Kom maar op :scc
Niet te moeilijk doen. Sipke als stroman, Arne de baas. Desnoods een assistent erbij. Geen dure jongens halen.
Arne Slot.
Zijn die niet te licht?
Citaat van: Destroyer op oktober 15, 2016, 11:01:40
Zijn die niet te licht?
Sipke misschien wel, Arne zeker niet. Desnoods een ervaren assistent erbij. Je moet ook ff denken aan de financiën. Maas zal wel wat geld meekrijgen....
slot het er juist goed kijk op ,,de beloften spelen immers een duidelijk spelletje.
vertrouwen geven en het komt goed.slot kent de club en spelers allemaal dus
ken meteen los.
kest wel weer 1 voor een zootje poen kopen maar is geen garantie.
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 11:07:53
slot het er juist goed kijk op ,,de beloften spelen immers een duidelijk spelletje.
vertrouwen geven en het komt goed.slot kent de club en spelers allemaal dus
ken meteen los.
kest wel weer 1 voor een zootje poen kopen maar is geen garantie.
Ik denk dat er een geld word uitgegeven aan een trainer. Dan liever geld in een spits steken.
En maak vd Belt nou maar gewoon TD, dan is hij ook weer echt binnen de club.
Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2016, 11:10:24
En maak vd Belt nou maar gewoon TD, dan is hij ook weer echt binnen de club.
En haal een Spits.
Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt
Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:21:21
Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt
Nu allemaal naar het Cambuur plein: Henk de Jong olé, olé!!
Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:21:21
Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt
Dou hest dien verstand niet...
Ik vind Henk de Jong net zo verantwoordelijk voor de neerwaartse spiraal als vd vegt. Hij was op tv een leuk uithangbord voor de club, maar mijn god... Deze man is verantwoordelijk voor het eeuwige vertrouwen in een spits die niet top 3 JL waardig is. (En dat wordt de laatste weken pas door de rest van de supporters gezien)
Vorig jaar de meest domme back aantrekken.. (nmr 24 van FCG) En na de winterstop wakker worden en vertrekken om het beste voor de club te doen. Man hou toch op. Had het in December gedaan, dan had de vervanger in kwestie zijn stempel kunnen drukken in de winterse aankopen en manier van spelen.
Nee, als we echt willen dat het over en uit is hier in Leeuwarden, dan mutte we gewoon Henkie weer halen.
Citaat van: PePe op oktober 15, 2016, 11:25:10
Nu allemaal naar het Cambuur plein: Henk de Jong olé, olé!!
Dacht het niet. Henk de Jong is een prima vent met hart op de goede plek, alleen tactisch niet de beste trainer. Persoonlijk een topper. Hij is alleen overgestapt naar onze Oosterburen, dus vergeet het maar.
Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:21:21
Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt
Als je Henk en Sandor terug kunt halen zou ik het niet laten.
Misschien is het nog beetje aan de vroege kant, maar ik zie niet in wat een andere trainer beter zou kunnen dan deze twee.
Minder als nu kan niet, er is wel een dikke maar.
Je kunt niet verwachten dat het hele spul nu in 1 keer gaat lopen met een nieuwe trainer, we zullen geduld moeten hebben.
En dus ook niet gelijk de kritiek emmers weer leegstorten als het nog niet gaat lopen.
Ik dacht ook eerst dat marcel keizer een goede zet was, maar was blij dat hij ging, toen kwam dhr Maas en daar heb ik nog nooit wat mee
gehad.. hoe ze daar in vredesnaam ook bijkwamen??
Andere voorkeuren, dan kom je in mijn ogen bij de Gier en Dijkhuizen, we zullen afwachten.
Zo kon het ook niet langer |:)
Er zullen niet veel goede opties beschikbaar zijn, gok ik zo. Wellicht dat Dijkhuizen binnenkort ontslagen wordt bij NAC...
Citaat van: John Hiatt op oktober 15, 2016, 10:59:59
Niet te moeilijk doen. Sipke als stroman, Arne de baas. Desnoods een assistent erbij. Geen dure jongens halen.
perfect !
_O_
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:31:52
Dou hest dien verstand niet...
Ik vind Henk de Jong net zo verantwoordelijk voor de neerwaartse spiraal als vd vegt. Hij was op tv een leuk uithangbord voor de club, maar mijn god... Deze man is verantwoordelijk voor het eeuwige vertrouwen in een spits die niet top 3 JL waardig is. (En dat wordt de laatste weken pas door de rest van de supporters gezien)
Vorig jaar de meest domme back aantrekken.. (nmr 24 van FCG) En na de winterstop wakker worden en vertrekken om het beste voor de club te doen. Man hou toch op. Had het in December gedaan, dan had de vervanger in kwestie zijn stempel kunnen drukken in de winterse aankopen en manier van spelen.
Nee, als we echt willen dat het over en uit is hier in Leeuwarden, dan mutte we gewoon Henkie weer halen.
Hoe weet jij dat Henk zelf is opgestapt, het is namelijk niet de waarheid en wie werd indertijd kampioen door Barto in de spits te zetten en Nienhuis op doel te posteren.
Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:38:01
het is namelijk niet de waarheid
dit mag jij wel even heel goed onderbouwen.
kom maar op.
Genoeg keus zou ik zeggen: Peter van Vossen, Martin Koopman, Harry Sinkgraven, Frans Adelaar, Edgar Davids, Alfons Groenendijk, Foeke Booy, Henk de Jong, Gerald Vanenburg, Jan van Dijk, Johan de Kock, Erik van der Meer, Gerard v.d. Lem, Johan Neeskens, Jos Luhukay.
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:31:52
Dou hest dien verstand niet...
Ik vind Henk de Jong net zo verantwoordelijk voor de neerwaartse spiraal als vd vegt. Hij was op tv een leuk uithangbord voor de club, maar mijn god... Deze man is verantwoordelijk voor het eeuwige vertrouwen in een spits die niet top 3 JL waardig is. (En dat wordt de laatste weken pas door de rest van de supporters gezien)
Vorig jaar de meest domme back aantrekken.. (nmr 24 van FCG) En na de winterstop wakker worden en vertrekken om het beste voor de club te doen. Man hou toch op. Had het in December gedaan, dan had de vervanger in kwestie zijn stempel kunnen drukken in de winterse aankopen en manier van spelen.
Nee, als we echt willen dat het over en uit is hier in Leeuwarden, dan mutte we gewoon Henkie weer halen.
Een middenvelder als back gebruiken nee.. verkeerde keus geweest eens, maar regelt HdJ dat alleen? Dacht het niet.
HdJ had gelijk met Sandor eruit moeten stappen.
Maar we hebben heel veel aan deze man te danken, en jij behandeld hem als een lul.
Half nederland had de gunfactor bij Cambuur mede dankzij HdJ.
Ben het totaal niet met jou eens.
half het forum zit nu in spanning bij de telefoon te wachten.
:_schater
henk de jong komt niet dat hevve jum gister toch wel hoort.
nogmaals geen dure jongens binnen halen,zet gewoon slot voor
de groep kent de club nu al een paar jaar kent alle spelers.traint
nu al meer met de beloften dan maas met het 1e deed. durft in te
grijpen indien nodig en is een open man die normaal met je omgaat.
t woonskip nu ook maar omdopen naar skoon skip.
Citaat van: weestwel op oktober 15, 2016, 11:44:54
Genoeg keus zou ik zeggen: Peter van Vossen, Martin Koopman, Harry Sinkgraven, Frans Adelaar, Edgar Davids, Alfons Groenendijk, Foeke Booy, Henk de Jong, Gerald Vanenburg, Jan van Dijk, Johan de Kock, Erik van der Meer, Gerard v.d. Lem, Johan Neeskens, Jos Luhukay.
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.
Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:51:45
t woonskip nu ook maar omdopen naar skoon skip.
:_schater _O_
Sietze, Sietze!!
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.
Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier
Foeke Booy zou ik de allerlaatste keus vinden van die hele rij.
Die man heeft voor mij afgedaan, wat mij betreft komt hij nooit naar Cambuur.
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.
Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier
Booy aanstellen. Met alle respect, maar dan breekt de hel pas echt los (en terecht).
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 15, 2016, 11:47:43
Een middenvelder als back gebruiken nee.. verkeerde keus geweest eens, maar regelt HdJ dat alleen? Dacht het niet.
HdJ had gelijk met Sandor eruit moeten stappen.
Maar we hebben heel veel aan deze man te danken, en jij behandeld hem als een lul.
Half nederland had de gunfactor bij Cambuur mede dankzij HdJ.
Ben het totaal niet met jou eens.
Even voor de goede orde. Ik behandel niemand als LUL... Maar ben het zo langzamerhand wel zat dat iedereen alleen maar kijkt wat iemand emotioneel bijdraagt aan de club. Ja Henk was een prima uithangbord voor onze club. (had ik ook gezegd) Maar didactisch onvoldoende sterk om in het betaald voetbal als goede trainer te fungeren.
Daarnaast ben ik verbolgen over hoe we nu tegen Barto aankijken tov een half jaar geleden. Ook dat is een jonge die emotioneel gezien een mooie bijdrage levert voor de club, maar ook hier hebben we nu helemaal niks aan.
Toen Booy mogelijk de opvolger was voor HdJ. Deed hij een niet handige uitlating over de beslissing van Henk. Maar was het eigenlijk wel met hem eens. Maar omdat iedereen begaan was met good old Henkie, had Booy zijn ruiten snoeihard ingegooid.
Maar ik kan je wel een ding vertellen, als we Booy hadden gehaald, dan hadden we hem nog steeds voor de groep gehad en had ik ook nog wel willen zien of we waren gedegradeerd. Daarnaast hadden nu niet met elkaar deze discussie gehad.
Het wordt tijd dat ratio het wint van de emotie. Al is dat er nu niet makkelijker op geworden.
Fijn weekend allen...
De Gier en Slot aan het roer, lijkt me wel wat.
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:39:29
dit mag jij wel even heel goed onderbouwen.
kom maar op.
Dat zou ik wel willen echter dan wordt er iemand beschadigt
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:03:50
Even voor de goede orde. Ik behandel niemand als LUL... Maar ben het zo langzamerhand wel zat dat iedereen alleen maar kijkt wat iemand emotioneel bijdraagt aan de club. Ja Henk was een prima uithangbord voor onze club. (had ik ook gezegd) Maar didactisch onvoldoende sterk om in het betaald voetbal als goede trainer te fungeren.
Daarnaast ben ik verbolgen over hoe we nu tegen Barto aankijken tov een half jaar geleden. Ook dat is een jonge die emotioneel gezien een mooie bijdrage levert voor de club, maar ook hier hebben we nu helemaal niks aan.
Toen Booy mogelijk de opvolger was voor HdJ. Deed hij een niet handige uitlating over de beslissing van Henk. Maar was het eigenlijk wel met hem eens. Maar omdat iedereen begaan was met good old Henkie, had Booy zijn ruiten snoeihard ingegooid.
Maar ik kan je wel een ding vertellen, als we Booy hadden gehaald dan hadden we Booy nu nog steeds voor de groep gehad en had ik ook nog wel willen zien of we waren gedegradeerd. Maar we hadden nu niet met elkaar deze discussie gehad.
Het wordt tijd dat ratio het wint van de emotie. Al is dat er nu niet makkelijker op geworden.
Fijn weekend allen...
Booij heeft het in een vergelijkbare situatie bij GAE dramatisch slecht gedaan. Hoezo zou hij ons dan in de eredivisie hebben gehouden?
Favoriet bij mij De Gier, daarna Grim. Zullen beiden nu wel onhaalbaar zijn. Dijkhuizen ook een goede maar zit nu nog bij NAC. Groenendijk lijkt me ook een aardige optie, heeft het goed gedaan bij Excelsior.
Groenendijk is toch net zo'n zuurtje. Straalt ook helemaal niks uit.
Een trainer die in ieder geval weer plezier en lef terugbrengt en het simpel houdt, geen dooie met vellen vol taktiek en processen. Dat is niet nodig in de Juup.
We hebben een aardige selectie, als er fris wordt gespeeld dan komen de goals en punten dan ook wel weer.
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.
Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier
Lijkt me beter dat je je naam verandert in Leiperd.
Waarom Dijkhuizen, wordt die er misschien uitgeschopt omdat hij het zo goed doet.
Waarom Jack de Gier, doet hij het zo goed.
Waarom Foeke Booy, een nietszeggend ventje, alhoewel hij zelf anders denkt.
Is het allemaal omdat ze hier gevoetbald hebben, verre van een garantie van succes.
Ik ben het eens met de meeste mensen hier: Arne Slot en Sipke als hulpje
Ik moet ook nog even kwijt dat we nu wel weten dat je een bloedhekel hebt aan Barto.
Misschien had hij alle wedstrijden in de basis moeten staan en niet als een jojo gebruikt moeten worden.
Ik heb in elk geval genoeg van jouw afbrekende LUL verhalen
Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2016, 12:10:06
Groenendijk is toch net zo'n zuurtje. Straalt ook helemaal niks uit.
Klopt, qua uitstraling is dat ook niet het grote boegbeeld. Heeft wel veel meer gepresteerd dan Maas. Is wat mij betreft ook bij gebrek aan betere alternatieven (De Gier (!), Grim, Dijkhuizen). Maar misschien kun je dan inderdaad even goed voorlopig doorgaan met Slot (en Hulshoff als veredelde stroman).
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:03:50
Daarnaast ben ik verbolgen over hoe we nu tegen Barto aankijken tov een half jaar geleden. Ook dat is een jonge die emotioneel gezien een mooie bijdrage levert voor de club, maar ook hier hebben we nu helemaal niks aan
Fijn weekend allen...
Ik heb in december 2015 het volgende getypt
Je moet wel vooruit he met je selectie, dus als je zon man die het eigenlijk voetballend net niet kan doen voor een leuk centje kan laten gaan , niet twijfelen.
Op zijn instelling is helemaal niks op aan te merken het is een goede gast, maar een topper wordt het nooit.
Zou liever wat geld investeren in een jonge jupiler spits.
Maar ben Barto wel dankbaar zoals hij is bij Cambuur.
Dus daarover zijn wij het wel helemaal eens.
En ik wens jou ook een goed weekend zoals iedereen hier.
Misschien was het verlies gisteravond - hoe is het mogelijk - dan toch nog ergens goed voor geweest.
Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 12:07:05
Booij heeft het in een vergelijkbare situatie bij GAE dramatisch slecht gedaan. Hoezo zou hij ons dan in de eredivisie hebben gehouden?
Favoriet bij mij De Gier, daarna Grim. Zullen beiden nu wel onhaalbaar zijn. Dijkhuizen ook een goede maar zit nu nog bij NAC. Groenendijk lijkt me ook een aardige optie, heeft het goed gedaan bij Excelsior.
Kan ook leven met De Gier of Grim... Maar boodschap van mijn betoog is dat we iemand nodig zijn die wil bouwen aan een club in een breed perspectief. Daar is meer voor nodig dan alleen betrokken zijn en het leuk doen op de TV.
Even niets overhaast doen. Laat vd Belt eerst maar even puinruimen en Slot met Sipke het eerste doen.
Dijkhuizen zal nog steeds hoog op het lijstje staan.
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 11:51:00
henk de jong komt niet dat hevve jum gister toch wel hoort.
Mispoes voor de camera is het altijd terughoudend dan in werkelijkheid en mijn lijntjes zijn korter dan je denkt
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:15:11
Kan ook leven met De Gier of Grim... Maar boodschap van mijn betoog is dat we iemand nodig zijn die wil bouwen aan een club in een breed perspectief. Daar is meer voor nodig dan alleen betrokken zijn en het leuk doen op de TV.
Daar ben ik het uiteraard mee eens. Ik denk alleen niet dat Booij (of is het Booy?) in die profielschets past ;).
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 15, 2016, 12:15:04
Ik heb in december 2015 het volgende getypt
Je moet wel vooruit he met je selectie, dus als je zon man die het eigenlijk voetballend net niet kan doen voor een leuk centje kan laten gaan , niet twijfelen.
Op zijn instelling is helemaal niks op aan te merken het is een goede gast, maar een topper wordt het nooit.
Zou liever wat geld investeren in een jonge jupiler spits.
Maar ben Barto wel dankbaar zoals hij is bij Cambuur.
Dus daarover zijn wij het wel helemaal eens.
En ik wens jou ook een goed weekend zoals iedereen hier.
Misschien was het verlies gisteravond - hoe is het mogelijk - dan toch nog ergens goed voor geweest.
:proost
Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 12:18:09
Daar ben ik het uiteraard mee eens. Ik denk alleen niet dat Booij (of is het Booy?) in die profielschets past ;).
Booy... Tenminste dat was het 35 jaar geleden ook...
Maar hest misschien wel geliek... Overhaastige beslissingen is nu ook niet verstandig. Maar na Keizer en Maas, is het zaak dat Cambuur goed nadenkt over wie ze halen en met welke visie...
We missen Fritsje (mogge hij ruste in vrede) wel... Die had zeker tot de Kerst het spul weer aan de gang gekregen..
Ik ga weekend vieren, want was die weer es verkeerd gestart gisteravond...
Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 12:16:42
Mispoes voor de camera is het altijd terughoudend dan in werkelijkheid en mijn lijntjes zijn korter dan je denkt
ok dan dat is jou mening,hij heeft groningen zijn woord gegeven en blijft daar gewoon is mijn mening.
Een trainer die en de club kent en weet wat erbij de achterban leeft en die niet al te duur is. En haalbaar dan zou het mij niet verbazen als ze bij konterman uitkomen. Met slot als assistent.
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 12:22:47
Booy... Tenminste dat was het 35 jaar geleden ook...
Maar hest misschien wel geliek... Overhaastige beslissingen is nu ook niet verstandig. Maar na Keizer en Maas, is het zaak dat Cambuur goed nadenkt over wie ze halen en met welke visie...
We missen Fritsje (mogge hij ruste in vrede) wel... Die had zeker tot de Kerst het spul weer aan de gang gekregen..
Ik ga weekend vieren, want was die weer es verkeerd gestart gisteravond...
Eens, eerst maar eens bepalen wie er in het bestuur nu de technisch verantwoordelijke wordt. Hopelijk Van de Belt. Dan mag die een visie gaan uitstippelen en bijbehorende trainer gaan aanstellen.
als we dan toch 1 moeten halen dan zeg ik nog steeds John de Wolf laat zijn teams
goed spelen en doet mee om de prijzen.
Kan hard zijn als het moet maar kan ook met mensen omgaan.
Ben het er verder mee eens dat je iets neer moet zetten voor de komende
jaren en een ieder moet daar mee bezig zijn.dan kan deze club weer mooie
tijden gaan beleven.
Jan Everse
Citaat van: weestwel op oktober 15, 2016, 11:44:54
Genoeg keus zou ik zeggen: Peter van Vossen, Martin Koopman, Harry Sinkgraven, Frans Adelaar, Edgar Davids, Alfons Groenendijk, Foeke Booy, Henk de Jong, Gerald Vanenburg, Jan van Dijk, Johan de Kock, Erik van der Meer, Gerard v.d. Lem, Johan Neeskens, Jos Luhukay.
