Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Collingwood op augustus 12, 2017, 21:45:18

Titel: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 12, 2017, 21:45:18
Jong Ajax heeft vandaag een oefenwedstrijd met 4-1 verloren van Volendam. Opstelling: Van Bladeren; Schouten, Sidoel, Bergsma, Lartey Sanniez; Bijleveld, Mazraoui, De Wit; Muric, Cassierra, Lang.

Benieuwd of wij hetzelfde team tegenover ons krijgen, of te maken krijgen met veel eerste elftal spelers.
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 12, 2017, 21:53:47
het is cambuur- j ajax he.

ajax speelt vanavond ook en dus is bijna alles mee als wissel.

komend weekend speelt ajax na jong ajax en dan is het anders.
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 12, 2017, 21:54:52
Citaat van: denistel op augustus 12, 2017, 21:53:47
het is cambuur- j ajax he.

ajax speelt vanavond ook en dus is bijna alles mee als wissel.

komend weekend speelt ajax na jong ajax en dan is het anders.

Ja, had het al veranderd. Foutje.
En voor wat betreft het tweede, daarom ben ik ook benieuwd.
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2017, 21:55:42
Citaat van: denistel op augustus 12, 2017, 21:53:47
het is cambuur- j ajax he.


Dat je het even weet Collingwood  :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: justremco op augustus 12, 2017, 21:57:05
Ik verwacht vrijdag iig Lamprou en die nieuwe buiten die van dkv komt
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 12, 2017, 22:01:22
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2017, 21:55:42
Dat je het even weet Collingwood  :_schater :_schater

Je wordt hier goed scherp gehouden  :proost.
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 12, 2017, 22:09:01
Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2017, 22:01:22
Je wordt hier goed scherp gehouden  :proost.

DE reden waarom dit forum qua nivo op eenzame hoogte staat ten aanzien van de rest  _O_
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 12, 2017, 22:40:52
Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2017, 22:09:01
DE reden waarom dit forum qua nivo op eenzame hoogte staat ten aanzien van de rest  _O_

Zeker. Een digitale ontmoetingsplaats waar het vrije woord welig tiert. Werkelijk een forum dat de naam waard is.
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Gasgeve op augustus 12, 2017, 22:52:37
Citaat van: denistel op augustus 12, 2017, 21:53:47
het is cambuur- j ajax he.

ajax speelt vanavond ook en dus is bijna alles mee als wissel.

komend weekend speelt ajax na jong ajax en dan is het anders.
Komt echt geen top selectie hierheen vrijdag. Europa League wedstrijd zit er nog tussen.
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Yellow Army op augustus 12, 2017, 23:12:58
Citaat van: Gasgeve op augustus 12, 2017, 22:52:37
Komt echt geen top selectie hierheen vrijdag. Europa League wedstrijd zit er nog tussen.

Lijkt mij ook en daarnaast is het juist voordelig dat het 1e na de beloften spelen. Eventuele beloften die tegen het eerste aanzitten zullen dan op de bank bij het 1e zitten. Het is een ander verhaal als je op een maandag tegen die beloften moet spelen. Grote kans dat dan alle wissels van het 1e bij de beloften spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 12, 2017, 23:15:52
Citaat van: Yellow Army op augustus 12, 2017, 23:12:58
Lijkt mij ook en daarnaast is het juist voordelig dat het 1e na de beloften spelen. Eventuele beloften die tegen het eerste aanzitten zullen dan op de bank bij het 1e zitten. Het is een ander verhaal als je op een maandag tegen die beloften moet spelen. Grote kans dat dan alle wissels van het 1e bij de beloften spelen.

ik verwacht ook geen super sterk team van hun
Titel: Re: Jong Ajax - SC Cambuur vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 12, 2017, 23:16:35
Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2017, 22:01:22
Je wordt hier goed scherp gehouden  :proost.

als iedereen bij de club zo scherp was. :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 13, 2017, 07:34:23
Ik vond de relaxte houding van Dijkhuizen de eerste weken prima. Maar nu gas erop tegen die jochies. Gebrek aan kwalititeit compenseren met inzet en fysiek en de twaalfde man. Messcherp beginnen inderdaad.

Vorig jaar hadden ze ook wel een belachelijk goede lichting trouwens, een aantal van die jongens heeft al Europees gespeeld inmiddels  (vd Beek, De Ligt, De Jong, Kluivert).
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: DayDreamer op augustus 13, 2017, 12:46:31
Lamprou, Cassiera, Cerny, en die nieuwe van DKV verwacht ik eigenlijk wel, voor de rest zal het me jeuken wie erin staan, dat is toch elke week weer anders daar.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Galdiano op augustus 13, 2017, 13:33:01
Donderdag Europa, vrijdag Cambuur, zondag Groningen.

Die gaan echt met een C garnituur komen, Lamprou zal zelfs wel niet keepen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: mugel op augustus 13, 2017, 19:31:56
En dan zul je zien dat ze Sanchez nog even hier laten spelen voordat ze 'm voor 50 miljoen verkopen...
Het blijft een waardeloos systeem zonder goede regels met die belofte-elftallen in de JL. Je kan alleen maar hopen dat we hier minder last van hebben dan andere clubs.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Voorstopper op augustus 13, 2017, 19:50:52
Citaat van: mugel op augustus 13, 2017, 19:31:56
En dan zul je zien dat ze Sanchez nog even hier laten spelen voordat ze 'm voor 50 miljoen verkopen...
Het blijft een waardeloos systeem zonder goede regels met die belofte-elftallen in de JL. Je kan alleen maar hopen dat we hier minder last van hebben dan andere clubs.
Die wil dan echt niet het risico lopen op een blessure en zal dan dus niet volle bak spelen.

Trouwens gaan we als publiek ook met zijn allen applaudisseren in de 34ste minuut?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Galdiano op augustus 13, 2017, 20:10:08
Hoelang moet dat allemaal nog duren?
Het is hardstikke erg, maar al die gebaartjes etc is nu mooi geweest.

Ze hebben toch al met inloop shirts gespeeld met 34.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Voorstopper op augustus 13, 2017, 20:20:17
Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2017, 20:10:08
Hoelang moet dat allemaal nog duren?
Het is hardstikke erg, maar al die gebaartjes etc is nu mooi geweest.

Ze hebben toch al met inloop shirts gespeeld met 34.
Ben het met je eens hoor, ik ben er nu ook wel klaar mee. Maar je kunt het ook in je voordeel gebruiken om J Ajax uit de flow (mochten ze daarin zitten) te halen. Even een emotioneel moment, gelijk concentratie weg etc.... En dan als SCC toeslaan
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 13, 2017, 20:39:05
Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2017, 20:10:08
Hoelang moet dat allemaal nog duren?
Het is hardstikke erg, maar al die gebaartjes etc is nu mooi geweest.

Ze hebben toch al met inloop shirts gespeeld met 34.
he he!!... Gelukkig zijn er meer die er zo over denken!...Nu maar gewoon doorgaan en kappe met dat ik wil erbij horen gedoe!... 
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: mugel op augustus 13, 2017, 20:53:34
Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2017, 20:10:08
Hoelang moet dat allemaal nog duren?
Het is hardstikke erg, maar al die gebaartjes etc is nu mooi geweest.

Ze hebben toch al met inloop shirts gespeeld met 34.

Ik ben het een heel klein beetje met je eens, maar ook niet echt. Het trieste leed rondom Nouri wordt misschien her en der iets teveel in de media uitgebuit door mensen waarvan de band met hem onduidelijk is...

Maar hé, wij ontvangen jong-Ajax als eerste in de nieuwe competitie. Het team waarin hij de afgelopen 2 jaar zijn meeste wedstrijden speelde. In en rondom dit team zijn waarschijnlijk nog veel mensen aanwezig die met hem werkten, speelden enz.

Kleine moeite, groot gebaar. Dat zou wel passen bij ons. En niet om de media-aandacht..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 13, 2017, 21:09:45
Citaat van: mugel op augustus 13, 2017, 20:53:34
Ik ben het een heel klein beetje met je eens, maar ook niet echt. Het trieste leed rondom Nouri wordt misschien her en der iets teveel in de media uitgebuit door mensen waarvan de band met hem onduidelijk is...

Maar hé, wij ontvangen jong-Ajax als eerste in de nieuwe competitie. Het team waarin hij de afgelopen 2 jaar zijn meeste wedstrijden speelde. In en rondom dit team zijn waarschijnlijk nog veel mensen aanwezig die met hem werkten, speelden enz.

Kleine moeite, groot gebaar. Dat zou wel passen bij ons. En niet om de media-aandacht..
dat mag je natuurlijk vinden, maar met dat lieve en aardige gedoe.ben ik.wel klaar!.. Net als tegen mvv die.bal buiten de lijn trappen,ik walg daar van!.... Soms moet.je gewoon erop knallen en niet aan sentimenten denken... Nouri ziet het niet eens, en moet ook verder
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: mugel op augustus 13, 2017, 21:21:38
Citaat van: Jandehulk op augustus 13, 2017, 20:39:05
he he!!... Gelukkig zijn er meer die er zo over denken!...Nu maar gewoon doorgaan en kappe met dat ik wil erbij horen gedoe!...

Jammer genoeg zijn er mensen die er zo over denken. In en rondom jong-Ajax zijn ook mensen werkzaam die niet alleen passerende grootverdieners van Ajax1 worden. Jonge spelers, trainers, verzorgers, mensen die zorgen voor het materiaal, enz.. Allemaal mensen die de afgelopen jaren... Ach, laat ook maar. Ik heb ook geen zin om harteloze mensen te overtuigen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 13, 2017, 21:30:09
Ik kan me er in vinden dat we niet tot in den treuren door moeten gaan met steun betuigen aan Nouri en zijn naasten. Het is een hartverscheurende situatie, maar daar is al vaak bij stilgestaan waaronder door Cambuur zelf. Hoe hard het ook is, life goes on. (Overigens zou ik uit respect zeker wel meedoen mocht er voor vrijdag wat georganiseerd worden.)

