Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Collingwood op maart 05, 2017, 18:28:15

Titel: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 05, 2017, 18:28:15
Vanaf volgende week weer een pittig programma met drie wedstrijden in negen dagen (vrijdag tegen Den Bosch, maandag Oss-uit en 19 maart Volendam-uit). De mannen morgen en dinsdag vrij geven is misschien geen slecht idee.

Gewenste opstelling voor vrijdag: Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Tissoudali, Barto, Hoefdraad.

Ben normaal voorstander van Van de Streek in de spits en Lilipaly op het middenveld, maar Barto kun je er nu niet uit halen, naar mijn mening. Lilipaly zou eventueel kunnen spelen voor Tissoudali, maar ik vind hem als buitenspeler toch minder tot zijn recht komen. Toch wel lekker, van die luxeproblemen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 05, 2017, 18:35:38
Citaat van: Collingwood op maart 05, 2017, 18:28:15
Vanaf volgende week weer een pittig programma met drie wedstrijden in zeven dagen (vrijdag tegen Den Bosch, maandag Oss-uit en 17 maart Volendam-uit). De mannen morgen en dinsdag vrij geven is misschien geen slecht idee.

Mee eens, regel jij dat effe
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 05, 2017, 18:37:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 05, 2017, 18:35:38
Mee eens, regel jij dat effe

Las net dat Volendam niet op vrijdag 17 maart, maar op zondag 19 maart is. Extra vrij dus niet nodig  :devil.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: 666 op maart 07, 2017, 15:35:55
Deze wedstrijd leeft niet heel erg zo te lezen. Ik vond tegen Den Bosch altijd leuke potjes, zowel uit als thuis.

Maar goed ik ga er van uit dat we de teleurstelling aldaar vrijdag wegspelen   |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Zuid1991 op maart 07, 2017, 15:51:13
Laten we onze 'beker mannen' goed eren zoals wij kunnen vrijdag!
Ploeg verdient een mooi vol stadion! |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 07, 2017, 15:59:52
We zijn in mijn ogen torenhoog favoriet (gezien de ranglijst, vorm van beide ploegen, wij spelen thuis, etc.). Als we scherp zijn verwacht ik een simpele overwinning, maar dat is tegelijkertijd ook de valkuil. Op dit niveau kun je niet freewheelend een wedstrijd winnen dus van gemakzucht mag geen sprake zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Marc S op maart 07, 2017, 17:58:00
Citaat van: Collingwood op maart 07, 2017, 15:59:52
We zijn in mijn ogen torenhoog favoriet (gezien de ranglijst, vorm van beide ploegen, wij spelen thuis, etc.). Als we scherp zijn verwacht ik een simpele overwinning, maar dat is tegelijkertijd ook de valkuil. Op dit niveau kun je niet freewheelend een wedstrijd winnen dus van gemakzucht mag geen sprake zijn.

Ik vond de overwinning van zondag anders aardig freewheelend:P
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 07, 2017, 18:01:16
Citaat van: Marc S op maart 07, 2017, 17:58:00
Ik vond de overwinning van zondag anders aardig freewheelend:P

Nou Achilles heeft genoeg kansen gehad hoor. Gelukkig zijn zij het lelijke eendje van de JL en maken ze het niet af, maar met een beetje pech had het wel anders kunnen lopen. Overigens kwam dit natuurlijk niet door gemakzucht (denk ik ten minste) maar als gevolg van de zware (beker)week.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2017, 18:26:55
Citaat van: Collingwood op maart 07, 2017, 18:01:16
Nou Achilles heeft genoeg kansen gehad hoor. Gelukkig zijn zij het lelijke eendje van de JL en maken ze het niet af, maar met een beetje pech had het wel anders kunnen lopen. Overigens kwam dit natuurlijk niet door gemakzucht (denk ik ten minste) maar als gevolg van de zware (beker)week.

En door een heel matig middenveld. We hebben toch wel geluk gehad dat we niet dieper hoefden te gaan
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 07, 2017, 18:52:17
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2017, 18:26:55
En door een heel matig middenveld. We hebben toch wel geluk gehad dat we niet dieper hoefden te gaan

