Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: speculeter op maart 03, 2018, 09:36:22

Titel: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op maart 03, 2018, 09:36:22
Ws zit het seizoen erop.
En word het tijd om eens goed te door selecteren.
Wie in ieder geval weg kunnen.

Bertrams El baad Vd laan kip daniels mathieu barto.
En er loopt genoeg talent rond in de juup.
Kijk maar eens naar Emmen de graafschap en Telstar
Iemand alvast leuke namen voor nieuw seizoen?
MS leest Booy mee
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op maart 03, 2018, 09:45:12
Citaat van: speculeter op maart 03, 2018, 09:36:22
Ws zit het seizoen erop.
En word het tijd om eens goed te door selecteren.
Wie in ieder geval weg kunnen.

Bertrams El baad Vd laan kip daniels mathieu barto.
En er loopt genoeg talent rond in de juup.
Kijk maar eens naar Emmen de graafschap en Telstar
Iemand alvast leuke namen voor nieuw seizoen?
MS leest Booy mee
Booy en mee lezen en zich er wat van aantrekken? :_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op maart 03, 2018, 10:43:32
Hele elftal lozen met uitzondering van Sai - Robertha - Schilder.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: SCCBerlikum op maart 03, 2018, 10:52:24
Citaat van: DayDreamer op maart 03, 2018, 10:43:32
Hele elftal lozen met uitzondering van Sai - Robertha - Schilder.

man, man, man  :zucht
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op maart 03, 2018, 10:53:53
Citaat van: SCCBerlikum op maart 03, 2018, 10:52:24
man, man, man  :zucht

Heb jij een beter idee, het is allemaal pure middelmaat , 13 in een dozijn.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: SCCBerlikum op maart 03, 2018, 11:13:49
Citaat van: DayDreamer op maart 03, 2018, 10:53:53
Heb jij een beter idee, het is allemaal pure middelmaat , 13 in een dozijn.

Ik weet niet hoor, maar we mogen in onze handen knijpen met spelers als schilder, v deelen, steenvoorden en schils. Ook grote talenten als van wermerskerken, rosheuvel en robertha. Cummings doet het prima en kip heeft zich ook eerder bewezen goed te kunnen voetballen. Betere spelers gaan hier niet zo 123 komen. Het probleem is dat we veel jonge spelers als kallon, daniels en ook dus rosheuvel, rossi en robertha enz hebben, die niet constant goed presteren. Veel te wisselvallig en daarom is ook gezegd dat dit een tussenjaar wordt. In potentie loopt er genoeg rond, geef ze de tijd en vanaf volgend jaar (wel met wat ervaring erbij svp) gas geven.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 03, 2018, 11:25:20
We hebben best wat leuke spelers, maar te weinig jongens die het niveau mentaal en voetballend omhoog liften.

Als dit een tussenjaar was dan hadden er wat spelers in de as moeten staan die het elftal stabiliteit gaven. Dan hadden de jongere spelers gecoached kunnen worden in het veld, iets minder druk gehad op hun schouders. Met een team wat goed draait kan een jonge speler ook eens af en toe een mindere wedstrijd kunnen spelen zonder dat het direct punten kost. Ze maken nu wel veel minuten maar heel veel beter worden ze er nog niet van.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2018, 11:43:40
Dit is in ieder geval op dit moment de selectie die vastligt voor komend seizoen:

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019

Waarbij de volgende spelers eventueel makkelijk behouden kunnen worden vanwege een optie in hun contract:
- Bertrams
- Steenvoorden
- Schilder
- Mannes
- Rosheuvel
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: piene hassus op maart 03, 2018, 12:17:04
Dit seisoen is foorbij, inne PO hewwe niks te soeken. Dus set un aantal basis speulers die segge kwaliteit te hewwen in Jong Cambuur en hevel un aantal speulers met potentie foor ut folgend seisoen inne basis, kenne se mooi erfaring opdoen en magge se fouten make.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op maart 03, 2018, 13:04:37
Citaat van: Collingwood op maart 03, 2018, 11:43:40
Dit is in ieder geval op dit moment de selectie die vastligt voor komend seizoen:

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019

Waarbij de volgende spelers eventueel makkelijk behouden kunnen worden vanwege een optie in hun contract:
- Bertrams
- Steenvoorden
- Schilder
- Mannes
- Rosheuvel
kijk eens hoe triest dit is!Schilder , v deelen , wermeskerken zijn de enige van beetje nivo. Voorin heb je Robertha en verder helemaal niks. Prutsers en hardlopers zonder voorzet.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op maart 03, 2018, 13:10:11
Wat mij ook vooral opvalt is de technische bagage. Zag net weer wat doelpnt van gisteren terug. Die zullen wij echt niet maken om dat de techniek en handelingssnelheid veel hoger ligt dan bij 99% van ons.Wij komen meestal ook niet in die positie maar dat is een ander verhaal.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op maart 03, 2018, 13:11:41
Zie doelpnt van Telstar en Veerman terug ( aannemen en zelfdebeweging afronden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 03, 2018, 13:35:34
Rossi verdient imo ook nog wel een kans.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: 666 op maart 03, 2018, 16:00:11
Citaat van: sunderland op maart 03, 2018, 13:11:41
Zie doelpnt van Telstar en Veerman terug ( aannemen en zelfdebeweging afronden.

Viel mij ook op en dan nog is het niveau bedroevend, moet je nagaan hoe het is gesteld met ons.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op maart 04, 2018, 01:05:29
Hoeveel tussenjaren gaan we nog krijgen?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Josli op maart 05, 2018, 23:12:16
Tja... Hoe kom het dat spelers die het (elders) eerder goed deden, totaal niet meer uit de verf komen? Daniels, Kip en Mathieu bedoel ik dan voornamelijk. In mijn ogen ligt dat vooral aan een falende scouting. Deze spelers zijn goed als je vanuit de omschakeling wilt spelen. Echter, daar hebben wij het team helemaal niet voor. Dan moet je duels winnen op het middenveld, gevarieerd druk zetten en zo nu en dan het tempo versnellen. En dat is iets wat totaal niet in dit team zit. En maar doormodderen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: D.H.Skolten op maart 06, 2018, 01:20:29
Citaat van: SCCBerlikum op maart 03, 2018, 11:13:49
Ik weet niet hoor, maar we mogen in onze handen knijpen met spelers als schilder, v deelen, steenvoorden en schils. Ook grote talenten als van wermerskerken, rosheuvel en robertha. Cummings doet het prima en kip heeft zich ook eerder bewezen goed te kunnen voetballen. Betere spelers gaan hier niet zo 123 komen. Het probleem is dat we veel jonge spelers als kallon, daniels en ook dus rosheuvel, rossi en robertha enz hebben, die niet constant goed presteren. Veel te wisselvallig en daarom is ook gezegd dat dit een tussenjaar wordt. In potentie loopt er genoeg rond, geef ze de tijd en vanaf volgend jaar (wel met wat ervaring erbij svp) gas geven.
hou toch op man met je 'tussenjaar'. Vorig jaar ging het heel goed en elke club zou dan proberen door te stoten en zeker niet gaan praten over een zogenaamd 'tussenjaar', Cambuur moet zich doodschamen om zo'n woord überhaupt uit te spreken!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: hobbes op maart 06, 2018, 07:59:31
Citaat van: D.H.Skolten op maart 06, 2018, 01:20:29
hou toch op man met je 'tussenjaar'. Vorig jaar ging het heel goed en elke club zou dan proberen door te stoten en zeker niet gaan praten over een zogenaamd 'tussenjaar', Cambuur moet zich doodschamen om zo'n woord überhaupt uit te spreken!

Tweede helft vorig seizoen ging idd goed, mede dankzij spelers die hier een aantal seizoenen de tijd hebben gehad om te groeien. Dat vervang je niet zomaar.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 06, 2018, 13:24:41
Wanneer is er over tussenjaar gesproken dan? Geloof er niks van nl. vd Belt zn sterkste punt is inmiddels zichzelf indekken vanwege de slechte prestaties.

Voor Booy en Hake had je ook een topspits kunnen halen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cor op maart 06, 2018, 13:37:27
Citaat van: De Gast op maart 06, 2018, 13:24:41
Wanneer is er over tussenjaar gesproken dan? Geloof er niks van nl. vd Belt zn sterkste punt is inmiddels zichzelf indekken vanwege de slechte prestaties.

Voor Booy en Hake had je ook een topspits kunnen halen.

vd Belt is hier niet naartoe gehaald om spelers te halen maar om de ontwikkeling en de bouw van het nieuwe stadion te begeleiden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op maart 06, 2018, 13:41:26
Citaat van: De Gast op maart 06, 2018, 13:24:41
Wanneer is er over tussenjaar gesproken dan? Geloof er niks van nl. vd Belt zn sterkste punt is inmiddels zichzelf indekken vanwege de slechte prestaties.

Voor Booy en Hake had je ook een topspits kunnen halen.
wie had er dan als hoofdtrainer gehaald moeten worden? En kom niet aan met Sipke die wou niet.

En die topspits was niet afhankelijk van het salaris van die heren maar van het feit dat sommigen liever 90 minuten op de bank of tribune in de eredivisie zitten i.p.v. in de Jupiler te spelen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 06, 2018, 19:25:26
Er was al half jaar duidelijk dat voorin versterking moest komen. Je kunt toch ook een middemvelder en een verdwaalde linksback ergens weg toveren.

En heeft Dijkie een eerlijke kans gekregen? Hake kan met exact hetzelfde materiaal ook niks.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op maart 06, 2018, 20:12:53
Citaat van: De Gast op maart 06, 2018, 19:25:26
Er was al half jaar duidelijk dat voorin versterking moest komen. Je kunt toch ook een middemvelder en een verdwaalde linksback ergens weg toveren.

En heeft Dijkie een eerlijke kans gekregen? Hake kan met exact hetzelfde materiaal ook niks.

Deze selectie is mede door Dijkie samengesteld, een andere trainer had dit misschien beter gedaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op maart 06, 2018, 20:23:34
Citaat van: De Gast op maart 06, 2018, 19:25:26
Er was al half jaar duidelijk dat voorin versterking moest komen. Je kunt toch ook een middemvelder en een verdwaalde linksback ergens weg toveren.

En heeft Dijkie een eerlijke kans gekregen? Hake kan met exact hetzelfde materiaal ook niks.
nee de gast, ze hadden Rossi, Robertha en Barto. Door blessures moesten ze weer op zoek. Die linksback schijnt ook niet goed genoeg te zijn, speelt nooit.
En zomaar een spits aantrekken heeft geen nut. Maar dit schijn jij niet te snappen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 06, 2018, 21:04:17
En zomaar een linksback aantrekken heeft wel nut? Ze hadden vd Laan en Sai immers wel.

Dijkhuizen Hake Booy Smeets Peersman Crowly Teijsse.. allemaal kunstgrepen zijn uitgehaald en het elftal presteert slechter dan ooit. Zeg jij het maar..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op maart 06, 2018, 21:14:57
Citaat van: De Gast op maart 06, 2018, 21:04:17
En zomaar een linksback aantrekken heeft wel nut? Ze hadden vd Laan en Sai immers wel.

Dijkhuizen Hake Booy Smeets Peersman Crowly Teijsse.. allemaal kunstgrepen zijn uitgehaald en het elftal presteert slechter dan ooit. Zeg jij het maar..
vd laan is geen back en sai is een rechtsback. Maar als je mijn post leest zie je dat zomaar een back aantrekken ook geen nut heeft. Dat zou bij zomaar een spits ook het geval zijn.

We hebben ook gewoon pech met de blessures van Rossi en Robertha.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 06, 2018, 21:42:59
Rossi is een matige voetballer, dat had niet heel veel gescheeld. Robertha komt net kijken en dan is het risico groot op overbelasting. Dus kan dit diet echt pech noemen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op maart 07, 2018, 06:43:56
Citaat van: Bankzitter op maart 06, 2018, 21:42:59
Rossi is een matige voetballer, dat had niet heel veel gescheeld. Robertha komt net kijken en dan is het risico groot op overbelasting. Dus kan dit diet echt pech noemen.
:_schater :_schater  :zucht
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 07, 2018, 13:18:55
Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2018, 06:43:56
:_schater :_schater  :zucht

Jouw niveau komt niet veel verder dan dit he
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: piene hassus op maart 07, 2018, 15:01:39
Vd Laan is begonnen as linksback, later inskoven as cv. Feul speulers wille hun toedichte kwaliteiten niet in sette bij Cambuur. En waarom niet? Foer voor psychologen! Trening op balbehandelig mut al beginne bij de jongste jeugd, en kienders mutte un hele omslag make: Tuus krije se oppe bealch as se wat afpakke en oppe klup mut dat juust.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Josli op maart 07, 2018, 15:43:24
Citaat van: De Gast op maart 07, 2018, 13:18:55
Jouw niveau komt niet veel verder dan dit he

Met Rossi en Robertha hadden we in ieder geval meer mogelijkheden gehad.
Ikzelf was trouwens wel erg gecharmeerd van Rossi. Het gekke is dat hier vaak voor de spitspositie de grootste houten klazen worden genoemd (De Kogel bijvoorbeeld), maar dat men dan weer Rossi niks vind.
Ik zie een hele effectieve spits, die hard werkt, een goed schot heeft, goed kan koppen, goed fysiek en er zit een goede kop op. Voor Cambuur een topper....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 07, 2018, 15:59:10
Ik vond Rossi niet erg balvast, veel kopduels verliezen en wat onhandig ogen... wel enthousiast. Maar heeft  te weinig gespeeld om echt goed te beoordelen, maar z'n CV is ook niet best. Robertha zie ik echt wel een goede worden, maar kan beter langzaam gebracht worden. Spierblessure is overbelasting, dus te veel risico genomen door hem direct 2x per week op te stellen. Foeke had de taak een spits vast te leggen en dat heeft' ie niet gedaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op maart 07, 2018, 16:02:38
    Foeke heeft nog helemaal niks gedaan.!! 8P
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op maart 07, 2018, 16:38:09
Citaat van: De Gast op maart 07, 2018, 13:18:55
Jouw niveau komt niet veel verder dan dit he
Ik pas me aan, aan het niveau ;)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op maart 07, 2018, 16:44:43
Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2018, 15:59:10
Ik vond Rossi niet erg balvast, veel kopduels verliezen en wat onhandig ogen... wel enthousiast. Maar heeft  te weinig gespeeld om echt goed te beoordelen, maar z'n CV is ook niet best. Robertha zie ik echt wel een goede worden, maar kan beter langzaam gebracht worden. Spierblessure is overbelasting, dus te veel risico genomen door hem direct 2x per week op te stellen. Foeke had de taak een spits vast te leggen en dat heeft' ie niet gedaan.
Waarom doe je dat dan toch? Wat een onzin wbt Robertha die jonge trainde vorig jaar bij Feijenoord 1 en hier vanaf de zomer, heb gezien hoe hij geblesseerd is geraakt? Geen sprake van overbelasting, gewoon domme pech...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cor op maart 07, 2018, 17:26:54
Citaat van: Jandehulk op maart 07, 2018, 16:02:38
    Foeke heeft nog helemaal niks gedaan.!! 8P

Spuit 11
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Hoekieom op maart 07, 2018, 17:39:10
Jim zegge wel dat Rossie een slechte CV had. Maar voordat Boere bij Oss(eerst Eindhoven) kwam scoorde die ook maar zelden. Juist bij Oss werd hij beter omdat hij vertrouwen kreeg en Topscorer van de Jupilair werd. Mijn indruk van Rossi was goed. O.a tegen Go Ahead was hij de man die een penalty miste, maar ook een assist gaf en zelf 2x scoorde. Ik hoop echt dat hij er weer staat. Hier gaan we echt nog wel veel plezier van krijgen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 07, 2018, 18:34:23
Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2018, 16:44:43
Waarom doe je dat dan toch? Wat een onzin wbt Robertha die jonge trainde vorig jaar bij Feijenoord 1 en hier vanaf de zomer, heb gezien hoe hij geblesseerd is geraakt? Geen sprake van overbelasting, gewoon domme pech...

Ik ben met je eens dat het moment heel ongunstig was... die jongen was in vorm en was de blessure was rond einde transferperiode. Maar de hoofdoorzaak voor een spierscheuring is echt overbelasting... .

Rossi inderdaad alleen op basis van een eerste indruk... bij de een is dat positief (veel energie, doelgericht, opportunistisch), bij mij niet (nietgoed meevoetballend, zwak in duels ect.).
Dat kan... iedereen heeft een andere voorkeur voor een bepaald type speler.

In de winter was al wel duidelijk dat hij niet snel terug zou zijn en er zat al weinig scorend vermogen in het team. De TS heeft gegokt om geen nieuwe spits te halen en dat pakt nu slecht uit.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 07, 2018, 19:02:18
Volgens mij draaide het elftal wel als hij meedeed. En z'n statistieken waren ook goed. Straks als iedereen weer fit is doen we nergens meer om mee. Zo zal het wel uitpakken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op maart 07, 2018, 19:41:16
Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2018, 18:34:23
Ik ben met je eens dat het moment heel ongunstig was... die jongen was in vorm en was de blessure was rond einde transferperiode. Maar de hoofdoorzaak voor een spierscheuring is echt overbelasting... .

Rossi inderdaad alleen op basis van een eerste indruk... bij de een is dat positief (veel energie, doelgericht, opportunistisch), bij mij niet (nietgoed meevoetballend, zwak in duels ect.).
Dat kan... iedereen heeft een andere voorkeur voor een bepaald type speler.

In de winter was al wel duidelijk dat hij niet snel terug zou zijn en er zat al weinig scorend vermogen in het team. De TS heeft gegokt om geen nieuwe spits te halen en dat pakt nu slecht uit.

Rossie had al weer mee kunnen doen, als ze de ernst van de blessure eerder hadden erkend.
(dit komt bij Cambuur helaas vaker voor)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op maart 07, 2018, 19:50:26
Hoe zit het eigenlijk met Schilder, wanneer verlengen ze zijn contract. Hoor daar maar niks over. Henkie is niet van gister en zal hem ook zomaar kunnen halen
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op maart 07, 2018, 20:05:09
Citaat van: sunderland op maart 07, 2018, 19:50:26
Hoe zit het eigenlijk met Schilder, wanneer verlengen ze zijn contract. Hoor daar maar niks over. Henkie is niet van gister en zal hem ook zomaar kunnen halen
Gelukkig hebben wij Steenvoorden nog :_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op maart 07, 2018, 20:07:02
Citaat van: PePe op maart 07, 2018, 19:41:16
Rossie had al weer mee kunnen doen, als ze de ernst van de blessure eerder hadden erkend.
(dit komt bij Cambuur helaas vaker voor)
Bij Cambuur ontbreekt een topsportklimaat.
Dit gebrek straalt ook af op de spelers die niet erg evenwichtig zijn.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op maart 07, 2018, 20:24:12
Citaat van: Cor op maart 07, 2018, 17:26:54
Spuit 11
l0l
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op maart 07, 2018, 20:25:52
  Hake gaat vast een mooi team neerzetten volgend jaar...ziet nu ook wel wat er nodig is ...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 08, 2018, 15:32:00
Go Ahead Eagles is nagenoeg rond met keeper Hobie Verhulst. De goalie moet de opvolger worden van Sonny Stevens, die komende zomer vertrekt uit Deventer. #gae #jajgae

https://t.co/XhBTvTc94l https://t.co/C1jSxcnYkP

De egels pakken door, benieuwd welke keeper Foeke uit de hoge hoed gaat toveren...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 08, 2018, 16:52:20
Jammer, had ik hier wel willen zien. Maar er zullen meer goede keepers zijn, ik ga pas mijn mening geven als we weten wie hier heen komt. Overigens gaan de Eagles er alsnog op achteruit, Stevens is dit seizoen een echte puntenpakker voor hen. Beste keeper van de JL wat mij betreft.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op maart 08, 2018, 17:27:12
Ms komt Stevens onze kant wel op?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: D.H.Skolten op maart 08, 2018, 18:04:27
Citaat van: speculeter op maart 08, 2018, 17:27:12
Ms komt Stevens onze kant wel op?
Hahaha je kon wel eens gelijk hebben ook nog. Net als Bertrams, die degradeerd naar de amateurs in Belgie en geen club die m wil hebben natuurlijk en Cambuur haalt m meteen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 08, 2018, 19:41:13
Citaat van: speculeter op maart 08, 2018, 17:27:12
Ms komt Stevens onze kant wel op?

Lijkt me behoorlijk onrealistisch, al kent Hake hem nog van Twente.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: D.H.Skolten op maart 08, 2018, 20:59:26
Citaat van: Collingwood op maart 08, 2018, 19:41:13
Lijkt me behoorlijk onrealistisch, al kent Hake hem nog van Twente.
Ooh shit, hij kent m ook nog!  ;(
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op maart 08, 2018, 22:25:59
Citaat van: justremco op maart 08, 2018, 15:32:00
Go Ahead Eagles is nagenoeg rond met keeper Hobie Verhulst. De goalie moet de opvolger worden van Sonny Stevens, die komende zomer vertrekt uit Deventer. #gae #jajgae

https://t.co/XhBTvTc94l https://t.co/C1jSxcnYkP

De egels pakken door, benieuwd welke keeper Foeke uit de hoge hoed gaat toveren...

Foeke zal wel druk zijn met lijstjes maken, ik hoop dat hij nu ook eens doorpakt!! (anders wud ut weer niks volgend seizoen)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 10, 2018, 08:00:20
Selectie gaat komend seizoen naar een man of 22, ze willen meer kwaliteit ipv kwantiteit.

Bron LC
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 10, 2018, 08:04:46
Citaat van: justremco op maart 10, 2018, 08:00:20
Selectie gaat komend seizoen naar een man of 22, ze willen meer kwaliteit ipv kwantiteit.

Bron LC

Tja maar dan zullen er ook spelers met contract moeten vertrekken.
Kippersluis en Daniels zie die maar te slijten.....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 10, 2018, 09:09:49
Citaat van: AL op maart 10, 2018, 08:04:46
Tja maar dan zullen er ook spelers met contract moeten vertrekken.
Kippersluis en Daniels zie die maar te slijten.....

Ja dat word lastig zat. Hebben nu 11 man en denk dat Schilder en Rosheuvel ook wel blijven. Dan nog 2 keepers er bij en zit je al op 15. De resterende 7 moeten dan spelers aan de bovenkant zijn anders krijgen we weer zo'n seizoen...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 10, 2018, 09:17:32
Citaat van: justremco op maart 10, 2018, 08:00:20
Selectie gaat komend seizoen naar een man of 22, ze willen meer kwaliteit ipv kwantiteit.

Bron LC

Wat een dooddoener..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2018, 09:29:54
Spelers voor de breedte halen heeft inderdaad geen zin, daar hebben we er al te veel van.
AL zal het in de praktijk een hele klus worden als je kijkt naar de spelers met doorlopende contracten.

Bos, El Baad en Daniels hebben weinig te potentie.
En het is te hopen dat je Mathieu of Kippersluis nog aan het voetballen krijgt, maar voorlopig vanuit gaan dat die volgend jaar ook niet in de basis komen.


Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2018, 09:42:58
Update na lichten optie Steenvoorden:

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019

Waarbij de volgende spelers eventueel makkelijk behouden kunnen worden vanwege een optie in hun contract:
- Bertrams
- Schilder
- Mannes
- Rosheuvel
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op maart 10, 2018, 11:05:29
Nieuwe seizoen....

Cummins. ...lijkt me goed genoeg
Deelen  steenvoorden  schilder  van wermerskerken

       Crowley. ...zou beste aanwinst zijn.
       Overtoom van Almere
       Rosheuvel


Voorin Roberta
Op de vleugels vd water van Almere
En die spits van Telstar zou ook een goede aanwinst zijn.
Mamovich. ..ben zijn naam even kwijt
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: YellowBlue op maart 10, 2018, 11:53:03
moet een linksback bij, een 6, een 10, een buitenspeler (na het lozen van een paar) een spits, een keeper.

genoeg te doen dus.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 10, 2018, 11:57:03
Citaat van: speculeter op maart 10, 2018, 11:05:29
Nieuwe seizoen....

Cummins. ...lijkt me goed genoeg
Deelen  steenvoorden  schilder  van wermerskerken

       Crowley. ...zou beste aanwinst zijn.
       Overtoom van Almere
       Rosheuvel


Voorin Roberta
Op de vleugels vd water van Almere
En die spits van Telstar zou ook een goede aanwinst zijn.
Mamovich. ..ben zijn naam even kwijt

Cummins een prima stand-in, maar moet wel een serieuze concurrent bij, al is het alleen maar om m wat scherp te houden. Achterin gewoon een linksbenige linksback, ophouden met een rechtspoot daar tenzij het niet anders kan. Crowley zou top zijn, maar die heeft nog enkele jaren contract bij Willem II. Overtoom prima speler, wel heel vaak geblesseerd. Speelde gister z'n 12e duel van het seizoen. Voorin graag een goede spits die kan concurreren met Robertha en nog 2 scorende buitenspelers zoals bijvoorbeeld Valpoort, Boldewijn, Hamdaoui etc. Opties genoeg voor alle posities, dus Foeke kan aan de bak
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2018, 12:20:49
De spitspositie is toch wel een lastige.

Ik zou graag zien dat ze Robertha het volledige vertrouwen geven, want dat is volgens mij echt een uniek talent voor Cambuur-begrippen. Dan wordt het nog lastig om nóg een spits van naam hierheen te krijgen. Aan de andere kant wil je niet dat we met de handen in het haar zitten als Robertha wegvalt, zoals nu.

Een 'nieuwe Robertha' zou wat dat betreft het beste zijn, een talentvolle jongen dus die al goed genoeg is om zo nu en dan minuten te maken. Een andere optie is om een multifunctionele speler te halen die zowel in de spits als ergens anders in de basis zou kunnen (zoals Falkenburg afgelopen zomer of Verhaar afgelopen winter). Mooi klusje voor Booy om zo iemand te vinden...

Barto zou ik dan houden als derde spits, mentor en pinchhitter. Alvast voorbereiden op een andere rol binnen de club na zijn spelersloopbaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: ChantiSCC op maart 10, 2018, 12:34:28
Citaat van: speculeter op maart 10, 2018, 11:05:29
Nieuwe seizoen....

Cummins. ...lijkt me goed genoeg
Deelen  steenvoorden  schilder  van wermerskerken

       Crowley. ...zou beste aanwinst zijn.
       Overtoom van Almere
       Rosheuvel


Voorin Roberta
Op de vleugels vd water van Almere
En die spits van Telstar zou ook een goede aanwinst zijn.
Mamovich. ..ben zijn naam even kwijt

Novakovich?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 10, 2018, 13:01:28
Cummins
Sai
Steenvoorden
Schilder
Rosheuvel
Robertha

Goed genoeg voor top 5.

Prio ligt wat mij betreft bij 2 kwalitatief goede middenvelders (creatieve) en 2 goede buitenspelers.
Rossi verlengen en die spits van jong PSV zal wel komen.

Barto als mentor/ stormram behouden en anders functie binnen de club.

Linksback graag invullen met linkspoot!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2018, 13:06:21
Citaat van: AL op maart 10, 2018, 13:01:28
Cummins
Sai
Steenvoorden
Schilder
Rosheuvel
Robertha

Goed genoeg voor top 5.

Prio ligt wat mij betreft bij 2 kwalitatief goede middenvelders (creatieve) en 2 goede buitenspelers.
Rossi verlengen en die spits van jong PSV zal wel komen.

Barto als mentor/ stormram behouden en anders functie binnen de club.

Linksback graag invullen met linkspoot!

Robertha + Rossi (was ik nog vergeten, misschien kan die nog laten zien goed genoeg te zijn als tweede spits) + Barto + jongen van Jong PSV (Van der Moot) = 4 spitsen. Is dat niet wat teveel van het goede?

Verder helemaal eens met betrekking tot twee middenvelders en twee buitenspelers.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 10, 2018, 13:11:15
Citaat van: Collingwood op maart 10, 2018, 13:06:21
Robertha + Rossi (was ik nog vergeten, misschien kan die nog laten zien goed genoeg te zijn als tweede spits) + Barto + jongen van Jong PSV (Van der Moot) = 4 spitsen. Is dat niet wat teveel van het goede?

Yep. Daarom Barto meer rol van mentor.
Bovendien vind ik Barto momenteel meer van waarde op middenveld dan op 9.
En anders Barto laten gaan als hij nog wil voetballen en baan aanbieden na zijn profcarrière.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 10, 2018, 13:12:42
Van de Moot leuke speler voor de beloften, maar is toch geen serieuze versterking voor de eerste selectie? Als iedereen met een doorlopend contract blijft (zie ze maar eens te slijten) dan moeten de nieuwe spelers er allemaal aan de bovenkant bij, voor de breedte hebben we dan al zat spelers....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2018, 13:23:03
Met alle respect, als we voor kwaliteit en niet voor kwantiteit willen gaan moeten we niet voor Robertha, Rossi, vd Moot en Barto als spitsen gaan. Gewoon 1 goede halen die het met Robertha mag uitvechten. VD Moot mag zich bij de beloften bewijzen, maar lijkt me niet iemand voor de eerste selectie. Voor de winter riep iedereen dat je zonder goede keeper en spits geen elftal kan opbouwen, dus niet dezelfde fout maken.

Met Kallon hebben we 1 geschikte buitenspeler. Hopelijk gaat Mathieu of Kippersluis nog een redelijk niveau halen dan hebben we er twee. Dus inderdaad nog 2 erbij.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 10, 2018, 13:29:36
Met Robertha hebben we in mijn ogen al de klasse spits in huis.
Denk zelfs dat hij de beste is in Jupiler.
Rossi erbij (die had toch wel wat vind ik) dan is er toch geen noodzaak on nog een topspits te halen?
Dan zou ik doe jongen van PSV erbij niet gek vinden..

Creativiteit op middenveld en gevaar vanaf de vleugels vind ik dan belangrijker.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2018, 13:32:24
Citaat van: AL op maart 10, 2018, 13:29:36
Met Robertha hebben we in mijn ogen al de klasse spits in huis.
Denk zelfs dat hij de beste is in Jupiler.
Rossi erbij (die had toch wel wat vind ik) dan is er toch geen noodzaak on nog een topspits te halen?

Hier ben ik het mee eens, weet alleen niet of Rossi de juiste man is als tweede spits. Hopelijk is hij nog op tijd terug om wat van zich te laten zien. Anders kan hij misschien in de zomer weer de kans krijgen opnieuw een contract af te dwingen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op maart 10, 2018, 13:42:21
Ik vind het een erg grote gok. Hoeveel wedstrijden heeft Robertha nu echt goed gespeeld dan? Hij is jong en daarmee grillig. Goed om erbij te hebben, maar dan als alternatief Rossi? Hoeveel goede wedstrijden heeft die gespeeld dan?

Er moet echt een goede spits bij
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 10, 2018, 13:49:49
Citaat van: Lore op maart 10, 2018, 13:42:21
Ik vind het een erg grote gok. Hoeveel wedstrijden heeft Robertha nu echt goed gespeeld dan? Hij is jong en daarmee grillig. Goed om erbij te hebben, maar dan als alternatief Rossi? Hoeveel goede wedstrijden heeft die gespeeld dan?

Er moet echt een goede spits bij

Dan moet je Rossi laten gaan en een goede spits halen.
Robertha speelt hooguit nog een seizoen hier en dan gaat hij naar middenmoot Eredivisie.
Zelden zoveel klasse gezien bij zo'n jonge speler en zeker niet bij Cambuur.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Stanley op maart 10, 2018, 14:16:23
Citaat van: AL op maart 10, 2018, 13:49:49
Dan moet je Rossi laten gaan en een goede spits halen.
Robertha speelt hooguit nog een seizoen hier en dan gaat hij naar middenmoot Eredivisie.
Zelden zoveel klasse gezien bij zo'n jonge speler en zeker niet bij Cambuur.

Robertha is opgeroepen voor jong oranje, zegt toch wel iets over zijn kwaliteiten
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2018, 14:18:41
Citaat van: Lore op maart 10, 2018, 13:42:21
Ik vind het een erg grote gok. Hoeveel wedstrijden heeft Robertha nu echt goed gespeeld dan? Hij is jong en daarmee grillig. Goed om erbij te hebben, maar dan als alternatief Rossi? Hoeveel goede wedstrijden heeft die gespeeld dan?

Er moet echt een goede spits bij

Eens... we kunnen het ons niet veroorloven om weer te gokken.
Dit seizoen dacht ik ook dat Barto nog goed genoeg zou zijn voor wat goals of dat anders wellicht Kippersluis eenzelfde rol als vd Streek kon krijgen in de spits. En anders Rossi kon verrassen. Maar helaas... allemaal niet gelukt en uiteindelijk scoren we al weken niet of nauwelijks. Niet weer dezelfde fout maken, kwaliteit ipv kwantiteit.

Robertha gaat echt zijn minuten en goals wel maken, ook als er nog een spits bijkomt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op maart 10, 2018, 14:51:00
Citaat van: Lore op maart 10, 2018, 13:42:21
Ik vind het een erg grote gok. Hoeveel wedstrijden heeft Robertha nu echt goed gespeeld dan? Hij is jong en daarmee grillig. Goed om erbij te hebben, maar dan als alternatief Rossi? Hoeveel goede wedstrijden heeft die gespeeld dan?

Er moet echt een goede spits bij
Robertha is afkomstig van de A selectie Feijenoord.
Als je tot de A selectie behoort, ben je geen koekenbakker.
Hij heeft laten zien gemakkelijk te kunnen scoren, fysiek sterk en dynamisch is.
Deze kwaliteiten worden wel door de staf van Jong Oranje onderkend.
Robertha moet gewoon het vertrouwen krijgen, wat overigens wel zal inhouden dat hij einde volgend seizoen waarschijnlijk wel weggekocht zal worden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op maart 10, 2018, 15:44:05
Robertha ia opgeroepen voor onder 20 , niet voor jong oranje.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op maart 10, 2018, 16:31:20
Citaat van: zeewolde op maart 10, 2018, 15:44:05
Robertha ia opgeroepen voor onder 20 , niet voor jong oranje.
Sorry vergissing, maar zijn talent en spel is er niet minder om.
Deze speler moeten we koesteren en zo mogelijk voor langere tijd binden aan de club.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2018, 08:45:39
Overigens, Novakovich is aan Telstar verhuurd door Reading en daar is Jaap Stam manager. Misschien 's een belletje plegen... niet geschoten, altijd mis.

Er zit zo'n pool aan jonge spelers in Engeland dat je daar toch weer wat lijntjes moet uitgooien.
En een speler van Man. City klinkt wel heel stoer, maar misschien is samenwerken met een club uit  de Championship of eens in League One rondneuzen veel slimmer.
Spelers als Byrne en Crowley zijn ook best wel te vinden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2018, 09:56:00
Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2018, 08:45:39
Overigens, Novakovich is aan Telstar verhuurd door Reading en daar is Jaap Stam manager. Misschien 's een belletje plegen... niet geschoten, altijd mis.

Er zit zo'n pool aan jonge spelers in Engeland dat je daar toch weer wat lijntjes moet uitgooien.
En een speler van Man. City klinkt wel heel stoer, maar misschien is samenwerken met een club uit  de Championship of eens in League One rondneuzen veel slimmer.
Spelers als Byrne en Crowley zijn ook best wel te vinden.
klopt helemaal maar we moeten ook niet teveel huurlingen hebben.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 13, 2018, 18:48:54
Spelersbudget blijft (ongeveer) gelijk, de selectie wordt kleiner. Minder kwantiteit en meer kwaliteit is dus de bedoeling. Aldus Booy tegen OF.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: V-man op maart 13, 2018, 21:09:59
Ik las in de laatste V.I. dat Twente het momenteel zo slecht doet doordat oa Hake totaal verkeerd ingekocht heeft. Schrok hier wel van aangezien hij natuurlijk een behoorlijk vinger in de voetbalpap zal hebben bij het aantrekken van nieuwe spelers. Wellicht journalistieke sensatie zucht zo'n verhaal maar toch...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 13, 2018, 21:30:52
Citaat van: V-man op maart 13, 2018, 21:09:59
Ik las in de laatste V.I. dat Twente het momenteel zo slecht doet doordat oa Hake totaal verkeerd ingekocht heeft. Schrok hier wel van aangezien hij natuurlijk een behoorlijk vinger in de voetbalpap zal hebben bij het aantrekken van nieuwe spelers. Wellicht journalistieke sensatie zucht zo'n verhaal maar toch...