Maar de vergelijking met een bal uit schieten in de play-offs gaat wat mij betreft wel behoorlijk mank. 'Lief' zijn voor een MVV'er die zich aanstelt is toch bij lange na niet te vergelijken met stilstaan bij wat Nouri is overkomen?? Is werkelijk van een hele andere orde.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: mugel op augustus 13, 2017, 21:32:06
Citaat van: Jandehulk op augustus 13, 2017, 21:09:45
dat mag je natuurlijk vinden, maar met dat lieve en aardige gedoe.ben ik.wel klaar!.. Net als tegen mvv die.bal buiten de lijn trappen,ik walg daar van!.... Soms moet.je gewoon erop knallen en niet aan sentimenten denken... Nouri ziet het niet eens, en moet ook verder

Nou zijn we er. Jij bedoelt in het veld, binnen de lijnen en tijdens de wedstrijden. Dan ben ik het helemaal met je eens. Dan mag van mij ook alles 'op het randje' voor een overwinning. Daarbuiten is het anders.. en ik doelde hier op het gebaar en respect van ons als supporters naar Jong-Ajax. Dat hoeft ons fanatisme niet in de weg te staan lijkt me.
Het liefst zie ik 11 schizofrene ideale schoonzonen elke week.  ;)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 13, 2017, 23:01:24
Citaat van: mugel op augustus 13, 2017, 21:21:38
Jammer genoeg zijn er mensen die er zo over denken. In en rondom jong-Ajax zijn ook mensen werkzaam die niet alleen passerende grootverdieners van Ajax1 worden. Jonge spelers, trainers, verzorgers, mensen die zorgen voor het materiaal, enz.. Allemaal mensen die de afgelopen jaren... Ach, laat ook maar. Ik heb ook geen zin om harteloze mensen te overtuigen.
hahaha.... Goedheiligman
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 13, 2017, 23:58:44
Citaat van: mugel op augustus 13, 2017, 21:21:38
Jammer genoeg zijn er mensen die er zo over denken. In en rondom jong-Ajax zijn ook mensen werkzaam die niet alleen passerende grootverdieners van Ajax1 worden. Jonge spelers, trainers, verzorgers, mensen die zorgen voor het materiaal, enz.. Allemaal mensen die de afgelopen jaren... Ach, laat ook maar. Ik heb ook geen zin om harteloze mensen te overtuigen.
Waar was de aandacht voor de voetbalster die overleden was? bijv, vind dat meer acties alleen maar onrechtvaardig overkomen tegenover de andere jonge sporters die ooit permanent zijn beschadigt of zijn overleden.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Gasgeve op augustus 14, 2017, 09:53:49
Citaat van: Jandehulk op augustus 13, 2017, 21:09:45
dat mag je natuurlijk vinden, maar met dat lieve en aardige gedoe.ben ik.wel klaar!.. Net als tegen mvv die.bal buiten de lijn trappen,ik walg daar van!.... Soms moet.je gewoon erop knallen en niet aan sentimenten denken... Nouri ziet het niet eens, en moet ook verder
Wat een simpele denkwijze. Je doet het om de familie te steunen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 14, 2017, 10:42:11
ook die moet je niet onderschatten want voetballen kunnen ze allemaal wel.
je moet zelf goed scherp zijn en de duels vol aan moeten gaan. snel een
voorsprong pakken en vandaar uit zelfvertrouwen pakken en de 3 pt in eigen
huis houden.

was een reactie op dat ze met een c team zouden komen.

we zijn idd de 1e die in de competitie tegen jong ajax speelt dus
in de 34e min gewoon een mooi gebaar maken niks mis mee.

wat jan de hulk zegt sta ik wel achter dat we die lieve dingen als
de bal buiten trappen enz achterwege moeten laten we zijn er nu
al een paar keer in getrapt en de tegenstander maar lachen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Gasgeve op augustus 14, 2017, 10:53:20
Citaat van: denistel op augustus 14, 2017, 10:42:11
ook die moet je niet onderschatten want voetballen kunnen ze allemaal wel.
je moet zelf goed scherp zijn en de duels vol aan moeten gaan. snel een
voorsprong pakken en vandaar uit zelfvertrouwen pakken en de 3 pt in eigen
huis houden.
Wat een open deuren. Zelf scherp zijn, vol erop. Snel een voorsprong pakken. Met zijn allen. De bal is rond. Niet onderschatten.

Ik hoop niet dat Dijkhuizen ook met dit gelul aankomt, want dan wordt het niks.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 14, 2017, 10:57:41
Citaat van: Gasgeve op augustus 14, 2017, 09:53:49
Wat een simpele denkwijze. Je doet het om de familie te steunen.
ow ja tuurlijk!.. Jij kent de familie.... Jonge om mij hou je elke dag,om het uur in de 34 ste minuut een applaus!..ik pas ervoor
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Gasgeve op augustus 14, 2017, 10:59:21
Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2017, 10:57:41
ow ja tuurlijk!.. Jij kent de familie.... Jonge om mij hou je elke dag,om het uur in de 34 ste minuut een applaus!..ik pas ervoor
Nee je hoeft de familie niet te kennen, maar voor die mensen is het een enorm gebaar dat er zoveel mensen denken aan hun zoon.

Als je jouw denkwijze hanteert, dan hoef je ook niet naar een begrafenis. Die gast die dood is, ziet het toch niet.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 14, 2017, 10:59:28
Citaat van: denistel op augustus 14, 2017, 10:42:11
ook die moet je niet onderschatten want voetballen kunnen ze allemaal wel.
je moet zelf goed scherp zijn en de duels vol aan moeten gaan. snel een
voorsprong pakken en vandaar uit zelfvertrouwen pakken en de 3 pt in eigen
huis houden.

was een reactie op dat ze met een c team zouden komen.

we zijn idd de 1e die in de competitie tegen jong ajax speelt dus
in de 34e min gewoon een mooi gebaar maken niks mis mee.

wat jan de hulk zegt sta ik wel achter dat we die lieve dingen als
de bal buiten trappen enz achterwege moeten laten we zijn er nu
al een paar keer in getrapt en de tegenstander maar lachen.
zo is het maar net!.... We mutte de mouwen opstropen en gas geven
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 14, 2017, 11:00:12
Citaat van: Gasgeve op augustus 14, 2017, 10:59:21
Nee je hoeft de familie niet te kennen, maar voor die mensen is het een enorm gebaar dat er zoveel mensen denken aan hun zoon.

Als je jouw denkwijze hanteert, dan hoef je ook niet naar een begrafenis. Die gast die dood is, ziet het toch niet.
zit wel wat in!...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Gasgeve op augustus 14, 2017, 11:01:03
Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2017, 11:00:12
zit wel wat in!...
Maar ik ben het met je eens dat het nu wel eens klaar is hoor.  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 14, 2017, 11:03:01
Citaat van: Gasgeve op augustus 14, 2017, 11:01:03
Maar ik ben het met je eens dat het nu wel eens klaar is hoor.  :thumbsup
|:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 14, 2017, 11:04:07
Vrijdag weer lekker met vele vrienden naar ons stadion
!Hopelijk samen met een 7000+ weer skreeuwuh en razuh!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: SCC op augustus 14, 2017, 12:18:35
Wat zou de opstelling worden? Hetzelfde als afgelopen vrijdag verwacht ik, dus;

Betrams
el Baad - Steenvoorden - Schilder - Peersman
Boerlage
Kip - Schils
Daniels - Barto - Matthieu

Of zouden Smeets en Rosheuvel fit zijn en mensen voorbij gestreefd zijn?
Nieuwkomers zijn welkom, maar zullen vast voor woensdag binnen moeten zijn om uberhaupt kans op een basisplaats te maken.

Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2017, 12:50:21
Ik hoop in ieder geval op Rosheuvel in plaats van Boerlage op basis van wat ik heb gezien (vind Boerlage wel talentvol, maar nog niet klaar voor de basis). Verder verwacht ik wel bovenstaande opstelling, mits er niet op tijd nieuwe (fitte) spelers bij komen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 14, 2017, 12:54:49
Citaat van: SCC op augustus 14, 2017, 12:18:35
Wat zou de opstelling worden? Hetzelfde als afgelopen vrijdag verwacht ik, dus;

Betrams
el Baad - Steenvoorden - Schilder - Peersman
Boerlage
Kip - Schils
Daniels - Barto - Matthieu

Of zouden Smeets en Rosheuvel fit zijn en mensen voorbij gestreefd zijn?
Nieuwkomers zijn welkom, maar zullen vast voor woensdag binnen moeten zijn om uberhaupt kans op een basisplaats te maken.

Smeets heeft nog wel ff nodig zei dijkhuizen he dus die zal er voorlopig niet in staan
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: AL op augustus 14, 2017, 13:17:31
Hoop toch echt dat er nieuwe rechtsback en buitenspeler is voor de basis vrijdag.
El baad op de back is dramatisch en Mathieu valt nog gigantisch tegen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2017, 13:22:18
Citaat van: AL op augustus 14, 2017, 13:17:31
Hoop toch echt dat er nieuwe rechtsback en buitenspeler is voor de basis vrijdag.
El baad op de back is dramatisch en Mathieu valt nog gigantisch tegen.

Buitenspeler lijkt in ieder geval te gaan lukken...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: AL op augustus 14, 2017, 13:23:50
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2017, 13:22:18
Buitenspeler lijkt in ieder geval te gaan lukken...

Yep. Als het gaat om Marengo zal die ook gelijk gaan spelen.
Is superfit.
Maar is het zeker dat het gaat om Marengo?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 14, 2017, 13:25:11
Citaat van: AL op augustus 14, 2017, 13:23:50
Yep. Als het gaat om Marengo zal die ook gelijk gaan spelen.
Is superfit.
Maar is het zeker dat het gaat om Marengo?

Nee, volgens mij niet, al lijkt het wel het meest voor de hand te liggen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: SCCdrachten op augustus 15, 2017, 11:08:16
Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2017, 10:57:41
ow ja tuurlijk!.. Jij kent de familie.... Jonge om mij hou je elke dag,om het uur in de 34 ste minuut een applaus!..ik pas ervoor

100 % met jan eens... blieft erg voor de Jonguh maar voetballend Nederland heeft twee weken plat gelegen maar het is nu wel eens klaar. Voetballe en gass erop

Uitslag trouwens 0-3 afgetekend !
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: SCCdrachten op augustus 15, 2017, 11:14:17
Citaat van: mugel op augustus 13, 2017, 21:21:38
Jammer genoeg zijn er mensen die er zo over denken. In en rondom jong-Ajax zijn ook mensen werkzaam die niet alleen passerende grootverdieners van Ajax1 worden. Jonge spelers, trainers, verzorgers, mensen die zorgen voor het materiaal, enz.. Allemaal mensen die de afgelopen jaren... Ach, laat ook maar. Ik heb ook geen zin om harteloze mensen te overtuigen.

