Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: renesmidje op februari 23, 2013, 16:02:29

Titel: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 23, 2013, 16:02:29
Hallo medesupporters,

Voor supportersmagazine 't Hertsje ben ik weer bezig met een verhaal over onze mooie club, maar daar heb ik nu jullie hulp bij nodig. Omschrijf in MAXIMAAL DRIE WOORDEN hoe jij de club ziet of welke onderdelen van de club jou het meest bevallen. Bijvoorbeeld: cynisch, meelevend, gemoedelijk, of: MI-side, Oepie, Rein de Vries.

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Groeten,

René Smid
Eindredacteur 't Hertsje
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: klompke op februari 23, 2013, 17:06:49
vrijwilligers cambuur en supporters
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Ronnie tng op februari 23, 2013, 17:30:58
Volksclub, M.I.-Side en kritisch
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Lwdscc op februari 23, 2013, 17:49:33
beleving sfeer (bier/rook)geur
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: marrumer op februari 23, 2013, 17:58:37
Citaat van: Lwdscc op februari 23, 2013, 17:49:33
beleving sfeer (bier/rook)geur
`
helemaal mee eens en er is natuurlijk ook een fleugje patat in die geur.
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 23, 2013, 18:54:26
Cambuur NO Surrender.

Jaja, tis ook 1 van de slogans van de Feyenoord-aanhang maar deze past uitstekend bij Cambuur.
EN het heeft een brede betekenis :)

-De aanhang laat het NOOIT afweten,
-Cambuur wil zich altijd ontwikkelen,
-tot 3x toe zo goed als failliet maar toch er weer bovenop gekomen,
-Cambuur vertegenwoordigd op een positieve manier DE STAD leeuwarden !


Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: poelie-lwd op februari 24, 2013, 16:47:43
Fanatiek, beleving, no nonsens.

:proost
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Len Cantello op februari 24, 2013, 20:40:28
Lachen, huilen, hopen!
|:)
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: YellowBlue op februari 27, 2013, 13:38:54
Altied Net Niet
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Clint op februari 27, 2013, 13:50:32
'tBakje mut eraf. :devil
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Destroyer op februari 27, 2013, 14:42:49
We worden kampioen  :devil
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Sander Scc op februari 27, 2013, 15:46:34
Citaat van: clint op februari 27, 2013, 13:50:32
'tBakje mut eraf. :devil

:_schater :_schater :_schater

1. Volksclub
2. Clubcultuur
3. Cambuurplein
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: marrumer op februari 27, 2013, 15:49:28
sfeer
gevoel
kritisch
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 12:07:40
Ik dank u allen. Vanmiddag ga ik met een aantal van deze stellingen naar onze algemeen directeur en die ga ik daarop laten reageren. Don't worry, ik noem alleen stellingen, geen namen.
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Clint op februari 28, 2013, 12:37:32
Pffff, gelukkig. 8)
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Len Cantello op februari 28, 2013, 12:41:05
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 12:07:40
Don't worry, ik noem alleen stellingen, geen namen.
:?
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 15:09:21
Enkele uitspraken n.a.v. het gesprek dat ik eerder vandaag met Gerald van den Belt had.


''sc Heerenveen is Friesland, maar wij zijn Leeuwarden. We zijn een volksclub in de stad Leeuwarden.''

''Cambuur is puur. Er zit geen opsmuk aan. What you see is what you get. Dat vind ik wel mooi.''

''Leeuwarden is een dorp, en Cambuur is de kroeg van het dorp. Dat is het bindmiddel.''

''Als we hebben verloren en ik rijd dan op maandag Leeuwarden binnen en het regent, en je ziet al die auto's met hun Cambuur-sjaaltjes op de achterbank, dan snijdt dat door je ziel. Je hebt die mensen weer behoorlijk teleurgesteld vrijdag. Je voelt het verdriet van de supporters.''

Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:21:32
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:09:21
''Leeuwarden is een dorp, en Cambuur is de kroeg van het dorp. Dat is het bindmiddel.''

:| :( l8l :rodekaart ;( :X
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Clint op februari 28, 2013, 15:37:20
 :X
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 15:42:29
Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:21:32
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:09:21
''Leeuwarden is een dorp, en Cambuur is de kroeg van het dorp. Dat is het bindmiddel.''

:| :( l8l :rodekaart ;( :X

Ach juh, daar bedoelde hij helemaal niks mee. Die man is zo positief als wat over de club en alles eromheen. Hij wil aangeven dat Cambuur en Leeuwarden bij elkaar horen, één zijn. Dat hij het in deze context een dorp noemt moeten we niet over gaan janken.
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: SCC-J op februari 28, 2013, 15:47:42
Dat bepalen we zelf wel, Waar wel wel en niet over janken!
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:48:57
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:42:29
Ach juh, daar bedoelde hij helemaal niks mee. Die man is zo positief als wat over de club en alles eromheen. Hij wil aangeven dat Cambuur en Leeuwarden bij elkaar horen, één zijn. Dat hij het in deze context een dorp noemt moeten we niet over gaan janken.

