Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Collingwood op juli 05, 2017, 16:33:56

Titel: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 05, 2017, 16:33:56
SC CAMBUUR NEEMT NIGEL ROBERTHA OVER VAN FEYENOORD

Cambuur heeft zich opnieuw slagvaardig getoond op de transfermarkt. Spits Nigel Robertha komt de manschappen van Marinus Dijkhuizen per direct versterken. Hij komt transfervrij over van landskampioen Feyenoord en heeft en contract getekend voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen).

Robertha doorliep de volledige jeugdopleiding van Feyenoord en speelde in nagenoeg alle vertegenwoordigende jeugdelftallen van Nederland. Op 1 mei 2016 maakte hij zijn debuut voor de Rotterdammers in de uitwedstrijd bij Willem II.

"Een 19-jarige spits met veel potentie", zo omschrijft technisch directeur Gerald van den Belt de nieuwste aanwinst van SC Cambuur. "Hij heeft een prima opleiding gehad en het is niet voor niks dat hij in de O18, O17, O16 en O15 teams van het Nederlands Elftal heeft gespeeld. Hij krijgt hier de kans om zijn talent verder te ontwikkelen en hopelijk belangrijk te worden voor het team."

http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-neemt-nigel-robertha-feyenoord/
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: jeff op juli 05, 2017, 16:38:14
Welkom  |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Oetseuuh op juli 05, 2017, 16:39:31
Welkom ouwe!  |:)

Laat het maar zien!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op juli 05, 2017, 16:43:00
Welkom.

Had nog contract tot 2018.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op juli 05, 2017, 16:44:52
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2017, 16:43:00
Welkom.

Had nog contract tot 2018.

Er wordt gemeld dat hij transfervrij is
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 05, 2017, 16:46:22
Citaat van: hobbes op juli 05, 2017, 16:44:52
Er wordt gemeld dat hij transfervrij is

Klopt beide. Feyenoord zal wel een doorverkooppercentage of zo hebben bedongen maar er is geen transfersom betaald.

EDIT: Had volgens hem zelf ook bij Feyenoord mogen blijven, maar zag hij niet zitten omdat hij deel uit wilde maken van een eerste team. Bron: Interview op site OF.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 05, 2017, 16:49:39
Uit het netwerk van Dijkhuizen of door Cambuur zelf gescout?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: HD op juli 05, 2017, 16:53:49
Hmm ken deze speler zelf niet, maar ik dat gepiep zo hoor van de Feyenoord fans kan dit wel eens een hele leuke speler zijn.

  |:) WELKOM  |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: DayDreamer op juli 05, 2017, 16:56:21
Welkom  :proost
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: 058-4life op juli 05, 2017, 17:01:21
Ik kende hem al wel. Leuk spelertje met goede potentie! Welkom! Keurig Belt!  |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op juli 05, 2017, 17:03:44
Ken hem niet, maar welkom!
Hoop wel dat er nog een spits komt die er direct staat.
Anders wordt Barto gewoon 1e spits.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: 058-4life op juli 05, 2017, 17:07:21
Waarom Robertha niet 1e spits?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 05, 2017, 17:08:50
Robertha krijgt de tijd om zich te ontwikkelen, aldus Van den Belt. Dus zeker geen eerste spits.

Barto ook niet. Dijkhuizen heeft nadrukkelijk gezegd dat ze nog een spits zoeken en daar bedoelde hij vast niet een halve jeugdspeler mee, hoe talentvol ook. Daarnaast, waarom wilden ze anders Kostov op proef nemen?

Zou me wel kunnen voorstellen dat ze een spits gaan huren en hopen dat Robertha er volgend seizoen klaar voor is.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: DeBruyne op juli 05, 2017, 17:11:30
Bij Feyenoord zijn sommige supportes al bang voor een Vincent Janssen scenario. Laten we dat hopen
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op juli 05, 2017, 17:11:40
Volgens feijeNoord fans wel een groot talent en ze snappen niet waarom ze hem hebben laten gaan.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 05, 2017, 17:12:26
Ik heb geen idee hoe goed hij is, maar Bersiha kende ook niemand en dat liep ook uitstekend af........oei, wacht eens even!

Nee hoor: Laat het maar zien jongen, gas erop!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 05, 2017, 17:14:03
Welkom !

Van de ene mooie club naar de andere mooie club.

RotterdamLeeuwarden.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: 666 op juli 05, 2017, 18:08:09
Weet iemand wat voor soort spits hij is?

Ps welkom bij onze mooie club.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op juli 05, 2017, 18:09:13
Citaat van: 666 op juli 05, 2017, 18:08:09
Weet iemand wat voor soort spits hij is?

Ps welkom bij onze mooie club.
Snel en vrij sterk. Stond in de jeugd ook wel eens aan de buitenkant.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 05, 2017, 18:15:01
Vd belt geeft ook duidelijk aan dat het een gok is met veel potentie. Weet niet of dijkhuizen hem al kon uit rotterdam
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: 666 op juli 05, 2017, 18:17:49
Citaat van: Gasgeve op juli 05, 2017, 18:09:13
Snel en vrij sterk. Stond in de jeugd ook wel eens aan de buitenkant.

Oke ik ben zeer benieuwd
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: 058-4life op juli 05, 2017, 18:35:17
Als rechtsbuiten kan hij ook wel uit de voeten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op juli 05, 2017, 18:43:40
Welkom Nigel  |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: poelie-lwd op juli 05, 2017, 19:19:43
Knaap met bravoure en toch ook veel realiteitsbesef. Vergelijkbaar met Mathieu. Hier is bewust naar gekeken. Denistel wordt op zijn wenken bediend  :proost
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Dokkumer op juli 05, 2017, 20:25:31
Nog nooit van hem gehoord, maar na wat Google werk toch positief. Een redelijke staat van dienst gezien de regelmatige uitverkiezingen voor de nationale elftallen van zijn leeftijdscategorie.
De meningen van supporters zijn overwegend positief, maar ik hoor ook enkele klanken dat hij hooguit middenmoot Eredivisie aan kan. Mooi ons niveau dus.

Nigel welkom en laat de vijandelijke netjes vaak bollen!!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op juli 05, 2017, 20:31:06
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 05, 2017, 17:14:03
Welkom !

Van de ene mooie club naar de andere mooie club.

RotterdamLeeuwarden.

Vertel eens wat jij van hem weet Rottedarm
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bernardo op juli 05, 2017, 20:44:07
https://www.fr12.nl/nieuws/43127-robertha-feyenoord-wilde-mijn-contract-verlengen.html
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 05, 2017, 20:47:00
Citaat van: Bernardo op juli 05, 2017, 20:44:07
https://www.fr12.nl/nieuws/43127-robertha-feyenoord-wilde-mijn-contract-verlengen.html

Kon dus blijven bij Feyenoord, maar ook naar andere clubs in de eredivisie. Bijzonder verstandig van zo'n 19-jarige jongen dat hij dan kiest voor zijn eigen ontwikkeling. Van den Belt lijkt ook weer goed naar instelling te hebben gekeken.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op juli 05, 2017, 20:57:28
En transfervrij ook mooi geen cent gekost |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 05, 2017, 21:01:29
Het klinkt allemaal positief. Je kan het slechter treffen als jonge spits met trainers als Dijkhuizen en Bruin.
Nu nog een spits van een jaar of 25/26 erbij voor 1 seizoen en dan heb je mooi drie spitsen die elkaar scherp kunnen houden en beter maken.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op juli 05, 2017, 21:15:01
Hendriks  :y
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op juli 06, 2017, 06:46:44
Citaat van: Bernardo op juli 05, 2017, 20:44:07
https://www.fr12.nl/nieuws/43127-robertha-feyenoord-wilde-mijn-contract-verlengen.html
Als hier nog een eerste spits bij komt, dan krijgt hij hier toch ook weinig kansen? Jong Cambuur speelt ook amper wedstrijden en zit niet in de piramide. Hopelijk wordt het niet een vervelend jongetje als hij net even te lang op zijn kans moet wachten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: richard op juli 06, 2017, 08:36:12
Citaat van: Gasgeve op juli 06, 2017, 06:46:44
Als hier nog een eerste spits bij komt, dan krijgt hij hier toch ook weinig kansen? Jong Cambuur speelt ook amper wedstrijden en zit niet in de piramide. Hopelijk wordt het niet een vervelend jongetje als hij net even te lang op zijn kans moet wachten.

Als ie zich ontwikkelt dan is Barto derde spits al vermoed ik dat de zoektocht naar een eerste spits wederom zeer moeizaam gaat verlopen!!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2017, 08:48:40
Citaat van: Gasgeve op juli 06, 2017, 06:46:44
Als hier nog een eerste spits bij komt, dan krijgt hij hier toch ook weinig kansen? Jong Cambuur speelt ook amper wedstrijden en zit niet in de piramide. Hopelijk wordt het niet een vervelend jongetje als hij net even te lang op zijn kans moet wachten.

Ik zou zeggen luister maar eens naar zijn interview met OF. Hij beseft heel goed dat hij hier ook niet meteen eerste spits wordt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op juli 06, 2017, 09:09:51
Citaat van: richard op juli 06, 2017, 08:36:12
Als ie zich ontwikkelt dan is Barto derde spits al vermoed ik dat de zoektocht naar een eerste spits wederom zeer moeizaam gaat verlopen!!
Als Barto goed wordt aangespeeld, bijvoorbeeld zoals tegen Ajax, dan is het niet ondenkbaar dat hij er dit seizoen mooi wat balletjes in schiet.
Maar hij zelf is niet in staat met zijn gebrekkige techniek zich in doelrijpe positie te plaatsen.
Ik vind het bewonderd hoe Barto ondanks zijn gebrek aan techniek in staat is geweest om zich zo lang op dit niveau te handhaven.
Een echte club man, die denk ik ook dit jaar weer in staat zal zijn zich in de basis te spelen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op juli 06, 2017, 09:18:27
Citaat van: Collingwood op juli 06, 2017, 08:48:40
Ik zou zeggen luister maar eens naar zijn interview met OF. Hij beseft heel goed dat hij hier ook niet meteen eerste spits wordt.
Ga ik doen, heb ik nog niet geluisterd. Door het interview wat hierboven staat, krijg ik de indruk dat hij verwacht hier veel te gaan spelen. Dat kan, met name in het begin, nog wel eens gaan tegenvallen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: okkele op juli 06, 2017, 10:27:52
Citaat van: Vlampiep op juli 06, 2017, 09:09:51
Als Barto goed wordt aangespeeld, bijvoorbeeld zoals tegen Ajax, dan is het niet ondenkbaar dat hij er dit seizoen mooi wat balletjes in schiet.
Maar hij zelf is niet in staat met zijn gebrekkige techniek zich in doelrijpe positie te plaatsen.
Ik vind het bewonderd hoe Barto ondanks zijn gebrek aan techniek in staat is geweest om zich zo lang op dit niveau te handhaven.
Een echte club man, die denk ik ook dit jaar weer in staat zal zijn zich in de basis te spelen.

helemaal mee eens.
ik wil wel eens een mathieu....barto....daniels zien.
zou zo maar kunnen dat er dan een betere aanvoer is voor barto.
gaat het niet dan heb je mathieu....robertha....daniels ,ook niet mis.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2017, 10:34:26
Citaat van: Gasgeve op juli 06, 2017, 09:18:27
Ga ik doen, heb ik nog niet geluisterd. Door het interview wat hierboven staat, krijg ik de indruk dat hij verwacht hier veel te gaan spelen. Dat kan, met name in het begin, nog wel eens gaan tegenvallen.

Inderdaad, daar moet hij niet vanuit gaan, maar volgens mij doet hij dat dus ook niet. Je vindt op OF ook een interview met Van den Belt, die zegt dat ook heel duidelijk. Ik neem aan dat dat dan ook wel tijdens de contractonderhandelingen duidelijk is geworden.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Cor op juli 06, 2017, 11:55:10
Citaat van: Collingwood op juli 06, 2017, 10:34:26
Inderdaad, daar moet hij niet vanuit gaan, maar volgens mij doet hij dat dus ook niet. Je vindt op OF ook een interview met Van den Belt, die zegt dat ook heel duidelijk. Ik neem aan dat dat dan ook wel tijdens de contractonderhandelingen duidelijk is geworden.

Ik ga ervan uit dat hij bij Feyenoord niet met het eerste mee trainde, hier wel. Ws. zal hij dat ook zien als zich verder ontwikkelen. Gaat denk ik niet altijd over wel of niet spelen bij zulke jonge spelers.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op juli 06, 2017, 11:57:05
Citaat van: Cor op juli 06, 2017, 11:55:10
Ik ga ervan uit dat hij bij Feyenoord niet met het eerste mee trainde, hier wel. Ws. zal hij dat ook zien als zich verder ontwikkelen. Gaat denk ik niet altijd over wel of niet spelen bij zulke jonge spelers.
Hij trainde wel met het eerste mee bij Feyenoord.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Cor op juli 06, 2017, 12:00:23
Citaat van: Gasgeve op juli 06, 2017, 11:57:05
Hij trainde wel met het eerste mee bij Feyenoord.

oke
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op juli 06, 2017, 13:33:14
Citaat van: Vlampiep op juli 06, 2017, 09:09:51
Als Barto goed wordt aangespeeld, bijvoorbeeld zoals tegen Ajax, dan is het niet ondenkbaar dat hij er dit seizoen mooi wat balletjes in schiet.
Maar hij zelf is niet in staat met zijn gebrekkige techniek zich in doelrijpe positie te plaatsen.
Ik vind het bewonderd hoe Barto ondanks zijn gebrek aan techniek in staat is geweest om zich zo lang op dit niveau te handhaven.
Een echte club man, die denk ik ook dit jaar weer in staat zal zijn zich in de basis te spelen.

bijna niet 1 club speelt hier zoals ajax natuurlijjk toen kreeg hij de ruimte en tegen 9 van de 10
ploegen niet en in de kleine ruimte komt ie gewoon te kort.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: poelie-lwd op juli 06, 2017, 21:30:36
Handelingsnelheid was al laag en wordt elk jaar gewoon minder. Ik mag toch hopen dat Barto gezien wordt als pinchitter en daarnaast een spits wordt gehaald die nog net even wat meer in de melk te brokkelen heeft.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op juli 06, 2017, 22:20:10
Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2017, 21:30:36
Handelingsnelheid was al laag en wordt elk jaar gewoon minder. Ik mag toch hopen dat Barto gezien wordt als pinchitter en daarnaast een spits wordt gehaald die nog net even wat meer in de melk te brokkelen heeft.
Gelet ook op zijn leeftijd is het te hopen dat Robertha en misschien nog een ander aan te trekken spits het voortouw gaan nemen en Barto als pinchitter zijn doelpunten mee zal pakken.
Maar hijnis voor jij nog steeds een meerwaarde in onze selectie.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op augustus 17, 2017, 10:48:56
In de voorselectie van Oranje onder 20!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op augustus 28, 2017, 16:20:12
Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2017, 10:48:56
In de voorselectie van Oranje onder 20!

En nu definitief geselecteerd, gaat spelen tegen Engeland en Portugal. We missen hem dus tegen Volendam.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op augustus 28, 2017, 17:41:57
Citaat van: Collingwood op augustus 28, 2017, 16:20:12
En nu definitief geselecteerd, gaat spelen tegen Engeland en Portugal. We missen hem dus tegen Volendam.
Dus hij is waarschijnlijk toch beter dan sommigen op het forum denken.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op augustus 28, 2017, 17:47:03
hoor weinig slecht nieuws over hem volgens mij.had van mij ook al wel
in de basis gekund omdat je met hem ook verder moet de komende jaren.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: 666 op augustus 28, 2017, 18:06:56
In de voorbereiding vond ik hem wel leuk spelen. Ik wil hem wel eens onder druk zien in de competitie.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 28, 2017, 18:27:25
Ik ben benieuwd. Feyenoord heeft Vente en Touré ook nog in hun selectie dus dat ze Robertha lieten gaan, wil niet per se zeggen dat 'ie geen talent heeft.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2017, 19:23:42
Citaat van: Bankzitter op augustus 28, 2017, 18:27:25
Ik ben benieuwd. Feyenoord heeft Vente en Touré ook nog in hun selectie dus dat ze Robertha lieten gaan, wil niet per se zeggen dat 'ie geen talent heeft.

Feyenoord heeft hem niet laten gaan, hij is zelf vertrokken. Er lag gewoon een nieuw contract voor hem klaar
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op augustus 28, 2017, 21:51:47
Citaat van: Yellow Army op augustus 28, 2017, 19:23:42
Feyenoord heeft hem niet laten gaan, hij is zelf vertrokken. Er lag gewoon een nieuw contract voor hem klaar
Het pleit voor hem dat hij wil spelen in Bier competitie.
Volgens mij gaat hij ons dit jaar ook echt nog wel verrassen, want hij beschikt volgens insiders uit Rotterdam over voldoende talent.

Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op september 03, 2017, 21:20:49
Waar was deze jongen eigenlijk?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op september 03, 2017, 21:22:55
Citaat van: De Gast op september 03, 2017, 21:20:49
Waar was deze jongen eigenlijk?

Op pad met Oranje onder 20.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op september 04, 2017, 11:46:19
eigenlijk belachelijk want de laatste jaren lag alles stil als er interlands waren
voor oranje oranje min 21 min 20 en min 19.de jong teams moeten ook spelers
leveren en wij dus ook raar dat er n wel gewoon een speelronde was
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op september 30, 2017, 09:35:00
Loopt eind van het seizoen gedesillusioneerd te deur uit.. want hij was er nog niet klaar voor. Volgend jaar 15 goals elders, let maar op.

Neem eens een voorbeeld aan de beloftenteams.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op september 30, 2017, 10:32:31
Op de training toch wel een aantal keer prima goals zien maken.

Geef die jongen eens een kans! Hij had gister gewoon moeten spelen vanaf 70 minuten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op september 30, 2017, 11:11:17
Citaat van: Galdiano op september 30, 2017, 10:32:31
Op de training toch wel een aantal keer prima goals zien maken.

Geef die jongen eens een kans! Hij had gister gewoon moeten spelen vanaf 70 minuten.
Had van mij gelijk na de rust er in gemogen, want Barto kan nooit op tijd in de 16 komen als Kallon op de  "brommer" gaat.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op september 30, 2017, 12:51:04
Citaat van: Vlampiep op september 30, 2017, 11:11:17
Had van mij gelijk na de rust er in gemogen, want Barto kan nooit op tijd in de 16 komen als Kallon op de  "brommer" gaat.

juistum die jongen het nog toekomst,,barto weten we nou wel wat ie wel en niet kan
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: papier op oktober 28, 2017, 10:23:56
Kan wel eens wat worden
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op oktober 28, 2017, 10:27:29
Voetballend wist hij zich een paar keer uit een situatie te redden waar Barto waarschijnlijk zijn benen had gebroken, voor de goal was hij niet scherp genoeg, wist twee grote kansen niet te verzilveren.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op oktober 28, 2017, 11:50:08
Ik zie potentie
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op oktober 28, 2017, 13:04:57
Mooi laten staan!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Stanley op oktober 28, 2017, 13:20:02
Mooi laten staan, vertrouwen geven en gaat wel scoren. gaan we nog plezier aan beleven.
De realiteit is, dat we in een tussenjaar zitten, of je het leuk vindt of niet.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: ruubmac op oktober 28, 2017, 13:32:05
Citaat van: Stanley op oktober 28, 2017, 13:20:02
Mooi laten staan, vertrouwen geven en gaat wel scoren. gaan we nog plezier aan beleven.
De realiteit is, dat we in een tussenjaar zitten, of je het leuk vindt of niet.

En in een tussenjaar gooi je dus alles wat je de afgelopen jaren hebt opgebouwd aan sympathie voor de club overboord, zodat er in het komende seizoen niemand meer voor je wil komen spelen? Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Over Robertha gematigd tevreden, maar had ook niet verwacht dat hij het team wel even op sleeptouw zou nemen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op oktober 28, 2017, 14:29:57
Wat zien jullie precies in hem? Ik zie vooral een spits die te licht is en nog niet klaar voor dit niveau. Tevens heeft hij (nog) niet de gretigheid van een echte spits laten zien.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: piene hassus op oktober 28, 2017, 16:40:44
staan late en anspeule met ballen waar ie wat met ken.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op oktober 29, 2017, 08:10:49
Maakte wel een lichte indruk. Is hopelijk gewenning. Maar zal straks ook wel weer op de bank belanden.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 29, 2017, 10:36:32
Citaat van: De Gast op oktober 29, 2017, 08:10:49
Maakte wel een lichte indruk. Is hopelijk gewenning. Maar zal straks ook wel weer op de bank belanden.

binne lui met 100 200 wedstrijden in de benen die oek onwennig spelen en te licht
zijn.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Agy op oktober 30, 2017, 14:10:52
Citaat van: speculeter op oktober 28, 2017, 13:04:57
Mooi laten staan!

Wat denk je zelf... deed het niet onaardig en bovenal al beter dan zijn vorige optredens.. dus voordat hij echt belangrijk kan worden beland hij onder deze TD waarschijnlijk op de tribune.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2017, 17:16:05
Citaat van: Agy op oktober 30, 2017, 14:10:52
Wat denk je zelf... deed het niet onaardig en bovenal al beter dan zijn vorige optredens.. dus voordat hij echt belangrijk kan worden beland hij onder deze TD waarschijnlijk op de tribune.
Ja helemaal mee eens, want als je inzicht hebt en beschikt over een gave techniek en daarbij ook wat mondig bent, kun je de wedstrijden vanaf de tribune volgen of van af de bank met de wetenschap nooit te hoeven invallen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op oktober 30, 2017, 18:03:30
Sarcasme viert hoogtij hier. Wat vergeten wordt is dat Robertha nog lang niet klaar is om 1e spits te zijn hier. Houdt geen bal vast, kiest niet als een spits positie, slechte aanname, zwak in de duels. Eerst maar wat vertrouwen op doen in jong SCC.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: okkele op oktober 30, 2017, 18:06:38
eens.
in zijn laatste interview zie je zijn jongenskoppie en gedrag.
ook in het veld nog lang niet volwassen en dat lijkt me toch wel belangrijk,zeker bij cambuur.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op oktober 30, 2017, 18:16:56
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2017, 18:03:30
Sarcasme viert hoogtij hier. Wat vergeten wordt is dat Robertha nog lang niet klaar is om 1e spits te zijn hier. Houdt geen bal vast, kiest niet als een spits positie, slechte aanname, zwak in de duels. Eerst maar wat vertrouwen op doen in jong SCC.

Met niet een bal vast kunnen houden of met slechte aannames hebben sommige het toch behoorlijk lang volgehouden in de spits.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 30, 2017, 18:50:35
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2017, 18:03:30
Sarcasme viert hoogtij hier. Wat vergeten wordt is dat Robertha nog lang niet klaar is om 1e spits te zijn hier. Houdt geen bal vast, kiest niet als een spits positie, slechte aanname, zwak in de duels. Eerst maar wat vertrouwen op doen in jong SCC.

dat ken barto oek allemaal niet of vind jij van wel.deze jongen het nog een toekomst voor em
en barto niet dus waar zou je voor kiezen dan.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op oktober 30, 2017, 19:30:12
Citaat van: denistel op oktober 30, 2017, 18:50:35
dat ken barto oek allemaal niet of vind jij van wel.deze jongen het nog een toekomst voor em
en barto niet dus waas zou je voor kiezen dan.

Idd, mooi laten stasn, kan alleen maar groeien
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op oktober 30, 2017, 20:14:33
Ik zou Barto opstellen. Beter met de kop ook en kiest beter positie voor de goal, kan handig zijn bij de voorzetten van Narsingh. Ik denk dat je Robertha hier meer kapot mee maakt, dan dat hij hier baat bij heeft. Zijn zat voorbeelden van jeugdspelers die zo kapot zijn gegaan. Een Diks wordt op dit moment ook kapot gemaakt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 30, 2017, 21:58:48
barto beter positie kiezen?? die zwerft immers het hele veld over om overal
te helpen maar waar ie als spits moet zijn daar is ie dit seizoen veel te
weinig hoor.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 30, 2017, 22:01:01
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2017, 20:14:33
Ik zou Barto opstellen. Beter met de kop ook en kiest beter positie voor de goal, kan handig zijn bij de voorzetten van Narsingh. Ik denk dat je Robertha hier meer kapot mee maakt, dan dat hij hier baat bij heeft. Zijn zat voorbeelden van jeugdspelers die zo kapot zijn gegaan. Een Diks wordt op dit moment ook kapot gemaakt.

zijn ook genoeg voorbeelden van spelers die het wel halen toch.psv ajax az dkv
enz spelen aardig wat spelers onder de 20 en die doen het behoorlijk goed en
ja maken ook fouten maar dat doen spelers van 25 en 32 ook
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op oktober 30, 2017, 22:04:05
Citaat van: denistel op oktober 30, 2017, 21:58:48
barto beter positie kiezen?? die zwerft immers het hele veld over om overal
te helpen maar waar ie als spits moet zijn daar is ie dit seizoen veel te
weinig hoor.
jonguh Gasgeve heeft gelijk. Heb de hele weds op hem gelet en hij koos echt steeds heel slecht positie, niet eerste of 2 e paal bleef steeds achter speler
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 30, 2017, 22:45:53
ik zeg toch oek niet dat het niet su is maar barto is niks beter daarin
en zal dat oek niet meer wudde en hij kan nog beter worden he.

probleem blijft gewoon dat we geen spits hebben die er 20 of meer
in schiet wie er oek maar staat.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2017, 08:44:54
Citaat van: denistel op oktober 30, 2017, 22:45:53
ik zeg toch oek niet dat het niet su is maar barto is niks beter daarin
en zal dat oek niet meer wudde en hij kan nog beter worden he.

probleem blijft gewoon dat we geen spits hebben die er 20 of meer
in schiet wie er oek maar staat.
Het werkelijke probleem is dat we over te weinig middelen beschikken om zo'n spit aan te kunnen trekken.
Dus moet je het geluk hebben dat er een onbekende spits wordt aangetrokken die er hier zo'n 20 in zal schieten en dat gelukje hebben we nu nog niet.
En je hebt gelijk dat wie er ook staat in de spits, hij niet goed wordt bediend en zo moeilijk tot scoren komt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op oktober 31, 2017, 09:06:12
Citaat van: Vlampiep op oktober 31, 2017, 08:44:54
Het werkelijke probleem is dat we over te weinig middelen beschikken om zo'n spit aan te kunnen trekken.
Dus moet je het geluk hebben dat er een onbekende spits wordt aangetrokken die er hier zo'n 20 in zal schieten en dat gelukje hebben we nu nog niet.
En je hebt gelijk dat wie er ook staat in de spits, hij niet goed wordt bediend en zo moeilijk tot scoren komt.
Ja en dat heeft met scouting te maken. Een Fortuna Sittard pikt Finn Stokkers op, die konden wij ook makkelijk betalen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 31, 2017, 10:27:52
natuurlijk zijn er wel goede betaal bare spitsen te halen.must alleen wat minder
minder middenvelders halen die toch niet spelen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2017, 10:36:56
Citaat van: denistel op oktober 31, 2017, 10:27:52
natuurlijk zijn er wel goede betaal bare spitsen te halen.must alleen wat minder
minder middenvelders halen die toch niet spelen.
Het is volgens mij wel zo dat een spits toch wel afhankelijk is van een goed middenveld en vleugelspelers.
Ons gehele middenveld is weggekocht, dus was vervanging eerste vereiste.
En welke spits zou hier dan met ons budget gehaald kunnen worden en zou hier willen spelen?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op oktober 31, 2017, 11:02:58
Citaat van: Vlampiep op oktober 31, 2017, 10:36:56
Het is volgens mij wel zo dat een spits toch wel afhankelijk is van een goed middenveld en vleugelspelers.
Ons gehele middenveld is weggekocht, dus was vervanging eerste vereiste.
En welke spits zou hier dan met ons budget gehaald kunnen worden en zou hier willen spelen?
Ten eerste is vd Belt daarvoor aangetrokken en geroemd, dus die moet met zijn netwerk deze spelers kunnen zoeken. Een Rossi is hem aangeboden en heeft die zelf niet eens gevonden, net zoals Ogbeche, Rusnak etc. Dat is niet het goede werk van zijn scouting of z'n netwerk.

Maar qua spelers:
Yildirim (nu MVV)
Stokkers (nu Fortuna)
Lieder (nu Eindhoven)
Joël Thomas (nu Eindhoven)
Ten Den (nu Volendam)
Stroo (nu Volendam)




Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 31, 2017, 11:42:09
Citaat van: Vlampiep op oktober 31, 2017, 10:36:56
Het is volgens mij wel zo dat een spits toch wel afhankelijk is van een goed middenveld en vleugelspelers.
Ons gehele middenveld is weggekocht, dus was vervanging eerste vereiste.
En welke spits zou hier dan met ons budget gehaald kunnen worden en zou hier willen spelen?

wij hebben tig middenvelders en dat zijn niet de goedkoopsten maar ze zitten wel
op de bank.mannes en boerlage spelen wel en soms barto zelfs op 10 die hadden
we allemaal al in huis toch,
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2017, 11:58:19
Citaat van: denistel op oktober 31, 2017, 11:42:09
wij hebben tig middenvelders en dat zijn niet de goedkoopsten maar ze zitten wel
op de bank.mannes en boerlage spelen wel en soms barto zelfs op 10 die hadden
we allemaal al in huis toch,
De spelers die je nu opnoemt blonken afgelopen seizoen nou niet echt uit op het middenveld en dat is door velen ook onderkend.
De aangekochte middenvelder blijken nog niet uit de verf te komen, maar of dat nu komt omdat ze onjuist worden opgesteld of dat ze kwalitatief ernstig te kort komen is momenteel toch de discussie?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 31, 2017, 12:49:12
als die spelers nu ook eens 10 wedstrijden de kans krijgen op een goede positie dan
kan ik daar pas over oordelen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: richard op oktober 31, 2017, 13:24:47
Citaat van: Vlampiep op oktober 31, 2017, 10:36:56
Het is volgens mij wel zo dat een spits toch wel afhankelijk is van een goed middenveld en vleugelspelers.
Ons gehele middenveld is weggekocht, dus was vervanging eerste vereiste.
En welke spits zou hier dan met ons budget gehaald kunnen worden en zou hier willen spelen?

weet jij wat ons budget is?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op oktober 31, 2017, 13:32:35
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2017, 20:14:33
Ik zou Barto opstellen. Beter met de kop ook en kiest beter positie voor de goal, kan handig zijn bij de voorzetten van Narsingh. Ik denk dat je Robertha hier meer kapot mee maakt, dan dat hij hier baat bij heeft. Zijn zat voorbeelden van jeugdspelers die zo kapot zijn gegaan. Een Diks wordt op dit moment ook kapot gemaakt.

Barto.. handig bij voorzetten van Narsingh. In welk seizoen leef jij? Dat kon 5 jaar geleden misschien. Komt nu overal te laat en mag eigenlijk geen spits meer heten. Een verschrikking.
Dan kijk ik liever naar een jongen wat nog wat zou kunnen worden.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2017, 14:12:00
Citaat van: De Gast op oktober 31, 2017, 13:32:35
Barto.. handig bij voorzetten van Narsingh. In welk seizoen leef jij? Dat kon 5 jaar geleden misschien. Komt nu overal te laat en mag eigenlijk geen spits meer heten. Een verschrikking.
Dan kijk ik liever naar een jongen wat nog wat zou kunnen worden.
Als Barto goed en tijdig wordt aangespeeld is hij nog steeds wel een bruikbare spits.
Het is treurig om te moeten zien dat hij zelf de ballen moet ophalen en dat hij sporadisch wordt aangespeeld met een steekbal of een goede voorzet vanaf de achterlijn.
Het probleem is niet Barto maar de onkunde van onze middenvelders en vleugelspelers, waarbij Narsingh hiertoe wel in staat is, maar te weinig nog is ingezet.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op oktober 31, 2017, 14:19:47
vlampiep het ligt toch oek mede aan barto of niet dan of doet
die alles goed en geen de rest alleen slechte ballen? hij laat
zich bewust of onbewust te veel zakken loopt soms op de
links of rechtsback om te helpen maar niet om ballen te
vragen toch.blijft ook een probleem van de ts dat zie niet
een spits neerzetten die gewoon voorin mag blijven en doet
wat ie moet doen en das goals maken.maar ja das oek weer
een mooie vraag voor vanavond
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2017, 16:39:51
Citaat van: denistel op oktober 31, 2017, 14:19:47
vlampiep het ligt toch oek mede aan barto of niet dan of doet
die alles goed en geen de rest alleen slechte ballen? hij laat
zich bewust of onbewust te veel zakken loopt soms op de
links of rechtsback om te helpen maar niet om ballen te
vragen toch.blijft ook een probleem van de ts dat zie niet
een spits neerzetten die gewoon voorin mag blijven en doet
wat ie moet doen en das goals maken.maar ja das oek weer
een mooie vraag voor vanavond
Natuurlijk is Barto een gemankeerde spits, maar het lijk er toch echt op dat hij opdrachten krijgt met betrekking tot het verdedigen.
Verder krijgt hij gewoon te weinig ballen aangespeeld in de spits, met het gevolg dat hij zich terug laat vallen naar het middenveld.
Maar inderdaad zijn dit relevante vragen.
Zelf ben ik verhinderd, maar wens iedereen daar een zinvolle avond waar hopelijk antwoorden worden gegeven op prangende vragen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: ChantiSCC op januari 12, 2018, 23:06:40
Klasse wedstrijd hopelijk komt het er nu uit, nu al redelijk compleet.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op januari 12, 2018, 23:08:24
Citaat van: ChantiSCC op januari 12, 2018, 23:06:40
Klasse wedstrijd hopelijk komt het er nu uit, nu al redelijk compleet.

