Nou mannen knallen en neem de punten mee naar Leeuwarden.
Wie sind dabei...
Volgens mij hebben ze van de laatste acht wedstrijden één gewonnen. Er moet dus wat te halen zijn, zou je zeggen.
Starten met el baad en bosz.
Citaat van: Collingwood op november 25, 2016, 23:49:28
Volgens mij hebben ze van de laatste acht wedstrijden één gewonnen. Er moet dus wat te halen zijn, zou je zeggen.
En wij 5 van de 6 gewonnen |:)
dan zal het wel weer link worden :_schater
Zeinstra
Deelen toko schilder el baad
Bakker Bosz monteiro
Conraad streek hoefdraad.
Toch wel slim (helemaal na winst op nac) om op vrijdagavond de kaartverkoop telstar uit al te sluiten! #amateuristisch#
Kip achter vd Streek graag. Kan een goed koppel worden nog dit seizoen.
Als het hele elftal weer compleet is:
Zonder Gyasi de eerste weken nog, voor hem in de plek Gouriye. Conraad is er nog niet. Barto voor laatste kwartier. Bakker valt me tot nu toe tegen..
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2016%2F11%2F1534266_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=fab78740acba5110329b1705b229ffe3ea994ea6)
Citaat van: speculeter op november 26, 2016, 10:54:05
Zeinstra
Deelen toko schilder el baad
Bakker Bosz monteiro
Conraad streek hoefdraad.
n toko siest het zitten en waar is peersman die speelt immers altijd
K*t maandagavond
Opstelling morgen:
Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Bakker, Bosz, Monteiro; Van de Streek, Hoefdraad.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/680812-bosz-el-baad-en-houtkoop-yn-basis-cambuur
houtkoop pffff .Maar ik bin derbij,zin in
Dit zou ook mijn opstelling zijn geweest. El Baad speelt prima en Bosz heeft de stijgende lijn te pakken. Streek in de spits laten. Houtkoop weer op de linkerflank als draver.
Waarom geen kip voor Bosz ik snap er niks van we zullen zien :y
Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2016, 17:34:40
Waarom geen kip voor Bosz ik snap er niks van we zullen zien :y
Ik denk dat Kip nog geblesseerd is, of in ieder geval niet fit genoeg om te starten
Citaat van: Hendrikscc op november 27, 2016, 17:48:27
Ik denk dat Kip nog geblesseerd is, of in ieder geval niet fit genoeg om te starten
oke bedankt
Citaat van: sunderland op november 27, 2016, 13:34:25
houtkoop pffff .Maar ik bin derbij,zin in
Hoeveel gaan er morgen heen?
Citaat van: Collingwood op november 27, 2016, 13:07:54
Opstelling morgen:
Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Bakker, Bosz, Monteiro; Van de Streek, Hoefdraad.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/680812-bosz-el-baad-en-houtkoop-yn-basis-cambuur
Net als tegen Emmen beginnen met 5 man achterop, niets mis mee toch..!? Eerst maar even de kat uit de boom kijken en hun het spel laten maken.
logische opstelling,,3 pt daar en dan weer 2 x thuis dan kun je echt aansluiten
En ach met Bosz, Bakker en vdStreek hoeven we niet eens in hun 16 te komen om te kunnen scoren... 8P
we zullen het zien.
of we gaan weer richting degradatie en alles en iedereen is hopeloos net als peersman.
of we zijn geweldig (behalve peersman) en spelen sowieso play-offs .
cambuuronline blijft het mooiste cabaret van nederland.
|:)
nou vd streek graag wel in de 16 hoor.
Citaat van: okkele op november 28, 2016, 11:22:00
we zullen het zien.
of we gaan weer richting degradatie en alles en iedereen is hopeloos net als peersman.
of we zijn geweldig (behalve peersman) en spelen sowieso play-offs .
cambuuronline blijft het mooiste cabaret van nederland.
|:)
gewoon realistisch blijven he 9 uit 3 is leuk maar het ken nog veel beter toch.
en degraderen of kampioen worden zijn beide heel ver weg.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2016, 20:53:49
Hoeveel gaan er morgen heen?
Ga je een kijkje nemen vanavond? |:)
Citaat van: HilversumOnTour op november 28, 2016, 11:34:50
Ga je een kijkje nemen vanavond? |:)
Tuurlijk. Jij ook?
