Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: speculeter op oktober 21, 2017, 16:11:26

Titel: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: speculeter op oktober 21, 2017, 16:11:26
En door....
Zou wel fijn zijn als we een ronde verder komen.
Zal wel weer met ongeveer zelfde opstelling zijn als tegen Almere vermoed ik.
Al zal van Kippersluis wel buiten de selectie zitten na zijn genadeloze kritiek op onze trainer :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: 666 op oktober 21, 2017, 16:28:06
Dit wordt de ommekeer
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 21, 2017, 19:00:22
alweer? dachten we een maand geleden oek al
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: 666 op oktober 21, 2017, 19:16:34
Citaat van: denistel op oktober 21, 2017, 19:00:22
alweer? dachten we een maand geleden oek al

Hahahahaha... Ja ik oek.  :fant
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Yellow Army op oktober 21, 2017, 20:51:59
We zijn nog ongeslagen in Brabant...
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 21, 2017, 21:01:48
Citaat van: Yellow Army op oktober 21, 2017, 20:51:59
We zijn nog ongeslagen in Brabant...

ja das beter dan in leeuwarden :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 22, 2017, 09:28:15
We zullen zien wat onze 'top' trainer weer uit zijn hoge hoed gaat toveren :_schater
Mensen die er heen gaan veel succes |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bernardo op oktober 23, 2017, 12:40:39
Robertha in de spits, Barto op het middenveld....  :X
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 23, 2017, 12:52:53
Vermoedelijke opstelling volgens Henk Albers:

Cummins; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, Boerlage, Barto; Van Kippersluis, Robertha, Daniels.

Tsja, als Houtkoop op 10 kan, kan Barto het ook  8P.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 12:56:34
Citaat van: Collingwood op oktober 23, 2017, 12:52:53
Vermoedelijke opstelling volgens Henk Albers:

Cummins; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, Boerlage, Barto; Van Kippersluis, Robertha, Daniels.

Tsja, als Houtkoop op 10 kan, kan Barto het ook  8P.

kip en mathieu kenne het wel schudde dus dikke schande ju barto op 10
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: PePe op oktober 23, 2017, 13:15:38
Martijn Barto verhuist een linie naar achteren en komt op het middenveld te spelen met Mannes en Boerlage.
Het heeft er alle schijn van dat Nigel Robertha morgen in het bekerduel tegen FC Den Bosch zijn basisdebuut maakt bij Cambuur.

Bron: LC
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bankzitter op oktober 23, 2017, 13:25:28
Barto is in ieder geval beter dan Houtkoop, maar ook geen '10' natuurlijk. Gun dan Kippersluis of Kip de kans om z'n gram te halen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2017, 13:25:42
Citaat van: Collingwood op oktober 23, 2017, 12:52:53
Vermoedelijke opstelling volgens Henk Albers:

Cummins; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, Boerlage, Barto; Van Kippersluis, Robertha, Daniels.

Tsja, als Houtkoop op 10 kan, kan Barto het ook  8P.
Gelukkig wel Boerlage en Peersman, was het hele weekeinde bang dat hij die 2 zou slachtofferen. Maar we maken kans
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: De Gast op oktober 23, 2017, 13:37:35
Nu weer geen Narsingh.. Houtkoop.. Barto naar de midden. Kan toch allemaal niet dit..
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2017, 13:41:57
Citaat van: De Gast op oktober 23, 2017, 13:37:35
Nu weer geen Narsingh.. Houtkoop.. Barto naar de midden. Kan toch allemaal niet dit..
Narsingh kan ik me iets bij voorstellen. Die zullen ze niet gaan overbelasten met het risico dat hij er snel weer uitligt. Lekker gebruiken in de competitie voorlopig.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 23, 2017, 13:47:55
Laat Narsingh inderdaad maar mooi rust nemen in deze wedstrijd voordat hij zijn spieren weer eens overbelast. Verder is Kallon lichtgeblesseerd aan de enkel, anders had die neem ik aan wel gespeeld. Houtkoop of Barto op 10... Tsja, kan eigenlijk beide niet, lood om oud ijzer dus.

We zullen wel weer vol de counter gaan spelen. Tegen Almere was dat best effectief, al was het spel niet om aan te gluren hoorde ik.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2017, 15:15:58
Gaat morgen weer lastig worden .
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Hendrikscc op oktober 23, 2017, 15:51:16
nee joh appeltje eitje
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: PePe op oktober 23, 2017, 15:52:26
Citaat van: Hendrikscc op oktober 23, 2017, 15:51:16
nee joh appeltje eitje

Ja, in de bus heen en terug, maar de wedstrijd?!?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 23, 2017, 17:22:42
Barto is op 10 beter dan op 9, dus vind het niet zo'n rare opstelling. Robertha krijgt de kans waar iedereen zo hard omschreeuwde, laat het maar zien dan.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 17:46:20
Geen Sai van Wermeskerken, werkelijk onvoorstelbaar. Veruut onze beste man tot nu toe.  Ts is helemaal de weg kwiet. Weer een ontevreden speler erbij die geen stap harder meer voor deze onbenullen zal gaan lopen. Ken wel bij het rijtje Smeets, Kip en Mathieu toegevoegd worden.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: hobbes op oktober 23, 2017, 17:52:36
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 17:46:20
Geen Sai van Wermeskerken, werkelijk onvoorstelbaar. Veruut onze beste man tot nu toe.  Ts is helemaal de weg kwiet. Weer een ontevreden speler erbij die geen stap harder meer voor deze onbenullen zal gaan lopen. Ken wel bij het rijtje Smeets, Kip en Mathieu toegevoegd worden.

Ja, want Smeets heeft zich al ontzettend bewezen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: De Raaf op oktober 23, 2017, 17:57:05
Sien conditie zal nooit minder weze dan de rest met hun enkele traininkjes
Zag trouwens dat tegen emmen uut cambuur maar liefst 6 overtredingen maakte; gelatenheid troef
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 18:00:00
Citaat van: hobbes op oktober 23, 2017, 17:52:36
Ja, want Smeets heeft zich al ontzettend bewezen.

Die trekt sien bek tenminste open itt die andere suurtsjes.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 23, 2017, 18:01:57
Citaat van: hobbes op oktober 23, 2017, 17:52:36
Ja, want Smeets heeft zich al ontzettend bewezen.
want Smeets heeft ook al zoveel kansen gekregen, zoals bv Boerlage
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 23, 2017, 18:26:18
Ik vraag me af waarom van der Laan,Smeets,Sai en Rosheuvel geen kans krijgen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Ronnie tng op oktober 23, 2017, 18:26:49
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 18:00:00
Die trekt sien bek tenminste open itt die andere suurtsjes.

Als je met z'n billug rond loopt moet je sowieso je bek houden.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 23, 2017, 18:35:33
Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2017, 18:26:18
Ik vraag me af waarom van der Laan,Smeets,Sai en Rosheuvel geen kans krijgen.

