DAAN BOERLAGE ZET HANDTEKENING ONDER EERSTE PROFCONTRACT
Middenvelder Daan Boerlage heeft vanmiddag zijn handtekening gezet onder zijn allereerste profcontract. Hij is daarmee voor de komende twee seizoenen aan SC Cambuur verbonden, met een optie voor nog een seizoen.
Afgelopen zomer kwam de 19-jarige Boerlage over van AZ om zich in Leeuwarden aan te sluiten bij de beloften van trainer Dennis van der Ree. Daar maakte hij dermate veel indruk dat hij op 28 januari van dit kalenderjaar tegen FC Dordrecht zijn debuut mocht maken voor het eerste elftal.
Technisch Directeur Gerald van den Belt: "Daan traint al een aantal maanden mee met het eerste en laat daar zien een heel hoog niveau te kunnen halen. Bovendien zie je hem ook echt beter worden en gezien zijn leeftijd zit daar nog veel rek in. Hij heeft deze beloning wat dat betreft ook helemaal zelf afgedwongen is daarmee een prachtig voorbeeld voor iedereen in de beloften en jeugdopleiding. "
http://cambuur.nl/nieuws/daan-boerlage-zet-handtekening-eerste-profcontract/
Gefeliciteerd Daan. Zit zeker potentie in
Mooie assist in ieder geval op Houtkoop.
En mooie tackle in de eigen zestien, toen hij net koud in het veld stond.
Citaat van: Bernardo op april 14, 2017, 23:00:18
En mooie tackle in de eigen zestien, toen hij net koud in het veld stond.
:_schater :_schater Dat was zijn eerste actie als profvoetballer! Je kan slechter beginnen!
Citaat van: Lore op april 15, 2017, 09:46:51
:_schater :_schater Dat was zijn eerste actie als profvoetballer! Je kan slechter beginnen!
Is tegen Dordrecht al ingevallen en tegen Oss zelfs in de basis begonnen, dus bovenstaande klopt niet
Feitelijk klopt het wel. Toen was ie nog amateur, nu heeft 'ie een echt contract :P
Goed voor de club dat jonge spelers steeds vaker een kans krijgen.
Haha als je het zo bekijkt wel idd, al hebben de meeste jongens in de beloften ook gewoon een (minimaal) contract(je)
Gefeliciteerd Daan nu begint het pas,maak ons gek.
Speler met veel potentie.
Zie deze jongen wel doorbreken.
Ik zie wel een type Jordy Clasie in hem, hij kan na Montiero wel eens het volgende goudhaantje worden.
Lengte/fysiek hoeft gen probleem te zijn (net als bij Montiero) maar er moet wel een sterke en ervaren speler naast hem staan. Een middenveld samen met Kip en Lilipaly of Mannes mist balans.
Boerlage gaat het wel redden, de vraag is alleen hoe snel, denk ik.
Hoor goede verhalen over hoe hij gisteren speelde, Dijkhuizen was ook erg tevreden. Nu kijken hoe het gaat als het tempo omhoog gaat tegen betere tegenstanders. Zou leuk zijn om weer een jongen uit Jong Cambuur succesvol te zien doorstromen.
Flink oefenen op corners.
De penalty is sowieso al een zekerheidje...
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 08, 2017, 09:42:24
Flink oefenen op corners.
De penalty is sowieso al een zekerheidje...
Indraaien tweede paal?
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 08, 2017, 09:42:24
Flink oefenen op corners.
De penalty is sowieso al een zekerheidje...
1 penalty direct een zekerheid?
Citaat van: Cor op juli 08, 2017, 11:18:08
Indraaien tweede paal?
Kan diekhuzn hem zeker op laten trainen
Citaat van: Cor op juli 08, 2017, 11:18:08
Indraaien tweede paal?
Werd slecht gecoacht van de zijlijn... moet beter
Citaat van: Keira op juli 08, 2017, 13:06:04
Werd slecht gecoacht van de zijlijn... moet beter
_O_ _O_ :_schater
Citaat van: Keira op juli 08, 2017, 13:06:04
Werd slecht gecoacht van de zijlijn... moet beter
In ons bijna altijd kolkende stadion is coaching vanaf de zijlijn ook mogelijk natuurlijk. Dan ben je met een megafoon prima hoorbaar.
Coaching vanuit het veld moet beter.
Lekker in het 2e laten ballen, nog lang niet klaar om met de grote jongens mee te spelen..
Dan leert ie ut nooit
zit wat in maar als het pt kost en je hebt betere spelers op de bank dan
zou ik die er in zetten.
Hij moet eerst maar even een tijdje het krachthonk in, het voetballende gedeelte gaat nog wel. Is nog maar net 20, dus zal heus wel uitgroeien tot (minimaal) een prima JL-speler. Maar nu is het hem nog niet.
Hij kwam ook te zwemmen. Schils staat vaak te diep bij balverlies, in de opbouw schoof ook niet 1 van de 3 verdedigers door (El Baad speelt alles terug, Steenvoorden speelt hoog op Kallon). Maar inderdaad nog te licht om op 6 in de basis te staan, dan toch maar Mannes of Schilder doorschuiven.
Laat deze jongen maar een tijdje in de basis staan. Is geen aankoop en moet extra zijn best doen om enige waardering te krijgen van ons kritische publiek. Voetbalt echt niet slecht
wordt beter das alleen maar mooi.
Citaat van: denistel op september 25, 2017, 07:51:23
wordt beter das alleen maar mooi.
In het begin had ik echt wel mijn twijfels over hem, maar hij groeit met de wedstrijd en lijkt een stabiele speler te worden. Mooi dat er weer een speler uit eigen jeugd doorbreekt.
Citaat van: Vlampiep op september 25, 2017, 08:01:29
In het begin had ik echt wel mijn twijfels over hem, maar hij groeit met de wedstrijd en lijkt een stabiele speler te worden. Mooi dat er weer een speler uit eigen jeugd doorbreekt.
komt uit de jeugd van AZ, vorig seizoen pas bij Cambuur gekomen.
Citaat van: zeewolde op september 25, 2017, 09:03:01
komt uit de jeugd van AZ, vorig seizoen pas bij Cambuur gekomen.
SSSTTTTT, gewoon eigen jeugd! :devil :devil
Spelers van Lutjelollum 4 zijn beter dan Boerlage.
Man man man wat is die slecht.
Bijna net zo slecht als Mannes :|
Citaat van: Galdiano op september 29, 2017, 23:03:50
Spelers van Lutjelollum 4 zijn beter dan Boerlage.
Man man man wat is die slecht.
Bijna net zo slecht als Mannes :|
Speelde bij Eagles, MVV en Helmond prima anders.
Vandaag niet best, maar Kippersluis en Mathieu vond ik nog erger.
Nog zeer wisselvallig, helaas de goede lijn niet door kunnen trekken
Laat Kip nu maar een tijdje spelen!
Onvoorstelbaar dat deze beperkte speler al 7 potten helemaal niks extra's brengt. Wieberen aub, voegt nul komma nul toe.
Vond hem tegen GAE wel redelijk, maar wat was hij vrijdag weer slecht. ;(
Is gewoon wisselvallig.
3x op rij prima en vrijdag niet sterk.
Toch kan deze jongen nog groeien en zie ik in hem de nieuwe bakker over 1/2 jaar.
Vrijdag waren Kippersluis en Schils echt niet beter.
Zou het dan de druk van thuis spelen zijn? Vorig jaar was het andersom.
Citaat van: wiekie1969 op september 30, 2017, 01:21:31
Onvoorstelbaar dat deze beperkte speler al 7 potten helemaal niks extra's brengt. Wieberen aub, voegt nul komma nul toe.
Dit dus.
Doet niet per sé veel echt fout, maar voegt totaal niks toe. Snap niet wat ze in hem zien.
Daan speelt te gemakkelijk terug, ipv dat hij aanvallend een oplossing zoekt/vindt.
Maestro; hadden jouw ouders je niet kunnen zeggen dat dammen ook heel leuk is? (Op je 5e)
Voetballend redelijk goed.
Tenminste als je bij beide goals mag scoren. Maar zo werkt het niet. Het meeste gaat achteruit en in een te traag tempo. Verdedigend is het helemaal niks en dat voor iemand die juist vlak voor de verdediging speelt en een belangrijke schakel zou moeten zijn bij omschakelmomenten en counters. Ik ken weinig spelers die zo weinig aan de bel trekken als het nodig is. Eigenlijk heeft hij veel weg van Bakker, alleen dan een mindere variant.
Boerlage is te veel een ideale schoonzoon en straalt daarmee ook te weinig uit. Het is allemaal wat te lief. Eerlijk is eerlijk, redelijk voetballen kan hij wel, maar hij mist nog te veel van al het andere dat vereist is op die positie. Dat komt dat neer op een speler die het spel goed leest/gaten kan vullen/ingrijpen op de juiste momenten (dan wel met een overtreding of gele kaart). Hebben we niet toevallig zo'n speler? Eigenlijk niet, mss Sai, maar dat is nog wat vroeg om daarover te concluderen. En Schilder zou ik zeggen. Maar hij wil niet zo ver ik begrijp...
zijn zo veel die dit zien en zeggen maar de ts laat em toch elke keer weer spelen
terwijl we in deze tijden wel wat andere spelers nodig hebben en als ze dat niet
veranderen dan zorgen ze er zelf voor dat ze over een tijdje op straat staan.
knappe goal mut ik zegge veel vaker schieten en dat geldt voor een ieder.
Scoort even twee wedstrijden achter elkaar.. de man die velen hier graag op de bank zien verdwijnen :P
hoeft niks te zeggen toch als je 2 x achter scoort wil nog niet zeggen dat je goed speelt.
maar mooi dat ie ze wel maakt.
Citaat van: De Gast op oktober 21, 2017, 09:22:56
Scoort even twee wedstrijden achter elkaar.. de man die velen hier graag op de bank zien verdwijnen :P
Dat is nou net het punt.. door het doelpunt mag hij nog langer blijven staan ;(
De TS lijdt aan het Barto syndroom.. iemand opstellen die ontzettend zijn best doet, maar voetballend veel te kort komt.. Alleen als je aan het Barto syndroom lijdt.. kun je het voetballend vermogen niet meer zien..
Dus bezem door die zieke TS... De mindset moet veranderen, anders hebben we straks geen reet aan een nieuw stadion..
We hebben ook zoveel alternatieven. Robertha is nog te licht en in een belabberd draaiend team laat je zo'n jongen ook niet verzuipen, Rossi is geblesseerd en Kippenluis was ook nog niet 100% fit. Wie wil je er dan neerzetten? vd Laan? :zucht
Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2017, 11:10:26
We hebben ook zoveel alternatieven. Robertha is nog te licht en in een belabberd draaiend team laat je zo'n jongen ook niet verzuipen, Rossi is geblesseerd en Kippenluis was ook nog niet 100% fit. Wie wil je er dan neerzetten? vd Laan? :zucht
te licht? nogmaals bij andere teams spelen jongens van 18 19 jaar en die doen het prima
barto 11 basis optredens tegen profclubs en niet 1 goal maakt dus robertha zou het alleen
maar beter kunnen doen
Zonder centrumspits spelen met 2 snelle aanvallers zou dan ook kunnen.
Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2017, 12:23:39
Zonder centrumspits spelen met 2 snelle aanvallers zou dan ook kunnen.
Volgrns mij deden we dat gister ook, Barto speelde meer als 10 dan spits...
Citaat van: Yellow Army op oktober 21, 2017, 15:07:11
Volgrns mij deden we dat gister ook, Barto speelde meer als 10 dan spits...
ja en we hevve spelers die dat beter kenne dan hem maar die zitten op de bank
of zijn naar huis stuurt
Citaat van: legeips op oktober 21, 2017, 10:43:49
Dat is nou net het punt.. door het doelpunt mag hij nog langer blijven staan ;(
De TS lijdt aan het Barto syndroom.. iemand opstellen die ontzettend zijn best doet, maar voetballend veel te kort komt.. Alleen als je aan het Barto syndroom lijdt.. kun je het voetballend vermogen niet meer zien..
Dus bezem door die zieke TS... De mindset moet veranderen, anders hebben we straks geen reet aan een nieuw stadion..
Jouw mening.
Wil nog niet zeggen dat dit het nieuwe evangelie is.
:proost
Citaat van: okkele op oktober 22, 2017, 02:12:44
Jouw mening.
Wil nog niet zeggen dat dit het nieuwe evangelie is.
:proost
nieuwe? 3 harde werkers is genoeg de rest mut lekker voetballend vermogen
hebben en acties en goals maken das mijn mening en dan had je zeker 16e
of hoger gestaan. telstar 10 wedstrijden 20 en 20 tegen mooi toch siest 4
goals per wedtrijd.degraderen ken niet dus ophouden met dat begoudende
denken en barto of houtkoop op 10 laten spelen terwijl we daar wel 4 of 5
spelers voor hebben.
denk us na over het waarom
ik kom dr maar niet achter
ik snap die niet helemaal volgens mij.
kan best ik krij dr oek piene hassus fan
https://www.vi.nl/nieuws/doelpunt-van-de-week-jupiler-league-hendriks-boerlage-of-deschilder
We kunnen weer stemmen
Citaat van: hobbes op oktober 25, 2017, 10:33:28
https://www.vi.nl/nieuws/doelpunt-van-de-week-jupiler-league-hendriks-boerlage-of-deschilder
We kunnen weer stemmen
was toch keepersblunder
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 10:47:18
was toch keepersblunder
vond ik ook goed schot maar die moet een keeper hebben
Allemaal even stemmen, hij staat al voor |:) |:)
Fries DeSchilder mag sowieso niet winnen natuurlijk.
Citaat van: Bankzitter op oktober 25, 2017, 13:04:21
Fries DeSchilder mag sowieso niet winnen natuurlijk.
Dit ben ik met je eens. Helaas was zijn doelpunt wel veel mooier..
Boerlage staat achter, zou wel leuk voor hem zijn een persoonlijk succesje
hij mag blij zijn dat hij er bij staat.
die andere 2 zijn mooier,zeker hendriks.
volgens iemand binnen cambuur zaten er allemaal scouts voor hem
op de tribune,,hoe geloofwaardig kom je dan nog over,.
Citaat van: denistel op oktober 28, 2017, 08:41:37
volgens iemand binnen cambuur zaten er allemaal scouts voor hem
op de tribune,,hoe geloofwaardig kom je dan nog over,.
Kan best. Zo lekker gaat het bij Harkema ook niet. Kunnen wel een 6 gebruiken.
Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2017, 08:42:56
Kan best. Zo lekker gaat het bij Harkema ook niet. Kunnen wel een 6 gebruiken.
die lui denken dat wij gek zijn.boerlage is 1 tempo totaal niet creatief
angstig in de duels en binnen cambuur vinden ze em geweldig
Boerlage heeft zeker potentie en is er zeker nog niet. Talent moet je laten staan zegt Denistel altijd. Hij moet nog wel sterker worden, maar ziet het spelletje wel. kwestie van geduld en dat hebben we hier niet.
Die jongen hadden ze langzamer moeten brengen, zoals Robertha.
Boerlage wordt verkeerd gebruikt, maar tegen alle kritieken van onze supporters in, zie ik in hem juist wel potentie. Bakker werd door de hier zelfbenoemde kenners oom bekritiseerd, maar dat is een vergelijkbare voetballer. Een type El Makrini op 6 is hij niet. Maar dat hij binnen 2 seizoenen hogerop speelt, dat is imo wel zeer reeel.
verkeerd gebruikt ? hoe moet je em dan gebruiken?? hij loopt zelf steeds verkeerd]is mijn
mening geen tempo geen actie geen duel kracht ja ben je dan wel een talent??
ts faalt ook door hem met mannes te laten spelen das net sun speler.
bakker gewoon bankzitter bij zwolle nu omdat het niet aan kan daar
steeek het zelfde bij utreg.
Citaat van: Stanley op oktober 28, 2017, 10:31:10
Boerlage heeft zeker potentie en is er zeker nog niet. Talent moet je laten staan zegt Denistel altijd. Hij moet nog wel sterker worden, maar ziet het spelletje wel. kwestie van geduld en dat hebben we hier niet.
hij ziet het spelletje wel?? noem eens voorbeelden dan hij speelt 90% van de ballen breed of
achter uit man. talent moet je laten staan maar dan moet je wel een talent zijn natuurlijk.
Citaat van: SCC op oktober 28, 2017, 11:39:23
Boerlage wordt verkeerd gebruikt, maar tegen alle kritieken van onze supporters in, zie ik in hem juist wel potentie. Bakker werd door de hier zelfbenoemde kenners oom bekritiseerd, maar dat is een vergelijkbare voetballer. Een type El Makrini op 6 is hij niet. Maar dat hij binnen 2 seizoenen hogerop speelt, dat is imo wel zeer reeel.
hoger op?? we staan 16 nou dus lager ken oek bijna niet of wel.maar ik zal er maar over
zwijgen
Ik zie eerlijk gezegd ook wel potentie in Boerlage, echter is het voor hem te vroeg om een dragende speler op de 6 te zijn. Hij moet juist een ervaren middenvelder naast hem hebben, daarom is een middenveld met Boerlage en Mannes totaal ongeschikt
Ik zie ook wel potentie. Maar hij voegt nu niets bijzonders toe en mist vooral nog de duelkracht die je op 6 nu eenmaal nodig hebt. Daarom zou ik hem er op dit moment niet in zetten.
Citaat van: Collingwood op oktober 28, 2017, 12:09:18
Ik zie ook wel potentie. Maar hij voegt nu niets bijzonders toe en mist vooral nog de duelkracht die je op 6 nu eenmaal nodig hebt. Daarom zou ik hem er op dit moment niet in zetten.
Klopt, hij wordt nu te belangrijk gemaakt en daar is ie simpelweg nog niet goed genoeg voor
Citaat van: denistel op oktober 28, 2017, 11:51:03
hoger op?? we staan 16 nou dus lager ken oek bijna niet of wel.maar ik zal er maar over
zwijgen
Jij zag Bakker ook niet zitten in die rol. Maatr om even te overdrijven: een Pirlo rol, dat is hoe en Bakker en Boerlage de 6 invult. Uiteraard op een mi der niveau, maar dat is niet hoe de Cambuur supporter een 6 wil zien. Mocht Rosheuvel op 6 wel agressieviteit kunnen brengen, dan Boerlage op 8. Geef een jongen eens wat krediet. Jou parel Boutzamar had ik eerder graag dezelfde tijd gegund als Boerlage nu. Passers die niet woest op 6 sjouwen.
