Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Cambuur123 op maart 11, 2013, 19:25:52

Titel: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur123 op maart 11, 2013, 19:25:52
14 April, een van de leukste uitwedstrijden van het jaar: De Graafschap - SC Cambuur! Een wedstrijd waar we toch wel even wat van ons moeten laten horen. Misschien een wat vroeg toppic maat beter te vroeg als te laat zullen we maar zeggen  :fant ik ga, verder nog? Hoop op vol uitvak!!!  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op maart 11, 2013, 19:29:36
ik ga ook!  |:) het moet dit keer wel een vol uitvak worden  :y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: lisalwdscc op maart 11, 2013, 19:36:25
Deze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf donderdag 4 april tot uiterlijk vrijdag 12 april 17 uur.
Kosten € 14,50 (door de hoge prijs geen administratiekosten berekend)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 11 uur.
Gegevens omtrent de te volgen route en parkeergelegenheid in Doetinchem worden bij vertrek afgegeven.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op maart 11, 2013, 19:50:46
Citaat van: marrumer op maart 11, 2013, 19:29:36
ik ga ook!  |:) het moet dit keer wel een vol uitvak worden  :y

Citaat van: lisalwdscc op maart 11, 2013, 19:36:25

(op vertoon van de uitkaart)

Waarom heb ik hier geen vertrouwen in?  :|
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op maart 11, 2013, 21:23:44
Citaat van: lisalwdscc op maart 11, 2013, 19:36:25
Deze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven (op vertoon van de uitkaart) kan vanaf donderdag 4 april tot uiterlijk vrijdag 12 april 17 uur.
Kosten € 14,50 (door de hoge prijs geen administratiekosten berekend)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 11 uur.
Gegevens omtrent de te volgen route en parkeergelegenheid in Doetinchem worden bij vertrek afgegeven.

route via wladiwostok en Palermo zeker,,,, :_spank
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2013, 22:30:02
Vanaf dag 1 is er geschreeuwd dat alle duels al in risico categorieën ingedeeld waren. Eagles, Sparta en Graafschap zouden buscombi zijn, en daardoor zonder uitkaart verplichting zijn.
Nu opeens autocombi en uitkaartverplichting. Cambuur is bang dat er weer veel supporters meegaan ala Sparta, en opeens is Graafschap autocombi! Helaas zal dit ook weer invloed hebben op het supporters aantal! Ben bang dat het weer met een mannetje of 50 op zal houden!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 11, 2013, 22:33:31
Nog nooit geweest ivm buscombi, dus lijkt me dit een mooie mogelijkheid om daar eens te kijken :)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op maart 12, 2013, 09:14:18
Citaat van: Ronnie tng op maart 11, 2013, 19:50:46
Citaat van: marrumer op maart 11, 2013, 19:29:36
ik ga ook!  |:) het moet dit keer wel een vol uitvak worden  :y

Citaat van: lisalwdscc op maart 11, 2013, 19:36:25

(op vertoon van de uitkaart)

Waarom heb ik hier geen vertrouwen in?  :|

Ongelooflijk eigenlijk dat jullie nu op een buscombi hopen, al jaren is de buscombi verguisd , geen goed woord voor over.
Nu is het een autocombi, iets wat iedereen al jaren wil en dan zeuren, ik snap het niet, en dat alleen om een dom stukje papier wat niemand wil tekenen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Clint op maart 12, 2013, 09:24:39
Ja, heerlijk toch, een autocombi? Kistje bier achterin en gaan met die banaan. :clint
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op maart 12, 2013, 09:41:13
Citaat van: Andre-Lwd op maart 12, 2013, 09:14:18
Ongelooflijk eigenlijk dat jullie nu op een buscombi hopen, al jaren is de buscombi verguisd , geen goed woord voor over.
Nu is het een autocombi, iets wat iedereen al jaren wil en dan zeuren, ik snap het niet, en dat alleen om een dom stukje papier wat niemand wil tekenen.

Dan mag jij mij vertellen waar ik zeg dat ik hoop op een buscombi? Ik heb een ongelooflijke tering hekel aan buscombi's en ben destijds zelfs actief geweest in de anti buscombi commissie, dus wat je nu zegt is onzin. Ik ben alleen zo langzamerhand wel steeds erger tegen de uitkaart aan het worden om het feit dat het niet werkt. De uitvakken zijn om te janken, dus er gaat gewoon iets mis. En dan kan jij het een dom stukje papier noemen, maar een zeer groot deel vind het reglement gewoon belachelijk en weigert een uitkaart te nemen.

Maar goed zoals ik al eerder heb aangegeven, men zoekt het maar uit met die uitkaart. Als mensen mij vragen om wat te doen zal ik zeer duidelijk aangeven dat wanneer de kassa's open zijn, je gewoon kaarten kan halen voor de thuistribune, zonder uitkaart, zonder kans op een stadion verbod. Dat is volgend seizoen ook de enige manier waarop ik naar uitwedstrijden ga!

Fuck de uitkaart!  :y

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op maart 12, 2013, 09:46:54
Oh ja en nog even terugkomend op Sparta, waarbij er ineens 60 man in de CambuurCulture bus stapten (exclusief de mensen die teleurgesteld werden omdat de kaartverkoop ineens een paar uur eerder ophield) was puur omdat het de eerste kans was na anderhalf jaar(!) om weer eens een uitwedstrijd te pakken zonder de uitkaart. Dat dit in de buscombi was nam men voor 1 x voor lief om actie te voeren tegen de uitkaart.

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op maart 12, 2013, 09:57:56
Laat ik voorop stellen dat ik ook niks met de uitkaart heb. Toch is de uitkaart niet de enige reden van de lege uitvakken. Ik denk dat het vertoonde spel ook een hele belangrijke oorzaak is. Overigens lijkt me in een autocombi registratie met id voldoende.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op maart 12, 2013, 10:34:27
Citaat van: John Hiatt op maart 12, 2013, 09:57:56
Laat ik voorop stellen dat ik ook niks met de uitkaart heb. Toch is de uitkaart niet de enige reden van de lege uitvakken. Ik denk dat het vertoonde spel ook een hele belangrijke oorzaak is. Overigens lijkt me in een autocombi registratie met id voldoende.

Het vertoonde spel is op dit moment niet geweldig inderdaad, maar tot kort geleden geloofde iedereen wel in een kampioenschap. Met dat gevoel dan hadden de uitvakken echt beter gevuld geweest zonder uitkaart. Ik ken echt zoveel mensen die anders 3-5 uitwedstrijden per jaar bezochten (ongeacht de prestaties of vertoond spel) Die mensen haken nu allemaal af en dat scheelt gewoon een hoop. Daarbij kan ik me nog tijden herinneren dat we niet eens van play offs durfde te dromen, maar toch beter gevulde uitvakken hadden dan tegenwoordig.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Clint op maart 12, 2013, 10:38:10
Citaat van: Ronnie tng op maart 12, 2013, 10:34:27
Daarbij kan ik me nog tijden herinneren dat we niet eens van play offs durfde te dromen, maar toch beter gevulde uitvakken hadden dan tegenwoordig.

Mooie tijden waren dat. 'Wij staan onderaan en vieren feest'.

:insane
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op maart 12, 2013, 10:44:39
Dat waren zeker mooie tijden Clint, ik geloof dat ik in die tijd hooguit 3 of 4 uitwedstrijden per jaar miste. Je wist van te voren dat je ging verliezen, maar wat maakte we er altijd een feest van!  _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op maart 12, 2013, 10:46:02
Citaat van: clint op maart 12, 2013, 10:38:10
Citaat van: Ronnie tng op maart 12, 2013, 10:34:27
Daarbij kan ik me nog tijden herinneren dat we niet eens van play offs durfde te dromen, maar toch beter gevulde uitvakken hadden dan tegenwoordig.

Mooie tijden waren dat. 'Wij staan onderaan en vieren feest'.

:insane

Toen was er meer sfeer dan nu! Roosendaal (kopje soep), Eindhoven, Fortuna!
Toen stonden we echt bijna onderaan en was het altijd leuk. Dit seizoen staan we hoger en is de sfeer ronduit kut, en sta je met veel te weinig man in het vak!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bas058 op april 04, 2013, 13:49:20
Denk dat ik wel met een mannetje of 4 die kant op ga. Hoop dat we daar een goeie slag kunnen slaan na Oss en Dordrecht verslagen te hebben  :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 08, 2013, 22:00:38
Ik zeg drie woorden:

Met zijn allen  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 08, 2013, 22:03:15
Henk de jong verwacht 500 a 600 man zei hij net na wedstrijd dordrecht.  |:) :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 08, 2013, 22:03:26
hier mutte we heen!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bas058 op april 08, 2013, 22:05:11
Wie zijn er van plan kaarten te halen voor zondag?  |:) Graad of 18, zonnetje, biertje erbij  :0=
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 08, 2013, 22:05:33
Ouderwets veel man mee!


Prachtig vooruitzicht!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 08, 2013, 22:06:26

Deze wedstrijd gaat erom!!
Ik haal morgen kaartsje!!!  |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronald op april 08, 2013, 22:07:21
Helaas kan ik er zondag niet bij zijn wegens andere verplichtingen, maar anders was ik zeker mee gegaan. Dus zet hem op daar in de Achterhoek.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 08, 2013, 22:09:40
Ik ga, vol gas zondag  |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op april 08, 2013, 22:14:15
Kan er helaas niet bij zijn........
Zullen er nu 599 zijn.....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op april 08, 2013, 22:17:00
Mannetje of 500/600 volgens Henk.
Toch wel erg optimistisch  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 08, 2013, 22:20:39
Citaat van: De Gast op april 08, 2013, 22:17:00
Mannetje of 500/600 volgens Henk.
Toch wel erg optimistisch  :proost

Zonder uitkaart verplichting had het gekund. 200man mag je dik tevreden zijn.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 08, 2013, 22:26:13
ken helaas niet aanwezig zijn, knallen tegen die boeren
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 08, 2013, 22:32:21
600 man? :_schater
Zoveel uitkaarthouders zijn er nauwelijks.

Uitkaart + Combi, hoge entreeprijzen en enkel kaartverkoop met Graafschap Clubcard, oftewel combilozen zijn niet aanwezig.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 08, 2013, 22:34:20

Kan en is het mogelijk dat KvC of CC een bus gaat regelen?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 08, 2013, 22:36:53
Ben er bij met twee man zowiezo
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 08, 2013, 22:48:56
Citaat van: GerardFraneker op april 08, 2013, 22:34:20

Kan en is het mogelijk dat KvC of CC een bus gaat regelen?
Is al eens geprobeerd (zie Den Bosch uit)  vanuit CC mocht toen niet van BVO.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 08, 2013, 22:50:07
Ik ben dr ook met 4 man. Het begint nu echt te kriebelen :X
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Mp op april 08, 2013, 22:51:26
Met 500 man die kant op nu! De ploeg er door schreeuwen!Forza Cambuur!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 08, 2013, 22:51:48
En er is géén ruimte voor de trommel :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 08, 2013, 22:52:20
Citaat van: Dokkumer op april 08, 2013, 22:51:48
En er is géén ruimte voor de trommel :devil

Alleen daarom al met zn allen erheen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 08, 2013, 22:56:36
Ik voel het. Dit jaar ist raak. Het balletje rolt de laatste wedstrijden de goede kant op.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 08, 2013, 22:57:25
Het begint nu echt te kriebelen....zou het??
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 08, 2013, 22:57:46
Citaat van: brambo3004 op april 08, 2013, 22:56:36
Ik voel het. Dit jaar ist raak. Het balletje rolt de laatste wedstrijden de goede kant op.
Kriebelt het zo? Hier jeukt het echt al aan alle kanten :D
Dokter Dokkie seit: "Cambuurkoorts"
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 08, 2013, 23:01:26
Citaat van: Dokkumer op april 08, 2013, 22:57:46
Citaat van: brambo3004 op april 08, 2013, 22:56:36
Ik voel het. Dit jaar ist raak. Het balletje rolt de laatste wedstrijden de goede kant op.
Kriebelt het zo? Hier jeukt het echt al aan alle kanten :D
Dokter Dokkie seit: "Cambuurkoorts"

Daar is geen woord Chinees/Fries aan! :proost Eerst maar even een pint om het te vieren :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 08, 2013, 23:06:22
Resterend programma titelkandidaten:

Volendam: Helmond, MVV thuis. Excelsior en Eagles uit.
Helmond: Sparta thuis, Volendam uit, Oss uit.
Sparta: Fortuna thuis, Excelsior thuis, Helmond uit en Telstar uit.
Cambuur: Emmen thuis, Graafschap uit, Emmen uit, Excelsior uit.

Zeg het maar.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 08, 2013, 23:07:21
Citaat van: Dokkumer op april 08, 2013, 22:51:48
En er is géén ruimte voor de trommel :devil

Nog liever een SOA  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 08, 2013, 23:08:56
Citaat van: Bernardo op april 08, 2013, 23:06:22
Resterend programma titelkandidaten:

Volendam: Helmond, MVV thuis. Excelsior en Eagles uit.
Helmond: Sparta thuis, Volendam uit, Oss uit.
Sparta: Fortuna thuis, Excelsior thuis, Helmond uit en Telstar uit.
Cambuur: Emmen thuis, Graafschap uit, Emmen uit, Excelsior uit.

Zeg het maar.

Denk dat de ontknoping in jaren niet zo spannend geweest is
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 08, 2013, 23:21:57
Citaat van: Bernardo op april 08, 2013, 23:06:22
Resterend programma titelkandidaten:

Volendam: Helmond, MVV thuis. Excelsior en Eagles uit.
Helmond: Sparta thuis, Volendam uit, Oss uit.
Sparta: Fortuna thuis, Excelsior thuis, Helmond uit en Telstar uit.
Cambuur: Emmen thuis, Graafschap uit, Emmen uit, Excelsior uit.

Zeg het maar.

Zondag winnen, en dan denk ik echt dat het mogelijk is, al heeft Sparta het ook niet heel zwaar.. en ik heb geen idee hoeveel beter hun doelsaldo is trouwens.

Zondag moet het in ieder geval gebeuren!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Southman op april 08, 2013, 23:46:02
Dit is onze kans! Hoe lang is het geleden dat we zo dichtbij waren.
Wij zijn met 14 man aanwezig! Gas gevuuh!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dennisw8 op april 08, 2013, 23:52:03
Seizoenswedstrijd!!!!!, helemaal als je der bijrekent dat je na deze wedstrijd 2x emmen en 1 x exelsiesnor nog tegen moet. Nu gas geven en dan staan we volgend jaar in de kuip.  |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: The special ones op april 08, 2013, 23:57:29
Wij gaan ook met minimaal 5 man
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 09, 2013, 00:05:47
wij gaan ook met minimaal 5 man
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 09, 2013, 01:44:31
Zaterdag 10.30 uur laatste training bij Leeuwarden. Massaal aanwezig!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 09, 2013, 07:05:59
Goed idee met zijn allen aanwezig.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 666 op april 09, 2013, 07:26:03
Citaat van: Mp op april 08, 2013, 22:51:26
Met 500 man die kant op nu! De ploeg er door schreeuwen!Forza Cambuur!

Ik hoop dat er 500 man heengaan.. maar hoeveel uitkaarten zijn er uitgegeven +- 300? Ik hoop toch zo dat ze deze wedstrijd winnen, dan wordt iedereen weer gek...!  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:49:14
Citaat van: GerardFraneker op april 08, 2013, 22:34:20

Kan en is het mogelijk dat KvC of CC een bus gaat regelen?
Patser ha ha ! kist wel met ons met...zie je zo wel bij the gym ? 10.00 ? :_spank 8P :zweep :zweep
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:51:03
 :0= :0= :0=
Citaat van: John Hiatt op april 09, 2013, 01:44:31
Zaterdag 10.30 uur laatste training bij Leeuwarden. Massaal aanwezig!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 09, 2013, 08:59:19
idd massaal er bij wezen er worden wat acties geregeld laten we de ploeg en leiding
een hart onder de riem steken met een massale opkomst bij vv leeuwarden.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 09:30:15
Citaat van: denistel op april 09, 2013, 08:59:19
idd massaal er bij wezen er worden wat acties geregeld laten we de ploeg en leiding
een hart onder de riem steken met een massale opkomst bij vv leeuwarden.
PYRO IS NOT A CRIME !! :scc :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 09, 2013, 10:28:15
Wat heb ik hier een zin in! Lekker op aanval spelen, zodat de Graafschap hun spel niet kan gaan spelen! Alleen de 3 punten tellen! ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 09, 2013, 11:08:03
Citaat van: denistel op april 09, 2013, 08:59:19
idd massaal er bij wezen er worden wat acties geregeld laten we de ploeg en leiding
een hart onder de riem steken met een massale opkomst bij vv leeuwarden.

anders twitter je het ook even @denistel hoe meer mensen hoe beter toch?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 09, 2013, 11:16:07
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:49:14
Citaat van: GerardFraneker op april 08, 2013, 22:34:20

Kan en is het mogelijk dat KvC of CC een bus gaat regelen?
Patser ha ha ! kist wel met ons met...zie je zo wel bij the gym ? 10.00 ? :_spank 8P :zweep :zweep
Haha Giik! Ik hef allang wat regeld!! :y
Mien auto zit vol!
Ene ik zil vananvond even in de sportschool kieke :D
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rody rules op april 09, 2013, 11:49:53
kut man nog 5 dagen wachten, maar ben nu al gespannen  8P 8P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 09, 2013, 11:57:41
Op de eigen website van de Graafschap wordt gemeld dat Drost per direct vertrekt.
De Graafschap wil zich volledig richten op de nacompetitie.

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 09, 2013, 12:21:10
Uitgaan van eigen kracht. Niet meer kijken naar de tegenstanders! Wij zijn Cambuur!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 09, 2013, 12:22:17
 :0=WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 12:46:47
Citaat van: GerardFraneker op april 09, 2013, 11:16:07
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:49:14
Citaat van: GerardFraneker op april 08, 2013, 22:34:20

Kan en is het mogelijk dat KvC of CC een bus gaat regelen?
Patser ha ha ! kist wel met ons met...zie je zo wel bij the gym ? 10.00 ? :_spank 8P :zweep :zweep
Haha Giik! Ik hef allang wat regeld!! :y
Mien auto zit vol!
Ene ik zil vananvond even in de sportschool kieke :D
Ik zit nog even in twijfel...want die 6.50 steekt fucking cambuur in hun eigenzak uh !!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op april 09, 2013, 13:00:02
Zondag 14 april

De Graafschap - SC Cambuur, 14.30 uur. Scheidsrechter: Van den Kerkhof. Assistent-scheidsrechters: Lapar en Hubers. Vierde official: Van der Lip.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 09, 2013, 13:05:22
weet sun beginneling als scheids dus worden weer zaalvoetbal regels...die KNVB snapt er oek niks van
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 09, 2013, 13:05:41

Ik zit nog even in twijfel...want die 6.50 steekt fucking cambuur in hun eigenzak uh !!!
[/quote]

Ja en?? At er 200 man met gaan verdiend Cambuur weer 1300 euro... Wat extra geld kinne ze wel bruke in de ere divisie  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 09, 2013, 13:06:21
KNVB MAFFIA
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: cambuurfan85 op april 09, 2013, 13:09:59
Ik ben der bij de kaartjes zijn binnen en we gaan voor de volle 3 punten :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 09, 2013, 13:16:02
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 12:46:47
Citaat van: GerardFraneker op april 09, 2013, 11:16:07
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 07:49:14
Citaat van: GerardFraneker op april 08, 2013, 22:34:20

Kan en is het mogelijk dat KvC of CC een bus gaat regelen?
Patser ha ha ! kist wel met ons met...zie je zo wel bij the gym ? 10.00 ? :_spank 8P :zweep :zweep
Haha Giik! Ik hef allang wat regeld!! :y
Mien auto zit vol!
Ene ik zil vananvond even in de sportschool kieke :D
Ik zit nog even in twijfel...want die 6.50 steekt fucking cambuur in hun eigenzak uh !!!

Die 6,50 lig ik echt niet wakker van! Gewoon gaan je!! :zweep
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 09, 2013, 13:17:28
Benieuwd hoeveel man erheen gaan..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 09, 2013, 13:32:41
Citaat van: Bernardo op april 09, 2013, 13:17:28
Benieuwd hoeveel man erheen gaan..
Uit vak moet vol, anders heeft Henk een stok om mee te slaan..

Lopen te mieren om 6,50 die naar de club gaat? Ben je wel een Cambuur supporter?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 09, 2013, 13:42:55
6,50 wat is dat nou je achterlijke!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 09, 2013, 13:46:08
Waar word de info weg gehaald dat Cambuur 6.50 erop verdiend dan?

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op april 09, 2013, 13:48:03
Citaat van: Ronnie tng op april 09, 2013, 13:46:08
Waar word de info weg gehaald dat Cambuur 6.50 erop verdiend dan?

Afgelopen week speciaal de ING gehackt om het betalingsverkeer van Cambuur te achterhalen.  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 09, 2013, 13:49:43
Citaat van: Ronnie tng op april 09, 2013, 13:46:08
Waar word de info weg gehaald dat Cambuur 6.50 erop verdiend dan?

Volgens mij is dat ook niet zo, de goedkoopste kaarten op de website van de Graafschap zijn ook 14,50.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 13:51:04
Citaat van: Goudvinger op april 09, 2013, 13:48:03
Citaat van: Ronnie tng op april 09, 2013, 13:46:08
Waar word de info weg gehaald dat Cambuur 6.50 erop verdiend dan?

Afgelopen week speciaal de ING gehackt om het betalingsverkeer van Cambuur te achterhalen.  :proost
Nee Ronnie. is een greep uit de lucht. Conclussies trekken: Meestal is uut toch 8 euro...waarom dan nu in 1x 14,50 ? en geen administratie kosten( komen ook rechtstreeks in de cambuur kas ) opzich niks miss mee...maar lijkt mij weer een spelletje van cambuur om zo weinig mogelijk lads mee te krijgen ! :0=
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 09, 2013, 13:52:35
dus de supporters van dtc betalen 14.50 terwijl wij maar 8 betalen volgens jou scc? je mutte niet praten over dingen waar je niks van wete
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 09, 2013, 13:54:22
Citaat van: SCCFRANEKER op april 09, 2013, 13:51:04
Citaat van: Goudvinger op april 09, 2013, 13:48:03
Citaat van: Ronnie tng op april 09, 2013, 13:46:08
Waar word de info weg gehaald dat Cambuur 6.50 erop verdiend dan?

Afgelopen week speciaal de ING gehackt om het betalingsverkeer van Cambuur te achterhalen.  :proost
Nee Ronnie. is een greep uit de lucht. Conclussies trekken: Meestal is uut toch 8 euro...waarom dan nu in 1x 14,50 ? en geen administratie kosten( komen ook rechtstreeks in de cambuur kas ) opzich niks miss mee...maar lijkt mij weer een spelletje van cambuur om zo weinig mogelijk lads mee te krijgen ! :0=

Omdat de Graafschap zulke hoge entreeprijzen heeft...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 09, 2013, 14:12:52
Terecht. Want er valt zondag heel wat moois te zien, natuurlijkst.

:0=WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 09, 2013, 14:35:13
36 kaarten verkocht om 14:00 uur! En dat in 5 uurtjes!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 09, 2013, 14:36:17
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 14:35:13
36 kaarten verkocht om 14:00 uur! En dat in 5 uurtjes!

Dat er nog maar velen mogen volgen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 09, 2013, 14:39:26
ik hoop dat die bussen erdoor heen komen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: bert3mei op april 09, 2013, 14:45:38
 :scc heb voor zondag nog 2 plekjes vrij in de auto |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 09, 2013, 14:47:33
Vol gas naar Doetinchem

Afgelopen maandag werd de belangrijke inhaalwedstrijd in en tegen Dordrecht keurig gewonnen met 0-3. Na deze 3 punter staan we slechts op 2 punten achterstand op de koploper Volendam. We doen dus weer volop mee in de race om het kampioenschap en promotie!

Zondag speelt Cambuur de nu nog belangrijkere wedstrijd tegen de Graafschap. Normaal gesproken een mooie wedstrijd om massaal te bezoeken. Helaas hebben we nog steeds te maken met de uitkaart waardoor een hoop supporters niet mee gaan naar uitwedstrijden. Om toch te laten zien dat we er met z'n allen vol achter staan willen we iedereen oproepen om zaterdag ochtend half 11 bij de Cambuurbar te verzamelen. We zullen dan met een grote groep richting het trainingsveld lopen om de spelers aan te moedigen voor de laatste wedstrijden van het seizoen.

Verzamelen om 10:30 bij de Cambuurbar!

Verder hebben we een mail naar de BVO gestuurd om te vragen of er naast de huidige auto-combi ook een bus-combi zonder uitkaart kan worden ingelast. Dit om te proberen het gewenste aantal van 500 meereizende supporters door Henk de Jong te halen.

http://cambuurculture.nl/wordpress/vol-gas-naar-doetinchem/

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 09, 2013, 14:54:34
Citaat van: brambo3004 op april 09, 2013, 14:36:17
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 14:35:13
36 kaarten verkocht om 14:00 uur! En dat in 5 uurtjes!

Dat er nog maar velen mogen volgen!

Tering dat gaat aardig hard! Morgen maar snel 4 kaartsjes halen!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bas058 op april 09, 2013, 15:24:33
Hoeveel kaarten worden er maximaal verkocht? Las net ergens dat de capaciteit van het uitvak 550 is
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: cambuurfan85 op april 09, 2013, 15:43:18
Bas Als het goed is 300 kaartjes. :scc
Las ik teminsten ergens.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: weestwel op april 09, 2013, 16:40:00
Wer blieve die bussen??
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: jamesbond op april 09, 2013, 16:54:11
Oek van de partij met nog iemand morge mien kaarten halen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 09, 2013, 17:16:32
Citaat van: jamesbond op april 09, 2013, 16:54:11
Oek van de partij met nog iemand morge mien kaarten halen

Met welke Bond Girl?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 09, 2013, 17:42:56
Citaat van: Viper op april 09, 2013, 17:16:32
Citaat van: jamesbond op april 09, 2013, 16:54:11
Oek van de partij met nog iemand morge mien kaarten halen

Met welke Bond Girl?
Die gaat met een busje BonsSnollen :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 09, 2013, 17:51:15
Als er bussen zonder uitkaart verplichting geregeld worden dan ben ik present.
Maarja, dat zal wel weer niet. Eerst beloven ze het, en uiteindelijk is het weer niet mogelijk.... :zucht
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 09, 2013, 17:51:53
Citaat van: Dokkumer op april 09, 2013, 17:42:56
Citaat van: Viper op april 09, 2013, 17:16:32
Citaat van: jamesbond op april 09, 2013, 16:54:11
Oek van de partij met nog iemand morge mien kaarten halen

Met welke Bond Girl?
Die gaat met een busje BonsSnollen :devil

Gezellig! :zweep
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 09, 2013, 17:58:08
Citaat van: Viper op april 09, 2013, 17:51:53
Citaat van: Dokkumer op april 09, 2013, 17:42:56
Citaat van: Viper op april 09, 2013, 17:16:32
Citaat van: jamesbond op april 09, 2013, 16:54:11
Oek van de partij met nog iemand morge mien kaarten halen

Met welke Bond Girl?
Die gaat met een busje BonsSnollen :devil

Geilig! :zweep
:y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 09, 2013, 18:02:22
kan niet meer wachten, eerst zaterdag met ze allen naar de training ! |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 09, 2013, 18:11:48
ik las ergens op facebook dat morgenvroeg op omroep abe eerst 6:45 henk de jong een interview heeft. en daarna om 7:45 2 vaste supporters een interview voor het stadion hebben. WAARSCHIJNELIJK OVER DE  CAMBUUR KOORTS HIER IN LEEUWARDEN ! :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 09, 2013, 18:19:29
SC cambuur komt er aan  |:) Nu maar hopen dat ze niet finaal op hun bek gaan zondag  :X
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Mp op april 09, 2013, 19:11:20
Citaat van: cambuurfan85 op april 09, 2013, 15:43:18
Bas Als het goed is 300 kaartjes. :scc
Las ik teminsten ergens.

Wordt dit ook niet vaak in de loop van de week bepaald obv het animo? Volgens mij is de procedure dat Cambuur dan om extra kaarten kan vragen. Zorgen dus dat er zo vroeg mogelijk veel kaarten worden afgenomen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 09, 2013, 20:03:50
Citaat van: Destroyer op april 09, 2013, 18:19:29
SC cambuur komt er aan  |:) Nu maar hopen dat ze niet finaal op hun bek gaan zondag  :X
ZE zijn de Graafschap, WIJ zijn Cambuur en ik hoop dus dat ZE wél finaal op hun bek gaan  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 09, 2013, 20:13:07
Citaat van: Lwdscc op april 09, 2013, 13:00:02
Zondag 14 april

De Graafschap - SC Cambuur, 14.30 uur. Scheidsrechter: Van den Kerkhof. Assistent-scheidsrechters: Lapar en Hubers. Vierde official: Van der Lip.

Leit wederom een schone taak voor mij om de arbitrage te beïnvloeden.. is de vorige keren ook niet gelukt trouwens
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 09, 2013, 20:26:36
Cambuur of KVC had vandaag natuurlijk al lang (met of zonder uitkaart) een businschrijving moeten starten om zoveel mogelijk supporters mee te krijgen. Zijn toch altijd mensen die geen rijbewijs of eigen auto hebben.

Enfin, komt er nog wat van?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 09, 2013, 20:33:32
Citaat van: rtscc op april 09, 2013, 18:11:48
DE CAMBUUR KOORTS
Uitvak vol? Anders heb je het over Cambuur verhoging, ipv koorts.

Zelf wrs ook aanwezig. Mits ik 'gewone' kaarten kan ritselen  :devil

:0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 09, 2013, 20:34:33
Citaat van: 0517 op april 09, 2013, 20:26:36
Cambuur of KVC had vandaag natuurlijk al lang (met of zonder uitkaart) een businschrijving moeten starten om zoveel mogelijk supporters mee te krijgen. Zijn toch altijd mensen die geen rijbewijs of eigen auto hebben.

