Welkom!
Bryan Smeets verruilt De Graafschap voor SC Cambuur. De 24-jarige middenvelder tekent voor twee jaar in Leeuwarden.
Smeets was in onderhandeling met de Engelse derdedivisionist Blackpool, maar kwam niet tot een akkoord. Cambuur was al langere tijd in de race om zijn handtekening.
De middenvelder begon zijn carrière bij MVV en voetbalde de laatste twee seizoenen bij De Graafschap, waar hij zijn aflopende contract niet wilde verlengen.
Bron: De geeuwarder
Veel te vroeg voor een nieuw topic, Schande!
:0= BAN !!!
Ow en...uhhhh.... Welkom!
Schijt, bolle Dijks heeft natuurlijk vd Belt nog geen toestemming gegeven om het openbaar te maken. De foto's zijn nog niet klaar.. :devil
Heeft kwaliteiten die wij nodig hebben. Mentaal en fysiek in orde, creatief vermogen. Vorig seizoen 9 assists in 24 wedstrijden. Kan met Schils (loper, afgaande op wat ik van hem weet) en Kip/Lilipaly (scorend vermogen) een complementair middenveld vormen.
Zal denk ik wel kloppen, wordt op meerdere media al genoemd inmiddels:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/752588/-smeets-vertrekt-toch-niet-naar-engeland-en-tekent-contract-in-nederland-.html
Benieuwd voor welke positie hij gehaald is.
Is van nature aanvallende middenvelder, maar heeft ook als controleur gespeeld al was dat geen succes.
In ieder geval een type die wenog niet hadden.
Sandor en Henk vonden hem maar niets...
Citaat van: AL op juli 25, 2017, 15:13:13
Sandor en Henk vonden hem maar niets...
En dan nemen wij hem maar....
Ook bij deze transfer weer niet overtuigd.
kan me geen reet schelen wat vd heide en de jong hier van vinden,als het doorgaat ben ik blij.
type rose/holla.
|:)
Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2017, 15:14:21
En dan nemen wij hem maar....
Ook bij deze transfer weer niet overtuigd.
Sandor en Henk hadden een andere voetbalvisie, die puur op voetbal gebaseerd is en relatief weinig op fysiek vermogen en "gif". Een mooie en interessante visie, maar mijns inziens wel enigszins naïef
Ben er ook blij mee, zo'n type speler als hij miste wij juist vorig jaar in de selectie.
Citaat van: okkele op juli 25, 2017, 15:18:48
kan me geen reet schelen wat vd heide en de jong hier van vinden,als het doorgaat ben ik blij.
type rose/holla.
|:)
klopt helemaal wat heeft de jong en v/d heide hier nou mee te maken.
Ohhhhh ja Holla :y
Citaat van: AL op juli 25, 2017, 15:13:13
Sandor en Henk vonden hem maar niets...
Weet niet waar je dat weg hebt maar de laatste x dat ik met Henk heb gesproken was hij lyrisch over Smeets.
Een jongen die niet alleen energie in een wedstrijd stopt maar ook een speler die de wedstrijd en ploeg energie geeft.
Dat waren zijn woorden.
EDIT: Daarbij de Superboeren (incl Henk) wilden gewoon zijn aflopende contract verlengen maar hij wilde zelf op zoek naar iets anders.
Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2017, 15:14:21
En dan nemen wij hem maar....
Ook bij deze transfer weer niet overtuigd.
Over welke namen dagdroom jij dan?
Welkom kerel, met de nadruk op kerel.
Nogal tegenstrijdig. Ik heb begrepen dat Sandor het niet in Smeets zag zitten. Hoe dan ook, ik ben er wel blij mee!
Misschien zijn Henk en Sandor het dan toch niet altijd eens.
Welkom ouwe skaver |:) |:) |:)
Weet het niet met hem, als ie 1 maal begint te lopen is hij niet te stoppen.En normaal gesproken zijn we meestal in de aanval
Welkom! Blij met deze aanwinst!
Welkom.
Welkom Smeets en schop ons naar de eredivisie heel veel succes in lwd.
Blij met Smeets, lekker bikkelen en ballen. Welkom bij onze mooie club. |:)
Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2017, 16:56:05
Nogal tegenstrijdig. Ik heb begrepen dat Sandor het niet in Smeets zag zitten.
Dat weet ik niet, weet alleen dat Henk het echt wel in hem zag zitten. Smeets is natuurlijk een compleet ander type speler dan Sandor zelf was, wellicht dat dit mee speelde. Anderzijds had Sandor zulke spelers nodig om zelf te kunnen excelleren. Maar goed nogmaals van Sandor weet ik het niet maar Henk wilde echt wel met hem verder en vandaar de aangeboden contractverlenging.
Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2017, 16:56:05
Hoe dan ook, ik ben er wel blij mee!
Idem :proost
Waarheid zal ergens in het midden liggen. Zoals gezegd, blij mee. Man brengt gif mee. Dat gevoel heb ik ook bij Rosheuvel en in iets mindere mate bij Schils. Voeg daarbij het bravoure toe van Matthieu en de onverzettelijkheid van vd Laan en je hebt in mijn optiek precies hetgeen bewerkstelligt in je selectie waar het vorig jaar nog wel eens aan ontbrak. Monteiro deelde nog wel eens uit maar voor de rest louter ideale schoonzonen. Als het draaide prima maar als er geknokt moest worden hadden we het verdomde lastig.
Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2017, 21:59:47
Waarheid zal ergens in het midden liggen. Zoals gezegd, blij mee. Man brengt gif mee. Dat gevoel heb ik ook bij Rosheuvel en in iets mindere mate bij Schils. Voeg daarbij het bravoure toe van Matthieu en de onverzettelijkheid van vd Laan en je hebt in mijn optiek precies hetgeen bewerkstelligt in je selectie waar het vorig jaar nog wel eens aan ontbrak. Monteiro deelde nog wel eens uit maar voor de rest louter ideale schoonzonen. Als het draaide prima maar als er geknokt moest worden hadden we het verdomde lastig.
Juist! En daarnaast kan zeker Smeets (de anderen ken ik onvoldoende) ook nog eens heel aardig voetballen. Vorig seizoen in 24 wedstrijden 9 assists, dat vind ik een zeer acceptabel moyenne. Monteiro en Bakker kwamen bijvoorbeeld niet tot dat aantal, terwijl ze veel meer wedstrijden speelden.
Ik deel dat gevoel ook. Er komt meer balans in de selectie waar lichtvoetige spelers als Lilipaly Kip of Mathieu van kunnen gaan profiteten. Ook voor de ontwikkeling van jonge spelers is het fijn om in het veld the staan naast een ervaren kracht die het vuile werk opknapt.
Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2017, 21:59:47
Waarheid zal ergens in het midden liggen. Zoals gezegd, blij mee. Man brengt gif mee. Dat gevoel heb ik ook bij Rosheuvel en in iets mindere mate bij Schils. Voeg daarbij het bravoure toe van Matthieu en de onverzettelijkheid van vd Laan en je hebt in mijn optiek precies hetgeen bewerkstelligt in je selectie waar het vorig jaar nog wel eens aan ontbrak. Monteiro deelde nog wel eens uit maar voor de rest louter ideale schoonzonen. Als het draaide prima maar als er geknokt moest worden hadden we het verdomde lastig.
Wat Henk betreft niet hoor.. heb ik uit 1e hand.. ;) voor de rest het helemaal met je eens... :proost
beetje power er bij is natuurlijk prima dat misten we wel maar het voetballende
gedeelte mag niet onder sneeuwen. ik weet niet precies hoe die assists van smeets
tot stand zijn gekomen ik denk vooraluit corners en vrije trappen?
en als smeets schils en rosheuvel allemaal gaan spelen en we ook nog boerlage
hebben waar komen kip en Lilipaly dan te spelen?? is misschien een luxe probleem.
en er zal toch nog echt een goede spits moeten komen.
Wist niet dat Sandor nog een adviesfunctie voor Cambuur :zweep
Citaat van: denistel op juli 26, 2017, 12:02:42
beetje power er bij is natuurlijk prima dat misten we wel maar het voetballende
gedeelte mag niet onder sneeuwen. ik weet niet precies hoe die assists van smeets
tot stand zijn gekomen ik denk vooraluit corners en vrije trappen?
en als smeets schils en rosheuvel allemaal gaan spelen en we ook nog boerlage
hebben waar komen kip en Lilipaly dan te spelen?? is misschien een luxe probleem.
en er zal toch nog echt een goede spits moeten komen.
Even uitgezocht (jaja, je moet wat in je vrije tijd), en er kwamen 7 tot stand uit open spel en 2 uit hoekschoppen.
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2017, 12:25:42
Even uitgezocht (jaja, je moet wat in je vrije tijd), en er kwamen 7 tot stand uit open spel en 2 uit hoekschoppen.
is iets positiefs had ik niet gedacht van hem.
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2017, 12:25:42
Even uitgezocht (jaja, je moet wat in je vrije tijd), en er kwamen 7 tot stand uit open spel en 2 uit hoekschoppen.
Speelde vaak van rechts in een 4-4-2 systeem..
Citaat van: Grijskijkert op juli 26, 2017, 12:52:56
Speelde vaak van rechts in een 4-4-2 systeem..
Volgens transfermarkt.nl voornamelijk als aanvallende middenvelder (22 wedstrijden). Twee keer vanaf rechts. Ze speelden na de winterstop overigens voornamelijk 5-3-2, dus zonder rechter middenvelder.
In de eredivisie wel vaker vanaf rechts.
https://www.transfermarkt.nl/bryan-smeets/leistungsdatendetails/spieler/119066/plus/0?saison=2016&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Smeets loopt nog wat achter op conditie en is ook eerder van de training gegaan.
Niet verwonderlijk, zal tot nu toe slechts voor zichzelf getraind hebben.
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2017, 13:07:34
Niet verwonderlijk, zal tot nu toe slechts voor zichzelf getraind hebben.
heeft ook met de groep meegedaan.
Je ziet in alles dat deze 3 jongens kwaliteit mee brengen, een mannes valt nu echt pas zwaar door de mand...
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2017, 13:16:59
heeft ook met de groep meegedaan.
Ja, ik bedoel voor vandaag. Heeft niet bij een club in de voorbereiding meegedraaid. Zal dus conditioneel achter liggen op spelers die dat wel hebben gedaan (bijvoorbeeld Schils en Rosheuvel).
Citaat van: Collingwood op juli 26, 2017, 13:21:38
Ja, ik bedoel voor vandaag. Heeft niet bij een club in de voorbereiding meegedraaid. Zal dus conditioneel achter liggen op spelers die dat wel hebben gedaan (bijvoorbeeld Schils en Rosheuvel).
ja heeft vandaag wel wat meegedaan.
Citaat van: richard op juli 26, 2017, 13:20:43
Je ziet in alles dat deze 3 jongens kwaliteit mee brengen, een mannes valt nu echt pas zwaar door de mand...
Was je bij de training? Klinkt goed. Denk je ook dat Rosheuvel iets extras brengt? Of is hij voor de breedte gehaald?
Citaat van: richard op juli 26, 2017, 13:20:43
Je ziet in alles dat deze 3 jongens kwaliteit mee brengen, een mannes valt nu echt pas zwaar door de mand...
Mannes valt de hele voorbereiding en de laatste wedstrijden van de competitie al door de mand.
Citaat van: Lore op juli 26, 2017, 13:42:08
Was je bij de training? Klinkt goed. Denk je ook dat Rosheuvel iets extras brengt? Of is hij voor de breedte gehaald?
Viel nog niet echt op Rosheuvel maar je ziet wel dat hij kan voetballen...
Citaat van: richard op juli 26, 2017, 14:05:06
Viel nog niet echt op Rosheuvel maar je ziet wel dat hij kan voetballen...
Top, thanks! ik ben benieuwd
Citaat van: richard op juli 26, 2017, 13:20:43
Je ziet in alles dat deze 3 jongens kwaliteit mee brengen, een mannes valt nu echt pas zwaar door de mand...
Nu pas?
Is dus pas speelklaar ergens eind augustus en haalt de start niet volgens Dijkhuizen.
Letterlijke woorden "dat was even schrikken op training deze week".
Lekkere prof ben je dan..
onvoorstelbaar idd
Citaat van: AL op juli 29, 2017, 22:53:43
Is dus pas speelklaar ergens eind augustus en haalt de start niet volgens Dijkhuizen.
Letterlijke woorden "dat was even schrikken op training deze week".