Let op, ik ben absoluut ook niet tevreden over ons spel en zie ook heel veel verkeerde dingen bij Boerlage, maar met wat we nu hebben, zeg ik laat deze jongen staan en omdat ik wel potentie zie, denk ik dat we er dan op termijn baat bij kunnen hebben. Of door een goede speler of door een transfersom.
Citaat van: SCC op oktober 28, 2017, 14:03:21
Jij zag Bakker ook niet zitten in die rol. Maatr om even te overdrijven: een Pirlo rol, dat is hoe en Bakker en Boerlage de 6 invult. Uiteraard op een mi der niveau, maar dat is niet hoe de Cambuur supporter een 6 wil zien. Mocht Rosheuvel op 6 wel agressieviteit kunnen brengen, dan Boerlage op 8. Geef een jongen eens wat krediet. Jou parel Boutzamar had ik eerder graag dezelfde tijd gegund als Boerlage nu. Passers die niet woest op 6 sjouwen.
Let op, ik ben absoluut ook niet tevreden over ons spel en zie ook heel veel verkeerde dingen bij Boerlage, maar met wat we nu hebben, zeg ik laat deze jongen staan en omdat ik wel potentie zie, denk ik dat we er dan op termijn baat bij kunnen hebben. Of door een goede speler of door een transfersom.
ik ben het in grote lijnen wel met je eens maar wij moeten voor uit en dat gaat zo niet gebeuren
dan zal er iemand bij hem moeten staan die hem gaat sturen maar ja wie zou dat moeten zijn
in deze groep?? en als je dat gaat doen bijv ook met robertha is prima maar dan kunnen we weinig
van dit seizoen verwachten en ja ik denk niet dat die 7000 daar elke keer voor komen.
wij zullen gewoon aanvallender moeten spelen zeker thuis. want zoals je gister speelde dat
leverd ook niks op ja een hoop gefrustreerde supporters dan nog liever met 2-3 of 3-4 ten
onder dan weer zo,n 0-1
oja een zwolse maat van mij zegt dat bakker er niet meer in staat omdat ie
te slap is in de duels en daarom niet speelt en dat heb ik ook altijd gezegd.
Klopt, we missen een mentor die wee hoe jemoet sturen en ook uitdelen. Dat Bakker niet kan uitdelen hoeven Zwollenaren me niet te vertellen, heb me vaak genoeg geërgerd als hij weer inhield in duels. Maar gaat mij erom dat we ze beoordelen op hoe ze spelen: Bakker en Boerlage vullenhetin zoals ze denken dat ze het moeten doen. Dat zijn geen brekers, daarom gaf ik Pirlo als voorbeeld. Robertha mooi laten staan, dat kan nog wat worden. Barto idem, we zijn het allemaal eens over zijn meer dan uitstekende instelling. Maar dan brengen ze hem in op 10. Nee, steun Barto en Robertha, door ze dan samen de laatste 20 minuten in de punt te zetten. Haal Mannes eraf, laat dan Smeets staan voor de steekpass. Breng je Barto niet in verlegenheid en benut je z'n sterke punte: oorlog maken. Gaf Haar ook wel aan na afloop, dat dat gebeurt met de inbreng van Barto.
Maar ja, dan zetten ze op een gegeven moment Kippersluis op rechts en Daniels op links. Die gaan dan naar binnen, ipv in de zestien voorzetten op Robertha EN Barto.
Maar zoals jij al zegt: speel iig thuis op de aanval ipv de angst die nu regeert.
En weer een basisplek voor dit jongetje! Wegens succes geprolongeerd! :zucht :zucht
We staan niet zo laag door 1 jongen van 20 of een matige linksback... je kunt beter kritisch zijn op spelers als Kippersluis, Kip, Smeets en nog wel een paar andere die de kar zouden moeten trekken maar onder niveau blijven.
Citaat van: Bankzitter op november 03, 2017, 19:39:44
We staan niet zo laag door 1 jongen van 20 of een matige linksback... je kunt beter kritisch zijn op spelers als Kippersluis, Kip, Smeets en nog wel een paar andere die de kar zouden moeten trekken maar onder niveau blijven.
Volledig mee eens!!
Daarbij komt dat je dit "jongetje" niks kwalijk kan nemen, iemand anders bepaalt de opstelling...
Waarom krijgen een paar van eerder genoemden geen echte kans? Nee steeds maar weer rechtpraten wat krom is. Zo kom je nooit verder. Die 2 spelen al 11 weds zeer matig
Citaat van: Bankzitter op november 03, 2017, 19:39:44
We staan niet zo laag door 1 jongen van 20 of een matige linksback... je kunt beter kritisch zijn op spelers als Kippersluis, Kip, Smeets en nog wel een paar andere die de kar zouden moeten trekken maar onder niveau blijven.
Al 11x in de basis, en nog geen seconde aan kunnen tonen waarom. Geldt inderdaad ook voor onze verstandloze linksback. Maar voor onze onnavolgbare trainer onomstreden. De resultaten zeggen alles. Vooral dat het anders moet!
De TS ziet in hem een enorm talent.
Zelfs als dat waar is kun je hem best een tijdje passeren volgens mij...
Citaat van: YellowBlue op november 03, 2017, 21:52:37
De TS ziet in hem een enorm talent.
Zelfs als dat waar is kun je hem best een tijdje passeren volgens mij...
laat hem dan maar wekelijks excelleren in het 2e
Citaat van: Delamere op november 03, 2017, 21:44:43
Al 11x in de basis, en nog geen seconde aan kunnen tonen waarom. Geldt inderdaad ook voor onze verstandloze linksback. Maar voor onze onnavolgbare trainer onomstreden. De resultaten zeggen alles. Vooral dat het anders moet!
Er zijn wel meer ploegen met een slechte verdediger of een jeugdspeler die nog veel moet leren. Als er 9 goeie omheen staan en er een hecht team staat met een heldere taktiek pak je gewoon punten. Denk je echt dat het lek boven is als die twee er naast staan? Cummins voor Betrams levert ook nog weinig op.
Citaat van: Bankzitter op november 03, 2017, 22:27:34
Er zijn wel meer ploegen met een slechte verdediger of een jeugdspeler die nog veel moet leren. Als er 9 goeie omheen staan en er een hecht team staat met een heldere taktiek pak je gewoon punten. Denk je echt dat het lek boven is als die twee er naast staan? Cummins voor Betrams levert ook nog weinig op.
Zekerheid dat het beter wordt heb je nooit, maar ik weet wel zeker dat het er niet slechter van gaat worden. De waardeloze wedstrijden en daardoor ook waardeloze resultaten zouden wel rechtvaardigen dat óók deze verschrikkelijk middelmatige spelers de boel eens een tijdje vanaf de bank bekijken.
Wat een hest do een mazzel dat de trainer zijn carriere verknalt door jouw te blijven opstellen.
Bij ajax loopt het in het begin nooit en dan komt Schone er weer in en worden de resultaten aanzienlijk beter... dit kan niet
Ik vind het ook geen topper of zo, maar vind het wel triest dat deze jonge speler zo word afgebrand.
Hij is prof, doet zijn best en word opgesteld.
Kan hij daar wat aan doen?!
En denken jullie dat het aan Boerlage ligt dat we bijna laatste staan?
Dream on...
Probleem ligt duidelijk voorin en de zogenaamde ervaren spelers geven niet thuis.
Citaat van: carlo de leeuw op november 03, 2017, 23:03:48
Ik vind het ook geen topper of zo, maar vind het wel triest dat deze jonge speler zo word afgebrand.
Hij is prof, doet zijn best en word opgesteld.
Kan hij daar wat aan doen?!
Beter spelen.
Citaat van: AL op november 03, 2017, 23:06:05
En denken jullie dat het aan Boerlage ligt dat we bijna laatste staan?
Dream on...
Probleem ligt duidelijk voorin en de zogenaamde ervaren spelers geven niet thuis.
blijft wel altijd jouw punt van kritiek, maar Boerlage kan echt niet op deze manier
Citaat van: carlo de leeuw op november 03, 2017, 23:03:48
Ik vind het ook geen topper of zo, maar vind het wel triest dat deze jonge speler zo word afgebrand.
Hij is prof, doet zijn best en word opgesteld.
Kan hij daar wat aan doen?!
hij niet, Dijkhuizen wel door hem niet op te stellen
Ik vind ook dat Boerlage rustiger gebracht moest worden en de TS spelers als vd Laan, Smeets en Sai moet inpassen ipv Mannes, Robertha of Houtkoop. Dijkhuizen stelt de besten niet op en de taktiek klopt niet als de zwakkere spelers veel aan de bal komen. Maar niemand in de selectie speelt goed, elke keer dezelfde spelers aanvallen vind ik niet terrecht.
Jonge spelers die het niveau (nog) niet aankunnen, maar wel steeds worden opgesteld, worden door deze onkundige TS in 1 seizoen voor altijd verkloot.
Was Cambuur vrijdag beter omdat Daan niet mee deed?
Of kwam dit omdat Martijn vd Laan eindelijk was opgesteld?
Citaat van: PePe op november 19, 2017, 14:42:01
Was Cambuur vrijdag beter omdat Daan niet mee deed?
Of kwam dit omdat Martijn vd Laan eindelijk was opgesteld?
Met Vd Laan krijg je meer persoonlijkheid in de verdediging.
Het slaat ook over op het publiek als vd Laan speelt. Stap in de goede richting maar we zin nog lang niet op niveau.
Doet me wel wat denken aan Erik Bakker zo nu en dan. Daar was ook veel op aan te merken in z'n eerste seizoen.... rustig aan, komt goud.
Citaat van: papier op februari 24, 2018, 10:11:21
Doet me wel wat denken aan Erik Bakker zo nu en dan. Daar was ook veel op aan te merken in z'n eerste seizoen.... rustig aan, komt goud.
Dat kan je wel zeggen maar dat snappen velen hier niet, dat "nieuwe" spelers naar een niveau moeten groeien snappen ze niet,er word ook niet naar leeftijd gekeken, afbranden is veel makkelijker...
Inderdaad, type Bakker, maar dan 5 jaar jonger en al iets meer flair. Geduld mee hebben, ook
Bakker speelde vaak op zeker en slap in de duels maar werd steeds belangrijker.
Boerlage speelde gisteren redelijk. Was maandag bij de beloften de zwakke schakel. Hij vertraagt het spel enorm en onder druk snel balverlies.
Rosheuvel, Crowley, Kip heb je veel meer aan. En in mindere mate Schils en Kippersluis
Ik vind die Boerlage echt helemaal niets. Slap in de duels, geen tempo in zijn spel, liever een ander op die positie
Tikkie breed, tikkie terug, ja dat ziet hij lekker vlug, jalalalalalalalala
Citaat van: diekhuzen op februari 24, 2018, 11:14:57
Boerlage speelde gisteren redelijk. Was maandag bij de beloften de zwakke schakel. Hij vertraagt het spel enorm en onder druk snel balverlies.
Rosheuvel, Crowley, Kip heb je veel meer aan. En in mindere mate Schils en Kippersluis
Dat je de voorkeur hebt voor Rosheuvel daar kan ik inkomen. Voor de rest is het wat mij betreft appels met peren vergelijken. Rosheuvel is wel 3 jaar ouder geloof ik. Boerlage krijgt van mij de absolute voorkeur boven de 26 jarige Mannes, die kun je denk ik afschrijven.
Citaat van: Grijskijkert op februari 24, 2018, 10:33:55
Dat kan je wel zeggen maar dat snappen velen hier niet, dat "nieuwe" spelers naar een niveau moeten groeien snappen ze niet,er word ook niet naar leeftijd gekeken, afbranden is veel makkelijker...
Ach ja, laten wij dan maar voor wat nuance zorgen.
Citaat van: papier op februari 24, 2018, 14:05:37
Ach ja, laten wij dan maar voor wat nuance zorgen.
:thumbsup |:)
Het probleem is niet dat die jongen niet kan voetballen. Het probleem is dat hij verdedigend nooit een man pakt, maar er een beetje tussenin gaat staan. Daardoor is hij overal te laat en brengt medespelers in problemen. Je ziet vooral Steenvoorden en Schils telkens twijfelen.
Hij heeft precies hetzelfde euvel als Overgoor ook had bij ons. Wat mij betreft is dat heel trainbaar. Al kijkt hij maar eens een hele dag video's van El Makrini...
Volgens mij hebben we wel een trainer die spelers beter wil maken, er wordt meer getrained en naar ik hoop ook gerichter. Benieuwd of we spelers als Boerlage ook zien verbeteren.
Ma. 10.30 uur (kracht) en 14.30 uur
---> Di. 10.30 uur (individueel)
Woe. 10.30 uur (volledig besloten)
Do. 10.30 uur
Za. 10.30 uur
Citaat van: Josli op februari 25, 2018, 23:25:32
Het probleem is niet dat die jongen niet kan voetballen. Het probleem is dat hij verdedigend nooit een man pakt, maar er een beetje tussenin gaat staan. Daardoor is hij overal te laat en brengt medespelers in problemen. Je ziet vooral Steenvoorden en Schils telkens twijfelen.
Hij heeft precies hetzelfde euvel als Overgoor ook had bij ons. Wat mij betreft is dat heel trainbaar. Al kijkt hij maar eens een hele dag video's van El Makrini...
Precies... hij kan wel aardig voetballen (heeft wel een mooie traptechniek) maar voor een nr 6 mist hij de explosiviteit
(Monteiro/Rosheuvel) en/of het tactische inzicht
(Makrini/Bakker). Dat heeft niets met spelminuten te maken, dat heb je of je hebt het niet en Daan heeft dat beide niet. Zoals ik in het wedstrijd topic van Emmen al schreef valt het aan de bal wel mee maar met het spel zonder bal is het een drama. Kan vaak door positioneel beter te staan of met een sliding een steekpass onderscheppen maar is altijd net te laat. Tegenstanders draaien elke x zo makkelijk bij hem weg en dan hobbelt hij er maar wat achteraan. Niet in staat om druk op de bal te houden laat staan weer in het duel te komen. En dan heb ik het nog geen eens over de duels die hij niet wint. Ook het vrijlopen en weer aanbieden na een inspeelpass is tranentrekkend.
Citaat van: Bankzitter op februari 26, 2018, 11:35:48
Volgens mij hebben we wel een trainer die spelers beter wil maken, er wordt meer getrained en naar ik hoop ook gerichter. Benieuwd of we spelers als Boerlage ook zien verbeteren.
Ma. 10.30 uur (kracht) en 14.30 uur
---> Di. 10.30 uur (individueel)
Woe. 10.30 uur (volledig besloten)
Do. 10.30 uur
Za. 10.30 uur
Meer?
Het is zo slap en verschrikkelijk om te zien. Vanmorgen was er om 10.30 niemand op veld. Woensdag weet ik niet. Donderdag is kwalijk een uurtje. Zonder dat het ook maar gericht is op vrijdag. Uitgezonderd de hoekschoppen. Spelers staan meer stil dan ze wat doen. Dus ik kan niet ontdekken waarin ze beter worden of harder of meer trainen.
Ik denk zo langzamerhand dat het financieel gezond worden proces en het nieuwe stadion prioriteit hebben? Weet men nog wel, dat we een voetbalclub zijn? Play-off vergeet het maar.
Citaat van: PePe op februari 27, 2018, 16:12:56
Ik denk zo langzamerhand dat het financieel gezond worden proces en het nieuwe stadion prioriteit hebben? Weet men nog wel, dat we een voetbalclub zijn? Play-off vergeet het maar.
3 tussenjaren
Gewoon kut!!!....
Onvoorstelbaar dat deze jongen een basisplaats heeft. Kip zonder kop. Strikje er omheen en nokke met die hap.
Gisteravond heeft hij wederom samen met Daniels en Mathieu bewezen niet op dit niveau te kunnen voetballen.
Onbegrijpelijk dat Hake toch weer is begonnen met deze spelers.
Geeft spelers veel te veel ruimte, waardoor hij altijd een stapje te laat is.
Rosheuvel maar snel op zijn plek.
En bijna altijd de bal terug ipv bal vooruit spelen
Citaat van: DayDreamer op maart 17, 2018, 11:11:19
Geeft spelers veel te veel ruimte, waardoor hij altijd een stapje te laat is.
Rosheuvel maar snel op zijn plek.
Ik had wel gehoopt dat hij Rosheuvel voor Boerlage zou wisselen, maar hij koos Kip. Dat doet me het ergste vermoeden :-(
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 17, 2018, 11:24:40
Ik had wel gehoopt dat hij Rosheuvel voor Boerlage zou wisselen, maar hij koos Kip. Dat doet me het ergste vermoeden :-(
Daar zal vast een reden voor zijn, kip was leeg denk ik, heeft menige sprint getrokken en is verdedigend ook niet geweldig
Heel veel sprinten getrokken
Helemaal voor niets
Citaat van: speculeter op maart 17, 2018, 15:20:29
Heel veel sprinten getrokken
Helemaal voor niets
Volgende week mag hij dat doen langs de zijlijn.
Citaat van: speculeter op maart 17, 2018, 15:20:29
Heel veel sprinten getrokken
Helemaal voor niets
Prima inhoudelijke reactie
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2018, 15:42:57
Volgende week mag hij dat doen langs de zijlijn.
Volgens mij ging dit over Kip... die heeft ik weet niet hoe vaak voor Jan Lul geprobeerd achter de linies op te duiken alleen werd hij bijna niet aangespeeld. Dit item gaat echter over Boerlage, die heb ik geen sprint zien trekken
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 17, 2018, 16:07:09
Volgens mij ging dit over Kip... die heeft ik weet niet hoe vaak voor Jan Lul geprobeerd achter de linies op te duiken alleen werd hij bijna niet aangespeeld. Dit item gaat echter over Boerlage, die heb ik geen sprint zien trekken
Klopt Cambuur Groningen. zo was het bedoelt
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 17, 2018, 11:24:40
Ik had wel gehoopt dat hij Rosheuvel voor Boerlage zou wisselen, maar hij koos Kip. Dat doet me het ergste vermoeden :-(
Was gewoon verdedigende wissel om het punt veilig te stellen.
