Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bryan Smeets

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2017, 14:28:32

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Narsinh was eerder wedstrijdfit dan Smeets. Erg raar dat Smeets na de rust er al doorheen zat.

denistel

technisch en tachtisch 3 x beter dan mannes en boerlage die 90 min blijven staan

Gasgeve

Redelijk gespeeld. Viel me niet tegen.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 28, 2017, 08:44:38
technisch en tachtisch 3 x beter dan mannes en boerlage die 90 min blijven staan
Ik vond Boerlage naast Smeets nog noet zo gek gevonden, maar nadat Smeets werd gewisseld, ging Boerlage weer "zwemmen".
Smeets heeft mij echt aangenaam verrast en waarschijnlijk Marinus ook want hij werd subiet gewisseld. :(
En waarom durft Dijkhuizen Vd Laan niet eens te proberen op,de plaats van Mannes?
Ik kan Dijkhuizen echt noet meer volgen en hoop,toch echt dat er op zeer korte termijn wordt ingegrepen.
Ontslag van Dijkhuizen en Sipke is volgens mij niet nodig. Laat Dennis van Ree en Jan Bruin zich eens tot de winterstop bezig houden met de trainingen, tactiek en opstellingen.
De huidige trainer en assistent kunnen zich tot de winterstop bezig houden met andere zaken binnen de TS.
Als Dijkhuizen en Sipke hier niet in mee willen gaan, is ontslag wat mij betreft onoverkomelijk voor die twee.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Net op OF interview gezien, direct aanvoerder maken deze man. "We hebben ons belachelijk gemaakt". De enige met Narsingh die kan voetballen.

Bij het veroveren van de bal op het middenveld kijkt hij naar de kansen voorin, de rest kijkt hoe ze de bal veilig naar de keeper kunnen spelen, desnoods van 50 meter...
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 04, 2017, 01:57:07
Net op OF interview gezien, direct aanvoerder maken deze man. "We hebben ons belachelijk gemaakt". De enige met Narsingh die kan voetballen.

Bij het veroveren van de bal op het middenveld kijkt hij naar de kansen voorin, de rest kijkt hoe ze de bal veilig naar de keeper kunnen spelen, desnoods van 50 meter...

Was me al eerder opgevallen, deze man geeft goede interviews, zegt gewoon waar het op staat
Area 58

De Gast

Interview was goed. Een winnaar. Zoiets wil je zien.

Bankzitter

Kippersluis heeft dat ook.

Barto slaat de spijker op de kop: er had allang een team moeten staan. Er is geen visie en de verkeerde spelers zijn belangrijk gemaakt.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op november 04, 2017, 10:25:06
Kippersluis heeft dat ook.

Barto slaat de spijker op de kop: er had allang een team moeten staan. Er is geen visie en de verkeerde spelers zijn belangrijk gemaakt.

Kippersluis en Smeets helemaal mee eens, die hebben we nodig. Maak Smeets maar aanvoerder.
Barto leuk en aardig altijd kritisch maar laat hem eerst maar eens kritisch naar zichzelf kijken, wat heeft die gepresteerd? Helemaal niets!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op november 04, 2017, 10:39:19
Kippersluis en Smeets helemaal mee eens, die hebben we nodig. Maak Smeets maar aanvoerder.
Barto leuk en aardig altijd kritisch maar laat hem eerst maar eens kritisch naar zichzelf kijken, wat heeft die gepresteerd? Helemaal niets!
Wie wel dan?

Vlampiep

Citaat van: SCC-J op november 04, 2017, 10:45:23
Wie wel dan?
Barto is een gemankeerde spits, maar verdient het niet om altijd de kop van jut te zijn.
Hij is een van de weinigen binnen deze selectie die beschikt over een 120% topsporters mentaliteit.
Noem mij 1 op binnen deze selectie die over dezelfde mentaliteit en instelling beschikt.

Bankzitter

Het ging mij om de conclusie van Barto dat er nog geen team staat.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op november 04, 2017, 10:39:19
Kippersluis en Smeets helemaal mee eens, die hebben we nodig. Maak Smeets maar aanvoerder.
Barto leuk en aardig altijd kritisch maar laat hem eerst maar eens kritisch naar zichzelf kijken, wat heeft die gepresteerd? Helemaal niets!
wat hier l eerder geschreven wordt, Barto niet altijd kop van jut maken. Geeft aan dat het collectief falen is. En hij heeft daar duidelijk gelijk in. Niets meer niets minder.

En verantwoordelijk is DIJKHUIZEN. Wat heeft die gepresteerd, helemaal niets!

Yellow Army

Speelde prima tot aan zijn rode kaart, dom dom dom
Area 58

Collingwood

Jammer dat we hem even kwijt zijn, de enige met ideeën op het middenveld. Benieuwd wie hem gaat vervangen volgende week.
Kalmte alleen kan u redden.