaker invallen...
Met ??n mooie actie alweer gevaarlijker dan Jacobs de hele wedstrijd.
Citaat van: denistel op februari 27, 2022, 07:42:47
wat een invalbeurt gister liet ff zien wat voetbal op het hoogste niveau inhoudt.
was idd fantastisch hoe hij inviel. Iedere bal vooruit en alles voetballend met door bewegen
Zoveel beter dan Jacobs.
Toen hij erin kwam begon Maulun ook te ballen.
Citaat van: AL op februari 27, 2022, 09:42:06
Zoveel beter dan Jacobs.
Toen hij erin kwam begon Maulun ook te ballen.
hij is niet zoveel beter, op dit moment is hij zoveel beter maar dat vond ik na az uit al.
Citaat van: sunderland op februari 27, 2022, 09:43:39
hij is niet zoveel beter, op dit moment is hij zoveel beter maar dat vond ik na az uit al.
Paulissen is voetballend goed wat je niet kunt zeggen van Jacobs.
Jacobs moet het hebben van diepgang en scorend vermogen, maar als dat er niet is, blijft er een zeer beperkte voetballer over.
Dijk van een wedstrijd. Assist en geweldige bijna assist op Boere. Lijkt me een duidelijk verhaal.
Citaat van: De Gast op maart 11, 2022, 23:36:56
Dijk van een wedstrijd. Assist en geweldige bijna assist op Boere. Lijkt me een duidelijk verhaal.
Vergeet zijn goed ingekopte kopbal niet uit de vrije trap. Die Onana nog net pakte
Die staat er de komende tijd in. Eindelijk na 2 jaar z'n kans echt gepakt. Die speelt de rest van het seizoen.
Verwacht op dit moment dat er voor Jacobs ook geen veel betere club zal komen dus misschien toch nog maar bijtekenen.
Ik zou zeggen middenveld Hoedemakers, Breij, Paulissen.
En dan kun je Paulissen kan op de plek van Maulun of naast Hoedemakers waardoor je kan vari?ren tijdens de wedstrijd.
Breij op de plek van Jacobs.
Citaat van: Bankzitter op maart 12, 2022, 08:55:03
Ik zou zeggen middenveld Hoedemakers, Breij, Paulissen.
En dan kun je Paulissen kan op de plek van Maulun of naast Hoedemakers waardoor je kan vari?ren tijdens de wedstrijd.
Breij op de plek van Jacobs.
Gewoon lekker laten staan zoals het nu staat joh.
zeg het al tijden wat liet hij het gister zien vooral de 2e helft fantastisch gespeeld
Toch moet hij die bal vlak voor de 3-2 gewoon keihard wegschieten, op zo plek balverlies mag niet.
Voor de rest fantastisch gespeeld
Vorige week op 6 niet al te best, maar de laatste tijd aanvallend op het middenveld in uitstekende doen. Mooi laten staan inderdaad.
Citaat van: Bernardo op maart 12, 2022, 12:39:53
Toch moet hij die bal vlak voor de 3-2 gewoon keihard wegschieten, op zo plek balverlies mag niet.
Voor de rest fantastisch gespeeld
Hij heeft veel gegeven in de 90 minuten en zat er volgens mij behoorlijk door heen, wat zijn co?rdinatie en kracht beperkte om die bal gelijk het stadion uit te schieten.
Samen met Hoedemakers fantastisch gespeeld, wat hebben die mannen ook een meters gemaakt.
fantastisch overzicht bij de 2-2 !
|:)
Citaat van: Collingwood op maart 12, 2022, 12:40:37
Vorige week op 6 niet al te best, maar de laatste tijd aanvallend op het middenveld in uitstekende doen. Mooi laten staan inderdaad.
vorige week was niemand goed. Tegen Az uit speelde hij een dijk van een wedstrijd op de 6. Vond um gister de 1 e helft ook niet goed maar hij liep um wel et skompes. 2 e helft was ie geweldig
Citaat van: sunderland op maart 12, 2022, 15:53:10
vorige week was niemand goed. Tegen Az uit speelde hij een dijk van een wedstrijd op de 6. Vond um gister de 1 e helft ook niet goed maar hij liep um wel et skompes. 2 e helft was ie geweldig
Su die Paulissen reserve longen op sien rug hewwe krekt as die lange spits van oans.
Leek me ge?rriteerd na de wedstrijd, begon direct aan de ronde in zijn eentje. Leek alsof hij snel weg wilde.
Snap ik als je 1 van de beteren bent de laatste tijd en oa Jacobs maar door mag blijven ploeteren
Moet je nagaan hoe dat zwabberbeleid doorwerkt. De goeie vibe van het kampioenselftal is helemaal afgebroken.
Maar.....waarom????
Waarom steeds huurling Joosten??
Waarom steeds Jacobs en geen Breij??
Waarom nog steeds geen Tol??
Citaat van: De Gast op april 24, 2022, 14:37:54
Moet je nagaan hoe dat zwabberbeleid doorwerkt. De goeie vibe van het kampioenselftal is helemaal afgebroken.
En hier zijn bosschaart en barto ook debet aan. Totaal ongeschikt deze 2.
Citaat van: Trainert! op april 24, 2022, 14:48:57
En hier zijn bosschaart en barto ook debet aan. Totaal ongeschikt deze 2.
Ze zijn perfect geschikt als aanvulling op Henk. Zo zijn ze gehaald en zo hebben ze gefunctioneerd.
Hoe kun je nou na 2 kampioenschappen beweren dat de assistenten totaal ongeschikt zijn... ?
Vrijwel iedere speler uit het eerste seizoen is beter gemaakt.
De eerste 2 1/2 jaar is de norm bij mij... niet de wedstrijden na de winter waar Henk mist.
Citaat van: Bankzitter op april 24, 2022, 15:01:30
Hoe kun je nou na 2 kampioenschappen beweren dat de assistenten totaal ongeschikt zijn... ?
Vrijwel iedere speler uit het eerste seizoen is beter gemaakt.
De eerste 2 1/2 jaar is de norm bij mij... niet de wedstrijden na de winter waar Henk mist.
Eredivisie vraagt heel wat anders.
Nu Henk afwezig is, heb ik het gevoel dat het allemaal veel te onzeker is bij deze 2, wat ook onder ander z?n weerslag heeft op de spelersgroep. Ze zijn geen motivator net zoals Henk.