Lekkere prof ben je dan..
Zelf ziet ie het wat rooskleuriger in. Zou triest zijn als ie de 18e niet fit is, maar blijkbaar is voor jezelf trainen toch een wereld van verschil vergeleken met groepstrainingen en oefenpotjes
Citaat van: justremco op juli 29, 2017, 23:23:55
Zelf ziet ie het wat rooskleuriger in. Zou triest zijn als ie de 18e niet fit is, maar blijkbaar is voor jezelf trainen toch een wereld van verschil vergeleken met groepstrainingen en oefenpotjes
Iedereen die zelf gevoetbald heeft kan denk ik beamen dat dit inderdaad een heel groot verschil is. Zie ook Van der Laan, die heeft ook maanden nodig (ook veel langer niet gespeeld natuurlijk).
Die vent mut em doodskamen. Tis betaald voetbal. Dat Blackpool is oek niet gek.
We hebben ook allemaal van die halven hè :_schater
Volgens hem zelf gaat hij de start van de competitie gewoon halen, we zullen het wel zien.
Uiteindelijk zal Smeets wel een goede aanwinst zijn. Dat hij de afgelopen tijd liever naar de Mac ging, dan trainde is wel een minpuntje ja.
Smeets loopt 3 tot 6 weken achterstand op conditie niveau en staat niet in de basis 18 augustus tegen jong Ajax heel misschien een invalbeurt.
Dit heeft Dijkhuizen verteld op omroep Leo.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2017, 10:28:59
Smeets loopt 3 tot 6 weken achterstand op conditie niveau en staat niet in de basis 18 augustus tegen jong Ajax heel misschien een invalbeurt.
Dit heeft Dijkhuizen verteld op omroep Leo.
Waar dan? Ik kan nergens interviews vinden, ook niet op OF. Juist nu was ik daar wel benieuwd naar.
Schandalig!!
Dijkhuizen heeft dit ook bij Smeets aangegeven!!
Interviews terug te lezen op Omroep Leo.
Citaat van: AL op augustus 06, 2017, 10:43:42
Schandalig!!
Dijkhuizen heeft dit ook bij Smeets aangegeven!!
Interviews terug te lezen op Omroep Leo.
Bedankt, ik zie ze nu. Normaal staan ze op YouTube.
Citaat van: picoberghuis op augustus 06, 2017, 11:32:45
Dit had toch naar voren moeten komen in de gesprekken en onderhandelingen?
En is het nu zo verrassend? Graafschap geen nacompetitie was bekend bij een ieder, en dat Smeets deze voorbereiding bezig was met het zoeken naar een nieuwe club en dus niet (voetbal-) trainde was ook bekend toch?
Tsjah, als ik thuis zou zitten dan verdiep ik mij ook weer eventjes in de nieuwste trends in mijn vakgebied. Zo mag je van een profvoetballer echt wel verwachten dat hij zijn lichaam goed onderhoud als hij op zoek is naar een nieuwe club. Dit is gewoon erg onprofessioneel.
Tuurlijk is het onprofessioneel, maar een fitte Smeets had hier niet gespeeld. Blackpool zal wel zo geschrokken zijn dat ze hem niet meer wilden. Dus even 5 weekjes doorbijten en dan hebben wij een prima speler voor de komende 2 jaar.
Doet zo mee bij Jong Cambuur (evenals Robertha en Rossi).
speelt jong cambuur zo?
info?
Om 15:00. Jong Cambuur lijkt de afgelopen wedstrijden met ongeveer dezelfde spelers te spelen dus die nu op papier staan wordt het zo ongeveer. Boutzamar afwezig. vd Laan niet op het formulier. Toure staat niet meer als proefspeler, dus die lijkt bij Jong te gaan spelen dit seizoen.
Waar dan?
Ik fiets voor janlul naar t stadion en
Leovardia.
Typen en fietsen is oek een kunst
SC CambuurGeverifieerd account @SCCambuurLwd 1 uur1 uur geleden
Om 15.00 uur wordt er in Sneek afgetrapt voor het duel tussen @ONSSneek en Jong SC Cambuur
Stukje doorfietsen :_schater :_schater
Maar hopen op verlenging dan.
:_schater
Ben er net geweest!... Alleraardigst potje en conraad met 3 goals... (0-4 gewonnen) ... Smeets paar goeie passes en goed overzicht, was er met martijn vd laan die speelde niet ivm dat knollenveld, waar ook paar zich vooral van sneek lelijk op blesseerden!.. Goeie keus van martijn dus!
Citaat van: Jandehulk op augustus 12, 2017, 17:21:41
Ben er net geweest!... Alleraardigst potje en conraad met 3 goals... (0-4 gewonnen) ... Smeets paar goeie passes en goed overzicht, was er met martijn vd laan die speelde niet ivm dat knollenveld, waar ook paar zich vooral van sneek lelijk op blesseerden!.. Goeie keus van martijn dus!
Speelde Smeets de hele wedstrijd al?
Citaat van: Lore op augustus 12, 2017, 17:26:18
Speelde Smeets de hele wedstrijd al?
niet de hele wedstrijd!... Wel 70 minuten!.. Erna nog ff met hem gesproken en verwacht tegen Jong ajax minimaal een 45 minuten mee te kunnen doen voluit
En er was een speler van jong Groningen!.. Lijkt erg op ayoub kwa uiterlijk,maar ook kwa spel!!.. Ongelovelijk positief ben ik over die speler!... Zeer goeie aanname, pass,en maakte een goeie goal!
Dat zal Yassine Zakir zijn. Dat zal iid wel een nieuwe speler van Jong Cambuur worden.
Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2017, 17:54:04
Dat zal Yassine Zakir zijn. Dat zal iid wel een nieuwe speler van Jong Cambuur worden.
Klopt, speelde vorig jaar bij de beloften van Groningen in de 3e divisie
Citaat van: justremco op augustus 12, 2017, 17:56:21
Klopt, speelde vorig jaar bij de beloften van Groningen in de 3e divisie
dan zal hij vast niet bij jong cambuur gaan spelen. Maar heeft hij potentie voor het eerste?
Citaat van: Jandehulk op augustus 12, 2017, 17:30:50
En er was een speler van jong Groningen!.. Lijkt erg op ayoub kwa uiterlijk,maar ook kwa spel!!.. Ongelovelijk positief ben ik over die speler!... Zeer goeie aanname, pass,en maakte een goeie goal!
wat is er met je gebeurd? Ineens zo positief op het forum :_schater
Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2017, 18:04:25
dan zal hij vast niet bij jong cambuur gaan spelen. Maar heeft hij potentie voor het eerste?
Want? Z'n contract werd daar schijnbaar niet verlengd, en nu mag ie het hier bij de beloften laten zien
Citaat van: justremco op augustus 12, 2017, 18:09:06
Want? Z'n contract werd daar schijnbaar niet verlengd, en nu mag ie het hier bij de beloften laten zien
ok, had ik het verkeerd begrepen. Dacht dat hij gewoon nog daar speelde en hogerop wil.
Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2017, 18:04:57
wat is er met je gebeurd? Ineens zo positief op het forum :_schater
Jan is niet altijd Hulk. Als ie groenig wordt dan gaat er wat veranderen. Dit is Jan ?
Op welke positie speelt die Zakir?
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 12, 2017, 18:31:12
Jan is niet altijd Hulk. Als ie groenig wordt dan gaat er wat veranderen. Dit is Jan ?
:_schater
Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2017, 18:04:57
wat is er met je gebeurd? Ineens zo positief op het forum :_schater
Die gast viel me echt op!.. Wou ik ff met jullie delen?
Citaat van: Yellow Army op augustus 12, 2017, 18:53:02
Op welke positie speelt die Zakir?
middenveld!... Aanvallende middenvelder!... Klapt er bovenop en goede trap!... Hopelijk word die nog niet verkocht ?
Waarom Smeets inbrengen? Net wanneer we in een 'goede' fase zitten. Die man kan amper lopen! Te triest voor woorden ;( ;(
Citaat van: Mp op augustus 18, 2017, 22:24:27
Waarom Smeets inbrengen? Net wanneer we in een 'goede' fase zitten. Die man kan amper lopen! Te triest voor woorden ;( ;(
Dat begreep ik dus ook niet :?
Wat een schande juh. Deze vent is nog lang niet fit.....
Wel lekkere eerste balcontact... en struikelde over z'n eigen benen pffttt
Citaat van: Mp op augustus 18, 2017, 22:24:27
Waarom Smeets inbrengen? Net wanneer we in een 'goede' fase zitten. Die man kan amper lopen! Te triest voor woorden ;( ;(
Viel mij ook op dat hij gelijk, zonder nog een bal te hebben geraakt een vrije trap neemt/opeist en hem over de achterlijn jast
(https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/5/0/6/4/9200000010934605.jpg)
Succes.
Is met de kerst wat afgevallen :y
Is het niet sowieso een trage speler?
Gênante vertoning
Sjok sjok Paul Mulders was er niks bij! :|
Bryan net gezien bij vette Harry op de hoek :y
Kon hij door de ingang dan?
Witte Zeefuik...
Prima klopt veel te dik . Duidelijk te zien dat ie een versterking is aan zijn passing en rust
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2017, 01:07:53
Prima klopt veel te dik . Duidelijk te zien dat ie een versterking is aan zijn passing en rust
Sorry maar dat is ook het enige wat hij kon doen gisteren, ver op eigen helft de bal opeisen en een domme ros naar voren, meer was het niet.
Citaat van: DayDreamer op augustus 19, 2017, 08:55:07
Sorry maar dat is ook het enige wat hij kon doen gisteren, ver op eigen helft de bal opeisen en een domme ros naar voren, meer was het niet.
Haha inderdaad, en meteen die eerste vrije trap ook bijna het stadion uitschieten. Wat een waardeloze invalbeurt.
Lijkt Mannes wel.
Die komt er niet veel meer in volgens mij.
Citaat van: sunderland op augustus 19, 2017, 01:07:53
Prima klopt veel te dik . Duidelijk te zien dat ie een versterking is aan zijn passing en rust
Volgens mij de enige zinnige constatering in de rij reacties hier. Hij is inderdaad veel te dik, maar ik vond het zeker geen domme-ros-die-bal-maar-naar-voren type. En ja die eerste vrije trap leek nergens op, maar de volgende corner was gewoon strak en goed voor. Gelukkig kan hij wat doen aan zijn dikte, voetballend komt het wel goed denk ik.
Citaat van: DayDreamer op augustus 19, 2017, 08:55:07
Sorry maar dat is ook het enige wat hij kon doen gisteren, ver op eigen helft de bal opeisen en een domme ros naar voren, meer was het niet.
Was op dat moment ook de 'tactiek', hè, we speelden 4-2-4 inmiddels. Was dus denk ik de bedoeling dat de ballen naar voren werden gerost. En dat deed hij tenminste met enig gevoel.
Zijn passing en inzicht waren idd veelbelovend, maar hoe kan het dat je als prof niet fit en afgetraind aan het seizoen begint?!!
Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2017, 10:06:16
Was op dat moment ook de 'tactiek', hè, we speelden 4-2-4 inmiddels. Was dus denk ik de bedoeling dat de ballen naar voren werden gerost. En dat deed hij tenminste met enig gevoel.
Schilder kan vanaf daar ook een bal naar voren rossen.
Citaat van: DayDreamer op augustus 19, 2017, 10:34:19
Schilder kan vanaf daar ook een bal naar voren rossen.
Klopt, maar als maar één iemand het doet is het wel erg makkelijk te verdedigen. Hoef je alleen Schilder een beetje onder druk te zetten.
Citaat van: Huzumer op augustus 19, 2017, 10:28:41
Zijn passing en inzicht waren idd veelbelovend, maar hoe kan het dat je als prof niet fit en afgetraind aan het seizoen begint?!!
das iets heel anders idd en ook niet een beetje hè
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 19, 2017, 10:03:44
Volgens mij de enige zinnige constatering in de rij reacties hier. Hij is inderdaad veel te dik, maar ik vond het zeker geen domme-ros-die-bal-maar-naar-voren type. En ja die eerste vrije trap leek nergens op, maar de volgende corner was gewoon strak en goed voor. Gelukkig kan hij wat doen aan zijn dikte, voetballend komt het wel goed denk ik.
Smeedt is altijd vrij stevig geweest hoor en behoorde in ieder geval nooit tot de meest atletische spelers.