Enfin, komt er nog wat van?

Niet alles maar op de club of KvC afschuiven. Als je er echt bij wilt zijn is er natuurlijk altijd iets te regelen. Hoop op 200-300 man zondag. Allemaal kaarten halen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 09, 2013, 20:38:06
Als je leest op facebook dan willen er heel veel supporters met de bus mee mits er geen uitkaart verplichting is! Wederom ben ik van mening dat de KVC weer niet opstaat voor de supporters! Dit is nou precies de reden waarom ik never nooit lid ben geworden van de KVC, te weinig daadkracht en communicatie ver beneden het vriespunt!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 09, 2013, 20:43:56
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 09, 2013, 20:34:33
Citaat van: 0517 op april 09, 2013, 20:26:36
Cambuur of KVC had vandaag natuurlijk al lang (met of zonder uitkaart) een businschrijving moeten starten om zoveel mogelijk supporters mee te krijgen. Zijn toch altijd mensen die geen rijbewijs of eigen auto hebben.

Enfin, komt er nog wat van?

Niet alles maar op de club of KvC afschuiven. Als je er echt bij wilt zijn is er natuurlijk altijd iets te regelen. Hoop op 200-300 man zondag. Allemaal kaarten halen!

Doe ik wel. Uiteindelijk zal een club als Cambuur zoiets dergelijks simpelweg moeten regelen zoals bij alle middel-grote clubs gebeurd. KVC betrek ik hier in omdat de BVO dit vrijwel nooit vanuit zich zelf inziet... ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 09, 2013, 20:45:41
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 20:38:06
Als je leest op facebook dan willen er heel veel supporters met de bus mee mits er geen uitkaart verplichting is! Wederom ben ik van mening dat de KVC weer niet opstaat voor de supporters! Dit is nou precies de reden waarom ik never nooit lid ben geworden van de KVC, te weinig daadkracht en communicatie ver beneden het vriespunt!

Ik vind het ook een taak van de KVC om Facebook strunen om te kijken waar animo voor is...  :O
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 09, 2013, 20:47:58
Ik zou zeggen benader ze...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 09, 2013, 20:48:09
Citaat van: 0517 op april 09, 2013, 20:45:41
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 20:38:06
Als je leest op facebook dan willen er heel veel supporters met de bus mee mits er geen uitkaart verplichting is! Wederom ben ik van mening dat de KVC weer niet opstaat voor de supporters! Dit is nou precies de reden waarom ik never nooit lid ben geworden van de KVC, te weinig daadkracht en communicatie ver beneden het vriespunt!

Ik vind het ook een taak van de KVC om Facebook strunen om te kijken waar animo voor is...  :O

Daar doel ik niet op domoor!

Als supportersvereniging moet je weten wat er leeft onder de supporters en achterban!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 09, 2013, 20:51:11
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 20:48:09
Citaat van: 0517 op april 09, 2013, 20:45:41
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 20:38:06
Als je leest op facebook dan willen er heel veel supporters met de bus mee mits er geen uitkaart verplichting is! Wederom ben ik van mening dat de KVC weer niet opstaat voor de supporters! Dit is nou precies de reden waarom ik never nooit lid ben geworden van de KVC, te weinig daadkracht en communicatie ver beneden het vriespunt!

Ik vind het ook een taak van de KVC om Facebook strunen om te kijken waar animo voor is...  :O

Daar doel ik niet op domoor!

Als supportersvereniging moet je weten wat er leeft onder de supporters en achterban!

Hoe zouden ze dat volgens jou dan moeten peilen wat er leeft en hoeveel animo er is? Zou het ook niet meespelen dat het makkelijk roepen is 'ík wil ook mee' als je al weet dat er toch geen bus rijdt en je volgens je principes niet met een combi kunt?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 09, 2013, 20:53:50
45 namen verzamelen, stap naar de bvo en het is zo geroggeld. Toch?

:0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 09, 2013, 21:15:11
5e plaats is nu ook wel veilig.

4   SC Cambuur   26   15   4   7   49   48   -   31
5   MVV Maastricht   26   13   7   6   46   51   -   36
6   Go Ahead Eagles   28   12   8   8   44   57   -   45
7   Fortuna Sittard   27   12   5   10   41   36   -   32
8   De Graafschap   26   10   9   7   39   49   -   36
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 09, 2013, 22:02:30
massaal zaterdag 10:30 bij cambuurbar aanwezig en dan naar de training hoppaaa
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 09, 2013, 22:07:34
present,ff goed toejuichen  :0= scc scc scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 09, 2013, 22:11:05
Citaat van: Ruppppert op april 09, 2013, 22:07:34
present,ff goed toejuichen  :0= scc scc scc
Uiteraard foto's en een sfeerimpressie :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 09, 2013, 22:18:50
Het is toch onvoorstelbaar dat je eerst als BVO zijnde loopt te verkondigen dat het een buscombi zonder uitkaart verplichting betreft, om het vervolgens aan te passen naar auto-combi met uitkaart en geen mogelijkheid tot busvervoer?
:zucht
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sander Scc op april 09, 2013, 22:42:18
Citaat van: Westerpark op april 09, 2013, 22:18:50
Het is toch onvoorstelbaar dat je eerst als BVO zijnde loopt te verkondigen dat het een buscombi zonder uitkaart verplichting betreft, om het vervolgens aan te passen naar auto-combi met uitkaart en geen mogelijkheid tot busvervoer?
:zucht

Is het ook.. Maar het is nog geen weekend dus als de bvo er morgen werk van maakt kan er nog makkelijk een combi geregeld worden.
Laat maar eens zien dat jullie je echt hard maken voor de fans..

Dit soort wedstrijden kunnen de fans het verschil maken. Als die combi er alsnog komt voorspel ik een vol uitvak. En anders met de uitkaart misschien 100 man...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:43:46
Volgens mij is al heel lang bekend dat het auto-combi is...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:47:24
Haal gwn die kaart en jank niet zo. Als je je weet te gedragen is er niks aant handje.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 09, 2013, 23:51:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:43:46
Volgens mij is al heel lang bekend dat het auto-combi is...

Nee! Cambuur gaf aan het begin aan dat eagles sparta en graafschap buscombi waren! Cambuur heeft het plotseling gewijzigd naar auto combi aangezien er dan weer een uitkaart verplichting geld! Als de buscombi was blijven staan had cambuur heel wat supporters meegehad zonder uitkaart en dat willen ze niet! Ze doen er alles aan om supporters te dwarsbomen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 09, 2013, 23:52:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:47:24
Haal gwn die kaart en jank niet zo. Als je je weet te gedragen is er niks aant handje.

Vind jij! Moet je eens je oren openen en horen hoeveel supporters die niet meer meegaan die vroeger altijd meegingen! Dit door de uitkaart!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Treb op april 09, 2013, 23:53:41
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 23:51:06
Ze doen er alles aan om supporters te dwarsbomen!

Waarom doen ze dat dan? Ik kan dat maar niet begrijpen..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2013, 00:04:43
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 23:52:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:47:24
Haal gwn die kaart en jank niet zo. Als je je weet te gedragen is er niks aant handje.

Vind jij! Moet je eens je oren openen en horen hoeveel supporters die niet meer meegaan die vroeger altijd meegingen! Dit door de uitkaart!

Dat weet ik wel. Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2013, 00:06:00
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 23:51:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:43:46
Volgens mij is al heel lang bekend dat het auto-combi is...

Nee! Cambuur gaf aan het begin aan dat eagles sparta en graafschap buscombi waren! Cambuur heeft het plotseling gewijzigd naar auto combi aangezien er dan weer een uitkaart verplichting geld! Als de buscombi was blijven staan had cambuur heel wat supporters meegehad zonder uitkaart en dat willen ze niet! Ze doen er alles aan om supporters te dwarsbomen!

Haha, ik bedoelde met "heel lang" ook een week of 4-5 denk ik. Voor SCC begrippen heel lang :P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 10, 2013, 07:56:08
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 23:51:06
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:43:46
Volgens mij is al heel lang bekend dat het auto-combi is...

Nee! Cambuur gaf aan het begin aan dat eagles sparta en graafschap buscombi waren! Cambuur heeft het plotseling gewijzigd naar auto combi aangezien er dan weer een uitkaart verplichting geld! Als de buscombi was blijven staan had cambuur heel wat supporters meegehad zonder uitkaart en dat willen ze niet! Ze doen er alles aan om supporters te dwarsbomen!

Zo plotseling valt wel mee, er staat al weken op de site dat het een auto combi is. Dit in feite natuurlijk alleen maar een verlichting van het proces, dus niet zo vreemd. Het is gewoon jammer voor de mensen zonder uitkaart / die geen uitkaart willen dat die nu wellicht niet mee gaan. Al zal dit max een bus extra schelen waarbij ik denk dat er genoeg mensen ook NIET waren gegaan bij een buscombi.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 08:09:37
Ik zal vandaag sinds jaren ook een uitkaart aanvragen, hoe erg dit ook tegen mijn zin in is...en dan vooral die eerste regels al...brrrrrrrr gaat als opsporingsmateriaal gebruikt worden...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 10, 2013, 08:47:28
Citaat van: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 08:09:37
Ik zal vandaag sinds jaren ook een uitkaart aanvragen, hoe erg dit ook tegen mijn zin in is...en dan vooral die eerste regels al...brrrrrrrr gaat als opsporingsmateriaal gebruikt worden...

Ik haal er deze week ook maar een... :wall
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: jamesbond op april 10, 2013, 08:54:53
Citaat van: Viper op april 09, 2013, 17:16:32
Citaat van: jamesbond op april 09, 2013, 16:54:11
Oek van de partij met nog iemand morge mien kaarten halen

Met welke Bond Girl?
wilst wel weten he juh :)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op april 10, 2013, 09:17:54
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 23:52:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:47:24
Haal gwn die kaart en jank niet zo. Als je je weet te gedragen is er niks aant handje.

Vind jij! Moet je eens je oren openen en horen hoeveel supporters die niet meer meegaan die vroeger altijd meegingen! Dit door de uitkaart!

Maar tis toch wel raar, voorheen werd de buscombi vervloekt en nu gaat men er om vragen  :|
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 09:28:18
Citaat van: Andre-Lwd op april 10, 2013, 09:17:54
Citaat van: Galdiano op april 09, 2013, 23:52:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2013, 23:47:24
Haal gwn die kaart en jank niet zo. Als je je weet te gedragen is er niks aant handje.

Vind jij! Moet je eens je oren openen en horen hoeveel supporters die niet meer meegaan die vroeger altijd meegingen! Dit door de uitkaart!
:wall
Maar tis toch wel raar, voorheen werd de buscombi vervloekt en nu gaat men er om vragen 
je snap nog steeds niet waarom.....?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: cambuurjordi op april 10, 2013, 09:41:24
Even een vraagje:

Als ik morgen mijn uitkaart aanvraag kan ik dan zondag naar Graafschap uit?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 10, 2013, 09:44:11
Citaat van: cambuurjordi op april 10, 2013, 09:41:24
Even een vraagje:

Als ik morgen mijn uitkaart aanvraag kan ik dan zondag naar Graafschap uit?

Ja zeker te weten! Gewoon uitkaart formulier daar vragen en 2 pas foto's meenemen! :y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 10:03:10
Citaat van: GerardFraneker op april 10, 2013, 09:44:11
Citaat van: cambuurjordi op april 10, 2013, 09:41:24
Even een vraagje:

Als ik morgen mijn uitkaart aanvraag kan ik dan zondag naar Graafschap uit?

Ja zeker te weten! Gewoon uitkaart formulier daar vragen en 2 pas foto's meenemen! :y

Staat je wel meteen op de zwarte lijst van de AIVD 8P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op april 10, 2013, 10:30:45
Eventueel gewoon een kaartje bij stadion kopen?
En lekker op de hoofdtribune zitten?
Met cambuursjaaltje om |:)
Of kan dat niet?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 10, 2013, 10:47:38
Citaat van: peter op april 10, 2013, 10:30:45
Eventueel gewoon een kaartje bij stadion kopen?
En lekker op de hoofdtribune zitten?
Met cambuursjaaltje om |:)
Of kan dat niet?

Volgens mij heeft graafschap clubcard verplichting
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 10, 2013, 10:53:10
Citaat van: 0517 op april 10, 2013, 07:56:08

Zo plotseling valt wel mee, er staat al weken op de site dat het een auto combi is. Dit in feite natuurlijk alleen maar een verlichting van het proces, dus niet zo vreemd. Het is gewoon jammer voor de mensen zonder uitkaart / die geen uitkaart willen dat die nu wellicht niet mee gaan. Al zal dit max een bus extra schelen waarbij ik denk dat er genoeg mensen ook NIET waren gegaan bij een buscombi.

Max een bus extra?

Voor de uitkaart hadden we bij wedstrijden als go ahead uit vier á vijfhonderd man mee, dus dat scheelt wel wat meer dan een bus.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 10:53:53
Citaat van: 0517 op april 10, 2013, 07:56:08
Al zal dit max een bus extra schelen waarbij ik denk dat er genoeg mensen ook NIET waren gegaan bij een buscombi.
Naar Sparta in de buscombi was er binnen no time een bus van 65 personen gevuld. Helaas gooide Cambuur toen om onbegrijpelijke reden de kaartverkoop een paar uur eerder dicht. Er zijn toen zeker 12 mensen nog teleurgesteld door de vervroegde sluiting. Nee het scheelt niet een extra busje, maar misschien wel 3 bussen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 10, 2013, 10:54:23
Citaat van: peter op april 10, 2013, 10:30:45
Eventueel gewoon een kaartje bij stadion kopen?
En lekker op de hoofdtribune zitten?
Met cambuursjaaltje om |:)
Of kan dat niet?
Clubcard verplichting. Kan niet dus.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 10, 2013, 10:56:59
Donderdagavond van 19.00 tot 21.00 uur extra kaartverkoop in het Hertje kosten €14.50 uitkaart verplicht!!!


Groet Klompke
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:04:41
Zonder uitkaart had het vak prop vol gezeten!!!! Die oproep van Cambuur op facebook, om te janken!!!!  ;(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 10, 2013, 11:11:53
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:04:41
Zonder uitkaart had het vak prop vol gezeten!!!! Die oproep van Cambuur op facebook, om te janken!!!!  ;(

Oproep opzich is natuurlijk niks mee, maar hieruit maak ik op dat ze vooralsnog geen bus zonder uitkaart willen laten rijden.

Nog geen reactie gehad?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 10, 2013, 11:21:09
De bvo roept op om met zoveel mogelijk mensen naar doetinchem te gaan, maar ondertussen wordt wel geweigerd om dit ook mogelijk te maken.
Daar is imo wel wat mis mee.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op april 10, 2013, 11:23:38
Ze willen gewoon geen kampioen worden.... :(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 10, 2013, 11:24:02
Vanuit cambuur word geen bus geregeld! Is besproken met lokale driehoek dat een ieder met de auto moet komen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 10, 2013, 11:25:17
ScCambuurLWD:  De autocombi en uitkaartverplichting is afgesproken met de lokale driehoek in D'chem en daar mag niet van af worden geweken.

Dus geen andere mogelijkheid..Zonde, nu "slechts" 200 man mee ?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 10, 2013, 11:26:18
Citaat van: Galdiano op april 10, 2013, 11:24:02
Vanuit cambuur word geen bus geregeld! Is besproken met lokale driehoek dat een ieder met de auto moet komen!

Een ieder met de auto moet komen? Lokale driehoek heeft toch liever bussen?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op april 10, 2013, 11:27:56
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 11:21:09
De bvo roept op om met zoveel mogelijk mensen naar doetinchem te gaan, maar ondertussen wordt wel geweigerd om dit ook mogelijk te maken.
Daar is imo wel wat mis mee.

Bullshit. Iedereen die naar Doetinchem wil, kan gewoon een uitkaart aanschaffen en in de auto stappen. Het is een kwestie van willen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 10, 2013, 11:31:58
Citaat van: Goudvinger op april 10, 2013, 11:27:56
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 11:21:09
De bvo roept op om met zoveel mogelijk mensen naar doetinchem te gaan, maar ondertussen wordt wel geweigerd om dit ook mogelijk te maken.
Daar is imo wel wat mis mee.

Bullshit. Iedereen die naar Doetinchem wil, kan gewoon een uitkaart aanschaffen en in de auto stappen. Het is een kwestie van willen.

En voor jou is het een kwestie niet willen snappen waarom zoveel mensen tegen zijn!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 10, 2013, 11:32:21
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 11:21:09
De bvo roept op om met zoveel mogelijk mensen naar doetinchem te gaan, maar ondertussen wordt wel geweigerd om dit ook mogelijk te maken.
Daar is imo wel wat mis mee.
skijt die uitkrt .Mij niet gezien  :(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 10, 2013, 11:32:55
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 11:26:18
Citaat van: Galdiano op april 10, 2013, 11:24:02
Vanuit cambuur word geen bus geregeld! Is besproken met lokale driehoek dat een ieder met de auto moet komen!

Een ieder met de auto moet komen? Lokale driehoek heeft toch liever bussen?

Lijkt mij ook!

Liever 1 bus dan 20 losse auto's!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op april 10, 2013, 11:33:24
Citaat van: Galdiano op april 10, 2013, 11:31:58
Citaat van: Goudvinger op april 10, 2013, 11:27:56
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 11:21:09
De bvo roept op om met zoveel mogelijk mensen naar doetinchem te gaan, maar ondertussen wordt wel geweigerd om dit ook mogelijk te maken.
Daar is imo wel wat mis mee.

Bullshit. Iedereen die naar Doetinchem wil, kan gewoon een uitkaart aanschaffen en in de auto stappen. Het is een kwestie van willen.

En voor jou is het een kwestie niet willen snappen waarom zoveel mensen tegen zijn!

Ik snap waarom mensen tegen zijn, maar dan nog is het toch een kwestie van niet willen?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:33:28
Goudvinger, jij bent echt een kortzichtige klootzak. Sorry dat ik je zo noem, maar als je het een kwestie van willen noemt kan ik even geen andere benaming voor je vinden! Dat jij durft te zeggen over je medesupporters dat ze de club niet willen steunen bij deze absolute kraker, een misschien wel belangrijkste finale van de 4... hoe krijg je het uit je strot!!!  :( :( :( :( :(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:36:05
Citaat van: michello op april 10, 2013, 11:25:17
ScCambuurLWD:  De autocombi en uitkaartverplichting is afgesproken met de lokale driehoek in D'chem en daar mag niet van af worden geweken.

Dus geen andere mogelijkheid..Zonde, nu "slechts" 200 man mee ?

Inderdaad, slechts 200!! Voor dat aantal schaamde we ons als we voor de 15de plaats streden en we speelden in Emmen, Veendam, Volendam, Telstar.... Nu bij deze belangrijke topper waarbij het uitvak gewoon stampvol hoort te zitten hebben we maar 200 man....  ;( ;(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 10, 2013, 11:36:54
ze willen liever dat er niemand meegaat bij ons .De politie ,keimpe en knvb willen het liefst dat wij geen supporters meenemen en dat wij al helemaal niet promoveren
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 10, 2013, 11:37:23
Citaat van: Goudvinger op april 10, 2013, 11:27:56
Citaat van: mscc op april 10, 2013, 11:21:09
De bvo roept op om met zoveel mogelijk mensen naar doetinchem te gaan, maar ondertussen wordt wel geweigerd om dit ook mogelijk te maken.
Daar is imo wel wat mis mee.

Bullshit. Iedereen die naar Doetinchem wil, kan gewoon een uitkaart aanschaffen en in de auto stappen. Het is een kwestie van willen.

Ja en ook echt iedereen heeft een auto en rijbewijs tot zn beschikking.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:41:51
Alleen daarom al vind ik dat je inderdaad met z'n belangrijke wedstrijd iedereen de kans moet geven om mee te kunnen. Ik vind dat hierbij de KvC ook (weer) tekort schiet en de supporters gewoon in de kou laat staan. Mensen zonder rijbewijs word van verwacht dat ze maar iemand zoeken voor vervoer en anders heb je dikke pech!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op april 10, 2013, 11:42:23
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:33:28
Goudvinger, jij bent echt een kortzichtige klootzak. Sorry dat ik je zo noem, maar als je het een kwestie van willen noemt kan ik even geen andere benaming voor je vinden! Dat jij durft te zeggen over je medesupporters dat ze de club niet willen steunen bij deze absolute kraker, een misschien wel belangrijkste finale van de 4... hoe krijg je het uit je strot!!!  :( :( :( :( :(

Ik vind jouw reactie veel kortzichtiger. Ik zeg helemaal niets verkeerds over supporters, ik ga alleen in op de suggestie dat het onmogelijk zou zijn om de uitwedstrijd te bezoeken, wat niet het geval is. Feitelijk juist, lijkt mij.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 10, 2013, 11:45:12
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:04:41
Zonder uitkaart had het vak prop vol gezeten!!!! Die oproep van Cambuur op facebook, om te janken!!!!  ;(

Waarom dan wel? Waarom willen zoveel mensen niet 1 keer die uitkaart aanvragen? Net zoals je dat doet bij je sk.
Persoonlijk ga ik liever in de auto dan met de bus, al is de bus prima te doen als je met een vriendengroep zit.

Clubs als Ajax kunnen alleen maar een uitwedstrijd bezoeken als ze een uitkaart hebben, en die vaste Harde kern (410 en F-side) zijn daar ook altijd massaal aanwezig.
Doe gewoon wat nodig is om je club te supporten en haal die fucking uitkaart.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 10, 2013, 11:46:48
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:41:51
Alleen daarom al vind ik dat je inderdaad met z'n belangrijke wedstrijd iedereen de kans moet geven om mee te kunnen. Ik vind dat hierbij de KvC ook (weer) tekort schiet en de supporters gewoon in de kou laat staan. Mensen zonder rijbewijs word van verwacht dat ze maar iemand zoeken voor vervoer en anders heb je dikke pech!
tis ierdere keer weer zo moeilijk allemaal .Was pama hier nog maar .Even een telefoontje en hij zou zijn best doen om zoveel mogelijk supporters mee te nemen .Heb het idee dat er ook niemand binnen cambuur energie in wil steken
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 10, 2013, 11:59:10
Citaat van: Unknown op april 10, 2013, 11:45:12
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:04:41
Zonder uitkaart had het vak prop vol gezeten!!!! Die oproep van Cambuur op facebook, om te janken!!!!  ;(

Waarom dan wel? Waarom willen zoveel mensen niet 1 keer die uitkaart aanvragen? Net zoals je dat doet bij je sk.
Persoonlijk ga ik liever in de auto dan met de bus, al is de bus prima te doen als je met een vriendengroep zit.

Clubs als Ajax kunnen alleen maar een uitwedstrijd bezoeken als ze een uitkaart hebben, en die vaste Harde kern (410 en F-side) zijn daar ook altijd massaal aanwezig.
Doe gewoon wat nodig is om je club te supporten en haal die fucking uitkaart.

Omdat niet iedereen toe wil geven aan inperking van supportersvrijheden.
Opstaan tegen belachelijke regels en restricties!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 12:01:51
Citaat van: Unknown op april 10, 2013, 11:45:12
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 11:04:41
Zonder uitkaart had het vak prop vol gezeten!!!! Die oproep van Cambuur op facebook, om te janken!!!!  ;(

Waarom dan wel? Waarom willen zoveel mensen niet 1 keer die uitkaart aanvragen? Net zoals je dat doet bij je sk.
Persoonlijk ga ik liever in de auto dan met de bus, al is de bus prima te doen als je met een vriendengroep zit.

Clubs als Ajax kunnen alleen maar een uitwedstrijd bezoeken als ze een uitkaart hebben, en die vaste Harde kern (410 en F-side) zijn daar ook altijd massaal aanwezig.
Doe gewoon wat nodig is om je club te supporten en haal die fucking uitkaart.
en dat wil jij voor anderen bepalen ....pfffff.... Los van het uitkaart verhaal zou de bvo / kvc sowieso een bus moeten laten rijden voor supporters zonder vervoer.  En naar emmen kon een buscombi ernaast opeens wel. ( eerste datum)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op april 10, 2013, 12:06:14
Henk de jong verwachte zo 600man.....
Geen idee om hem,of jan of sandor hier eens op
aan te spreken?
Tijdens of na de training?
Ms hebben zij nog stem in het geheel?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 12:08:05
De BVO is wel de grote vijand. Wat denk je dat Henk de Jong wil? Wat denk je dat de spelers willen? Lekker weinig supporters mee? Denk je dat de administratie-mensen te beroerd zijn om 50/100/200 kaartjes extra af te scheuren? Nee, natuurlijk niet. Dat Keimpe en de zijnen niet de overtuigingskracht hebben om die mensen daar in Doetinchem op andere gedachten te brengen is ook wel duidelijk.
Mensen doen maar wat ze willen, maar het zegt mij ook genoeg dat mensen liever geen uitkaart nemen dan de club te steunen bij deze belangrijkste wedstrijd van het jaar.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 10, 2013, 12:14:49
Ach, bij de bvo kiezen ze zoals gewoonlijk voor de gemakkelijke weg. 500 man richting de achterhoek geeft zo'n gedoe allemaal. Laat het maar lekker zo.

Volgend jaar spelen we eredivisie. Daarmee vergeleken is deze uitwedstrijd een 'walk in the park'.

:0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 10, 2013, 12:15:51
Anco Jansen is geschorst, toch een van de betere spelers van De Graafschap.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 12:18:11
Kijk die uitkaart neem ik nu..Omdat de plisie toch wel weet wie ik ben, net zoals velen van ons..weten ze ALLES..
Dus zie uiteindelijk voor deze wedstrijd en excelsior uit het probleem niet zo..........
Zal wel bult commentaar op deze post komen dan maar, ik haal zometeen die ** kaart en gaan er zondag voor !! kom op 300 man 400 man kom op jongens !! vandaag uitkaart + kaart halen is zondag loss in doetichem !!! |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 12:18:31
De argumenten tegen de uitkaart zijn allang genoemd en weerlegd. Niemand doet water bij de wijn, dus we staan gezellig met 'maar' 200 man in het uitvak. De rest misschien een leuk bootreisje ergens?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 12:18:49
 :0= :0= :0= :0= :0= :0= :0= :0= :0=
Citaat van: Len Cantello op april 10, 2013, 12:14:49
Ach, bij de bvo kiezen ze zoals gewoonlijk voor de gemakkelijke weg. 500 man richting de achterhoek geeft zo'n gedoe allemaal. Laat het maar lekker zo.

Volgend jaar spelen we eredivisie. Daarmee vergeleken is deze uitwedstrijd een 'walk in the park'.

:0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:23:02
Citaat van: Goudvinger op april 10, 2013, 11:42:23
Ik vind jouw reactie veel kortzichtiger. Ik zeg helemaal niets verkeerds over supporters, ik ga alleen in op de suggestie dat het onmogelijk zou zijn om de uitwedstrijd te bezoeken, wat niet het geval is. Feitelijk juist, lijkt mij.

Wie heeft het over onmogelijk zijn dan? Er word gekeken naar andere opties, die door de BVO/lokale 3-hoek onmogelijk gemaakt worden. Jij hebt het over een kwestie van willen, nou geloof me en bekijk dat zaterdag maar op de training, de meesten willen niets liever dan er bij zijn. Zonder de uitkaart.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:24:25
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:18:31
De argumenten tegen de uitkaart zijn allang genoemd en weerlegd. Niemand doet water bij de wijn, dus we staan gezellig met 'maar' 200 man in het uitvak. De rest misschien een leuk bootreisje ergens?

Water bij de wijn, door in een buscombi te stappen misschien?
En waar doel je op met dat leuke bootreisje?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op april 10, 2013, 12:34:09
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:23:02
Citaat van: Goudvinger op april 10, 2013, 11:42:23
Ik vind jouw reactie veel kortzichtiger. Ik zeg helemaal niets verkeerds over supporters, ik ga alleen in op de suggestie dat het onmogelijk zou zijn om de uitwedstrijd te bezoeken, wat niet het geval is. Feitelijk juist, lijkt mij.

Wie heeft het over onmogelijk zijn dan? Er word gekeken naar andere opties, die door de BVO/lokale 3-hoek onmogelijk gemaakt worden. Jij hebt het over een kwestie van willen, nou geloof me en bekijk dat zaterdag maar op de training, de meesten willen niets liever dan er bij zijn. Zonder de uitkaart.

Ik reageerde op iemand die suggereerde dat het voor sommigen onmogelijk was om de wedstrijd bij te wonen vanwege de uitkaart. Nogmaals, ik snap de bezwaren tegen de uitkaart, maar de vraag is hoe zwaar je die bezwaren laat wegen in je besluit om wel/niet naar de uitwedstrijden te gaan.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kapseltje op april 10, 2013, 12:37:19
Uitkaart is kut. Maar als je er vanuit gaat dat in de eredivisie een uitkaart verplicht is bij de mooiste wedstrijden en je gaat er vanuit dat cambuur in de komende jaren toch echt gaat promoveren ontkom je er bijna niet aan om toch een uitkaart te kopen. Want een wedstrijd als dkv-cambuur wil je niet missen |:) Hoe meer mensen ook een uitkaart hebben hoe relatief anoniemer het allemaal wordt. Als je het zo bekijkt zal het aantal uitkaarten elk seizoen toenemen en zal uiteindelijk de meesten toch over de streep getrokken worden om eentje te halen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:24:25
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:18:31
De argumenten tegen de uitkaart zijn allang genoemd en weerlegd. Niemand doet water bij de wijn, dus we staan gezellig met 'maar' 200 man in het uitvak. De rest misschien een leuk bootreisje ergens?

Water bij de wijn, door in een buscombi te stappen misschien?
En waar doel je op met dat leuke bootreisje?

