Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: John Hiatt op april 10, 2017, 07:14:14

Titel: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: John Hiatt op april 10, 2017, 07:14:14
Op naar de periode!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: 666 op april 10, 2017, 07:55:37
Ik hoop dat telstar de intentie heeft om te voetballen en hier niet komt om alleen maar te verdedigen, krijg je van die zaadpots.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 10, 2017, 14:46:04
daar zullen we dan een antwoord op moeten vinden want in denk niet dat er in
de po,s hier ploegen komen om lekker aanvallend te spelen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Casuals-lwd op april 10, 2017, 15:10:56
Maar even die periode pakken zodat het officieel een verloren seizoen word in Doetinchem.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Lore op april 10, 2017, 16:28:24
Citaat van: Casuals-lwd op april 10, 2017, 15:10:56
Maar even die periode pakken zodat het officieel een verloren seizoen word in Doetinchem.

Ze staan nog maae 4 puntjes achter plek 11. En aangezien bijna de helft van de JL meedoet aan de playoffs tegenwoordig, zouden ze het ook zo nog kunnen halen!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: justremco op april 10, 2017, 16:30:30
Dan moeten ze wel 9e worden en op dit moment heeft Emmen 7 punten meer met 5 wedstrijden te gaan
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 10, 2017, 16:40:11
Citaat van: 666 op april 10, 2017, 07:55:37
Ik hoop dat telstar de intentie heeft om te voetballen en hier niet komt om alleen maar te verdedigen, krijg je van die zaadpots.
die komen echt niet om te voetballen. En we moeten gewoon zo spelen als vrijdag want die lui kenne niks en als je zo goed speelt moet je niks veranderen
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Zuid1991 op april 10, 2017, 16:50:46
Belangrijk om in de flow van het winnen te blijven
|:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Yellow Army op april 10, 2017, 19:19:42
Citaat van: justremco op april 10, 2017, 16:30:30
Dan moeten ze wel 9e worden en op dit moment heeft Emmen 7 punten meer met 5 wedstrijden te gaan

10e, jong ajax en psv gaan er tussenuit, helmond (14e) komt erbij. Qua punten maakt het niks uit want rkc staat 10e, ook met 7 punten voorsprong
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: justremco op april 10, 2017, 20:14:18
Klopt idd, maar ook RKC heeft 7 punten meer
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: 666 op april 10, 2017, 21:12:07
Citaat van: denistel op april 10, 2017, 14:46:04
daar zullen we dan een antwoord op moeten vinden want in denk niet dat er in
de po,s hier ploegen komen om lekker aanvallend te spelen.

Dat klopt, alleen is het niet om aan te gluren. Ik hoop gewoon dat we een snelle goal maken, moet de tegenstander wel anders voetballen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Collingwood op april 10, 2017, 21:12:44
Citaat van: 666 op april 10, 2017, 21:12:07
Dat klopt, alleen is het niet om aan te gluren. Ik hoop gewoon dat we een snelle goal maken, moet de tegenstander wel anders voetballen.

Precies, dan krijg je een leuke wedstrijd en ook goed spel. Zie de wedstrijden tegen Dordrecht en Helmond.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: 666 op april 10, 2017, 21:13:39
Citaat van: sunderland op april 10, 2017, 16:40:11
die komen echt niet om te voetballen. En we moeten gewoon zo spelen als vrijdag want die lui kenne niks en als je zo goed speelt moet je niks veranderen