Zijn inval beurt was niet gelukkig, maar een verademing hoe hij corners neemt, want dat was hier de laatste tijd een drama.
En zoals je al aangeeft, heeft jammer genoeg wat tijd nodig om hier weer iets toe te voegen aan kwaliteit.
Citaat van: Vlampiep op augustus 19, 2017, 11:19:33
Smeedt is altijd vrij stevig geweest hoor en behoorde in ieder geval nooit tot de meest atletische spelers.
Zijn inval beurt was niet gelukkig, maar een verademing hoe hij corners neemt, want dat was hier de laatste tijd een drama.
En zoals je al aangeeft, heeft jammer genoeg wat tijd nodig om hier weer iets toe te voegen aan kwaliteit.
Vond die corner van Schils waar uit werd gescoord ook niet slecht ;)
Smeets is inderdaad nooit echt snel geweest, maar was nu wel erg statisch. Is normaal constant in beweging en brengt veel energie, dat was er gisteren nog niet echt vanaf te zien. Maar dat heeft allemaal met zijn fysieke gesteldheid te maken en moet wel goed komen.
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 19, 2017, 11:20:55
Vond die corner van Schils waar uit werd gescoord ook niet slecht ;)
Nee, mankeerde ook niets aan. :thumbsup
"Vrij stevig", daar houden we het dan maar op! ??? Maar denk dat we nog wel wat aan hem gaan hebben, maar als iemand hem betrapt in de Febo, graag melden op dit forum! ?
Citaat van: Huzumer op augustus 19, 2017, 12:43:47
"Vrij stevig", daar houden we het dan maar op! ??? Maar denk dat we nog wel wat aan hem gaan hebben, maar als iemand hem betrapt in de Febo, graag melden op dit forum! ?
vrij stevig is niks mis mee ??....Zijn alle topsporter s :_schater
Citaat van: Huzumer op augustus 19, 2017, 12:43:47
"Vrij stevig", daar houden we het dan maar op! ??? Maar denk dat we nog wel wat aan hem gaan hebben, maar als iemand hem betrapt in de Febo, graag melden op dit forum! ?
Gelukkig hebben we geen shirt met streepjes overdwars.
Was dit niet Mart met een badmuts op?
Bryan zijn commentaar op de wedstrijd tegen de Graafschap: We waren de betere ploeg en hadden de betere kansen.
Ik heb vertrouwen in deze ploeg: Zo was het vorig jaar ook, en toen is het ook goed gekomen!!
(helaas net geen promotie, misschien nu wel?)
Citaat van: PePe op augustus 28, 2017, 19:03:49
Bryan zijn commentaar op de wedstrijd tegen de Graafschap: We waren de betere ploeg en hadden de betere kansen.
Ik heb vertrouwen in deze ploeg: Zo was het vorig jaar ook, en toen is het ook goed gekomen!!
(helaas net geen promotie, misschien nu wel?)
Als hij weer voldoende wedstrijd fit is, is hij de motor en leider op het middenveld.
Dan is er achter met Schilder en Smeets op het middenveld meer evenwicht in de ploeg gekomen.
Ik heb ook voldoende vertrouwen dat het best nog wel een heel leuk seizoen gaat worden met volop strijd om de bovenste plaatsen.
Citaat van: Vlampiep op augustus 28, 2017, 21:59:23
Als hij weer voldoende wedstrijd fit is, is hij de motor en leider op het middenveld.
Dan is er achter met Schilder en Smeets op het middenveld meer evenwicht in de ploeg gekomen.
Ik heb ook voldoende vertrouwen dat het best nog wel een heel leuk seizoen gaat worden met volop strijd om de bovenste plaatsen.
Eens, met een fitte Smeets en vDeelen ziet de wereld er al weer heel anders uit. Alleen jammer dat je door de situatie nu al weer achter de feiten (lees meedoen om het kampioenschap) aan loopt.
en je moet nog maar afwachten wanneer ze beide klaar zijn om 90 min lang te spelen
en voorin zal toch echt iets moeten gebeuren. de komende weken zijn erg lastig en
de kans bestaat dat je na 6 of 7 wedstrijden kansloos bent voor de titel.
Als je smeets hebt gezien beide wedstrijden. ...
Die is er nog lang niet hoor.
Lijkt wel een hele oude man op het veld
Citaat van: Agy op augustus 29, 2017, 10:07:00
Eens, met een fitte Smeets en vDeelen ziet de wereld er al weer heel anders uit. Alleen jammer dat je door de situatie nu al weer achter de feiten (lees meedoen om het kampioenschap) aan loopt.
Niet helemaal met je eens. Tuurlijk hebben we nog 0 punten. Maar op voorhand zouden we het ook moeilijk gehad hebben met De graafschap en Jong Ajax. Het is echter nu wel zaak om nu wel punten te pakken, te beginnen met zondag uit in het palingdorp. Daar moeten de eerste 3 punten gepakt worden. NEC op voorhand favoriet ziet ook twee sterkhouders de deur in de Goffert achter zich dicht trekken,. Zie dat ook maar eens op te vangen. Zondag gaat onze opmars beginnen |:) |:) |:)
Citaat van: speculeter op augustus 29, 2017, 11:19:25
Als je smeets hebt gezien beide wedstrijden. ...
Die is er nog lang niet hoor.
Lijkt wel een hele oude man op het veld
Schrok er van.
Werd door sommigen gezien als een soort rose maar betreft alleen maar zijn kapsel helaas.
Ik geloof niet dat het mijn type is.
Heimwee naar makrini.
Citaat van: okkele op augustus 29, 2017, 14:04:21
Schrok er van.
Werd door sommigen gezien als een soort rose maar betreft alleen maar zijn kapsel helaas.
Ik geloof niet dat het mijn type is.
Heimwee naar makrini.
Als je Smeets met Makrini gaat vergelijken dan kan het inderdaad nooit je type worden. Smeets is namelijk geen 6
Smeets is voornamelijk een technische voetballer die ook zijn mouwen op kan stropen als het moet. Dat laatste komt er nog niet uit omdat hij naar mijn idee zich een beetje inhoudt om niet te snel vermoeid te raken. Zo leek het althans tegen Jong Ajax.
1 woord: 3e divisie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIKKE SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op september 09, 2017, 01:42:21
1 woord: 3e divisie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIKKE SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welk woord? 3e of divisie? Of toch dikke of schande?
Bryan Smeets is dik, dat is een schande en hoort thuis in de 3e divisie ? :koffie
'T wordt wel lastig om de leider uit te hangen dan.
Is het waar dat hij afgelopen week in JC niet opviel? Dat zou je toch wel van hem mogen verwachten, fit of niet fit ...
must kieke naar sai die komt tenminste topfit binnen
Citaat van: Huzumer op september 09, 2017, 20:27:04
Is het waar dat hij afgelopen week in JC niet opviel? Dat zou je toch wel van hem mogen verwachten, fit of niet fit ...
Ja, totaal niet in het plaatje voorgekomen!
Citaat van: ChantiSCC op september 10, 2017, 12:47:04
Ja, totaal niet in het plaatje voorgekomen!
Vond het allemaal wel wat meevallen. Je kan zien dat het een prima voetballer is, maar hij komt zo traag over
Citaat van: justremco op september 10, 2017, 13:13:17
Vond het allemaal wel wat meevallen. Je kan zien dat het een prima voetballer is, maar hij komt zo traag over
Hoe hij speelde dat is niet het niveau wat wij na willen streven lijkt me..erg traag, foutieve passes, en vooral erg lui. Echter als hij weer topfit weet te worden, dan is het natuurlijk een prima speler voor ons.
Vind de maandagavond maar klote. Zegt helemaal fit te zijn vind dat dijkhuizen hem moet opstellen. Hij heeft zich wel bewezen.
Denk dat smeets maar eens naar zichzelf moet kijken. En zichzelf bewijst op de training ipv "grote" mond nu open te trekken
Citaat van: sk13 op september 26, 2017, 08:25:32
Vind de maandagavond maar klote. Zegt helemaal fit te zijn vind dat dijkhuizen hem moet opstellen. Hij heeft zich wel bewezen.
Denk dat smeets maar eens naar zichzelf moet kijken. En zichzelf bewijst op de training ipv "grote" mond nu open te trekken
Viel mij ook al op... Zijne Koninklijke Hoogheid is er niks bij :zucht
Ontbreekt aan alle zelfkritiek. Mij lijkt het logisch dat je een stap lager begint om op te bouwen
Maar goed, Ep Oogklep voelt zich vast de Redder... De Messias is uit de top neergedaald om ons Cambuur te laten voetballen met zijn buitenaards goede vaardigheden
3 lastige uitwedstrijden, 7 punten, en dan beginnen te piepen dat hij in de basis hoort?! Ook nog zelf binnen komen wandelen met een achterstand... Doei Smeets... Zulke onruststokers hebben wij hier niet nodig.
Hoe durf je kom je binnen met een achterstand van 3 maanden nou wat voor sportman ben je dan.
Nederigheid zou hem sieren. Als de eerste de beste amateur niet fit binnenkomen en nu eisen stellen? Zorg maar dat je op die vervelende maandagen er ver bovenuit steekt, dan kun je daarna kijken of je met de echte mannen mee mag doen... :(
Smeets haalt uit naar Dijkhuizen: ''Zal niet zeggen dat het genieten is op maandag
Bryan Smeets voetbalt met enorme tegenzin op de maandagavond. De middenvelder van SC Cambuur krijgt slechts sporadisch een kans in het eerste elftal.
"Als voetballer wil je wedstrijden spelen, maar ik zal niet zeggen dat het genieten is op maandag, tegen een beloftenteam, op een amateurcomplex, voor een handjevol toeschouwers", vertelt de 25-jarige Limburger tegenover de Leeuwarder Courant. "Het is ook iets wat ik niet gewend ben. Ik heb overal altijd gespeeld."
Smeets heeft het moeilijk in Leeuwarden. "Eerlijk? Het duurt mij allemaal te lang, al vind ik dat ook een logisch iets. Ik ben minimaal gelijkwaardig aan de mannen die nu spelen en ik vind dat ik moet spelen. Ik heb me inmiddels wel bewezen in de eerste divisie", vervolgt hij.
"Ik ben alleen afhankelijk van de trainer. Ik wist dat ik met een achterstand binnen kwam bij Cambuur (Dijkhuizen schrok begin augustus enigszins van de fitheid van de transfervrije Smeets,red.), maar die heb ik inmiddels wel weggewerkt. Nu wil ik een reële kans om me te laten zien", aldus Smeets.
Ongelovelijk, dit.
Ik vind dit een schandalig stuk. Opzoute met die dikzak.Hij komt Gvd binnen en is minimaal 10kg te zwaar en als je hem nu ziet past een broekje hem nog amper. We zijn geen sociale instelling. Dijkhuizen heeft gelijk. Dat hij niet minder is geloof ik wel maar dan moet je wel helemaal fit zijn. Dit ligt um compleet aan hem zelf.
Citaat van: Noordcambuur op september 26, 2017, 09:04:20
Hoe durf je kom je binnen met een achterstand van 3 maanden nou wat voor sportman ben je dan.
en wat denk je waarom blackpool hem niet wou.
Ik zou zeggen Meneer Smeets....kijk eens goed naar die foto in de lc van vandaag :_schater :_schater :_schater :_schater
Man man....minimaal nog 10 kilo te zwaar.
Ons middenveld staat goed en straks als rosheuvel weer fit is kom je er al helemaal niet meer in.
Mijn prognose:in de winterstop is hij weer weg.
Gevalletje Gouriye. ...gewikt en te ZWAAR gewogen!
Het valt allemaal wel mee wat hij zegt, titel boven het stuk ('Smeets haalt uit naar Dijkhuizen') is echt zwaar overtrokken als je de tekst zo leest. Hij zegt notabene nog dat hij het wel logisch vindt dat het lang duurt.
Maar ik vind het min of meer eisen van een 'reële kans' klinkklare onzin. Hij zou zich inderdaad nederig op moeten stellen juist omdat hij zo binnenkwam. Als je dan nu in een aardige flow zit is het volkomen logisch dat Dijkhuizen niets gaat wijzigen in zijn opstelling. Hij moet dus rustig op zijn kans wachten en niet gaan miepen in de media. Dan had hij hier maar fitter aan moeten komen. Er komt vanzelf een blessure of schorsing en dan moet hij het maar laten zien.