Klopt en vond de vleugelspelers eigenlijk ook niet zo denderend, al had Tissoudali natuurlijk wel die prima assist op Barto.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: speculeter op maart 07, 2017, 19:06:45
Eerlijk gezegd valt tissoudali me tegen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Gasgeve op maart 07, 2017, 20:10:37
Citaat van: speculeter op maart 07, 2017, 19:06:45
Eerlijk gezegd valt tissoudali me tegen.
Mij ook, zeer onrustig en zwak in de afwerking. Hij heeft al veel grote kansen laten liggen. Daarnaast is hij zwak in de duels, vooral tegen Az was dit het geval.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Johnson op maart 07, 2017, 20:26:08
Ben toch wel nieuwsgierig aankomende vrijdag tegen Fc Den Bosch. In begin seizoen ging de uitwedstrijd moeizaam. Maar toen was het allemaal maar zo zo. En kijk nu! Wel eens een misser, maar we doen het goed. Ik verwacht een overwinning.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Yellow Army op maart 07, 2017, 22:39:30
Citaat van: speculeter op maart 07, 2017, 19:06:45
Eerlijk gezegd valt tissoudali me tegen.

Klopt, bewijst keer op keer terecht op de bank te zitten
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 07, 2017, 22:46:31
Citaat van: speculeter op maart 07, 2017, 19:06:45
Eerlijk gezegd valt tissoudali me tegen.
hij wordt niet altijd goed gebruikt . Hij werkt hard en probeert altijd iets waardoor je ook meer fouten maakt . Ik ben wel een grote fan van hem en zie hem liever dan iemand die zich vaak verstopt en dan iemand die iedere x de bal maar weer terugspeelt. Hij is misschien wel de beste die we hebben alleen komt dat er nog niet uit .
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 07, 2017, 22:48:55
Citaat van: Johnson op maart 07, 2017, 20:26:08
Ben toch wel nieuwsgierig aankomende vrijdag tegen Fc Den Bosch. In begin seizoen ging de uitwedstrijd moeizaam. Maar toen was het allemaal maar zo zo. En kijk nu! Wel eens een misser, maar we doen het goed. Ik verwacht een overwinning.
tuurlijk winnen we . Ik denk dat we er overheen walsen als denbosch probeert te voetballen
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 07, 2017, 23:07:33
kop er bij houden en gewoon lekker voetballen dan hebben we
meer kwaliteiten en dan een paar goals maken.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 07, 2017, 23:14:18
Citaat van: Gasgeve op maart 07, 2017, 20:10:37
Mij ook, zeer onrustig en zwak in de afwerking. Hij heeft al veel grote kansen laten liggen. Daarnaast is hij zwak in de duels, vooral tegen Az was dit het geval.

hoefdraad is oek zwak in de afwerking ,1e goal tegen achilles zet op naam
van tissoundalli win zijn duel en zetten barto vrij voor de keeper.

tegen az kwam ie er in terwijl az volop aan drukken was dan heb je
idd minder aan hem.

hij zou juist altijd moeten spelen dan zal het snel beter gaan maar
ja tis nu op de bank in de basis op de bank in de basis.

en wat sunderland zegt hij is een die wat avontuurlijker speelt
nou mooi toch dat wil ik zien acties en ja gaat nooit allemaal goed
maar ja bij wie is dat wel zo.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Gasgeve op maart 08, 2017, 00:04:02
Citaat van: sunderland op maart 07, 2017, 22:46:31
hij wordt niet altijd goed gebruikt . Hij werkt hard en probeert altijd iets waardoor je ook meer fouten maakt . Ik ben wel een grote fan van hem en zie hem liever dan iemand die zich vaak verstopt en dan iemand die iedere x de bal maar weer terugspeelt. Hij is misschien wel de beste die we hebben alleen komt dat er nog niet uit .
Hoe moet je hem dan gebruiken?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Gasgeve op maart 08, 2017, 00:06:23
Citaat van: denistel op maart 07, 2017, 23:14:18
hoefdraad is oek zwak in de afwerking ,1e goal tegen achilles zet op naam
van tissoundalli win zijn duel en zetten barto vrij voor de keeper.

tegen az kwam ie er in terwijl az volop aan drukken was dan heb je
idd minder aan hem.

hij zou juist altijd moeten spelen dan zal het snel beter gaan maar
ja tis nu op de bank in de basis op de bank in de basis.

en wat sunderland zegt hij is een die wat avontuurlijker speelt
nou mooi toch dat wil ik zien acties en ja gaat nooit allemaal goed
maar ja bij wie is dat wel zo.
Het gaat hier toch niet over Hoefdraad?
Die 1e goal tegen Achilles zou ik eerder op amateurisme van die Achilles back willen zetten en de rustige en kalme afronding van Barto.