Wissel om Crowley dichter bij de goal te brengen.
Wat vertraagt deze man het spel :zucht
Citaat van: ruubmac op april 03, 2018, 09:40:40
Wat vertraagt deze man het spel :zucht
Moet hij de bal wel kwijt kunnen. Lopende mensen starten ook te traag,vooral Daniels
Ik zie in hem in tegenstelling tot de rest van het forum (zo lijkt het) wel degelijk potentie.
Vind hem wat op Bakker lijken qua spel.
Verdedigend nog te licht, aan de bal lekker rustig en qua passing zeker niet slecht.
Zou hem zeker niet afschrijven.
Citaat van: AL op april 03, 2018, 12:47:42
Ik zie in hem in tegenstelling tot de rest van het forum (zo lijkt het) wel degelijk potentie.
Vind hem wat op Bakker lijken qua spel.
Verdedigend nog te licht, aan de bal lekker rustig en qua passing zeker niet slecht.
Zou hem zeker niet afschrijven.
Eens. Eerst twijfelde ik aan zijn potentie, maar sinds hij onder Hake weer speelt vind ik hem echt vooruitgaan. Aangezien hij nog maar 20 is kan het zo maar zijn dat hij nog verder doorgroeit (Monteiro werd hier op zijn 21e pas basisspeler).
Wel lijkt het me voor volgend seizoen geen vaste basisspeler als je mee wilt doen in de top 5. Maar ik zou hem inderdaad wel gewoon houden voor de breedte. Zo nu en dan minuten maken en veel het krachthonk in en wie weet wat het nog wordt.
Citaat van: AL op april 03, 2018, 12:47:42
Ik zie in hem in tegenstelling tot de rest van het forum (zo lijkt het) wel degelijk potentie.
Vind hem wat op Bakker lijken qua spel.
Verdedigend nog te licht, aan de bal lekker rustig en qua passing zeker niet slecht.
Zou hem zeker niet afschrijven.
hij speelde niet slecht en lijkt idd wel iets op Bakker. Je moet hem verplichten om vooruit te spelen. Verdedigend zwemt ie nog veel en moet meer durven wb schieten van afstand en inpassen ( Barto gister wel 4 x terwijl hij zo door kon lopen). Dus vooruit!
De manier waarop hij positie kiest en/of mee verdedigd bij balverlies kan gewoon niet, en dat gaat hij ook niet meer leren. Daar ontbeert hij de slim- en/of snelheid voor. Aan de bal is het echter een prima voetballer waar nog wel rek inzit maar dan moet je hem als aanvallende middenvelder gebruiken en zeker niet als 6.
Bekijk zijn sublieme pass nog eens, voorafgaand aan het tweede doelpunt!!
Bij de 1-1 ja, mooie pass
Citaat van: PePe op april 03, 2018, 22:19:06
Bekijk zijn sublieme pass nog eens, voorafgaand aan het tweede doelpunt!!
Volgens mij geven ik en Sunderland dat al aan..
Gaat er meer om dat je, indien hij op 6 speelt, vaker in de problemen komt door dingen die hij niet kan dan dat je er voetballend uitkomt door de dingen die hij wel kan.
Zoals al vaker aangegeven, als aanvallende middenvelder wel degelijk potentie en met een Rosheuvel naast hem niets mis mee maar dan moet dus een Kip of Crowley op de bank en dat lijkt me een brug te ver.
Zelfde verhaal als bijvoorbeeld Barto. Kritiek komt vooral omdat het een onbetwiste basisspeler is en vaak verkeerd wordt gebruikt. Als speler voor de breedte prima en zit genoeg potentieel in. Ik zie er alleen ook geen 6 in.
Straks hebben we weer 15 spelers voor de breedte, op een selectie van 22... Hij wordt hier vergeleken met Bakker. Ik denk dat hij Bakker zijn veters nog niet mag strikken.
Citaat van: Josli op april 04, 2018, 22:35:19
Straks hebben we weer 15 spelers voor de breedte, op een selectie van 22... Hij wordt hier vergeleken met Bakker. Ik denk dat hij Bakker zijn veters nog niet mag strikken.
Volgens mij hebben ze beide wel een veterdiploma
Citaat van: Josli op april 04, 2018, 22:35:19
Straks hebben we weer 15 spelers voor de breedte, op een selectie van 22... Hij wordt hier vergeleken met Bakker. Ik denk dat hij Bakker zijn veters nog niet mag strikken.
Boerlage is 20, Bakker 28 jaar,het gaat om Bakker van 6 jaar geleden,die Bakker is naar een bepaald niveau gegroeid en dat kan met Boerlage ook gebeuren gezien zijn leeftijd..
Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2018, 08:57:07
Boerlage is 20, Bakker 28 jaar,het gaat om Bakker van 6 jaar geleden,die Bakker is naar een bepaald niveau gegroeid en dat kan met Boerlage ook gebeuren gezien zijn leeftijd..
Net alsof Bakker de norm is en weet jij nog hoe Bakker 6 jaar geleden presteerde? Misschien was het niveau van de competitie wel hoger. Leuk en aardig dat Boerlage over paar jaar misschien een betere voetballers is, maar dan kan hij hier nog even aankloten. Bovendien moet je kijken naar korte termijn, want spelers komen en gaan. We zullen ook niet veel geld aan Boerlage verdienen....
Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2018, 08:57:07
Boerlage is 20, Bakker 28 jaar,het gaat om Bakker van 6 jaar geleden,die Bakker is naar een bepaald niveau gegroeid en dat kan met Boerlage ook gebeuren gezien zijn leeftijd..
Welke specifieke kwaliteiten zie jij dan bij Boerlage, waardoor hij door kan groeien naar dat niveau?
Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2018, 08:57:07
Boerlage is 20, Bakker 28 jaar,het gaat om Bakker van 6 jaar geleden,die Bakker is naar een bepaald niveau gegroeid en dat kan met Boerlage ook gebeuren gezien zijn leeftijd..
Nee dat gaat helaas niet gebeuren, Bakker heeft inzicht en kan een wedstrijd lezen. Dat heb je of je hebt dat niet en Daan heeft dat zekers niet, anders zou hij zijn beperkte snelheid wel positioneel compenseren. Maar neemt niet weg dat ik in hem wel een talentvolle aanvallende middenvelder zie in een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren.
Citaat van: Agy op april 05, 2018, 09:10:18
Nee dat gaat helaas niet gebeuren, Bakker heeft inzicht en kan een wedstrijd lezen. Dat heb je of je hebt dat niet en Daan heeft dat zekers niet, anders zou hij zijn beperkte snelheid wel positioneel compenseren. Maar neemt niet weg dat ik in hem wel een talentvolle aanvallende middenvelder zie in een 4-3-3 systeem met de punt naar achteren.
Zo is Bakker ook begonnen..
Citaat van: diekhuzen op april 05, 2018, 09:04:14
Net alsof Bakker de norm is en weet jij nog hoe Bakker 6 jaar geleden presteerde? Misschien was het niveau van de competitie wel hoger. Leuk en aardig dat Boerlage over paar jaar misschien een betere voetballers is, maar dan kan hij hier nog even aankloten. Bovendien moet je kijken naar korte termijn, want spelers komen en gaan. We zullen ook niet veel geld aan Boerlage verdienen....
Ja dat weet ik nog... En misschien zou je van je misplaatste arrogantie kunnen stappen,wij moeten het vooral gaan hebben van spelers als Boerlage op te leiden...
Citaat van: Gasgeve op april 05, 2018, 09:08:35
Welke specifieke kwaliteiten zie jij dan bij Boerlage, waardoor hij door kan groeien naar dat niveau?
Grijskijkert?
Citaat van: Gasgeve op april 05, 2018, 09:08:35
Welke specifieke kwaliteiten zie jij dan bij Boerlage, waardoor hij door kan groeien naar dat niveau?
Is/was Bakker aan de bal zo bijzonder goed dat Boerlage dat niveau niet kan halen? Daar twijfel ik dan weer aan.
Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2018, 09:39:46
Zo is Bakker ook begonnen..
Eens maar zoals ik al aangaf hij mist het inzicht (dat leer je niet) om een type Bakker te worden.
Citaat van: Collingwood op april 05, 2018, 11:19:32
Is/was Bakker aan de bal zo bijzonder goed dat Boerlage dat niveau niet kan halen? Daar twijfel ik dan weer aan.
Ik denk dat hij in potentie aan de bal zelfs beter kan worden dan Bakker.
Om bovenstaande redenen denk ik daarom dat elke vergelijking met Bakker mank gaat maar neemt niet weg dat het wel een goede middenvelder kan worden, mits op de goede positie geposteerd.
Hij mist volledig het gevoel van positie kiezen en handelingssnelheid om ooit een goeie 10 te worden. Vergelijk hem met Crowley en dan zie je wat Boerlage allemaal te kort komt.
Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2018, 09:46:47
Ja dat weet ik nog... En misschien zou je van je misplaatste arrogantie kunnen stappen,wij moeten het vooral gaan hebben van spelers als Boerlage op te leiden...
Slechts mijn menig op dit forum...
Jij bent emotioneel wel erg betrokken met Daantje en ik hoop, als cambuursupporter, dat hij het gaat waarmaken.
Citaat van: diekhuzen op april 05, 2018, 11:35:50
Slechts mijn menig op dit forum...
Jij bent emotioneel wel erg betrokken met Daantje en ik hoop, als cambuursupporter, dat hij het gaat waarmaken.
Compleet emotieloos, gaat niet alleen om Boerlage, vandaar ik het over spelers heb...
Citaat van: Agy op april 05, 2018, 11:29:32
Eens maar zoals ik al aangaf hij mist het inzicht (dat leer je niet) om een type Bakker te worden.
Ik denk dat hij in potentie aan de bal zelfs beter kan worden dan Bakker.
Om bovenstaande redenen denk ik daarom dat elke vergelijking met Bakker mank gaat maar neemt niet weg dat het wel een goede middenvelder kan worden, mits op de goede positie geposteerd.
Eens..
Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2018, 08:57:07
Boerlage is 20, Bakker 28 jaar,het gaat om Bakker van 6 jaar geleden,die Bakker is naar een bepaald niveau gegroeid en dat kan met Boerlage ook gebeuren gezien zijn leeftijd..
dat kan? Hou toch op.
Jij hebt altijd de kennis van de jonge spelers her en der alleen komt dat nooit uit.Sommige dingen heb je en leer je niet aan.
Citaat van: sunderland op april 05, 2018, 21:38:33
Jij hebt altijd de kennis van de jonge spelers her en der alleen komt dat nooit uit.Sommige dingen heb je en leer je niet aan.
Leg uit...
Handelingssnelheid en overzicht bijv. Gevoel van ruimte.
Citaat van: sunderland op april 05, 2018, 19:37:16
dat kan? Hou toch op.
Hoeveel is Bakker verguisd de eerste jaren?
Ik ben (nog) geen fan van Boerlage, maar als je realistisch kijkt is hij verder dan Bakker met 22 jaar.
Citaat van: sunderland op april 06, 2018, 08:16:41
Handelingssnelheid en overzicht bijv. Gevoel van ruimte.
Die waardeloze pass bij de eerste goal van Cambuur is een mooi voorbeeld van zijn gebrek aan overzicht en laag gevoel van ruimte.
Citaat van: papier op april 06, 2018, 08:28:43
Die waardeloze pass bij de eerste goal van Cambuur is een mooi voorbeeld van zijn gebrek aan overzicht en laag gevoel van ruimte.
mag et een keer. Mag je ook es een knappe weds spelen na 15 weds.Als je hebt opgelet heb je ook kunnen zien dat Barto paar x helemaal vrij stond in de midden en boerlage breed speelde
Citaat van: sunderland op april 06, 2018, 08:16:41
Handelingssnelheid en overzicht bijv. Gevoel van ruimte.
Wat een onzin... Maar handelingssnelheid is trainbaar...
Citaat van: papier op april 06, 2018, 08:28:43
Die waardeloze pass bij de eerste goal van Cambuur is een mooi voorbeeld van zijn gebrek aan overzicht en laag gevoel van ruimte.
Sinds hij meer durf heeft gaat hij sprongen vooruit.
wat was Makrini een kaartenpakker. Moet je kijken wat er van geworden is.
Vd Streek heeft de clubs voor het uitkiezen, oh wat was xie slecht volgens vele :_schater
We branden spelers veel te snel af. :zucht
Citaat van: sunderland op april 06, 2018, 08:31:10
mag et een keer. Mag je ook es een knappe weds spelen na 15 weds.Als je hebt opgelet heb je ook kunnen zien dat Barto paar x helemaal vrij stond in de midden en boerlage breed speelde
De jongen is 20 jaar, geef hem wat lucht..
Citaat van: Grijskijkert op april 06, 2018, 08:34:32
De jongen is 20 jaar, geef hem wat lucht..
doe ik. Hij speelt es een x goed en dan ist meteen hosanna. Wat hij ook slecht gespeeld dit seiz.Je kunt het onzin noemen maar we zijn hier niet bij leovardia ofzo
Ik heb Crowley ook wel doelloos zien kappen en draaien om een opening te vinden ipv simpel spelen. Ook een gruwelijke bal over de breedte zien spelen. Maar dat ligt daan aan zijn medespelers wordt dan gezegd. Er wordt wat met 2 maten gemeten.
Citaat van: Grijskijkert op april 06, 2018, 08:32:18
Wat een onzin... Maar handelingssnelheid is trainbaar...
Dat is niet trainbaar.
Citaat van: Grijskijkert op april 06, 2018, 10:20:05
:_schater
Hij gaat echt niet sneller handelen hoor. Barto is al 10 jaar prof. Zijn handelingssnelheid is nog steeds hetzelfde. Bas Dost idem.
Citaat van: Gasgeve op april 06, 2018, 10:22:03
Hij gaat echt niet sneller handelen hoor. Barto is al 10 jaar prof. Zijn handelingssnelheid is nog steeds hetzelfde. Bas Dost idem.
:_schater
Citaat van: papier op april 06, 2018, 08:28:43
Die waardeloze pass bij de eerste goal van Cambuur is een mooi voorbeeld van zijn gebrek aan overzicht en laag gevoel van ruimte.
Domme opmerking om even snel te scoren.. sunderland en ik hebben al vaak genoeg uitgelegd dat we hier mee bedoelen het positioneel (gaan) staan bij balverlies. Iets wat voor hem erg belangrijk is gezien zijn gebrek aan snelheid. Zijn handelingssnelheid zal nog wel verbeteren door het meer spelen van wedstrijden. Zoals al gezegd die jongen heeft voetballend potentie maar verdedigend is het niks en dus gaat elke vergelijking met Bakker mank.
Citaat van: Agy op april 06, 2018, 11:06:17
Domme opmerking om even snel te scoren.. sunderland en ik hebben al vaak genoeg uitgelegd dat we hier mee bedoelen het positioneel (gaan) staan bij balverlies. Iets wat voor hem erg belangrijk is gezien zijn gebrek aan snelheid. Zijn handelingssnelheid zal nog wel verbeteren door het meer spelen van wedstrijden. Zoals al gezegd die jongen heeft voetballend potentie maar verdedigend is het niks en dus gaat elke vergelijking met Bakker mank.
Noem het maar makkelijk scoren, zomaar noemen dat de beste man geen inzicht heeft en geen diepte ziet terwijl hij voetballend aantoont dat hij dat absoluut wel heeft. Ga ik dan kort door de bocht? Of doet Sunderland dat? Als hij kennelijk alleen bedoelt dat Boerlage verdedigend positioneel niet goed staat en hij niet ziet dat hij hier beter in kan worden. Beetje de pot verwijt de ketel.
Tot slot gaat de vergelijking met Bakker wel op dat voor hem én voor Boerlage geldt dat er iemand naast moet staan die als stofzuiger kan fungeren. Bakker stond bijna altijd met Makrini of Monteiro in het veld, wie weet kan Rosheuvel die taak op zich nemen. Dan komt Boerlage ook veel beter uit de verf.
Bakker stond er ook wel eens alleen en dat kon omdat die met inzicht zijn snelheid compenseerde. Bakker deed veel met dat inzicht op welke positie dan ook. Dus nee vindt het nog steeds een vergelijking tussen appels en peren. Maar ben het met je eens (ook al eerder aangegeven) dat Daan in combinatie met een Rosheuvel prima kan functioneren. Maar dan moet dus Kip of Crowley eruit, en dan kies ik op dit moment toch voor Daan op de bank.
Citaat van: Grijskijkert op april 06, 2018, 08:32:18
Wat een onzin... Maar handelingssnelheid is trainbaar...
:_schater :_schater Ik heb er ongeveer 30 jaar aan gewerkt, dat telt niet bij iedereen!
Maar zou bij een profvoetballer wel zo moeten zijn! :koffie
Citaat van: Agy op april 06, 2018, 11:57:29
Bakker stond er ook wel eens alleen en dat kon omdat die met inzicht zijn snelheid compenseerde. Bakker deed veel met dat inzicht op welke positie dan ook. Dus nee vindt het nog steeds een vergelijking tussen appels en peren. Maar ben het met je eens (ook al eerder aangegeven) dat Daan in combinatie met een Rosheuvel prima kan functioneren. Maar dan moet dus Kip of Crowley eruit, en dan kies ik op dit moment toch voor Daan op de bank.
Ik zou dan toch voor Boerlage kiezen, met name omdat hij potentie heeft én onder contract staat bij Cambuur. Hij kan, in tegenstelling tot Kip, dus nog wel wat voor de club gaan opleveren. Ik zie Kip niet zoveel verschil maken als Crowley dus die zou ik dan nog wel willen passeren ten faveure van een eigen speler.