Niet stoelpotenzager Booy aub
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 12:31:39
als we dan toch 1 moeten halen dan zeg ik nog steeds John de Wolf laat zijn teams
goed spelen en doet mee om de prijzen.
Kan hard zijn als het moet maar kan ook met mensen omgaan.
Ben het er verder mee eens dat je iets neer moet zetten voor de komende
jaren en een ieder moet daar mee bezig zijn.dan kan deze club weer mooie
tijden gaan beleven.
John de Wolf neem jij serieus? Kijk wat die gast heeft gedaan de afgelopen jaren. Van slapen met John tot op het ijs dansen. Bovendien mislukt als trainer.
Citaat van: koosZevenaar op oktober 15, 2016, 12:11:47
Lijkt me beter dat je je naam verandert in Leiperd.
Waarom Dijkhuizen, wordt die er misschien uitgeschopt omdat hij het zo goed doet.
Waarom Jack de Gier, doet hij het zo goed.
Waarom Foeke Booy, een nietszeggend ventje, alhoewel hij zelf anders denkt.
Is het allemaal omdat ze hier gevoetbald hebben, verre van een garantie van succes.
Ik ben het eens met de meeste mensen hier: Arne Slot en Sipke als hulpje
Ik moet ook nog even kwijt dat we nu wel weten dat je een bloedhekel hebt aan Barto.
Misschien had hij alle wedstrijden in de basis moeten staan en niet als een jojo gebruikt moeten worden.
Ik heb in elk geval genoeg van jouw afbrekende LUL verhalen
Nou Kooszemelaar...
Hoop dat je hard gelucht is. en dat het een mooi weekend wordt...
Heb geen bloedhekel aan Martijn Barto, Ik vind gewoon dat hij bizar (te)veel krediet en kansen heeft gekregen, terwijl we voldoende alternatieven HADDEN en dat is heel lang voor dovemans oren bestemd geweest... En eigenlijk al heel lang mijn grootste frustratie binnen onze club.
Had echt liever gehad dat hij er al 10 had in liggen en dat we gewoon bij de eerste 4 stonden.. Alleen de realiteit is anders en daar hevve we het met elkaar over...
Ben heel benieuwd waar jij trouwens mee aan komt kaken of bist alleen van het zemelen...
Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2016, 13:13:28
John de Wolf neem jij serieus? Kijk wat die gast heeft gedaan de afgelopen jaren. Van slapen met John tot op het ijs dansen. Bovendien mislukt als trainer.
Hoezo mislukt? Afgelopen seizoen nog gepromoveerd naar de tweede divisie.
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 13:19:50
Nou Kooszemelaar...
Hoop dat je hard gelucht is. en dat het een mooi weekend wordt...
Heb geen bloedhekel aan Martijn Barto, Ik vind gewoon dat hij bizar (te)veel krediet en kansen heeft gekregen, terwijl we voldoende alternatieven HADDEN en dat is heel lang voor dovemans oren bestemd geweest... En eigenlijk al heel lang mijn grootste frustratie binnen onze club.
Had echt liever gehad dat hij er al 10 had in liggen en dat we gewoon bij de eerste 4 stonden.. Alleen de realiteit is anders en daar hevve we het met elkaar over...
Ben heel benieuwd waar jij trouwens mee aan komt kaken of bist alleen van het zemelen...
Niet te hart schreeuwen leigips, slecht voor je hard
Nieuwe trainer? Eerst maar eens rust en in ieder geval tot de winterstop wachten.. Weinig mensen zijn overtuigd van de kwaliteiten van onder andere Hulshoff en Ponk, misschien die twee eruit als het niet loopt eind december en pittige vervangers halen? Mannen die gas geven en weten hoe je dit soorten gasten kunt motiveren en prikkelen.. In de tussentijd kan Gerald alle lijntjes verder uit zetten.. Nieuwe trainer of duo Hulshoff/Slot kunnen zich dan ook richten op een scorende spits zodat je na de winterstop grote kans op een periode maakt.. Aan ons de taak om de spelers tijdens wedstrijden en trainingen weer zelfvertrouwen te geven en dan in juli weer Eredivisie spelen, helderheid wat betreft een nieuw stadion en zeiken om iets nieuws!
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 15, 2016, 13:34:48
Niet te hart schreeuwen leigips, slecht voor je hard
:thumbsup _O_
Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2016, 13:13:28
John de Wolf neem jij serieus? Kijk wat die gast heeft gedaan de afgelopen jaren. Van slapen met John tot op het ijs dansen. Bovendien mislukt als trainer.
vorig jaar gepromoveerd en nu weer boven aan dus waar heb je het over.
en als je spelers en andere mensen in de voetbalwereld over em hoort dan
zijn dat heel goede berichtem.
en ook wat ze buiten het voetbal om doen is niet interessant
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 13:43:19
vorig jaar gepromoveerd en nu weer boven aan dus waar heb je het over.
en als je spelers en andere mensen in de voetbalwereld over em hoort dan
zijn dat heel goede berichtem.
Waar ik het over heb? Gast is bij verschillende amateurclubs ontslagen en wat hij buiten veld doet is wel degelijk belangrijk, want dat zegt wel iets over de persoon en of hij bij Cambuur past. Ik vind dat John de Wolf zichzelf overschat in vele opzichten.. Gewoon ervaren trainer halen.
Wat een zooitje.
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 13:45:59
en ook wat ze buiten het voetbal om doen is niet interessant
volgens Denistel wel.
Overigens lijkt de Wolf me ook geen verkeerde.
Ik las hier net de naam Luhukay, zal wel onbetaalbaar zijn, maar dat zou pas een ideale trainer zijn.
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 13:19:50
Nou Kooszemelaar...
Heb geen bloedhekel aan Martijn Barto, Ik vind gewoon dat hij bizar (te)veel krediet en kansen heeft gekregen, terwijl we voldoende alternatieven HADDEN en dat is heel lang voor dovemans oren bestemd geweest... En eigenlijk al heel lang mijn grootste frustratie binnen onze club.
Hoevaak is die jongen in de basis begonnen.
Maar over Barto zullen we het niet eens worden, maar hij is in elk geval tig x veter dan die ampel die alleen maar achter een rollator kan lopen en zijn naam begint met hem en eindigt op men.
Over een naam van een trainer laat ik me niet uit, maar liever niet iemand die hier toevallig gevoetbald heeft.
Geeft totaal geen garantie voor succes in de toekomst.
Voorkeur blijft Henk met een sterke assistent
meneer de jong zn laatste 2 seizoenen alweer vergeten natuurlijk.
realisme is ook ver te zoeken bij sommigen.
forummers kun je ook niet kiezen maar liever niet van die lui die beweren nooit meer iets te plaatsen bij ons hopelozen en er dan weer gewoon mee verder gaan.
ik hoop in ieder geval een type langeler maar wie wil nu nog naar leeuwarden komen?
Slot. En als er nog wat centen over zijn De Gier maar halen
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 14:31:22
maar wie wil nu nog naar leeuwarden komen?
Voetbalwereld is zeer bijzonder. Neem maar aan dat de telefoon roodgloeiend staat bij Ype
Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:34:56
Voetbalwereld is zeer bijzonder. Neem maar aan dat de telefoon roodgloeiend staat bij Ype
Roodgloeiend met een boze Slipke, na die verspreking van Ype in het interview. :_schater
Er moet een trainer komen die deze selectie ff goed aanpakt en geen 50 minuten laten trainen maar 90 minuten lang en dan 5 dagen in de week.
Geen besloten trainingen doen iedereen is welkom.
Een goede uitstraling naar buiten toe.
En wat dichter bij de supporters staan.
Er is er maar eentje die men moet halen en die woont in Drachten en heet Henk de Jong, ik voorspel dat hij het stadion vrijdag meteen vol heeft.
En Slot heeft de papieren niet en Sipke heeft het vermogen niet dus Ype stap over je hoogmoed heen en bel Henk om terug te komen bij zijn club Cambuur en ik wed met je dat hij graag terug wil.
Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.
Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier
Laat ik je nu vertellen dat Foeke absoluut niet bij deze selectie past.
Foeke riep altijd om betere spelers en was zeer overtuigd van zich zelf, maar was zelf niet in staat zelf een speler beter te laten voetballen.
Een eigenheimer van het zuiverste soort.
Er is een trainer nodig die deze selectie, met prima voetballers voor de Juup, mentaal weer op orde te krijgen.
En daar is Foeke absoluut niet toemin staat en ook geen De Wolf enz.
We hebben vooralsnog geen trainer nodig die veel geld moet kosten en hoog van de toren blaast.
Er zal iemand aan de slag moeten om de spelers weer mentaal op te krikken en sommigen uit de selectie te zetten. Dat zou Henk kunnen doen.
De verhalen die worden geschreven dat Henk er niets van wist te maken vallen bij mij onder ruimtelijk gelul. Het 2e jaar in de eredivisie werd de selectie uitgekleed en er kwamen geen sterkhouders voor terug. Dan ben je als trainer kansloos en kan een trainer niet worden verweten.
We hebben een prima selectie met een aantal spelers die niet zouden misstaan in de eredivisie.
Als Henk zijn kunstje weer mag flikken door spelers weer optimaal mentaal fit te krijgen, zou voor de club en voetbal een zegen zijn.
Henk is een mental coach en geen tacticus, maar voldoende om onze club weer de eerste viool te laten spelen.( kan Anderson hem mooi op de piano begeleiden)
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd
Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 16:12:54
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd
Dat spiet mie niks.
Pleur op zeg onze club is doodziek als ze nou met type's als Kruys gaan komen.
Volgende bericht zou kunnen zijn:
Foeke Booy heeft Cambuur zelf benaderd maar Cambuur wilde niet.
En dat spijt me ook niks.......
Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 16:12:54
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd
Als stroman voor Arne.... Gelukkig wil hij niet.
Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 16:12:54
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd
nee echt nou dan weet ik alweer genoeg wat voor trainer dat we hier gaan krijgen :zweepdraad hadden we Maas ook wel kunnen houden.
Is die Lodeweges niks voor ons? :devil
Citaat van: John Hiatt op oktober 15, 2016, 16:35:12
Als stroman voor Arne.... Gelukkig wil hij niet.
Hou lekker Slipke als stroman dan.
Kruys. :_schater Gelukkig heeft hij nee gezegd.
Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 16:12:54
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd
Bron? Zulken binnen niet beter dan Maas. Alsjeblieft zeg hou toch op....
Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2016, 16:44:21
Is die Lodeweges niks voor ons? :devil
Tactisch gezien ja, persoonlijkheid en ruggengraat l0l :wall
Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 16:42:38
nee echt nou dan weet ik alweer genoeg wat voor trainer dat we hier gaan krijgen :zweepdraad hadden we Maas ook wel kunnen houden.
Ja, wie bepaald zulke keuzes nou? Sjezus, wil je echt eens vooruit zul je trainers die geschikt zijn voor top JL.
Zal wel een konterman oid worden
Het lijkt niet aannemelijk dat Henk de Jong als trainer bij Cambuur terugkeert nu Rob Maas is ontslagen.
Dat zei Cambuur-directeur Ard de Graaf toen hem daarnaar werd gevraagd. ,,Henk is begin dit jaar zelf opgestapt bij de club en zit nu in een andere functie bij een andere club (FC Groningen, red.). Het ligt niet voor de hand dat hij dan nu weer terugkeert als trainer bij Cambuur.''
Het zou fijn zijn als Ard zich, na alle foute beslissingen, voorlopig even op de achtergrond houdt en niet met dit soort uitspraken komt.
Citaat van: ruubmac op oktober 15, 2016, 16:56:33
Zal wel een konterman oid worden
Lijkt me niet, ze zullen voor een ervaren trainer gaan nu (Kruijs benaderen past in dat straatje).
Citaat van: Destroyer op oktober 15, 2016, 16:53:28
Bron? Zulken binnen niet beter dan Maas. Alsjeblieft zeg hou toch op....
http://www.ed.nl/algemeen/sport/voetbal/cambuur-vangt-bot-bij-gert-kruys-1.6533237
Zo ga je van de regen in de drup.
Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 17:04:13
Zo ga je van de regen in de drup.
Mee eens, dat is hem ook niet.
Citaat van: vialli op oktober 15, 2016, 17:15:27
Mee eens, dat is hem ook niet.
Helemaal mee eens.
Alleen ik ben bang dat die bestuurlijke omkoalen weer de verkeerde trainer gaan aanstellen.
Dan liever tot de winterstop Arne, Sipke en Jan.
Blij dat we van Maas af zijn, maar gaan ze nu trainers als Kruys benaderen :_schater
Dizze liekt me wel wat. Die weet wel hoe die dissonanten moet aanspreken.
https://youtu.be/5GEw6jFYpz0
Wees nou eens verstandig.
Kruys. ...hou toch op.
Even vraag tussendoor.
Mag Slot hoofdtrainer zijn? Of heeft hij de papieren niet?
Citaat van: Delamere op oktober 15, 2016, 16:32:58
Volgende bericht zou kunnen zijn:
Foeke Booy heeft Cambuur zelf benaderd maar Cambuur wilde niet.
En dat spijt me ook niks.......
Stoelpotenzager!!
Als Kruys echt is benaderd, hou ik mn hart vast. Ik dacht dat we verstandige dingen gingen doen. Als er zonodig iets nieuws voor de groep moet, dan bel je Grim, De Gier of Dijkie. Als 1 van die 3 niet lukt, mooi met Slot verder
Kan me niet voorstellen dat ze Kruys benaderd hebben.
Lijkt me eerder dat hij of iemand in zijn kring iets geroepen heeft om te laten merken dat hij überhaubt nog leeft.
Mooi Arne Slot voor de groep zetten. Hij laat, samen met Dennis vd Ree, Jong Cambuur leuk voetbal spelen en wat ik gezien heb van zijn trainingen zijn die zelfs bij de beloften van hoger niveau en intensiever dan Maas ooit heeft neergezet.
Helaas heb je volgens mij dan wel eerst een stroman (Slipke) nodig....
Arn..... uuuh Sipke trainer, Arne als assistent! ;)
Arne is analytisch en tactisch behoorlijk sterk, alleen erg jammer dat Sipke ook 0 uitstraling heeft.
Liefst Arne, maar die mag niet, ik zou toch liefst Sipke, Arne en Dennis zien. Mocht dit ook noet werken in de winter alsnog een nieuwe hoofdtrainer zoeken. Bij de eerste 8 eindigen we toch sowieso wel!
Louis van Gaal wordt de nieuwe trainer heb ik gehoord :P
Kruys is niet benaderd!
Gevalletje jezelf weer even in de kijker zetten! :R
Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 17:45:40
Als Kruys echt is benaderd, hou ik mn hart vast. Ik dacht dat we verstandige dingen gingen doen. Als er zonodig iets nieuws voor de groep moet, dan bel je Grim, De Gier of Dijkie. Als 1 van die 3 niet lukt, mooi met Slot verder
amen niet weer een trainer die niks met de club heeft
Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2016, 18:01:22
Kruys is niet benaderd!
Gevalletje jezelf weer even in de kijker zetten! :R
klopt Sander lult maar wat
Leiperd en KoosZemelaar ik vind het geweldige namen... zal Dokkumer vragen of hij het aan kan passen :_schater
Citaat van: Scc4-ever op oktober 15, 2016, 18:00:20
Louis van Gaal wordt de nieuwe trainer heb ik gehoord :P
Met Henk als assistent?
Zolang Ype er zit , komt Henk echt niet terug. Hij neemt volgend seizoen een clubje als Drachtster boys erbij en hij heeft het dan mooi voor elkaar. Over een jaar of 3 kan hij dan mooi terugkomen !
Zomaar wat namen: de Gier, Kalezic, vd Ham, Konterman, Gall, Dijkhuizen, Herder, Langeler...
:koffie
Herder?????
Kalezic ? 8P
As je wat fuur inne selectie wile hewwe dan is Hans Kraay jr wel un optie ( kan mooi naast Sipke)
Citaat van: Montana op oktober 15, 2016, 20:57:29
Zomaar wat namen: de Gier, Kalezic, vd Ham, Konterman, Gall, Dijkhuizen, Herder, Langeler...
:koffie
Herder en Gall zijn boeren nooit doen.
Mijn voorkeur Langeler,Grim,de Gier.
Zag interresante naam voorbij komen vanavond , maar die is helaas hele andere bedragen gewend. De promotiekoning van Duitsland : Jos Luhukay !!
Anastasiou, aangezien die na dit weekend ook zonder club zit.
Citaat van: keije op oktober 15, 2016, 21:20:30
Zag interresante naam voorbij komen vanavond , maar die is helaas hele andere bedragen gewend. De promotiekoning van Duitsland : Jos Luhukay !!
wel 1 die ploegen goed laat spelen en resultaat haalt maar ja de poen idd
Citaat van: keije op oktober 15, 2016, 21:20:30
Zag interresante naam voorbij komen vanavond , maar die is helaas hele andere bedragen gewend. De promotiekoning van Duitsland : Jos Luhukay !!
die noemde ik ook al. Zou wel wat zijn.
Overigens Langeler ook geen verkeerde
Langerer? Sommigen hebben het hoog in de bol hier. Die wou niet weg bij PSV voo en een eredivisieclub. Waarom zou die hier heen komen dan?
Faber lijkt me wel een geschikte trainer voor Cambuur. (die haalt de kerst ook niet in Grunn)
Henk de Jong morgen bij Fox, in programma: de tafel van Kees.
Ik wens de RVC veel wijsheid toe de komende weken.
Citaat van: vialli op oktober 15, 2016, 23:27:11
Ik wens de RVC veel wijsheid toe de komende weken.
Valt wel mee, het kan niet anders dan dat van v/d Belt maandag begint met technische zaken. Laat hem maar schuiven met een nieuwe trainer alle vertrouwen. Vrijdag tegen Oss zit de nieuwe trainer op de tribune is de sfeer terug en pakken we drie punten, |:)
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 14:30:31
meneer de jong zn laatste 2 seizoenen alweer vergeten natuurlijk.
realisme is ook ver te zoeken bij sommigen.
forummers kun je ook niet kiezen maar liever niet van die lui die beweren nooit meer iets te plaatsen bij ons hopelozen en er dan weer gewoon mee verder gaan.
Als Henk de Jong terug komt gebeurt er veel meer dan alleen een trainer die terugkomt. De blik van de supporters zal veel minder kritisch worden, en vervolgens zal de druk op de groep minder worden en dan kan het team opnieuw beginnen. Met goede assistenten heb ik alle vertrouwen in een goede afloop.
Ik stem in ieder geval voor hem, een bijzonder persoon voor een bijzondere club. :proost
@stefdebont_vi: Voor de Cambuur-fans: club ontkent in alle toonaarden dat Gert Kruys zou zijn benaderd. Leeuwarders nemen tijd voor opvolging Maas
iedereen hier van harte gefeliciteerd dat we van die 2 kwasten af zijn. Lees hier ook dat er sommigen zijn die nu weer medelijden hebben met de mensen die ons hebben kapot gemaakt .Ali en Janou ga lekker naar korfbal ofzo .We moeten heel blij zijn dat deze 2 mensen weg zijn .