Vind ik ook, een goed lopend team laten staan. Al mag van mij Lillipaly wel voor Tissoudali.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Gasgeve op april 10, 2017, 23:24:31
Ik denk ook niet dat we in deze wedstrijd met 2 controleurs gaan spelen. Tegen een Telstar kan Lilipaly makkelijk op het middenveld.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: PePe op april 10, 2017, 23:44:32
Na een snelle goal, kan het een mooie wedstrijd worden!!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Zuid1991 op april 11, 2017, 07:37:06
Gunstig dat jong psv won gister. Op naar vrijdag in een mooi gevuld sfeervol stadion! |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 12, 2017, 13:52:40
Hoe gaat het met kaart verkoop van deze wedstrijd
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: nannenijpscc op april 13, 2017, 10:15:12
Citaat van: Noordcambuur op april 12, 2017, 13:52:40
Hoe gaat het met kaart verkoop van deze wedstrijd
Denk niet dat het storm gaat lopen voor deze wedstrijd :insane, hoop wel dat het stadion een beetje goed gevuld is.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 13, 2017, 11:43:57
zo rond de  7.500 denk ik zoals elke keer,tis paasweekend dus veel lui gaan oek
er op uit al ist amper 10 graden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Collingwood op april 13, 2017, 12:35:44
Opstelling:

Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, Bakker, Monteiro; Lilipaly, Van de Streek, Hoefdraad.

Schilder is nog wel een twijfelgeval. Is licht geblesseerd, en wordt waarschijnlijk morgen of maandag gespaard.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 13, 2017, 12:51:58
mooie opstelling en zeker geen risico nemen met Schilder die hebben we
de komende maanden nog nodig.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: okkele op april 13, 2017, 13:09:33
lillipaly in de basis en sipke verlengd..........
ik merk een sterke invloed van denistel.

|:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Collingwood op april 13, 2017, 13:13:49
Citaat van: Collingwood op april 13, 2017, 12:35:44
Opstelling:

Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, Bakker, Monteiro; Lilipaly, Van de Streek, Hoefdraad.

Schilder is nog wel een twijfelgeval. Is licht geblesseerd, en wordt waarschijnlijk morgen of maandag gespaard.

Schilder speelt morgen niet, aldus Hulshoff tegen Henk Albers. El Baad lijkt me de logische vervanger, al kan Blackson daar ook als linkspoot spelen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 13, 2017, 13:49:23
lijkt me niet dat ze met 2 rechtspoten in het centrum gaan spelen.zal wel blackson worden
of peersman en dan blackson op de back of houtkoop op de back
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Zuid1991 op april 13, 2017, 17:26:20
Nog 1449 kaarten over exclusief uitvak. Gaat harder dan de vorige 3 thuiswedstrijden  |:)
Halen die kaarten  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 13, 2017, 17:56:40
Citaat van: okkele op april 13, 2017, 13:09:33
lillipaly in de basis en sipke verlengd..........
ik merk een sterke invloed van denistel.

|:)

niks tegen sipke he maar geen hoofdtrainer.lilipaly is meer
dan logisch toch.kenne ze niet om heen
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op april 13, 2017, 17:59:15
Goede test om een keer zonder Schilder te spelen. Mischien Peersman weer centraal, dan kan blijken of hij echt verbetert is.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 13, 2017, 18:22:41
El Baad maar naast Steenvoorden zetten. Misschien niet handig om twee rechtspoten naast elkaar te zetten, maar ik vind het nog minder handig om er een beperkte speler als Blackson neer te zetten.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op april 13, 2017, 18:33:14
Citaat van: okkele op april 13, 2017, 13:09:33
lillipaly in de basis en sipke verlengd..........
ik merk een sterke invloed van denistel.

|:)
kan Denistel dat ook regelen bij het nieuwe stadion. Dan weten we zeker dat het op gaat schieten
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2017, 18:40:43
Citaat van: denistel op april 13, 2017, 17:56:40
niks tegen sipke he maar geen hoofdtrainer.lilipaly is meer
dan logisch toch.kenne ze niet om heen
Dat zeg je nu wel, maar Sipke heeft in een tijdsbestek van een half jaar de club verder gekregen dan Henk de Jong destijds.
Toen werden we ook nog geholpen met de promotie doordat clubs uit de competitie werden gehaald.
Hij is nog wat onervaren, maar met al die "ervaren blaaskaken" heb ik helemaal niets en geeft ook geen garantie tot een beter resultaat in de Juup.
Bij promotie worden er andere kwaliteiten gevraagd van een trainer en lijkt het mij logisch dat er dan meer ervaring komt.
Morgen fijne wedstrijd gewenst met de drie punten in de knip.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 13, 2017, 18:53:44
Geen schilder dat zal gigantisch schelen
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 13, 2017, 18:56:02
verder dan henk de jong destijds? toen werden we kampioen hoor en dat
regelden ze in 7 wedstrijden.