Ik heb het liefst zoveel mogelijk supporters mee. Ik heb de mazzel dat ik mee kan rijden in een auto. Blijkbaar vind jij de beperkingen in dat uitkaartregelement zo belangrijk dat je dat verkiest boven het bijwonen van deze wedstrijd. Prima, dat respecteer ik, maar ik vind het ook jammer. In mijn ogen zijn die reglementen namelijk nauwelijks tot helemaal niet beperkend. Bijv. je kunt als groep aansprakelijk gesteld worden bij schade ed. Dat wetsartikel heb ik al eens genoemd. Daar is dat uitkaartregelement helemaal niet strenger in (tov de 'normale' wet).
Met dat bootreisje bedoel ik het bootreisje dat een aantal mensen maakte (ik weet niet of jij erbij was, doet er ook niet toe) terwijl Cambuur in Volendam de eerste competitiewedstrijd speelde. Nu speelt Cambuur weer, veel gaan dus ook niet mee en het weer wordt geleidelijk beter. Lekker het IJsselmeer op!

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 10, 2013, 12:43:28
heb vandaag toch 2 kaarten gehaald.  :D
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 12:44:52
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:24:25
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:18:31
De argumenten tegen de uitkaart zijn allang genoemd en weerlegd. Niemand doet water bij de wijn, dus we staan gezellig met 'maar' 200 man in het uitvak. De rest misschien een leuk bootreisje ergens?

Water bij de wijn, door in een buscombi te stappen misschien?
En waar doel je op met dat leuke bootreisje?

Ik heb het liefst zoveel mogelijk supporters mee. Ik heb de mazzel dat ik mee kan rijden in een auto. Blijkbaar vind jij de beperkingen in dat uitkaartregelement zo belangrijk dat je dat verkiest boven het bijwonen van deze wedstrijd. Prima, dat respecteer ik, maar ik vind het ook jammer. In mijn ogen zijn die reglementen namelijk nauwelijks tot helemaal niet beperkend. Bijv. je kunt als groep aansprakelijk gesteld worden bij schade ed. Dat wetsartikel heb ik al eens genoemd. Daar is dat uitkaartregelement helemaal niet strenger in (tov de 'normale' wet).
Met dat bootreisje bedoel ik het bootreisje dat een aantal mensen maakte (ik weet niet of jij erbij was, doet er ook niet toe) terwijl Cambuur in Volendam de eerste competitiewedstrijd speelde. Nu speelt Cambuur weer, veel gaan dus ook niet mee en het weer wordt geleidelijk beter. Lekker het IJsselmeer op!

En van die mafkezen die bij Cambuur rondlopen weten de smerissen allang de naam, foto, woonplaats en favoriete kleur.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:45:26
Citaat van: Goudvinger op april 10, 2013, 12:34:09
Ik reageerde op iemand die suggereerde dat het voor sommigen onmogelijk was om de wedstrijd bij te wonen vanwege de uitkaart. Nogmaals, ik snap de bezwaren tegen de uitkaart, maar de vraag is hoe zwaar je die bezwaren laat wegen in je besluit om wel/niet naar de uitwedstrijden te gaan.

Je reageerde op iemand die het stom vond dat er een oproep was geplaatst door de BVO om massaal naar DTC te gaan. Terwijl de BVO geen actie onderneemt om te kijken of er met bussen nog wat gedaan kon worden. Het is dus ook een kwestie van willen vanuit de BVO, een vol uitvak. Verder heb je gelijk dat het voor iedereen verschillend is, de bezwaren. Het word stukje bij beetje aantrekkelijker voor een hoop supporters, maar we zijn er nog lang niet en dat komt in mijn ogen puur door de BVO
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 12:45:48
sja...2 pas foto's...waar kinne je die dingen in leeuwarden voor bitsje normale prijs halen ? :hein
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 10, 2013, 12:47:38
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:45:26
..........een oproep was geplaatst door de BVO om massaal naar DTC te gaan. Terwijl de BVO geen actie onderneemt om te kijken of er met bussen nog wat gedaan kon worden. .......

Rest mij verder niets dan zwijgen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Goudvinger op april 10, 2013, 12:48:55
Citaat van: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 12:45:48
sja...2 pas foto's...waar kinne je die dingen in leeuwarden voor bitsje normale prijs halen ? :hein

MGM, op de voorstreek.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Clint op april 10, 2013, 12:51:05
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Bijv. je kunt als groep aansprakelijk gesteld worden bij schade ed.

Dat wil ik nog wel eens zien. Laat ze het maar eens proberen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 10, 2013, 12:52:54
Citaat van: Len Cantello op april 10, 2013, 12:47:38
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:45:26
..........een oproep was geplaatst door de BVO om massaal naar DTC te gaan. Terwijl de BVO geen actie onderneemt om te kijken of er met bussen nog wat gedaan kon worden. .......

Rest mij verder niets dan zwijgen.

Wat is het nou voor mooite om seperaat ook even een businschrijving te regelen?  :O
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 10, 2013, 12:54:15
Dat bedoel ik dus.

Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?

Ben zelf nog bezig om wat te ritselen...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 12:55:56
Citaat van: clint op april 10, 2013, 12:51:05
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Bijv. je kunt als groep aansprakelijk gesteld worden bij schade ed.

Dat wil ik nog wel eens zien. Laat ze het maar eens proberen.

Ja dat ben ik met je eens. In de wet staat het, maar bijv. als iemand een steward aanvliegt, zal echt niet het hele vak een sv krijgen. Velen vallen over het artikel, maar het is niet eens consequent hand te haven. Daarom is het ook raar om dat als argument te gebruiken. Als je buurman in het Cambuurstadion iets flikt en jij doet niet een poging om hem ervan te weerhouden ben je strafbaar. Maar gebeurt dat in een uitvak wil men ineens onder de wet uit.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:58:25
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Ik heb het liefst zoveel mogelijk supporters mee.
Dat wil iedereen.
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Ik heb de mazzel dat ik mee kan rijden in een auto.

En met een beetje pech had je dus niet mee gekund. Daar waar in het verleden vanuit de KvC nog wel eens een bus geregeld werd voor mensen die geen vervoer hadden gebeurd dit tegenwoordig nooit meer. BVO roept op om massaal mee te gaan, dan hadden ze op z'n minst een bus kunnen regelen (desnoods met uitkaart) Nee supporters moeten het maar uitzoeken!

Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Blijkbaar vind jij de beperkingen in dat uitkaartregelement zo belangrijk dat je dat verkiest boven het bijwonen van deze wedstrijd. Prima, dat respecteer ik, maar ik vind het ook jammer. In mijn ogen zijn die reglementen namelijk nauwelijks tot helemaal niet beperkend. Bijv. je kunt als groep aansprakelijk gesteld worden bij schade ed. Dat wetsartikel heb ik al eens genoemd. Daar is dat uitkaartregelement helemaal niet strenger in (tov de 'normale' wet).

Precies, en dus is een ID-verplichting net als in de "normale" wet meer dan genoeg.

Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Met dat bootreisje bedoel ik het bootreisje dat een aantal mensen maakte (ik weet niet of jij erbij was, doet er ook niet toe) terwijl Cambuur in Volendam de eerste competitiewedstrijd speelde. Nu speelt Cambuur weer, veel gaan dus ook niet mee en het weer wordt geleidelijk beter. Lekker het IJsselmeer op!

Daar was ik zeker bij, was dat niet die wedstrijd dat er ook een oproep werd gedaan vanuit de BVO om vooral niet te gaan? Was een super reisje, wat nu elk jaar gaat terug komen omdat het z'n groot succes word. Verwacht alleen het volgende seizoen dat er ongeveer evenveel mensen mee gaan dan er zondag in het uitvak zullen zitten. Waarom was dat z'n succes? Omdat je op z'n dag perfect het voetbal gevoel kan krijgen, zoals het hoort. Zonder allemaal gezeik, helaas alleen zonder wedstrijd. Het oude voetbalgevoel dat jij niet hebt mee gemaakt als ik dat zo inschat  :y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 13:02:18
Citaat van: 0517 op april 10, 2013, 12:52:54
Citaat van: Len Cantello op april 10, 2013, 12:47:38
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:45:26
..........een oproep was geplaatst door de BVO om massaal naar DTC te gaan. Terwijl de BVO geen actie onderneemt om te kijken of er met bussen nog wat gedaan kon worden. .......

Rest mij verder niets dan zwijgen.

Wat is het nou voor mooite om seperaat ook even een businschrijving te regelen?  :O

Wij vragen om buscombi ernaast te doen..... http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/ Zij mogen met partybussen!!!! BVO WAKKER WURDE achteraan bellen!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 13:10:11
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:58:25

Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Met dat bootreisje bedoel ik het bootreisje dat een aantal mensen maakte (ik weet niet of jij erbij was, doet er ook niet toe) terwijl Cambuur in Volendam de eerste competitiewedstrijd speelde. Nu speelt Cambuur weer, veel gaan dus ook niet mee en het weer wordt geleidelijk beter. Lekker het IJsselmeer op!

Daar was ik zeker bij, was dat niet die wedstrijd dat er ook een oproep werd gedaan vanuit de BVO om vooral niet te gaan? Was een super reisje, wat nu elk jaar gaat terug komen omdat het z'n groot succes word. Verwacht alleen het volgende seizoen dat er ongeveer evenveel mensen mee gaan dan er zondag in het uitvak zullen zitten. Waarom was dat z'n succes? Omdat je op z'n dag perfect het voetbal gevoel kan krijgen, zoals het hoort. Zonder allemaal gezeik, helaas alleen zonder wedstrijd. Het oude voetbalgevoel dat jij niet hebt mee gemaakt als ik dat zo inschat  :y

Ja je doet ook maar. Als je naar oude reisjes refereert met zoveel warmte vind ik dat allemaal prima. Als jij inschat dat ik het oude voetbalgevoel niet heb meegemaakt, moet je dat ook maar doen. Weet wel dat ik in de afgelopen seizoenen wel tientallen keren ben meegeweest, omdat ik niet val over een ID-kaart en in een stadion ben voor het voetbalgevoel, ook in mindere tijden, en niet op een boot, hoe gezellig dat ook mag zijn.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 13:19:21
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 13:10:11
Ja je doet ook maar. Als je naar oude reisjes refereert met zoveel warmte vind ik dat allemaal prima. Als jij inschat dat ik het oude voetbalgevoel niet heb meegemaakt, moet je dat ook maar doen. Weet wel dat ik in de afgelopen seizoenen wel tientallen keren ben meegeweest, omdat ik niet val over een ID-kaart en in een stadion ben voor het voetbalgevoel, ook in mindere tijden, en niet op een boot, hoe gezellig dat ook mag zijn.

Ik refereer naar reisjes die nergens om gingen maar waar er wel 300 - 400 supporters aanwezig waren. Tijden dat er niets op het spel stond, beter gevulde uitvakken dan nu, terwijl we voor het kampioenschap mee doen. Ik doel op je leeftijd, wat absoluut geen verwijt is maar je daardoor wel die tijd hebt gemist. Verder respect dat je de afgelopen seizoenen zo vaak mee gaat. De jongens waar ik het over heb (voornamelijk vak 14) vallen niet over een ID-kaart, maar dus de uitkaart. Die waren er in tijden, dat we niet eens durfde hopen op play offs... dus ook daar ligt het niet aan!

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 13:19:36
Misschien moet je volgend jaar maar eens mee op de boot ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 13:20:04
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 13:10:11
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 12:58:25

Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 12:41:56
Met dat bootreisje bedoel ik het bootreisje dat een aantal mensen maakte (ik weet niet of jij erbij was, doet er ook niet toe) terwijl Cambuur in Volendam de eerste competitiewedstrijd speelde. Nu speelt Cambuur weer, veel gaan dus ook niet mee en het weer wordt geleidelijk beter. Lekker het IJsselmeer op!

Daar was ik zeker bij, was dat niet die wedstrijd dat er ook een oproep werd gedaan vanuit de BVO om vooral niet te gaan? Was een super reisje, wat nu elk jaar gaat terug komen omdat het z'n groot succes word. Verwacht alleen het volgende seizoen dat er ongeveer evenveel mensen mee gaan dan er zondag in het uitvak zullen zitten. Waarom was dat z'n succes? Omdat je op z'n dag perfect het voetbal gevoel kan krijgen, zoals het hoort. Zonder allemaal gezeik, helaas alleen zonder wedstrijd. Het oude voetbalgevoel dat jij niet hebt mee gemaakt als ik dat zo inschat  :y

Ja je doet ook maar. Als je naar oude reisjes refereert met zoveel warmte vind ik dat allemaal prima. Als jij inschat dat ik het oude voetbalgevoel niet heb meegemaakt, moet je dat ook maar doen. Weet wel dat ik in de afgelopen seizoenen wel tientallen keren ben meegeweest, omdat ik niet val over een ID-kaart en in een stadion ben voor het voetbalgevoel, ook in mindere tijden, en niet op een boot, hoe gezellig dat ook mag zijn.

Denk dat Ronnie doelt op de tijd dat ID kaart verplichting er nog niet was bij uitwedstrijden.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 13:20:44
Citaat van: SCC-J op april 10, 2013, 13:02:18
http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/ Zij mogen met partybussen!!!!

;( ;( ;( Wij zijn het levensgevaarlijke Cambuur, kunnen met geen enkele lokale 3-hoek dingen regelen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 13:24:36
Nee ik zie ook niets in die uitkaart en ID-kaartverplichting, dus we streven hetzelfde doel na
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 10, 2013, 13:37:16
misschien een mail of belletje naar burgemeester doetinchem of naar de graafschap vbw een bus of bussen?  dan ben je er zo achter of cambuur liegt of niet!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: drg op april 10, 2013, 13:43:13
Hopelijk volle bak, zou een mooie stap richting kampioenschap zijn

Bij de graafschap zelf is er nauwelijks een positief woord uit te krijgen als ze het over de uitslag hebben, voor hun dan   :zweep
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 10, 2013, 13:46:31
Er kunnen/mogen heus wel bussen in worden gezet, dit gaat nergens over.

Hoeveel kaarten inmiddels verkocht?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Remco1352 op april 10, 2013, 14:19:43
Jammer dat je een clubkaart nodig hebt voor het thuisvak, anders konden we massaal op het thuisvak zitte.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 10, 2013, 14:26:14
we kenne wel wat jonges van dtc die willen vast en zeker wel wat kaartjes voor ons halen!

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 10, 2013, 14:26:33
Kassa's zijn geloof ik open. Zonder clubkaart kom je echt wel binnen ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 10, 2013, 14:27:27
Citaat van: De Paashaas op april 10, 2013, 14:26:14
we kenne wel wat jonges van dtc die willen vast en zeker wel wat kaartjes voor ons halen!

Dat weet ik wel zeker ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Remco1352 op april 10, 2013, 14:28:20
met zijn allen met de treincombi |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 14:28:36
Als je nog moeite wil doen voor een bus, kun je daar beter nu achteraan. Zaterdag kan HdJ niets meer betekenen. Misschien nu ook al niet meer, maargoed.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 10, 2013, 14:29:59
als het feyenoord lukt om elke wedstrijd overal in het stadion te zitten.. waarom zou het ons dan niet lukken?!
wij gaan die hoere combi om  l8l l8l l8l
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 10, 2013, 14:30:24
hoere mut weg.. buiten ervoor in de plaats
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: KernvanCambuur op april 10, 2013, 14:31:58
Van meerdere supporters kreeg de Kern van Cambuur het verzoek om alsnog met een bus af te kunnen reizen naar De Graafschap, zondag 14 april a.s. Wij hebben dit verzoek ook neergelegd bij SC Cambuur BVO, maar dit is helaas niet gelukt, zie onderstaande.

Er zijn meerdere supporters die nog geen vervoer hebben naar de Graafschap. Ook de Kern van Cambuur ziet graag zoveel mogelijk supporters afreizen naar Doetinchem om onze jongens te ondersteunen, zeker nu zelfs het kampioenschap weer mogelijk is.

Er kan alleen afgereisd worden met een uitkaart via de verplichte autocombi, zo is dit bepaald door De Graafschap en de politie en de burgemeester van Doetinchem (verenigd in de lokale driehoek). Afspraken omtrent vervoer naar competitie-uitwedstrijden worden ruim vantevoren bepaald, ± 6 weken voor de wedstrijddag.

Aan het aanschaffen van een uitkaart zitten geen verdere kosten verbonden anders dan 2 pasfoto's die ingeleverd moeten worden bij SC Cambuur BVO. Mocht je geen vervoer hebben dan kun je wellicht carpoolen met andere Cambuursupporters die je kent en kun je met een auto-combi-ticket alsnog afreizen.

(zie ook www.kernvancambuur.nl)

Forza Cambuur!  |:)

Met geel-blauwe groet!

SCS Kern van Cambuur
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 14:34:50
Ja waardeloos dit!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 10, 2013, 14:41:18
zit niet een woord spaans bij en hartstikke duidelijk, dat mensen geen uitkaart nemen snap ik ook maar ja op dit moment is het niet anders en als je wilt en zin hebt kom je altijd stadion in?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 10, 2013, 14:50:54
Citaat van: 0517 op april 10, 2013, 13:46:31
Er kunnen/mogen heus wel bussen in worden gezet, dit gaat nergens over.

Hoeveel kaarten inmiddels verkocht?

Hoorde net 14:30u dat ze tegen de 100 kaarten aan zitten!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TM op april 10, 2013, 14:53:37
Al meer dan 100 inmiddels.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 14:59:20
Ik heb nog maar een mail gestuurd naar Cambuur om te vragen naar een bus, zonder uitkaartverplichting.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: weestwel op april 10, 2013, 15:07:02
Bedankt Cambuur, dat jullie de rijbewijs en autoloze supporters weer in de kou laten staan. Schijnbaar hebben ze liever dat er zondag 100 á 150 man op trein stappen richting Doetinchem.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 10, 2013, 15:10:16
Citaat van: weestwel op april 10, 2013, 15:07:02
Bedankt Cambuur, dat jullie de rijbewijs en autoloze supporters weer in de kou laten staan. Schijnbaar hebben ze liever dat er zondag 100 á 150 man op trein stappen richting Doetinchem.
Daar kan je creatief mee omgaan , huur een busje met 9 man, ben je maar 1 met een rijbewijs nodig..En kan de rest zuipen ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 10, 2013, 15:15:32
Volgend probleem is dat ze geen busjes naar Doetinchem willen laten afreizen. Zo is dat bij andere autocombi's volgens mij wel het geval geweest.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: weestwel op april 10, 2013, 15:19:55
Volgens mij zijn busjes en MPV's niet toegestaan grijskijker, dus daar is weinig creatiefs aan. De organisatie binnen Cambuur of de KVC zouden eens wat creatiever moeten zijn.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 10, 2013, 15:20:49
Citaat van: michello op april 10, 2013, 15:15:32
Volgend probleem is dat ze geen busjes naar Doetinchem willen laten afreizen. Zo is dat bij andere autocombi's volgens mij wel het geval geweest.
Dat meen je niet? Dus als je prive in een busje/mpv rijd mag je niet naar Doetinchem? Gaan ze ook nog bepalen in wat voor auto je rijd?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 10, 2013, 15:21:08
de graafschap mist nog de topscoorder anco Jansen tegen Cambuur. dus heb hoop op een goede afloop.

voor de mensen die er nog nooit zijn weest in het uitvak daar hier een filmke (helaas verloren toen maar de sfeer was wel top)

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 10, 2013, 15:22:24
Citaat van: weestwel op april 10, 2013, 15:19:55
Volgens mij zijn busjes en MPV's niet toegestaan grijskijker, dus daar is weinig creatiefs aan. De organisatie binnen Cambuur of de KVC zouden eens wat creatiever moeten zijn.
Zijn wel toegestaan lijkt mij. Staat nergens dat je niet met busje mag afreizen naar Doetichem.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 10, 2013, 15:22:37
Citaat van: Ruppppert op april 10, 2013, 15:21:08
de graafschap mist nog de topscoorder anco Jansen tegen Cambuur. dus heb hoop op een goede afloop.

voor de mensen die er nog nooit zijn weest in het uitvak daar hier een filmke (helaas verloren toen maar de sfeer was wel top)

Ze missen er wel meer,Vincken,van Kouwen en nog een stuk of 3
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bas058 op april 10, 2013, 15:24:47
Hoe staat het er eigenlijk voor met onze topscoorder? Eventueel kans op speelminuten zondag?  :|
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 15:47:02
Citaat van: GerardFraneker op april 10, 2013, 15:22:24
Citaat van: weestwel op april 10, 2013, 15:19:55
Volgens mij zijn busjes en MPV's niet toegestaan grijskijker, dus daar is weinig creatiefs aan. De organisatie binnen Cambuur of de KVC zouden eens wat creatiever moeten zijn.
Zijn wel toegestaan lijkt mij. Staat nergens dat je niet met busje mag afreizen naar Doetichem.
Busjes zijn wel toegestaan.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 15:50:34
Iemand nog een touringcar in de achtertuin staan?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 16:03:09
Citaat van: Bas058 op april 10, 2013, 15:24:47
Hoe staat het er eigenlijk voor met onze topscoorder? Eventueel kans op speelminuten zondag?  :|

Volgens eigen zeggen nog twijfelachtig, maar hij werkt hard aan zijn herstel!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 10, 2013, 16:15:24
Ik ben van plan tegaan met maatje van me,
Maar hebben geen vervoer,
Iemand 2 plekken vrij?

:0= SC CAMBUUR KOMT ERAAN!  :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 16:16:09
Graafschap uit, ben ik nog een keer op kosten van de spelers heen geweest. Stonden we 16de of zo. Mochten we gewoon in een bus  8)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 16:16:37
Misschien geel-blauw-dokkum of zandokan even vragen. Voor zover ik weet gaan die samen. Stuur ze maar eens een pm.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 10, 2013, 16:18:05
Citaat van: Dokkumer op april 10, 2013, 16:16:37
Misschien geel-blauw-dokkum of zandokan even vragen. Voor zover ik weet gaan die samen. Stuur ze maar eens een pm.

Zal even vragen thx
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 10, 2013, 16:23:00
Dus al meer dan honderd man? hoop nog twee honderd er bij  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 10, 2013, 16:26:01
 :clint Al iets bekend over een busje?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Treb op april 10, 2013, 16:27:51
Citaat van: oldehove op april 10, 2013, 16:26:01
:clint Al iets bekend over een busje?

Lees het topic even door..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 10, 2013, 16:32:40
zaterdag ochten 10:30 melden cambuur-bar en dan met ze allen naar de training ! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 10, 2013, 16:48:34
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 16:16:09
Graafschap uit, ben ik nog een keer op kosten van de spelers heen geweest. Stonden we 16de of zo. Mochten we gewoon in een bus  8)

leuk reisje was dat.
Dat jaar gingn wij vaak naar uitwedstrijden. Dat was tevens het jaar dat ik dat ongeluk had richting Helmond hahaha :_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 10, 2013, 17:11:43
Citaat van: KernvanCambuur op april 10, 2013, 14:31:58
Van meerdere supporters kreeg de Kern van Cambuur het verzoek om alsnog met een bus af te kunnen reizen naar De Graafschap, zondag 14 april a.s. Wij hebben dit verzoek ook neergelegd bij SC Cambuur BVO, maar dit is helaas niet gelukt, zie onderstaande.

Er zijn meerdere supporters die nog geen vervoer hebben naar de Graafschap. Ook de Kern van Cambuur ziet graag zoveel mogelijk supporters afreizen naar Doetinchem om onze jongens te ondersteunen, zeker nu zelfs het kampioenschap weer mogelijk is.

Er kan alleen afgereisd worden met een uitkaart via de verplichte autocombi, zo is dit bepaald door De Graafschap en de politie en de burgemeester van Doetinchem (verenigd in de lokale driehoek). Afspraken omtrent vervoer naar competitie-uitwedstrijden worden ruim vantevoren bepaald, ± 6 weken voor de wedstrijddag.

Aan het aanschaffen van een uitkaart zitten geen verdere kosten verbonden anders dan 2 pasfoto's die ingeleverd moeten worden bij SC Cambuur BVO. Mocht je geen vervoer hebben dan kun je wellicht carpoolen met andere Cambuursupporters die je kent en kun je met een auto-combi-ticket alsnog afreizen.

(zie ook www.kernvancambuur.nl)

Forza Cambuur!  |:)

Met geel-blauwe groet!

SCS Kern van Cambuur


Het probleem is......of cambuur de waarheid verteld en daar heb ik en meerderen heel heel veel twijfel over!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 10, 2013, 17:14:36
Citaat van: oldehove op april 10, 2013, 16:15:24
Ik ben van plan tegaan met maatje van me,
Maar hebben geen vervoer,
Iemand 2 plekken vrij?

:0= SC CAMBUUR KOMT ERAAN!  :scc

Zo zullen er nog wel en stuk of 50 zijn. Regel nu aub een bus voor dit soort personen!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: StH058 op april 10, 2013, 17:18:14
Is er misschien iemand die Zondag naar Doetinchem afreist en nog een plekje vrij heeft in de auto?
ik zoek namelijk nog vervoer  |:)
!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 10, 2013, 17:24:05
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 13m
De teller staat op dit moment op 145 voor #gracam. #cambuur #jupilerleague
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 10, 2013, 17:25:15
Veel en veel te weinig!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: StH058 op april 10, 2013, 17:26:55
Citaat van: Bernardo op april 10, 2013, 17:24:05
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 13m
De teller staat op dit moment op 145 voor #gracam. #cambuur #jupilerleague

Komt door de club, als ze nou gewoon wat bussen laten gaan, haal je de 400 wel
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 10, 2013, 17:30:29
Citaat van: StH058 op april 10, 2013, 17:26:55
Citaat van: Bernardo op april 10, 2013, 17:24:05
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 13m
De teller staat op dit moment op 145 voor #gracam. #cambuur #jupilerleague

Komt door de club, als ze nou gewoon wat bussen laten gaan, haal je de 400 wel
Helemaal mee eens!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Stomme luie honden bij de b.v.o. teveel moeite om even wat te doen voor je eigen supporters!
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?
Toen ik 15 was ging ik elke week mee met die bus,  zo lam als een aap! :rodekaart
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 10, 2013, 17:49:18
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?

De KvC van "vroeger" is ook niet meer te vergelijken met de KvC van nu..  :zucht
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op april 10, 2013, 18:01:33
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 17:49:18
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?

De KvC van "vroeger" is ook niet meer te vergelijken met de KvC van nu..  :zucht

Slappe bende die beter een bingo kunnen organiseren dan een busreis!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 10, 2013, 18:06:48
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Stomme luie honden bij de b.v.o. teveel moeite om even wat te doen voor je eigen supporters!
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?
Toen ik 15 was ging ik elke week mee met die bus,  zo lam als een aap! :rodekaart
Speelden we toen elke week uit? Kan me dat seizoen niet herinneren  :_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op april 10, 2013, 18:12:14
Citaat van: grijskijker op april 10, 2013, 18:06:48
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Stomme luie honden bij de b.v.o. teveel moeite om even wat te doen voor je eigen supporters!
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?
Toen ik 15 was ging ik elke week mee met die bus,  zo lam als een aap! :rodekaart
Speelden we toen elke week uit? Kan me dat seizoen niet herinneren  :_schater
Ja. Stumper
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 10, 2013, 18:14:49
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 18:12:14
Citaat van: grijskijker op april 10, 2013, 18:06:48
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Stomme luie honden bij de b.v.o. teveel moeite om even wat te doen voor je eigen supporters!
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?
Toen ik 15 was ging ik elke week mee met die bus,  zo lam als een aap! :rodekaart
Speelden we toen elke week uit? Kan me dat seizoen niet herinneren  :_schater
Ja. Stumper
Ga jij nou maar naar de bingo wijf.. Misschien kan je bij de kvc, kan die mooi zelf organiseren..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op april 10, 2013, 18:19:34
Kom je ook dan? Zou graag eens een biertje met je drinken!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 10, 2013, 18:20:41
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 18:19:34
Kom je ook dan? Zou graag eens een biertje met je drinken!
Neu, ben niet zo van de bingo..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sander Scc op april 10, 2013, 18:45:16
Citaat van: StH058 op april 10, 2013, 17:18:14
Is er misschien iemand die Zondag naar Doetinchem afreist en nog een plekje vrij heeft in de auto?
ik zoek namelijk nog vervoer  |:)
!!!!

Dit staat in het uitreisreglement:

Carpoolen

Gezien de vaak beperkte beschikbaarheid van parkeerterreinen bij de stadions vraagt SC Cambuur de
deelnemers aan een autocombi waar mogelijk te carpoolen. Om ook personen onder 18 jaar de kans
te geven om met iemand mee te kunnen rijden naar de uitwedstrijden, wordt er op het forum een
carpool topic geopend, dat duidelijkheid verschaft wie nog ruimte heeft in zijn auto.

:_schater  :_schater  :_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 19:14:33
Op het forum van cambuur.nl versie 1892? :devil
Anders doen wij het hier wel, het is hier tenminste voor supporters, door supporters..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mackly op april 10, 2013, 19:23:56
Dus de lokale driehoek in Doetinchem vinden het beter als je met 134 man in auto's (26 stuks )komt en ook nog verschillende aankomst tijden, dan met 400 man in 8 bussen. Kan het mij niet voorstellen ben je weer mooi klaar mee.
En het argument van 6 weken terug is dit al bepaalt toen stonden we er nu ook nog niet zo goed voor dus die lokale driehoek dacht komen maar 3 a 4 auto's
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 19:39:34
om 14.00 waren er 103 kaarten verkocht. :thumbsup morgen nog heledag vrijdag ook..nou zijn zown 400 uitkaarten uitgegeven...dus dat moet vakkie vol zijn !!  :y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 20:04:59
De spanning loopt aardig op, hier en op facebook enzo. Normaal verschuilt de club zich wel achter lokale driehoeken, maar als de roep naar extra bussen zo groot is mag er wel eens actie komen. Mailtjes schijnen geen effect te hebben.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 10, 2013, 20:05:05
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 18:01:33
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 17:49:18
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?