We kunnen met een trainer die normaal doet en logische keuzes maakt gewoon nog kampioen worden .Die 2 harlekijnen vd backs zal al veel voordeel opleveren
Citaat van: Oosttribune op oktober 15, 2016, 23:43:25
Vrijdag tegen Oss zit de nieuwe trainer op de tribune is de sfeer terug en pakken we drie punten, |:)
Is hij dan al weer ontslagen? :_schater
Citaat van: sunderland op oktober 16, 2016, 02:07:56
iedereen hier van harte gefeliciteerd dat we van die 2 kwasten af zijn. Lees hier ook dat er sommigen zijn die nu weer medelijden hebben met de mensen die ons hebben kapot gemaakt .Ali en Janou ga lekker naar korfbal ofzo .We moeten heel blij zijn dat deze 2 mensen weg zijn .
Het is zo dat Vd Vegt 3 platen kogelvrij glas voor zijn harses heeft en willens en wetens clubs heeft weten te verkloten.
Maas is gewoon een slechte trainer, maar heeft op zijn manier zijn stinkende best gedaan.
Ik hoop voor hem dat hij ergens weer als assistent aan de slag kan gaan.
Wie het ook wordt.. de nieuwe trainer zit met een veel te matige selectie opgescheept. Valt geen eer aan te behalen. Wat dat betreft kun je misschien het beste Slipke laten zitten en vanaf de winter de nieuwe trainer een wat meer eerlijke kans geven met een paar broodnodige versterkingen.
Wil degene die hier als eerste het bericht geplaatst heeft dat Gert Kruys niet naar Cambuur wilde wat helemaal niet waar is omdat hij niet benaderd is door Cambuur voortaan niet zomaar iets uit zijn duim zuigen
Citaat van: jimny op oktober 16, 2016, 08:55:37
Wil degene die hier als eerste het bericht geplaatst heeft dat Gert Kruys niet naar Cambuur wilde wat helemaal niet waar is omdat hij niet benaderd is door Cambuur voortaan niet zomaar iets uit zijn duim zuigen
leg jij dan het verhaal van Henk de jong eens uit. Zeker nav de uitspraken van Ype.
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2016, 09:07:07
leg jij dan het verhaal van Henk de jong eens uit. Zeker nav de uitspraken van Ype.
Ja ik wil dit ook wel weten. Ik hou er niet zo van iets te melden en daarna niet het fijne te willen melden.
Citaat van: De Gast op oktober 16, 2016, 08:50:40
Wie het ook wordt.. de nieuwe trainer zit met een veel te matige selectie opgescheept. Valt geen eer aan te behalen. Wat dat betreft kun je misschien het beste Slipke laten zitten en vanaf de winter de nieuwe trainer een wat meer eerlijke kans geven met een paar broodnodige versterkingen.
Maas slachtofferde spelers als ze iets van risico in hun spel legden (Bosz, Blackson). Eerst weer zonder angst voetballen, dan kunnen spelers hun kwaliteit weer laten zien.
Kip, Gouriye, vd Streek of Schilder in topvorm krijgen, kan het verschil maken. En onervaren spelers als Boutzamar, Bosz en Blackson de kans geven en niet elk foutje afstraffen.
Dan zijn er nog genoeg mogelijkheden met deze selectie.
Citaat van: jimny op oktober 16, 2016, 08:55:37
Wil degene die hier als eerste het bericht geplaatst heeft dat Gert Kruys niet naar Cambuur wilde wat helemaal niet waar is omdat hij niet benaderd is door Cambuur voortaan niet zomaar iets uit zijn duim zuigen
Waar is je punt?
http://www.ed.nl/algemeen/sport/voetbal/cambuur-vangt-bot-bij-gert-kruys-1.6533237
Even goed lezen en onderaan het artikel zegt Ype dat het niet waar is
En over Henk wie heeft ooit 6 maanden salaris gekregen van zijn werkgever terwijl hij zelf ontslag had genomen, goed geraden juist Henk
Ben benieuwd of vdVegt doorbetaald krijgt want die heeft toch ook zijn ontslag ingediend
Citaat van: Cambuur123 op oktober 15, 2016, 23:56:09
Als Henk de Jong terug komt gebeurt er veel meer dan alleen een trainer die terugkomt. De blik van de supporters zal veel minder kritisch worden, en vervolgens zal de druk op de groep minder worden en dan kan het team opnieuw beginnen. Met goede assistenten heb ik alle vertrouwen in een goede afloop.
Ik stem in ieder geval voor hem, een bijzonder persoon voor een bijzondere club. :proost
klopt helemaal deze club mag wel weer eens gaan lachen en juichen en dat kan alleen met Henk.
Citaat van: jimny op oktober 16, 2016, 09:44:01
http://www.ed.nl/algemeen/sport/voetbal/cambuur-vangt-bot-bij-gert-kruys-1.6533237
Even goed lezen en onderaan het artikel zegt Ype dat het niet waar is
En over Henk wie heeft ooit 6 maanden salaris gekregen van zijn werkgever terwijl hij zelf ontslag had genomen, goed geraden juist Henk
Ben benieuwd of vdVegt doorbetaald krijgt want die heeft toch ook zijn ontslag ingediend
Als ik Ype mag geloven kost het de club gewoon voor allebei geld. Maakt mij niet heel veel uit. Voor een ton van beide heren af vind ik nog wel acceptabel.
Citaat van: weestwel op oktober 16, 2016, 09:54:00
Als ik Ype mag geloven kost het de club gewoon voor allebei geld. Maakt mij niet heel veel uit. Voor een ton van beide heren af vind ik nog wel acceptabel.
Met een goede spits hadden we deze hele discussie niet gehad. Nu gaat het geld weer door de
gootsteen.
Mijn favoriet:
Vorig seizoen stond John de Wolf als interim-coach aan het roer van Excelsior Maassluis, inmiddels is hij trainer van GVVV uit Veenendaal. Er zijn duidelijke overeenkomsten tussen het presteren van die clubs, vanaf het moment dat ze De Wolf aanstelden: uit schijnbaar geslagen positie weten de ploegen onder De Wolf opeens de weg omhoog in te zetten.
Dat Maassluis zou degraderen, dat leek vrijwel zeker op het moment dat De Wolf instapte bij die club vorig seizoen. Maar met een mix van duidelijkheid, eerlijkheid en vechtlust lukte het De Wolf om een kentering teweeg te brengen. Excelsior Maassluis eindigde tot ieders verbazing uiteindelijk keurig als middenmotor in de Topklasse. Niet voor niets huldigden de supporters van Maassluis het credo 'zonder wolf geen sprookje'.
In oktober 2015 kwam de trainerspositie bij GVVV vrij. De club verkeerde in degradatienood en wendde zich tot De Wolf. Het kan geen toeval meer zijn: De Wolf flikt het opnieuw. Sinds zijn aantreden heeft GVVV de weg omhoog ingezet. Het team presteert boven verwachting goed en staat nu zevende op de ranglijst, een positie die recht geeft op een plek in de tweede divisie die volgend seizoen van start gaat. Kortom: het sprookje van De Wolf blijft maar voortduren.
En nu bovenaan in de 2e divisie! Samen met Slot seizoen af laten maken. John past hier wel.
Citaat van: michello op oktober 16, 2016, 10:13:26
Mijn favoriet:
Vorig seizoen stond John de Wolf als interim-coach aan het roer van Excelsior Maassluis, inmiddels is hij trainer van GVVV uit Veenendaal. Er zijn duidelijke overeenkomsten tussen het presteren van die clubs, vanaf het moment dat ze De Wolf aanstelden: uit schijnbaar geslagen positie weten de ploegen onder De Wolf opeens de weg omhoog in te zetten.
Dat Maassluis zou degraderen, dat leek vrijwel zeker op het moment dat De Wolf instapte bij die club vorig seizoen. Maar met een mix van duidelijkheid, eerlijkheid en vechtlust lukte het De Wolf om een kentering teweeg te brengen. Excelsior Maassluis eindigde tot ieders verbazing uiteindelijk keurig als middenmotor in de Topklasse. Niet voor niets huldigden de supporters van Maassluis het credo 'zonder wolf geen sprookje'.
In oktober 2015 kwam de trainerspositie bij GVVV vrij. De club verkeerde in degradatienood en wendde zich tot De Wolf. Het kan geen toeval meer zijn: De Wolf flikt het opnieuw. Sinds zijn aantreden heeft GVVV de weg omhoog ingezet. Het team presteert boven verwachting goed en staat nu zevende op de ranglijst, een positie die recht geeft op een plek in de tweede divisie die volgend seizoen van start gaat. Kortom: het sprookje van De Wolf blijft maar voortduren.
En nu bovenaan in de 2e divisie! Samen met Slot seizoen af laten maken. John past hier wel.
Hele goede optie ! Van mij mag hij komen als trainer
Zou inderdaad een goeie trainer zijn. Alleen verwacht ik niet dat het te combineren valt met zijn werkzaamheden voor werkloze ouderen.
Citaat van: SCC-J op oktober 16, 2016, 10:27:46
Zou inderdaad een goeie trainer zijn. Alleen verwacht ik niet dat het te combineren valt met zijn werkzaamheden voor werkloze ouderen.
nou die hebben ook in lwd hoor
Citaat van: sunderland op oktober 16, 2016, 02:07:56
iedereen hier van harte gefeliciteerd dat we van die 2 kwasten af zijn. Lees hier ook dat er sommigen zijn die nu weer medelijden hebben met de mensen die ons hebben kapot gemaakt .Ali en Janou ga lekker naar korfbal ofzo .We moeten heel blij zijn dat deze 2 mensen weg zijn .
Lekkere aanname Sunderland, volgens mij heb ik niet gezegd dat ik medelijden heb voor Van der Vegt of Maas.. Beetje simpele reactie zo, ik geef alleen aan dat wij er nu ook weer achter moeten staan, want de spreekkoren richting mensen binnen de club zorgt ervoor dat we het team niet aanmoedigen, iets wat ik klote vind en de laatste tijd vaak de sfeer bepaalde tijdens wedstrijden..
Met dit stellutsje in de rvc verwacht ik al gauw een naam als MAASkant. Wat skeelt het.
Citaat van: weestwel op oktober 16, 2016, 23:20:58
Met dit stellutsje in de rvc verwacht ik al gauw een naam als MAASkant. Wat skeelt het.
Dit ligt gevoelig, roept herinneringen op, niet doen!!
Ik doe ook even een naam in de hoge hoed: Wim Jonk
Heeft z'n papieren en denkt Cruijffiaans over voetbal. Laat die man maar een (r)evolutie op gang brengen bij Cambuur. Met Rene Meulensteen als assistent. Dat lijkt me wel wat. Traningsmethodes van Wiel Coerver door de hele club heen. Voetballen in een 4-3-3 met de punt naar achteren of een 3-4-3 als de tegenstander met 2 spitsen speelt. Als dat geen spektakel wordt weet ik het ook niet meer.
Citaat van: moodygrunn op oktober 17, 2016, 00:32:09
Ik doe ook even een naam in de hoge hoed: Wim Jonk
Heeft z'n papieren en denkt Cruijffiaans over voetbal. Laat die man maar een (r)evolutie op gang brengen bij Cambuur. Met Rene Meulensteen als assistent. Dat lijkt me wel wat. Traningsmethodes van Wiel Coerver door de hele club heen. Voetballen in een 4-3-3 met de punt naar achteren of een 3-4-3 als de tegenstander met 2 spitsen speelt. Als dat geen spektakel wordt weet ik het ook niet meer.
Lijkt mij ook wel wat, maar heeft nog niets laten zien?
Als ik de namen van de eventuele kandidaten langs zie komen, is er maar 1 waar ik voor warm loop, namelijk Ard Langeler.
Aangezien deze een dienstverband heeft, lijkt mij het meest voor de hand liggende dat de huidige TS het seizoen af kan maken.
Dit geeft de mogelijkheid in alle rust op zoek te kunnen gaan naar de meest geschikte kandidaat.
Om rust in de tent te houden denk ik dat Sipke en Arne tot winterstop de selectie onder hun hoede nemen, want om nu weer een andere trainer (de vierde) overhaast aan te stellen lijkt me niet verstandig.
En doen de heren het goed laat ze dan het seizoen afmaken
Wat een slecht lijstje van de LC. Is volgens mij copy paste van voorstel op voetbalzone.
Zelfs Demmers staat ertussen.
Citaat van: zeewolde op oktober 17, 2016, 09:57:24
Wat een slecht lijstje van de LC. Is volgens mij copy paste van voorstel op voetbalzone.
Zelfs Demmers staat ertussen.
Tendentieus, vooral laatste zin in dat artikel.
RUUD BROOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel ervaring, kampioenenmaker ( Nec, Rkc),, aanvallend voetbal.
Een man met ervaring is essentieel. Een type engelse manager die de klappen van de zweep kent en Arne Slot als veldtrainer in zijn kracht gebruikt.
Ruud Brood en Harry van den Ham zijn voor mij dan 2 uitstekende opties.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 17, 2016, 10:34:00
RUUD BROOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Veel ervaring, kampioenenmaker ( Nec, Rkc),, aanvallend voetbal.
Is die vrij? Dat vind ik geen eens een heel rare optie.
Oh assistent bij PSV. Niet haalbaar dus.
Cambuur praat dinsdag over opvolger. Smid: ''Sluit niet uit dat Arne en Sipke het seizoen afmaken"
Op zich prima, maar dan hoop ik wel dat Arne en Sipke dat doen op basis van gelijkheid. Liever geen Sipke als hoofdtrainer, die heeft echt het charisma van een theezakje, ik kan me moeilijk voorstellen dat hij in die functie serieus wordt genomen door de spelersgroep. Storend ook, toen die ene wedstrijd vorig jaar tegen Utrecht dat hij interim-hoofdtrainer was, dat hij de hele tijd langs de kant van het veld stond terwijl de rest van de staf op de bank zat. Zichzelf profilerend als hoofdtrainer. Bijna denigrerend naar Slot en Bruin toe, terwijl zij beiden veel meer betaald-voetbal-ervaring (als trainer en speler) hebben dan hij.
Volgens mij zou Slot een heel goede hoofdtrainer zijn, heel jammer dat hij de papieren nog niet heeft. Weet iemand of hij daar ook mee bezig is (ze te halen)?
Sipke en Arne zou prima idee zijn, met name Arne heb ik veel vertrouwen in. Zorg dat er een goede assistent bij komt met een Cambuur verleden. We hebben Jan Bruin als spitsentrainer maar een Mark de Vries zou ik graag zien komen
mark de vries heeft het al druk met veel andere dingen.
sipke heeft het papiertje en slot ken mooi de trainingen leiden
toch. bruin en vd ree heb je dan ook nog.
bij wedstrijden zitten er soms 3 of 4 trainers maar of dat nodig is
moet je je afvragen.voetbal niet moeilijker maken dan dat het is.
Arne is een tactisch ijzersterke trainer, maar hij heeft nog niet op eigen benen gestaan evenals Sipke op dit niveau. Cambuur is een club waar veel krachten spelen en nu helemaal. Dat kunnen deze onervaren trainers er niet naast hebben willen ze zich volledig kunnen concentreren op het voetballende gedeelte.
Zet een ervaren man naast Arne (en Sipke) die als mentor optreedt, de kneepjes van het vak en rust brengt.
Harry van den Ham
daar zit wel wat in maar het is nooit een garantie voor suc 6. en het
kost wel weer een x bedrag.
Citaat van: denistel op oktober 17, 2016, 11:09:18
mark de vries heeft het al druk met veel andere dingen.
sipke heeft het papiertje en slot ken mooi de trainingen leiden
toch. bruin en vd ree heb je dan ook nog.
bij wedstrijden zitten er soms 3 of 4 trainers maar of dat nodig is
moet je je afvragen.voetbal niet moeilijker maken dan dat het is.
Helemaal mee eens, als ze uitgaande van hun competenties gaan werken is er vooralsnog geen trainer nodig.
Hopelijk komt Vd Belt eerder binnen en kan deze de TS ondersteunen.
Als dit werkt is het nog vroeg genoeg om vriend en vijand te doen verbazen om aan het einde van het seizoen er met de hoofdprijs er vandoor te gaan.
wat dat betreft hebben we geluk dat er niet 1 ploeg boven uit steekt.
vrijdag zo wie zo 3 pt pakken en daar zelfvertrouwen uit putten en
dat uitbouwen en ook punten gaan pakken in uitwedstrijden.
Citaat van: denistel op oktober 17, 2016, 12:01:31
wat betreft hebben we geluk dat er niet 1 ploeg boven uit steekt.
vrijdag zo wie zo 3 pt pakken en daar zelfvertrouwen uit putten en
dat uitbouwen en ook punten gaan pakken in uitwedstrijden.
Ik weet ut, ut is miskien opportunistisch, maar ut ken alle kanten uut en ut ken oek su maar weeze dat we over un paar maandsjes weer op ut Oldehove plein staan te feestvieren. w:)
gewoon de boel goed neerzetten en zorgen dat je nog genoeg pt pakt tot de
winterstop en dan maar eens zien.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/672251-rob-maas-oer-untslach-ontslag-komt-te-snel
Reactie Maas op ontslag.
hij had zich meer moeten laten gelden vind ik.zoals ie nu weer praat
dan was het niet goed gekomen.
en over de goede sfeer en keihard trainen?? er werd in ieder geval
veel te weinig getraind. en je moet je richten op de dingen die
niet goed draaien dus veel op afronding en de slippertjes achter.
aan de bal en kansen creeren zat wel voor uitgang in.
Vanochtend op training geweest en Arne was degene die de boel leidde. Er werd anderhalf uur getraind was al een stuk fanatieker. Had het idee dat peersman na eerste positie spel aangepakt werd door slot. Peersman is namelijk zeer negatief aanwezig en heeft vaak commentaar.....vanmiddag nog maar even zien!!
Citaat van: richard op oktober 17, 2016, 13:20:07
Vanochtend op training geweest en Arne was degene die de boel leidde. Er werd anderhalf uur getraind was al een stuk fanatieker. Had het idee dat peersman na eerste positie spel aangepakt werd door slot. Peersman is namelijk zeer negatief aanwezig en heeft vaak commentaar.....vanmiddag nog maar even zien!!
En Sipke was ook aanwezig in de rol van assistent?
Citaat van: richard op oktober 17, 2016, 13:20:07
Vanochtend op training geweest en Arne was degene die de boel leidde. Er werd anderhalf uur getraind was al een stuk fanatieker. Had het idee dat peersman na eerste positie spel aangepakt werd door slot. Peersman is namelijk zeer negatief aanwezig en heeft vaak commentaar.....vanmiddag nog maar even zien!!
:proost Ben benieuwd naar je verslag van vanmiddag! Dank!
Citaat van: richard op oktober 17, 2016, 13:20:07
Vanochtend op training geweest en Arne was degene die de boel leidde. Er werd anderhalf uur getraind was al een stuk fanatieker. Had het idee dat peersman na eerste positie spel aangepakt werd door slot. Peersman is namelijk zeer negatief aanwezig en heeft vaak commentaar.....vanmiddag nog maar even zien!!