Veel slechter als dit seizoen kan hij het echt niet doen.
Zo weinig kwaliteit op het veld hebben we de laatste jaren niet meer gehad
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 13, 2018, 21:40:57
Citaat van: V-man op maart 13, 2018, 21:09:59
Ik las in de laatste V.I. dat Twente het momenteel zo slecht doet doordat oa Hake totaal verkeerd ingekocht heeft. Schrok hier wel van aangezien hij natuurlijk een behoorlijk vinger in de voetbalpap zal hebben bij het aantrekken van nieuwe spelers. Wellicht journalistieke sensatie zucht zo'n verhaal maar toch...

Stond dat daar echt zo? Heb het zelf niet gezien (ben geabonneerd op het digitale VI pro), maar het lijkt me niet te kloppen. Jan van Halst is daar al sinds 2016 technisch directeur en heeft de Twente-selectie voor dit seizoen samengesteld.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Yellow Army op maart 13, 2018, 21:53:39
Citaat van: V-man op maart 13, 2018, 21:09:59
Ik las in de laatste V.I. dat Twente het momenteel zo slecht doet doordat oa Hake totaal verkeerd ingekocht heeft. Schrok hier wel van aangezien hij natuurlijk een behoorlijk vinger in de voetbalpap zal hebben bij het aantrekken van nieuwe spelers. Wellicht journalistieke sensatie zucht zo'n verhaal maar toch...

Dus de hoofdtrainer heeft verkeerd ingekocht? Bijzondere constatering. Ik kan me zo voorstellen dat een hoofdtrainer invloed uitoefent op het transferbeleid, maar als de overige leden hiermee instemmen hebben deze lopen slapen of zijn niet mans genoeg om hier tegenin te gaan en Hake lijkt me eerlijk gezegd niet bepaald een autoritair leider.  Daarnaast is en blijft de TD nog altijd eindverantwoordelijke voor het transferbeleid. Kortom, slap verhaal lijkt me.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: V-man op maart 13, 2018, 21:59:19
Ik heb het blaadje der maar weer ff bijgepakt. Ik zeg dan ook o.a.. Ok de quoot: TD Jan van Halst en toenmalig trainer Rene Hake haalden vooral kwantiteit ipv kwaliteit.
Lijkt wel of Foeke hier al op anticipeert door het omgekeerde te zeggen! Maar goed zo'n blad zit vaak ook wel vol met inlegkundes e.d. aangezien het verkocht moet worden. Voorlopig geef ik Hake het voordeel van de geel/blauwe twijfel :proost
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 14, 2018, 07:42:25
Budget is dit seizoen niet eens opgemaakt, te bang voor dure miskopen (spits).

Foeke hoeft hier toch niet heel lang over na te denken. Schilder optie lichten. V Deelen nog 1 jaartje houden. Rosheuvel nieuw contract, 2 jaar met optie. Die speelt op 6 zoals het moet, sterk in duels, altijd asnspeelbaar, simpel spelverleggen en als het moet een prima techniek. (En zelfs als ik het mis heb, kan hij ook achterin spelen).

De rest met aflopend contract zoals Mannes, Houtkoop zijn mischien bruikbaar maar middelmaat en daar hebben we al te veel van. Dus afscheid van nemen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 23, 2018, 22:11:20
AANVOERDER BLIJFT, NEGEN SPELERS VERTREKKEN VOORLOPIG

Robbert Schilder is ook volgend seizoen weer te bewonderen in het shirt van SC Cambuur. De optie in het contract van de aanvoerder is gelicht en dus speelt Schilder ook in het seizoen 2018/2019 in het geel-blauw.

Daarnaast zijn de gesprekken met Jordy van Deelen in volle gang en gaat de club op korte termijn in gesprek met Martijn Barto en Xander Houtkoop. Van dit drietal loopt het contract deze zomer af, maar is de intentie om de samenwerking te verlengen. Een besluit over de toekomst van Karim Rossi volgt later. Hij richt zich eerst op zijn herstel.

Voor Erik Cummins, Kenny Teijsse, Martijn van der Laan en Furdjel Narsingh komt er wel definitief een einde aan hun Cambuur-hoofdstuk. De aflopende contracten van deze spelers worden niet verlengd.

Tot slot zijn er nog een aantal opties door de club niet gelicht. Dit is het geval bij Noureddine Boutzamar, Danny Bakker, Jesse Bertrams, Jurjan Mannes en Darren Rosheuvel. Voor Rosheuvel is de deur overigens nog niet definitief gesloten, er volgen mogelijk nog gesprekken.

http://cambuur.nl/nieuws/aanvoerder-blijft-negen-spelers-vertrekken-voorlopig/

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 23, 2018, 22:16:50
Grote schoonmaak... Rosheuvel zou ik zeker langer vastleggen, snap de twijfel niet.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 23, 2018, 22:19:04
Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2018, 22:16:50
Grote schoonmaak... Rosheuvel zou ik zeker langer vastleggen, snap de twijfel niet.

Al twee keer een behoorlijke hamstringblessure gehad, dat zou het dan moeten zijn denk ik. Cummins snap ik niet helemaal, zou ik zeker houden als tweede keeper. Hopelijk niet weer dezelfde fout als vorig seizoen met Zeinstra en Nienhuis.

Heel mooi dat Schilder blijft. Intentie om te verlengen met Van Deelen en Barto (maar ALLEEN als pinchhitter/mentor/derde spits!!) in principe prima. Voor Houtkoop kun je beter doorselecteren lijkt mij eerlijk gezegd. We hebben al genoeg matige buitenspelers vastliggen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2018, 22:21:36
En nog een spelers kontrakt ontbinden Daniëls Boerlage
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2018, 22:22:54
Moet zeker 2 nieuwe keepers bij met die bos komen we ook niet ver mee 8P
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: V-man op maart 23, 2018, 22:24:05
Van der Laan ook niet verlengen? grrrr. Cummins man o man doet het toch goed. I.d.d. als 2e zou ik hem dan ook zeker houden....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op maart 23, 2018, 22:25:58
Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2018, 22:16:50
Grote schoonmaak... Rosheuvel zou ik zeker langer vastleggen, snap de twijfel niet.

Het halve seizoen geblesseerd geweest en misschien stijgt bij optie zijn salaris wel?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op maart 23, 2018, 22:26:37
Waarom gesprekken met Barto en Houtkoop?. Het is klaar met die 2, voegen niks toe, drukken alleen maar op spelersbegroting.

Ik kan daar echt niet bij, ze willen ook nog eens een kleinere selectie. Slaat werkelijk helemaal nergens op om met die 2 verder te willen. De rest van de spelers kan ik inkomen, 1 hele grote schoonmaak.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op maart 23, 2018, 22:28:21
Citaat van: DayDreamer op maart 23, 2018, 22:26:37
Waarom gesprekken met Barto en Houtkoop?. Het is klaar met die 2, voegen niks toe, drukken alleen maar op spelersbegroting.
:thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 23, 2018, 22:51:13
Cummins niet verlengen? Van der Laan niet? Rosheuvel niet?

Barto en Houtkoop als cultuurbewakers zeker weer wel?

Ach man flikker toch op  :(
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op maart 23, 2018, 22:58:56
Citaat van: De Gast op maart 23, 2018, 22:51:13
Cummins niet verlengen? Van der Laan niet? Rosheuvel niet?

Als je top JL wil spelen komend seizoen, zijn deze spelers dan goed genoeg? In mijn ogen niet, mensen even de bril afzetten.
Cummins vanavond ook weer een houdbare bal, omdat hij geen lengte heeft, zit hij ernaast, als je beter kan krijgen doen.
Van der Laan, die beste jongen is niet zo goed als hij was in eredivisie tijd, kiezen tussen Schilder of v/d Laan ( zelfde positie ), dan Schilder.
Rosheuvel, misschien speelt hier wel mee dat hij toch wel kwakkelt met blessures, en de vraag is ook hoe hij hier uitkomt, kleinere selectie volgend jaar, dan geen halven.

Enige wat ik niet snap is dat Steenvoorden wel verlengt is, en ook nog als eerste, die vind ik ook niet goed genoeg voor top J, maar misschien gaat hij komend seizoen eindelijk eens een goede concurrent krijgen, dan is Steenvoorden als back up nog niet zo raar.

Gesprekken voeren met Barto en Houtkoop is ronduit lachwekkend en ga ik verder ook niet op in. :_schater :X :zucht 8P
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op maart 23, 2018, 23:08:14
Ben benieuwd welke keeper ze al gecontracteerd hebben?

Weer beide keepers wegsturen. En dan zeker weer denken dat Bos het nivo aankan. Tot nu toe vind ik dat het meest ppvallende samen met het voorlopig niet verlengen van Rosheuvel.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: wiekie1969 op maart 24, 2018, 01:46:38
Club is zwaar ziek. Helemaal vh pad. Terug bij af. Jaren 80. Zo zonde en totaal onnodig.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 24, 2018, 07:29:09
Moet er niet aan denken om volgend seizoen weer naar Daniels, Kippersluis en Mathieu te moeten zien.
Middenveld zal dus ook compleet vervangen moeten worden.
En waarom Cummins niet houden? Is zeker goed genoeg voor 2e keeper.





Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 24, 2018, 08:03:22
Plus Barto, Houtkoop, Kallon.

Er zit een grens aan wat een supporter kan verdragen. En die grens wordt zo wel bereikt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op maart 24, 2018, 08:13:45
Citaat van: AL op maart 24, 2018, 07:29:09
Moet er niet aan denken om volgend seizoen weer naar Daniels, Kippersluis en Mathieu te moeten zien.
Middenveld zal dus ook compleet vervangen moeten worden.
En waarom Cummins niet houden? Is zeker goed genoeg voor 2e keeper.

Ik hoop dat ze voor deze spelers ondanks hun doorlopend contract een oplossing kunnen vinden. ( lees een andere club )
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 24, 2018, 09:09:13
Het technische beleid bij onze club is werkelijk niet te volgen. Nu willen ze ook nog in gesprek met Houtkoop en Barto, maar op basis waar van? Houtkoop is een net niet speler met af en toe eens een leuke actie en Barto is een harde werker waar toch echt wel de jaartjes beginnen te tellen. Daar komt bij dat als alle spelers waar ze mee in gesprek zijn ook daadwerkelijk bijtekenen, we een selectie van 15 man hebben. Tel daar 2 keepers bij op en er zullen dus maar 5 nieuwe veldspelers bijkomen. Dat is in mijn ogen veel te weinig omdat je dan volgend jaar weer een grotendeels matige selectie hebt
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 24, 2018, 09:44:32
Citaat van: justremco op maart 24, 2018, 09:09:13
Het technische beleid bij onze club is werkelijk niet te volgen. Nu willen ze ook nog in gesprek met Houtkoop en Barto, maar op basis waar van? Houtkoop is een net niet speler met af en toe eens een leuke actie en Barto is een harde werker waar toch echt wel de jaartjes beginnen te tellen. Daar komt bij dat als alle spelers waar ze mee in gesprek zijn ook daadwerkelijk bijtekenen, we een selectie van 15 man hebben. Tel daar 2 keepers bij op en er zullen dus maar 5 nieuwe veldspelers bijkomen. Dat is in mijn ogen veel te weinig omdat je dan volgend jaar weer een grotendeels matige selectie hebt

Eens, al verwacht ik dat er ook spelers met doorlopend contract vertrekken.
Daniels, Kippersluis, Mathieu en Schils zijn spelers die in mijn optiek bij lange na niet het niveau hebben.
Als die allemaal blijven kun je volgend seizoen ook schriftelijk afdoen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 24, 2018, 09:47:30
Citaat van: AL op maart 24, 2018, 09:44:32
Eens, al verwacht ik dat er ook spelers met doorlopend contract vertrekken.
Daniels, Kippersluis, Mathieu en Schils zijn spelers die in mijn optiek bij lange na niet het niveau hebben.
Als die allemaal blijven kun je volgend seizoen ook schriftelijk afdoen.

Moet er wel interesse zijn voor dergelijke spelers, contractontbinding kost ook alleen maar geld
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op maart 24, 2018, 09:51:44
Citaat van: justremco op maart 24, 2018, 09:47:30
Moet er wel interesse zijn voor dergelijke spelers, contractontbinding kost ook alleen maar geld

Klopt en dat zal erg lastig worden.
Maar doorgaan met deze middelmaat kost nog meer geld en zeker veel supporters.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 24, 2018, 10:31:11
Citaat van: zeewolde op maart 23, 2018, 23:08:14
Ben benieuwd welke keeper ze al gecontracteerd hebben?

Weer beide keepers wegsturen. En dan zeker weer denken dat Bos het nivo aankan. Tot nu toe vind ik dat het meest ppvallende samen met het voorlopig niet verlengen van Rosheuvel.
Die van Harkema gok ik op
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op maart 24, 2018, 10:34:38
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 24, 2018, 10:31:11
Die van Harkema gok ik op

En wie moet er dan eerste doelman worden?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: reisbureau op maart 24, 2018, 10:47:44
Citaat van: justremco op maart 24, 2018, 10:34:38
En wie moet er dan eerste doelman worden?

Oscar Zijlstra. Heeft knappe uittrap!
Twee van vorig seizoen kon je wat van vinden maar kosten geen drol en met een beetje keeperstrainer was er nog wel wat van te maken. ;(
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: piene hassus op maart 24, 2018, 11:18:53
Ik fon die Verrips fan MVV hier goed kiepen
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op maart 24, 2018, 11:30:40
Citaat van: AL op maart 24, 2018, 09:44:32
Eens, al verwacht ik dat er ook spelers met doorlopend contract vertrekken.
Daniels, Kippersluis, Mathieu en Schils zijn spelers die in mijn optiek bij lange na niet het niveau hebben.
Als die allemaal blijven kun je volgend seizoen ook schriftelijk afdoen.
klopt AL en ik wil niet weer een KUT seizoen :_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2018, 11:41:04
Bijzondere keuzes worden er tegenwoordig gemaakt bij ons clubke :clint
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op maart 24, 2018, 11:50:25
kwestie van smaak(voorkeur) denk ik.
ik ben blij dat ze een kerel als schilder behouden,de rest van de namen kan mij niet zo boeien.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 24, 2018, 12:22:51
Iedereen is het over eens dat we niet door kunnen met deze selectie en er grote schoonmaak nodig is. Dus niet zeuren als daar nu slachtoffers bij vallen. Spelers zonder contract zijn nu eenmaal makkelijker te lozen dan die met doorlopende contracten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Baresi op maart 24, 2018, 12:26:39
Nieuw elftal bouwen om Schilder, Robertha en indien mogelijk Crowley want de rest brengt ons helaas niet naar een hogere niveau
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op maart 24, 2018, 13:11:44
crowley lijkt me niet mogelijk en ik weet ook niet of dat zo`n aanwinst is.
technisch fantastisch(kan mooie rondjes draaien e.d) maar tactisch viel hij ook gister weer door de mand.
hij speelde niet voor niks niet bij willem II.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: legeips op maart 24, 2018, 13:44:49
Als ze Barto en Houtkoop gaan verlengen dan ben ik echt er helemaal klaar mee..

Cultuurbewakers!! Wat een grote onzin.
Er moet voetbal in.. denk je dat bij Fortuna, NEC of andere top 6 Jupiler ploegen cultuurbewakers de basis zijn?

De TS moet maar eens flink achter die dikke oren krabben.. anders binne we het nieuwe RKC en is de eredivisie echt heel ver weg. Geen nieuw stadion die dat gaat veranderen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op maart 24, 2018, 13:53:07
Idem dito. Dan haak ik ook af. Ga ik mn vrijdagavond wel anders invullen. Dit seizoen is al afzien. Genoeg is genoeg.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 24, 2018, 14:42:21
Ik haak nooit af, wat er ook gebeurd. Los daarvan is het wat mij betreft niet nodig om Barto te verlengen, of het moet als breekijzer in de 70e minuut zijn. Maar geen basisplaats meer aub, graag met ingang van vrijdag a.s. op de bank.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Stanley op maart 24, 2018, 15:07:48
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 24, 2018, 14:42:21
Ik haak nooit af, wat er ook gebeurd. Los daarvan is het wat mij betreft niet nodig om Barto te verlengen, of het moet als breekijzer in de 70e minuut zijn. Maar geen basisplaats meer aub, graag met ingang van vrijdag a.s. op de bank.
Gelukkig ook nog wat verstandige praat
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op maart 24, 2018, 15:34:06
ik begrijp al dat gejank hier niet hoor!
al maanden roepen om ingrijpen in die beperkte selectie en wanneer dat aangekondigd word is het weer niet goed.

Negen spelers vertrekken sowieso uit Leeuwarden. Het gaat om Erik Cummins, Kenny Teijsse, Martijn van der Laan, Furdjel Narsingh, Noureddine Boutzamar, Danny Bakker, Jesse Bertrams, Jurjan Mannes en Darren Rosheuvel. Voor Rosheuvel is de deur overigens nog niet definitief gesloten, laat Cambuur weten. Er volgen mogelijk nog gesprekken.

al die namen zijn hier wel verketterd.

ik zie hier geen verlies in dit rijtje,minder kan bijna niet dus ik ben er blij mee.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op maart 24, 2018, 15:52:54
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 24, 2018, 14:42:21
Ik haak nooit af, wat er ook gebeurd. Los daarvan is het wat mij betreft niet nodig om Barto te verlengen, of het moet als breekijzer in de 70e minuut zijn. Maar geen basisplaats meer aub, graag met ingang van vrijdag a.s. op de bank.
:thumbsup ben ik met je helemaal eens ik koop wel weer een seizoenkaart maar ik zal wel wat wedstrijdjes laten schieten.
Maar er zal zeker beter ingekocht moeten worden want we moeten op de centjes letten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: pvanbuijtene op maart 24, 2018, 16:00:36
We moeten eerst maar eens afwachten wat er voor terugkomt voordat alles weer afgezeken wordt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 24, 2018, 17:02:32
Hopelijk geen hele gekke dingen doen en wel vasthouden aan de goede punten: veel Nederlandse spelers, weinig huren en een mix van talenten en ervaren spelers.
Alleen veel beter scouten, minder spelers/meer kwaliteit en beginnen met een goede spits en keeper.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op maart 24, 2018, 18:23:50
Bij de boeren is Cavlan transfervrij en anders vd Meer bij Utrecht.

Als spits kijken naar een Lieder, een Veerman of een huurling bij bv Liverpool of andere engelse club waar vast wel eem 19/20 jarig talent rondloopt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Johnson op maart 25, 2018, 13:09:00
Citaat van: pvanbuijtene op maart 24, 2018, 16:00:36
We moeten eerst maar eens afwachten wat er voor terugkomt voordat alles weer afgezeken wordt.

Zo is het.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: diekhuzen op maart 25, 2018, 14:45:58
Citaat van: okkele op maart 24, 2018, 15:34:06
ik begrijp al dat gejank hier niet hoor!
al maanden roepen om ingrijpen in die beperkte selectie en wanneer dat aangekondigd word is het weer niet goed.

Negen spelers vertrekken sowieso uit Leeuwarden. Het gaat om Erik Cummins, Kenny Teijsse, Martijn van der Laan, Furdjel Narsingh, Noureddine Boutzamar, Danny Bakker, Jesse Bertrams, Jurjan Mannes en Darren Rosheuvel. Voor Rosheuvel is de deur overigens nog niet definitief gesloten, laat Cambuur weten. Er volgen mogelijk nog gesprekken.

al die namen zijn hier wel verketterd.

ik zie hier geen verlies in dit rijtje,minder kan bijna niet dus ik ben er blij mee.

Jammer, van der Laan benadert zijn oude niveau niet. Speelde overigens tegen Emmen een prima wedstrijd.  Narsingh is een prima speler, maar slechts sporadisch inzetbaar. Boutzamar vind ik jammer.

Ik hoop dat Rosheuvel alsnog blijft. Maar een grote "schoonmaak" vind ik wel logisch.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 25, 2018, 15:28:19
Het is vrij logisch... we zitten al op een flink aantal selectiespelers waaronder nog steeds een paar grootverdieners als Kippersluis. Er moet geld vrijgemaakt moet worden voor een echt goede spits, keeper, nummer 10 en topper op de vleugels. Dan is een 2e keeper (Cummins) of backup achter Schilder (vd Laan) nu even geen prioriteit en kun je beter meteen de knoop doorhakken.

Bij Rosheuvel denk ik dat Hake zelf eerst ook overtuigd wil zijn en even wat langer mee wil werken. v Deelen is ook logisch, Barto en Houtkoop lijken mij vrij duur en geen basisspelers.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op maart 26, 2018, 08:45:27
Voor Kip ook geen plek meer in nieuwe seizoen aldus LC.
Rosheuvel ws ook weg omdat hij te duur is..en omdat er in de selectie een goed alternatief hebben aldus Booy.
Word nou eend wakker man.
Je ziet toch dat Rosheuvel twee klassen beter is dan Boerlage.
Het word wel één grote schoonmaak zo.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: hobbes op maart 26, 2018, 08:47:49
Citaat van: speculeter op maart 26, 2018, 08:45:27
Voor Kip ook geen plek meer in nieuwe seizoen aldus LC.
Rosheuvel ws ook weg omdat hij te duur is..en omdat er in de selectie een goed alternatief hebben aldus Booy.
Word nou eend wakker man.
Je ziet toch dat Rosheuvel twee klassen beter is dan Boerlage.
Het word wel één grote schoonmaak zo.

Volgens mij geldt dat alternatief voor Mannes, niet voor Rosheuvel zoals ik het in een krant lees.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op maart 26, 2018, 09:11:36
Mannes gaat toch ook weg, staat op website van Cambuur. Dus dan moeten ze Boerlage wel bedoelen.  8P
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 26, 2018, 09:19:42
Rosheuvel (en Kip) mischien niet goedkoop maar mits fit wel het niveau waar we heen moeten. Daar kunnen ze beter mee aan tafel dan met Barto,Houtkoop of zelfs v Deelen ( we hebben Sai al).

Rosheuvel vond ik in potentie de beste op zijn positie sinds El Makrini.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op maart 26, 2018, 09:36:02
Tja daarom zal Cambuur ook wel twijfelen, Rosheuvel een duurdere speler is en is het halve seizoen geblesseerd geweest. Valt wel wat voor te zeggen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op maart 26, 2018, 09:41:19
Ook wel logisch als je van reserves van Utrecht naar ons gaat.
Alles een stapje sneller (alhoewel?)dus kans op blessure groter.
Ik zou gewoon gok nemen en Rosheuvel contract geven.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Stanley op maart 26, 2018, 10:52:54
Citaat van: speculeter op maart 26, 2018, 09:41:19
Ook wel logisch als je van reserves van Utrecht naar ons gaat.
Alles een stapje sneller (alhoewel?)dus kans op blessure groter.
Ik zou gewoon gok nemen en Rosheuvel contract geven.
Rosheuvel had een A-contract bij Utrecht. Cambuur kan de helft van dat salaris nog niet eens investeren. Alleen als hij in zichzelf wil investeren is hij haalbaar, vandaar dat de deur nog open staat.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 26, 2018, 11:25:02
Als daadwerkelijk Rosheuvel een heel dure jongen is snap ik ook wel dat ze twijfelen gezien zijn blessureleed. Hij heeft nog maar 8 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Hopelijk gaat hij akkoord met wat lagere voorwaarden, ik zie hem qua voetbalkwaliteiten wel graag blijven.

Ik hoop alleen niet dat ze Boerlage echt als serieus alternatief zien. Dat is een heel andere speler en zou eerder samen een type-Rosheuvel moeten spelen dan zijn rol invullen.

EDIT: Slaat dus niet op Rosheuvel maar op Mannes: Ook Jurjan Mannes moet na dit seizoen noodgedwongen vertrekken uit Leeuwarden. "We hebben ook spelers met een doorlopend contract die op zijn positie kunnen spelen."
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op maart 26, 2018, 11:27:49
Rosheuvel hoefde inderdaad niet weg bij Utrecht, potentieel eredivisieniveau. Twijfel over blessuregevoeligheid snap ik, maar geef dan een kleiner contract met een optie die automatisch na 20 wedstrijden gelicht word.

Blij dat contract van Robertha doorloopt, anders was die ook nog weggestuurd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 26, 2018, 11:31:08
Citaat van: Bankzitter op maart 26, 2018, 11:27:49
Rosheuvel hoefde inderdaad niet weg bij Utrecht, potentieel eredivisieniveau. Twijfel over blessuregevoeligheid snap ik, maar geef dan een kleiner contract met een optie die automatisch na 20 wedstrijden gelicht word.

Blij dat contract van Robertha doorloopt, anders was die ook nog weggestuurd.

Dat moet Rosheuvel dan zelf ook willen natuurlijk. Wat dat betreft onderhandelingstechnisch ook wel logisch dat Cambuur het zo brengt, Rosheuvel moet niet het idee hebben dat ze hem koste wat kost willen houden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op maart 26, 2018, 11:31:58
Citaat van: Bankzitter op maart 26, 2018, 11:27:49
Rosheuvel hoefde inderdaad niet weg bij Utrecht, potentieel eredivisieniveau. Twijfel over blessuregevoeligheid snap ik, maar geef dan een kleiner contract met een optie die automatisch na 20 wedstrijden gelicht word.

Blij dat contract van Robertha doorloopt, anders was die ook nog weggestuurd.
Goed plan  :thumbsup
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op maart 26, 2018, 11:46:54
Citaat van: hobbes op maart 26, 2018, 08:47:49
Volgens mij geldt dat alternatief voor Mannes, niet voor Rosheuvel zoals ik het in een krant lees.

Heb het gelezen, en ik denk dat je gelijk hebt:

Ook Jurjan Mannes moet na dit seizoen noodgedwongen vertrekken uit Leeuwarden. "We hebben ook spelers met een doorlopend contract die op zijn positie kunnen spelen."
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op april 02, 2018, 09:29:14
Cambuur wil terug naar 22 selectiespelers waarom dan geen trainer minder dat scheelt weer in de kosten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Tanjajeah op april 03, 2018, 10:52:14
Gisteren Lieder zien spelen, prima spits. Echte targetman, zou volgens mij prima passen bij Cambuur. Vrees alleen dat hij kiest voor een plekje op de bank bij een middenmoter in de eredivisie..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2018, 11:45:34
Citaat van: Tanjajeah op april 03, 2018, 10:52:14
Gisteren Lieder zien spelen, prima spits. Echte targetman, zou volgens mij prima passen bij Cambuur. Vrees alleen dat hij kiest voor een plekje op de bank bij een middenmoter in de eredivisie..
Als hij volgende dag jaar bij ons in de eredivisie op de bank zit hebben  we dus een  nog betere spits  _O_
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: El FLaco op april 03, 2018, 12:02:18
Lieder heerlijke spits
Lijkt klein klein beetje te zwaar
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: El FLaco op april 03, 2018, 12:05:00
DKV keeper vd Steen schijnt echt heel goed te zijn
Althans zeker voor JL begrippen

Ondanks dat Cummins het gister prima deed overigens

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op april 03, 2018, 13:25:04
V.w.b. de spitspositie ook Kevin van Veen maar weer in de gaten houden. Komt bij zijn nieuwe Engelse club nog amper aan spelen toe, heeft nog niet gescoord, en nu is de manager die hem haalde (Hasselbaink) ook nog ontslagen.

Ritzmaier heeft ook definitief te horen gekregen dat hij moet vertrekken bij PSV.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Dokkumer op april 03, 2018, 13:26:58
Citaat van: El FLaco op april 03, 2018, 12:02:18
Lieder heerlijke spits
Lijkt klein klein beetje te zwaar
Dat leek Haagse Harry ook altijd.. Die knalde ze er wel uit alle hoeken en gaten in.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op april 03, 2018, 14:39:41
Citaat van: Dokkumer op april 03, 2018, 13:26:58
Dat leek Haagse Harry ook altijd.. Die knalde ze er wel uit alle hoeken en gaten in.
En wat dacht je van Henny Meijer, die had een kont als een beurtschip en kon alleen in zijn hoofd wel 5 kilo overgewicht maar roste alle ballen in het netje.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Dokkumer op april 03, 2018, 14:49:16
Ik meen iets van 8 goals in 25 wedstrijden, waaronder 1 héél memorabele :D
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op april 10, 2018, 09:56:06
Naar aanleiding van laatste wedstrijden op zeker Cummings en Rosheuvel contract aanbieden voor nieuw seizoen.!!!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op april 10, 2018, 12:04:28
Update na verlengen contract Van Deelen

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op april 20, 2018, 15:06:05
Vanavond na de wedstrijd afscheid van: Boutzamar, Teijsse, Cummins, Mannes, Kip, Crowley, Narsingh en Van der Laan.

Opvallend: (Nog?) geen afscheid van Rosheuvel!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op april 20, 2018, 15:12:40
Citaat van: Collingwood op april 20, 2018, 15:06:05
Vanavond na de wedstrijd afscheid van: Boutzamar, Teijsse, Cummins, Mannes, Kip, Crowley, Narsingh en Van der Laan.

Opvallend: (Nog?) geen afscheid van Rosheuvel!

Ook niet van Barto en Houtkoop....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op april 20, 2018, 15:14:49
Citaat van: justremco op april 20, 2018, 15:12:40
Ook niet van Barto en Houtkoop....

Klopt, maar vind ik minder opvallend aangezien ze van die twee al gezegd hebben dat ze sowieso graag met hen door willen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op april 20, 2018, 15:39:12
Na de wedstrijd dan maar even bekend maken dat die 3 hebben bijgetekend, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op april 20, 2018, 15:44:29
Citaat van: Collingwood op april 20, 2018, 15:06:05
Vanavond na de wedstrijd afscheid van: Boutzamar, Teijsse, Cummins, Mannes, Kip, Crowley, Narsingh en Van der Laan.

Opvallend: (Nog?) geen afscheid van Rosheuvel!
en ook niet van Rossi, heeft die een optie voor nog 1 seizoen?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op april 20, 2018, 15:47:22
Citaat van: zeewolde op april 20, 2018, 15:44:29
en ook niet van Rossi, heeft die een optie voor nog 1 seizoen?

Nee loopt 'gewoon' af. Daar hebben ze eerder over gezegd dat hij zich eerst op zijn herstel zou richten en dat er dan pas een beslissing over de toekomst zou volgen. Denk dus dat over hem nog niets is beslist.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op april 21, 2018, 11:33:41
Citaat van: Collingwood op april 20, 2018, 15:47:22
Nee loopt 'gewoon' af. Daar hebben ze eerder over gezegd dat hij zich eerst op zijn herstel zou richten en dat er dan pas een beslissing over de toekomst zou volgen. Denk dus dat over hem nog niets is beslist.

Zal wel vertrekken dan. Barto willen ze 'in principe' mee verder en robertha staat nog onder contract. Zal zeker een spits bij moeten van niveau
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op april 21, 2018, 11:53:43
Vind het persoonlijk toch lastig, heb erg veel vertrouwen in Robertha. Uiteraard zal er een betere stand-in/concurrent voor hem moeten komen dan Barto, maar ik zou het toch zonde vinden als dat betekent dat Robertha amper aan spelen toe komt.

Ik zie er wel wat in om met Van Kippersluis als tweede spits de voorbereiding in te gaan. Dat vind ik toch niet echt een buitenspeler, maar heeft wel veel kwaliteiten die een spits ook moet hebben (goed schot, slimme loopacties, fysieke kracht, voor een spits is hij redelijk snel). Dan kun je in de loop van de zomer alsnog een extra spits halen mocht dat nodig blijken (die zijn in juli vaak toch nog niet haalbaar voor Cambuur).

Op dit moment lijkt het me veel belangrijker om vleugelspelers en aanvallende middenvelders te zoeken die het verschil kunnen maken, dan zullen de al aanwezige spitsen ook automatisch beter uit de verf komen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op april 21, 2018, 13:27:07
heb de ceremonie niet afgewacht.
liep teijsse er ook verloren bij?
ze kregen mij het veld niet op als ik hem was.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Tanjajeah op april 21, 2018, 15:05:19
Citaat van: okkele op april 21, 2018, 13:27:07
heb de ceremonie niet afgewacht.
liep teijsse er ook verloren bij?
ze kregen mij het veld niet op als ik hem was.

Stond niet op het veld, was 'ziek'.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op april 21, 2018, 23:18:36
Die Helmondse keeper mag voor mij volgend seizoen wel komen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op april 22, 2018, 09:34:53
Die heeft er toch 4 doorgelaten?
Ben je dan zoveel beter als Cummings?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op april 22, 2018, 11:03:06
Citaat van: speculeter op april 22, 2018, 09:34:53
Die heeft er toch 4 doorgelaten?
Ben je dan zoveel beter als Cummings?
:_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op april 22, 2018, 23:02:05
Citaat van: speculeter op april 22, 2018, 09:34:53
Die heeft er toch 4 doorgelaten?
Ben je dan zoveel beter als Cummings?

Heb je wel eens aan een slechte verdediging gedacht?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op april 23, 2018, 08:57:02
Hebben we wel eens gedacht aan de keeperstrainer. Waarom het al een paar jaar niet goed is op de goal hier. Nienhuis in zijn eerste 2 jaar was top daarna is het hier niet best geweest
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op april 23, 2018, 09:51:05
Citaat van: sunderland op april 23, 2018, 08:57:02
Hebben we wel eens gedacht aan de keeperstrainer. Waarom het al een paar jaar niet goed is op de goal hier. Nienhuis in zijn eerste 2 jaar was top daarna is het hier niet best geweest

Die heeft een aflopend contract, lekker afscheid van nemen en wat beters zoeken...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op april 23, 2018, 10:05:42
Mooi Sierd vd Berg halen!!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op april 23, 2018, 10:48:02
Citaat van: speculeter op april 23, 2018, 10:05:42
Mooi Sierd vd Berg halen!!
doen
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op april 23, 2018, 13:45:45
Citaat van: speculeter op april 22, 2018, 09:34:53
Die heeft er toch 4 doorgelaten?
Ben je dan zoveel beter als Cummings?

had oek beste reddingen toch en een prima uittrap.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op april 23, 2018, 13:46:45
Citaat van: denistel op april 23, 2018, 13:45:45
had oek beste reddingen toch en een prima uittrap.
welkom terug pp het forum
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 23, 2018, 17:32:37
Citaat van: denistel op april 23, 2018, 13:45:45
had oek beste reddingen toch en een prima uittrap.

Vooral die bal die hij vanwege een blessure uit zijn handen over de zijlijn wilde schieten. Die bleef gwn in het veld :_schater :_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op april 23, 2018, 19:37:27
Update na aantrekken Sambissa

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 14, 2018, 12:29:49
Andor Faber
@Andor_F
Op korte termijn zal #Cambuur bekend maken dat het aflopende contract van @K_Rossi9 wordt verlengd. Datzelfde geldt voor Tyrone Conraad. Over andere spelers (Barto, Houtkoop, Rosheuvel) is er nog geen duidelijkheid.

Wat mij betreft moet dit dan het einde beteken bij Cambuur voor Barto of Van Kippersluis. En komt Conraad bij de eerste selectie? Zo ja, dan zou ik Houtkoop ook niet meer verlengen (en uiteraard Daniels wegdoen, maar dat staat daar los van).