Rosheuvel snap ik wel, nog niet 100% wedstrijdfit, zeker niet om in de basis te starten maar zit er aan te komen. Denk dat ie vrijdag of de week daar op wel in de basis kan starten. Andere namen snap ik ook niet, Sai is gewoon een hele goede voetballer voor ons. Van der Laan weten we allemaal dat ie meerwaarde heeft als ie fit is.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: De Gast op oktober 23, 2017, 18:36:41
Smeets Schils Mathieu Kip etc. kapitaal moet op het veld! Deze jongens zijn de grootverdieners in de selectie. Nu staan er jongens die normaal gesproken wissel zijn. Waar zijn we nou mee bezig? Rossi er ook nog eens een half jaar uit.. keeper al gewisseld. Het is te hopen dat Robertha hét talent is dat nu nog verborgen zit want anders kunnen we het beste maar gewoon stoppen en de tent sluiten voor diekwart jaar. Zo doorploeteren tot einde competitie zit ook niemand op te wachten.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Vlampiep op oktober 23, 2017, 20:22:56
Als we morgen een klap om onze harsens krijgen van De Bosch is de TS gezien.
Ik zit in een vreemde spagaat, je wilt bitter graag verder in de beker, maar ben deze TS met hun grollen ook goed zat.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 20:51:52
Citaat van: Vlampiep op oktober 23, 2017, 20:22:56
Als we morgen een klap om onze harsens krijgen van De Bosch is de TS gezien.
Ik zit in een vreemde spagaat, je wilt bitter graag verder in de beker, maar ben deze TS met hun grollen ook goed zat.

morgen en vrijdag nog vlampiep als dat niet goed gaat ist gebeurd
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Vlampiep op oktober 23, 2017, 21:14:58
Citaat van: denistel op oktober 23, 2017, 20:51:52
morgen en vrijdag nog vlampiep als dat niet goed gaat ist gebeurd
Sast ut sien, winne se alles. :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 23, 2017, 21:28:33
Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 17:46:20
Geen Sai van Wermeskerken, werkelijk onvoorstelbaar. Veruut onze beste man tot nu toe.  Ts is helemaal de weg kwiet. Weer een ontevreden speler erbij die geen stap harder meer voor deze onbenullen zal gaan lopen. Ken wel bij het rijtje Smeets, Kip en Mathieu toegevoegd worden.
Dat is een Japanner. Die hebben zoveel respect voor de trainert, zijn nooit ontevreden, dus die zal altijd wel 100% inzet tonen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Vlampiep op oktober 23, 2017, 21:37:52
Citaat van: Gasgeve op oktober 23, 2017, 21:28:33
Dat is een Japanner. Die hebben zoveel respect voor de trainert, zijn nooit ontevreden, dus die zal altijd wel 100% inzet tonen.
Deze jongen is een speler met respect voor zijn sport.
Toen hij werd gewisseld maakte hij een buiging naar het veld voordat hij de catacomben in ging.
In de oosterse vechtsporten is dit gebruikelijk, heb het bij voetbal nog niet gezien.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 21:54:14
waardeloos dat hij er naast staat
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: speculeter op oktober 23, 2017, 22:27:51
Citaat van: denistel op oktober 23, 2017, 21:54:14
waardeloos dat hij er naast staat
Heb het idee dat je wat gefrustreerd bent Denistel  :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: michello op oktober 23, 2017, 22:39:06
Citaat van: speculeter op oktober 23, 2017, 22:27:51
Heb het idee dat je wat gefrustreerd bent Denistel  :_schater

Tja, misschien had Denistel toch liever Arne Slot weer teruggezien. Daar zat tenminste een visie achter  :devil
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: richard op oktober 23, 2017, 22:47:04
Vanmorgen op training weer vol verbazing gekeken naar keeperstraining en partijvorm. Na goede aanval schiet kippersluis bal in vrije positie hoog over. Wordt er geapplaudisseerd???je wilt toch verdomme die partij winnen pak die vent dan aan....boerlage 2/3 x fout in omdat ie te lang bal aan voet houd, bal wordt afgepakt maar ja Dijkie fluit. Niet een speler die boos wordt. Echt lachwekkend...
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 23:16:43
Citaat van: michello op oktober 23, 2017, 22:39:06
Tja, misschien had Denistel toch liever Arne Slot weer teruggezien. Daar zat tenminste een visie achter  :devil

je zegt het goed er zat wel een visie achter al was die niet mijn favoriete. visie zie
ik nu niet echt zo doen maar wat
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 23, 2017, 23:19:13
Citaat van: speculeter op oktober 23, 2017, 22:27:51
Heb het idee dat je wat gefrustreerd bent Denistel  :_schater

bink de enige of su ik lees alleen maar dat niemand snapt waarom sai niet
speelt maar ja de ts zal het wel beter weten

we staan gvd 16e tis een dooie bende bij de club wat mut ik dan wese??
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Yellow Army op oktober 23, 2017, 23:34:17
Citaat van: Gasgeve op oktober 23, 2017, 21:28:33
Dat is een Japanner. Die hebben zoveel respect voor de trainert, zijn nooit ontevreden, dus die zal altijd wel 100% inzet tonen.

En als ze het niet meer zitten dan plegen ze kamikaze.

Maar goed, Sai heeft zich voldoende bewezen en hoort gewoon in de basis te staan
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2017, 07:02:51
Schils heeft toch ook vaak een voldoende gehaald, maar Barto blijft staan en Schils blijft zitten.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: hobbes op oktober 24, 2017, 07:50:31
Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2017, 07:02:51
Schils heeft toch ook vaak een voldoende gehaald, maar Barto blijft staan en Schils blijft zitten.

Ze lijken ook wel op elkaar, misschien dat Dijkhuizen niet precies weet wie wie is
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 07:59:22
Citaat van: hobbes op oktober 24, 2017, 07:50:31
Ze kijken ook wel op elkaar, misschien dat Dijkhuizen niet precies weet wie wie is
:_schater :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 08:00:04
Citaat van: Yellow Army op oktober 23, 2017, 23:34:17
En als ze het niet meer zitten dan plegen ze kamikaze.

Maar goed, Sai heeft zich voldoende bewezen en hoort gewoon in de basis te staan
Vind van Deelen beter, dus voor mij terecht dat die er naast staat.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Vlampiep op oktober 24, 2017, 08:51:43
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 08:00:04
Vind van Deelen beter, dus voor mij terecht dat die er naast staat.
Van Deelen was vorig seizoen erg goed, maar is dit seizoen absoluut niet de betere van Wemeskerken.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: 666 op oktober 24, 2017, 09:16:21
Ik wil gewoon voetballers in het team en geen leiders die niet kunnen voetballen. Barto er in zetten om zijn leiderschapskwaliteiten is gewoon lachwekkend. Ga nu eens met voetballers spelen, zou voor een ieder leuker zijn om naar te kijken.

Oh ja en Robertha gewoon laten staan, seizoen is toch al verloren. Volgend jaar de vruchten gaan plukken.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 10:00:28
Citaat van: 666 op oktober 24, 2017, 09:16:21
Ik wil gewoon voetballers in het team en geen leiders die niet kunnen voetballen. Barto er in zetten om zijn leiderschapskwaliteiten is gewoon lachwekkend. Ga nu eens met voetballers spelen, zou voor een ieder leuker zijn om naar te kijken.

Oh ja en Robertha gewoon laten staan, seizoen is toch al verloren. Volgend jaar de vruchten gaan plukken.

al had ik het zelf tikt :y
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 10:05:13
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 08:00:04
Vind van Deelen beter, dus voor mij terecht dat die er naast staat.

sai wat tegen oss onze beste middenvelder toch waarom zet je em er dan nu naast.
en dat gedoe met barto op 10 echt een schande voor de club vind ik als je zo veel
anderen daar voor hebt
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 10:14:37
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 10:05:13
sai wat tegen oss onze beste middenvelder toch waarom zet je em er dan nu naast.
en dat gedoe met barto op 10 echt een schande voor de club vind ik als je zo veel
anderen daar voor hebt
Ik vond hem niet zo goed tegen Oss. Viel op, omdat de andere 2 middenvelders er werkelijk niks van bakten, maar ook Sai blonk niet uit. Middenveld is ook niet zijn positie. Wie zou er beter op 10 kunnen dan Barto dan?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: brambo3004 op oktober 24, 2017, 10:26:22
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 10:14:37
Ik vond hem niet zo goed tegen Oss. Viel op, omdat de andere 2 middenvelders er werkelijk niks van bakten, maar ook Sai blonk niet uit. Middenveld is ook niet zijn positie.