sipke en arne hevve het tot nu toe zeker goed gedaan maar zijn beide
nog niet toe aan het hoofdtrainerschap is mijn mening en ze vinden dat
zelf ook volgens mij. slot gaat nog lekker bij leren bij az en sipke kan
mooi nog een jaar of 2 a 3 assisteren bij een trainer die we gaan halen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 13, 2017, 18:57:32
Citaat van: sunderland op april 13, 2017, 18:53:44
Geen schilder dat zal gigantisch schelen

we spelen telstar zeg.de rest even een tandje er bij en degene die em
vervangt gewoon een degelijke pot spelen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 13, 2017, 19:02:51
Citaat van: denistel op april 13, 2017, 18:56:02
verder dan henk de jong destijds? toen werden we kampioen hoor en dat
regelden ze in 7 wedstrijden.
Met hulp van de KNVB omdat de concurrenten hun winst punten kwijtraakten.
Maar des al niet te min vind ik Henk een top coach.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 13, 2017, 19:28:08
Citaat van: denistel op april 13, 2017, 18:57:32
we spelen telstar zeg.de rest even een tandje er bij en degene die em
vervangt gewoon een degelijke pot spelen.
oke de opbouw zal prima worden verzorgd en de rugdekking ook
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Zuid1991 op april 14, 2017, 10:12:03
Matchday! Wederom belangrijke pot om de tweede plek vast te houden.
9000 + halen die kaarten  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 14, 2017, 10:52:34
zegge we elke x 9000 en dan zijn het weer 7.500.

over de kling jagen die lui en een stuk of 4 a 5 x scoren
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2017, 11:13:27
Nu halen we helemaal 9000 niet, met het paasweekend. Play offs zal wel vollebak worden.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Zuid1991 op april 14, 2017, 11:32:03
Citaat van: denistel op april 14, 2017, 10:52:34
zegge we elke x 9000 en dan zijn het weer 7.500.

over de kling jagen die lui en een stuk of 4 a 5 x scoren
Ik zeg niet elke keer 9000. Ik benoem de feiten, nu nog 1386 kaarten over exclusief uitvak.
Simpele rekensom is :10000-450 uitvak-1386 = 8184 lui op dit moment.
Gas gevuh
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 14, 2017, 11:46:03
Citaat van: Zuid1991 op april 14, 2017, 11:32:03
Ik zeg niet elke keer 9000. Ik benoem de feiten, nu nog 1386 kaarten over exclusief uitvak.
Simpele rekensom is :10000-450 uitvak-1386 = 8184 lui op dit moment.
Gas gevuh

minus een paar honderd sk,s dat is elke wedstrijd zo denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Collingwood op april 14, 2017, 18:52:11
Toch nog een enigszins verrassende opstelling:

Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Blackson, Peersman; Bakker, Lilipaly, Monteiro; Hoefdraad, Van de Streek, Tissoudali.

Als Schilder nog had gespeeld voor Blackson kon het wat mij betreft niet beter. Tot zo in het stadion!  :proost  |:)
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: keije op april 14, 2017, 20:53:41
Met deze selectie moet je toch altijd top 3 spelen. Zelfs Sipke.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: JeJe op april 14, 2017, 21:14:06
Citaat van: keije op april 14, 2017, 20:53:41
Met deze selectie moet je toch altijd top 3 spelen. Zelfs Sipke.
Waar staan ze nu dan?
Als die dwaas van een maas de eerste wedstrijden niet had gedaan, hadden ze nu op de plaats van VVV gestaan.
Daarom hoop ik dat er een soort Lodeweges aangesteld wordt en niet één van de namen die hier steeds rond dwalen
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 14, 2017, 22:02:29
Jeje dwight judas
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Bernardo op april 14, 2017, 22:33:01
Simpele overwinning. Ben je wat scherper in de afronding, win je met dubbele cijfers. Bovenaan in periode, 4 punten los op nummer 3. Prima weekend weer.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: JeJe op april 14, 2017, 22:34:38
Citaat van: sunderland op april 14, 2017, 22:02:29
Jeje dwight judas
Ik zei een SOORT Lodeweges, geen rookie of beginner
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Collingwood op april 14, 2017, 22:36:18
Zonder groots te spelen (was ook niet nodig tegen deze tegenstander) een zeer simpele overwinning. We hadden inderdaad gemakkelijk richting de tien goals kunnen gaan, na twintig minuten had het al 4-0 kunnen zijn. Jammer van de onnodige tegengoal.