Dus kerel harteloze mensen zijn wij... hou aub je mening voor je want je kent mij niet eens..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 15, 2017, 11:17:58
Citaat van: SCCdrachten op augustus 15, 2017, 11:08:16
100 % met jan eens... blieft erg voor de Jonguh maar voetballend Nederland heeft twee weken plat gelegen maar het is nu wel eens klaar. Voetballe en gass erop

Uitslag trouwens 0-3 afgetekend !
ben er ook bang voor!...Dan.maar voor de drank erheen he  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 15, 2017, 12:56:50
Eenvoudige 4-0 overwinning, sambavoetbal gecombineerd met tikki-takkie. Publiek op de banken. Heb er zin in vrijdag!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 15, 2017, 13:02:23
Hoe gaan we spelen, nou er is maar 1 manier en dat is de beuk erin en veel de lange bal spelen want daar heeft Ajax een hekel aan . Ver Vd goal af
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 15, 2017, 13:05:53
Citaat van: sunderland op augustus 15, 2017, 13:02:23
Hoe gaan we spelen, nou er is maar 1 manier en dat is de beuk erin en veel de lange bal spelen want daar heeft Ajax een hekel aan . Ver Vd goal af
jup!... ?....lange halen mooie kienders  :y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 15, 2017, 13:11:53
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2017, 12:50:21
Ik hoop in ieder geval op Rosheuvel in plaats van Boerlage op basis van wat ik heb gezien (vind Boerlage wel talentvol, maar nog niet klaar voor de basis). Verder verwacht ik wel bovenstaande opstelling, mits er niet op tijd nieuwe (fitte) spelers bij komen.
hest Rosheuvel zien tegen Helmond . Nou dat viel mij gigantisch tegen
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2017, 13:14:27
Citaat van: sunderland op augustus 15, 2017, 13:11:53
hest Rosheuvel zien tegen Helmond . Nou dat viel mij gigantisch tegen

Nee, toen was ik er niet. Maar hij had die donderdag niet meegetraind omdat hij ziek was, dus ik denk niet dat hij vrijdag zijn gebruikelijke niveau haalde. Tegen PEC vond ik hem juist als enige (redelijk) goed spelen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: mugel op augustus 15, 2017, 19:13:16
Citaat van: SCCdrachten op augustus 15, 2017, 11:14:17
Dus kerel harteloze mensen zijn wij... hou aub je mening voor je want je kent mij niet eens..
Ok, mijn excuses. Dat had ik niet zo moeten zeggen, maar ik schrok een beetje van een aantal reacties. (niet van jou trouwens) Ik heb alleen willen aangeven waarom ik denk dat het wel logisch is om nog één keer met een kleine moeite een gebaar te maken. Maar goed, ik respecteer ieders mening.
No offence!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 15, 2017, 19:43:26
Citaat van: Zuid1991 op augustus 14, 2017, 11:04:07
Vrijdag weer lekker met vele vrienden naar ons stadion
!Hopelijk samen met een 7000+ weer skreeuwuh en razuh!

at we 6000 plus halen ist veel denk ik zitten nog steeds midden
in de vakantie.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Galdiano op augustus 15, 2017, 19:56:25
Eerste 2 wedstrijden tellen niet mee met periode.  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 15, 2017, 20:52:11
Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2017, 19:56:25
Eerste 2 wedstrijden tellen niet mee met periode.  :thumbsup

sast ze maar beide winnen
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 15, 2017, 21:29:33
Citaat van: mugel op augustus 15, 2017, 19:13:16
Ok, mijn excuses. Dat had ik niet zo moeten zeggen, maar ik schrok een beetje van een aantal reacties. (niet van jou trouwens) Ik heb alleen willen aangeven waarom ik denk dat het wel logisch is om nog één keer met een kleine moeite een gebaar te maken. Maar goed, ik respecteer ieders mening.
No offence!
Ben het wel met jou eens.
Kleine moeite...groot gebaar...niks mis mee.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2017, 12:06:08
Ondertussen is Dennis Johnsen nog steeds niet gepresenteerd bij Ajax. Hopelijk betekent dit dat hij vrijdag nog niet meedoet bij de beloften, want dan krijgen we ben ik bang een groot probleem met El Baad als rechtsback.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2017, 12:15:54
Dan spelen we toch gewoon zonder backs , 3-5-2 :P
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2017, 15:50:40
Citaat van: Collingwood op augustus 16, 2017, 12:06:08
Ondertussen is Dennis Johnsen nog steeds niet gepresenteerd bij Ajax. Hopelijk betekent dit dat hij vrijdag nog niet meedoet bij de beloften, want dan krijgen we ben ik bang een groot probleem met El Baad als rechtsback.

Nu dus wel...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2017, 17:06:18
Citaat van: Collingwood op augustus 16, 2017, 12:06:08
Ondertussen is Dennis Johnsen nog steeds niet gepresenteerd bij Ajax. Hopelijk betekent dit dat hij vrijdag nog niet meedoet bij de beloften, want dan krijgen we ben ik bang een groot probleem met El Baad als rechtsback.
de knop mut om, we mutte ophouden bang te zijn voor die jonkies. Skop onder de belich die lui . We gaan gewoon winnen!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2017, 19:35:32
Dijkhuizen moet vrijdag middag maar even de wedst Utrecht - zenit laten zien. Dat is passie en dat willen wij zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2017, 19:53:06
Die streek loopt um et skompes
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 16, 2017, 19:57:04
Puike prestatie van Utrecht, hopelijk houden ze het vol volgende week. Had PSV nou de helft van die inzet getoond...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 16, 2017, 20:50:06
van 9 tot 5 op de club met het hele team werpt al 2 jaar vruchten af voorbeeld voor veel clubs
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: zeewolde op augustus 16, 2017, 20:54:12
Citaat van: denistel op augustus 16, 2017, 20:50:06
van 9 tot 5 op de club met het hele team werpt al 2 jaar vruchten af voorbeeld voor veel clubs
dat zouden gewoon meer clubs moeten doen. En dan individueel kijken wat spelers meer nodig hebben dan ca. 2 uur trainen op een dag.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2017, 09:51:48
Citaat van: sunderland op augustus 16, 2017, 19:53:06
Die streek loopt um et skompes

Zit veel potentie in die jongen, gaat met grote stappen vooruit!!!!!!!!!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2017, 09:52:52
Citaat van: denistel op augustus 16, 2017, 20:50:06
van 9 tot 5 op de club met het hele team werpt al 2 jaar vruchten af voorbeeld voor veel clubs

Wij trainen 4 keer per week, kest niet serieus nimme.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2017, 10:05:32
Afgaande op training zal dit wel opstelling worden:
Bertrams
Baad schilder steenvoorden  peersman

        Boerlage       schils

                       Kip



Daniels      Barto     mathieu.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: PePe op augustus 17, 2017, 10:12:49
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2017, 10:05:32
Afgaande op training zal dit wel opstelling worden:
Bertrams
Baad schilder steenvoorden  peersman

        Boerlage       schils

                       Kip



Daniels      Barto     mathieu.

Het zelfde elftal, als tegen Helmondsport.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: michello op augustus 17, 2017, 10:12:54
Volgens mij is de training nog niet begonnen..   :_schater
Zou kunnen, hoop zelf toch op Rosheuvel op het middenveld voor Boerlage.
Rossi op proef, mag dus niet bij de selectie zitten, dan zal Robertha eventueel z'n debuut kunnen maken mocht dat nodig zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: zeewolde op augustus 17, 2017, 10:49:27
Van Deelen en Smeets wel bij de selectie dan?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: speculeter op augustus 17, 2017, 11:12:13
Van deelen sowieso niet
Die loopt alleen nog maar rondjes
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: justremco op augustus 17, 2017, 11:26:50
Citaat van: michello op augustus 17, 2017, 10:12:54
Volgens mij is de training nog niet begonnen..   :_schater
Zou kunnen, hoop zelf toch op Rosheuvel op het middenveld voor Boerlage.
Rossi op proef, mag dus niet bij de selectie zitten, dan zal Robertha eventueel z'n debuut kunnen maken mocht dat nodig zijn.

Rosheuvel heeft deze week niet of nauwelijks getraind begreep ik
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2017, 11:47:08
Citaat van: justremco op augustus 17, 2017, 11:26:50
Rosheuvel heeft deze week niet of nauwelijks getraind begreep ik

Dat is jammer, was erg benieuwd naar hem. Dan zal het wel dezelfde opstelling worden dan tegen Helmond.

EDIT: Ja dus:

Andor Faber‏ @Andor_F  2m2 minutes ago
More
Dijkhuizen: "#Cambuur speelt morgen tegen Jong Ajax in dezelfde opstelling als vorige week tegen Helmond Sport." #camaja #OmropFryslan

Rosheuvel zit niet eens bij de selectie vanwege ziekte, evenals uiteraard Van Deelen. Smeets wel (aldus Henk Albers).
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2017, 12:22:52
Waarom speelt vd Laan niet? Beste man op de training deze week.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Voorstopper op augustus 17, 2017, 12:41:02
Op de persconferentie nam Keizer al een voorschot op de mogelijke verandering. "We hebben een druk programma, spelen donderdag (vandaag, red.), zondag, donderdag, zondag. Dus dat kun je niet met elf man. Bovendien is er een aantal jongens dat aan de deur klopt. Daar moeten we gebruik van maken en dat zal ook gebeuren. Het zou tegen Rosenborg al kunnen, maar ook zondag tegen FC Groningen."

De wedstrijdselectie bestaat uit:

Andre Onana
Benjamin Van Leer
Joël Veltman
Matthijs de Ligt
Davinson Sanchez
Nick Viergever
Mitchell Dijks
Deyovaisio  Zeefuik
Damil Dankerlui
Donny van de Beek
Hakim Ziyech
Carel Eiting
Lasse Schöne
Frenkie De Jong
David Neres
Klaas Jan Huntelaar
Amin Younes
Kasper Dolberg
Justin Kluivert

jongens die vorig seizoen in Jong Ajax belangrijk waren zijn er dus morgenavond waarschijnlijk niet bij.
Jong Ajax bestaat uit de volgende spelers:
Keepers

Peter Leeuwenburgh
Stan van Bladeren

Verdedigers

Terry Lartey Sanniez
Damil Dankerlui
Darren Sidoel
Leon Bergsma
Mauro Savastano
Nathan Leyder
Robin Schouten
Danilho Doekhi

Middenvelders
Zian Flemming
Noussair Mazraoui
Reda Boultam
Dani de Wit
Teun Bijleveld

Aanvallers
Vince Gino Dekker
Mees de Wit
Kaj Sierhuis
Azor Matusiwa
Robert Murić

Ik ken eigenlijk alleen kai Sierhuis, de rest zegt me niet zoveel. Ik weet dus ook niet hoe goed deze ploeg is. Maar de "gouden" selectie met kluivert/Nouri/van Beek/de Jong is verleden tijd en zijn doorgestroomd naar het eerste.
Ik denk dat we dus wel van dit jong Ajax moeten kunnen winnen. Volgens mij zijn ze lang niet zo sterk als afgelopen seizoen. Maar vrijdag gaan we het zien... |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2017, 12:43:09
Ik ben bang dat je er een paar vergeet, zoals Cerny, Cassierra en Johnsen. We zullen zien waar ze morgen mee komen!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 17, 2017, 12:43:39
Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2017, 20:54:12
dat zouden gewoon meer clubs moeten doen. En dan individueel kijken wat spelers meer nodig hebben dan ca. 2 uur trainen op een dag.

juistum 1 heeft meer kracht nodig ander meer techniek. zijn zo veel dingen om aan te werken.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Voorstopper op augustus 17, 2017, 12:44:20
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2017, 12:43:09
Ik ben bang dat je er een paar vergeet, zoals Cerny, Cassierra en Johnsen. We zullen zien waar ze morgen mee komen!
Johnsen is woensdag net gecontracteerd, heeft dus nog niet meegetraind, lijkt me niet dat ze die opstellen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2017, 12:48:39
Citaat van: Voorstopper op augustus 17, 2017, 12:44:20
Johnsen is woensdag net gecontracteerd, heeft dus nog niet meegetraind, lijkt me niet dat ze die opstellen.