Hoezo is dat niet zijn positie? Omdat hij gehaald is als rechtsback zou hij geen middenvelder kunnen worden? Hij deed het prima op het middenveld (als één van de weinigen die seizoen) dus laten staan lijkt mij.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2017, 10:36:49
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 10:14:37
Ik vond hem niet zo goed tegen Oss. Viel op, omdat de andere 2 middenvelders er werkelijk niks van bakten, maar ook Sai blonk niet uit. Middenveld is ook niet zijn positie. Wie zou er beter op 10 kunnen dan Barto dan?

Kippersluis, Kip, Schils. Alles beter als Barto op 10
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 11:15:30
Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2017, 10:36:49
Kippersluis, Kip, Schils. Alles beter als Barto op 10

snap niet dat er supporters zijn die vragen wie er dan op 10 zou moeten
dan zien die het dus net als de ts.

sorry mar je gaat een speler toch niet op 1 van de belangrijkste posities
zetten omdat ie goed voor de groep is en altijd hard werkt???tegenovergestelde
wereld volgens mij daar moet juist een technische speler staan.

de leeuw  vd heide arno arts enz,,,
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 11:31:38
Citaat van: richard op oktober 23, 2017, 22:47:04
Vanmorgen op training weer vol verbazing gekeken naar keeperstraining en partijvorm. Na goede aanval schiet kippersluis bal in vrije positie hoog over. Wordt er geapplaudisseerd???je wilt toch verdomme die partij winnen pak die vent dan aan....boerlage 2/3 x fout in omdat ie te lang bal aan voet houd, bal wordt afgepakt maar ja Dijkie fluit. Niet een speler die boos wordt. Echt lachwekkend...
nou Richard dat vertel ik jullie nou al een hele tijd er wordt zo slecht getraind en niet normaal en onze trainer die moet ingrijpen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 11:33:42
En gaan we uit de beker wat zal er dan gebeuren......niks wij vinden het heel normaal. :zucht
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 12:08:50
Speelt die Peersman ook weer? Zet nu eens een normaal 11 tal neer. Vd laan linksback, midden Kippersluis kip schils wermeskerken voorin daniels robertha. Barto voor laatste half uur.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: De Gast op oktober 24, 2017, 13:12:05
We zitten gewoon nog volop in de voorbereiding. Op de midden en voorin blijft het een gehussel tot de ideale samenstelling (die deze coach wellicht niet gaat vinden) wordt gevonden.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Hendrikscc op oktober 24, 2017, 13:16:46
Las net ergens dat Dijkhuizen keuzes gaat maken welke spelers hij mee gaat nemen omdat hij niet te veel spelers op de bank wilt hebben. Daar is die bank toch voor ?? Goed voor het vertrouwen van de spelers als ze niet meegenomen worden terwijl er nog plek is.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Agy op oktober 24, 2017, 13:32:28
Over vertrouwen van spelers hoef je het toch al niet meer te hebben... stel je heet vKippersluis, Kip of Mathieu en hebt bij je vorige club bewezen dat je prima op 10 kunt spelen en ook nog scorend vermogen hebt maar Barto en Houtkoop krijgen de voorkeur op die positie...

Kom op zeg als ik hen was zou ik vrijwillig op de bühne gaan zitten, wat een kolder en wat een aanfluiting zeg.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2017, 13:35:01
Ja Kip of Mathieu valt buiten de selectie vandaag. Lekker motiverend allemaal. Dijkhuizen maakt er nog een grotere bende van als Maas.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Agy op oktober 24, 2017, 13:39:25
Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2017, 13:35:01
Dijkhuizen maakt er nog een grotere bende van als Maas.

Nou onder Maas speelden we gewoon een herkenbaar, aanvallend systeem en stonden er logische spelers op hun positie. Alleen zette hij zo hoog druk dat er weinig ruimte (lees tijd) was om een scoringskans af te maken. Nogmaals deze gast (Dijkie) doet me het meest denken aan Roy Wesseling... wat een dwaas.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 13:47:22
Inderdaad heel slecht dat er iemand vandaag letterlijk buiten de groep wordt geplaatst. Wat maakt het nou uit om één extra speler op de bank te zetten? Heel apart.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Agy op oktober 24, 2017, 14:18:22
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2017, 13:47:22
Inderdaad heel slecht dat er iemand vandaag letterlijk buiten de groep wordt geplaatst. Wat maakt het nou uit om één extra speler op de bank te zetten? Heel apart.

Idd weer lekker voor de teambuilding.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 15:01:52
90 minuten op de bank op een dinsdagavond tegen Den Bosch of lekker thuis zitten. Ik had het wel geweten.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 15:03:29
Citaat van: brambo3004 op oktober 24, 2017, 10:26:22
Hoezo is dat niet zijn positie? Omdat hij gehaald is als rechtsback zou hij geen middenvelder kunnen worden? Hij deed het prima op het middenveld (als één van de weinigen die seizoen) dus laten staan lijkt mij.
Ik vind hem niet de kwaliteiten hebben van een middenvelder. Zegt genoeg over ons middenveld dat vWermeskerken tot nu toe gezien wordt als de beste middenvelder. Ik vond hem niet uitblinken tegen Oss.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 15:05:08
Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2017, 10:36:49
Kippersluis, Kip, Schils. Alles beter als Barto op 10
Kippersluis staat al op de buiten.
Kip is net terug van een verwijdering uit de selectie. Als die nu basis staat, wordt de trainer helemaal niet meer serieus genomen.
Schils komt tekort, dat is de ren je rot show. Dan is Barto beter op 10.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 15:13:41
Citaat van: Agy op oktober 24, 2017, 13:39:25
Nou onder Maas speelden we gewoon een herkenbaar, aanvallend systeem en stonden er logische spelers op hun positie. Alleen zette hij zo hoog druk dat er weinig ruimte (lees tijd) was om een scoringskans af te maken. Nogmaals deze gast (Dijkie) doet me het meest denken aan Roy Wesseling... wat een dwaas.
wesseling had veel en veel minder materiaal
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 15:15:44
De slechtste speler van de Jupiler speelt bij ons op de linksback
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bolle op oktober 24, 2017, 15:32:16
Nog 30 minuten en we reizen af richting Den Bosch... Eens kijken of de heren het vandaag op kunnen brengen om om 93 minuten gas te geven.

Ma Flodder su wel segge: 'T blieft toch dien klupke, he?'
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2017, 15:55:16
Citaat van: Bolle op oktober 24, 2017, 15:32:16
Nog 30 minuten en we reizen af richting Den Bosch... Eens kijken of de heren het vandaag op kunnen brengen om om 93 minuten gas te geven.

Ma Flodder su wel segge: 'T blieft toch dien klupke, he?'

Uit of thuisvak?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Agy op oktober 24, 2017, 16:42:42
Citaat van: sunderland op oktober 24, 2017, 15:13:41
wesseling had veel en veel minder materiaal

Eens... maarja daar speelt ook iets persoonlijks mee bij die kwal...  :R
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 16:53:20
Citaat van: Agy op oktober 24, 2017, 16:42:42
Eens... maarja daar speelt ook iets persoonlijks mee bij die kwal...  :R
is hij nog wel trainer ergens.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: punkman op oktober 24, 2017, 17:17:40
Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 16:53:20
is hij nog wel trainer ergens.

Zo te lezen op zijn twitter en Linkedin, is hij nu scout voor Ajax.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 17:44:44
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 15:05:08
Kippersluis staat al op de buiten.
Kip is net terug van een verwijdering uit de selectie. Als die nu basis staat, wordt de trainer helemaal niet meer serieus genomen.
Schils komt tekort, dat is de ren je rot show. Dan is Barto beter op 10.

met barto is het geen ren je rot show?.die loopt het hele veld over dan staat
ie weer rechts inde verdeduging mee te helpen dan weer rechts en doet niet
wat een 10 of 9 moet doen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: AL op oktober 24, 2017, 17:55:47
Wie je ook op 10 zet...... er is gewoon geen echte 10 in de selectie.
Mathieu vind ik meer een speler in 2 spitsen systeem als 2e aanvaller of als 10 in 2 spitsensysteem.
Kip is meer een lopende speler, Kippersluis kan niet spelen in de kleine ruimtes, Smeets wil ik het niet eens over hebben en Schils is vooral heel erg druk aan de bal.
We hadden Osman gratis kunnen ophalen maar zit nu bij Telstar.

Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2017, 17:58:56
Citaat van: AL op oktober 24, 2017, 17:55:47
Wie je ook op 10 zet...... er is gewoon geen echte 10 in de selectie.
Mathieu vind ik meer een speler in 2 spitsen systeem als 2e aanvaller of als 10 in 2 spitsensysteem.
Kip is meer een lopende speler, Kippersluis kan niet spelen in de kleine ruimtes, Smeets wil ik het niet eens over hebben en Schils is vooral heel erg druk aan de bal.
We hadden Osman gratis kunnen ophalen maar zit nu bij Telstar.
in combinatie met Rossi, lijkt Kip me wel een goeie 10. In combinatie met Barto niet
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 18:31:23
Vanavond (gelukkig) geen stream van de wedstrijd!  :)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Yellow Army op oktober 24, 2017, 18:33:02
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 18:31:23
Vanavond (gelukkig) geen stream van de wedstrijd!  :)

Niet te snel juichen, ik zie hem nl wel staan op de bekende sites
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 18:40:00
Citaat van: punkman op oktober 24, 2017, 17:17:40
Zo te lezen op zijn twitter en Linkedin, is hij nu scout voor Ajax.

al een paar jaar werkt ie daar
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 18:40:23
Citaat van: punkman op oktober 24, 2017, 17:17:40
Zo te lezen op zijn twitter en Linkedin, is hij nu scout voor Ajax.
oke bedankt past wel bij hem.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 18:47:34
Opstelling zoals verwacht, Mathieu is buiten de selectie gelaten...
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 19:04:37
Lekker creatief middenveld :rodekaart
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 19:06:33
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 17:44:44
met barto is het geen ren je rot show?.die loopt het hele veld over dan staat
ie weer rechts inde verdeduging mee te helpen dan weer rechts en doet niet
wat een 10 of 9 moet doen.
Barto heeft nog de kwaliteit om een goal te maken en in de 16 te komen. Schils niet.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 19:16:13
Ik hoop dat Robertha niet word gehersenspoeld maar lekker in de spits blijft en zijn eerste kans afmaakt
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: oost op oktober 24, 2017, 19:57:43
Is er ook ergens een live stream ?
Kan zelf niks vinden  8P
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:03:20
Citaat van: oost op oktober 24, 2017, 19:57:43
Is er ook ergens een live stream ?
Kan zelf niks vinden  8P

Nope geen stream
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:03:48
Citaat van: Yellow Army op oktober 24, 2017, 18:33:02
Niet te snel juichen, ik zie hem nl wel staan op de bekende sites

Als het goed is doen die het allemaal niet, zo wel graag linkje  :P
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Yellow Army op oktober 24, 2017, 20:05:41
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:03:48
Als het goed is doen die het allemaal niet, zo wel graag linkje  :P

Klopt, doen het niet
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:14:54
Toch nog een mooi groepje supporters in Den Bosch. Hulde voor die mensen!  |:)

Stuk of viiftig?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:33:00
7 corners voor Den Bosch en erg veel fouten o.a. Mannes.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2017, 20:33:39
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:14:54
Toch nog een mooi groepje supporters in Den Bosch. Hulde voor die mensen!  |:)

Stuk of viiftig?
40
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 20:36:49
0-0 bij rust. Volgens de verschillende aanwezige media zijn de ploegen tot dusverre aan elkaar gewaagd.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2017, 20:45:29
En volgens livescore is onze trainer de heer S. Hulshof. Heb ik wat gemist? 8)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 20:47:50
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 19:06:33
Barto heeft nog de kwaliteit om een goal te maken en in de 16 te komen. Schils niet.

11.5 basis plaatsen 0 goals.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 20:48:49
gaat weer best hoor ik wel via geert...voorzichtigheid troef dat zegt genoeg
voetballen om niet te verliezen ipv om te winnen
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:49:00
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 20:47:50
11.5 basis plaatsen 0 goals.

Heeft er 2 in liggen in de Juup?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 20:50:38
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:49:00
Heeft er 2 in liggen in de Juup?

als invaller wel ja goed lezen
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:55:02
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 20:50:38
als invaller wel ja goed lezen

Wie gaat er meer scoren dan? Kippersluis? Kip?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:55:19
Peersman wéér geel.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 20:58:29
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 20:48:49
gaat weer best hoor ik wel via geert...voorzichtigheid troef dat zegt genoeg
voetballen om niet te verliezen ipv om te winnen

Niet zo verrassend toch? Ze roepen al vanaf vorige week dat ze, zeker in uitwedstrijden, op de counter gaan spelen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 20:58:58
Hoor weer louter positieve dingen over Peersman pp de radio , vooral zijn voortzetting is goed :_spank
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Destroyer op oktober 24, 2017, 21:04:00
Gaat best dus

Ja dus
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:07:23
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2017, 20:58:29
Niet zo verrassend toch? Ze roepen al vanaf vorige week dat ze, zeker in uitwedstrijden, op de counter gaan spelen.

als je dat doet moet je super scherp zijn maar ja dat zijn ze niet dat wat heb je er dan aan
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:09:51
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:55:02
Wie gaat er meer scoren dan? Kippersluis? Kip?

dat zeg ik niet maar jij zegt dat barto wel kan scoren maar ja iedereen
kan wel scoren maar we doen het niet. ik zeg al1 dat barto in 11,5
basis plaatsen tegen profclubs niet heeft gescoord.andere spelers
krijgen die tijd niet om te laten zien of ze het kunnen of niet.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:12:04
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 21:07:23
als je dat doet moet je super scherp zijn maar ja dat zijn ze niet dat wat heb je er dan aan

Dat is wat anders, maar dat ze voorzichtig spelen verbaast me niet.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: papier op oktober 24, 2017, 21:12:48
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 20:55:19
Peersman wéér geel.

Enige constante speler
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:18:04
Citaat van: papier op oktober 24, 2017, 21:12:48
Enige constante speler
:_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:19:39
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:12:04
Dat is wat anders, maar dat ze voorzichtig spelen verbaast me niet.

wat bereik je er mee.   r hendriksen is daar te zien aldus geert hij zei cambuur is
een stuk minder geworden sinds wij tegen ze speelden voor de beker.zegt genoeg.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Huzumer op oktober 24, 2017, 21:20:33
Peersman, wat een goede voetballer!  _O_
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:20:47
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 21:19:39
wat bereik je er mee.   r hendriksen is daar te zien aldus geert hij zei cambuur is
een stuk minder geworden sinds wij tegen ze speelden voor de beker.zegt genoeg.

Nogmaals, ik zeg niet dat het goed is of dat ik het er mee eens ben. Ik zeg alleen dat het me niet verbaast.

:0= PEERSMAN!  |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: hobbes op oktober 24, 2017, 21:21:12
Peersman topper!
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Huzumer op oktober 24, 2017, 21:21:34
Dat wordt vast en zeker de bekerfinale!  :proost
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 21:21:43
Hahaaa Peerslul. Muk verdomme nog langer na hem zien.  :X
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 24, 2017, 21:22:09
Dat we dat nog mee mogen maken. Een goal van Peersman
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Dokkumer op oktober 24, 2017, 21:22:22
PEERSMAN, PEERSMAN, WE GAAN EUROPA IN  8P
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Huzumer op oktober 24, 2017, 21:22:27
Altijd al gezegd dat die Peersman een toppertje is!  8) :_schater |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2017, 21:22:53
Peersman en Boerlage zijn onze scorende spelers. Waar lullen wij dan nog over :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Tukker op oktober 24, 2017, 21:23:07
Als Peersman en Boerlage de laatste doelpunten al gemaakt hebben  :?