EDIT: Titel is van Cambuurfront zie ik nu en niet van de LC. Tsja, dat zegt al genoeg. Alles voor de clicks.
ik ben geen fan van smeets maar in dit geval........
een stuk uit de lc?
dat papier gebruik ik nog niet om mn reet mee af te vegen.
zou me niks verbazen als het enorm uit zn verband is getrokken dus doe nog een beetje kalm met de uitspraken.
wat niet betekent dat ik hem niet te dik vind en onprofessioneel,voor mij een slechte aankoop.
ik hoop dat het tegendeel bewezen word.
ps:
dat "cambuurfront" moet toch ook zo langzamerhand geboycot worden?
Vd Belt grijpt echt wel in als iemand geen teamplayer is. Barto hoor je bijvoorbeeld nooit zeuren, behalve dat 'ie graag alles speelt, maar dat is normaal. Vd Laan en v Deelen willen ook in de basis. We hebben een brede selectie, daar moeten ze maar aan wennen.
man man man die vent is oek helemaal de weg kwijt. als je in de basis
wil dan moet je het wel zelf afdwingen en met zulke uitspraken zou je
bij mij helemaal niet bij de selectie zitten.
We kennen de context ook niet waaruit Cambuurfront geknipt en geplakt heeft dus niet te snel oordelen. Waarschijnlijk klopt de kop niet eens
Het volledige artikel:
Vol enthousiasme minuten maken in de beloftencompetitie is niet iedereen gegeven. Zelfs niet als het om de Friese derby gaat.
Voetballen op maandagavond is voor Jordy Bruijn geen enkel bezwaar. Logisch, want voor zijn komst naar Heerenveen, vorig seizoen, zat de middenvelder drie jaar lang langdurig in de lappenmand bij Ajax. ,,Ik geniet van elk moment dat ik op het veld kan staan'', zei de aanvoerder na de 4-1 zege van Jong Heerenveen op Jong Cambuur. ,,Ik ben echt blij hier.''
Hoe anders is het gevoel momenteel bij Bryan Smeets. Met zo'n tweehonderd wedstrijden in eredivisie en eerste divisie achter zijn naam, met als thuisbasis de vaak sfeervolle stadions van MVV en De Graafschap, is het wel even omschakelen. ,,Als voetballer wil je wedstrijden spelen, maar ik zal niet zeggen dat het genieten is op maandag, tegen een beloftenteam, op een amateurcomplex, voor een handjevol toeschouwers.''
Lees ook: Ruime winst van SC Heerenveen op Cambuur in beloftenderby
Veel liever zou de Limburger (25) zich de longen uit het lijf rennen op vrijdagavond en zo een wezenlijke bijdrage leveren aan de prestaties van het eerste team van Cambuur. ,,Daar draait het om, daar wil ik me laten zien.'' Die kans krijgt hij slechts sporadisch van hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen en dat frustreert. ,,Het is ook iets wat ik niet gewend ben. Ik heb overal altijd gespeeld.''
Bruijn wacht nog op zijn debuut in de hoofdmacht van Heerenveen, maar is daar verre van gefrustreerd over. ,,Ik heb voor dit seizoen mijn hoofddoel al bereikt doordat ik ben doorgeschoven naar de eerste selectie. Van daaruit probeer ik weer de volgende stap te maken.''
Dat gaat nog geen makkelijke opgave worden, want als controleur heeft de 21-jarige Amsterdammer met Stijn Schaars en ook Yuki Kobayashi geduchte concurrenten. ,,Die mannen zijn verder dan ik en dat is geen schande. Ik ben er van overtuigd dat alle moeite die ik er de afgelopen jaren heb ingestopt, zich een keer gaat terugbetalen. Eens komt mijn kans, maar daar moet je dan wel geduld voor hebben.'' Die eigenschap heeft Bruijn, die in juli voor twee seizoenen bijtekende, tijdens zijn revalidaties 'gelukkig' aardig bijgespijkerd.
'Eerlijk? Het duurt mij allemaal te lang'
Smeets heeft veel meer moeite om te moeten toekijken. ,,Eerlijk? Het duurt mij allemaal te lang, al vind ik dat ook een logisch iets. Ik ben minimaal gelijkwaardig aan de mannen die nu spelen en ik vind dat ik moet spelen. Ik heb me inmiddels wel bewezen in de eerste divisie.''
,,Ik ben alleen afhankelijk van de trainer. Ik wist dat ik met een achterstand binnen kwam bij Cambuur (Dijkhuizen schrok begin augustus enigszins van de fitheid van de transfervrije Smeets,red.), maar die heb ik inmiddels wel weggewerkt. Nu wil ik een reële kans om me te laten zien.''
,,Dat lukt alleen niet met een invalbeurtje van een paar minuten bij een 2-0 achterstand of als je juist met twee man meer speelt. En ook bij de beloften is het lastig om je echt te laten zien, al doe ik uiteraard mijn stinkende best.''
Ajax
Heel soms is Bruijn nog wel eens benieuwd wat er mogelijk was geweest als hij bij Ajax niet geconfronteerd was met fysieke malheur. ,,Natuurlijk vraag je je dat wel eens af, zeker als je ziet dat er nu jongens een kans krijgen met wie ik samenspeelde. Dan kriebelt het wel eens. Maar zo werkt het bij Ajax; val je weg, dan staan er zo drie anderen die je plekje willen innemen. En zoals het nu gelopen is, klaag ik niet. Ik voel ik me prima op mijn gemak en voor mij zijn deze wedstrijden nog altijd leerzaam en waardevol.''
'Spesjaal' voor De Wagt
Voor Chris de Wagt was de derby een bijzondere wedstrijd. Het was niet de eerste keer dat hij het opnam tegen Cambuur, de club waar hij zelf dertien seizoenen speelde, maar het was wel voor het eerst dat de Sneker trainer dat deed met het embleem van SC Heerenveen op de borst. ,,Dit wie wol spesjaal fansels. Ik gun Cambuur alle wedstriden fan dit seizoen in oerwinning, mar net tsjin ús.''
Vreet ze op, hield De Wagt – die bij Cambuur nog samenspeelde met Dennis van der Rhee, de huidige trainer van de Leeuwarder beloften – zijn spelers voor. ,,Dit binne net samar duels fansels. Dat wit ik sels hiel goed en dat moast die jongens ek dúdlik meitsje.'' Het sorteerde ogenschijnlijk effect, want Heerenveen denderde voor rust door treffers van Doke Schmidt, tweemaal Henk Veerman en een eigen treffer van Jordy van Deelen over de Leeuwarders heen. ,,It like wol oft wy oan in trainen wiene, sa maklik gie it. Dat wie echt genietsjen.'' Na de pauze deed Ricardo Kip nog iets terug.
Dat je bij MVV en De Graafschap altijd alles speelde wil niet zeggen dat je hier automatisch alles gaat spelen! Keihard werken voor je plek en in jouw geval keihard naar de sportschool! Dán, als je topfit bent mag je praatjes hebben..Overigens denk ik dat hij snel weer weg is.
als jehet niet ziet zitten om deze potjes te spelen dan had je moeten zorgen
dat je topfit was...ik snap er werkelijk niks van.
Strikje er om en moven!!
Precies werk je in het team ipv te klagen. Teambelang gaat voor eigen belang
Dat hij liever in het eerste speelt dan bij de beloften op een amateurcomplex voor een handjevol mensen vind ik niet zo schokkend. Ik denk niet dat jongens als Kip of Van Deelen daar heel anders over denken.
Maar dat hij NU een kans in de basis lijkt te eisen is niet reëel gezien hoe hij zelf binnen kwam en de ontwikkeling van het team de laatste weken. Hij zal het straks gewoon moeten laten zien bij afwezigheid van anderen.
Meteen maar wegsturen vind ik ook wel weer zwaar overdreven. Zo schokkend is dit interview nou ook weer niet. Laat Dijkhuizen hem maar even duidelijk zeggen hoe het staat. Kan hij daar geen begrip voor opbrengen en wordt hij een stoorzender in de groep kun je altijd nog verdergaande maatregelen nemen. Geld en een in potentie prima speler weggooien kan altijd nog wel.
Citaat van: Collingwood op september 26, 2017, 15:36:47
Dat hij liever in het eerste speelt dan bij de beloften op een amateurcomplex voor een handjevol mensen vind ik niet zo schokkend. Ik denk niet dat jongens als Kip of Van Deelen daar heel anders over denken.
Maar dat hij NU een kans in de basis lijkt te eisen is niet reëel gezien hoe hij zelf binnen kwam en de ontwikkeling van het team de laatste weken. Hij zal het straks gewoon moeten laten zien bij afwezigheid van anderen.
Meteen maar wegsturen vind ik ook wel weer zwaar overdreven. Zo schokkend is dit interview nou ook weer niet. Laat Dijkhuizen hem maar even duidelijk zeggen hoe het staat. Kan hij daar geen begrip voor opbrengen en wordt hij een stoorzender in de groep kun je altijd nog verdergaande maatregelen nemen. Geld en een in potentie prima speler weggooien kan altijd nog wel.
Precies, ben het wel met je eens. Het zou pas echt een schande zijn als hij zich zou schikken in een rol in de beloftes. Dit kan ook wel eens goed uitpakken, want voetballen kan hij wel. Hij zal alleen nu vol aan de bak moeten om beter te worden en de trainer geen keuze te geven. Dan is hij beter dan hij was en schieten zowel Cambuur als Smeets daar veel mee op.
Hoe hij binnen is gekomen is een lachertje, maar daar betaalt hij nu ook een stevige prijs voor. Nu moeten wij allemaal verder. Zijn kans komt echt nog wel. Zolang wij dicht bij de top van de jupilerleague blijven, kan juist onze bank met (momenteel) Kip, Smeets, Van Deelen, Barto echt het verschil gaan maken aan het einde van de competitie.
dat klopt wel maar op dat amateurveldje stonden ze na 45 min wel 4-0
achter en dat met 8 selectie spelers in de basis is niet best en kun je
wel zeggen dat dkv er ook selctie spelers inhad nou dat waren nou niet
de allerbesten toch.
in de jl speel je ook genoeg wedstrijden voor 1000 a 1500 man hoor
Citaat van: denistel op september 26, 2017, 21:00:16
dat klopt wel maar op dat amateurveldje stonden ze na 45 min wel 4-0
achter en dat met 8 selectie spelers in de basis is niet best en kun je
wel zeggen dat dkv er ook selctie spelers inhad nou dat waren nou niet
de allerbesten toch.
in de jl speel je ook genoeg wedstrijden voor 1000 a 1500 man hoor
Helemaal mee eens. Indien zij op dat veldje daaro gewonnen hadden dan had ik er meer begrip voor op kunnen brengen. Met zo'n kansloze uitslag bewijs je echter het tegendeel. Ga er echter wel vanuit dat hij dit "off the record" gezegd heeft en dat een sensatiezoeker met die woorden aan de haal gegaan is. Ik vind de kop van het stukje ook uitermate tendentieus!
Citaat van: denistel op september 26, 2017, 21:00:16
dat klopt wel maar op dat amateurveldje stonden ze na 45 min wel 4-0
achter en dat met 8 selectie spelers in de basis is niet best en kun je
wel zeggen dat dkv er ook selctie spelers inhad nou dat waren nou niet
de allerbesten toch.
in de jl speel je ook genoeg wedstrijden voor 1000 a 1500 man hoor
Sommige spelers denken dat ze zich niet behoeven te bewijzen tijdens trainingen en in het belofte elftal om een basis plaats te kunnen claimen.
Speel,je de sterren van de hemel, dan kan de TS echt niet om je heen.
Citaat van: denistel op september 26, 2017, 21:00:16
dat klopt wel maar op dat amateurveldje stonden ze na 45 min wel 4-0
achter en dat met 8 selectie spelers in de basis is niet best en kun je
wel zeggen dat dkv er ook selctie spelers inhad nou dat waren nou niet
de allerbesten toch.
in de jl speel je ook genoeg wedstrijden voor 1000 a 1500 man hoor
Bij sommige zelfs voor nog veel, veel minder! Je hebt gelijk, maar ik heb de wedstrijd niet gezien en kan dus niet oordelen over de inzet cq. het spel. Zelfde geld voor training. Volgens mij zie jij wel regelmatig een training toch? Hoe doet hij het daar?