Nu in de basis laten staan!!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bernardo op januari 12, 2018, 23:09:39
Die kopbal vlak na de 1-1 was geweldig, telde hem al. Hij komt er wel, vertrouwen geven en laten staan.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op januari 12, 2018, 23:14:20
Straks raken we hem nog in de huidige transfer periode kwijt?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op januari 12, 2018, 23:14:28
Echt genoten van deze jongen!!!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op januari 12, 2018, 23:15:16
Pareltje voor de toekomst.
Vond hem ook sterk aan de bal en met bal afschermen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op januari 12, 2018, 23:18:51
Citaat van: speculeter op januari 12, 2018, 23:15:16
Pareltje voor de toekomst.
Vond hem ook sterk aan de bal en met bal afschermen.

En goede steek pasen naar voren!!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op januari 12, 2018, 23:25:52
Uhhhhh. Goede doelpunten, goede kopbal...... maar verder toch niet bijzonder?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op januari 12, 2018, 23:30:52
Citaat van: Lore op januari 12, 2018, 23:25:52
Uhhhhh. Goede doelpunten, goede kopbal...... maar verder toch niet bijzonder?

Voor Cambuur is dat al heel bijzonder dit jaar...

Maar zoals gezegd verder vond ik hem ook prima spelen. Zeker die ballen op Houtkoop en Narsingh moet jij toch ook gezien hebben lijkt mij?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Zuid1991 op januari 12, 2018, 23:35:35
Citaat van: Lore op januari 12, 2018, 23:25:52
Uhhhhh. Goede doelpunten, goede kopbal...... maar verder toch niet bijzonder?
Hij heeft voor een spits een goede wedstrijd gespeeld! Sterk aan de bal, afschermen. Heb je toch gezien?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op januari 12, 2018, 23:48:33
Citaat van: Lore op januari 12, 2018, 23:25:52
Uhhhhh. Goede doelpunten, goede kopbal...... maar verder toch niet bijzonder?

Zit duidelik verbetering in. Nu maast goals en assists ooj gewoon goed voetbaloend
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op januari 12, 2018, 23:49:06
Terechte motm
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op januari 13, 2018, 01:42:34
Heel veel over gezegd maar wat ik en Gasgeve hebben gemeld hier heeft hij compleet omgedraaid .! Geweldig!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: papier op januari 13, 2018, 08:44:29
Sterk aan de bal, loopt aardig vrij, geweldige kopbal bij die corner. Hier zit wel potentie in. Het zal niet iedere week hosanna zijn en twee goals maar een investering in Robertha is een investering in Cambuur. Mocht er nog een spits bijkomen moet die echt significant beter zijn dan de huidige spitsen anders maar niet.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: DayDreamer op januari 13, 2018, 09:04:27
Prima gespeeld, maar om nou te zeggen geweldig. Prima doelpunten en een geweldige kopbal richting kruising, inderdaad sterk aan de bal, moet wel werken aan zijn luchtduels.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: gewoon een fan op januari 13, 2018, 09:06:06
Citaat van: Lore op januari 12, 2018, 23:25:52
Uhhhhh. Goede doelpunten, goede kopbal...... maar verder toch niet bijzonder?

Hier ben ik het mee eens, hij wil de bal veel te veel bij zich houden hij zou de bal eens wat vaker sneller moeten afspelen.
Wel mooi dat hij twee doelpunten maakt natuurlijk  :thumbsup
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: michello op januari 13, 2018, 09:16:05
Net uit de luiers. Laat hem maar rustig beter worden, er zit nog veel rek in hem.  :thumbsup
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op januari 13, 2018, 09:17:30
Citaat van: sunderland op januari 13, 2018, 01:42:34
Heel veel over gezegd maar wat ik en Gasgeve hebben gemeld hier heeft hij compleet omgedraaid .! Geweldig!
Zeker, vooral ook sterk aan de bal en goed wegdraaien. Had het niet verwacht, hopelijk laat hij dit vaker  zien.  |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Geelblauwstiens op januari 13, 2018, 09:29:49
Citaat van: DayDreamer op januari 13, 2018, 09:04:27
Prima gespeeld, maar om nou te zeggen geweldig. Prima doelpunten en een geweldige kopbal richting kruising, inderdaad sterk aan de bal, moet wel werken aan zijn luchtduels.

Mooi voorbeeld van een cambuursupporterreactie.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op januari 13, 2018, 09:59:44
Deed me denken aan het spel van Ogbeche.
Sterk aan de bal, goed wegdraaien en goede basistechniek.
Hoop dat hij deze lijn kan doortrekken dan hebben wij de goede spits al binnen voor de komende jaren.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op januari 13, 2018, 10:14:59
Ogbeche lijkt me trouwens een prima vent om in de TS te hebben in de toekomst (eventueel met rol als pinch hitter rol... die zie ik wel tot z'n 40ste spelen.)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: okkele op januari 13, 2018, 16:21:45
ogbeche is een nigeriaan , die is allang 46.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Dokkumer op januari 15, 2018, 15:16:08
Citaat van: Lore op januari 12, 2018, 23:25:52
Uhhhhh. Goede doelpunten, goede kopbal...... maar verder toch niet bijzonder?
Is dat niet de kerntaak van de spits? Barto wordt afgezeken omdat hij teveel meeverdedigt, Robertha doet dit minder en wordt ook bekritiseerd.

Om er maar een Henkie in te gooien "We zijn geen Real Madrid".
Ik vind Robertha in potentie een hele goede spits voor ons niveau, nu nog een ruwe diamant die door veel te spelen en goede begeleiding geslepen kan worden.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op januari 15, 2018, 15:52:19
Als hij zo blijft spelen( zeer verrast) dan ist 1 van de beste spitsen van de eerste div. Hoop dat ie er vanvond weer 1 inprikt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op januari 15, 2018, 16:09:59
Citaat van: sunderland op januari 15, 2018, 15:52:19
Als hij zo blijft spelen( zeer verrast) dan ist 1 van de beste spitsen van de eerste div. Hoop dat ie er vanvond weer 1 inprikt.

of 2  |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op januari 15, 2018, 16:15:38
Mannen, hij heeft 1 of met een beetje goede wil 1 1/2e goede wedstrijd gespeeld. Hij is jong en wisselvalllig, misschien moeten wij nog maar even afwachten voordat wij hem de nieuwe Koning van Leeuwarden verklaren!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op januari 15, 2018, 16:32:32
Citaat van: Lore op januari 15, 2018, 16:15:38
Mannen, hij heeft 1 of met een beetje goede wil 1 1/2e goede wedstrijd gespeeld. Hij is jong en wisselvalllig, misschien moeten wij nog maar even afwachten voordat wij hem de nieuwe Koning van Leeuwarden verklaren!

Er zit ook verschil tussen verwachten dat hij er 2 maakt en hopen dat hij er twee maakt ;)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op januari 15, 2018, 16:40:56
Eerst vanavond maar afwachten wat hij tegen jong AZ laat zien.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op januari 15, 2018, 17:08:54
Dat geld voor iedereen. Als deze jonge weer scoort weet je ook dat ie zomaar enorme springen kan maken. Zelfvertrouwen is belangerijk. En na ogbeche hewwe geen spits meer had die simpele ballen erin loopt. ( beker ook al)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op januari 16, 2018, 11:42:31
In het team van de week bij VI op basis van de wedstrijd tegen De Graafschap.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Dokkumer op januari 16, 2018, 12:08:00
Citaat van: Dokkumer op januari 15, 2018, 15:16:08

Ik vind Robertha in potentie een hele goede spits voor ons niveau, nu nog een ruwe diamant die door veel te spelen en goede begeleiding geslepen kan worden.

@Lore
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op januari 16, 2018, 12:25:34
Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2018, 12:08:00
@Lore

Ik hoop dat je gelijk hebt. Wat mij vooral opvalt is dat iemand maar één wedstrijd goed hoeft te spelen en het is de nieuwe Ronaldo. En als iemand dan weer één wedstrijd slecht speelt, dan is het de nieuwe Peersman
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Dokkumer op januari 16, 2018, 12:34:57
Ik dacht de nieuwe Barto, maar het kan dus nog slechter. Peersman is naar mijn mening een kruising tussen Erkelens en Ties Heldens. Helaas lijkt hij voetballend teveel op de laatste :P

Edit: Je zag vrijdag de potentie die die jongen heeft en ook hoe hij gisteren die buitenspelgoal afmaakte. De kwaliteiten komen met de juiste begeleiding zeker weten bovendrijven.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op januari 16, 2018, 13:51:58
En als Kippersluis die bal niet als een raket speelt staan we na 7 min op 0-1. Hij stond weer precies goed
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op januari 16, 2018, 13:55:24
Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2018, 12:34:57


Edit: Je zag vrijdag de potentie die die jongen heeft en ook hoe hij gisteren die buitenspelgoal afmaakte. De kwaliteiten komen met de juiste begeleiding zeker weten bovendrijven.

Ik hoop het ook en hij is zeker doelgericht. Lijkt mij alleen verstandig als hij rustig mag komen en de verwachtingen niet direct te hoog zijn.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 16, 2018, 14:05:21
Citaat van: sunderland op januari 16, 2018, 13:51:58
En als Kippersluis die bal niet als een raket speelt staan we na 7 min op 0-1. Hij stond weer precies goed

Ik vond het een perfecte voorzet, waar hij niet attent genoeg op reageerde...
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op januari 22, 2018, 21:40:33
Veel (en terechte) kritiek op Van der Belt, maar dit heeft hij toch wel heel goed gedaan!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op januari 22, 2018, 21:54:12
Die is in de zomer weg.
Wat een klasbak zeg!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op januari 22, 2018, 21:55:16
Had hem een hattrick gegund.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op januari 22, 2018, 22:05:16
Top spits! Veel dynamischer, duikt 2x fantastisch op voor de goal. Doet niet te ala Barto!
Een echte 9  :thumbsup
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: zeewolde op januari 22, 2018, 22:06:32
Mooi laten staan. Moet wel een echte topper komen anders gewoon met hem doorgaan
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op januari 22, 2018, 22:08:08
Maakt bijna 3 goals.
Topper in wording
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op januari 22, 2018, 23:07:22
Het vertrouwen geven en de gewoon de rest van het seizoen laten staan, gaat alleen maar beter worden
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: D.H.Skolten op januari 28, 2018, 18:46:32
Hier gaat Cambuur veel plezier aan beleven en veel geld aan verdienen. Ik zou hem alle vertrouwen geven en niet meer op zoek gaan naar een eerste spits, die heb je nu met Robertha wel lijkt me duidelijk. Feyenoord supporters waren niet voor niets pissed-off dat ze hem lieten gaan. Waar wil je een spits weghalen die het beter gaat doen dan hem, welke garantie heb je en Cambuur kennende wordt het iemand die weer niets toe gaat voegen aan de selectie en alleen maar weer onnodig geld gaat kosten. Ben benieuwd, denk nog steeds dat er helemaal niemand bij gaat komen,maar GOEDE links-achter,vleugel aanvaller en middenvelder cruciaal voor dit seizoen! Verras me Cambuur, make me happy!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 12:37:16
Leuk filmpje met Michael Mols en Nigel Robertha:

https://www.vi.nl/video/de-uitdaging-van-michael-mols-voor-cambuur-aanvaller-nigel-robertha
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op januari 30, 2018, 14:15:32
Citaat van: Collingwood op januari 30, 2018, 12:37:16
Leuk filmpje met Michael Mols en Nigel Robertha:

https://www.vi.nl/video/de-uitdaging-van-michael-mols-voor-cambuur-aanvaller-nigel-robertha

Hoop niet dat hij vanavond een penal moet nemen, ik weet iig wat zijn favoriete hoek is.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op januari 30, 2018, 17:10:33
Citaat van: Collingwood op januari 30, 2018, 12:37:16
Leuk filmpje met Michael Mols en Nigel Robertha:

https://www.vi.nl/video/de-uitdaging-van-michael-mols-voor-cambuur-aanvaller-nigel-robertha

Glimlach van oor tot oor. Wat een sympathieke gasten! Hopen dat Robertha net zo'n mooie carriere mag hebben!  :koffie
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: el haj op januari 30, 2018, 21:28:18
Prachtige assist, heel goed uitgespeeld.  _O_
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Tanjajeah op januari 30, 2018, 22:54:23
Het is te hopen dat zijn blessure meevalt. Zag er uit als een spierblessure, dan zou je 'm wel een tijdje kwijt zijn.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op januari 30, 2018, 23:17:35
Ik verwacht dat hij er vrijdag weer is. (zal deze goede trend wel willen voortzetten) Hij is nog jong!!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op januari 30, 2018, 23:19:43
Komt eigenlijk van 0 en moet nu ineens wel heel veel wedstrijden in korte tijd spelen. Misschien sowieso wel beter om hem even rust te geven, je wil ook niet hebben dat hij straks door overbelasting iets afscheurt. Crowley er dan meteen in en Barto doorschuiven.

Maar laat de medische experts van Cambuur hier maar een verstandige beslissing over nemen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op januari 30, 2018, 23:22:56
Het zou me ergens ook niet verbazen als die Oosterwijk toch nog komt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:36:48
Citaat van: Bankzitter op januari 30, 2018, 23:22:56
Het zou me ergens ook niet verbazen als die Oosterwijk toch nog komt.
Linksachter en een middenvelder please!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Tanjajeah op januari 30, 2018, 23:52:19
Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 23:36:48
Linksachter en een middenvelder please!

Die middenvelder is er al (Crowley) en de linksback zal morgen wel tekenen (Teijsse). Dus een spits lijkt me prioriteit nr.1.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op januari 30, 2018, 23:56:29
Citaat van: Tanjajeah op januari 30, 2018, 23:52:19
Die middenvelder is er al (Crowley) en de linksback zal morgen wel tekenen (Teijsse). Dus een spits lijkt me prioriteit nr.1.
lastig hoor ik denk dat wij nu al de beste spits van de eerste div hewwe. Als ie zo doorgaat tenminste
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op januari 30, 2018, 23:58:00
Toppertje in wording deze jongen. Die assist was echt van grote klasse
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bernardo op januari 31, 2018, 00:00:48
Nou maar hopen dat blessure meevalt en we hem niet een aantal weken kwijt zijn. Eagles thuis zal sowieso wel kort dag zijn
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: wiekie1969 op januari 31, 2018, 00:08:10
Wat een topper wut dit juh. Echt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: DayDreamer op januari 31, 2018, 08:29:14
Lekker laten staan deze jongen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op januari 31, 2018, 13:21:29
Robertha 6 weken uitgeschakeld wegens scheurtje in spier bovenbeen  ;(.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op januari 31, 2018, 13:29:51
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2018, 13:21:29
Robertha 6 weken uitgeschakeld wegens scheurtje in spier bovenbeen  ;(.
nu snel een nieuwe spits halen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op januari 31, 2018, 13:29:57
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2018, 13:21:29
Robertha 6 weken uitgeschakeld wegens scheurtje in spier bovenbeen  ;(.

Heb je een scorende spits, gebeurt dit  ;(
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Tanjajeah op januari 31, 2018, 13:30:05
Citaat van: Collingwood op januari 31, 2018, 13:21:29
Robertha 6 weken uitgeschakeld wegens scheurtje in spier bovenbeen  ;(.

Nu móet er echt een spits bij!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op januari 31, 2018, 13:40:59
6 weken gvd, zit het dan nooit eens een keer mee?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op januari 31, 2018, 13:55:23
Hef ik eindelijk weer es een favoriete speler ist weer zover. Gvd
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 31, 2018, 17:18:28
Is op tijd hersteld voor de play offs
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op januari 31, 2018, 18:02:44
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Kans dat hij in de zomer weggeplukt wordt zo wellicht wat kleiner.
Contract openbreken met 5 jaar aub!!

Kan de beste spits worden sinds Mols!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Agy op januari 31, 2018, 21:40:25
Citaat van: hobbes op januari 31, 2018, 13:29:57
Heb je een scorende spits, gebeurt dit  ;(

Niet alleen scorend maar ook eentje die voorin een bal vasthoud waardoor spelers kunnen aansluiten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Johan058... op januari 31, 2018, 21:58:37
Citaat van: AL op januari 31, 2018, 18:02:44
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Kans dat hij in de zomer weggeplukt wordt zo wellicht wat kleiner.
Contract openbreken met 5 jaar aub!!

Eens!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op januari 31, 2018, 22:33:53
Citaat van: Agy op januari 31, 2018, 21:40:25
Niet alleen scorend maar ook eentje die voorin een bal vasthoud waardoor spelers kunnen aansluiten.

