Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op november 25, 2016, 22:54:56

Titel: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Noordcambuur op november 25, 2016, 22:54:56
Nou mannen knallen en neem de punten mee naar Leeuwarden.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bolle op november 25, 2016, 23:42:49
Wie sind dabei...
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Geelblauwstiens op november 25, 2016, 23:46:37
Citaat van: Bolle op november 25, 2016, 23:42:49
Wie sind dabei...
Viele!!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 25, 2016, 23:49:28
Volgens mij hebben ze van de laatste acht wedstrijden één gewonnen. Er moet dus wat te halen zijn, zou je zeggen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: speculeter op november 26, 2016, 10:26:09
Starten met el baad en bosz.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Yellow Army op november 26, 2016, 10:43:59
Citaat van: Collingwood op november 25, 2016, 23:49:28
Volgens mij hebben ze van de laatste acht wedstrijden één gewonnen. Er moet dus wat te halen zijn, zou je zeggen.

En wij 5 van de 6 gewonnen  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 26, 2016, 10:48:16
dan zal het wel weer link worden :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: speculeter op november 26, 2016, 10:54:05
Zeinstra
Deelen toko schilder el baad

Bakker Bosz monteiro

Conraad     streek   hoefdraad.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: de Kale op november 26, 2016, 15:46:31
Toch wel slim (helemaal na winst op nac) om op vrijdagavond de kaartverkoop telstar uit al te sluiten! #amateuristisch#
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 26, 2016, 17:19:08
Kip achter vd Streek graag. Kan een goed koppel worden nog dit seizoen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 26, 2016, 17:24:10
Als het hele elftal weer compleet is:

Zonder Gyasi de eerste weken nog, voor hem in de plek Gouriye. Conraad is er nog niet. Barto voor laatste kwartier. Bakker valt me tot nu toe tegen..

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.footballuser.com%2Fformations%2F2016%2F11%2F1534266_SC_Cambuur-Leeuwarden.jpg&hash=fab78740acba5110329b1705b229ffe3ea994ea6)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 26, 2016, 17:45:02
Citaat van: speculeter op november 26, 2016, 10:54:05
Zeinstra
Deelen toko schilder el baad

Bakker Bosz monteiro

Conraad     streek   hoefdraad.

n toko siest het zitten en waar is peersman die speelt immers altijd
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Casuals-lwd op november 26, 2016, 18:12:38
K*t maandagavond
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 27, 2016, 13:07:54
Opstelling morgen:

Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Bakker, Bosz, Monteiro; Van de Streek, Hoefdraad.

http://www.omropfryslan.nl/nijs/680812-bosz-el-baad-en-houtkoop-yn-basis-cambuur
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: sunderland op november 27, 2016, 13:34:25
houtkoop pffff .Maar ik bin derbij,zin in
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bankzitter op november 27, 2016, 14:33:29
Dit zou ook mijn opstelling zijn geweest. El Baad speelt prima en Bosz heeft de stijgende lijn te pakken. Streek in de spits laten. Houtkoop weer op de linkerflank als draver.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Noordcambuur op november 27, 2016, 17:34:40
Waarom geen kip voor Bosz ik snap er niks van we zullen zien :y
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Hendrikscc op november 27, 2016, 17:48:27
Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2016, 17:34:40
Waarom geen kip voor Bosz ik snap er niks van we zullen zien :y

Ik denk dat Kip nog geblesseerd is, of in ieder geval niet fit genoeg om te starten
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Noordcambuur op november 27, 2016, 17:49:19
Citaat van: Hendrikscc op november 27, 2016, 17:48:27
Ik denk dat Kip nog geblesseerd is, of in ieder geval niet fit genoeg om te starten
oke bedankt
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2016, 20:53:49
Citaat van: sunderland op november 27, 2016, 13:34:25
houtkoop pffff .Maar ik bin derbij,zin in

Hoeveel gaan er morgen heen?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 27, 2016, 21:20:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2016, 20:53:49
Hoeveel gaan er morgen heen?

