Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: PePe op maart 25, 2013, 23:46:52

Titel: Melvin de Leeuw
Bericht door: PePe op maart 25, 2013, 23:46:52
Melvin de Leeuw vertrekt komende zomer na twee seizoenen bij SC Cambuur-Leeuwarden. De Friese club heeft besloten de optie in het contract van de aanvaller niet te lichten.

De 24-jarige De Leeuw, die eerder uitkwam voor RBC Roosendaal, kwam dit seizoen tot op heden 23 keer in actie namens SC Cambuur in de Jupiler League. Daarin scoorde hij twee keer. De Leeuw, afgelopen seizoen nog elf keer trefzeker, is in Friesland in het bezit van een aflopend contract. De optie om de verbintenis van de aanvaller te verlengen, wordt niet gelicht door Cambuur.

Door het besluit van Cambuur staat De Leeuw voor een transfervrij vertrek uit Leeuwarden. Over belangstelling heeft de aanvaller niet te klagen. "Wij hadden dit verwacht", zegt zaakwaarnemer Eelco Groen tegenover deze site. "Melvin heeft een flinke loonsverhoging in zijn optie en die past niet binnen het huidige salarishuis van de club. Gelukkig is er al interesse vanuit binnen- en buitenland."

"We gaan de komende periode eens kijken welke opties er zijn. Wij maken ons in ieder geval geen zorgen. Melvin heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien. Het is alleen jammer dat hij dit seizoen door twee neusbreuken een aantal wedstrijden heeft moeten missen", besluit Groen.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: richard op maart 26, 2013, 08:43:03
Prima besluit van cambuur!!
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: John Hiatt op maart 26, 2013, 09:49:29
Dit seizoen zwaar tegenvallend. Misschien gaat hij vanaf nu zijn best doen om zich in de kijker te spelen. Kan me trouwens niet voorstellen dat er heel veel belangstelling voor hem is.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: piene hassus op maart 26, 2013, 10:54:06
Folges mij deed ie altyd syn best maar kannie gewoan niet beter.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: brambo3004 op maart 26, 2013, 12:41:34
Wat een zwamneus die zaakwaarnemer van em.

"Melvin heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien."
"Gelukkig is er al interesse vanuit binnen- en buitenland."
:_schater
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: PePe op maart 26, 2013, 19:07:02
Cambuur zou mogelijk met Melvin verder willen, maar niet voor het bedrag dat wordt genoemd in de optie. Als Melvin geen beter contract elders vind, is het mogelijk dat ze het alsnog eens worden voor een nieuwe periode.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: denistel op maart 26, 2013, 19:11:25
bijker en makrini zijn voor mij de enigen die qua geld wel wat omhoog kunnen
anderen moeten blij zijn als ze bij kunnen tekenen want het geld groeit niet meer
tot aan de hemel he.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Dokkumer op maart 27, 2013, 08:49:47
Aan zijn inzet heeft het nooit gelegen, dus ik gun hem van harte een nieuwe kans bij een leuke club.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Sonnema op maart 27, 2013, 08:58:35
Gewoon afscheid van nemen, heeft een leuke inzet en er zijn wel betere dan hem.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: De Gast op maart 27, 2013, 10:38:32
Nassi bakte er hier ook al niks van.. misschien dat het Melvin net als hem elders wel lukt.

Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2013, 15:15:25
Zou een mooie stap zijn en het is hem gegund:

CiteerDe Leeuw op punt van transfer naar Schotland
Gegevens
Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd: 24 mei 2013 om 14:26 Categorie: Nieuws Melvin de Leeuw stapt komende zomer over naar de Schotse Premier League. De 25-jarige aanvaller vertrekt in juni transfervrij bij Jupiler League-kampioen SC Cambuur. De Leeuw vond reeds een nieuwe club, weet VoetbalPrimeur.