En ook nog eens het overzicht heeft, kortom groeibriljantje
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: D.H.Skolten op maart 11, 2018, 04:23:12
Al iets bekend over wanneer hij weer gaat spelen?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op maart 24, 2018, 02:20:12
Als deze jongen niet geblesseerd was geweest, dan zou de wereld er heel anders uitzien.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op maart 30, 2018, 21:59:17
Kerel wanneer kunnen we je weer op het veld zien.
Wat hebben we jou nodig. :y
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 30, 2018, 22:01:56
Heeft ook weer een aantal wedstrijden nodig om in vorm te komen, lukt dit seizoen niet meer.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op april 19, 2018, 13:45:05
Maandag spelen bij Jong Cambuur, aldus de LC. Ook net op tijd terug voor de play-offs dus.  :proost
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op april 19, 2018, 17:47:35
Roberta schiet ons straks naar de eredivisie!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: piene hassus op april 20, 2018, 10:51:42
Barto
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 05, 2018, 08:06:49
Dit gaat een topper worden, ben alleen bang dat Cambuur zijn waarde niet goed inschat. Zoals wel vaker.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op augustus 05, 2018, 11:02:37
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 05, 2018, 08:06:49
Dit gaat een topper worden, ben alleen bang dat Cambuur zijn waarde niet goed inschat. Zoals wel vaker.

Waar basseer je dat op dan? Ik vind het best wel wat vertrouwen uitstralen dat wij dit seizoen in gaan met hem en rossi
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op augustus 05, 2018, 12:18:26
Citaat van: Lore op augustus 05, 2018, 11:02:37
Waar basseer je dat op dan? Ik vind het best wel wat vertrouwen uitstralen dat wij dit seizoen in gaan met hem en rossi
Dat hij eerste spits zal zijn lijkt mij wel een uitgemaakte zaak, maar deze jongen heeft zoveel potentie dat er op niet al te lange termijn vanuit de eredivisie clubs aan hem zullen gaan trekken. Niet onverstandig lijkt mij het contract op voorhand open te breken om als hij vertrekt een aanmerkelijk betere transfer voor hem te gaan krijgen.
Vanuit Rotterdam heb ik alleen maar lovende woorden over hem gehoord.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 05, 2018, 13:02:09
Zo raar is het toch niet om even 10 wedstrijden af te wachten of hij heel blijft als 'ie elke week vol aan de bak moet. En dan gewoon investeren in een nieuw contract. Dat verdien je altijd terug, dus geen misplaatste zuinigheid.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op augustus 05, 2018, 13:52:27
Citaat van: Vlampiep op augustus 05, 2018, 12:18:26
Dat hij eerste spits zal zijn lijkt mij wel een uitgemaakte zaak, maar deze jongen heeft zoveel potentie dat er op niet al te lange termijn vanuit de eredivisie clubs aan hem zullen gaan trekken. Niet onverstandig lijkt mij het contract op voorhand open te breken om als hij vertrekt een aanmerkelijk betere transfer voor hem te gaan krijgen.
Vanuit Rotterdam heb ik alleen maar lovende woorden over hem gehoord.

Zoveel heeft hij nog niet laten zien toch? Hij heeft nog een contract tot volgend jaar zomer en een optie voor nog een seizoen. Geen haast voor Cambuur lijkt mij dus. Eerst maar eens 15 wedstrijden op rij spelen en het laten zien.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2018, 13:15:24
Het is toch niet te geloven  :zucht

Slecht nieuws voor SC Cambuur. Nigel Robertha lijkt enkele weken uit de roulatie te liggen meldt de club vandaag via Twitter. De aanvaller kampt met een liesblessure en zal de komende tijd toe moeten kijken.

Een duidelijke indicatie kan nog niet gegeven worden, maar hij lijkt de eerste paar speelronden van dit seizoen aan zich voorbij te moeten laten gaan. ''Hoe lang dit precies gaat duren is nog niet te zeggen, maar het is niet uitgesloten dat dit enkele weken in beslag zal nemen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: richard op augustus 07, 2018, 13:24:19
Rossi er vanmorgen ook af op training, hoe ernstig dat is.....weet ik nog niet.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 07, 2018, 13:41:03
Bartooooo bartooooo
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op augustus 07, 2018, 14:16:52
De spelers die we heffe binne altijd blesseerd....glazen popjes binne t....nu rap die fenema van jong Utrecht huren...trapt er zeker 20 in ....word echt een lachwekkend jaar dit....
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 07, 2018, 14:37:23
Er zijn wel meer clubs met geblesseerde spelers hoor. Dat gebeurt echt niet alleen bij ons. Tijd dat we maar eens beginnen met de competitie dan weten we waar we staan. En kunnen we kijken of het lachwekkend wordt of dat het meevalt. Ik hoop het laatste.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op augustus 07, 2018, 15:22:43
Hoop ik ook ...maar zo te lezen zijn we hem minimaal paar weken kwijt.... :zucht
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op augustus 07, 2018, 15:50:43
Hopelijk valt het voor beide spitsen mee, maar gelet op hun herstellen in de afgelopen competitie kan het ook wel eens lelijk tegen vallen.
Ondanks dat beide spitsen toch beschikken over een redelijk atletisch postuur zijn ze waarschijnlijk toch blessure gevoeliger dan we hadden mogen verwachten.
In de afgelopen competitie duurde hun herstel ook veel langer dan er vooraf van werd verwacht.
Dit gegeven had misschien toch aanleiding moeten zijn om Barto nog een contractje aan te bieden als back up en het coachen van onze jonge spitsen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2018, 15:51:54
Voortaan maar in bubbeltjes plastic inpakken.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 07, 2018, 17:59:22
Het blijft een risico met vrij jonge spelers die vooral jeugd- en 2e elftallen hebben gespeeld. Trainingen en wedstrijden zijn toch veel zwaarder en ze zijn soms te gretig. Liesblessure lijkt overbelasting, net als de vorige keer bij Robertha.

Wat is er over, Conraad? Kippersluis een 2e kans?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op augustus 07, 2018, 18:05:21
Word weer dezelfde discussie als vorig seizoen
Moet er nog een spits bij komen als je wat wilt.
Drie interassante opties....obeche. sierhuis.venema
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op augustus 07, 2018, 19:32:37
Citaat van: speculeter op augustus 07, 2018, 18:05:21
Word weer dezelfde discussie als vorig seizoen
Moet er nog een spits bij komen als je wat wilt.
Drie interassante opties....obeche. sierhuis.venema
Het probleem lijkt het gebrek aan financiën, wat het aantrekken van een extra spits belemmert,,want deze jongens willen wel een redelijk salaris ontvangen.

Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op augustus 07, 2018, 19:41:38
Daar is de eerste spits die alweer uitvalt. Het is toch niet te geloven. Zou het iets met dat tyfus kunstgras te maken kunnen hebben? Ze hadden allang van die rotzooi af moeten stappen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op augustus 07, 2018, 19:50:01
Citaat van: De Gast op augustus 07, 2018, 19:41:38
Daar is de eerste spits die alweer uitvalt. Het is toch niet te geloven. Zou het iets met dat tyfus kunstgras te maken kunnen hebben? Ze hadden allang van die rotzooi af moeten stappen.

Als je nu het gras vervangt is dat pure kapitaalvernietiging.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op augustus 07, 2018, 19:57:52
Nu te laat voor ja. Maar hoeveel spelers zijn wij misgelopen doordat ze, terecht, niet op een plastic mat willen voetballen? En hoeveel voetbalbeleving is er verdwenen? En hoeveel blessures zijn er door ontstaan? Het heeft de angel uit het hele spel gehaald.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 07, 2018, 20:40:13
Ik ben ook voor gras maar snap wel dat we bij promotie geen geld hadden voor veldverwarming. Twee keer 12e eredivisie, toen hadden we er geen last van.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op augustus 07, 2018, 21:57:19
Is te vaak geblesseerd vorig seizoen al en nu weer jammer maar hij gaat het niet worden.
Komt zwaar tekort :y
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 07, 2018, 21:59:21
We zijn het lachertje van het Nederlands voetbal geworden. Ik neem Cambuur niet meer serieus, dat doen ze zelf ook al niet meer. Volgend jaar maar lekker amateur voetbal spelen met dit circus.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op augustus 07, 2018, 22:23:30
Citaat van: Bankzitter op augustus 07, 2018, 20:40:13
Ik ben ook voor gras maar snap wel dat we bij promotie geen geld hadden voor veldverwarming. Twee keer 12e eredivisie, toen hadden we er geen last van.

toen speelden we heerlijk voetbal idd en hoorde je niemand over het veld. zwolle speelt
er ook al jaren op en die club heeft heel wat opgebouwd iets waar wij de plank volledig
mis mee hebben geslagen. te veel angstige lui en lui die er al te lang zitten op sommige
positie,s soms moet je de boel eens opfrissen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 07, 2018, 22:35:10
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2018, 21:59:21
We zijn het lachertje van het Nederlands voetbal geworden. Ik neem Cambuur niet meer serieus, dat doen ze zelf ook al niet meer. Volgend jaar maar lekker amateur voetbal spelen met dit circus.
nog steeds zo warm he?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: hobbes op augustus 07, 2018, 22:50:12
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 07, 2018, 22:35:10
nog steeds zo warm he?

Ik denk dat we ons pas echt zorgen moeten maken als er niet meer geklaagd wordt op dit forum. Dan gaat het echt de verkeerde kant op.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: veteraan op augustus 08, 2018, 00:44:20
Citaat van: D.H.Skolten op augustus 07, 2018, 21:59:21
We zijn het lachertje van het Nederlands voetbal geworden. Ik neem Cambuur niet meer serieus, dat doen ze zelf ook al niet meer. Volgend jaar maar lekker amateur voetbal spelen met dit circus.

Lekker breiwerkje opzetten en met de skoot naar DKV !
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 08, 2018, 07:16:05
Wel wat overdreven reacties weer... er zijn wel meer spelers geblesseerd.
Robertha is een van de betere maar hij maakte in de voorbereiding nou ook weer niet heel veel goals.

We zetten gewoon Rossi zolang er in met Maulun op 10.
We spelen iets van 40 wedstrijden met beker en nacompetitie erbij. Geen roofbouw op plegen, dan kan hij de echt nog heel veel spelen dit jaar.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 08, 2018, 07:54:18
Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2018, 07:16:05
Wel wat overdreven reacties weer... er zijn wel meer spelers geblesseerd.
Robertha is een van de betere maar hij maakte in de voorbereiding nou ook weer niet heel veel goals.

We zetten gewoon Rossi zolang er in met Maulun op 10.
We spelen iets van 40 wedstrijden met beker en nacompetitie erbij. Geen roofbouw op plegen, dan kan hij de echt nog heel veel spelen dit jaar.
Is de warmte verdreven? Nuchtere beredenering?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: 666 op augustus 08, 2018, 07:59:58
Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2018, 07:16:05
Wel wat overdreven reacties weer... er zijn wel meer spelers geblesseerd.
Robertha is een van de betere maar hij maakte in de voorbereiding nou ook weer niet heel veel goals.

We zetten gewoon Rossi zolang er in met Maulun op 10.
We spelen iets van 40 wedstrijden met beker en nacompetitie erbij. Geen roofbouw op plegen, dan kan hij de echt nog heel veel spelen dit jaar.

Misschien is dit wel een goede combi en laat Rossi het zien en ik blijf hem ook steunen, alleen baart het mij zorgen om het voetballende gedeelte. Wat ik vorig jaar en 3 wedstrijden dit jaar heb gezien valt het mij niet mee.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 08, 2018, 09:20:46
Voetballend altijd mijn twijfels gehad, maar compenseert het wel met enthousiasme. Op de meeste posities is de back-up minder, dat is ook niks nieuws.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: poelie-lwd op augustus 08, 2018, 09:31:20
Rossi kan over de grond beter voetballen dan Barto dus wat dat aangaat zijn we erop vooruit gegaan.

Overigens denk ik dat ze wel 442 blijven hanteren maar dat doen met Rossi en Conraad voorop.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op augustus 08, 2018, 09:36:57
Nu dat Robertha er een tijdje er niet is en Rossi de vervanger is in de spits ben ik heel bang dat Rossi straks ook een blessure krijgt en ook een tijdje langs de kant kan toekijken.
Wat heeft Rossi nu laten zijn afgelopen seizoen......
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: poelie-lwd op augustus 08, 2018, 09:38:34
Ik heb Rossi gisteren via twitter gevraagd naar zijn blessure. Normaal beantwoord hij vrij snel maar nu helemaal niet. Wellicht toch wat schade opgelopen. Afwachten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bertbek op augustus 08, 2018, 09:48:13
Besef wel, dat als gevolg van de verscherpte privacyregels, (bijna) geen uitspraken meer worden gedaan over (de aard van) blessures...
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: poelie-lwd op augustus 08, 2018, 09:53:45
Citaat van: Bertbek op augustus 08, 2018, 09:48:13
Besef wel, dat als gevolg van de verscherpte privacyregels, (bijna) geen uitspraken meer worden gedaan over (de aard van) blessures...

Klopt!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op augustus 08, 2018, 10:24:38
Nou dan weten wij alweer genoeg straks beginnen we de competitie zonder spits :_schater
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Gasgeve op augustus 08, 2018, 11:17:56
Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2018, 09:36:57
Nu dat Robertha er een tijdje er niet is en Rossi de vervanger is in de spits ben ik heel bang dat Rossi straks ook een blessure krijgt en ook een tijdje langs de kant kan toekijken.
Wat heeft Rossi nu laten zijn afgelopen seizoen......
Rossi is niet de vervanger. Rossi stond al naast Robertha, dus zou sowieso al basis staan. Hij kon niks laten zien, omdat hij geblesseerd was, dus beetje vreemde uitspraak van jou.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 12, 2018, 09:10:10
Paniek om niks dus... Rossi gewoon fit. Conraad speelt heel aardig (goal tegen Sparta, assist bij Jong Ajax) . Kippersluis blijft.Als er snelheid voorin nodig is, kan Kallon daar ook spelen. Voor alles-of-niks zal Mbende ook nog wel eens als stormram gebruikt gaan worden. Opties genoeg om Robertha tijdelijk te vervangen.


Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 19, 2018, 18:58:07
Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2018, 09:10:10
Voor alles-of-niks zal Mbende ook nog wel eens als stormram gebruikt gaan worden.

Kenner _O_
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op augustus 19, 2018, 19:07:02
Samen met Rossi gewoon eindelijk een plan B als verzorgd voetbal niet kan.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op augustus 30, 2018, 13:13:54
Sluit als het goed is volgende week weer volledig aan bij de groepstraining, aldus Hake tegenover de LC.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: wiekie1969 op september 25, 2018, 23:00:45
Klasse jongen. Lekker zo doorgaan |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Voorstopper op december 11, 2018, 08:15:38
Ik weet het niet maar Robertha is totaal uit vorm, raakt geen pepernoot. Rossi is misschien ook niet onze gewenste spits maar ik heb het idee dat die wel voor meer reuring in het strafschopgebied zorgt. Rossi versierde wel de pingel gister. Wat mij betreft Rossi in de basis en Robertha maar invallen.
Zal op de training wel heel goed zijn maar tijdens de wedstrijd vind ik het maar niks.

:0= ER MUT EEN SPITS KOMME VERDOMME  :0=
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op december 11, 2018, 08:24:48
Citaat van: Voorstopper op december 11, 2018, 08:15:38
Ik weet het niet maar Robertha is totaal uit vorm, raakt geen pepernoot. Rossi is misschien ook niet onze gewenste spits maar ik heb het idee dat die wel voor meer reuring in het strafschopgebied zorgt. Rossi versierde wel de pingel gister. Wat mij betreft Rossi in de basis en Robertha maar invallen.
Zal op de training wel heel goed zijn maar tijdens de wedstrijd vind ik het maar niks.

:0= ER MUT EEN SPITS KOMME VERDOMME  :0=
Nee er moeten 6 betere spelers komen.

Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op december 11, 2018, 09:07:30
Laten we nou eerst spelers in de winterstop spelers in de verkoop zetten.
Wie willen jullie graag in de winterstop zien vertrekken.
Ik wil graag dat Rossi,Mathieu,schindler en El baad in de aanbieding zetten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op december 11, 2018, 10:01:13
Citaat van: Noordcambuur op december 11, 2018, 09:07:30
Laten we nou eerst spelers in de winterstop spelers in de verkoop zetten.
Wie willen jullie graag in de winterstop zien vertrekken.
Ik wil graag dat Rossi,Mathieu,schindler en El baad in de aanbieding zetten.
Wat denk je van V.Kippersluis, Conraad en Schindler?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op december 11, 2018, 10:10:56
Citaat van: Vlampiep op december 11, 2018, 10:01:13
Wat denk je van V.Kippersluis, Conraad en Schindler?
klopt die 2 kunnen er ook wel bij :y
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op december 11, 2018, 10:18:07
4 of 6 nieuwe spelers lees ik hier ik denk dat we blij mogen zijn als er 1 nieuwe komt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op december 13, 2018, 12:32:20
Gelezen op internet:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=342867
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: okkele op december 13, 2018, 14:31:23
ja,hij komt echt nog wel eens in beeld bij het nederlands elftal.
depay pas maar op.
:_schater
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: papier op december 13, 2018, 19:45:36
Citaat van: okkele op december 13, 2018, 14:31:23
ja,hij komt echt nog wel eens in beeld bij het nederlands elftal.
depay pas maar op.
:_schater

Hasselbaink haalde op 26 jarige leeftijd nadat hij in 50 wedstrijden eerste divisie 5 keer had gescoord en bij de amateurs belandde. Hij loopt dus voor op schema.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op december 14, 2018, 07:37:27
Citaat van: okkele op december 13, 2018, 14:31:23
ja,hij komt echt nog wel eens in beeld bij het nederlands elftal.
depay pas maar op.
:_schater
Nou Okkele, waarschijnlijk ben je Ruben Schaken vergeten.
Die werd hier ook niet als vaste waarde gewaardeerd, maar na vertrek bereikte hij toch nog het hoogste niveau. :clint
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Agy op december 14, 2018, 12:12:08
Tja het kan raar/snel gaan.. als hij dit vorig jaar had geroepen had ik het mogelijk geacht.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op december 14, 2018, 12:42:11
Citaat van: Agy op december 14, 2018, 12:12:08
Tja het kan raar/snel gaan.. als hij dit vorig jaar had geroepen had ik het mogelijk geacht.
haha ik ook eigenlijk. Hoorde Hake vanochtend zeggen dat ze niet speciaal hadden getraind op afronden. Ik vind dat de aanvallers iedere dag een half uur moeten trainen op afronden. Steeds vanuit een bepaalde hoek hetzelfde.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: moodygrunn op december 14, 2018, 13:45:11
Citaat van: Vlampiep op december 14, 2018, 07:37:27
Nou Okkele, waarschijnlijk ben je Ruben Schaken vergeten.
Die werd hier ook niet als vaste waarde gewaardeerd, maar na vertrek bereikte hij toch nog het hoogste niveau. :clint

Daar heeft nog eens een artikel over in de VI gestaan. Daarin legt hij uit hoe hij bij Veendam ongeveer op het laagste punt in zn carriere was aanbeland en is gaan trainen mbv Wiel Coerver techniektraining. Zou zo'n jongen niet een mooie aanvulling op de staf zijn? Weet in ieder geval hoe je met beperkt talent (laten we wel wezen, hij had voornamelijk zn snelheid bij ons, als een soort Kallon) toch NL-elftal kan halen
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Agy op december 14, 2018, 14:33:16
Citaat van: sunderland op december 14, 2018, 12:42:11
haha ik ook eigenlijk. Hoorde Hake vanochtend zeggen dat ze niet speciaal hadden getraind op afronden. Ik vind dat de aanvallers iedere dag een half uur moeten trainen op afronden. Steeds vanuit een bepaalde hoek hetzelfde.

Eens.. zover dat kan automatismen inbouwen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2018, 15:42:57
Citaat van: sunderland op december 14, 2018, 12:42:11
Ik vind dat de aanvallers iedere dag een half uur moeten trainen op afronden.

Helemaal mee eens

Citaat van: sunderland op december 14, 2018, 12:42:11
Steeds vanuit een bepaalde hoek hetzelfde.

Nu gaat het over de aanleermethodiek  8). En ik denk dat je dit juist niet moet doen. Zo veel mogelijk verschillende situaties creëren zodat je leert aanpassen aan verschillende omstandigheden. Dus de vaardigheid is: aanpassen. Dit moet je natuurlijk wel doen met bepaalde basisprincipes, bijvoorbeeld, goede plaatsing, goede waarneming, controle, dosering (hoe hard schiet je), handelingssnelheid enz.

Kallon schoot tegen den Bosch een keer ontzettend wild over, de andere keer wachtte hij te lang, dat is allemaal trainbaar.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op december 14, 2018, 19:55:45
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 14, 2018, 15:42:57
Helemaal mee eens

Nu gaat het over de aanleermethodiek  8). En ik denk dat je dit juist niet moet doen. Zo veel mogelijk verschillende situaties creëren zodat je leert aanpassen aan verschillende omstandigheden. Dus de vaardigheid is: aanpassen. Dit moet je natuurlijk wel doen met bepaalde basisprincipes, bijvoorbeeld, goede plaatsing, goede waarneming, controle, dosering (hoe hard schiet je), handelingssnelheid enz.

Kallon schoot tegen den Bosch een keer ontzettend wild over, de andere keer wachtte hij te lang, dat is allemaal trainbaar.
iedere dag vanuit een ander punt op doel afronden.Ronaldo trainde x op x vanaf links naar binnen. Toen schoot hij alles raak met zijn verkeerde been
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op december 14, 2018, 22:58:23
Dramatisch slecht vanavond
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op december 15, 2018, 06:50:16
Niet goed genoeg of uit vorm? In ieder geval moet er een alternatief komen, de rest is nog slechter.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op december 15, 2018, 09:21:41
Citaat van: Bankzitter op december 15, 2018, 06:50:16
Niet goed genoeg of uit vorm? In ieder geval moet er een alternatief komen, de rest is nog slechter.
Nietszeggende trainers leveren ook nietszeggende prestaties.
Alternatief is, anders en veel gerichter trainen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Cambuurgek op december 15, 2018, 09:24:54
Citaat van: Vlampiep op december 15, 2018, 09:21:41
Nietszeggende trainers leveren ook nietszeggende prestaties.
Alternatief is, anders en veel gerichter trainen.

En het zit er in, want vorig seizoen van november (onder Sipke) tot en met de bekerwedstrijd tegen Twente heeft hij laten zien dat hij veeeeeeeeeeel meer kan dan hij nu laat zien.

Daarom hadden ze ook met Barto moeten doorgaan en niet met Rossi. Barto had zeker 15 goals gemaakt en zo'n jonge spits kunnen (plus willen) helpen. Dan was Robertha nu ook verder geweest.

Rossi is ook jong en is logischerwijs ook alleen met zich zelf bezig.
Nu heb je twee jonge spitsen die niet 100% het vertrouwen voelen en vooral met zich zelf bezig zijn. Dit is zo'n keus van Foeke die je hem kwalijk kan nemen, daar zou zijn meerwaarde moeten zitten om goede keuzes te maken.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: wiekie1969 op december 15, 2018, 14:53:01
Citaat van: Bankzitter op december 15, 2018, 06:50:16
Niet goed genoeg of uit vorm? In ieder geval moet er een alternatief komen, de rest is nog slechter.


Die jongen moet op de vleugel spelen, is geen spits.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op december 15, 2018, 15:26:04
Een creatieve trainer zou inderdaad eens Robertha en Sambissa op de vleugels zetten...
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op december 15, 2018, 15:37:47
Citaat van: Cambuurgek op december 15, 2018, 09:24:54
En het zit er in, want vorig seizoen van november (onder Sipke) tot en met de bekerwedstrijd tegen Twente heeft hij laten zien dat hij veeeeeeeeeeel meer kan dan hij nu laat zien.

Daarom hadden ze ook met Barto moeten doorgaan en niet met Rossi. Barto had zeker 15 goals gemaakt en zo'n jonge spits kunnen (plus willen) helpen. Dan was Robertha nu ook verder geweest.

Rossi is ook jong en is logischerwijs ook alleen met zich zelf bezig.
Nu heb je twee jonge spitsen die niet 100% het vertrouwen voelen en vooral met zich zelf bezig zijn. Dit is zo'n keus van Foeke die je hem kwalijk kan nemen, daar zou zijn meerwaarde moeten zitten om goede keuzes te maken.

Hou op met Barto svp. Het symbool van de sportieve teloorgang hier. Maar Rossi is ook evengoed een miskleun geweest. Ze hebben er hier gewoon geen verstand van.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op december 15, 2018, 20:55:43
hebben al tijd geen spits die er ff 20 of meer in legt, de topsitsen in de kk div hebben nu
alweer meer genaakt dan onze spitsen in een heel seizoen
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 17, 2018, 13:06:52
Citaat van: sunderland op december 14, 2018, 19:55:45
iedere dag vanuit een ander punt op doel afronden.Ronaldo trainde x op x vanaf links naar binnen. Toen schoot hij alles raak met zijn verkeerde been

Ik ben het eigenlijk wel helemaal met je eens. Als je kijkt hoe Kallon nu een aantal wedstrijden achter elkaar kansen niet heeft gepakt met schoten op doel, kun je niet anders dan concluderen dat de basistechniek van het schieten niet klopt. Als hij schiet heeft hij geen balans en vliegt zijn lichaam door de lucht. Geen wonder dat hij geen controle over de bal krijgt. Simpel trainbaar.

Ik ging er optimistisch genoeg van uit dat dit al in orde  is en dan kun je veel beter op aanpassen en anticipatie trainen, maar zover zijn ze nog niet, helaas...
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2019, 22:33:35
Robertha hou op met voetballen ga op korfbal.
Wat een luie spits ik hoop dat je laatste maanden zijn in lwd.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op januari 28, 2019, 22:39:50
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2019, 22:33:35
Robertha hou op met voetballen ga op korfbal.
Wat een luie spits ik hoop dat je laatste maanden zijn in lwd.
aaaamen!!..
Sluit me er voor 300% bij aan.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op maart 16, 2019, 18:45:32
Wat is er met Robertha aan de hand :?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op maart 16, 2019, 19:17:53
Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2019, 18:45:32
Wat is er met Robertha aan de hand :?
Voor zo ver ik het kan inschatten mist hij alle vetrouwen in zijn kunnen als spits.
Dat hij hierover voldoende  beschikte lijkt mij blijken uit het feit dat hij als spits was toegevoegd aan de A selectie van Feijenoord.
Dit is iets wat ik de huidige TS verwijt, dat zij niet instaat zijn gebleken spelers beter te maken of terug laten keren op het beoogde niveau waarover zij beschikten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op maart 16, 2019, 20:30:47
Typisch een speler die onder Henk en Sandor weer helemaal kan opbloeien.
Narsingh speelt dit seizoen ook al 21 wedstrijden, iets wat andere trainers niet lukt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op april 25, 2019, 14:51:23
Cambuur wil langer met hem door dan de één jaar die hij nu nog vastligt. Robertha wil dit zelf ook graag. 'Het is bijna wel zeker' dat dat gaat rondkomen zegt hij bij OF. Hij heeft een heel goed gevoel bij Cambuur en is blij dat de club zoveel vertrouwen in hem heeft.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: moodygrunn op april 25, 2019, 14:58:02
Citaat van: Collingwood op april 25, 2019, 14:51:23
Cambuur wil langer met hem door dan de één jaar die hij nu nog vastligt. Robertha wil dit zelf ook graag. 'Het is bijna wel zeker' dat dat gaat rondkomen zegt hij bij OF. Hij heeft een heel goed gevoel bij Cambuur en is blij dat de club zoveel vertrouwen in hem heeft.

Goed nieuws, heeft bij vlagen laten zien een goede spits/voetballer te zijn. Dit seizoen nog niet in grootse doen, maar denk dat hij op termijn echt wel goed is voor 15-20 goals per seizoen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op april 25, 2019, 18:34:13
Zeer goed besluit, moet nu te vaak alles zelf. Met buitens krijgt hij al meer ruimte en zal helemaal tot z'n recht komen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: zeewolde op april 25, 2019, 19:31:02
Citaat van: Galdiano op april 25, 2019, 18:34:13
Zeer goed besluit, moet nu te vaak alles zelf. Met buitens krijgt hij al meer ruimte en zal helemaal tot z'n recht komen.
goudmijn zou daar een goeie voor zijn :devil
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op april 25, 2019, 19:41:06
Ik weet het niet met die jongen. Misschien dat wanneer hij wat betere jongens om hem heen heeft hij ook zelf wat meer tot bloei komt. In dit elftal zal hij niet uit de verf komen vrees ik.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Tanjajeah op april 26, 2019, 23:24:29
Ook vanavond weer totaal onzichtbaar, zoals het hele seizoen eigenlijk. Toch wel gek dat Henk en Sandor het blijkbaar in hem zien zitten en Cambuur zelfs zijn contract wil openbreken, want je vraagt je af: op basis waarvan? Kan niet koppen, heeft geen timing, kan geen man passeren en scoort nauwelijks.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op april 27, 2019, 08:02:08
Conraad had ook z'n momenten maar stond na afloop wél in het rijtje overbodige middelmaat waar afscheid van is genomen. Wat is het verschil..
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op april 27, 2019, 08:36:38
Als Conraad aardig speelt ,dan is die in zijn beste vorm, Robertha zit nog ver onder zijn potentie.
Maar goed, Robertha is nu net 21, dus ook wel zo'n beetje talent af. Moet het echt gaan laten zien nu.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: papier op april 27, 2019, 09:21:01
Citaat van: Tanjajeah op april 26, 2019, 23:24:29
Ook vanavond weer totaal onzichtbaar, zoals het hele seizoen eigenlijk. Toch wel gek dat Henk en Sandor het blijkbaar in hem zien zitten en Cambuur zelfs zijn contract wil openbreken, want je vraagt je af: op basis waarvan? Kan niet koppen, heeft geen timing, kan geen man passeren en scoort nauwelijks.

Op zich wel geinig om dit te lezen, in de eerste 10 minuten kwam hij nog een man voorbij (of 2?) om vervolgens op de keeper te schieten. Tegen Eindhoven perfecte kopbal (door) op Sam Hendriks voor de gelijkmaker. Moet natuurlijk beter, maar men zal wel voorsorteren op de goede dingen die men ziet bij hem. En vergeet niet hoe hij vorig seizoen even lekker draaide tot z'n blessure.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op april 27, 2019, 12:55:08
Citaat van: Tanjajeah op april 26, 2019, 23:24:29
Ook vanavond weer totaal onzichtbaar, zoals het hele seizoen eigenlijk. Toch wel gek dat Henk en Sandor het blijkbaar in hem zien zitten en Cambuur zelfs zijn contract wil openbreken, want je vraagt je af: op basis waarvan? Kan niet koppen, heeft geen timing, kan geen man passeren en scoort nauwelijks.

op basis van hoe zei met spelers werken en ze het voetbal plezier er weer in willen brengen.
dat hevve we de laatste 2 jaar toch amper zien spelers die uitstralen lekker met voetbal
bezig te zijn. niet te veel opdrachten mee geven en lekker voetballen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2019, 13:32:11
Was echt wel een mooie atletische actie van hem bij de eerste goal  _O_ _O_
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: papier op mei 15, 2019, 13:50:38
Hier en daar een goede actie en hier en daar weer ontzettend nonchalant. Mag wat hoger in de concentratie zitten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2019, 13:59:27
Citaat van: papier op mei 15, 2019, 13:50:38
Hier en daar een goede actie en hier en daar weer ontzettend nonchalant. Mag wat hoger in de concentratie zitten.

Lijkt zijn acties ook vaak wat te lang door te zetten.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op mei 19, 2019, 23:20:49
Die kopbal moet er natuurlijk in, maar verder een dijk van een wedstrijd gespeeld. Balvast en ook nog eens pijlsnel. Het zit er nog wel in dus.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op mei 19, 2019, 23:51:55
Citaat van: Collingwood op mei 19, 2019, 23:20:49
Die kopbal moet er natuurlijk in, maar verder een dijk van een wedstrijd gespeeld. Balvast en ook nog eens pijlsnel. Het zit er nog wel in dus.
dat dachten wij ook. Hehe laat het eindelijk eens zien wat wij steeds dachten
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op mei 20, 2019, 08:26:39
Het isbin potentie echt een goede spits, moet helaas te vaak alleen. Vandaag was het anders en was hij aanspeelpunt. En wat een pot speelde hij!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op mei 20, 2019, 09:27:33
Citaat van: Galdiano op mei 20, 2019, 08:26:39
Het isbin potentie echt een goede spits, moet helaas te vaak alleen. Vandaag was het anders en was hij aanspeelpunt. En wat een pot speelde hij!
dat is het ook met deze trainer. Eigenlijk hebben onze aanvallers geen steun. Nu Hake voor een iets andere speelwijze kiest komt maulun de aanvallers steunen. Goal was daarbij voorbeeld. Robertha heeft Henk laten zien dat hij een goede keuze heeft gemaakt.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op mei 20, 2019, 10:05:31
Citaat van: Galdiano op mei 20, 2019, 08:26:39
Het isbin potentie echt een goede spits, moet helaas te vaak alleen. Vandaag was het anders en was hij aanspeelpunt. En wat een pot speelde hij!

Hij werkte gisteren als een paard, grote klasse. Maar ik zie echt de potentie niet. Een klein voorbeeld? Een echte spits kopt die bal in de tweede helft in een hoek, dan is de keeper altijd kansloos.