Ga staan als je voor Peersman bent   :_schater :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 21:23:19
LOL PEERSMAN 0-1
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:23:23
zal eens tijd worden met die gast
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Huzumer op oktober 24, 2017, 21:23:34
Nadeel is dat'ie de komende periode onomstreden blijft ...  8P
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2017, 21:23:50
Oh Marvin Peersman maak die actie voor mij!  :devil
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2017, 21:24:51
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 21:23:23
zal eens tijd worden met die gast
niet zo negatoef denistel....
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: PePe op oktober 24, 2017, 21:25:34
77 ste min vrije trap van Cambuur wordt door een Bosch' been op Heemskerk geschoten.
In de rebound schiet Peersman raak.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2017, 21:26:48
Peersman ! Met deze goal begint de ommekeer ?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 21:27:28
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:20:47
Nogmaals, ik zeg niet dat het goed is of dat ik het er mee eens ben. Ik zeg alleen dat het me niet verbaast.

:0= PEERSMAN!  |:)
Spelers hebben zelf aangegeven dit liever te willen, dus niet zo gek om op deze manier het vertrouwen terug te krijgen.

0-2  |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Huzumer op oktober 24, 2017, 21:27:49
En Kippersluis, hatseflats!  |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:28:03
Mulder ook weer zoals vanouds tegen Cambuur aan het fluiten blijkbaar, Den Bosch ontsnapt aan een rode kaart.

:0= VAN KIPPERSLUIS!  |:)

Toch alweer mooi in de 1/8e finales.  :proost
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: hobbes op oktober 24, 2017, 21:28:13
Volgend ronde  _O_
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Dokkumer op oktober 24, 2017, 21:28:41
Citaat van: Huzumer op oktober 24, 2017, 21:23:34
Nadeel is dat'ie de komende periode onomstreden blijft ...  8P
De eerstvolgende tien competitiewedstrijden staat hij al met potlood op papier.. Eventueel een keer gummen voor een schorsing.

En van Kippersluis zijn achillespezen zijn gelukkig nog heel  |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Huzumer op oktober 24, 2017, 21:29:46
Narsingh komt op stoom!  :camigo
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 21:30:32
Nou jongens hosannaaa met sien allen  |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 24, 2017, 21:30:38
Leuk dat we een ronde verder komen. Hoop nu dat we vrijdag thuis ook een x vlammen
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:30:50
Goal uit corner en vrije trap. Toch iets dat Dijkhuizen goed voor elkaar heeft, we scoren echt behoorlijk vaak uit dode spelmomenten. Is ook wel eens anders geweest.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Yellow Army op oktober 24, 2017, 21:31:22
Toppertje hè die Peersman
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: PePe op oktober 24, 2017, 21:31:40
Wat een ploegje hebben we!! :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: hobbes op oktober 24, 2017, 21:31:48
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 21:30:32
Nou jongens hosannaaa met sien allen  |:)

Dat is Cambuur
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 21:32:02
Vrije trap van Mannes. Mag ook benoemd worden.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 21:32:41
Citaat van: hobbes op oktober 24, 2017, 21:31:48
Dat is Cambuur

Dat is zéker Cambuur!  :P
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Yellow Army op oktober 24, 2017, 21:32:41
Citaat van: ChantiSCC op oktober 24, 2017, 21:30:32
Nou jongens hosannaaa met sien allen  |:)

Naar de oldehove met sien allen!
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Dokkumer op oktober 24, 2017, 21:32:51
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 21:32:02
Vrije trap van Mannes. Mag ook benoemd worden.
Met een skippybal? Normale ballen zoeken ze nu nog steeds...
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Dokkumer op oktober 24, 2017, 21:33:25
Hoe laat komt de bus aan? Ik heb nog wat vuurwerk over |:) |:) |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2017, 21:33:38
Goeie trainer die Dijkhuizen :X :X :devil
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2017, 21:36:57
En doorrrr.....

Ik ben wel benieuwd hoe Robetha het heeft gedaan.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 21:39:13
Mooie overwinning niet geheel toevallig na invallen Narsingh en Smeets !
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 24, 2017, 21:39:50
Bin er toch superblij mee ondanks Peerslul
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:40:02
eindelijk weer eens een overwinning nu maar eens thuis loten en vrijdag
eens 3 pt pakken in eigen huis.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Tukker op oktober 24, 2017, 21:41:22
En ook de nul gehouden; ook goed voor het zelfvertrouwen
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:41:43
We moeten hier altijd realistisch zijn, en realistisch gezien is dit in de huidige situatie bij de club een knap resultaat.

Hopelijk zorgt dit voor een groeiend zelfvertrouwen en beter spel, te beginnen aanstaande vrijdag. Hopelijk dan wel wat meer aanvallende intenties en dus een ander middenveld.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:41:50
Citaat van: zeewolde op oktober 24, 2017, 21:24:51
niet zo negatoef denistel....

wat dan had toch al veel eerder eens kenne scoren.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Tukker op oktober 24, 2017, 21:42:16
De ultieme loting is thuis tegen asv De Dijk  :thumbsup
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2017, 21:42:22
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 21:40:02
eindelijk weer eens een overwinning nu maar eens thuis loten en vrijdag
eens 3 pt pakken in eigen huis.
thuis nog niks gewonnen, dus beter uit loten
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 21:43:29
Citaat van: sunderland op oktober 24, 2017, 21:39:13
Mooie overwinning niet geheel toevallig na invallen Narsingh en Smeets !
Was je bij de wedstrijd?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 21:43:58
Citaat van: hobbes op oktober 24, 2017, 21:31:48
Dat is Cambuur

hossana? ik ben blij met de zege maar het zal allemaal nog veel beter
moeten en zeker in een thuis wedstrijd wil ik eens een leuke pot zien
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 21:50:34
Mooie overwinning mannen gefeliciteerd en we zitten weer in de koker. :y
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: LWD vak 7 op oktober 24, 2017, 21:51:45
Fortuna is wel goed dit jaar. Eagles met 3-0 eraf
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: V-man op oktober 24, 2017, 21:53:17
Peersman, Peersman, Peersman (twitter)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2017, 21:57:40
Ik ga weer opzoek naar mijn sjaal #cupfighters  :_schater  |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 21:59:09
Citaat van: Galdiano op oktober 24, 2017, 21:57:40
Ik ga weer opzoek naar mijn sjaal #cupfighters  :_schater  |:)
haha nog ff afwachten op de loting kerel.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 22:00:01
Citaat van: LWD vak 7 op oktober 24, 2017, 21:51:45
Fortuna is wel goed dit jaar. Eagles met 3-0 eraf


sinds oliseh daar zit zijn ze behoorlijk beter geworden en spelen leuk votbal
en scoren veel
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2017, 22:03:19
Prima resultaat!  :thumbsup
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 24, 2017, 22:04:18
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 22:00:01

sinds oliseh daar zit zijn ze behoorlijk beter geworden en spelen leuk votbal
en scoren veel
en Eagles is al jaren moeilijk te verslaan in de beker.
Ik geloof dat wij dat nu over genomen hebben.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 24, 2017, 22:09:41
Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 22:00:01

sinds oliseh daar zit zijn ze behoorlijk beter geworden en spelen leuk votbal
en scoren veel
Het gaat natuurlijk ook beter omdat er een rijke eigenaar zit, die er voor zorgt dat goeie spelers haalbaar zijn. Ik heb het idee dat jij de biijdrage van een trainer nogal overschat.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 24, 2017, 22:10:00
Dammers, Bakker en Tighadouini hebben vandaag ook gescoord
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ruubmac op oktober 24, 2017, 22:15:40
Citaat van: Collingwood op oktober 24, 2017, 21:30:50
Goal uit corner en vrije trap. Toch iets dat Dijkhuizen goed voor elkaar heeft, we scoren echt behoorlijk vaak uit dode spelmomenten. Is ook wel eens anders geweest.