Vooral blij dat de acties van Tissoudali weer eens vaker lukten dan mislukten, op deze manier is hij levensgevaarlijk (nog wel even werken aan de afronding). Monteiro ook weer prima. Verder niet echt heel opvallende dingen gezien.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Oosttribune op april 14, 2017, 22:38:17
Maandag geen fout maken dan kan je volgende week vrijdag periode pakken thuis tegen RKC. Zou mooie financiële bonus zijn
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Marc S op april 14, 2017, 23:54:47
Lekkere stap gezet richting de tweede plek en de 4e periode!
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Agy op april 15, 2017, 00:25:27
Citaat van: Collingwood op april 14, 2017, 22:36:18
Vooral blij dat de acties van Tissoudali weer eens vaker lukten dan mislukten, op deze manier is hij levensgevaarlijk (nog wel even werken aan de afronding).
En het overzicht.. had vandaag ook een viertal assists op zijn naam kunnen schrijven.

CiteerVerder niet echt heel opvallende dingen gezien.
Niet mee eens.. ik zie steeds meer variatie qua aanvalsspel. Dan weer zaalvoetballend door het midden, dan weer via de zijkanten, dan weer een lange bal van achteruit, ben ik wel heel content mee moet ik zeggen. We beheersen onderhand ook een viertal spelsystemen en dat is echt wel knap hoor. Op deze manier gaan we, los van de vorm, hoge ogen gooien in de play-off,s
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Collingwood op april 15, 2017, 00:31:54
Citaat van: Agy op april 15, 2017, 00:25:27
En het overzicht.. had vandaag ook een viertal assists op zijn naam kunnen schrijven.
Niet mee eens.. ik zie steeds meer variatie qua aanvalsspel. Dan weer zaalvoetballend door het midden, dan weer via de zijkanten, dan weer een lange bal van achteruit, ben ik wel heel content mee moet ik zeggen. We beheersen onderhand ook een viertal spelsystemen en dat is echt wel knap hoor. Op deze manier gaan we, los van de vorm, hoge ogen gooien in de play-off,s

Heb ik ook gezien, hoor. Maar dat zie ik eigenlijk al een paar weken. Al is de lange bal van achteruit wel een nieuw element nu ik er over nadenk. Heb inderdaad al zin in de play-offs, al hoop ik dat we voor de poen en de eer die periode ook nog 'even' pakken.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Agy op april 15, 2017, 00:40:47
Citaat van: Collingwood op april 15, 2017, 00:31:54
Heb ik ook gezien, hoor. Maar dat zie ik eigenlijk al een paar weken. Al is de lange bal van achteruit wel een nieuw element nu ik er over nadenk. Heb inderdaad al zin in de play-offs, al hoop ik dat we voor de poen en de eer die periode ook nog 'even' pakken.

De variatie is er idd al langer maar vond het vanavond minder geforceerd, natuurlijker. En de lange bal net achter de verdediging was voor mij nieuw en toch aardig effectief. Een tegenstander weet op deze manier echt niet waar ze het zoeken moeten, netjes. En een prijs is altijd leuk natuurlijk maar hoop vooral dat we 2e worden boven de belofte ploegen want dat is gewoon niks, dus dat is ook een beetje een ere kwestie.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op april 15, 2017, 00:55:24
Wat een gewauwel weer. Ik vond geen reet aan de hele wedstrijd. Sfeerloze bende in het hele stadion.