Overigens is volgens Andor Cambuur wel in gesprek met Rosheuvel, dat is positief. Ze laten hem dus niet zomaar gaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 14, 2018, 13:28:48
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2018, 12:29:49
Andor Faber
@Andor_F
Op korte termijn zal #Cambuur bekend maken dat het aflopende contract van @K_Rossi9 wordt verlengd. Datzelfde geldt voor Tyrone Conraad. Over andere spelers (Barto, Houtkoop, Rosheuvel) is er nog geen duidelijkheid.

Wat mij betreft moet dit dan het einde beteken bij Cambuur voor Barto of Van Kippersluis. En komt Conraad bij de eerste selectie? Zo ja, dan zou ik Houtkoop ook niet meer verlengen (en uiteraard Daniels wegdoen, maar dat staat daar los van).

Overigens is volgens Andor Cambuur wel in gesprek met Rosheuvel, dat is positief. Ze laten hem dus niet zomaar gaan.
rosheuvel zelf weet alleen van niks ...net gevraagd
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 14, 2018, 13:30:17
Citaat van: Jandehulk op mei 14, 2018, 13:28:48
rosheuvel zelf weet alleen van niks ...net gevraagd

Als ze er financieel of zo niet uit kunnen komen, oké, maar het zou wat mij betreft te gek voor woorden zijn als ze hem zomaar laten gaan... We wachten maar weer af.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op mei 14, 2018, 14:09:18
Nieuws van Omrop:

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/810433-karim-rossi-langer-bij-sc-cambuur
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 14, 2018, 14:11:18
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2018, 13:30:17
Als ze er financieel of zo niet uit kunnen komen, oké, maar het zou wat mij betreft te gek voor woorden zijn als ze hem zomaar laten gaan... We wachten maar weer af.
eens!.. hij wil zelf graag blijven.dus eruit komen moet lukken als ze hem nu maar eens benaderen !
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 14, 2018, 14:15:00
Niet blij mee als dit betekend dat Rossi ons eerste nieuwe spits word. Denk namelijk dat je dan op het zelfde nivo blijft als nu. Zou graag een topspits voor Jupiler begrippen willen hebben.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 14, 2018, 14:16:56
Citaat van: Jandehulk op mei 14, 2018, 14:11:18
eens!.. hij wil zelf graag blijven.dus eruit komen moet lukken als ze hem nu maar eens benaderen !
ik heb het idee dat ze afwachtten omdat ze met een andere vis bezig zijn op die positie. Moet zo zijn lijkt mij
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 14, 2018, 14:19:42
Citaat van: sunderland op mei 14, 2018, 14:15:00
Niet blij mee als dit betekend dat Rossi ons eerste nieuwe spits word. Denk namelijk dat je dan op het zelfde nivo blijft als nu. Zou graag een topspits voor Jupiler begrippen willen hebben.

Robertha gewoon eerste spits wat mij betreft, uniek talent voor ons. Zal misschien niet 38 wedstrijden kunnen spelen, maar daarvoor heb je dan nog Rossi en Barto/Van Kippersluis achter de hand. Een betere ga je denk ik ook niet krijgen met o.a. Twente, NEC en Roda in de competitie.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Huzumer op mei 14, 2018, 14:36:10
Citaat van: sunderland op mei 14, 2018, 14:15:00
Niet blij mee als dit betekend dat Rossi ons eerste nieuwe spits word. Denk namelijk dat je dan op het zelfde nivo blijft als nu. Zou graag een topspits voor Jupiler begrippen willen hebben.

Niet om negatief te doen, maar topspitsen uit de JL komen niet naar SCC, zeker niet zolang we zelf in de Juup spelen. Wij zullen normaal gesproken talenten tot toppers (in spe) moeten maken. Met de toenemende concurrentie van clubs als Twente, Roda, NEC en misschien nog Sparta zijn er ook nog eens meer vissers op onze vissen uit ...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 14, 2018, 14:48:59
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2018, 14:19:42
Robertha gewoon eerste spits wat mij betreft, uniek talent voor ons. Zal misschien niet 38 wedstrijden kunnen spelen, maar daarvoor heb je dan nog Rossi en Barto/Van Kippersluis achter de hand. Een betere ga je denk ik ook niet krijgen met o.a. Twente, NEC en Roda in de competitie.
Ben zo bang dat we weer het zelfde krijgen en daar hef ik weinig zin in
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 14, 2018, 15:02:39
Daar ben ik ook bang voor. Zeker als ik zie dat je keepers mogen verdwijnen. Bos waarschijnlijk resrvekeeper wordt en ze de reservekeeper van een regionalliga club op proef nemen.....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 14, 2018, 15:13:59
Citaat van: sunderland op mei 14, 2018, 14:48:59
Ben zo bang dat we weer het zelfde krijgen en daar hef ik weinig zin in

Dat snap ik, geldt ook voor mij. Maar ik denk dat als je Robertha fysiek goed begeleidt je op die positie weinig problemen zult hebben.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: papier op mei 14, 2018, 15:35:31
Citaat van: Collingwood op mei 14, 2018, 15:13:59
Dat snap ik, geldt ook voor mij. Maar ik denk dat als je Robertha fysiek goed begeleidt je op die positie weinig problemen zult hebben.

Sowieso zijn spelers een jaar verder. De Kallon's en Mathieu's van deze wereld moeten nu een stap gaan maken. Kallon snelheid, gevaar, dreiging dat hebben we gezien. Volgend jaar willen we in veel gevallen een goede pass erbij. Mathieu, heeft overzicht, kan afmaken en passjes geven maar moet volgend jaar z'n koppie derbij houden.

Als talentvolle spelers een stap gaan maken dan kun je als club ook een stap maken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 14, 2018, 15:54:39
Citaat van: papier op mei 14, 2018, 15:35:31
Sowieso zijn spelers een jaar verder. De Kallon's en Mathieu's van deze wereld moeten nu een stap gaan maken. Kallon snelheid, gevaar, dreiging dat hebben we gezien. Volgend jaar willen we in veel gevallen een goede pass erbij. Mathieu, heeft overzicht, kan afmaken en passjes geven maar moet volgend jaar z'n koppie derbij houden.

Als talentvolle spelers een stap gaan maken dan kun je als club ook een stap maken.

Goed punt. We denken (onbewust) misschien wat te vaak 'speler A IS goed' of 'speler B IS (te) slecht', terwijl spelers op de leeftijd van bijvoorbeeld Mathieu en Kallon uiteraard nog volop in ontwikkeling zijn. Kortom, niet te snel afschrijven.

Van de huidige spelers zie ik het alleen in Daniels echt niet zitten, ook niet op termijn. Datzelfde geldt voor Van Kippersluis op de flanken of het middenveld; in de spits wil ik het nog wel eens zien.

En het is daarnaast natuurlijk wel zaak om niet met 11 'potentials' te gaan spelen. Er moeten wel wat ervaren rotten à la Schilder bij op wie je blindelings kunt vertrouwen, liefst in de as van het veld.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vakje 13 op mei 14, 2018, 16:42:49
Citaat van: Collingwood op april 23, 2018, 19:37:27
Update na aantrekken Sambissa

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019

Als je contractverlenging Rossi en Conraad meeneemt hierin, zit je op 16 contracten.
Booy streeft naar selectie van 22 man, waarvan minimaal 1 nieuwe op de keeperspositie.
Barto, Houtkoop en Rosheuvel verlengen én niemand laten gaan betekent 2 nieuwe veldspelers er nog bij.
Dat liekt wat karig...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2018, 16:46:19
Ik ben er ook niet gerust op....
Conraad, Rossi, vd Moot... dat is kwantiteit en geen kwaliteit.
En te veel buitenlandse spelers heeft ook niet de voorkeur.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 14, 2018, 16:51:59
Citaat van: Vakje 13 op mei 14, 2018, 16:42:49
Als je contractverlenging Rossi en Conraad meeneemt hierin, zit je op 16 contracten.
Booy streeft naar selectie van 22 man, waarvan minimaal 1 nieuwe op de keeperspositie.
Barto, Houtkoop en Rosheuvel verlengen én niemand laten gaan betekent 2 nieuwe veldspelers er nog bij.
Dat liekt wat karig...
ik denk dat ze ook wel eens afscheid willen gaan nemen van Daniels en El Baad. En hopelijk gaan ze Boerlage verhuren.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vakje 13 op mei 14, 2018, 16:54:42
Ik hoop van harte dat van een aantal jongens toch afscheid genomen gaat worden of er niet verlengd wordt.
Vind de verlenging van Rossi een verrassende na een seizoen blessureleed, dat maakt een verlenging voor Barto toch onwaarschijnlijk zou je zeggen.
Nieuwe seizoen ingaan met dezelfde buitenspelers Houtkoop, Kallon, Mathieu en Daniëls lijkt me ook niet vooruitstrevend beleid.
Houtkoop laten gaan en één uit rijtje Kallon, Mathieu en Daniëls afscheid van nemen (Daniëls).
Kost alleen wel geld als er geen club komt.
Puntje bij paaltje zie ik qua aantal nieuwe spelers het somber in.
Maar wellicht tovert Booy 3 à 4 directe versterkingen uit zijn hoge hoed (hoop tegen beter weten in).
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 14, 2018, 16:55:00
Citaat van: Vakje 13 op mei 14, 2018, 16:42:49
Als je contractverlenging Rossi en Conraad meeneemt hierin, zit je op 16 contracten.
Booy streeft naar selectie van 22 man, waarvan minimaal 1 nieuwe op de keeperspositie.
Barto, Houtkoop en Rosheuvel verlengen én niemand laten gaan betekent 2 nieuwe veldspelers er nog bij.
Dat liekt wat karig...

Conraad gewoon voor de beloften denk ik, Houtkoop en Barto vertrekken en Rosheuvel blijft alleen als we geen betere kunnen vinden denk ik
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vakje 13 op mei 14, 2018, 16:56:25
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2018, 16:51:59
ik denk dat ze ook wel eens afscheid willen gaan nemen van Daniels en El Baad. En hopelijk gaan ze Boerlage verhuren.

Wat mij betreft alledrie weg. Boerlage laat men echter niet vertrekken, die wordt nog eerder vice-aanvoerder  8P
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 14, 2018, 17:21:58
Citaat van: papier op mei 14, 2018, 15:35:31
Sowieso zijn spelers een jaar verder. De Kallon's en Mathieu's van deze wereld moeten nu een stap gaan maken. Kallon snelheid, gevaar, dreiging dat hebben we gezien. Volgend jaar willen we in veel gevallen een goede pass erbij. Mathieu, heeft overzicht, kan afmaken en passjes geven maar moet volgend jaar z'n koppie derbij houden.

Als talentvolle spelers een stap gaan maken dan kun je als club ook een stap maken.

ze mutte wat minder stappen bedoelst en zich vol op het voetbal storten dat zou al heel wat
schelen. en nou niet weer beginnen over hoe kom je er bij of wat dan ook. die jongens
weten het zelf wel en de knop moet om.

en voor wat beteft mee lezen hier door de club nou geloof me maar alles wordt]
mee gelezen en maakt ook niet uit mij niet in ieder geval.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 14, 2018, 17:57:52
Citaat van: papier op mei 14, 2018, 15:35:31
Sowieso zijn spelers een jaar verder. De Kallon's en Mathieu's van deze wereld moeten nu een stap gaan maken. Kallon snelheid, gevaar, dreiging dat hebben we gezien. Volgend jaar willen we in veel gevallen een goede pass erbij. Mathieu, heeft overzicht, kan afmaken en passjes geven maar moet volgend jaar z'n koppie derbij houden.

Als talentvolle spelers een stap gaan maken dan kun je als club ook een stap maken.
sorry hoor maar dit is een wens. Als je al een aantal jaren profvoetballer bent en je kunt dan nog niet een normale voorzet geven Tsja. Was bij Emmen exact hetzelfde.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2018, 17:59:12
Citaat van: sunderland op mei 14, 2018, 14:48:59
Ben zo bang dat we weer het zelfde krijgen en daar hef ik weinig zin in

Voor de spitspositie ben ik er al niet gerust op als het weer Robertha, Rossi, Barto wordt.

Barto is al meer dan genoeg over gezegd... heel veel respect voor hem, maar als je hem houdt, dan veranderd er niets (zal weer 2 op de 3 wedstrijden zich in de basis knokken).
Rossi twijfel ik nog steeds aan zijn techniek, wel heel enthousiast en opportunistisch... heeft zijn fysiek mee maar of die het daarmee redt is de vraag.

Vol vertrouwen in Robertha, maar als er niet nog een goede spits erbij haalt dan loop je een groot risico als hij even een vormdipje krijgt of een blessure.

Op de vleugels zijn staan al vrij veel spelers onder contract, dus grote kans dat we weer naar dezelfde aanval zitten te loeren volgend seizoen.
Kallon en Mathieu zie ik best nog wat potentie in, maar laat die zich lekker bewijzen vanaf de bank en hopelijk niet als basisspeler.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 14, 2018, 17:59:54
We moeten afwachten maar weer allemaal namen van niks. Op proef spelers ...... Vd moot 11 weds 1 goal naja
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 14, 2018, 18:25:59
Denk dat we met robertha als groot talent en Rossi niet zo verkeerd zitten hoor.
Voor JL begrip ook een goede achterhoede maar wel graag een back up voor Schilder /Steenvoorden.
Als Rosheuvel verlengt moet je iemand als Vossebelt halen.
De nummer 10?
Na Rusnak Byrne en Crowley zal er nog wel iemand in Engeland rondlopen toch met dezelfde kwaliteiten.

Dan nog 2 a3 echte versterkingen erbij (hamdaoui /overtoom)
en we zijn een goed eind op weg
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 14, 2018, 21:11:34
Citaat van: sunderland op mei 14, 2018, 17:59:54
We moeten afwachten maar weer allemaal namen van niks. Op proef spelers ...... Vd moot 11 weds 1 goal naja
dat moet je inderdaad niet willen.
afgelopen seizoen was er volgens mij ook even sprake van een jonge schot,goeie speler,veel goals,richt je daar maar eens op.
en aub WEL 1 of 2 huurlingen!
rusnak , bytyqi ,byrne , crowley ,daar moet je echt 1 van hebben.
met alleen contractspelers word het hier nooit wat.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op mei 14, 2018, 21:44:41
Als deze TS blijft zitten zal er ook het komend seizoen weinig veranderen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2018, 22:25:42
Als deze TS begint met 7x op rij winnen hebben we weinig te klagen, toch?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: ChantiSCC op mei 14, 2018, 22:25:47
Citaat van: speculeter op mei 14, 2018, 18:25:59
Denk dat we met robertha als groot talent en Rossi niet zo verkeerd zitten hoor.
Voor JL begrip ook een goede achterhoede maar wel graag een back up voor Schilder /Steenvoorden.
Als Rosheuvel verlengt moet je iemand als Vossebelt halen.
De nummer 10?
Na Rusnak Byrne en Crowley zal er nog wel iemand in Engeland rondlopen toch met dezelfde kwaliteiten.

Dan nog 2 a3 echte versterkingen erbij (hamdaoui /overtoom)
en we zijn een goed eind op weg

Hamdaoui / Overtoom, dream on! Die gaan écht niet naar SCC.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: ChantiSCC op mei 14, 2018, 22:26:26
Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2018, 22:25:42
Als deze TS begint met 7x op rij winnen hebben we weinig te klagen, toch?

Dat is 't probleem juist, het begin van het seizoen. Mag je blij zijn als je 2x wint in 7 weds
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2018, 22:29:31
Dat ligt er volgens mij puur aan of er een normale voorbereiding kan worden gedraaid of dat half fitte spelers gehaald worden of tijdens het seizoen pas worden aangetrokken.
Dan ligt het ook aan de TD en niet zo zeer aan de TS.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op mei 14, 2018, 22:56:27
Spelers met contract waar ze vanaf willen, moet je melden dat ze niet aan spelen toekomen.
Dan is de boodschap voor hun wel echt duidelijk, hoe de club over hen denkt.
Ik persoonlijk zou in dit geval zelf een andere club gaan zoeken.
Er zitten misschien wel spelers bij, waar je nog geld voor wil hebben?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 14, 2018, 23:10:50
Citaat van: speculeter op mei 14, 2018, 18:25:59
Denk dat we met robertha als groot talent en Rossi niet zo verkeerd zitten hoor.
Voor JL begrip ook een goede achterhoede maar wel graag een back up voor Schilder /Steenvoorden.
Als Rosheuvel verlengt moet je iemand als Vossebelt halen.
De nummer 10?
Na Rusnak Byrne en Crowley zal er nog wel iemand in Engeland rondlopen toch met dezelfde kwaliteiten.

Dan nog 2 a3 echte versterkingen erbij (hamdaoui /overtoom)
en we zijn een goed eind op weg

Robertha nog nooit een hele competitie op niveau gespeeld en dan bedoel ik ook tussen de 30 a 38
wedstrijden.dus dat zal zo wie zo aan poten worden met weer kans op blessure,s.
Vossebelt is zeker een goeie hoor zal wel meer intresse voor zijn.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op mei 15, 2018, 08:06:59
Citaat van: Bankzitter op mei 14, 2018, 22:25:42
Als deze TS begint met 7x op rij winnen hebben we weinig te klagen, toch?
Als je in sprookje wilt geloven, winnen ze inderdaad met deze TS de eerste 7 wedstrijden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2018, 08:37:24
Citaat van: Vlampiep op mei 15, 2018, 08:02:20
Zoals ook al anderen hebben aangegeven is Hake best een trainer die met bijvoorbeeld Dennis vd Ree als assistent een TS vormen die instaat moet worden geacht weer goed voetbal op de mat weet te brengen.
Dus Hake hoeft niet weg, maar de rest van de TS kan wat mij betreft hun biezen pakken.


Citaat van: Vlampiep op mei 15, 2018, 08:06:59
Als je in sprookje wilt geloven, winnen ze inderdaad met deze TS de eerste 7 wedstrijden.
Waar baseer je deze stellige beweringen op,onderbuikgevoel, je theewater of ander niet te onderbouwen gelul?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 15, 2018, 10:54:25
Er mag best wat in de TS veranderen en zeker ook in de selectie, maar over Hake maak ik me nog geen grote zorgen.

Hake kwam op een lastig moment binnen en begon na een tijdje gewoon punten gepakt. Bij Twente met een prutselectie nog keurig 13e en 7e geeindigt terwijl die club in brand stond. Die resultaten vind ik belangrijker dan 1 verknalde wedstrijd.

Dus als Booij op tijd voor goede spelers zorgt, dan is er best kans op een goede start.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op mei 15, 2018, 12:23:29
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2018, 08:37:24
Waar baseer je deze stellige beweringen op,onderbuikgevoel, je theewater of ander niet te onderbouwen gelul?
Nou ik heb de indruk dat jij dan dit seizoen onder een steen hebt geleefd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2018, 15:54:35
Update na contractverlenging Rossi en vastleggen Mbende

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2018, 18:06:07
Als we daadwerkelijk een kleinere selectie krijgen lijkt de verdediging me nu compleet, zeker ervan uitgaande dat Houtkoop nog verlengt.

Het enige zekerheidje lijkt me Schilder. Op de backposities mogen Van Deelen (rechts), Van Wermeskerken (rechts of links) en Sambissa (links) het uitvechten, en rechts in het centrum Steenvoorden en Mbende. Dan heb je El Baad nog voor de breedte (rechtsback en centrum) en kan Houtkoop in noodgevallen nog linksback spelen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 18, 2018, 19:08:18
Zorgen liggen echt voorin, met deze voorhoede hoef je niet eens aan de competitie te beginnen. Ik hoop echt dat ze van minimaal 3 vleugelaanvallers afscheid nemen.

Maar zal wel weer een tussenseizoen worden, want volgens de heren in de directie zijn we toch nier klaar voor de eredivisie, dus niet teveel geld in spelersgroep investeren. :X
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 18, 2018, 19:21:48
Op zich niks tegen Rossi, Mbende of Sambissa maar ik zie niet hoe Booij zo een kwalitief betere selectie aan het opbouwen is. Alledrie jong en vrijwel geen ervaring. Schilder blijft de enige "sterkhouder" en het is gebleken dat we het met alleen jonkies en middelmaat niet redden.

Middenveld moeten ook nog 3 basisspelers bij.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 18, 2018, 20:13:38
  Het zijn in ieder geval geen aankopen waarvoor je naar het stadion komt...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2018, 20:35:48
Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2018, 19:21:48
Op zich niks tegen Rossi, Mbende of Sambissa maar ik zie niet hoe Booij zo een kwalitief betere selectie aan het opbouwen is. Alledrie jong en vrijwel geen ervaring. Schilder blijft de enige "sterkhouder" en het is gebleken dat we het met alleen jonkies en middelmaat niet redden.

Middenveld moeten ook nog 3 basisspelers bij.

In principe met je eens, maar juist op deze posities vond ik het niet per se nodig om ervaren zwaargewichten te halen. Dat vanwege de aanwezigheid van anderen (Steenvoorden, Van Wermeskerken en Robertha) en omdat dat als linksback en centrale verdediger naast Schilder geen vereiste is.

Waar dat wat mij betreft wel moet: doelman, minimaal één maar liefst twee middenvelders en een aanvaller (in de categorie Verhaar). Dus ik wacht nog even af met wie Booy voor deze posities komt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 18, 2018, 20:54:28
Ik kan je een heel eind hierin volgen maar een zekerheidje was ook wel fijn geweest centraal achterin en in de spits. Dit blijven spelers met potentie waarvan we maar moeten afwachten wat het wordt. Normaal niet zo'n probleem maar deze selectie heeft vooral leiders nodig. We wachten af wat erbij komt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2018, 21:04:21
Citaat van: Bankzitter op mei 18, 2018, 20:54:28
Ik kan je een heel eind hierin volgen maar een zekerheidje was ook wel fijn geweest centraal achterin en in de spits. Dit blijven spelers met potentie waarvan we maar moeten afwachten wat het wordt. Normaal niet zo'n probleem maar deze selectie heeft vooral leiders nodig. We wachten af wat erbij komt.

Ja, ik snap je wel hoor.

Centraal achterin was het denk ik door de aanwezigheid van Steenvoorden financieel niet realistisch om nog een relatief 'grote' speler te halen (figuurlijk dan, Mbende is best lang ;) ). En in de spits had je idealiter een echte topper gehaald, maar gezien ons track record de afgelopen jaren (alleen Ogbeche kwam min of meer toevallig aanwaaien) heb ik er totaal geen vertrouwen in dat we een aanzienlijke betere nr. 9 dan Robertha hadden kunnen aantrekken.

Maar voor de posities die nu nog open staan zullen zeker onbetwiste basisspelers moeten worden gehaald. Voor al die plekken liggen al breedtespelers/concurrenten vast. Voor mijn gevoel wordt met name de versterking van het middenveld cruciaal.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 19, 2018, 09:08:06
Samenvatting van de LC van vanochtend :
- Etten en Claver mogen voorbereiding meedraaien om een contract te verdienen, maar hebben nog niet gereageerd
- proefkeeper heeft een prima indruk achtergelaten maar twijfelt zelf en is vertrokken
- proefmiddenvelder moest terug naar Schalke maar heeft eveneens een goede indruk achtergelaten.
- Narsingh heeft een aanbieding gehad
- Barto heeft volgende week een gesprek
- Zoeken verder nog versterkingen voor middenveld en links voorin
- Conraad klein contract gekregen
- Vd Moot niet meer in beeld
- Komende week waarschijnlijk meer nieuws

Opvallend: Houtkoop en Rosheuvel werden helemaal niet genoemd
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op mei 19, 2018, 09:09:17
Narsingh? Hou toch op...Hadden we toch afscheid van genomen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 19, 2018, 09:15:32
Citaat van: justremco op mei 19, 2018, 09:08:06
Samenvatting van de LC van vanochtend :
- Etten en Claver mogen voorbereiding meedraaien om een contract te verdienen, maar hebben nog niet gereageerd
- proefkeeper heeft een prima indruk achtergelaten maar twijfelt zelf en is vertrokken
- proefmiddenvelder moest terug naar Schalke maar heeft eveneens een goede indruk achtergelaten.
- Narsingh heeft een aanbieding gehad
- Barto heeft volgende week een gesprek
- Zoeken verder nog versterkingen voor middenveld en links voorin
- Conraad klein contract gekregen
- Vd Moot niet meer in beeld
- Komende week waarschijnlijk meer nieuws

Opvallend: Houtkoop en Rosheuvel werden helemaal niet genoemd
al met al weer helemaal niks dus!!...word weer een kut jaar als ik dit zo lees...hoop zo dat Foeke oprot hé,voor dat geld kenne we rosheuvel mooi houden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 19, 2018, 09:21:55
Waar blijven die toppers??
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 19, 2018, 09:22:13
Citaat van: Collingwood op mei 18, 2018, 18:06:07
Als we daadwerkelijk een kleinere selectie krijgen lijkt de verdediging me nu compleet, zeker ervan uitgaande dat Houtkoop nog verlengt.

Het enige zekerheidje lijkt me Schilder. Op de backposities mogen Van Deelen (rechts), Van Wermeskerken (rechts of links) en Sambissa (links) het uitvechten, en rechts in het centrum Steenvoorden en Mbende. Dan heb je El Baad nog voor de breedte (rechtsback en centrum) en kan Houtkoop in noodgevallen nog linksback spelen.

Verwacht niet dat Houtkoop blijft
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 19, 2018, 09:37:07
Citaat van: speculeter op mei 19, 2018, 09:21:55
Waar blijven die toppers??

Het is pas 19 mei....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2018, 09:45:45
Citaat van: justremco op mei 19, 2018, 09:22:13
Verwacht niet dat Houtkoop blijft

Denk het ook niet als Narsingh blijft, Claver wellicht ook en ze ook nog versterking links voorin zoeken. Overigens is het weer geen beste journalistiek als er blijkbaar niet eens naar Rosheuvel (en Houtkoop) gevraagd is.

Narsingh mag van mij trouwens best blijven, maar dan hoop ik wel dat hij een (veredeld) prestatiecontract krijgt.  En dan moeten er ook nog een paar vertrekken lijkt mij (sowieso Daniels en misschien Van Kippersluis en/of Kallon). Maar een fitte Narsingh is nog steeds de beste buitenspeler die we hebben.

Over Conraad: Sluit die volgens de LC ook aan bij de eerste selectie? Dan wordt het wel heel druk voorin.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 19, 2018, 09:53:23
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2018, 09:45:45

Over Conraad: Sluit die volgens de LC ook aan bij de eerste selectie? Dan wordt het wel heel druk voorin.

Er staat: Tyrone Conraad heeft een klein contract gekregen en mag zich eveneens bewijzen.

Vermoed dat er ook wel wat spelers met doorlopende contracten mogen vertrekken, maar het is natuurlijk maar de vraag hoeveel interesse er is/komt
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2018, 10:02:25
Citaat van: justremco op mei 19, 2018, 09:53:23
Er staat: Tyrone Conraad heeft een klein contract gekregen en mag zich eveneens bewijzen.

Vermoed dat er ook wel wat spelers met doorlopende contracten mogen vertrekken, maar het is natuurlijk maar de vraag hoeveel interesse er is/komt

Tsja als ik zie dat onder andere Donny van Iperen en Ron Janzen elders in de JL vaste waarden zijn... Ik denk dat je die spelers op zich wel weg krijgt maar dat je nog wel een gedeelte van het salaris zal moeten betalen (huur dus). Of je moet ze al in het buitenland wegzetten, maar dat zal niet meevallen. Alhoewel, met Peersman lukte het ook.  8P
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 19, 2018, 10:28:25
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2018, 09:45:45
Denk het ook niet als Narsingh blijft, Claver wellicht ook en ze ook nog versterking links voorin zoeken. Overigens is het weer geen beste journalistiek als er blijkbaar niet eens naar Rosheuvel (en Houtkoop) gevraagd is.

Narsingh mag van mij trouwens best blijven, maar dan hoop ik wel dat hij een (veredeld) prestatiecontract krijgt.  En dan moeten er ook nog een paar vertrekken lijkt mij (sowieso Daniels en misschien Van Kippersluis en/of Kallon). Maar een fitte Narsingh is nog steeds de beste buitenspeler die we hebben.

Over Conraad: Sluit die volgens de LC ook aan bij de eerste selectie? Dan wordt het wel heel druk voorin.
Narsingh en Robertha zijn de enigen met kwaliteit
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 19, 2018, 10:42:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 19, 2018, 09:37:07
Het is pas 19 mei....
vorig jaar ook maar wachten en wachten op de "toppers" niks van gekomen... Net als dat gelul van dat ze bij Cambuur moeten passen hahaha...ze moeten gewoon goed  kenne voetballen..meer niet
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2018, 10:49:35
Ik verwacht pas na de play-offs van zondag meer actie op de transfermarkt. Bij andere clubs is ook nog amper wat gebeurd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: 666 op mei 19, 2018, 11:13:52
Citaat van: sunderland op mei 19, 2018, 10:28:25
Narsingh en Robertha zijn de enigen met kwaliteit

Idd en dan voetbalt Narsingh nog niet eens de helft en is Robertha nog jong en zal ups en downs hebben lopende het seizoen. Dus Cambuur....!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: poelie-lwd op mei 19, 2018, 12:09:01
Ik zou Narsingh ook houden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2018, 12:24:33
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2018, 12:09:01
Ik zou Narsingh ook houden.

Vind maar eens een betere. En met Mathieu en Kallon talentvolle jongens die kunnen spelen als Narsingh er eens niet bij is.

Ik denk trouwens dat ze met een linksbuiten bereid zijn lang te wachten op een buitenkansje. In ieder geval moet de nieuwe keeper er voor de start van de voorbereiding zijn (jammer van die Oostenrijker als ik de verhalen zo lees) en ik hoop minstens twee middenvelders (daar mag Rosheuvel w.m.b. ook bij zitten).

EDIT: Ik lees nu dat Booy de selectie voor de vakantie voor 80% rond wil hebben. Prima doelstelling, dat dit vorig seizoen bij lange na niet lukte is één van de redenen voor de slechte competitiestart.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 19, 2018, 12:50:36
Citaat van: justremco op mei 19, 2018, 09:08:06
Samenvatting van de LC van vanochtend :
- Etten en Claver mogen voorbereiding meedraaien om een contract te verdienen, maar hebben nog niet gereageerd
- proefkeeper heeft een prima indruk achtergelaten maar twijfelt zelf en is vertrokken
- proefmiddenvelder moest terug naar Schalke maar heeft eveneens een goede indruk achtergelaten.
- Narsingh heeft een aanbieding gehad
- Barto heeft volgende week een gesprek
- Zoeken verder nog versterkingen voor middenveld en links voorin
- Conraad klein contract gekregen
- Vd Moot niet meer in beeld
- Komende week waarschijnlijk meer nieuws

Opvallend: Houtkoop en Rosheuvel werden helemaal niet genoemd

Ik kan hier werkelijk geen enkel idee of lijn in ontdekken. Het idee van kleine selectie/meer kwaliteit raakt zo steeds verder uit beeld.
Ik zie Narsingh graag spelen en veel respect voor Barto, maar als die blijven dan veranderd er niets  tov dit seizoen. En we gaan zo weer naar een selectie van zo'n 25 spelers met vooral middelmaat.

En zoals eerder gezegd, er wordt met allerlei spelers gepraat terwijl behouden van Rosheuvel toch topprioriteit zou moeten zijn

Nog niet overtuigd!

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2018, 12:24:33
Ik lees nu dat Booy de selectie voor de vakantie voor 80% rond wil hebben. Prima doelstelling, dat dit vorig seizoen bij lange na niet lukte is één van de redenen voor de slechte competitiestart.

Dat is het enige positieve! Hake lijkt mij een trainer waarbij het even duurt voor het team speelt zoals hij dat wil en dus met een complete selectie moet starten.
Narsingh lijkt me trouwens ook heel geschikt (net als Barto) om wat in de jeugdopleiding te doen als techniektrainer iod. .
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 19, 2018, 13:01:39
Een fitte narsingh en dan robertha of rossi in de spits. Heb je nog een goede linksbuiten nodig.

Verdediging lijkt behoorlijk klaar te zijn.

Haal die Olij van jong az maar als keeper.

Heb je alleen nog 3 echte toppers voor het middenveld nodig. Ik verwacht dat als ze niet met Rosheuvel verder willen dat ze daar een meer ervaren speler willen ( el makrini of bakker bv)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 19, 2018, 13:12:11
Citaat van: Bankzitter op mei 19, 2018, 12:50:36
Ik kan hier werkelijk geen enkel idee of lijn in ontdekken. Het idee van kleine selectie/meer kwaliteit raakt zo steeds verder uit beeld.
Ik zie Narsingh graag spelen en veel respect voor Barto, maar als die blijven dan veranderd er niets  tov dit seizoen. En we gaan zo weer naar een selectie van zo'n 25 spelers met vooral middelmaat.

En zoals eerder gezegd, er wordt met allerlei spelers gepraat terwijl behouden van Rosheuvel toch topprioriteit zou moeten zijn

Nog niet overtuigd!

Dat is het enige positieve! Hake lijkt mij een trainer waarbij het even duurt voor het team speelt zoals hij dat wil en dus met een complete selectie moet starten.
Narsingh lijkt me trouwens ook heel geschikt (net als Barto) om wat in de jeugdopleiding te doen als techniektrainer iod. .

Ze zullen wel een aantal doorlopende contracten gaan ontbinden dan wel verkopen/verhuren, anders snap ik er ook totaal niets van. Doorselecteren is absoluut een must, dat wil zeggen dat je selectie niet voor 60/70% uit spelers van afgelopen seizoen moet bestaan
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 19, 2018, 13:19:56
Tja, het blijft allemaal "wishfull thinking"en geen zekerheidjes.
Hopen dat Robertha er dierct staat als "topspits". Dat Rossi meer is dan een enthousiaste stormram. Dat Sambissa of Mbende zonder ervaring meteen meedraaien in de JL. Dat Etten nog steeds zijn acties op een niveautje hoger kan maken. En dat Narsingh fit blijft. Ik heb echt mijn twijfels dat het er beter op wordt op deze manier.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 19, 2018, 13:25:54
Bos

Van Deelen Steenvoorden schilder Sambissa

Boerlage Schils van Kippersluis

Matthieu  Robertha Kallon

Dit is wat er nu mogelijk is, met hopelijk Narsingh op plek Matthieu.
Ziet er nog niet best uit op middenveld vooral en op de buitens.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2018, 14:04:51
Citaat van: Bankzitter op mei 19, 2018, 12:50:36
Ik kan hier werkelijk geen enkel idee of lijn in ontdekken. Het idee van kleine selectie/meer kwaliteit raakt zo steeds verder uit beeld.
Ik zie Narsingh graag spelen en veel respect voor Barto, maar als die blijven dan veranderd er niets  tov dit seizoen. En we gaan zo weer naar een selectie van zo'n 25 spelers met vooral middelmaat.

Als ik onze huidige spelers tel (waarbij ik er dan van uitga dat Narsingh, Barto en Rosheuvel blijven) plus de dan nog aan te trekken spelers (een keeper, twee middenvelders en een linksbuiten) kom ik op 23 man. En dan ligt het in de lijn der verwachting dat Daniels nog vertrekt en misschien ook Van Kippersluis.

Het lijkt me dan dat de opstelling in principe als volgt wordt:

NIEUW; Van Deelen/Van Wermeskerken, Steenvoorden/Mbende, Schilder, Van Wermeskerken/Sambissa; NIEUW, Rosheuvel?, NIEUW; Narsingh?, Robertha, NIEUW

Met achter de hand, o.a. de afvallers in de verdediging, Schils, Van Kippersluis, Kallon, Mathieu, Barto en Rossi.