De voetballer bereikte vrijdag een mondeling akkoord met het Schotse Ross County. De op handen zijnde transfer van De Leeuw wordt bevestigt door de zaakwaarnemer van de aanvaller, Eelco Groen. De agent rondde de gesprekken vrijdag met succes af. Alleen de handtekeningen moeten nog onder het tweejarige contract van De Leeuw gezet worden.

De Leeuw is bij SC Cambuur in het bezit van een aflopend contract. De club deed hem geen nieuw voorstel toekomen, daardoor vertrekt hij transfervrij uit Leeuwarden. De oud-speler van RBC Roosendaal kwam tot 29 wedstrijden in het kampioensjaar van SC Cambuur. Zijn toekomst ligt echter bij de nummer vijf van het afgelopen Premier League-seizoen.

Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: gobo op mei 24, 2013, 15:42:36
Ross County, wie wil er niet voetballen....

maar heel veel succes daar.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: denistel op mei 24, 2013, 17:40:36
bedankt voor je prima inzet voor cambuur werklust heb je altijd gehad en daar houden we van,,,suc 6 in schotland
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Goudvinger op mei 24, 2013, 18:08:17
Nooit verzaakt en altijd strijd geleverd. Bedankt en succes in Schotland  |:)
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: gewoon een fan op mei 24, 2013, 18:17:02
Bedankt kerel  :thumbsup
Inderdaad nooit verzaakt en twee gebroken neuzen voor ons opgelopen  :proost
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Sampdoria op mei 24, 2013, 18:27:52
Citaat van: gobo op mei 24, 2013, 15:42:36
Ross County, wie wil er niet voetballen....

maar heel veel succes daar.

Die jongen speelt volgend jaar in Celtic Park. Prachtig toch! 5e geworden in de Premier League die lui. Ik zag dat ze uit het uiterste noorden van Schotland komen dus beter neemt ie z'n zonnebankje mee. Bedankt en succes!
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: drg op mei 24, 2013, 19:03:47
Hopelijk ligt 'm daar ook een in clubkleuren gegoten masker te wachten, die jongen het altijd wat aan z'n neus :_schater

Bedankt voor de mooie doelpunten en inzet, veel succes!  :thumbsup
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Galdiano op mei 24, 2013, 19:08:48
Melvin de Leeuw is er nog niet geweest. Op de foto's te zien lijkt het me niet veel!
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Dokkumer op mei 24, 2013, 20:23:13
Citaat van: Galdiano op mei 24, 2013, 19:08:48
Melvin de Leeuw is er nog niet geweest. Op de foto's te zien lijkt het me niet veel!
Ach voor Melvin is het leuk, zo'n buitenlandse ervaring. Misschien het stadionformaat van een gemiddelde binnenzak, toch hebben ze daar op 3 punten na geen Europees voetbal gehaald. Dus maar zien wat er van gebakken wordt.

Het is hem gegund en ik hoop voor Melvin dat het voor hem een succes wordt.
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Destroyer op mei 24, 2013, 22:10:31
Van harte Melvin, alhoewel ik het erg vaag vindt allemaal...
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: Delamere op mei 24, 2013, 23:24:03
Over twee seizoenen bekeken heeft hij het redelijk gedaan bij Cambuur. Niet altijd even gelukkig in zijn acties maar voor werklust altijd een 10. Dat zien we hier graag en dat vinden ze in Schotland ook prachtig. Of het genoeg is om daar te slagen is afwachten. In ieder geval succes daar!
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: SCCRulez op mei 24, 2013, 23:26:48
Heeft zich absoluut altijd vol voor SCC ingezet. Niet de beste voetballer van de ploeg, maar wel goed voor strijd en aantal belangrijke goals. Succes daar Melvin!! :scc
Titel: Re: Melvin de Leeuw
Bericht door: papier op mei 25, 2013, 04:50:46
Werklust een absolute 10 inderdaad, veel succes daar in Schotland