Maar nogmaals: werkte gisteren echt geweldig!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op mei 20, 2019, 10:07:46
Wees blij dat die kopbal er  niet in is gegaan want dan hadden we helemaal de poppen aan het dansen gehad en was de scheidsrechter niet meer het stadion uitgekomen  :zucht
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op mei 20, 2019, 10:22:32
Citaat van: speculeter op mei 20, 2019, 10:07:46
Wees blij dat die kopbal er  niet in is gegaan want dan hadden we helemaal de poppen aan het dansen gehad en was de scheidsrechter niet meer het stadion uitgekomen  :zucht

Huh? Waarom zou de scheids het stadion niet meer uitkomen als wij winnen?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op mei 20, 2019, 10:32:15
Omdat ik net in de krant lees dat die kans met die kopbal meteen was na hands geval met Kallon.
Maw....die goal van ons was afgekeurd en de bal was aan andere kant op stip gegaan.
Nou dan had ik het nog moeten zien met onze supporters.
(Precies hetzelfde gebeurde bij Vitesse tegen dkv dit seizoen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 20, 2019, 11:10:12
Citaat van: speculeter op mei 20, 2019, 10:32:15
Omdat ik net in de krant lees dat die kans met die kopbal meteen was na hands geval met Kallon.
Maw....die goal van ons was afgekeurd en de bal was aan andere kant op stip gegaan.
Nou dan had ik het nog moeten zien met onze supporters.
(Precies hetzelfde gebeurde bij Vitesse tegen dkv dit seizoen.

Oeps... dan is het maar goed inderdaad

Kan iemand wat krantenartikelen hier neerplanten, ben heel erg benieuwd naar de verslagen, please?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bernardo op mei 20, 2019, 11:29:59
Citaat van: speculeter op mei 20, 2019, 10:32:15
Omdat ik net in de krant lees dat die kans met die kopbal meteen was na hands geval met Kallon.
Maw....die goal van ons was afgekeurd en de bal was aan andere kant op stip gegaan.
Nou dan had ik het nog moeten zien met onze supporters.
(Precies hetzelfde gebeurde bij Vitesse tegen dkv dit seizoen.

Krant heeft het fout. Robertha zijn kans was voor de handsbal van Kallon. Heb het net teruggekeken.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2019, 12:19:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 20, 2019, 11:10:12
Kan iemand wat krantenartikelen hier neerplanten, ben heel erg benieuwd naar de verslagen, please?

Overleven met tien man geeft Cambuur geloof

Een ouderwets voetbalavondje met alle ingrediënten die het spelletje zo mooi maken. Na een enerverend potje reist Cambuur woensdag met vertrouwen naar Doetinchem. Het geloof in de finaleplaats is er.

Een finale om een eredivisieplekje tussen Sparta en De Graafschap. Langs de lijn-presentator Hugo Borst ging er zondagmiddag op de radio gemakshalve vanuit dat de wedstrijd tussen Cambuur en de eredivisionist een formaliteit zou zijn. Maar na negentig enerverende minuten in Leeuwarden stapte Cambuur een paar uur later als morele winnaar van het veld.

,,Vind ik wel'', zei aanvoerder Robbert Schilder strijdvaardig. Zijn ploeg stond bijna de hele tweede helft met tien man na een rode kaart voor Emmanuel Mbende. De boomlange verdediger ging onderuit na een luchtduel, zwaaide met zijn benen en zag zijn linker precies in de knieholte van Fabian Serrarens belanden. Tot zijn eigen ongeloof kreeg hij rood.

Trainer René Hake was duidelijk in zijn commentaar. Hij zag meteen al dat het een onfortuinlijke val was en het bekijken van de tv-beelden sterkte hem in zijn oordeel. ,,Het begint met een overtreding van De Graafschap. Vervolgens loopt de speler achteruit en raakt hij Mbende. Absoluut geen rode kaart, maar het zet wel de wedstrijd op zijn kop.''

Scheidsrechter Manschot gebeten hond
De woede van de fanatieke Leeuwarder aanhang was door de dubieuze kaart gewekt. Manschot kon tien minuten later helemaal niets meer goed doen in de ogen van het gros van de 8500 fans op de tribune. Issa Kallon wierp zich in de baan van een schot, raakte de bal met zijn arm, maar Manschot liet doorspelen.

De VAR kwam tussenbeide en alsnog ging de bal op de stip. Een deel van de harde kern daalde van de tribunes af en Manschot werd getrakteerd op een bierdouche van jewelste. Nog een geluk dat Nigel Robertha uit de tegenaanval na de handsbal een vrije kopkans niet benutte. Dan was de hel echt losgebarsten, want dan was het doelpunt van Cambuur afgekeurd en omgezet in een strafschop voor De Graafschap.

Ook dat moment keek Hake terug. ,,Hij kan 'm geven, maar ik vond het zwaar gestraft." Schilder zag het van nabij gebeuren. ,,Hij schoot 'm van 2 meter op zijn arm. Hij sprong en kon moeilijk zijn armen recht langs het lichaam houden. Een beetje kinderachtig dat de scheidsrechter hem geeft. Wij staan net met tien man voor ons leven te vechten."

Mous stopt matig ingeschoten strafschop
Voordat Fabian Serrarens de strafschop kon nemen, legde Manschot het spel even stil om de woedende Cambuur-fans te laten afkoelen. Daarna schoot Serrarens de strafschop matig in en redde doelman Xavier Mous. ,,Dat heeft het publiek goed gedaan", vond De Graafschap-trainer Henk de Jong. ,,Ze hebben Fabian aardig uit zijn ritme gehaald." De KNVB hoeft wat hem betreft geen actie te ondernemen. ,,Dat hoort bij zulke volksclubs."

Het publiek speelde volgens Schilder een belangrijke rol in het laatste half uur. De explosie van geluid was na het missen van de strafschop indrukwekkend. ,,Toen wisten we dat we het niet meer weg gingen geven." Via Nigel Robertha en Matthew Steenvoorden had Cambuur ook nog kunnen winnen.

De Graafschap slaagde er met een man meer niet meer in om zo kansrijk te worden als voor rust. ,,Toen kwamen we een paar keer aardig weg", vond Hake. Na de rode kaart werd de druk minder. ,,Wij moesten het spel maken en dat zijn we in de eredivisie niet gewend", oordeelde De Jong. ,,Maar we moeten niet zielig doen, want we hebben gewoon 1-1 gespeeld bij Cambuur. Dat is een moeilijke club om tegen te spelen."

'We hebben een goede uitgangspositie'
De gasten uit Doetinchem begonnen goed aan het duel. In de eerste vijf minuten hadden oud-Cambuurspeler Furdjel Narsingh en Bart Straalman hun ploeg op voorsprong kunnen zetten. De eerste prikte de bal oog in oog met Mous naast, de tweede zag Mous een van zijn fabelachtige reddingen verrichten. ,,Ze hebben een aardig keepertje", constateerde De Jong terecht.

Toch kwam De Graafschap na ruim een half uur op voorsprong. Uit een ingooi van Cambuur was het Narsingh die nu wel scoorde. ,,We moesten onszelf even bij elkaar rapen", wist Hake. Dat lukte snel. Twee minuten later was het weer gelijk, na alweer een doelpunt van Robin Maulun, die via de binnenkant van de paal raak knalde.

Die 1-1 trok Cambuur strijdend over de streep en voelde als een morele overwinning. ,,We hebben een goede uitgangspositie", vond Hake. Zeker na de winterstop is Cambuur vooral sterk in uitwedstrijden. De play-off-dubbel tegen Almere meegerekend leverde de tweede seizoenshelft uit net zoveel punten op als thuis (17).

Cambuur reist woensdag dan ook met vertrouwen naar Doetinchem. ,,We hebben geen reden om angstig te zijn", vond Schilder. Sterker nog, hij had angst in de ogen van de vijandelijke defensie gezien. ,,Als je ziet hoe wij met elf man tegen ze spelen, dan heb ik geloof dat we het redden. Vandaag waren we op twee momenten ongelukkig."

https://www.lc.nl/sport/Overleven-met-tien-man-geeft-Cambuur-geloof-24471515.html

Uitblinker Xavier Mous laat SC Cambuur dromen

Twee goals, een discutabele rode kaart, een strafschop, commotie en 90 minuten vermaak: 1-1. Op de avond dat Xavier Mous de eredivisiedroom van Cambuur in leven hield, boekten de Leeuwarders één zege: het avondje Cambuur werd hervonden.

Toen de rook eenmaal was opgetrokken in het stadion van Cambuur en alle aanwezigen nog eens rustig terugblikten op de wedstrijd, was eenieder het erover eens. Wat een heerlijke voetbalavond. Vermaak van de eerste tot de laatste minuut. Een duel met alles erop en eraan en waarin de emoties op de tribunes zo hoog opliepen dat er zelfs een afkoelingsperiode aan te pas moest komen. Uiteindelijk was de glimlach bij Cambuur het grootst, want het stapte als morele winnaar van het veld na het 1-1 gelijke spel. Waarom? Het feit dat Cambuur vijftig minuten met een man minder op het veld stond na een discutabele rode kaart van Emmanuel Mbende.

Het zijn van die avonden waarvoor je als supporter naar het stadion komt. Helaas voor de trouwe seizoenkaarthouders zagen ze dit seizoen een Cambuur dat in de verste verte niet leek op het Cambuur dat gisteravond ten tonele verscheen. Wie had kunnen vermoeden dat er zo'n vechtmachine schuilde in deze ploeg van trainer René Hake? Misschien gaven de 1500 stoeltjes die leeg bleven het antwoord. Gelijk kregen ze niet. Cambuur deed gisteren aan klantenbinding. Of, zoals Hake het verwoordde: ,,Het was een enerverende avond voetbal."

Vanaf de eerste minuut zaten de 8500 aanwezigen op het puntje van hun stoel. Dat Cambuur in deze fase van het seizoen twee spelers heeft die eindelijk de vorm gevonden lijken te hebben (Robin Maulun en Issa Kallon), is een uiterst prettige bijkomstigheid voor Hake. Niet in de laatste plaats door de afwezigheid van spits Sam Hendriks, die door een kruisbandblessure de play-offs moet missen. Maar ook zijn vervanger in de punt Nigel Robertha laat zich de laatste weken van een steeds betere kant zien. Gisteren fungeerde hij, samen met Kallon en Maulun, als voorste aanjagers bij Cambuur. Een goede wisselwerking droeg bij aan het slagen van dat plan. Daarbij was Robertha een nuttig aanspeelpunt, die in luchtduels met Bart Straalman en Lars Nieuwpoort zijn mannetje stond. Maulun en Kallon zorgden voor de diepte die Cambuur nodig had, in de ruimte die De Graafschap weggaf achter de laatste linie.

Uitblinker
Maar de absolute uitblinker op deze avond was doelman Mous, zoals het hele seizoen al het geval is. Het was door zijn toedoen dat de return van overmorgen op De Vijverberg nog een wedstrijd is die ergens om gaat. Ook met tien man, na de rode kaart van Mbende in de 47e minuut. Jeroen Manschot zag een natrappende beweging in de richting van Fabian Serrarens en werd gesteund door zijn videocollega's in Zeist, al leek er in de herhalende beelden geen opzet in het spel te zijn. ,,Serrarens maakt de overtreding. Daar moet de scheidsrechter gewoon voor fluiten, dan heb je dit geouwehoer ook niet", oordeelde Hake. ,,Dit was geen rode kaart." Serrarens verkocht het tikje goed en een deceptie leek in de maak.

Helemaal toen de bezoekers op advies van dezelfde VAR een strafschop toegewezen kregen. Terecht, want de armen van Kallon bungelden naast zijn lijf toen de bal uit een voorzet van Leeroy Owusu via zijn armen het strafschopgebied verliet. Dat de supporters van Cambuur niet gewend zijn aan de VAR, bleek in de minuten die volgden. Een woedende menigte verzamelde zich achter het doel van Mous, gooide plastic bekers bier op het veld en na het fluitsignaal van Manschot stond de klok even op pauze. Even op adem komen.

Mous
Ja, Mous werd voor rust gepasseerd door een subtiel wippertje van Furdjel Narsingh na een wonderschone pass van Youssef El Jebli. Maar na de vlotte gelijkmaker van Maulun leek Mous onpasseerbaar. Ook deze strafschop, genomen door Serrarens, deed het net niet bollen. Het stadion ontplofte alsof Cambuur net op voorsprong was gekomen. Maar de gestopte strafschop van Mous bracht een zelfde gevoel naar boven. ,,We hebben als team voor elke centimeter geknokt en een goede uitgangspositie voor woensdag gecreëerd", bleef de hoofdrolspeler bescheiden.

Dat voetballend Nederland reikhalzend uitkijkt naar de return op De Vijverberg, is op basis van het duel dat op die onwennige zondagavond gespeeld werd te begrijpen. ,,We hebben er hard voor gevochten en gaan met deze 1-1 vol vertrouwen de return in", zei Hake. ,,We hebben het zelf afgedwongen dat we tegen een eredivisieclub met tien tegen elf een goede uitgangspositie hebben vergaard voor op De Vijverberg." Nog één enerverende voetbalavond kan Cambuur naar de finale brengen. Al waren de lachende gezichten rondom het stadion na een sfeervolle avond Cambuur misschien nog wel het belangrijkst.

https://frieschdagblad.nl/2019/5/20/uitblinker-xavier-mous-laat-sc-cambuur-dromen

Henk de Jong lacht, groet, zwaait en siddert in Friesland

LEEUWARDEN - Belangenverstrengeling? Onzin. Henk de Jong is tot 1 juli in dienst van De Graafschap. Daarna pas telt Cambuur. Impressie van een avond in Friesland.

Hij is de spelersbus van De Graafschap maar net uit, of hij wordt al omhelsd. En juist klaar met die begroeting hangt er weer een supporter aan zijn arm. Van Cambuur welteverstaan. Henk de Jong is een held in twee kampen.

De coach zelf lacht. Hij groet. Hij zwaait. Hij knikt. ,,Maar laat er geen misverstand over bestaan", zegt hij. ,,Ik ben tot 1 juli in dienst bij De Graafschap. Ik ben hier voor De Graafschap."

Er is de voorbije week veel gesproken over zijn rol. Deze zomer verruilt hij De Superboeren voor Cambuur. Laat ze nu net in de nacompetitie tegenover elkaar staan. Het is een wrange speling van het lot.

'Sandor Popovic-constructie'
De Jong (54) peinst er niet over om alles vanaf de tribune te bekijken, zoals hier en daar is gesuggereerd. Hij wijst de 'Sandor Popovic-constructie', met een andere coach aan het roer zoals bij De Graafschap in de nacompetitie van 1985, resoluut af.

,,We hebben ons het hele jaar de pestpleuris gewerkt om de nacompetitie in te komen en dan zal ik geen trainer zijn", zegt De Jong. ,,Ik ben 34 jaar trainer. Dan ga ik toch niet weglopen? Ik ben stapelgek van die club. Ik ben altijd gesteund. Ik heb hier en nu maar één hart en dat slaat voor De Graafschap."

De dramatiek in het relaas is typisch voor De Jong. Maar in Leeuwarden staat ook doodgewoon sportief prestige op het spel. De Fries wil De Graafschap door de voordeur verlaten. Degradatie is een smet op zijn cv. Straks, in de zomer, wil hij bij Cambuur weer bouwen aan succes.

Beton
En dat brengt De Jong meteen op een kritische kanttekening. ,,Cambuur is echt toe aan nieuw kunstgras", zegt hij. ,,Dit is niet te doen. Dit is beton. Ik kan Charlison Benschop niet opstellen. Dan kan hij weken niet meer voetballen."

Op 'hard gras' ziet De Jong een boeiend gevecht. Gepassioneerd spoort hij De Graafschap aan. Even geniet de Fries van de voorsprong, na de goal van Furdjel Narsingh. De 1-1, 110 seconden later, neemt hij in gelatenheid in ontvangst.

Bier
Na rust kolkt Leeuwarden, vliegen de plastic glazen met bier over het veld en verkwanselt De Graafschap het voordeel van een man meer, na de rode kaart van Emmanuel Mbende. De Jong trekt een grimas als Fabian Serrarens de strafschop mist.

Na afloop is er dan een lach. De Jong schudt collega René Hake de hand. ,,Het was enerverend", zegt hij.

,,Het publiek was hier weer ouderwets. Zo is bij ons Serrarens ook uit evenwicht gebracht. Onze aanhang was ook top. Man, dit was hartstikke boeiend. En 1-1 uit bij Cambuur, dat is goed. We gaan op herhaling. Heerlijk."

https://www.gelderlander.nl/de-graafschap/henk-de-jong-lacht-groet-zwaait-en-siddert-in-friesland~abaace17/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 20, 2019, 12:34:48
TOP  _O_ _O_
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op mei 20, 2019, 12:38:50
Ik hoop dat er vanavond bij Veronica Inside, over de arbitrage van deze wedstijd wordt gesproken. (gewoon erg slecht)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Vlampiep op mei 20, 2019, 14:57:43
Citaat van: PePe op mei 20, 2019, 12:38:50
Ik hoop dat er vanavond bij Veronica Inside, over de arbitrage van deze wedstijd wordt gesproken. (gewoon erg slecht)
Ja in de trant van; wat een kut scheidsrechter hadden wij, waaaaat een kutscheids zeg.
En dan Huub Stevens er even droog overheen met zijn Klootzak.
Wat mij betreft branden ze de KNVB met de var zoals die nu wordt gehanteerd tot hun veters af.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op mei 20, 2019, 17:58:52
Citaat van: speculeter op mei 20, 2019, 10:32:15
Omdat ik net in de krant lees dat die kans met die kopbal meteen was na hands geval met Kallon.
Maw....die goal van ons was afgekeurd en de bal was aan andere kant op stip gegaan.
Nou dan had ik het nog moeten zien met onze supporters.
(Precies hetzelfde gebeurde bij Vitesse tegen dkv dit seizoen.