Citaat van: Specuveter op april 24, 2022, 14:48:05
Maar.....waarom????
Waarom steeds huurling Joosten??
Waarom steeds Jacobs en geen Breij??
Waarom nog steeds geen Tol??
Trainert even vragen, die heeft alle contracten onder ogen gehad.
Citaat van: Trainert! op april 24, 2022, 15:19:37
Eredivisie vraagt heel wat anders.
Nu Henk afwezig is, heb ik het gevoel dat het allemaal veel te onzeker is bij deze 2, wat ook onder ander z?n weerslag heeft op de spelersgroep. Ze zijn geen motivator net zoals Henk.
Henk was vooral ook sterk om doelen te stellen en iedere wedstrijd als een finale te benaderen.
Na punt 33 lijkt het alsof men niet echt meer een doel had maar meer iets van de punten komen vanzelf wel.
En zo werkt het niet.
Maar nogmaals, ik beoordeel de TS over de hele periode en niet de periode na de winterstop.
Wat een strijd, inzet en passie. Fysiek tenminste ook iemand die overeind blijft. We mogen blij zijn met zo?n speler.
Na Fortuna uit toch weer een lichte deceptie voor hem vanmiddag. Jammer, zijn tijd gaat zeker nog komen.
Wat wordt er eigenlijk weinig over hem geschreven hier. Hij brengt vuur in ons spel, verdedigd mee waar nodig en kan aanvallend ook echt wat toevoegen. Bovendien verzaakt hij nooit.
Hopelijk blijft hij en speelt hij zich in de basis in de voorbereiding, met 3 'mooi weer voetballers' op het middenveld gaan we het volgend jaar niet redden in de Eredivisie.
Ligt volgens mij ook goed in de groep.
Ben het met je eens dat je aan de bal echt ziet dat hij uitstekend kan voetballen, des te opvallender dat hij relatief weinig speelt de laatste seizoenen.
Hij kan ook beter, want eigenlijk had hij de laatste 20 minuten eraf gemoeten tegen Groningen, je zag dat hij het toen conditioneel niet meer kon opbrengen (hij verzaakte overigens niet hoor, dat is puur het ontbreken van ritme). Hopelijk zet hij deze lijn door en maakt hij in de voorbereiding direct een goede indruk waardoor hij meer zal spelen.
Topper inderdaad. Lekker blijven en basis voor volgend jaar.
Als Stevens ook vertrekt voor mij de perfecte nieuwe aanvoerder.
Uitstekende kracht. Was al fan van hem bij Roda. 1 opmerking. Er zijn situaties waar hij wel de ruimtes ziet maar net iets te lang wacht om de bal te geven. Als hij in dit soort situaties nog iets sneller handelt zou ik niet weten waarom hij geen vaste basisspeler kan worden.
Hij kan net als Breij op verschillende posities spelen en dat zijn dan voor een trainer ideale invallers. Maar beiden verdienen zeker een kans op plek in de basis volgend seizoen.
Citaat van: Bankzitter op mei 17, 2022, 13:10:44
Hij kan net als Breij op verschillende posities spelen en dat zijn dan voor een trainer ideale invallers. Maar beiden verdienen zeker een kans op plek in de basis volgend seizoen.
Tsjaa wat zou er gebeurd zijn als Joosten en Jacobs niet zo lang waren blijven staan...
Het vreemde is ook dat Paulissen op een bepaald moment het vertrouwen kreeg en dat duurde maar ??n wedstrijd geloof ik en toen mocht Jacobs alweer. Stelletje onnozelen daar bij de ts.
Vind Paulissen echt een topper. Maar ik weet niet of hij en Maulun zo?n duurzame samenwerking is. Had het liefst een frisse erbij gezien op de midden. Ze tillen mekaar daar niet naar een hoger niveau komend seizoen.
Gvd wat was jij goed . De beste man op het veld
Zijn beste wedstrijd ooit in het Cambuur shirt. Fantastisch!!!! |:)
Zijn beste pot ooit hier!
Klasse!
Citaat van: sunderland op oktober 01, 2022, 18:27:18
Gvd wat was jij goed . De beste man op het veld
Eens! Staan laten nu! Henk krijgt het lastig met keuzes maken
Altijd al gezegd: die Paulissen moet ?ltijd in de basis ;)
Wat een wedstrijd man |:)
Formidabel! Echt genoten van zijn spel vandaag
Citaat van: Mp op oktober 01, 2022, 21:35:53
Formidabel! Echt genoten van zijn spel vandaag
Aldus mp over mp
MOTM tegen PSV, al kwam van Kaam ook in de buurt. |:)
Straalt ook heerlijke rust uit. Veel spelers zouden die bal blind rammen. Hij plaats hem gewoon. Voor mij was vd kaam eerste helft motm. Tweede helft was voor paullie.
Topper :proost
Citaat van: Stiens op oktober 02, 2022, 00:14:41
MOTM tegen PSV, al kwam van Kaam ook in de buurt. |:)
Wmbt absoluut Paulissen, een beest was het gisteren!
_O_ _O_
Citaat van: Stiens op oktober 02, 2022, 00:14:41
MOTM tegen PSV, al kwam van Kaam ook in de buurt. |:)
De hele verdediging verdient ook een pluim. Sai op een andere positie en Doke zijn eerste wedstrijd in tijden. En Bergsma bent zoveel rust en zelfvertrouwen waar Tol zich ook aan optrekt. En Virginia een prima wedstrijd. Als je daar goed staat dan kan de rest ook lekkerder voetballen.
Helemaal mee eens. Knap ook van Doke hoe hij zich elke keer weer opricht. Heb z?n directe tegenstander Gakpo buiten 2 momenten om niet gezien in de wedstrijd en dat is knap!
Oost tribune was ook lyrisch over Doke, die begonnen z?n naam te scanderen. Prachtig |:) |:)
hogeschool voetbal met een prima goal als bekroning wat een baas
Speler van de week bij VI. Mooi voor Mitchel, nooit zeuren altijd er staan als het moet.
Verder ook Joao,Sai en vd Water in het elftal van de week.
Ambassadeur van de club!
Gezien staat van dienst hier (reserve) aanvoerder waardig. Is eigenlijk nooit zeker geweest van een basisplek, maar inmiddels toch niet weg te denken uit de opstelling.
Beste man voor de winterstop en nu niet eens ingevallen. Onbegrijpelijk.
Paulissen had griep jongens.