Dat zijn ook de enige mogelijkheden die gecreëerd worden zo wat, dus dan lijkt dat ook wel zo ;)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 24, 2017, 22:19:07
Citaat van: ruubmac op oktober 24, 2017, 22:15:40
Dat zijn ook de enige mogelijkheden die gecreëerd worden zo wat, dus dan lijkt dat ook wel zo ;)

Volgens mij lijkt het niet alleen zo, maar scoren we tot nu toe gewoon echt vaker uit corners en vrije trappen dan vorig seizoen. Uit open spel helaas veel minder. Misschien dat iemand het even kan natellen.  :proost
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bankzitter op oktober 24, 2017, 22:20:40
Winnen kan zo simpel zijn, hé. Niks weggeven en profiteren van de paar momenten die je kunt trainen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 24, 2017, 22:26:37
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 22:09:41
Het gaat natuurlijk ook beter omdat er een rijke eigenaar zit, die er voor zorgt dat goeie spelers haalbaar zijn. Ik heb het idee dat jij de biijdrage van een trainer nogal overschat.

dat speelt ook mee maar je moet het nog wel even laten zien toch.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2017, 23:38:10
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: De Gast op oktober 25, 2017, 06:36:01
Mooie interviews op OF. Nu maar even laten zien deze fantasieopstelling toekomst heeft.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Agy op oktober 25, 2017, 08:24:06
Citaat van: De Gast op oktober 25, 2017, 06:36:01
Nu maar even laten zien deze fantasieopstelling toekomst heeft.

Tja je kunt zeggen wat je wilt maar met deze fantasie opstelling geven we weinig weg en creëren we genoeg kansen om de wedstrijd vroegtijdig te beslissen. Al blijven we wel bizar veel kansen missen, dat dan weer wel.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Galdiano op oktober 25, 2017, 08:26:02
Hoe speelde Robertha?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Bubba op oktober 25, 2017, 08:51:29
Ik vond Robertha toch wel wat te licht. Liet zich gemakkelijk van de bal zetten. Je kan wel zien dat hij een goede techniek en inzicht heeft maar hij komt m.i. toch nog wat kracht tekort, dit is wel "grote mannen voetbal". Even wat extra krachttraining kan geen kwaad.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: 666 op oktober 25, 2017, 09:27:35
Citaat van: Bubba op oktober 25, 2017, 08:51:29
Ik vond Robertha toch wel wat te licht. Liet zich gemakkelijk van de bal zetten. Je kan wel zien dat hij een goede techniek en inzicht heeft maar hij komt m.i. toch nog wat kracht tekort, dit is wel "grote mannen voetbal". Even wat extra krachttraining kan geen kwaad.

Meer trainen oké, maar weerbaarheid krijg je ook door meer wedstrijden te spelen in de jupiler. Ik zou zeggen laten staan.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2017, 09:44:19
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 22:09:41
Het gaat natuurlijk ook beter omdat er een rijke eigenaar zit, die er voor zorgt dat goeie spelers haalbaar zijn. Ik heb het idee dat jij de biijdrage van een trainer nogal overschat.
a nee juh. Welke dure spelers hewwe hun dan? Komt puur door de trainer daar. Toen hij kwam verl jaar was er opeens een omslag.Dammers hadden wij ook zo kunnen halen bijv
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2017, 09:45:27
Citaat van: 666 op oktober 25, 2017, 09:27:35
Meer trainen oké, maar weerbaarheid krijg je ook door meer wedstrijden te spelen in de jupiler. Ik zou zeggen laten staan.
ja idd zo ist . Minuten maken en vrijdag zijn het ook allemaal jonge jongens dus
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 10:11:29
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 09:44:19
a nee juh. Welke dure spelers hewwe hun dan? Komt puur door de trainer daar. Toen hij kwam verl jaar was er opeens een omslag.Dammers hadden wij ook zo kunnen halen bijv
Miguel Santos, Portugese keeper. Komt uit de jeugd van Benfica en Port vale. Verdiend sws meer als Bertrams die van een Belgisch amateurploegje komt.

Aykut Özer, Turkse keeper. Komt uit de hoogste Turkse divisie en bij Frankfurt gespeeld.

Perr Schuurs, net z'n contract verlengd, terwijl die in de belangstelling staat van de gehele Europese top.

Mickael Malsa, verdedigende middenvelder die ze gekocht hebben voor 40.000€. Ff wat anders dan Boerlage.

Moet ik nog doorgaan of heb je het inmiddels door dat de selectie van Fortuna duurder is dan de onze?


Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 25, 2017, 10:20:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 24, 2017, 23:38:10


Veel aanvallen en kansen. Mogen wel even trainen op afronden, allemachtig.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: ChantiSCC op oktober 25, 2017, 10:55:50
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 10:11:29
Miguel Santos, Portugese keeper. Komt uit de jeugd van Benfica en Port vale. Verdiend sws meer als Bertrams die van een Belgisch amateurploegje komt.

Aykut Özer, Turkse keeper. Komt uit de hoogste Turkse divisie en bij Frankfurt gespeeld.

Perr Schuurs, net z'n contract verlengd, terwijl die in de belangstelling staat van de gehele Europese top.

Mickael Malsa, verdedigende middenvelder die ze gekocht hebben voor 40.000€. Ff wat anders dan Boerlage.

Moet ik nog doorgaan of heb je het inmiddels door dat de selectie van Fortuna duurder is dan de onze?


Ze hebben zeker een duurder elftal dan dat van ons. Ook niet gek met een nieuwe Turkse eigenaar die naar eigen zeggen enkele spelers van Galatasaray gaat halen om Fortuna naar de Eredivisie te duwen..
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 11:19:34
Citaat van: ChantiSCC op oktober 25, 2017, 10:55:50

Ze hebben zeker een duurder elftal dan dat van ons. Ook niet gek met een nieuwe Turkse eigenaar die naar eigen zeggen enkele spelers van Galatasaray gaat halen om Fortuna naar de Eredivisie te duwen..
Sunderland denkt van niet  :_schater
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2017, 12:07:04
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 11:19:34
Sunderland denkt van niet  :_schater
nee dat denk ik idd. Worden paar opgenoemd , denk je dat die meer verdienen dan schilder, Smeets,Kippersluis. Hebben we het over 40 k. Kippersluis koste meer dan een ton en schils koste 50 k
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: okkele op oktober 25, 2017, 12:09:32
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 25, 2017, 10:20:39
Veel aanvallen en kansen. Mogen wel even trainen op afronden, allemachtig.
dat was ook mijn eerste gedachte.
het spel is dus eigenlijk niet zo slecht maar we hebben een probleem wat betreft de doelpunten maar dat is niks nieuws.
ook bij maas was dat het geval.
ik kan me niet voorstellen dat bij een ontslag van dijkhuizen onze beoogde doelpuntenmakers plotseling WEL goals gaan maken.
mooi de poen in de buse houwe dus.
na de winterstop begint t cambuur-feest en hopelijk word het net zo als vorig seizoen.
dan staat er een kippersluis...robertha.....narsingh op het veld waarvan robertha dan hopelijk de jeugd ontgroeid is.
daarachter zou mathieu kunnen staan of smeets(1 zonder poeha 1 zonder kilo`s)
ipv robertha zie ik het liefst een aankoop,rossi word het niet dit seizoen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 12:20:30
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 12:07:04
nee dat denk ik idd. Worden paar opgenoemd , denk je dat die meer verdienen dan schilder, Smeets,Kippersluis. Hebben we het over 40 k. Kippersluis koste meer dan een ton en schils koste 50 k
Fortuna Sittard betaald dit jaar meer dan Cambuur aan de spelers ja. Waarom pik je er één bedrag uit, die ik noem? Ik kan het hele lijstje van spelers wel even opnoemen van Fortuna. Veel spelers uit de Portugese competitie, die verdienen allemaal meer dan een Schilder of Schils hoor.