Het begin is dus goed en vandaag ook nog twee keer op het veld trainen laat dit duo maar staan tot de winterstop en dan evaluatie etc.etc.
FD
Gezocht: ervaren Cambuur-man die rust creëert rondom de club
Sporttribunaal
Na het ontslag van Rob Maas moet de Cambuur-leiding, zonder Henry van der Vegt, voor de derde keer in acht maanden een nieuwe trainer aanstellen. Wat voor coach past het best in Leeuwarden en hoe moet het verder?
Dwight Lodeweges, Cambuur-trainer van 2013 tot 2014
,,Cambuur zit in een moeilijke fase. De club is natuurlijk heel veel spelers kwijtgeraakt de laatste jaren. Dat geld is geïnvesteerd, maar de juiste vervangers zijn niet gekomen. Het belangrijkste is nu dat de rust terugkeert rondom de club. Wellicht is een trainer die de klappen van de zweep kent dan wel noodzakelijk. Wie? Dat is lastig te zeggen. Soms werkt het goed om een tegenpool van de vertrekkende trainer aan te stellen. Omdat de ontslagen coach vaak alles geprobeerd heeft, kan een frisse aanpak goed werken. Maar eerst moet dus de rust terugkeren."
Dick de Boer, Cambuur-trainer van 2003 tot 2004:
,,De invloed van een trainer wordt overschat. Ik snap goed dat Maas verantwoordelijk wordt gehouden hoor, maar uiteindelijk geeft kwaliteit de doorslag. Ze hebben een selectie die ook in de breedte zeker mee kan doen om de play-offs. Wat Cambuur nodig heeft is een man die binding heeft met de club, dat is - zeker als het even minder gaat - heel erg belangrijk. Iemand die zorgt dat er geen paniek ontstaat, want daarvoor is het nog veel te vroeg. In het kampioensjaar onder Henk de Jong werd het ook van niets opeens iets. Daaraan zie je dat je nooit moet panikeren. Een ervaren man die met de selectie keihard gaat werken krijgt het wel weer op de rit. Ze hebben namelijk kwaliteit genoeg in de huidige selectie."
Rob McDonald, Cambuur-trainer van 2002 tot 2003
,,Het belangrijkste is dat er weer rust in de tent komt. Cambuur moet, zoals Sparta enkele jaren geleden deed, met een gedegen plan terugkeren in de eredivisie. Dat hoeft niet binnen een jaar. Om dat te bereiken moeten ze goede, technische mensen aanstellen als vervangers van Van der Vegt en Maas. De belangrijkste voorwaarde is dat ze een band hebben met Cambuur of Uberhaupt met het Noorden. Dat is cruciaal in Leeuwarden. Het moeten types zijn die tussen de mensen staan, gewoon doen en van het volk zijn. Joop Gall, Gert Kruys zijn dan mannen waar ik aan denk. Die hebben het vuur in zich dat nodig is. Maar goed, ik had Maas sowieso niet weggestuurd. Cambuur speelde prima alleen de kansen werden gemist. Die gaat een nieuwe trainer echt niet voor ze afmaken."
Misschien wil Roy Wesseling en Alfons Arts ook nog wat zeggen? :_schater
Citaat van: richard op oktober 17, 2016, 13:20:07
Vanochtend op training geweest en Arne was degene die de boel leidde. Er werd anderhalf uur getraind was al een stuk fanatieker. Had het idee dat peersman na eerste positie spel aangepakt werd door slot. Peersman is namelijk zeer negatief aanwezig en heeft vaak commentaar.....vanmiddag nog maar even zien!!
Peersman is wel een van de laatsten die commentaar mag hebben en moet nog heel veel leren in het positie spel.
As ut niet lukt ken hij altiet nog de ballen oppompe.
gaat er neer om dat slot er meteen wat aan gaat doen en niet van dat slappe hap gedoe.
Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2016, 12:06:25
weer op ut Oldehove plein staan te feestvieren. w:)
Kerkhof!! :proost :proost
Vanmiddag even bij de training geweest. Slot is de baas, dat is zo duidelijk als wat. Liet zich zeer nadrukkelijk gelden richting de spelers. Had de indruk dat er scherp getraind werd, op afronding! Het is dan wel behelpen met onze tuinkabouter op de goal.....
Ik zeg, geen nieuwe trainer halen!in ieder geval tot de winterstop met Arne en Sipke voor de groep.
Nadeel is dat hij geen papiertje heeft, en Sipke wel, dus is Sipke naar de buitenwacht ook het uithangbord ( lees: interviews ) en laat hij nou niet een echt goede uitstraling hebben, en ik vind dat hij de club ook niet echt kan "verkopen". Hij zal vast een goede assistent trainer zijn hoor. KNVB zal vast geen dispensatie voor Slot geven neem ik aan, omdat we iemand met een papiertje in huis hebben.
Citaat van: DayDreamer op oktober 17, 2016, 16:12:28
Nadeel is dat hij geen papiertje heeft, en Sipke wel, dus is Sipke naar de buitenwacht ook het uithangbord ( lees: interviews ) en laat hij nou niet een echt goede uitstraling hebben, en ik vind dat hij de club ook niet echt kan "verkopen". Hij zal vast een goede assistent trainer zijn hoor. KNVB zal vast geen dispensatie voor Slot geven neem ik aan, omdat we iemand met een papiertje in huis hebben.
Als Sipke zich wil schikken in die rol; op papier hoofdcoach, in de praktijk assistent, dan is er niet iemand die dat tegen kan houden (lees: interviews) toch?
Citaat van: dizzhead op oktober 17, 2016, 16:15:41
Als Sipke zich wil schikken in die rol; op papier hoofdcoach, in de praktijk assistent, dan is er niet iemand die dat tegen kan houden (lees: interviews) toch?
Een hoofdcoach doet toch de interviews neem ik aan. ( OF - NOS - FoxSports )
Citaat van: DayDreamer op oktober 17, 2016, 16:18:53
Een hoofdcoach doet toch de interviews neem ik aan. ( OF - NOS - FoxSports )
Geen idee. Maar al zou je de materiaalman voor de camera's zetten, dat moet je toch zelf weten. Dat FOX of NOS dat dan niet serieus neemt en het interview overslaat is aan hun, maar je mag toch zelf het uithangbord bepalen?
we mutte gaan presteren wat maakt het uit wie de pers te woord staat?
en arne kan toch ook wel intervieuws geven?of mag dat niet?
Volgens mij is van hanegem ook eens hoofdcoach geweest terwijl hij niet de interviews deed
Een stroman mag officieel niet dacht ik. Kwam Twente toen ook niet in de problemen met Jansen/Schreuder? Volgens mij laten clubs daarom vaak de officiële hoofdtrainer de interviews doen om de schijn op te houden.
Citaat van: AliBombali op oktober 15, 2016, 13:35:35
Nieuwe trainer? Eerst maar eens rust en in ieder geval tot de winterstop wachten.. Weinig mensen zijn overtuigd van de kwaliteiten van onder andere Hulshoff en Ponk, misschien die twee eruit als het niet loopt eind december en pittige vervangers halen? Mannen die gas geven en weten hoe je dit soorten gasten kunt motiveren en prikkelen.. In de tussentijd kan Gerald alle lijntjes verder uit zetten.. Nieuwe trainer of duo Hulshoff/Slot kunnen zich dan ook richten op een scorende spits zodat je na de winterstop grote kans op een periode maakt.. Aan ons de taak om de spelers tijdens wedstrijden en trainingen weer zelfvertrouwen te geven en dan in juli weer Eredivisie spelen, helderheid wat betreft een nieuw stadion en zeiken om iets nieuws!
\
Als ik me niet vergis scoort Rowdy van der Putten regelmatig in JC, waarom geven we hem geen kans? Misschien hebben we wel een topper in huis.
Ik hoop niet dat Maaskant naar lwd komt :_spank
Citaat van: Noordcambuur op oktober 17, 2016, 21:09:11
Ik hoop niet dat Maaskant naar lwd komt :_spank
En Booij ook niet.
:wall
Citaat van: PePe op oktober 17, 2016, 21:33:07
En Booij ook niet.
l0loprotte met die Booy
Gewoon met Slot en Hulshof doorgaan en als Dijkhuizen ontslagen wordt bij NAC dan hem halen kost ook geen geld.
Greg Berhalter niet beschikbaar?
Het beste is op dit moment dat Sipke en Arne de kar trekken en men ALLE TIJD neemt om een geschikte kandidaat aan te trekken.
http://www.lc.nl/sport/Arne-Slot-maakt-zich-even-niet-druk-om-uitslag-beloften-21712064.html
Citaat van: PePe op oktober 17, 2016, 21:33:07
En Booij ook niet.
dan moet je niet hun namen zeggen want dan is de kans groot dat een van hun t wordt.
Citaat van: Noordcambuur op oktober 17, 2016, 21:50:17
Gewoon met Slot en Hulshof doorgaan en als Dijkhuizen ontslagen wordt bij NAC dan hem halen kost ook geen geld.
sipke hulshof is te soft. Dan heb ik liever dat hij assistent wordt van Arne slot (als voorlopige oplossing)
dat gebeurd nu toch al
Citaat van: denistel op oktober 18, 2016, 10:08:05
dat gebeurd nu toch al
ja?. Want de vorige keer was Sipke tijdelijk de hoofdverantwoordelijke namelijk. En dat was niet echt geweldig(licht uitgedrukt).
Citaat van: Scc4-ever op oktober 18, 2016, 10:02:08
sipke hulshof is te soft. Dan heb ik liever dat hij assistent wordt van Arne slot (als voorlopige oplossing)
Wat mij betreft ook de ideale oplossing, veel vertrouwen in Slot. Probleem is alleen dat hij niet de papieren heeft om hoofdcoach te mogen zijn en Hulshoff wel. Naar buiten toe zal Hulshoff dan dus altijd de hoofdtrainer zijn en de vraag is of hij zich dan bij trainingen en dergelijke wel als assistent zou willen opstellen.
Citaat van: Tanjajeah op oktober 18, 2016, 11:09:12
Wat mij betreft ook de ideale oplossing, veel vertrouwen in Slot. Probleem is alleen dat hij niet de papieren heeft om hoofdcoach te mogen zijn en Hulshoff wel. Naar buiten toe zal Hulshoff dan dus altijd de hoofdtrainer zijn en de vraag is of hij zich dan bij trainingen en dergelijke wel als assistent zou willen opstellen.
ow okeey dat wist ik niet. Tja dan is t idd Sipke die hoofdtrainer wordt. Maar goed voorlopig is t niet erg. Dan kan er rustig gekeken worden naar een goede nieuwe trainer. Eerst maar een beetje rust in de club.
tijdens de trainingen van gister had slot gewoon de leiding hoor. op papier is hulshof
de hoofdtrainer maar dat zegt niks natuurlijk.
voor mij kan slot gewoon de lijnen uitzetten in samenwerking met hulshof
en wie de praatjes naar de pers enz doet wat maakt het uit.
Doet Slot een cursus voor coach betaald voetbal?
En is er een rol erdeling bekend, ben wel benieuwd hoe Hulshof daar over denkt.
dat moet allemaal nog besproken worden maar de lijnen lijken duidelijk.
slot begint misschien komend jaar aan de cursus. stond in de lc.
Gerucht??
Alfons Groenendijk naar Cambuur ?
Het kan aan mij liggen, maar zou het niet vreemd zijn om eerst een trainer aan te stellen en dan pas een TD?
Groenendijk lijkt me overigens geen slechte trainer, wel weer iemand met niet al te veel uitstraling.
Konterman wil zelf heel graag. Kent de club. Zit nu bij jeugd twente. Dus vd belt weet wat hij als trainer kan.
Graag een trainer die de klappen van de zweep kent en niet iemand die het nog moet leren. We hebben namelijk geen voorbereiding waarin we rustig naar de competitie kunnen toe werken, maar er zal direct resultaat geboekt moeten worden. Dat werkt beter met een ervaren man.
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 18, 2016, 18:40:29
Graag een trainer die de klappen van de zweep kent en niet iemand die het nog moet leren. We hebben namelijk geen voorbereiding waarin we rustig naar de competitie kunnen toe werken, maar er zal direct resultaat geboekt moeten worden. Dat werkt beter met een ervaren man.
Helemaal juist. Arne is een zeer talentvolle trainer, en Sipke een loyaal assistent, meer niet.
Voor beide komt een hoofdtrainerschap veel en veel te vroeg, helemaal in deze situatie.
Cambuur is een club waar veel krachten spelen, helemaal nu. En deze groep in deze situatie moet alle aandacht krijgen.
Zet Arne daarom bovenop de groep, geassisteerd door Sipke. Beide als veldtrainers.
Zet daarnaast een ervaren man die de lijnen uitzet, naar buiten toe het boegbeeld is en als mentor optreedt voor Arne.
Harry van den Ham geniet dan mijn grote voorkeur. Geef die man een 3 jarig contract als technisch adviseur / hoofdjeugdopleiding het eerste jaar gecombineerd met het (op papier) hoofdtrainer zijn. Bekijk dan na dit seizoen of Arne en Sipke op eigen benen kunnen staan.
Structuur en duidelijkheid moet door ervaring worden aangebracht, trainer is een ervaringsvak.
Citaat van: sk13 op oktober 18, 2016, 17:05:44
Konterman wil zelf heel graag. Kent de club. Zit nu bij jeugd twente. Dus vd belt weet wat hij als trainer kan.
alsjeblieft zeg .Geen enkele ervaring .Laat dan slot en sipke het doen .
Als je Slot en Sipke nu eerst eens een beetje vertrouwen geeft .Hier zijn gelijk weer allemaal negatieve meningen .Verl seiz tegen utrecht gezien ,we speelden met het mes tussen de tanden en speelden mijninziens de beste wedst na de winterstop alleen verkeerde utrecht op dat moment in grootse vorm .Hier word dan weer gezegd dat Sipke slap is maar dat is helemaal niet zo .Hij is rustig .We zullen toch ook weer eens uit die negatieve spiraal moeten .Tis vlgns mij ook heel simpel ,de juiste mensen opstellen en vooruit voetballen met veel druk .Dan mag je ook fouten maken als je maar keihard werkt .Ik weet zeker dat je dan bijna iedereen hier wegspeeld.
mocht er een nieuwe trainer komen dan wel graag iemand met ervaring .En iemand die beslissingen durft te nemen .
Er is er wel eentje met een relaxte houding, veel ervaring en leuk aanvallend voetbal, alleen jammer dat 'ie een zeer beroerde carrièreplanning had. Doet nu iets als high potential coach in Zwolle geloof ik.
weet ik .Dat zou misschien de beste zijn maar dat kan niet
Citaat van: sk13 op oktober 18, 2016, 17:05:44
Konterman wil zelf heel graag. Kent de club. Zit nu bij jeugd twente. Dus vd belt weet wat hij als trainer kan.
Tuurlijk. Hoeft ie nooit op de zondag die ouwe fiene kletskop
Bij een goeie samengestelde groep is de coach minder belangrijk, maar bij dit Cambuur is een goeie coach volgens mij cruciaal.
Deze groep loopt niet over van grote persoonlijkheden, dus een trainer die ze bij de hand neemt, veel vertrouwen geeft en voor rust in de tent zorgt lijkt mij zeer noodzakelijk.
Inderdaad die high potential coach bij Zwolle heeft de juiste CV maar zal niet kunnen ben ik bang.
Sipke en Arne sowieso tot de winter om de rust wat te bewaren. Van een nieuwe trainer worden de verwachtingen gelijk weer veel te hoog.
In de winter maar verder kijken en het elftal voor de zoveelste keer weer eens proberen van wat kwaliteit te voorzien.
Citaat van: sk13 op oktober 18, 2016, 17:05:44
Konterman wil zelf heel graag. Kent de club. Zit nu bij jeugd twente. Dus vd belt weet wat hij als trainer kan.
Toe ff. Dat soort profeten past hier toch helemaal niet. Wie neemt die man nog serieus als trainer?
Is Faber al weer vrij? Is ook een geschikte kandidaat!
Citaat van: De Gast op oktober 18, 2016, 23:24:46
Toe ff. Dat soort profeten past hier toch helemaal niet. Wie neemt die man nog serieus als trainer?
Volgens mij is er hier ook niemand die jou serieus neemt
Ik heb het idee dat jij vaak niet weet wat je hier neer zet
Je kunt beter je mondje houden
bepaal jij dat?
je begrijpt weer eens niet wat er bedoelt word.
hou je nou maar gewoon aan je belofte.
Citaat van: koosZevenaar op oktober 18, 2016, 23:44:18
Volgens mij is er hier ook niemand die jou serieus neemt
Ik heb het idee dat jij vaak niet weet wat je hier neer zet
Je kunt beter je mondje houden
Aaach Koos.. ik hoop voor jou dat het straks snel weer lekker weer wordt. Kun je mooi je shirtje met op de achterkant Barto weer aantrekken. Of koop 'm een maat groter. Kun je 'm ook over je winterjas aandoen.
Het is te hopen dat het bestuur zo verstandig is om de huidige TS de trainingen te laten verzorgen. Samen met Vd Belt kan er gezocht worden naar een trainer voor de lange termijn en niet direct een aanstellen om naar de supporters een statement te maken.
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2016, 07:50:44
Aaach Koos.. ik hoop voor jou dat het straks snel weer lekker weer wordt. Kun je mooi je shirtje met op de achterkant Barto weer aantrekken. Of koop 'm een maat groter. Kun je 'm ook over je winterjas aandoen.
Ja Gast, jij voldoet aan het profiel van de Liwwadder.
Nu Vd Vegt en Maas zijn vertrokken kan er gezeverd worden over Barto en de personen die een zwak voor Barto hebben.
As dur niks is te zeiken, zoeke we wel wat om te zeiken.
Ut ken su mar weeze dar die selfde Barto dur nog fuul in skopt dit seizoen. :proost
Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2016, 08:39:29
Ja Gast, jij voldoet aan het profiel van de Liwwadder.
Nu Vd Vegt en Maas zijn vertrokken kan er gezeverd worden over Barto en de personen die een zwak voor Barto hebben.
As dur niks is te zeiken, zoeke we wel wat om te zeiken.
Ut ken su mar weeze dar die selfde Barto dur nog fuul in skopt dit seizoen. :proost
Gast mut nog wel een sk kopen :proost
Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2016, 08:39:29
Ut ken su mar weeze dar die selfde Barto dur nog fuul in skopt dit seizoen. :proost
:_schater
dit is lekker wakker worden, :koffie
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2016, 07:50:44
Aaach Koos.. ik hoop voor jou dat het straks snel weer lekker weer wordt. Kun je mooi je shirtje met op de achterkant Barto weer aantrekken. Of koop 'm een maat groter. Kun je 'm ook over je winterjas aandoen.
Ik val jou aan en heb het niet over Barto
Hier kun je precies waar jouw belevingsniveau ligt.