Toch zou ik ook altijd met hem starten. Op dit moment zijn Hoefdraad en hij de buitenspelers die nog iets kunnen forceren. Gyasi is een blaffende hond die nooit bijt.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bernardo op maart 09, 2017, 11:35:15
vd Streek en Hoefdraad terug in de basis.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 09, 2017, 12:07:13
en dus tissoudalli weer op de bank en dat bedoel ik krijgt immers nooit het goede gevoel
zo. hij sopeelt wel dus ik hev niks seit :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bernardo op maart 09, 2017, 12:17:15
Tissoudali speelt ook gewoon hoor, volgens HaH.

Zeinstra, Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Bakker, Van de Streek, Monteiro, Tissoudali, Barto, Hoefdraad
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 09, 2017, 12:19:41
ok mooi bedankt  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 09, 2017, 12:35:55
Logische opstelling.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 09, 2017, 12:47:49
Snap niet dat lillipaly niet speelt ipv bakker . En ik zou Vd streek eruit halen en boutzamar opstellen
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bernardo op maart 09, 2017, 12:50:07
Ja joh, ga heel je team omgooien. Dit is op het moment gewoon de sterkte opstelling, enige wat nog anders zou kunnen eventueel is vd Streek in de spits en Lilipaly op middenveld erbij.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bascambuur op maart 09, 2017, 12:53:24
Citaat van: sunderland op maart 09, 2017, 12:47:49
Snap niet dat lillipaly niet speelt ipv bakker . En ik zou Vd streek eruit halen en boutzamar opstellen
:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 09, 2017, 12:59:56
Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 12:50:07
Ja joh, ga heel je team omgooien. Dit is op het moment gewoon de sterkte opstelling, enige wat nog anders zou kunnen eventueel is vd Streek in de spits en Lilipaly op middenveld erbij.

zo zou ik het wel eens willen zien ja
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 09, 2017, 13:01:26
Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 12:50:07
Ja joh, ga heel je team omgooien. Dit is op het moment gewoon de sterkte opstelling, enige wat nog anders zou kunnen eventueel is vd Streek in de spits en Lilipaly op middenveld erbij.

Zo zou ik het uiteindelijk ook graag zien, maar ik vind het volkomen logisch dat Barto er nu niet uit gehaald wordt. Bovendien heeft Lilipaly zelf aangegeven niet helemaal fit te zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Oosttribune op maart 09, 2017, 14:06:46
Lillipaly is vermoeid en wil geen 90 minuten spelen momenteel, heeft hij vorige week nog aangegeven.
Even laten bijkomen mooi uitgerust de play offs in
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: LWD vak 7 op maart 09, 2017, 14:30:07
Met deze opstelling mag Den Bosch geen probleem worden al zullen die hier ook de bus parkeren en Cambuur heeft wel moeite om dat kapot te spelen. Hoop niet op een Fortuna Sittard scenario
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: John Hiatt op maart 09, 2017, 15:09:30
Citaat van: sunderland op maart 09, 2017, 12:47:49
Snap niet dat lillipaly niet speelt ipv bakker . En ik zou Vd streek eruit halen en boutzamar opstellen

Boutzhamar? Hoeveel wedstrijden heeft die dit jaar gespeeld? Veel en veel te licht.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 09, 2017, 15:10:05
 :zweep l8l l8l :proost |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 09, 2017, 16:55:52
Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2017, 15:09:30
Boutzhamar? Hoeveel wedstrijden heeft die dit jaar gespeeld? Veel en veel te licht.

Monteiro is nog 30 kilo lichter hoor :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 09, 2017, 16:56:23
Citaat van: Oosttribune op maart 09, 2017, 14:06:46
Lillipaly is vermoeid en wil geen 90 minuten spelen momenteel, heeft hij vorige week nog aangegeven.
Even laten bijkomen mooi uitgerust de play offs in

dan moet ie helemaal niet bij de selectie zitten vind ik
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: hobbes op maart 09, 2017, 17:00:38
Citaat van: denistel op maart 09, 2017, 16:56:23
dan moet ie helemaal niet bij de selectie zitten vind ik

Door in te vallen houdt hij wedstrijd ritme. Hij is in principe als vervanger voor van der streek gehaald, dus als hij na de zomer maar fit is
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 09, 2017, 17:08:14
dan klopt wel maar er zijn andere spelers wel fit en die zitten op de tribune
of op de bank maar komen er niet in dat blijft vreemd.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: John Hiatt op maart 09, 2017, 19:10:50
Citaat van: denistel op maart 09, 2017, 16:55:52
Monteiro is nog 30 kilo lichter hoor :_schater