Citaat van: PePe op januari 08, 2023, 18:19:41
Paulissen had griep jongens.
Wat een flauwekul, dan ga je toch ook niet 2x warm lopen?
Citaat van: justremco op januari 08, 2023, 18:23:44
Wat een flauwekul, dan ga je toch ook niet 2x warm lopen?
idd grote flauwekul. Het was allang bekend dat hij er naast kwam. En als je dan Jacobs ziet modderen pfff
Wordt om de zoveel tijd geslachtofferd maar komt altijd weer terug. Heeft in tegenstelling tot de meeste spelers vorig jaar wel laten zien wat er in zit, is waardevol geweest maar nu weer geruisloos uit de basis verdwenen.
Hoe er met deze jongen wordt omgesprongen vind ik symbool staan voor de sportieve teloorgang bij onze club.
Citaat van: De Gast op januari 16, 2023, 14:46:09
Wordt om de zoveel tijd geslachtofferd maar komt altijd weer terug. Heeft in tegenstelling tot de meeste spelers vorig jaar wel laten zien wat er in zit, is waardevol geweest maar nu weer geruisloos uit de basis verdwenen.
Hoe er met deze jongen wordt omgesprongen vind ik symbool staan voor de sportieve teloorgang bij onze club.
Het is echt een schande dat deze jonge niet speelt en Jacobs wel.
Wat zal ie zich opvreten op de bank.
Citaat van: De Gast op januari 16, 2023, 14:46:09
Wordt om de zoveel tijd geslachtofferd maar komt altijd weer terug. Heeft in tegenstelling tot de meeste spelers vorig jaar wel laten zien wat er in zit, is waardevol geweest maar nu weer geruisloos uit de basis verdwenen.
Hoe er met deze jongen wordt omgesprongen vind ik symbool staan voor de sportieve teloorgang bij onze club.
Tegelijkertijd maakt Paulissen ook veel overtredingen die geel opleveren maar op een plek/moment zijn dat het niet nodig is om geel te pakken. Ook maakt hij, net als de rest, niet het verschil. Voor de meeste spelers in onze selectie geldt dat ze te groot zijn voor het servet maar te klein voor het tafellaken.
Citaat van: papier op januari 16, 2023, 14:54:02
Tegelijkertijd maakt Paulissen ook veel overtredingen die geel opleveren maar op een plek/moment zijn dat het niet nodig is om geel te pakken. Ook maakt hij, net als de rest, niet het verschil. Voor de meeste spelers in onze selectie geldt dat ze te groot zijn voor het servet maar te klein voor het tafellaken.
Dat laatste heb je zeker gelijk in.
Hij maakt niet het verschil? Voor de winterstop maakte hij zeker het verschil en nu kan hij heus niet in 15 minuten het verschil maken. Kaarten pakt hij wel maar dat hoort ook bij voetbal
Citaat van: sunderland op januari 16, 2023, 17:11:11
Hij maakt niet het verschil? Voor de winterstop maakte hij zeker het verschil en nu kan hij heus niet in 15 minuten het verschil maken. Kaarten pakt hij wel maar dat hoort ook bij voetbal
Nee dat doet hij niet nee. 1235 minuten (12 basis), 1 goal, geen assists. Jacobs 996 minuten (11 basis), 2 goals geen assists. Jacobs maakt het verschil ook niet hoor, maar voor beide is wat te zeggen. Wat mij betreft een accentverschil maar geen overduidelijk betere/beter presterende speler op dit moment.
Beide dus weinig dus zou ik kijken wie dan het meest toevoegt aan het spel. Dat lijkt mij dan duidelijk ;)
persoonlijk vind ik het jammer dat hij er weer naast staat en
sai ook. zijn aan de bal gewoon onze betere spelers.doke zal
verdedigend goed zijn sai brengt aanvallend meer,paulissen
is voetballend gewoon veel beter dan jacobs.
we kunnen wel steeds op een punt spelen maar 6 x gelijk
is 6 pt 3x winst en 3x verlies is 9 pt.
Mooi interview met hem. Deze jongen moet gewoon basis.
Citaat van: mario op januari 21, 2023, 22:53:25
Mooi interview met hem. Deze jongen moet gewoon basis.
niet veel gebracht win je geen oorlog mee?
Citaat van: mario op januari 21, 2023, 22:53:25
Mooi interview met hem. Deze jongen moet gewoon basis.
tuurlijk juh. Die ene pass op Bangura was geweldig. De enige speler bij ons die een linie kan overslaan
Citaat van: sunderland op januari 21, 2023, 23:25:57
tuurlijk juh. Die ene pass op Bangura was geweldig. De enige speler bij ons die een linie kan overslaan
Dacht ik ook, net als Maulun vorige week
SCHANDE DAT IE NIET IN DE BASIS STAAT
Dit zou wat mij betreft, samen met Maulun, de eerste speler staan op het wedstrijdformulier.
Citaat van: denistel op januari 22, 2023, 00:05:01
SCHANDE DAT IE NIET IN DE BASIS STAAT
Er is nogal wat verschil van inzicht binnen onze Ts in de opstelling en speelwijze. Dit vertelde mij een goed ingewijde van de club. Volgens hem trekt Ultee met Van Alfen hun eigen plan en wordt de rest hierin niet betrokken. Het ??n en ander leidt ook tot een grafsfeer in de kleedkamer volgens hem.
Als de frustratie de boventoon krijgt is een hoopvol herpakken kansloos in de komende tijd.
Wat er moet gebeuren weet ik ook niet, maar dat er op heel korte termijn ingegrepen moet worden lijkt mij duidelijk.
En gelijk heb je, grote schande dat Paulissen en ook Van Wemeskerke niet speelt en ook dat Sambissa niet meer wordt ingezet op de vleugel. :(
Als een club intern de zaken niet op order heeft, dan is degradatie haast niet te vermijden. Dat werkt altijd door op het veld.
Het is Ultee's goed recht om degradatievoetbal te willen spelen als hij daar in het verleden succes mee heeft gehad. Ik kan me wel voorstellen dat het voor Boschaart en Barto erg zuur is dat er gebroken wordt met de visie van Henk&Sandor. Zeer spijtig dat men intern niet de ego's opzij kan zetten in het belang van de club.
Ultee moet wel. Wat heeft hij anders van toegevoegde waarde? Het is logisch hoe hij handeld, hij is de trainer. Met overleg was beter geweest, maar het is nu kort dag, snel handelen moet nu!!