Denk het ook niet, maar verwacht hem wel op de bank en dat kan al lastig genoeg worden. Cerny - Cassierra - Johnsen is een voorhoede die in de eredivisie niet zou misstaan en overigens ook meer dan 8 miljoen heeft gekost (anderhalf keer de begroting van Cambuur). Maar verder geen competitievervalsing hoor...

Verder zitten ze gelukkig krap in de verdedigers en middenvelders, dus daar zullen ze sowieso aardig verzwakt zijn ten opzichte van vorig seizoen. Daar moeten wij van profiteren! Er bovenop klappen en er voor zorgen dat de aanvallers niet in het spel voorkomen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2017, 13:01:31
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2017, 12:48:39
Denk het ook niet, maar verwacht hem wel op de bank en dat kan al lastig genoeg worden. Cerny - Cassierra - Johnsen is een voorhoede die in de eredivisie niet zou misstaan en overigens ook meer dan 8 miljoen heeft gekost (anderhalf keer de begroting van Cambuur). Maar verder geen competitievervalsing hoor...

Verder zitten ze gelukkig krap in de verdedigers en middenvelders, dus daar zullen ze sowieso aardig verzwakt zijn ten opzichte van vorig seizoen. Daar moeten wij van profiteren! Er bovenop klappen en er voor zorgen dat de aanvallers niet in het spel voorkomen.

Jong Ajax is slechter geworden, maar dat zijn we zelf ook.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: De Gast op augustus 17, 2017, 13:27:50
Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: justremco op augustus 17, 2017, 13:32:54
Citaat van: Voorstopper op augustus 17, 2017, 12:44:20
Johnsen is woensdag net gecontracteerd, heeft dus nog niet meegetraind, lijkt me niet dat ze die opstellen.

Heeft gister en vansaag getraind, zit dus waarschijnlijk wel bij de selectie. Cerny, Cassierra, Muric waarschijnlijk ook en misschien nog Lamprou?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: AL op augustus 17, 2017, 15:03:51
Citaat van: De Gast op augustus 17, 2017, 13:27:50
Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.

Van die 3 vind ik Barto nog de beste ook.
Mathieu na 45 minuten kapot........
Ben benieuwd hoe het gaat morgenavond.
Helaas niet aanwezig al is Mallorca zeker geen straf.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2017, 15:07:28
Citaat van: De Gast op augustus 17, 2017, 13:27:50
Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.
Inderdaad,  een voetballer die standaard een 6.5 scoort......wat een armoe
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ChantiSCC op augustus 17, 2017, 16:19:38
Citaat van: De Gast op augustus 17, 2017, 13:27:50
Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.

Ach ja alsof er nog niet genoeg azijnzeikers zijn hé  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 17, 2017, 16:55:06
Nog 1719 kaarten over met nog meer dan een dag verkoop te gaan. Ik weet dat het vakantie tijd is, en er dus mensen zijn die niet kunnen komen. Maar verwachting is dan toch een 7000 + lui.
En dat is toch zeer netjes.
Gas gevuh morgen.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 17, 2017, 17:04:57
Citaat van: Zuid1991 op augustus 17, 2017, 16:55:06
Nog 1719 kaarten over met nog meer dan een dag verkoop te gaan. Ik weet dat het vakantie tijd is, en er dus mensen zijn die niet kunnen komen. Maar verwachting is dan toch een 7000 + lui.
En dat is toch zeer netjes.
Gas gevuh morgen.  |:)
Dat gaat rap, een uurtje of 2 geleden waren het nog 2130 kaartjes. Lijkt me bijna niet kunnen?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 17, 2017, 17:09:10
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 17, 2017, 17:04:57
Dat gaat rap, een uurtje of 2 geleden waren het nog 2130 kaartjes. Lijkt me bijna niet kunnen?
Klopt, zag ik ook.
Mooi clupke he |:)
Hoop dat er morgen nog aardig wat verkocht worden.
Een goed gevuld stadion bij de eerste wedstrijd is altijd mooi |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2017, 17:52:07
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 17, 2017, 17:04:57
Dat gaat rap, een uurtje of 2 geleden waren het nog 2130 kaartjes. Lijkt me bijna niet kunnen?
ongeveer 5800
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2017, 17:53:03
Dus verwacht ong 6500 6700 max
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 17, 2017, 17:54:08
6499 want poelie zit op ameland
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ChantiSCC op augustus 17, 2017, 18:16:20
GASGEVUH SUPPORTERS OP NOORD  :0=
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 17, 2017, 18:41:10
Citaat van: sunderland op augustus 17, 2017, 17:53:03
Dus verwacht ong 6500 6700 max
Stel er komen morgen een 1000 vaste mensen niet ivm vakantie, dan zit je nu ook al op 6800 met nog een dag verkoop.
Dus verwacht wel een 7000 +
Kaartverkoop is vanmiddag aardig goed gegaan als je 400 kaarten verkoopt
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ace1974 op augustus 17, 2017, 19:32:57
Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2017, 12:22:52
Waarom speelt vd Laan niet? Beste man op de training deze week.

zit op de bank....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Keira op augustus 17, 2017, 19:47:22
Citaat van: ace1974 op augustus 17, 2017, 19:32:57
zit op de bank....

Laat het maar eerst helemaal fit worden. Verdediging staat gewoon goed..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: justremco op augustus 17, 2017, 19:52:20
Citaat van: Keira op augustus 17, 2017, 19:47:22
Laat het maar eerst helemaal fit worden. Verdediging staat gewoon goed..

En als er iemand geblesseerd raakt morgen?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ace1974 op augustus 17, 2017, 20:40:40
Citaat van: Keira op augustus 17, 2017, 19:47:22
Laat het maar eerst helemaal fit worden. Verdediging staat gewoon goed..

daarom zit ie ook op de bank en niet in de basis  ;)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 17, 2017, 20:48:47
    Super dat martijn vd laan alweer zo snel bij de selectie zit natuurlijk  _O_    martijn is fit 1 van de 2 beste spelers in ons selectie  :y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 17, 2017, 23:49:03
Citaat van: Jandehulk op augustus 17, 2017, 20:48:47
    Super dat martijn vd laan alweer zo snel bij de selectie zit natuurlijk  _O_    martijn is fit 1 van de 2 beste spelers in ons selectie  :y
Mooi man, gun het hem en Cambuur zo. We zullen dit seizoen echt wat meevallertjes nodig hebben. Maar denk dat het heel moeilijk wordt morgen. Lets see!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 18, 2017, 06:55:51
matchday aanpakku die lui en 3 pt in eigen huis houden
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Gasgeve op augustus 18, 2017, 07:03:10
Eindelijk mogen we weer  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 18, 2017, 09:45:21
Citaat van: Jandehulk op augustus 17, 2017, 20:48:47
    Super dat martijn vd laan alweer zo snel bij de selectie zit natuurlijk  _O_    martijn is fit 1 van de 2 beste spelers in ons selectie  :y

En dat vind ik toch wel enorm zorgwekkend!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 10:06:22
Citaat van: sunderland op augustus 17, 2017, 17:54:08
6499 want poelie zit op ameland

SK wordt wel ingezet hoor  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2017, 10:20:30
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 17, 2017, 23:49:03
Mooi man, gun het hem en Cambuur zo. We zullen dit seizoen echt wat meevallertjes nodig hebben. Maar denk dat het heel moeilijk wordt morgen. Lets see!
word zeker moeilijk!... Missen ook gewoon teveel kwaliteit nog!... Maar hoppa, vanavond er bovenop vegen en skuum op de bek
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2017, 10:33:58
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2017, 09:45:21
En dat vind ik toch wel enorm zorgwekkend!!

Een fitte Van der Laan heeft toch altijd tot de betere spelers van de selectie behoord? Ook in zijn vorige periodes bij Cambuur? Wordt nog interessant hoe dat straks gaat, want zowel Schilder als Van der Laan moet natuurlijk spelen als ze 100% zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 10:44:20
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2017, 10:33:58
Een fitte Van der Laan heeft toch altijd bij de betere spelers van de selectie behoord? Ook in zijn vorige periodes bij Cambuur? Wordt nog interessant hoe dat straks gaat, want zowel Schilder als Van der Laan moeten natuurlijk spelen als ze 100% zijn.

Het meest logische is dat Schilder dan op 6 komt te spelen. Hebben we dat probleem ook getackeld  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2017, 10:48:01
Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 10:44:20
Het meest logische is dat Schilder dan op 6 komt te spelen. Hebben we dat probleem ook getackeld  :thumbsup

Een middenveld met Schilder en Smeets plus Kip/Schils/nieuwe middenvelder (Falkenburg?) is op papier wel vrij goed voor de JL inderdaad.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 18, 2017, 12:01:04
Uurtje geleden bij de fanshop geweest, een 7200 kaarten verkocht  |:)

Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bernardo op augustus 18, 2017, 12:05:25
Nu nog afwachten hoeveel seizoenkaarthouders komen..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: PePe op augustus 18, 2017, 12:35:49
Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2017, 12:05:25
Nu nog afwachten hoeveel seizoenkaarthouders komen..

Mogelijk zijn er nog seizoenkaarthouders op vakantie, een kaart uitlenen kan uiteraard altijd!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 18, 2017, 12:42:37
Citaat van: Collingwood op augustus 18, 2017, 10:33:58
Een fitte Van der Laan heeft toch altijd tot de betere spelers van de selectie behoord? Ook in zijn vorige periodes bij Cambuur? Wordt nog interessant hoe dat straks gaat, want zowel Schilder als Van der Laan moet natuurlijk spelen als ze 100% zijn.
must es terug lezen hier,80% vond dat ie op de bank kwam en de vraag wie er dan uit moest.En nu ist allemaal weer anders :zucht
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 18, 2017, 12:44:26
Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2017, 12:05:25
Nu nog afwachten hoeveel seizoenkaarthouders komen..
700 +1 (poelie) binne op vakantie . Dus 6499 toesch
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 18, 2017, 12:45:30
Citaat van: Zuid1991 op augustus 18, 2017, 12:01:04
Uurtje geleden bij de fanshop geweest, een 7200 kaarten verkocht  |:)

meen je dat nou ben benieuwd
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2017, 12:51:47
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2017, 12:42:37
must es terug lezen hier,80% vond dat ie op de bank kwam en de vraag wie er dan uit moest.En nu ist allemaal weer anders :zucht

Nou, bij die mensen hoorde ik niet!  :proost

Citaat van: Collingwood op juli 24, 2017, 19:07:38
Gemeld door o.a. RTV Noord. Willen ze Schilder dan toch op het middenveld gebruiken? Een fitte Van der Laan is te goed voor de bank. En als linksback heb ik het nooit een succes gevonden.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 18, 2017, 13:08:20
Waarom binne we zo bang voor ajakkes
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 13:24:06
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2017, 13:08:20
Waarom binne we zo bang voor ajakkes

Jij. Wij niet  :devil
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ChantiSCC op augustus 18, 2017, 14:01:03
Spits Sierhuis is geblesseerd en doet niet mee vanavond. De net overgekomen Johnsen start waarschijnlijk in de basis. Ook Muric is er weer bij na zijn verhuurperiode aan Pescara.