En ook die hoef je wat mij betreft niet weer op te stellen. Kampioen balverlies. Bron van onrust. Werkt hard, maar dat doet Barto ook.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: zeewolde op maart 09, 2017, 19:42:17
Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2017, 19:10:50
En ook die hoef je wat mij betreft niet weer op te stellen. Kampioen balverlies. Bron van onrust. Werkt hard, maar dat doet Barto ook.
daar is iedereen het helemaal mee eens gezien zijn winst bij de bronzen stier.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: speculeter op maart 09, 2017, 19:49:31
Luxe op de bank.
anderson steenvoorden. Lillipally. Noor Gyasi. Mannes.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Zuid1991 op maart 09, 2017, 20:03:34
Hopelijk 8000 + in stadion.
Ook weer een belangrijke pot  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: ChantiSCC op maart 09, 2017, 20:32:52
Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2017, 19:10:50
En ook die hoef je wat mij betreft niet weer op te stellen. Kampioen balverlies. Bron van onrust. Werkt hard, maar dat doet Barto ook.

Monteiro niet? Let maar eens 90 minuten op hem en kijk wat voor vies vies vuil werk hij opruimt voor zijn teamgenoten! Ja verliest de bal ook wel eens maar dat doet de rest ook. Absolute meerwaarde Monteiro!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: PePe op maart 09, 2017, 22:01:30
Toeval ? Maas zijn laatste wedstrijd bij Cambuur was tegen Den Bosch, en is nu kandidaat bij Den Bosch?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: michello op maart 10, 2017, 09:04:11
Citaat van: denistel op maart 09, 2017, 16:56:23
dan moet ie helemaal niet bij de selectie zitten vind ik

Want? 30 minuten invallen dat is en gaat toch prima? Pikt z'n goaltjes mee. Vind het heel professioneel dat die jongen dat aangeeft, er zijn ook spelers die dat niet doen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Jopie op maart 10, 2017, 11:39:36
Wordt het ook uitgezonden?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 10, 2017, 11:41:32
Citaat van: Jopie op maart 10, 2017, 11:39:36
Wordt het ook uitgezonden?

nee vvv -sittard toch
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 10, 2017, 11:43:29
dat is zo maar dan zit er dus 1 op de tribune die wel topfit is dat vind ik vreemd
maar zo zie ik er tegen aan.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Yellow Army op maart 10, 2017, 11:50:35
Volgens mij zit er tegenwoordig niemand meer op de tribune nu je 11 of 12 man op de bank mag hebben zitten
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: speculeter op maart 10, 2017, 11:53:52
Ik zit gewoon op de tribune vanavond hoor.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Yellow Army op maart 10, 2017, 12:00:26
Citaat van: speculeter op maart 10, 2017, 11:53:52
Ik zit gewoon op de tribune vanavond hoor.

Er bovenop? Hou ik je aan!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 10, 2017, 12:04:41
Citaat van: denistel op maart 10, 2017, 11:43:29
dat is zo maar dan zit er dus 1 op de tribune die wel topfit is dat vind ik vreemd
maar zo zie ik er tegen aan.
je hebt wel gelijk maar hij is half al beter dan de meeste anderen dus ...
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: okkele op maart 10, 2017, 12:20:55
Citaat van: Yellow Army op maart 10, 2017, 12:00:26
Er bovenop? Hou ik je aan!
anders help ik m wel even,hoef ik maar 5 rijen naar achteren te skoppen.

:devil
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 10, 2017, 12:37:02
denkst wel om mij dan ju :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2017, 12:47:48
Citaat van: speculeter op maart 10, 2017, 11:53:52
Ik zit gewoon op de tribune vanavond hoor.
Ben je wel topfit Peter? :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: speculeter op maart 10, 2017, 12:49:30
Zekers topfit.
En veel zin in de wedstrijd vanavond.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 10, 2017, 13:12:53
Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2017, 12:47:48
Ben je wel topfit Peter? :_schater

eiegenlijk dus specupeter
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 10, 2017, 15:21:29
Citaat van: denistel op maart 10, 2017, 12:37:02
denkst wel om mij dan ju :_schater
ik geef dei wel even een kegel
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: 666 op maart 10, 2017, 15:35:48
Makje vanavond,
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Zuid1991 op maart 10, 2017, 15:40:30
Nog 1386 kaarten over  |:)
Gas gevuh
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 10, 2017, 18:46:34
Opstelling: Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman; E. Bakker (C), Van de Streek, Monteiro; Tissoudali, Barto, Hoefdraad