Of dit een middelmatige selectie is hangt volgens mij in grote mate af van de nog aan te trekken spelers, dat zou ik nu nog niet durven stellen. Uiteraard ben ik het er mee eens dat dit stuk voor stuk toppers (voor ons niveau) moeten zijn.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 20, 2018, 11:39:34
Citaat van: Bankzitter op mei 19, 2018, 12:50:36
Ik kan hier werkelijk geen enkel idee of lijn in ontdekken. Het idee van kleine selectie/meer kwaliteit raakt zo steeds verder uit beeld.
Ik zie Narsingh graag spelen en veel respect voor Barto, maar als die blijven dan veranderd er niets  tov dit seizoen. En we gaan zo weer naar een selectie van zo'n 25 spelers met vooral middelmaat.

En zoals eerder gezegd, er wordt met allerlei spelers gepraat terwijl behouden van Rosheuvel toch topprioriteit zou moeten zijn

Nog niet overtuigd!

Dat is het enige positieve! Hake lijkt mij een trainer waarbij het even duurt voor het team speelt zoals hij dat wil en dus met een complete selectie moet starten.
Narsingh lijkt me trouwens ook heel geschikt (net als Barto) om wat in de jeugdopleiding te doen als techniektrainer iod. .

Precies hoe ik het zie, er veranderd helemaal niks, de helft van spelersnieuws zal straks verlengingen zijn. Het is pure middelmaat, ik zie echt de hand van Foeke niet.
Als het bij wat verlengingen blijft en aankopen als Mbende en Sambissa snap ik werkelijk niet wat we met Foeke moeten. Ik vrees voor een lang seizoen. ;(
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 20, 2018, 12:14:47
nu al? deze is net afgelopen.
wat een depressieve site word dit zeg.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 20, 2018, 12:22:23
De markt komt vanaf dinsdag pas los, dus we zullen zien wat er bijkomt (en weggaat). Heb ook niet een hoge pet op van Foeke, maar om nu al te roepen dat er in augustus een matige selectie staat vind ik ook wel wat te ver gaan
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op mei 20, 2018, 12:37:55
Het is volkomen logisch dat we nog geduld moeten hebben. Wie de TD ook is, we zijn pas halverwege mei(!)

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 20, 2018, 12:52:44
Citaat van: Montana op mei 20, 2018, 12:37:55
Het is volkomen logisch dat we nog geduld moeten hebben. Wie de TD ook is, we zijn pas halverwege mei(!)

Een linksbuiten, een keeper en "wat" op het middenveld volgens Foeke, mei of niet, er moet echt meer gebeuren dan dit. Jullie van de KVC mogen wel eens wat kritischer zijn richting BVO.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 20, 2018, 12:57:14
Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2018, 12:52:44
Een linksbuiten, een keeper en "wat" op het middenveld volgens Foeke, mei of niet, er moet echt meer gebeuren dan dit. Jullie van de KVC mogen wel eens wat kritischer zijn richting BVO.
wat verwacht jezelf nog meer dan? Verdediging staat, centrumspitsen heb je er ook 2. Dus keeper, linksbuiten en middenvelders hebben we niet genoeg.

En zolang je Kallon, matthieu en Daniels hebt + misschien Narsingh heb je geen rechtsbuiten nodig.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 20, 2018, 13:10:11
Een spits waarvan we alleen maar kunnen hopen dat ' ie er een stuk of 18 maakt. Bij die andere zou ik 10 al veel vinden... . Het komt niet goed als we met dat niveau straks ook tevreden moeten zijn op de open plekken in de goal en middenveld.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 20, 2018, 14:07:41
Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2018, 13:10:11
Een spits waarvan we alleen maar kunnen hopen dat ' ie er een stuk of 18 maakt. Bij die andere zou ik 10 al veel vinden... . Het komt niet goed als we met dat niveau straks ook tevreden moeten zijn op de open plekken in de goal en middenveld.
als Robertha fit blijft schiet hij er zeker 15+ in
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 20, 2018, 14:12:31
Robertha bedoel ik met 18 goals, kan wat meer zijn maar ook zo maar tegenvallen. We weten het niet. Rossi zou ik met 10 doelpuntjes al blij zijn,die heeft het ook nog nergens waargemaakt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2018, 14:13:13
Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2018, 12:52:44
Een linksbuiten, een keeper en "wat" op het middenveld volgens Foeke, mei of niet, er moet echt meer gebeuren dan dit. Jullie van de KVC mogen wel eens wat kritischer zijn richting BVO.
En jij wat minder zeiken!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2018, 14:17:28
Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2018, 14:12:31
Robertha bedoel ik met 18 goals, kan wat meer zijn maar ook zo maar tegenvallen. We weten het niet. Rossi zou ik met 10 doelpuntjes al blij zijn,die heeft het ook nog nergens waargemaakt.
En over welke clubs/competities praat je?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 20, 2018, 14:55:47
5 wedstrijden op het hoogste niveau België, vorig seizoen 2e Niveau Zwitserland en dan hier 3 basisplaatsen in de competitie. Hij is ook al 24.

Waarop baseer je de hoop dat Rossi (of Robertha) genoeg goals gaat maken?

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op mei 20, 2018, 15:08:29
Spits is het probleem niet.
Robertha is een topper en Rossi maakt ze ook wel.
Er zal vooral creativiteit bij moeten!!

Linksbuiten en de 3 middenvelders zullen echte versterkingen moeten zijn.
Zo niet dan wordt het rechterrijtje(ook met goede selectie kun je rechterrijtje komen overigens).

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2018, 15:10:48
Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2018, 14:55:47
5 wedstrijden op het hoogste niveau België, vorig seizoen 2e Niveau Zwitserland en dan hier 3 basisplaatsen in de competitie. Hij is ook al 24.

Waarop baseer je de hoop dat Rossi (of Robertha) genoeg goals gaat maken?
1 mei 24 geworden.. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat er snel voorbij word gegaan aan omstandigheden(leeftijd,sterkte competitie)

Ik baseer niets geloof ik?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Drumfather SCC op mei 20, 2018, 15:53:51
Als het zo blijft krijgen we Sparta er ook bij (even Off Topic)
Emmen naar de Eredivisie
Wat zegt dit over Cambuur  :zucht
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Zuid1991 op mei 20, 2018, 15:58:05
Citaat van: Drumfather SCC op mei 20, 2018, 15:53:51
Als het zo blijft krijgen we Sparta er ook bij (even Off Topic)
Emmen naar de Eredivisie
Wat zegt dit over Cambuur  :zucht
Hou op met die negativiteit.
Ik bespeur het binnen het gehele forum.
Kijk vooruit  |:)
Gas gevuh 2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2018, 15:58:23
We moeten het ook niet overdrijven vind ik. Deze selectie behaalde na het ontslag dan Dijkhuizen gemiddeld 1,91 punten per wedstrijd, grotendeels zelfs zonder Rosheuvel, Narsingh en Robertha (hadden we dat het hele seizoen gedaan waren we 4e geëindigd). Zet hier vier echte toppers bij en een volledige voorbereiding onder Hake en het kan echt wel een leuk team worden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 20, 2018, 16:05:44
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2018, 15:58:23
We moeten het ook niet overdrijven vind ik. Deze selectie behaalde na het ontslag dan Dijkhuizen gemiddeld 1,91 punten per wedstrijd, grotendeels zelfs zonder Rosheuvel, Narsingh en Robertha (hadden we dat het hele seizoen gedaan waren we 4e geëindigd). Zet hier vier echte toppers bij en een volledige voorbereiding onder Hake en het kan echt wel een leuk team worden.

Vind het toch wel wat moeilijk om zo positief te zijn na afgelopen seizoen, maar als we vanaf nu alleen maar echte versterkingen halen ipv breedtespelers dan kan het wel wat worden denk ik
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2018, 16:20:19
Het gevoel is vaak wat negatiever dan de feiten rechtvaardigen (ook bij mij hoor). Voorwaarde is inderdaad wel dat er nog minimaal vier échte versterkingen komen, met wat we nu hebben redden we het uiteraard niet.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: NRG op mei 20, 2018, 19:00:18
Wordt een interessant seizoen. Juup is volgens mij nog nooit zo sterk geweest.  Promoveren lijkt een mission impossible. Maar verleng nu op zeker mijn seizoenskaart. Worden leuke thuiswedstrijden tegen Nec, Go Ahead, Twente, Roda, Sparta. Veel supporters in het uitvak. Neem de wedstrijden tegen de jonkies maar op de koop toe...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 20, 2018, 19:03:20
Citaat van: NRG op mei 20, 2018, 19:00:18
Wordt een interessant seizoen. Juup is volgens mij nog nooit zo sterk geweest.  Promoveren lijkt een mission impossible. Maar verleng nu op zeker mijn seizoenskaart. Worden leuke thuiswedstrijden tegen Nec, Go Ahead, Twente, Roda, Sparta. Veel supporters in het uitvak. Neem de wedstrijden tegen de jonkies maar op de koop toe...

Worden leuke affiches bedoel je, leuke thuiswedstrijden verwacht ik niet.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: NRG op mei 20, 2018, 19:10:15
Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2018, 19:03:20
Worden leuke affiches bedoel je, leuke thuiswedstrijden verwacht ik niet.

Tja.. Dat is het negatieve gen waar de meeste Leeuwarders mee geboren zijn... Ik gelukkig niet. Kijk nu al uit naar het nieuwe seizoen. 
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 20, 2018, 19:11:23
Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2018, 14:13:13
En jij wat minder zeiken!

l8l
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 20, 2018, 19:25:42
Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 15:58:05
Hou op met die negativiteit.


|:)
|:)
|:)
|:)
graag !
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Naastismis op mei 20, 2018, 19:30:20
Citaat van: Drumfather SCC op mei 20, 2018, 15:53:51
Als het zo blijft krijgen we Sparta er ook bij (even Off Topic)
Emmen naar de Eredivisie
Wat zegt dit over Cambuur  :zucht

Dat de kans dat Cambuur promoveert niet zo groot is,Clubs als Twente NEC Sparta Roda jc zijn gewoon grotere clubs en met clubs als Go ahead op hetzelfde niveau dan kun je er wel van uitgaan dat de kans om te promoveren op minder dan 15 procent zit
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 20, 2018, 19:47:15
Toch mooi een competitie met affiches waarin je vooraf al veel zin hebt, Twente , Eagles, Sparta ect. . Emmen , VVV of Fortuna thuis geeft toch minder kriebels.
Als Booy de juiste spelers haalt (waar ik nog wat twijfels bij heb) dan kan het spectaculair seizoen worden met de 12e man erachter.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 20:05:02
Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 15:58:05
Hou op met die negativiteit.
Ik bespeur het binnen het gehele forum.
Kijk vooruit  |:)
Gas gevuh 2018/2019
Hij relativeert en zegt waar het op staat. Moeten ons kapot schamen dat dit heeft kunnen gebeuren.
Emmen is een lachertje maar toch zijn ze in de eredivisie.
Waar zijn wij? Wij zijn er in de eerste ronde uitgegaan na een 1-4 voorsprong tegen Dordrecht (?).

Ik en veel anderen zijn er nog steeds ziek van.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Yellow Army op mei 20, 2018, 20:06:59
Citaat van: Drumfather SCC op mei 20, 2018, 15:53:51
Als het zo blijft krijgen we Sparta er ook bij (even Off Topic)
Emmen naar de Eredivisie
Wat zegt dit over Cambuur  :zucht

Zegt meer iets over de tombola die die nacompetitie is
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op mei 20, 2018, 20:12:27
Narsingh zal nu wel naar de Graafschap gaan
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 20, 2018, 20:28:19
Citaat van: Naastismis op mei 20, 2018, 19:30:20
Dat de kans dat Cambuur promoveert niet zo groot is,Clubs als Twente NEC Sparta Roda jc zijn gewoon grotere clubs en met clubs als Go ahead op hetzelfde niveau dan kun je er wel van uitgaan dat de kans om te promoveren op minder dan 15 procent zit

15% is minder dan wat Fortuna voor dit seizoen had ?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: michello op mei 20, 2018, 20:38:45
Ondanks dat het een loodzware competitie gaat worden kijk ik wel enorm uit naar de wedstrijden met NEC / Twente / Sparta / GAE en dat vreselijke Roda. Mooie affiches.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op mei 20, 2018, 22:07:24
Citaat van: michello op mei 20, 2018, 20:38:45
Ondanks dat het een loodzware competitie gaat worden kijk ik wel enorm uit naar de wedstrijden met NEC / Twente / Sparta / GAE en dat vreselijke Roda. Mooie affiches.

Idem hier! Ondanks dat ik nog steeds wat katerig ben kriebelt het toch alweer |:)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2018, 23:32:10
Citaat van: Montana op mei 20, 2018, 20:12:27
Narsingh zal nu wel naar de Graafschap gaan

En dan isie vast een heel seizoen fit  :X
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 21, 2018, 09:08:12
Citaat van: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 20:05:02
Hij relativeert en zegt waar het op staat. Moeten ons kapot schamen dat dit heeft kunnen gebeuren.
Emmen is een lachertje maar toch zijn ze in de eredivisie.
Waar zijn wij? Wij zijn er in de eerste ronde uitgegaan na een 1-4 voorsprong tegen Dordrecht (?).

Ik en veel anderen zijn er nog steeds ziek van.

Dat we zo hebben kunnen blunderen, de club een statement maakt dat ze niet begrijpen waar het aan lag, Hake de schuld niet op zich heeft genomen en dat we die prachtige sfeervolle laatste twee rondes hebben gemist. Idem hier.

Kom eens met een vooruitblik naar komend seizoen. Hebben we die uberhaupt al gehad? Ik wil weten wat de plannen zijn en wat er mogelijk is. Hoe men terugkijkt op afgelopen seizoen etc. Ik zie enkel de 'ik bin dr altied' propaganda tweets voorbijkomen. Maar voor de rest niks inhoudelijk.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 21, 2018, 09:22:19
Citaat van: De Gast op mei 21, 2018, 09:08:12
Dat we zo hebben kunnen blunderen, de club een statement maakt dat ze niet begrijpen waar het aan lag, Hake de schuld niet op zich heeft genomen en dat we die prachtige sfeervolle laatste twee rondes hebben gemist. Idem hier.

Kom eens met een vooruitblik naar komend seizoen. Hebben we die uberhaupt al gehad? Ik wil weten wat de plannen zijn en wat er mogelijk is. Hoe men terugkijkt op afgelopen seizoen etc. Ik zie enkel de 'ik bin dr altied' propaganda tweets voorbijkomen. Maar voor de rest niks inhoudelijk.

De communicatie is bij Cambuur eigenlijk de laatste jaren al een drama, terwijl het vrij vaak aangegeven is door supporters. Kijk bijvoorbeeld eens naar de beloften, daar plaatsen ze een tweetje over de rust en eindstand terwijl supporters wel benieuwd zijn of er nog wat talent rondloopt etc. Bij het (goede) nieuws over het nieuwe stadion lopen ze allemaal de polonaise, maar bij andere zaken laten ze weer helemaal niks horen. Zou persoonlijk zelf graag wel willen weten wat de doelstelling is voor komend seizoen, zodat we kunnen inschatten wat voor spelers we kunnen/mogen verwachten. En elke week een seizoenkaart update zou ook wel fijn zijn.

Edit: Diverse clubs hebben al (grote delen van) een oefenprogramma bekend gemaakt, wij weten alleen nog wanneer dtd en de open dag is
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 21, 2018, 09:49:32
Citaat van: justremco op mei 21, 2018, 09:22:19
De communicatie is bij Cambuur eigenlijk de laatste jaren al een drama,
klopt helemaal.
op cambuur.nl staat zelfs letterlijk "Het gaat sportief gezien met ons aller SC Cambuur naar verwachting. Dat is een mooie opsteker voor de hele club. "
het was ooit vast de waarheid en ze laten het staan tot het weer de waarheid is denk ik.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 21, 2018, 10:00:52
Volgend seiz word een seiz om niks tot april dat is nu al zeker. Het enige mooie is dat we ipv 2 leuke thuis weds nu met Sparta Twente Roda Nec Egels 5 mooie hebben. De nacomp halen we vast wel .
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 21, 2018, 10:02:42
We hebben zo gigantisch de boot gemist dat is niet normaal.Dat een ts zulke fouten kan/ mag maken is niet te geloven
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 21, 2018, 10:03:44
ik ben daar helemaal klaar mee en zeg dat oek al jaren maar dan ben je een negatieveling
en azijn pisser enz.

het ontbreekt de clun op veel vlakken aan kundige mensen is mijn mening.

er kan veel meer nieuws gebracht worden ook over de beloften en jeugd eigenlijk
over alle zaken binnen de club.

gem 7000 supporters en dan nog de vele mensen die cambuur anders volgen
die horen gewoon veel meer info te krijgen.

waarom is de open dag weer zo vroeg terwijl de meesten het later willen
en zo zijn er nog veel meer dingen waar supporters meningen over hebben
maar waar niks mee wordt gedaan en dan is een kwalijke zaak. het is al
2 jaar slappe hap en ik hoop dat er eens wat gaat veranderen zo dat het
weer leuk wordt naar het stadion te gaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 21, 2018, 10:04:20
Zal mij ook benieuwen wat de grote clubs van de jong teams vinden. Zal dit seiz nog meer op worden gelet
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 21, 2018, 10:05:01
Citaat van: sunderland op mei 21, 2018, 10:02:42
We hebben zo gigantisch de boot gemist dat is niet normaal.Dat een ts zulke fouten kan/ mag maken is niet te geloven

en wat wordt er mee gedaan??? het is allemaal in slaap sukkeld hek het id
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 21, 2018, 10:06:37
Citaat van: sunderland op mei 21, 2018, 10:04:20
Zal mij ook benieuwen wat de grote clubs van de jong teams vinden. Zal dit seiz nog meer op worden gelet

oek al zo iets de KNVB vind het goed dus het zal ze de reet roesten wat anderen er van vinden
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 21, 2018, 10:12:25
er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 21, 2018, 10:24:08
Citaat van: denistel op mei 21, 2018, 10:06:37
oek al zo iets de KNVB vind het goed dus het zal ze de reet roesten wat anderen er van vinden

Volgens mij wordt daar door clubs over gestemd en die verhoudingen zijn nu toch aardig anders komen te liggen met de aardverschuiving in de competities.

Fox is ook mooi zuur, geld moeten verdienen met potjes als VVV-Excelcior en mischien een Twente-N.E.C. niet eens kunnen uitzenden.

Wie weer veranderd er straks toch wel wat onder druk van bijv Twente, N.E.C en Roda JC.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 21, 2018, 10:24:44
En graag realistische doelstellingen. Kampioen worden gaat m niet worden en top 5 zal ook wel lastig worden, maar zorg dan op z'n minst dat aanvallend en aantrekkelijk voetbal een doelstelling is....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 21, 2018, 10:26:10
Citaat van: Bankzitter op mei 21, 2018, 10:24:08

Fox is ook mooi zuur, geld moeten verdienen met potjes als VVV-Excelcior en mischien een Twente-N.E.C. niet eens kunnen uitzenden.

Zou mooi zijn dat de JL eindelijk eens wat meer aandacht krijgt. Zend desnoods de mooie wedstrijden uit op online kanalen, maar daar zullen ze bij fox wel anders over denken
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 21, 2018, 10:29:48
Roda en Twente gaan enorm verlies draaien en N.E.C. gaat steeds weer stuk aan de druk. We zijn niet bij voorbaat kansloos, moet wel slim gescout worden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 21, 2018, 10:32:28
Citaat van: okkele op mei 21, 2018, 10:12:25
er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!
mooi omschreven. Ik hef precies hetzelfde
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 21, 2018, 10:33:40
Citaat van: justremco op mei 21, 2018, 10:24:44
En graag realistische doelstellingen. Kampioen worden gaat m niet worden en top 5 zal ook wel lastig worden, maar zorg dan op z'n minst dat aanvallend en aantrekkelijk voetbal een doelstelling is....
idd en daar moet op worden ingekocht.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op mei 21, 2018, 10:39:56
Citaat van: okkele op mei 21, 2018, 10:12:25
er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!

Helemaal mee eens
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 21, 2018, 11:03:01
Beetje meer lef en stoppen met rekenen!

Vorig jaar had ik het idee dat ze geen "kampioenselftal" wilden kopen want N.E.C. was de gedoodverfde kampioen en nacompetitie haal je toch wel.
En kijk wat er gebeurt is... we hebben de boot gemist want nu was het moment om de sprong weer te maken. En die fout is in mei al begonnen met aantrekken van verkeerde spelers en een verkeerde trainer.

We zijn op een punt waarop een paar spelers het verschil kunnen gaan maken tussen een goed seizoen en weer een verloren jaar en daarom ben ik ook zo kritisch op wat Booij allemaal aan het doen is. Maar als er bij begin voorbereiding een goede selectie staat, heb ik wel weer vertrouwen dat we thuis iedere ploeg kunnen gaan pakken.

Niet meer denken in "opbouwjaren" en dergelijke, want in de JL is weinig te plannen.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 21, 2018, 11:22:48
Citaat van: okkele op mei 21, 2018, 10:12:25
er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!

voorzichtigheid troef en dat gaat je op den duur ook opbreken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: cambuurmania op mei 21, 2018, 12:43:10
We hebben dit het afgelopen seizoen ook gehad,heb er zelf ook aan meegedaan dat het een slecht elftal was.
Het was allemaal niks iedereen zei dat tot we in een kleine flow eind van het seizoen kwamen en we werden al weer wat positiever.
We dachten zelfs kansen in de playoffs te hebben wie had dat gedacht na zo'n zaadseizoen.
Dat bleek dus op een gigantische kater te eindigen.
Het is nu ook weer zo als er straks een paar prima aankopen worden gedaan,worden we vanzelf weer wat positiever en hebben we er weer zin.
Het is bij veel supporters nu eenmaal de waan van de dag.
Booy heeft toch ook Crowley gehuurd,waarom lukt het hem niet om nog zoiets te flikken,dan ziet de wereld Erin eens weer heel anders uit.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 21, 2018, 13:05:47
waan van de dag?? voor sommigen wel natuurlijk.ben zelf altijd aardig kritisch en meestal
ook wel aardig terecht als je ziet wat er dit seizoen is neer gezet.dat in een serie van 7 x winnen
velen het niveau van het voetbal uit het oog verliezen of zeggen das niet belangrijk we winnen toch
vind ik raar. je moet over een heel seizoen wat opbouwen en beter worden en dat zijn wij wel
een beetje geworden maar niet genoeg.

we moeten naar een vaste speelwijze die het best bij ons en ons publiek past en dat is niet
het langdurig opbouwen achterin of op het middenveld.wel lekker vrij uit spelen en een
aanvallend systeem en niet altijd over omschakelen of zo beginnen.liever een doelsaldo
van 80 voor en 60 tegen dan 50 voor en 30 tegen.publiek zit er niet voor niks.

verder moeten we af van het vrij blijvende gedoe aaien over de bol enz. het mut allemaal
veel strakker tijdens trainingen en wedstrijden en wie daarin niet mee kan heeft pech toch.
spelers die menen dat ze tot diep in de nacht kunnen feesten of wat dan ook 2 dagen voor de wedstrijd
gewoon cotract ontbinden waar daar redt je het niet mee.zijn mischien keiharde woorden maar wij als
supporters worden wel de dupe van onproffesioneel gedrag.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Keira op mei 21, 2018, 13:46:04
Eens, maar vooral zorgen dat je een goed team krijgt die voor elkaar door het vuur wil gaan!! En ervoor wil strijden!


Citaat van: denistel op mei 21, 2018, 13:05:47
waan van de dag?? voor sommigen wel natuurlijk.ben zelf altijd aardig kritisch en meestal
ook wel aardig terecht als je ziet wat er dit seizoen is neer gezet.dat in een serie van 7 x winnen
velen het niveau van het voetbal uit het oog verliezen of zeggen das niet belangrijk we winnen toch
vind ik raar. je moet over een heel seizoen wat opbouwen en beter worden en dat zijn wij wel
een beetje geworden maar niet genoeg.

we moeten naar een vaste speelwijze die het best bij ons en ons publiek past en dat is niet
het langdurig opbouwen achterin of op het middenveld.wel lekker vrij uit spelen en een
aanvallend systeem en niet altijd over omschakelen of zo beginnen.liever een doelsaldo
van 80 voor en 60 tegen dan 50 voor en 30 tegen.publiek zit er niet voor niks.

verder moeten we af van het vrij blijvende gedoe aaien over de bol enz. het mut allemaal
veel strakker tijdens trainingen en wedstrijden en wie daarin niet mee kan heeft pech toch.
spelers die menen dat ze tot diep in de nacht kunnen feesten of wat dan ook 2 dagen voor de wedstrijd
gewoon cotract ontbinden waar daar redt je het niet mee.zijn mischien keiharde woorden maar wij als
supporters worden wel de dupe van onproffesioneel gedrag.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 22, 2018, 14:56:56
Update na eerste profcontract voor Conraad

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 22, 2018, 15:00:32
Nog een keeper en 4 veldspelers nodig. Barto en Rosheuvel verlengen, dan kan Foeke al bijna met vakantie  :zucht
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Huzumer op mei 22, 2018, 15:07:09
Ik hoor steeds meer geluiden dat aantal spelers het nodig vond kort voor de beslissende wedstrijd tegen Dordrecht tot diep in de nacht door te halen. Nou snap ik best dat je - ook als prof - af en toe de bloemetjes buiten wil zetten, maar dan toch niet net voor zo'n cruciale wedstrijd?! Enfin, ik mag hopen dat het een broodje aap is ...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 22, 2018, 15:09:28
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit contract. Ik ben wel blij dat Conraad voor de club behouden blijft. Van de wedstrijden die ik heb gezien van Jong Cambuur was hij bijna altijd de beste, beter nog dan Etten vond ik. Bovendien zal hij echt niet meteen de hoofdprijs gaan verdienen.

Aan de andere kant hoop ik niet dat dit ten koste gaat van zeker één topper op de vleugels die in mijn ogen nodig is. Aangezien ze Narsingh willen verlengen en ook nog 'met een schuin oog' naar een linksbuiten kijken kan het bijna niet anders dat er nog mensen gaan vertrekken. Daniels zal daar ongetwijfeld bij zitten, maar het kan best zijn dat ook Mathieu, Kallon en/of Van Kippersluis gevaarlijk worden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 22, 2018, 15:18:01
Mischien dat ze veel spelers van het huidige Jong laten gaan en dat opvullen met een kleinere Jong- selectie met kleine contractjes die dicht op het eerste zitten.
Het eerste en belofteteam gaan dan veel meer overlap gaan krijgen. In principe heb je aan zo'n 16 potientiele basisspelers genoeg mits dat kwaliteitsspelers zijn. De breedte vul je dan aan met een pool spelers die tussen eerste en beloftes kunnen pendelen (bijv. Simbassa, Mbende, Etten, Conraad). Dat kan prima werken mits je maar een ijzersterke as neerzet. En niet te veel pech met blessures.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Raaf op mei 24, 2018, 01:42:58
Ik lees hier toch meerdere reactie's gebaseerd op alleen maar hoop. Zo was ik vroeger ook. Kon geen enkele kritiek horen over scc ook al ging het nog zo slecht. Nu is er echter bij mij na 37 jaar diehard een punt bereikt van tot hier en niet verder. Mijn conclusie voor wat betreft de verantwoordelijken:
Hake aardige kerel die het bij mij heeft verkloot; had resoluut moeten optreden na nachtelijke avonturen spelers en laat zich beïnvloeden door Hutkul. Daarnaast was opstelling tegen dordt thuis dodelijk. Boerlage is nu niks en zal nooit wat worden. Over Hutkul is elk woord 1 teveel. Ponk heeft bijdrage 0 en bruin is een icoon maar veel te lief voor deze functie. Booy is een ramp. Zover ik het nu bekijk geeft hij spelers de kans van wanhopige makelaars. Meneer moet scouten gvd voor dat salaris. Vd beld heeft gezorgd voor dramatische selectie en de graaf is een kei in open deuren intrappen. Administratie niveau buurtvereniging. Al 3 weken geen update wat betreft nieuwe seizoenkaarten. Toeval? We zouden doorselecteren. Echter de tot nu toe behaalde spelers maken mij niet warm voor nieuw seizoen. Ik ben echt heel somber. Ik verleng niet na 37 jaar vaste bezoeker met zo'n 800 officiële wedstrijden. Ik kan dat slappe gedoe niet meer aan. Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie, maar vrees een doodsaai seizoen. Dit is hoe ik het voel. Forza Cambuur
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: wiekie1969 op mei 24, 2018, 06:45:44
Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 01:42:58
Ik lees hier toch meerdere reactie's gebaseerd op alleen maar hoop. Zo was ik vroeger ook. Kon geen enkele kritiek horen over scc ook al ging het nog zo slecht. Nu is er echter bij mij na 37 jaar diehard een punt bereikt van tot hier en niet verder. Mijn conclusie voor wat betreft de verantwoordelijken:
Hake aardige kerel die het bij mij heeft verkloot; had resoluut moeten optreden na nachtelijke avonturen spelers en laat zich beïnvloeden door Hutkul. Daarnaast was opstelling tegen dordt thuis dodelijk. Boerlage is nu niks en zal nooit wat worden. Over Hutkul is elk woord 1 teveel. Ponk heeft bijdrage 0 en bruin is een icoon maar veel te lief voor deze functie. Booy is een ramp. Zover ik het nu bekijk geeft hij spelers de kans van wanhopige makelaars. Meneer moet scouten gvd voor dat salaris. Vd beld heeft gezorgd voor dramatische selectie en de graaf is een kei in open deuren intrappen. Administratie niveau buurtvereniging. Al 3 weken geen update wat betreft nieuwe seizoenkaarten. Toeval? We zouden doorselecteren. Echter de tot nu toe behaalde spelers maken mij niet warm voor nieuw seizoen. Ik ben echt heel somber. Ik verleng niet na 37 jaar vaste bezoeker met zo'n 800 officiële wedstrijden. Ik kan dat slappe gedoe niet meer aan. Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie, maar vrees een doodsaai seizoen. Dit is hoe ik het voel. Forza Cambuur

Wat een prachtig betoog. Recht vanuit het cambuurhart geschreven. Hulde _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 06:47:36
Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 01:42:58
Ik lees hier toch meerdere reactie's gebaseerd op alleen maar hoop. Zo was ik vroeger ook. Kon geen enkele kritiek horen over scc ook al ging het nog zo slecht. Nu is er echter bij mij na 37 jaar diehard een punt bereikt van tot hier en niet verder. Mijn conclusie voor wat betreft de verantwoordelijken:
Hake aardige kerel die het bij mij heeft verkloot; had resoluut moeten optreden na nachtelijke avonturen spelers en laat zich beïnvloeden door Hutkul. Daarnaast was opstelling tegen dordt thuis dodelijk. Boerlage is nu niks en zal nooit wat worden. Over Hutkul is elk woord 1 teveel. Ponk heeft bijdrage 0 en bruin is een icoon maar veel te lief voor deze functie. Booy is een ramp. Zover ik het nu bekijk geeft hij spelers de kans van wanhopige makelaars. Meneer moet scouten gvd voor dat salaris. Vd beld heeft gezorgd voor dramatische selectie en de graaf is een kei in open deuren intrappen. Administratie niveau buurtvereniging. Al 3 weken geen update wat betreft nieuwe seizoenkaarten. Toeval? We zouden doorselecteren. Echter de tot nu toe behaalde spelers maken mij niet warm voor nieuw seizoen. Ik ben echt heel somber. Ik verleng niet na 37 jaar vaste bezoeker met zo'n 800 officiële wedstrijden. Ik kan dat slappe gedoe niet meer aan. Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie, maar vrees een doodsaai seizoen. Dit is hoe ik het voel. Forza Cambuur
dit verhaal is duidelijk en voor vele de waarheid...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2018, 07:38:55
Citaat van: Jandehulk op mei 24, 2018, 06:47:36
dit verhaal is duidelijk en voor vele de waarheid...
En voor velen lachwekkend...en totaal niet serieus te nemen!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Zuid1991 op mei 24, 2018, 07:46:58
Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2018, 07:38:55
En voor velen lachwekkend...en totaal niet serieus te nemen!
Een seizoenkaart verlengen met cambuurhart is vanzelfsprekend.
Amen |:)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: poelie-lwd op mei 24, 2018, 08:12:59
Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2018, 07:38:55
En voor velen lachwekkend...en totaal niet serieus te nemen!

Waarom lachwekkend? Ontkrachten lukt je ook niet. Over serieus nemen gesproken  ;)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Raaf op mei 24, 2018, 08:14:27
Grijskijkert is een wief met een lul of een vent met een preut. Ken niet anders
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2018, 08:16:38
Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 08:14:27
Grijskijkert is een wief met een lul of een vent met een preut. Ken niet anders
Wiekie toch...jou voorkeur niet bij mij opdringen, engnek!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2018, 08:17:37
Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 08:12:59
Waarom lachwekkend? Ontkrachten lukt je ook niet. Over serieus nemen gesproken  ;)
Lukt wel, maar niet nodig!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Raaf op mei 24, 2018, 08:20:38
Grijskijkert de benno l van het forum. Flikker op lul. Weest totaal niet waarst het over hest
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2018, 08:24:12
Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 08:20:38
Grijskijkert de benno l van het forum. Flikker op lul. Weest totaal niet waarst het over hest
Niet in dit leven...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Ronnie tng op mei 24, 2018, 08:33:49
Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 08:20:38
Grijskijkert de benno l van het forum. Flikker op lul. Weest totaal niet waarst het over hest

De Benno L van het forum? Ben je wel helemaal lekker in je schele kop??
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op mei 24, 2018, 08:35:49
Gaat lekker met de kleine kindjes hier. Lekker schelden.  :O
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Yellow Army op mei 24, 2018, 09:31:55
Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 08:12:59
Waarom lachwekkend? Ontkrachten lukt je ook niet. Over serieus nemen gesproken  ;)

Ik heb een buurvrouw die ik wel even serieus zou willen nemen
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 24, 2018, 09:52:21
en het niveau vliegt weer naar beneden........
hij is er weer.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: weestwel op mei 24, 2018, 10:10:28
Citaat van: Gasgeve op mei 24, 2018, 08:35:49
Gaat lekker met de kleine kindjes hier. Lekker schelden.  :O

Zo te horen wordt het weer een k.tseizoen.  8P
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 24, 2018, 10:11:56
Tsja....kom zelf ook al vanaf de jaren 80 bij Cambuur.
Maar seizoen kaart niet verlengen zal niet in me opkomen.
We hebben een heel matig seizoen gehad.
Maar Foeke mag zich deze zomer bewijzen en hake mag een heel seizoen laten zien wat hij in zijn mars heeft.
We zullen het beleven
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 12:31:52
Benieuwd of we vandaag ook nog uitsluitsel krijgen over Houtkoop, Narsingh en Rosheuvel.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op mei 24, 2018, 12:35:56
Narsingh was toch al definitief weg? Hebben we toch afscheid van genomen na laatste thuiswedstrijd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 13:02:06
Citaat van: Bernardo op mei 24, 2018, 12:35:56
Narsingh was toch al definitief weg? Hebben we toch afscheid van genomen na laatste thuiswedstrijd.

Heeft toch nog een contractvoorstel gekregen stond in de LC afgelopen week.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Galdiano op mei 24, 2018, 13:19:00
Citaat van: Bernardo op mei 24, 2018, 12:35:56
Narsingh was toch al definitief weg? Hebben we toch afscheid van genomen na laatste thuiswedstrijd.

Hake wil hem erg graag in de groep houdem, is heel klein contract aangeboden.
De bal ligt bij Narsingh.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 13:52:58
Rosheuvel krijgt geen aanbieding!!....die tering Foeke moet optyfe met zijn schijt aankopen !......ben helemaal klaar met die domme schreeuwer ,die alleen maar media geil is...word weer een jaar om te janken,godverdomme.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: poelie-lwd op mei 24, 2018, 14:06:02
Citaat van: Jandehulk op mei 24, 2018, 13:52:58
Rosheuvel krijgt geen aanbieding!!....die tering Foeke moet optyfe met zijn schijt aankopen !......ben helemaal klaar met die domme schreeuwer ,die alleen maar media geil is...word weer een jaar om te janken,godverdomme.