Citaat van: Vlampiep op januari 23, 2023, 12:45:21
Er is nogal wat verschil van inzicht binnen onze Ts in de opstelling en speelwijze. Dit vertelde mij een goed ingewijde van de club. Volgens hem trekt Ultee met Van Alfen hun eigen plan en wordt de rest hierin niet betrokken. Het ??n en ander leidt ook tot een grafsfeer in de kleedkamer volgens hem.
Als de frustratie de boventoon krijgt is een hoopvol herpakken kansloos in de komende tijd.
Wat er moet gebeuren weet ik ook niet, maar dat er op heel korte termijn ingegrepen moet worden lijkt mij duidelijk.
En gelijk heb je, grote schande dat Paulissen en ook Van Wemeskerke niet speelt en ook dat Sambissa niet meer wordt ingezet op de vleugel. :(
zou allereerst ultee weg sturen die maakt er een janboel van
Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 14:32:23
zou allereerst ultee weg sturen die maakt er een janboel van
Ultee is net aangesteld en hier om wat op te bouwen en te veranderen. Jij denkt dat ze hem na een maand ontslaan?
Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 14:32:23
zou allereerst ultee weg sturen die maakt er een janboel van
Zo Sunderland, dat gaat wel heel snel van "geef hem een kans" naar "stuur em weg". Wat zijn de redenen en vooral wat was de druppel voor jou?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2023, 14:35:32
Zo Sunderland, dat gaat wel heel snel van "geef hem een kans" naar "stuur em weg". Wat zijn de redenen en vooral wat was de druppel voor jou?
Zal ik even antwoorden..
Het beetje voetbal wat er in zat is er vakkundig uitgehaald.
2x een verkeerde bal en je wordt er na 30 minuten uit geflikkerd.
De enige man die een man voorbij komt heeft nog geen minuut gespeeld onder Ultee en mag zelfs weg.
Hij en Alfen zijn op een twee mans missie. De rest hangt er wat bij.
Hij valt z'n spelers af na de wedstrijd.
Dit is in alles een tegenpool van Henk.
Alles wat er met Henk is opgebouwd is weg. Fut. Neerwaartse spiraal.
Eindelijk een beetje duidelijkheid, Cambuur zoekt nog een nieuwe spits. Er zijn al zo?n 25 spitsen benaderd. Geen had trek of was te duur. Als er een nieuwe spits komt mag Boere weg. Sambissa mag ook weg niet als ter Heide.
Citaat van: Bens op januari 23, 2023, 14:49:07
Eindelijk een beetje duidelijkheid, Cambuur zoekt nog een nieuwe spits. Er zijn al zo?n 25 spitsen benaderd. Geen had trek of was te duur. Als er een nieuwe spits komt mag Boere weg. Sambissa mag ook weg niet als ter Heide.
Sambissa, die altijd wel inviel onder Henk lijkt het toch echt verbruid te hebben onder Ultee. Liep afgelopen weekend na het warmlopen ook hoofdschuddend richting de dug-out, toen hij doorkreeg dat hij niet meer in ging vallen.
Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2023, 14:51:11
Sambissa, die altijd wel inviel onder Henk lijkt het toch echt verbruid te hebben onder Ultee. Liep afgelopen weekend na het warmlopen ook hoofdschuddend richting de dug-out, toen hij doorkreeg dat hij niet meer in ging vallen.
En terecht.
Als je week in week uit ziet dat Balk mag invallen en afgelopen een of andere jeugdspeler..?
Sambissa is de enige die z'n man voorbij komt.
Onder Henk ging het ook al niet lekker, maar er was duidelijkheid en logische keuzes.
Deze man maakt er een bende van. Doet maar wat. Wisselt maar wat. Wisselt als je een scheet laat en geeft daarna voor de camera's z'n spelers de schuld.
Wat hewwe in hemelsnaam binnen haalt.
Citaat van: Treb op januari 23, 2023, 14:55:20
Sambissa is de enige die z'n man voorbij komt.
Zo denk ik er ook over, vandaar dat ik het opvallend vind dat hij onder Ultee er niet meer aan te pas komt en nu dus ook mag vertrekken. Vraag me af wat er dan is voorgevallen, want gewogen en te licht bevonden lijkt mij niet de hoofdreden, als je ziet welke spelers er wel speelminuten krijgen op zijn positie.
Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 14:32:23
zou allereerst ultee weg sturen die maakt er een janboel van
Bij mij zal de vlag uitgaan als Ultee weg is.
Zelden een trainer gezien die er zo'n puinhoop van maakt.
Citaat van: AL op januari 23, 2023, 15:12:05
Bij mij zal de vlag uitgaan als Ultee weg is.
Zelden een trainer gezien die er zo'n puinhoop van maakt.
Straks niet in de polonaise meelopen, als Ultee het wel red.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 23, 2023, 14:35:32
Zo Sunderland, dat gaat wel heel snel van "geef hem een kans" naar "stuur em weg". Wat zijn de redenen en vooral wat was de druppel voor jou?
wat treb allemaal benoemd en wat mij het meeste tegenstaat dat hij steeds de spelers de schuld geeft in de pers. Terwijl hij daar zelf verantwoordelijk voor is , de spelers weten vaak niet wat ze moeten doen. Iedereen ziet dat spelers vooral daardoor ook geen vertrouwen hebben. Henk zou never nooit zijn spelers afvallen ook al vond ie dat soms wel eens. Dat riep ie de speler even bij hem op kantoor en legde het uit met beelden en dan weer verder.
Citaat van: PePe op januari 23, 2023, 17:10:53
Straks niet in de polonaise meelopen, als Ultee het wel red.
dat doe ik stiekem wel hoor ?.. zou een houdini act zijn
Citaat van: sunderland op januari 23, 2023, 17:21:52
wat treb allemaal benoemd en wat mij het meeste tegenstaat dat hij steeds de spelers de schuld geeft in de pers. Terwijl hij daar zelf verantwoordelijk voor is , de spelers weten vaak niet wat ze moeten doen. Iedereen ziet dat spelers vooral daardoor ook geen vertrouwen hebben. Henk zou never nooit zijn spelers afvallen ook al vond ie dat soms wel eens. Dat riep ie de speler even bij hem op kantoor en legde het uit met beelden en dan weer verder.