Ik wist niet dat je nog leefde 8)
Zo ff wat druk er op zetten. Iedereen de stand in de tweede periode gezien?
Vanavond winnen en de twee wedstrijden daarna in eigen huis kunnen we gewoon de periode winnen.
Almere moet nog uit tegen NAC en RKC speelt vanavond uit tegen VVV. Blijven MVV en Helmond Sport over.
Ofwel we kunnen voor de winterstop al zeker zijn van de play offs!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2016, 14:11:36
Tuurlijk. Jij ook?
Ik wist niet dat je nog leefde 8)
Druk, druk, druk met alle voetballers haha! Ik ben erbij vanavond |:)
Weet iemand of er een livestream is vanavond?
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 15:27:22
Weet iemand of er een livestream is vanavond?
Waarschijnlijk wel via Kodi.
Ik weet het niet vanavond ik ben bang dat we het niet redden met deze 11 scoren we niet veel.
Zolang we maar 1x meer scoren. Komt wel goed juh! |:)
Citaat van: Noordcambuur op november 28, 2016, 16:59:10
Ik weet het niet vanavond ik ben bang dat we het niet redden met deze 11 scoren we niet veel.
23 gescoord tot nu toe:
vd Streek 8
Bakker 4
Hoefdraad 2
Monteiro 1
houtkoop 1
Bosz 1
17 doelpunten van de basisspelers.......
knalle vanavond 3 pt mee nemen naar leeuwarden suc 6 allen
Citaat van: 058-4life op november 28, 2016, 16:54:36
Waarschijnlijk wel via Kodi.
De watte ? 8P
Leg eens uit? :proost
Citaat van: michello op november 28, 2016, 17:34:04
De watte ? 8P
Leg eens uit? :proost
Ik denk niet dat ik dat uitleggen mag ;) maar in een persoonlijk bericht kan ik je meer vertellen als dat gewenst is.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2016, 14:11:36
Tuurlijk. Jij ook?
Ik wist niet dat je nog leefde 8)
Mooi, alle mannen van ver zijn er bij. |:)
Opstelling: Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Monteiro, E. Bakker, Bosz; Hoefdraad, Van de Streek,
Wissels: Nienhuis; Blackson, Anderson; Boutzamar; Gouriye, Conraad en Barto.
Iemand een stream?
Alvast bedankt!
Live Link: http://firstrowne.eu/watch/489602/1/watch-sc-telstar-vs-cambuur-leeuwarden.html
Citaat van: Ruppppert op november 28, 2016, 20:00:05
Live Link: http://firstrowne.eu/watch/489602/1/watch-sc-telstar-vs-cambuur-leeuwarden.html
Dank je wel Topper ! _O_
Goal afgekeurd, stond op 1 lijn.
beste steekbal van Bosz!
Citaat van: Zuid1991 op november 28, 2016, 20:17:42
De site vraagt om in te loggen?
dat probleem heb ik ook
;(Peersman-man-man
Totaal geen gevaar over links. Waar rechts Van Deelen veelvuldig de diepte kiest (daarmee ook ruimte makend voor Bakker en Monteiro) lijkt Houtkoop wat ingehouden te spelen.
http://www.vipbox.nu/sports/football.html
hier staat wel een werkende link tussen
Wat een kans.
Niet proberen in te loggen, juiste kruisjes drukken.
Wéer dat eindeloos gebrei gvd. Schiet nou eens man man man
Citaat van: Zuid1991 op november 28, 2016, 20:17:42
De site vraagt om in te loggen?
gewoon net zolang klikken dat je beeld hebt gewoon ff prutsen
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:36:39
Wéer dat eindeloos gebrei gvd. Schiet nou eens man man man
eens.
Wat zijn de posities van Houtkoop en Hoefdraad?
Monteiro zie ik steeds als rechtsbuiten.
Monteiro!! |:)
Hoppaaa
Hoppppaaaaa
Hoppa! |:)
Eindelijk een mooi vlotte aanval!
Daar was onze kleine baas weer!
Kiek es aan daar was ie al! Zei ik toch, heb vertrouwen!
Val net binnen, met de neus in de boter, mooie goal
Citaat van: zeewolde op november 28, 2016, 20:38:43
eens.