Van mij mogen de playoffs wel beginnen. Iedereen die wat verstand vh spelletje heeft weet nu al dat cambuur in de finale staat voor promotie. Nac, mvv, volendam, almere, tegen deze ploegen winnen we gewoon over 2 wedstrijden. Dan tegen nummer 17 eredivisie. Wordt Roda of Nec.

We mutte gvd zorgen dat we binnen een jaar weer terug binne, en met deze selectie kan dat.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op april 15, 2017, 00:56:54
Citaat van: Collingwood op april 15, 2017, 00:31:54
Heb ik ook gezien, hoor. Maar dat zie ik eigenlijk al een paar weken. Al is de lange bal van achteruit wel een nieuw element nu ik er over nadenk. Heb inderdaad al zin in de play-offs, al hoop ik dat we voor de poen en de eer die periode ook nog 'even' pakken.

Vent, wat ken ken mij die lange bal skelen. Ut gaat erom of je de wedstrijd wint.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Yellow Army op april 15, 2017, 01:01:23
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2017, 00:56:54
Vent, wat ken ken mij die lange bal skelen. Ut gaat erom of je de wedstrijd wint.

Dat hebben we gedaan toch?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Cambuur Groningen op april 15, 2017, 07:02:08
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2017, 00:56:54
Vent, wat ken ken mij die lange bal skelen. Ut gaat erom of je de wedstrijd wint.
5-1, maar ja het had natuurlijk 12-0 moeten zijn. Het glas is bij jou niet half leeg maar helemaal leeg denk ik?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op april 15, 2017, 10:06:13
Citaat van: Collingwood op april 14, 2017, 22:36:18
Vooral blij dat de acties van Tissoudali weer eens vaker lukten dan mislukten, op deze manier is hij levensgevaarlijk (nog wel even werken aan de afronding).

Tissoudali blijven opstellen, zoals ik blijf zeggen, hij kan in de Play Offs het verschil gaan maken.
(En wie weet kunnen we hem een jaartje extra huren, ligt na dit seizoen nog 3 jaar vast bij Le Havre).

Ook mooi dat vrijwel iedereen lekker in z'n vel lijkt te zitten ondanks de vele wedstrijden en de grote concurrentie in de selectie. Ook zonder Schilder weinig weggegeven. We kunnen zelfs wat spelers rust geven en wat rouleren zonder dat meteen tot puntverlies in dit soort wedstrijden.

Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: speculeter op april 15, 2017, 10:31:14
Citaat van: wiekie1969 op april 15, 2017, 00:55:24
Wat een gewauwel weer. Ik vond geen reet aan de hele wedstrijd. Sfeerloze bende in het hele stadion.

Van mij mogen de playoffs wel beginnen. Iedereen die wat verstand vh spelletje heeft weet nu al dat cambuur in de finale staat voor promotie. Nac, mvv, volendam, almere, tegen deze ploegen winnen we gewoon over 2 wedstrijden. Dan tegen nummer 17 eredivisie. Wordt Roda of Nec.

We mutte gvd zorgen dat we binnen een jaar weer terug binne, en met deze selectie kan dat.
al 2050 posten met negatief gewauwel. ...niet best
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 15, 2017, 11:32:28
Citaat van: Bankzitter op april 15, 2017, 10:06:13
Tissoudali blijven opstellen, zoals ik blijf zeggen, hij kan in de Play Offs het verschil gaan maken.
(En wie weet kunnen we hem een jaartje extra huren, ligt na dit seizoen nog 3 jaar vast bij Le Havre).