Voor de winterstop moest Henk ophouden met knuffelen van de spelers en ze harder aanpakken en nu hebben we een trainer die zegt waar het oa aan schort en dan is het ook niet goed. Ultee valt niemand af en benoemd het in zijn algemeen. Ik vind dat hij groot gelijk heeft om te benoemen dat de spelers 4x de mogelijkheid hadden om in te grijpen. GA staat bovenaan met het aantal begane overtredingen en kijk waar ze nu staan.
Citaat van: mario op januari 23, 2023, 17:33:03
Voor de winterstop moest Henk ophouden met knuffelen van de spelers en ze harder aanpakken en nu hebben we een trainer die zegt waar het oa aan schort en dan is het ook niet goed. Ultee valt niemand af en benoemd het in zijn algemeen. Ik vind dat hij groot gelijk heeft om te benoemen dat de spelers 4x de mogelijkheid hadden om in te grijpen. GA staat bovenaan met het aantal begane overtredingen en kijk waar ze nu staan.
er is ook een middenweg toch ..ultee stelt zelf die spelers op die niet ingrijpen toch
hij wil met kerels spelen maar nogmaals die hebben we amper. het voetbal wordt
over boord gegooid en daar zijn we juist mee opgeklommen de laatste jaren,
en al gezegd toen ultee hier kwam dat je het met zijn id niet gaat redden liever
met risico ten onder dan met het voetbal van nu,,nu heb je 2 x niks geen punten
en geen leuk voetbal.
Citaat van: denistel op januari 23, 2023, 18:11:51
er is ook een middenweg toch ..ultee stelt zelf die spelers op die niet ingrijpen toch
hij wil met kerels spelen maar nogmaals die hebben we amper. het voetbal wordt
over boord gegooid en daar zijn we juist mee opgeklommen de laatste jaren,
en al gezegd toen ultee hier kwam dat je het met zijn id niet gaat redden liever
met risico ten onder dan met het voetbal van nu,,nu heb je 2 x niks geen punten
en geen leuk voetbal.
Het lijkt mij dat er absoluut geen chemie is tussen de meeste spelers en Ultee. Zoals je aangeeft pretendeert Ultee een voetbal wat onze jongens niet beheersen, behalve Doke dan. De ingeslagen weg lijkt mij dan ook kansloos en geeft mij de indruk dat Ultee hiermee onderborrelt.
Als supporter zou ik voorstaan Ultee en Foeke per direct op non actief te zetten, maar dat lijkt financieel onmogelijk.
Hiermee wil ik Ultee als vrij onervaren trainer niet te kort doen, maar wel de verantwoordelijke die hem heeft aangesteld,. Die had moeten onderkennen dat hij niet over de competenties beschikt om deze selectie in eredivisie te houden.
:clint :0= ultee heeft zijn eigen topic :y
Citaat van: Treb op januari 23, 2023, 14:55:20
En terecht.
Als je week in week uit ziet dat Balk mag invallen en afgelopen een of andere jeugdspeler..?
Sambissa is de enige die z'n man voorbij komt.
Onder Henk ging het ook al niet lekker, maar er was duidelijkheid en logische keuzes.
Deze man maakt er een bende van. Doet maar wat. Wisselt maar wat. Wisselt als je een scheet laat en geeft daarna voor de camera's z'n spelers de schuld.
Wat hewwe in hemelsnaam binnen haalt.
Het is weer Cambuur oude stijl.
Jurrie Koolhof, Rob McDonald, Rob Maas, Marcel Keizer, Sjors Ultee.
Die Keizer gaf ons toen ook de nekslag met z?n onnavolgbare keuzes.
Citaat van: De Gast op januari 23, 2023, 21:02:40
Het is weer Cambuur oude stijl.
Jurrie Koolhof, Rob McDonald, Rob Maas, Marcel Keizer, Sjors Ultee.
Die Keizer gaf ons toen ook de nekslag met z?n onnavolgbare keuzes.
Alfons Arts niet te vergeten
Terug naar Roda deze zomer?
Ultee Henk vd Haar.. ze zagen het altijd meer in Jacobs en Maulun zitten maar hij knokte zich altijd terug en was uiteindelijk het meest waardevol.
Citaat van: De Gast op februari 08, 2023, 19:17:13
Ultee Henk vd Haar.. ze zagen het altijd meer in Jacobs en Maulun zitten maar hij knokte zich altijd terug en was uiteindelijk het meest waardevol.
Jacobs paste in Henk zijn visie vanwege zijn loopvermogen, Paulissen ennMaulun hebben daartegen andere kwaliteiten.
Jammer dat Jacobs zich niet verder heeft ontwikkelt en zit waarschijnlijk aan zijn plafond.
We hebben zaterdag Paulissen nodig!
Jacobs gaat na dit seizoen sowieso weg verwacht ik. Dus dan komt er ruimte op het middenveld. Hoop echt dat Paulissen blijft en met Maulun op het middenveld komt.
Citaat van: Grijskijkert op februari 08, 2023, 15:48:50
Terug naar Roda deze zomer?
Zou het jammer vinden, een van mijn favorieten en kan makkelijk mee in de Eredivisie.
Citaat van: Bernardo op februari 09, 2023, 10:48:53
Zou het jammer vinden, een van mijn favorieten en kan makkelijk mee in de Eredivisie.
Mwoah, heeft imo net als Breij geen uitgesproken plek op het veld. Z'n handelingssnelheid is denk ik ook wat te traag. Valt daarmee een beetje tussen wal en schip.
De band maar omlaten? Zag hem in het veld Mahi ook eens even aanpakken. Deinst nergens voor terug blijkbaar. En mooie euforie na afloop. Passend bij een aanvoerder.
Hopen dat hij blijft.
Neemt absoluut het voortouw en kan hopelijk de belichaming van de wederopstanding worden.
Als je vergelijkt met wat voor pit hij in het veld staat tov een Jacobs of van der water is dat echt ongekend.
Ja mooie gast! Je ziet hem ook vaak de interactie zoeken met het publiek. Hij weet wat er nodig is
Hopen dat Mitchel een nieuw contract krijgt!
Citaat van: doelpuntenmaker op april 01, 2023, 22:22:45
Hopen dat Mitchel een nieuw contract krijgt!
omdat hij ??n doelpunt heeft gemaakt :_schater
Twee a drie bijna assistent.
Doelpunt
Mitchell was gisteren veruit de beste.