Wat zijn de posities van Houtkoop en Hoefdraad?
Monteiro zie ik steeds als rechtsbuiten.
Houtkoop linkervleugel de hele vleugel, Hoefdraad wat meer naar binnen toe.
hoppa, lol 8P
lekker heur. altijd vertrouwen in monteiro gehad. er waren hier al mensen die hem aan het begin van seizoen afschreven..
Monteiro vrije rol zo lijkt het. Dan weer links, dan rechts. Houtkoop lijkt nu al dwarsdoor :?
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:40:32
Houtkoop linkervleugel de hele vleugel, Hoefdraad wat meer naar binnen toe.
het is 5-3-2 jongens, dus Hoefdraad en Van de Streek in de spits, Monteiro en Bakker er achter met Bosz in hun rug. daarachter 3 verdedigers en Houtkoop en Van Deelen die de gehele zijkanten pakken
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 20:46:39
het is 5-3-2 jongens, dus Hoefdraad en Van de Streek in de spits, Monteiro en Bakker er achter met Bosz in hun rug. daarachter 3 verdedigers en Houtkoop en Van Deelen die de gehele zijkanten pakken
Dat klopt :y
Dit mogen we niet meer weggeven. We hebben de volledige controle (zonder geweldig te spelen) en Telstar is niet veel vandaag. Hopelijk prikken we er snel nog één bij dan is het wel gebeurd denk ik.
Ik kan me ook me niet voorstellen dat je niet van dit Telstar kunt winnen, maar mooi dat 'ie nu er nu inligt. Doordrukken voor de tweede, dan is het klaar.
Peersman kan er wel uit, El Baad en Schilder hebben alles onder controle, die hebben geen "hulp" van Peersman nodig.
snel na de rust de 0-2 maken en de boel op slot gooien :proost
Zet Gouriye er maar bij voorin
Bosz wel erg wisselvallig, wisselt goede met wel hele slechte passes af en in de duels mag ie ook wel wat feller.
Dat viel me ook al op, maar hij lijkt wel lekker in zijn vel te zitten nu. Zolang die de beslissende fout niet maakt en wel weer een goal of assist, komt het wel goed :)
El Baad voetbalt wel erg makkelijk en met flair en vertrouwen. Leuk spelertje.
Peersman op de trein naar België zetten !!!
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:06:11
Peersman op de trein naar België zetten !!!
Zo'n Bosz maakt evenveel fouten hoor, dat moet echt beter
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:06:11
Peersman op de trein naar België zetten !!!
Moet eerlijk zeggen dat ik Peersman niet slecht vind spelen
Barto voor Monteiro. Miste even een gedeelte door slechte internetverbinding. Blessure?
Ongelofelijk wat is dit Telstar slecht. Ik ben bang dat we ons op deze manier in slaap laten sussen en het deksel op ee neus krijgen
Komt er eigenlijk uberhaupt wel een pass aan?
Citaat van: Collingwood op november 28, 2016, 21:11:25
Barto voor Monteiro. Miste even een gedeelte door slechte internetverbinding. Blessure?
Lijkt uit voorzorg.
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAA
Bartoooooo
Oh genot BARTO
Barto!
:0= BARTOO!!
Lijkt me nu toch sterk dat we dit nog weggeven, maar goed het blijft Cambuur.
Hoppaa.
Bartooo, Bartooo
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:06:11
Peersman op de trein naar België zetten !!!
pfffff hij levert de helft van zijn passes in.Maar de TS heeft blijkbaar vertrouwen in hem door hem centraal op te stellen
Hoppa, wat een heerlijke lelijke goal van Barto.
Ik geloof niet dan Schilder/El Baad een duel hebben verloren of een foute pass hebben gegeven. Zet Gouriye er maar voorin bijvoor Peersman.
Dood en doodzonde dat we niet elke uitwedstrijd op deze manier hadden gespeeld, dan hadden we hoogstwaarschijnlijk ''gewoon'' nummer 1-3 gestaan nu.
Anderson voor Van Deelen. Die leek me licht aangeslagen, hopelijk uit voorzorg.
Citaat van: Bankzitter op november 28, 2016, 21:15:55
Hoppa, wat een heerlijke lelijke goal van Barto.