Voelt toch echt zonde, dat zo'n ervaren speler het niet kan bij ons.
trainingen kom ik helaas bijna nooit meer. maar zijn uitspraken over zo,n
amateurveldje en tegen een beloften team vind ik gewoon raar hij zit zelf
ook in een beloften team toch en wat ik zeg bij oss almere telstar en de
beloften teams in de jl speel je ook voor tussen de 500 en 2.000 man.
dit was wel een derby waarin je alles zou moeten geven en ik vind een 4-0
ruststand dan wel erg matig. wat natuurlijk niet al1 zijn schuld is
Als hij zegt (minimaal) gelijkwaardig te zijn aan de middenvelders die nu spelen dan kan hij best gelijk hebben. Ik zeg, laat maar zien dan. Dit middenveld is ook niks..
Mocht een half uur warm lopen en toen weer gaan zitten. Wat zal die de P in hebben..
Wegwezen in de winterstop. Ken helemaal niks
Nou laat het maar zien!
Kan me niet voorstellen dat hij voetballend minder is dan Kippersluis en Schils.
We hebben een speler nodig met rust aan de bal en creativiteit op middenveld ipv 2 lopers.
Dat is in mijn optiek ook de reden dat er uit beter gespeeld wordt dan thuis.
gespot in revalidatiecentrum "de vadsige pad".
in herstel na zijn 52 minuten in jong cambuur.
:fant
Citaat van: okkele op oktober 05, 2017, 09:55:33
gespot in revalidatiecentrum "de vadsige pad".
in herstel na zijn 52 minuten in jong cambuur.
:fant
Nou laten we er maar mee ophouden. Iemand die in 2,5 mnd nog steeds niet fit is kun je met geen mogelijkheid meer serieus nemen. Mooi terug naar de beloften totdat hij wel wedstrijdfit is.
Wie zegt dat hij niet wedstrijdfit is?
Is misschien gewoon niet beter dan Schils.
Volgens mij gewoon fit hoor. Toen Schils geschorst was tegen Go Ahead noemde Dijkhuizen hem al een optie als vervanger.
Zeker in thuiswedstrijden zou ik het middenveld anders doen, er is nu te weinig vernuft en creativiteit. Wel veel kracht en loopvermogen, wat uit beter van pas komt. Smeets of Kip (viel goed in tegen RKC) zouden daarin denk ik wel iets toe kunnen voegen.
Die jonge is echt wel fit nu hoor, maar heb jullie gewaarschuwd....tis een voetballer die geen versnelling heeft en in 1 tempo speelt ziet het spelletje wel. Grootste probleem is denk ik zijn houding binnen selectie, het is een mannetje en daar houden Vd Belt en Sipke niet van.
Citaat van: richard op oktober 06, 2017, 00:29:44
Die jonge is echt wel fit nu hoor, maar heb jullie gewaarschuwd....tis een voetballer die geen versnelling heeft en in 1 tempo speelt ziet het spelletje wel. Grootste probleem is denk ik zijn houding binnen selectie, het is een mannetje en daar houden Vd Belt en Sipke niet van.
We kunnen vooral in thuiswedstrijden anders wel wat bravoure gebruiken...
al jaren een probleem het mutte allemaal lieve jongkjes wese als je wat
uit de band springt kest het schudde.
Citaat van: Collingwood op oktober 06, 2017, 09:40:22
We kunnen vooral in thuiswedstrijden anders wel wat bravoure gebruiken...
Helemaal eens....
uit oek wel :_schater
Smeets lever je kontrakt maar in onder deze trainer krijg je geen kans.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 06, 2017, 22:13:26
Smeets lever je kontrakt maar in onder deze trainer krijg je geen kans.
Hij zegt dat hij fit is. :_schater
Er mag nog wel 10/15 kilo af. :zucht
zei ik afgelopen week al het zit allemaal lang niet goed maar ja ze rommelen maar
mooi door.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 06, 2017, 22:13:26
Smeets lever je kontrakt maar in onder deze trainer krijg je geen kans.
als het straks beter gaat verwachten we natuurlijk wel dat ook dan IEDERE post over onze trainer gaat.
okkele dit zouden wij volgens mij nog beter doen hoor.aanpakke die spelers
en niet dan dat slappe hap gedoe en aaitjes over de bol. duimpjes omhoog
bij de 28e verkeerde pass enz enz enz.
Citaat van: denistel op oktober 07, 2017, 07:19:59
okkele dit zouden wij volgens mij nog beter doen hoor.aanpakke die spelers
en niet dan dat slappe hap gedoe en aaitjes over de bol. duimpjes omhoog
bij de 28e verkeerde pass enz enz enz.
Ik denk dat je jezelf hier iets overschat. :devil
Citaat van: Noordcambuur op oktober 06, 2017, 22:13:26
Smeets lever je kontrakt maar in onder deze trainer krijg je geen kans.
Hij mag in de winter weg...
Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2017, 08:13:04
Ik denk dat je jezelf hier iets overschat. :devil
nou denk je dat wij het elftal slechter lieten spelen dan gisteravond??
Jij krijgt geen kans om te spelen merk ik, maar misschien wil je het eens met de trainer overleggen om als cv te spelen, dan kan Schilder bv op 6, ideetje?
Smeets op CV :_schater :_schater
Om 5 uur al dronken zijn, netjes! :hein
Ja as je dronken binne denk je wellus anders
Citaat van: Galdiano op oktober 06, 2017, 22:19:35
Hij zegt dat hij fit is. :_schater
Er mag nog wel 10/15 kilo af. :zucht
En als die eraf zijn is het weer een mugje.. Want we mutte wel wat te seiken houwe :_schater
Hij stond er wel!
Hij stond er wel en gaf heerlijke corners!! :_schater
Citaat van: ChantiSCC op oktober 13, 2017, 22:51:55
Hij stond er wel en gaf heerlijke corners!! :_schater
niet best hou er mee op nu.
Hij stond er inderdaad, zelfs mijn opa van 80 kan harder rennen. :X
Schandalig!!
Bijna winterstop en nog 15/20 kg te zwaar en amper kunnen lopen.
Contract ontbinden en nooit meer laten zien hier.
Echt gek aanstekerij!
Citaat van: AL op oktober 14, 2017, 07:28:30
Schandalig!!
Bijna winterstop en nog 15/20 kg te zwaar en amper kunnen lopen.
Contract ontbinden en nooit meer laten zien hier.
Echt gek aanstekerij!
NIEMAND BINNEN DE CLUB DOET ER WAT AAN HOE KAN DAT GVD
2 jaar contract hoorde ik gisteren?
Bij oss zou je er niet eens instaan.
Wat een verschrikkelijk zwakke invalbeurt had je gisteren :rodekaart
wil denk ik wel oppe knibbels terug naar t suden
Hewwe jum ook even zien wat ik bedoelde. :proost
Mooi in de winter op de slee wegbrengen
Ik wil dat wel doen?
Vrijdag maar eens basis ipv mannes, prima invalbeurt, heeft schandalig lang geduurd maar begint er op te lijken
Citaat van: Oosttribune op oktober 25, 2017, 10:12:20
Vrijdag maar eens basis ipv mannes, prima invalbeurt, heeft schandalig lang geduurd maar begint er op te lijken
Was je bij de wedstrijd?
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 10:13:01
Was je bij de wedstrijd?
moet dat?? geert op de radio en ook in de samenvatting zie je wel dat er met smeets
veel meer aanvallen kwamen.ook omdat d. bsoch toen ruimtes weg gaf maar hij heeft
wel een bepaalde drang naar voren en dat juich ik wel toe.
Citaat van: denistel op oktober 25, 2017, 11:21:55
moet dat?? geert op de radio en ook in de samenvatting zie je wel dat er met smeets
veel meer aanvallen kwamen.ook omdat d. bsoch toen ruimtes weg gaf maar hij heeft
wel een bepaalde drang naar voren en dat juich ik wel toe.
Dat lijkt me wel handig om een goed oordeel te vellen. In die 20 minuten die hij heeft gespeeld, is Geert misschien maximaal 5 minuten te horen geweest. Als je op die 5 minuutjes kan bepalen dat Smeets in de basis moet, vind ik het zeer knap. 2 weken geleden kon die nog niet eens een bal omhoog krijgen bij een corner.
Prima invalbeurt, Mag inderdaad wel eens starten !
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 12:18:16
Dat lijkt me wel handig om een goed oordeel te vellen. In die 20 minuten die hij heeft gespeeld, is Geert misschien maximaal 5 minuten te horen geweest. Als je op die 5 minuutjes kan bepalen dat Smeets in de basis moet, vind ik het zeer knap. 2 weken geleden kon die nog niet eens een bal omhoog krijgen bij een corner.
waar staat dat ik zeg dat smeets in de basis moet dan??
Citaat van: denistel op oktober 25, 2017, 13:09:14
waar staat dat ik zeg dat smeets in de basis moet dan??
Och jonkje. Je zegt dat er met Smeets veel meer aanvallen komen. Je zit hier al werken te zeuren op het middenveld en op Boerlage etc. Je wil meer aanvallend voetbal zien, dus hieruit trek ik de conclusie dat je Smeets graag in de basis ziet, want er komen met hem (volgens jou) meer aanvallen.
Maar je wil hem dus niet in de basis zien?
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 13:13:46
Och jonkje. Je zegt dat er met Smeets veel meer aanvallen komen. Je zit hier al werken te zeuren op het middenveld en op Boerlage etc. Je wil meer aanvallend voetbal zien, dus hieruit trek ik de conclusie dat je Smeets graag in de basis ziet, want er komen met hem (volgens jou) meer aanvallen.
Maar je wil hem dus niet in de basis zien?
Wil jij hem in de basis zien? Conclusie trekken uit aanvallend voetbal en dan Smeets noemen? Welke positie speelde hij toen hij inviel gister?
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:17:57
Wil jij hem in de basis zien? Conclusie trekken uit aanvallend voetbal en dan Smeets noemen? Welke positie speelde hij toen hij inviel gister?
Nee ik wil hem niet in de basis zien. Denistel zegt toch dat er met Smeets meer AANVALLEN komen. Bij aanvallend voetbal ga ik er vanuit dat er meer aanvallen moeten komen. Of valt meer verdedigende acties onder aanvallend voetbal?
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:19:32
Nee ik wil hem niet in de basis zien. Denistel zegt toch dat er met Smeets meer AANVALLEN komen. Bij aanvallend voetbal ga ik er vanuit dat er meer aanvallen moeten komen. Of valt meer verdedigende acties onder aanvallend voetbal?
Welke positie kwam hij gister te spelen?
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:24:08
Welke positie kwam hij gister te spelen?
Op Mannes z'n positie. Maakt het wat uit?
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:33:15
Op Mannes z'n positie. Maakt het wat uit?
Zie dit bedoel ik dus. Je moet wel weten waar je over praat. Ik heb vanmorgen 20 minuten op tribune gezeten en met nog paar mannen even met vd belt gesproken. Ook over Smeets... kwam meer in de spits positie te spelen volgens vd belt. Moest bal beet houden ruimte maken
en zijn creativiteit gebruiken. Dat ging vrij aardig zei vd belt. Samenvatting die ik zag kon ik mij daar wel in vinden.
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:39:48
Zie dit bedoel ik dus. Je moet wel weten waar je over praat. Ik heb vanmorgen 20 minuten op tribune gezeten en met nog paar mannen even met vd belt gesproken. Ook over Smeets... kwam meer in de spits positie te spelen volgens vd belt. Moest bal beet houden ruimte maken
en zijn creativiteit gebruiken. Dat ging vrij aardig zei vd belt. Samenvatting die ik zag kon ik mij daar wel in vinden.
Daar gaat de discussie nu toch helemaal niet over? En oja wist Denistel dat wel, dat hij meer in de spits positie kwam te spelen?
Mooi dat je weer naar trainingen toe gaat :thumbsup
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 14:41:20
Daar gaat de discussie nu toch helemaal niet over? En oja wist Denistel dat wel, dat hij meer in de spits positie kwam te spelen?
Mooi dat je weer naar trainingen toe gaat :thumbsup
Daar gaat discussie wel over, jij trekt conclusie dat denistel Smeets erin wil vanwege aanvallender voetbal. Dat gaat ook gebeuren met hem, ben ik van overtuigd, helaas ziet TS dat anders die hebben liever harde werkers i.p.v. creativiteit, ervaring en balvastheid. Smeets is geen voetballer met een versnelling dat roep ik al vanaf begin. Maar zijn kwaliteiten kunnen we in huidig team goed gebruiken.