De KvC van "vroeger" is ook niet meer te vergelijken met de KvC van nu..  :zucht

Slappe bende die beter een bingo kunnen organiseren dan een busreis!

:_schater Best gezellig hoor die bingo, de opbrengst gaat ook naar een goed doel, de BVO  :O Vel interessanter joh  ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 10, 2013, 20:17:46
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 20:04:59
als de roep naar extra bussen zo groot is mag er wel eens actie komen.

Het is toch om te janken dat een stel ambtenaren en de bvo bussen tegehouden op basis van een besluit van 6 weken terug?

Ik ga er vanuit dat men tot bezinning komt en alsnog bussen gaat regelen.

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Kunstgras op april 10, 2013, 20:22:21
Citaat van: kapseltje op april 10, 2013, 12:37:19
Uitkaart is kut. Maar als je er vanuit gaat dat in de eredivisie een uitkaart verplicht is bij de mooiste wedstrijden en je gaat er vanuit dat cambuur in de komende jaren toch echt gaat promoveren ontkom je er bijna niet aan om toch een uitkaart te kopen.

Onzin:
Citaat van: CambuurCulture.nl
"In artikel 40 van het Handboek competitiezaken staat de verplichting voor een club uit de Eredivisie, voor het hebben van een Uitcardsysteem. Het is de lokale driehoek voorbehouden, indien er sprake is voor een wedstrijd in de B-categorie of C-categorie met 1 op 1 kaartverkoop, het gebruik van de Uitcard voor de supporters van de uitspelende club verplicht te stellen."

Voor clubs spelend in de Eredivisie is het hebben van een uitkaartsysteem op basis van deze (nieuwe?) regels verplicht. Geldt dan voor elke wedstrijd in de Eredivsie een uitkaartverplichting? Niet op basis van het reglement van de KNVB! De lokale driehoek van de te bezoeken gemeente kan alleen een uitkaartverplichting opleggen bij wedstrijden met een verhoogd risico waar met een seizoenskaart slechts één kaart kan worden aangeschaft. Zoals veel mensen zullen weten gelden deze strenge regels niet voor het merendeel van de wedstrijden in de Eredivsie. Het aantal wedstrijden in de Jupiler League waarbij deze strenge regels gelden ligt zelfs nog veel lager.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 20:27:23
Citaat van: Destroyer op april 10, 2013, 20:05:05
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 18:01:33
Citaat van: Ronnie tng op april 10, 2013, 17:49:18
Citaat van: De Jager op april 10, 2013, 17:42:01
Vroeger werd dit van vanuit de kvc standaard geregeld, waarom kan dit nu niet meer!?

De KvC van "vroeger" is ook niet meer te vergelijken met de KvC van nu..  :zucht

Slappe bende die beter een bingo kunnen organiseren dan een busreis!

:_schater Best gezellig hoor die bingo, de opbrengst gaat ook naar een goed doel, de BVO  :O Vel interessanter joh  ;)
Wordt er niet meer gekegeld? Dat vond ik veel leuker!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 20:36:05
Citaat van: Len Cantello op april 10, 2013, 20:17:46
Citaat van: brambo3004 op april 10, 2013, 20:04:59
als de roep naar extra bussen zo groot is mag er wel eens actie komen.

Het is toch om te janken dat een stel ambtenaren en de bvo bussen tegehouden op basis van een besluit van 6 weken terug?

Ik ga er vanuit dat men tot bezinning komt en alsnog bussen gaat regelen.

Dat is idd te gek voor woorden. Ik hoop dat die bussen er ook (snel) komen! Stom gedoe dit
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 20:37:57
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op  8P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 10, 2013, 20:43:15
Citaat van: Dokkumer op april 10, 2013, 20:37:57
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op  8P
En op basis waarvan? Een besluit van 6 weken terug.... Waar een wil is, is een weg.

Zelf ben ik nog druk doende om kaarten te regelen. Lukt slecht deze keer. Morgen maar eens wat andere "bronnen" aanboren. En anders deze x toch maar het uitvak in...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Culture op april 10, 2013, 20:46:35
Cambuur supporters zonder vervoer zitten zondag thuis!

We hebben helaas een negatief antwoord ontvangen van de BVO wat betreft het toevoegen van een buscombi voor de wedstrijd van a.s. zondag tegen de Graafschap: "De autocombi en uitkaartverplichting is afgesproken met de lokale driehoek in D'chem en daar mag niet van af worden geweken."

Wij vragen ons hardop af of de BVO zich überhaupt heeft ingezet om meer supporters mee te krijgen naar de kraker van zondag. Supporters zonder vervoer hebben gewoon pech. Zowel de BVO als de officiële supportersclub Kern van Cambuur hebben geen bus geregeld voor supporters die wel in het bezit zijn van een uitkaart maar geen vervoer hebben. Laat staan dat de BVO ons voorstel serieus heeft overwogen.

Dat is natuurlijk gigantisch balen. De lokale driehoek van Doetinchem is namelijk best bereid om soms supporters tegemoet te komen. Zo blijkt uit het volgende citaat van Feyenoord supporters die zelfs met een partybus mochten afreizen:

"In Doetinchem snappen ze het namelijk wél. Waar politiek correct Nederland graag de mond vol heeft van Engeland en haar o zo fraaie voetbalwet, brengen ze dit in Doetinchem gewoon in de praktijk; het centrum is een no-go, maar bij het stadion wordt een kroeg speciaal voor uitsupporters gereserveerd. Kroegeigenaar tevreden, politie tevreden, Feijenoorders tevreden."
(http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/ (http://www.defeijenoorder.nl/2011-12/doetinchem-was-van-feyenoord/))

http://www.cambuurculture.nl
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 20:49:07
Citaat van: Len Cantello op april 10, 2013, 20:43:15
Citaat van: Dokkumer op april 10, 2013, 20:37:57
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op  8P
En op basis waarvan? Een besluit van 6 weken terug.... Waar een wil is, is een weg.

Zelf ben ik nog druk doende om kaarten te regelen. Lukt slecht deze keer. Morgen maar eens wat andere "bronnen" aanboren. En anders deze x toch maar het uitvak in...
Het is na het lezen van de nodige zaken mij in ieder geval duidelijk dat de wil er niet is. Er wordt alweer heel gemakkelijk naar de driehoek daar gewezen en "wij" staan met de handen omhoog en maar "sorry" roepen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 20:51:34
Citaat van: Len Cantello op april 10, 2013, 20:43:15
Citaat van: Dokkumer op april 10, 2013, 20:37:57
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op  8P
En op basis waarvan? Een besluit van 6 weken terug.... Waar een wil is, is een weg.


bij ons is de wil maar is dat er wel bij de BVO . Als BVO probeer je dit toch zo snel mogelijk nog "voor elkaar" te krijgen. nooit geschoten.....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 20:52:09
Vanmiddag in stadion aardige verhitte discussie gevoerd: IK: Waarom doet de bvo er niks aan als er nu nog maar 100 plaatsen zijn?
admin: ja dat zijn bepalingen van de driehoek
ik: contact met advocaat gehad, 9 van de 10 x worden deze bepalingen "PAS" een week te voren onherroepelijk besproken.
Nou dan moeten jullie maar bewijzen dat jullie bus waardig zijn...
ik: jezus kom op man sinds 2009 geen noeminswaardige feiten..
admin: Ja maar er zijn ook weer verschillende belangen club heeft andere belangen dan supporters. ik: zonder supporters geen cambuur !! Gesprek valt stil en stagair valt terug in zn werkzaamheden in behandeling nemen van mijn uitkaart...
ook hier word nog vel overgesproken...
IK : dat ze maar gewoon ID verplichting moeten doen...kaartje halen kopie ID.
de jongen man: Dat is toch het zelfde?
Ik: nee jongen jij moet nog veel leren. daar zijn geen belachelijke regels aan verbonden etc etc..jongetje weer uitgepraat..
Admin: wou u nog een kaartje kopen voor de graafschap meneer?
Ik : Ja rap voor ik me bedenk om met dit dood vonnis te tekenen.  :zweep
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 10, 2013, 21:00:03
Ofwel geen acties bvo.  Vinden het wel prima. Hoeven ze om nieuwe mouw te worden van al dat geregel.  Prachtig een voetbal club die liever supporters kwijt is dan wil meenemen.   ;(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 10, 2013, 21:01:05
Hoeven ze ook niet moe te worden bedoel ik.  Klote telefoon
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 21:02:52
voor elkaar met elkaar   pfff :_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 21:04:18
Ik ga ze zo maar weer bestoken met mailtjes. Die slappe lamlendige houding vind ik maar helemaal niets
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 10, 2013, 21:13:14
Ik en mijn maat zijn wel in het bezit van een auto en rijbewijs maar wij willen liever met iemand mee rijden.
:proost

Iemand nog plaats voor twee personen??

Gr. DIMC
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sonnema op april 10, 2013, 21:19:19
Nu ik het allemaal zo lees vraag ik mij onderhand wel af of Cambuur daadwerkelijk de waarheid spreekt. Het is toch te raar voor woorden dat ze er niet alles aan doen om meer supporters mee te krijgen. Als ik jullie was zou ik de burgemeester daar bellen en vragen hoe het zit, en of er iets kan worden geregeld. Maar een kopie van een ID mogen ze niet vragen daar zijn ze de instantie niet naar dat is jou eigen document. Hoop dat er veel supporters meegaan helaas heb ik zelf andere plannen wat al maanden in de planning staat. Succes met dit alles
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sander Scc op april 10, 2013, 21:30:19
Citaat van: SCCFRANEKER op april 10, 2013, 20:52:09

Nou dan moeten jullie maar bewijzen dat jullie bus waardig zijn...


Laat dit nou de perfecte gelegenheid zijn..

Anti-supportersbeleid!! Ze zijn ons liever kwijt dan rijk.. :R
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 10, 2013, 21:39:47
laatste x de graafschap was het een buscombi, genoeg ruimte achter het uitvak voor 2 bussen ipv 6  auto´s. gaat helemaal nergens over. jammer dat de bvo dit niet in overleg met de instanties kan regelen gemiste kans
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 21:44:46
Ik heb maar weer een mail gestuurd. Als er zoveel overduidelijke interesse is, en je doet er niets mee, zet je de supporters echt in de kou.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op april 10, 2013, 21:46:30
Zijn er wel busbedrijven die eventueel willen rijden voor Cambuur.

(las vanmiddag dat Koopmans ook al failliet is)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 10, 2013, 21:49:10
Citaat van: Ruppppert op april 10, 2013, 21:39:47
laatste x de graafschap was het een buscombi, genoeg ruimte achter het uitvak voor 2 bussen ipv 6  auto´s. gaat helemaal nergens over. jammer dat de bvo dit niet in overleg met de instanties WIL regelen gemiste kans

Zo beter!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op april 10, 2013, 21:56:43
Citaat van: Andre-Lwd op april 10, 2013, 21:46:30
Zijn er wel busbedrijven die eventueel willen rijden voor Cambuur.

(las vanmiddag dat Koopmans ook al failliet is)

zelfs CC kreeg het voor elkaar, dus ik ga er vanuit dat de bvo er geen enkele moeite mee zou moeten hebben!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 10, 2013, 21:59:40
Ja Drenthe Tours toch de laatste jaren?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op april 10, 2013, 22:21:14
Dalstra heeft de afgelopen keren voor CC gereden. Een niet erkende supportersverreniging krijgt dus meer voor mekaar als een officiële bvo!?
Cambuur, je zet jezelf nu flink voor lul!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gobo op april 10, 2013, 22:31:30
Alleen maar volk dat zijn eigen baantje zo makkelijk en ontspannen mogelijk wil houden. Men vergeet op de BVO wel eens dat ze eigenlijk in een dienst verlenende rol werken,
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bakker90 op april 10, 2013, 22:53:14
http://www.lc.nl/friesland/ecoregio/article15811643.ece/Koopmans-Reizen-failliet-

Heren helaas rijdt koopmans niet meer.!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bakker90 op april 10, 2013, 22:55:35
Ik vindt het een beter idee als we een eigen supportersbus kunnen zien te regelen.. altijd gezellig met een man of 70 naar uitwedstrijden.. de mensen die in de auto willen rijden rijden maar achter de bus aan.. idee.?!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 10, 2013, 23:18:15
Citaat van: Bakker90 op april 10, 2013, 22:55:35
Ik vindt het een beter idee als we een eigen supportersbus kunnen zien te regelen.. altijd gezellig met een man of 70 naar uitwedstrijden.. de mensen die in de auto willen rijden rijden maar achter de bus aan.. idee.?!

Als je de berichtfgeving betreft bussen vandaag/ dit jaar hebt gelezen heeft dat geen enkele zin!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 00:06:13
Ik geef het je te doen, alle berichten lezen :devil
Maar gewoon regelen die bus...als busjes mogen, dan mogen bussen ook :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Kunstgras op april 11, 2013, 00:32:43
Was het maar waar. De autocombi tegen Den Bosch heeft Cambuur Culture ook geprobeerd een eigen bus te regelen. Dit werd vervolgens verboden door de BVO..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Treb op april 11, 2013, 00:52:04
Wat ik niet kan begrijpen.. de werknemers van de BVO en de supporters hebben 1 ding gemeen, de liefde voor de club. Hoe meer supporters er mee gaan, hoe meer en harder er geschreeuwd wordt om de spelers aan te moedigen. Hoe meer kans op een goed resultaat, hoe meer kans op Eredivisie.

Dat is toch wat IEDEREEN die Cambuur een warm hart toe draagt wil?

Waarom worden de supporters dan in alles zo hard tegen gewerkt? We hebben toch ALLEMAAL hetzelfde doel! Succes met ONS Cambuur.. Iedere medewerker die niks voor de supporters wil doen, of tegemoet komen krijgen van mij een motie van wantrouwen. Dan ben je incapabel en snap je er dus echt GODVERDOMME HELEMAAL niks van.

Schiet mij maar lek.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 11, 2013, 05:58:32
Citaat van: Treb op april 11, 2013, 00:52:04
Iedere medewerker

Voor 99% van de medewerkers van de bvo is Cambuur een baan. Voor ons is SC Cambuur.... Dat hoef ik verder niet uit te leggen denk ik.

Vul de rest zelf maar in.

Ik ga weer verder met de kaartjesjacht. Maar nu eerst  :koffie
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2013, 06:04:25
Dan weet ik wie die ene procent is  :koffie
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 11, 2013, 07:31:03
Gewoon busjes of bussen en gaan...omweg en op naar stadion !!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 07:48:38
Citaat van: SCCFRANEKER op april 11, 2013, 07:31:03
Gewoon busjes of bussen en gaan...omweg en op naar stadion !!
Het zou toch moeten kunnen?  |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 11:30:13
Zijn er nog mensen bij de training geweest?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 11, 2013, 12:50:09
Vanavond maar ff een kaartje halen, denk ik.
:proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 11, 2013, 12:55:22
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/557927_454758524598568_1468552423_n.jpg)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TM op april 11, 2013, 12:56:25
Iemand enig idee of de 200 al bereikt is?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 11, 2013, 13:07:06
Stonden 160 op papier, half uur terug.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 11, 2013, 13:07:17
nee nog niet meende rond de 150 om half twaalf vanmorgen kom vanavond ook naar kantine 't hertje daar kun je ook nog tickets kopen contante betaling is geen pin aan wezig van 19.00 uur tot 21.00 uur zie jullie daar!!! 
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 11, 2013, 13:31:20
@klompke: Dan klopt die 160 (half 1) van TimSCC wel.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 11, 2013, 13:58:18
https://www.youtube.com/watch?v=T6hu7rvGoss  VOLL GASS !! vanacht al slecht slapen pfff word wat zondag  l0l l0l l8l l8l
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 11, 2013, 14:06:54
Dit is een grandioze gouwe ouwe rave plaat, maar waarom in Godsnaam hier posten??
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 11, 2013, 14:13:37
Citaat van: Viper op april 11, 2013, 14:06:54
Dit is een grandioze gouwe ouwe rave plaat, maar waarom in Godsnaam hier posten??
Zondag word oldskool !! ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 11, 2013, 14:20:01
Ok.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 14:41:51
Is er nog iemand die plekje vrij heeft voor naar doetinchem?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 11, 2013, 14:45:03
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:41:51
Is er nog iemand die plekje vrij heeft voor naar doetinchem?

Check topic "Carpoule Doetinchem" lijkt me handigst dat vervoer daar geregeld kan worden.  Wellicht heb je daar succes ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 14:46:56
Citaat van: michello op april 11, 2013, 14:45:03
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:41:51
Is er nog iemand die plekje vrij heeft voor naar doetinchem?

Check topic "Carpoule Doetinchem" lijkt me handigst dat vervoer daar geregeld kan worden. Volgens mij is er ook nog iemand die plekken heeft in auto.

Kijk ik ookal steeds! Maar het ziet er slecht uit voor mij  ;(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 11, 2013, 14:51:02
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:46:56
Citaat van: michello op april 11, 2013, 14:45:03
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:41:51
Is er nog iemand die plekje vrij heeft voor naar doetinchem?

Check topic "Carpoule Doetinchem" lijkt me handigst dat vervoer daar geregeld kan worden. Volgens mij is er ook nog iemand die plekken heeft in auto.

Kijk ik ookal steeds! Maar het ziet er slecht uit voor mij  ;(

Misschien dat je hier geluk hebt?
http://www.kernvancambuur.nl/wedstrijden/auto-en-buscombi-s/vraag-en-aanbod-carpoolen


Blijft natuurlijk drama van cambuur dat er niks voor deze mensen geregeld word!
Heb al meerdere mailtjes die kant op gestuurd, krijg niet eens een reactie. LAF!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 14:51:23
En in de trein?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 14:58:39
Citaat van: TimSCC op april 11, 2013, 14:51:02
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:46:56
Citaat van: michello op april 11, 2013, 14:45:03
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:41:51
Is er nog iemand die plekje vrij heeft voor naar doetinchem?

Check topic "Carpoule Doetinchem" lijkt me handigst dat vervoer daar geregeld kan worden. Volgens mij is er ook nog iemand die plekken heeft in auto.
Allemaal al gedaan maar geen succes,

:0=Cambur wordt een wakker!
Kijk ik ookal steeds! Maar het ziet er slecht uit voor mij  ;(

Misschien dat je hier geluk hebt?
http://www.kernvancambuur.nl/wedstrijden/auto-en-buscombi-s/vraag-en-aanbod-carpoolen


Blijft natuurlijk drama van cambuur dat er niks voor deze mensen geregeld word!
Heb al meerdere mailtjes die kant op gestuurd, krijg niet eens een reactie. LAF!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 15:02:27
Ja, ik heb ook al menig mail gestuurd. Geen reactie. Slappelingen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 15:03:37
 :0= Wordt eens wakker daar in dat stadion!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 11, 2013, 15:05:07
Citaat van: brambo3004 op april 11, 2013, 15:02:27
Ja, ik heb ook al menig mail gestuurd. Geen reactie. Slappelingen

En als je belt krijg je een administratie snol (zal wel stage weze) aan de telefoon, die me wist te vertellen dat onder een autocombi geen bussen vallen :wall
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bas058 op april 11, 2013, 15:09:14
Toen ik vanmiddag mijn kaartje haalde heb ik nog even gevraagd waarom er niks is geregeld voor de mensen die geen auto hebben of niet met iemand mee kunnen rijden. Het kwam er eigenlijk op neer dat het nu een autocombi was en ze geen zin hadden om nu nog andere dingen te regelen.. En toen ik aangaf wat er nou moeilijk aan is om er nog 1 of 2 bussen bij te regelen bleef het stil..  Het was altijd al een autocombi en is dus niet van een buscombi zonder uitkaart naar een autocombi met uitkaart gewijzigd werd mij verteld maar dit betwijfel ik.. Mevrouw bij de administratie boeide het weinig hoeveel man er meegaan.. Het was nou eenmaal zo geregeld en ze gaf aan dat er "misschien" in de toekomst gekeken wordt of er eventueel iets bij geregeld kon worden voor mensen zonder vervoer tijdens een autocombi. "Het valt me wel op hoeveel mensen er zeuren over die uitkaart" zei mevrouw en dat mensen haar lui noemden deed haar ook niks zei ze.. Leuke betrokken medewerkers daar!  :| :zucht
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 15:13:31
Ja het kan ze idd geen flikker schelen :rodekaart
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 11, 2013, 15:17:25
Even eentje uit de doos: Ook cruciaal duel toen voor ons om de periodetitel. Het was een bizarre wedstrijd. Zat met wat jongens achter de goal tegenover uitvak maar zaten veel fans van ons overal in stadion kijk maar eens bij de 2-3 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=r-gdmAvHK6A&sns=em (http://www.youtube.com/watch?v=r-gdmAvHK6A&sns=em)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op april 11, 2013, 15:30:02
Citaat van: Bas058 op april 11, 2013, 15:09:14
Toen ik vanmiddag mijn kaartje haalde heb ik nog even gevraagd waarom er niks is geregeld voor de mensen die geen auto hebben of niet met iemand mee kunnen rijden. Het kwam er eigenlijk op neer dat het nu een autocombi was en ze geen zin hadden om nu nog andere dingen te regelen.. En toen ik aangaf wat er nou moeilijk aan is om er nog 1 of 2 bussen bij te regelen bleef het stil..  Het was altijd al een autocombi en is dus niet van een buscombi zonder uitkaart naar een autocombi met uitkaart gewijzigd werd mij verteld maar dit betwijfel ik.. Mevrouw bij de administratie boeide het weinig hoeveel man er meegaan.. Het was nou eenmaal zo geregeld en ze gaf aan dat er "misschien" in de toekomst gekeken wordt of er eventueel iets bij geregeld kon worden voor mensen zonder vervoer tijdens een autocombi. "Het valt me wel op hoeveel mensen er zeuren over die uitkaart" zei mevrouw en dat mensen haar lui noemden deed haar ook niks zei ze.. Leuke betrokken medewerkers daar!  :| :zucht

Lijkt me ook niet dat dat vrouwtje ( stage? ) de aangewezen persoon is om je gal te spugen. Dat verhaal heeft ze waarschijnlijk al tig x moeten aanhoren, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Ben het verder wel eens dat er wat meer vanuit Cambuur geregeld had morgen worden.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Don op april 11, 2013, 15:32:45
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:58:39
Citaat van: TimSCC op april 11, 2013, 14:51:02
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:46:56
Citaat van: michello op april 11, 2013, 14:45:03
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:41:51
Is er nog iemand die plekje vrij heeft voor naar doetinchem?

Check topic "Carpoule Doetinchem" lijkt me handigst dat vervoer daar geregeld kan worden. Volgens mij is er ook nog iemand die plekken heeft in auto.
Allemaal al gedaan maar geen succes,

:0=Cambur wordt een wakker!
Kijk ik ookal steeds! Maar het ziet er slecht uit voor mij  ;(

Misschien dat je hier geluk hebt?
http://www.kernvancambuur.nl/wedstrijden/auto-en-buscombi-s/vraag-en-aanbod-carpoolen


Blijft natuurlijk drama van cambuur dat er niks voor deze mensen geregeld word!
Heb al meerdere mailtjes die kant op gestuurd, krijg niet eens een reactie. LAF!
Weet je wat ze dan zeggen bij de BVO: ja we krijgen elke week zoveel mailtjes van supporters, daar kunnen we moeilijk allemaal op gaan reageren. Soms gaat het zelfs zover dat mensen mailtjes sturen om te vragen waarom Barto niet meedeed ofzo. Daar kunnen we onmogelijk allemaal op reageren.

We zullen hier mee moeten doen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 15:34:07
Citaat van: Andre-Lwd op april 11, 2013, 15:30:02
Citaat van: Bas058 op april 11, 2013, 15:09:14
Toen ik vanmiddag mijn kaartje haalde heb ik nog even gevraagd waarom er niks is geregeld voor de mensen die geen auto hebben of niet met iemand mee kunnen rijden. Het kwam er eigenlijk op neer dat het nu een autocombi was en ze geen zin hadden om nu nog andere dingen te regelen.. En toen ik aangaf wat er nou moeilijk aan is om er nog 1 of 2 bussen bij te regelen bleef het stil..  Het was altijd al een autocombi en is dus niet van een buscombi zonder uitkaart naar een autocombi met uitkaart gewijzigd werd mij verteld maar dit betwijfel ik.. Mevrouw bij de administratie boeide het weinig hoeveel man er meegaan.. Het was nou eenmaal zo geregeld en ze gaf aan dat er "misschien" in de toekomst gekeken wordt of er eventueel iets bij geregeld kon worden voor mensen zonder vervoer tijdens een autocombi. "Het valt me wel op hoeveel mensen er zeuren over die uitkaart" zei mevrouw en dat mensen haar lui noemden deed haar ook niks zei ze.. Leuke betrokken medewerkers daar!  :| :zucht

Lijkt me ook niet dat dat vrouwtje ( stage? ) de aangewezen persoon is om je gal te spugen. Dat verhaal heeft ze waarschijnlijk al tig x moeten aanhoren, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Ben het verder wel eens dat er wat meer vanuit Cambuur geregeld had morgen worden.

Nee, maar van zo'n juffrouw mag wel enige betrokkenheid met de club verwacht worden. Dan kan ze stagair zijn, je bent wel in de dienstverlenende sector. Dat is meer dan alleen kaartjes afscheuren en geld tellen. Dan geeft ze het maar door aan haar leidinggevende, die er wel wat mee moet doen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 11, 2013, 15:35:10
Citaat van: michello op april 11, 2013, 15:17:25
Even eentje uit de doos: Ook cruciaal duel toen voor ons om de periodetitel. Het was een bizarre wedstrijd. Zat met wat jongens achter de goal tegenover uitvak maar zaten veel fans van ons overal in stadion kijk maar eens bij de 2-3 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=r-gdmAvHK6A&sns=em (http://www.youtube.com/watch?v=r-gdmAvHK6A&sns=em)

Hooyboer Hooligan!
De Haarlemse stukadoor, wat een man.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 11, 2013, 15:39:08
Citaat van: Don op april 11, 2013, 15:32:45
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:58:39
Citaat van: TimSCC op april 11, 2013, 14:51:02
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:46:56
Citaat van: michello op april 11, 2013, 14:45:03
Citaat van: oldehove op april 11, 2013, 14:41:51
Is er nog iemand die plekje vrij heeft voor naar doetinchem?

Check topic "Carpoule Doetinchem" lijkt me handigst dat vervoer daar geregeld kan worden. Volgens mij is er ook nog iemand die plekken heeft in auto.
Allemaal al gedaan maar geen succes,

:0=Cambur wordt een wakker!
Kijk ik ookal steeds! Maar het ziet er slecht uit voor mij  ;(

Misschien dat je hier geluk hebt?
http://www.kernvancambuur.nl/wedstrijden/auto-en-buscombi-s/vraag-en-aanbod-carpoolen


Blijft natuurlijk drama van cambuur dat er niks voor deze mensen geregeld word!
Heb al meerdere mailtjes die kant op gestuurd, krijg niet eens een reactie. LAF!
Weet je wat ze dan zeggen bij de BVO: ja we krijgen elke week zoveel mailtjes van supporters, daar kunnen we moeilijk allemaal op gaan reageren. Soms gaat het zelfs zover dat mensen mailtjes sturen om te vragen waarom Barto niet meedeed ofzo. Daar kunnen we onmogelijk allemaal op reageren.

We zullen hier mee moeten doen!

Is het dan niet eerder ronduit slecht dat er geen duidelijk antwoord op tafel ligt, er word gescholen achter die driehoek. Maar als je even verder zoekt schijnt die driehoek in Doetinchem helemaal niet zo moeilijk te zijn dus het lijkt mij sterk dat er niet bus geregeld kan worden voor mensen MET een uitkaart maar zonder vervoer. Maargoed dan kom je weer in een eindeloze discussie, BVO faalt en de supporters zitten ermee. :(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 15:54:10
Citaat van: Don op april 11, 2013, 15:32:45

Soms gaat het zelfs zover dat mensen mailtjes sturen om te vragen waarom Barto niet meedeed ofzo. Daar kunnen we onmogelijk allemaal op reageren.


Haha nee daar geloof ik niets van! Niemand zal vragen waarom Barto niet meedeed :X
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 16:00:47
Wij hebben besloten om de wedstrijd te volgen op de radio...

BVO Cambuur BEDANKT
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 11, 2013, 16:10:04
en wat seit de bvo dan dit is mien club? GRAAG GEDAAN!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2013, 16:12:21
Heeft iemand al gecheckt wat de rol van De Graafschap en de driehoek daar, hierin is?
Als die het simpelweg niet willen wijzigen, is dat afkraken op SCC overbodig.

Of heb ik dat gedeelte gemist?

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Don op april 11, 2013, 16:13:38
Citaat van: brambo3004 op april 11, 2013, 15:54:10
Citaat van: Don op april 11, 2013, 15:32:45

Soms gaat het zelfs zover dat mensen mailtjes sturen om te vragen waarom Barto niet meedeed ofzo. Daar kunnen we onmogelijk allemaal op reageren.


Haha nee daar geloof ik niets van! Niemand zal vragen waarom Barto niet meedeed :X
Haha ik geloof ook dat het om een andere speler ging, maar vond deze ook wel sterk!  :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gewoon een fan op april 11, 2013, 16:14:21
Ik geloof dat ik ergens hier op het forum heb gelezen dat Van der Belt in een programma had gezegd dat Cambuur klaar is om te promoveren.
Laat mij niet lachen.
Ze zijn nu niet eens in staat de wens van hun supporters en hun trainer in te willigen,een schande is het  ;(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op april 11, 2013, 16:22:40
Hoorde net dat er 175 op de lijst stonden. Mooie groep. Alleen hadden er nog veel meer kunnen zijn..... Denk dat het wel een mannetje of 250 kunnen worden. Maar nogmaals, te weinig.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur123 op april 11, 2013, 16:31:12
Als er word gewonnen verwacht ik wel een grote groep supporters bij terugkomst van de spelersbus!!!  :zweep
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 11, 2013, 16:35:11
hoppa morgen nog even kaarten halen present met 4 man !  |:) zin in
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 16:42:02
Citaat van: rtscc op april 11, 2013, 16:35:11
hoppa morgen nog even kaarten halen present met 4 man !  |:) zin in

wij en nog twee er bij en we kunnen een busje huren? :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 16:42:56
Citaat van: De Paashaas op april 11, 2013, 16:10:04
en wat seit de bvo dan dit is mien club? GRAAG GEDAAN!