Ik geloof niet dan Schidler/El Baad een duel hebben verloren of een foute pass hebben gegeven. Zet Gouriye er maar voorin bijvoor Peersman.
Ijzersterk duo, geen twijfel over mogelijk.
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:11:59
Ongelofelijk wat is dit Telstar slecht. Ik ben bang dat we ons op deze manier in slaap laten sussen en het deksel op ee neus krijgen
Heerlijk om zo ongelijk te krijgen :_schater
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 21:15:38
pfffff hij levert de helft van zijn passes in.Maar de TS heeft blijkbaar vertrouwen in hem door hem centraal op te stellen
Volgens mij doet Bosz hetzelfde. Maarja er moet toch íemand de pispaal zijn.
Schilder maar even in de kruising nu
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:18:57
Volgens mij doet Bosz hetzelfde. Maarja er moet toch íemand de pispaal zijn.
Daar heb je gelijk in hoor, alleen valt het bij Peersan meer op omdat hij altijd slecht speelt.
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:18:57
Volgens mij doet Bosz hetzelfde. Maarja er moet toch íemand de pispaal zijn.
Heeft niks met pispaal te maken, gewoon week in week uit de slechtste van het veld!
Ik vind het gewoon een ongekend risico om je zwakste voetballer centraal op te stellen
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:21:39
Daar heb je gelijk in hoor, alleen valt het bij Peersan meer op omdat hij altijd slecht speelt.
Get viel ne juist niet meer op ?
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 21:22:58
Heeft niks met pispaal te maken, gewoon week in week uit de slechtste van het veld!
Ik vind het gewoon een ongekend risico om je zwakste voetballer centraal op te stellen
Vind het vandaag meevallen vandaar mijn reactie.
Ik jeb Hoefdraad ook nog niet 1 fatsoenlijke bal zien geven
zag je die kopbal Dokkumer? :_spank
Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:26:37
Ik jeb Hoefdraad ook nog niet 1 fatsoenlijke bal zien geven
Klopt!
Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:26:37
Ik jeb Hoefdraad ook nog niet 1 fatsoenlijke bal zien geven
Die moet echt beter gaan spelen hoor.
Bakker speelt ook niet z'n beste partij :_schater
Er zijn vandaag genoeg spelers die hun gebruikelijke niveau niet halen (Hoefdraad, Bosz, Bakker, Van de Streek). Vreemd genoeg stevenen we tegelijkertijd af op één van de simpelste zeges van het seizoen.
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:31:16
Bakker speelt ook niet z'n beste partij :_schater
Wat wel een geruststelling is, is dat we de laatste tijd zonder groots te spelen de punten pakken, wat als alle poppetjes nou eens tegelijk in vorm zijn
Slordige fase nu even.
Dit Telstar is nog slechter dan Achilles... 3 punten op halve kracht.
Alle tussenstanden zien er goed uit voor Cambuur, al had VVV wel achter mogen staan en Almere op verlies ipv op gelijk nu.
Zeinstra al gewisseld met onderkoelingsverschijnselen?
BAM streeekiee
Wat geweldig uitgespeeld! |:)
|:)
STREEEEEKKKIEEEE
Lekkere hoal weer!!!
Vanaf 23:20 uur samenvattingen op veronica
_O_ '10 10 10
Vrijdag thuis weer er tegenaan!
Zin in!!!!! |:) hopelijk met vele duizenden met mij |:)
Prima overwinning _O_
Makkelijkste overwinning van het seizoen volgens mij? En dat in een uitwedstrijd, het gaat de goede kant op.
Citaat van: Zuid1991 op november 28, 2016, 21:51:22
Vrijdag thuis weer er tegenaan!
Zin in!!!!! |:) hopelijk met vele duizenden met mij |:)
Laat AJAX nu maar komen!!
Dat we dit soort potten structureel verloren onder Maas is wel diep triest. Stel 11 willekeurige spelers op en als er daarvan drie top spelen, is er al grote kans dat je wint.
Helemaal niets weggeven vandaag en dan vallen de goals vanzelf wel.
Wel lekker om een keer zo makkelijk te winnen, daar krijgt het team vertrouwen van (en de supporttes ook) :)
Citaat van: sk13 op november 28, 2016, 21:47:16
Vanaf 23:20 uur samenvattingen op veronica
Belachelijke tijd!