Cambuur meldt ruim 50 man.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 27, 2016, 21:59:53
Citaat van: Collingwood op november 27, 2016, 13:07:54
Opstelling morgen:

Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Bakker, Bosz, Monteiro; Van de Streek, Hoefdraad.

http://www.omropfryslan.nl/nijs/680812-bosz-el-baad-en-houtkoop-yn-basis-cambuur

Net als tegen Emmen beginnen met 5 man achterop, niets mis mee toch..!? Eerst maar even de kat uit de boom kijken en hun het spel laten maken.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 27, 2016, 22:25:36
logische opstelling,,3 pt daar en dan weer 2 x thuis dan kun je echt aansluiten
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 28, 2016, 09:37:58
En ach met Bosz, Bakker en vdStreek hoeven we niet eens in hun 16 te komen om te kunnen scoren...  8P
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: okkele op november 28, 2016, 11:22:00
we zullen het zien.
of we gaan weer richting degradatie en alles en iedereen is hopeloos net als peersman.
of we zijn geweldig (behalve peersman) en spelen sowieso play-offs .

cambuuronline blijft het mooiste cabaret van nederland.
|:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 28, 2016, 11:23:17
nou vd streek graag wel  in de 16 hoor.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 28, 2016, 11:24:41
Citaat van: okkele op november 28, 2016, 11:22:00
we zullen het zien.
of we gaan weer richting degradatie en alles en iedereen is hopeloos net als peersman.
of we zijn geweldig (behalve peersman) en spelen sowieso play-offs .

cambuuronline blijft het mooiste cabaret van nederland.
|:)

gewoon realistisch blijven he 9 uit 3 is leuk maar het ken nog veel beter toch.
en degraderen of kampioen worden zijn beide heel ver weg.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: HilversumOnTour op november 28, 2016, 11:34:50
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2016, 20:53:49
Hoeveel gaan er morgen heen?

Ga je een kijkje nemen vanavond?  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2016, 14:11:36
Citaat van: HilversumOnTour op november 28, 2016, 11:34:50
Ga je een kijkje nemen vanavond?  |:)

Tuurlijk. Jij ook?

Ik wist niet dat je nog leefde  8)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: zeewolde op november 28, 2016, 14:51:10
Zo ff wat druk er op zetten. Iedereen de stand in de tweede periode gezien?
Vanavond winnen en de twee wedstrijden daarna in eigen huis kunnen we gewoon de periode winnen.

Almere moet nog uit tegen NAC en RKC speelt vanavond uit tegen VVV. Blijven MVV en Helmond Sport over.

Ofwel we kunnen voor de winterstop al zeker zijn van de play offs!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: HilversumOnTour op november 28, 2016, 15:14:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2016, 14:11:36
Tuurlijk. Jij ook?

Ik wist niet dat je nog leefde  8)

Druk, druk, druk met alle voetballers haha! Ik ben erbij vanavond  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 15:27:22
Weet iemand of er een livestream is vanavond?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: 058-4life op november 28, 2016, 16:54:36
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 15:27:22
Weet iemand of er een livestream is vanavond?
Waarschijnlijk wel via Kodi.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Noordcambuur op november 28, 2016, 16:59:10
Ik weet het niet vanavond ik ben bang dat we het niet redden met deze 11 scoren we niet veel.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: 058-4life op november 28, 2016, 17:00:45
Zolang we maar 1x meer scoren. Komt wel goed juh!  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: zeewolde op november 28, 2016, 17:09:30
Citaat van: Noordcambuur op november 28, 2016, 16:59:10
Ik weet het niet vanavond ik ben bang dat we het niet redden met deze 11 scoren we niet veel.

23 gescoord tot nu toe:

vd Streek 8
Bakker 4
Hoefdraad 2
Monteiro 1
houtkoop 1
Bosz 1
17 doelpunten van de basisspelers.......
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 28, 2016, 17:26:56
knalle vanavond 3 pt mee nemen naar leeuwarden suc 6 allen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: michello op november 28, 2016, 17:34:04
Citaat van: 058-4life op november 28, 2016, 16:54:36
Waarschijnlijk wel via Kodi.