Wissels: Nienhuis, Bos, Anderson, Steenvoorden, Blackson, Boerlage, Mannes, Lilipaly, Gyasi, Houtkoop
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: AL op maart 10, 2017, 20:50:49
Tissoudali ;( ;( ;(
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: AL op maart 10, 2017, 20:54:30
Zou Lillipaly en Gyasi brengen voor Streek en Tissoudali.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: zeewolde op maart 10, 2017, 21:47:05
Waarom 2 keepers op de wissel en geen Hemmen? :(
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 10, 2017, 22:14:31
Wat een zaadpot... 1 rechts, 2 averrechts... breien breien en nog eens breien.... pffff
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bernardo op maart 10, 2017, 22:17:29
Klote hotzone. Verzin eens een plan B als het niet werkt. :wall
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: gewoon een fan op maart 10, 2017, 22:25:51
De eerste helft ging nog wel maar de tweede helft was heel erg slecht  :zucht

Waarom nu alles door het midden  :X zodra er via de flanken gespeeld werd was het vaak gevaarlijk, ik begrijp per niets van, als wij het op de tribune zien waarom ziet de TD dit dan niet   ;(
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bascambuur op maart 10, 2017, 22:26:36
Alles door het midden. Was niet om aan te gluren, vooral tweede helft.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2017, 22:38:39
Ongelukkige eerste helft. Den Bosch komt via een van richting veranderd schot op voorsprong en heeft verder op één afstandsschot na niets laten zien. Zelf hebben we zo'n 80% balbezit en een stuk of vier goede mogelijkheden die er niet in gaan.

Dramatische tweede helft. Volgens mij geen enkele kans gehad en niets lukte, het is dat El Baad en iemand uit die corner in de laatste minuut de lat nog raakten.

Wat vooral opviel was een zeer slechte voorhoede. Bij Tissoudali en Barto ging zo'n beetje alles mis wat mis kon gaan. Gyasi viel waardeloos in. Hoefdraad begon nog redelijk, maar ook bij hem ging op het laatst vrijwel alles verkeerd. Ook Van de Streek amper gezien.

Al met al zeer teleurstellend. Om positief af te sluiten: complimenten voor Zeinstra, Schilder en Monteiro.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: speculeter op maart 10, 2017, 22:52:54
Ben wel klaar met die hotzone.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 10, 2017, 22:55:02
Leuk toch, een beetje naar dat kluitjevoetbal 16 meter voor de goal kijken? :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Gasgeve op maart 10, 2017, 23:03:49
Hoezo kan Sipke niet omschakelen als de hotzone speelwijze niet lukt? En waarom breng je Gyasi als je toch alles door de midden wilt hebben, dat zijn niet Gyasi zijn kwaliteiten.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 10, 2017, 23:07:41
Aanval was vandaag heel slecht :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2017, 23:12:17
Citaat van: Gasgeve op maart 10, 2017, 23:03:49
Hoezo kan Sipke niet omschakelen als de hotzone speelwijze niet lukt? En waarom breng je Gyasi als je toch alles door de midden wilt hebben, dat zijn niet Gyasi zijn kwaliteiten.

Ik kan me niet voorstellen dat het spel van pak hem beet de laatste 25 minuten op instructie van Hulshoff en Slot was. Dan had je Gyasi en ook Houtkoop helemaal niet hoeven brengen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Yellow Army op maart 11, 2017, 00:32:12
Zaadpot...
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 11, 2017, 02:21:50
Arrogantie poeh . Wat binne we goed niet . En de fucking as is heilig , gewoon Houtkoop overslaan want stel je voor, Hoefdraad shirtje zonder 1 zweetdruppel in de kast . Het was een aanfluiting zowel in teamverband als de ts. De achterhoede valt niks kwalijk te nemen want die hebben gewoon goed gespeeld verdedigend. Schilder een 10. Welterusten
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 11, 2017, 02:23:37
En oh jah Gyasi speelde vooral in de spits :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Gasgeve op maart 11, 2017, 07:16:58
Citaat van: Collingwood op maart 10, 2017, 23:12:17
Ik kan me niet voorstellen dat het spel van pak hem beet de laatste 25 minuten op instructie van Hulshoff en Slot was. Dan had je Gyasi en ook Houtkoop helemaal niet hoeven brengen.
Dan snapt Gyasi er zelf dus weinig tot niets van.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Galdiano op maart 11, 2017, 08:03:50
Als je voor de 325ste keer niet door het centrum komt, dan breng je Gyasi en Houtkoop veel vroeger in. En heb je 3 wissel om bijvoorbeeld een Steenvoorden (enige met een beetje lengte) nog voorin te zetten.

Houtkoop eindelijk eens goed, en goede voorzetten.
Vd Streek niet gezien.
Peersman heeft zijn contract binnen.  :|

MoTM: Schilder of Monteiro.
Zeinstra ook weer een aantal goede reddingen.