Citaat van: Agy op april 06, 2018, 11:57:29
Bakker stond er ook wel eens alleen en dat kon omdat die met inzicht zijn snelheid compenseerde. Bakker deed veel met dat inzicht op welke positie dan ook. Dus nee vindt het nog steeds een vergelijking tussen appels en peren. Maar ben het met je eens (ook al eerder aangegeven) dat Daan in combinatie met een Rosheuvel prima kan functioneren. Maar dan moet dus Kip of Crowley eruit, en dan kies ik op dit moment toch voor Daan op de bank.
kest beter ophouden. 1 x een goede pass dan ist klaar. Nou ja we zullen zien, we hewwe tenslotte al 1 goede helft gespeeld dit seiz.
Citaat van: sunderland op april 06, 2018, 13:00:08
kest beter ophouden. 1 x een goede pass dan ist klaar. Nou ja we zullen zien, we hewwe tenslotte al 1 goede helft gespeeld dit seiz.
Hij eindigt net zoals Dantuma en Schepers op de bank bij een amateurclub. Hopelijk dat Grijskijkert daar ook gaat kijken.
Citaat van: Gasgeve op april 06, 2018, 15:44:25
Hij eindigt net zoals Dantuma en Schepers op de bank bij een amateurclub. Hopelijk dat Grijskijkert daar ook gaat kijken.
Jomanda heeft gesproken...
Na gisteravond voorlopig maar eens even stoppen met een basisplek voor deze verschrikkelijke speler. Hij speelde de bal zo vaak naar de foute kleur dat het op sabotage leek. Zo'n klein mannetje en daarentegen toch zo'n grote prutser! Hoe bestaat het?!!
ze hebben blind vertrouwen in hem.had het er de wedstrijd met drijver en schilder over en ze keken me met grote ogen aan. ik zei als je 8000 man hier vraagt of hij of rosheuvel moet spelen dan zegge alle 8000 rosheuvel.
dab krijg je weer een antwoord van hij is nog maar 20 jaar en 2 weken geleden was ie verreweg de beste.
praten tegen een blinde muur leverd nog meer op
ik zei ik had em na een half uur of inde rust al gewisseld..toen zei drijver dan maak je zo,n jongen
kapot..ja nu maak je andere spelers kapot is mijn mening.
Citaat van: denistel op april 23, 2018, 13:51:42
ze hebben blind vertrouwen in hem.had het er de wedstrijd met drijver en schilder over en ze keken me met grote ogen aan. ik zei als je 8000 man hier vraagt of hij of rosheuvel moet spelen dan zegge alle 8000 rosheuvel.
dab krijg je weer een antwoord van hij is nog maar 20 jaar en 2 weken geleden was ie verreweg de beste.
praten tegen een blinde muur leverd nog meer op
ik zei ik had em na een half uur of inde rust al gewisseld..toen zei drijver dan maak je zo,n jongen
kapot..ja nu maak je andere spelers kapot is mijn mening.
Fijn dat je weer terug bent.
Je hebt hier helemaal gelijk man, Boerlage zou best potentie kunnen hebben om uit te groeien tot een goede speler voor de eerste divisie, maar komt nu nog veel te kort als basis speler, zodat de andere spelers daar alleen maar last van hebben. Wij noemen hem al tikkie terug.
daarom iedereen zegt het maar de ts en andere leiding ziet het heel anders schijnbaar en dat is 1 van de dingen waardoor ik vind dat we niet het optimale er uit halen.
zelfde als met mathieu werd gezegd hij is een linksbuiten en nu zetten ze em steeds op rechts neer
sorry maar kan ik niet volgen hoor. kippersluis die gevaarlijken en beter is als ie meer in de 16
speelt enz enz.
Mooi dat je er weer bent denistel :y |:)
Mooi dat je er weer bent Otje en wat Boerlage betreft... niets aan toe te voegen.. wordt er alleen erg moe van.
Mannes is niet eens een topper maar als je ziet hoe die het invult en daardoor het hele elftal beter gaat voetballen dan ben je toch een blinde trainer als je het mij vraagt.
tunnelvisie
Citaat van: Agy op april 23, 2018, 14:55:19
Mooi dat je er weer bent Otje en wat Boerlage betreft... niets aan toe te voegen.. wordt er alleen erg moe van.
Mannes is niet eens een topper maar als je ziet hoe die het invult en daardoor het hele elftal beter gaat voetballen dan ben je toch een blinde trainer als je het mij vraagt.
dat zei ik dus ook tegen die mannen dat mannes nog beter is maar dat rosheuvel op nr 3 staat
op die positie zal er toch mee te maken hebben dat hij niet meer dan zo veel partijen mag spelen
en als dat zo is dan is dat de keuze van de club maar zeg dat dan ook.hier snapt immers niemand wat van.
Ongekend... Ik kan gewoon niet geloven dat ze dit bij de TS niet zien. Er moet iets anders spelen. Ze kijken toch wedstrijden terug neem ik aan.
Ik kan iedere wedstrijd wel 20 momenten aanwijzen dat Boerlage niet goed staat en dat we daardoor in problemen komen.
Citaat van: Josli op april 23, 2018, 22:23:40
Ongekend... Ik kan gewoon niet geloven dat ze dit bij de TS niet zien. Er moet iets anders spelen. Ze kijken toch wedstrijden terug neem ik aan.
Ik kan iedere wedstrijd wel 20 momenten aanwijzen dat Boerlage niet goed staat en dat we daardoor in problemen komen.
ze zien schijnbaar dingen in hem die wij niet zien of niet begrijpen.1e helft vrijdag vond ik gewoon
heel triest hij deed niks goed en mag toch gewoon de 2e helft weer opdraven.nogmaals ik voel me
daarmee als supporter gewoon te kort gedaan juist omdat we wel betere spelers hebben voor die
positie.
Citaat van: denistel op april 23, 2018, 22:34:54
ze zien schijnbaar dingen in hem die wij niet zien of niet begrijpen.1e helft vrijdag vond ik gewoon
heel triest hij deed niks goed en mag toch gewoon de 2e helft weer opdraven.nogmaals ik voel me
daarmee als supporter gewoon te kort gedaan juist omdat we wel betere spelers hebben voor die
positie.
Ik kan me voorstellen dat je iemand ook de kans wil geven om na rust beter te presteren dan daarvoor als je hem net de huid volgescholden hebt in de rust. Dan is wisselen in de 60e minuut toch wel te begrijpen? Hij moet niet nog zo'n helft afleveren, want het was niet best. Heeft volgens mij echt geen bal goed geraakt.
wel als ze dat bij iedereen zouden doen..zijn al genoeg spelers geweest die wel op
1 helft werden afgerekend.
ik wil het beste team zien en als iemand er niks van bakt dan moet ie gewisseld
worden.en denk je dat ze hem de huid vol schelden nou echt niet hoor.
Citaat van: denistel op april 23, 2018, 22:40:35
wel als ze dat bij iedereen zouden doen..zijn al genoeg spelers geweest die wel op
1 helft werden afgerekend.
ik wil het beste team zien en als iemand er niks van bakt dan moet ie gewisseld
worden.en denk je dat ze hem de huid vol schelden nou echt niet hoor.
Dan had je m na 30 min al kunnen wisselen, maar dan hoef je de rest van het seizoen ook niets meer van hem te verwachten.
dat klopt dat zei drijver dus ook.ja voetbal is soms keihard als je dit doet
in de po wordt je keihard afgestraft. we zijn mvv vorig seizoen toch nog niet
vergeten?
Citaat van: denistel op april 23, 2018, 22:43:40
dat klopt dat zei drijver dus ook.ja voetbal is soms keihard als je dit doet
in de po wordt je keihard afgestraft. we zijn mvv vorig seizoen toch nog niet
vergeten?
Je zult een aantal spelers wel meer kansen moeten geven, anders hou je niemand over. Maar bij mij zou dat juist Rosheuvel zijn na een mindere wedstrijd en niet Boerlage.
Of boerlaasje (zoals etalage) zoals ie in Dordrecht werd genoemd...
Citaat van: denistel op april 23, 2018, 22:43:40
dat klopt dat zei drijver dus ook.ja voetbal is soms keihard als je dit doet
in de po wordt je keihard afgestraft. we zijn mvv vorig seizoen toch nog niet
vergeten?
Dat wijt ik nog steeds aan Peersman :insane, hoeveel kansen heeft die man wel niet gekregen? Btw, wie/wat is drijver?
Nou ik ben dan benieuwd wat zij dan zien. Want ik vind hem tactisch matig. Hij verovert nooit een bal. Hij is niet snel. Speelt alles breed of terug. Hij heeft een redelijke techniek en een aardige pass. De kwaliteiten die wij dan over het hoofd zien moeten dan wel exceptioneel zijn om dat allemaal te rechtvaardigen...
En die schooljongensmentaliteit om hem dan maar niet te wisselen is precies wat er ontbreekt. Alles moet in het teken staan van de winst. Of Boerlage wel of niet mentaal kan omgaan met een vroege wissel zou daar totaal ondergeschikt aan moeten zijn. Als een werper bij honkbal slecht gooit, dan komt er gewoon een ander. En daar moet je mentaal dan maar mee omgaan anders ben je ongeschikt...
Citaat van: Josli op april 23, 2018, 22:50:47
Nou ik ben dan benieuwd wat zij dan zien. Want ik vind hem tactisch matig. Hij verovert nooit een bal. Hij is niet snel. Speelt alles breed of terug. Hij heeft een redelijke techniek en een aardige pass. De kwaliteiten die wij dan over het hoofd zien moeten dan wel exceptioneel zijn om dat allemaal te rechtvaardigen...
En die schooljongensmentaliteit om hem dan maar niet te wisselen is precies wat er ontbreekt. Alles moet in het teken staan van de winst. Of Boerlage wel of niet mentaal kan omgaan met een vroege wissel zou daar totaal ondergeschikt aan moeten zijn. Als een werper bij honkbal slecht gooit, dan komt er gewoon een ander. En daar moet je mentaal dan maar mee omgaan anders ben je ongeschikt...
Ik zeg vlg mij niet dat je hem niet moet wisselen, maar wel dat ik begrijp dat je hem de kans geeft om zich te revacheren na zo'n waardeloze helft. De technische kwaliteiten die jij Boerlaasje toedicht heb ik maar in een paar momenten kunnen zien (in andere wedstrijden). Zie zelf ook liever Rosheuvel of Mannes. Mannes maakte nl in balbezit een veel betere indruk dan Boerlaasje.
Citaat van: moodygrunn op april 23, 2018, 22:54:58
Ik zeg vlg mij niet dat je hem niet moet wisselen, maar wel dat ik begrijp dat je hem de kans geeft om zich te revacheren na zo'n waardeloze helft. De technische kwaliteiten die jij Boerlaasje toedicht heb ik maar in een paar momenten kunnen zien (in andere wedstrijden). Zie zelf ook liever Rosheuvel of Mannes. Mannes maakte nl in balbezit een veel betere indruk dan Boerlaasje.
:_schater
Ik vraag me ook vooral af waarom ze een verdedigende middenvelder in hem zien. Achter Crowley is een balveroveraar nodig. Op die positie hoort Mannes of Rosheuvel (mischien beide tegen een zware tegenstander) en geen kleine,lichte, onervaren speler.
Citaat van: moodygrunn op april 23, 2018, 22:50:32
Dat wijt ik nog steeds aan Peersman :insane, hoeveel kansen heeft die man wel niet gekregen? Btw, wie/wat is drijver?
peter drijver 1 van de teamleiders die na de wedstrijd met de spelers mee komt naar het hertje.
Citaat van: Bankzitter op april 24, 2018, 07:09:16
Ik vraag me ook vooral af waarom ze een verdedigende middenvelder in hem zien. Achter Crowley is een balveroveraar nodig. Op die positie hoort Mannes of Rosheuvel (mischien beide tegen een zware tegenstander) en geen kleine,lichte, onervaren speler.
juist tegen op papier mindere tegenstanders kun je met 2 meer voetballende middenvelders spelen
en 1 stofzuiger en tegen sterkere ploegen met 2 man die de boel verdedigend regelen en crowley
in een vrije rol.
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 07:25:57
juist tegen op papier mindere tegenstanders kun je met 2 meer voetballende middenvelders spelen
en 1 stofzuiger en tegen sterkere ploegen met 2 man die de boel verdedigend regelen en crowley
in een vrije rol.
Dat noemt men aanpassen aan de tegenstander. En dat horen wij in Leeuwarden niet te doen. :devil
Gewoon lekker vrijuit voetballen. Sinds Hake hier is, zijn de instructies minder lang voor deninvallers heb ik het idee. Zouden spelers een vrijere rol hebben na aanstelling Hake?
zeker voorstander van lekker vrij uit voetballen maar dat kenne we niet denk ik.
hele team moet dan goed staan en als dat niet zo is wordt je weg getikt.
volgens mij krijgen wissel nog steeds een paar a4 tjes voorgehouden hoor
vrijdag onder de wedstrijd kreeg van deelen zelfs nog een a4tje voor gehouden
over de te volgen tactiek.
Citaat van: Galdiano op april 24, 2018, 07:52:51
Dat noemt men aanpassen aan de tegenstander. En dat horen wij in Leeuwarden niet te doen. :devil
Gewoon lekker vrijuit voetballen. Sinds Hake hier is, zijn de instructies minder lang voor deninvallers heb ik het idee. Zouden spelers een vrijere rol hebben na aanstelling Hake?
Ik heb nog steeds onze aanpassing voor de bril in de playoffs tegen MVV... Man man man... Zie wat er van komt.
AZ deed het dit weekend ook tegen Feyenoord, gewoon van eigen kracht uitgaan.
Citaat van: 666 op april 24, 2018, 08:04:14
Ik heb nog steeds onze aanpassing voor de bril in de playoffs tegen MVV... Man man man... Zie wat er van komt.
AZ deed het dit weekend ook tegen Feyenoord, gewoon van eigen kracht uitgaan.
het befaamde 5-3-2 van slot...dat gaat steeds verkeerd.verder laten hij en vd brom geweldig
spelen maar als tegenstanders wat fysieker en slimmer zijn werkt het niet.
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 08:09:13
het befaamde 5-3-2 van slot...dat gaat steeds verkeerd.verder laten hij en vd brom geweldig
spelen maar als tegenstanders wat fysieker en slimmer zijn werkt het niet.
precies en dat Hew ik Sipke verl seiz in maart ook al laten weten
Citaat van: Josli op april 23, 2018, 22:23:40
Ongekend... Ik kan gewoon niet geloven dat ze dit bij de TS niet zien. Er moet iets anders spelen. Ze kijken toch wedstrijden terug neem ik aan.
Ik kan iedere wedstrijd wel 20 momenten aanwijzen dat Boerlage niet goed staat en dat we daardoor in problemen komen.
Idem...
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 07:25:57
juist tegen op papier mindere tegenstanders kun je met 2 meer voetballende middenvelders spelen
en 1 stofzuiger en tegen sterkere ploegen met 2 man die de boel verdedigend regelen en crowley
in een vrije rol.
Met Boerlage en Schils spelen we zonder stofzuiger c.q. verdedigende middenvelder.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 23, 2018, 22:48:40
Je zult een aantal spelers wel meer kansen moeten geven, anders hou je niemand over...
We spelen betaald voetbal, tis toch geen kleuterklas.
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 08:09:13
het befaamde 5-3-2 van slot...dat gaat steeds verkeerd.verder laten hij en vd brom geweldig
spelen maar als tegenstanders wat fysieker en slimmer zijn werkt het niet.
Het lijkt er op dat in dit systeem het voetbal verliest van het systeem. Ik ben geen voorstander.
Citaat van: 666 op april 24, 2018, 08:54:12
Het lijkt er op dat in dit systeem het voetbal verliest van het systeem. Ik ben geen voorstander.
Het is in mijn ogen een systeem dat gebaseerd is op voetballend onmacht. Met het jeugdteam dat ik coach speel ik zo omdat we weinig tot geen creativiteit en voetballers hebben.
Als je Idrissi en Jahanbaksh hebt en dat werkt goed, dan stel je die toch beide ook op!? 1 van de 2 tegen de zeer matige diks... laf gespeeld en alleen daarom al mooi dat feyenoord won
Citaat van: EdsjeSCC op april 24, 2018, 10:12:43
Het is in mijn ogen een systeem dat gebaseerd is op voetballend onmacht. Met het jeugdteam dat ik coach speel ik zo omdat we weinig tot geen creativiteit en voetballers hebben.
Als je Idrissi en Jahanbaksh hebt en dat werkt goed, dan stel je die toch beide ook op!? 1 van de 2 tegen de zeer matige diks... laf gespeeld en alleen daarom al mooi dat feyenoord won
als az zijnde had ik juist vol op de aanval gespeeld dan hadden ze misschien ook 3 tegen gekregen
maar hadden ze ook wel 3 gemaakt lijkt mij want dat is hun kracht en de zwakte bij f.noord ligt
achter in.niet te begrijpen dus.
Citaat van: picoberghuis op april 24, 2018, 11:29:24
Cambuur is geen club waar op jupiler league niveau de tijd is om van (te) veel fouten te mogen leren. Er moet gepresteerd worden, simpel as that. Daarbij hoort een harde en duidelijke (prestatie) lijn!
Zeker in het geval van Boerlage. Want ondanks dat hij jong is, zie ik veel te weinig kwaliteit. Nu en in de toekomst zal hij in mijn optiek niet goed genoeg blijven en blijken. Dit is op betaald voetbal niveau een 18 in een dozijn.
Met de beste wil van de wereld kan ik weinig hoopgevends ontdekken aan de specifieke kwalitieten van Boerlage. Fysiek niet sterk, klein en voetballend veel te wisselvallig. Balverlies en tikjes terug zijn zijn negatieve handelsmerk.
Afscheid van nemen.
Zei jij dat ook niet over Bakker.. Jij hebt er verstand van...afscheid nemen van iemand met een doorlopend contract :_schater
nou bakker was mijn favoriete speler ook niet maar wel een paar klassen beter dan boerlage hoor.
het verschil tussen hoe supporters boerlage vinden en hoe de ts over em denkt is 200%
volgens mij en daar snap ik niks van hoor.
dit seizoen is ie nou nog niet echt beter geworden terwijl ie toch genoeg kansen heeft gekregen
om het te laten zien.
benieuwd of ie zaterdag ook weer een basis plaats krijgt maar het zal vast wel.