Ik doe er geen een smoeite meer voor.
Als er animo voor was had ik het wel aan gedurft om met de trein die kant op te gaan maar met 2 man heeft dat weinig zin
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Andre-Lwd op april 11, 2013, 16:44:08
Morgen ook nog 2 kaarten halen.

( Misschien 2 plaatsen in de auto vrij )
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: tekna1974 op april 11, 2013, 16:57:07
Hallo... Ehh weet je naam niet meer.
Ik heb je berichten op het forum gelezen en heb me maar aangemeld.
Het feit waar mee ik zit is het volgende, ik ga voor het eerst mee naar een uitwedst met een goede vriend van mij in mijn auto.
Nu ben ik al twee dagen( nou ja die vriend) van me bezig om mensen die geen vervoer hebben tegemoet te komen, helaas gaan ze dan weer wel en dan weer niet. Nu heb ik bij twee mensen nog een optie open staan. Mocht dat niet lukken dan zoek ik dus nog twee mensen. Dus als het jou wat lijkt?

Of een ander.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 11, 2013, 16:58:12
De teller voor het duel #gracam staat op dit moment op 195. Vanavond van 19:00 tot 21:00 uur extra verkoop in supportershome 't Hertje!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 11, 2013, 17:11:44
Citaat van: tekna1974 op april 11, 2013, 16:57:07
Hallo... Ehh weet je naam niet meer.
Ik heb je berichten op het forum gelezen en heb me maar aangemeld.
Het feit waar mee ik zit is het volgende, ik ga voor het eerst mee naar een uitwedst met een goede vriend van mij in mijn auto.
Nu ben ik al twee dagen( nou ja die vriend) van me bezig om mensen die geen vervoer hebben tegemoet te komen, helaas gaan ze dan weer wel en dan weer niet. Nu heb ik bij twee mensen nog een optie open staan. Mocht dat niet lukken dan zoek ik dus nog twee mensen. Dus als het jou wat lijkt?

Of een ander.
Citaat van: Andre-Lwd op april 11, 2013, 16:44:08
Morgen ook nog 2 kaarten halen.

( Misschien 2 plaatsen in de auto vrij )

Kijk eens in dit topic http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=202.0
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: harrylwd op april 11, 2013, 17:45:51
Citaat van: TimSCC op april 11, 2013, 15:05:07
Citaat van: brambo3004 op april 11, 2013, 15:02:27
Ja, ik heb ook al menig mail gestuurd. Geen reactie. Slappelingen

En als je belt krijg je een administratie snol (zal wel stage weze) aan de telefoon, die me wist te vertellen dat onder een autocombi geen bussen vallen :wall

dat de mails niet beantwoord worden.is idd niet netjes. wat de admin aan de tel terugkoppeld zal wel in opdracht zijn van bvo..dus om daar nu één persoon op aan te vallen.  bovendien vien ik haar niet een snol maar een Topper!! alleen al door de manier zoals wij behandeld zijn vandaag! daardoor kenne wij nu ook nog mee met een auto!!werd top geregeld! er gaan dus ook dingen wel goed.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 11, 2013, 17:57:41
Citaat van: Westerpark op april 11, 2013, 15:35:10
Citaat van: michello op april 11, 2013, 15:17:25
Even eentje uit de doos: Ook cruciaal duel toen voor ons om de periodetitel. Het was een bizarre wedstrijd. Zat met wat jongens achter de goal tegenover uitvak maar zaten veel fans van ons overal in stadion kijk maar eens bij de 2-3 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=r-gdmAvHK6A&sns=em (http://www.youtube.com/watch?v=r-gdmAvHK6A&sns=em)

Hooyboer Hooligan!
De Haarlemse stukadoor, wat een man.
Venhuizen he.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Remco1352 op april 11, 2013, 19:06:14
kan je ook uitkaart aanvragen als je kaartje wil halen vanavond?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 11, 2013, 19:08:47
ja dat kan,,al meer dan 200 gaat lekker su
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 11, 2013, 19:09:55
Citaat van: Remco1352 op april 11, 2013, 19:06:14
kan je ook uitkaart aanvragen als je kaartje wil halen vanavond?

Ja, heb ik van de week ook gedaan.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Remco1352 op april 11, 2013, 19:15:27
ja dat snap ik maar kan het ook  in het hertje aangevraagt worden? :) :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 11, 2013, 19:16:32
dat er meer betrokkenheid ken wese uit de club dat snap ik maar dat we nou weer bussen willen ipv de auto combi,,,,je weet dat als er een bus ingezet moet worden de kosten
weer vet omhoog gaan.

die carpoule paga is gewoon een goed id,,,de meesten kenne wel een paar hier of een paar daar gewoon even overleggen en anders zondag morgen gewoon ff kieke wie er nog een plaatsje over heeft.

zelf hek trouwens nooit problemen bij de administratie
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 11, 2013, 19:20:19
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 19:16:32
dat er meer betrokkenheid ken wese uit de club dat snap ik maar dat we nou weer bussen willen ipv de auto combi,,,,je weet dat als er een bus ingezet moet worden de kosten
weer vet omhoog gaan.

die carpoule paga is gewoon een goed id,,,de meesten kenne wel een paar hier of een paar daar gewoon even overleggen en anders zondag morgen gewoon ff kieke wie er nog een plaatsje over heeft.

zelf hek trouwens nooit problemen bij de administratie



Gaat er om dat er een hoop mensen zonder vervoer zijn die ook wel bij hoge buscombiprijzen mee konden gaan... Dat de uitkaart (ten allen tijde) verplicht is esteld is een beleidskeuze. Bussen kun je altijd inzetten en zal een ontvangende club niet moeilijk over doen gezien dit een verhoogde vervoersmaatregel is tov de auto combi.

@Remco, zoals je kunt lezen in bericht van denistel kan dat.

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 11, 2013, 19:24:39
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 19:08:47
ja dat kan,,al meer dan 200 gaat lekker su

Heb je een actuele tussenstand Denistel?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2013, 19:40:44
Citaat van: 0517 op april 11, 2013, 19:20:19
Gaat er om dat er een hoop mensen zonder vervoer zijn die ook wel bij hoge buscombiprijzen mee konden gaan.

Tis toch wat. Als het buscombi is, is iedereen boos omdat t geen autocombi is én de prijzen zo belachelijk hoog zijn.
Dan is het autocombi en dan willen we graag een bus, met desnoods maar hoge prijzen!

Wat hou ik van deze club! |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 11, 2013, 19:51:51
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 11, 2013, 19:24:39
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 19:08:47
ja dat kan,,al meer dan 200 gaat lekker su

Heb je een actuele tussenstand Denistel?
Ben ook wel benieuwd...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Jager op april 11, 2013, 20:13:51
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 19:16:32
dat er meer betrokkenheid ken wese uit de club dat snap ik maar dat we nou weer bussen willen ipv de auto combi,,,,je weet dat als er een bus ingezet moet worden de kosten
weer vet omhoog gaan.


Kom op Denistel, toen wij tien jaar terug met de auto combi/bierbus gingen was er ook altijd een bus van de kvc. Zonder extra kosten!
Waarom kan dat nu niet!?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 11, 2013, 20:19:36
Gaat het hier ook nog over de wedstr ... Ik zeg ;het word erg lastig
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 11, 2013, 20:35:13
ik denk 278 scc supporters en 3-1 winst
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 11, 2013, 20:51:39
Citaat van: Andre-Lwd op april 11, 2013, 16:44:08
Morgen ook nog 2 kaarten halen.

( Misschien 2 plaatsen in de auto vrij )

DIMC zoekt nog 2 plekken!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 11, 2013, 20:53:01
Citaat van: 0517 op april 11, 2013, 19:20:19
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 19:16:32
dat er meer betrokkenheid ken wese uit de club dat snap ik maar dat we nou weer bussen willen ipv de auto combi,,,,je weet dat als er een bus ingezet moet worden de kosten
weer vet omhoog gaan.

die carpoule paga is gewoon een goed id,,,de meesten kenne wel een paar hier of een paar daar gewoon even overleggen en anders zondag morgen gewoon ff kieke wie er nog een plaatsje over heeft.

zelf hek trouwens nooit problemen bij de administratie



Gaat er om dat er een hoop mensen zonder vervoer zijn die ook wel bij hoge buscombiprijzen mee konden gaan... Dat de uitkaart (ten allen tijde) verplicht is esteld is een beleidskeuze. Bussen kun je altijd inzetten en zal een ontvangende club niet moeilijk over doen gezien dit een verhoogde vervoersmaatregel is tov de auto combi.

@Remco, zoals je kunt lezen in bericht van denistel kan dat.

zit wel wat in die bussen maar mutte stewards voor regelt wudde magst niet een
bierke nimme en inde auto wel,,ik snap het wel want er zijn regels opgelegd voor een
auto combi en voor een bus zijn er weer andere regels en betaal je 35 euro.
kest beter lekker met 4 man in de auto gaan en probeer dat zo veel mogelijk
te regelen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 11, 2013, 20:53:49
Citaat van: De Jager op april 11, 2013, 20:13:51
bierbus Waarom kan dat nu niet!?
Mannentaal.

Heb maar besloten om niet te gaan via de officiele weg. Heb nog steeds de stille hoop op een alternatief.....


:0= WIJ WINNEN!!!

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 11, 2013, 21:01:57
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 20:53:01
Citaat van: 0517 op april 11, 2013, 19:20:19
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 19:16:32
dat er meer betrokkenheid ken wese uit de club dat snap ik maar dat we nou weer bussen willen ipv de auto combi,,,,je weet dat als er een bus ingezet moet worden de kosten
weer vet omhoog gaan.

die carpoule paga is gewoon een goed id,,,de meesten kenne wel een paar hier of een paar daar gewoon even overleggen en anders zondag morgen gewoon ff kieke wie er nog een plaatsje over heeft.

zelf hek trouwens nooit problemen bij de administratie



Gaat er om dat er een hoop mensen zonder vervoer zijn die ook wel bij hoge buscombiprijzen mee konden gaan... Dat de uitkaart (ten allen tijde) verplicht is esteld is een beleidskeuze. Bussen kun je altijd inzetten en zal een ontvangende club niet moeilijk over doen gezien dit een verhoogde vervoersmaatregel is tov de auto combi.

@Remco, zoals je kunt lezen in bericht van denistel kan dat.

zit wel wat in die bussen maar mutte stewards voor regelt wudde magst niet een
bierke nimme en inde auto wel,,ik snap het wel want er zijn regels opgelegd voor een
auto combi en voor een bus zijn er weer andere regels en betaal je 35 euro.
kest beter lekker met 4 man in de auto gaan en probeer dat zo veel mogelijk
te regelen.

Er zijn nog steeds genoeg mensen zonder vervoer. Die 35 euro is men inmiddels niet vreemd meer en stewards moeten er sowieso heen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 11, 2013, 21:17:45
Heb vanavond mensen ingeschreven die met twee of drie in een auto zitten heb ze gezegd hier te kijken omdat er mensen zijn die nog plaats zoeken dus houdt het hier in de gaten en op kernvancambuur.nl schrijven ze ook!!!


Groet Klompke
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 21:19:19
Nogsteeds vervoer gezocht!
Wie heeft nog 1 plekje vrij?
ben te bereiken op 0625042723
Titel: Re: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Don op april 11, 2013, 21:23:33
Citaat van: klompke op april 11, 2013, 21:17:45
Heb vanavond mensen ingeschreven die met twee of drie in een auto zitten heb ze gezegd hier te kijken omdat er mensen zijn die nog plaats zoeken dus houdt het hier in de gaten en op kernvancambuur.nl schrijven ze ook!!!


Groet Klompke
Hoeveel kaarten zijn er nu verkocht dan?

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: tekna1974 op april 11, 2013, 21:24:00
Ja nog één plek vrij
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 21:27:07
Citaat van: tekna1974 op april 11, 2013, 21:24:00
Ja nog één plek vrij
Heb u prive bericht gezien,
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mindra op april 11, 2013, 21:46:58
In vi staat dat anco jansen geschorst is, dat zou mooi uitkomen voor cambuur
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 0517 op april 11, 2013, 21:49:58
Citaat van: klompke op april 11, 2013, 21:17:45
Heb vanavond mensen ingeschreven die met twee of drie in een auto zitten heb ze gezegd hier te kijken omdat er mensen zijn die nog plaats zoeken dus houdt het hier in de gaten en op kernvancambuur.nl schrijven ze ook!!!


Groet Klompke

Hoeveel zijn er verkocht?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 11, 2013, 21:58:14
Citaat van: mindra op april 11, 2013, 21:46:58
In vi staat dat anco jansen geschorst is, dat zou mooi uitkomen voor cambuur
Klopt was al bekend
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 11, 2013, 21:58:54
Citaat van: 0517 op april 11, 2013, 21:49:58
Citaat van: klompke op april 11, 2013, 21:17:45
Heb vanavond mensen ingeschreven die met twee of drie in een auto zitten heb ze gezegd hier te kijken omdat er mensen zijn die nog plaats zoeken dus houdt het hier in de gaten en op kernvancambuur.nl schrijven ze ook!!!


Groet Klompke

Hoeveel zijn er verkocht?

Ik gok ca. 230
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 11, 2013, 22:01:12
Helaas 204
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 22:03:09
ik ben 13 jaar,
maar kan met iemand meerijden zonder ouders dat kan toch gewoon?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 11, 2013, 22:05:25
als je ouders er geen problemen mee hebben en de chauffeur niet dan kan het toch
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 11, 2013, 22:08:04
Citaat van: klompke op april 11, 2013, 22:05:25
als je ouders er geen problemen mee hebben en de chauffeur niet dan kan het toch
me ouders zijden je mag wel gaan dus haal morgen maar uitkaart en kaartje:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 11, 2013, 22:10:47
ik heb er zo zin in he ken niet meer wachten :camigo
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 11, 2013, 22:10:55
Maar je kunt zonder uitkaart tm 14 jaar  dus weet niet of je dan een uitkaart nodig bent alleen kenteken auto waarmee je rijdt volgens mij
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 11, 2013, 22:17:41
ben trouwens ook benieuwd wat er op de training van zaterdag zal komen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 11, 2013, 22:36:52
Citaat van: rtscc op april 11, 2013, 22:17:41
ben trouwens ook benieuwd wat er op de training van zaterdag zal komen

Geloof mij maar, dat word een spektakel!  :y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 11, 2013, 22:45:27
Verdomme, zit dan in Den Haag, was er graag bijgeweest!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 11, 2013, 22:52:23
Citaat van: Ronnie tng op april 11, 2013, 22:36:52
Citaat van: rtscc op april 11, 2013, 22:17:41
ben trouwens ook benieuwd wat er op de training van zaterdag zal komen

Geloof mij maar, dat word een spektakel!  :y

Ben zeer benieuwd  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 11, 2013, 22:55:18
leuk ook voor de jeugd van vv leeuwarden voor zo veel volk te spelen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 11, 2013, 23:04:07
Citaat van: denistel op april 11, 2013, 22:55:18
leuk ook voor de jeugd van vv leeuwarden voor zo veel volk te spelen

Haha , dat is ook zo...  :wall
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 11, 2013, 23:19:40

Hoop dat de kaarten verkoop wat goed ging vanavond... :|
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 11, 2013, 23:25:31
Citaat van: GerardFraneker op april 11, 2013, 23:19:40

Hoop dat de kaarten verkoop wat goed ging vanavond... :|
nee ouwe krachtpatser !  :_spank 204...morgen ff dus 275 ? 
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 12, 2013, 06:37:44
Vanavond lekker rustig kijken hoe de concurrentie punten verspeeld. En dan slaan wij zondag toe. SCC!! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Clint op april 12, 2013, 07:17:44
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 11, 2013, 19:40:44
Tis toch wat. Als het buscombi is, is iedereen boos omdat t geen autocombi is én de prijzen zo belachelijk hoog zijn.
Dan is het autocombi en dan willen we graag een bus, met desnoods maar hoge prijzen!

:_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 12, 2013, 07:29:44
MVV - Dordrecht 2-2
Sparta - Sittard 0-1
Volendam - Helmond 1-2
Eindhoven - Emmen 1-1
Fc oss - Exelsior  2-0
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 12, 2013, 07:54:52
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:29:44
MVV - Dordrecht 2-2
Sparta - Sittard 0-1
Volendam - Helmond 1-2
Eindhoven - Emmen 1-1
Fc oss - Exelsior  2-0

Zo, die hebben vanochtend vroeg gevoetbald!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 12, 2013, 08:11:07
Citaat van: brambo3004 op april 12, 2013, 07:54:52
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:29:44
MVV - Dordrecht 2-2
Sparta - Sittard 0-1
Volendam - Helmond 1-2
Eindhoven - Emmen 1-1
Fc oss - Exelsior  2-0

Zo, die hebben vanochtend vroeg gevoetbald!
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 12, 2013, 08:52:01
Teletext geeft voor zondag gemiddelde temperatuur van 22 graden... :devil :devil :devil :devil :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 08:53:22


Ik hoop ook op Helmond aangezien ze volgende week tegen Sparta thuis spelen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op april 12, 2013, 09:01:36
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:29:44
MVV - Dordrecht 2-2
Sparta - Sittard 0-1
Volendam - Helmond 1-2
Eindhoven - Emmen 1-1
Fc oss - Exelsior  2-0

Dit zou best wel eens reeel kunnen zijn en wij dan zondag gelijkspelen, op het moment dat je alles in eigen hand kunt krijgen.....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 09:16:58
Citaat van: zeewolde op april 12, 2013, 09:01:36
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:29:44
MVV - Dordrecht 2-2
Sparta - Sittard 0-1
Volendam - Helmond 1-2
Eindhoven - Emmen 1-1
Fc oss - Exelsior  2-0

Dit zou best wel eens reeel kunnen zijn en wij dan zondag gelijkspelen, op het moment dat je alles in eigen hand kunt krijgen.....

Zou ik niet rauwig om zijn gezien het programma van volgende week
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 12, 2013, 09:18:37
Hopelijk vandaag nog mooi wat mensen, 250 moet te doen zijn toch! :0= |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 09:21:56
Citaat van: TimSCC op april 12, 2013, 09:18:37
Hopelijk vandaag nog mooi wat mensen, 250 moet te doen zijn toch! :0= |:)

Is helaas wel erg matig voor een club als Cambuur...
Wij gingen met 500 man naar Kerkrade
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 12, 2013, 09:22:15
Nog steeds vervoer gezocht!
13 jaar!
0625042723
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 12, 2013, 09:35:50
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 09:21:56
Citaat van: TimSCC op april 12, 2013, 09:18:37
Hopelijk vandaag nog mooi wat mensen, 250 moet te doen zijn toch! :0= |:)

Is helaas wel erg matig voor een club als Cambuur...
Wij gingen met 500 man naar Kerkrade

Heb je gelijk in, helaas zijn die tijden veranderd en met dit beleid ga je geen 500 man meekrijgen. Toch hopen op het beste!  :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bakker90 op april 12, 2013, 09:37:44
Hopen dat Sparta, Volendam en Helmond sport gelijk spelen.!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 12, 2013, 09:40:13
Hopen dat vanavond de eerste punten verspeeld worden, komende weken allemaal nog onderling! Weten we al of hemmen kan spelen?  :X
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 09:47:43
Citaat van: Bakker90 op april 12, 2013, 09:37:44
Hopen dat Sparta, Volendam en Helmond sport gelijk spelen.!!
Dat zou erg mooi zijn, maar als je zelf niet wint.. Maar daar gaan we niet vanuit |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 10:02:36
Laat cambuur maar mooi in de laatste of in de voorlaatse ronde op 1 komen!

Ik zeg nog steeds plaats 4!

Zondag gelijk, emmen uit verlies. Emmen thuis winst en excelsior uit winst.
7 punten!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 10:43:42
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:02:36
Laat cambuur maar mooi in de laatste of in de voorlaatse ronde op 1 komen!

Ik zeg nog steeds plaats 4!

Zondag gelijk, emmen uit verlies. Emmen thuis winst en excelsior uit winst.
7 punten!

Ik zeg 10 punten en we zijn kampioen |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 10:47:00
Keek ff op twitter maar zijn toch echt nog veel zonder vervoer of in dubio zitten wat ze gaan doen.

Zelfs Richard gaat!  :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2013, 10:49:38
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:47:00
Keek ff op twitter maar zijn toch echt nog veel zonder vervoer of in dubio zitten wat ze gaan doen.

Zelfs Richard gaat!  :devil
More breaking news, Forza Fr3ddy gaat ook :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 10:56:29
En ik en mien maat heffe geen vervoer kk zooi :(

Wij willen beide niet rijden om de simpele reden dat ik dan niet een :proost kan nuttigen.

#treincombi
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 11:01:44
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 10:56:29
En ik en mien maat heffe geen vervoer kk zooi :(

Wij willen beide niet rijden om de simpele reden dat ik dan niet een :proost kan nuttigen.

#treincombi

Werkelijk waar, ik vind het een kut reden. Of je jankt niet steeds op het forum. Of je zegt gewoon dat je gaat! Klaar!

Niet steeds van draaikonterige gedrag!

@dokkie de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ;) 
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 12, 2013, 11:08:34
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:47:00
Keek ff op twitter maar zijn toch echt nog veel zonder vervoer of in dubio zitten wat ze gaan doen.

Zelfs Richard gaat!  :devil

Tuurlijk man, we zijn heel dicht bij, met een overwinning gaat ut los in leeuwarden, zonder arts hadden we..................pffff wil er maar niet aan denken!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 11:11:54
Citaat van: richard op april 12, 2013, 11:08:34
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:47:00

Zelfs Richard gaat!  :devil

Tuurlijk man, we zijn heel dicht bij, met een overwinning gaat ut los in leeuwarden, zonder arts hadden we..................pffff wil er maar niet aan denken!!!

Zo is het! Enige smet is toch die achterlijke uitkaart en de trieste houding vande bvo!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 12, 2013, 11:13:48
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 11:11:54
Citaat van: richard op april 12, 2013, 11:08:34
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:47:00

Zelfs Richard gaat!  :devil

Tuurlijk man, we zijn heel dicht bij, met een overwinning gaat ut los in leeuwarden, zonder arts hadden we..................pffff wil er maar niet aan denken!!!

Zo is het! Enige smet is toch die achterlijke uitkaart en de trieste houding vande bvo!

Compleet mee eens!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 12, 2013, 11:14:12
hemmen traint niet mee de leeuw wel begreep ik van denistel!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op april 12, 2013, 11:28:00
Vermoedelijke opstelling: Nienhuis,Bijker,VdLaan,Bakens,Droste,Dijkstra,Bakker,ElMakrini,Tighadouini,Barto,Schokker

Dus El Makrini terug en dan geen Rose, verder geen wijziging. Moet kunnen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 11:37:48
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 11:01:44
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 10:56:29
En ik en mien maat heffe geen vervoer kk zooi :(

Wij willen beide niet rijden om de simpele reden dat ik dan niet een :proost kan nuttigen.

#treincombi

Werkelijk waar, ik vind het een kut reden. Of je jankt niet steeds op het forum. Of je zegt gewoon dat je gaat! Klaar!

Niet steeds van draaikonterige gedrag!

@dokkie de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ;)

Houd toch op je... Wij balen er van dat we er niet op een andere manier heen kunnen.
Dat jij het leuk vind om als bob ergens heen te gaan is prima.. Maar in onze beleving hoord bij zo'n uitje een biertje. Dus zelf rijden is geen optie. Daarom houden we wel hoop dat er ergens nog twee plaatsjes vrij zijn.

Dan gaan wij zeker mee...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 12, 2013, 12:08:21
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 11:37:48
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 11:01:44
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 10:56:29
En ik en mien maat heffe geen vervoer kk zooi :(

Wij willen beide niet rijden om de simpele reden dat ik dan niet een :proost kan nuttigen.

#treincombi

Werkelijk waar, ik vind het een kut reden. Of je jankt niet steeds op het forum. Of je zegt gewoon dat je gaat! Klaar!

Niet steeds van draaikonterige gedrag!

@dokkie de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ;)

Houd toch op je... Wij balen er van dat we er niet op een andere manier heen kunnen.
Dat jij het leuk vind om als bob ergens heen te gaan is prima.. Maar in onze beleving hoord bij zo'n uitje een biertje. Dus zelf rijden is geen optie. Daarom houden we wel hoop dat er ergens nog twee plaatsjes vrij zijn.

Dan gaan wij zeker mee...

Dom gelul je, als je er graag heen wil gaast gewoon...!! Fuck de uitkaart Fuck Bier...Love for cambuur dan maar geen biertje je !!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 12, 2013, 12:45:05
Citaat van: Bakker90 op april 12, 2013, 09:37:44
Hopen dat Sparta, Volendam en Helmond sport gelijk spelen.!!

nee helmond moet gewoon van Volendam winnen dan is er niks aan de hand
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 12:48:22
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 12:45:05
Citaat van: Bakker90 op april 12, 2013, 09:37:44
Hopen dat Sparta, Volendam en Helmond sport gelijk spelen.!!

nee helmond moet gewoon van Volendam winnen dan is er niks aan de hand
Gelijk spel is toch veel beter...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 12, 2013, 13:02:39
ja, als het gelijkspel is krijgen we net zoveel punten als volendam en helmond als wij winnen. als 1 van hun wint loopt die 2 punten uit op ons als we winnen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 12, 2013, 13:06:09
zelf 4x winnen en ik gaan een week smoor :proost :_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bas058 op april 12, 2013, 13:07:38
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:48:22
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 12:45:05
Citaat van: Bakker90 op april 12, 2013, 09:37:44
Hopen dat Sparta, Volendam en Helmond sport gelijk spelen.!!

nee helmond moet gewoon van Volendam winnen dan is er niks aan de hand
Gelijk spel is toch veel beter...

Op Helmond hebben we nog een wedstrijd tegoed dus het lijkt mij beter als Helmond wint. Aangezien wij op verliespunten toch al boven hun staan. Als het gelijk wordt en wij winnen dan staat Volendam alsnog boven ons met een beter doelsaldo (dan ga ik er vanuit dat wij niet met meer dan 5 doelpunten verschil winnen van graafschap)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 12, 2013, 13:08:53
Citaat van: marrumer op april 12, 2013, 13:02:39
ja, als het gelijkspel is krijgen we net zoveel punten als volendam en helmond als wij winnen. als 1 van hun wint loopt die 2 punten uit op ons als we winnen.

Helmond heeft ook nog 1 wedstrijd meer gespeeld, dus gelijkspel lijkt mij ook het beste.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 13:08:58
[quote author[/quote]

Dom gelul je, als je er graag heen wil gaast gewoon...!! Fuck de uitkaart Fuck Bier...Love for cambuur dan maar geen biertje je !!
[/quote]
Jij gaat ook toch? :O
Dan snap je weinig van een "dagje Cambuur"
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 12, 2013, 13:10:34
Citaat van: Bas058 op april 12, 2013, 13:07:38
(dan ga ik er vanuit dat wij niet met meer dan 5 doelpunten verschil winnen van graafschap)
Gezien de stemming hier winnen we zondag met 0-6 en zijn we na Emmen thuis kampioen! :devil

Hoe dan ook:

:0=WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 13:11:05
Volgens mij is het beter als Helmond wint.
Gezien het feit dat we 1 punt boven hun kunnen komen als we alles winnen en Helmond ook |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 13:13:52
Len, al kaartjes of toch via de club?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 12, 2013, 13:14:35
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 13:11:05
Volgens mij is het beter als Helmond wint.
Gezien het feit dat we 1 punt boven hun kunnen komen als we alles winnen en Helmond ook |:)

Klopt! Helmond hoeft nog maar 3 wedstrijden te spelen. :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 12, 2013, 13:15:54
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 13:13:52
Len, al kaartjes of toch via de club?

Nog steeds geen witte rook. Denk dat ik zondag maar op de gok richting het oosten ga.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 13:22:39
Volendam kan max 63 punten halen.
Helmond kan max 60 punten halen.
Sparta Kan max 62 punten halen.
Cambuur kan max 62 punten halen.

Vanavond: Volendam- Helmond
Volgende week: Helmond- Sparta

En op de laatste speeldag: Eagels- volendam

Ik zeg Helmond winnen vanavond

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 12, 2013, 13:24:06
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 13:11:05
Volgens mij is het beter als Helmond wint.
Gezien het feit dat we 1 punt boven hun kunnen komen als we alles winnen en Helmond ook |:)

Vergeet Sparta niet, die winnen denk ik hun restende wedstrijden. En staan qua punten gelijk, maar hebben 3 doelpunten meer dan wij geloof ik. Dus we zullen nog flink moeten scoren plus alles winnen.
Veel domme verliespunten, anders waren we nu al lang kampioen.

Maar het kan nog steeds!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 12, 2013, 13:25:13
Citaat van: Unknown op april 12, 2013, 13:24:06
Maar het kan nog steeds!!

Als je waagt, groeit je moed. Als je aarzelt, groeit je vrees.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bas058 op april 12, 2013, 13:27:48
Citaat van: Unknown op april 12, 2013, 13:24:06
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 13:11:05
Volgens mij is het beter als Helmond wint.
Gezien het feit dat we 1 punt boven hun kunnen komen als we alles winnen en Helmond ook |:)

Vergeet Sparta niet, die winnen denk ik hun restende wedstrijden. En staan qua punten gelijk, maar hebben 3 doelpunten meer dan wij geloof ik. Dus we zullen nog flink moeten scoren plus alles winnen.
Veel domme verliespunten, anders waren we nu al lang kampioen.