Alblas (keeper) geblesseerd, zou me niet verbazen dat ze Lamprou onder de lat zetten.

Hooog schieten dan  :0=
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 18, 2017, 14:53:46
Schils, komt dat schot!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 18, 2017, 15:12:17
Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 13:24:06
Jij. Wij niet  :devil
toe juh . Gaan Dou nou maar bier drinken op het strandpaviljoen
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: PePe op augustus 18, 2017, 16:37:22
Vanavond op Fox 5: Cambuur - Jong Ajax, aansluitend om 22.00 -  23.00 uur documentaire over Marinus Dijkhuizen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 17:14:30
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2017, 15:12:17
toe juh . Gaan Dou nou maar bier drinken op het strandpaviljoen

:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 17:23:40
Citaat van: Zuid1991 op augustus 17, 2017, 16:55:06
Nog 1719 kaarten over met nog meer dan een dag verkoop te gaan. Ik weet dat het vakantie tijd is, en er dus mensen zijn die niet kunnen komen. Maar verwachting is dan toch een 7000 + lui.
En dat is toch zeer netjes.
Gas gevuh morgen.  |:)
die aantallen van jou kloppen vaak niet we zullen zien vanavond.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 18, 2017, 17:39:12
Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 17:23:40
die aantallen van jou kloppen vaak niet we zullen zien vanavond.
Nee? Kiek dan eens even bij cambuur kaarten op internet juh.
Feiten liegen niet.
Alleen ist de vraag of ze allemaal komme.
Binne wel voor een eerste wedstried in de bouwvak redelijk veul verkocht fien ik
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 18, 2017, 18:46:20
Die aantallen van jou kloppen bijna nooit
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 18, 2017, 18:59:48
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2017, 18:46:20
Die aantallen van jou kloppen bijna nooit
ze komen van de kaaryjes website, maar die houdt niet rekening met sk houders en sponsoren die niet komen. Net nog zo'n 1400 in de verkoop, ik mik op 6.812 aanwezigen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 18, 2017, 19:04:05
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 18, 2017, 18:59:48
ze komen van de kaaryjes website, maar die houdt niet rekening met sk houders en sponsoren die niet komen. Net nog zo'n 1400 in de verkoop, ik mik op 6.812 aanwezigen.
Ja logisch dat snapt iedereen toch wel dat  seizoenkaarten en sponsoren die niet komen wel meegeteld worden op internet.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2017, 21:04:40
Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.
AMEN!!.... zit totaal niks in
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: drg op augustus 18, 2017, 21:06:25
De tweede helft van de eerste wedstrijd is nog niet eens begonnen..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: wagen306 op augustus 18, 2017, 21:13:13
Idd. Dat in de hemel prijzen van den belt ook. Het is een moeilijke markt, zitten andere ploegen ook mee. en die halen de spelers wel. Kortom onvermogen van van den belt. Het halen van der laan bijvoorbeeld. Heeft de laatste jaren geen bal geraakt, Het halen van Smeets is niet fit wat moet je ermee. Hadden ze in Engeland wel goed gezien.  Van der Vegt was niet gelukkig met de aankopen, maar de aankopen hebben ook geen kans gehad en zijn veel te snel de deur uitgegaan o.a Bosz, Gouriye.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: drg op augustus 18, 2017, 21:17:15
Een ploeg als Jong Ajax zit helemaal niet in die 'moeilijke markt'.

Oh en ik zit niet in een 'positieve bubbel' of wat dan ook, ik kijk verder dan een halve seizoens-wedstrijd.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Keira op augustus 18, 2017, 21:51:18
Tweede helft strijd en passie dat wel!! Had de eerste helft ook gemoeten
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Naastismis op augustus 18, 2017, 22:03:19
2de helft een dikke voldoende of lag het meer aan het feit dat de spelers van jong ajax niet meer konden?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Marc S op augustus 18, 2017, 22:11:28
1e helft kut, 2e helft beter, jammer dat dan de verdiende gelijkmaker niet alsnog valt.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 18, 2017, 22:14:43
Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.
Was inderdaad niet best de 1e helft. zeker die keeper niet. 2e helft gooiden ze de schroom wat van zich af en ging het gelukkig wat beter met wat meer strijd en met een beetje geluk pak je ook nog een puntje.
Dit Cambuur moet zeker nog wat versterkt worden, maar wat jij er allemaal uitkraamt is nogal wat na welgeteld 45 minuten.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Zuid1991 op augustus 18, 2017, 22:20:43
Betrams wat ongelukkig bij beide goals maar technisch gezien kon hij er niet veel aan doen. Veel verdedigers voor hem, plus dat goals van richting werden veranderd. Wat wil je dan als keeper?
Betrams voorkomt met prachtige save de 0-1, en tweede helft nog een paar prima technische reddingen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: AliBombali op augustus 18, 2017, 22:22:46
Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.

Hopelijk blijf je gewoon lekker weg dan.. Tweede helft was even een stukje anders of niet? Tuurlijk moeten er nog een paar jongens bij, maar dat moet goedkomen.. in plaats van je gal te spuwen en je 'gelijk' te halen als de eerste helft van de allereerste wedstrijd niet goed verlopen is, hoor je je club dan juist aan te moedigen.. Blegh.. dat negatieve gelul hier, om misselijk van te worden..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 18, 2017, 22:29:31
Zuur, door een nerveuze start bij Betrams en de ploeg verlies je de wedstrijd
Begin je net als in de tweede dan win je hem, Ze zijn te laat begonnen met voetballen
Het weekend begint even klote maar er zit wel potentie in deze groep, Met name bij Schils, Robertha en Kallon

Waar ik weer minder vrolijk van word is ''Als ik jou vergeet''  :R
Clubliederen bestaat bij het Cambuurpubliek niet meer
En dat gebash op de positieve mensen is ook om te huilen  :O
Iedereen mag zijn mening hebben maar door de emotie gaan mensen weer schreeuwen en zichzelf en alle andere zelfbenoemde realisten op een voetstuk zetten
Die mensen die na 1 helft al schreeuwen dat Bertrams op MP moet, dat van der Belt een oude leipo is enz. die zijn niet goed bij hun paasei
Die moet lekker zelf hun SK op MP zetten en voor de buis naar Real Madrid gaan kijken

Het is even zuur mannen, zeker nu we Peersman moeten gaan missen (Oliedom) maar het is even niet anders
Het is een ploeg en groep in groei
Kampioen worden we toch niet maar we moeten samen met de ploeg bouwen naar een goed seizoen

Afbranden kan altijd nog maar vandaag vond ik wel erg ver gaan
Ik baal ook maar willen de zelfbenoemde realisten dan ook even verder kijken dan hun wijsneus lang is?

Oh ja; El Baad op RB kan echt niet
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 18, 2017, 22:30:07
Wanneer komt Cambuur eens tot inzicht dat Peersman een compleet achterlijke idioot is! Deze klootzak is een schande voor Cambuur en is 1 van de slechtste spelers de afgelopen jaren. En de harde kern dan ook nog tijdens de wedstrijd zingen " Marvin Peersman maak die goal"! Dan spoor je toch ook niet helemaal he.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bernardo op augustus 18, 2017, 22:30:46
Tsja, eerste helft kut, tweede helft heb ik me wel vermaakt. Op basis van de kansen, verdien je sowieso een punt en kan je hem misschien ook nog wel winnen. Mathieu viel mij weer vies tegen, komt ongeintresseerd over. Verder snapte ik de wissel Smeets voor Schils helemaal niet, we zaten toen net in een goede fase en waren op jacht naar de 2-2. Haal je je enige goede voetballende middenvelder eraf, voor een speler die niet fit is. Onbegrijpelijke actie van Dijkhuizen.

Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 18, 2017, 22:36:21
Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2017, 22:30:46
Tsja, eerste helft kut, tweede helft heb ik me wel vermaakt. Op basis van de kansen, verdien je sowieso een punt en kan je hem misschien ook nog wel winnen. Mathieu viel mij weer vies tegen, komt ongeintresseerd over. Verder snapte ik de wissel Smeets voor Schils helemaal niet, we zaten toen net in een goede fase en waren op jacht naar de 2-2. Haal je je enige goede voetballende middenvelder eraf, voor een speler die niet fit is. Onbegrijpelijke actie van Dijkhuizen.
Helemaal mee eens. En god wat heb ik me geergerd aan de supporters die die oranje balletjes op het veld gooiden! En als een ajacied een blessure overhoudt door op 1 van die dingen te staan kan Cambuur betalen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 22:38:35
2e helft iets beter maar nog steeds ver onder de maat natuurlijk. Boerlage en El Baad op dit nivo kan echt niet. Bertrams herpakte zich en geef ik het voordeel van de twijfel maar oogde allerminst zeker. Kip is werkelijk geen schim meer van de speler die hij was bij Almere. Mathieu en Daniels kunnen hun steentje bijdragen in een draaiend elftal maar de kar trekken kun je niet van ze verlangen. Steenvoorden en Schilder waren degelijk. Moeten in de communicatie beter op elkaar letten.Barto is werkelijk weer overal waar hij niet moet zijn. Ik vond dat Robertha dat beter deed. Kallon is ook een leuke speler maar voor hem geldt hetzelfde als Daniels en Mathieu. Waar ik wel blij van wordt is Schils. Dat gaat een hele goeie worden in Leeuwarden! Samenvattend denk ik dat er 6 spelers aan de bovenkant bij moeten. Met 2 of 3 speel je een verloren seizoen. Een rechts en linksback, 2 middenvelders, een spits en een linksbuiten. Contract van Peersman verscheuren. Die heeft niks op een voetbalveld te zoeken.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: keije op augustus 18, 2017, 22:42:22
Helemaal eens Poelie ! Heb geen team gezien wat al 6 weken met elkaar bezig is om beter te worden. Zie geen groei, ontwikkeling. ...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Tanjajeah op augustus 18, 2017, 22:43:37
In positieve zin vielen op:

*Schils! Beste man aan Cambuurkant. Raar dat Dijkhuizen juist hem van het veld haalde.
*Kip. Kan zich na een jaar blessure-ellende eindelijk laten zien en oogt gretig.
*Kallon. Kan met zijn snelheid en techniek uitgroeien tot publiekslieveling
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 22:46:54
Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.
klopt pico laat de mannetjes maar komen..... :y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 22:48:01
Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2017, 22:43:37
In positieve zin vielen op:

*Schils! Beste man aan Cambuurkant. Raar dat Dijkhuizen juist hem van het veld haalde.
*Kip. Kan zich na een jaar blessure-ellende eindelijk laten zien en oogt gretig.
*Kallon. Kan met zijn snelheid en techniek uitgroeien tot publiekslieveling
vergeet steenvoorden en schilder niet.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: keije op augustus 18, 2017, 22:51:47
Steenvoorden  ???  1e helft ook gezien ? Dat ie toevallig tegen  een bal aanloopt..okay... maar verder ??   Paar jaar terug centrum Leeuwin , van der Laan dat was  geweldig ! Tis behelpen momenteel. ...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2017, 22:54:44
Wedstrijd met twee gezichten.