Citaat van: picoberghuis op april 24, 2018, 13:12:49
Over Bakker? Waar heb je het over?
En afscheid nemen van iemand met een doorlopend contract? Ja, is op diverse manieren mogelijk, van verhuur, verkoop tot feitelijke ontbinding.
Een wijsneus als jij zou dat toch moeten weten?
En dat alleen maar omdat een paar hier dat vinden... :_schater
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 13:33:23
nou bakker was mijn favoriete speler ook niet maar wel een paar klassen beter dan boerlage hoor.
het verschil tussen hoe paar supporters boerlage vinden en hoe de ts over em denkt is 200%
volgens mij en daar snap ik niks van hoor.
dit seizoen is ie nou nog niet echt beter geworden terwijl ie toch genoeg kansen heeft gekregen
om het te laten zien.
benieuwd of ie zaterdag ook weer een basis plaats krijgt maar het zal vast wel.
Hoe oud is Bakker en hoe oud is Boerlage?
Citaat van: picoberghuis op april 24, 2018, 13:46:00
Het reageren vol uitroeptekens en emoticons is bij jou aan de orde van de dat lees ik wel. Inhoudelijk heb je vrijwel niets te melden. Je zal wel een weinig boeiend leventje hebben. Ik zet je na deze post lekker op blokkeren. Als ik inhoudsloos gemekker wil horen ga ik wel naar de kinderboerderij.
Ga jij maar lekker naar de kinderboerderij,precies je niveau...
Citaat van: picoberghuis op april 24, 2018, 13:53:30
Je bevestigd je doelloze saaie leventje andermaal. I rest my case
En jij maakt je niveau meer dan waar.. Vergeet je me niet te blokkeren? Belofte maakt schuld.. ik zal weer aan het werk,saai he..
Zeiker ist ,die werkeloze grijskijkert
Echte iwab...(ik weet alles beter)
Citaat van: Jandehulk op april 24, 2018, 14:00:23
Zeiker ist ,die werkeloze grijskijkert
Citaat van: Jandehulk op april 24, 2018, 14:00:57
Echte iwab...(ik weet alles beter)
Beter opletten,Jandehulk aka DGNWB (Dom Geboren Nooit Wat Bijgeleerd)
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 13:42:30
En dat alleen maar omdat een paar hier dat vinden... :_schater
een paar?? hev nog niet 1 hoort die em wel goed vind. en ja hij is 20 en bakker
was ouder maar toch heeft boerlage te weinig laten zien in zien 1e jaar.anderen
worden er uit geknald en die hebben amper een kans gehad.
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 14:30:31
een paar?? hev nog niet 1 hoort die em wel goed vind. en ja hij is 20 en bakker
was ouder maar toch heeft boerlage te weinig laten zien in zien 1e jaar.anderen
worden er uit geknald en die hebben amper een kans gehad.
Hoe vaak word er geroepen, als een speler hier vertrokken is en ergens anders wel presteert , dat er vol ongeloof word gereageerd hoe kan dat nou... Dan is er maar 1 simpel antwoord, tijd gunnen.. Moet wel zeggen dat hij geen verdedigende middenvelder is..
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 15:25:24
Hoe vaak word er geroepen, als een speler hier vertrokken is en ergens anders wel presteert , dat er vol ongeloof word gereageerd hoe kan dat nou... Dan is er maar 1 simpel antwoord, tijd gunnen.. Moet wel zeggen dat hij geen verdedigende middenvelder is..
Tijd gunnen oké, maar niet als basisspeler in de A selectie, zo simpel kan het ook zijn.
Verder moet mij van het hart, dat ik Boerlage in zijn begin periode als invaller
soms best aardige dingen zag doen. Maar sinds hij als basisspeler wordt opgesteld blijft hij ver onder de maat en lijkt er geen potentie in deze speler aanwezig te zijn op welke plaats dan ook binnen de selectie.
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 13:42:30
En dat alleen maar omdat een paar hier dat vinden... :_schater
Ik vind het ook dus dan moet het wel zo zijn nietwaar :zweep
Citaat van: poelie-lwd op april 24, 2018, 17:49:20
Ik vind het ook dus dan moet het wel zo zijn nietwaar :zweep
En wie was u ook al weer? :devil
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 15:25:24
Hoe vaak word er geroepen, als een speler hier vertrokken is en ergens anders wel presteert , dat er vol ongeloof word gereageerd hoe kan dat nou... Dan is er maar 1 simpel antwoord, tijd gunnen.. Moet wel zeggen dat hij geen verdedigende middenvelder is..
haha wat dan wel? Noem eens wat spelers die hier zijn vertrokken en geen genoeg tijd hebben gehad?
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 15:25:24
Hoe vaak word er geroepen, als een speler hier vertrokken is en ergens anders wel presteert , dat er vol ongeloof word gereageerd hoe kan dat nou... Dan is er maar 1 simpel antwoord, tijd gunnen.. Moet wel zeggen dat hij geen verdedigende middenvelder is..
Het gaat vooral om het feit dat men maar vast wil houden aan Boerlage. Middenveld met Rosheuvel Kip en Crowley is kwalitatief veel sterker.
Citaat van: sunderland op april 24, 2018, 18:57:04
haha wat dan wel? Noem eens wat spelers die hier zijn vertrokken en geen genoeg tijd hebben gehad?
Anderson...
Citaat van: Yellow Army op april 24, 2018, 20:01:08
Anderson...
Heeft hier toch 2 seizoenen gespeeld? Is lang zat. Dat ie misschien niet genoeg minuten heeft gemaakt lag vooral aan z'n eigen onkunde
Citaat van: sunderland op april 24, 2018, 18:57:04
haha wat dan wel? Noem eens wat spelers die hier zijn vertrokken en geen genoeg tijd hebben gehad?
Fischer,Lukoki... En heel lang geleden Booy en Bruin, en zal er vast een paar vergeten,maar deze schieten me te binnen..
Citaat van: Yellow Army op april 24, 2018, 20:01:08
Anderson...
zwaar terecht dat ie weg ging. Stond per helft wel 10 x aan de verkeerde kant te dekken.En ja ....toen moet ie het licht Sien hewwe
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 20:55:54
Fischer,Lukoki... En heel lang geleden Booy en Bruin, en zal er vast een paar vergeten,maar deze schieten me te binnen..
fisher hoefde van ons niet weg, zat hier zelfs op de tribune. Lukoki was na de winterstop geweldig hier en toen kwam dat kut pec. Booy en bruin was heel Appat
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 20:55:54
Fischer,Lukoki... En heel lang geleden Booy en Bruin, en zal er vast een paar vergeten,maar deze schieten me te binnen..
lukoki heeft hier bijna alles gespeeld toch?? en werd wel steeds beter.
Maar gaat er meer om dat 8500 Rosheuvel beter vinden en de ts niet. Heel vreemd
Citaat van: sunderland op april 24, 2018, 21:06:32
Maar gaat er meer om dat 8500 Rosheuvel beter vinden en de ts niet. Heel vreemd
Ja als verdedigende middenvelder zeker,maar om Boerlage helemaal af te schrijven vind ik een brug te ver.. Schaken,Jansen,Dijkstra en Post(nog even 4 namen)
Citaat van: sunderland op april 24, 2018, 21:06:32
Maar gaat er meer om dat 8500 Rosheuvel beter vinden en de ts niet. Heel vreemd
juist en ze oek nog serieus dat menen en je raar aan kijken als je dat zegt.
geloof me nou maar rosheuvel mag gewoon niet meer wedstrijden dan dit spelen
anders ken ik het niet verklaren.
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 21:10:09
Ja als verdedigende middenvelder zeker,maar om Boerlage helemaal af te schrijven vind ik een brug te ver.. Dijkstra en Post(nog even 2 namen)
maar ik en de meesten schrijven boerlage toch ook niet af maar we spelen bijna met een
man minder met hem zeker vrijdag de 1e helft het was niet normaal en ja dan zegt hake
we konden niet met het spel van helmond omgaan.nee we hadden constant balverlies en
wonnen geen duel met boerlage.
Dijkstra in de ere div kwam gewoon te kort qua snelheid vond ik.verder weinig op aan te merken
maar ere div gaat alles nu 1 keer een stapje sneller.
wie is post??
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 21:15:00
maar ik en de meesten schrijven boerlage toch ook niet af maar we spelen bijna met een
man minder met hem zeker vrijdag de 1e helft het was niet normaal en ja dan zegt hake
we konden niet met het spel van helmond omgaan.nee we hadden constant balverlies en
wonnen geen duel met boerlage.
Dijkstra in de ere div kwam gewoon te kort qua snelheid vond ik.verder weinig op aan te merken
maar ere div gaat alles nu 1 keer een stapje sneller.
wie is post??
Die nu bij VVV speelt..
Citaat van: sunderland op april 24, 2018, 18:57:04
haha wat dan wel? Noem eens wat spelers die hier zijn vertrokken en geen genoeg tijd hebben gehad?
Ruben schaken
Schrijf hem ook niet af. Vond hem in de voorbereiding zelfs ons beste speler
Citaat van: moodygrunn op april 24, 2018, 21:44:03
Ruben schaken
genoeg tijd gehad. Lees zijn interview eens terug toen ie bij Joop Gall speelde.
In de eerste helft liepen zowel Rosheuvel als Mannes warm. Groot was mijn verbazing dat Boerlage de 2e helft tegen Helmond nog het veld op kwam.
Citaat van: Grijskijkert op april 24, 2018, 21:17:33
Die nu bij VVV speelt..
hebben wij die ook gehad??? oja het 2 wedstrijden speelt zie ik
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 22:03:10
hebben wij die ook gehad??? oja het 2 wedstrijden speelt zie ik
Kwam toen van jong Groningen met volgens mij Mamedov en
Keurntjes Wagenaar
Citaat van: LWD vak 7 op april 24, 2018, 21:47:17
In de eerste helft liepen zowel Rosheuvel als Mannes warm. Groot was mijn verbazing dat Boerlage de 2e helft tegen Helmond nog het veld op kwam.
Het lijkt wel,of wij eerst een tegen goal moeten krijgen voordat er geanticipeerd wordt op het slechte spel van spelers.
Is het lafheid, onkunde of heeeeeeeeeeel veel empatisch vermogen, zeg het maar.
valt gewoon op dat we tegenstanders niet goed inschatten en laat ingrijpen vind ik.
het hoeft toch niet altijd 45 min te duren voordat je ingrijpt en het anders neer zet.
komt ook omdat we in het veld een echte leider missen die durft op te treden.
Citaat van: denistel op april 25, 2018, 11:31:19
valt gewoon op dat we tegenstanders niet goed inschatten en laat ingrijpen vind ik.
het hoeft toch niet altijd 45 min te duren voordat je ingrijpt en het anders neer zet.
komt ook omdat we in het veld een echte leider missen die durft te treden.
Hake hem eerder moeten wisselen. (dit was zeker, zijn wedstrijd niet)
Hij wordt waarschijnlijk om contractuele/financiële redenen momenteel opgesteld.
Als Boerlage geblesseerd raakt, wie is dan het slachtoffer?
Citaat van: Stanley op april 25, 2018, 16:24:35
Als Boerlage geblesseerd raakt, wie is dan het slachtoffer?
ja ik hoor niemand meer over Daniëls,maar ja die speelt niet meer.
Je kunt beter maar niet meer voetballen voor Cambuur het is nooit goed in de ogen van de supporters.
Citaat van: Noordcambuur op april 25, 2018, 17:03:30
ja ik hoor niemand meer over Daniëls,maar ja die speelt niet meer.
Je kunt beter maar niet meer voetballen voor Cambuur het is nooit goed in de ogen van de supporters.
Wat een gejank. Spelers als Boerlage en Daniels zijn gewoon niet goed genoeg voor een ploeg met een top-5 begroting. Je kan ze er eventueel bijhouden omdat we niet 22 toppers kunnen betalen, maar voor de basis moeten er toch echt betere spelers komen
Citaat van: Noordcambuur op april 25, 2018, 17:03:30
ja ik hoor niemand meer over Daniëls,maar ja die speelt niet meer.
Je kunt beter maar niet meer voetballen voor Cambuur het is nooit goed in de ogen van de supporters.
hoe was jij met Dijkhuizen?
Citaat van: Stanley op april 25, 2018, 16:24:35
Als Boerlage geblesseerd raakt, wie is dan het slachtoffer?
Ik ben na al bang voor wat die nieuwe onervaren linksback over zich heen krijgt als 'ie een keertje aan de verkeerde kant dekt :p
Citaat van: Noordcambuur op april 25, 2018, 17:03:30
ja ik hoor niemand meer over Daniëls,maar ja die speelt niet meer.
Je kunt beter maar niet meer voetballen voor Cambuur het is nooit goed in de ogen van de supporters.
stumper
Citaat van: Noordcambuur op april 25, 2018, 17:03:30
ja ik hoor niemand meer over Daniëls,maar ja die speelt niet meer.
Je kunt beter maar niet meer voetballen voor Cambuur het is nooit goed in de ogen van de supporters.
8P
Citaat van: Bankzitter op april 25, 2018, 18:19:24
Ik ben na al bang voor wat die nieuwe onervaren linksback over zich heen krijgt als 'ie een keertje aan de verkeerde kant dekt :p
wermeskerken speelt de laatste tijd zeker niet best en v deelen staat soms aan de verkeerde kant. V deelen speelt voor het team aan zijn verkeerde kant en wermeskerken compenseert veel met keihardwerken. Dan hoor je niemand, mij zeker niet.
Boerlage kan momenteel absoluut niet brengen wat er op dit niveau wordt gevraagd van een middenvelder.
We kunnen uiteraard wel wat vinden van zijn niveau, maar de persoon die hem opstelt, terwijl er een speler van beter niveau op de bank zit, is de veroorzaker van al dit gedoe over Boerlage.
Citaat van: Bankzitter op april 25, 2018, 18:19:24
Ik ben na al bang voor wat die nieuwe onervaren linksback over zich heen krijgt als 'ie een keertje aan de verkeerde kant dekt :p
Dus jij vindt dat Boerlage af en toe een foutje maakt?
Natuurlijk mag je kritisch op z'n spel zijn maar ik vind het veel erger dat een paar dure ervaren spelers dit seizoen gefaald hebben dan een jongen die net uit de beloftes komt.
die dure ervaren spelers krijgen niet 25 x de kans he die mogen bank zitten als
ze eens minder spelen, snap niet dat er lui zijn die het nog opnemen voor
daniels of boerlage. ook barto was vrijdag weer eens totaal onzichtbaar mooi
dat ie de week ervoor 2 x scoorde maar vrijdag was het niks.als je dat niet
meer mag zeggen houdt het op we zijn een profclub hoor. dat gelul van boerlage
is nog maar 20 enz ja en dan mag je wel dramatisch slecht spelen??
Citaat van: Bankzitter op april 25, 2018, 22:10:13
Natuurlijk mag je kritisch op z'n spel zijn maar ik vind het veel erger dat een paar dure ervaren spelers dit seizoen gefaald hebben dan een jongen die net uit de beloftes komt.
Dit bedoel nu precies, bovendien weten spelers echt wel, wat er op fora' afspeelt en daar worden ze onzeker, en echt niet beter van. Hiermee zeg ik niet dat hij een basisplek verdient.
als ze onzeker worden van wat hier geschreven wordt dan ist tasje inleveren en lekker
bij de amateurs gaan ballen toch.gaat helemaal nergens over.
wat ik ut ergste fien is dat dr nog altyten speulers binne die anne ferkeerde kant staan te dekken. De comp is hast aflopen dan mut je sukke dingen toch wete!
Citaat van: denistel op april 26, 2018, 07:25:28
als ze onzeker worden van wat hier geschreven wordt dan ist tasje inleveren en lekker
bij de amateurs gaan ballen toch.gaat helemaal nergens over.
Dan ben je inderdaad niet geschikt voor profvoetbal. Kijk naar Ziyech, die wordt door het hele stadion uitgefloten en speelt dan z'n beste wedstrijd van het seizoen.
juistum je benen laten spreken daar gaat het om.denk dat wij er oek te veel bij hebben
die mentaal niet erg sterk zijn.bij minste of geringste tegen slag er van af zijn komt omdat
ze te veel gepamperd worden en alles wordt verteld. hoe of wat.je moet als speler zelf
ook dingen herkennen en op trainen. wat hier 1 schrijft van spelers die aan de verkeerde
kant dekken dat kan zelfs bij de jongste jeugd niet eens voor komen.maar ja iedereen
dekt elkaar maar wat in en bij een verkeerde pass het duimpje weer omhoog pff wat hek
daar toch een hekel aan man.
Ben het met het meeste hierboven in grote lijnen wel eens.
Toch vind ik het wat overdreven dat het hier werkelijk al dagen bijna alleen maar gaat over hoe slecht Boerlage wel niet speelde/is. We hebben 5 wedstrijden op rij gewonnen waarin we gemiddeld 3 keer per wedstrijd scoren. Sinds het ontslag van Dijkhuizen hebben we gemiddeld 1,86 punten per wedstrijd gehaald. Als we dat het hele seizoen hadden gedaan stonden we nu op de 4e plaats met 68 punten (4 punten voorsprong op nr. 5 De Graafschap).
Natuurlijk zijn er nog genoeg dingen die anders kunnen en andere verbeterpunten (wat Hake trouwens ook elke keer aangeeft). Maar er zal ook nog wel iets goed gaan lijkt me.
Citaat van: denistel op april 26, 2018, 11:32:06
juistum je benen laten spreken daar gaat het om.denk dat wij er oek te veel bij hebben
die mentaal niet erg sterk zijn.bij minste of geringste tegen slag er van af zijn komt omdat
ze te veel gepamperd worden en alles wordt verteld. hoe of wat.je moet als speler zelf
ook dingen herkennen en op trainen. wat hier 1 schrijft van spelers die aan de verkeerde
kant dekken dat kan zelfs bij de jongste jeugd niet eens voor komen.maar ja iedereen
dekt elkaar maar wat in en bij een verkeerde pass het duimpje weer omhoog pff wat hek
daar toch een hekel aan man.