Oh juh, als hij daar niets mee bedoelde dan moet hij het ook niet op deze manier zeggen. Cambuur is puur zegt de beste man in een andere citaat. Ga onze prachtige stad dan niet vergelijken met een dorp, want dan sla je de plank volledig mis! Hoe positief je ook bent, je kan niet met een voorbeeld komen om aan te geven dat Cambuur en (de stad!!!) Leeuwarden bij elkaar horen. Dan ga ik (wat jij blijkbaar) janken (noemt)!
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 15:50:24
Citaat van: SCC-J op februari 28, 2013, 15:47:42
Dat bepalen we zelf wel, Waar wel wel en niet over janken!

Bepaal niks voor je, geef alleen aan dat deze man enorm betrokken is en erg enthousiast is over Cambuur en het feit dat het een volksclub is met kritische supporters.
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:51:35
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:50:24
Bepaal niks voor je, geef alleen aan dat deze man enorm betrokken is en erg enthousiast is over Cambuur en het feit dat het een volksclub is met kritische supporters.

:y Dat klopt ook, vooral dat laatste vriend  ;)
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 15:52:14
Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:48:57
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:42:29
Ach juh, daar bedoelde hij helemaal niks mee. Die man is zo positief als wat over de club en alles eromheen. Hij wil aangeven dat Cambuur en Leeuwarden bij elkaar horen, één zijn. Dat hij het in deze context een dorp noemt moeten we niet over gaan janken.

Oh juh, als hij daar niets mee bedoelde dan moet hij het ook niet op deze manier zeggen. Cambuur is puur zegt de beste man in een andere citaat. Ga onze prachtige stad dan niet vergelijken met een dorp, want dan sla je de plank volledig mis! Hoe positief je ook bent, je kan niet met een voorbeeld komen om aan te geven dat Cambuur en (de stad!!!) Leeuwarden bij elkaar horen. Dan ga ik (wat jij blijkbaar) janken (noemt)!

Enige reden dat hij die vergelijking maakt, is om zijn metafoor compleet te maken. Hij had net zo goed kunnen zeggen 'Leeuwarden is een stad en Cambuur is de stadskroeg. Dat is het bindmiddel.' Was je dan wel tevreden geweest? Maar jij vindt dus niet dat Cambuur en Leeuwarden bij elkaar horen?
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 15:53:50
Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:51:35
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:50:24
Bepaal niks voor je, geef alleen aan dat deze man enorm betrokken is en erg enthousiast is over Cambuur en het feit dat het een volksclub is met kritische supporters.

:y Dat klopt ook, vooral dat laatste vriend  ;)

Hoef je mij niet te vertellen, kritiek zit in alle geledingen van deze club, zeker ook van buitenaf. Beetje wat we hier doen zeg maar, op elkaar zeiken en zo ;)

Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:55:21
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:52:14

Enige reden dat hij die vergelijking maakt, is om zijn metafoor compleet te maken. Hij had net zo goed kunnen zeggen 'Leeuwarden is een stad en Cambuur is de stadskroeg. Dat is het bindmiddel.' Was je dan wel tevreden geweest? Maar jij vindt dus niet dat Cambuur en Leeuwarden bij elkaar horen?

Dan was ik inderdaad tevreden geweest. Ik ben zo trots op de stad, dat ik het groot op mijn rug heb staan. Dat v/d Belt dan over een dorp begint dat steekt, juist omdat ik Leeuwarden (als stad, dus niet als dorp) bij onze prachtige club vind horen en vice versa!
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 15:57:56
Citaat van: Ronnie tng op februari 28, 2013, 15:55:21
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:52:14

Enige reden dat hij die vergelijking maakt, is om zijn metafoor compleet te maken. Hij had net zo goed kunnen zeggen 'Leeuwarden is een stad en Cambuur is de stadskroeg. Dat is het bindmiddel.' Was je dan wel tevreden geweest? Maar jij vindt dus niet dat Cambuur en Leeuwarden bij elkaar horen?

Dan was ik inderdaad tevreden geweest. Ik ben zo trots op de stad, dat ik het groot op mijn rug heb staan. Dat v/d Belt dan over een dorp begint dat steekt, juist omdat ik Leeuwarden (als stad, dus niet als dorp) bij onze prachtige club vind horen en vice versa!