Wauw, dat had ik even niet meer scherp. Dan sluit ik mij bij je aan, dat was mis gegaan!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op mei 20, 2019, 18:20:09
oek zo,n apart iets 4 minuten of zo wachten tot die var komt

en net als met buitenspel eerst door laten spelen waardoor het publiek
gek wordt van vreugde en dan nog eens gaan vlaggen. die hele regel
snapt toch niemand. vlag dan meteen
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bernardo op mei 20, 2019, 18:50:58
Citaat van: Lore op mei 20, 2019, 17:58:52
Wauw, dat had ik even niet meer scherp. Dan sluit ik mij bij je aan, dat was mis gegaan!

Klopt niet hoor, kopbal Robertha was voor de handsbal van Kallon. LC heeft het fout.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: moodygrunn op mei 20, 2019, 19:25:05
Citaat van: denistel op mei 20, 2019, 18:20:09
oek zo,n apart iets 4 minuten of zo wachten tot die var komt

en net als met buitenspel eerst door laten spelen waardoor het publiek
gek wordt van vreugde en dan nog eens gaan vlaggen. die hele regel
snapt toch niemand. vlag dan meteen

Als je het gelijk affluit voor buitenspel en achteraf blijkt dat je het door had moeten laten gaan, kun je het niet meer terugdraaien. Met de huidige regels, eerst door laten gaan en affluiten kan altijd nog heb je dat probleem iig niet.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op mei 20, 2019, 21:01:53
klopt maar dat zou ik alleen doen bij randje gevallen niet als het heel duidelijk is
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Grijskijkert op juli 24, 2019, 12:45:22
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1153979044456796162
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 24, 2019, 12:47:42
Huh? Die zag ik niet aankomen l!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Stiens op juli 24, 2019, 12:48:05
"TRANSFER | SC Cambuur en Levski Sofia hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Nigel Robertha. De 21-jarige spits maakt per direct de overstap naar de Bulgaarse topclub.

Dank voor alles en veel succes Nigel! ??"
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 24, 2019, 12:49:38
Hopelijk een mooi bedrag voor hem ontvangen, er zal wel een vervanger moeten komen met Mühren als enige spits nu.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Grijskijkert op juli 24, 2019, 12:50:09
Citaat van: Lore op juli 24, 2019, 12:47:42
Huh? Die zag ik niet aankomen l!
Inderdaad,maar dat is het huidige voetbal.. :0= ER MOET EEN SPITS BIJ!!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: De Gast op juli 24, 2019, 12:54:02
Ja, dat weten we toch wel Grijskijkert..  :O

Prima zaak. Twijfelaar eerste klas. Had eigenlijk niet meer het idee dat het wat zou gaan worden hier.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op juli 24, 2019, 12:58:19
Citaat van: De Gast op juli 24, 2019, 12:54:02
Ja, dat weten we toch wel Grijskijkert..  :O

Prima zaak. Twijfelaar eerste klas. Had eigenlijk niet meer het idee dat het wat zou gaan worden hier.
dat ze hem verkocht hebben is al een wonder indd....zeer blij mee en hopelijk komt er wat beters voor terug... |:)
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Stiens op juli 24, 2019, 13:15:36
Muhren zal sowieso de eerste spits worden, dat zag Robertha waarschijnlijk ook wel in.

Dit is een prima oplossing voor beide partijen denk ik. Cambuur vangt als het goed is een transfersom(metje) voor Robertha en zelf gaat ie spelen voor een topclub in Bulgarije.

Nu hopen op een goede vervanger.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op juli 24, 2019, 13:18:08
zal daar ook wel bankzitter worden. was niet onder  de indruk van hem beetje te makkelijk
zal er vol tegen aan moeten om er nog wat van te maken
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op juli 24, 2019, 13:18:44
Booy verwachte deze week een aanvaller te kunnen presenteren.
Toen wist hij ws al dat Roberta weg ging.
Dus een spits erbij.
Zal mij benieuwen
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op juli 24, 2019, 13:31:02
Zonde in mijn beleving maar hij zag de bui aankomen waarschijnlijk.
Spits is nu in 1 klap prio nummer 1 geworden.
Liefst een spits die met de rug naar de goal kan spelen zodat we 2 verschillende spitsen hebben.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Voorstopper op juli 24, 2019, 13:34:12
En daar was hij al Ragnar Oratmangoen...De nieuwe aanvaller
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: michello op juli 24, 2019, 14:37:33
Lekker cashen. Zowel wij als Robertha. Kijkend naar de selectie van Levski wens ik hem sterkte. 5 spitsen in de selectie  :_schater
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: SCCRulez op juli 24, 2019, 15:26:15
Veel succes daar Nigel!
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Scc4-ever op juli 24, 2019, 15:29:59
Veel succes daar Nigel.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op juli 24, 2019, 15:43:45
Het was een niet te weigeren bod. (geen idee hoeveel)
als je twijfels hebt over Robertha laat je hem uitrraard gaan.

Toch ben ik van mening dat hij het wel inzich heeft.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Scc4-ever op juli 24, 2019, 15:48:55
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2019, 15:43:45
Het was een niet te weigeren bod. (geen idee hoeveel)
als je twijfels hebt over Robertha laat je hem uitrraard gaan.

Toch ben ik van mening dat hij het wel inzich heeft.
als ze plannen met hem hadden, dan hadden ze hem echt niet verkocht denk ik. Hij had t misschien wel in zich. Maar de twijfel bleef wel. En nu we Robert Mühren hebben werd t voor Robertha ook uitzichtloser bij Cambuur. En als je dan wat geld kan vangen voor zo'n jongen. Moet je t altijd doen. Mits t een goed bod is natuurlijk
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2019, 15:53:25
Ik was ook heel benieuwd of het eruit ging komen met goede spelers er omheen. Er moet wel vervanging komen, wat mij betreft weer een jonge talentvolle speler.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Scc4-ever op juli 24, 2019, 15:58:07
Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2019, 15:53:25
Ik was ook heel benieuwd of het eruit ging komen met goede spelers er omheen. Er moet wel vervanging komen, wat mij betreft weer een jonge talentvolle speler.
er zal ook wel een vervanger komen denk ik hoor. Je moet een stand in hebben voor Mühren
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op juli 24, 2019, 15:59:16
Dubbel gevoel bij mij. Ondanks dat het er afgelopen seizoen niet uitkwam denk ik dat hij wel de potentie heeft. Had dan ook graag gezien hoe hij zich onder Henk en Sandor zou ontwikkelen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Chipke op juli 24, 2019, 16:01:15
Ga er maar vanuit dat er alleen nog een "6" bijkomt, dan valt het altijd mee.

Edit: Zie nu net dat Oratmangoen nummer 26 krijgt. Nummer 9 dus nog steeds vrij.  :proost

-----------------------------------------------Stevens----------------------------------------------
--------------------------------------------------Bos------------------------------------------------------

Van Deelen--------------- Mac-Intosch------------------------Schouten--------------------Sambissa
Schmidt-------------------van der Kaap-----------------------van der Kaap----------------Bangura
Mac-Intosch-------------- Schmidt-----------------------------Mac-Intosch-----------------Van Deelen

-------------------------------------------------Nieuwe speler---------------------------------------------
-------------------------------------------------Hoedemakers----------------------------------------------
--------------------------------------------------Schmidt---------------------------------------------------
--------------------------------------------------Schouten--------------------------------------------------


-------------------------------------- Jacobs---------------------Maulun-----------------------------------
---------------------------------------Akoy----------------------Paulissen---------------------------------
---------------------------------------Oratmangoen-------------Bouman----------------------------------


Oratmangoen-----------------------------------Mühren--------------------------------------------Korte
Kallon------------------------------------- Oratmangoen---------------------------------------Paulissen
Korte-----------------------------------------------Korte-------------------------------------------Kallon
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: EdsjeSCC op juli 24, 2019, 16:13:26
Citaat van: Chipke op juli 24, 2019, 16:01:15
Ga er maar vanuit dat er alleen nog een "6" bijkomt, dan valt het altijd mee.

Edit: Zie nu net dat Oratmangoen nummer 26 krijgt. Nummer 9 dus nog steeds vrij.  :proost

-----------------------------------------------------------Kallon
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Booy gaf aan bij de persconferentie dat er nog een balafpakker en aanvaller komt, daarna is het klaar.
Nu is er een aanvaller weg en er is 1 bij, oftewel er komt gewoon nog een aanvaller (lees: spits) bij
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Chipke op juli 24, 2019, 16:15:45
Citaat van: EdsjeSCC op juli 24, 2019, 16:13:26
Booy gaf aan bij de persconferentie dat er nog een balafpakker en aanvaller komt, daarna is het klaar.
Nu is er een aanvaller weg en er is 1 bij, oftewel er komt gewoon nog een aanvaller (lees: spits) bij

Hij wist gister al dat Robertha wegging, aangezien Nigel nu al in Sofia is. Dus ik ben er niet zo zeker van.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: SCC op juli 24, 2019, 16:38:14
Citaat van: Chipke op juli 24, 2019, 16:01:15
Ga er maar vanuit dat er alleen nog een "6" bijkomt, dan valt het altijd mee.

Edit: Zie nu net dat Oratmangoen nummer 26 krijgt. Nummer 9 dus nog steeds vrij.  :proost

-----------------------------------------------Stevens----------------------------------------------
--------------------------------------------------Bos------------------------------------------------------

Van Deelen--------------- Mac-Intosch------------------------Schouten--------------------Sambissa
Schmidt-------------------van der Kaap-----------------------van der Kaap----------------Bangura
Mac-Intosch-------------- Schmidt-----------------------------Mac-Intosch-----------------Van Deelen

-------------------------------------------------Nieuwe speler---------------------------------------------
-------------------------------------------------Hoedemakers----------------------------------------------
--------------------------------------------------Schmidt---------------------------------------------------
--------------------------------------------------Schouten--------------------------------------------------


-------------------------------------- Jacobs---------------------Maulun-----------------------------------
---------------------------------------Akoy----------------------Paulissen---------------------------------
---------------------------------------Oratmangoen-------------Bouman----------------------------------


Oratmangoen-----------------------------------Mühren--------------------------------------------Korte
Kallon------------------------------------- Oratmangoen---------------------------------------Paulissen
Korte-----------------------------------------------Korte-------------------------------------------Kallon
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paulissen sowieso basis, dus ik verwacht Korte op rechts en Paulissen vanaf links.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 24, 2019, 16:41:35
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2019, 15:43:45
Het was een niet te weigeren bod. (geen idee hoeveel)
als je twijfels hebt over Robertha laat je hem uitrraard gaan.

Toch ben ik van mening dat hij het wel inzich heeft.
ik ook
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: EdsjeSCC op juli 24, 2019, 17:16:21
Citaat van: Chipke op juli 24, 2019, 16:15:45
Hij wist gister al dat Robertha wegging, aangezien Nigel nu al in Sofia is. Dus ik ben er niet zo zeker van.

We gaan het zien
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Grijskijkert op juli 24, 2019, 18:55:15
Transfersom van meerdere tonnen!! Heel mooi dus...
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2019, 18:58:35
En een speler transfervrij gehaald met een doorlopend contract waar N.E.C. noodgedwongen vanaf moest. Ook een prima deal.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op juli 24, 2019, 19:03:34
Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2019, 18:58:35
En een speler transfervrij gehaald met een doorlopend contract waar N.E.C. noodgedwongen vanaf moest. Ook een prima deal.
Foeke Booy doet het dus gewoon goed
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: PePe op juli 24, 2019, 19:06:12
Boodschappen doen met een gevulde beurs gaat beter, dan dat hij leeg is.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 24, 2019, 20:04:27
Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2019, 18:55:15
Transfersom van meerdere tonnen!! Heel mooi dus...

Ook wel bizar. Zou booij ook hebben vertelt dat een miljoen voor kallon echt een koopje is?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bernardo op juli 24, 2019, 20:19:43
Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2019, 18:55:15
Transfersom van meerdere tonnen!! Heel mooi dus...

Zou ik bizar vinden..
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2019, 20:37:03
Lilipally werd ook na een half jaar al voor de hoofdprijs verkocht. Soms zit het gewoon mee financieel gezien.

Nog 1x zo'n transfer in de komende 2 jaar en we zijn uit de schulden als we in het nieuwe stadion gaan spelen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: EdsjeSCC op juli 24, 2019, 20:57:11
Citaat van: Bernardo op juli 24, 2019, 20:19:43
Zou ik bizar vinden..

Volgens transfermarkt waarde van 350k..
En clubs als Levski Sofia betalen wel wat denk ik hoor, doen niet zo moeilijk
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op juli 24, 2019, 20:59:08
Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2019, 20:37:03
Lilipally werd ook na een half jaar al voor de hoofdprijs verkocht. Soms zit het gewoon mee financieel gezien.

Nog 1x zo'n transfer in de komende 2 jaar en we zijn uit de schulden als we in het nieuwe stadion gaan spelen.
klopt,al droop van Lilipally de klasse er vanaf...dat heb ik vorig jaar niet 1x bij Robertha gezien....al met al een top transfer!.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: speculeter op juli 24, 2019, 22:02:22
Wat was dat een mooie voetballer inderdaad.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op juli 24, 2019, 22:59:24
Mannen ff een vraagje hoeveel hebben we van deze topper gekregen.
Was vandaag hele dag aan het werk sorry.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op juli 24, 2019, 23:19:08
Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2019, 22:59:24
Mannen ff een vraagje hoeveel hebben we van deze topper gekregen.
Was vandaag hele dag aan het werk sorry.

Niet bekend gemaakt, maar het schijnt een prima deal te zijn, waardoor ze eigenlijk wel ja moesten zeggen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 24, 2019, 23:23:20
Meerdere tonnen volgens de LC, samen met de transfersom voor Mous een ongekend bedrag voor Cambuur volgens Booy.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Galdiano op juli 24, 2019, 23:33:28
Citaat van: Collingwood op juli 24, 2019, 23:23:20
Meerdere tonnen volgens de LC, samen met de transfersom voor Mous een ongekend bedrag voor Cambuur volgens Booy.

Is dat stuk ergens geheel te lezen? Heb geen plus account.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bernardo op juli 24, 2019, 23:42:21
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2019, 23:33:28
Is dat stuk ergens geheel te lezen? Heb geen plus account.

Staat in nieuwe spelers.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: rudie op juli 25, 2019, 11:18:16
Mooie transfer, maar als feyenoord afgesproken percentage krijgt + standaard opleidingsvergoeding (gaat automatisch bij transfers tot bepaalde leeftijd gerelateerd aan opleidingsjaren toch?) + aflossing schuld, blijft er buiten vrijgekomen salaris niet heel veel extra over om te investeren denk ik?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Collingwood op juli 25, 2019, 11:46:42
Dat zou goed kunnen, maar het stukje 'aflossing schuld' klinkt mij alsnog als muziek in de oren. Sowieso investeren wij tot nu toe niet of nauwelijks transfersommen volgens mij. Wellicht dat er alleen voor Jacobs een bescheiden bedrag is betaald.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 25, 2019, 12:17:40
We hebben met Ragnar wel weer een gratis speler terug die over 1 of 2 jaar ook wellicht goed verkocht kan worden.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 25, 2019, 13:21:37
Citaat van: Collingwood op juli 25, 2019, 11:46:42
Dat zou goed kunnen, maar het stukje 'aflossing schuld' klinkt mij alsnog als muziek in de oren. Sowieso investeren wij tot nu toe niet of nauwelijks transfersommen volgens mij. Wellicht dat er alleen voor Jacobs een bescheiden bedrag is betaald.
klinkt mij helemaal niet als muziek in de oren. Zit jij in het bestuur ofzo, ik wil liever tegen dkv spelen
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op juli 25, 2019, 14:03:21
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2019, 23:19:08
Niet bekend gemaakt, maar het schijnt een prima deal te zijn, waardoor ze eigenlijk wel ja moesten zeggen.

vd belt kon het in ieder geval niet geloven zei ie vanmorgen,,,ook nog poen als ze verder komen
in Europa.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: moodygrunn op juli 25, 2019, 14:34:45
Citaat van: denistel op juli 25, 2019, 14:03:21
vd belt kon het in ieder geval niet geloven zei ie vanmorgen,,,ook nog poen als ze verder komen
in Europa.