Wellicht heeft Foeke een betere. Weet jij veel.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Hendrikscc op mei 24, 2018, 14:06:55
Ik hoop ook dat Houtkoop nog een seizoen blijft. Ideale 12 man die in geval van nood op alle posities uit de voeten kan.
Narsingh mag wel blijven, maar dan idd een klein contract en niet als basis beschouwen, omdat ik bang ben dat de kans groot is dat hij 30 vd 40 potjes niet bij de selectie zit. Als hij wel meedoet, is hij toch de gevaarlijkste aanvaller
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op mei 24, 2018, 14:08:14
Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 14:06:02
Wellicht heeft Foeke een betere. Weet jij veel.

Of Foeke weet meer dan wij. (FCU)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 14:13:28
Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 14:06:02
Wellicht heeft Foeke een betere. Weet jij veel.
flikker toch op ...zal wel weer 1 komen uit de Letse 2de divisie of zu...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 24, 2018, 14:37:04
Niet alleen Martijn Barto vertrekt. Ook Xander Houtkoop en Darren Rosheuvel spelen volgend seizoen niet meer bij Cambuur.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 14:37:36
Op het eerste gezicht heel jammer dat Rosheuvel weg moet. Benieuwd wie zijn vervanger wordt, mocht dat Bikel ofzo zijn dan kan ik er nog mee leven. Maar in principe gewoon spijtig.

Ook Houtkoop gaat weg. Dat was wel een ideale 12e man geweest aangezien hij ook linksback en op het middenveld kan, maar dit maakt wel ruimte voor de broodnodige versterking voorin.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op mei 24, 2018, 14:39:36
Houtkoop ook niet verlengd
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: moodygrunn op mei 24, 2018, 14:43:29
Jammer dat Rosheuvel niet verlengt. Wij weten natuurlijk ook niet wat hij moet kosten qua salaris. Voetballend levert hij namelijk wel degelijk een bijdrage. Over Houtkoop en Barto, begrijpelijke beslissingen. Met name voor Barto hoop ik op een mooi afscheid voorafgaande aan de eerste competitiewedstrijd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: poelie-lwd op mei 24, 2018, 14:50:41
Citaat van: Jandehulk op mei 24, 2018, 14:13:28
flikker toch op ...zal wel weer 1 komen uit de Letse 2de divisie of zu...

Als hij beter is dan Rosheuvel prima toch?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op mei 24, 2018, 14:52:43
Naast Barto vertrekken ook Xander Houtkoop en Darren Rosheuvel. Daarnaast presenteert #Cambuur later vandaag een nieuwe verdediger en middenvelder. Beide Nederlanders. Booy wilde nog geen namen noemen.

Andor Faber
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: moodygrunn op mei 24, 2018, 14:54:36
Citaat van: Jandehulk op mei 24, 2018, 14:13:28
flikker toch op ...zal wel weer 1 komen uit de Letse 2de divisie of zu...

Zo'n Van der Streek zeg maar?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2018, 14:58:30
Citaat van: Montana op mei 24, 2018, 14:52:43
Naast Barto vertrekken ook Xander Houtkoop en Darren Rosheuvel. Daarnaast presenteert #Cambuur later vandaag een nieuwe verdediger en middenvelder. Beide Nederlanders. Booy wilde nog geen namen noemen.

Andor Faber
ben heel erg benieuwd.

Vd Meer en el Makrini?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 15:01:00
Verdediger erg verrassend, had ik niet meer verwacht. Zal wel een linksback zijn, dan alle posities achterin dubbel bezet. Ook benieuwd naar de middenvelder, moet in principe een basisklant zijn zou je zeggen...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Hendrikscc op mei 24, 2018, 15:02:48
Misschien willen ze schilder wel op het middenveld hebben
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 15:02:57
Citaat van: moodygrunn op mei 24, 2018, 14:54:36
Zo'n Van der Streek zeg maar?
was van Vitesse jong
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 24, 2018, 15:04:51
Citaat van: Collingwood op mei 24, 2018, 15:01:00
Verdediger erg verrassend, had ik niet meer verwacht. Zal wel een linksback zijn, dan alle posities achterin dubbel bezet. Ook benieuwd naar de middenvelder, moet in principe een basisklant zijn zou je zeggen...

Verwacht idd een linkspoot, anders lijkt el Baad me nutteloos om er bij te houden
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Voorstopper op mei 24, 2018, 15:34:26
Citaat van: Collingwood op mei 24, 2018, 15:01:00
Verdediger erg verrassend, had ik niet meer verwacht. Zal wel een linksback zijn, dan alle posities achterin dubbel bezet. Ook benieuwd naar de middenvelder, moet in principe een basisklant zijn zou je zeggen...
Robin vd Meer is inderdaad een linksback....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op mei 24, 2018, 16:05:24
2 versterkingen van straks zeggen alles over komend seizoen.
Dit moeten toppers zijn voor ons anders zie ik het erg somber in.

Vd Meer linksback.
Bikel controlerende middenvelder of is hij geen Nederlander?

Let's hope!!

Als het jonge spelers van jong Utrecht zijn.....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2018, 16:07:10
Als ik net lees dat het twee kleintjes zijn kunnen we vd meer vergeten. Dan lijkt het erop dat twee twijfelgevallen voor de linksback in aanmerking komen
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 24, 2018, 16:12:19
Kom maar met die toppers.Hij is beter dan Rosheuvel dus ben benieuwd
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 24, 2018, 16:14:27
El yaacoubi van jong Utrecht zal de linksback zijn.
Middenvelder??geen idee
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op mei 24, 2018, 16:18:27
Als je Booy zo hoort bij OF is er gewoon nauwelijks geld beschikbaar. Ik verwacht er helemaal niks van.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 16:20:00
Ze zijn ook in gesprek met een Nederlandse keeper zegt Booy bij OF. En Houtkoop en Barto is inderdaad ook voor een belangrijk deel uit financiële overwegingen de wacht aangezegd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2018, 16:22:39
Citaat van: Bernardo op mei 24, 2018, 16:18:27
Als je Booy zo hoort bij OF is er gewoon nauwelijks geld beschikbaar. Ik verwacht er helemaal niks van.
Maar... Houtkoop,Rosheuvel en Barto waren grootverdieners voor Cambuur begrippen,dus salaris komt vrij..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 24, 2018, 16:27:53
Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2018, 16:22:39
Maar... Houtkoop,Rosheuvel en Barto waren grootverdieners voor Cambuur begrippen,dus salaris komt vrij..
houtkoop wel idd, Barto heeft verl jaar een contract voor 1 seiz gekregen en die was zwaar verlaagd. Rosheuvel was huur, zou die dan bij jong Utrecht zoveel verdienen, geloof er niks van.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op mei 24, 2018, 16:28:54
Rosheuvel was geen huur hoorz had 1 jaar getekend met optie.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op mei 24, 2018, 16:31:59
Er is dus financieel niets mogelijk bij Cambuur.
Bereid je dus maar voor op het rechterrijtje.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 24, 2018, 16:38:18
Denk toch dat middenvelder jari Schuurman word
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 24, 2018, 16:39:19
Julian calor dus....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 16:41:51
Hahaha...daar komen onze toppers al aan..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: hobbes op mei 24, 2018, 16:44:18
Citaat van: Jandehulk op mei 24, 2018, 16:41:51
Hahaha...daar komen onze toppers al aan..

Hoe is hij dan, blijkaar ken je hem goed?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 16:45:55
Citaat van: hobbes op mei 24, 2018, 16:44:18
Hoe is hij dan, blijkaar ken je hem goed?
nee,hier kunnen we van verwachten dat ie er gelijk staat ?....hou dan verdomme rosheuvel man.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bascambuur op mei 24, 2018, 16:47:41
Selectie: 24, basiselftal: 12, ingevallen: 1, zonder invalbeurt bij de selectie: 11, geschorst: 0, geblesseerd: 0

Dit seizoen bij Jong Vitesse in de Derde Divisie. Zal wel een topper zijn.  :wall
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 16:49:17
Citaat van: Bascambuur op mei 24, 2018, 16:47:41
Selectie: 24, basiselftal: 12, ingevallen: 1, zonder invalbeurt bij de selectie: 11, geschorst: 0, geblesseerd: 0

Dit seizoen bij Jong Vitesse in de Derde Divisie. Zal wel een topper zijn.  :wall
hahaha....pas maar op Twente en Roda
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 24, 2018, 16:57:24
Geen geld dus, geloof er helemaal geen flikker van, alles opzij zetten voor een stadion wat er niet gaat komen. En dat ze kelderen op ranglijst tv rechten hebben ze aan zichzelf te danken, net als die 1000 seizoenskaarten die ik verwacht wat er minder verkocht gaan raken. Onnozel beleid. We worden deze transferperiode en dus komend seizoen weer de gek aangestoken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 24, 2018, 16:58:11
Citaat van: Bascambuur op mei 24, 2018, 16:47:41
Selectie: 24, basiselftal: 12, ingevallen: 1, zonder invalbeurt bij de selectie: 11, geschorst: 0, geblesseerd: 0

Dit seizoen bij Jong Vitesse in de Derde Divisie. Zal wel een topper zijn.  :wall

Zijn dit de cijfers van die nieuwe speler?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bascambuur op mei 24, 2018, 17:21:14
Citaat van: DayDreamer op mei 24, 2018, 16:58:11
Zijn dit de cijfers van die nieuwe speler?
Klopt. Laatste 5 wedstrijden zonder speelminuten bij de selectie van Jong Vitesse in de Derde Divisie. Seizoen ervoor in de Tweede Divisie speelde hij wel bijna alles, toen degradeerden ze.  :_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 24, 2018, 17:24:36
Citaat van: Bascambuur op mei 24, 2018, 17:21:14
Klopt. Laatste 5 wedstrijden zonder speelminuten bij de selectie van Jong Vitesse in de Derde Divisie. Seizoen ervoor in de Tweede Divisie speelde hij wel bijna alles, toen degradeerden ze.  :_schater
niet te geloven
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 17:27:00
Citaat van: sunderland op mei 24, 2018, 17:24:36
niet te geloven
een beest ???
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 17:47:38
Update na aantrekken Calor

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: 666 op mei 24, 2018, 17:55:37
Dit is een mooi team voor handhaving, dat moet denk ik wel lukken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 17:57:13
Citaat van: 666 op mei 24, 2018, 17:55:37
Dit is een mooi team voor handhaving, dat moet denk ik wel lukken.
????
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 24, 2018, 18:16:47
Binnenkort op LC.nl , Trainer Rene Hake stapt op wegens weinig ambitie directie Cambuur.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 24, 2018, 18:20:19
Citaat van: DayDreamer op mei 24, 2018, 18:16:47
Binnenkort op LC.nl , Trainer Rene Hake stapt op wegens weinig ambitie directie Cambuur.
Daar is de opruiende dkv-er weer..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 24, 2018, 18:21:14
Citaat van: DayDreamer op mei 24, 2018, 18:16:47
Binnenkort op LC.nl , Trainer Rene Hake stapt op wegens weinig ambitie directie Cambuur.
hahahaha ?....vond hem wel leuk
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 24, 2018, 18:28:07
Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2018, 18:20:19
Daar is de opruiende dkv-er weer..
daydreamer he, ik droom meestal de andere kant op :devil
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DayDreamer op mei 24, 2018, 19:47:55
Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2018, 18:20:19
Daar is de opruiende dkv-er weer..

Leuk dat je altijd op mij reageert, ik blijf mijn ongezouten mening op dit forum geven, daar is het een forum voor. Ik reageer ook niet op jouw posts ofwel.
Negeer me, lees mijn posts niet, of ban me of iets.  :proost

Scouting van lik-me-vessie, gokken op goedkope jonge gasten die niks kosten, en maar aangeven dat er geen geld is en dat spelers hier niet heen willen, deze directie spreekt totaal geen ambitie uit. Willen perse met zwarte cijfers het nieuwe stadion betreden, een stadion als ik de geluiden moet geloven er de komende jaren echt nog niet komt. Tegen die tijd zijn wij een grijze muis in de marge. Een kleinere selectie zegt meneer Booij, zodat er meer spelers aan de bovenkant bij kunnen, tot nu toe alleen maar weer jong onbekend grut waar niet een supporter warm van wordt.

Ik krijg het idee als ik het interview met Booij bij Omroep Abe beluister dat 1 ronde PO toch wat te min was, dat geeft hij namelijk als 1 van de argumenten aan waarom er minder te besteden is, dat vind ik raar, want ik dacht dat Cambuur PO en beker niet in de begroting opnamen. Verder minder tv inkomsten, maar ondertussen wel weer gokken op jonge spelers, dan is de kans aanwezig dat je weer een slecht seizoen gaat draaien, dan kom je alleen maar in een neerwaartse spiraal terecht, dus nog minder inkomsten, minder sponsorgeld, minder seizoenskaarthouders, ik denk dat er deze zomer wel eens 1000 minder seizoenskaarten worden verkocht, tel uit je verlies.

Maar nee, commentaar op mijn club die naar de klote gaat mag ik niet hebben, spelers hebben we nog niet eens zien voetballen bla bla bla.
Hele club is ook grote grijze massa, Ard waarvan eigenlijk niemand weet wat die doet, Gerald een prima boekhouder, maar geen voetbalverstand of voetbalvisie, Foeke heeft nog geen al te best staat van dienst hier, voor de keutel te duur die gast. Dan nog een assistent trainer die beter timmerman had kunnen worden zoveel stoelpoten die heeft omgezaagd al. Hake krijgt van mij nog voordeel van de twijfel, over de selectie hoeven we het niet te hebben, kijk het lijstje van Collingwood er maar op na, echt de tranen springen je in de ogen  ;( :X  Communicatief is het ook 1 groot drama, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Mannen als Denistel zien hun club ook ten onder gaan, geven het ook al 2 jaar aan, geven tips etc, club doet er geen flikker mee. Maar de term "volksclub" gebruiken ze te pas en te onpas, nou die volksclub is voorlopig niet meer. Daar hebben bovenstaande grijze muizen wel voor gezorgd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 20:58:26
Het is mij wat te vroeg voor allerlei grote conclusies, zowel positief als negatief. Daarvoor weet ik nog te weinig van de nieuwe spelers en wat hun rol gaat zijn. Ook is onbekend wat er nog bij komt en weggaat. We gaan het zien.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 24, 2018, 21:07:30
Citaat van: Collingwood op mei 24, 2018, 20:58:26
Het is mij wat te vroeg voor allerlei grote conclusies, zowel positief als negatief. Daarvoor weet ik nog te weinig van de nieuwe spelers en wat hun rol gaat zijn. Ook is onbekend wat er nog bij komt en weggaat. We gaan het zien.
Maar je kan toch niet ontkennen dat dit niet de namen zijn waar op werd gehoopt?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Treb op mei 24, 2018, 21:09:09
Citaat van: Collingwood op mei 24, 2018, 17:47:38
Update na aantrekken Calor

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019

:_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 24, 2018, 21:12:28
Citaat van: Treb op mei 24, 2018, 21:09:09
:_schater :_schater :_schater :_schater
https://www.transfermarkt.nl/fc-emmen/kader/verein/1283

Had ik net zo lachwekkend gevonden een jaar geleden
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 24, 2018, 21:14:40
Idd. Telgenkamp is daar nu ineens een sterkhouder :insane
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2018, 21:20:38
Citaat van: speculeter op mei 24, 2018, 21:07:30
Maar je kan toch niet ontkennen dat dit niet de namen zijn waar op werd gehoopt?

Dat hangt er vanaf waarvoor ze zijn gehaald. Als een Calor bijvoorbeeld voor de basis is gehaald dan valt het inderdaad vies tegen. Als hij gehaald is als back-up/concurrent dan ga ik in de voorbereiding rustig kijken of hij daar goed genoeg voor is. Daarnaast zijn alle 'namen' die de afgelopen jaren zijn aangetrokken (op Schilder na) me vies tegengevallen. Daarom dus afwachten wat precies de bedoeling is en wat er nog gaat gebeuren.

Citaat van: Treb op mei 24, 2018, 21:09:09
:_schater :_schater :_schater :_schater

Ter vergelijking, zo zag onze selectie er een jaar geleden uit (waar al min of meer zeker was dat Van de Streek en Monteiro weg zouden gaan):

Selectie Cambuur 2017/2018:




Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Marvin Peersman2017/2018
Jordy van Deelen 2017/2018
Matthew Steenvoorden 2017/2018 optie voor nog een jaar
Omar El Baad 2018/2019
Robbert Schilder 2017/2018 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Sander van de Streek2017/2018
Jamiro Monteiro2017/2018
Noureddine Boutzamar2017/2018 optie voor nog een jaar
Danny Bakker2017/2018 optie voor nog een jaar
Stefano Lilipaly2018/2019
Jurjan Mannes2017/2018optie voor nog een jaar
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Xander Houtkoop  2017/2018 
Martijn Barto  2017/2018 
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2018, 22:39:01
Citaat van: Collingwood op mei 24, 2018, 17:47:38
Update na aantrekken Calor

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
meest positieve is dat Ponk hier niet meer bij staat. Is hij al weg?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Oosttribune op mei 25, 2018, 13:44:17
Zou mij niets verbazen als Sipke binnenkort vertrekt....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lobra op mei 25, 2018, 13:50:52
Hoop het..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 25, 2018, 13:57:01
Citaat van: Oosttribune op mei 25, 2018, 13:44:17
Zou mij niets verbazen als Sipke binnenkort vertrekt....

want ?? het is volgens de graaf een prima assistent
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 25, 2018, 15:24:16
klopt,hij doet het prima.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 25, 2018, 19:18:06
Update na aantrekken Van Koesveld

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: poelie-lwd op mei 25, 2018, 19:20:20
Citaat van: Oosttribune op mei 25, 2018, 13:44:17
Zou mij niets verbazen als Sipke binnenkort vertrekt....

Schijnt naar Kimsma te gaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Raaf op mei 25, 2018, 22:08:50
Het Joris van Rooijen 2.0 tijdperk komt eraan. Is dit netjes genoeg? Fijne zomer en maak de nachten kort. Slapen ken in het nieuwe seizoen wel.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: kannenman op mei 26, 2018, 10:36:43
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: kannenman op mei 26, 2018, 10:37:26
Citaat van: De Raaf op mei 25, 2018, 22:08:50
Het Joris van Rooijen 2.0 tijdperk komt eraan. Is dit netjes genoeg? Fijne zomer en maak de nachten kort. Slapen ken in het nieuwe seizoen wel.

whuuu The ruuf is on fire
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 26, 2018, 11:47:47
zelfs de kannenman is terug !
|:)
hoe ist kerel,beetje hersteld?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 26, 2018, 12:43:43
Citaat van: okkele op mei 25, 2018, 15:24:16
klopt,hij doet het prima.

ja dat hevve we zien
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 26, 2018, 13:16:02
Citaat van: denistel op mei 26, 2018, 12:43:43
ja dat hevve we zien
als hoofdtrainer snapt hij dat Boerlage niet moet spelen 8)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 26, 2018, 15:00:56
Citaat van: DayDreamer op mei 24, 2018, 19:47:55
Leuk dat je altijd op mij reageert, ik blijf mijn ongezouten mening op dit forum geven, daar is het een forum voor. Ik reageer ook niet op jouw posts ofwel.
Negeer me, lees mijn posts niet, of ban me of iets.  :proost

Scouting van lik-me-vessie, gokken op goedkope jonge gasten die niks kosten, en maar aangeven dat er geen geld is en dat spelers hier niet heen willen, deze directie spreekt totaal geen ambitie uit. Willen perse met zwarte cijfers het nieuwe stadion betreden, een stadion als ik de geluiden moet geloven er de komende jaren echt nog niet komt. Tegen die tijd zijn wij een grijze muis in de marge. Een kleinere selectie zegt meneer Booij, zodat er meer spelers aan de bovenkant bij kunnen, tot nu toe alleen maar weer jong onbekend grut waar niet een supporter warm van wordt.

Ik krijg het idee als ik het interview met Booij bij Omroep Abe beluister dat 1 ronde PO toch wat te min was, dat geeft hij namelijk als 1 van de argumenten aan waarom er minder te besteden is, dat vind ik raar, want ik dacht dat Cambuur PO en beker niet in de begroting opnamen. Verder minder tv inkomsten, maar ondertussen wel weer gokken op jonge spelers, dan is de kans aanwezig dat je weer een slecht seizoen gaat draaien, dan kom je alleen maar in een neerwaartse spiraal terecht, dus nog minder inkomsten, minder sponsorgeld, minder seizoenskaarthouders, ik denk dat er deze zomer wel eens 1000 minder seizoenskaarten worden verkocht, tel uit je verlies.

Maar nee, commentaar op mijn club die naar de klote gaat mag ik niet hebben, spelers hebben we nog niet eens zien voetballen bla bla bla.
Hele club is ook grote grijze massa, Ard waarvan eigenlijk niemand weet wat die doet, Gerald een prima boekhouder, maar geen voetbalverstand of voetbalvisie, Foeke heeft nog geen al te best staat van dienst hier, voor de keutel te duur die gast. Dan nog een assistent trainer die beter timmerman had kunnen worden zoveel stoelpoten die heeft omgezaagd al. Hake krijgt van mij nog voordeel van de twijfel, over de selectie hoeven we het niet te hebben, kijk het lijstje van Collingwood er maar op na, echt de tranen springen je in de ogen  ;( :X  Communicatief is het ook 1 groot drama, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Mannen als Denistel zien hun club ook ten onder gaan, geven het ook al 2 jaar aan, geven tips etc, club doet er geen flikker mee. Maar de term "volksclub" gebruiken ze te pas en te onpas, nou die volksclub is voorlopig niet meer. Daar hebben bovenstaande grijze muizen wel voor gezorgd.

Sportief hebben we de boot gewoon gemist. Komend seizoen valt er ook weinig eer te behalen. Plaats 6 normaliter max haalbare? Daarbij zitten we nog aan veel te veel jongens vast die weinig toevoegen. Veel geld misgelopen in de play offs.. het is een treurdal momenteel.

Waar ik wel op hoop is dat door het vertrek van Barto het voetbal voorin weer wat terugkeert in de ploeg. Want wat een armoede voorin de afgelopen 2,5 jaar. Gaan er nu misschien andere jongens opstaan? Kippersluis die bij afwezigheid van Barto een paar keer floreerde afgelopen seizoen. Ik ben benieuwd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 26, 2018, 15:37:33
Ik snap dat verhaal van dat misgelopen geld in de play offs niet zo goed. 2 wedstrijden misgelopen, terwijl we zo'n 40 wedstrijden spelen... dat kan niet zo'n enorm verschil maken.

Of wordt de uitslag van alle Play Off wedstrijden bedoeld waar nog 2 extra Eredivisieclubs zijn gedegradeerd?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: polderrob op mei 26, 2018, 16:20:09
even over daydreamer z'n post. Als jij je reactie niet belangrijk genoeg vindt om gelezen te worden of dat het mag worden genegeerd, maar toch je gif blijft spugen, is het dan niet raadzaam om van dit forum te verdwijnen en nooit meer terug te komen? Ik ben erg benieuwd wat je probeert te bereiken, buiten het feit dat je lekker je gal en gif kwijt kunt.   Is dit alleen maar om je eigen ego op te poetsen en te laten zien: kijk eens wat ik durf en mag? of ben je zo gefrustreerd dat er geen zinnig woord meer door je geschreven kan worden? oh ja, en misschien in de toekomst, mocht je toch wat fatsoenlijker willen terugkomen dan eerst maar eens de feiten goed kennen. Lijkt mij heerlijk, zeker voor jou maar ook voor de lezers die je met een behoorlijk verhaal kunt bereiken. Ik zou zeggen, help je cluppie door een positief of opbouwend kritisch verhaal ,maar stop deze frustratiepraatjes/ Levert niks op.
Wachtend op je scheldkannonade verblijf ik met hoogachting.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op mei 26, 2018, 19:18:23
Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2018, 15:37:33
Ik snap dat verhaal van dat misgelopen geld in de play offs niet zo goed. 2 wedstrijden misgelopen, terwijl we zo'n 40 wedstrijden spelen... dat kan niet zo'n enorm verschil maken.

Of wordt de uitslag van alle Play Off wedstrijden bedoeld waar nog 2 extra Eredivisieclubs zijn gedegradeerd?

Dat verhaal lijkt mij ook slap. Doelstelling was bij de eerste 5, dan sla je dus de eerste ronde over. Maximaal twee thuiswedstrijden dus. Dan zou het commercieel wel erg onverstandig zijn geweest als je scc houders gratis naar binnen laat, terwijl dat een gat in je begroting kan slaan
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 26, 2018, 19:25:00
Dat bedoel ik. Het kan niet zo zijn dat je begroting in 1 week wordt bepaald. Zou een slechte zaak zojn als clubs financieel in de problemen kunnen komen door een onterrecht gegeven penalty.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op mei 26, 2018, 19:28:16
Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2018, 19:25:00
Dat bedoel ik. Het kan niet zo zijn dat je begroting in 1 week wordt bepaald. Zou een slechte zaak zojn als clubs financieel in de problemen kunnen komen door een onterrecht gegeven penalty.

Ben ook weg benieuwd naar se financiële cijfers van dit jaar. Die zullen ongetwijfeld hoed zijn omdat de transfers van afgelopen zomer nu mee gaan,
Maar je zou dit verhaal terug moeten kunnen zien in wedstrijdbaten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op mei 26, 2018, 19:32:07
Of zou het hier mee te maken hebben:

http://www.sponsorreport.nl/sport/jupiler-stopt-eerste-divisie-sponsoring/

Is er al een nieuwe naamgever? Dan zouden wel alle ploegen hier last van moeten hebben
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 26, 2018, 19:34:33
Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2018, 15:37:33
Ik snap dat verhaal van dat misgelopen geld in de play offs niet zo goed. 2 wedstrijden misgelopen, terwijl we zo'n 40 wedstrijden spelen... dat kan niet zo'n enorm verschil maken.

Of wordt de uitslag van alle Play Off wedstrijden bedoeld waar nog 2 extra Eredivisieclubs zijn gedegradeerd?

Lijkt me dat wij het júist van de play offs moeten hebben om de jaarlijkse teruggang in televisiegelden te compenseren. Ga eens na.. tweede ronde PO Sparta thuis; 10.000 x 15-20 euro.. Alleen al van de opbrengst kun je twee aardige spelers halen. Nu weet ik niet wat de kosten zijn maar je zult toch aardig wat overhouden. Tel daar dan nog eens een ronde bij op..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op mei 26, 2018, 20:48:52
Citaat van: De Gast op mei 26, 2018, 19:34:33
Lijkt me dat wij het júist van de play offs moeten hebben om de jaarlijkse teruggang in televisiegelden te compenseren. Ga eens na.. tweede ronde PO Sparta thuis; 10.000 x 15-20 euro.. Alleen al van de opbrengst kun je twee aardige spelers halen. Nu weet ik niet wat de kosten zijn maar je zult toch aardig wat overhouden. Tel daar dan nog eens een ronde bij op..

Dat klopt natuurlijk wel maar wij moeten terug in begroting. Dus wat heb je dan begroot? Als je twee rondes begroot vind ik dat behoorlijk riskant. Wij gingen er namelijk vanuit dat wij de eerste ronde over zouden slaan. Dan zou je dus in de finale van de play-offs komen. Lijkt mij logischer om 1 ronde te begroten. Maar wij hebben ook 1ronde gespeeld. Daarnaast hebben wij de opbrengst van de bekerwedstrijd tegen Twente mogen delen.

Dat wij terug gaan in tv gelden lijkt mij wel legitiem.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 27, 2018, 08:12:49
Wij hebben 1 ronde gespeeld met nauwelijks recette. Ze hebben gewoon weer voor hun beurt gesproken door de intentie uit te spreken met Barto en Houtkoop door te gaan terwijl daar dus nu toch geen geld voor is of dat ze in het licht van voortschrijdend inzicht daar toch spijt van hebben. Gewoon knullig.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 27, 2018, 08:29:41
ik heb het toen meteen al gezegd vraag een 10tje heb je 70.000 euro binnen toch
als je al weet dat het niet echt goed gaat dan is het beter om toch die poen te pakken

verder heeft het toch ook te maken met verdeling van gelden en om dat de gedegradeerde
clubs oek allemaal hoger staan dan wij krijgen we minder geld..

gvd 5-1 voor tegen een club als dord wordt er nog min van
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 27, 2018, 08:31:58
Citaat van: polderrob op mei 26, 2018, 16:20:09
even over daydreamer z'n post. Als jij je reactie niet belangrijk genoeg vindt om gelezen te worden of dat het mag worden genegeerd, maar toch je gif blijft spugen, is het dan niet raadzaam om van dit forum te verdwijnen en nooit meer terug te komen? Ik ben erg benieuwd wat je probeert te bereiken, buiten het feit dat je lekker je gal en gif kwijt kunt.   Is dit alleen maar om je eigen ego op te poetsen en te laten zien: kijk eens wat ik durf en mag? of ben je zo gefrustreerd dat er geen zinnig woord meer door je geschreven kan worden? oh ja, en misschien in de toekomst, mocht je toch wat fatsoenlijker willen terugkomen dan eerst maar eens de feiten goed kennen. Lijkt mij heerlijk, zeker voor jou maar ook voor de lezers die je met een behoorlijk verhaal kunt bereiken. Ik zou zeggen, help je cluppie door een positief of opbouwend kritisch verhaal ,maar stop deze frustratiepraatjes/ Levert niks op.
Wachtend op je scheldkannonade verblijf ik met hoogachting.

Het frusti gehalte is (nog) wel heel hoog ja, bij veel supporters. En dit zal zo blijven als de club niet eens openheid van zaken gaat geven. Wat is er mogelijk komend jaar en waar ging het afgelopen jaar mis en vooral ook in de laatste wedstrijd tegen Dordt. Dit zou daar mi aardig aan bijdragen. Allemaal actie reactie Rob. Of eigenlijk het ontbreken van actie.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 27, 2018, 09:47:11
juistum de club is sterk in de mooi praatjes maar als het mis gaat waar zijn we dan??

op dit moment nog niks te lezen over de voorbereiding.

barto die als ik hem kan volgen op een rare manier weg moet.

rosheuvel die geen contract krijgt

houtkoop die een sterk houder wordt genoemd terwijl ie niet eens
zeker was van de basis.

narsingh die amper speelt maar wel verlengd kan worden??

aankopen die misschien goed uit kunnen pakken maar ons denk
ik niet ineens naar de top 5 zullen spelen.

wat zijn de plannen voor komend seizoen en wat voor soort voetbal
wil je gaan spelen.

de club is er trots op dat er alweer 3000 sk,s zijn verkocht maar het wordt
tijd eens wat opener te zijn richting supporters en niet achter elke boom een
vijand te zien waar je nu wel eens de indruk van krijgt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 27, 2018, 09:54:53
Juist! In het nieuwsbericht over de seizoenkaartenverkoop halen ze het woord volksclub er alweer bij, maar een volksclub houd in mijn ogen ook in dat de supporters erg betrokken zijn en graag betrokken willen worden. Helaas is de communicatie al jaren matig bij Cambuur en dat zie ik niet zo snel veranderen helaas.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 27, 2018, 10:01:38
Ze maken wel goede reclame op omropfryslan op dit moment. Niet alles is slecht he. Wb ts beleid houden ze alles binnenboord en kunnen ze mooi aanmodderen.Ben je al zolang aan het werk en kom je hier mee aanzetten
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 27, 2018, 10:16:01
Citaat van: denistel op mei 27, 2018, 09:47:11
juistum de club is sterk in de mooi praatjes maar als het mis gaat waar zijn we dan??

op dit moment nog niks te lezen over de voorbereiding.

barto die als ik hem kan volgen op een rare manier weg moet.

rosheuvel die geen contract krijgt

houtkoop die een sterk houder wordt genoemd terwijl ie niet eens
zeker was van de basis.

narsingh die amper speelt maar wel verlengd kan worden??

aankopen die misschien goed uit kunnen pakken maar ons denk
ik niet ineens naar de top 5 zullen spelen.

wat zijn de plannen voor komend seizoen en wat voor soort voetbal
wil je gaan spelen.

de club is er trots op dat er alweer 3000 sk,s zijn verkocht maar het wordt
tijd eens wat opener te zijn richting supporters en niet achter elke boom een
vijand te zien waar je nu wel eens de indruk van krijgt.
Je kan zelf ook contact zoeken en je vragen stellen...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 27, 2018, 10:22:14
Citaat van: sunderland op mei 27, 2018, 10:01:38
Ze maken wel goede reclame op omropfryslan op dit moment. Niet alles is slecht he. Wb ts beleid houden ze alles binnenboord en kunnen ze mooi aanmodderen.Ben je al zolang aan het werk en kom je hier mee aanzetten

ja over de sk,s mooi maar het gaat toch om veel meer zaken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 27, 2018, 10:23:58
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2018, 10:16:01
Je kan zelf ook contact zoeken en je vragen stellen...

Heb het zelf meermaals geprobeerd, maar geen enkele reactie....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 27, 2018, 10:24:47
Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2018, 10:16:01
Je kan zelf ook contact zoeken en je vragen stellen...

oh dat is dus de echte volksclub???
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 27, 2018, 10:26:52
Citaat van: justremco op mei 27, 2018, 10:23:58
Heb het zelf meermaals geprobeerd, maar geen enkele reactie....

toch niet best dan neem je je supporters dus niet serieus.

bijv weekschema is al jaren een punt van aandacht maar toch moet je er steeds
weer achter aan. su moeilijk kent toch niet wese al1 maken ze het te moeilijk.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 27, 2018, 10:30:17
Citaat van: denistel op mei 27, 2018, 10:26:52
toch niet best dan neem je je supporters dus niet serieus.

bijv weekschema is al jaren een punt van aandacht maar toch moet je er steeds
weer achter aan. su moeilijk kent toch niet wese al1 maken ze het te moeilijk.

Steeds meer clubs maken het oefenschema bekend, bij ons is alleen DTD bekend. Maar die datum kan je elk jaar wel zelf inschatten. Foeke heeft het bij omroep abe over een interessant seizoen en we hebben ambitie. Wat is die ambitie precies vraag ik me dan af. Zo zijn er nog wel meer dingen over oa de beloften, het nieuwe stadion etc etc
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 27, 2018, 10:41:03
Citaat van: sunderland op mei 27, 2018, 10:01:38
Ze maken wel goede reclame op omropfryslan op dit moment. Niet alles is slecht he. Wb ts beleid houden ze alles binnenboord en kunnen ze mooi aanmodderen.Ben je al zolang aan het werk en kom je hier mee aanzetten

Wat bedoel je precies? Ik volg je niet..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 27, 2018, 10:44:44
Citaat van: justremco op mei 27, 2018, 10:30:17
Steeds meer clubs maken het oefenschema bekend, bij ons is alleen DTD bekend. Maar die datum kan je elk jaar wel zelf inschatten. Foeke heeft het bij omroep abe over een interessant seizoen en we hebben ambitie. Wat is die ambitie precies vraag ik me dan af. Zo zijn er nog wel meer dingen over oa de beloften, het nieuwe stadion etc etc

Inderdaad ja.. hij geeft niet aan wat die ambitie is. Draai er nou niet de hele tijd omheen en geef concreet aan wat de bedoeling gaat worden.

Ik heb afgelopen jaar ook eens een mail gestuurd.. fatsoenlijke mail. Nooit reactie. Ze zijn gewoon amateuristisch in de communicatie.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: moodygrunn op mei 27, 2018, 12:34:13
Citaat van: De Gast op mei 27, 2018, 10:44:44
Inderdaad ja.. hij geeft niet aan wat die ambitie is. Draai er nou niet de hele tijd omheen en geef concreet aan wat de bedoeling gaat worden.