Al met al meest teleurgesteld over de TS wederom gefaald!
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2017, 08:20:52
In dit soort wedstrijden moet je aantonen "best of the rest" te zijn door een serie overwinningen te maken. Maar na een paar sterke wedstrijden volgt steeds weer een off day.

Het blijft een nadeel van dit systeem dat het er niet uitziet wanneer je voorhoede het laat af weten en je niet scoort.
En zoals gezegd, Plan B moet dan uit de kast: spel over de vleugels, hoge ballen op een lange spits. Het maakt niet uit hoe, zolang die punten maar binnenharkt.
Jammer dat alleen niet duidelijk wordt of na de omzettingen de TS het nou niet snapte of de spelers het verkeerd uitvoerde.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Gasgeve op maart 11, 2017, 08:33:01
Ik denk toch dat het aan de TS ligt. Gyasi gaat zijn hele leven al buitenom op snelheid en gaat nu opeens constant naar binnen en komt dan op zijn verkeerde been en in de drukte  uit. Zo dom zal die toch niet zijn?
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2017, 08:58:50
Hoefddraad, Tissoudali, Gyasi en Houtkoop zijn totaal verschillende spelers en worden vaak helemaal verkeerd gebruikt.
Met gevolg dat ze vaak ver onder hun niveau wegzakken. Erg jammer.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 11, 2017, 09:03:48
Citaat van: Gasgeve op maart 11, 2017, 08:33:01
Ik denk toch dat het aan de TS ligt. Gyasi gaat zijn hele leven al buitenom op snelheid en gaat nu opeens constant naar binnen en komt dan op zijn verkeerde been en in de drukte  uit. Zo dom zal die toch niet zijn?
Cambuur zakte gewoon door de ondergrens en daar kan geen trainer tijdens de wedstrijd invloed op hebben. Er was veel te weinig beweging en sommige spelers wilden de bal ook liegen niet hebben. Gysasi was niet in staat een goede voorzet af te leveren en begon daarom ook maar naar binnen te draaien.
Hoefdraad en Tissoudali speelden ook dramatisch slecht, weigerden de zijkanten op te zoeken en liepen Barto in de weg, dus die liet zich afzakken naar het middenveld.
Schilder en Zeinstra haalden de dikke voldoende, Peersman en Monteiro haalden een voldoende maar vooral vanwege hun werklust.
Vanaf het begin was er geen spoortje van onverzettelijkheid aanwezig en daardoor kon DenBosch de indruk krijgen van hier valt wat te halen.
Deze wedstrijd maar snel vergeten en Tissoudali en Hoefdraad en Gysasi maar even op de bank houden.

Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 11, 2017, 09:04:38
Citaat van: Galdiano op maart 11, 2017, 08:03:50
Als je voor de 325ste keer niet door het centrum komt, dan breng je Gyasi en Houtkoop veel vroeger in. En heb je 3 wissel om bijvoorbeeld een Steenvoorden (enige met een beetje lengte) nog voorin te zetten.

Houtkoop eindelijk eens goed, en goede voorzetten.
Vd Streek niet gezien
Peersman heeft zijn contract binnen.  :|

MoTM: Schilder of Monteiro.
Zeinstra ook weer een aantal goede reddingen.

Al met al meest teleurgesteld over de TS wederom gefaald!ik vond monteiro slecht
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 11, 2017, 09:06:29
Citaat van: Gasgeve op maart 11, 2017, 08:33:01
Ik denk toch dat het aan de TS ligt. Gyasi gaat zijn hele leven al buitenom op snelheid en gaat nu opeens constant naar binnen en komt dan op zijn verkeerde been en in de drukte  uit. Zo dom zal die toch niet zijn?

Hij ging de eerste paar keer buitenom, maar dat ging steeds mis. Pas daarna ging hij binnendoor en zelfs in de spits lopen. Gebeurde vlak voor mijn neus op oost.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bernardo op maart 11, 2017, 09:16:46
Citaat van: Collingwood op maart 11, 2017, 09:06:29
Hij ging de eerste paar keer buitenom, maar dat ging steeds mis. Pas daarna ging hij binnendoor en zelfs in de spits lopen. Gebeurde vlak voor mijn neus op oost.