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:47:41
Daar gaat discussie wel over, jij trekt conclusie dat denistel Smeets erin wil vanwege aanvallender voetbal. Dat gaat ook gebeuren met hem, ben ik van overtuigd, helaas ziet TS dat anders die hebben liever harde werkers i.p.v. creativiteit, ervaring en balvastheid. Smeets is geen voetballer met een versnelling dat roep ik al vanaf begin. Maar zijn kwaliteiten kunnen we in huidig team goed gebruiken.
De discussie gaat erover dat ik vind dat je de wedstrijd moet hebben gezien om te zeggen dat Smeets aanvallender voetbal brengt. Niet op basis van 5 minuten Geert van Tuinen, dat is mijn punt. Niet op welke positie hij gister speelde.
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 13:13:46
Och jonkje. Je zegt dat er met Smeets veel meer aanvallen komen. Je zit hier al werken te zeuren op het middenveld en op Boerlage etc. Je wil meer aanvallend voetbal zien, dus hieruit trek ik de conclusie dat je Smeets graag in de basis ziet, want er komen met hem (volgens jou) meer aanvallen.
Maar je wil hem dus niet in de basis zien?
jongkje??? kom al 50 jaar bij de club dus een jongkje bink zeker niet.
met smeets komt er meer voetbal in de ploeg en dat hebben we op dit moment te weinig
omdat ze voor harde werkers kiezen maar daar ga je geen wedstrijden mee winnen.
met narsing en smeets breng je er meer voetbal in en dat zie ik graag.
Citaat van: denistel op oktober 25, 2017, 14:56:05
jongkje??? kom al 50 jaar bij de club dus een jongkje bink zeker niet.
met smeets komt er meer voetbal in de ploeg en dat hebben we op dit moment te weinig
omdat ze voor harde werkers kiezen maar daar ga je geen wedstrijden mee winnen.
met narsing en smeets breng je er meer voetbal in en dat zie ik graag.
Jij wist dat Smeets inviel als spits?
als spits niet nee maar dat was volgens mij ook niet zo als je de beelden ziet wel veel verder
naar voren dan mannes in ieder geval. hij was behoorlijk actief bij de aanvallen van cambuur
in iedere geval en zo iemand kunnen we zeker gebruiken desnoods met 2 man in zijn rug die wat
meer loopwerk doen.
Citaat van: denistel op oktober 25, 2017, 15:19:45
als spits niet nee maar dat was volgens mij ook niet zo als je de beelden ziet wel veel verder
naar voren dan mannes in ieder geval. hij was behoorlijk actief bij de aanvallen van cambuur
in iedere geval en zo iemand kunnen we zeker gebruiken desnoods met 2 man in zijn rug die wat
meer loopwerk doen.
Precies. Het is dus wel belangrijk om de wedstrijd gezien te hebben om een oordeel te vellen. Bedankt voor je eerlijkheid. En je bent inderdaad geen jonkje :thumbsup
:_schaterg
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 15:24:54
Precies. Het is dus wel belangrijk om de wedstrijd gezien te hebben om een oordeel te vellen. Bedankt voor je eerlijkheid. En je bent inderdaad geen jonkje :thumbsup
En qua formaat is Nistel zeker geen jonkje :X
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:39:48
Zie dit bedoel ik dus. Je moet wel weten waar je over praat. Ik heb vanmorgen 20 minuten op tribune gezeten en met nog paar mannen even met vd belt gesproken. Ook over Smeets... kwam meer in de spits positie te spelen volgens vd belt. Moest bal beet houden ruimte maken
en zijn creativiteit gebruiken. Dat ging vrij aardig zei vd belt. Samenvatting die ik zag kon ik mij daar wel in vinden.
Klopt helemaal. Robertha er uit en Smeets er in, dan verwacht je dat Barto doorschuift, maar dat gebeurde niet. Hij bleef redelijk in zijn positie en Smeets voorin. Hij is balvast en heeft controle en inzicht, maar wat is ie langzaam.
Citaat van: richard op oktober 25, 2017, 14:39:48
Moest bal beet houden ruimte maken..
Als hij dat kan is dat zeker wenselijk want we hebben nu niemand voorin die echt een bal vast kan houden en als aanspeelpunt kan fungeren. Dan krijg je al wat meer rust voorin zodat de middenvelders bij kunnen sluiten.
Prima kapstokspits lijkt me, 2 rappe aanvallers om hem heen en klaar
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2017, 19:32:49
Klopt helemaal. Robertha er uit en Smeets er in, dan verwacht je dat Barto doorschuift, maar dat gebeurde niet. Hij bleef redelijk in zijn positie en Smeets voorin. Hij is balvast en heeft controle en inzicht, maar wat is ie langzaam.
Vd Heide was ook niet snel, maar wat was hij goed.
Als hij het spel goed kan verdelen en ballen op maat weet te geven, lopen die jonkies maar wat harder.
Citaat van: Yellow Army op oktober 25, 2017, 18:06:58
En qua formaat is Nistel zeker geen jonkje :X
33 :proost ole
Speelde de pannen niet van het dak of zo, maar wat een verademing om eindelijk eens een middenvelder met wat creatieve ideeën en voetballend vermogen te zien.
een "verademing" is zwaar overdreven hoor.
zulke passes ken ik oek wel geve.
langzamer ben ik oek niet.
Citaat van: okkele op oktober 27, 2017, 23:12:12
een "verademing" is zwaar overdreven hoor.
zulke passes ken ik oek wel geve.
langzamer ben ik oek niet.
Nou Houtkoop en Barto kunnen het in ieder geval niet.
Overigens doelde ik er niet op dat hij nou zo geweldig speelde (zoals ik ook al zei), maar op dat ik het een verademing vond om op die plek een type als Smeets te zien.
Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2017, 22:49:44
Speelde de pannen niet van het dak of zo, maar wat een verademing om eindelijk eens een middenvelder met wat creatieve ideeën en voetballend vermogen te zien.
Mee eens! Waarom werd hij gewisseld? Reactie vh publiek was veelzeggend!
Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2017, 23:13:20
Nou Houtkoop en Barto kunnen het in ieder geval niet.
heb je ook gelijk in.
daar noemen we ook meteen het trieste van dit alles.
er is niet beter.
Speelde een goede wedstrijd maar er zijn altijd supporters zien het weer anders.
Was zeker niet de minste van vanavond laat hem maar ff staan.
Onbegrijpelijke wissel imo
Speelde een aardige eerste helft maar was de tweede helft echt wel minder, kon het conditioneel niet echt meer bijbenen had ik het idee. Terechte wissel in mijn ogen. Wel verder gaan met hem in het vervolg.
Narsinh was eerder wedstrijdfit dan Smeets. Erg raar dat Smeets na de rust er al doorheen zat.
technisch en tachtisch 3 x beter dan mannes en boerlage die 90 min blijven staan
Redelijk gespeeld. Viel me niet tegen.
Citaat van: denistel op oktober 28, 2017, 08:44:38
technisch en tachtisch 3 x beter dan mannes en boerlage die 90 min blijven staan
Ik vond Boerlage naast Smeets nog noet zo gek gevonden, maar nadat Smeets werd gewisseld, ging Boerlage weer "zwemmen".
Smeets heeft mij echt aangenaam verrast en waarschijnlijk Marinus ook want hij werd subiet gewisseld. :(
En waarom durft Dijkhuizen Vd Laan niet eens te proberen op,de plaats van Mannes?
Ik kan Dijkhuizen echt noet meer volgen en hoop,toch echt dat er op zeer korte termijn wordt ingegrepen.
Ontslag van Dijkhuizen en Sipke is volgens mij niet nodig. Laat Dennis van Ree en Jan Bruin zich eens tot de winterstop bezig houden met de trainingen, tactiek en opstellingen.
De huidige trainer en assistent kunnen zich tot de winterstop bezig houden met andere zaken binnen de TS.
Als Dijkhuizen en Sipke hier niet in mee willen gaan, is ontslag wat mij betreft onoverkomelijk voor die twee.
Net op OF interview gezien, direct aanvoerder maken deze man. "We hebben ons belachelijk gemaakt". De enige met Narsingh die kan voetballen.
Bij het veroveren van de bal op het middenveld kijkt hij naar de kansen voorin, de rest kijkt hoe ze de bal veilig naar de keeper kunnen spelen, desnoods van 50 meter...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2017, 01:57:07
Net op OF interview gezien, direct aanvoerder maken deze man. "We hebben ons belachelijk gemaakt". De enige met Narsingh die kan voetballen.
Bij het veroveren van de bal op het middenveld kijkt hij naar de kansen voorin, de rest kijkt hoe ze de bal veilig naar de keeper kunnen spelen, desnoods van 50 meter...
Was me al eerder opgevallen, deze man geeft goede interviews, zegt gewoon waar het op staat
Interview was goed. Een winnaar. Zoiets wil je zien.
Kippersluis heeft dat ook.
Barto slaat de spijker op de kop: er had allang een team moeten staan. Er is geen visie en de verkeerde spelers zijn belangrijk gemaakt.
Citaat van: Bankzitter op november 04, 2017, 10:25:06
Kippersluis heeft dat ook.
Barto slaat de spijker op de kop: er had allang een team moeten staan. Er is geen visie en de verkeerde spelers zijn belangrijk gemaakt.
Kippersluis en Smeets helemaal mee eens, die hebben we nodig. Maak Smeets maar aanvoerder.
Barto leuk en aardig altijd kritisch maar laat hem eerst maar eens kritisch naar zichzelf kijken, wat heeft die gepresteerd? Helemaal niets!
Citaat van: Galdiano op november 04, 2017, 10:39:19
Kippersluis en Smeets helemaal mee eens, die hebben we nodig. Maak Smeets maar aanvoerder.
Barto leuk en aardig altijd kritisch maar laat hem eerst maar eens kritisch naar zichzelf kijken, wat heeft die gepresteerd? Helemaal niets!
Wie wel dan?
Citaat van: SCC-J op november 04, 2017, 10:45:23
Wie wel dan?
Barto is een gemankeerde spits, maar verdient het niet om altijd de kop van jut te zijn.
Hij is een van de weinigen binnen deze selectie die beschikt over een 120% topsporters mentaliteit.
Noem mij 1 op binnen deze selectie die over dezelfde mentaliteit en instelling beschikt.
Het ging mij om de conclusie van Barto dat er nog geen team staat.
Citaat van: Galdiano op november 04, 2017, 10:39:19
Kippersluis en Smeets helemaal mee eens, die hebben we nodig. Maak Smeets maar aanvoerder.
Barto leuk en aardig altijd kritisch maar laat hem eerst maar eens kritisch naar zichzelf kijken, wat heeft die gepresteerd? Helemaal niets!
wat hier l eerder geschreven wordt, Barto niet altijd kop van jut maken. Geeft aan dat het collectief falen is. En hij heeft daar duidelijk gelijk in. Niets meer niets minder.
En verantwoordelijk is DIJKHUIZEN. Wat heeft die gepresteerd, helemaal niets!
Speelde prima tot aan zijn rode kaart, dom dom dom
Jammer dat we hem even kwijt zijn, de enige met ideeën op het middenveld. Benieuwd wie hem gaat vervangen volgende week.
Citaat van: Yellow Army op november 17, 2017, 22:54:12
Speelde prima tot aan zijn rode kaart, dom dom dom
hij speelde echt fantastisch
Met Smeets, vd Laan en Narsingh heb je echt een kwaliteitsinjectie in je team! Werken naar een solide team die voor elkaar wil strijden!
de man van glas hest veel te weinig aan hoor maar das mijn mening.
Die man is bij ieder opstootje betrokken. Totaal onnodig die rode kaart. Je moet je gewoon beheersen in zo'n duel. Als je dat niet kunt dan must stoppen met voetbal.
Glas azijn Nog niet leeg gedronken
Citaat van: wiekie1969 op november 18, 2017, 12:43:21
Die man is bij ieder opstootje betrokken. Totaal onnodig die rode kaart. Je moet je gewoon beheersen in zo'n duel. Als je dat niet kunt dan must stoppen met voetbal.
Even met betrekking over het niet kunnen beheersen is het woord hypocriet jou op het lijf geschreven.
Citaat van: sunderland op november 17, 2017, 22:57:39
hij speelde echt fantastisch
Hij speelde inderdaad een prima partij en die beweging met zijn hoofd is natuurlijk niet handig.
Maar als je de beelden echt goed bekijkt hadden Dammers en Smeets beide geel moeten krijgen. Smeets voor de kopstoot beweging( heeft Dammers niet geraakt) en Dammers voor het de act die hij opvoerde.