Hij is 1 van de weinige spelers die dit seizoen een redelijk niveau haald. Moet wel kleine kantekening maken dat er ook te veel duels zijn waar je hem niet ziet. Maar goed met maulun paulissen en kaam heb je voor de kkd een goed middenveld hoewel ik vrees dat ze alle drie gewoon weg zijn eind van het seizoen
Bangura, v Kaam, Paulissen hebben een hun niveau meestal gehaald. Foor ook prima na de winter. Dat is het wel, de rest mentaal te zwak of niet goed genoeg.
Heeft de Cambuurcultuur omarmd en draagt dit ook uit. Lijkt me, in de situatie waarin de club zit, heel belangrijk.
Ik zie hem graag volgend seizoen terug, maar vrees met grote vreze.
Ik hoor Ultee nog zeggen dat Paulissen het aanvoerderschap had verdiend.
Maar afgelopen zondag weer terug op het bankie ten gunste van de immer falende Jacobs.
Als speler ben je niks waard onder Ultee.
Citaat van: De Gast op april 18, 2023, 17:08:59
Ik hoor Ultee nog zeggen dat Paulissen het aanvoerderschap had verdiend.
Maar afgelopen zondag weer terug op het bankie ten gunste van de immer falende Jacobs.
Als speler ben je niks waard onder Ultee.
Jacobs speelde een aardige pot. Zeker de 1e helft.
Helsinki heeft belangstelling voor Mitchel, ik hoop dat hij blijft.
Citaat van: PePe op april 21, 2023, 22:17:44
Helsinki heeft belangstelling voor Mitchel, ik hoop dat hij blijft.
Nee, te klein voor het tafellaken te groot voor het servet. Platgooien en opnieuw beginnen dit hele Cambuur.
Citaat van: PePe op april 21, 2023, 22:17:44
Helsinki heeft belangstelling voor Mitchel, ik hoop dat hij blijft.
hij gaat echt niet blijven zeker niet onder deze trainer.
Citaat van: papier op april 21, 2023, 22:19:04
Nee, te klein voor het tafellaken te groot voor het servet. Platgooien en opnieuw beginnen dit hele Cambuur.
Alleen Mac zie ik hier wel graag blijven en Van Kaam. En Paulissen uiteraard maar die zal niet blijven.
Maar helaas zitten we ook nog vast aan hoopje ellende in de spits en een demotivator op de bank.
Hij wil wel blijven, maar de bal ligt bij Cambuur wat betreft de voorwaarden.
Citaat van: PePe op april 21, 2023, 22:55:24
Hij wil wel blijven, maar de bal ligt bij Cambuur wat betreft de voorwaarden.
Heeft het stempel nergens en overal te kunnen spelen, net als Breij. Daarom denk ik dat het beter is dat hij, en Breij ook, zoeken naar een club die wel een duidelijk plan met ze voor heeft. Niet op 6 of 10 of op een van de vleugels. Gewoon een duidelijke positie gelinkt aan de capaciteiten van de beste heren. Dat zie ik bij ons niet gebeuren, ook niet omdat we altijd de discussie voeren waarom hem/Breij niet op positie xx.?
Dat ligt ook aan het technisch beleid. Er was geen haast om een extra 6 of een extra rechtsbuiten te halen omdat daar eventueel Paullissen en Breij konden spelen. Gewoon goede spelers halen op 6 en 7 en dan kunnen Breij en Paullissen op de posities spelen waar ze het beste tot hun recht komen.
Zeker in de KKD zijn dat prima aanvallend ingestelde middenvelders met ook een goede mentaliteit.
Op een gegeven moment is het ook klaar en moet je een nieuwe start elders maken. Ook al vind ik ?m echt bij onze club passen.
Finse topclub HJK Helsinki heeft interesse in Cambuur-middenvelder Mitchel Paulissen
De Finse topclub HJK Helsinki heeft interesse in Mitchel Paulissen, die een aflopend contract heeft bij eredivisionist Cambuur. De middenvelder gaat ook nog om de tafel met de Friese club om te praten over een eventueel langer verblijf. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Robert Postma tegenover SoccerNews.nl.
Het contract van de 29-jarige Paulissen, die sinds 2019 voor Cambuur speelt, werd begin april formeel opgezegd door de Friezen. ?Etienne Reijnen (nieuwe technisch directeur, red.) heeft me onlangs gebeld met de vraag wat de plannen van Mitchel zijn. Er zal nog een gesprek gaan volgen, maar dan moet Cambuur w?l met een goed plan komen?, legt Postma verder uit.
Finland
?Gezien zijn leeftijd gaat Paulissen namelijk niet zomaar voor ??n jaar bijtekenen. Voor wat betreft zijn toekomst zal dat voor meerdere jaren moeten zijn, ook financieel is het belangrijk. Mitchel wil misschien graag naar het buitenland. De Finse topclub HJK Helsinki heeft via een goed contact van mij interesse in hem getoond, maar dit hebben we vooralsnog even geparkeerd.?
De zaakwaarnemer van geboren Limburger Paulissen geeft verder aan dat de middenvelder een avontuur in Azi? als optie ziet. ?Mitchel heeft contact gehad met Wiljan Pluim (oud-speler van Vitesse en Roda JC, red.), die kampioen is geworden is in Indonesi?. ?Kom hierheen Mitchel?, zei hij. Dus dan is het aan mij om dat te gaan regelen?, vervolgt Postma.
Vanuit Limburg, waar Paulissen jarenlang voor Roda JC speelde, is er volgens Postma vooralsnog geen interesse getoond door de vier profclubs aldaar. ?Maar dat kan nog komen. In Duitsland zijn we ook voor Mitchel aan het kijken wat daar mogelijk is. Hij is in de afgelopen seizoenen als voetballer en mens een stuk volwassener geworden. Dat kunnen clubs goed gebruiken.?
Mitchel Paulissen kwam dit seizoen in 26 wedstrijden in actie voor Cambuur. Hierin scoorde hij twee keer.
Als hij naar het buitenland gaat om mooi wat centjes bij elkaar te harken dan zou ik hem dat van harte gunnen
Die gaat lekker naar Indonesi?. En geef hem groot gelijk!
Waarom wordt Paulissen niet meer gebruikt?
Die zal wel hebben aangegeven weg te willen na dit seizoen. Breij blijft, dus die speelt dan.
Citaat van: PePe op mei 14, 2023, 13:57:11
Waarom wordt Paulissen niet meer gebruikt?