De watte ?  8P
Leg eens uit?  :proost
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: 058-4life op november 28, 2016, 17:44:40
Citaat van: michello op november 28, 2016, 17:34:04
De watte ?  8P
Leg eens uit?  :proost
Ik denk niet dat ik dat uitleggen mag  ;) maar in een persoonlijk bericht kan ik je meer vertellen als dat gewenst is.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Tukker op november 28, 2016, 18:12:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 28, 2016, 14:11:36
Tuurlijk. Jij ook?

Ik wist niet dat je nog leefde  8)
Mooi, alle mannen van ver zijn er bij.  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Hendrikscc op november 28, 2016, 18:54:34
Opstelling: Zeinstra; Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Houtkoop; Monteiro, E. Bakker, Bosz; Hoefdraad, Van de Streek,

Wissels: Nienhuis; Blackson, Anderson; Boutzamar; Gouriye, Conraad en Barto.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Zuid1991 op november 28, 2016, 19:56:18
Iemand een stream?
Alvast bedankt!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Ruppppert op november 28, 2016, 20:00:05
Live Link: http://firstrowne.eu/watch/489602/1/watch-sc-telstar-vs-cambuur-leeuwarden.html
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 28, 2016, 20:09:35
Citaat van: Ruppppert op november 28, 2016, 20:00:05
Live Link: http://firstrowne.eu/watch/489602/1/watch-sc-telstar-vs-cambuur-leeuwarden.html

Dank je wel Topper ! _O_
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:16:07
Goal afgekeurd, stond op 1 lijn.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 20:16:16
beste steekbal van Bosz!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Zuid1991 op november 28, 2016, 20:17:42
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 28, 2016, 20:09:35
Dank je wel Topper ! _O_
De site vraagt om in te loggen?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: zeewolde op november 28, 2016, 20:21:03
Citaat van: Zuid1991 op november 28, 2016, 20:17:42
De site vraagt om in te loggen?
dat probleem heb ik ook
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 20:21:24
 ;(Peersman-man-man
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 20:23:42
Totaal geen gevaar over links. Waar rechts Van Deelen veelvuldig de diepte kiest (daarmee ook ruimte makend voor Bakker en Monteiro) lijkt Houtkoop wat ingehouden te spelen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: hobbes op november 28, 2016, 20:25:51
http://www.vipbox.nu/sports/football.html

hier staat wel een werkende link tussen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2016, 20:26:27
Wat een kans.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2016, 20:27:28
Niet proberen in te loggen, juiste kruisjes drukken.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:36:39
Wéer dat eindeloos gebrei gvd. Schiet nou eens man man man
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 28, 2016, 20:38:30
Citaat van: Zuid1991 op november 28, 2016, 20:17:42
De site vraagt om in te loggen?

gewoon net zolang klikken dat je beeld hebt gewoon ff prutsen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: zeewolde op november 28, 2016, 20:38:43
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:36:39
Wéer dat eindeloos gebrei gvd. Schiet nou eens man man man
eens.

Wat zijn de posities van Houtkoop en Hoefdraad?
Monteiro zie ik steeds als rechtsbuiten.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:38:59
Monteiro!! |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2016, 20:39:08
Hoppaaa
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 20:39:28
Hoppppaaaaa
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 20:39:36
Hoppa!  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: zeewolde op november 28, 2016, 20:39:59
Eindelijk een mooi vlotte aanval!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Yellow Army op november 28, 2016, 20:40:18
Daar was onze kleine baas weer!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: 058-4life op november 28, 2016, 20:40:20
Kiek es aan daar was ie al! Zei ik toch, heb vertrouwen!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 20:40:27
Val net binnen, met de neus in de boter, mooie goal
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:40:32
Citaat van: zeewolde op november 28, 2016, 20:38:43
eens.

Wat zijn de posities van Houtkoop en Hoefdraad?
Monteiro zie ik steeds als rechtsbuiten.