Maar het kan nog steeds!!

Sparta moet volgende week naar Helmond toe en ik denk niet dat ze daar winnen. Helmond vanavond winnen en dan volgende week bij Helmond-Sparta een gelijkspelletje en dan staan we er heel goed voor als wij zelf onze punten pakken  :y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 12, 2013, 13:29:19
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 13:22:39
Volendam kan max 63 punten halen.
Helmond kan max 60 punten halen.
Sparta Kan max 62 punten halen.
Cambuur kan max 62 punten halen.

Vanavond: Volendam- Helmond
Volgende week: Helmond- Sparta

En op de laatste speeldag: Eagels- volendam

Ik zeg Helmond winnen vanavond

Wij en Sparta nu 49, nog 4 wedstrijden dus max 61 lijkt me.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 12, 2013, 13:32:15
Zijn al die supporters van onze concurrenten ook zo aan het rekenen op hun forum? :)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 13:36:48
Nee! Die zeggen gewoon dat ze kampioen gaan worden ;)

Op twitter lees ik al helmond supporters " als we volendam winnen haakt volendam af"

Ik zeg nog steeds 4de en ieder extra plaatsje is mooi meegenomen :)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 12, 2013, 13:37:28
Schijnt dat excelsior ons wel wat wil helpen als we kampioen kunnen worden, anti sparta gevoelens daar zijn sterk.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Southman op april 12, 2013, 13:49:20
Er zijn dus mensen die bier boven Cambuur verkiezen........?  :X

Ik snap de waarde van alcohol, maar of je daar de wedstrijd van het jaar door wilt missen?! Heftig hoor...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 12, 2013, 13:51:05
Citaat van: TimSCC op april 12, 2013, 13:37:28
Schijnt dat excelsior ons wel wat wil helpen als we kampioen kunnen worden, anti sparta gevoelens daar zijn sterk.
op wat voor manier willen ze ons helpen?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 12, 2013, 13:54:54
Citaat van: marrumer op april 12, 2013, 13:51:05
Citaat van: TimSCC op april 12, 2013, 13:37:28
Schijnt dat excelsior ons wel wat wil helpen als we kampioen kunnen worden, anti sparta gevoelens daar zijn sterk.
op wat voor manier willen ze ons helpen?
Voetballend geen vuist maken, alhoewel ze dat dit seizoen eigenlijks al niet kunnen tegen wat voor ploeg dan ook. Maar mocht het om een goaltje extra gaan  :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 12, 2013, 13:57:06
Citaat van: marrumer op april 12, 2013, 13:51:05
Citaat van: TimSCC op april 12, 2013, 13:37:28
Schijnt dat excelsior ons wel wat wil helpen als we kampioen kunnen worden, anti sparta gevoelens daar zijn sterk.
op wat voor manier willen ze ons helpen?

Tegen wie spelen we de laatste wedstrijd? Juist Excelsior. Al denk ik niet dat er clubs zijn die wedstrijden laten lopen, of ze moeten er beter van worden zoals dkv vorig jaar tegen Feyenoord.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 12, 2013, 13:57:54
ja , je laat niet zomaar iemand van je winnen .
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 12, 2013, 13:58:39
we mutte het zelf doen,,4 x winnen en 333  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 14:00:34
Doelsaldo kan heel belangrijk gaan worden!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TM op april 12, 2013, 14:08:14
Ik heb zonet het 222e kaartje weten te bemachtigen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 12, 2013, 14:27:24
Opstelling De Graafschap: Terol; Jansen, Propper, van der Meulen, Massop; Meijer, Breinburg, Garcia-Calvete, Auassar; Van Ewijk, El Hassnaoui.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 12, 2013, 14:34:49
Is training vervroegd naar 10.15? Iemand die de juiste begintijd weet?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 12, 2013, 14:35:30
Citaat van: denistel op april 12, 2013, 13:58:39
we mutte het zelf doen,,4 x winnen en 333  :proost

4 keer winnen en we zijn kampioen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 12, 2013, 14:40:57
Citaat van: John Hiatt op april 12, 2013, 14:34:49
Is training vervroegd naar 10.15? Iemand die de juiste begintijd weet?

training is sinds henk de jong trainer is 10.15!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: richard op april 12, 2013, 14:52:42
12-04-2013 - De Graafschap speelt zondag thuis tegen sc Cambuur Leeuwarden. Pieter Huistra brengt enkele wijzigingen aan in zijn formatie. Dat komt mede door blessuregevallen. Tim Vincken wordt vervangen door Rogier Meijer en Soufian El Hassnaoui start waarschijnlijk in plaats van Piotr Parzyszek. Milan Massop is een vraagteken voor het thuisduel met Cambuur. Hoofdtrainer Pieter Huistra geeft tekst en uitleg.

Blessuregevallen

De oefenmeester mist een groot gedeelte van zijn achterhoede. Frank van Kouwen ligt er al langer uit, Ted van de Pavert en Vlatko Lazic hebben een enkelblessure en Ties Evers een hamstringkwetsuur. "Met Frank gaat het wat beter, hij is weer bezig op het veld. Ted heeft last van zijn enkel. Daar hebben we nog een extra onderzoek naar gedaan. We hopen dat hij snel terug is. Als het goed is hij er voor de play-offs bij. Vlatko heeft ook nog last van zijn enkel en Ties hopen we over twee weken terug te hebben." Daar bovenop komt de blessure van Vincken. "Hij viel tegen Fortuna uit na een tik op zijn hoofd. Een lichte hersenschudding. Meijer vervangt hem."

Hard trainen

Over Parzyszek zei de trainer het volgende: "Piotr heeft het hele seizoen door wedstrijden gespeeld. Ook midweeks met Polen nog. Nu krijgt hij de kans om zijn accu op te laden en kunnen de andere spelers laten zien dat zij het goed kunnen invullen." In de tussentijd traint De Graafschap hard door richting te play-offs. "We geven gas deze weken. Vorige week was dat misschien iets te veel van het goede. Deze week hebben we langer de tijd voor een wedstrijd, dus we hebben maandag en dinsdag pittig getraind en vandaag rustig, meer tactisch. De fitheid is nu het belangrijkste, in aanloop naar de play-offs. Want dan speel je als het goed is zes wedstrijden in drie weken. Dan moet je snel kunnen herstellen."

Wedstrijd tegen Cambuur

Het elftal van Huistra kan zich zondag tegen Cambuur herstellen van de 1-0 nederlaag tegen Fortuna Sittard. "We willen gewoon winnen. Cambuur zit in een flow en hebben alles om voor te spelen, wat ook extra druk op hun schouders legt. Maar wij richten ons op onszelf. We kunnen naar het doel van de tegenstander verrassender zijn en krijgen teveel tegendoelpunten. Dat zijn twee dingen die we willen verbeteren richting de play-offs."
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 14:59:45
Ze richtingen zich volledig op de play offs! Dit zijn oefen partijtjes!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 15:13:29
Citaat van: Bas058 op april 12, 2013, 13:27:48
Citaat van: Unknown op april 12, 2013, 13:24:06
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 13:11:05
Volgens mij is het beter als Helmond wint.
Gezien het feit dat we 1 punt boven hun kunnen komen als we alles winnen en Helmond ook |:)

Vergeet Sparta niet, die winnen denk ik hun restende wedstrijden. En staan qua punten gelijk, maar hebben 3 doelpunten meer dan wij geloof ik. Dus we zullen nog flink moeten scoren plus alles winnen.
Veel domme verliespunten, anders waren we nu al lang kampioen.

Maar het kan nog steeds!!

Sparta moet volgende week naar Helmond toe en ik denk niet dat ze daar winnen. Helmond vanavond winnen en dan volgende week bij Helmond-Sparta een gelijkspelletje en dan staan we er heel goed voor als wij zelf onze punten pakken  :y
En daarom vanavond gelijk spelen zodat ze volgende week tegen Sparta voor hun laatste kans moeten gaan..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 12, 2013, 15:44:34
Helmond winnen dan moeten ze tegen sparta winnen. gelijk spel is dan ook goed
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gewoon een fan op april 12, 2013, 15:47:15
Jongens Cambuur moet eerst maar zelf eens winnen  :? het lijkt wel dat er hier een aantal zijn die er maar even vanuit gaan dat Cambuur zomaar even wint zondag.
Wij lopen toch al lang genoeg mee dat we wel weten dat dit niet zomaar even gebeurt.

Eerst zelf winnen en dan naar de concurrentie kijken  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: WouterZz op april 12, 2013, 15:54:55
Nr 236 om 15:50
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TimSCC op april 12, 2013, 15:57:03
Citaat van: WouterZz op april 12, 2013, 15:54:55
Nr 236 om 15:50

Dat worden er dus 240 +-
Morgen eerst op de training de steun brengen en dan zondag helemaal los  :0=
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gobo op april 12, 2013, 17:39:25
Citaat van: Southman op april 12, 2013, 13:49:20
Er zijn dus mensen die bier boven Cambuur verkiezen........?  :X

Ik snap de waarde van alcohol, maar of je daar de wedstrijd van het jaar door wilt missen?! Heftig hoor...

Nou, poe poe. Heftig hoor.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 12, 2013, 17:54:29
 :hein
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 12, 2013, 18:20:06
z'n 300 supporters, dan is het wel HEEL snel gegaan de laatste uurtjes. Of flink afgerond naar boven? Ik hoop het eerste, en dat ze dan voortaan onthouden dat je de laatste uurtjes de verkoop  :0= NIET dicht kan gooien.


Voor een ieder die gaat, schreeuw je longen uit je lijf en neem die 3 punten mee!!! Dan hebben we feest op het plein!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: antifries op april 12, 2013, 18:22:06
wij hebben nu pas vervoer kunnen regelen maar we hebben nog 3 kaarten nodig is er nog een mogelijkheid om 3 kaarten te krijgen?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 12, 2013, 18:23:51
Citaat van: antifries op april 12, 2013, 18:22:06
wij hebben nu pas vervoer kunnen regelen maar we hebben nog 3 kaarten nodig is er nog een mogelijkheid om 3 kaarten te krijgen?
Kans schat ik heeeel erg klein in...we weten hoe deze club met zijn lads omgaat hé.... 8P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: antifries op april 12, 2013, 18:25:10
dat dachten wij ook dat de kans klein is maar misschien is er toch een manier
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 12, 2013, 18:28:43
Citaat van: antifries op april 12, 2013, 18:25:10
dat dachten wij ook dat de kans klein is maar misschien is er toch een manier
Morgen ochtend even kijken en horen bij de training...en of er dan aanspreekbaren aanwezig zijn...anders zeg ik ga lkkr toch heen...komst er toch wel in !
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: antifries op april 12, 2013, 18:31:50
morgen zijn we erbij bij de training en hopen dat cambuur nog wat extra supporters mee wilt hebben  :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 18:33:06
Citaat van: Ronnie tng op april 12, 2013, 18:20:06
z'n 300 supporters, dan is het wel HEEL snel gegaan de laatste uurtjes. Of flink afgerond naar boven? Ik hoop het eerste, en dat ze dan voortaan onthouden dat je de laatste uurtjes

Waar haal je die info weg, heb ik iets mist?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 18:35:39
Twitter ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 18:39:56
Aha okee  :)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 12, 2013, 18:51:33
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 18:35:39
Twitter ;)
feit. gelijk heftige discussie losgebroken op twit........de bvo zet zichzelf mooi voor LUL !!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Treb op april 12, 2013, 18:56:52
De spits vervangt Piotr Parzyszek. De jonge Arnhemmer krijgt rust van trainer Pieter Huistra. De coach van de Doetinchemse eerstedivisieclub kan tegen Cambuur ook geen beroep doen op Tim Vincken, die aan de laatste competitiewedstrijd bij Fortuna Sittard waarschijnlijk een lichte hersenschudding heeft overgehouden. Topscorer Anco Jansen zit zijn laatste duel schorsing uit, Frank van Kouwen, Ted van de Pavert, Vlatko Lazic, Ties Evers en Sandy Hulst ontbreken vanwege blessures.

Zijn er nogal wat niet bij hun..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Mp op april 12, 2013, 19:18:37
Gezien de clubcard regeling bij de graafschap vandaag nog maar via de officiele weg kaarten gehaald. Ik was (mag ik aannemen) om stipt 5 uur de laatste, toen waren ze bij nummer 248.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 12, 2013, 19:35:44
Citaat van: SCCFRANEKER op april 12, 2013, 18:51:33
feit. gelijk heftige discussie losgebroken op twit........de bvo zet zichzelf mooi voor LUL !!!

Hoezo?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 12, 2013, 19:45:05
Discussie via Twitter? Waarover? De nieuwe vrind van Sylvie?


:0= WIJ............

:0= WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 12, 2013, 19:56:59
Citaat van: Mp op april 12, 2013, 19:18:37
Gezien de clubcard regeling bij de graafschap vandaag nog maar via de officiele weg kaarten gehaald. Ik was (mag ik aannemen) om stipt 5 uur de laatste, toen waren ze bij nummer 248.

en dan de sponsers fam enz op de hoofdtribune sist als snel op 300.voor wie nog geen kaartje hebben en toch willen
dan moet je zondag morgen ff op tijd horen of je nog op de lijst kan,,,als er toch auto,s gaanw aar maar 2 of 3 in
zitten kunnen ze toch nog wel wat luitjes daar bij zetten of er nou 250 of 270 komen zal niet su veel uitmaken
daar het uitvak is groot genoeg
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op april 12, 2013, 20:06:10
Voor de liefhebber die Volendam-helmond wil zien. Nee de kwalitieit is niet geweldig, en ja ze spreken engels.  l8l

http://www.firstrow1.eu/watch/180367/1/watch-fc-volendam-vs-helmond-sport.html
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 12, 2013, 20:10:45
niet geweldig nee, de tijd en de stand staan er niet eens op  ;(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op april 12, 2013, 20:13:17
Citaat van: marrumer op april 12, 2013, 20:10:45
niet geweldig nee, de tijd en de stand staan er niet eens op  ;(

Dat klopt. Komt er ook niet te staan.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 20:14:43
Gaan er ook spandoeken en vlaggen mee zondag?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Apeldoorner op april 12, 2013, 20:15:26
Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 20:14:43
Gaan er ook spandoeken en vlaggen mee zondag?

Tuurlijk. Stuks of 4?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op april 12, 2013, 20:16:23
Ze mogen nu wel affluiten in Volendam en Rotterdam. Mooie tussenstanden.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 12, 2013, 20:16:53
Citaat van: Apeldoorner op april 12, 2013, 20:13:17
Dat klopt. Komt er ook niet te staan.

Ik kijk hem via: http://www.viponlinesports.eu/football/148733/1/fc-volendam-vs-helmond-sport-live-stream-online.html

Zelfde stream zo te zien. Kwaliteit valt me niks tegen. Volendam combineert toch aardig bij vlagen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 12, 2013, 20:21:25
staat al 1-0 voor volendam!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 12, 2013, 20:21:37
Jammer, 1-0 Volendam
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 20:24:58
Wie is Maria dan die drie scoort in vier minuten bij Eindhoven?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 20:25:38
Citaat van: Bernardo op april 12, 2013, 20:21:37
Jammer, 1-0 Volendam
Het is Nog niet afgelopen  :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 12, 2013, 20:26:42
MVV - Dordt 0-2. Die haken nu helemaal definitief af.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ronnie tng op april 12, 2013, 20:28:48
Zullen we dit bespreken in 1e divisie topic?  w:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 12, 2013, 20:41:57
Citaat van: Apeldoorner op april 12, 2013, 20:15:26
Tuurlijk. Stuks of 4?
Die wou je plakken tegen glazenwanden..... Laat igg die trommel thuis
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TM op april 12, 2013, 20:47:23
Citaat van: SCC-J op april 12, 2013, 20:41:57
Die wou je plakken tegen glazenwanden..... Laat igg die trommel thuis

Die trommel komt het uitvak niet in.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 12, 2013, 20:51:07
(https://pbs.twimg.com/media/BHkHKhdCcAMliJ9.jpg:large)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 12, 2013, 20:54:02
komop helmond ff goaltje maken na de rust , en fortuna ff er eentje in tikken tegen sparta
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 21:07:49
Citaat van: TM op april 12, 2013, 20:47:23
Die trommel komt het uitvak niet in.
:devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: AL op april 12, 2013, 22:21:19
Je weet nu wat er moet gebeuren, winnen is het einige wat telt.
Vol op de aanval en druk uitoefenen op de zwakke verdediging van de Graafschap!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 12, 2013, 22:34:13
Dat Mvv he!
Mvv-Dordt 2-5

Volendam mut verdomme een keertje verliezen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 22:54:23
Graag over andere clubs in eerste divisie topic lullen  ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 12, 2013, 22:57:30
Het enige wat telt zijn de 3punten, maakt me geen ene flikker uit hoe!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 12, 2013, 23:10:08
Citaat van: Bernardo op april 12, 2013, 22:57:30
Het enige wat telt zijn de 3punten, maakt me geen ene flikker uit hoe!
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 13, 2013, 00:11:42
gaan er ook sfeerartikelen mee ? zo ja welke dan ?
:scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 13, 2013, 00:13:23
ik
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 13, 2013, 00:58:20
sfeer artikelen? ut is gvd geen carnaval! 90  min lang mongool doen das veel leuker!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 13, 2013, 01:34:36
Citaat van: De Paashaas op april 13, 2013, 00:58:20
sfeer artikelen? ut is gvd geen carnaval! 90  min lang mongool doen das veel leuker!!

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 13, 2013, 07:53:08
  :0= Trainingsday  :0=
  :scc |:) |:) :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: DMS78 op april 13, 2013, 08:33:25
Dat de wedstrijd niet eens live op tv komt...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 13, 2013, 08:48:50
komt het nooit op zondag toch dan is er ere div he dan tellen wij niet mee
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 13, 2013, 08:50:02
Daarom promoveren! Dan tellen we weer helemaal mee.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2013, 09:15:02
Citaat van: denistel op april 13, 2013, 08:48:50
komt het nooit op zondag toch dan is er ere div he dan tellen wij niet mee
Vier kanalen, 3 14:30 wedstrijden in de Eredivisie. Kanaal 4 moet gebruikt worden voor de herhalingen van PEC - Volendam uit 1989??  :R
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 13, 2013, 09:38:09
Citaat van: Ruppppert op april 13, 2013, 07:53:08
  :0= Trainingsday  :0=
  :scc |:) |:) :scc

Maak er een mooie sfeer van boys, tot zondag avond 18.00 uur op het Cambuurplein na een 1-2 overwinning |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rody rules op april 13, 2013, 10:55:22

ze hadden het inderdaad best op kanaal 4 van EL mogen uitzenden.. zou het te volgen zijn op een livestream?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 13, 2013, 11:11:33
Citaat van: rody rules op april 13, 2013, 10:55:22
ze hadden het inderdaad best op kanaal 4 van EL mogen uitzenden.. zou het te volgen zijn op een livestream?

Dat kost de vrienden van EL weer 10.000 euro productiekosten..
Geen eredivisie live uitzending betekent ook geen livestream.
Radiootje maar aan dus.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 13, 2013, 11:58:22
Bericht voor oldehove kun jij bellen naar 0582152499 ditect
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 13, 2013, 12:00:17
Nog ff wat.  Weten jullie wel dat we morgen waarschijnlijk massaal in de file staan bij boeren veen? spelen half 1 thuis tegen Willem 2
Titel: Re: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zandokan op april 13, 2013, 12:21:35
Citaat van: Destroyer op april 13, 2013, 12:00:17
Nog ff wat.  Weten jullie wel dat we morgen waarschijnlijk massaal in de file staan bij boeren veen? spelen half 1 thuis tegen Willem 2

Denk dat we om mogen/moeten rijden

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 13, 2013, 12:29:27
11.15 binne jum dkv al lang voorbij toch,,,,,,mooie opkomst bij de training vandaag
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Culture op april 13, 2013, 12:35:28
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561318_455536771187410_1936232827_n.jpg)
Laatste training voor de wedstrijd van morgen druk bezocht! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 13, 2013, 12:42:29
Citaat van: Cambuur Culture op april 13, 2013, 12:35:28
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/561318_455536771187410_1936232827_n.jpg)
Laatste training voor de wedstrijd van morgen druk bezocht! |:)
Beelden:

Training + Henk de Jong


Interview:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/sc-cambuur-mist-rose-en-hemmen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 13, 2013, 13:13:12
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dehuisaanhuis.nl%2Ffiles%2F2013%2F04%2Fcambuursfeeractiec-522x391.jpg&hash=16f248a4a6a4f1393907eeedd03d9730ecf2ecd8)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dehuisaanhuis.nl%2Ffiles%2F2013%2F04%2Fcambuursfeeractiea-522x391.jpg&hash=ac6b1719ceedcc36dcc8e59affd685f7e136a912)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dehuisaanhuis.nl%2Ffiles%2F2013%2F04%2Fcambuursfeeractieb-522x391.jpg&hash=38514bbe462a166fd2980f5cb4ec2254c645345e)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fa.yfrog.com%2Fimg532%2F8402%2Fjhvcq.jpg&hash=de41ebb5419131f521db3475f84bf2f2f1bce97e)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dennisw8 op april 13, 2013, 13:21:54
Geweldigen beelden. Dit moet toch wel een mooie boost geven voor aanstaande wedstrijd (De Graafschap - Sc Cambuur)  :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 13, 2013, 13:32:39
Het was uitermate geslaagd. Hoop 'ouwe' bekenden gesproken, leuke, positieve sfeer op het veld!

Spelers, trainers en supporters zijn er klaar voor. Alles is mogelijk nu.

:0= WIJ WINNEN!!!

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 13, 2013, 14:29:17
Citaat van: Len Cantello op april 13, 2013, 13:32:39

:0= WIJ WINNEN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: oldehove op april 13, 2013, 14:39:26
wat stond erop die spandoek?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 13, 2013, 15:18:21
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/534879_455548207852933_471388837_n.jpg)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 13, 2013, 17:17:37
machtige beelden ruppert
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 13, 2013, 17:31:32
Beelden omrop abe

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 13, 2013, 17:48:16
12-04-2013 - De Graafschap speelt zondag thuis tegen sc Cambuur Leeuwarden. Pieter Huistra brengt enkele wijzigingen aan in zijn formatie. Dat komt mede door blessuregevallen. Tim Vincken wordt vervangen door Rogier Meijer en Soufian El Hassnaoui start waarschijnlijk in plaats van Piotr Parzyszek. Milan Massop is een vraagteken voor het thuisduel met Cambuur. Hoofdtrainer Pieter Huistra geeft tekst en uitleg.
Blessuregevallen
De oefenmeester mist een groot gedeelte van zijn achterhoede. Frank van Kouwen ligt er al langer uit, Ted van de Pavert en Vlatko Lazic hebben een enkelblessure en Ties Evers een hamstringkwetsuur. "Met Frank gaat het wat beter, hij is weer bezig op het veld. Ted heeft last van zijn enkel. Daar hebben we nog een extra onderzoek naar gedaan. We hopen dat hij snel terug is. Als het goed is hij er voor de play-offs bij. Vlatko heeft ook nog last van zijn enkel en Ties hopen we over twee weken terug te hebben." Daar bovenop komt de blessure van Vincken. "Hij viel tegen Fortuna uit na een tik op zijn hoofd. Een lichte hersenschudding. Meijer vervangt hem."
Hard trainen
Over Parzyszek zei de trainer het volgende: "Piotr heeft het hele seizoen door wedstrijden gespeeld. Ook midweeks met Polen nog. Nu krijgt hij de kans om zijn accu op te laden en kunnen de andere spelers laten zien dat zij het goed kunnen invullen." In de tussentijd traint De Graafschap hard door richting te play-offs. "We geven gas deze weken. Vorige week was dat misschien iets te veel van het goede. Deze week hebben we langer de tijd voor een wedstrijd, dus we hebben maandag en dinsdag pittig getraind en vandaag rustig, meer tactisch. De fitheid is nu het belangrijkste, in aanloop naar de play-offs. Want dan speel je als het goed is zes wedstrijden in drie weken. Dan moet je snel kunnen herstellen."
Wedstrijd tegen Cambuur
Het elftal van Huistra kan zich zondag tegen Cambuur herstellen van de 1-0 nederlaag tegen Fortuna Sittard. "We willen gewoon winnen. Cambuur zit in een flow en hebben alles om voor te spelen, wat ook extra druk op hun schouders legt. Maar wij richten ons op onszelf. We kunnen naar het doel van de tegenstander verrassender zijn en krijgen teveel tegendoelpunten. Dat zijn twee dingen die we willen verbeteren richting de play-off
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 13, 2013, 18:19:09
"Se stutsen de spilers sneon by de training in HERT ûnder de riem"  |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 13, 2013, 18:20:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 13, 2013, 18:19:09
"Se stutsen de spilers sneon by de training in HERT ûnder de riem"  |:) |:)

Doet dat pijn?  8P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 13, 2013, 18:50:34
Wat heb ik er een zin in! Prachtig weer morgen! 300 man die kant op! En hopelijk de 3 punten!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 13, 2013, 18:51:07
Citaat van: Galdiano op april 13, 2013, 18:50:34
Wat heb ik er een zin in! Prachtig weer morgen! 300 man die kant op! En hopelijk de 3 punten!

En ohjah 333  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 13, 2013, 19:35:01
ik ben nog nooit eerder bij een uitwedstrijd geweest, dus uhm ik vraag me af, hoe lang duurt het eigenlijk als je die kaarten moet omwisselen bij de administratie morgen?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: John Hiatt op april 13, 2013, 19:53:47
Citaat van: marrumer op april 13, 2013, 19:35:01
ik ben nog nooit eerder bij een uitwedstrijd geweest, dus uhm ik vraag me af, hoe lang duurt het eigenlijk als je die kaarten moet omwisselen bij de administratie morgen?

Mag je er wel een uur van te voren zijn!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 13, 2013, 19:57:48
Citaat van: John Hiatt op april 13, 2013, 19:53:47
Mag je er wel een uur van te voren zijn!

:_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 13, 2013, 20:06:55
Zijn er toch ruim op tijd bij vertrek om 11.00/11.30   ;)   Kunnen zelfs om 12.00 nog wel vertrekken dan ben je er nog om 14.00.

Morgen eindelijk weer eens een uitwedstrijd en heb een zeer goed gevoel over de match!
Met een 1-4 weer terug naar L'warden en dan volgt een ware Cambuur invasie in Emmen volgende week maandag!   |:)

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 13, 2013, 20:25:41
Citaat van: michello op april 13, 2013, 20:06:55
Zijn er toch ruim op tijd bij vertrek om 11.00/11.30   ;)   Kunnen zelfs om 12.00 nog wel vertrekken dan ben je er nog om 14.00.

Morgen eindelijk weer eens een uitwedstrijd en heb een zeer goed gevoel over de match!
Met een 1-4 weer terug naar L'warden en dan volgt een ware Cambuur invasie in Emmen volgende week maandag!   |:)
Eerst maar ff op het plein een invasie!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 13, 2013, 20:30:58
Citaat van: brambo3004 op april 13, 2013, 19:57:48
:_schater

Ik zou vanavond die kant al uit gaan.  Lekker fles berenburg in nacht Door te komen  :P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2013, 20:31:46
Is hij er nog niet? Er staan al tientallen mensen te wachten :D
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TM op april 13, 2013, 20:44:13
Wedstrijdspanning stijgt met de minuut! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 13, 2013, 20:52:54
Citaat van: michello op april 13, 2013, 20:06:55
Zijn er toch ruim op tijd bij vertrek om 11.00/11.30   ;)   Kunnen zelfs om 12.00 nog wel vertrekken dan ben je er nog om 14.00.

Morgen eindelijk weer eens een uitwedstrijd en heb een zeer goed gevoel over de match!
Met een 1-4 weer terug naar L'warden en dan volgt een ware Cambuur invasie in Emmen volgende week maandag!   |:)

Gelukkig heb ik dát kaartje allang binnen! Ik ben niet zo'n successupporter :devil :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 13, 2013, 21:21:00
Spanning stijgt.....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Paashaas op april 13, 2013, 21:21:44
tied voor een  :ams
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 13, 2013, 21:49:43
Tijd voor een peuk en  :ams
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 14, 2013, 00:00:12
 :0= MATCHDAY!!!!!

Heb er zin in! Het word een totale gekte zometeen!!! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Lwdscc op april 14, 2013, 00:43:37
Hoppa vol voor de 3 punten!!!!  |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 14, 2013, 00:56:28
Dat het een mooie dag moge worden! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 14, 2013, 07:18:50
Slecht slapen,...Letsgofuckingmenthal zooitje on tour !!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 07:45:54
Menthol of mental?  :_schater

Forza SCC!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 14, 2013, 07:51:04
 :0= Match day  |:) knallen! in mijn droom hadden we de overwinning al binnen  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 14, 2013, 07:51:34
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 07:45:54
Menthol of mental?  :_schater

Forza SCC!!!
:rodekaart :fant
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 14, 2013, 07:54:05
Mentos ook goed?  ;) :X
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 14, 2013, 08:02:12
Citaat van: Destroyer op april 14, 2013, 07:54:05
Mentos ook goed?  ;) :X
Skittels kist oek wel ___// :zucht
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 14, 2013, 08:15:04
 :0= Knallen,alles geven |:)

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 14, 2013, 08:16:16
lekker vroeg wakker MATCHDAY! kan niet meer wachten
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rtscc op april 14, 2013, 09:14:18
Afwezigen Graafschap

Anco Jansen (schorsing)
Karim Tarfi (knie)
Ted van de Pavert (enkel)
Frank van Kouwen (achilles)
Ties Evers (hamstring)
Vlatko Lazic (enkel)
Tim Vincken (hoofd)
Milan Massop (vraagteken)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 14, 2013, 09:18:08
Citaat van: rtscc op april 14, 2013, 09:14:18
Afwezigen Graafschap

Anco Jansen (schorsing)
Karim Tarfi (knie)
Ted van de Pavert (enkel)
Frank van Kouwen (achilles)
Ties Evers (hamstring)
Vlatko Lazic (enkel)
Tim Vincken (hoofd)
Milan Massop (vraagteken)

En parasiet ziet op de bank ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 14, 2013, 10:05:30
Citaat van: rtscc op april 14, 2013, 09:14:18
Afwezigen Graafschap

Anco Jansen (schorsing)
Karim Tarfi (knie)
Ted van de Pavert (enkel)
Frank van Kouwen (achilles)
Ties Evers (hamstring)
Vlatko Lazic (enkel)
Tim Vincken (hoofd)
Milan Massop (vraagteken)

Dat bin der aardig wat!
Totzu! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: De Gast op april 14, 2013, 10:29:40
En bij ons de belangrijkste mensen ook afwezig..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op april 14, 2013, 10:49:58
3 punten!!! Gas gevuuuuuh.