Je ziet spoken, gelooft in sprookjes en je bent vooral een met zichzelf ingenomen uilebal
Martin Jol is ook clubloos. Alleen die zal of niet willen of een flinke duit gaan kosten. Wel iemand die de :zweep over de selectie kan halen en spelers beter kan maken.
Citaat van: koosZevenaar op oktober 19, 2016, 09:51:48
Ik val jou aan en heb het niet over Barto
Hier kun je precies waar jouw belevingsniveau ligt.
Je ziet spoken, gelooft in sprookjes en je bent vooral een met zichzelf ingenomen uilebal
Ga elkaar ergens anders lastig vallen, open een apart topic en ga los maar laten we het hier over een nieuwe trainer hebben
Citaat van: Oosttribune op oktober 19, 2016, 10:51:48
Ga elkaar ergens anders lastig vallen, open een apart topic en ga los maar laten we het hier over een nieuwe trainer hebben
:thumbsup
Voor mij Dijkhuizen kandidaat nr1. Maar dan wel pas vanaf de winter of komend seizoen. De trainer die deze selectie voor de kiezen krijgt is niet te benijden.
welke naam de nieuwe man heeft maakt me niks uit, als ie maar gepassioneerd is.
voorlopig trainers zat.
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2016, 11:46:13
Voor mij Dijkhuizen kandidaat nr1. Maar dan wel pas vanaf de winter of komend seizoen. De trainer die deze selectie voor de kiezen krijgt is niet te benijden.
Een groot deel van de eigen aanhang ziet hem ook liever vertrekken uit Brada. Terwijl ze er daar helemaal nog niet zo slecht voor staan.
Citaat van: De Gast op oktober 19, 2016, 11:46:13
Voor mij Dijkhuizen kandidaat nr1. Maar dan wel pas vanaf de winter of komend seizoen. De trainer die deze selectie voor de kiezen krijgt is niet te benijden.
Met een scorende spits heb je nog steeds een top 5 selectie onder je hoede. Met een goede keeper zelfs top 3.
Bij clubs als Fortuna of Den Bosch zouden minimaal 14 spelers van ons direct een basisplaats hebben, toch verloren we. Geeft vooral aan dat de selectie nog niet zo slecht is. Moet wel veel meer uit kunnen komen....
Citaat van: zeewolde op oktober 19, 2016, 12:52:26
Met een scorende spits heb je nog steeds een top 5 selectie onder je hoede. Met een goede keeper zelfs top 3.
Bij clubs als Fortuna of Den Bosch zouden minimaal 14 spelers van ons direct een basisplaats hebben, toch verloren we. Geeft vooral aan dat de selectie nog niet zo slecht is. Moet wel veel meer uit kunnen komen....
Helemaal mee eens, ik denk dat we het met spelers als N'Toko en Gyasi het vorig seizoen misschien wel beter hadden gedaan.
Sipke en Arne dus.
SIPKE HULSHOFF & ARNE SLOT KOMENDE PERIODE TECHNISCH EINDVERANTWOORDELIJK
Voormalig assistenten Sipke Hulshoff en Arne Slot zullen de komende periode gezamenlijk het hoofdtrainerschap van het eerste elftal van SC Cambuur op zich nemen. De club neemt daarmee alle tijd en rust in de zoektocht naar een geschikte opvolger voor de ontslagen Rob Maas.
Gistermiddag zijn er gesprekken geweest tussen clubleiding en beide trainers. Hier is uitgekomen dat Hulshoff en Slot de taken van hoofdtrainer van het eerste elftal zullen verdelen. Hierbij zullen zij worden geassisteerd door assistent-trainer Jan Bruin en keeperstrainer René Ponk.
http://cambuur.nl/nieuws/sipke-hulshoff-arne-slot-komende-periode-technisch-eindverantwoordelijk/
Beter. De centen in de buuse houwe en in de winterstop hopen op een goede spits.
Herrijzen als een feniks uit haar as.
Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2016, 14:46:31
SIPKE HULSHOFF & ARNE SLOT KOMENDE PERIODE TECHNISCH EINDVERANTWOORDELIJK
Voormalig assistenten Sipke Hulshoff en Arne Slot zullen de komende periode gezamenlijk het hoofdtrainerschap van het eerste elftal van SC Cambuur op zich nemen. De club neemt daarmee alle tijd en rust in de zoektocht naar een geschikte opvolger voor de ontslagen Rob Maas.
Gistermiddag zijn er gesprekken geweest tussen clubleiding en beide trainers. Hier is uitgekomen dat Hulshoff en Slot de taken van hoofdtrainer van het eerste elftal zullen verdelen. Hierbij zullen zij worden geassisteerd door assistent-trainer Jan Bruin en keeperstrainer René Ponk.
http://cambuur.nl/nieuws/sipke-hulshoff-arne-slot-komende-periode-technisch-eindverantwoordelijk/
Mooie oplossing voorlopig, maar ik vind wel dat deze twee trainers er toen met Maas er ook bij waren.
Hebben ze toen helemaal geen invloed gehad? of zullen ze het nu mogelijk anders dan Maas aanpakken?
Het lijkt me wel duidelijk, dat het anders moet.
Citaat van: PePe op oktober 19, 2016, 21:55:10
Mooie oplossing voorlopig, maar ik vind wel dat deze twee trainers er toen met Maas er ook bij waren.
Hebben ze toen helemaal geen invloed gehad? of zullen ze het nu mogelijk anders dan Maas aanpakken?
Het lijkt me wel duidelijk, dat het anders moet.
Ga er maar van uit dat Sipke en Arne er echt wel van overtuigd zijn dat het spelletje anders gespeeld moet worden.
Ik denk dat we een heel ander Cambuur gaan mee maken.
Citaat van: PePe op oktober 19, 2016, 21:55:10
Mooie oplossing voorlopig, maar ik vind wel dat deze twee trainers er toen met Maas er ook bij waren.
Hebben ze toen helemaal geen invloed gehad? of zullen ze het nu mogelijk anders dan Maas aanpakken?
Het lijkt me wel duidelijk, dat het anders moet.
Nou ja, Maas had wel een duidelijke voetbalvisie en ik denk niet dat hij van plan was daar veel van af te wijken, wat Slot en Hulshoff ook zeiden. Of zij het ook daadwerkelijk anders gaan doen is afwachten, maar lijkt me wel het meest logisch. Als je zo doorgaat had je even goed Maas kunnen houden.
als een hoofdtrainer niks aan neemt van zien asistenten dan schiet het niet op.
tis jammer dat we voorin de geblesseerden hebben maar ik verwacht wel
dat het allemaal wat pittiger gaat worden en als je het niet laat zien dan
gewoon wisselen.
Geef disse jonges un kans en begin niet gelyk te seuren over ut spelpeil
De Gier was slecht in de competitie gestart, maar nu al weer 6 wedstrijden op rij gewonnen.
Een goede trainer, die het gewijzigde team aan de praat heeft gekregen.
(Voor Cambuur goede trainer lijkt me)
Ik hef et idee dat de spelers skijt hewwe aan deze 2 trainers die er nu zitten .Ik vind het ook zeer zwak dat zij Maas nooit eens hebben aangepakt .Er moet vlgns mij snel een nieuwe trainer komen die de zaak aanpakt en een paar eruit flikkerd
Citaat van: sunderland op november 01, 2016, 21:22:15
Ik hef et idee dat de spelers skijt hewwe aan deze 2 trainers die er nu zitten .Ik vind het ook zeer zwak dat zij Maas nooit eens hebben aangepakt .Er moet vlgns mij snel een nieuwe trainer komen die de zaak aanpakt en een paar eruit flikkerd
Zo is dat! Helaas zijn er ook een paar die dat gedrag ook de laatste periode bij Henk en Keizer lieten zien... :0= WIEBEREN!
Citaat van: Bolle op november 01, 2016, 21:24:49
Zo is dat! Helaas zijn er ook een paar die dat gedrag ook de laatste periode bij Henk en Keizer lieten zien... :0= WIEBEREN!
Zoeken jullie iemand die WIEBEREN heet, en er een aantal uit moet flikkeren? :_schater
Citaat van: PePe op november 01, 2016, 22:12:01
Zoeken jullie iemand die WIEBEREN heet, en er een aantal uit moet flikkeren? :_schater
Jep, Wieberen de Flikker
Citaat van: sunderland op november 01, 2016, 21:22:15
Ik hef et idee dat de spelers skijt hewwe aan deze 2 trainers die er nu zitten .Ik vind het ook zeer zwak dat zij Maas nooit eens hebben aangepakt .Er moet vlgns mij snel een nieuwe trainer komen die de zaak aanpakt en een paar eruit flikkerd
We hewwe ut er laatst nog over had in de cambuur bar. En we weten oek wie er fut mutte!!!!!!!!!!! :thumbsup
Het is nog geen voorjaar, maar de grote schoonmaak is reeds begonnen?
Het lijkt erop dat Ard Langeler zijn contract niet gaat verlengen bij PSV.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=293851
Gezien onze Zwolse bestuurders + Arne Slot zou het me niet verbazen als hij deze kant op komt. Lijkt me wel een goede kandidaat.
Citaat van: moodygrunn op november 16, 2016, 15:21:10
Het lijkt erop dat Ard Langeler zijn contract niet gaat verlengen bij PSV.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=293851
Gezien onze Zwolse bestuurders + Arne Slot zou het me niet verbazen als hij deze kant op komt. Lijkt me wel een goede kandidaat.
Helemaal mee eens.
Laat maar komen.
Hij word het niet....
Maar vanmiddag deed mijn zoon mee met de G-voetbal dag.
En wie kwam er even kijken.
Henk de jong natuurlijk!
Hij had gehoord dat dit was georganiseerd en wou even kijken.
Het siert deze man.
Citaat van: speculeter op november 16, 2016, 17:56:08
Hij word het niet....
Maar vanmiddag deed mijn zoon mee met de G-voetbal dag.
En wie kwam er even kijken.
Henk de jong natuurlijk!
Hij had gehoord dat dit was georganiseerd en wou even kijken.
Het siert deze man.
Deze man hoort gewoon bij Cambuur. _O_
Ach ja, we kunnen lullen wat we willen maar uiteindelijk past hij als enige bij onze club.
Henk is Cambuur. Vanmiddag ook even bijpraten met TD en ongetwijfeld ook met Gerald en Ard. In de winterstop weer aanstellen
Idd emotie boven verstand maar daar leeft onze club op
Citaat van: Oosttribune op november 16, 2016, 19:54:05
Ach ja, we kunnen lullen wat we willen maar uiteindelijk past hij als enige bij onze club.
Henk is Cambuur. Vanmiddag ook even bijpraten met TD en ongetwijfeld ook met Gerald en Ard. In de winterstop weer aanstellen
Idd emotie boven verstand maar daar leeft onze club op
Hebben we nu een TD?
Nog steeds twijfels bij trainer Jack? :_schater
tuurlijk niet man must zien wat ie weer neer zet bij almere...duidelijkheid en dan
komt het vanzelf.
Citaat van: poelie-lwd op november 19, 2016, 10:26:44
Nog steeds twijfels bij trainer Jack? :_schater
Samenvatting gezien? Zwaar onterecht gewonnen van Telstar dankzij een briljante Ahannach. Desalniettemin is het geen geheim dat ik hem als een ideale Cambuur-trainer zie.
Almere heeft gewoon veel scorend vermogen en dan zie je wat voor verschil dat maakt.
Citaat van: Collingwood op november 19, 2016, 11:17:22
Samenvatting gezien? Zwaar onterecht gewonnen van Telstar dankzij een briljante Ahannach. Desalniettemin is het geen geheim dat ik hem als een ideale Cambuur-trainer zie.
En dan mag hij meneer Ahannach wel meenemen in de winter!
Nou wel duidelijk.
Arne en Sipke maken seizoen af.
Prima zaak.
Geld in de knip houden
LC Vandaag:
Cambuur-staf lijkt het seizoen af te maken
2 uur geleden Sport
Cambuur maakt geen haast met de zoektocht naar een nieuwe trainer. Technisch directeur Gerald van den Belt zegt tevreden te zijn hoe het nu functioneert.
Het duo Sipke Hulshoff en Arne Slot nam de leiding op 15 oktober over, nadat Rob Maas na het 3-1 verlies tegen FC Den Bosch werd ontslagen. Cambuur won sindsdien vier van de vijf wedstrijden.
Van den Belt wil nog niet aangeven of Hulshoff en Slot het seizoen afmaken. ,,Maar we zitten nu wel comfortabel. We hoeven ons niet te haasten.'' Voorzitter Ype Smid: ,,Waarom niet? Het zou zomaar kunnen.''
qua punten ok qua veldspel en opstelling hou ik toch wel twijfels maar een
nieuwe trainer is ook geen garantie en zal weer de nodige euro,s kosten.
Citaat van: denistel op november 21, 2016, 11:30:56
qua punten ok qua veldspel en opstelling hou ik toch wel twijfels maar een
nieuwe trainer is ook geen garantie en zal weer de nodige euro,s kosten.
Hier hetzelfde Otje, veel twijfels maar dit duo lijkt wel het geluk aan hun kont te hebben.
Misschien hebben we dat nog wel het meest nodig om de negatieve spiraal te doorbreken.
De Jong:
'Kreeg berichten van collega-trainers die zeiden dat dit echt niet kon'
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fresources.voetbalprimeur.nl%2Fuploads%2Fnews%2Flarge_7b9340679e13047e4f973c05aa8b5bdbd6cae867.jpg&hash=37dd1ca08af3489e9389a65332a04402b74867e1)
Henk de Jong maakt sinds kort furore als accountmanager van FC Groningen. Hoe leuk en afwisselend de oud-trainer van SC Cambuur het werk ook vindt, uiteindelijk wil hij het veld weer op.
"Ik heb het hier naar mijn zin", vertelt De Jong in het Dagblad van het Noorden. "Ik werk bij een prachtige club, met fijne collega's en een directie die mij waardeert. En ik heb het gevoel dat ik leer en beter word. Ik heb zelfs vier aanbiedingen uit het bedrijfsleven gekregen. Zo kan ik in het buitenland campers gaan verkopen. Geloof je dat nou?"
De Jong is, ook in zijn nieuwe functie, ambitieus. Hij wil carrière maken. "Maar ik ben en blijf natuurlijk trainer", zegt hij echter ook. "Daarom moet ik er niet te lang uit zijn. Dat kan als hoofdtrainer, maar ook als assistent bij een leuke club. Het zou kunnen dat ik ooit met Alfred Schreuder meega als hij een nieuwe club krijgt. Met hem heb ik sinds de trainerscursus een heel goed contact. Eigenlijk moet ik volgend seizoen weer als trainer aan de bak."
Interessant is ook dat De Jong teruggaat naar vorig seizoen bij Cambuur. "Ik heb één grote fout gemaakt: ik had solidair moeten zijn met Sandor van der Heide (de assistent-trainer van De Jong werd in november vorig jaar werd ontslagen, red.). Sandor zei echter meteen dat ik moest doorgaan. Ook vanuit financieel perspectief. Maar dezelfde dag kreeg ik berichten van collega-trainers die zeiden dat dit echt niet kon. Toen wist ik al dat ik de verkeerde beslissing had genomen. Ik ging door, maar het was tegen beter weten in. Ik was doodongelukkig."
Volgend seizoen gewoon beide terughalen en een karrevracht aan spelers doorselecteren.
zie ik niet gebeuren sandor net bij getekend en henk zie ik ook niet zo maar terug keren.
Bijtekenen bij een amateurclub zegt helemaal niets, maar begrijp wel wat je bedoelt. Heb echter het volste vertrouwen in Gerald dat dit gaat lukken.. :thumbsup
Komt echt niet terug...
Voor volgend seizoen vol inzetten op Jack de Gier.
Citaat van: speculeter op november 24, 2016, 11:39:07
Komt echt niet terug...
Voor volgend seizoen vol inzetten op Jack de Gier.
Toch lichte twijfel bij Jack.. heeft tot nu toe alleen maar countervoetbal laten zien. Wel effectief, dat dan weer wel.
Ik zeg :0= halen die Gier
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Henk komt wellicht later wel weer aan bod.
Citaat van: Destroyer op november 25, 2016, 18:19:50
Ik zeg :0= halen die Gier
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Henk komt wellicht later wel weer aan bod.
Wel garanties, als je dit elk seizoen kunt laten zien, zelfs met een andere selectie.
Citaat van: PePe op november 25, 2016, 18:37:14
Wel garanties, als je dit elk seizoen kunt laten zien, zelfs met een andere selectie.
Ik bedoel dan ook de resultaten uit het verleden he die geen garantie voor de toekomst bieden ala HdJ.
#PSV en Art Langeler gaan uit elkaar. Het hoofd opleidingen wil weer fulltime aan de slag als hoofdtrainer. Zo meer op FOXSports.nl https://t.co/HX068kPAS3
Lijkt me niet dat hij gaat komen, maar gezien z'n verleden... Je weet maar nooit :_schater
Zou wel een uitstekende trainer voor ons zijn.
Citaat van: Collingwood op november 30, 2016, 10:07:57
Zou wel een uitstekende trainer voor ons zijn.
En wat is er mis met Sipke en Arno? :0=
Citaat van: Collingwood op november 30, 2016, 10:07:57
Zou wel een uitstekende trainer voor ons zijn.
zou perfect zijn
goeie trainer maar denk dat ie vooral finacieel ons niveau is ontstegen al
weet je het nooit. maar zoals het nu gaat zou ik dat geld liever in een echte
goeie spits steken.
Gaat nu tich meer dan prima
Sipke & Slot
Mooi seizoen afmaken.
Daarna de gier of Dijkhuizen binnenhengelen.
Citaat van: denistel op november 30, 2016, 13:44:30
goeie trainer maar denk dat ie vooral finacieel ons niveau is ontstegen al
weet je het nooit. maar zoals het nu gaat zou ik dat geld liever in een echte
goeie spits steken.
En een goede vleugelaanvaller!
Citaat van: speculeter op november 30, 2016, 15:47:03
Mooi seizoen afmaken.
Daarna de gier of Dijkhuizen binnenhengelen.
Dijkhuizen..?? en wat heeft die (m.u.v. 1e seizoen Excelsior) als trainer laten zien dan...!?
Dan liever de Gier, Grim of Langeler, maar als dit duo zo doorgaat mooi laten zitten.
Citaat van: Agy op november 30, 2016, 15:56:41
Dijkhuizen..?? en wat heeft die (m.u.v. 1e seizoen Excelsior) als trainer laten zien dan...!?
Dan liever de Gier, Grim of Langeler, maar als dit duo zo doorgaat mooi laten zitten.
Precies, snap niet waarom iedereen Dijkhuizen hier zo graag ziet komen.
Citaat van: DayDreamer op november 30, 2016, 15:58:09
Precies, snap niet waarom iedereen Dijkhuizen hier zo graag ziet komen.
Dat het een oud speler is, daar heeft mee te maken?
De Gier heeft meer laten zien!!
Dit seizoen mooi laten afmaken door Hulshoff en Arne. Volgend seizoen vol inzetten op de Gier!