Nou, goed. Dat kan ik begrijpen, al wil ik je toch echt verzekeren dat hij het alleen maar positief wilde uitdrukken met een metafoor. Wellicht niet een geslaagde, en daarom zal ik het ook niet gebruiken in het uiteindelijke verhaal, omdat het een supportersmagazine is en iedereen zich er wel in moet kunnen vinden ;)
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: gewoon een fan op februari 28, 2013, 16:00:12
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:09:21
''Leeuwarden is een dorp, en Cambuur is de kroeg van het dorp. Dat is het bindmiddel.''
Ach hij bedoelt het goed maar het komt een beetje verrot zijn strot uit  :proost
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Dokkumer op februari 28, 2013, 16:01:37
Spuit elf komt ook even.. Ondanks de beste bedoelingen van deze man, typeert de opmerking over "dorp" juist al dan niet onbedoeld de houding van Leeuwarden. Kijk maar eens naar de ontwikkelingen rond het stadion en bijvoorbeeld Familia en natuurlijk de houding van Crone die misschien een prima dorpsburgemeester zou zijn in een plek waar het dorpshuis om middernacht dicht is...
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 16:03:26
Citaat van: gewoon een fan op februari 28, 2013, 16:00:12
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:09:21
''Leeuwarden is een dorp, en Cambuur is de kroeg van het dorp. Dat is het bindmiddel.''
Ach hij bedoelt het goed maar het komt een beetje verrot zijn strot uit  :proost

Kan gebeuren, toch? Of zijn wij allemaal perfect? Zijn vast enkele onzinnige uitspraken te vinden, ergens op dit forum ;)
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Dokkumer op februari 28, 2013, 16:05:29
Ja ik ben perfect, er is namelijk nog nooit een zinnige opmerking uit mijn tikbord gekomen :devil

Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: renesmidje op februari 28, 2013, 16:06:47
Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2013, 16:05:29
Ja ik ben perfect, er is namelijk nog nooit een zinnige opmerking uit mijn tikbord gekomen :devil

Goed om te weten  :) Ik zal het verhaal snel uitwerken en dan is het binnenkort te lezen in 't Hertsje.
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Len Cantello op februari 28, 2013, 20:20:40
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 16:03:26
onzinnige uitspraken te vinden, ergens op dit forum ;)
Op dit forum vind je alleen maar zinnige uitspraken. :grolsch
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Clint op maart 01, 2013, 07:33:38
Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2013, 16:01:37
en natuurlijk de houding van Crone die misschien een prima dorpsburgemeester zou zijn in een plek waar het dorpshuis om middernacht dicht is...

Gheghe.  :devil

Crone: DAT BAKJE MUT ER AF!!!!!!!
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: poelie-lwd op maart 01, 2013, 21:00:56
Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2013, 20:20:40
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 16:03:26
onzinnige uitspraken te vinden, ergens op dit forum ;)
Op dit forum vind je alleen maar zinnige uitspraken. :grolsch

_O_

Waarvan akte!

Wie nog soep?
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Sander Scc op maart 01, 2013, 21:16:06
Citaat van: clint op maart 01, 2013, 07:33:38
Crone: DAT BAKJE MUT ER AF!!!!!!!

Helemaal mee eens!!
En een prachtige slogan voor een spandoek/ publieksdoek.

Dat bakje mut eraf!!!!!! En voor de zomer graag!!  :zweep
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Destroyer op maart 01, 2013, 21:52:01
Citaat van: Sander Scc op maart 01, 2013, 21:16:06
Citaat van: clint op maart 01, 2013, 07:33:38
Crone: DAT BAKJE MUT ER AF!!!!!!!

Helemaal mee eens!!
En een prachtige slogan voor een spandoek/ publieksdoek.

Dat bakje mut eraf!!!!!! En voor de zomer graag!!  :zweep

Een spandoek op de toren, ze verminken het symbool van de stad  ;( opzouten met die glazen puist, op naar het glazen huis   |:)
Titel: Re: Oproep magazine 't Hertsje
Bericht door: Clint op maart 02, 2013, 08:58:55
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 16:06:47
Ik zal het verhaal snel uitwerken en dan is het binnenkort te lezen in 't Hertsje.

En welke zichzelf noemende 'ik ben een echte Cambuursupporter' is nog geen donateur van de KVC???
Ga je diep schamen. :devil

Maar dit kan nog verholpen worden.

Klik hier: http://www.kernvancambuur.nl/ (http://www.kernvancambuur.nl/)

en ontvang nog deze maand het nieuwe glossy magazine van de Kern van Cambuur.

En voor dat lullige bedrag op jaarbasis laat je dat toch niet liggen?

Tip van  :clint