Of denk je dat Oliseh dit seizoen van een speler die vorig jaar een 3 was, een 7 heeft gemaakt? Luister maar eens naar alle ex profs, een trainer kan een speler misschien 5% beter maken, voor de rest is een trainer niet zo belangrijk bij een 1e elftal. In de jeugd heeft hij nog veel meer invloed.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 12:29:30
Tevens heeft de Turkse eigenaar veel geld geïnvesteerd in de jeugdopleiding en het stadion gekocht. Onze hoogste jeugd ploeg speelt 1x in de 3 maand een wedstrijd in een competitie die er niet toe doet. Waarbij allerlei onbeduidende amateurs onderdeel zijn van de selectie, zonder enige toekomst in het profvoetbal.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 25, 2017, 13:16:54
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 12:20:30
Fortuna Sittard betaald dit jaar meer dan Cambuur aan de spelers ja. Waarom pik je er één bedrag uit, die ik noem? Ik kan het hele lijstje van spelers wel even opnoemen van Fortuna. Veel spelers uit de Portugese competitie, die verdienen allemaal meer dan een Schilder of Schils hoor.

Of denk je dat Oliseh dit seizoen van een speler die vorig jaar een 3 was, een 7 heeft gemaakt? Luister maar eens naar alle ex profs, een trainer kan een speler misschien 5% beter maken, voor de rest is een trainer niet zo belangrijk bij een 1e elftal. In de jeugd heeft hij nog veel meer invloed.

sittard was vorig seizoen het 2e gedeelte toch ook al behoorlijk beter.en spelers beter maken is
lastig denk ik maar eent eam beter maken en op een bepaalde manier laten spelen is wel iets
wat een trainer kan doen toch.je moet voor een goeie mix zorgen en das nog niet altijd makkelijk
wij hebben hier ook seizoenen gehad met dure selecties maar dat leverde niet altijd op wat je
er van verwacht.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: richard op oktober 25, 2017, 14:22:43
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 12:20:30
Fortuna Sittard betaald dit jaar meer dan Cambuur aan de spelers ja. Waarom pik je er één bedrag uit, die ik noem? Ik kan het hele lijstje van spelers wel even opnoemen van Fortuna. Veel spelers uit de Portugese competitie, die verdienen allemaal meer dan een Schilder of Schils hoor.

Of denk je dat Oliseh dit seizoen van een speler die vorig jaar een 3 was, een 7 heeft gemaakt? Luister maar eens naar alle ex profs, een trainer kan een speler misschien 5% beter maken, voor de rest is een trainer niet zo belangrijk bij een 1e elftal. In de jeugd heeft hij nog veel meer invloed.

Wie is dan wel belangrijk bij een 1e elftal?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:27:32
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:22:43
Wie is dan wel belangrijk bij een 1e elftal?
De spelersgroep. Kijk naar Shakthar tegen Feyenoord. Komen op achterstrand. Fred geeft even aan, waar en wanneer er druk moet worden gezet en hoe het anders moet. Een trainer kan in het veld vrijwel niks meer betekenen als de wedstrijd begint, dan moeten de spelers het zelf oplossen. Als Peersman de vrije man wordt in de opbouw moet een Schilder of een Boerlage ervoor zorgen dat Peersman niet meer de vrije man wordt. Wij hebben geen enkele speler die die kwaliteiten heeft.

Henk de Jong was tijdens de eerste jaren in de Eredivisie een toptrainer, omdat er toen een goede selectie stond met spelers die wat extra brachten. Het laatste seizoen kon de Jong er opeens niets meer van, omdat we toen een kut selectie hadden. Daar zie je ook weer de weinige invloed van een trainer.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:32:28
Citaat van: denistel op oktober 25, 2017, 13:16:54
sittard was vorig seizoen het 2e gedeelte toch ook al behoorlijk beter.en spelers beter maken is
lastig denk ik maar eent eam beter maken en op een bepaalde manier laten spelen is wel iets
wat een trainer kan doen toch.je moet voor een goeie mix zorgen en das nog niet altijd makkelijk
wij hebben hier ook seizoenen gehad met dure selecties maar dat leverde niet altijd op wat je
er van verwacht.
In de winterstop heeft diezelfde Turkse eigenaar dan ook een vijftal directe versterkingen gehaald, waaronder Emrah Bassan. Speler van Galatasaray, maakte hier even goed voor 7 goals en 3 assists in 15 wedstrijden. Dat is één van de hoofdredenen waarom ze na de winterstop beter waren.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: richard op oktober 25, 2017, 14:35:32
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:27:32
De spelersgroep. Kijk naar Shakthar tegen Feyenoord. Komen op achterstrand. Fred geeft even aan, waar en wanneer er druk moet worden gezet en hoe het anders moet. Een trainer kan in het veld vrijwel niks meer betekenen als de wedstrijd begint, dan moeten de spelers het zelf oplossen. Als Peersman de vrije man wordt in de opbouw moet een Schilder of een Boerlage ervoor zorgen dat Peersman niet meer de vrije man wordt. Wij hebben geen enkele speler die die kwaliteiten heeft.

Henk de Jong was tijdens de eerste jaren in de Eredivisie een toptrainer, omdat er toen een goede selectie stond met spelers die wat extra brachten. Het laatste seizoen kon de Jong er opeens niets meer van, omdat we toen een kut selectie hadden. Daar zie je ook weer de weinige invloed van een trainer.

Hier heb je het over een wedstrijd, daar kan ik nog wel mee ingaan. Maar lodeweges Henk Sandor en slot waren op trainingsveld van enorme waarde. En dat was geen 5%..
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2017, 14:38:06
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 12:20:30
Fortuna Sittard betaald dit jaar meer dan Cambuur aan de spelers ja. Waarom pik je er één bedrag uit, die ik noem? Ik kan het hele lijstje van spelers wel even opnoemen van Fortuna. Veel spelers uit de Portugese competitie, die verdienen allemaal meer dan een Schilder of Schils hoor.

Of denk je dat Oliseh dit seizoen van een speler die vorig jaar een 3 was, een 7 heeft gemaakt? Luister maar eens naar alle ex profs, een trainer kan een speler misschien 5% beter maken, voor de rest is een trainer niet zo belangrijk bij een 1e elftal. In de jeugd heeft hij nog veel meer invloed.
kom maar op met je lijst, kan ik um Vd belt laten zien. Die zei 2 weken terug nog dat dat niet waar is. Wij hebben een hele slechte selectie want het komt niet door de trainer dat we 16 e staan.Laat mij niet lachen eigenwijs
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:39:25
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 14:38:06
kom maar op met je lijst, kan ik um Vd belt laten zien. Die zei 2 weken terug nog dat dat niet waar is. Wij hebben een hele slechte selectie want het komt niet door de trainer dat we 16 e staan.Laat mij niet lachen eigenwijs
Wat zei vd Belt dat niet waar was? Eigenwijs? Hou het bij de inhoud en niet schelden svp. Teken van zwakte.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:54:33
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:35:32
Hier heb je het over een wedstrijd, daar kan ik nog wel mee ingaan. Maar lodeweges Henk Sandor en slot waren op trainingsveld van enorme waarde. En dat was geen 5%..
Oké. Ik denk van niet en met mij meerdere profvoetballers die iets meer ervaring in het wereldje hebben dan jij.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2017, 15:26:31
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:39:25
Wat zei vd Belt dat niet waar was? Eigenwijs? Hou het bij de inhoud en niet schelden svp. Teken van zwakte.
ben jij niet eigenwijs? Is dat schelden? Vd belt zei dat wij een duurdere selectie hadden. En reageer ook even op dat andere? Dat wij 16 e staan, of moeten al jou Posts worden verwijderd. |:)
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 25, 2017, 15:30:22
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:27:32
De spelersgroep. Kijk naar Shakthar tegen Feyenoord. Komen op achterstrand. Fred geeft even aan, waar en wanneer er druk moet worden gezet en hoe het anders moet. Een trainer kan in het veld vrijwel niks meer betekenen als de wedstrijd begint, dan moeten de spelers het zelf oplossen. Als Peersman de vrije man wordt in de opbouw moet een Schilder of een Boerlage ervoor zorgen dat Peersman niet meer de vrije man wordt. Wij hebben geen enkele speler die die kwaliteiten heeft.