Houtkoop linkervleugel de hele vleugel, Hoefdraad wat meer naar binnen toe.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 28, 2016, 20:40:34
hoppa, lol   8P
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: JurjenS7 op november 28, 2016, 20:41:13
lekker heur. altijd vertrouwen in monteiro gehad. er waren hier al mensen die hem aan het begin van seizoen afschreven..
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:45:10
Monteiro vrije rol zo lijkt het. Dan weer links, dan rechts. Houtkoop lijkt nu al dwarsdoor  :?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 20:46:39
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:40:32
Houtkoop linkervleugel de hele vleugel, Hoefdraad wat meer naar binnen toe.

het is 5-3-2 jongens, dus Hoefdraad en Van de Streek in de spits, Monteiro en Bakker er achter met Bosz in hun rug. daarachter 3 verdedigers en Houtkoop en Van Deelen die de gehele zijkanten pakken
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 20:47:36
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 20:46:39
het is 5-3-2 jongens, dus Hoefdraad en Van de Streek in de spits, Monteiro en Bakker er achter met Bosz in hun rug. daarachter 3 verdedigers en Houtkoop en Van Deelen die de gehele zijkanten pakken

Dat klopt  :y
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 20:47:58
Dit mogen we niet meer weggeven. We hebben de volledige controle (zonder geweldig te spelen) en Telstar is niet veel vandaag. Hopelijk prikken we er snel nog één bij dan is het wel gebeurd denk ik.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bankzitter op november 28, 2016, 20:49:20
Ik kan me ook me niet voorstellen dat je niet van dit Telstar kunt winnen, maar mooi dat 'ie nu er nu inligt. Doordrukken voor de tweede, dan is het klaar.

Peersman kan er wel uit, El Baad en Schilder hebben alles onder controle, die hebben geen "hulp" van Peersman nodig.

Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Noordcambuur op november 28, 2016, 20:51:10
Citaat van: Yellow Army op november 28, 2016, 20:40:18
Daar was onze kleine baas weer!
mien toppertje w:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 28, 2016, 20:54:33
snel na de rust de 0-2 maken en de boel op slot gooien :proost
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: zeewolde op november 28, 2016, 20:55:42
Zet Gouriye er maar bij voorin
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 28, 2016, 20:57:40
Bosz wel erg wisselvallig, wisselt goede met wel hele slechte passes af en in de duels mag ie ook wel wat feller.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bankzitter op november 28, 2016, 21:01:34
Dat viel me ook al op, maar hij lijkt wel lekker in zijn vel te zitten nu. Zolang die de beslissende fout niet maakt en wel weer een goal of assist, komt het wel goed :)

El Baad voetbalt wel erg makkelijk en met flair en vertrouwen. Leuk spelertje.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:06:11
Peersman op de trein naar België zetten !!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: papier op november 28, 2016, 21:08:02
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:06:11
Peersman op de trein naar België zetten !!!

Zo'n Bosz maakt evenveel fouten hoor, dat moet echt beter
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Yellow Army op november 28, 2016, 21:10:31
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:06:11
Peersman op de trein naar België zetten !!!

Moet eerlijk zeggen dat ik Peersman niet slecht vind spelen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 21:11:25
Barto voor Monteiro. Miste even een gedeelte door slechte internetverbinding. Blessure?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:11:59
Ongelofelijk wat is dit Telstar slecht.  Ik ben bang dat we ons op deze manier in slaap laten sussen en het deksel op ee neus krijgen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:12:27
Komt er eigenlijk uberhaupt wel een pass aan?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:12:51
Citaat van: Collingwood op november 28, 2016, 21:11:25
Barto voor Monteiro. Miste even een gedeelte door slechte internetverbinding. Blessure?
Lijkt uit voorzorg.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:14:26
HOPPAAAAAAAAAAAAAAAA
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:14:28
Bartoooooo
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: papier op november 28, 2016, 21:14:37
Oh genot BARTO
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: hobbes op november 28, 2016, 21:14:46
Barto!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 21:14:58
 :0= BARTOO!!

Lijkt me nu toch sterk dat we dit nog weggeven, maar goed het blijft Cambuur.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2016, 21:15:01
Hoppaa.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Yellow Army op november 28, 2016, 21:15:24
Bartooo, Bartooo
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 21:15:38
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:06:11
Peersman op de trein naar België zetten !!!

pfffff hij levert de helft van zijn passes in.Maar de TS heeft blijkbaar vertrouwen in hem door hem centraal op te stellen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bankzitter op november 28, 2016, 21:15:55
Hoppa, wat een heerlijke lelijke goal van Barto.