Dit seizoen idd afmaken met sipke en arne. Dan maar eens zien waar wel staan. Wie weet promotie op wat voor manier dan ook. Stel je promoveert dan een trainer halen die weet wat er voor nodig is om op hoogste niveau te blijven en wat er bij komt kijken.
wat als Cambuur steeds beter begint te voetballen en Sipke en co topperssss in wording blijken te zijn?
Citaat van: carlo de leeuw op november 30, 2016, 22:08:55
wat als Cambuur steeds beter begint te voetballen en Sipke en co topperssss in wording blijken te zijn?
Bij promotie verdienen ze verlenging, lijkt mij. :y
Wat mij betreft geen nieuwe trainer na de winterstop.
Dan krijg je weer zo'n trainer die al een tijdje zonder club zit en geforceerd zijn visie op het team wil los laten.
vd Belt is de perfecte man of de selectie in balans te brengen en om weer de juiste sfeer en ambitie in de club te laten leven.
Langeler mag van mij wel komme.
Volgens sterke geruchten wil Cambuur binnenkort Harry van den Ham presenteren als hoofdtrainer. (Via @voetbalinfrl )
Dat is nou niet echt een betrouwbare bron, maar ik zou me er iets bij voor kunnen stellen. Volgens mij werkt Van den Ham altijd als een soort Engelse manager die veel aan zijn assistent-trainers overlaat. Hulshoff en Slot zouden dan dus, ook met een nieuwe hoofdtrainer, veel verantwoordelijkheid blijven houden.
Citaat van: Montana op december 04, 2016, 23:14:49
Volgens sterke geruchten wil Cambuur binnenkort Harry van den Ham presenteren als hoofdtrainer. (Via @voetbalinfrl )
Mag van mij!!
Citaat van: Collingwood op december 04, 2016, 23:27:08
Dat is nou niet echt een betrouwbare bron, maar ik zou me er iets bij voor kunnen stellen. Volgens mij werkt Van den Ham altijd als een soort Engelse manager die veel aan zijn assistent-trainers overlaat. Hulshoff en Slot zouden dan dus, ook met een nieuwe hoofdtrainer, veel verantwoordelijkheid blijven houden.
Ik zie de meerwaarde niet om nu een nieuwe trainer aan te stellen.
Slot en Hulshoff hebben de selectie aardig bij de les gekregen en zouden voldoende krediet moeten krijgen om in ieder geval de na competitie veilig te stellen.
Citaat van: Vlampiep op december 05, 2016, 09:03:54
Ik zie de meerwaarde niet om nu een nieuwe trainer aan te stellen.
Slot en Hulshoff hebben de selectie aardig bij de les gekregen en zouden voldoende krediet moeten krijgen om in ieder geval de na competitie veilig te stellen.
Op zich wel met je eens maar tactisch is het allemaal wel erg dramatisch. Hun kunstgrepen vielen tot nu toe toevalligerwijs vaak goed uit maar tegen Ajax geef je hierdoor een zekere en zeer belangrijke winst gewoon weg.
Citaat van: Agy op december 05, 2016, 09:22:45
Op zich wel met je eens maar tactisch is het allemaal wel erg dramatisch. Hun kunstgrepen vielen tot nu toe toevalligerwijs vaak goed uit maar tegen Ajax geef je hierdoor een zekere en zeer belangrijke winst gewoon weg.
Dat Cambuur het in de laatste 10 minuten weggeeft heeft volgens mij te maken met de onvolwassenheid van sommige spelers.
Daar heeft de trainer op dat moment geen grip op.
En ja, soms pakt een wissel goed uit en soms niet.
Citaat van: Vlampiep op december 05, 2016, 11:00:39
Dat Cambuur het in de laatste 10 minuten weggeeft heeft volgens mij te maken met de onvolwassenheid van sommige spelers.
Daar heeft de trainer op dat moment geen grip op.
En ja, soms pakt een wissel goed uit en soms niet.
Dat komt mede omdat er niet echt een tactisch (positioneel) idee achter zit.
Citaat van: Vlampiep op december 05, 2016, 11:00:39
Dat Cambuur het in de laatste 10 minuten weggeeft heeft volgens mij te maken met de onvolwassenheid van sommige spelers.
Daar heeft de trainer op dat moment geen grip op.
En ja, soms pakt een wissel goed uit en soms niet.
En ondanks het woordje jong speel je nog wel steeds tegen de nr 3 van de competitie. Als je niet kan voetballen zit je niet bij Ajax. Vrijdag weer vol voor de winst gaan. Dit was tenslotte pas het eerste thuisverlies dit seizoen.
onvolwassenheid tegen bijna allemaal jongens onder de 20 jaar sorry maar ken het
niet helemaal volgen.
bij ons ging het fout toen de jongste er uit ging en steenvoorden niet zijn positie innam
maar veel verder naar voren ging spelen???
Citaat van: denistel op december 05, 2016, 13:59:26
onvolwassenheid tegen bijna allemaal jongens onder de 20 jaar sorry maar ken het
niet helemaal volgen.
bij ons ging het fout toen de jongste er uit ging en steenvoorden niet zijn positie innam
maar veel verder naar voren ging spelen???
Niet alleen daar ging het mis Otto, ook de wissel Barto voor Bosz had daar mee te maken. Velen willen dat niet horen omdat Bosz niet super speelde maar er veranderde positioneel gewoon te veel op het middenveld welke je net in handen had gekregen door de omzetting in de rust. Door de komst van Barto ging vdStreek wel op het middenveld spelen maar daar 1 wissel toch 2 positiewisselingen waarbij vdStreek toch veel dieper bleef spelen dan Bosz daarvoor. Mede daardoor en het eerder druk zetten van Barto t.o.v. vdStreek daarvoor werden de ruimtes weer groter en dat was een kolfje naar de hand van de behendige Ajax spelers. Het inschuiven van vSteenvoorden moest dit denk ik oplossen maar hierdoor kwam er weer meer ruimte in de rug van de verdediging waar net de snelle en behendige El Baad, al dan niet door een blessure, was gewisseld. Je gaf door deze 2 wissels gewoon de grip op de wedstrijd weer weg.
Citaat van: Agy op december 05, 2016, 11:41:31
Dat komt mede omdat er niet echt een tactisch (positioneel) idee achter zit.
Waarschijnlijk door de omstandigheden gedwongen wissels die tactisch niet goed werden uitgevoerd of zijn aangegeven.
Want als je iets in de laatste 10 minuten moet omzetten, is er in dit geval met deze selectie maar 1 remedie, alle ballen gewoon het stadion uit rossen en niet proberen nog het spel te willen maken.
Citaat van: Vlampiep op december 05, 2016, 14:47:38
Want als je iets in de laatste 10 minuten moet omzetten, is er in dit geval met deze selectie maar 1 remedie, alle ballen gewoon het stadion uit rossen en niet proberen nog het spel te willen maken.
Ja maar dat deden ze ook niet he, na de 1-1 hadden ze moeten consolideren en rustig op zoek moeten gaan of er nog iets mogelijk was en anders het punt koesteren. Inplaats daarvan gingen ze vol op de aanval om alsnog de winst binnen te halen. Mede daardoor en het gevolg van de wissels (zie hier boven) was het open huis tegen deze behendige ploeg.
Citaat van: Agy op december 05, 2016, 14:50:56
Ja maar dat deden ze ook niet he, na de 1-1 hadden ze moeten consolideren en rustig op zoek moeten gaan of er nog iets mogelijk was en anders het punt koesteren. Inplaats daarvan gingen ze vol op de aanval om alsnog de winst binnen te halen. Mede daardoor en het gevolg van de wissels (zie hier boven) was het open huis tegen deze behendige ploeg.
Gelukkig komen we vrijdagavond weer in de herkansing en hopelijk pakken we dan wel de drie punten. 8)
Citaat van: Agy op december 05, 2016, 14:15:27
Niet alleen daar ging het mis Otto, ook de wissel Barto voor Bosz had daar mee te maken. Velen willen dat niet horen omdat Bosz niet super speelde maar er veranderde positioneel gewoon te veel op het middenveld welke je net in handen had gekregen door de omzetting in de rust. Door de komst van Barto ging vdStreek wel op het middenveld spelen maar daar 1 wissel toch 2 positiewisselingen waarbij vdStreek toch veel dieper bleef spelen dan Bosz daarvoor. Mede daardoor en het eerder druk zetten van Barto t.o.v. vdStreek daarvoor werden de ruimtes weer groter en dat was een kolfje naar de hand van de behendige Ajax spelers. Het inschuiven van vSteenvoorden moest dit denk ik oplossen maar hierdoor kwam er weer meer ruimte in de rug van de verdediging waar net de snelle en behendige El Baad, al dan niet door een blessure, was gewisseld. Je gaf door deze 2 wissels gewoon de grip op de wedstrijd weer weg.
Maar lag het probleem dan niet meer bij Bakker en Monteiro wo(en Schilder). Met vd Streek en Barto samen weet je dat er afgejaagd gaat worden. En zoals jezelf ook aangeeft, Bosz was slecht die moest wel gewisseld worden.
Citaat van: Agy op december 05, 2016, 14:15:27
Niet alleen daar ging het mis Otto, ook de wissel Barto voor Bosz had daar mee te maken. Velen willen dat niet horen omdat Bosz niet super speelde maar er veranderde positioneel gewoon te veel op het middenveld welke je net in handen had gekregen door de omzetting in de rust. Door de komst van Barto ging vdStreek wel op het middenveld spelen maar daar 1 wissel toch 2 positiewisselingen waarbij vdStreek toch veel dieper bleef spelen dan Bosz daarvoor. Mede daardoor en het eerder druk zetten van Barto t.o.v. vdStreek daarvoor werden de ruimtes weer groter en dat was een kolfje naar de hand van de behendige Ajax spelers. Het inschuiven van vSteenvoorden moest dit denk ik oplossen maar hierdoor kwam er weer meer ruimte in de rug van de verdediging waar net de snelle en behendige El Baad, al dan niet door een blessure, was gewisseld. Je gaf door deze 2 wissels gewoon de grip op de wedstrijd weer weg.
ja hest helemaal geliek in kon de staf dan ook niet volgen want juist in deze wedstrijd wist je dat
je het achter in en op het middenveld dicht moest houden als is het dan qua kijkspel minder leuk.
Citaat van: zeewolde op december 05, 2016, 16:14:33
Maar lag het probleem dan niet meer bij Bakker en Monteiro wo(en Schilder). Met vd Streek en Barto samen weet je dat er afgejaagd gaat worden. En zoals jezelf ook aangeeft, Bosz was slecht die moest wel gewisseld worden.
Bosz was juist helemaal niet slecht, want die durft tenminste eens een keer op goal te schieten. Heeft prima traptechniek die jongen. Van de 10 ballen geeft ie 7 goed. Doordat die hapsnurker Hoefdraad niet meeverdedigde de 2e helft had ie constant 2 man tegenover zich, vandaar de wissel.
Citaat van: Vlampiep op december 05, 2016, 09:03:54
Ik zie de meerwaarde niet om nu een nieuwe trainer aan te stellen.
Slot en Hulshoff hebben de selectie aardig bij de les gekregen en zouden voldoende krediet moeten krijgen om in ieder geval de na competitie veilig te stellen.
Juist de ts viel afgelopen vrijdag finaal door de mand met hun vreemde wisselbeleid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: Agy op december 05, 2016, 14:15:27
Niet alleen daar ging het mis Otto, ook de wissel Barto voor Bosz had daar mee te maken. Velen willen dat niet horen omdat Bosz niet super speelde maar er veranderde positioneel gewoon te veel op het middenveld welke je net in handen had gekregen door de omzetting in de rust. Door de komst van Barto ging vdStreek wel op het middenveld spelen maar daar 1 wissel toch 2 positiewisselingen waarbij vdStreek toch veel dieper bleef spelen dan Bosz daarvoor. Mede daardoor en het eerder druk zetten van Barto t.o.v. vdStreek daarvoor werden de ruimtes weer groter en dat was een kolfje naar de hand van de behendige Ajax spelers. Het inschuiven van vSteenvoorden moest dit denk ik oplossen maar hierdoor kwam er weer meer ruimte in de rug van de verdediging waar net de snelle en behendige El Baad, al dan niet door een blessure, was gewisseld. Je gaf door deze 2 wissels gewoon de grip op de wedstrijd weer weg.
Ik hoor niemand over Erik Bakker. Die liep als een kip zonder kop over het veld en pakte weer een hele domme 7e gele kaart. Bosz was in mijn ogen niet de slechtste middenvelder vrijdag maar Bakker!!!!!!!!!!
Citaat van: Agy op december 05, 2016, 09:22:45
Op zich wel met je eens maar tactisch is het allemaal wel erg dramatisch. Hun kunstgrepen vielen tot nu toe toevalligerwijs vaak goed uit maar tegen Ajax geef je hierdoor een zekere en zeer belangrijke winst gewoon weg.
Juist!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_
Citaat van: Vlampiep op december 05, 2016, 11:00:39
Dat Cambuur het in de laatste 10 minuten weggeeft heeft volgens mij te maken met de onvolwassenheid van sommige spelers.
Daar heeft de trainer op dat moment geen grip op.
En ja, soms pakt een wissel goed uit en soms niet.
Je moet als ts zijnde een wedstrijd lezen. De voetbalgogme ontbreekt bij dit cambuur, zowel bij spelers als de ts!!!!!!!!!!!!!
Na de 1-1 liep iedereen als een kip zonder kop naar voren om alsnog de 2-1 te maken. Terwijl de hele wedstrijd duidelijk was dat je gecontroleerd moest aanvallen want anders wordt het afgestraft als het openligt. De wissels waren ongelukkig maar de 2e goal viel vooral door de domme reactie op de 1-1.
Met 1-1 had ik nog kunnen leven, maar uiteindelijk 1-3 verliezen komt door echt tactische onvolwassenheid van TS en spelers.
We dachten dat we 020 in de busse hadden, maar kregen ut deksel ope neus!!
ik meld het nog maar een x . Cambuur moet Maurice Steyn halen .Dit seiz af laten maken door Spipke en slut .In de winterstop proberen hem te halen voor het nieuwe seiz .Steyn is een trainer met veel ervaring ,laat zijn ploeg meestal goed voetballen en zijn ploegen werken altijd hard .Voetbal is simpel en duidelijk .
je mutte de speulers dr oek foor hewwe of anlere
Gerucht dat Langerer het word word steeds sterker.
Citaat van: speculeter op december 08, 2016, 11:23:14
Gerucht dat Langerer het word word steeds sterker.
Want? Omdat steeds meer mensen elkaar na beginnen te praten, of komt het echt ergens vandaan?
Omdat die stoker van OF het op twitter als gerucht meldde?
Volgens mij is hij pas na dit seizoen beschikbaar.
Die Arjen de Boer is niet serieus te nemen...
Citaat van: Yellow Army op december 08, 2016, 12:32:03
Die Arjen de Boer is niet serieus te nemen...
Opruier 1e klas!!
Langerer mag van mij komen hoor, dit wordt pas het nieuwe seizoen. (als ie komt)
Arjen de Boer is geen verslaggever of journalist, maar een supporter van DKV.
Dus alles wat die dombo roept is alleen bedoeld om iets uit te lokken te nadele van Cambuur.
Citaat van: Vlampiep op december 08, 2016, 12:56:33
Arjen de Boer is geen verslaggever of journalist, maar een supporter toeschouwer van dkv.
Dus alles wat die dombo roept is alleen bedoeld om iets uit te lokken te nadele van Cambuur.
Wel correct reageren Vlampiep!
Citaat van: Dokkumer op december 08, 2016, 13:48:07
Wel correct reageren Vlampiep!
Ik zal er in het vervolg omdenken. |:)
Na RKC uit zal er meer duidelijkheid komen |:)
Zou mooi zijn als er in de winterstop nog een echte hoofdtrainer komt.
Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 11:15:28
Zou mooi zijn als er in de winterstop nog een echte hoofdtrainer komt.
Ik hef liever in de winterstop un echte spits.
achteraf ist makkelijk praten, maar Sipke en co hebben de goeie tactiek tegen Ajax gehanteerd en ook in competitie gaat het niet onaardig.
Nu opportunistisch het seizoen laten afmaken of toch maar vervangen in de winterstop??
Citaat van: Bernardo op december 10, 2016, 11:15:28
Zou mooi zijn als er in de winterstop nog een echte hoofdtrainer komt.
:?
Citaat van: carlo de leeuw op december 15, 2016, 21:28:18
achteraf ist makkelijk praten, maar Sipke en co hebben de goeie tactiek tegen Ajax gehanteerd en ook in competitie gaat het niet onaardig.
Nu opportunistisch het seizoen laten afmaken of toch maar vervangen in de winterstop??
Ik zeg nog steeds seizoen afmaken
Citaat van: PePe op december 10, 2016, 20:02:01
Ik hef liever in de winterstop un echte spits.
Daar hest geliek an, Barto is een namaak spits. We kennen beter eentsje komme late foor een soad poen die te beroerd is om un skeet te laten.
Citaat van: Vlampiep op december 15, 2016, 21:32:24
Daar hest geliek an, Barto is een namaak spits. We kennen beter eentsje komme late foor een soad poen die te beroerd is om un skeet te laten.
:_schater
Citaat van: Yellow Army op december 15, 2016, 21:31:26
Ik zeg nog steeds seizoen afmaken
Onze TS heeft laten zien dat na het vertrek van Vd Vegt en Maas, zij de selectie weer aan het voetballen hebben gekregen, dit zonder paniek inhuur of koop.
Tegen een topclub als Ajax klopte de tactiek en posities van alle spelers.
Wat moet je nu nog beter doen dan zij hebben laten zien.
Dus helemaal mee eens, in ieder geval het seizoen laten afmaken.
Ik zie geen reden om een trainer aan te stellen die weer alles gaat omgooien.
Ik zie ook het liefst een 4-3-3 met acties op de vleugels, maar een aan de andere kant ook wel heel lekker om ook eindelijk eens een paar succesvolle counters te zien ipv eindeloos gebrei.
De resultaten zijn prima en je ziet dat spelers nu lekkerder in hun vel zitten. Mooi zo doorgaan zou ik zeggen.
Sipke en co winnen tot nu toe 8 van de 10 wedstrijden. Na zondag mogelijk 9 van de 11. Voorlopig mooi laten zitten lijkt me, er zijn op dit moment eigenlijk ook geen echt geschikte alternatieven.
Citaat van: Collingwood op december 17, 2016, 01:33:38
Sipke en co winnen tot nu toe 8 van de 10 wedstrijden. Na zondag mogelijk 9 van de 11. Voorlopig mooi laten zitten lijkt me, er zijn op dit moment eigenlijk ook geen echt geschikte alternatieven.
Wie het beter kan, moet nu opstaan.
ze doen het goed hoor maar zondag is voor de competitie wel cruciaal denk ik.
je moet winnen om mee te blijven doen voor plek 1.
Citaat van: denistel op december 17, 2016, 22:21:19
ze doen het goed hoor maar zondag is voor de competitie wel cruciaal denk ik.
je moet winnen om mee te blijven doen voor plek 1.