Eerste helft: Wat een drama! Met name het middenveld werd helemaal overlopen. Kip vrijwel onzichtbaar, Boerlage risicoloos en nog slordig ook. Schils aan de bal prima. Maar het belangrijkste: geen van drieën veroverde een bal. Jong Ajax kuierde er zo doorheen, er zat helemaal geen strijd in. Verder voorin ook tamelijk machteloos, op een paar aardige momenten na. Verdediging kon je niet veel verwijten. Bertrams oogde onzeker maar bij die goals ongelukkig. Of het echt blunders waren kon ik vanaf de tribune niet goed zien. Na 45 minuten was ik alle hoop even kwijt.

Die kwam de tweede helft enigszins terug. Ineens was er wel druk, inzet en strijdlust. Waarom kan dat niet vanaf het begin vraag je je dan af. Daniels, Kip, El Baad en Kallon kregen 100% kansen op de gelijkmaker. Opeens bleken een paar spelers ook nog aardig te kunnen voetballen. Met name Schils was echt goed bezig, en ook Kip kwam prima in de wedstrijd. Daniels een paar mooie acties en Kallon verraste positief. Die zou ik volgende week laten starten in plaats van de wat onzichtbare Mathieu. Verder complimenten aan Steenvoorden, die ging 90 minuten lang voorop in de strijd. Smeets lijkt nog even nodig te hebben, oogde totaal niet fit. Wel een mooie bal op Kip.

Dieptepunt van de wedstrijd was de rode kaart van Peersman. Dat heeft niets met strijd te maken maar alles met domheid en op een verkeerde manier je frustratie uiten.

Al met al nog genoeg werk aan de winkel. Wat in de eerste helft op de mat werd gebracht kan echt niet en hoop ik niet weer te zien dit seizoen. Maar gelukkig toonde de tweede helft aan dat we nog wel enige verbetering mogen verwachten.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Oosttribune op augustus 18, 2017, 23:00:47
Schilder, Kip, Schils, Kallon en Daniels prima! steenvoorden redelijk. bertrams ongelukkig mag wel wat meer krediet krijgen.

Spits erbij, Smeets en van der Laan keihard laten trainen om fit te worden. Rechsback en middenvelder erbij dan moet top vijf haalbaar zijn.

Dramatische eerste helft, tweede stuk beter had ik niet verwacht. Overigens was de voorhoede van Ajax onze hele begroting. Zo zie je maar weer hoe droevig het is in de Jupiler league
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 23:03:45
Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.
klopt pico laat de mannetjes maar komen..... :y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 18, 2017, 23:04:26
Zo'n beetje het slechtste wat Dijkhuizen had kunnen doen was Smeets er in brengen voor Schils!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: De Gast op augustus 18, 2017, 23:09:16
Geen spits geen punten. Op basis van de tweede helft weer wat hoop gekregen maar jonge jonge.. wat is het toch triest dat we jaar op jaar maar lopen aan te kloten in de spitspositie. Zo zonde van al het andere goede werk..

Lichtpuntjes: Schils, Kallon, Daniels.
Bertrams: nog nooit zoiets gezien.

Volgende week ook weer kansloos, tenzij vd Belt nog in actie komt.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Oosttribune op augustus 18, 2017, 23:15:17
Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 23:07:43
Respect dat een aantal hier (helaas terecht) kritisch zijn op selectie en beleidskeuzes. Poelie en anderen worden hier vaak aangevallen of bekritiseerd, maar teruglezende komen veel zaken wel uit!

Tot 31 augustus lekker eerlijk en kritisch zijn, daarna (na sluiten transfer window) alle strijdbijlen begraven en vol achter de selectie die er dan staat!

Ik snap je niet helemaal, ben je nu blij dat de kritiek uitkomt, en daarmee je gelijk haalt? We hopen toch allemaal op het positieve resultaten?? Ik geef graag toe dat de eerste helft dramatisch was maar met een paar gerichte versterkingen moet het prima goedkomen.

Leg eens uit 
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 23:16:56
Barto kan echt niet meer je speelt met 10 man  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 23:18:14
Citaat van: De Gast op augustus 18, 2017, 23:09:16
Geen spits geen punten. Op basis van de tweede helft weer wat hoop gekregen maar jonge jonge.. wat is het toch triest dat we jaar op jaar maar lopen aan te kloten in de spitspositie. Zo zonde van al het andere goede werk..

Lichtpuntjes: Schils, Kallon, Daniels.
Bertrams: nog nooit zoiets gezien.

Volgende week ook weer kansloos, tenzij vd Belt nog in actie komt.
komen er nieuwe spelers moeten ze eerst ff wennen hier in lwd en fit worden :_spank
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: wiekie1969 op augustus 18, 2017, 23:19:42
Vorig seizoen was het 1-3.Dus toch nog een klein lichtpuntje.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: V-man op augustus 18, 2017, 23:24:42
De 1e helft was "om moedeloos te worden", maar de 2e biedt perspectief. Bertrams had zeker drie fantastische reddingen en zag er bij 1 goal niet goed uit. Erger mij wel dat een deel vh publiek na 2 foute spelhervattingen en/of blunders meteen de speler gaat uitfluiten. Dat helpt dus echt geen reet en zorgt voor nog meer onzekerheid...kom op zeg!Een echte spits erbij zou zoveel verschil maken. De bal lag nu vaak op een plaats waar de nieuwe spits moet staan en hem er genadeloos inrost!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Josli op augustus 18, 2017, 23:28:08
Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 23:03:45
klopt pico laat de mannetjes maar komen..... :y

Wat is nou eigenlijk jullie punt? Elke onbenul kan zien dat het nog niet goed is. Maar mag je dan niet naar de positieve dingen kijken?
Een keeper van 22 afbranden, daar wordt hij vast beter van. Iedereen kan zien dat hij een paar dubieuze momenten had. Maar ik heb ook hele goede reddingen gezien. Die jongen wordt beter als hij blijft staan en het vertrouwen krijgt. Als ik dan een positivo ben? Prima...

Ik Ajax heeft allemaal spelers die erg goed zijn aan de bal. Als je dan Met Kip en Boerlage speelt, kunnen ze mooi uit de duels blijven en dat is precies wat Ajax graag wil. De tweede helft kwamen we in de duels en bleken we veel beter te kunnen.

Wat ik dan wel jammer vind, is dat er al heel snel wordt gekozen voor de lange bal op Barto en Robertha. Als die ballen van de zijkant komen zijn ze veel gevaarlijker. Helaas ging de wedstrijd daardoor een beetje als een nachtkaars uit.

Oja, v/d Belt is het beste wat Cambuur ooit overkomen is. Die heeft bij mij vrijwel onbeperkt krediet. Omdat dankzij hem onze club nog bestaat en straks zelfs in een prachtig nieuw stadion speelt.

Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: SCCBerlikum op augustus 18, 2017, 23:37:52
Citaat van: keije op augustus 18, 2017, 22:51:47
Steenvoorden  ???  1e helft ook gezien ? Dat ie toevallig tegen  een bal aanloopt..okay... maar verder ??   Paar jaar terug centrum Leeuwin , van der Laan dat was  geweldig ! Tis behelpen momenteel. ...

loool  :_schater, man man man  :zucht Beste man opt veld, prima interview ook op fox |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 18, 2017, 23:39:08
Als je niet negatief bent, dan ben je hopeloos positief. Afwachten tot tot iedereen fit en ingespeeld is mag ook niet. Een middenweg bestaat niet.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Collingwood op augustus 18, 2017, 23:39:32
Citaat van: SCCBerlikum op augustus 18, 2017, 23:37:52
loool  :_schater, man man man  :zucht Beste man opt veld, prima interview ook op fox |:)

Beste man op het veld weet ik niet, maar wel de enige (misschien samen met Schilder) die vanaf minuut 1 de beuk er in gooide!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 18, 2017, 23:49:00
Citaat van: Josli op augustus 18, 2017, 23:28:08
Wat is nou eigenlijk jullie punt? Elke onbenul kan zien dat het nog niet goed is. Maar mag je dan niet naar de positieve dingen kijken?
Een keeper van 22 afbranden, daar wordt hij vast beter van. Iedereen kan zien dat hij een paar dubieuze momenten had. Maar ik heb ook hele goede reddingen gezien. Die jongen wordt beter als hij blijft staan en het vertrouwen krijgt. Als ik dan een positivo ben? Prima...

Ik Ajax heeft allemaal spelers die erg goed zijn aan de bal. Als je dan Met Kip en Boerlage speelt, kunnen ze mooi uit de duels blijven en dat is precies wat Ajax graag wil. De tweede helft kwamen we in de duels en bleken we veel beter te kunnen.

Wat ik dan wel jammer vind, is dat er al heel snel wordt gekozen voor de lange bal op Barto en Robertha. Als die ballen van de zijkant komen zijn ze veel gevaarlijker. Helaas ging de wedstrijd daardoor een beetje als een nachtkaars uit.

Oja, v/d Belt is het beste wat Cambuur ooit overkomen is. Die heeft bij mij vrijwel onbeperkt krediet. Omdat dankzij hem onze club nog bestaat en straks zelfs in een prachtig nieuw stadion speelt.
Ik ben het met bijna alles wat je zegt eens, maar je mag het beestje ook wel eens bij de naam noemen en je kop uit t zand halen! En als je geen geld wilt uitgeven er geen caliber Falkenburg spelers bij komen wordt dit een ramp van een seizoen en trekt Cambuur dat misschien/waarschijnlijk de volgende jaren door en kost je jaarlijks ook tonnen aan inkomsten aan kaarten, sponsoren, drankverkoop etc. he!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Josli op augustus 19, 2017, 00:23:05
Misschien heb je gelijk. Ik kijk er alleen niet op die manier naar. Ik kijk meer naar de spelers die Dijkhuizen tot zijn beschikking heeft en hoe je daar het maximale rendement uit kunt halen. Ik denk dat je daar al heel veel kunt winnen. En ik vind ook, dat je spelers met groeipotentie moet laten spelen. Dus ik zou Robertha gewon in de basis zetten en Bertrams laten staan. Dan verzilver je je kapitaal. Barto ga je niks meer aan verdienen. Maar als je hem dan toch wilt opstellen, zet hem dan op het middenveld als er veel fysieke duels zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: 666 op augustus 19, 2017, 00:46:38
Dit is een 11tal dat voor 2009 voor Cambuur speelde... Vanaf 2009 waren we aan het opbouwen, maar dit team brengt ons terug in de armoe jaren. Ik weet niet wat ik gezien heb maar het geeft mij een naar gevoel.

Er moet heel veel gebeuren, in eerst instantie moet de beleving van de 2e helft al in de 1e beginnen. Er moet sowieso kwaliteit gehaald worden in elke linie, als dat niet gebeurd moet je blij zijn dat je bij de 1e 8 eindigt.