Ik heb afgelopen jaar ook eens een mail gestuurd.. fatsoenlijke mail. Nooit reactie. Ze zijn gewoon amateuristisch in de communicatie.

Ik verwacht eigenlijk min top 5
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op mei 27, 2018, 12:39:50
Citaat van: moodygrunn op mei 27, 2018, 12:34:13
Ik verwacht eigenlijk min top 5

Ik ook, totdat de club eventueel een andere doelstelling uitspreekt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cor op mei 27, 2018, 12:49:04
Citaat van: De Gast op mei 27, 2018, 10:44:44
Inderdaad ja.. hij geeft niet aan wat die ambitie is. Draai er nou niet de hele tijd omheen en geef concreet aan wat de bedoeling gaat worden.

Ik heb afgelopen jaar ook eens een mail gestuurd.. fatsoenlijke mail. Nooit reactie. Ze zijn gewoon amateuristisch in de communicatie.

Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd waarin ik heb gevraagd waarom ik weer een SK zou gaan aanschaffen. Dit na 40 jaar trouwe dienst. Hoe kan Cambuur mij motiveren om weer een SK aan te schaffen, los van het sentiment. Ik heb binnen twee dagen een keurige mail terug gekregen met een heleboel info. En nee, ik ben nog niet om, maar onderschrijf het verhaal van de Gast niet.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op mei 27, 2018, 13:20:35
Dat kan. Netjes dat ze dan daar wel de moeite voor nemen. Maar antwoorden ze niet dan ben jij sowieso weg. Zou dat er ook mee hebben te maken?

Mijn mail ging over het geringe aantal acties waarbij supporters/toeschouwers worden getriggerd om een kaartje te halen voor een (nietszeggende) wedstrijd als tegen bijv. Jong Utrecht. Bij onze Zuiderburen hebben ze een aantal keer per jaar een actie waarbij je voor 10 euro een kaartje kunt krijgen voor alle tribunes. Tegen Jong Utrecht betaal je hier het volle pond en krijg je een wedstrijd van niks.

Daarbij heb ik sowieso al het idee dat er hier in Leeuwarden de hoofdprijs wordt betaald voor het bezoeken van een wedstrijd in vergelijking met andere clubs.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: KernvanCambuur op mei 27, 2018, 13:31:09
Citaat van: De Gast op mei 27, 2018, 13:20:35
Dat kan. Netjes dat ze dan daar wel de moeite voor nemen. Maar antwoorden ze niet dan ben jij sowieso weg. Zou dat er ook mee hebben te maken?

Mijn mail ging over het geringe aantal acties waarbij supporters/toeschouwers worden getriggerd om een kaartje te halen voor een (nietszeggende) wedstrijd als tegen bijv. Jong Utrecht. Bij onze Zuiderburen hebben ze een aantal keer per jaar een actie waarbij je voor 10 euro een kaartje kunt krijgen voor alle tribunes. Tegen Jong Utrecht betaal je hier het volle pond en krijg je een wedstrijd van niks.

Daarbij heb ik sowieso al het idee dat er hier in Leeuwarden de hoofdprijs wordt betaald voor het bezoeken van een wedstrijd in vergelijking met andere clubs.

Goed idee. Nemen wij mee
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 27, 2018, 16:15:01
Citaat van: moodygrunn op mei 27, 2018, 12:34:13
Ik verwacht eigenlijk min top 5
echt niet
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op mei 27, 2018, 19:32:51
Citaat van: De Gast op mei 27, 2018, 13:20:35
Dat kan. Netjes dat ze dan daar wel de moeite voor nemen. Maar antwoorden ze niet dan ben jij sowieso weg. Zou dat er ook mee hebben te maken?

Mijn mail ging over het geringe aantal acties waarbij supporters/toeschouwers worden getriggerd om een kaartje te halen voor een (nietszeggende) wedstrijd als tegen bijv. Jong Utrecht. Bij onze Zuiderburen hebben ze een aantal keer per jaar een actie waarbij je voor 10 euro een kaartje kunt krijgen voor alle tribunes. Tegen Jong Utrecht betaal je hier het volle pond en krijg je een wedstrijd van niks.

Daarbij heb ik sowieso al het idee dat er hier in Leeuwarden de hoofdprijs wordt betaald voor het bezoeken van een wedstrijd in vergelijking met andere clubs.

Maar als je te veel acties doet krijg je waarschijnlijk ook gezeur, omdat dan het verschil tussen een scc en losse kaartjes kopen te klein wordt.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 27, 2018, 19:48:08
Citaat van: De Gast op mei 27, 2018, 13:20:35

Daarbij heb ik sowieso al het idee dat er hier in Leeuwarden de hoofdprijs wordt betaald voor het bezoeken van een wedstrijd in vergelijking met andere clubs.
ik vertel mn vriendin net dat ik ga verlengen en ze komt met de vraag of de kaart duurder werd toen we promoveerden(ja dus) , en of ie ook weer goedkoper werd toen we weer degradeerden( nee dus) , of ik dat even uit kan leggen.........
nee dus.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 27, 2018, 20:01:54
Citaat van: De Gast op mei 27, 2018, 10:41:03
Wat bedoel je precies? Ik volg je niet..
laatste slaat op foeke.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 27, 2018, 20:18:24
Mischien ook niet elke speler als topper presenteren. Supporters kunnen ook googlen en zijn ook niet gek. Gewoon zeggen dat ze zich mogen bewijzen en vooral voor dubbele bezetting zijn gehaald.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: carlo de leeuw op mei 27, 2018, 21:29:00
Citaat van: moodygrunn op mei 27, 2018, 12:34:13
Ik verwacht eigenlijk min top 5
Ik vind dat als je bijv. de 6e spelersbegroting hebt je ook ong. een 6e plaats op de eindrangschikking mag verwachting.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op mei 27, 2018, 21:48:06
Citaat van: carlo de leeuw op mei 27, 2018, 21:29:00
Ik vind dat als je bijv. de 6e spelersbegroting hebt je ook ong. een 6e plaats op de eindrangschikking mag verwachting.

Twente
Roda
NEC
Sparta
Jong Ajax
Jong PSV

Misschien Den Bosch, want die hebben een nieuwe investeerder. Dus denk ook rond plaats 6 zou een goede doelstelling zijn.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 27, 2018, 22:15:29
Citaat van: Lore op mei 27, 2018, 21:48:06
Twente
Roda
NEC
Sparta
Jong Ajax
Jong PSV

Misschien Den Bosch, want die hebben een nieuwe investeerder. Dus denk ook rond plaats 6 zou een goede doelstelling zijn.

Almere moet je ook niet uitvlakken, zit ook een rijke eigenaar achter (in hun geval weliswaar een Nederlander). Daarnaast zal Go Ahead ongeveer rond ons niveau zitten financieel gezien.

Realistische doelstelling lijkt me play-offs halen, met de ambitie om de eerste ronde over te slaan. Maar voor dat laatste moet er veel meezitten, ook als we een goede selectie krijgen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 27, 2018, 22:43:11
Citaat van: sunderland op mei 27, 2018, 20:01:54
laatste slaat op foeke.

En het eerste? OF
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 27, 2018, 23:30:07
Citaat van: okkele op mei 27, 2018, 19:48:08
ik vertel mn vriendin net dat ik ga verlengen en ze komt met de vraag of de kaart duurder werd toen we promoveerden(ja dus) , en of ie ook weer goedkoper werd toen we weer degradeerden( nee dus) , of ik dat even uit kan leggen.........
nee dus.

19 x thuis ipv 17 x
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 27, 2018, 23:31:43
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2018, 22:15:29
Almere moet je ook niet uitvlakken, zit ook een rijke eigenaar achter (in hun geval weliswaar een Nederlander). Daarnaast zal Go Ahead ongeveer rond ons niveau zitten financieel gezien.

Realistische doelstelling lijkt me play-offs halen, met de ambitie om de eerste ronde over te slaan. Maar voor dat laatste moet er veel meezitten, ook als we een goede selectie krijgen.

doelstelling moet zijn leuk aanvallend spelen spelers beter maken publiek er achter zien te krijgen
en hoe veelste je dan wordt zie we dan wel. de po hevve de laatste 2 jaar aleen maar frustratie
opleverd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op mei 28, 2018, 07:50:45
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2018, 22:15:29
Almere moet je ook niet uitvlakken, zit ook een rijke eigenaar achter (in hun geval weliswaar een Nederlander). Daarnaast zal Go Ahead ongeveer rond ons niveau zitten financieel gezien.

Realistische doelstelling lijkt me play-offs halen, met de ambitie om de eerste ronde over te slaan. Maar voor dat laatste moet er veel meezitten, ook als we een goede selectie krijgen.

Eens, wel pijnlijk om zo'n doelstelling te zien bij Cambuur!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 28, 2018, 08:21:49
Wel realistisch nu. En de druk ligt bij Twente, N.E.C., Sparta en Roda ,daarvan gaan er 1 of 2 aan onderdoor. Punten laten liggen tegen een Jong team komt daar nog net ff wat harder aan.
GAE kan zich ook geen 2e rampseizoen veroorloven en zullen het ook zwaar hebben.

Wij starten als underdog en met een prima (opbouw)trainer. Wat Denistel ook vaak zegt, gewoon vol op de aanval, veel te verliezen hebben we niet.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 28, 2018, 08:46:02
Citaat van: denistel op mei 27, 2018, 23:31:43
doelstelling moet zijn leuk aanvallend spelen spelers beter maken publiek er achter zien te krijgen
en hoe veelste je dan wordt zie we dan wel. de po hevve de laatste 2 jaar aleen maar frustratie
opleverd.
volledig mee eens! Eerst maar weer es ons vermaken met logische keuzes op het veld.Zoals dordt uit.  8)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 28, 2018, 09:36:30
Citaat van: denistel op mei 27, 2018, 23:30:07
19 x thuis ipv 17 x
en verklaard dat waarom het zoveel duurder werd toen we promoveerden?
dat ging toen om het niveau tegenstander en niet om het aantal.
dus bij de promotie van komend seizoen gaat de prijs weer met een sprong omhoog want we spelen tegen feyenoord en hoeft het bij de daaropvolgende degradatie niet verlaagd want we spelen weer meer wedstrijden(thuis tegen jong az bv).
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 28, 2018, 09:42:07
Citaat van: Bankzitter op mei 28, 2018, 08:21:49
Wat Denistel ook vaak zegt, gewoon vol op de aanval, veel te verliezen hebben we niet.

wat ik dan ook vaak denk,lekker met zn allen naar voren rennen.goeie ouwe tijd met macdonald als trainer.
echt genieten voor de neutrale toeschouwer,helaas ben ik niet neutraal en heb ik een schijthekel aan verliezen!
deze dames die we nu in t veld zien hebben ook de longen van een paard niet.
beetje realistisch blijven,de tegenstanders zijn niet achterlijk.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Yellow Army op mei 28, 2018, 10:53:56
Citaat van: okkele op mei 28, 2018, 09:36:30
en verklaard dat waarom het zoveel duurder werd toen we promoveerden?
dat ging toen om het niveau tegenstander en niet om het aantal.
dus bij de promotie van komend seizoen gaat de prijs weer met een sprong omhoog want we spelen tegen feyenoord en hoeft het bij de daaropvolgende degradatie niet verlaagd want we spelen weer meer wedstrijden(thuis tegen jong az bv).

Toen bestond de JL nog uit 18 teams
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: moodygrunn op mei 28, 2018, 10:54:58
Citaat van: Bankzitter op mei 28, 2018, 08:21:49

Wij starten als underdog en met een prima (opbouw)trainer. Wat Denistel ook vaak zegt, gewoon vol op de aanval, veel te verliezen hebben we niet.

We hebben wel degelijk wat te verliezen. 10e plaats met 80 voor en 80 tegen zit ik niet op te wachten, hoe spectaculair het ook is
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 28, 2018, 12:25:57
Citaat van: moodygrunn op mei 28, 2018, 10:54:58
We hebben wel degelijk wat te verliezen. 10e plaats met 80 voor en 80 tegen zit ik niet op te wachten, hoe spectaculair het ook is

hoe hoog denk je dan te willen eindigen met deze selectie en de zware tegenstand.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 28, 2018, 12:28:10
Citaat van: okkele op mei 28, 2018, 09:42:07
wat ik dan ook vaak denk,lekker met zn allen naar voren rennen.goeie ouwe tijd met macdonald als trainer.
echt genieten voor de neutrale toeschouwer,helaas ben ik niet neutraal en heb ik een schijthekel aan verliezen!
deze dames die we nu in t veld zien hebben ook de longen van een paard niet.
beetje realistisch blijven,de tegenstanders zijn niet achterlijk.

van de 19 thuiswedstrijden win je er dan 10 a11 en je zal een paar keer op je bek
gaan maar dat zijn we afgelopen seizoenen met bedachtzaam voetbal ook en de
supporters vallen er bijna bij in slaap.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op mei 28, 2018, 13:30:29
Citaat van: moodygrunn op mei 28, 2018, 10:54:58
We hebben wel degelijk wat te verliezen. 10e plaats met 80 voor en 80 tegen zit ik niet op te wachten, hoe spectaculair het ook is
doemdenkers.Waar het kan aanvallen, must es zien wat voor prutsteams hier punten hewwe haalt afgelopen seiz omdat we inzakten en eindeloos die bal in de breedte speelden.Druk naar voren en vastzetten. Sipke deed dat helemaal niet slecht in het verleden allen zo appart dat ie dat als assistent niet doet
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op mei 28, 2018, 13:30:37
Citaat van: denistel op mei 28, 2018, 12:28:10
van de 19 thuiswedstrijden win je er dan 10 a11 en je zal een paar keer op je bek
gaan maar dat zijn we afgelopen seizoenen met bedachtzaam voetbal ook en de
supporters vallen er bijna bij in slaap.
Henk liet het eerste jaar eredivisie weten aanvallen te willen spelen en daarmee soms ook wel eens een "bauw oog" zouden oplopen.
Met deze spelstijl en uiteraard ook leuke spelers vertoonde toen het leukste voetbal in de eredivisie.
Tegen de grote clubs lieten we zeer aantrekkelijk voetbal zien, ondanks dat 1 spelers van de tegenstander duurder was dan onz gehele begroting.
Met deze huidige TS en hun beleid raken we steeds verder achter op.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: veteraan op mei 28, 2018, 14:37:45
Citaat van: Vlampiep op mei 28, 2018, 13:30:37
Henk liet het eerste jaar eredivisie weten aanvallen te willen spelen en daarmee soms ook wel eens een "bauw oog" zouden oplopen.
Met deze spelstijl en uiteraard ook leuke spelers vertoonde toen het leukste voetbal in de eredivisie.
Tegen de grote clubs lieten we zeer aantrekkelijk voetbal zien, ondanks dat 1 spelers van de tegenstander duurder was dan onz gehele begroting.
Met deze huidige TS en hun beleid raken we steeds verder achter op.


Klopt, als je risico's neemt stijgt het aanzien van de club !
een risicoloze wibra zit even verderop !
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Naastismis op mei 28, 2018, 16:14:29
Citaat van: moodygrunn op mei 28, 2018, 10:54:58
We hebben wel degelijk wat te verliezen. 10e plaats met 80 voor en 80 tegen zit ik niet op te wachten, hoe spectaculair het ook is

Wat is het verschil met 7de worden met 35 voor en 30 tegen.beide keren speel je de nacompetitie
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bernardo op mei 28, 2018, 17:17:59
@Andor_F: Furdjel Narsingh gaat niet in op de aanbieding van #Cambuur. En dus vertrekt hij uit Leeuwarden.

Gelukkig maar.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: moodygrunn op mei 28, 2018, 17:58:12
Citaat van: Naastismis op mei 28, 2018, 16:14:29
Wat is het verschil met 7de worden met 35 voor en 30 tegen.beide keren speel je de nacompetitie

Mijn punt is dat e we degelijk wat te verliezen hebben. Voor e rest: :0= spektakel muwwe sien. Grijze muizen voetbal is er al genoeg.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op mei 28, 2018, 18:00:47
Citaat van: moodygrunn op mei 28, 2018, 17:58:12
Mijn punt is dat e we degelijk wat te verliezen hebben. Voor e rest: :0= spektakel muwwe sien. Grijze muizen voetbal is er al genoeg.
hou Mien hart vast .
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 28, 2018, 18:15:04
Citaat van: Vlampiep op mei 28, 2018, 13:30:37
Met deze huidige TS en hun beleid raken we steeds verder achter op.

Hake zit nog niet zo lang en moest eerst puinruimen. We begonnen al wel meer voorruit te spelen en vaker te scoren, dus ben daar wel aardig optimistisch over dat we volgend seizoen aanvallender kunnen spelen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 29, 2018, 17:34:55
Update na aantrekken Mous

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Xavier Mous 2019/2020
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 29, 2018, 20:36:14
Er valt inmiddels een team van te maken.
                       Mous
Deelen schilder steenvoorden sai
                 Schils Boerlage
                       Calor
                       Kippersluis

     Rossi           Roberta



               
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: thankyou op mei 30, 2018, 08:49:13
Citaat van: speculeter op mei 29, 2018, 20:36:14
Er valt inmiddels een team van te maken.
                       Mous
Deelen schilder steenvoorden sai
                 Schils Boerlage
                       Calor
                       Kippersluis

     Rossi           Roberta

En dit bericht is de spijker op zn kop !!
Typerend dat denk ik 80 procent van ons niet start met 3 spelers die wel blijven ! namelijk: Daniels, Mathieu en Kallon!  :
Ik begrijp er werkelijk niets van om deze 3 te behouden. Volgend jaar snel afscheid van nemen als hun contract afloopt. Niveautje Oss spelers ☹️☹️



             
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op mei 30, 2018, 08:54:49
ze hebben een contract dus je kunt er moeilijk afscheid van nemen of ze moeten zelf mee werken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op mei 30, 2018, 09:13:23
het is ook gewoon een kwestie van smaak hoor.
ik zie in kallon net zoiets als in lukoki,werd hier ook door sommigen uitgekotst in periodes waarin ik hem wel goed vond spelen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 30, 2018, 09:21:55
Kallon was grootste deel van het seizoen de betere van de vleugelspitsen, pas onder Hake wat uit beeld. Iedereen heeft die 2 domme voorzetten nog op het netvlies staan tegen Dordt, maar hij komt wel langs z'n man. (Maakte ook nog een aardige goal trouwens).
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op mei 30, 2018, 09:26:58
Citaat van: speculeter op mei 29, 2018, 20:36:14
Er valt inmiddels een team van te maken.
                       Mous
Deelen schilder steenvoorden sai
                 Schils Boerlage
                       Calor
                       Kippersluis

     Rossi           Roberta



             
liever dan Sai op positie Boerlage en die van Twente op linksback.

Alles beter dan Boerlage in de basis
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vakje 13 op mei 30, 2018, 10:22:37
Sambissa of van Koesveld zal linksachter worden (en dan eerder optie 2). Betekent dat Sai en v. Deelen moeten strijden om een basisplek op de rechterkant, óf men ziet in Sai die goeie verdedigende middenvelder ipv een Schils of Boerlage. Laten we daar dus maar hopen... Tegen beter weten in ;(
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: cambuurmania op mei 30, 2018, 10:25:25
Citaat van: speculeter op mei 29, 2018, 20:36:14
Er valt inmiddels een team van te maken.
                       Mous
Deelen schilder steenvoorden sai
                 Schils Boerlage
                       Calor
                       Kippersluis

     Rossi           Roberta



             


R.van Koesveld komt naast Schider in het centrum te staan,en ik moet nog maar zien dat Sai het van Sambissa wint.





Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Grijskijkert op mei 30, 2018, 10:27:34
Citaat van: cambuurmania op mei 30, 2018, 10:25:25
R.van Koesveld komt naast Schider in het centrum te staan,en ik moet nog maar zien dat Sai het van Sambissa wint.
2 linksbeners in het centrum?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op mei 30, 2018, 10:28:36
Citaat van: cambuurmania op mei 30, 2018, 10:25:25
R.van Koesveld komt naast Schider in het centrum te staan,en ik moet nog maar zien dat Sai het van Sambissa wint.
Van Koesveld komt op zeker niet in het centrum naast Schilder. Beide linkspoten en daarnaast is van Koesveld jaren geleden al uit het centrum van de defensie gehaald, omdat hij daar tekort kwam. Het centrum wordt 'gewoon' Steenvoorden en Schilder.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: cambuurmania op mei 30, 2018, 10:38:26
Citaat van: Gasgeve op mei 30, 2018, 10:28:36
Van Koesveld komt op zeker niet in het centrum naast Schilder. Beide linkspoten en daarnaast is van Koesveld jaren geleden al uit het centrum van de defensie gehaald, omdat hij daar tekort kwam. Het centrum wordt 'gewoon' Steenvoorden en Schilder.

Volgens mij en transfermarkt heeft hij 22 van de 24 wedstrijden als centrumverdediger gespeeld dit seizoen.
Weet dat het niet ideaal is twee linkspoten,maar voetballend opbouwend een stuk beter dan Steenvoorden.



Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op mei 30, 2018, 10:52:03
Als Booij zelf al zegt dat 'ie vooral verdedigend goed is, dan kun je wel raden dat het voetballende gedeelte niet z'n sterke kant is.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: ChantiSCC op mei 30, 2018, 11:04:19
Zag ik nou hier ergens een forumganger met Boerlage in de basis?!  :rodekaart out.

Zet dan Sai op 6 en Calor en Schils op het middenveld.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 30, 2018, 11:05:16
Schilder en steenvoorden blijft gewoon het centrum
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op mei 30, 2018, 11:06:13
Citaat van: ChantiSCC op mei 30, 2018, 11:04:19
Zag ik nou hier ergens een forumganger met Boerlage in de basis?!  :rodekaart out.

Zet dan Sai op 6 en Calor en Schils op het middenveld.
belachelijk.
Wie zegt er nou zoiets?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: cambuurmania op mei 30, 2018, 11:09:38
Citaat van: speculeter op mei 30, 2018, 11:06:13
belachelijk.
Wie zegt er nou zoiets?

Hake
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op mei 30, 2018, 11:10:21
Citaat van: cambuurmania op mei 30, 2018, 10:38:26
Volgens mij en transfermarkt heeft hij 22 van de 24 wedstrijden als centrumverdediger gespeeld dit seizoen.
Weet dat het niet ideaal is twee linkspoten,maar voetballend opbouwend een stuk beter dan Steenvoorden.
Heeft vorig jaar inderdaad vrijwel alles als CV gespeeld. Excuses. Is bij Ajax omgeturnd tot linksback, omdat hij in het centrum tekort kwam. Maar hij ziet zichzelf nog altijd als centrum verdediger.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: cambuurmania op mei 30, 2018, 11:12:18
Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2018, 10:52:03
Als Booij zelf al zegt dat 'ie vooral verdedigend goed is, dan kun je wel raden dat het voetballende gedeelte niet z'n sterke kant is.

Hij zegt dat het een moderne verdediger is,dat hij meer voetbal vanaf de verdediging wil.
Lijkt me dat je dan voetballend ook wel aardig bent.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op mei 30, 2018, 11:16:35
We hebben in ieder geval wat te kiezen achterin. Ben benieuwd of de nieuwelingen in de voorbereiding goed genoeg blijken te zijn om ook daadwerkelijk de concurrentie aan te gaan (ik ken ze geen van drieën erg goed).
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2018, 16:17:07
Filmpje online gekomen met Booy. Amper nieuws. Alleen dat er in de selectie voor de eerste training 'zowel ingaand als uitgaand' nog wat kan veranderen. Volgens mij voor het eerst letterlijk uitgesproken dat er ook mensen mogen/gaan vertrekken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juni 01, 2018, 17:20:05
Er is ook altijd kans dat een club een speler wegkaapt, al lijkt dat na afgelopen seizoen niet waarschijnlijk. Maar Booij mag dat ook nooit uitsluiten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2018, 18:07:12
Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2018, 17:20:05
Er is ook altijd kans dat een club een speler wegkaapt, al lijkt dat na afgelopen seizoen niet waarschijnlijk. Maar Booij mag dat ook nooit uitsluiten.
zou alleen erg zijn bij Schilder en van Deelen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juni 01, 2018, 18:18:54
Twente is schofterig genoeg om Schilder terug te halen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2018, 18:20:04
Citaat van: zeewolde op juni 01, 2018, 18:07:12
zou alleen erg zijn bij Schilder en van Deelen.

Robertha zou ik anders ook flink van balen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juni 01, 2018, 18:49:31
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2018, 18:20:04
Robertha zou ik anders ook flink van balen.
ja die ook nog wel
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op juni 01, 2018, 21:11:29
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2018, 16:17:07
Filmpje online gekomen met Booy. Amper nieuws. Alleen dat er in de selectie voor de eerste training 'zowel ingaand als uitgaand' nog wat kan veranderen. Volgens mij voor het eerst letterlijk uitgesproken dat er ook mensen mogen/gaan vertrekken.

Misschien heeft hij het dan eindelijk geleerd. Mond houden en je prestaties laten spreken
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 08, 2018, 16:04:50
Update na aantrekken Ciganiks en Maulun

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Xavier Mous 2019/2020
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Andrejs Ciganiks2018/2019optie voor nog een jaar
Robin Maulun2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2018, 17:08:31
Andor Faber
@Andor_F
Omar El Baad en Alvin Daniels mogen vertrekken bij #Cambuur. Ook aan een vertrek van Kevin van Kippersluis wil de club eventueel meewerken. Hij wil op het middenveld spelen, maar de staf ziet hem als linkeraanvaller.

Andor Faber
@Andor_F
Momenteel bestaat de selectie van de Leeuwarders uit 24 man. "Het raamwerk staat en we maken nu even een pas op de plaats", aldus technisch manager Foeke Booy.

Het is nu dus eerst wachten tot er mensen vertrekken en azen op buitenkansjes. Overigens worden bij die 24 ook Claver en Etten meegeteld, neem ik aan.

Op het bericht op de site van OF staat trouwens dat ze er uiteindelijk nog een middenvelder en linksbuiten bij willen hebben.  Wel wat anders dan vorig seizoen, toen we rond deze tijd nog een half basiselftal moesten halen. Of de nieuwe spelers goed genoeg zijn moeten we uiteraard nog gaan zien.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juni 18, 2018, 17:14:17
Kan me voorstellen dat die drie mogen vertrekken. Jammer dat Boerlage daar niet bij staat.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op juni 18, 2018, 23:34:41
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2018, 17:14:17
Kan me voorstellen dat die drie mogen vertrekken. Jammer dat Boerlage daar niet bij staat.

daniels was onomstreden werd toen gezegd tot dat ze em zelf verneukten.
op zich helemaal moet logisch alleen hebben we daarna niks meer van em
vernomen. vind het allemaal maar raar hoor.

na de uitschakeling die dinsdag er na met hake gesproken en die zei toen
over v kippersluis hij is geen buiten en ook geen 10. nu staat er hij is een buiten
ja wat moet ik er dan nog van geloven?? er zijn zo veel dingen waar ik twijfels
over heb
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juni 19, 2018, 07:49:13
Citaat van: denistel op juni 18, 2018, 23:34:41
daniels was onomstreden werd toen gezegd tot dat ze em zelf verneukten.
op zich helemaal moet logisch alleen hebben we daarna niks meer van em
vernomen. vind het allemaal maar raar hoor.

na de uitschakeling die dinsdag er na met hake gesproken en die zei toen
over v kippersluis hij is geen buiten en ook geen 10. nu staat er hij is een buiten
ja wat moet ik er dan nog van geloven?? er zijn zo veel dingen waar ik twijfels
over heb
dat de ts daniels ooit onomstreden vond is net zo raar als het vasthouden aan Boerlage. Heb me steeds geergerd aan beiden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juni 19, 2018, 07:49:24
Mischien willen die drie zelf ook weg om ergens meer speeltijd te krijgen.

Conraad voor Daniels is lood om oud ijzer.
Rechtsvoor zal wel tussen Mathieu en Kallon gaan.
Links een buitenkansje met Ciganiks/Etten als backups.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Johnson op juni 19, 2018, 15:13:46
Met eventueel vertrek El Baad, Daniels en Kippersluis ontstaat dus ruimte voor iets anders. Er zal achter de schermen wel het een en ander gebeuren. Blijft ieder jaar apart spel. Gaat de een - tijdig - weg, zodat de ander kan komen. Ben nieuwsgierig. Aanwinsten tot nu toe lijken mij vrij aardig voor Cambuurbegrippen. Altijd afwachten of de kwaliteiten naar boven komen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2018, 18:24:02
Citaat van: Bankzitter op juni 19, 2018, 07:49:24
Mischien willen die drie zelf ook weg om ergens meer speeltijd te krijgen.

Conraad voor Daniels is lood om oud ijzer.
Rechtsvoor zal wel tussen Mathieu en Kallon gaan.
Links een buitenkansje met Ciganiks/Etten als backups.

Gebaseerd op wat ik van Conraad heb gezien bij de beloften vind ik hem niet lood om oud ijzer met Daniels. Sowieso een ander type dat in mijn ogen beter in de speelwijze van Hake past (vrij komen tussen de linies en door loopacties in de diepte, waar Daniels meer een man van de actie is). Daarnaast schat ik hem qua (technische/tactische) potentie ook wel wat hoger in dan Daniels. Maar dat laatste is natuurlijk ook deels subjectief en moet hij nog waarmaken op het niveau van het eerste.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juni 20, 2018, 06:54:46
Dat klopt, Conraad heeft best potentie. Ik bedoelde meer dat een speler voor de breedte wordt vervangen door een andere op rechtsvoor/spits. Ik ben ook heel benieuwd naar Etten in de voorberreiding, mooie acties. Hopelijk kan hij dat ook een niveautje hoger.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 20, 2018, 09:27:34
Ah ok, ja dat is waar. Inderdaad ook wel benieuwd naar Etten, past in principe ook goed bij hoe Hake wil spelen. Deed het vorig jaar in de voorbereiding al leuk.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op juni 20, 2018, 10:12:17
Zoveel buitenlanders in een selectie is in principe gedoemd om te mislukken. Zie Nec, Roda en legio andere voorbeelden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juni 20, 2018, 10:20:57
Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2018, 10:12:17
Zoveel buitenlanders in een selectie is in principe gedoemd om te mislukken. Zie Nec, Roda en legio andere voorbeelden.
psv
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 20, 2018, 10:26:01
Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2018, 10:12:17
Zoveel buitenlanders in een selectie is in principe gedoemd om te mislukken. Zie Nec, Roda en legio andere voorbeelden.

Dit lijkt me wat te stellig, ik kan zo ook een paar tegenvoorbeelden bedenken. Het NEC dat met een recordaantal punten kampioen werd in de JL, het Fortuna van vorig seizoen en het Twente dat onder Hake 7e werd in de eredivisie bijvoorbeeld.

Natuurlijk zijn er valkuilen en het is aan de ts om daar mee om te gaan. Maar 'gedoemd om te mislukken' gaat me toch echt te ver.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: hobbes op juni 20, 2018, 10:47:16
Citaat van: Collingwood op juni 20, 2018, 10:26:01
Dit lijkt me wat te stellig, ik kan zo ook een paar tegenvoorbeelden bedenken. Het NEC dat met een recordaantal punten kampioen werd in de JL, het Fortuna van vorig seizoen en het Twente dat onder Hake 7e werd in de eredivisie bijvoorbeeld.

Natuurlijk zijn er valkuilen en het is aan de ts om daar mee om te gaan. Maar 'gedoemd om te mislukken' gaat me toch echt te ver.

Dit zijn ook geen huurlingen, dat wil qua motivatie ook wel uitmaken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: DeBruyne op juni 20, 2018, 10:59:05
6 Buitenlanders in een totale selectie is toch niet veel? Wat mij betreft halen ze nog een goede buitenlander, zo lang het maar een versterking is
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juni 20, 2018, 11:19:43
Wel veel jongens in de selectie die op de drempel staan van slagen of mislukken staan. Die gaan voor hun laatste kans in het betaald voetbal. Zoals Monteiro destijds binnenkwam. Dat kan bij een aantal wel eens goed uitpakken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op juni 20, 2018, 11:26:13
Al zullen er maar 3 of 4 slagen hier.
Nog een goede ervaren 6 erbij..bakker mag wel terug komen.
En een buitenkans voor de vleugel dan zie ik het wel positief in.??
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op juni 20, 2018, 17:35:35
Citaat van: Collingwood op juni 20, 2018, 10:26:01
Dit lijkt me wat te stellig, ik kan zo ook een paar tegenvoorbeelden bedenken. Het NEC dat met een recordaantal punten kampioen werd in de JL, het Fortuna van vorig seizoen en het Twente dat onder Hake 7e werd in de eredivisie bijvoorbeeld.

Natuurlijk zijn er valkuilen en het is aan de ts om daar mee om te gaan. Maar 'gedoemd om te mislukken' gaat me toch echt te ver.
NEC speelde in haar kampioenswedstrijd met 7 Nederlanders en 1 Belg, waarbij ook nog eens opgemerkt moet worden dat 2 van de 3 buitenlanders er al meerdere jaren speelden, dus dat is niet te vergelijken met onze selectie.

De buitenlanders bij Twente waren meevoetballers. De buitenlanders die wij nu hebben moeten het spel gaan maken. Of er moeten nog 2 toppers bij gaan komen, die de kar kunnen trekken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op juni 20, 2018, 19:02:08
Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2018, 10:12:17
Zoveel buitenlanders in een selectie is in principe gedoemd om te mislukken. Zie Nec, Roda en legio andere voorbeelden.

Ik vind het ook wel wat spannend. Vooral omdat ik het idee heb dat Cambuur niet zo goed is in het opvangen van buitenlandse spelers.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 20, 2018, 19:38:40
Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2018, 17:35:35
NEC speelde in haar kampioenswedstrijd met 7 Nederlanders en 1 Belg, waarbij ook nog eens opgemerkt moet worden dat 2 van de 3 buitenlanders er al meerdere jaren speelden, dus dat is niet te vergelijken met onze selectie.

De buitenlanders bij Twente waren meevoetballers. De buitenlanders die wij nu hebben moeten het spel gaan maken. Of er moeten nog 2 toppers bij gaan komen, die de kar kunnen trekken.

De buitenlanders bij NEC waren de absolute uitblinkers dat seizoen, de 'kartrekkers' zogezegd (Limbombe, Jahanbaksh en Santos). Overigens speelden Limbombe en Santos daar helemaal niet al jaren, waren dat seizoen opgeduikeld door Futuralis. Dat je Klich, Mokotjo, Unal en Celina meevoetballers noemt vind ik ook wat gek. En Fortuna vorig jaar noem je voor het gemak niet...

Overigens ben ik ook wel benieuwd welke buitenlanders volgens jou bij ons de kartrekkers zullen worden. Behalve Maulun óf Ciganiks (één van de twee zal wel de aanvallende middenvelder worden) zie ik in geen van de buitenlandse nieuwelingen een gegarandeerde basisklant, laat staan bepalende speler.

Nogmaals, er zijn absoluut zaken waar je voor moet oppassen (zoals datgene wat Lore noemt). En twee (ervaren) Nederlandse spelers zijn zeker gewenst zo niet noodzakelijk. Maar 'gedoemd te mislukken' ga ik (nog steeds) niet in mee.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op juni 21, 2018, 06:42:44
Citaat van: Collingwood op juni 20, 2018, 19:38:40
De buitenlanders bij NEC waren de absolute uitblinkers dat seizoen, de 'kartrekkers' zogezegd (Limbombe, Jahanbaksh en Santos). Overigens speelden Limbombe en Santos daar helemaal niet al jaren, waren dat seizoen opgeduikeld door Futuralis. Dat je Klich, Mokotjo, Unal en Celina meevoetballers noemt vind ik ook wat gek. En Fortuna vorig jaar noem je voor het gemak niet...