Wat dat betreft binne hier te feul broadvoetballers die absoluut geen emosie hewwe met ut spulsje.
Citaat van: denistel op april 26, 2018, 11:32:06
bij een verkeerde pass het duimpje weer omhoog
niet alleen bij ons he?
tegenwoordig neemt iedereen dat maar over en inderdaad strontirritant !
Citaat van: Collingwood op april 26, 2018, 12:32:27
Ben het met het meeste hierboven in grote lijnen wel eens.
Toch vind ik het wat overdreven dat het hier werkelijk al dagen bijna alleen maar gaat over hoe slecht Boerlage wel niet speelde/is. We hebben 5 wedstrijden op rij gewonnen waarin we gemiddeld 3 keer per wedstrijd scoren. Sinds het ontslag van Dijkhuizen hebben we gemiddeld 1,86 punten per wedstrijd gehaald. Als we dat het hele seizoen hadden gedaan stonden we nu op de 4e plaats met 68 punten (4 punten voorsprong op nr. 5 De Graafschap).
Natuurlijk zijn er nog genoeg dingen die anders kunnen en andere verbeterpunten (wat Hake trouwens ook elke keer aangeeft). Maar er zal ook nog wel iets goed gaan lijkt me.
Als Daan niet was gewisseld, dan hadden we niet gewonnen.
de rest was de 1e heflt oek niet best hoor maar hij spande de kroon en neem het de ts kwalijk
dat er niks mee wordt gedaan in de rust of al eerder.je team moet er in de po staan en dan
kun je niet maar wat aanmodderen.
en dat de resutaten beter zijn de laatste maanden dat mag je ook wel verwachten toch.
maar het is voor mij nog niet zo dat we ff zeggen die po winne we wel even.
als dord 2 goeie dagen heeft en wij geven niet thuis dan redt je het ook niet.we zullen het zien
Citaat van: Bankzitter op april 25, 2018, 22:10:13
Natuurlijk mag je kritisch op z'n spel zijn maar ik vind het veel erger dat een paar dure ervaren spelers dit seizoen gefaald hebben dan een jongen die net uit de beloftes komt.
Ben niet eens zo heel kritisch op Boerlage maar te meer op de trainers Dijkhuizen en Hake die deze jongen op 6 opstellen terwijl er betere op de bank zitten. Al had Dijkhuizen dat niet eens.
En al zou ik wel kritisch zijn, we zijn geen kindercrash maar spelen hier betaald voetbal en wel met een top 5 begroting.
Citaat van: PePe op april 26, 2018, 12:45:00
Als Daan niet was gewisseld, dan hadden we niet gewonnen.
Dit is geen reactie op wat ik zeg.
Citaat van: denistel op april 26, 2018, 13:06:32
de rest was de 1e heflt oek niet best hoor maar hij spande de kroon en neem het de ts kwalijk
dat er niks mee wordt gedaan in de rust of al eerder.je team moet er in de po staan en dan
kun je niet maar wat aanmodderen.
en dat de resutaten beter zijn de laatste maanden dat mag je ook wel verwachten toch.
maar het is voor mij nog niet zo dat we ff zeggen die po winne we wel even.
als dord 2 goeie dagen heeft en wij geven niet thuis dan redt je het ook niet.we zullen het zien
Ik zeg toch ook niet dat we de po wel even gaan winnen. En nogmaals, de meeste kritiek kan ik me wel aardig in vinden, daar zei ik volgens mij ook niets over.
Maar wat mij betreft slaat het nergens op om over het positieve te zeggen 'dat mag je wel verwachten' en daarmee ben je dan uitgepraat. Toen Dijkhuizen werd ontslagen stonden we 17e en leek het spel helemaal nergens op, zat ook helemaal geen vooruitgang in. Dat we nu nog redelijk eindigen (zowel qua ranglijst als qua spel) is helemaal geen ABC'tje.
Naar mijn mening is het gewoon een aardige prestatie dat we na het ontslag van Dijkhuizen qua behaalde punten top 5 waardig zijn gaan presteren. Want we hebben misschien wel een top 5 (spelers)begroting, maar ik dacht dat iedereen het er wel zo'n beetje over eens was dat we geen top 5 selectie hebben.
Citaat van: Collingwood op april 26, 2018, 13:55:06
Dit is geen reactie op wat ik zeg.
Ik zeg toch ook niet dat we de po wel even gaan winnen. En nogmaals, de meeste kritiek kan ik me wel aardig in vinden, daar zei ik volgens mij ook niets over.
Maar wat mij betreft slaat het nergens op om over het positieve te zeggen 'dat mag je wel verwachten' en daarmee ben je dan uitgepraat. Toen Dijkhuizen werd ontslagen stonden we 17e en leek het spel helemaal nergens op, zat ook helemaal geen vooruitgang in. Dat we nu nog redelijk eindigen (zowel qua ranglijst als qua spel) is helemaal geen ABC'tje.
Naar mijn mening is het gewoon een aardige prestatie dat we na het ontslag van Dijkhuizen qua behaalde punten top 5 waardig zijn gaan presteren. Want we hebben misschien wel een top 5 (spelers)begroting, maar ik dacht dat iedereen het er wel zo'n beetje over eens was dat we geen top 5 selectie hebben.
en ik vind dus wel dat we een top 5 selectie hebben. Wat pech met blessures en een speler die niet geschikt bleek te zijn voor betaald voetbal ( Smeets). Maar voor het seizoen hoorden Telstar en Fortuna zeker niet bij de top 5. En die teams diein de stand staan maar alleen oefenwedstrijden spelen reken ik al helemaal niet mee.
Citaat van: zeewolde op april 26, 2018, 14:01:02
en ik vind dus wel dat we een top 5 selectie hebben. Wat pech met blessures en een speler die niet geschikt bleek te zijn voor betaald voetbal ( Smeets). Maar voor het seizoen hoorden Telstar en Fortuna zeker niet bij de top 5. En die teams diein de stand staan maar alleen oefenwedstrijden spelen reken ik al helemaal niet mee.
Dan ben ik benieuwd waar we volgend jaar (met een als het goed is versterkte selectie) gaan eindigen (er even van uitgaande dat we niet promoveren)! |:)
we staan 8e hoor dus nog steeds geen top 5 1e 8 moet je als cambuur altijd staan dus
dat vind ik idd normaal.nogmaals het gaat wat beter maar vrijdag de 1e helft was 1
van de slechtste die ik ooit heb gezien hoor.
Citaat van: denistel op april 26, 2018, 16:10:17
we staan 8e hoor dus nog steeds geen top 5 1e 8 moet je als cambuur altijd staan dus
dat vind ik idd normaal.nogmaals het gaat wat beter maar vrijdag de 1e helft was 1
van de slechtste die ik ooit heb gezien hoor.
Dat zeg ik ook niet... Ik zeg dat we top 5 waardig presteren sinds het ontslag van Dijkhuizen. In die periode halen we gemiddeld 1,86 punten per wedstrijd. Had je dat over het gehele seizoen gedaan (dus ook onder Dijkhuizen) dán had je nu 4e gestaan.
(Ter vergelijking, de huidige nummers 4 en 5 De Graafschap en Jong PSV hebben over het gehele seizoen gemiddeld 1,72 punten per wedstrijd gehaald.)
Voor wat betreft de kritiek op de eerste helft tegen Helmond, ik had al gezegd dat ik het daar helemaal mee eens ben.
Citaat van: Collingwood op april 26, 2018, 16:25:21
Dat zeg ik ook niet... Ik zeg dat we top 5 waardig presteren sinds het ontslag van Dijkhuizen. In die periode halen we gemiddeld 1,86 punten per wedstrijd. Had je dat over het gehele seizoen gedaan (dus ook onder Dijkhuizen) dán had je nu 4e gestaan.
(Ter vergelijking, de huidige nummers 4 en 5 De Graafschap en Jong PSV hebben over het gehele seizoen gemiddeld 1,72 punten per wedstrijd gehaald.)
Voor wat betreft de kritiek op de eerste helft tegen Helmond, ik had al gezegd dat ik het daar helemaal mee eens ben.
Dat is inderdaad een bijzonder verschil, maar wel een kleine nuance: Dijkhuizen kreeg een selectie die elkaar nog echt niet kende!
Er zijn uiteraard verzachtende omstandigheden voor Dijkhuizen.
Maar het verschil is toch wel echt groot. Onder Dijkhuizen gemiddeld slechts 0,93 punt per wedstrijd (uit 15 wedstrijden). En meteen nadat hij weg was wonnen we onder Sipke 5 van de 7 wedstrijden (de andere 2 verloren, gemiddeld 2,14 punten). Dus ja, zeg het maar. Van een stijl stijgende lijn lijkt me in ieder geval wel duidelijk sprake sinds de trainerswissel.
_O_ Crowley! _O_
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2018, 17:50:58
_O_ Crowley! _O_
Hoewel die natuurlijk enorm heeft geholpen is ook Crowley niet de enige verklaring. Tussen het ontslag van Dijkhuizen en de eerste basisplaats voor Crowley haalden we uit 9 wedstrijden 18 punten (gemiddeld 2 per wedstrijd).
(Leuk hè, die statistieken :_schater.)
Citaat van: Collingwood op april 26, 2018, 17:55:50
Hoewel die natuurlijk enorm heeft geholpen is ook Crowley niet de enige verklaring. Tussen het ontslag van Dijkhuizen en de eerste basisplaats voor Crowley haalden we uit 9 wedstrijden 18 punten (gemiddeld 2 per wedstrijd).
(Leuk hè, die statistieken :_schater.)
Als je dan toch bezig bent:
Hoeveel van die 9 stond Boerlage in de basis? :P
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2018, 17:59:35
Als je dan toch bezig bent:
Hoeveel van die 9 stond Boerlage in de basis? :P
Om heel precies te zijn: 0x. Viel één keer 6 minuten in.
De kritiek op Boerlage is echt wel terecht maar hij wordt nu een beetje het pispaaltje binnen de selectie waar we elke week weer over zeuren. Terwijl er veel meer spelers zijn die dit seizoen echt ondermaats hebben gepresteerd. Spelers waar geld en moeite in is geïnvesteerd. Ik heb me meer geërgerd aan Kippersluis gesjok in sommige wedstrijden, het slappe trainen van Mathieu, bijvoorbeeld. Over het gedrag van Smeets en Peersman hoeven we het niet eens te hebben.
Boerlage, maar ook Daniels en El Baad zijn echt wel serieus met hun vak bezig en dat voor een relatief klein loontje maar hebben gewoon het niveau niet. Ik vind het kwalijker dat een aantal spelers met genoeg ervaring en kwaliteiten zo weinig hebben laten zien. Dat heeft het voor de jongere spelers er ook allemaal niet makkelijker op gemaakt. Anyway, het is niet fair om de hele tijd 1 of 2 spelers er uitpikken terwijl vrijwel niemand dit seizoen naar behoren presteert, vind ik.
Ik ben ook serieus met mijn vak bezig. Hou es op met dat beschermde praat.Slecht is slecht en superslecht is superslecht.Wat wil je nu eigenlijk? Zo blijven doorgaan of omhoog en dus betere spelers erin. ( die gewoon op de bank zitten) en hij is nog niet afgeschreven
Ik zie geen 20 bladzijden met gezeik over Schils die ook in 26 wedstrijden weinig heeft laten zien (even een willekeurig voorbeeld). Waarom op de een veel kritischer dan op de ander? Wat is het verschil?
Citaat van: sunderland op april 26, 2018, 19:36:22
Ik ben ook serieus met mijn vak bezig. Hou es op met dat beschermde praat.Slecht is slecht en superslecht is superslecht.Wat wil je nu eigenlijk? Zo blijven doorgaan of omhoog en dus betere spelers erin. ( die gewoon op de bank zitten) en hij is nog niet afgeschreven
Word nu wel erg op de man gespeelt,gaat haast alleen nu nog maar over Boerlage.
Volgens mij hebben ze nu 5 wedstrijden op een rij gewonnen,en Hake ziet het in hem zitten.
Supporters zien het vaak uit een andere hoek dan de trainer die elke dag met die jongens werken.
Citaat van: Bankzitter op april 26, 2018, 19:48:14
Ik zie geen 20 bladzijden met gezeik over Schils die ook in 26 wedstrijden weinig heeft laten zien (even een willekeurig voorbeeld). Waarom op de een veel kritischer dan op de ander? Wat is het verschil?
die heeft het dit seiz veel beter gedaan.
Ik denk dat de discussie ook grotendeels komt omdat er een betere op de bank zit en omdat hij mocht blijven staan afgl weds terwijl het werkelijk nivo Daniels was. Wegdoen/ afschrijven zeket niet
Citaat van: sunderland op april 26, 2018, 20:46:19
die heeft het dit seiz veel beter gedaan.
Natuurlijk is Schils beter dan een speler die uit Jong is doorgestroomt.
Maar voor een speler van 24 waarvoor ook een transfersom is betaald, valt het toch behoorlijk tegen, hoor. 1 goaltje (tegenover 3 van Boerlage). Maar daar hoor je dus niemand over.
Punt is: wees kritisch op alle spelers niet steeds op dezelfde namen.
ik neem boerlage verder niks kwalijk die ken op dit moment niet beter maar
de ts is niet goed bezig als ze rosheuvel steeds op de bank houden. kun je
wel zeggen die trainers werken de hele week met die spelers nou sorry maar
iedereen ziet dat rosheuvel beter is als de lampen in het stadion branden.
en over andere spelers als bijv een v kippersluis aangeeft het liefst op
9 of 10 te spelen en onze ts zet em steeds op 11 ja mag je dan een optimale
prestatie verwachten?
als jij ergens werkt en je bent goed in post uitpakken dan laten ze toch ook
niet stickers op dozen plakken.
en als mathieu of kip zo slecht spelen als boerlage en barto de 1e helft vorige
week dan worden ze in de rust gewisseld en ja zo werkt het niet natuurlijk
dat heeft invloed op je groep.
als ik het zo lees moet Boerlage eigenlijk de trainer vragen om hem niet meer op te stellen.
Carlo Carlo Carlo de leeuw ?
Kortom.. om een goede play offs te spelen zou de trainer andere keuzes moeten maken. Ik denk dat daar iedereen het inmiddels wel over eens is. Na ronde 1 of 2 kunnen we daar tot aan de voorbereiding lekker over door janken.
Citaat van: carlo de leeuw op april 26, 2018, 23:23:38
als ik het zo lees moet Boerlage eigenlijk de trainer vragen om hem niet meer op te stellen.
nee hake moet em gewoon op de bank zetten maar ze zullen net als bij daniels wel
te eigenwijs zijn. we zullen het zien.
hij staat dus gewoon weer in de basis niet te geloven voor mij
Citaat van: denistel op april 27, 2018, 16:28:08
hij staat dus gewoon weer in de basis niet te geloven voor mij
Zal wel iets in het contract van Rosheuvel staan wat betreft verlengen bij X aantal wedstrijden. Zo niet, dan is het echt pure onkunde.
Citaat van: denistel op april 27, 2018, 16:28:08
hij staat dus gewoon weer in de basis niet te geloven voor mij
Hake doet maar, ik heb geen trek mij te ergeren.
Wel houd ik mijn hart vast over zijn idee over de nieuw aan te trekken spelers voor het komend seizoen.
Citaat van: maikcambuur op april 27, 2018, 16:30:46
Zal wel iets in het contract van Rosheuvel staan wat betreft verlengen bij X aantal wedstrijden. Zo niet, dan is het echt pure onkunde.
Volgens Rosheuvel zelf staat er idd in dat de optie gelicht gaat worden bij 15 duels, maar hij zit naar eigen zeggen nog maar op 9 duels
Citaat van: justremco op april 27, 2018, 16:51:59
Volgens Rosheuvel zelf staat er idd in dat de optie gelicht gaat worden bij 15 duels, maar hij zit naar eigen zeggen nog maar op 9 duels
Bos heeft dat ook bevestigd.
Citaat van: Vlampiep op april 27, 2018, 16:48:06
Hake doet maar, ik heb geen trek mij te ergeren.
Wel houd ik mijn hart vast over zijn idee over de nieuw aan te trekken spelers voor het komend seizoen.
Ik ook maar dat heeft niks met Hake te maken maar alles met onze eigenwieze TD.
We kunnen allenaal janken, maar hebben laatste 5 wedstrijden wel gewonnen.
En nee ik ben ook geen fan van Boerlage.
ja wel 5 keer wonnen maar nogmaals ik kijk verder de po ha je niet winnen
en als ze met dit ssort dingen komend seizoen ook weer door gaan dan
komt het niet goed. vorige week 4-1 wonnen maar een 1e helft die niet
om aan te zien was dat dat andere niks uit maakt mutte ze zelf weten.
Citaat van: denistel op april 27, 2018, 23:07:05
ja wel 5 keer wonnen maar nogmaals ik kijk verder de po ha je niet winnen
en als ze met dit ssort dingen komend seizoen ook weer door gaan dan
komt het niet goed. vorige week 4-1 wonnen maar een 1e helft die niet
om aan te zien was dat dat andere niks uit maakt mutte ze zelf weten.
At su so deurgaan komme we aansen noch per ongeluk bij de oldehove _O_ _O_
Citaat van: justremco op april 27, 2018, 16:51:59
Volgens Rosheuvel zelf staat er idd in dat de optie gelicht gaat worden bij 15 duels, maar hij zit naar eigen zeggen nog maar op 9 duels
Na de 1e wedstrijd tegen Dordt dus alles spelen |:)
jammer dattie su hardleers is
Citaat van: justremco op april 27, 2018, 16:51:59
Volgens Rosheuvel zelf staat er idd in dat de optie gelicht gaat worden bij 15 duels, maar hij zit naar eigen zeggen nog maar op 9 duels
Dat is toch een raar verhaal als dat de reden is dat hij niet speelt... vanuit Rosheuvel koppig (wel begrijpelijk) dat hij de club aan de afspraak houdt dat hij zijn centjes krijgt als hij 15 duels speelt. De club die denkt, zonder jou winnen we ook wel onze wedstrijden en we houden de centjes lekker op zak.