Het was meer intimideren dan een poging iemand knock-out te tikken, maar ze zullen het wel als een slaande beweging gaan bestraffen. Domme actie.
Is er twee wedstrijden niet bij (schorsing van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk).
Citaat van: Collingwood op november 20, 2017, 13:06:08
Is er twee wedstrijden niet bij (schorsing van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk).
valt mee.De knjb zal ook basis vd beelden niet toegeven dat hij hem aaide.Als je goed kijkt blijft hij zelfs nog 1.5 seconde staan en laat zich dan vallen
Citaat van: sunderland op november 20, 2017, 13:10:24
valt mee.De knjb zal ook basis vd beelden niet toegeven dat hij hem aaide.Als je goed kijkt blijft hij zelfs nog 1.5 seconde staan en laat zich dan vallen
Het was een domme actie van Smeets, maar van mij hadden ze Dammers ook mogen schorsen vanwege onsportief (toneel)spel.
Cambuur-speler Bryan Smeets moet twee duels brommen
Bryan Smeets mist de komende twee wedstrijden van Cambuur. De middenvelder kreeg een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk, voor zijn rode kaart tegen Fortuna Sittard.
Cambuur ging direct akkoord met het voorstel. Smeets werd vrijdag in het met 1-0 gewonnen thuisduel in de 32ste minuut van het veld gestuurd. Hij maakte tijdens een opstootje een beweging met zijn hoofd richting Wessel Dammers. Pol van Boekel had genoeg gezien en trok de rode kaart.
Smeets mist de competitiewedstrijden tegen FC Den Bosch en Eindhoven
Citaat van: Oetseuuh op november 20, 2017, 14:14:04
Cambuur-speler Bryan Smeets moet twee duels brommen
Bryan Smeets mist de komende twee wedstrijden van Cambuur. De middenvelder kreeg een schorsing van drie duels, waarvan één voorwaardelijk, voor zijn rode kaart tegen Fortuna Sittard.
Cambuur ging direct akkoord met het voorstel. Smeets werd vrijdag in het met 1-0 gewonnen thuisduel in de 32ste minuut van het veld gestuurd. Hij maakte tijdens een opstootje een beweging met zijn hoofd richting Wessel Dammers. Pol van Boekel had genoeg gezien en trok de rode kaart.
Smeets mist de competitiewedstrijden tegen FC Den Bosch en Eindhoven
Het valt mee mee, had drie of vier verwacht. Maar aangezien het meer een duw dan een stoot was is twee reëel.
Wat is Smeets traag! Zit ook geen versnelling in.
Citaat van: Galdiano op december 01, 2017, 23:11:47
Wat is Smeets traag! Zit ook geen versnelling in.
Hoewel je gelijk hebt vind ik dit een verkeerde nadruk. Brengt namelijk ook als een van de weinigen behoorlijk wat durf en voetbal in het spel, en dat vind ik toch een tikkeltje belangrijker.
In de visie van Cruijff: snel denken is belangrijker dan snel rennen, de bal moet het werk doen. (Het goedbedoelde gedraaf van Peersman met een bal aan de voet levert ook niks op).
Maar inderdaad zullen anderen een stapje harder moeten doen als je met zo'n speler speelt, maar het is een van de weinigen met creativiteit en karakter.
dat klopt wel echter er waren een paar situaties dat je er goed uit kon komen
maar ja dan haalt hij de bal niet eens dus dan houdt het op toch
Oei ik blijf het geen gezicht vinden.
Komt echt heel veel snelheid tekort.
Dramatisch slecht.....Zo langzaam als een slak
Zo goed als het toen tegen Fortuna was, zo dramatisch was hij vanavond. Alsof hij er geen zin in had
Vandaag slecht inderdaad, jammer. Leek inderdaad wat gemakzuchtig.
Was idd waardeloos
Citaat van: Collingwood op december 19, 2017, 23:38:22
Vandaag slecht inderdaad, jammer. Leek inderdaad wat gemakzuchtig.
Dat was het niet alleen... hij heeft een geweldige traptechniek maar te weinig inzicht. Vertraagde het spel enorm en zag de openingen niet. Weet niet of dit een incident was maar op deze positie van spelverdeler kwam hij gisteren in elk geval niet uit de verf.
Laat hem maar lekker vertrekken in de winterstop
Citaat van: Agy op december 20, 2017, 08:18:47
Dat was het niet alleen... hij heeft een geweldige traptechniek maar te weinig inzicht. Vertraagde het spel enorm en zag de openingen niet. Weet niet of dit een incident was maar op deze positie van spelverdeler kwam hij gisteren in elk geval niet uit de verf.
Tegen Fortuna was hij juist zeer goed, ook qua het vinden van openingen. Zie ook de assist op Van Kippersluis bij NEC. Dus voorlopig houd ik het op een incident. Dit was de eerste keer dat ik hem echt slecht vond. Als we op basis daarvan mensen gaan afschrijven mag alleen Schilder blijven staan.
Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 10:44:45
Tegen Fortuna was hij juist zeer goed, ook qua het vinden van openingen. Zie ook de assist op Van Kippersluis bij NEC. Dus voorlopig houd ik het op een incident. Dit was de eerste keer dat ik hem echt slecht vond. Als we op basis daarvan mensen gaan afschrijven mag alleen Schilder blijven staan.
Eens maar toen stond hij op 10, is toch weer anders. Maar idd velen wisselen goede met slechte periodes af dus afwachten maar.
Voorlopig ligt hij er wel even uit ben ik bang met zijn lies.
Citaat van: Agy op december 20, 2017, 10:49:44
Eens maar toen stond hij op 10, is toch weer anders. Maar idd velen wisselen goede met slechte periodes af dus afwachten maar.
Voorlopig ligt hij er wel even uit ben ik bang met zijn lies.
Ja, klopt, dat ligt hem waarschijnlijk wel iets beter.
Ik hoop echt dat de (nieuwe) ts gaat proberen zowel Kip als Smeets op een goed functionerende manier samen in het elftal te krijgen. Beide hebben iets (Kip scorend vermogen vanaf het middenveld, Smeets creativiteit) die we voor de rest niet of nauwelijks in de selectie hebben. Zouden elkaar bovendien goed aan moeten kunnen vullen (Kip ruimte maken voor Smeets, Smeets Kip bedienen).
Wellicht zou Schils wel op de plaats van Smeets kunnen spelen als hij zijn huidige vorm doorzet. Of toch Boutzamar maar weer eens een kans geven...
Komende weken mooi met herstel trainer op explosieviteit trainen.
Wij hadden altijd comentaar op "sjok sjok Mulders"
Maar Smeets slaat alles.
Maar Smeets, mijn zoon van 3 loopt hem er met gemak uit.
Hij heeft inzicht en techniek, maar loop vermogen moet op dit niveau echt omhoog.
Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 10:54:00
Wellicht zou Schils wel op de plaats van Smeets kunnen spelen als hij zijn huidige vorm doorzet. Of toch Boutzamar maar weer eens een kans geven...
Schils mooi laten staan, is een prima box 2 box speler. Kip verdeelde het spel veel sneller dan Smeets dus wellicht Kip naast Schils en Smeets op 10. Maar denk toch dat je dan verdedigend in de problemen komt dus hoop in de winterstop toch nog op een echte 6 en een balvaste, scorende spits.
Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:54:54
Maar Smeets, mijn zoon van 3 loopt hem er met gemak uit.
Hij heeft inzicht en techniek, maar loop vermogen moet op dit niveau echt omhoog.
Eens maar kijkend naar zijn handelingssnelheid van gisteren, is dat ook te laag.
Citaat van: Agy op december 20, 2017, 10:56:40
Schils mooi laten staan, is een prima box 2 box speler. Kip verdeelde het spel veel sneller dan Smeets dus wellicht Kip naast Schils en Smeets op 10. Maar denk toch dat je dan verdedigend in de problemen komt dus hoop in de winterstop toch nog op een echte 6 en een balvaste, scorende spits.
Echte 6 ben ik het mee eens, heb daar de naam Tom Overtoom van Almere al voor genoemd. Er zullen vast meer opties zijn, maar zo'n type zie ik in ieder geval graag komen in de winter en anders in de zomer.
Overtoom is overigens net terug van een blessure, dus die zou ik pas in de zomer halen om te zien of hij nog hetzelfde niveau als vorig seizoen aantikt.
Eens dus.
Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 11:01:28
Echte 6 ben ik het mee eens, heb daar de naam Tom Overtoom van Almere al voor genoemd. Er zullen vast meer opties zijn, maar zo'n type zie ik in ieder geval graag komen in de winter en anders in de zomer.
Overtoom is overigens net terug van een blessure, dus die zou ik pas in de zomer halen om te zien of hij nog hetzelfde niveau als vorig seizoen aantikt.
joey veerman
Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 11:36:11
joey veerman
Ben ik ook wel van gecharmeerd maar denk niet dat die de overstap naar Cambuur maakt.
Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:54:54
Komende weken mooi met herstel trainer op explosieviteit trainen.
Wij hadden altijd comentaar op "sjok sjok Mulders"
Maar Smeets slaat alles.
Maar Smeets, mijn zoon van 3 loopt hem er met gemak uit.
Hij heeft inzicht en techniek, maar loop vermogen moet op dit niveau echt omhoog.
'Sjokkie' Smeets speelt al zijn hele leven op dit tempo.
Nog maar 25 zag ik. Die moet nu in z'n sterkste jaren zitten.
Citaat van: Bankzitter op december 22, 2017, 08:03:41
Nog maar 25 zag ik. Die moet nu in z'n sterkste jaren zitten.
Hij liekt wel 34 :_schater
De ene dag is hij de beste op het veld en moet er een middenveld om hem gebouwd worden en nu weer dit...
Vind het enorm zielig dat een speler van onze club een denigrerende nieuwe Topic titel krijgt omdat er wat zijlijn-professors zijn die het vast 100x beter kunnen :R
Triest ook dat er dus ook iemand is die de moeite neemt om er Sjokkie tussen te zetten l8l
Je zou hier maar speler zijn...
Altijd maar een grote muil over respect naar elkaar en op de teentjes getrapt zijn maar spelers bashen mag wel?
Zo, Dat is er uit :clint
Citaat van: Drumfather SCC op december 22, 2017, 15:42:55
De ene dag is hij de beste op het veld en moet er een middenveld om hem gebouwd worden en nu weer dit...
Vind het enorm zielig dat een speler van onze club een denigrerende nieuwe Topic titel krijgt omdat er wat zijlijn-professors zijn die het vast 100x beter kunnen :R
Triest ook dat er dus ook iemand is die de moeite neemt om er Sjokkie tussen te zetten l8l
Je zou hier maar speler zijn...
Altijd maar een grote muil over respect naar elkaar en op de teentjes getrapt zijn maar spelers bashen mag wel?
Zo, Dat is er uit :clint
Eens! Walgelijk dit
Citaat van: Drumfather SCC op december 22, 2017, 15:42:55
De ene dag is hij de beste op het veld en moet er een middenveld om hem gebouwd worden en nu weer dit...
Vind het enorm zielig dat een speler van onze club een denigrerende nieuwe Topic titel krijgt omdat er wat zijlijn-professors zijn die het vast 100x beter kunnen :R
Triest ook dat er dus ook iemand is die de moeite neemt om er Sjokkie tussen te zetten l8l
Je zou hier maar speler zijn...
Altijd maar een grote muil over respect naar elkaar en op de teentjes getrapt zijn maar spelers bashen mag wel?
Zo, Dat is er uit :clint
Ben het wel mee eens. Dan kunnen wij ook de topicnamen voor Barto, Peersman, Kallon, en de rest aanpassen!
Maar ze hebben niet geheel ongelijk over de naam! :proost
Citaat van: Lore op december 22, 2017, 16:08:23
Ben het wel mee eens. Dan kunnen wij ook de topicnamen voor Barto, Peersman, Kallon, en de rest aanpassen!
Maar ze hebben niet geheel ongelijk over de naam! :proost
dat niet, maar om het in de titel te vermelden?
Haal dat er ff tussenweg joh wie het ook kan doen! Niet best zulke dingen doe je gewoon niet.. mits fit is hij gewoon een van de beteren. Denk je dat spelers etc. nooit op ons forum kijken?! Leuk man.
*
Check morgen wel even. Lukt niet op de telefoon.
Dan bekijk ik ook even bepaalde instellingen om te kijken of de topic titel niet door iedereen veranderd kan worden.