Ook mooi dat vrijwel iedereen lekker in z'n vel lijkt te zitten ondanks de vele wedstrijden en de grote concurrentie in de selectie. Ook zonder Schilder weinig weggegeven. We kunnen zelfs wat spelers rust geven en wat rouleren zonder dat meteen tot puntverlies in dit soort wedstrijden.
Tissoudali mist alle zelfvertrouwen en dat breekt hem steeds op waneer hij kan nadenken in balbezit voor de goal.
Hij moet wel speelminuten maken, maar voor de basis mist hij nog te veel zelfvertrouwen, maar dat hij kan voetballen staat buiten kijf.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op april 15, 2017, 11:47:04
Klopt, maar zolang het niet ten koste gaat van het resultaat mag 'ie van mij blijven starten. Hij had tegen een aantal verdedigende tegenstanders ook te weinig ruimte om lekker te kunnen dribbelen. Als 'ie weer op intuitie de juiste keuzes maakt, kan het zo maar omslaan met de vorm en dan bindt 'ie twee / drie verdedigers. Vertrouwen blijven geven, dat gaat zich nog terugbetalen.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Yellow Army op april 15, 2017, 13:07:11
Jammer dat Tissoudali het vizier niet helemaal op scherp had, anders had hij er 4 ingelegd. Speelde overigens verder al een heel stuk beter dan de laatste weken.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2017, 13:23:01
Citaat van: Yellow Army op april 15, 2017, 13:07:11
Jammer dat Tissoudali het vizier niet helemaal op scherp had, anders had hij er 4 ingelegd. Speelde overigens verder al een heel stuk beter dan de laatste weken.
Ik dacht bij het doelpunt trouwens ook dat ie em verkeerd raakte en dat ie naast zou gaan.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: justremco op april 15, 2017, 13:34:58
Die Tissoudali moet lekker nog een jaartje hier blijven en aan dat zelfvertrouwen gaan werken. Kan ie daarna altijd nog voor z'n kans gaan bij le Havre
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Nightmarelwd op april 15, 2017, 13:37:50
Citaat van: justremco op april 15, 2017, 13:34:58
Die Tissoudali moet lekker nog een jaartje hier blijven en aan dat zelfvertrouwen gaan werken. Kan ie daarna altijd nog voor z'n kans gaan bij le Havre

Helemaal mee eens.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Gasgeve op april 15, 2017, 15:44:43
Citaat van: justremco op april 15, 2017, 13:34:58
Die Tissoudali moet lekker nog een jaartje hier blijven en aan dat zelfvertrouwen gaan werken. Kan ie daarna altijd nog voor z'n kans gaan bij le Havre
Gaat sowieso na dit seizoen de eerste weken meetrainen bij Le Havre, dus als we hem willen, zal dat pas midden augustus gebeuren.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Nightmarelwd op april 15, 2017, 16:48:40
Citaat van: Gasgeve op april 15, 2017, 15:44:43
Gaat sowieso na dit seizoen de eerste weken meetrainen bij Le Havre, dus als we hem willen, zal dat pas midden augustus gebeuren.

Hoe weet je dat?
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op april 15, 2017, 17:28:59
Hij heeft een mailtje gehad wanneer hij zich weer moet melden, that's all. Maar gaf in de winterstop al aan dat 'ie daar doodongelukkig was en hij leeft hij weer langzaam op. Het zou voor alle partijen niet zo raar zijn nog een jaartje door te gaan als we daar genoeg centjes voor hebben.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 15, 2017, 19:06:47
Citaat van: Bankzitter op april 15, 2017, 17:28:59
Hij heeft een mailtje gehad wanneer hij zich weer moet melden, that's all. Maar gaf in de winterstop al aan dat 'ie daar doodongelukkig was en hij leeft hij weer langzaam op. Het zou voor alle partijen niet zo raar zijn nog een jaartje door te gaan als we daar genoeg centjes voor hebben.
Voor zijn ontwikkeling zou het goed zijn dat hij hier inderdaad nog een jaar zou kunnen  blijven.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2017, 22:35:57
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op april 16, 2017, 07:02:42
Citaat van: speculeter op april 15, 2017, 10:31:14
al 2050 posten met negatief gewauwel. ...niet best

Das gelukkig 3700 berichten minder dan die onzin van dei.
Titel: Re: Cambuur - Telstar 14 april 20.00 uur
Bericht door: Collingwood op april 17, 2017, 18:20:00
Op basis van deze wedstrijd Monteiro en Van de Streek in het team van de week bij VI.