Vooral raar omdat het verder geen beroerde gozer lijkt en de beste op 6 die ik in tijden gezien heb. In geval van Lilipaly was de club heel meewerkend en sociaal. In gevallen als Smeets en nog een paar rotte appels worden die spelers in principe beloond voor hun gedrag met contractontbinding. Dus waarom dan in dit geval (van beide kanten?) zo stug ... regel het samen en laat die gozer lekker voetballen. Dat scheelt velen ook nog's de wekelijkse frustratie over Boerlage (toch nog on topic geëindigd :D)
Citaat van: Bankzitter op april 28, 2018, 09:43:44
Dat is toch een raar verhaal als dat de reden is dat hij niet speelt... vanuit Rosheuvel koppig (wel begrijpelijk) dat hij de club aan de afspraak houdt dat hij zijn centjes krijgt als hij meer dan 15 duels speelt. De club die denkt, zonder jou winnen we ook wel onze wedstrijden en we houden de centjes lekker op zak.
Vooral raar omdat het verder geen beroerde gozer lijkt en de beste op 6 die ik in tijden gezien heb. In geval van Lilipaly was de club heel meewerkend en sociaal. In gevallen als Smeets en nog een paar rotte appels worden die spelers in principe beloond voor hun gedrag met contractontbinding. Dus waarom dan in dit geval (van beide kanten?) zo stug ... regel het samen en laat die gozer lekker voetballen. Dat scheelt velen ook nog's de wekelijkse frustratie over Boerlage (toch nog on topic geëindigd :D)
Met dit gedrag kenmerkt de TD zich ten voeten uit.
Nistel schreef het verleden week al, hij had met Drijver gesproken en die zien het heel anders. Zegt genoeg . Klopt niks van, ik heb daarom ook hele grote vraagtekens bij de hele ts.
drijver en schilder keken mij met grote ogen aan dat ik kritiek had op boerlage zijn spel.
drijver zei ja hij is nog maar 20 en 2 weken geleden was ie de beste.
met zulke antwoorden ken ik niks helaas.
van peersman zeiden ze die speelt altijd omdat ie verdedigend goed kan kopen
daniels speelt omdat ie verdedigend beter is dan andere aanvallers.
mathieu is een linksbuiten aldus sipke die em zelf heeft gescout maar laatste weken
speelt ie steeds op rechts.
kippersluis die steeds op links wordt gezet terwijl ie zelf aangeeft liever op andere
plaatsen te spelen.
booy die bij elke speler die we halen zegt hij past bij de cultuur van de club?
het zijn allemaal dingen waardoor ik niet overtuigd ben dat we de komende tijd
echt mee gaan doen voor promotie.
De PO is ook gewoon een toetje. Een geluk. We hebben enorme mazzel dat we het nog zo maklelijk halen. Na zo'n beroerd seizoen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat we promoveren. Dat we nu toch in de Play offs staan betekent dat er een lijn naar bove is ingezet.
Hopelijk wordt deze lijm voortgezet met een goede voorbereiding met Hake en dat er wat kwaliteit in selectie komt..
Citaat van: pvanbuijtene op april 28, 2018, 11:07:34
De PO is ook gewoon een toetje. Een geluk. We hebben enorme mazzel dat we het nog zo maklelijk halen. Na zo'n beroerd seizoen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat we promoveren. Dat we nu toch in de Play offs staan betekent dat er een lijn naar bove is ingezet.
Hopelijk wordt deze lijm voortgezet met een goede voorbereiding met Hake en dat er wat kwaliteit in selectie komt..
Een hopelijk voordeel van een minder seizoen is dat je niet leeg gekocht wordt en met deze basis iig verder kan.
Citaat van: hobbes op april 28, 2018, 11:57:19
Een hopelijk voordeel van een minder seizoen is dat je niet leeg gekocht wordt en met deze basis iig verder kan.
zou kunnen maar van deze basis zijn 4 a 5 ook niet goed genoeg om in de top 5 te spelen
Eigenlijk heeft alleen Schilder het niveau en hoeven we ons geen zorgen te maken om de rechtsbackpositie. Robertha ook veel potentie, maar moet het nog wel laten zien. Mischien Kippersluis nog als hij zijn normale niveau vasthoudt. Steenvoorden blijft redelijk overeind. De rest komt als basisspeler te kort voor de top 5.
sai en v deelen als rechtsback beide zeker wel schilder rosheuvel(die zal wel elders schitteren denk ik)
v kippersluis mits goed gebrukt kan het ook en veder houdt het snel op.
Met deze topper gaan we de ere in! |:)
Citaat van: Galdiano op april 28, 2018, 21:46:09
Met deze topper gaan we de ere in! |:)
En daar wordt ie niet aan alle kanten voorbij gelopen?
Mochten we bij toeval promoveren, dan is het verstandig er een stuk of 5 te verhuren die niet mee kunnen, waaronder onze Daan.
Gisteren was Daniëls ook niet bij de selectie die speelt de play-offs dus ook niet meer.
Jij kan er niets aan doen dat je opgesteld wordt maar wat een verschrikking was jij vanavond weer ;(
Is het nu echt zo eng om eens een bal naar voren te spelen? Iemand die geen fouten durft te maken is ons tenue niet waard ;(
Spijtige constatering voor je jongen maar jij bent niet goed genoeg voor dit Cambuur en dat zegt wat aangezien de meesten het niveau eigenlijk niet aan kunnen ;(
:O
Deze jongen geeft over, en toch laten ze hem staan, waarom ??
Citaat van: PePe op mei 06, 2018, 12:44:13
Deze jongen geeft over, en toch laten ze hem staan, waarom ??
Ziekte of spanning?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 12:57:30
Ziekte of spanning?
Totaal geen kwaliteit, alles naar achteren, kan de spanning niet aan (niet de enige). Alleen Schilder en Barto, de ervaren spelers kunnen met deze spanning om gaan.
Boerlage OUT!
Citaat van: ChantiSCC op mei 06, 2018, 16:57:34
Totaal geen kwaliteit, alles naar achteren, kan de spanning niet aan (niet de enige). Alleen Schilder en Barto, de ervaren spelers kunnen met deze spanning om gaan.
Boerlage OUT!
Mijn vraag was of hij moest overgeven door de spanning of door ziekte :D
Citaat van: ChantiSCC op mei 06, 2018, 16:57:34
Totaal geen kwaliteit, alles naar achteren, kan de spanning niet aan (niet de enige). Alleen Schilder en Barto, de ervaren spelers kunnen met deze spanning om gaan.
Boerlage OUT!
Nee het is onze TS die spelers opstelt, dus die neem ik alles kwalijk af.
Wat mij betreft weg met dat strooisel.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 17:00:30
Mijn vraag was of hij moest overgeven door de spanning of door ziekte :D
maakt niks uit toch en spanning ?? het stond 5-1 in de rust maar ja wat ze die
spelers toen verteld hevve weet ik niet
Verschrikkelijk deze jongen!
Ik vraag me het hele seizoen al af waarom hij elke week weer in de basis staat.
Levert veel te veel in, geeft de bal niet op het moment wanneer het wél moet en de aanname is al helemaal niet om aan te gluren!
Strikje er om en fut!
Heeft nog steeds potentie, zonde dat hij wordt misbruikt.
OMG :wall
Zolang Cambuur met Boerlage doorgaat lukt het mij niet meer om Cambuur serieus te nemen. En Rosheuvel wel laten gaan, on-ge-looflijk!
Een mislukt seizoen kun je niet afschuiven op 1 jonge speler die vanuit de beloftes een kans kreeg. 3 trainers en een stuk of 25 spelers hebben allemaal het niveau niet gehaald dat bij Cambuur hoort.
zit wat in maar wat mij stoort is dat cambuur een groot talent in hem ziet en dat is ie niet.
Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2018, 07:46:53
Een mislukt seizoen kun je niet afschuiven op 1 jonge speler die vanuit de beloftes een kans kreeg. 3 trainers en een stuk of 25 spelers hebben allemaal het niveau niet gehaald dat bij Cambuur hoort.
Volgens mij zegt hij dat ook niet, hij geeft een voorbeeld waardoor hij Cambuur (lees de leiding) niet meer serieus kan nemen. En ik kan ook niet zeggen dat de huidige aankopen bij mij dat gevoel wegnemen.
Daar kan ik wel in meegaan. Met name het gedoe door Rosheuvel geeft het gevoel we weer een probleem om op "6" houden (al sinds El Makrine weg is).
Alleen voor de speler zelf is het niet helemaal fair om hem er steeds uit te pikken terwijl je niet veel meer mocht verwachten in een eerste seizoen als prof. Er liepen er nog wel een paar in het veld die naar mijn idee veel meer de harde kritiek verdienen die Boerlage wekelijks krijgt.
Daar heb je wel gelijk in maar zonder dat Daan er nu veel aan kan doen is het verhaal Boerlage versus Rosheuvel nog steeds niet uit te leggen aan ons, de supporters. En geeft dus weinig vertrouwen naar de toekomst.
Wie weet waren de eisen van Rosheuvel wel te gortig.
zou daan het zelf wel in de gaten hebben want die indruk krijg ik ook niet altijd.
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
top kerel goed verwoord :thumbsup :y
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
Goed gesproken grijze, maar nu zelf het voorbeeld geven in plaats van anderen afzeiken die een ander mening dan jou hebben.
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
AMEN ?
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
Volgens mij pretendeert hier niemand dat ie inspraak wil hebben binnen de club. Maar dit forum is toch juist bedoelt om je ongezouten mening te kunnen geven en daar over te discussiëren??
Ik heb Boerlage meermaals door het ijs zien zakken dit jaar terwijl er betere alternatieven mijns inziens op de bank zaten.
Maar goed, als dat soort kritiek als arrogantie gezien wordt kunnen we dit forum beter gelijk opdoeken!!
Boerlage heeft het geluk gehad om als voetballer via de jeugd van Cambuur in de A selectie te worden opgenomen.
Hij probeert alles wat hij heeft in te zetten en wordt regelmatig opgesteld door de trainer.
Je kunt niet zeggen dat hij zich verstopt of de kantjes er af loopt of zich gedraagt als een vedette.
Het feit dat hij behoorlijk te kort komt op dit niveau ziet iedereen, behalve de trainer.
Misschien weet hij zelf ook wel dat hij tekort komt, maar kan niet weigeren te spelen omdat dat gelijk staat met op staande voet ontslag.
Het is de trainer die hem opstelt en die blind blijkt te zijn voor al zijn tekort komingen.
Als er dus iemand is die alle hoon verdient is het Hake en zijn TS en niet een voetballer die zijn best doet, maar niet beter kan.
Citaat van: Vlampiep op juni 16, 2018, 15:34:11
Boerlage heeft het geluk gehad om als voetballer via de jeugd van Cambuur in de A selectie te worden opgenomen.
Hij probeert alles wat hij heeft in te zetten en wordt regelmatig opgesteld door de trainer.
Je kunt niet zeggen dat hij zich verstopt of de kantjes er af loopt of zich gedraagt als een vedette.
Het feit dat hij behoorlijk te kort komt op dit niveau ziet iedereen, behalve de trainer.
Misschien weet hij zelf ook wel dat hij tekort komt, maar kan niet weigeren te spelen omdat dat gelijk staat met op staande voet ontslag.
Het is de trainer die hem opstelt en die blind blijkt te zijn voor al zijn tekort komingen.
Als er dus iemand is die alle hoon verdient is het Hake en zijn TS en niet een voetballer die zijn best doet, maar niet beter kan.
Dat ben ik met absoluut met je eens!
Normaal zeg je prima gedaan als een jonge speler zoveel speelt in z'n eerste jaar en wat goals meepikt. Het valt op dat Boerlage hardere kritiek krijgt dan andere spelers, terwijl er nog een paar vreselijk gefaald hebben.
Hij hoort niet in de basis en niet op 6 maar ook dat geld voor nog wel een paar die verkeerd door de TS zijn gebruikt.
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
Inhoudelijk weinig tegenin te brengen maar denk dat je reactie wat overtrokken is. De gang van zaken mbt Boerlage versus Rosheuvel c.q. andere aankopen op nr 6 geeft mij en enkele anderen weinig vertrouwen in de huidige TD. Das alles en mag toch..!?
Ik hef een hoop onnozelen met maakt. Maar grijskijkert staat met stip op 1
Citaat van: De Raaf op juni 16, 2018, 22:10:04
Ik hef een hoop onnozelen met maakt. Maar grijskijkert staat met stip op 1
Beter dat jij dit zegt, dan iemand met zijn volle verstand..
Kest de politiek wel in. Alles goedpraten. 3 directeuren met salaris kwart miljoen. En ze halen bagger uut 3e divisie
Hele seizoen met 10 man gespeeld omdat Boerlage meedeed. Technisch maar vooral taktisch finaal door de mand gevallen. Totaal geen cambuur speler. Zou in de derde divisie ook niet opvallen. Helft lult met Grijskijkert mee. Zegt genoeg over het voetbalverstand van de meesten hier.
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
Whaaaaaaaaaaaaaaaa. Hou toch op juh. Zielepoot. Jank van het lachen. :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Het lag dus allemaal aan Boerlage als ik het goed begrijp. Kippersluis, Schils, Mathieu, Smeets, Cummins en de rest hebben allemaal top gespeeld.
Citaat van: Bankzitter op juni 16, 2018, 23:11:55
Het lag dus allemaal aan Boerlage als ik het goed begrijp. Kippersluis, Schils, Mathieu, Smeets, Cummins en de rest hebben allemaal top gespeeld.
Uh nee maar nogmaals, volgens mij ging dit niet zo zeer om Daan maar om de keuzes van onze TS en TD, en in het verlengde het vertrouwen daarin. Terugkomend op Daan, ik heb al vaker aangegeven dat hij aan de bal een prima speler kan worden
(bij vlagen hele goede dingen gezien) maar verdedigend kan het echt niet. Maar hij zet zich zelf niet op 6 dus geef hem daarvan ook niet de schuld maar wel de TS. En nu geeft de TD aan
(eerst middels Rosheuvel indirect, maar nu via de media ook direct) niet op zoek te zijn naar een andere nr 6 dus tja....
daar ging het om.. ;)
De kritiek op de TS kan ik in meegaan en ook op zijn spel. Maar lees ook vaak hatelijke opmerkingen over Boerlage waar bijvoorbeeld Kippersluis in bescherming wordt genomen.
Sorry maar ik vind Boerlage een hardwerkende jonge prof en Kippersluis een slappe arrogante pseudo vedette. Ze speelden allebei slecht maar blijkbaar wekt Boerlage meer ergernis op bij supporters en dat vind ik vreemd.
Snap je redenatie en qua ervaring heb je gelijk maar uiteindelijk gaat het om de positie en op de linksbuiten hoef je nu eenmaal minder duels te winnen dan op de nr 6 positie. Eerlijk is eerlijk in die optiek heb ik Daan tijdens wedstrijden ook wel vervloekt maar snel daarna komt ook wel de nuance, zoals ik die hierboven (al vaker) beschreef.
Citaat van: Agy op juni 16, 2018, 23:21:28
Uh nee maar nogmaals, volgens mij ging dit niet zo zeer om Daan maar om de keuzes van onze TS en TD, en in het verlengde het vertrouwen daarin. Terugkomend op Daan, ik heb al vaker aangegeven dat hij aan de bal een prima speler kan worden (bij vlagen hele goede dingen gezien) maar verdedigend kan het echt niet. Maar hij zet zich zelf niet op 6 dus geef hem daarvan ook niet de schuld maar wel de TS. En nu geeft de TD aan (eerst middels Rosheuvel indirect, maar nu via de media ook direct) niet op zoek te zijn naar een andere nr 6 dus tja....
daar ging het om.. ;)
Waar geeft Foeke aan dat er geen nieuwe 6 komt? Ze hebben geïnformeerd naar el Makrini maar die was veel te duur, dus ze zijn wel degelijk op zoek naar een 6 volgens mij....
Na het halen van Ciganiks geeft hij op OF duidelijk aan nog op zoek te zijn naar een buitenspeler en voor de rest buitenkansjes als die zich voor doen... tja.
Mooi stel halven hier.Ze hebben alle weds kunnen zien en beoordelen op presastaties. En dan nog goed lullen wat krom is! Stel schijnheilige figuren bijelkaar. En dat gelul van jong en talent maakt geen reet uit, je speelt in Cambuur 1 en speelt betaald voetbal. Slecht is slecht en goed is goed. Owow
Citaat van: Agy op juni 17, 2018, 00:35:46
Na het halen van Ciganiks geeft hij op OF duidelijk aan nog op zoek te zijn naar een buitenspeler en voor de rest buitenkansjes als die zich voor doen... tja.
Dan zullen er nog wel 2 buitenkansjes bijkomen op het middenveld want we hebben slechts 4 middenvelders :_schater
Edit: Zie trouwens dat we al 21 spelers hebben, dat zou betekenen dat er idd alleen nog een linksbuiten bijkomt en dat we pas extra middenvelders halen als we spelers van de hand kunnen doen :zucht
Etten en Claver komen er ook nog bij, in ieder geval tot de competitiestart. Dus dat plan van minder spelers is al lang losgelaten. Er zal ook niet veel vertrekken, hooguit dat sommige vooral in Jong zullen belanden.
Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 02:47:40
Dan zullen er nog wel 2 buitenkansjes bijkomen op het middenveld want we hebben slechts 4 middenvelders :_schater
Edit: Zie trouwens dat we al 21 spelers hebben, dat zou betekenen dat er idd alleen nog een linksbuiten bijkomt en dat we pas extra middenvelders halen als we spelers van de hand kunnen doen :zucht
die Bangura gaat die in de voorbereiding ook nog met het eerste meetrainen? Meende ik ergens gelezen te hebben
Citaat van: Agy op juni 17, 2018, 00:35:46
Na het halen van Ciganiks geeft hij op OF duidelijk aan nog op zoek te zijn naar een buitenspeler en voor de rest buitenkansjes als die zich voor doen... tja.