Ik geloof niet dan Schilder/El Baad een duel hebben verloren of een foute pass hebben gegeven. Zet Gouriye er maar voorin bijvoor Peersman.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:16:34
Dood en doodzonde dat we niet elke uitwedstrijd op deze manier hadden gespeeld, dan hadden we hoogstwaarschijnlijk ''gewoon'' nummer 1-3 gestaan nu.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 21:16:44
Anderson voor Van Deelen. Die leek me licht aangeslagen, hopelijk uit voorzorg.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:16:58
Citaat van: Bankzitter op november 28, 2016, 21:15:55
Hoppa, wat een heerlijke lelijke goal van Barto.

Ik geloof niet dan Schidler/El Baad een duel hebben verloren of een foute pass hebben gegeven. Zet Gouriye er maar voorin bijvoor Peersman.

Ijzersterk duo, geen twijfel over mogelijk.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:17:09
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:11:59
Ongelofelijk wat is dit Telstar slecht.  Ik ben bang dat we ons op deze manier in slaap laten sussen en het deksel op ee neus krijgen
Heerlijk om zo ongelijk te krijgen  :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:18:57
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 21:15:38
pfffff hij levert de helft van zijn passes in.Maar de TS heeft blijkbaar vertrouwen in hem door hem centraal op te stellen
Volgens mij doet Bosz hetzelfde. Maarja er moet toch íemand de pispaal zijn.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:20:17
Schilder maar even in de kruising nu
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:21:39
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:18:57
Volgens mij doet Bosz hetzelfde. Maarja er moet toch íemand de pispaal zijn.

Daar heb je gelijk in hoor, alleen valt het bij Peersan meer op omdat hij altijd slecht speelt.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 21:22:58
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:18:57
Volgens mij doet Bosz hetzelfde. Maarja er moet toch íemand de pispaal zijn.

Heeft niks met pispaal te maken, gewoon week in week uit de slechtste van het veld!
Ik vind het gewoon een ongekend risico om je zwakste voetballer centraal op te stellen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:25:42
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:21:39
Daar heb je gelijk in hoor, alleen valt het bij Peersan meer op omdat hij altijd slecht speelt.
Get viel ne juist niet meer op ?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:26:27
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 21:22:58
Heeft niks met pispaal te maken, gewoon week in week uit de slechtste van het veld!
Ik vind het gewoon een ongekend risico om je zwakste voetballer centraal op te stellen

Vind het vandaag meevallen vandaar mijn reactie.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:26:37
Ik jeb Hoefdraad ook nog niet 1 fatsoenlijke bal zien geven
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 21:26:54
zag je die kopbal Dokkumer? :_spank
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 21:27:13
Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:26:37
Ik jeb Hoefdraad ook nog niet 1 fatsoenlijke bal zien geven

Klopt!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2016, 21:28:22
Citaat van: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:26:37
Ik jeb Hoefdraad ook nog niet 1 fatsoenlijke bal zien geven
Die moet echt beter gaan spelen hoor.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:30:43
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 21:26:54
zag je die kopbal Dokkumer? :_spank
Ja diezag ik idd.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:31:16
Bakker speelt ook niet z'n beste partij  :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 21:33:13
Er zijn vandaag genoeg spelers die hun gebruikelijke niveau niet halen (Hoefdraad, Bosz, Bakker, Van de Streek). Vreemd genoeg stevenen we tegelijkertijd af op één van de simpelste zeges van het seizoen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 21:34:27
Citaat van: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:31:16
Bakker speelt ook niet z'n beste partij  :_schater