Henk de Jong was tijdens de eerste jaren in de Eredivisie een toptrainer, omdat er toen een goede selectie stond met spelers die wat extra brachten. Het laatste seizoen kon de Jong er opeens niets meer van, omdat we toen een kut selectie hadden. Daar zie je ook weer de weinige invloed van een trainer.

1e jaar cambuur met lodeweges wel duidelijk en dat zie je nu bij zwolle toch ook wel weer hoe
die spelen?? een speler beter maken is misschien lastig maar al je een team beter maakt en
goed laat spelen dan maak je die speler dus ook beter.

beste jaar van bakker hier was ook dat seizoen dus het kan zeker wel.

vd laan ook erg goed dat jaar
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 15:33:24
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 15:26:31
ben jij niet eigenwijs? Is dat schelden? Vd belt zei dat wij een duurdere selectie hadden. En reageer ook even op dat andere? Dat wij 16 e staan, of moeten al jou Posts worden verwijderd. |:)
Jij hebt aan vd Beldt gevraagd of onze selectie duurder was dan die van Fortuna Sittard? Op basis van marktwaarde? Op basis van transferbedragen? Op basis van salaris? Op welke basis? Dat we 16e staan komt mede door de slechte selectie ja. Als we een normale keeper en een normale spits hadden gehad, hadden we onder Dijkhuizen of weke trainer dan ook gewoon in de top 6 gestaan.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 25, 2017, 17:52:40
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 15:33:24
Jij hebt aan vd Beldt gevraagd of onze selectie duurder was dan die van Fortuna Sittard? Op basis van marktwaarde? Op basis van transferbedragen? Op basis van salaris? Op welke basis? Dat we 16e staan komt mede door de slechte selectie ja. Als we een normale keeper en een normale spits hadden gehad, hadden we onder Dijkhuizen of weke trainer dan ook gewoon in de top 6 gestaan.
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Collingwood op oktober 25, 2017, 17:54:51
Ook met deze selectie hadden we echt wel hoger dan 16e kunnen staan hoor...
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Yellow Army op oktober 25, 2017, 18:11:17
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 17:52:40
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen

Ahum, 7000 min 1
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 21:03:50
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 17:52:40
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen
Dit is een selectie waarmee je 8e kan staan, maar ook 16e met wat pech. We gaan ook heus nog wel naar de play offs. Zonder of met Dijkhijzen, trainer gaat daar echt geen verandering in brengen.

Ten Hag is nu opeens weer een slechte trainer zeker? Spelers moeten nu niet meer van 9 tot 5 op de club zijn. Utrecht zakt als een baksteen en uit de beker.

Net zoals René Hake, vorig jaar nog de man bij Twente en nu ontslagen. Allemaal voorbeelden dat een trainer niet zo belangrijk is.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 21:04:26
En ga je nog antwoord geven op mijn vraag over Fortuna?
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 25, 2017, 21:36:14
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 21:03:50
Dit is een selectie waarmee je 8e kan staan, maar ook 16e met wat pech. We gaan ook heus nog wel naar de play offs. Zonder of met Dijkhijzen, trainer gaat daar echt geen verandering in brengen.

Ten Hag is nu opeens weer een slechte trainer zeker? Spelers moeten nu niet meer van 9 tot 5 op de club zijn. Utrecht zakt als een baksteen en uit de beker.

Net zoals René Hake, vorig jaar nog de man bij Twente en nu ontslagen. Allemaal voorbeelden dat een trainer niet zo belangrijk is.

ten hag is gewoon een toptrainer hoor laat ie al een paar jaar zien natuurlijk zitten er ook
mindere tijden tussen maar ja die heeft f.noord nu ook weer en vorig seizoen psv.
gaat er om waar je mee bezig bent en daar aan vast houdt dan werkt het op de lange
duur van zelf weer.

wij hebben nu met de beker er bij 12 wedstrijden gespeeld waar bij ik nog niet echt
kan ontdekken hoe we spelen dat moet eigenlijk niet kunnen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: zeewolde op oktober 25, 2017, 21:39:32
We zullen geen dkv of groningen loten

Gvvv leuke loting en anders maar rkc, vvv of heracles
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 25, 2017, 21:44:38
Citaat van: denistel op oktober 25, 2017, 21:36:14
ten hag is gewoon een toptrainer hoor laat ie al een paar jaar zien natuurlijk zitten er ook
mindere tijden tussen maar ja die heeft f.noord nu ook weer en vorig seizoen psv.
gaat er om waar je mee bezig bent en daar aan vast houdt dan werkt het op de lange
duur van zelf weer.

wij hebben bu met de beker er bij 12 wedstrijden gespeeld waar bij ik nog niet echt
kan ontdekken hoe we spelen dat moet eigenlijk niet kunnen.
Vind ik ook een goede trainer ja, maar ik wil er mee aangeven dat een invloed van een trainer niet zo groot is.

Over het laatste gedeelte heb je wel gelijk ja, dat is Diikhuzen wel kwalijk te nemen.
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Noordcambuur op oktober 25, 2017, 21:55:33
Citaat van: zeewolde op oktober 25, 2017, 21:39:32
We zullen geen dkv of groningen loten

Gvvv leuke loting en anders maar rkc, vvv of heracles
mooi afgang van dkv en Groningen  :y
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 25, 2017, 22:02:21
Citaat van: zeewolde op oktober 25, 2017, 21:39:32
We zullen geen dkv of groningen loten

Gvvv leuke loting en anders maar rkc, vvv of heracles

Feyenoord thuis graag :y
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: denistel op oktober 25, 2017, 22:06:09
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 25, 2017, 22:02:21
Feyenoord thuis graag :y

die mutte er oek nog tegen aan hoor.

denk vvv roda of rkc uit
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: D.H.Skolten op oktober 26, 2017, 05:11:25
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 17:52:40
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen
Dankzij mensen zoals jou wordt het nooit wat met Cambuur! Ongelooflijk dat er mensen zo dom als jou bestaan. Dat er 7000 mensen op de tribune zitten betekend dat we trouw publiek hebben en heeft niets te maken met dat wij onnozelen zijn en betekend niet dat we te spreken zijn over het voetbal dat getoond word! Bij dkv willen ze graag mensen zoals jou hebben, daar pas je precies thuis! Ongelooflijk dat je vind dat Cambuur goed bezig is en goed voetbal speelt.  :rodekaart
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: sunderland op oktober 26, 2017, 08:28:17
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 26, 2017, 05:11:25
Dankzij mensen zoals jou wordt het nooit wat met Cambuur! Ongelooflijk dat er mensen zo dom als jou bestaan. Dat er 7000 mensen op de tribune zitten betekend dat we trouw publiek hebben en heeft niets te maken met dat wij onnozelen zijn en betekend niet dat we te spreken zijn over het voetbal dat getoond word! Bij dkv willen ze graag mensen zoals jou hebben, daar pas je precies thuis! Ongelooflijk dat je vind dat Cambuur goed bezig is en goed voetbal speelt.  :rodekaart
haha Skolten jonguh ik spreek voor die vervelende kwibus.  :koffie.denk in deze zoals jij
Titel: Re: Den bosch -Cambuur.
Bericht door: Gasgeve op oktober 26, 2017, 08:57:17
Citaat van: sunderland op oktober 26, 2017, 08:28:17
haha Skolten jonguh ik spreek voor die vervelende kwibus.  :koffie.denk in deze zoals jij
Vervelende kwibus.  :_schater
Kusje op je bolle wangetjes.