Heb je daar een link van? Heb ik blijkbaar gemist, maar dat zou heel kwalijk zijn. Ten eerste lijkt me wat extra ervaring wel gewenst (al kan ik me voorstellen dat dat moeilijk haalbaar is), maar vooral ook hebben we volgens mij alleen nog maar redelijk offensief ingestelde middenvelders op dit moment. Terwijl we vorig jaar juist vaak in de problemen kwamen omdat we op het middenveld geen bal konden veroveren...
Hier lees ik het in ieder geval niet: https://www.omropfryslan.nl/nijs/820918-cambuur-hellet-letske-middenfjilder-fan-schalke-04
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2018, 09:52:10
Heb je daar een link van? Heb ik blijkbaar gemist, maar dat zou heel kwalijk zijn. Ten eerste lijkt me wat extra ervaring wel gewenst, maar vooral ook hebben we volgens mij alleen nog maar redelijk offensief ingestelde middenvelders op dit moment. Terwijl we vorig jaar juist vaak in de problemen kwamen omdat we op het middenveld geen bal konden veroveren...
Hier lees ik het in ieder geval niet: https://www.omropfryslan.nl/nijs/820918-cambuur-hellet-letske-middenfjilder-fan-schalke-04
De selectie is nu idd nog lang niet in balans, afgezien van het tekort aan kwaliteit. En heb dat van Foeke ook niet kunnen vinden....
Citaat van: Bankzitter op juni 16, 2018, 23:11:55
Het lag dus allemaal aan Boerlage als ik het goed begrijp. Kippersluis, Schils, Mathieu, Smeets, Cummins en de rest hebben allemaal top gespeeld.
bij mij zeker niet hoor.boerlage wordt opgesteld en daar kan hij niks aan doen dat hij vooral duel kracht en snelheid mist kan niet op die positie.en wat agy zegt aan de bal wel goede dingen gedaan maar ook wedstrijden dat ie van de 10 ballen 9 weg gaf.en dat mag gezegd worden toch. heeft niks met betweters te maken of denken meer verstand van voetbal te hebben dan de ts(wat soms wel zo is trouwens)
en dat is niet alleen bij boerlage zo.
daniels was onomstrden zeiden ze op een gegeven moment tot dat die 1ne wedstrijd kwam waarin
de ts hem liet vallen en daarna hebben we nooit weer wat van em gehoord en dan moet ik dan als
supporter snappen??
v kippersluis zeker geen goed seizoen maar ja geeft zelf aan ik speel het liefst op 9 of 10
maar wat doet onze ts die zetten hem 95% van de wedstrijden op de buiten.ook dat begrijp
ik echt niet hoor. zet em er dan niet in.
en zo gebeuren er wel meer dingen waar niet al1 ik niets van snap maar nog veel meer supporters
niet ik vind de ts dan gewoon stug of hoe dat ook maar moet noemen. maar ze lezen heus wel
wat er allemaal geschreven wordt. en als 7000 supporters een andere mening hebben en ze doen
er niks mee dan vind ik dat gewoon dom.als het nu 700 zijn maar zo is het niet.
Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 10:31:28
De selectie is nu idd nog lang niet in balans, afgezien van het tekort aan kwaliteit. En heb dat van Foeke ook niet kunnen vinden....
Klopt helemaal, maar er is in principe nog voldoende tijd, en budget moet er ook nog wel zijn. Daarom zou ik ook schrikken als Foeke daadwerkelijk heeft gezegd dat het middenveld zo wel compleet is. Het kan bijna niet zo zijn dat we met vier middenvelders (eerder offensief dan defensief ingestelde en zeer onervaren jongens, kwaliteit/potentie kan ik nog niet inschatten) het seizoen in gaan.
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2018, 10:42:42
Klopt helemaal, maar er is in principe nog voldoende tijd, en budget moet er ook nog wel zijn. Daarom zou ik ook schrikken als Foeke daadwerkelijk heeft gezegd dat het middenveld zo wel compleet is. Het kan bijna niet zo zijn dat we met vier middenvelders (eerder offensief dan defensief ingestelde en zeer onervaren jongens, kwaliteit/potentie kan ik nog niet inschatten) het seizoen in gaan.
Ik ga er vanuit dat er eerst jongens moeten vertrekken voordat er weer wat bijkomt....
Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 10:57:51
Ik ga er vanuit dat er eerst jongens moeten vertrekken voordat er weer wat bijkomt....
Sowieso nog ruimte voor 1 speler toch? We hebben er nu 21.
Als je daarnaast ziet wat er is vertrokken (13, waaronder de nodige dure krachten) en aangetrokken (7 en op Mous misschien na zullen dat geen grootverdieners zijn), en ze daarnaast het spelersbudget ongeveer gelijk houden, moet er echt nog wel geld zijn.
Wat mij betreft starten we ook met meer spelers en wat afvalt naar Jong of verhuren. Alleen was dat niet het plaatje wat vooraf gepressenteerd werd. Van een kwaliteitsimuls zie ik nog weinig.
10 talenten halen en gokken dat er 3 versterkingen bijzitten kan ook best werken, maar heb niet zo'n vertrouwen in onze scouting.
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2018, 11:58:12
Sowieso nog ruimte voor 1 speler toch? We hebben er nu 21.
Als je daarnaast ziet wat er is vertrokken (13, waaronder de nodige dure krachten) en aangetrokken (7 en op Mous misschien na zullen dat geen grootverdieners zijn), en ze daarnaast het spelersbudget ongeveer gelijk houden, moet er echt nog wel geld zijn.
Met Claver en Etten zitten we al op 23 man (ook al tellen die eerst nog niet mee) en er zullen traditiegetrouw nog wel 1 of meerdere proefspelers bijkomen. Dan train je dus al met minimaal 23/24 man
Citaat van: justremco op juni 17, 2018, 12:15:31
Met Claver en Etten zitten we al op 23 man (ook al tellen die eerst nog niet mee) en er zullen traditiegetrouw nog wel 1 of meerdere proefspelers bijkomen. Dan train je dus al met minimaal 23/24 man
Dat lijkt me geen probleem zo lang ze geen contract tekenen. Zoals ik het begreep ging het om financieel ruimte maken en niet zozeer om het gewenste aantal spelers op trainingen.
Claver zou dan bijvoorbeeld uiteindelijk wel een contract kunnen afdwingen, maar het zou me ook niet verbazen als tegen die tijd El Baad is vertrokken. Die lijkt me volledig overbodig met Mbende en Van Koesveld erbij. Idem voor Etten en overbodige aanvallers. Dus ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.
(Het gaat wel wat off topic trouwens, maar daarvoor is het CO toch? :_schater)
De hele selectie wordt rond Boerlage opgebouwd zoals het Argentijnse team rond Messi. Dus helemaal on topic :devil
Maar het proces in de voorberreiding zal inderdaad eentje van doorselecteren zijn. Maulin en Bangura zie ik ook nog wel aanhaken.
Wij gaan voor kwaliteit in plaats van kwantiteit aldus meneer Booy.
Ik zie het nog niet moet ik zeggen
Dat plan is blijkbaar losgelaten. Mischien werkt Plan B ook prima (veel jonge buitenlanders), maar ik reken niet er meer op dat er een goede 6 en 10 uit Nederlandse competitie komt.
Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2018, 22:10:23
Dat plan is blijkbaar losgelaten. Mischien werkt Plan B ook prima (veel jonge buitenlanders), maar ik reken niet er meer op dat er een goede 6 en 10 uit Nederlandse competitie komt.
Nou ik reken nergens op.
Het blijkt nu wel dat Foeke in Nederland niet over een adequaat netwerk beschikt, dus moet hij de spelers elders halen.
Op zich zegt dat niets, maar taal en cultuurproblemen kunnen zo maar destructief werken binnen de selectie.
Citaat van: Vlampiep op juni 18, 2018, 13:03:42
Nou ik reken nergens op.
Het blijkt nu wel dat Foeke in Nederland niet over een adequaat netwerk beschikt, dus moet hij de spelers elders halen.
Op zich zegt dat niets, maar taal en cultuurproblemen kunnen zo maar destructief werken binnen de selectie.
De mentaliteitsproblemen van Nederlandse jongens kunnen ook destructief werken binnen een selectie. Dus het is maar net afwachten op wat voor individuen er zijn, hoe die klikken, hoe de bereidheid is om andere mensen te leren kennen, hoe de karakters van de individuen zijn, enz. Allemaal koffiedik kijken dus. Het lijkt me een bewuste keuze dat er over de landsgrenzen gekeken word, waarom die keuze gemaakt is, durf ik niet te zeggen. Maar wie zegt dat het per definitie problemen oplevert?
Citaat van: AliBombali op juni 18, 2018, 15:50:23
De mentaliteitsproblemen van Nederlandse jongens kunnen ook destructief werken binnen een selectie. Dus het is maar net afwachten op wat voor individuen er zijn, hoe die klikken, hoe de bereidheid is om andere mensen te leren kennen, hoe de karakters van de individuen zijn, enz. Allemaal koffiedik kijken dus. Het lijkt me een bewuste keuze dat er over de landsgrenzen gekeken word, waarom die keuze gemaakt is, durf ik niet te zeggen. Maar wie zegt dat het per definitie problemen oplevert?
Er wordt niet door mij gesteld dat een "vreemdelingen legioen" per definitie problemen zal geven, maar de kans dat dit problemen kan geven lijkt mij in NEC een prima voorbeeld in 2016/2018.
De keuze die Foeke moet maken om in het buitenland te shoppen, is gelegen in het feit dat zijn netwerk binnen Nederland niet overhoudt.
Citaat van: Vlampiep op juni 18, 2018, 16:45:01
Er wordt niet door mij gesteld dat een "vreemdelingen legioen" per definitie problemen zal geven, maar de kans dat dit problemen kan geven lijkt mij in NEC een prima voorbeeld in 2016/2018.
De keuze die Foeke moet maken om in het buitenland te shoppen, is gelegen in het feit dat zijn netwerk binnen Nederland niet overhoudt.
ben je vroeger gepest door Foeke op school? Wordt wel moe van je dat alles wat er bij Cambuur gebeurt door jou negatief uitgelegd wordt met Foeke als schuldige.
Het enige wat ik nog van je mis is dat Foeke de Bauhaus een vergunning heeft gegeven.
Op zich ben ik niet principieel tegen buitenlandse spelers of een grote selectie, al zitten daar wel risico's in.
Waar ik me aan stoor is dat er geen visie is die een paar jaar consequent word uitgevoerd. Vorig seizoen is er bewust gekozen om vooral spelers uit de Nederlandse competitie te halen. Eind vorig seizoen was het verhaal meer kwaliteit, minder spelers. En nu doen we ineens weer iets heel anders . Zo bouw je niets op en ook niet te volgen voor supporters.
Citaat van: Bankzitter op juni 18, 2018, 17:16:36
Op zich ben ik niet principieel tegen buitenlandse spelers of een grote selectie, al zitten daar wel risico's in.
Waar ik me aan stoor is dat er geen visie is die een paar jaar consequent word uitgevoerd. Vorig seizoen is er bewust gekozen om vooral spelers uit de Nederlandse competitie te halen. Eind vorig seizoen was het verhaal meer kwaliteit, minder spelers. En nu doen we ineens weer iets heel anders . Zo bouw je niets op en ook niet te volgen voor supporters.
Dit is zgn. "Wiebelbeleid"
Citaat van: zeewolde op juni 18, 2018, 16:50:11
ben je vroeger gepest door Foeke op school? Wordt wel moe van je dat alles wat er bij Cambuur gebeurt door jou negatief uitgelegd wordt met Foeke als schuldige.
Het enige wat ik nog van je mis is dat Foeke de Bauhaus een vergunning heeft gegeven.
Nee, ben nooit gepest door Foeke beste Zeewolde?.
En nu je het zegt, kan hij Bauhaus best wel eens die vergunning hebben afgegeven.
Maar onze club heeft Foeke aangetrokken voor het voetbaltechnisch gedeelte en daar beoordeel ik hem dan ook op.
Dus beste Zeewolde, als blijkt dat Foeke een goede speler binnen heeft gehaald, zal ik de eerste zijn die hem hiermee zal complementeren op het forum.
Maar zullen we zo in augustus nog eens dit onderwerp op het forum bespreken?
Dan hoop ik dat jij niet meer moe wordt en dat ik verzoek om mea Culpa.
Verder fijne avond bij de 2e helft België Panama.
Citaat van: Vlampiep op juni 18, 2018, 18:12:08
Nee, ben nooit gepest door Foeke beste Zeewolde?.
En nu je het zegt, kan hij Bauhaus best wel eens die vergunning hebben afgegeven.
Maar onze club heeft Foeke aangetrokken voor het voetbaltechnisch gedeelte en daar beoordeel ik hem dan ook op.
Dus beste Zeewolde, als blijkt dat Foeke een goede speler binnen heeft gehaald, zal ik de eerste zijn die hem hiermee zal complementeren op het forum.
Maar zullen we zo in augustus nog eens dit onderwerp op het forum bespreken?
Dan hoop ik dat jij niet meer moe wordt en dat ik verzoek om mea Culpa.
Verder fijne avond bij de 2e helft België Panama.
:thumbsup
Foeke weet bij God niet waar die mee bezig is, moet ie zelf weten als het maar niet ten koste gaat van ons Cambuur en dat gaat het dus wel. Daarom vind ik 'm een klootzak en is alle kritiek die hij krijgt terecht. Ik denk dat zolang hij hier is wij er zeker niet op vooruit zullen gaan. (ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk)
Citaat van: D.H.Skolten op juni 24, 2018, 22:28:55
Foeke weet bij God niet waar die mee bezig is, moet ie zelf weten als het maar niet ten koste gaat van ons Cambuur en dat gaat het dus wel. Daarom vind ik 'm een klootzak en is alle kritiek die hij krijgt terecht. Ik denk dat zolang hij hier is wij er zeker niet op vooruit zullen gaan. (ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk)
In mijn ogen is het toch wel een serieuze denkfout als je iemand een klootzak vind die slecht is in zijn werk. Hoop niet dat jij dan een leidinggevende positie hebt op het werk.
Citaat van: D.H.Skolten op juni 24, 2018, 22:28:55
Foeke weet bij God niet waar die mee bezig is, moet ie zelf weten als het maar niet ten koste gaat van ons Cambuur en dat gaat het dus wel. Daarom vind ik 'm een klootzak en is alle kritiek die hij krijgt terecht. Ik denk dat zolang hij hier is wij er zeker niet op vooruit zullen gaan. (ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk)
Foeke het geen geld dus deze man kan niks hier na toehalen.. we moeten pas op de plaats maken
Wat een bullshit ..we heffe hetzelfde spelers budget als vorig jaar ...en nu kip,barto,Houtkoop,cummins en noem nog maar mannetje of 8 of zo weg zijn,is er heus wel geld voor 3 of 4 op papier betere spelers ...
Citaat van: Jandehulk op juni 26, 2018, 09:59:38
Wat een bullshit ..we heffe hetzelfde spelers budget als vorig jaar ...en nu kip,barto,Houtkoop,cummins en noem nog maar mannetje of 8 of zo weg zijn,is er heus wel geld voor 3 of 4 op papier betere spelers ...
Weest dat wel zeker Jan ? hoor niks anders dat we terug moeten in begroting.
Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2018, 11:21:08
Weest dat wel zeker Jan ? hoor niks anders dat we terug moeten in begroting.
Spelersbudget blijft inderdaad ongeveer gelijk volgens Cambuur zelf. Zie:
"Sportief presteren is en blijft namelijk de basis van ons bestaan, zowel op de korte als de lange termijn. We zullen dus komend seizoen ons spelersbudget zoveel mogelijk op het niveau van het afgelopen seizoen houden. Op alle andere onderdelen van de club zullen we de pijn gaan voelen, met als doel de club op verantwoorde wijze naar het nieuwe stadion te loodsen."
http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-knop-moet-om/
Citaat van: Collingwood op juni 26, 2018, 11:25:52
Spelersbudget blijft inderdaad ongeveer gelijk volgens Cambuur zelf. Zie:
"Sportief presteren is en blijft namelijk de basis van ons bestaan, zowel op de korte als de lange termijn. We zullen dus komend seizoen ons spelersbudget zoveel mogelijk op het niveau van het afgelopen seizoen houden. Op alle andere onderdelen van de club zullen we de pijn gaan voelen, met als doel de club op verantwoorde wijze naar het nieuwe stadion te loodsen."
http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-knop-moet-om/
Geloof jij het ? ik niet...kest toch wel aan alles merken dat we niet meekunnen met veel andere ploegen.. mochten jullie gelijk hebben dan maakt foeke er een grootte bende van.. kan mij dit eigenlijk niet voorstellen dat hij dezelfde begroting heeft als vorig jaar en deze spelers tot nu aantrekt..
de tijd zal het leren.....
Als je foeke mag geloven,dan was dat zo..maar ben niet echt een Foeke fan. :_schater...we gaan het wel meemaken en hopelijk komt er nog wat bij ..
Misschien is het een goed plan om eerst een te kijken hoe de aanwinsten het gaan doen. Het maakt mij eigenlijk wel nieuwsgierig. Heb al weer zin in de oefenwedstrijdjes. Die zogenaamde 'gevestigde' namen waar iedereen het telkens over heeft. Ik geloof daar niet zo in. Al die omhoog gevallen spelers Dordt en Top Oss. Dat heeft ons helemaal nergens gebracht de afgelopen jaren.
Is er al meer bekend over zijn blessure?
Citaat van: Tanjajeah op oktober 28, 2018, 11:40:12
Is er al meer bekend over zijn blessure?
Wat ik wel weet is dat het hem niet mee zit in zijn verloop van jong naar de A selectie.
Erg jammer voor die jongen. Weer een blessure terwijl hij eindelijk een beetje waardering kreeg van de supporters.
Ook Daan Boerlage was afwezig. De middenvelder viel afgelopen vrijdag in de nederlaag bij Go Ahead Eagles geblesseerd uit. Hake: ,,Hij loopt op krukken en is maandag onderzocht. Wat daar uitkomt, moeten we afwachten. Maar hij zal sowieso een poosje uitgeschakeld zijn."
https://www.lc.nl/sport/Hake-zet-Steenvoorden-uit-selectie-Cambuur-Schils-vervangt-Boerlage-23736901.html