Wat wel een geruststelling is, is dat we de laatste tijd zonder groots te spelen de punten pakken, wat als alle poppetjes nou eens tegelijk in vorm zijn
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2016, 21:36:03
Slordige fase nu even.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 28, 2016, 21:36:18
Dit Telstar is nog slechter dan Achilles... 3 punten op halve kracht.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:37:19
Alle tussenstanden zien er goed uit voor Cambuur, al had VVV wel achter mogen staan en Almere op verlies ipv op gelijk nu.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:44:53
Zeinstra al gewisseld met onderkoelingsverschijnselen?
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ChantiSCC op november 28, 2016, 21:46:28
BAM streeekiee
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 21:46:58
Wat geweldig uitgespeeld!  |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: hobbes op november 28, 2016, 21:47:03
 |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: YellowBlue op november 28, 2016, 21:47:08
STREEEEEKKKIEEEE
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Cambuur Groningen op november 28, 2016, 21:47:11
Lekkere hoal weer!!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: sk13 op november 28, 2016, 21:47:16
Vanaf 23:20 uur samenvattingen op veronica
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:47:52
 _O_ '10 10 10
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Zuid1991 op november 28, 2016, 21:51:22
Vrijdag thuis weer er tegenaan!
Zin in!!!!! |:) hopelijk met vele duizenden met mij |:)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: DayDreamer op november 28, 2016, 21:51:39
Prima overwinning  _O_
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 21:51:54
Makkelijkste overwinning van het seizoen volgens mij? En dat in een uitwedstrijd, het gaat de goede kant op.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: PePe op november 28, 2016, 21:52:27
Citaat van: Zuid1991 op november 28, 2016, 21:51:22
Vrijdag thuis weer er tegenaan!
Zin in!!!!! |:) hopelijk met vele duizenden met mij |:)

Laat AJAX nu maar komen!!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bankzitter op november 28, 2016, 21:52:50
Dat we dit soort potten structureel verloren onder Maas is wel diep triest. Stel 11 willekeurige spelers op en als er daarvan drie top spelen, is er al grote kans dat je wint.
Helemaal niets weggeven vandaag en dan vallen de goals vanzelf wel.

Wel lekker om een keer zo makkelijk te winnen, daar krijgt het team vertrouwen van (en de supporttes ook) :)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Galdiano op november 28, 2016, 21:53:42
Citaat van: sk13 op november 28, 2016, 21:47:16
Vanaf 23:20 uur samenvattingen op veronica

Belachelijke tijd!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Spine op november 28, 2016, 21:54:08
We speelden gelukkig een stuk minder slecht dan Telstar.....pfff. Niet best dit, moet vrijdag echt anders.
Puntjes maar bijschrijven en verder werken.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 28, 2016, 21:54:42
0-3 zege erg sterke teamprestatie moet ik zeggen niks weggegeven op naar
vrijdag. hulde aan de spelers ts en supporters
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: sk13 op november 28, 2016, 21:56:11
Dan verdienen sipke en arne nu ook weleens een compiment. Misschien is het spel nog niet altijd even goed. Maar er wordt wel resultaat geboekt.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 21:57:09
Wat kan mij het spel in uitwedstrijden boeien. Vaak genoeg leuk gespeeld en verloren.  Nu op een trainingscomplex een draak van een wedstrijd gewonnen. Vrijdag gewoon lekker erop kletsen en dan krijgt Keizer ze ook om de kont, met of zonder El Ghazy
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 28, 2016, 21:59:08
Citaat van: sk13 op november 28, 2016, 21:56:11
Dan verdienen sipke en arne nu ook weleens een compiment...
Eens.. tactisch is het nog steeds niet veel soeps maar ze hebben wel de spirit terug gebracht. Er is niet alleen inzet maar ook zekers de wil om fouten van medespelers te herstellen.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: zeewolde op november 28, 2016, 22:03:13
Nog 1 punt achter in de periode....
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 22:05:17
Oh dan verliezen we traditioneel  :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 28, 2016, 22:07:46
Citaat van: zeewolde op november 28, 2016, 22:03:13
Nog 1 punt achter in de periode....

We moeten er 4 voorbij en dat is wel veel over 2 wedstrijden maar wie weet. Zou een mooie beloning zijn en kan het team wellicht een extra boost geven.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bernardo op november 28, 2016, 22:09:07
Citaat van: Agy op november 28, 2016, 22:07:46
We moeten er 4 voorbij en dat is wel veel over 2 wedstrijden maar wie weet. Zou een mooie beloning zijn en kan het team wellicht een extra boost geven.