We speelden gelukkig een stuk minder slecht dan Telstar.....pfff. Niet best dit, moet vrijdag echt anders.
Puntjes maar bijschrijven en verder werken.
0-3 zege erg sterke teamprestatie moet ik zeggen niks weggegeven op naar
vrijdag. hulde aan de spelers ts en supporters
Dan verdienen sipke en arne nu ook weleens een compiment. Misschien is het spel nog niet altijd even goed. Maar er wordt wel resultaat geboekt.
Wat kan mij het spel in uitwedstrijden boeien. Vaak genoeg leuk gespeeld en verloren. Nu op een trainingscomplex een draak van een wedstrijd gewonnen. Vrijdag gewoon lekker erop kletsen en dan krijgt Keizer ze ook om de kont, met of zonder El Ghazy
Citaat van: sk13 op november 28, 2016, 21:56:11
Dan verdienen sipke en arne nu ook weleens een compiment...
Eens.. tactisch is het nog steeds niet veel soeps maar ze hebben wel de spirit terug gebracht. Er is niet alleen inzet maar ook zekers de wil om fouten van medespelers te herstellen.
Nog 1 punt achter in de periode....
Oh dan verliezen we traditioneel :_schater
Citaat van: zeewolde op november 28, 2016, 22:03:13
Nog 1 punt achter in de periode....
We moeten er 4 voorbij en dat is wel veel over 2 wedstrijden maar wie weet. Zou een mooie beloning zijn en kan het team wellicht een extra boost geven.
Citaat van: Agy op november 28, 2016, 22:07:46
We moeten er 4 voorbij en dat is wel veel over 2 wedstrijden maar wie weet. Zou een mooie beloning zijn en kan het team wellicht een extra boost geven.
3, VVV heeft al periode. Zou me niks verbazen als je beide thuiswedstrijden wint dat je de periode ook hebt.
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:57:09
Wat kan mij het spel in uitwedstrijden boeien. Vaak genoeg leuk gespeeld en verloren. Nu op een trainingscomplex een draak van een wedstrijd gewonnen. Vrijdag gewoon lekker erop kletsen en dan krijgt Keizer ze ook om de kont, met of zonder El Ghazy
Zo ver zijn we dus al gezakt.....
Citaat van: Spine op november 28, 2016, 22:09:12
Zo ver zijn we dus al gezakt.....
Nee hoor, zo denk ik er al jaren over. Ik ben trouwens niet tevreden over het spel maar wel over de jnzet die meer zichtbaar is.
Voor leuk voetbal heb je twee ploegen nodig en goed voetbal kun je jn deze competitie amper verwachten.
prima overwinning natuurlijk. Het is misschien niet 90 minuten denderend, maar Telstar dwingt ook niet tot geweldig spel.
Als Cambuur nog wat dichterbij VVV kan komen tot de winterstop dan moet je met wat versterkingen toch echt proberen om na de winterstop deze kans te grijpen om bovenaan te komen in deze zeer zwakke competitie!
Lekker zo 6 punten in 4 dagen
Henk Albers @HenkAlbers1970
Monteiro, Van Deelen en Hoefdraad zijn allen uit voorzorg gewisseld zo meldde trainer Hulshoff zojuist.
Nog maar drie punten van plek vier. Langzaam omhoog blijven klimmen, als we jong ajax en rkc pakken (er vanuit gaande dat we Utrecht thuis winnen) staan we na de eerste speelronde in 2017 tweede en speelt de nummer 1 een week later een derby tegen de nummer 3. 8)
nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
zal lastig genoeg worden.
Net terug uit Velsen .Eerste helft was cambuur al een klasse beter maar durfden we veel te weinig te voetballen en maakten we op beslissende momenten de verkeerde keuzes [lees zwakke passes].De 2e helft speelden we bij vlagen prima voetbal .We hebben Telstar vandaag compleet weg gespeeld .Schilder was wederom top .
Citaat van: denistel op november 28, 2016, 22:18:31
nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
zal lastig genoeg worden.
Alles is lastig maar ik zie duidelijk een stijgende lijn .We moeten wel ophouden met dat zaalvoetbal
Citaat van: sk13 op november 28, 2016, 21:56:11
Dan verdienen sipke en arne nu ook weleens een compiment. Misschien is het spel nog niet altijd even goed. Maar er wordt wel resultaat geboekt.
precies ,toch wel heel goede dingen gezien .