Nou, duimen dus! Thuis tegen Osijek (waar PSV vorig jaar van verloor), dus das nog een pittige klus.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 25, 2019, 15:21:06
Citaat van: sunderland op juli 25, 2019, 13:21:37
klinkt mij helemaal niet als muziek in de oren. Zit jij in het bestuur ofzo, ik wil liever tegen dkv spelen

Om een paar jaar daarna tegen Achilles te spelen?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 25, 2019, 19:01:34
Citaat van: moodygrunn op juli 25, 2019, 14:34:45
Nou, duimen dus! Thuis tegen Osijek (waar PSV vorig jaar van verloor), dus das nog een pittige klus.

Tegen AEK Larnaca ;)

Osijek speelt tegen CSKA Sofia.

3-0 achter inmiddels na een rode kaart in de 45e minuut...
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 25, 2019, 19:12:07
Citaat van: Lore op juli 25, 2019, 15:21:06
Om een paar jaar daarna tegen Achilles te spelen?
dat ouwewijfen praat steeds. De aflossing etc.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 25, 2019, 19:16:24
Citaat van: sunderland op juli 25, 2019, 19:12:07
dat ouwewijfen praat steeds. De aflossing etc.

Dat kan jij vinden, ik denk daar echt anders over. Gelukkig willen wij beiden dat het goed gaat met de club
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 25, 2019, 19:49:41
Ik snap de bezorgdheid... we hebben al wat reddingacties meegemaakt.
Maar er is voor mij echt wel een groot tussen 2 miljoen schuld en een ton.
We lossen in een rap tempo af en we gaan meer inkomsten genereren in het stadion.

Dus zelfs als we nieuwe schulden aangaan, dan hebben de schuldeisers echt wel het vertrouwen dat de club kan terugbetalen.
En ik ook trouwens.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 25, 2019, 19:54:56
Citaat van: Lore op juli 25, 2019, 19:16:24
Dat kan jij vinden, ik denk daar echt anders over. Gelukkig willen wij beiden dat het goed gaat met de club
eens, ik snap dat het op de korte termijn niet leuk is maar op de lange termijn pluk je de vruchten. En het lijkt erop dat de ergste tijd nu achter de rug is anders had je denk ik niet spelers als Muhren deze kant opgehaald
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: poelie-lwd op juli 26, 2019, 07:09:04
Citaat van: Lore op juli 25, 2019, 19:16:24
Dat kan jij vinden, ik denk daar echt anders over. Gelukkig willen wij beiden dat het goed gaat met de club

Hoeveel jaar achter elkaar schrijven we al positieve cijfers? Ik moet onze directie 1 ding nageven, op het sportieve vlak kunnen ze nog een boel leren maar als het om financiën gaat hebben ze het keurig op orde. Dat is aan Ard en Gerald wel toevertrouwd. Je kunt wel van alles denken maar dat is imo gebaseerd op niks.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: poelie-lwd op juli 26, 2019, 07:10:31
Citaat van: sunderland op juli 25, 2019, 19:12:07
dat ouwewijfen praat steeds. De aflossing etc.

_O_
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 26, 2019, 07:44:42
We zijn inmiddels een van de gezondste clubs, die  zelfstandig zonder steun van overheid of eigenaren  winst maakt. Daarbij is de onzekerheid over het stadion weg. Dus we kunnen weer wat investeren. Zonder overmoedig te worden natuurlijk, maar genoeg wel om niet weer rond de 10e plek te gaan spelen. Ik geloof er zelf in dat als we goed investeren, we dat altijd gaan terugverdienen in transfers.
Ik maak me echt geen zorgen dat de kostenvan deze selectie ons in de problemen gaat brengen.

Zie het zo, we waren zwaar geblesseerd en zijn nu voor 95% fit.
Je kan wachten tot je 100% fit bent om al het risico uit te sluiten of langzaam aan weer gaan spelen om eerder terug op topniveau te zijn.

Voor dat laatste is gekozen.. we zakten te ver af om nog 2 jaar te gaan wachten tot het allerlaatste restje schuld weg is.
Dan kan het soms tegenzitten (nieuw veld) en soms mee (Robertha) maar we liggen zo goed op schema met het aflossen van de schuld dat dat niet meer mis kan gaan. De vraag is niet of we schuldenvrij worden maar alleen wanneer.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 26, 2019, 11:26:40
Citaat van: poelie-lwd op juli 26, 2019, 07:09:04
Hoeveel jaar achter elkaar schrijven we al positieve cijfers? Ik moet onze directie 1 ding nageven, op het sportieve vlak kunnen ze nog een boel leren maar als het om financiën gaat hebben ze het keurig op orde. Dat is aan Ard en Gerald wel toevertrouwd. Je kunt wel van alles denken maar dat is imo gebaseerd op niks.

Dat doen zij fantastisch en ik heb ook echt vertrouwen in gerald. Ard kan ik niet inschatten, maar wel een drietal kleine nuances.

1. De zwarte cijfers waren absolute noodzaak, omdat wij een negatief eigen vermogen
hebben.
2. Vorig jaar hadden wij een negatief operationeel resultaat.
3. De cijfers van afgelopen seizoen zijn niet bekend, maar de directie gaf zelf aan af te streven op een 0-resultaat en dat dit 'best wel eens realistisch' kon zijn. Daaruit haal ik dat dit absoluut nog niet zeker was. Nu zal dat misschien wel weer gecompenseerd kunnen worden met transfers.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 26, 2019, 11:38:54
Citaat van: Bankzitter op juli 26, 2019, 07:44:42
We zijn inmiddels een van de gezondste clubs, die  zelfstandig zonder steun van overheid of eigenaren  winst maakt. Daarbij is de onzekerheid over het stadion weg. Dus we kunnen weer wat investeren. Zonder overmoedig te worden natuurlijk, maar genoeg wel om niet weer rond de 10e plek te gaan spelen. Ik geloof er zelf in dat als we goed investeren, we dat altijd gaan terugverdienen in transfers.
Ik maak me echt geen zorgen dat de kostenvan deze selectie ons in de problemen gaat brengen.

Zie het zo, we waren zwaar geblesseerd en zijn nu voor 95% fit.
Je kan wachten tot je 100% fit bent om al het risico uit te sluiten of langzaam aan weer gaan spelen om eerder terug op topniveau te zijn.

Voor dat laatste is gekozen.. we zakten te ver af om nog 2 jaar te gaan wachten tot het allerlaatste restje schuld weg is.
Dan kan het soms tegenzitten (nieuw veld) en soms mee (Robertha) maar we liggen zo goed op schema met het aflossen van de schuld dat dat niet meer mis kan gaan. De vraag is niet of we schuldenvrij worden maar alleen wanneer.
[/quo

Ik snap je verhaal en ga er ook wel ver in mee, maar wij hebben nog steeds een negatief eigen vermogen, terwijl wij in het midden zitten van een van de meest risicovolle operaties van de club.

Als wij toch in vergelijkingen zitten gaan win een nieuw huis bouwen terwijl wij nog schulden hebben. Dat kan ons gaan helpen om makkelijker uit de schulden te komen, maar het kan ook faliekant mis gaan.

Dus wij zijn zeker niet financieel gezond, wij zijn in de laatste fase van de schuldsanering gekomen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 26, 2019, 16:38:22
En gelukkig hoeven wij daar niet met bezig te zijn. Zet dit soort dingen maar ergens onderin deze site
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 26, 2019, 19:06:28
Citaat van: sunderland op juli 26, 2019, 16:38:22
En gelukkig hoeven wij daar niet met bezig te zijn. Zet dit soort dingen maar ergens onderin deze site

Dat geldt voor alle andere onderwerpen ook he? Waarom zou jij dan de uitverkorene zijn om te bepalen waar andere het over hebben?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Ronnie tng op juli 26, 2019, 19:15:10
Citaat van: sunderland op juli 26, 2019, 16:38:22
En gelukkig hoeven wij daar niet met bezig te zijn. Zet dit soort dingen maar ergens onderin deze site

:X Toen we voor gemeentehuis stonden, op rand van afgrond .... zeker vergeten?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op juli 26, 2019, 21:21:39
Citaat van: Lore op juli 26, 2019, 19:06:28
Dat geldt voor alle andere onderwerpen ook he? Waarom zou jij dan de uitverkorene zijn om te bepalen waar andere het over hebben?

Kim Jong Sun(derland) heeft gesproken en daar heb je het maar mee te doen  :devil
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op juli 26, 2019, 21:35:07
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2019, 21:21:39
Kim Jong Sun(derland) heeft gesproken en daar heb je het maar mee te doen  :devil

:_schater :_schater
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 26, 2019, 21:45:07
Ik meende dat Cambuur vanavond oefende: is toch cambuurforum?
Spreek anders gewoon een keertje af i.p.v. dit persoonlijke gedoe?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op juli 26, 2019, 21:49:52
Die hitte is voor veel hier niet goed.... 8P :zucht
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 26, 2019, 21:54:53
Citaat van: Jandehulk op juli 26, 2019, 21:49:52
Die hitte is voor veel hier niet goed.... 8P :zucht
???
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 26, 2019, 21:55:58
Citaat van: Lore op juli 26, 2019, 19:06:28
Dat geldt voor alle andere onderwerpen ook he? Waarom zou jij dan de uitverkorene zijn om te bepalen waar andere het over hebben?
Robertha. Zet het dan bij algemeen ofzo. Dat ouwewijfengelul kan ik dan mooi overslaan.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op juli 26, 2019, 21:57:49
Citaat van: Jandehulk op juli 26, 2019, 21:49:52
Die hitte is voor veel hier niet goed.... 8P :zucht
he kerel dat hebben dkvers tegen jou en mij op voetbalprimeur. :y
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 26, 2019, 21:58:23
Citaat van: Ronnie tng op juli 26, 2019, 19:15:10
:X Toen we voor gemeentehuis stonden, op rand van afgrond .... zeker vergeten?
ja dat ben ik vergeten. Blijven toch wel bestaan en wat heb je daar nu nog aan. Nu op naar normaal voetbal en naar promotie. Binnen 2 jaar voorspel ik
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op juli 26, 2019, 22:52:31
Citaat van: Jandehulk op juli 26, 2019, 21:49:52
Die hitte is voor veel hier niet goed.... 8P :zucht

Voor wie wel? Nog even en ik verander in een groot groen monster
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op juli 27, 2019, 06:24:09
Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2019, 21:57:49
he kerel dat hebben dkvers tegen jou en mij op voetbalprimeur. :y
hahaha....ben niet anders gewend!...is al 43 jaar oorlog tussen hun en mij ??
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op juli 27, 2019, 06:25:37
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2019, 22:52:31
Voor wie wel? Nog even en ik verander in een groot groen monster
?....must niet wille!... :_schater
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 27, 2019, 10:46:27
Opvallend: opbrengst mag worden geinvesteerd in de selectie. Met nog 1 of 2 versterkingen kunnen we om promotie spelen maar blijven aflossen had ik toch eerder verwacht.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Noordcambuur op juli 27, 2019, 20:40:47
Citaat van: Jandehulk op juli 27, 2019, 06:24:09
hahaha....ben niet anders gewend!...is al 43 jaar oorlog tussen hun en mij ??
ik help je wel ff Jandehulk....Dordmund :y
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Jandehulk op juli 27, 2019, 22:50:40
Citaat van: Noordcambuur op juli 27, 2019, 20:40:47
ik help je wel ff Jandehulk....Dordmund :y
kiek!!... medestrijders altijd welkom ?
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lukkie op augustus 13, 2019, 20:02:16
In een Podcast op OF wordt verteld dat Robertha vier ton heeft opgebracht, waarvan een ton naar Feijenoord gaat.
Verder wist iemand te vertellen dat Ype smid het nieuwe kunstgrasveld van Cambuur uit eigen zak heeft betaald.

Dat Erik Bakker graag naar Cambuur wilde, maar de technische staf hem niet goed genoeg vond voor de positie op het middenveld en dat ze Schilder te traag vonden.

Link:

https://www.omropfryslan.nl/nijs/901672-sportcast-it-komt-hielendal-goed-mei-cambuur-echt


Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: V-man op augustus 13, 2019, 21:29:13
Jammer dat Booy ontkende tegen van Tuinen dat Doke kwam. Onbegrijpelijk dat je op zo'n positie gaat liegen tegen de pers! Er zijn talloze manieren om hier op een geschikte manier mee om te gaan.  :_spank 
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Yellow Army op augustus 13, 2019, 21:32:44
Citaat van: V-man op augustus 13, 2019, 21:29:13
Jammer dat Booy ontkende tegen van Tuinen dat Doke kwam. Onbegrijpelijk dat je op zo'n positie gaat liegen tegen de pers! Er zijn talloze manieren om hier op een geschikte manier mee om te gaan.  :_spank

Tja, had hij ja gezegd dan had hij weer voor zijn beurt gesproken. Had hij niks gezegd dan is hij niet transparant genoeg. Had hij eerlijk geweest om te zeggen dat ze met Doke bezig waren was het weer een flapuit geweest.

Kortom, je kan het nooit goed doen.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: el haj op augustus 13, 2019, 23:30:55
Wat een gejank. Ik heb dat gedeelte van die sportcast tandenknarsend aangehoord. Zijn deze 'journalisten' nu daadwerkelijk op hun pik getrapt omdat een technisch manager niet eerlijk is over een aankomende transfer?! Dat hoort bij jullie vak; je boort je eigen bronnen maar aan, doe je onderzoek. Foeke wordt ervoor betaald om transfers voor onze club te verzorgen, niet voor het wijzer maken van de concurrentie. De enige juiste insteek is je mond te houden tot alles in kannen en kruiken is.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op augustus 14, 2019, 07:42:35
Citaat van: el haj op augustus 13, 2019, 23:30:55
Wat een gejank. Ik heb dat gedeelte van die sportcast tandenknarsend aangehoord. Zijn deze 'journalisten' nu daadwerkelijk op hun pik getrapt omdat een technisch manager niet eerlijk is over een aankomende transfer?! Dat hoort bij jullie vak; je boort je eigen bronnen maar aan, doe je onderzoek. Foeke wordt ervoor betaald om transfers voor onze club te verzorgen, niet voor het wijzer maken van de concurrentie. De enige juiste insteek is je mond te houden tot alles in kannen en kruiken is.

Precies, hier heeft hij zich wel verbetert.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Lore op augustus 14, 2019, 07:45:34
Citaat van: Lukkie op augustus 13, 2019, 20:02:16
In een Podcast op OF wordt verteld dat Robertha vier ton heeft opgebracht, waarvan een ton naar Feijenoord gaat.
Verder wist iemand te vertellen dat Ype smid het nieuwe kunstgrasveld van Cambuur uit eigen zak heeft betaald.

Dat Erik Bakker graag naar Cambuur wilde, maar de technische staf hem niet goed genoeg vond voor de positie op het middenveld en dat ze Schilder te traag vonden.

Link:

https://www.omropfryslan.nl/nijs/901672-sportcast-it-komt-hielendal-goed-mei-cambuur-echt

Ik vind het bijzonder. Een grote club uit het buitenland haalt een onbekende bankzitter van cambuur en betaalt daar een bedrag voor die hem een van de duurdere spelers van cambuur maakt. Ik ben benieuwd wat het verhaal van de transfer is.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: denistel op juli 03, 2021, 23:51:33
net gescoord voor DC United staat gewoon basis daar
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op juli 04, 2021, 08:58:06
We hebben voor hem een mooi bedrag ontvangen.
Maar dit was natuurlijk de ideale spits geweest voor ons nu in de eredivisie.
Fantastisch spits.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 04, 2021, 09:45:09
Citaat van: AL op juli 04, 2021, 08:58:06
We hebben voor hem een mooi bedrag ontvangen.
Maar dit was natuurlijk de ideale spits geweest voor ons nu in de eredivisie.
Fantastisch spits.
daar dacht men hier wel anders over. Waren paar die het wel zagen
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: AL op juli 04, 2021, 10:14:16
Citaat van: sunderland op juli 04, 2021, 09:45:09
daar dacht men hier wel anders over. Waren paar die het wel zagen

Ja klopt meesten waren negatief over hem.
Heb hem zelf altijd zien zitten en was/is gewoon een pareltje.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 04, 2021, 10:27:16
Nog maar zo'n pareltje bij Sipke en Slot ophalen.
Bangura doet het ook prima, ook Feijenoord jeugd meen ik.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: sunderland op juli 04, 2021, 12:00:01
Links centraal.  :y
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: justremco op juli 04, 2021, 12:07:23
Citaat van: sunderland op juli 04, 2021, 12:00:01
Links centraal.  :y

Was gister een opvallende afwezige tijdens het oefenduel van Feyenoord
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: Bankzitter op juli 04, 2021, 12:26:28
Linksback. Schouten is basis. En dan backup voor LCV inderdaad.
Titel: Re: Nigel Robertha
Bericht door: D.H.Skolten op juli 05, 2021, 02:11:59
Citaat van: AL op juli 04, 2021, 10:14:16
Ja klopt meesten waren negatief over hem.
Heb hem zelf altijd zien zitten en was/is gewoon een pareltje.
Ja ik ook, altijd vertrouwen in m gehad, maar snap wel dat Cambuur dat bod aan nam. Feyenoord supporters waren ook niet blij dat ie weg ging.