Overigens ben ik ook wel benieuwd welke buitenlanders volgens jou bij ons de kartrekkers zullen worden. Behalve Maulun óf Ciganiks (één van de twee zal wel de aanvallende middenvelder worden) zie ik in geen van de buitenlandse nieuwelingen een gegarandeerde basisklant, laat staan bepalende speler.

Nogmaals, er zijn absoluut zaken waar je voor moet oppassen (zoals datgene wat Lore noemt). En twee (ervaren) Nederlandse spelers zijn zeker gewenst zo niet noodzakelijk. Maar 'gedoemd te mislukken' ga ik (nog steeds) niet in mee.
Limbombe is een Belg, die hoeven zich relatief gezien niet of nauwelijks aan te passen. Vandaar dat ik 2 van de 3 overige buitenlanders noem (Conboy en Jahanbaksh). De 3e buitenlander was Santos, de enige buitenlander die compleet nieuw was. Overigens is NEC door dit 'geweldige' beleid van Futuralis kapot gegaan.

Klich, Mokotjo en Unal waren ook al aangepast in Nederland. Dat zijn hele 'andere buitenlanders', dan die wij nu hebben gehaald. Jongetjes van 21 die voor het eerst in Nederland komen kijken.

Bij Fortuna is het inderdaad wel goed uitgepakt, maar uiteindelijk zijn er meer voorbeelden te noemen waarbij het compleet misgaat.

Als geen van de buitenlanders een basisklant wordt, dan hebben we echt een probleem. We kwamen vorig jaar al zoveel te kort, dus ik ga er vanuit dat Foeke dit rechttrekt in de zomer. Met deze 6 nieuwelingen zie ik dat 'rechttrekken' nog niet. Tevens vind ik het een enorm zwaktebod om een Mbende te halen. Er zal toch wel ergens een Nederlander lopen die back-up achter Steenvoorden kan spelen? Deze Nederlander hoeft zicht niet helemaal aan te passen. Laat staan of dat aanpassen überhaupt gaat lukken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2018, 10:23:36
Ook Sambissa is al aangepast in Nederland, dus dan hebben wij 3 'echt' nieuwe buitenlanders in jouw redenering. Is dat nou echt zo veel?

Verder ga ik er natuurlijk ook vanuit dat ten minste een paar van de nieuwe jongens goed genoeg zijn voor in de basis, anders moet je ze niet halen. Maar voor de meesten van hen hebben we wel wat achter de hand als er iets mis gaat qua aanpassing etc., dat was meer mijn punt. Of Mbende een zwaktebod en back-up is weet ik niet, nog geen idee hoe goed hij is. Wie weet kan hij Steenvoorden wel uit de basis spelen.

Maar we gaan elkaar niet overtuigen denk ik, ik zie ten minste nog steeds niet in waarom dit seizoen gedoemd te mislukken zou zijn. We moeten dus maar gaan zien hoe het op het veld uitpakt.  :proost
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op juni 21, 2018, 10:38:43
Citaat van: Collingwood op juni 21, 2018, 10:23:36
Ook Sambissa is al aangepast in Nederland, dus dan hebben wij 3 'echt' nieuwe buitenlanders in jouw redenering. Is dat nou echt zo veel?

Verder ga ik er natuurlijk ook vanuit dat ten minste een paar van de nieuwe jongens goed genoeg zijn voor in de basis, anders moet je ze niet halen. Maar voor de meesten van hen hebben we wel wat achter de hand als er iets mis gaat qua aanpassing etc., dat was meer mijn punt. Of Mbende een zwaktebod en back-up is weet ik niet, nog geen idee hoe goed hij is. Wie weet kan hij Steenvoorden wel uit de basis spelen.

Maar we gaan elkaar niet overtuigen denk ik, ik zie ten minste nog steeds niet in waarom dit seizoen gedoemd te mislukken zou zijn. We moeten dus maar gaan zien hoe het op het veld uitpakt.  :proost
2 echte Nederlandse versterkingen erbij en er is wat mogelijk. Anders zie ik het heel somber in met dit middenveld.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2018, 10:44:15
Citaat van: Gasgeve op juni 21, 2018, 10:38:43
2 echte Nederlandse versterkingen erbij en er is wat mogelijk. Anders zie ik het heel somber in met dit middenveld.

Daar zijn we het over eens, we missen op het middenveld duidelijk nog ervaring en balveroverende kwaliteiten. Maar aangezien Foeke heeft aangegeven nog een middenvelder te willen halen wacht ik dat nog even af.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op juni 21, 2018, 11:04:02
Denk dat ze met die middenvelder nog even wachten om te zien wat er bij een club nog mogelijk is.
Een echte nummer 6....verbinding speler.
Ik noemde Bakker al.
Als die in Zwolle zijn kans niet meer krijgt??
Iemand nog leuke opties?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bens op juni 21, 2018, 11:41:27
Als linksbuiten zag ik Manu graag weer terugkomen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Yellow Army op juni 21, 2018, 12:05:49
Citaat van: Bens op juni 21, 2018, 11:41:27
Als linksbuiten zag ik Manu graag weer terugkomen.

Volstrekt onrealistisch lijkt me
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op juni 21, 2018, 13:58:00
Citaat van: Yellow Army op juni 21, 2018, 12:05:49
Volstrekt onrealistisch lijkt me
hij zal vast niet van een milj teruggaan naar 75 k
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bens op juni 21, 2018, 14:01:05
Soms moet je een paar stappen terug doen, om daarna weer een aantal stappen vooruit te gaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2018, 16:06:45
Citaat van: speculeter op juni 21, 2018, 11:04:02
Denk dat ze met die middenvelder nog even wachten om te zien wat er bij een club nog mogelijk is.
Een echte nummer 6....verbinding speler.
Ik noemde Bakker al.
Als die in Zwolle zijn kans niet meer krijgt??
Iemand nog leuke opties?

Heb wel eens wat zitten zoeken, maar het valt echt niet mee om tot een realistisch lijstje met Nederlandse namen/namen uit de Nederlandse competities te komen (Nijholt? Ippel? Jordy Buijs?). En voor degenen die eventueel wel haalbaar zijn heb je dan nog grotere concurrentie dan ooit. Ben benieuwd wie uiteindelijk uit de hoge hoed getoverd worden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: poelie-lwd op juni 21, 2018, 18:22:38
Die krullenbol van RKC!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op juni 21, 2018, 19:08:38
Citaat van: poelie-lwd op juni 21, 2018, 18:22:38
Die krullenbol van RKC!

Hans Mulder?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op juni 21, 2018, 19:10:27
Citaat van: Montana op juni 21, 2018, 19:08:38
Hans Mulder?

Baggerman!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juni 27, 2018, 20:25:48
Rutger Etten staat op de officiele site ook bij Cambuur 1 als middenvelder. Hij krijgt dus serieus een kans.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 27, 2018, 20:35:08
Citaat van: Bankzitter op juni 27, 2018, 20:25:48
Rutger Etten staat op de officiele site ook bij Cambuur 1 als middenvelder. Hij krijgt dus serieus een kans.

Net als Claver. Als ze het een beetje goed doen en er komt nog wat ruimte in de selectie zullen ze net als Conraad wel een (klein) contract krijgen. Wat in dat geval (goed presteren + ruimte) ook een prima zaak zou zijn.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op juni 28, 2018, 10:18:31
Hoor net dat Cambuur die mutzers van dord wil ..die spuugde toen op de trainer van dord  :zucht
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juni 28, 2018, 10:23:28
Als dat het "buitenkansje" is waarop we wachten... dan kan je beter door met Kippersluis.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Tanjajeah op juni 28, 2018, 11:22:48
Citaat van: Bankzitter op juni 28, 2018, 10:23:28
Als dat het "buitenkansje" is waarop we wachten... dan kan je beter door met Kippersluis.

Heeft ook nog een contract tot 2019, lijkt me niet dat Cambuur in de huidige situatie transfersommen gaat betalen toch?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op juni 28, 2018, 11:23:48
Citaat van: Jandehulk op juni 28, 2018, 10:18:31
Hoor net dat Cambuur die mutzers van dord wil ..die spuugde toen op de trainer van dord  :zucht

Las gister idd dat ie daar weg gaat, toen had ik al zo'n vaag vermoeden...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2018, 11:30:19
Citaat van: Tanjajeah op juni 28, 2018, 11:22:48
Heeft ook nog een contract tot 2019, lijkt me niet dat Cambuur in de huidige situatie transfersommen gaat betalen toch?

Misschien ruilen met Daniels?

Als het waar is, niet de speler waar ik op gehoopt had in ieder geval. Heeft het bij Dordt best goed gedaan (vergelijkbare statistieken als Mahmudov), maar geen enkele garantie dat hij beter is dan Mathieu en Kallon. Maar eerst maar even afwachten of het klopt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op juni 29, 2018, 11:59:29
Citaat van: Jandehulk op juni 28, 2018, 10:18:31
Hoor net dat Cambuur die mutzers van dord wil ..die spuugde toen op de trainer van dord  :zucht

Wat is er mis met spugen naar de Nooijer?  :devil
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: reisbureau op juni 29, 2018, 15:31:36
Citaat van: Montana op juni 29, 2018, 11:59:29
Wat is er mis met spugen naar de Nooijer?  :devil

Zie het als een pluspunt  :rodekaart
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Drumfather SCC op juli 02, 2018, 16:22:09
De selectie is inmiddels alweer volop bezig met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Vrijdag staat de eerste oefenwedstrijd op het programma en een dag later zijn de mannen uiteraard aanwezig op de jaarlijkse Open Dag. Bij een nieuw seizoen horen natuurlijk ook nieuwe rugnummers en die vind je onderstaand.

1. Xavier Mous
2. Jordy van Deelen
3. Emmanuel Mbende
4. Matthew Steenvoorden
5. Sai van Wermeskerken
7. Issa Kallon
8. Mathias Schils
9. Nigel Robertha
11. Justin Mathieu
12. Pieter Bos
14. Robert van Koesveld
16. Daan Boerlage
17. Tyrone Conraad
18. Julian Calor
19. Karim Rossi
20. Robin Maulun
21. Robbert Schilder
22. Andrejs Ciganiks
23. Omar El Baad
24. David Sambissa
25. Cody Claver
27. Alvin Daniels
28. Rutger Etten
29. Kevin van Kippersluis
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juli 02, 2018, 18:05:03
Nog geen nummer 6  en 10 uitgedeeld dus
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juli 02, 2018, 22:52:34
Voorlopig toch ook maar mooi 5 spelers erbij die via Jong zijn doorgestroomd. Er zullen er nog wel 2 afvallen maar
mogelijk haken er later tijdens het seizoen ook wel weer twee aan (Akhamrane,Bangura ?). Jong bewijst de afgelopen jaren toch wel zijn waarde met Monteiro als absolute topper.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juli 03, 2018, 07:52:52
Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2018, 22:52:34
Voorlopig toch ook maar mooi 5 spelers erbij die via Jong zijn doorgestroomd. Er zullen er nog wel 2 afvallen maar
mogelijk haken er later tijdens het seizoen ook wel weer twee aan (Akhamrane,Bangura ?). Jong bewijst de afgelopen jaren toch wel zijn waarde met Monteiro als absolute topper.
volgens mij zijn het er zelfs 6
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juli 03, 2018, 08:16:08
Ik twijfelde over Bos.
Maar prima als we straks een vaste kern van 16 spelers hebben. Wat gescout talent en doorstroom uit Jong voor plek  16-24. Mocht dat niet genoeg zijn, dan vissen we er eentje uit Jong. Verstandige manier om het kleine budget te verdelen. We zouden nog genoeg over moeten houden voor een goede 6 en 10.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juli 03, 2018, 08:36:05
Ik ga er vanuit dat we nog een 6, 10 en een buitenspeler zoeken. Als je de verhalen zo leest in de LC en het FD is er inderdaad nog budget, al zou het logisch zijn dat Daniels en/of Van Kippersluis eerst moeten vertrekken voor er een nieuwe buitenspeler komt. Mocht dat lukken dan ben ik op voorhand niet pessimistisch gestemd over aankomend seizoen. Maar het moet nog wel 'even', zeker een 6 is nog een absolute must.

Overigens hecht ik persoonlijk minder waarde aan de rugnummers van de buitenspelers dan die van andere spelers. Hake staat er om bekend veel met buitenspelers te rouleren en voor de rest op zoek te zijn naar vastigheid, en dat was vorig seizoen ook duidelijk te zien. Van Kippersluis, Houtkoop, Kallon, Daniels en Mathieu hebben onder Hake allemaal behoorlijk wat minuten gemaakt. Ik denk dus niet dat hij de buitenspelers op voorhand al indeelt als beoogde basisspeler/niet-basisspeler en dat er op 7 of 11 nog best een directe versterking bij kan komen, ondanks dat die rugnummers al vergeven zijn aan Kallon en Mathieu.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op juli 03, 2018, 09:18:47
Volgens Booij is er nog geld beschikbaar voor echte versterkingen. Ik neem aan dat het dan om salaris gaat.

El Makrini mag weg bij Roda, ben benieuwd of hij wat wil inleveren en Cambuur dan nog een keer een echte grootverdiener in de selectie wil hebben. Zou een goede mentor zijn voor al die talenten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op juli 03, 2018, 22:01:15
Er komt zeker nog routine bij
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juli 03, 2018, 23:51:16
Dit WK een beetje op die Mina van Colombia gelet en een verdediger van 1.96 is wel toch fijn om erbij te hebben. Als Mbende aan de bal niet minder dan Steenvoorden is, dan is het een prima aanwinst.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op juli 04, 2018, 06:40:19
Citaat van: Bankzitter op juli 03, 2018, 23:51:16
Dit WK een beetje op die Mina van Colombia gelet en een verdediger van 1.96 is wel toch fijn om erbij te hebben. Als Mbende aan de bal niet minder dan Steenvoorden is, dan is het een prima aanwinst.
prima vergelijking ??
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op juli 04, 2018, 08:10:57
Je bent het er vast wel mee eens dat het best handig is om heel sterk te zijn  :D

Natuurlijk wel ff een heel ander niveau, maar tegenstanders schrikken toch wel even.
Alles of niks met Rossi en Mbende in de 16 gaat wel spektakel geven.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op juli 04, 2018, 10:56:58
Hoe lang was die lange van twee jaar geleden wel niet.
Ben zijn naam even kwijt.
N.koto?
Twee meter 10 en na half jaar was hij weg.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Gasgeve op juli 04, 2018, 12:21:25
Citaat van: speculeter op juli 04, 2018, 10:56:58
Hoe lang was die lange van twee jaar geleden wel niet.
Ben zijn naam even kwijt.
N.koto?
Twee meter 10 en na half jaar was hij weg.
Nee dat was zijn broer. Die van ons heette N'Toko.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op juli 04, 2018, 12:24:13
Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2018, 08:10:57
Je bent het er vast wel mee eens dat het best handig is om heel sterk te zijn  :D

Natuurlijk wel ff een heel ander niveau, maar tegenstanders schrikken toch wel even.
Alles of niks met Rossi en Mbende in de 16 gaat wel spektakel geven.
hahaha ..da's zeker handig ..maar snel word je er niet door haha.?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op juli 10, 2018, 12:08:08
Update na vastleggen Schindler

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Xavier Mous 2019/2020
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Andrejs Ciganiks2018/2019optie voor nog een jaar
Robin Maulun2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Schindler2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
René Ponkkeepertrainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op juli 10, 2018, 13:32:06
Kijkend naar deze selectie lijkt mij dat we moeten proberen el baad en daniels kwijt te raken.
Nog een keeper erbij en aanvallend op de vleugel nog iemand
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op juli 10, 2018, 14:24:27
Citaat van: speculeter op juli 10, 2018, 13:32:06
Kijkend naar deze selectie lijkt mij dat we moeten proberen el baad en daniels kwijt te raken.
Nog een keeper erbij en aanvallend op de vleugel nog iemand

Komt iig nog een 10
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Hendrikscc op juli 10, 2018, 15:02:24
Gewoon een keeper van de beloften als 3e keeper gebruiken. De 3e keeper maakt waarschijnlijk toch amper of geen minuten
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op juli 10, 2018, 15:17:19
Kunnen we al een basiself neer zetten. :y
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: oost op juli 10, 2018, 16:03:20
Ik mag hopen dat ze nog met spelers bezig zijn
Voor op de vlanken. Want de rest begind het aardig vorm te krijgen
Plek 6 t/m 10 moet wel lukken toch  :zweep
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op juli 10, 2018, 16:24:45
Nu is het wachten op buitenkansjes en daar moeten we geduld voor hebben...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op juli 10, 2018, 23:26:19
Er moet nu eerst weer iets worden verkocht/vertrekken, anders komt er niets meer bij.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2018, 10:12:58
Update na vertrek Daniels

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Xavier Mous 2019/2020
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Andrejs Ciganiks2018/2019optie voor nog een jaar
Robin Maulun2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Schindler2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
René Ponkkeepertrainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 10:29:33
Dus het is in theorie mogelijk dat we volgend jaar geen TS en drie spelers hebben  :D
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 14, 2018, 10:40:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 10:29:33
Dus het is in theorie mogelijk dat we volgend jaar geen TS en drie spelers hebben  :D

Plus een TD die technisch beleid voor de lange termijn moet bewaken....
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 14, 2018, 10:42:05
Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2018, 10:40:34
Plus een TD die technisch beleid voor de lange termijn moet bewaken....

he gelukkig dan komt alles goed
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 14, 2018, 11:13:45
Tjsa, dat lukt nog niet heel  erg met die standaardcontractjes van 1 jaar + optie. Hij heeft blijkbaar weinig vertrouwen in zijn eigen scouting.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Naastismis op augustus 14, 2018, 19:04:59
Met zulke contracten ga je ook geen spelers verkopen voor een mooi bedrag,dus we hebben geen geld en er komt ook geen geld bij
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 14, 2018, 19:18:51
Ik snap het meesterplan van Booy ook niet, maar we zullen zien hoe deze stategie uitpakt.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: V-man op augustus 14, 2018, 19:34:46
(Voortbordurend op de eerdere theorie). Als Van Deelen zijn been breekt bij het hardfietsen hebben we alleen mr Mathieu nog in het veld! (gniffel)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2018, 19:55:29
Citaat van: Naastismis op augustus 14, 2018, 19:04:59
Met zulke contracten ga je ook geen spelers verkopen voor een mooi bedrag,dus we hebben geen geld en er komt ook geen geld bij

Hoezo? Monteiro en Van de Streek zijn prima verkocht en hadden beide nog een contract voor een jaar op dat moment.

Je kunt het ook omdraaien en blij zijn dat we niet meteen weer meerdere seizoenen vastzitten aan bepaalde spelers (zoals Daniels en El Baad dit seizoen). Met zoveel relatief onbekende spelers is de kans reëel dat er een of meerdere misperen tussen zitten. De enigen die een langer contract hebben gekregen van Booy zijn de relatieve zekerheidjes Van Deelen en Mous. Volgend jaar kan er zonodig flink doorgeselecteerd worden en tussentijds kan er altijd over contractverlenging worden onderhandeld. Tegelijkertijd zul je je beste spelers (behalve Schilder) niet (gratis) kwijtraken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 14, 2018, 20:02:49
Maar toch, als je overtuigt bent van een nieuwe speler dan leg je hem goed vast. Als er nu eentje doorbreekt, praat 'ie in winter al met Emmen of Excelcior en niet met Booy. Vd Streek en Monttiero kon je ook meer voor vangen omdat ze langere tijd groei lieten zien.

Er zal best goed over nagedacht zijn, maar staat best gek al die aflopende contracten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op augustus 14, 2018, 20:08:41
Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2018, 20:02:49
Maar toch, als je overtuigt bent van een nieuwe speler dan leg je hem goed vast. Als er nu eentje doorbreekt, praat 'ie in winter al met Emmen of Excelcior en niet met Booy. Vd Streek en Monttiero kon je ook meer voor vangen omdat ze langere tijd groei lieten zien.

Er zal best goed over nagedacht zijn, maar staat best gek al die aflopende contracten.

De meeste hebben toch opties? Dat is dan beter dan een tweejarig contract zonder opties
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2018, 20:12:11
Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2018, 20:02:49
Maar toch, als je overtuigt bent van een nieuwe speler dan leg je hem goed vast. Als er nu eentje doorbreekt, praat 'ie in winter al met Emmen of Excelcior en niet met Booy. Vd Streek en Monttiero kon je ook meer voor vangen omdat ze langere tijd groei lieten zien.

Er zal best goed over nagedacht zijn, maar staat best gek al die aflopende contracten.

Leuk dat ze dan met Emmen en Excelsior praten, maar dan kan Cambuur gewoon de optie lichten en mogen die clubs in de buidel tasten. Of de speler in kwestie blijft gewoon in Leeuwarden.

Er valt voor beide opties (langere contracten of kortere met optie) natuurlijk wat te zeggen. Maar met deze spelers, die elders echt nog vrijwel niets hebben laten zien, snap ik heel goed dat ze niet de gok nemen. Cambuur zit financieel nu niet bepaald in een luxepositie.

Overigens ga ik er vanuit dat de nieuwe spelers een vrij laag contract hebben getekend en dus best wel open zullen staan voor het openbreken en verlengen van het contract zo rond november. Want dan liggen ze in principe gewoon nog 1,5 jaar vast tegen een lager salaris. Maar dat is pure speculatie.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 14, 2018, 20:52:39
Het plan zal inderdaad wel zijn om na de eerste maanden alsnog te kijken met wie we langer doorkunnen. Nogal wat spelers die het eerste instantie op een hoger niveau afgevallen en nu voor een herkansing tegen een lager salaris.

Spelers blijven ook bijna nooit langer dan 2 jaar.
Het zal wel bij het moderne voetbal horen, types als Abma zijn uitgestorven.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2018, 20:57:14
Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2018, 20:52:39
Het plan zal inderdaad wel zijn om na de eerste maanden alsnog te kijken met wie we langer doorkunnen. Nogal wat spelers die het eerste instantie op een hoger niveau afgevallen en nu voor een herkansing tegen een lager salaris.

Dat vermoed ik dus ook, met de optie als een soort vangnet. Maar dat is dus van mijn kant speculatie.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op augustus 15, 2018, 07:54:52
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2018, 20:57:14
Dat vermoed ik dus ook, met de optie als een soort vangnet. Maar dat is dus van mijn kant speculatie.

Dan is het toch gewoon een verstandig beleid?

Wel grappig dat veel mensen eerst niet tevreden waren met de aangetrokken spelers en nu niet met de duur van de contracten.
Dan ben ik wel benieuwd hoe ze zouden hebben gereageerd als de nieuwe spelers in eens voor 3 of 4 jaar hadden getekend,
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 15, 2018, 08:22:11
Er was kwaliteit aan de bovenkant van de selectie toegezegd en bij dat soort spelers praat je vaak automatisch ook over langdurige contracten.
Behalve Mous zijn het allemaal gokjes en dat is best bijzonder.

Misschien worden we nog verrast voor 1 september. Een ervaren, creatieve topper erbij zodat je ook 4-3-3 kunt spelen, dan ziet er meteen heel anders uit.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op augustus 15, 2018, 10:17:07
Wat van de nieuwe spelers goed uitpakt houden, en verder voor volgend seizoen 19-20 weer door selecteren.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op augustus 15, 2018, 10:23:26
Citaat van: PePe op augustus 15, 2018, 10:17:07
Wat van de nieuwe spelers goed uitpakt houden, en verder voor volgend seizoen 19-20 weer door selecteren.
ik denk dat dit beleid vorig seizoen al stiekem is ingezet (ten koste van supporters en marinus) .
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2018, 10:24:22
Citaat van: Lore op augustus 15, 2018, 07:54:52
Dan is het toch gewoon een verstandig beleid?

Dat vind ik dan ook inderdaad (als het klopt), ten minste op het gebied van contracten (andere aspecten vind ik wat zorgelijker).
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2018, 13:43:08
Wat verwachten jullie van dit seizoen eigenlijk?
Ik plaats 5tm 8 en hopelijk stunten in play offs
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op augustus 15, 2018, 15:06:16
ik ben blij dat het wat realistischer word en onze verwachtingen eens wat minder kunnen,wat ook zomaar iets positiefs kan zijn.
maar zelfs al is het wat minder (is dat wel zo?) , een cambuur - dordrecht word niet meer geaccepteerd.
vorig seizoen zou je een idioot zijn als je emmen in de eredivisie zou plaatsen,dit jaar kan dat ook zomaar het geval zijn.
het leuke is dat je nu wel 8 ploegen kampioen zou kunnen noemen vooraf.
wij gaan uiteraard linkerrij spelen en de play-offs,net als vorig jaar waar ik dat ook vanaf het begin zei.

|:)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: 666 op augustus 15, 2018, 15:37:53
Citaat van: okkele op augustus 15, 2018, 15:06:16
ik ben blij dat het wat realistischer word en onze verwachtingen eens wat minder kunnen,wat ook zomaar iets positiefs kan zijn.
maar zelfs al is het wat minder (is dat wel zo?) , een cambuur - dordrecht word niet meer geaccepteerd.
vorig seizoen zou je een idioot zijn als je emmen in de eredivisie zou plaatsen,dit jaar kan dat ook zomaar het geval zijn.
het leuke is dat je nu wel 8 ploegen kampioen zou kunnen noemen vooraf.
wij gaan uiteraard linkerrij spelen en de play-offs,net als vorig jaar waar ik dat ook vanaf het begin zei.

|:)

Het moet ook een beetje meezitten... ik hoop dat we nu eens in het begin ook punten pakken, anders wordt het zo`n kleurloos seizoen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op augustus 15, 2018, 18:56:05
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2018, 13:43:08
Wat verwachten jullie van dit seizoen eigenlijk?
Ik plaats 5tm 8 en hopelijk stunten in play offs
Hoge verwachtingen heb ik gelet op het niveau van deze selectie niet.
Als er leuk aanvallend en niet met voorgeprogrameerde en vol opdrachten geplemte spelers wordt gevoetbald, ben ik tevreden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2018, 20:15:39
Het voetbal hoeft wat mij betreft niet goed te zijn, maar ik wil gewoon een team zien die elke wedstrijd 100% inzet toont en daarmee de supporters meekrijgt. Dan mag er best eens verloren worden
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Montana op augustus 15, 2018, 23:11:59
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2018, 13:43:08
Wat verwachten jullie van dit seizoen eigenlijk?
Ik plaats 5tm 8 en hopelijk stunten in play offs

Werkelijk waar geen idee.
Gevoelsmatig zeg ik tussen plek 5-11 en dat geeft alleen maar aan dat het kwartje met deze selectie de goede kant op moet vallen willen we in de sub-top eindigen. (Puur onderbuik gevoel).
Ben wel van mening dat we met Hake onze handen dicht mogen knijpen want hij zal het verschil maken.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: michello op augustus 15, 2018, 23:43:55
Ik hou het op een 8e plaats. Op voorhand mogen we daar tevreden met zijn. Wat er ook gebeurd, de Play-offs moéten gehaald worden wat mij betreft.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op augustus 15, 2018, 23:49:11
Citaat van: michello op augustus 15, 2018, 23:43:55
Ik hou het op een 8e plaats. Op voorhand mogen we daar tevreden met zijn. Wat er ook gebeurd, de Play-offs moéten gehaald worden wat mij betreft.

Niet behalen van de play-offs zou dramatisch zijn!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2018, 12:21:39
Competie wordt heel onvoorspelbaar verwacht ik. Druk is heel hoog bij sommige ploegen, ook nog wat met buitenlandse eigenaren...
Ik hoop een sterke start maar zal daarna wisselvallig worden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sk13 op augustus 16, 2018, 12:59:16
Ik hoop gewoon in ieder geval thuis op spektakel. Dat wij aanvallend voetbal zien. De wil om thuis te winnen. Zal genoeg fout gaan als de wil er maar is. Niet aanpassen aan tegenstander vasthouden aan je eigen spel. En ze met trots onze club vertegenwoordigen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op augustus 16, 2018, 15:56:35
Trainers voorspellen: ''Ik zie SC Cambuur als dé verassing'
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Naastismis op augustus 16, 2018, 15:57:30
Citaat van: michello op augustus 15, 2018, 23:43:55
Ik hou het op een 8e plaats. Op voorhand mogen we daar tevreden met zijn. Wat er ook gebeurd, de Play-offs moéten gehaald worden wat mij betreft.

Op de kampioen en de jong elftallen na,speelt iedereen play-offs....
Als je de play-offs niet haalt dan is het wel heel erg triest
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op augustus 16, 2018, 19:53:23
Citaat van: PePe op augustus 16, 2018, 15:56:35
Trainers voorspellen: ''Ik zie SC Cambuur als dé verassing'

Maar op basis van wat dan? Ik neem aan dat ze niet allemaal bij Cambuur zijn wezen scouten en zij zullen de meeste nieuwe spelers ook niet kennen. Dus gaat het puur om de uitslagen en gevoel.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2018, 21:59:26
Allemaal omroep Leo bekeken?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op augustus 16, 2018, 22:03:57
Citaat van: Bankzitter op augustus 16, 2018, 21:59:26
Allemaal omroep Leo bekeken?
nee, was er iets bijzonders?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2018, 22:41:16
Haha, sorry, die trainers die Cambuur als verrassing zien... hoe komen die erbij... bijna ale oefenwedstrijden waren besloten en alleen via een crappy live stream te zien via omroep Leo,
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: V-man op augustus 16, 2018, 23:40:47
Neem aan dat die trainers serieus met hun vak bezig zijn. We hebben in de voorbereiding de kampioen van vorig jaar verslagen en een titel fav. Belachelijk veel doelpunten voor. Ik snap die trainers wel :proost
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 17, 2018, 00:56:30
Pijnlijk dat we zo snel van prachtige seizoentjes eredivisie tot genoemde verrassing zijn gegaan...

Bij Leeuwarden hoort verdomme een club in de eredivisie die misschien incidenteel in de lagere profdivisie zit
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op augustus 17, 2018, 01:59:41
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2018, 00:56:30
Pijnlijk dat we zo snel van prachtige seizoentjes eredivisie tot genoemde verrassing zijn gegaan...

Bij Leeuwarden hoort verdomme een club in de eredivisie die misschien incidenteel in de lagere profdivisie zit
realisme is aan jou ook geloof ik niet helemaal besteed.
hoeveel jaar eredivisie hebben we hier dan?
nu in de keukencompetitie is een incident?  :_schater
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 17, 2018, 11:11:54
Je kan wel aardig (begrijpend) lezen of niet.

2 seizoenen waren helemaal geweldig, de 3e natuurlijk wat minder. Dat is nog niet zo lang geleden en in mijn ogen is het dan pijnlijk om nu als verrassing gezien te worden in plaats van standaard om de bovenste plekken

Ik zeg niet dat het een incident IS, maar bij een stad als Leeuwarden HOORT een club die etc.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op augustus 17, 2018, 11:18:47
Citaat van: okkele op augustus 17, 2018, 01:59:41
realisme is aan jou ook geloof ik niet helemaal besteed.
hoeveel jaar eredivisie hebben we hier dan?
nu in de keukencompetitie is een incident?  :_schater
dat hoop ik wel, is eerste jaar in de keukencompetitie en hopelijk direct de laatste
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op augustus 17, 2018, 15:52:53
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2018, 11:11:54
Je kan wel aardig (begrijpend) lezen of niet.

2 seizoenen waren helemaal geweldig, de 3e natuurlijk wat minder. Dat is nog niet zo lang geleden en in mijn ogen is het dan pijnlijk om nu als verrassing gezien te worden in plaats van standaard om de bovenste plekken

Ik zeg niet dat het een incident IS, maar bij een stad als Leeuwarden HOORT een club die etc.

Dat snap ik en ik ben het ook met je eens, maar de begroting is er gewoon niet. Dat betekent dat dat probleem eerst opgelost moet worden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: legeips op augustus 17, 2018, 17:47:43
Ik vind persoonlijk dat er wel te vaak vanuit de begroting wordt geredeneerd.

De begroting huishouden van Emmen, Fortuna, de Graafschap, Almere city of een MVV zijn niet beter of misschien wel in de basis minder dan die van ons.

Het scouting apparaat moet beter functioneren, er lopen genoeg talenten rond die het Nederlandse betaaldvoetbal aan kunnen en voor een betaalbaar salaris bij een club met ambitie willen voetballen.

We moeten ophouden met het zitten in een slachtofferrol te hangen en focussen op de mogelijkheden en middelen die er wel zijn om voetbal club te zijn met ambitie en aanzien, want dat mogen we inmiddels wel zijn.

Zeker in vergelijking met Emmen en Fortuna. (Met alle respect)

De reus is wakker in Leeuwarden lees ik overal, dus gas erop vanavond.
Want een aantal toppers treffen elkaar vanavond en daar horen wij ook bij |:)
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op augustus 17, 2018, 17:52:57
sittard een geldschieter waardoor je ook goeie spelers kon halen voor de jl
en dat heeft zich uitbetaald.het gaat toch altijd om kwaliteit,.

Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op augustus 17, 2018, 18:35:14
Citaat van: legeips op augustus 17, 2018, 17:47:43
Ik vind persoonlijk dat er wel te vaak vanuit de begroting wordt geredeneerd.

De begroting huishouden van Emmen, Fortuna, de Graafschap, Almere city of een MVV zijn niet beter of misschien wel in de basis minder dan die van ons.

Het scouting apparaat moet beter functioneren, er lopen genoeg talenten rond die het Nederlandse betaaldvoetbal aan kunnen en voor een betaalbaar salaris bij een club met ambitie willen voetballen.

We moeten ophouden met het zitten in een slachtofferrol te hangen en focussen op de mogelijkheden en middelen die er wel zijn om voetbal club te zijn met ambitie en aanzien, want dat mogen we inmiddels wel zijn.

Zeker in vergelijking met Emmen en Fortuna. (Met alle respect)

De reus is wakker in Leeuwarden lees ik overal, dus gas erop vanavond.
Want een aantal toppers treffen elkaar vanavond en daar horen wij ook bij |:)

Zo is het. De laatste twee jaar zijn we goed in slecht presteren met meer. Dat moet beter presteren met minder worden. Wat natuurlijk niet helpt is dat wie ook maar de beoogde eerste spits moet zijn deze alleen maar geblesseerd is. Absurd!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Voorstopper op september 25, 2018, 14:04:14

Fysieke trainer van Nederlands Elftal helpt bij SC Cambuur

SC Cambuur krijgt de komende maanden advies van Jan Kluitenberg. Dat is de fysieke trainer van het Nederlands elftal. Kluitenberg gaat bij de Leeuwarder club Nicky Boonstra steunen, die de rol van fysieke trainer op zich zal gaan nemen.

Cambuur moest op zoek naar een nieuwe fysieke trainer, doordat Pim Koolwijk vanwege een andere baan moest vertrekken. Boonstra zal de rol van Koolwijk overnemen, maar Kluitenberg zal hem hierbij ondersteunen. Dit doet hij tot en met december vier dagen per week. Kluitenberg werkte in het verleden ook voor onder andere Benfica, Feyenoord en Everton. Hij was bij die clubs de rechterhand van Ronald Koeman, die nu bondscoach van het Nederlands elftal is.

Technisch manager Foeke Booy laat op de website van Cambuur weten blij te zijn met deze oplossing: "Nicky krijgt nu de kans om zich onder de vleugels van Jan verder te ontwikkelen. Dat is goed en mooi voor zowel Nicky als de club. Jan zijn CV spreekt wat dat betreft voor zich en van zijn kennis en kunde kunnen we allemaal profiteren."