Cambuur make us proud!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Gerard op april 14, 2013, 12:00:20
is er oek een stream ergens?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: moodygrunn op april 14, 2013, 13:18:55
Citaat van: Gerard op april 14, 2013, 12:00:20
is er oek een stream ergens?

Ik heb niks kunnen vinden via de bekende kanalen, komt waarschijnlijk doordat eredivisielive deze pot niet uitzendt.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dennisw8 op april 14, 2013, 13:27:27
Dit moet gewoon 3 punten zijn, met al die afwezigen bij de graafschap.  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: rody rules op april 14, 2013, 13:31:04

kan ook nergens een stream vinden tot nu toe
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gobo op april 14, 2013, 13:39:35
Gas geven. Vechten om elke centimeter verdomme! De zweep er over. :zweep
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Baresi op april 14, 2013, 13:42:17
succes mannen draag het  :sccshirt met trots
|:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 13:51:01
Citaat van: moodygrunn op april 14, 2013, 13:18:55
Ik heb niks kunnen vinden via de bekende kanalen, komt waarschijnlijk doordat eredivisielive deze pot niet uitzendt.
Klopt, die zenden liever 2 keer RKC - Feyenoord uit :R
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 13:52:41
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 13:51:01
Klopt, die zenden liever 2 keer RKC - Feyenoord uit :R
Dan maar "plat" voor de radio.. Wil geen seconde missen..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 13:53:59
Is er al een opstelling bekend?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op april 14, 2013, 13:55:33
Spanning...

Come on boys, let's do it

Forza CAMBUUR!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Gerard op april 14, 2013, 13:56:55
Jammer.
Dank voor de info.
De radio gaat dan aan, dit wil ik ook niet missen.

:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2013, 13:57:44
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 13:53:59
Is er al een opstelling bekend?

Makrini voor Rose. Rest het zelfde als maandag.

Aangekomen in Doetinchem. De laatste en meteen ook enige keer dat #Cambuur hier drie punten pakte was in 1965! Het werd 1-5. #quizvraag
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 14:10:05
Citaat van: Bernardo op april 14, 2013, 13:57:44
Makrini voor Rose. Rest het zelfde als maandag.

Aangekomen in Doetinchem. De laatste en meteen ook enige keer dat #Cambuur hier drie punten pakte was in 1965! Het werd 1-5. #quizvraag
Bedankt voor de info :thumbsup

Hoe is de sfeer daar?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 14:13:48
Op papier 2 verdedigende middenvelders, dus Henk wil niet het mes lopen.. Slim!

Of.. Dijkstra en v/d Laan op de 2 spitsen en over het hele veld man op man en druk zetten.. En gokken op de fitheid van de ploeg..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 14:17:57
Pfff nerveus man  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 14:19:45
Citaat van: gobo op april 14, 2013, 13:39:35
Gas geven. Vechten om elke centimeter verdomme! De zweep er over. :zweep

Ik hoop niet dat ze jou al te letterlijk nemen..... :X

:rodekaart   :_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 14:20:17
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 14:17:57
Pfff nerveus man  |:)
Ben ook wat zweterig.. heb ik anders nooit hahaha..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2013, 14:20:46
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 14:10:05
Bedankt voor de info :thumbsup

Hoe is de sfeer daar?

Ben er zelf niet hoor haha. Las ik op twitter
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 14:28:06
Citaat van: Bernardo op april 14, 2013, 14:20:46
Ben er zelf niet hoor haha. Las ik op twitter

Ooww su dus :D
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 14:31:02
Speciaal voor arts!!!


:0= SO LONELY!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 14:35:15
(https://pbs.twimg.com/media/BHz5iS1CYAAuPoN.jpg:large)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 14:37:01
Komen we goed weg
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 14:38:08
Over slechte velden gesproken.....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sampdoria op april 14, 2013, 14:46:37
2 minuten verslag, 6 minuten muziek. Zo vreselijke frustrerend altijd.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 14:49:45
Mercurius als alternatief is ook geen optie, wat een geraas  :_spank
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 14:51:21
jaaaaaaaaaaaaaaa |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 14:51:25
Barto! Hij is los
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 14:51:31
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bascambuur op april 14, 2013, 14:51:34
Bartooooooooooooooooooo  |:) |:) _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 14:51:49
BARTOOOOOOOOO!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sampdoria op april 14, 2013, 14:52:40
JAAAA

Barto!
Doet het toch uitstekend de laatste weken.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 14:52:45
YES 0-1 :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gewoon een fan op april 14, 2013, 14:53:08
Heerlijk  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 14:53:23
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 14:53:30
Affluite? :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 14:53:50
yesss |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 14:55:31
Wel al 2 spelers met geel bij ons, barto en Tighadouini.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 14:56:09
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 14:55:31
Wel al 2 spelers met geel bij ons, barto en Tighadouini.

Mes tussen de tanden, prima!  :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 14:56:41
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 14:55:31
Wel al 2 spelers met geel bij ons, barto en Tighadouini.
Om een kleinigheid en de echte overtredingen ziet die pannenkoek niet..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 14:56:54
De ijzeren wil om te winnen!!
Wat een heerlijk stuk lawaai daar trouwens, speule we thús? :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 14:57:03
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 14:55:31
Wel al 2 spelers met geel bij ons, barto en Tighadouini.

3 gele kaarten, nu ook voor Makrini
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 14:58:07
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 14:56:54
De ijzeren wil om te winnen!!
Wat een heerlijk stuk lawaai daar trouwens, speule we thús? :devil

Piekevel!!  :_schater

Ouderwets vriend, wordt wel weer eens tijd!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 14:58:51
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 14:56:54
De ijzeren wil om te winnen!!
Wat een heerlijk stuk lawaai daar trouwens, speule we thús? :devil

:0=Luister naar Mercurius, klinkt inderdaad als een thuis wedstrijd .......
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2013, 14:58:59
Affluiten verdomme.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 14:59:10
Wat een ondraaglijke stress, pffff.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:00:15
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 14:56:54
De ijzeren wil om te winnen!!
Wat een heerlijk stuk lawaai daar trouwens, speule we thús? :devil

Van Zuiden zit in het uitvak :D
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:01:09
Net alsof ik in het stadion zit, man man wat een sfeer ook op Radio Mercurius  _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 15:02:52
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 15:00:15
Van Zuiden zit in het uitvak :D

:_schater. Hij zingt en schreeuwt zelfs mee :D Of heeft Weistra de mobiele studio mee :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:03:35
Schiet op met die fuck reclames!  :(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:05:59
Graafschap wordt beter, jasses.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 15:06:52
Ja godver, die 1-0 maar even volhouden tot de rust.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sampdoria op april 14, 2013, 15:07:01
Wat een belachelijk verslag van Omrop Fryslan. Eerst er 10 minuten tussenuit gaan voor het nieuws en een reclameblok van 5 minuten en dan nu 10 seconde verslag en de volgende muziekronde wordt ingestart. Van de 35 minuten hebben ze welgeteld 6 minuten verslag gedaan zo ongeveer.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:08:20
Citaat van: Sampdoria op april 14, 2013, 15:07:01
Wat een belachelijk verslag van Omrop Fryslan. Eerst er 10 minuten tussenuit gaan voor het nieuws en een reclameblok van 5 minuten en dan nu 10 seconde verslag en de volgende muziekronde wordt ingestart. Van de 35 minuten hebben ze welgeteld 6 minuten verslag gedaan zo ongeveer.

Geen last van bij Radio Mercurius.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:08:44
Citaat van: Sampdoria op april 14, 2013, 15:07:01
Wat een belachelijk verslag van Omrop Fryslan. Eerst er 10 minuten tussenuit gaan voor het nieuws en een reclameblok van 5 minuten en dan nu 10 seconde verslag en de volgende muziekronde wordt ingestart. Van de 35 minuten hebben ze welgeteld 6 minuten verslag gedaan zo ongeveer.

Ik schakel tussen mercurius en OF.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:11:51
Ben blij als het rust is, eerst maar even naar de wc!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:12:14
gewoon Mercurius er voor.. prima verslag..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:12:55
Speelt Mart Dijkstra wel???? Nog niet gehoord!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:17:33
Pisse.. 8)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 15:17:46
 :scc Rust 0-1  |:)
:proost :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:18:00
Barto is inderdaad los. Eindelijk. Leuk voor die jongen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:18:08
Citaat van: Chipke op april 14, 2013, 15:12:55
Speelt Mart Dijkstra wel???? Nog niet gehoord!
Onzichtbaar goed ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:18:19
Citaat van: Chipke op april 14, 2013, 15:12:55
Speelt Mart Dijkstra wel???? Nog niet gehoord!

Ja hoor.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2013, 15:19:00
Word gek hier man.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:20:05
Citaat van: Bernardo op april 14, 2013, 15:19:00
Word gek hier man.

Wij ook. Grote angst dat het straks toch weer een deceptie wordt. Maar vooralsnog  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:20:54
die muziekkeuze van omrop abe nu ook echt.. I wanna go home this is the worst trip ive ever been on... Zeker een dkv fan die de liedjes in mut schakele
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op april 14, 2013, 15:21:13
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 15:20:05
Wij ook. Grote angst dat het straks toch weer een deceptie wordt. Maar vooralsnog  |:)

Same here. Maar positief blijven. SCC!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op april 14, 2013, 15:21:33
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:20:54
die muziekkeuze van omrop abe nu ook echt.. I wanna go home this is the worst trip ive ever been on... Zeker een dkv fan die de liedjes in mut schakele

Viel mij ook al op inderdaad...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:23:12
Citaat van: Thieske op april 14, 2013, 15:21:33
Viel mij ook al op inderdaad...
Gewoon naar de Cambuur zender luisteren... Mercurius |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:23:48
De Graafschap gaat risico's nemen nu. Kopke erbij (vooral die met  :gelekaart) en die lui wegcounteren naar 0-3!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:24:21
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:20:54
die muziekkeuze van omrop abe nu ook echt.. I wanna go home this is the worst trip ive ever been on... Zeker een dkv fan die de liedjes in mut schakele

:_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:25:10
 :0= You can call me HENK!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:26:01
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:25:10
:0= You can call me HENK!!
Hoe ist Henk?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:26:43
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:23:12
Gewoon naar de Cambuur zender luisteren... Mercurius |:)

Kan ik helaas hier niet ontvangen  :wall
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:27:52
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:26:43
Kan ik helaas hier niet ontvangen  :wall
Gewoon op http://www.mercuriusrtv.nl/
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:28:13
Gewoon rustig en geconcentreerd blijven, we hebben dit nog niet gewonnen. Hoop dat meneer Arts nu ook eindelijk inziet dat het niet voor niets was dat hij weggestuurd is als wij winnen |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:28:19
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:26:43
Kan ik helaas hier niet ontvangen  :wall

Je zit toch op internet?

http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/ (http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:29:26
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:28:19
Je zit toch op internet?

http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/ (http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/)

Hij heeft geen boxen :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:30:31
Citaat van: Chipke op april 14, 2013, 15:28:13
Gewoon rustig en geconcentreerd blijven, we hebben dit nog niet gewonnen. Hoop dat meneer Arts nu ook eindelijk inziet dat het niet voor niets was dat hij weggestuurd is als wij winnen |:)
Wat Henk :P net al zei, kop erbij en die lui weg counteren..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:30:42
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:28:19
Je zit toch op internet?

http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/ (http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/)

Ja klopt alleen heb die al een paar keer geprobeerd. komt helaas geen geluid bij mij uit. Ligt denk ik aan de locatie dan.. Ach ja dan mut ik het maar doen met omrop abe
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 15:31:11
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:28:19
Je zit toch op internet?

http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/ (http://tunein.com/radio/Radio-Mercurius-1061-s81427/)

Met mien stadsje. Stuk beter ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:31:52
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:30:31
Wat Henk :P net al zei, kop erbij en die lui weg counteren..

:y

:ams
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 15:32:03
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:30:42
Ja klopt alleen heb die al een paar keer geprobeerd. komt helaas geen geluid bij mij uit. Ligt denk ik aan de locatie dan.. Ach ja dan mut ik het maar doen met omrop abe

Je moet nog wel even op de play knop klikken :P en ligt aan de lokatie???
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:33:04
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 15:32:03
Je moet nog wel even op de play knop klikken :P en ligt aan de lokatie???

WIFI schijnt nog niet optimaal te werken.....



Vanuit de Marwei  :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:33:08
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 15:32:03
Je moet nog wel even op de play knop klikken :P en ligt aan de lokatie???

Ja ik zit op bonaire.... :R
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 15:33:13
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 15:32:03
Je moet nog wel even op de play knop klikken :P en ligt aan de lokatie???
Kan, als je in het buitenland zit :P. Maar die doet het bij mij ook niet.
Gewoon via http://www.mercuriusrtv.nl/ (http://www.mercuriusrtv.nl/) en dan luister live
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:34:06
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:33:08
Ja ik zit op bonaire.... :R

Lekkumerend dus, moet lukken toch 8)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:34:51
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:34:06
Lekkumerend dus, moet lukken toch 8)

Hahaha, daar ben ik wel geboren ja haha
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:35:30
Drie gele kaarten is wel een teken dat Cambuur er vel op zit.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 15:36:10
Maak die 2de nou even, dit is wederom slecht voor mien hart
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:36:27
Citaat van: kgscc op april 14, 2013, 15:33:13
Kan, als je in het buitenland zit :P. Maar die doet het bij mij ook niet.
Gewoon via http://www.mercuriusrtv.nl/ (http://www.mercuriusrtv.nl/) en dan luister live
Ik zit in het buitenland en heb perfect geluid :y
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:38:03
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:36:27
Ik zit in het buitenland en heb perfect geluid :y

Ok zal nog es proberen :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:38:08
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 15:36:10
Maak die 2de nou even, dit is wederom slecht voor mien hart

Niet meteen teveel willen ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:39:01
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 15:36:10
Maak die 2de nou even, dit is wederom slecht voor mien hart
Schokker maar even.. |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 15:39:16
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:36:27
Ik zit in het buitenland en heb perfect geluid :y
Dan werkt de stream dus wel in het buitenland :P. Onder andere streams via de nos zijn vaak wat lastiger om te bekijken in het buitenland i.v.m. rechten.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 15:40:00
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:38:03
Ok zal nog es proberen :proost
http://www.webradiostreams.nl/index.php?page=Player&RS=193 (http://www.webradiostreams.nl/index.php?page=Player&RS=193) Nog een, zonder startknop
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:40:23
Citaat van: kgscc op april 14, 2013, 15:39:16
Dan werkt de stream dus wel in het buitenland :P. Onder andere streams via de nos zijn vaak wat lastiger om te bekijken in het buitenland i.v.m. rechten.
Alles valt te omzeilen  :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:41:39
Citaat van: kgscc op april 14, 2013, 15:40:00
http://www.webradiostreams.nl/index.php?page=Player&RS=193 (http://www.webradiostreams.nl/index.php?page=Player&RS=193) Nog een, zonder startknop

Thanks deze doet het
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 15:42:28
Citaat van: Thieske op april 14, 2013, 15:21:33
Viel mij ook al op inderdaad...
Weistra is zeker geen dkv-er.. Ken hem persoonlijk en is regelmatig in onze tempel te aanschouwen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:43:09
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 15:42:28
Weistra is zeker geen dkv-er.. Ken hem persoonlijk en is regelmatig in onze tempel te aanschouwen.

Ok excuus, het viel wel op haha
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 15:44:35
Oeioei Barto 2 dikke kansen :'(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 15:44:46
jezus wat mist barto en hoop...kom op zeg!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 15:45:17
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:41:39
Thanks deze doet het

Mooi zo
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:45:22
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 15:44:35
Oeioei Barto 2 dikke kansen :'(

Die mutte er in godverdomme!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 15:45:46
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:40:23
Alles valt te omzeilen  :devil
Zeker, iets met IP  ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 15:45:53
Oo Barto, come on Cambuur
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 15:46:33
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:45:22
Die mutte er in godverdomme!
Die tweede moet er sowieso in

de Leeuw voor Oebele.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 15:46:35
de graafschap laat een aanvaller erin voor een middenvelder. Als we nu goed gaan counteren!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:46:45
Zit hier met zwaar bonzend hart en rood hoofd.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 15:46:51
huh schokker eraf? haal dan iemand met een kaart eraf
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:47:02
Geen vriendjespolitiek van Henk de Jong, de Leeuw voor Schokker.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 15:47:09
Waarom Schokker eruit?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Gerard op april 14, 2013, 15:47:39
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:27:52
Gewoon op http://www.mercuriusrtv.nl/

werkt niet in het buitenland
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:48:01
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 15:47:09
Waarom Schokker eruit?
Meer snelheid voor in...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:48:35
Citaat van: Gerard op april 14, 2013, 15:47:39
werkt niet in het buitenland
Werkt prima hoor..haha
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 15:48:38
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 15:47:09
Waarom Schokker eruit?

Net niet secuur, maar absoluut meer snelheid!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:49:52
Ik had toch Barto gewisseld voor de Leeuw.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Gerard op april 14, 2013, 15:50:52
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:48:35
Werkt prima hoor..haha

bij mij al zeker twee jaar niet.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:51:16
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:49:52
Ik had toch Barto gewisseld voor de Leeuw.
Dan mis je zijn fysieke kracht..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 15:52:41
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 15:49:52
Ik had toch Barto gewisseld voor de Leeuw.

Vermoed dat de Jong keihard voor de aanval gaat.
pff nog meer dan een half uur.....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 15:53:19
Citaat van: grijskijker op april 14, 2013, 15:51:16
Dan mis je zijn fysieke kracht..
:_schater
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 15:54:11
TERING, KIPPENVEL OPPE BELICH...Heerlijk sfeertje in het vak  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Kunstgras op april 14, 2013, 15:55:09
Citaat van: maikcambuur op april 14, 2013, 15:20:54
die muziekkeuze van omrop abe nu ook echt.. I wanna go home this is the worst trip ive ever been on... Zeker een dkv fan die de liedjes in mut schakele

I wanna go home this is the worst trip ive ever been on!

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 15:55:34
Citaat van: SCCornjum op april 14, 2013, 15:52:41
Vermoed dat de Jong keihard voor de aanval gaat.
pff nog meer dan een half uur.....

Nog 23 minuten hoor......
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 15:56:28
Citaat van: Chipke op april 14, 2013, 15:55:34
Nog 23 minuten hoor......
22 :P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 15:57:34
(https://pbs.twimg.com/media/BH0R0poCMAAOA4Z.jpg:large)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:01:17
Ik verwacht elk moment dat die muziek uitvalt en er een doelpunt wordt gemeld.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:03:41
pfff, dit wordt echt nog heel spannend.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 16:04:08
Wie wil die teringhoer van een Scheffer alsjeblieft kapotknallen? Sport begint en dan meteen over dkv :R :R :R
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:04:12
neeeeeeeeeeeeeee
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:04:17
Gvd kut
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 16:04:19
kut.....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 16:04:24
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 16:04:29
1-1
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 16:04:35
Godverdomme...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:05:09
Het kan nog
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 16:06:16
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 16:05:09
Het kan nog

Dan moet het wel veel beter!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 16:06:29
Komop zeg, maak het af!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:06:40
Wat een deceptie. Kom op Cambuur, scoren!!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 16:06:47
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 16:05:09
Het kan nog
nog 15 minuten en blessure tijd..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:08:15
Positief denken. Kom op!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 16:08:44
Let op, Bakker maakt straks de winnende |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Thieske op april 14, 2013, 16:09:04
Come on boys!!!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 16:09:18
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 16:08:44
Let op, Bakker maakt straks de winnende |:)
Nee wissel, bakker eruit Diemers erin
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 16:09:23
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 16:08:44
Let op, Bakker maakt straks de winnende |:)

Nee die is er al uit.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:09:27
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 16:08:44
Let op, Bakker maakt straks de winnende |:)

die gaat eruit....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 16:11:54
Tweede helft zijn we een stuk minder
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: 666 op april 14, 2013, 16:12:15
Gvd :(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 16:12:32
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 16:08:44
Let op, Bakker Melvin maakt straks de winnende |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 16:12:36
Waarom brachten ze Hemmen niet in de ploeg? Zit op de bank!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:12:58
Citaat van: kgscc op april 14, 2013, 16:11:54
Tweede helft zijn we een stuk minder

Die lui hebben een extra aanvaller erbij.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 16:13:44
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 16:12:58
Die lui hebben een extra aanvaller erbij.
Straks countertje en goal hoop ik!!! Want je hoort nu alleen maar de Graafschap
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 16:14:45
Citaat van: Chipke op april 14, 2013, 16:12:36
Waarom brachten ze Hemmen niet in de ploeg? Zit op de bank!

Was gisteren niet op de training.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 16:16:45
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:16:51
jaaaaaaaaaa
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:17:04
godverdommeeeeeee heeeeeerlijk!!!!!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: moodygrunn op april 14, 2013, 16:17:27
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 16:12:32


jij moet een staatslot kopen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:17:30
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bascambuur op april 14, 2013, 16:17:40
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal  |:) |:) |:) Bartooooooooooooooo
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 16:17:45
Kampioenen   |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 16:17:48
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 16:18:18
hahaaaaaaa YESSS
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:18:27
Nu volhouden
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:18:30
Hoe lang nog????????????????????????
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 16:18:34
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... en vasthouden nu..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gobo op april 14, 2013, 16:18:41
godver. Wat mooi.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op april 14, 2013, 16:18:46
affluiten !!!!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 16:18:59
Hiwat mist voor open goal  :wall
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 16:19:06
Hiwat?????????????????????????????????????????????????
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 16:19:10
120 tellen nog!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:19:15
HOE LANG NOG????????????????????/
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 16:19:25
En Bakens er niet bij tegen Emmen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 16:19:36
geel bakens
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 16:19:42
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 16:19:15
HOE LANG NOG????????????????????/
Minder dan 2 minuten
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Sander Scc op april 14, 2013, 16:19:46
Leuk dat enthousiasme op mercurius.. IK VERSTA ER ALLEEN GEEN REET VAN! amateurs!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 16:20:46
Huistra aan het tijdrekken :P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 16:21:07
Citaat van: kgscc op april 14, 2013, 16:20:46
Huistra aan het tijdrekken :P
Ja super die wil ook dat wij winnen hahaha |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:21:38
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 14, 2013, 16:21:43
KAMPIOENEN!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:21:53
jaaaaaaaaa geweldig dit, machtig!!!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 16:21:56
KAmpioeneneeeeeeee YEEEEES
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gobo op april 14, 2013, 16:22:01
Kom op. 1 min
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bascambuur op april 14, 2013, 16:22:04
Jajajaja, wat een slotfase.

Barto, Barto, Bartoooooooooooo  |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op april 14, 2013, 16:22:21
Ik was op weg en stond ineens met pech langs de weg... Met tranen in de ogen  ;( Kapotte Dynamo
Maar nu van vreugde  :D
COME ON BOYS, Make Us Proud! Op naar de Titel!
Feest in Mei  |:)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-2 gewonnen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 14, 2013, 16:22:24
Heb er de hele week geen vertrouwen in gehad :_spank DES TE LEKKERDER DIT! :proost :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:22:27
Ken wel janke!!!!!!!!!!1
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Grijskijkert op april 14, 2013, 16:22:43
Yesss... Nu naar Emmen...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:22:48
Citaat van: gobo op april 14, 2013, 16:22:01
Kom op. 1 min

je loopt achter...we binne al kampioen |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 16:23:13
Ben er 3 keer geweest geen 1 keer gewonnen en juist NU geweldig..........

Zal het druk worden op het Cambuurplein?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: kgscc op april 14, 2013, 16:23:42
Dat uitvak op mercurius, geweldig! Niks afkappen die verbinding
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:23:47
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 16:22:27
Ken wel janke!!!!!!!!!!1

Indd, godverdomme zoveel jaar geven we het weg in de eindfase, nu pakken we hele belagrijke punten in de eindfase....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:23:57
Citaat van: Drumfather SCC op april 14, 2013, 16:22:21
Ik was op weg en stond ineens met pech langs de weg... Met tranen in de ogen  ;( Kapotte Dynamo
Maar nu van vreugde  :D
COME ON BOYS, Make Us Proud! Op naar de Titel!
Feest in Mei  |:)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-2 gewonnen!

Gefeliciteerd jongen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:24:51
Wanneer zien we de beelden van de wedstrijd?????
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 16:25:33
 :proost :proost :proost :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op april 14, 2013, 16:26:25
voor iedereen die straks naar cambuurplein gaat: schreeuw ook even voor mij mee!!
wat een geweldige overwinning!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:27:25
Iemand enig idee hoelaat ze terug zijn?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2013, 16:27:30
HOE LAAT KOMEN SPELERS CAMBUURPLEIN
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op april 14, 2013, 16:27:47
Citaat van: zeewolde op april 14, 2013, 16:26:25
voor iedereen die straks naar cambuurplein gaat: schreeuw ook even voor mij mee!!
wat een geweldige overwinning!
Hoe laat komen ze aan? Dan maar op t fietske  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op april 14, 2013, 16:28:05
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 16:24:51
Wanneer zien we de beelden van de wedstrijd?????
:devil
ja rupppert schiet eens op. en verbeelden!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mindra op april 14, 2013, 16:28:33
Ja hoelaat op cambuur plein :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: zeewolde op april 14, 2013, 16:28:59
sfeerbeelden .......
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 16:29:08
 Cambuur culture meldt kwart over 6 aanwezig zijn op het plein
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Baresi op april 14, 2013, 16:29:24
yeehaaaa,,top bedankt cambuur :
Wat een wedstrijd
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2013, 16:32:21
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 16:29:08
Cambuur culture meldt kwart over 6 aanwezig zijn op het plein

Das wel heel vroeg lijkt me.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: bok op april 14, 2013, 16:36:10
henk zei gisteren dat ze tussen 7 en 8 terug zijn .
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Gerard op april 14, 2013, 16:37:06
Citaat van: Bernardo op april 14, 2013, 16:32:21
Das wel heel vroeg lijkt me.

supporters vanaf 1815 lees ik op facebook.
spelers duurt wel wat langer :P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 16:37:19
Ok, hoe laat???? 6 uur of tussen 7 en 8?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Chipke op april 14, 2013, 16:40:16
Alvast even een mooi plaatje!

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg836.imageshack.us%2Fimg836%2F5907%2F20130414162730degraafsc.jpg&hash=3e0a7b6ab05b117667e34084448e3ab4114ed156)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 14, 2013, 16:53:20
beelden en fotoa vanaf de hoofdtribune vanavond, genot
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 17:16:40
Citaat van: Gerard op april 14, 2013, 16:37:06
supporters vanaf 1815 lees ik op facebook.
spelers duurt wel wat langer :P
Supporters zijn nog niet zo heel lang onderweg. Een kwartier geleden waren ze volgens mijn bron nog maar in Didam
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: pvanbuijtene op april 14, 2013, 17:27:55
Selectie is 5min. Onderweg... aldus diemers op twitter :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 18:12:51
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.voetbalprimeur.nl%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fstyles%2Fnews_main%2Fpublic%2Fnews-images%2F2013%2F04%2F14%2Fbarto.jpg&hash=8fa2bb50d3118b4956aa1c891c027d87cb4df48d)
SC Cambuur heeft zondagmiddag de tweede plek op de ranglijst van de Jupiler League ingenomen. De Graafschap werd op De Vijverberg met 2-1 over de knie gelegd.

Martijn Barto was de gevierde man bij de club uit Leeuwarden, door beide treffers voor zijn rekening te nemen. De spits maakte na twintig minuten zijn eerste van de middag.

Cambuur leek een kwartier voor tijd echter toch punten te moeten inleveren, nadat invaller Piotr Parzyszek de 1-1 op het scorebord bracht. Een minuut voor tijd bezorgde Barto alsnog de overwinning aan zijn ploeg. De Graafschap-trainer Pieter Huistra werd naar de tribune gestuurd wegens aanmerkingen op de leiding.

Cambuur staat door de belangrijke overwinning nu twee punten achter op koploper FC Volendam. Beide ploegen hebben nog drie duels voor de boeg
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 14, 2013, 18:28:37
Interviews van Barto, de Jong en Bakens: http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-bliuwt-op-titelkoers

Heerlijke ontlading in het uitvak!! Prachtig sfeertje. Barto scoort twee keer maar laat ook twee grote kansen liggen.

Nog een behoorlijk kritische noot aangaande de autocombi. Wat is het nut van een autocombi als de aangegeven parkeerplaats een kilometer van het station verwijderd is en 250 supporters een hele wijk doormoeten lopen om bij het station te komen? Ongelooflijk!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 14, 2013, 18:44:32
Wat een feest in het vak.  Wat een steun.  Wat geweldig dit.  Haar het niet willen missen.  Op naar volgende.  Eerst naar het plein.  Drinken :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 14, 2013, 18:52:59
wat een geweldige wedstrijd! fantastische sfeer in het uitvak en 3 punten. was echt een feest!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 14, 2013, 18:57:29
Samenvatting staat online: http://www.jupilerleague.nl/video/1011841.php
XXL versie: http://www.jupilerleague.nl/video/1011839.php
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 19:00:31
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 14, 2013, 18:28:37
Interviews van Barto, de Jong en Bakens: http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-bliuwt-op-titelkoers

Heerlijke ontlading in het uitvak!! Prachtig sfeertje. Barto scoort twee keer maar laat ook twee grote kansen liggen.