Het is al weken lamlendig en ik weet bij God niet wat voor systeem of gedachte achter dit voetbal zit. Vorig jaar de hot zone, lachwekkend dacht ik soms. Dat was iig iets wat ze beheersten en herkenbaar was.

Maar goed, ik hoop dat er nog wat gaat veranderen in de komende weken, anders wordt het een lang seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2017, 01:20:31
Tis idd nivo voor 2010. We gaan grote stappen achteruit. Keeper???backs???? Middenveld???? Voorin???? Nivo is zeer matig, we zijn flink achteruit gegaan.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: wiekie1969 op augustus 19, 2017, 03:46:07
De hele club moet wakker geschud worden. Tis al vanaf winterstop 2015 mis. Gezapigheid alom. Niet alleen binnen het veld, maar oek daarbuiten. Gemakzucht. Het is voor mij onbegrijpelijk dat er spelers van Dordrecht, Fc Oss en Jong Utrecht gehaald worden. Als je pretendeert een topclub in de Jupiler League te willen zijn, dan MOET je met kwalitatief betere spelers op het veld kunnen staan dan dit slappe,ongemotiveerde en totaal niet fitte zooitje. 7,5 week voorbereiding, wat hewwe de heren deen????? Als je het weekprogramma elke week ziet, dan weet je genoeg. Ik was afgelopen maandag op de training en ben me kapot geschrokken. Van de schandalige ongeinteresseerde  instelling van de spelers, maar ook van de ts. Die keeperstrainer Ponk stond een uur lang met zijn handen in de zakken. Sipke hield zich een uur lang stil en haalde alleen wat ballen op. Dijkhuizen stond erbij en keek ernaar en Jan Bruin stond te schreeuwen dat de spelers meer uit zichzelf moesten halen.   4 dagen voordat de competitie begint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..Zoals je traint, zo speel je ook..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: De Raaf op augustus 19, 2017, 08:46:56
Als het nu nog niet duidelijk is.....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2017, 10:40:39
Jong Ajax met een begroting van 15 milj en met salarissen van 4 5 6 x meer dan hier. Nederlands voetbal l0l
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: PePe op augustus 19, 2017, 10:47:40
Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2017, 22:30:46
Tsja, eerste helft kut, tweede helft heb ik me wel vermaakt. Op basis van de kansen, verdien je sowieso een punt en kan je hem misschien ook nog wel winnen. Mathieu viel mij weer vies tegen, komt ongeintresseerd over. Verder snapte ik de wissel Smeets voor Schils helemaal niet, we zaten toen net in een goede fase en waren op jacht naar de 2-2. Haal je je enige goede voetballende middenvelder eraf, voor een speler die niet fit is. Onbegrijpelijke actie van Dijkhuizen.

Mogelijk was de pijp leeg, of had hij een pijntje. (hoeft geen onbegrijpelijke actie te zijn?)
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: PePe op augustus 19, 2017, 10:56:11
Ajax topclub, die op een zeer trieste wijze 3 punten binnen hengelen.
Ze haalden het tempo uit de wedstrijd, door om de beurt kramp verschijnselen te krijgen.
Toneelspelers zijn het!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2017, 11:41:19
Lui waren stuk voor stuk een klasse beter
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Vlampiep op augustus 19, 2017, 11:41:56
Citaat van: Josli op augustus 19, 2017, 00:23:05
Misschien heb je gelijk. Ik kijk er alleen niet op die manier naar. Ik kijk meer naar de spelers die Dijkhuizen tot zijn beschikking heeft en hoe je daar het maximale rendement uit kunt halen. Ik denk dat je daar al heel veel kunt winnen. En ik vind ook, dat je spelers met groeipotentie moet laten spelen. Dus ik zou Robertha gewon in de basis zetten en Bertrams laten staan. Dan verzilver je je kapitaal. Barto ga je niks meer aan verdienen. Maar als je hem dan toch wilt opstellen, zet hem dan op het middenveld als er veel fysieke duels zijn.
Dit is ook de realistische manier, want voorlopig hebben we ook geen betere spelers en hier moeten we het dan ook eerst mee doen.
Een lichtpunt was de strijdlust en passie in de tweede helft en de daarbij goed lopende combinaties.
Waren we iets gelukkiger geweest had er minimaal een punt in gezeten.
Jammer was dat Bertrams na zijn wat ongelukkig moment massaal door Noord werd uitgefloten.
Een aantal spelers van Ajax vertegenwoordigen per speler 4 tot 5 keer het budget van Cambuur.
Als je dan ziet dat Ajax alles uit de kast moet halen omdat ze in de tweede helft niet opgewassen zijn tegen de strijdlust en passie, geeft dat aan dat het mentaal al redelijk goed zit in onze selectie.
Wat er nog ontbreekt is een behendige en scorende spits en een linker en rechter back.


Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 19, 2017, 11:42:02
En die exboer was helemaal goed
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 19, 2017, 12:15:38
Onze talenten worden hooguit 3 ton waard, die van hun 3 tot 30 miljoen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: okkele op augustus 19, 2017, 12:20:45
Dat is dan ook direct het enorme verschil Sunderland.
Een jong Ajax speelt vanaf de ctjes al samen en heeft geen last van transferperikelen zoals Cambuur dat heeft.
Sterker nog,het kan een cassiera van zoveel miljoen en die nummer 11 van 2 miljoen gewoon in de basis hebben.
Wij moeten wachten tot ver in de competitie tot je je selectie klaar hebt.
Strontirritant maar het is nu eenmaal zo.

Dus heren zeikerds,doe maar gewoon alsof je dit niet begrijpt en ga fijn verder met de cliches en open deuren,fijn overduidelijke feiten benoemen die iedereen wel snapt.

Mijn hoop blijft op falkenburg en die schot zou helemaal een uitkomst zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 19, 2017, 13:11:49
stonden oek 5 in die vorig jaar nog inde a1 speelden en zelfs 1 wat nu nog een a1 speler is
en die waren oek beter dan die van ons.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 19, 2017, 13:18:12
Vorig jaar toch ook met een De Ligt die nu international is en een EC finale speelde. We weten gewoon nu nog niet hoe sterk J Ajax was.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 19, 2017, 13:25:24
Citaat van: okkele op augustus 19, 2017, 12:20:45
Dat is dan ook direct het enorme verschil Sunderland.
Een jong Ajax speelt vanaf de ctjes al samen en heeft geen last van transferperikelen zoals Cambuur dat heeft.
Sterker nog,het kan een cassiera van zoveel miljoen en die nummer 11 van 2 miljoen gewoon in de basis hebben.
Wij moeten wachten tot ver in de competitie tot je je selectie klaar hebt.
Strontirritant maar het is nu eenmaal zo.

Dus heren zeikerds,doe maar gewoon alsof je dit niet begrijpt en ga fijn verder met de cliches en open deuren,fijn overduidelijke feiten benoemen die iedereen wel snapt.

Mijn hoop blijft op falkenburg en die schot zou helemaal een uitkomst zijn.

Dat zou mooi zijn maar ik hoor niks meer over Falkenburg en/of Hardie
Zal me dus ook niks verbazen als het Rossi/(?) word
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 19, 2017, 13:29:58
Schils en Smeets leken ook af te ketsen, maar lukte toch nog. Hoop dat het goed gaat komen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 19, 2017, 13:34:52
Dijkhuizen in de Persco. over de rode kaart van Peersman
''Dat hoort niet bij een club als NAC, bij NAC uh bij Cambuur natuurlijk''
:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Vlampiep op augustus 19, 2017, 13:37:41
Citaat van: denistel op augustus 19, 2017, 13:11:49
stonden oek 5 in die vorig jaar nog inde a1 speelden en zelfs 1 wat nu nog een a1 speler is
en die waren oek beter dan die van ons.
De opleiding en het systeem zoals Ajax hanteert maakt het mogelijk dat spelers die hoger gaan spelen binnen de club weinig aanpassing problemen hebben.
Bij ons is de halve selectie nog maar een paar weken met elkaar aan het trainen.
En ja, 1 speler van jong Ajax vertegenwoordigt vele malen ons totaal budget.
Dus dat de spelers van jong Ajax beter zijn dan een aantal bij ons is dan ook vrij logisch.
Maar dit wil nog niet zeggen dat wij een nietszeggend team hebben.
Er werd gisteren met name in de tweede helft redelijk goed gevoetbald, dit over de flanken als door het midden.
We hebben wat meer tijd nodig om weer een representatieve selectie te verkrijgen, want 2 backs en een spits zullen ook nodig zijn om mee te kunnen doen om de prijzen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 19, 2017, 14:05:08
bin jongens van 18 a 19 jaar en de hele 1e helft hebben ze dik de over hand.
mag niet gebeuren je moet ze vol aanpakken en 1 van de verderdigers door
schuiven als je ze vast gaat zetten. wij keken er naar en deden niks,
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Vlampiep op augustus 19, 2017, 14:10:28
Citaat van: denistel op augustus 19, 2017, 14:05:08
bin jongens van 18 a 19 jaar en de hele 1e helft hebben ze dik de over hand.
mag niet gebeuren je moet ze vol aanpakken en 1 van de verderdigers door
schuiven als je ze vast gaat zetten. wij keken er naar en deden niks,
Maar in de tweede helft was het toch wel omgekeerd.
En dat vol aanpakken heeft Peersman wat verkeerd begrepen.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: okkele op augustus 19, 2017, 14:12:47
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 19, 2017, 13:34:52
Dijkhuizen in de Persco. over de rode kaart van Peersman
''Dat hoort niet bij een club als NAC, bij NAC uh bij Cambuur natuurlijk''
:_schater
ja,pijnlijk.
:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: denistel op augustus 19, 2017, 14:32:21
Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2017, 14:10:28
Maar in de tweede helft was het toch wel omgekeerd.
En dat vol aanpakken heeft Peersman wat verkeerd begrepen.