Als dat niet de bedoeling is moet de TS alsnog ingrijpen. Wat een onkunde weer.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: hobbes op maart 11, 2017, 09:46:16
En toch hebben we de eerste helft best goed voetbal gezien, alleen de afronding faalt. De tweede helft leek alle fut er wel uit en de creativiteit op, en dan win je niet van een tegenstander die niet wil voetballen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: AL op maart 11, 2017, 09:57:26
Allemaal pap in de benen zo leek het.
Stap te laat, geen beweging en slechte balaannames/passes.
Snel vergeten.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Lore op maart 11, 2017, 10:11:55
Citaat van: hobbes op maart 11, 2017, 09:46:16
En toch hebben we de eerste helft best goed voetbal gezien, alleen de afronding faalt. De tweede helft leek alle fut er wel uit en de creativiteit op, en dan win je niet van een tegenstander die niet wil voetballen.

Dit dacht ik ook. Er was eigenlijk niets aan de hand in de eerste helft. Achterin een stomme fout, maar wij creerden wel kansen.

Tweede helft was beneden elk niveau en toch nog twee keer de lat. Ik neem aan dat Cambuur het in de play-offs op kan brengen om wel de noodzakelijke energie in de wedstrijd te stoppen.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 11, 2017, 11:22:23
Inderdaad een opvallend groot verschil tussen eerste en tweede helft.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 11, 2017, 12:05:47
Citaat van: Lore op maart 11, 2017, 10:11:55
Dit dacht ik ook. Er was eigenlijk niets aan de hand in de eerste helft. Achterin een stomme fout, maar wij creerden wel kansen.

Tweede helft was beneden elk niveau en toch nog twee keer de lat. Ik neem aan dat Cambuur het in de play-offs op kan brengen om wel de noodzakelijke energie in de wedstrijd te stoppen.

energie lopen hard werken  man man,,ze mutte goed voetbal laten zien
dan hoef je er niet zo veel enrgie inte steken maar ze maken het zich zelf
su moeilijk .maar ja ze hebben wel weer 13 en 15 km gelopen inde wedstrijd
alleen krijg je bij voetbal voor lopen geen punten helaas,
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 11, 2017, 12:36:47
Citaat van: denistel op maart 11, 2017, 12:05:47
energie lopen hard werken  man man,,ze mutte goed voetbal laten zien
dan hoef je er niet zo veel enrgie inte steken maar ze maken het zich zelf
su moeilijk .maar ja ze hebben wel weer 13 en 15 km gelopen inde wedstrijd
alleen krijg je bij voetbal voor lopen geen punten helaas,
Ik denk dat jij Hoefdraad dan wel als beste speler wil gaan aanmerken want die heeft wederom misschien 100 meter gelopen en onnoemelijk vaak kansloos op de vierkante meter geprobeerd 3 spelers te passeren.
En we hebben behalve Schilder geen spelers die met hun goede inzicht en voetbalvermogen weinig te hoeven lopen, dus zal de rest veel moeten compenseren met hard werken.


Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Nightmarelwd op maart 11, 2017, 12:40:57
Er wordt gesproken over een collectieve offday. Dat gebeurd wel eens in een seizoen. Wij hebben er na de winterstop vier gehad.

Tegen De Graafschap, VVV, Fortuna Sittard, Den Bosch.

Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2017, 13:14:42
En iedere keer na een korte goede serie van een wedstrijd of drie/vier. Wil je echt de rest achter je laten dan moeten die offdays er uit.
Als je zo'n wedstrijd uit tegen NAC of Roda in de play offs hebt dan maak je dat thuis nooit meer goed.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 11, 2017, 13:17:15
Citaat van: Lore op maart 11, 2017, 10:11:55
Dit dacht ik ook. Er was eigenlijk niets aan de hand in de eerste helft. Achterin een stomme fout, maar wij creerden wel kansen.

Tweede helft was beneden elk niveau en toch nog twee keer de lat. Ik neem aan dat Cambuur het in de play-offs op kan brengen om wel de noodzakelijke energie in de wedstrijd te stoppen.

Klopt. Eerste helft niets aan een hand. Ze oogden heel erg vermoeid vooral mentaal. Kan natuurlijk nog gevolg van az zijn. Achilles was en speciale wedstrijd met vel aandacht voor het mentale. Gisteren de erste normale wedstrijd. Kan nog pittig worden tegen  oss
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: sunderland op maart 11, 2017, 15:21:17
Ik heb het idee dat Gyasi en Lillipaly met exact de zelfde opdracht het veld in zijn gestuurd . Ik denk echt dat ze beide het zelfde papiertje zijn voorgehouden . Ze snapten er beide geen hout van en liepen op elkaars plek. We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen want dat zal de ts nooit toegeven .
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: denistel op maart 11, 2017, 16:02:08
Citaat van: Vlampiep op maart 11, 2017, 12:36:47
Ik denk dat jij Hoefdraad dan wel als beste speler wil gaan aanmerken want die heeft wederom misschien 100 meter gelopen en onnoemelijk vaak kansloos op de vierkante meter geprobeerd 3 spelers te passeren.
En we hebben behalve Schilder geen spelers die met hun goede inzicht en voetbalvermogen weinig te hoeven lopen, dus zal de rest veel moeten compenseren met hard werken.