Ruzie met Ultee
Citaat van: AL op mei 14, 2023, 15:07:29
Ruzie met Ultee
zegt wat ie denkt net als Bergsma. De beide besten van voor de winterstop!
Je bent zo goed als je laatste wedstrijden en dat zijn er meer dan twee. Als je met deze spelers hebt gesproken snap ik het Sunderland. Bergsma heeft geen enkel recht van spreken. Dat prima wedstrijden heeft gespeeld klopt ook.
Citaat van: Stanley op mei 14, 2023, 16:43:13
Je bent zo goed als je laatste wedstrijden en dat zijn er meer dan twee. Als je met deze spelers hebt gesproken snap ik het Sunderland. Bergsma heeft geen enkel recht van spreken. Dat prima wedstrijden heeft gespeeld klopt ook.
ik zal je eerlijk zeggen dat het deze 2 niet waren maar een basis speler
Mitchel moet blijven, zo zonde als hij weggaat.
Bedankt held! We gaan je missen.
Citaat van: PePe op mei 28, 2023, 22:56:12
Mitchel moet blijven, zo zonde als hij weggaat.
we hebben al afscheid genomen ?.
Zonde dat hij vertrekt, snap ook niet dat Cambuur hem niet wil behouden.
Soms is nieuw elan niet verkeerd. Hij kan een goede speler zijn, echter is hij ook heel vaak onzichtbaar. Niet te min wens ik hem veel succes bij zijn nieuwe club |:)
Citaat van: Bernardo op mei 29, 2023, 10:16:44
Zonde dat hij vertrekt, snap ook niet dat Cambuur hem niet wil behouden.
je ziet dat hij ook vaak onbegrepen is op het veld. Hij denkt al een stap verder. Die 2 e assist gister is daar een voorbeeld van( zien en spelen onder druk dus heel snel handelen) . Tegen psv was ook zo,n wedstrijd. Dan speelt ie volledig in zijn kracht. Helaas dacht ultee daar anders over 2 wedstrijden na die top wedstrijd
ultee zag het niet in hem zitten in sambissa ook niet maar ja waren gister
weer bepalende spelers op het veld
Citaat van: Bernardo op mei 29, 2023, 10:16:44
Zonde dat hij vertrekt, snap ook niet dat Cambuur hem niet wil behouden.
Ruzie met Ultee zou alles verklaren, ik gok dat hij terug naar Roda gaat
Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2023, 18:14:16
Ruzie met Ultee zou alles verklaren, ik gok dat hij terug naar Roda gaat
Hebben ze allemaal ruzie met Ultee, ze gaan bijna allemaal?
Citaat van: PePe op mei 29, 2023, 20:05:31
Hebben ze allemaal ruzie met Ultee, ze gaan bijna allemaal?
:thumbsup
Zonde dat ie weggaat. Lekker toch dat ie naar de kroeg gaat. Zal die Ultee nooit doen.
Paulissen mut echt blieve.
Is in gesprek met Roda jc.
Henk mut maar even met hem prate.
Citaat van: PePe op juni 03, 2023, 21:57:20
Henk mut maar even met hem prate.
denk niet dat hij onder Ultee wil blijven. Voor de winterstop de beste en eerste weds onder Ultee wissel, dat vergeet een speler niet. En Roda zal niet minder salaris betalen
Hoop van wel natuurlijk, ben groot fan van hem.
Vernederd door Ultee. Van wissel tot aanvoerder naar wissel. Ultee in een notendop.
Het ga je goed Mitchell. Voor dit soort spelers kwam ik in elk geval naar het stadion.
Zou het echt jammer vinden als ie weg gaat. Prima speler, lekkere techniek en weet wat er leeft bij de supporters (zoals bij de derby)
Citaat van: De Gast op juni 04, 2023, 10:04:22
Vernederd door Ultee. Van wissel tot aanvoerder naar wissel. Ultee in een notendop.
Het ga je goed Mitchell. Voor dit soort spelers kwam ik in elk geval naar het stadion.
Zou dat een reden hebben? Iets wat niet aan de grote klok is gehangen...
Paulisen is een sympathieke jongen en een leuke voetballer, maar maak hem niet groter dan hij is. Onder Henk was hij ook veelvuldig bankzitter en wisselspeler.
Wat mij betreft mag hij blijven. in de KKD zal hij prima passen.
Mitchel gaat naar Lee Man FC, uitkomend in de Hong Kong Premier League
Gaat voetballen in Hong Kong.
https://lc.nl/sport/Bijzondere-stap-voor-Paulissen-28510426.html?s=09
Hong Kong zat vroeger op de Nieuwestad, helaas tegenwoordig wat verder weg
Een hele grote fout, in de Cambuur geschiedenis!!
Lekker cashen, ik geef hem geen ongelijk
https://www.livescore.com/en/football/asia/champions-league-qualification/lee-man-fc-vs-bali-united/980098/ (https://www.livescore.com/en/football/asia/champions-league-qualification/lee-man-fc-vs-bali-united/980098/)
Paulissen is ook los: 2 goals in de CL kwalificatie Azi?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2023, 20:47:33
https://www.livescore.com/en/football/asia/champions-league-qualification/lee-man-fc-vs-bali-united/980098/ (https://www.livescore.com/en/football/asia/champions-league-qualification/lee-man-fc-vs-bali-united/980098/)
Paulissen is ook los: 2 goals in de CL kwalificatie Azi?
https://www.youtube.com/watch?v=2seKpHeGEhA
Aardige goals !
Mitchel Paulissen leeft na vertrek bij SC Cambuur zijn droom in Hongkong: 'Het is een bizarre plek'
Remco Jacobi ? Gisteren, 18:38 ? Sport
Vanwege de hang naar avontuur verruilde Mitchel Paulissen (30) SC Cambuur afgelopen zomer voor Lee Man Warriors in Hongkong. Die stap leverde onverwacht een prachtig voordeel op: vorige week speelde de middenvelder tegen het Inter Miami van Lionel Messi.
In een uitverkocht Hongkong Stadium duels uitvechten met Sergio Busquets en Jordi Alba terwijl Lionel Messi en Luis Suarez toekijken vanaf de reservebank. Voor veel voetballiefhebbers klinkt het als een droom, maar voor Paulissen werd het vorige week zondag realiteit. ,,Echt heel leuk om mee te maken?, zegt de geboren Limburger.
