Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler van deze voetbaljaargang/seizoen 2012/2013?
Stem nu via www.kernvancambuur.nl!
Wil je kans maken op een van de Cambuur-fanpakketten, stem dan via het contactformulier op onze hoofdpagina en laat je naam en emailadres achter!
Anoniem stemmen kan ook via de poll op de hoofdpagina!
Vorig jaar viel Martijn van der Laan in de prijzen als beste Cambuurspeler van het seizoen.
(stemmen doe je dus via kernvancambuur.nl! Er kan gestemd worden tot uiterlijk 5 april a.s., 12.00 uur!)
|:)
3 mei is de laatste officiele wedstrijd pas en dan komt ook nog de play-offs.
voor hetzelfde geld scoort droste nog 12 keer en beslist ie de play-offs. w:)
:proost
El Makrini gestemd. Lijkt me een duidelijke zaak.
En 27 april is de supportersavond en wordt altijd de speler van het jaar uitgereikt op deze avond
dat lijkt me wel duidelijk, Sandor van der heide |:) :X
El Makrini!!!
heb ook el makrini gestemt.
Vosselman! Puur omdat deze hele stemming nog totaal overbodig is. Er volgen nog een flink aantal finales waarin bij wijze van spreken Hiawata nog een positief beslissende rol kan spelen.
Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2013, 18:31:14
Vosselman! Puur omdat deze hele stemming nog totaal overbodig is. Er volgen nog een flink aantal finales waarin bij wijze van spreken Hiawata nog een positief beslissende rol kan spelen.
Dus als ik je goed begrijp, en een Hiwat scoort toevallig twee keer de winnende in de play offs hij gelijk mee kan doen, om de titel beste speler?
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2013, 18:58:59
Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2013, 18:31:14
Vosselman! Puur omdat deze hele stemming nog totaal overbodig is. Er volgen nog een flink aantal finales waarin bij wijze van spreken Hiawata nog een positief beslissende rol kan spelen.
Dus als ik je goed begrijp, en een Hiwat scoort toevallig twee keer de winnende in de play offs hij gelijk mee kan doen, om de titel beste speler?
Dan begrijp je me niet goed.. Ik stel dan ook "bij wijze van spreken" en het gaat ook niet om 2 beslissende treffers ;)
Er zijn voor mij momenteel een aantal genomineerden, waarvan ik nu nog niet 100% een keuze kan maken.
Heb je nog tot 00.00 5 april :y om te stemmen kun je toch nog drie wedstrijden bekijken.
groet Klompke
Citaat van: klompke op maart 25, 2013, 16:43:32
En 27 april is de supportersavond en wordt altijd de speler van het jaar uitgereikt op deze avond
denistel en de gouden 3 hoek binne aanwezig zoals altijd...
en el makrini kun je die bokaal alwel vast geven :y
Heb toch maar op Hemmen gestemd, laat die doelpunten maar weer komen |:) |:) |:)
Competitie is nog niet over, maar voor mij is het ook El Makrini.
Citaat van: KernvanCambuur op maart 25, 2013, 10:46:55
Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler van deze voetbaljaargang/seizoen 2012/2013?
Stem nu via www.kernvancambuur.nl!
Wil je kans maken op een van de Cambuur-fanpakketten, stem dan via het contactformulier op onze hoofdpagina en laat je naam en emailadres achter!
Anoniem stemmen kan ook via de poll op de hoofdpagina!
Vorig jaar viel Martijn van der Laan in de prijzen als beste Cambuurspeler van het seizoen.
(stemmen doe je dus via kernvancambuur.nl! Er kan gestemd worden tot uiterlijk 5 april a.s., 12.00 uur!)
|:)
Of je doet het goed, of je doet het niet. Deze stemming slaat nergens op. Zoals dokkie al refereerde, als Hemmen er twee beslissende ballen inprikt in de kampioenswedstrijd of play offs is hij bij wijze van spreke volksheld nr 1 en de beste speler.
'Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler tot 5 april had een betere titel geweest :_schater
Citaat van: poelie-lwd op maart 29, 2013, 15:53:54
Of je doet het goed, of je doet het niet. Deze stemming slaat nergens op. Zoals dokkie al refereerde, als Hemmen er twee beslissende ballen inprikt in de kampioenswedstrijd of play offs is hij bij wijze van spreke volksheld nr 1 en de beste speler.
'Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler tot 5 april had een betere titel geweest :_schater
Onzin , want dan zou je die stemming ook wie is de speler van de maand mei kunnen noemen , we kunnen nu toch wel na 31 wedstrijden incl beker de conclusie trekken dat Makrini veruit de beste en meeste constante speler van dit seizoen is. En mocht Hemmen er 2 beslissende ballen inprikken in de play offs dan maken we hem w:) van de maand !