3, VVV heeft al periode. Zou me niks verbazen als je beide thuiswedstrijden wint dat je de periode ook hebt.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Spine op november 28, 2016, 22:09:12
Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:57:09
Wat kan mij het spel in uitwedstrijden boeien. Vaak genoeg leuk gespeeld en verloren.  Nu op een trainingscomplex een draak van een wedstrijd gewonnen. Vrijdag gewoon lekker erop kletsen en dan krijgt Keizer ze ook om de kont, met of zonder El Ghazy
Zo ver zijn we dus al gezakt.....
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 28, 2016, 22:12:23
Citaat van: Spine op november 28, 2016, 22:09:12
Zo ver zijn we dus al gezakt.....
Nee hoor, zo denk ik er al jaren over. Ik ben trouwens niet tevreden over het spel maar wel over de jnzet die meer zichtbaar is.
Voor leuk voetbal heb je twee ploegen nodig en goed voetbal kun je jn deze competitie amper verwachten.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: carlo de leeuw op november 28, 2016, 22:13:10
prima overwinning natuurlijk. Het is misschien niet 90 minuten denderend, maar Telstar dwingt ook niet tot geweldig spel.
Als Cambuur nog wat dichterbij VVV kan komen tot de winterstop dan moet je met wat versterkingen toch echt proberen om na de winterstop deze kans te grijpen om bovenaan te komen in deze zeer zwakke competitie!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Marc S op november 28, 2016, 22:14:51
Lekker zo 6 punten in 4 dagen
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 28, 2016, 22:14:57
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Monteiro, Van Deelen en Hoefdraad zijn allen uit voorzorg gewisseld zo meldde trainer Hulshoff zojuist.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: dizzhead op november 28, 2016, 22:16:12
Nog maar drie punten van plek vier. Langzaam omhoog blijven klimmen, als we jong ajax en rkc pakken (er vanuit gaande dat we Utrecht thuis winnen) staan we na de eerste speelronde in 2017 tweede en speelt de nummer 1 een week later een derby tegen de nummer 3.  8)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 28, 2016, 22:18:31
nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
zal lastig genoeg worden.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: sunderland op november 29, 2016, 00:01:02
Net terug uit Velsen .Eerste helft was cambuur al een klasse beter maar durfden we veel te weinig te voetballen en maakten we op beslissende momenten de verkeerde keuzes [lees zwakke passes].De 2e helft speelden we bij vlagen prima voetbal .We hebben Telstar vandaag compleet weg gespeeld .Schilder was wederom top .
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: sunderland op november 29, 2016, 00:03:57
Citaat van: denistel op november 28, 2016, 22:18:31
nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
zal lastig genoeg worden.
Alles is lastig maar ik zie duidelijk een stijgende lijn .We moeten wel ophouden met dat zaalvoetbal
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: sunderland op november 29, 2016, 00:08:10
Citaat van: sk13 op november 28, 2016, 21:56:11
Dan verdienen sipke en arne nu ook weleens een compiment. Misschien is het spel nog niet altijd even goed. Maar er wordt wel resultaat geboekt.
precies ,toch wel heel goede dingen gezien .
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 29, 2016, 00:24:51
Citaat van: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.

Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: John Hiatt op november 29, 2016, 08:40:11
Citaat van: denistel op november 28, 2016, 22:18:31
nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
zal lastig genoeg worden.

Heb je de azijn van Wiekie gekregen?  :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: okkele op november 29, 2016, 08:46:01
Citaat van: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
die lui hebben ook iets met lwd,alsof paardebek nijhuis daar de baas is.
let er maar eens op,alle beelden van ons zitten in het laatste blok.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Dokkumer op november 29, 2016, 08:48:19
Citaat van: YellowBlue op november 28, 2016, 21:26:54
zag je die kopbal Dokkumer? :_spank
Net even teruggezien en was toch lastiger san ik eerst dacht.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ruubmac op november 29, 2016, 08:56:32
Citaat van: okkele op november 29, 2016, 08:46:01
die lui hebben ook iets met lwd,alsof paardebek nijhuis daar de baas is.
let er maar eens op,alle beelden van ons zitten in het laatste blok.

Dat komt gewoon omdat Cambuur slechts 9e staat.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 29, 2016, 09:13:33
Citaat van: ruubmac op november 29, 2016, 08:56:32
Dat komt gewoon omdat Cambuur slechts 9e staat.