Ja zeker, verlies je haak je definitief af. Win je, en win je de eerstvolgende tegen VVV, is het gat maar 6 (!) punten met VVV. Wie had dat in oktober nou verwacht! |:)
Dijkhuizen weg bij NAC. Iets voor ons?
1+1 = 2
Hoeft wat mij betreft overigens niet te komen.
Vind hem te weinig uitstralen en heeft met Nac met heel goed materiaal niet kunnen overtuigen.
Hij heeft nou niet bepaald laten zien dat hij een top trainer is
Excelsior heeft hij bewezen met een matig elftal goed te kunnen presteren.
Bij Brentford kun je hem niet op afrekenenen.
En NAC een top selectie? Dat is een bij elkaar geraapt zooitje.
Ik zou dit seizoen doorgaan met Arne en Sipke.
Daarna evolueren, maar daarna wellicht wel voor Dijkhuizen gaan of De Gier.
Onder andere omstandigheden een goede optie, maar zou heel vreemd zijn om hem nu te halen. Sipke en Arne hebben het zeer goed gedaan, en Dijkhuizen nu al enkele jaren slecht tot heel slecht.
Citaat van: Bascambuur op december 22, 2016, 22:29:29
Dijkhuizen weg bij NAC. Iets voor ons?
Ik kan geen goede reden bedenken waarom Dijkhuizen onze hoofdtrainer zou moeten worden. Heeft bij zijn laatste 2 clubs bijzonder matig gepresteerd.
Nu zeker niet doen, we presteren nu goed.
Citaat van: AL op december 22, 2016, 22:34:04
1+1 = 2
Hoeft wat mij betreft overigens niet te komen.
Vind hem te weinig uitstralen en heeft met Nac met heel goed materiaal niet kunnen overtuigen.
goed materiaal? Die vierde of vijfde keuzes van man city?
Geen Dijkhuizen aub.
Dijkhuizen heeft het vorig jaar toch gewoon goed gedaan bij NAC, 3de plaats uitgeschakeld in finale play offs.
Sowieso niet eerder een nieuwe trainer dan na het einde van het seizoen. Hoe je er ook tegen aan kijkt, de weg naar boven is positief ingeslagen. Weer een ander voor de groep waarbij spelers zich weer moeten bewijzen kan dit alleen maar de kop in drukken.
Citaat van: Galdiano op december 22, 2016, 22:43:13
Excelsior heeft hij bewezen met een matig elftal goed te kunnen presteren.
Bij Brentford kun je hem niet op afrekenenen.
En NAC een top selectie? Dat is een bij elkaar geraapt zooitje.
Ik zou dit seizoen doorgaan met Arne en Sipke.
Daarna evolueren, maar daarna wellicht wel voor Dijkhuizen gaan of De Gier.
kan ik mij volledig bij aansluiten. Hij hoort hier gewoon thuis
Je moet ook eens de trainers op een rijtje zetten die wij willen en vooral kunnen halen en dan is hij sowieso 1 Vd gegadigden . Maar moeten we wachten zou ik voor Steyn gaan als die haalbaar is . Vd belt regelt et vast goed uiteindelijk
Ik zou de Gier nemen, hoeft nog niet een mega salaris en speelt leuk aanvallend voetbal met zn ploeg.
Als die optie niet kan ging ik voor Dijkhuizen, Steyn is vast ook een goede trainer, maar zou mij niet verbazen als die richting Breda verhuist.
En liever wel in de winterstop, kan het spul mooi aan elkaar wennen de transfers uitzoeken, en dan er volgend jaar van profiteren.
En wie weet met een beetje geluk in de playoffs alweer een stap omhoog doen.
Overigens ben ik niet ontevreden over het huidige trainers duo, maar wel van mening dat er een nieuwe hoofdtrainer moet komen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 23, 2016, 14:04:48
Overigens ben ik niet ontevreden over het huidige trainers duo, maar wel van mening dat er een nieuwe hoofdtrainer moet komen.
Ik ben ook niet ontevreden over ons trainers duo, maar ben tegengesteld van mening dat als ze het goed blijven doen er absoluut geen nieuwe trainer hoeft te komen.
Want wat voor argument moet er worden aangevoerd waarom dit duo niet capabel zou zijn om Cambuur terug op het hoogste niveau te kunnen brengen.
Wat ze nu al hebben gerealiseerd zouden de alle genoemde trainers niet beter hebben kunnen doen.
Citaat van: Bascambuur op december 22, 2016, 22:29:29
Dijkhuizen weg bij NAC. Iets voor ons?
Nee tuurlijk niet, volkomen verkeerde moment daar voor. Laat Sipke lekker dit seizoen afmaken en dan gaan voor de Gier of Langerer die een uitstekend voetbalnetwerk heeft in Nederland. Dijkhuizen heeft me niet weten te imponeren. Straalt ook niet heel veel uit vind ik dan persoonlijk.
nac is oek een slangekuil daar gebeurd oek heel veel om het voetbal heen.
Als Dijkhuizen haalbaar is zou ik dat zeker doen.Komend half jaar
nog voor het hoogst haalbare gaan en dan komend jaar gewoon
op weg naar een topseizoen in welke divisie dan ook maar.
Laat Slipke gewoon het seizoen afmaken. Weer een nieuwe trainer voor de groep gaat je geen betere resultaten opleveren ben ik bang. Daarnaast hebben Sipke en co het qua resultaat uitstekend gedaan met 8 vd 11 winstpartijen.
zeker qua resultaten maar de lat mut nog hoger vind ik maar we wachten af,
Zelf als we niet promoveren, maar (jonge) spelers zich verder ontwikkelen, dan leggen deze trainers al een mooie basis om weer de weg omhoog in te slaan.
Voor volgend seizoen is Dijkhuizen een van de opties, maar het zou me niet verbazen als hij voor die tijd bijv. bij Den Haag of een andere club in problemen belandt.
Citaat van: Vlampiep op december 23, 2016, 14:49:56
Ik ben ook niet ontevreden over ons trainers duo, maar ben tegengesteld van mening dat als ze het goed blijven doen er absoluut geen nieuwe trainer hoeft te komen.
Want wat voor argument moet er worden aangevoerd waarom dit duo niet capabel zou zijn om Cambuur terug op het hoogste niveau te kunnen brengen.
Wat ze nu al hebben gerealiseerd zouden de alle genoemde trainers niet beter hebben kunnen doen.
Als we onder Maas de zelfde gemiddeld aantal punten per wedstrijd hadden als onder Sipke en Arne stonden we nu 1 punt achter Venlo
Als het goed is, dan moet het blijven. Sipke en Arno verrassen momenteel iedereen.
Citaat van: Marc S op december 23, 2016, 20:01:33
Als we onder Maas de zelfde gemiddeld aantal punten per wedstrijd hadden als onder Sipke en Arne stonden we nu 1 punt achter Venlo
Jup, en hadden we als we gaan winnen van VVV na de winterstop bovenaan gestaan. Pijnlijk genoeg...
Citaat van: PePe op december 23, 2016, 22:50:21
Als het goed is, dan moet het blijven. Sipke en Arno verrassen momenteel iedereen.
nogmaals ze doen het goed maar verassen vind ik niet we horen gewoon zo wie
zo bij de 5 beste teams te staan met deze selectie. punt waar we ze aan moeten
werken is de uitstraling en overtuiging dat wij niet te verslaan zijn spelers moeten
daar zelf ook heel erg mee bezig. het lieve/vrijblijvende moet er af is mijn mening.
uit heb je nog oa Volendam-de Graafschap-Almere-Jong PSV -Jong Ajax -NAC
dat zijn wedstrijden waarin je er wel moet staan anders kom je niet meer in
de top 5.
je moet altijd weer voor uit kijken en door selecteren richting komend seizoen en
dan moet je niet van 24 spelers weer 10 middenvelders hebben bijvoorbeeld.
Citaat van: denistel op december 24, 2016, 12:54:18
nogmaals ze doen het goed maar verassen vind ik niet we horen gewoon zo wie
zo bij de 5 beste teams te staan met deze selectie. punt waar we ze aan moeten
werken is de uitstraling en overtuiging dat wij niet te verslaan zijn spelers moeten
daar zelf ook heel erg mee bezig. het lieve/vrijblijvende moet er af is mijn mening.
uit heb je nog oa Volendam-de Graafschap-Almere-Jong PSV -Jong Ajax -NAC
dat zijn wedstrijden waarin je er wel moet staan anders kom je niet meer in
de top 5.
je moet altijd weer voor uit kijken en door selecteren richting komend seizoen en
dan moet je niet van 14 spelers weer 10 middenvelders hebben bijvoorbeeld.
Zo kijk ik er ook tegen aan, de thuiswedstrijden zal het probleem niet zijn daarin zullen er genoeg punten gehaald worden.
Alleen uit waarin we altijd al moeite hebben zal veel beter moeten.
Eindhoven uit Den Bosch uit Fortuna uit je moet eigenlijk 2 van de drie winnen.
Het huidige optimisme rond sipke en arne komt gewoon omdat ze het van heel slecht naar redelijk goed hebben getild.
Dat is wel hun verdienste natuurlijk. En met die magistrale bekerpot tegen Ajax kunnen ze nu hier al niet meer stuk bij velen.
Maar het gaat er straks om meespelen of afhaken, en als je volgend jaar toch een nieuwe hoofdtrainer wil laat die zo snel mogelijk komen en inburgeren.
Als je voor sipke en arno gaat zou je er meerdere jaren voor moeten gaan.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2016, 13:30:07
Zo kijk ik er ook tegen aan, de thuiswedstrijden zal het probleem niet zijn daarin zullen er genoeg punten gehaald worden.
Alleen uit waarin we altijd al moeite hebben zal veel beter moeten.
Eindhoven uit Den Bosch uit Fortuna uit je moet eigenlijk 2 van de drie winnen.
Het huidige optimisme rond sipke en arne komt gewoon omdat ze het van heel slecht naar redelijk goed hebben getild.
Dat is wel hun verdienste natuurlijk. En met die magistrale bekerpot tegen Ajax kunnen ze nu hier al niet meer stuk bij velen.
Maar het gaat er straks om meespelen of afhaken, en als je volgend jaar toch een nieuwe hoofdtrainer wil laat die zo snel mogelijk komen en inburgeren.
Als je voor sipke en arno gaat zou je er meerdere jaren voor moeten gaan.
Als je als club een trainer op de lange termijn had willen vastleggen. had dat na de promotie gemoeten.
Bijna iedere club heeft goede en slechte periodes, zie bv PEC Zwolle.
Als het hier even haakt met de club is het dikwijls de trainer die moet worden geslachtofferd.
Onze nieuwe TS die Maas zijn vertrek moet opvangen doet het prima.
Het is een wonder dat deze mannen in relatief korte tijd de selectie weer zelfvertrouwen en aan voetbal heeft gekregen.
Toptrainers kunnen we niet betalen en topspelers ook niet, dus moeten wij het hebben van jong talent en meevallertjes.
Om een topprestatie te kunnen behalen is nodig; aanleg, talent, wilskracht, ervaring en collectiviteit en vertrouwen.
Opnieuwe een nieuwe trainer aanstellen geeft extra kosten, zodat er geen talent kan worden aangetrokken.
Ook geeft dat een deuk in het huidige vertrouwen in elkaar.
En als we om wat voor reden dan ook niet na competietie of promotie halen, moet de nieuwe trainer ook weer wijken.
Heb vertrouwen in de huidige TS en selectie, dit misschien versterkt op de vleugel of met jong talent in de spits.
Verder allemaal een mooie kerst en een schitterend 2017. :proost
Sipke en slot gaan het seizoen afmaken
Citaat van: sunderland op december 24, 2016, 19:38:00
Sipke en slot gaan het seizoen afmaken
Dan weet ik zeker dat we volgend jaar weer Juup spelen.
Citaat van: poelie-lwd op december 26, 2016, 17:33:46
Dan weet ik zeker dat we volgend jaar weer Juup spelen.
je wilt toch geen Dijkhuizen?
Citaat van: poelie-lwd op december 26, 2016, 17:33:46
Dan weet ik zeker dat we volgend jaar weer Juup spelen.
Dat klopt, we zijn namelijk nog maar halverwege de competitie.
Maas is toch de oorzaak van de lage klassering van Cambuur? (Sipke en Arne niet)
Citaat van: poelie-lwd op december 26, 2016, 17:33:46
Dan weet ik zeker dat we volgend jaar weer Juup spelen.
Ja in ieder geval tot t/m mei 2017 :_schater.
Citaat van: PePe op december 27, 2016, 12:18:37
Maas is toch de oorzaak van de lage klassering van Cambuur? (Sipke en Arne niet)
en de spelers natuurlijk want onder maas vond ik het voetbal soms beter
hoor en kregen we elke wedsrtrijd minimaal 8 tot 10 kansen die dan helaas
niet werden benut.
nu krijgen we veel minder kansen maar zijn we scherper in het benutten
al kan dat altijd nog beter vind ik.
sipke en arne hebben voor iets meer zekerheid gekozen en dat brengt
tot nu toe de pt die we nodig hadden. maar we moeten wel blijven verbeteren
want de tegenstander weet nu ook weer dat we een ander spelletje spelen
en zullen zich daar op instellen.
cruciaal zullen de uitwedstrijden blijven en de opening thuis tegen VVV zal
ook gwonnen moeten worden.
Citaat van: PePe op december 27, 2016, 12:18:37
Maas is toch de oorzaak van de lage klassering van Cambuur? (Sipke en Arne niet)
Ze zijn alle drie de oorzaak. Technische staf. :y
Citaat van: PePe op december 27, 2016, 12:18:37
Maas is toch de oorzaak van de lage klassering van Cambuur? (Sipke en Arne niet)
eigenlijk moet je die vraag intern stellen maar ik vind het zwak van ons assistenten dat ze toen niet hun mening duidelijk hebben laten horen .Maar ik heb ook hier en daar vernomen dat met maas niet viel te praten,dus tja ....
Citaat van: sunderland op december 27, 2016, 21:30:41
eigenlijk moet je die vraag intern stellen maar ik vind het zwak van ons assistenten dat ze toen niet hun mening duidelijk hebben laten horen .Maar ik heb ook hier en daar vernomen dat met maas niet viel te praten,dus tja ....
Dus toch Maas, die het in z'n eentje beter wist. (als er niet over kon worden gepraat)
Citaat van: PePe op december 27, 2016, 23:17:55
Dus toch Maas, die het in z'n eentje beter wist. (als er niet over kon worden gepraat)
Dat lijkt mij te kort door de bocht. Als één persoon zoveel macht heeft zijn er altijd andere personen tekort geschoten!
Citaat van: Lore op december 28, 2016, 12:12:08
Dat lijkt mij te kort door de bocht. Als één persoon zoveel macht heeft zijn er altijd andere personen tekort geschoten!
Vd Vegt is ernstig te kort geschoten, door hem te halen en te handhaven.
Citaat van: Vlampiep op december 28, 2016, 12:51:52
Vd Vegt is ernstig te kort geschoten, door hem te halen en te handhaven.
Eens! En daarmee ook het bestuur, want op basis van welke argumenten is Vd Vegt daar neer gezet? Maar goed, iedereen maakt fouten!
Citaat van: Lore op december 28, 2016, 14:42:16
Eens! En daarmee ook het bestuur, want op basis van welke argumenten is Vd Vegt daar neer gezet? Maar goed, iedereen maakt fouten!
We mutte nou fooruut kieke en su ast dur nou foorstaat, gaat ut weer de goeie kant op.
Dur is weer beleving en wurre dur punten pakt.
Vd Belt kreit ut bestuurluk weer wat in streken en oanze TS het ut soatsje ant foetballen kregen.
We mutte hope dat de sterhouwers blieve en dat dur miskien nog un spitske an trokke wudde ken.
Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld. Op de wedstrijd tegen Ajax na pakken we gewoon de punten die we behoren te halen met deze selectie. Daar zit het probleem dan ook niet. Ons probleem is dat het vertoonde spel en dus de taktiek niet deugt. Let maar op, zodra het spannend wordt tegen gelijkwaardige of betere tegenstanders gaat dat pijnlijk duidelijk worden. Ik hoop oprecht dat met de terugkeer van Gyasi weer 4-3-3 gaan spelen. Wellicht komen er nog een vleugelaanvaller of een spits bij en een capabele trainer zodat we nog mee kunnen doen bovenin. Ik heb niks tegen het huidige trainersduo echter vind ik ze veel te licht voor dit werk en past hun werkwijze meer in een scheikundelokaal.
We hadden een aanvallende tactiek met spelers die niet durven voetballen en nu de huidige speelwijze waarbij spelers zich wel lekker voelen. Dat heeft de TS knap gedaan. Er komt vanzelf meer lef in het spel als de resultaten goed blijven.
Citaat van: poelie-lwd op december 29, 2016, 20:12:11
Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld. Op de wedstrijd tegen Ajax na pakken we gewoon de punten die we behoren te halen met deze selectie. Daar zit het probleem dan ook niet. Ons probleem is dat het vertoonde spel en dus de taktiek niet deugt. Let maar op, zodra het spannend wordt tegen gelijkwaardige of betere tegenstanders gaat dat pijnlijk duidelijk worden. Ik hoop oprecht dat met de terugkeer van Gyasi weer 4-3-3 gaan spelen. Wellicht komen er nog een vleugelaanvaller of een spits bij en een capabele trainer zodat we nog mee kunnen doen bovenin. Ik heb niks tegen het huidige trainersduo echter vind ik ze veel te licht voor dit werk en past hun werkwijze meer in een scheikundelokaal.
Nou dat scheikundelokaal is wel ietwat zwaar uitgedrukt, daar ga ik niet voor, maar ben het wel in grote lijnen met je eens.
Ik vind het van groot belang dat een nieuwe trainer de tijd krijgt om in te burgeren en mee de selectie samen te stellen.
Daarom ben ik ook voor een nieuwe hoofdtrainer zsm.
Ik vrees ook dat dit duo te licht is... maar moet ze wel nageven dat we nu weer punten pakken wat we onder Maas niet deden.
Die Maas paste hier ook niet in Leeuwarden en dat is dus ook heel belangrijk.
Een trainer die past, die het publiek aanspreekt gewoon iemand die Cambuur minded is.
Achteruitvoetbal heeft nog nooit gewerkt in Leeuwarden dat hoor je duidelijk op de tribunes als de bal weer te vaak achteruitgaat.
Ik zou niet lang nadenken en de Gier pakken... Neem ook die spits maar mee en dan moeten we kunnen meedoen voor de top 3.
En lukt dat niet in de nacomp dit jaar dan heb je al een voorsprong volgend jaar.
Een goed uiteinde iedereen
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 30, 2016, 00:23:59
Nou dat scheikundelokaal is wel ietwat zwaar uitgedrukt, daar ga ik niet voor, maar ben het wel in grote lijnen met je eens.
Ik vind het van groot belang dat een nieuwe trainer de tijd krijgt om in te burgeren en mee de selectie samen te stellen.
Daarom ben ik ook voor een nieuwe hoofdtrainer zsm.