Nog een behoorlijk kritische noot aangaande de autocombi. Wat is het nut van een autocombi als de aangegeven parkeerplaats een kilometer van het station verwijderd is en 250 supporters een hele wijk doormoeten lopen om bij het station te komen? Ongelooflijk!!
Het is dat je het zegt, ik las Waakens :P
Sfeertje was op de radio UITSTEKEND mee te krijgen, kiepevel oppe belich! Zelden meegemaakt dat de superboeren overtroffen werden in eigen huis. Het klonk  beter als in menig thuiswedstrijd!!
Tja, we mogen altijd kritisch over Barto zijn, maar als Hemmen 2 keer scoort en 3 kansen mist hoor ik eigenlijk niemand. Natuurlijk moet hij nog 1 van die kansen benutten, maar verder ben ik ontzettend blij dat hij blijft scoren en ook nog belangrijke goals zijn. Dus niet een 0-3 of 1-5 ;)

Dat is toch mooi man? Mooi massaal zingend naar het stadion toe? :P Ok, het moet niet gebeuren, maar op zo'n moment wel even kicken!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 14, 2013, 19:02:59
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 19:00:31
Dat is toch mooi man? Mooi massaal zingend naar het stadion toe? :P Ok, het moet niet gebeuren, maar op zo'n moment wel even kicken!

Vind het ook prachting. Moet altijd kunnen wat mij betreft. Maar ik vraag me af wat voor nut een autocombi nog heeft. Die heeft volgens mij als doel om alles zoveel mogelijk te kunnen begeleiden. Een vrije tocht door doetinchem kan ik niet in dat perspectief plaatsen. Doe dan gewoon vrij vervoer, hoeven we ook niet 3 keer een biljet om te wisselen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 19:04:24
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 14, 2013, 18:57:29
Samenvatting staat online: http://www.jupilerleague.nl/video/1011841.php
XXL versie: http://www.jupilerleague.nl/video/1011839.php
Heerlijk ook die ontlading van de spelers en TS!! TROTS OP MIEN CLUB!

Oh ja, wat een onzin kraamde die verslaggever uit zeg. Penalty voor de Graafschap en rood voor El-Makrini? Ja er is contact, maar er wordt geen aanslag gepleegd. Die superboer ging graag naar de grond.

En de enige overwinning was 0-2 in 1958? 1-5 in 1965 en wie onze historie kent weet hoe het seizoen eindigde |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Treb op april 14, 2013, 19:20:49
Die samenvatting, laatste beelden uitvak VOLLE BAK  |:)

Die 4 gasten achter de goal te juichen bij de 1-2  |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 19:27:41
Citaat van: Treb op april 14, 2013, 19:20:49
Die samenvatting, laatste beelden uitvak VOLLE BAK  |:)

Die 4 gasten achter de goal te juichen bij de 1-2  |:) |:) |:) |:)
Vier maar? Ik zag toch echt meer SCC aanhang achter dat doel |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: okkele op april 14, 2013, 19:36:30
Citaat van: Chipke op april 14, 2013, 16:12:36
Waarom brachten ze Hemmen niet in de ploeg? Zit op de bank!

nee,zat niet op de bank.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: okkele op april 14, 2013, 19:38:32
Citaat van: Treb op april 14, 2013, 19:20:49
Die samenvatting, laatste beelden uitvak VOLLE BAK  |:)

Die 4 gasten achter de goal te juichen bij de 1-2  |:) |:) |:) |:)

ik o.a
waren er wel meer dan 4 hoor.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op april 14, 2013, 19:40:44
Fantastisch resultaat  |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 14, 2013, 19:45:35
Deze wedstrijd deed me denken aan de wedstrijd tegen NAC uit in het kampioensjaar. Het was schier onmogelijk om daar 3 punten te halen. Eindstand 0-2!  We gaan weer die kant op i.m.o.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 19:49:23
 :0= TROTS!!!

Op naar de volgende finale. Op naar Emmen.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 19:51:09
Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2013, 19:45:35
Deze wedstrijd deed me denken aan de wedstrijd tegen NAC uit in het kampioensjaar

Klein verschil. Geen stadsbussen met arko.En geen uitzwaaicommitee op het station.

:0= YES WE CAN!!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 14, 2013, 19:58:36
pieter huistra is ontevreden over de scheidsrechter ?! hij floot helemaal tegen ons!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: moodygrunn op april 14, 2013, 20:02:00
Citaat van: marrumer op april 14, 2013, 19:58:36
pieter huistra is ontevreden over de scheidsrechter ?! hij floot helemaal tegen ons!

Op t einde van de wedstrijd hadden ze wel een penalty moeten hebben. als je tenminste de korte samenvatting op jupilerleague.nl (http://jupilerleague.nl) bekijkt
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 20:03:16
Heren. Wie zet de grote samenvatting ff op youtube. Heb en krijg geen beeld op de site van JL. Thanx.

:0=  :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 14, 2013, 20:08:12
Citaat van: Len Cantello op april 14, 2013, 20:03:16
Heren. Wie zet de grote samenvatting ff op youtube. Heb en krijg geen beeld op de site van JL. Thanx.

:0=  :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch
heb je adblock? als je adblock aan hebt moet je het even uitzetten anders doen de filmpjes op jupilerleague.nl het niet.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: drg op april 14, 2013, 20:12:49
Citaat van: Len Cantello op april 14, 2013, 20:03:16
Heren. Wie zet de grote samenvatting ff op youtube. Heb en krijg geen beeld op de site van JL. Thanx.

:0=  :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch

Moet je effe adblock oid. uitzetten, ik had 'tzelfde.

Wel ongelooflijk slecht van Hiwat zeg.. Leuk voor Barto maar als Hemmen in zijn plaats stond was het zo 4-1 geweest, desalniettemin uitstekend gedaan!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: papagaaiensoep op april 14, 2013, 20:25:57
Skitterend! Henk de Jong op OA was ok klasse klasse. Zowel eerste as eind tweede helft dacht ik toch ok aan pingels voor Graafskap hoor.

En toch ... nog 3 wedstriiden, palingboerkes mutte nog een keer verlieze of twee keer geliek. Ik zie dat niet gebeuren om eerlijk te wezen, hoewel Egels uut wel heel erg lastig ken weze vooral at die lui nog ergens om spele mutte.

Wat mie wel zorgen baart is de hoeveelheid kaarten die we krije. El Makrini is het hele seizoen al bingo en ik snap niet werom dat der niet eens wat uut gaat. Die van Tighaoudini op de middenlijn ok volstrekt niet nodig.

Die Hiwat, hij is snel maar dat is het dan ok. Echt veel te weinig kracht. Sun laatst kans ok, suveel tiid dan kiekst toch even of der toevallig niet een verdediger metlopen is .... maar goed, puntsies binnen!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gewoon een fan op april 14, 2013, 20:28:20
Wat een sfeer bij het stadion bij het ontvangst van de spelers en technische staf  _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 20:29:11
Citaat van: gewoon een fan op april 14, 2013, 20:28:20
Wat een sfeer bij het stadion bij het ontvangst van de spelers en technische staf  _O_

Vertel.............. aub :D
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: gewoon een fan op april 14, 2013, 20:34:23
Geen idee hoeveel supporters er waren maar toch minimaal wel enkele honderden  _O_
Er werd heel veel gezongen en ook vuurwerk afgestoken  :proost
Echt TOP dat dit gebeurt,dit kan ook alleen maar hier.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 20:38:16
Citaat van: okkele op april 14, 2013, 19:38:32
ik o.a
waren er wel meer dan 4 hoor.
Jij alleen telde al voor vier... Hoe voelde het dak van de tribune aan? :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 20:39:57
Citaat van: drg op april 14, 2013, 20:12:49
Moet je effe adblock oid. uitzetten, ik had 'tzelfde.

Wel ongelooflijk slecht van Hiwat zeg.. Leuk voor Barto maar als Hemmen in zijn plaats stond was het zo 4-1 geweest, desalniettemin uitstekend gedaan!
Gek dat iedereen zo'n selectief geheugen heeft. Hemmen mist NOOIT een kans!! Voorbeeldje MVV bij 1-2.. Die was nog gemakkelijker dan de kans die Barto vandaag miste!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 20:40:29
Citaat van: Len Cantello op april 14, 2013, 20:29:11
Vertel.............. aub :D
Begin dan oek us an Feestboek juh. LinkedIn siest niet sufeul :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 20:43:01
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 20:40:29
Begin dan oek us an Feestboek juh. LinkedIn siest niet sufeul :devil
Ik zie iig meer dan jij, Klokkumer. Zelfs met m'n ogen dicht en de buik vol  :grolsch
;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 20:47:46
Tja, ast an ut ene oog blien bist en met ut andere nix siest... Dan wudt ut blikfeld wel ietsjes fertroebeld!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 20:50:40
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 20:47:46
Tja, ast an ut ene oog blien bist en met ut andere nix siest...
:? Meen je dit serieus? Dan neem ik bij deze mijn woorden terug.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 14, 2013, 20:51:19
Op naar Emmen.

(https://pbs.twimg.com/media/BH1BvIZCIAEpkoI.jpg:large)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: scclwd op april 14, 2013, 20:53:10
Citaat van: gewoon een fan op april 14, 2013, 20:34:23
Geen idee hoeveel supporters er waren maar toch minimaal wel enkele honderden  _O_
Er werd heel veel gezongen en ook vuurwerk afgestoken  :proost
Echt TOP dat dit gebeurt,dit kan ook alleen maar hier.

Ik kwam voor de spelers maar heb er niet 1 kunnen zien, het zag zwart van de mensen. Nienhuis en Van der Laan nog even het balkon op, als waren ze de paus. Veel gezang.

Maar wie was dat domme figuur die continue strijkers gooide? Wat is daar de lol van? Er waren nl. kleine kinderen die huilend riepen dat ze naar huis wilden.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 14, 2013, 20:54:21
(https://pbs.twimg.com/media/BH1S4xBCEAE_i0-.jpg:large)
(https://pbs.twimg.com/media/BH1FscUCIAAxdQb.jpg:large)
(https://pbs.twimg.com/media/BH1WhHXCcAAVyYP.jpg:large)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 20:58:45
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 20:53:10


Maar wie was dat domme figuur die continue strijkers gooide? Wat is daar de lol van? Er waren nl. kleine kinderen die huilend riepen dat ze naar huis wilden.

;(

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 20:59:19
Citaat van: Len Cantello op april 14, 2013, 20:50:40
:? Meen je dit serieus? Dan neem ik bij deze mijn woorden terug.
:_schater Valt wel met hoor. Linkeroog -1, rechteroog ben ik inderdaad blind...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 21:01:00
Citaat van: SCCornjum op april 14, 2013, 20:51:19
Op naar Emmen.

(https://pbs.twimg.com/media/BH1BvIZCIAEpkoI.jpg:large)
Wat doet de assistent scheidsrechter van vanmiddag daar rechts voor op de foto? :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 21:01:28
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 20:59:19
:_schater Valt wel met hoor. Linkeroog -1, rechteroog ben ik inderdaad blind...
OK, Dok. Zal niet meer zo grappig proberen te zijn :proost

Staat de samenvatting al ergens online. Krijg m nog steeds niet open.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 14, 2013, 21:05:23
 Foto laat de meeste supporters niet zien. Gekkenhuis ongekend. We zijn er nog niet, zelf winnen en hopen!!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 21:11:24
Citaat van: Len Cantello op april 14, 2013, 21:01:28
OK, Dok. Zal niet meer zo grappig proberen te zijn :proost

Staat de samenvatting al ergens online. Krijg m nog steeds niet open.
Ruppppert zal wel bezig zijn, of hij is lam :P
Geen Silverlight op de PC? Daar kan het ook wel eens aan liggen. Of niet geregistreerd...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: maikcambuur op april 14, 2013, 21:11:39
Citaat van: Len Cantello op april 14, 2013, 21:01:28
OK, Dok. Zal niet meer zo grappig proberen te zijn :proost

Staat de samenvatting al ergens online. Krijg m nog steeds niet open.
http://www.jupilerleague.nl/video/1011839.php
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 14, 2013, 21:15:10
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 14, 2013, 21:15:35
Prachtig! Wat een dag!

Begon al weer lekker met een parkeerplaats die nergens te bekennen was dus iedereen zette de auto maar overal op het industrieterrein neer. Mooi met een grote groep ouderwets naar het stadion lopen, zoals het hoort!
De sfeer die nog beter was dan welke thuiswedstrijd dan ook dit seizoen. Ik heb de superboeren zelden gehoord.
Wát een ontlading bij de 1-2. Daar waren we ook wel weer eens aantoe. Schitterend!

Vrijdag eerst supporteren voor Exelsior en dan met honderden naar Emmen maandag!  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Len Cantello op april 14, 2013, 21:21:55
Viper, bedankt.  :grolsch
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Unknown op april 14, 2013, 21:26:53
Hoe mooi dit ook is, vergeet niet dat we het nodige geluk hebben gehad en dan ze echt veel belangrijke spelers misten, maar we hadden vandaag iig wel het geluk van een kampioen.

Was net gezellig op het plein, moet je nagaan wat voor gekke boel het wordt als we kampioen zouden worden, want nu hebben we nog niks en is iedereen al gek  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: denistel op april 14, 2013, 21:27:42
3 finales te gaan alle krachten bundelen,,emmen we komen er aan
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: jamesbond op april 14, 2013, 21:30:53
geweldig wat een sfeer na de 1-2 kippenvel  |:)  en ook een super mooi onthaal voor de spelers en staff  op het cambuur plein  _O_
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 21:32:04
Citaat van: Unknown op april 14, 2013, 21:26:53
Hoe mooi dit ook is, vergeet niet dat we het nodige geluk hebben gehad en dan ze echt veel belangrijke spelers misten, maar we hadden vandaag iig wel het geluk van een kampioen.

Was net gezellig op het plein, moet je nagaan wat voor gekke boel het wordt als we kampioen zouden worden, want nu hebben we nog niks en is iedereen al gek  |:)
Ieder krijgt wat hem toekomt, dus poets die schaal maar vast op :devil

Zonder gekheid, waar we de afgelopen jaren het geluk vaak niet aan onze kant hadden valt het kwartje nu regelmatig de goede kant op.. Dan raak je in een flow en lukt gewoon alles op beslissende momenten.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 14, 2013, 21:36:35
Citaat van: Len Cantello op april 14, 2013, 21:21:55
Viper, bedankt.  :grolsch

Geen dank, cheers!!  :hein  :insane
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 14, 2013, 21:37:45
Citaat van: michello op april 14, 2013, 21:15:35
Prachtig! Wat een dag!

Begon al weer lekker met een parkeerplaats die nergens te bekennen was dus iedereen zette de auto maar overal op het industrieterrein neer. Mooi met een grote groep ouderwets naar het stadion lopen, zoals het hoort!
De sfeer die nog beter was dan welke thuiswedstrijd dan ook dit seizoen. Ik heb de superboeren zelden gehoord.
Wát een ontlading bij de 1-2. Daar waren we ook wel weer eens aantoe. Schitterend!

Vrijdag eerst supporteren voor Exelsior en dan met honderden naar Emmen maandag!  |:)

Ik deel dit compleet.  Heb in jaren niet zo'n  fantastische (uit) wedstrijd beleeft.  Wat een fantastische sfeer.  Ik heb amper een super boer gehoord. Het leek bijna een thuis wedstrijd.  Zo'n ontlading in jaren niet meegemaakt. Super trots op alles wat cambuur is.  Top feestje op plein als afsluiter  :thumbsup |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 14, 2013, 21:39:38
Beelden van het onthaal op het Cambuurplein:
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Gerard op april 14, 2013, 21:39:50
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 21:32:04
Ieder krijgt wat hem toekomt, dus poets die schaal maar vast op :devil

Zonder gekheid, waar we de afgelopen jaren het geluk vaak niet aan onze kant hadden valt het kwartje nu regelmatig de goede kant op.. Dan raak je in een flow en lukt gewoon alles op beslissende momenten.

alleen Excelsior nog....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 21:55:06
Had ik al gezegd dat Pietertje Huilstra een zielige lul is? Hij kan bijna met een ander niet nader te noemen trainer strijden voor de traner met het domste verhaal ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Lore op april 14, 2013, 21:57:33
Fantastisch vanmiddag!

Maar wel wat gele kaarten, weet iemand wie er geschorst is tegen Emmen?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 14, 2013, 21:57:43
Citaat van: gewoon een fan op april 14, 2013, 20:34:23
Geen idee hoeveel supporters er waren maar toch minimaal wel enkele honderden  _O_
Er werd heel veel gezongen en ook vuurwerk afgestoken  :proost
Echt TOP dat dit gebeurt,dit kan ook alleen maar hier.
oh oh wat hebben we ook een mooie club .Ben bij veel wedstr geweest maar als het hier gaat spoken dan gebeurt er wat .Kippevel momenten volgen elkaar dan op |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 21:58:59
Citaat van: Lore op april 14, 2013, 21:57:33
Fantastisch vanmiddag!

Maar wel wat gele kaarten, weet iemand wie er geschorst is tegen Emmen?
Sowieso Bakens en Tighadouini. El-Makrini weet ik niet zeker, pakte vandaag zijn 8e
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TM op april 14, 2013, 21:59:46
De tering! Wat een dag! Wat een sfeer in het uitvak en wat een top autocombi! Zo hoort het te zijn! Amper politie en alle vrijheid voor supporters. Volgende keer maar vrijvervoer! Chapeau voor de lokale driehoek van Doetinchem! Hier kan menig club/stad een voorbeeld aan nemen!

KAMPIOENEN! HOPPAAAAA!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 14, 2013, 22:00:44
Citaat van: Lore op april 14, 2013, 21:57:33
Fantastisch vanmiddag!

Maar wel wat gele kaarten, weet iemand wie er geschorst is tegen Emmen?
bakens
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2013, 22:07:07
Citaat van: sunderland op april 14, 2013, 22:00:44
bakens
Tighadouini ook, pakte ook zijn vijfde :gelekaart En Mo zijn 8e..
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: GerardFraneker op april 14, 2013, 22:07:49
Het was echt een super dag!
Alles zat helemaal mee mooi weer en 3 punten!
Auto parkeren bij de Praxis en even door een prachtige woonwijk lopen met z'n allen.
Super mooi dat het zo kon! Wat een feest in het uitvak en op het Cambuurplein!

Op naar Emmen  |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: sunderland op april 14, 2013, 22:23:26
Citaat van: Galdiano op april 14, 2013, 00:00:12
:0= MATCHDAY!!!!!

Heb er zin in! Het word een totale gekte zometeen!!! |:)
|:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2013, 22:29:52


Op naar EMMEN!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur123 op april 14, 2013, 23:29:19
Wauw wat een wedstrijd, dit is te beschrijven in 1 woord: GENOT
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: okkele op april 14, 2013, 23:29:52
Citaat van: GerardFraneker op april 14, 2013, 22:07:49
Het was echt een super dag!
Alles zat helemaal mee mooi weer en 3 punten!
Auto parkeren bij de Praxis en even door een prachtige woonwijk lopen met z'n allen.
Super mooi dat het zo kon! Wat een feest in het uitvak en op het Cambuurplein!

Op naar Emmen  |:)

wij zijn gewoon de wijk ingereden.
veel makkelijker.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: okkele op april 14, 2013, 23:41:58
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2013, 20:38:16
Jij alleen telde al voor vier... Hoe voelde het dak van de tribune aan? :devil
Ha!
Dat was jan wagenaar, zat ook ergens achter mij.
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: okkele op april 15, 2013, 00:08:41
Citaat van: Treb op april 14, 2013, 19:20:49
Die samenvatting, laatste beelden uitvak VOLLE BAK  |:)

Die 4 gasten achter de goal te juichen bij de 1-2  |:) |:) |:) |:)
heb nu de samenvatting gezien,dat was ik niet.
ik had mn cambuur-vest aan.  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 15, 2013, 00:14:02
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 20:53:10


Maar wie was dat domme figuur die continue strijkers gooide? Wat is daar de lol van? Er waren nl. kleine kinderen die huilend riepen dat ze naar huis wilden.

Gaat het alweer een beetje?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Galdiano op april 15, 2013, 10:56:23
Iemand mijn stem gevonden? Wat een feest gister! Het leeft weer, als Arts trainer was hadden we dit nooit bereikt, met dat saaie kutvoetbal!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 15, 2013, 11:06:17
Beste mede supporter die wel naar DTC zijn geweest,

Wat hebben jullie mijn geel blauw hart sneller laten stromen.
Wat hebben jullie er een geweldige sfeer van gemaakt "TROTS"
Jullie hebben Cambuur naar de overwinning gezongen, gezorgd voor een thuis wedstrijd.

Later in Leeuwarden hebben jullie de mannen groots onthaald!! Als een ware kampioen stapte de spelers uit de bus.


Op naar Emmen, waar ik reken op een Cambuur invasie.  :proost
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: dit is mien club op april 15, 2013, 11:07:15
 |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2013, 12:16:09
Citaat van: Galdiano op april 15, 2013, 10:56:23
Iemand mijn stem gevonden? Wat een feest gister! Het leeft weer, als Arts trainer was hadden we dit nooit bereikt, met dat saaie kutvoetbal!
Dan waren er welgeteld 17 man/vrouw aanwezig geweest gisteren :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2013, 12:17:00
Citaat van: dit is mien club op april 15, 2013, 11:06:17
Beste mede supporter die wel naar DTC zijn geweest,

Wat hebben jullie mijn geel blauw hart sneller laten stromen.
Wat hebben jullie er een geweldige sfeer van gemaakt "TROTS"
Jullie hebben Cambuur naar de overwinning gezongen, gezorgd voor een thuis wedstrijd.

Later in Leeuwarden hebben jullie de mannen groots onthaald!! Als een ware kampioen stapte de spelers uit de bus.


Op naar Emmen, waar ik reken op een Cambuur invasie.  :proost
Prachtig verwoord dimc! Denk er precies hetzelfde over -alhoewel je denken bij mij niet te letterlijk moet nemen- 8P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Yellow Army op april 15, 2013, 12:44:46
Citaat van: scclwd op april 14, 2013, 20:53:10
Maar wie was dat domme figuur die continue strijkers gooide? Wat is daar de lol van? Er waren nl. kleine kinderen die huilend riepen dat ze naar huis wilden.

Ook ik had de tranen in mijn ogen. Alleen kwam dat niet door het vuurwerk...
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Yellow Army op april 15, 2013, 12:48:37
Dit is waarom je Cambuursupporter bent.

Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op april 15, 2013, 12:55:56
WAT EEN SFEER,ZOWEL IN STADION ALS TERUG IN LEEUWARDEN....
DAAROM ZIT CAMBUUR IN JE HART!!! |:) |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCFRANEKER op april 15, 2013, 13:13:46
Wat een rommeltje gister hehe  :_schater |:) Lachen,Zuipen,Schreeuwen,Vloeken...en alles wat maar niet zwart op wit moet...wat een feest !! :devil :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: cambuursupporter op april 15, 2013, 15:54:24
Deze tweet van Arne Slot (PEC Zwolle) zegt ook veel over onze mooie club. Hier zit ook een grote waarheidsgehalte in. Laten we niet vergeten wat v.d. Belt allemaal voor de club heeft gedaan en nog steeds doet.

Arne Slot ‏@arne10slot   
Erg knap van Gerald v/d Belt dat hij bij #Cambuur een team heeft samengesteld dat speelt voor titel, icm op orde brengen financiën! #gracam
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 15, 2013, 15:59:09
\Ik heb een filmpje vanuit het uit vak gemaakt  staat op youtube onder graafschap-cambuur helaas 1e minuut is fout gegaan in daarna mooie beelden had een nieuwe telefoon dus als  daar kijkt is er vast wel iemand die het hier kan kopieren .Dit zijn de beelden van na de wedstrijd staat onder spmtje

groet klompke
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 15, 2013, 16:09:57
heb hem gevonden http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NPjA4thw6Ik
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 15, 2013, 16:10:55
Mooi ook hoe er door het hele stadion heen mensen opsprongen bij de Cambuur goals.
En ook dat de spelers na afloop ook deze supporters bedankten!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Yellow Army op april 15, 2013, 16:36:18
Citaat van: klompke op april 15, 2013, 15:59:09
\Ik heb een filmpje vanuit het uit vak gemaakt  staat op youtube onder graafschap-cambuur helaas 1e minuut is fout gegaan in daarna mooie beelden had een nieuwe telefoon dus als  daar kijkt is er vast wel iemand die het hier kan kopieren .Dit zijn de beelden van na de wedstrijd staat onder spmtje

groet klompke

Bist er ondersteboven van zie ik
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: michello op april 15, 2013, 18:28:24
Om er geen genoeg van te krijgen, luister hier nog even naar verslag op OF bij de 1-2 tot het einde:   

Vanaf minuut 16.30 , helaas was er op dat moment van de goal een muziekje aan de gang maar toch mooi:

http://www.omropfryslan.nl/radioargyf/14-april-1600-1700-0 (http://www.omropfryslan.nl/radioargyf/14-april-1600-1700-0)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur123 op april 15, 2013, 19:29:03
Was top! De mannen van Cambuur krijgen steeds meer hart voorde club!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 15, 2013, 19:30:09
Ik had er wel honderd euro voor over nog een keer de zelfde dag te beleven  :D
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: marrumer op april 15, 2013, 19:32:03
ik zou die dag ook graag opnieuw willen beleven, helaas is het nu maandag  ;(
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCC-J op april 15, 2013, 20:25:14
Fotoverslag online: http://cambuurculture.nl/wordpress/fotos/2012-2013/de-graafschap-sc-cambuur/
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 15, 2013, 20:48:22
Als je naar het filmpje kijkt gaat het alleen maar om de bijna 1e minuut de rest is goed maar ja kun je er volgens mij niet zomaar afhalen.


groet klompke
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2013, 21:26:26
Citaat van: Destroyer op april 15, 2013, 19:30:09
Ik had er wel honderd euro voor over nog een keer de zelfde dag te beleven  :D
Foto's voor de uitkaart 8 euro, kaartje 14,50. Benzine en bier 77,50. Middagje Cambuur ONBETAALBAAR!

Voor de rest....
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2013, 21:28:57
Citaat van: michello op april 15, 2013, 18:28:24
Om er geen genoeg van te krijgen, luister hier nog even naar verslag op OF bij de 1-2 tot het einde:   

Vanaf minuut 16.30 , helaas was er op dat moment van de goal een muziekje aan de gang maar toch mooi:

http://www.omropfryslan.nl/radioargyf/14-april-1600-1700-0 (http://www.omropfryslan.nl/radioargyf/14-april-1600-1700-0)

Geweldig hoe het gejuich doorkomt!! En ik blijf van mening dat SS hoopte dat de Graafschap gescoord had :devil
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 15, 2013, 22:15:02
geweldig deze foto . echt Cambuur Emotie
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kernvancambuur.nl%2Fpreviews%2F2013%2F4%2F15%2Fmedia_360_152282_w900.jpg&hash=a5497b8106a6faf395a965e3f964d66ac293865f)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 15, 2013, 22:17:28
Fantastisch. fantastisch!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 15, 2013, 22:46:24
Citaat van: michello op april 15, 2013, 18:28:24
Om er geen genoeg van te krijgen, luister hier nog even naar verslag op OF bij de 1-2 tot het einde:   

Vanaf minuut 16.30 , helaas was er op dat moment van de goal een muziekje aan de gang maar toch mooi:

http://www.omropfryslan.nl/radioargyf/14-april-1600-1700-0 (http://www.omropfryslan.nl/radioargyf/14-april-1600-1700-0)

Vanaf 20:00, Forza forza forza cambuur 1 zonder trommel, wat klinkt dat toch fijn!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Clint op april 16, 2013, 07:19:44
Lekker smoor Klompke. :_schater

Je weet wel hoe je een telefoon moet vasthouden he? :clint
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: klompke op april 16, 2013, 10:56:49
He clint ik kan zonder drank smoor zijn lol maar gelukkig is fe rest nuchter opgenomen
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 16, 2013, 15:20:32
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: brambo3004 op april 16, 2013, 15:23:46
Mooi hoor :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Cambuur Culture op april 16, 2013, 15:23:59
weg
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Westerpark op april 16, 2013, 19:52:52
Fraai filmpje!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Yellow Army op april 16, 2013, 20:25:53
nice
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Kunstgras op april 16, 2013, 20:41:55
Citaat van: Viper op april 16, 2013, 15:20:32


Mooi filmpje! Zelf gemaakt?
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Ruppppert op april 16, 2013, 21:14:05
Citaat van: Viper op april 16, 2013, 15:20:32

nice |:) mooi maakt
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Viper op april 16, 2013, 23:10:19
@Kunstgras: Ja, maar ik hoef geen credits. ;)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: SCCornjum op april 17, 2013, 10:28:15
Super tnx :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: poelie-lwd op april 17, 2013, 10:31:34
Geweldig Viper!  :thumbsup
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: speculeter op april 17, 2013, 10:45:17
Mooi filmpje!
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Baresi op april 17, 2013, 23:19:43
wat een super montage dit filmpje :thumbsup
:scc
Er is weer chemie bij de club,je ziet t en merkt aan alles
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: TM op april 17, 2013, 23:27:28
Dat filmpje mag wat mij betreft wel een uur duren! |:)
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: mscc op april 18, 2013, 01:34:59
Volgende wedstrijd weer een filmpje? :P
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: Destroyer op april 18, 2013, 07:32:58
Prachtig filmpje.  Kippenvel  |:) :scc
Titel: Re: Graafschap - SC Cambuur
Bericht door: okkele op april 18, 2013, 08:53:35
fantastisch.
de frustratie van huistra er leuk in verwerkt.
ideale muziek qua tekst.

professioneel.