waarom de 2e helft pas dat snap ik niet.aanpakken bedoel ik mee man
op man en niet laten voetballen.dom schoppen is wat anders
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 19, 2017, 15:08:08
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 19, 2017, 13:34:52
Dijkhuizen in de Persco. over de rode kaart van Peersman
''Dat hoort niet bij een club als NAC, bij NAC uh bij Cambuur natuurlijk''
:_schater
oooooohhhhh wat hebben we van een trainer  :_schater
Haalt hij Schils eruit hij snapt het nog steeds niet en die vette Smeets er in gaat goed jonge zo door gaan :y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: poelie-lwd op augustus 19, 2017, 16:26:25
 :? Nivootje hoor....
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ChantiSCC op augustus 19, 2017, 16:42:34
Mag hopen dat Bertrams en Boerlage volgende week niet spelen. Cummings is 2 klassen beter en schat Rosheuvel ook hoger in dan Boerlage. Linksback moet er nu ook bij door die domme Peersman. Popeye kan daar ook spelen natuurlijk maar zal nog wel ff duren. En Kallon er maar in voor Mathieu. Misschien maak je dan nog enige kans tegen De Graafschap, maar zelfs vorig jaar met die mooie selectie geen schijn van kans daar. De Graafschap ligt ons niet zo. Niet opgewassen tegen DRAN.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Noordcambuur op augustus 19, 2017, 16:54:47
 :O
Citaat van: poelie-lwd op augustus 19, 2017, 16:26:25
:? Nivootje hoor....
:O
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Grijskijkert op augustus 19, 2017, 17:12:35
Citaat van: ChantiSCC op augustus 19, 2017, 16:42:34
Mag hopen dat Bertrams en Boerlage volgende week niet spelen. Cummings is 2 klassen beter en schat Rosheuvel ook hoger in dan Boerlage. Linksback moet er nu ook bij door die domme Peersman. Popeye kan daar ook spelen natuurlijk maar zal nog wel ff duren. En Kallon er maar in voor Mathieu. Misschien maak je dan nog enige kans tegen De Graafschap, maar zelfs vorig jaar met die mooie selectie geen schijn van kans daar. De Graafschap ligt ons niet zo. Niet opgewassen tegen DRAN.
Hoezo dat? Claver,Rosheuvel of Houtkoop kan daar spelen..
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 19, 2017, 19:27:48
Ik zeg al vaker: 3-5-2
Leunen op 3 centrale verdedigers, geen backs nodig(hebben we ook niet).
2 snelle spitsen voorin (hebben we wel).
Domineren tegen sterke clubs is (nog) niet mogelijk, spelen naar de mogelijkheden.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 19, 2017, 21:30:22
Citaat van: Grijskijkert op augustus 19, 2017, 17:12:35
Hoezo dat? Claver,Rosheuvel of Houtkoop kan daar spelen..
Claver, Rosheuvel of Houtkoop kan daar toch ook spelen?!?  Dat is precies de mentaliteit die Cambuur naar de afgrond gaat brengen! ONGELOOFLIJK!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: mario op augustus 19, 2017, 21:34:25
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 19, 2017, 21:30:22
Claver, Rosheuvel of Houtkoop kan daar toch ook spelen?!?  Dat is precies de mentaliteit die Cambuur naar de afgrond gaat brengen! ONGELOOFLIJK!!!
Dus moeten we voor iedere speler die rood krijgt een vervanger halen?
En volgens mij kan an der Laan daar ook uitstekend uit de voeten....
Linksback is tegen de Graafschap makkelijker in te vullen dan rechtsback.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: richard op augustus 20, 2017, 10:00:31
Citaat van: mario op augustus 19, 2017, 21:34:25
Dus moeten we voor iedere speler die rood krijgt een vervanger halen?
En volgens mij kan an der Laan daar ook uitstekend uit de voeten....
Linksback is tegen de Graafschap makkelijker in te vullen dan rechtsback.

Vd laan gaat voorlopig nog niet spelen, ja morgen bij de beloften...
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: mario op augustus 20, 2017, 12:09:03
Citaat van: richard op augustus 20, 2017, 10:00:31
Vd laan gaat voorlopig nog niet spelen, ja morgen bij de beloften...
Zat vrijdag wel op de bank.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Dokkumer op augustus 21, 2017, 11:22:11
Citaat van: ChantiSCC op augustus 19, 2017, 16:42:34
Mag hopen dat Bertrams en Boerlage volgende week niet spelen. Cummings is 2 klassen beter en schat Rosheuvel ook hoger in dan Boerlage. Linksback moet er nu ook bij door die domme Peersman. Popeye kan daar ook spelen natuurlijk maar zal nog wel ff duren. En Kallon er maar in voor Mathieu. Misschien maak je dan nog enige kans tegen De Graafschap, maar zelfs vorig jaar met die mooie selectie geen schijn van kans daar. De Graafschap ligt ons niet zo. Niet opgewassen tegen DRAN.
Bertrams op 1 slechte wedstrijd afserveren? Lijkt me niet bepaald verstandig. Ik heb overigens nog geen enkel serieus vergelijkingsmateriaal met Cummins, dus 2 klassen beter waag ik serieus te betwijfelen.
Rosheuvel lijkt me inderdaad wel beter, maar zal naar alle waarschijnlijkheid de positie van Peersman overnemen.
Kallon is die rijp voor een basisplaats? Viel wel goed in met een aantal leuke acties.
Vorig jaar dachten we na een aantal superwedstrijden te licht over DTC, met Slipke voorop die dacht te mogen experimenteren tegen een laagvlieger.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Dokkumer op augustus 21, 2017, 11:22:59
Citaat van: mario op augustus 19, 2017, 21:34:25
Dus moeten we voor iedere speler die rood krijgt een vervanger halen?
En volgens mij kan an der Laan daar ook uitstekend uit de voeten....
Linksback is tegen de Graafschap makkelijker in te vullen dan rechtsback.
Ik blijf er stug bij dat vd Laan geen linksback is, maar een LCV. Zet Rosheuvel daar maar neer.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Josli op augustus 21, 2017, 11:29:06
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2017, 11:22:59
Ik blijf er stug bij dat vd Laan geen linksback is, maar een LCV. Zet Rosheuvel daar maar neer.

Helemaal met je eens... Van de Laan was zelfs in zijn topdagen een slechte optie op links. Houtkoop kan wmb alleen in een 5-3-2.
Claver ken ik verder niet trouwens. Is dat geen optie?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Gasgeve op augustus 21, 2017, 11:36:24
Gewoon Claver daar neerzetten. Meer potentie dan Houtkoop en verdiend wel eens een kans ook.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sk13 op augustus 21, 2017, 12:19:09
Mee eens gasgeve. Die jongen speelt ook op die positie in 2de. Ophoue met experimenteren. De competitie is begonnen. Die jongen kan alleen maar beter worden naarmate hij meer wedstrijden speelt.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Mp op augustus 21, 2017, 16:56:24
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2017, 11:22:11
Bertrams op 1 slechte wedstrijd afserveren? Lijkt me niet bepaald verstandig Ik heb overigens nog geen enkel serieus vergelijkingsmateriaal met Cummins, dus 2 klassen beter waag ik serieus te betwijfelen.
Rosheuvel lijkt me inderdaad wel beter, maar zal naar alle waarschijnlijkheid de positie van Peersman overnemen.
Kallon is die rijp voor een basisplaats? Viel wel goed in met een aantal leuke acties.
Vorig jaar dachten we na een aantal superwedstrijden te licht over DTC, met Slipke voorop die dacht te mogen experimenteren tegen een laagvlieger.

Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar jij was waarschijnlijk niet aanwezig vrijdag.  De onkunde en onzekerheid straalt er, nog afgezien van de twee blunders, bij elk balcontact vanaf.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 21, 2017, 18:47:07
Citaat van: Gasgeve op augustus 21, 2017, 11:36:24
Gewoon Claver daar neerzetten. Meer potentie dan Houtkoop en verdiend wel eens een kans ook.
ja gelijk tegen de graafschap. Pff je kunt ook gelijk zijn carrière verneuken.Daar word volgas gespeeld .
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Vlampiep op augustus 21, 2017, 19:55:24
Citaat van: Mp op augustus 21, 2017, 16:56:24
Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar jij was waarschijnlijk niet aanwezig vrijdag.  De onkunde en onzekerheid straalt er, nog afgezien van de twee blunders, bij elk balcontact vanaf.
O, was jij ook een van die "supporters" die hem direct begonnen uit te fluiten?
Is wel een speler van je eigen club.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ChantiSCC op augustus 21, 2017, 19:57:18
Citaat van: Mp op augustus 21, 2017, 16:56:24
Normaal gesproken zou ik je gelijk geven, maar jij was waarschijnlijk niet aanwezig vrijdag.  De onkunde en onzekerheid straalt er, nog afgezien van de twee blunders, bij elk balcontact vanaf.

Klopt, garantie voor minimaal 1 tegendoelpunt die voor bijvoorbeeld Zeinstra houdbaar was geweest. Je ziet het al in de voorbereiding, je ziet het op trainingen en nu ook in de openingswedstrijd van het seizoen. Vind het überhaupt een hele gewaagde zet om een keeper te halen van een ploeg die degradeert uit de 2e klasse van België en nu dus amateurs zijn. Schils ander verhaal. En natuurlijk verdiend hij het niet om uitgefloten te worden, dan maak je het natuurlijk alleen maar erger.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: papier op augustus 21, 2017, 20:05:00
Citaat van: Josli op augustus 21, 2017, 11:29:06
Helemaal met je eens... Van de Laan was zelfs in zijn topdagen een slechte optie op links. Houtkoop kan wmb alleen in een 5-3-2.
Claver ken ik verder niet trouwens. Is dat geen optie?

Inderdaad, toen hij destijds van BV Veendam werd gehuurd als opvolger van Randy Rustenberg was het echt een enorme tegenvaller. Man wat was dat 30x niks op de linksback. Veel te traag hiervoor. Positioneel bleek de beste man echter fantastisch en links in het centrum kwam hij dan ook helemaal tot wasdom. Maar laat het lekker bij die postie (of maximaal nog als verdedigende middenvelder) op de back hoef ik hem niet meer te zien.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 21, 2017, 20:20:26
Nee Peersman is veel beter op de back
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: papier op augustus 21, 2017, 20:42:46
Citaat van: sunderland op augustus 21, 2017, 20:20:26
Nee Peersman is veel beter op de back

Ja het is een back niet de plek voor een voetballer
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: sunderland op augustus 21, 2017, 20:45:08
Citaat van: papier op augustus 21, 2017, 20:42:46
Ja het is een back niet de plek voor een voetballer
vooral opbouwend aanvallend is is Peersman goed wat bij ons 75% van ons weds
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 21, 2017, 23:48:51
Citaat van: ChantiSCC op augustus 21, 2017, 19:57:18
Vind het überhaupt een hele gewaagde zet om een keeper te halen van een ploeg die degradeert uit de 2e klasse van België en nu dus amateurs zijn. Schils ander verhaal.

Hoezo is dat van Schils een ander verhaal? Zat toch bij hetzelfde team :?
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: ChantiSCC op augustus 21, 2017, 23:58:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 21, 2017, 23:48:51
Hoezo is dat van Schils een ander verhaal? Zat toch bij hetzelfde team :?

Bertrams erg veel tegendoelpunten geïncasseerd, Schils was de beste speler van Lommel.  :y
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Bankzitter op augustus 22, 2017, 00:31:05
Lastig te vergelijken omdat België kleinere competities kent (16 Eerste Klasse, 8 Tweede klasse). Dus van club 24 in België naar club 21 in Nederland.
Titel: Re: SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017
Bericht door: Mp op augustus 22, 2017, 09:27:18
Citaat van: Vlampiep op augustus 21, 2017, 19:55:24
O, was jij ook een van die "supporters" die hem direct begonnen uit te fluiten?
Is wel een speler van je eigen club.

Nee hoor, totaal niet zelfs. Daar heb ik me ook aan gestoord.