hoefdraad liep idd het minst en anderen veel meer maar dat leverde ook niks op.
hou het simpel.als je als ts ziet dat die hoefdraad zich tig keer achter alkaar vast loopt
dan heb je maar 1 ding te doen inde rust zeggen ga maar lekker douchen
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: ChantiSCC op maart 11, 2017, 18:37:26
Schilder uitblinker, Monteiro en Zeinstra voldoende en v Deelen een van de gevaarlijkste. El Baad redelijk, en de rest ver, heel ver onder de ondergrens. Dat komt niet door de spelers. Geen offday. Alles te danken aan de TS, je had zo goede zaken kunnen doen maar nee alles moet weer door 't midden wat een drama. Nu weten echt alle clubs het wel en DenBosch heeft goed gekeken naar hoe VVV het hier heeft gedaan lijkt me.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2017, 21:34:14
Citaat van: ChantiSCC op maart 11, 2017, 18:37:26
Schilder uitblinker, Monteiro en Zeinstra voldoende en v Deelen een van de gevaarlijkste. El Baad redelijk, en de rest ver, heel ver onder de ondergrens. Dat komt niet door de spelers. Geen offday. Alles te danken aan de TS, je had zo goede zaken kunnen doen maar nee alles moet weer door 't midden wat een drama. Nu weten echt alle clubs het wel en DenBosch heeft goed gekeken naar hoe VVV het hier heeft gedaan lijkt me.

Ik vind dit een beetje overdreven en teveel credits naar Den Bosch. Die mochten namelijk heel blij zijn dat ze met 0-1 de rust hebben gehaald. De tweede helft was inderdaad dramatisch, maar we moeten niet net doen of alles slecht is/was, vind ik.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: okkele op maart 13, 2017, 09:22:39
Citaat van: Nightmarelwd op maart 11, 2017, 12:40:57
Er wordt gesproken over een collectieve offday. Dat gebeurd wel eens in een seizoen. Wij hebben er na de winterstop vier gehad.

Tegen De Graafschap, VVV, Fortuna Sittard, Den Bosch.
ze mutte t zuiden oek gewoon afscheide van nederland.
:)
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: okkele op maart 13, 2017, 09:24:18
Citaat van: ChantiSCC op maart 11, 2017, 18:37:26
Alles te danken aan de TS,

jou mag oek anskuuve bij t gezellige clubke kenners.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: okkele op maart 13, 2017, 09:26:48
Citaat van: denistel op maart 11, 2017, 12:05:47
energie lopen hard werken  man man,,ze mutte goed voetbal laten zien
dan hoef je er niet zo veel enrgie inte steken

ik snap dei wel.
maar je ken uut een yoko oek niet tzelfde geluud hale as uut een bose.
tis al mooi dat t grootste deel van de wedstrieden wel resultaat geeft.
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Stiens op maart 13, 2017, 09:56:39
Citaat van: ChantiSCC op maart 11, 2017, 18:37:26
Schilder uitblinker, Monteiro en Zeinstra voldoende en v Deelen een van de gevaarlijkste. El Baad redelijk, en de rest ver, heel ver onder de ondergrens. Dat komt niet door de spelers. Geen offday. Alles te danken aan de TS, je had zo goede zaken kunnen doen maar nee alles moet weer door 't midden wat een drama. Nu weten echt alle clubs het wel en DenBosch heeft goed gekeken naar hoe VVV het hier heeft gedaan lijkt me.

v Deelen de gevaarlijkste? Elke keer als hij in de 1ste helft in balbezit kwam op de rechterflank had hij zeeën van tijd & ruimte, maar hij koos uiteindelijk altijd voor de slechtste oplossing. Zelfs z'n ingooien wist hij geen raad mee...
Titel: Re: SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart
Bericht door: Keira op maart 13, 2017, 10:00:23
Citaat van: Stiens op maart 13, 2017, 09:56:39
v Deelen de gevaarlijkste? Elke keer als hij in de 1ste helft in balbezit kwam op de rechterflank had hij zeeën van tijd & ruimte, maar hij koos uiteindelijk altijd voor de slechtste oplossing. Zelfs z'n ingooien wist hij geen raad mee...

Nee omdat ook niemand zich aanbood..