Paulissen is sinds afgelopen zomer actief in Hongkong, een speciale administratieve regio van China. Na vier seizoenen bij Cambuur vond de middenvelder de tijd rijp voor een avontuur in het buitenland. Het leven in Azi? plus de uitstekende financi?le voorwaarden van Lee Man Warriors trokken hem over de streep.
Amerikaans sterrenensemble
De middenvelder ontpopte zich al snel tot dragende kracht bij de club die bovenaan staat in de Hongkongse Premier League. Niet zo gek dus dat Paulissen begin februari werd geselecteerd voor een bijzondere oefenwedstrijd. De beste spelers uit de competitie werden bij elkaar geroepen voor een treffen met Inter Miami. Het Amerikaanse sterrenensemble met vedetten als Messi, Suarez en Busquets bereidt zich in Azi? voor op het nieuwe seizoen en speelt daar lucratieve oefenwedstrijden.
Onder toeziend oog van zo?n 40.000 uitzinnige fans werd Paulissen vorige week zondag tijdens direct de rust ingebracht. Tegelijkertijd verschenen ook voormalig FC Barcelona-sterren Sergio Busquets en Jordi Alba binnen de lijnen. ,,Ik speelde op het middenveld tegen Busquets. Nou, die man kan wel voetballen?, zegt Paulissen met gevoel voor understatement. ,,Je vraagt je altijd af hoe goed die gasten nou echt zijn. Van dichtbij kun je dat goed zien en dat is echt indrukwekkend om mee te maken. Het kost ze nul moeite.?
Terwijl Paulissen in de tweede helft genoot van de hele ervaring, werd het op de tribunes steeds onrustiger. De Aziatische fans waren vooral gekomen om Lionel Messi in actie te zien, maar de wereldster maakte geen enkele aanstalten om in te vallen en keek verveeld om zich heen op de reservebank. De Argentijn bleef net als Suarez negentig minuten aan de kant, tot woede van de toeschouwers.
Op de foto met Beckham
,,De fans werden helemaal gek?, zegt Paulissen. ,,Volgens mij hebben ze ook de helft van hun geld teruggekregen.? De middenvelder zelf interesseerde het niet: hij was na het laatste fluitsignaal (1-4 stand) vooral bezig om een shirtje van een van de sterren te bemachtigen. ,,Helaas was ik net te laat.? De foto?s die hij maakte met Suarez en clubvoorzitter David Beckham maakten uiteindelijk veel goed. ,,Dit had ik nooit meegemaakt als ik in Nederland was gebleven.?
Spijt van zijn transfer heeft Paulissen nog niet gehad. Samen met zijn vriendin geniet hij met volle teugen van het hectische leven in Hongkong. Op vrije momenten bekijkt het reislustige stel zoveel mogelijk van de indrukwekkende omgeving. ,,Hongkong is een bizarre plek, maar qua luxe ook heel westers. Daardoor heb je vaak niet het idee dat je in Azi? bent. We wonen op een rustig plekje buiten een drukke stad en dat bevalt prima.?
Aan het voetbal moest de voormalig middenvelder van Cambuur, Roda JC en VVV-Venlo zich wel even aanpassen. ,,Ik was gewend om verzorgd voetbal te spelen, maar dat boeit ze hier totaal niet. Het gaat alleen om winnen.? Ook de ambiance van de wedstrijden is volgens Paulissen niet te vergelijken met Nederland. Op wedstrijden komen vaak maar enkele honderden supporters af, wat zorgt voor een troosteloze sfeer.
?Het is geen ballenploeg?
En toch valt het niveau van de competitie hem allerminst tegen. ,,Het is niet zo dat ik in een ballenploeg speel en elke wedstrijd drie keer scoor?, zegt Paulissen. ,,Het tempo ligt lager dan in Nederland, maar het is wel heel fysiek. In Nederland spelen vaak jonge spelers, hier kom je meer dertigers tegen. Echte kerels die de beuk erin gooien.?
Een voetbalcultuur heeft Hongkong volgens de Limburger niet. Dat zorgt er volgens Paulissen voor dat er soms ?rare? beslissingen worden genomen. ,,De videoscheidsrechter is hier vorig jaar ingevoerd, terwijl er in de competitie maar ??n goed veld is. Dan denk ik: ga eerst eens goede velden aanleggen, in plaats van een VAR te installeren.? Paulissen schiet in de lach. ,,Die VAR-beslissingen duren altijd ongekend lang. De scheidsrechters zijn ook echt dramatisch. Veel rode kaarten en strafschoppen; ik maak hier elke wedstrijd van alles mee.?
Desondanks bevalt zijn eerste buitenlandse voetbalavontuur uitstekend. Toch is het geen zekerheid dat hij ook komend seizoen in de Hongkongse competitie speelt. De middenvelder beschikt over een aflopende verbintenis en weet nog niet waar zijn toekomst ligt. Een terugkeer naar Nederland ziet hij voorlopig in ieder geval niet zitten. Paulissen heeft geproefd van het avontuur en dat smaakt naar meer. ,,Ik sta wel open voor iets nieuws, maar neem nog geen beslissing. Het is nu vooral genieten.?
?Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Cambuur?
Het tijdsverschil met Hongkong, waar het zeven uur later is dan in Nederland, maakt het voor Paulissen lastig om wedstrijden van zijn oude club SC Cambuur live te volgen. ,,Maar ik volg Cambuur zeker nog. Ik kijk alle samenvattingen en als ze overdag spelen, probeer ik te kijken. Ik heb een heel fijne tijd in Leeuwarden gehad.? Paulissen droeg tussen 2019 en 2023 het geelblauwe shirt.
Het kampioenschap in 2021 was het hoogtepunt van zijn dienstverband, de degradatie van vorig seizoen het dieptepunt. Hij hoopt dat zijn oude ploeggenoten ten koste van NEC de bekerfinale bereiken. ,,Met het publiek erachter is dat zeker mogelijk. Ze kunnen nog ??n keer het oude stadion op z?n kop zetten.?
Die laatste zin ?.. kippenvel bij die gedachte
Zo zonde dat hij weg is. Naar mijn mening een onder gewaardeerde speler door de trainer Ultee maar ook onder Henk speelde hij niet zoveel. Deze jongen is exact wat we nu nodig hebben op het middenveld. Met de lieverdjes van Kaam en Fedde krijgen we nooit een stabiel middenveld. Mitchel kon het spel goed lezen en begreep wanneer je aan de handrem moest trekken.
Echt zonde!!