Sportredactie LC
@LC_Sport
Opvallende afwezige bij het trainingskamp van Cambuur in Spanje is Bryan Smeets. "Een vertrek is voor alle partijen het beste", zegt technisch manager Foeke Booy.
Dan zal er wel een nieuwe creatieve middenvelder moeten komen!
Haal dan stans maar op bij NAC !! |:)
Citaat van: Jandehulk op januari 02, 2018, 18:24:08
Haal dan stans maar op bij NAC !! |:)
De Stans van Excelsior is van harte welkom, veel beter zullen we niet kunnen krijgen. Is inmiddels al wel weer een tijdje geleden...
Maak nou geen slapende honden wakker! :X
Is een aantrekkelijke speler voor meerdere clubs. ;)
Verrassend hoor. Dan moeten ze haast wel zeker zijn van een nieuwe (betere)..
De club is dood en doodziek. Merendeel is tegen booy; hij wud td. Hutkul wud uutkotst door iedereen met mensenkennis en voetbalverstand; hij wud cultuurbewaker. Smeets 1 vd weinige echte voetballers; hij mag weg.
Ja ik was volgens de meesten negatief maar in de voorbereiding was het al een sootje. Helaas wud het alleen maar erger
Geen speld tussen te krijgen. :| :| :|
Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 18:18:38
Sportredactie LC
@LC_Sport
Opvallende afwezige bij het trainingskamp van Cambuur in Spanje is Bryan Smeets. "Een vertrek is voor alle partijen het beste", zegt technisch manager Foeke Booy.
Dan zal er wel een nieuwe creatieve middenvelder moeten komen!
Voor alle partijen ware het beter geweest dat Foeke buiten de burelen van Cambuur was gebleven.
Ik acht deze man in staat de club nog veel verder naar de gallemiezen te helpen.
Zijn gun factor binnen de voetbalwereld is nihil en dat komt voort uit zijn arrogante en weinig coöperatieve houding.
'Mits fit' zou Smeets van waarde kunnen zijn, maar is dat niet juist zijn grote probleem?! Laatste tijd speelde hij met enige regelmaat, maar viel (weer) geblesseerd uit. En hoe is hij in de groep, als hij niet regelmatig speelt?
Cambuur moet zicht vooralsnog richten op spelers met potentie, want echte toppers komen niet, zeker niet met de huidige stand ...
Logische beslissing.
Kan goed voetballen maar in een tempo die echt niet kan op profniveau.
Ik vind het een schande dat die jongen in de winterstop er nog steeds zo bij loopt.
Als ik TD was, had ik deze jongen al na een paar weken weggestuurd.
Goede zaak dat men nu al gaat doorselecteren. Ik vermoed dat deze man voor (een stuk) meer op de loonlijst staat dan een Kallon of Mathieu maar laat dat niet op het veld zien. Dan maar doorselecteren.
Al past het wel in het seizoen dat hij een Bogarde rol gaat vervullen ten koste van de nieuwe Messi die we ontwijfeld op de korrel hebben!
Het zit niet goed tussen de oren bij Smeets, kan de teleurstelling van de afgeketste transfer naar Blackpool niet verwerken. Afscheid nemen is de beste optie. Geen trainer krijgt dat zware logge lichaam nog aan de praat
als afscheid nog 1 sterke actie bryan?
neem peersman mee.
|:)
Zie liever Stans hier komen dan Smeets die blijft.
Voor Smeets is Leeuwarden veel te ver van huis. Limburgers moet je niet verplaatsen
Citaat van: Galdiano op januari 03, 2018, 12:11:39
Zie liever Stans hier komen dan Smeets die blijft.
zou ook weer een mooi verhaal zijn. Dijkhuizen zei tegen mij dat Stans niet in de kleine ruimte kan spelen en dus daarom niet kwam. In de eerstediv speel je als 10 wel vaak in de kleine ruimte.Tja dus haal je hem nu wel dan ....en hij zit nu 1.5 jaar op de bank en dus ist ook april voor die op stoom is
Maar vast beter dan Smeets
1x 35 minuten uitstekend gespeeld, totdat hij zijn kop verloor. Veel te weinig. Logisch dat men afscheid wil nemen.
Citaat van: Bernardo op januari 03, 2018, 20:53:58
1x 35 minuten uitstekend gespeeld, totdat hij zijn kop verloor. Veel te weinig. Logisch dat men afscheid wil nemen.
Hij is inderdaad best vervangbaar, maar dat vond ik van bijvoorbeeld Zeinstra ook. De grote vraag is dus of er een goede vervanger komt of mogen we straks weer genieten van Boerlage, Houtkoop of Barto op het middenveld?
Citaat van: Stanley op januari 03, 2018, 12:35:23
Voor Smeets is Leeuwarden veel te ver van huis. Limburgers moet je niet verplaatsen
Limburger? Komt gewoon uit Rdam eo
Citaat van: Galdiano op januari 03, 2018, 12:11:39
Zie liever Stans hier komen dan Smeets die blijft.
Was hij niet wisselspeler vorig jaar bij NAC in de Juup? En dan moet hij hier naar toe komen? Waar zijn we nou mee bezig dan :?
Voor de rest.. zonde. Maar hadden ze nooit moeten halen natuurlijk. Kon anders wel wat.. soms.
Citaat van: Collingwood op januari 03, 2018, 21:03:14
Hij is inderdaad best vervangbaar, maar dat vond ik van bijvoorbeeld Zeinstra ook. De grote vraag is dus of er een goede vervanger komt of mogen we straks weer genieten van Boerlage, Houtkoop of Barto op het middenveld?
Nee schilder gaat naar het middenveld (speelde er al in de beker) met Kip en Schils. Reijnen achterin en Nijland als spits. Kwam Hyballa plotseling aanwaaien als trainer... en plotseling ging het draaien
Citaat van: Yellow Army op januari 03, 2018, 21:09:07
Limburger? Komt gewoon uit Rdam eo
Geboren in Maastricht...
Citaat van: Oosttribune op januari 03, 2018, 22:00:22
Nee schilder gaat naar het middenveld (speelde er al in de beker) met Kip en Schils. Reijnen achterin en Nijland als spits. Kwam Hyballa plotseling aanwaaien als trainer... en plotseling ging het draaien
blijf lekker dromen
Een man mag toch zijn dromen hebben |:)
Citaat van: speculeter op januari 03, 2018, 22:49:24
blijf lekker dromen
Dromen... meer hopen tegen beter weten in. Dramatisch is het
Citaat van: Yellow Army op januari 03, 2018, 21:09:07
Limburger? Komt gewoon uit Rdam eo
Hoe kom je daar bij?
Gewoon lukraak wat roepen juh. Gebeurt hier anders nooit :_schater
Citaat van: ChantiSCC op januari 04, 2018, 18:22:53
Hoe kom je daar bij?
Aahh ging over Smeets, ik dacht over Stans 8P mea culpa
Bij Sparta kan ineens ook van alles waar Spartanen alleen maar van droomden.
Uiteindelijk is er veel mogelijk als er met de geldbuidel gerinkeld wordt.. of het verstandig beleid is bij Sparta moet blijken, maar te voorzichtig zoals vd Belt vaak opereert is ook weer niet goed.
Citaat van: Bankzitter op januari 04, 2018, 19:50:52
Bij Sparta kan ineens ook van alles waar Spartanen alleen maar van droomden.
Uiteindelijk is er veel mogelijk als er met de geldbuidel gerinkeld wordt.. of het verstandig beleid is bij Sparta moet blijken, maar te voorzichtig zoals vd Belt vaak opereert is ook weer niet goed.
is een vergelijking van niks. Door Beenhakker en advocaat is er door grote sponsors 2 milj beschikbaar gesteld buiten de begroting om.
Citaat van: sunderland op januari 04, 2018, 22:05:02
is een vergelijking van niks. Door Beenhakker en advocaat is er door grote sponsors 2 milj beschikbaar gesteld buiten de begroting om.
Aldus de penningmeester van Sparta :_schater
Sommige stellen dat spelers/trainers afzeggen om de plaats op de ranglijst of het warrige technische beleid. Ik denk dat ze alleen naar de centen kijken en een beetje naar de naam van de club, mischien de reisafstand. Als we aardig betalen moet het echt wel lukken een goede spits en middenvelder over te nemen in de winter.
Citaat van: Bankzitter op januari 05, 2018, 07:49:34
Sommige stellen dat spelers/trainers afzeggen om de plaats op de ranglijst of het warrige technische beleid. Ik denk dat ze alleen naar de centen kijken en een beetje naar de naam van de club, mischien de reisafstand. Als we aardig betalen moet het echt wel lukken een goede spits en middenvelder over te nemen in de winter.
Natuurlijk gaat het om geld. Rest zijn allemaal slappe excuses.
Citaat van: Bankzitter op januari 05, 2018, 07:49:34
Sommige stellen dat spelers/trainers afzeggen om de plaats op de ranglijst of het warrige technische beleid. Ik denk dat ze alleen naar de centen kijken en een beetje naar de naam van de club, mischien de reisafstand. Als we aardig betalen moet het echt wel lukken een goede spits en middenvelder over te nemen in de winter.
Vd Belt heeft altijd geroepen dat er budget is voor spelers aan de bovenkant. Dus dat moet geen probleem zijn.
Citaat van: Gasgeve op januari 05, 2018, 09:01:19
Vd Belt heeft altijd geroepen dat er budget is voor spelers aan de bovenkant. Dus dat moet geen probleem zijn.
Moeten ze wel willen,dit soort type spelers willen niet onderkant jupiler spelen.zijn ze afgelopen zomer ook tegenaan gelopen.vd Belt overschat hemzelf dat hij dit soort spelers hiet heen kan halen.
Maar verras me
Gaat deze jongen nog werken voor zn geld of wat? Eerst maanden optrainen en dan nu de bank warmhouden? Jonge jonge.. of is ie zg geblesseerd?
Citaat van: De Gast op januari 21, 2018, 12:39:23
Gaat deze jongen nog werken voor zn geld of wat? Eerst maanden optrainen en dan nu de bank warmhouden? Jonge jonge.. of is ie zg geblesseerd?
Hij was ziek... :zucht
Bryan mag nu transfervrij vertrekken!! (is hij al weg?)
Heel raar dat hij niet gewoon door traint bij Cambuur, dat hem notabene betaalt. Stel hij vindt geen club tijdens deze transferwindow, dan komt hij gewoon weer bij de selectie neem ik aan. Zou ie eerst weken opgetraind moeten worden, voordat ie uberhaupt weer wedstrijdfit is.
Zou me verbazen als hij nog terugkomt bij de selectie, Peersman mocht ook vertrekken en trainde toch gewoon mee. Zal het wel definitief verpest hebben
Benieuwd of iemand hem wil hebben. Voor de winter amper gespeeld, en zal op de beelden die door andere clubs worden bekeken ook niet een topfitte indruk maken. Aan de andere kant zag ik een transfer van Peersman ook niet echt aankomen. En Smeets is voor veel clubs natuurlijk wel een prima speler.
Ik hoop wel dat hij zo snel mogelijk vertrekt nu, anders zit je met een dure ongemotiveerde speler opgescheept.
nee hoor mooi tuus sitte late siek te wezen, ken ie de sfeer oek niet ferpeste
Citaat van: piene hassus op januari 23, 2018, 10:55:52
nee hoor mooi tuus sitte late siek te wezen, ken ie de sfeer oek niet ferpeste
Niet beschikbaar zijn voor trainingen of wedstrijden = dan oek gien salaris!!!!
Ben benieuwd of Smeets nog vertrekt of zou die weer in genade worden aangenomen?
Anders wordt het voor hem een hele lange maanden :y
Als die niet aan spelen toekomt, lijkt het mij einde carriere, met zijn zwaar lijfigheid.
Zou wel zonde zijn als hij vandaag niet vertrekt en dat we dan zijn contract gaan afkopen. Money down the drain...
Zijn in onderhandeling over beëindigen contract.
Gaat dus helaas geld kosten.
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2018, 14:05:00
Gaat dus helaas geld kosten.
Helaas wel.
Blijf het een dikke schande vinden die vent!!
Contract ontbonden, aldus de LC.
Niet best. Geld voor een fatsoenlijke spits wordt allemaal gestoken in het afkopen van trainers en spelers. Bah! Robertha even niet meegerekend..
Blij dat Smeets weg is.
Een schande voor het betaalde voetbal!!