Klopt maar uiteindelijk gaat het toch om kijkcijfers en als je dan afgelopen vrijdag Cambuur - NAC in het laatste blok doet dan snap je er geen bal van.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: waldkip op november 29, 2016, 09:37:47
Citaat van: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
Dat viel mij ook op. En het is niet de eerste keer
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: SCC-J op november 29, 2016, 09:53:41
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:13:33
Klopt maar uiteindelijk gaat het toch om kijkcijfers en als je dan afgelopen vrijdag Cambuur - NAC in het laatste blok doet dan snap je er geen bal van.
Niemand zal ooit tevreden hierover zijn, daarom hanteren ze de ranglijst. Ik snap dat wel.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 29, 2016, 09:58:14
Citaat van: SCC-J op november 29, 2016, 09:53:41
Niemand zal ooit tevreden hierover zijn, daarom hanteren ze de ranglijst. Ik snap dat wel.

Tuurlijk moeten ze met de top 3 beginnen qua ranglijst maar daarna gewoon een top wedstrijd qua achterban eruit pikken.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: SCC-J op november 29, 2016, 10:01:19
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:58:14
Tuurlijk moeten ze met de top 3 beginnen qua ranglijst maar daarna gewoon een top wedstrijd qua achterban eruit pikken.
Had Nos moeten doen toen wij 5e stonden in de eredivisie....
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Bernardo op november 29, 2016, 10:09:11
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:13:33
Klopt maar uiteindelijk gaat het toch om kijkcijfers en als je dan afgelopen vrijdag Cambuur - NAC in het laatste blok doet dan snap je er geen bal van.

Je geeft het al aan, gaat om kijkcijfers. Cambuur en NAC zijn 2 clubs met een van de grootste achterban, zo houden ze die kijkers vast door ze in het laatste blok te doen. ;)
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: ruubmac op november 29, 2016, 10:13:24
http://arc.ndc.x-cago.com/archive/expressor.do?date=20161129&item=SWxXTVVzRExnUTNYT3BaOEVOdXUrVVJzRzJWVUtwVXg=
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: denistel op november 29, 2016, 10:20:14
Citaat van: Agy op november 29, 2016, 09:58:14
Tuurlijk moeten ze met de top 3 beginnen qua ranglijst maar daarna gewoon een top wedstrijd qua achterban eruit pikken.

ze wachten met cambuur tot het laatst dat snapst zelf wel anders binne alle kijkers al weg he. :_schater
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Collingwood op november 29, 2016, 11:58:48
Raar maar waar: Hoefdraad en Bosz in het 'team van de maandagavond' bij VI. Vond beide heren eigenlijk niet bepaald sterk spelen. Hoefdraad is normaal veel beter, en Bosz nog erg wisselvallig. Wisselt uitstekende ballen af met knullig balverlies. Kan er natuurlijk mee te maken hebben dat hij nog niet veel heeft gespeeld en nog even moet wennen aan het tempo en aan wat wel of niet kan.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Gasgeve op november 29, 2016, 12:07:08
Schilder wordt gelukkig elke x overgeslagen, valt zijn klasse ook minder op bij andere clubs.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Agy op november 29, 2016, 12:36:33
Vond Bosz de 2e helft wel een stuk beter dan de 1e maar kan/moet nog wel beter.
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 29, 2016, 13:28:28
Citaat van: ruubmac op november 29, 2016, 10:13:24
http://arc.ndc.x-cago.com/archive/expressor.do?date=20161129&item=SWxXTVVzRExnUTNYT3BaOEVOdXUrVVJzRzJWVUtwVXg=

Geweldig man, dat mag je elke keer wel doen  _O_ |:) |:) _O_
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: moodygrunn op november 29, 2016, 16:30:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 29, 2016, 00:24:51


Mooi om te zien dat op het einde (bij het vieren met de supporters) ook de wisselspelers worden betrokken. Achterstand op de koploper teruggebracht tot 8 pnt. We komme der aan!
Titel: Re: Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november
Bericht door: Yellow Army op november 29, 2016, 20:02:21


5 min samenvatting