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
Citaat van: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
Citaat van: denistel op november 28, 2016, 22:18:31
nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
zal lastig genoeg worden.
Heb je de azijn van Wiekie gekregen? :_schater
Citaat van: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
die lui hebben ook iets met lwd,alsof paardebek nijhuis daar de baas is.
let er maar eens op,alle beelden van ons zitten in het laatste blok.
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 21:26:54
zag je die kopbal Dokkumer? :_spank
Net even teruggezien en was toch lastiger san ik eerst dacht.
Citaat van: okkele op november 29, 2016, 08:46:01
die lui hebben ook iets met lwd,alsof paardebek nijhuis daar de baas is.
let er maar eens op,alle beelden van ons zitten in het laatste blok.
Dat komt gewoon omdat Cambuur slechts 9e staat.
Citaat van: ruubmac op november 29, 2016, 08:56:32
Dat komt gewoon omdat Cambuur slechts 9e staat.
Klopt maar uiteindelijk gaat het toch om kijkcijfers en als je dan afgelopen vrijdag Cambuur - NAC in het laatste blok doet dan snap je er geen bal van.
Citaat van: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
Dat viel mij ook op. En het is niet de eerste keer
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:13:33
Klopt maar uiteindelijk gaat het toch om kijkcijfers en als je dan afgelopen vrijdag Cambuur - NAC in het laatste blok doet dan snap je er geen bal van.
Niemand zal ooit tevreden hierover zijn, daarom hanteren ze de ranglijst. Ik snap dat wel.
Citaat van: SCC-J op november 29, 2016, 09:53:41
Niemand zal ooit tevreden hierover zijn, daarom hanteren ze de ranglijst. Ik snap dat wel.
Tuurlijk moeten ze met de top 3 beginnen qua ranglijst maar daarna gewoon een top wedstrijd qua achterban eruit pikken.
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:58:14
Tuurlijk moeten ze met de top 3 beginnen qua ranglijst maar daarna gewoon een top wedstrijd qua achterban eruit pikken.
Had Nos moeten doen toen wij 5e stonden in de eredivisie....
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:13:33
Klopt maar uiteindelijk gaat het toch om kijkcijfers en als je dan afgelopen vrijdag Cambuur - NAC in het laatste blok doet dan snap je er geen bal van.
Je geeft het al aan, gaat om kijkcijfers. Cambuur en NAC zijn 2 clubs met een van de grootste achterban, zo houden ze die kijkers vast door ze in het laatste blok te doen. ;)
http://arc.ndc.x-cago.com/archive/expressor.do?date=20161129&item=SWxXTVVzRExnUTNYT3BaOEVOdXUrVVJzRzJWVUtwVXg=
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:58:14
Tuurlijk moeten ze met de top 3 beginnen qua ranglijst maar daarna gewoon een top wedstrijd qua achterban eruit pikken.
ze wachten met cambuur tot het laatst dat snapst zelf wel anders binne alle kijkers al weg he. :_schater
Raar maar waar: Hoefdraad en Bosz in het 'team van de maandagavond' bij VI. Vond beide heren eigenlijk niet bepaald sterk spelen. Hoefdraad is normaal veel beter, en Bosz nog erg wisselvallig. Wisselt uitstekende ballen af met knullig balverlies. Kan er natuurlijk mee te maken hebben dat hij nog niet veel heeft gespeeld en nog even moet wennen aan het tempo en aan wat wel of niet kan.
Schilder wordt gelukkig elke x overgeslagen, valt zijn klasse ook minder op bij andere clubs.
Vond Bosz de 2e helft wel een stuk beter dan de 1e maar kan/moet nog wel beter.
Citaat van: ruubmac op november 29, 2016, 10:13:24
http://arc.ndc.x-cago.com/archive/expressor.do?date=20161129&item=SWxXTVVzRExnUTNYT3BaOEVOdXUrVVJzRzJWVUtwVXg=
Geweldig man, dat mag je elke keer wel doen _O_ |:) |:) _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 29, 2016, 00:24:51
Mooi om te zien dat op het einde (bij het vieren met de supporters) ook de wisselspelers worden betrokken. Achterstand op de koploper teruggebracht tot 8 pnt. We komme der aan!