Bron: Omroep Abe
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op november 14, 2018, 22:32:04
Hoe gaat dit seizoen verder verlopen? Kunnen we straks enkele winter transfers verwachten?
Ik hoop dat er vers bloed in komt, en dat er enkele spelers elders onderdak kunnen vinden.
Werk aan de winkel Foeke, jij moet er voor zorgen dat wij als supporters ook gemotiveerd blijven!!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op november 14, 2018, 22:35:22
Citaat van: PePe op november 14, 2018, 22:32:04
Hoe gaat dit seizoen verder verlopen? Kunnen we straks enkele winter transfers verwachten?
Ik hoop dat er vers bloed in komt, en dat er enkele spelers elders onderdak kunnen vinden.
Werk aan de winkel Foeke, jij moet er voor zorgen dat wij als supporters ook gemotiveerd blijven!!
ben al lang niet meer gemotiveerd door herr Foeke.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op november 15, 2018, 22:44:41
op de forum avond zeiden ze dat we pas over een half jaar mogen oordelen
ze zien nog altijd potentie in dit team
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 15, 2018, 23:08:20
Citaat van: denistel op november 15, 2018, 22:44:41
op de forum avond zeiden ze dat we pas over een half jaar mogen oordelen
ze zien nog altijd potentie in dit team

jah en dan is het seizoen om.... vertrekt de helft weer en begin je weer met een nieuw team, lekker makkelijk denken.
Moeten wij dan al die tijd tegen dit gepiel aankijken zeker.
Ik wil vermaakt worden bij een avondje Cambuur.
Liefst met winst maar met een leuke voetbalavond  met bijvoorbeeld een 3 - 4 eindstand vind ik ook niet erg.
Lekker aanvallend, het is tegenwoordig allemaal zo controlerend en berekend dat aan het hele voetbal geen zak meer aan is.
We missen gewoon creatieve impulsieve momenten spelers.
En das jammer.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op november 16, 2018, 00:08:52
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 15, 2018, 23:08:20
jah en dan is het seizoen om.... vertrekt de helft weer en begin je weer met een nieuw team, lekker makkelijk denken.
Moeten wij dan al die tijd tegen dit gepiel aankijken zeker.
Ik wil vermaakt worden bij een avondje Cambuur.
Liefst met winst maar met een leuke voetbalavond  met bijvoorbeeld een 3 - 4 eindstand vind ik ook niet erg.
Lekker aanvallend, het is tegenwoordig allemaal zo controlerend en berekend dat aan het hele voetbal geen zak meer aan is.
We missen gewoon creatieve impulsieve momenten spelers.
En das jammer.

juist heel goed omschreven.ik was er niet bij dinsdag maar hoorde dat de heren niks van kritiek
wilden weten. maar als ze zelf niet zien dat dit niet het voetbal is wat het publiek wil dan wordt
het niks. het gevoel wordt helaas steeds minder en met de kou op komst gaat dat zeker supporters
kosten.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op november 16, 2018, 07:11:06
Jammer, het wordt allemaal te verstandelijk en theoretisch benaderd door Hake/Booy: weinig weggeven., tegenstander niet in het spel laten komen. Maar ook zo weinig creëren dat we tegen betere teams toch vaak kansloos zijn, tenzij de tegenstander in de fout gaat (zoals Jong Ajax).

Juist dit seizoen zijn er prachtige tegenstanders en zou je het publiek op de banken krijgen met aanvallend voetbal en spectaculaire wedstrijden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op november 16, 2018, 10:43:05
En dan de uitspraak van Booy over nieuwe stadion.
Dat moet een mooi "theater"worden.
Nou volgens mij moet je daarvoor 30 kilometer verder rijden.  :_spank
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: PePe op november 16, 2018, 13:00:17
Citaat van: speculeter op november 16, 2018, 10:43:05
En dan de uitspraak van Booy over nieuwe stadion.
Dat moet een mooi "theater"worden.
Nou volgens mij moet je daarvoor 30 kilometer verder rijden.  :_spank


Ik hoop op een betere voorstelling!!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op november 16, 2018, 19:25:36
Citaat van: Bankzitter op november 16, 2018, 07:11:06
Jammer, het wordt allemaal te verstandelijk en theoretisch benaderd door Hake/Booy: weinig weggeven., tegenstander niet in het spel laten komen. Maar ook zo weinig creëren dat we tegen betere teams toch vaak kansloos zijn, tenzij de tegenstander in de fout gaat (zoals Jong Ajax).

Juist dit seizoen zijn er prachtige tegenstanders en zou je het publiek op de banken krijgen met aanvallend voetbal en spectaculaire wedstrijden.

Je vergeet even dat je daarvoor ook de spelers moet hebben denk ik
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op november 16, 2018, 23:50:27
Mwah, kan straks toch zo:

Mous
Sai/Mbende/Steenvoorden/Sambissa
Schilder/Ciganiks/Mathieu
Kallon/Robertha/Kippersluis

Kippersluis wat meer naast/om Robertha spelend.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op november 16, 2018, 23:53:10
Citaat van: Bankzitter op november 16, 2018, 23:50:27
Mwah, kan straks toch zo:

Mous
Sai/Mbende/Steenvoorden/Sambissa
Schilder/Ciganiks/Mathieu
Kallon/Robertha/Kippersluis

Kippersluis wat meer naast/om Robertha spelend.

schilder op middenveld gaan ze niet doen hoor.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op november 17, 2018, 00:15:00
Ik ben ook bang van niet. 't zal ook wel met 2 spitsen blijven anders wordt v Kippersluis weer boos.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cambuur Groningen op november 17, 2018, 08:32:45
Citaat van: Bankzitter op november 16, 2018, 23:50:27
Mwah, kan straks toch zo:

Mous
Sai/Mbende/Steenvoorden/Sambissa
Schilder/Ciganiks/Mathieu
Kallon/Robertha/Kippersluis

Kippersluis wat meer naast/om Robertha spelend.
Is Schilder op middenveld dan wel de oplossing? Ik denk dat hij wel de slimheid heeft qua ideëen, maar twijfel of de uitvoering voldoende is. Hij ziet het zeker wel, maar zijn passing vind ik niet echt geweldig de laatste tijd.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 17, 2018, 09:16:28
Citaat van: Cambuur Groningen op november 17, 2018, 08:32:45
Is Schilder op middenveld dan wel de oplossing? Ik denk dat hij wel de slimheid heeft qua ideëen, maar twijfel of de uitvoering voldoende is. Hij ziet het zeker wel, maar zijn passing vind ik niet echt geweldig de laatste tijd.

Speelt ook heel erg veilig de laatste tijd
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op november 17, 2018, 09:50:40
 Die 4-4-2 van nu is alleen maar tegenhouden en wachten op een fout van de tegenstander. We hebben de meeste alternatieven wel gebrobeerd op het middenveld en Boerlage was nog de minst slechte met Ciganiks... dus daar moet wel wat uitgeprobeerd worden. Dan kom je al snel op Schilder uit.

3-5-2 kan ook met alleen Steenvoorde, Mbende en Schilder achterin. Sai en Sambissa heel diep. Mathieu vlak achter Robertha/Kippersluis.
De betere voetballers moeten vaker de bal hebben en  dichter rond de spitsen. We hebben best aardig koelbloedige spitsen maar ze krijgen veel te weinig aanvoer.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op november 17, 2018, 10:22:34
4-4-2 hoeft echt niet per se verdedigend te zijn. Hopelijk vindt Maulun nu hij eindelijk helemaal fit is zijn draai, dan kun je met hem en Ciganiks centraal spelen. In theorie zit daar dan voldoende voetbal in. Met twee spitsen, Mathieu en Kallon op de flanken en Sambissa (en later wellicht Van Deelen) als opkomende back is dat in principe aanvallend genoeg. Wat dat betreft best wel benieuwd naar vanavond wanneer we blijkbaar al zo spelen (minus Ciganiks).

En ook al pakt het goed uit dan is het nog steeds een groot probleem dat we qua creativiteit en voetballend vermogen zo afhankelijk zijn van (de vorm/fitheid van) Maulun, een jonge Fransman die nog nooit een volledige competitie op enig niveau heeft gespeeld. En hetzelfde geldt eigenlijk voor Ciganiks als controleur en die is denk ik niet eens voor die positie gehaald.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op november 17, 2018, 18:26:48
ik zie in Ciganic bou juist de spelverdeler die moet alleen meer achter de spitsen spelen,

4-4-2 hoeft ook niet verdedigend te zijn maar bij ons is dat wel zo omdat wij gewoon
niet genoeg spelers hebben die door schuiven.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cambuurgek op november 17, 2018, 19:00:59
Systeem zegt inderdaad niets over hoe je daadwerkelijk speelt. De intentie waar een ploeg/trainer wil spelen zegt veel meer. 5-3-2 met heel aanvallend backs kan uiteindelijk aanvallender zijn dan 4-3-3.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Drumfather SCC op november 23, 2018, 14:17:11
Rutger Etten twijfelt over toekomst bij Cambuur; Terecht! Maar doodzonde als die jongen zou vertrekken
Maar goed, Het is wel begrijpelijk want kansen krijgt hij niet  :wall
Lekker complete helften laten warm lopen Hake! Goed bezig...
Straks naar een andere club en dan is er een groeibriljantje weg die een club met vertrouwen omhoog helpt
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op november 23, 2018, 16:33:09
Citaat van: Drumfather SCC op november 23, 2018, 14:17:11
Rutger Etten twijfelt over toekomst bij Cambuur; Terecht! Maar doodzonde als die jongen zou vertrekken
Maar goed, Het is wel begrijpelijk want kansen krijgt hij niet  :wall
Lekker complete helften laten warm lopen Hake! Goed bezig...
Straks naar een andere club en dan is er een groeibriljantje weg die een club met vertrouwen omhoog helpt
helemaal mee eens....veel beter dan een Schindler ,calor of schils....maar nee hoor,hake doet er niks mee...en Foeke praat niet met spelers over de situatie..drama bij Cambuur...op en om het veld ...
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2018, 19:32:28
Citaat van: Jandehulk op november 23, 2018, 16:33:09
helemaal mee eens....veel beter dan een Schindler ,calor of schils....maar nee hoor,hake doet er niks mee...en Foeke praat niet met spelers over de situatie..drama bij Cambuur...op en om het veld ...

Wat zijn zijn kwaliteiten? Ik kijk nooit wedstrijden van Jong Cambuur dus ik ben wel benieuwd?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Vlampiep op november 23, 2018, 19:57:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 23, 2018, 19:32:28
Wat zijn zijn kwaliteiten? Ik kijk nooit wedstrijden van Jong Cambuur dus ik ben wel benieuwd?
dd
Hij is steeds goed aanspeelbaar omdat hij gemakkelijk uit de dekking loopt.
Heeft een redelijk goede techniek en heeft lengte en speelt graag naar voren en stelt zich ook gemakkelijk in dienst van het elftal.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Jandehulk op november 23, 2018, 20:54:37
Scoort makkelijk een goal als middenvelder ..gaat er altijd wat ik gezien heb vol in..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op november 23, 2018, 20:55:50
Het leukste aan Etten vind ik dat 'ie af en toe een onvoorspelbare actie eruit gooit. Dat hebben er niet veel in deze selectie.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op december 01, 2018, 09:46:10
Het seizoen is nog niet afgelopen maar ik kijk al ff hoeveel kontrakten er aflopen en dat zijn er ongeveer 20 stuks en dat is natuurlijk heel mooi kun je volgend seizoen met een heel nieuwe selectie beginnen.
Maar dan hoop ik echt dat foeke hier niet meer is.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op december 01, 2018, 18:18:45
Nou Foeke, werk aan de winkel.

Schop maar een paar van die buitenlandse zakkenvullers eruit. In deze selectie heeft alleen Mous het Nico en de instelling die bij ons passen en laat eens zien dat je je geld waard bent.

Aantal tips:
Lachman huren van Zwolle
De Wit huren van Ajax
Byrne
Kevin van Veen

En voor de rest karaktervoetballers halen!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op december 01, 2018, 18:19:21
Citaat van: Noordcambuur op december 01, 2018, 09:46:10
Het seizoen is nog niet afgelopen maar ik kijk al ff hoeveel kontrakten er aflopen en dat zijn er ongeveer 20 stuks en dat is natuurlijk heel mooi kun je volgend seizoen met een heel nieuwe selectie beginnen.
Maar dan hoop ik echt dat foeke hier niet meer is.
laat ze alle 20 maar opzouten
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cambuurgek op december 01, 2018, 18:38:28
Citaat van: zeewolde op december 01, 2018, 18:18:45
Nou Foeke, werk aan de winkel.

Schop maar een paar van die buitenlandse zakkenvullers eruit. In deze selectie heeft alleen Mous het Nico en de instelling die bij ons passen en laat eens zien dat je je geld waard bent.

Aantal tips:
Lachman huren van Zwolle
De Wit huren van Ajax
Byrne
Kevin van Veen

En voor de rest karaktervoetballers halen!

Lachman,dat is qua mentaliteit iemand die we erbij moeten hebben..... 8P
En waarom zou Ajax de Wit gaan verhuren aan een ander club uit de KK divisie?

Voor de rest al die oude bekende namen weer, mensen terughalen werkt vaak niet....zijn zat voorbeelden van.

Wel fijn inderdaad dat er zoveel contracten aflopen, alleen wat Foeke nu heeft gehaald en welke keuzes hij heeft gemaakt geeft mij geen goed gevoel voor de toekomst.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op december 01, 2018, 20:04:02
Ik geef vooral voorbeelden die wel een kwaliteitsimpuls geven. Laat Booij zijn woorden maar eens waarmaken.
Spelers contracteren die je van 4 dvdtjes kent kan iedereen regelen. Heb je niet zo'n ijdeltuit met een veel te hoog salaris voor nodig.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op december 01, 2018, 21:46:09
Denk dat de bezem er door moet.
De graaf voegt niks toe en kan weg.
Booy idem dito.
Barto komt er bij vanaf januari (In wat voor functie eigenlijk).
Verder zou het mooi zijn dat een Mark de Vries een rol gaat spelen....of een abma...in ieder geval herkenbare mensen binnen ons clubje
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: ChantiSCC op december 01, 2018, 22:08:17
Citaat van: zeewolde op december 01, 2018, 20:04:02
Ik geef vooral voorbeelden die wel een kwaliteitsimpuls geven. Laat Booij zijn woorden maar eens waarmaken.
Spelers contracteren die je van 4 dvdtjes kent kan iedereen regelen. Heb je niet zo'n ijdeltuit met een veel te hoog salaris voor nodig.


Lachman slechtse centrale verdediger Eredivisie, die moet hier de boel even op de rails krijgen? Die vent kan er werkelijk niks van en echt waar, hij doet niet onder voor Steenvoorden.

De wit gaat echt niet naar een andere KKD club. De rest tja, mensen terughalen zijn we bijna nooit beter van geworden. Van Veen dramatisch gespeeld hier... Byrne mag om mij komen, type speler die we missen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: veteraan op december 08, 2018, 12:46:11
Korte termijn


https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2391223/Parzyszek-hoorde-niks-van-De-Graafschap
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op december 10, 2018, 22:46:09
Toch maar proberen Ondaan bij Telstar weg te halen.
Zal niet zo'n groot contract hebben lijkt me
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Tanjajeah op december 15, 2018, 11:05:36
Vergeten Uruguayaan is na vijf jaar terug in Nederland en traint mee met Cambuur
Gepubliceerd: Zaterdag 15 december 2018 om 10:42
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook

Matias Jones is na ruim vijf jaar terug op de Nederlandse velden. De 27-jarige aanvallende middenvelder gaat tot aan de winterstop meetrainen met SC Cambuur, maken de Leeuwarders zaterdagochtend bekend via de officiële kanalen.

Volgens Cambuur is het de bedoeling dat de oud-speler van FC Groningen en FC Emmen in eerste instantie zijn conditie op peil gaat houden in Leeuwarden. De club laat weten dat Jones tijdelijk op bezoek is bij zijn Nederlandse vrouw en dat hij zelf heeft gevraagd of hij aan mocht sluiten bij de seleccie van René Hake. Of er voor de Uruguayaan ook een contract in het verschiet ligt, laat de nummer twaalf van de Keuken Kampioen Divisie in het midden.

Jones zette in 2011 zijn eerste stappen in Nederland, toen FC Groningen hem voor 750 duizend euro oppikte bij het Uruguayaanse Danubio. Een groot succes werd het avontuur echter niet: Jones kwam tot 426 speelminuten, waarvan de meeste als invaller, bracht het seizoen 2012/2013 door op huurbasis bij FC Emmen en keerde daarna terug naar Zuid-Amerika. De voorbije jaren speelde hij in Uruguay voor River Plate
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op december 15, 2018, 11:05:47
matias jones gaat tot aan de winterstop meetrainen.
waarschijnlijk alleen zijn conditie op peil houden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op december 15, 2018, 11:54:14
Denk dat ze toch wel stiekem aan een contract denken. Anders werk je aan dergelijke liefdadigheid toch niet mee in een week waarin je twee belangrijke wedstrijden speelt? Dan had hij beter bij de beloften (of die van Groningen) mee kunnen trainen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op december 15, 2018, 12:11:11
Wat zijn volgens jullie versterkingen welke we nodig hebben?.
Keeper en achterin staan goed.
Dus middenvelders en aanvallers.
Makrini?.
Ondaan?
Vd weert?

Ze zullen allemaal wel te duur zijn.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op december 15, 2018, 12:27:24
Citaat van: speculeter op december 15, 2018, 12:11:11
Wat zijn volgens jullie versterkingen welke we nodig hebben?.
Keeper en achterin staan goed.
Dus middenvelders en aanvallers.
Makrini?.
Ondaan?
Vd weert?

Ze zullen allemaal wel te duur zijn.

Volgens Foeke hebben we niet of nauwelijks budget. Dus evt 1 of 2 huurspelers, maar verder verwacht ik weinig...

Citaat van: Collingwood op december 15, 2018, 11:54:14
Denk dat ze toch wel stiekem aan een contract denken. Anders werk je aan dergelijke liefdadigheid toch niet mee in een week waarin je twee belangrijke wedstrijden speelt? Dan had hij beter bij de beloften (of die van Groningen) mee kunnen trainen.

Maar heeft ie een Europees paspoort? Anders kansloos verhaal
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op december 15, 2018, 12:38:00
Citaat van: justremco op december 15, 2018, 12:27:24
Maar heeft ie een Europees paspoort? Anders kansloos verhaal

Goed punt, heb geen idee. Als het überhaupt niet mogelijk is vind ik het in ieder geval enorm ongepaste liefdadigheid.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op december 15, 2018, 13:27:35
Citaat van: Collingwood op december 15, 2018, 12:38:00
Goed punt, heb geen idee. Als het überhaupt niet mogelijk is vind ik het in ieder geval enorm ongepaste liefdadigheid.

Speelde in de zomer ook al begreep ik, zn Nederlandse vriendin woont in het Noorden. Waarom die liever hier meetraint dan bijv bij jong Grunn zou ik ook niet weten
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op januari 06, 2019, 12:24:37
Update na vastleggen Jansen

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Xavier Mous 2019/2020
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Andrejs Ciganiks2018/2019optie voor nog een jaar
Robin Maulun2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Schindler2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Jansen2018/2019
Aanvallers  
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
René Ponkkeepertrainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op januari 06, 2019, 12:25:36
Dat liekt er meer op.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op januari 06, 2019, 12:31:40
Ervaren verbindingsspeler, wel het type speler dat hard nodig is.
Contract voor half jaar is dan wel weer vreemd.

We hebben te veel Kevin's nu, doe er maar 1 of 2 weg.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op januari 06, 2019, 12:38:51
Hij heeft zware blessure gehad bij den Haag.
Bij NEC geen onbetwiste speler.
Speler met een krasje welke goed uit kan pakken
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: veteraan op januari 06, 2019, 12:41:29
Twee kruisband operaties, disciplinaire straf, gratis afhalen
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op januari 06, 2019, 12:50:25
Citaat van: veteraan op januari 06, 2019, 12:41:29
Twee kruisband operaties, disciplinaire straf, gratis afhalen
en? Wel hele goeie voetballer
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op januari 06, 2019, 12:56:04
Allicht beter dan de andere 2 Kevins.

Kwam bij N.E.C. geblesseerd binnen en kreeg geen kans toen 'ie fit was... dat vond hij vreemd gezien de resultaten en dat mocht 'ie niet zeggen.
Die disciplinaire straf werd ook door niemand echt begrepen , geloof ik. Zal wel een stapje terug doen in salaris om zich weer in de kijker te kunnen spelen. Klinkt als een prima deal voor alle partijen.

Nu hopen dat het hier niet bij blijft en dat we echt kunnen versterken met nog 1 middenvelder erbij en wellicht wat op de vleugels.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op januari 29, 2019, 11:59:53
Iemand een idee hoe het met de blessure van Van Koesveld is? Knieblessure las ik, dus misschien El Baad toch niet van de hand doen?

Verder opvallend dat gisteren Ciganiks en Schils niet bij de selectie zaten. Niks gelezen over een blessure van Ciganiks, en Schils was ook weer fit zei Hake afgelopen donderdag.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op januari 29, 2019, 16:56:39
Schils zit sinds ie weg mag/moet steeds niet bij de selectie, over Ciganiks heb ik niks gehoord. We hadden op Sambissa na volgens mij een fitte selectie

Edit: Speelt ook niet mee met de beloften vanavond
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2019, 11:52:59
Update na deadline day

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Xavier Mous 2019/2020
Verdediging   
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Andrejs Ciganiks2018/2019optie voor nog een jaar
Robin Maulun2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Schindler2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Jansen2018/2019
Nino van den Beemtbeloftencontract
Aanvallers  
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Matias Jones2018/2019 optie voor nog een jaar
Sam Hendrikshuur
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
René Ponkkeepertrainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op februari 02, 2019, 13:08:06
Een cursus strategische personeelsplanning is misschien wel een goed idee.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op februari 02, 2019, 13:13:58
Tja, drie spelers met een langer contract... Mathieu moet weg, Mous is moeilijk te behouden en v Deelen heel blesuregevoelig.
De rest van de contracten loopt af.

Een team opbouwen is moeilijk in de huidige voetbal wereld, maar dit is wel heel extreem.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 02, 2019, 13:28:29
Dat word tot de zomer heeeel veel dvd's kijken voor Foeke
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 02, 2019, 15:03:57
Een optie voor nog een seizoen betekent toch dat de speler in kwestie nog een jaar extra onder contract ligt als Cambuur de optie neemt toch?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: hobbes op februari 02, 2019, 15:19:28
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 02, 2019, 15:03:57
Een optie voor nog een seizoen betekent toch dat de speler in kwestie nog een jaar extra onder contract ligt als Cambuur de optie neemt toch?

Lijkt me ook. Deze kwestie blijft toch altijd lastig, teveel langdurige contracten zorgen voor weinig flexibiliteit en daar zijn we ook wel eens het schip mee in gegaan.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 02, 2019, 15:19:44
Ja volgens mij wel
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op februari 02, 2019, 15:32:55
Sai en Sambissa kun je wel mee door.
v Koesveld, Conraad, Schindler, Calor gaan het niet redden.
De rest met opties moet het echt laten zien nu... die zullen zich nu echt verder moeten ontwikkelen want het is nog niet van het niveau dat we hier willen zien..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op februari 02, 2019, 16:09:16
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 02, 2019, 15:03:57
Een optie voor nog een seizoen betekent toch dat de speler in kwestie nog een jaar extra onder contract ligt als Cambuur de optie neemt toch?

Correct. Spelers moeten voor 1 April duidelijkheid hebben
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Yellow Army op februari 02, 2019, 19:47:17
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 02, 2019, 15:03:57
Een optie voor nog een seizoen betekent toch dat de speler in kwestie nog een jaar extra onder contract ligt als Cambuur de optie neemt toch?

Klopt, meestal gaat dat wel gepaard met een (flinke) loonsverhoging
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 02, 2019, 19:54:36
Weet je wat een mooi einde van het seizoen zou zijn?.
Dat wij stijgen tot top 5.
Twee wedstrijden moeten voetballen in de play-offs.
De eerste winnen we en in de finale moeten we tegen die boeren dertig kilometer verderop.
Die er nu lekker slecht voorstaan.
En wij schoppen ze naar de kkd  :zweep




Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op februari 02, 2019, 20:11:14
maar drie puntjes meer dan De Graafschap... .
En Groningen maar via de andere poel eruit (al lijken die het wel weer op orde te hebben).
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 02, 2019, 20:31:52
Shit...tóch nog een puntje
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op februari 02, 2019, 21:46:37
Citaat van: speculeter op februari 02, 2019, 20:31:52
Shit...tóch nog een puntje
ja kut had niet gemoeten.
Gisteren op omroep fryslan dkv heeft jaarlijks een tekort van dikke 6 miljoen.
En met al die problemen met bestuur en sponsors dan gaat het niet goed daar.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Johnson op februari 07, 2019, 23:21:25
Tegen NEC Vd Beemt eruit en nu weer Boerlage erin? Conraad eraf voor Jones? Tja, wat moet je als trainer als het steeds een teleurstelling is. Als de impuls van de nieuwe spelers er ook niet komt wordt het helemaal lastig. Bijna nooit met zelfde ploeg gespeeld dit seizoen. Dus ook geen vastigheden wat spelpatronen betreft.

Maar goed: hoop doet leven! Tegen NEC thuis zijn we er weer. Come on Cambuur!
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: zeewolde op februari 08, 2019, 07:53:48
Citaat van: Johnson op februari 07, 2019, 23:21:25
Tegen NEC Vd Beemt eruit en nu weer Boerlage erin? Conraad eraf voor Jones? Tja, wat moet je als trainer als het steeds een teleurstelling is. Als de impuls van de nieuwe spelers er ook niet komt wordt het helemaal lastig. Bijna nooit met zelfde ploeg gespeeld dit seizoen. Dus ook geen vastigheden wat spelpatronen betreft.

Maar goed: hoop doet leven! Tegen NEC thuis zijn we er weer. Come on Cambuur!
jij had hetzelfde team opgesteld als afgelopen .maandag?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op februari 08, 2019, 09:39:56
Citaat van: Johnson op februari 07, 2019, 23:21:25
Tegen NEC Vd Beemt eruit en nu weer Boerlage erin? Conraad eraf voor Jones?
wat is daar op tegen?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Noordcambuur op februari 08, 2019, 10:00:01
Boerlage is wel beter dan van der Beent.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sunderland op februari 08, 2019, 12:13:33
Citaat van: Noordcambuur op februari 08, 2019, 10:00:01
Boerlage is wel beter dan van der Beent.
aan de bal niet. Dat behouden gedoe..
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Collingwood op februari 15, 2019, 16:28:16
Update na vertrek Mathieu

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Xavier Mous 2019/2020
Verdediging   
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Robert van Koesveld2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Julian Calor2018/2019optie voor nog een jaar
Andrejs Ciganiks2018/2019optie voor nog een jaar
Robin Maulun2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Schindler2018/2019optie voor nog een jaar
Kevin Jansen2018/2019
Nino van den Beemtbeloftencontract
Aanvallers  
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Matias Jones2018/2019 optie voor nog een jaar
Sam Hendrikshuur
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
René Ponkkeepertrainer2018/2019
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: AL op februari 16, 2019, 07:16:59
Mooi dat bijna iedereen aflopend contract heeft.
80/90% kan vertrekken neem ik aan.


Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op februari 16, 2019, 08:36:02
Citaat van: AL op februari 16, 2019, 07:16:59
Mooi dat bijna iedereen aflopend contract heeft.
80/90% kan vertrekken neem ik aan.

Maar zouden we dat ook gaan doen? Het is natuurlijk een stuk makkelijker om wat opties te lichten dan wel wat contracten te verlengen, dan dat Foeke 20 nieuwe spelers moet halen
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: michello op februari 16, 2019, 09:23:24
Op Mous en van Deelen na mag van mij iedereen vertrekken die een aflopend contract heeft. Inclusief Schilder dus.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op februari 16, 2019, 09:39:47
Citaat van: justremco op februari 16, 2019, 08:36:02
Maar zouden we dat ook gaan doen? Het is natuurlijk een stuk makkelijker om wat opties te lichten dan wel wat contracten te verlengen, dan dat Foeke 20 nieuwe spelers moet halen

Inderdaad ja. Maar eigenlijk is het heel makkelijk. Geen enkele optie lichten. Maar Foeke zal nog wel wat potentie zien in zn eigen 'aanwinsten'. Anders moet hij echt aan de bak.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 16, 2019, 09:43:16
Denk dat hij mous Steenvoorden Sai ciganiks  Maulun en Roberta wil houden.
Verder bouwen aan nieuw elftal
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2019, 09:51:22
Sambissa heeft ook nog wel potentie, alleen moet je er nog wel alternatief naast hebben want die valt wel erg ver terug sinds de winterstop.  Kallon kan, anders houden we niks over op de vleugels. Er moeten dan nog 3 echte concurrenten bij op de vleugels.
En als de club ambitie heeft, moeten ze genoeg geld op tafel leggen om Kevin Jansen en Sam Hendriks te behouden.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 16, 2019, 09:54:50
Met je eens.
Met Jansen en Hendriks om tafel.
Verder vd boomen van Eindhoven halen.
Ondaan van Telstar.
Bergsma van jong Az is een prima centrale verdediger
Goudmijn voor de toekomst halen.
Jongen speelt nu ook bij jong Az 17 nog maar en veel potentie.
Zie je Foeke....zo moeilijk is het niet
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op februari 16, 2019, 10:04:31
Citaat van: speculeter op februari 16, 2019, 09:54:50
Met je eens.
Met Jansen en Hendriks om tafel.
Verder vd boomen van Eindhoven halen.
Ondaan van Telstar.
Bergsma van jong Az is een prima centrale verdediger
Goudmijn voor de toekomst halen.
Jongen speelt nu ook bij jong Az 17 nog maar en veel potentie.
Zie je Foeke....zo moeilijk is het niet

Allemaal jongens met doorlopende contracten, waar moeten we dat van betalen?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: hobbes op februari 16, 2019, 10:04:53
Citaat van: speculeter op februari 16, 2019, 09:54:50
Met je eens.
Met Jansen en Hendriks om tafel.
Verder vd boomen van Eindhoven halen.
Ondaan van Telstar.
Bergsma van jong Az is een prima centrale verdediger
Goudmijn voor de toekomst halen.
Jongen speelt nu ook bij jong Az 17 nog maar en veel potentie.
Zie je Foeke....zo moeilijk is het niet

Het enige wat moeilijk is is ze te overtuigen hier te komen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 16, 2019, 10:08:41
Citaat van: justremco op februari 16, 2019, 10:04:31
Allemaal jongens met doorlopende contracten, waar moeten we dat van betalen?
er gaan toch ook heel veel spelers weg..er komt geld vrij..
Word tijd om vanaf volgend seizoen aan een knap team te werken welke in 2021 staat als een huis in ons nieuwe stadion.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: EdsjeSCC op februari 16, 2019, 10:09:48
Citaat van: speculeter op februari 16, 2019, 09:54:50
Met je eens.
Met Jansen en Hendriks om tafel.
Verder vd boomen van Eindhoven halen.
Ondaan van Telstar.
Bergsma van jong Az is een prima centrale verdediger
Goudmijn voor de toekomst halen.
Jongen speelt nu ook bij jong Az 17 nog maar en veel potentie.
Zie je Foeke....zo moeilijk is het niet

Een beetje roeptoeteren is inderdaad niet zo moeilijk.. Ze hier naartoe halen is wel even een dingetje
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 16, 2019, 10:15:44
Je moet toch ergens beginnen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op februari 16, 2019, 10:31:42
Citaat van: speculeter op februari 16, 2019, 10:08:41
er gaan toch ook heel veel spelers weg..er komt geld vrij..
Word tijd om vanaf volgend seizoen aan een knap team te werken welke in 2021 staat als een huis in ons nieuwe stadion.

Tuurlijk moeten we dat doen, maar het enige wat vrij komt is salaris budget, geld voor afkoopsommen zal er niet of nauwelijks zijn
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: sk13 op februari 16, 2019, 10:33:34
Beimers halen van harkemase boys. En normaal contract aanbieden. Zit goede kop op is jong en kan alleen nog maar beter worden. Is zeer kopsterk en goed schot en nog aardig snel ook.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op februari 16, 2019, 10:36:23
Citaat van: speculeter op februari 16, 2019, 09:43:16
Denk dat hij mous Steenvoorden Sai ciganiks  Maulun en Roberta wil houden.
Verder bouwen aan nieuw elftal

Denk je dat hij die wil houden of wil jij ze houden?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 16, 2019, 10:46:51
Beide  :y
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op februari 16, 2019, 12:03:07
Hebben we dan zo'n sterk middenveld? Want ik neem aan dat je ook tevreden bent over Jansen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: okkele op februari 16, 2019, 12:24:37
Citaat van: AL op februari 16, 2019, 07:16:59
Mooi dat bijna iedereen aflopend contract heeft.
80/90% kan vertrekken neem ik aan.
en dan?
cambuur staat zo langzamerhand wel bekend als het putje van het voetbal.
zakkenvullende spelers willen nog wel eventjes komen maar dat is het dan ook,we moeten het tegenwoordig hebben van matthieu en smeets.
trainers zetten hun navigatie al helemaal niet meer noordelijk.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2019, 12:43:23
Het begint met het bestuur dat genoeg budget moet beschikbaar stellen. Genoeg bieden dan kun je prima spelers halen, spelers willen nu zelfs naar den Bosch of Almere.

We kunnen we blijven roepen dat Calor, Ciganiks, Conraad , Sambissa  ect.er niet zo veel van kunnen, maar die gasten kosten ook nauwelijks wat aan salaris... je moet meer besteden om kwaliteit op het veld te krijgen.

Mous zal wel aardig verdienen en dat zie je ook gelijk terug in zijn prestaties.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op februari 16, 2019, 13:14:07
Citaat van: speculeter op februari 16, 2019, 10:08:41
er gaan toch ook heel veel spelers weg..er komt geld vrij..
Word tijd om vanaf volgend seizoen aan een knap team te werken welke in 2021 staat als een huis in ons nieuwe stadion.

Je hebt de jaarcijfers van Cambuur gezien toch? Er is geen geld voor afkoopsommen.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op februari 16, 2019, 13:16:48
Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2019, 12:43:23
Het begint met het bestuur dat genoeg budget moet beschikbaar stellen. Genoeg bieden dan kun je prima spelers halen, spelers willen nu zelfs naar den Bosch of Almere.

We kunnen we blijven roepen dat Calor, Ciganiks, Conraad , Sambissa  ect.er niet zo veel van kunnen, maar die gasten kosten ook nauwelijks wat aan salaris... je moet meer besteden om kwaliteit op het veld te krijgen.

Mous zal wel aardig verdienen en dat zie je ook gelijk terug in zijn prestaties.

Zullen wij dan maar de seizoenkaarten in prijs verdubbelen en de businessplaatsen verkopen als skyboxen?
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: justremco op februari 16, 2019, 13:24:34
Citaat van: Lore op februari 16, 2019, 13:16:48
Zullen wij dan maar de seizoenkaarten in prijs verdubbelen en de businessplaatsen verkopen als skyboxen?

Dan komt er helemaal geen hasses meer
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 16, 2019, 13:26:05
Geen goede selectie neerzetten kost je straks toch 1000 seizoenkaarthouders .
Dat is wel 250.000 euro.
Het is maar wat je wilt als bestuur
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: denistel op februari 16, 2019, 14:27:50
eerst maar eens een selectie van 20 man maken ipv 28. aanvullen kan altijd
nog uit de beloften.
scheelt je 8 man salaris uit te geven en kun je betere spelers halen binnen
de 20.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: De Gast op februari 16, 2019, 14:59:15
Foeke zei in de winter nog dat hij al jaar bezig was met doorselecteren. Dus dat komt helemaal goed.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: Lore op februari 16, 2019, 19:19:11
Citaat van: justremco op februari 16, 2019, 13:24:34
Dan komt er helemaal geen hasses meer

Zeker niet, maar gewoon meer geld uitgeven kan natuurlijk ook niet.
Titel: Re: Seizoen 2018 2019.
Bericht door: speculeter op februari 22, 2019, 23:39:56
Of we laten dit seizoen doodbloeden of je gáát nog iets pro eren.
Dus wat word het?.