Ik vrees ook dat dit duo te licht is... maar moet ze wel nageven dat we nu weer punten pakken wat we onder Maas niet deden.
Die Maas paste hier ook niet in Leeuwarden en dat is dus ook heel belangrijk.
Een trainer die past, die het publiek aanspreekt gewoon iemand die Cambuur minded is.
Achteruitvoetbal heeft nog nooit gewerkt in Leeuwarden dat hoor je duidelijk op de tribunes als de bal weer te vaak achteruitgaat.
Ik zou niet lang nadenken en de Gier pakken... Neem ook die spits maar mee en dan moeten we kunnen meedoen voor de top 3.
En lukt dat niet in de nacomp dit jaar dan heb je al een voorsprong volgend jaar.
Een goed uiteinde iedereen
Een beetje vertrouwen in de club is aan een aantal waarschijnlijk niet besteed.
Denk je nu werkelijk dat de Gier beter zal presteren dan Sipke en Arne?
Bepaalde systemen kunnen alleen worden gespeeld met de daarvoor geschikte spelers.
Wat Cambuur nodig heeft is positiviteit en rust binnen de TS.
Citaat van: Vlampiep op december 30, 2016, 08:50:27
Een beetje vertrouwen in de club is aan een aantal waarschijnlijk niet besteed.
Denk je nu werkelijk dat de Gier beter zal presteren dan Sipke en Arne?
Bepaalde systemen kunnen alleen worden gespeeld met de daarvoor geschikte spelers.
Wat Cambuur nodig heeft is positiviteit en rust binnen de TS.
En daarom de boel gewoon lekker laten zoals het momenteel is.
Het gaat prima zo! Zien we volgend seizoen wel weer verder! :proost
Citaat van: Unify op december 30, 2016, 10:05:09
En daarom de boel gewoon lekker laten zoals het momenteel is.
Het gaat prima zo! Zien we volgend seizoen wel weer verder! :proost
Weer een andere trainer voor de groep brengt onrust, spelers zullen zich weer moeten bewijzen en daar wordt het niet altijd beter van.
Citaat van: Vlampiep op december 30, 2016, 08:50:27
Een beetje vertrouwen in de club is aan een aantal waarschijnlijk niet besteed.
Denk je nu werkelijk dat de Gier beter zal presteren dan Sipke en Arne?
Bepaalde systemen kunnen alleen worden gespeeld met de daarvoor geschikte spelers.
Wat Cambuur nodig heeft is positiviteit en rust binnen de TS.
dou siest toch oek wel dat Almere een knap spelletje speelt en bijna met altijd
de zelfde optelling en die lui hevve misschien de helft te besteden van wat wij hevve
en vorig seizoen deed ie al precies het zelfde,
We hebben in 2016 De Jong, Keizer, Maas en nu Hulshoff/Slot. Nu weer een nieuwe man is volgens mij echt geen goede zaak.
Citaat van: denistel op december 30, 2016, 13:04:12
dou siest toch oek wel dat Almere een knap spelletje speelt en bijna met altijd
de zelfde optelling en die lui hevve misschien de helft te besteden van wat wij hevve
en vorig seizoen deed ie al precies het zelfde,
Ik bin niet blien, mar wel realistisch.
Dizze mannen hewwe de zaak weer aardig op e rit en als de geblesseerden dur weer bij binne kenne ze fedder bouwe.
Se mutte wel de tied kreie, en dan kenne we an ut eind fan ut seizoen dur een waarde oordeel an geve.
Almere doeat ut leuk, mar ik skat oans hoger in.
herkenbaar spel daar gaat het mij om.
Citaat van: denistel op december 31, 2016, 11:51:07
herkenbaar spel daar gaat het mij om.
Nou we knalle dur eerst mar un paar oaliebollen in en nimme dur eentsje op de club.
Volgend jaar hewwe ut dur weer over, goead uuteinde en un gesont en riek 2017 met skroeiend mooi foetbal. :proost
Citaat van: Vlampiep op december 31, 2016, 12:39:36
Nou we knalle dur eerst mar un paar oaliebollen in en nimme dur eentsje op de club.
Volgend jaar hewwe ut dur weer over, goead uuteinde en un gesont en riek 2017 met skroeiend mooi foetbal. :proost
daar gaan we voor.
Citaat van: poelie-lwd op december 29, 2016, 20:12:11
Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld. Op de wedstrijd tegen Ajax na pakken we gewoon de punten die we behoren te halen met deze selectie. Daar zit het probleem dan ook niet. Ons probleem is dat het vertoonde spel en dus de taktiek niet deugt. Let maar op, zodra het spannend wordt tegen gelijkwaardige of betere tegenstanders gaat dat pijnlijk duidelijk worden. Ik hoop oprecht dat met de terugkeer van Gyasi weer 4-3-3 gaan spelen. Wellicht komen er nog een vleugelaanvaller of een spits bij en een capabele trainer zodat we nog mee kunnen doen bovenin. Ik heb niks tegen het huidige trainersduo echter vind ik ze veel te licht voor dit werk en past hun werkwijze meer in een scheikundelokaal.
nou wen er maar aan poelsma , deze 2 blijven
Citaat van: sunderland op december 31, 2016, 15:05:14
nou wen er maar aan poelsma , deze 2 blijven
Dat zou goed kunnen. Zoals je weet loopt het bij de al zittende verantwoordelijken niet over van voortschrijdend inzicht. Mijn hoop is dan ook volledig gevestigd op Gerald.
Ron Jans stopt na dit seizoen als trainer bij PEC, misschien kunnen ze hem naar Leeuwarden halen voor het nieuwe seizoen.
Zou een John van 't Schip niks zijn. Wil in Nederland blijven.
Citaat van: zeewolde op januari 04, 2017, 10:52:36
Zou een John van 't Schip niks zijn. Wil in Nederland blijven.
Halloooooo we hebben een trainer. 8P
Citaat van: Vlampiep op januari 04, 2017, 11:43:30
Halloooooo we hebben een trainer. 8P
Klopt, bedoel voor volgend seizoen. Dit seizoen deze 2 mannen laten afmaken
Citaat van: zeewolde op januari 04, 2017, 10:52:36
Zou een John van 't Schip niks zijn. Wil in Nederland blijven.
nee die is niet goed hoor .
Citaat van: sunderland op januari 04, 2017, 12:05:35
nee die is niet goed hoor .
Dat vraag ik me dus af. heeft wel een aanvallende speelstijl. Hoor en lees eigenlijk weinig negatiefs over hem.
Citaat van: Vlampiep op januari 04, 2017, 11:43:30
Halloooooo we hebben een trainer. 8P
Een assistent trainer ja.
Citaat van: sunderland op januari 04, 2017, 12:05:35
nee die is niet goed hoor .
Hij heeft het niet slecht gedaan in Australië. Het voordeel is wel geweest dat er niemand degradeert. Maar de daarop volgende seizoenen als 5e en 4e eindigen en de beker pakken, is niet onaardig.
Maar het lijkt mij geent type trainer die bij onze club past.
Citaat van: Bernardo op januari 04, 2017, 12:20:08
Een assistent trainer ja.
Wat markeert er aan een assistent trainer die de papieren heeft?
Cambuur haalde ooit Theo de TOPPER Verlangen binnen, hij vertrok als
Theo de TOBBER terwijl we prima spelers hadden, dus zeg het maar.
Grim, zo mag je tot je eigen spijt geen trainer worden van Cambuur, zo ben je bondscoach van het "grote" Oranje ... het kan verkeren! :_schater :_schater :_schater
die hele staf van oranje mut opstappen man..,.zaten allemaal als dooien toe te kieken gister
En daar hoorde Grim ook bij!!!!
Citaat van: vialli op maart 26, 2017, 23:27:15
En daar hoorde Grim ook bij!!!!
Klopt, maar ze hebben wel een verplichting dinsdag. Een nieuwe trainer zal een nieuwe staf meenemen
Citaat van: vialli op maart 26, 2017, 23:27:15
En daar hoorde Grim ook bij!!!!
ja klopt. vind zo wie zo een trainer in een net pak niks.een trainer hoor
in voetbal kleding te staan vind ik
Citaat van: denistel op maart 27, 2017, 12:20:50
ja klopt. vind zo wie zo een trainer in een net pak niks.een trainer hoor
in voetbal kleding te staan vind ik
Op wedstrijddagen vind ik het juist mooi dat de ts een pak draagt. Visitekaartje voor de club.
Citaat van: denistel op maart 27, 2017, 12:20:50
ja klopt. vind zo wie zo een trainer in een net pak niks.een trainer hoor
in voetbal kleding te staan vind ik
vind ik juist niet . Ik vind een trainer in trainingspak juist suterig overkomen
Maar waar gaat dit topic over , we weten toch dat deze ts blijft !
Citaat van: 666 op maart 27, 2017, 12:42:11
Op wedstrijddagen vind ik het juist mooi dat de ts een pak draagt. Visitekaartje voor de club.
van de begrafenis onderneming..sorry en dan met de handen in de zakjes staan
pffff.ik vind het niks.
Citaat van: denistel op maart 27, 2017, 12:20:50
ja klopt. vind zo wie zo een trainer in een net pak niks.een trainer hoor
in voetbal kleding te staan vind ik
Maakt mij geen reet uit waar hij instaat.. als hij de poppetjes in het veld maar juist neer zet en jongens weet te prikkelen om boven zich zelf uit te stijgen..
Maar tegenwoordig denkt elke prof zijn carrière als (bekwame) trainer te kunnen vervolgen. Nou laat dat nou de grootste denk fout zijn die met name in NL wordt gemaakt..
daar ben ik het helemaal mee eens.niet elke speler is zo maar trainer
laat staan een goeie trainer.
zeker bij oranje moet er iemand voor de groep staan die toch wel wat
uitstraald en die al heeft laten zien dat ie kan presteren.
dus Koeman ideale kandidaat maar zal veel poen kosten en je moet
je afvragen of hij al er aan toe is 1 of 2 x in de 3 maanden met een team
te werken, volgens mij staat hij nog het liefst elke dag op het veld.
zeer benieuwd wie het gaat worden
Koeman heeft al duidelijk gezegd nu geen bondscoach te willen worden..
Citaat van: denistel op maart 27, 2017, 17:54:10
daar ben ik het helemaal mee eens.niet elke speler is zo maar trainer
laat staan een goeie trainer.
zeker bij oranje moet er iemand voor de groep staan die toch wel wat
uitstraald en die al heeft laten zien dat ie kan presteren.
dus Koeman ideale kandidaat maar zal veel poen kosten en je moet
je afvragen of hij al er aan toe is 1 of 2 x in de 3 maanden met een team
te werken, volgens mij staat hij nog het liefst elke dag op het veld.
zeer benieuwd wie het gaat worden
Dat Nederland zich niet plaatste voor het EK en nu waarschijnlijk ook niet voor het WK kan niet alleen op Blind worden afgeschoven. Een groot aantal spelers hebben ook dramatisch gefaald.
Wat mij betreft stellen ze Van Gaal aan als bondscoach ontslaan ze de huidige nog zittende bestuurders van de KNVB en beginnen ze met getalenteerde jonge spelers die nog vrij zijn van maniertjes en willen presteren voor het nationale elftal.
Ze hoeven er pas te staan bij het eerst komende EK en het komende WK gewoonweg vergeten.
Met deze droefheid doormodderen is een verloren zaak.
AD 21:35
Van Gaal wil nadenken over rol als KNVB-baas
Louis van Gaal is bereid na te denken over een belangrijke bestuurlijke rol bij de KNVB. Het gaat om de baan als bestuursvoorzitter, een functie die nu nog niet bestaat, maar er wel zal komen. De oud-bondscoach ziet zo'n rol als 'sterke man' wel zitten.
Tijdens de tweede helft van de vriendschappelijke wedstrijd tussen Nederland en Italië (1-2) liep Wesley Sneijder lange tijd warm, maar bondscoach Fred Grim was ogenschijnlijk niet van plan om de middenvelder in te laten vallen. Na tussenkomst van Arjen Robben besloot Grim de 128-voudig international toch wat speeltijd te gunnen, zo leek het.
Na het laatste fluitsignaal verdween Sneijder echter woedend in de catacomben van de Amsterdam ArenA en achtte hij een gesprek met de media niet verstandig.
Niet slim van Grim om direct de 2 spelers met de meeste invloed tegen zich in het harnas te jagen. Kan hem zijn baan als assistent kosten, of zou die zo graag naar ons clubke willen :devil
sneyder is toch einde bij oranje er moet nieuw bloed in man.
Citaat van: denistel op maart 30, 2017, 11:04:41
sneyder is toch einde bij oranje er moet nieuw bloed in man.
Vond m wel 1 van de gevaarlijkste spelers tijdens z'n invalbeurtje
Citaat van: denistel op maart 30, 2017, 11:04:41
sneyder is toch einde bij oranje er moet nieuw bloed in man.
mwoahhh... een Sneijder op zijn retour is nog altijd 4 klasses beter dan een Klaassen...
Citaat van: DK op maart 30, 2017, 11:23:43
mwoahhh... een Sneijder op zijn retour is nog altijd 4 klasses beter dan een Klaassen...
Precies, de beste moet spelem en dat is in mijn ogen Sneijder
ik kijk naar de toekomst,,,2018 missen we op zeker dus ben je er pas 2020
weer bij dan heb je niks meer aan sneyder. is vaker gebeurd landen die een
paar jaar lieten lopen om er sterker door terug te komen zoals frankrijk
bijvoorbeeld.
Citaat van: denistel op maart 30, 2017, 13:48:38
ik kijk naar de toekomst,,,2018 missen we op zeker dus ben je er pas 2020
weer bij dan heb je niks meer aan sneyder. is vaker gebeurd landen die een
paar jaar lieten lopen om er sterker door terug te komen zoals frankrijk
bijvoorbeeld.
met een fitte verdediging en robben kun je de wk nog steeds halen. Pas als dat echt niet meer kan dan richten op 2020. Nu gewoon je beste spelers gebruiken en dan bestaat je middenveld uit Sneijder en nog 2 ( liefst Strootman en Wijnaldum) Sneijder liet in 7 minuten meer zien dan Promes, Klaassen en Lens.
Hulshoff kan, onder bepaalde voorwaarden, goed leven met een hoofdtrainer boven hem en gaat er vanuit dat hij gewoon bij Cambuur blijft. Zegt hij tegen OF.
Citaat van: Collingwood op maart 30, 2017, 14:04:30
Hulshoff kan, onder bepaalde voorwaarden, goed leven met een hoofdtrainer boven hem en gaat er vanuit dat hij gewoon bij Cambuur blijft. Zegt hij tegen OF.
Ben benieuwd wat die voorwaarden dan zijn.
Citaat van: Gasgeve op maart 30, 2017, 14:33:24
Ben benieuwd wat die voorwaarden dan zijn.
1) Dat het iemand is waar hij nog wat van kan leren, want hij weet zelf ook wel dat hij nog een beginnend hoofdtrainer is. 2) Hij krijgt een belangrijk aandeel in de veldtraining.
Citaat van: Collingwood op maart 30, 2017, 14:40:47
1) Dat het iemand is waar hij nog wat van kan leren, want hij weet zelf ook wel dat hij nog een beginnend hoofdtrainer is. 2) Hij krijgt een belangrijk aandeel in de veldtraining.
Conclusie: Hij gaat assistent worden, want hij kan op dit moment van elke trainer wat leren. Ik neem aan dat v/d Belt geen onervaren trainer naast een onervaren trainer zet.
Citaat van: Gasgeve op maart 30, 2017, 14:44:31
Conclusie: Hij gaat assistent worden, want hij kan op dit moment van elke trainer wat leren. Ik neem aan dat v/d Belt geen onervaren trainer naast een onervaren trainer zet.
Dat denk ik ook. Wel duidelijk dat ze op dezelfde voet verder waren gegaan als Slot was gebleven (dat gaf Van den Belt ook aan tegen VI).
Citaat van: Gasgeve op maart 30, 2017, 09:21:45
Tijdens de tweede helft van de vriendschappelijke wedstrijd tussen Nederland en Italië (1-2) liep Wesley Sneijder lange tijd warm, maar bondscoach Fred Grim was ogenschijnlijk niet van plan om de middenvelder in te laten vallen. Na tussenkomst van Arjen Robben besloot Grim de 128-voudig international toch wat speeltijd te gunnen, zo leek het.
Na het laatste fluitsignaal verdween Sneijder echter woedend in de catacomben van de Amsterdam ArenA en achtte hij een gesprek met de media niet verstandig.
Niet slim van Grim om direct de 2 spelers met de meeste invloed tegen zich in het harnas te jagen. Kan hem zijn baan als assistent kosten, of zou die zo graag naar ons clubke willen :devil
spelers met invloed,pffffff
bek houwe en voetballe.
robben is een wereldspeler maar weet dat helaas ook zelf heel goed.
sneyder is al een poosje over the top,moet een bondscoach zich aanpassen aan dit volk?hou op zeg.
robben mag (als ie niet weer eens geblesseerd is)op rechts zn dingetje doen maar als er een boom in de spits staat moet ie dat op links doen maar dat verdomd ons sterretje!
ook hieraan gaat ons voetbal kapot,bek houwe miljonairs.
je moet ongelooflijk dankbaar zijn om voor je land uit te komen,niet voor jezelf.
eerst maar s de bezem door die kut knjb.
De Gier word het niet :
http://www.omroepflevoland.nl/sport/146262/almere-city-fc-trainer-de-gier-niet-naar-cambuur
Citaat van: Bernardo op april 16, 2017, 13:19:00
De Gier word het niet :
http://www.omroepflevoland.nl/sport/146262/almere-city-fc-trainer-de-gier-niet-naar-cambuur
Het wordt altijd ontkend!!
Zeg nooit nooit.
We gaan het zien.
Rob alflen of jan wouters
Hyballa
Citaat van: sunderland op april 17, 2017, 20:46:34
Rob alflen of jan wouters
Deze twee staan garant voor een lamlendig seizoen met veel geklaag van de trainer over gebrek aan kwaliteit.
Citaat van: Hendrikscc op april 18, 2017, 12:51:22
Zou ik hier ook wel willen zien :y
in de po misschien
Hyballa heeft wel te maken met een zwalkend bestuur en vreemdenlegioen als selectie. Het is wel een trainer die in het profieltje past.
Ik denk toch dat het fred Grim gaat worden. Vandaag in de Televaag was te lezen: "Na gesprekken met onder meer Arjen Robben, Wesley Sneijder, Kevin Strootman, de technisch directeuren van Ajax, PSV, Feyenoord en AZ, enkele directeuren van de topclubs, adviseur Louis van Gaal en de zittende technische en medische staf bij Oranje hebben Decossaux en Van Breukelen besloten niet verder te gaan met interim-bondscoach Fred Grim. Of er voor hem nog een rol is weggelegd bij het Nederlands elftal, hangt af van de nieuw aan te stellen bondscoach."
In eerdere gesprekken waren cambuur en Grim er al uit, alleen de KNVB wilde niet meewerken. Lijkt me dat de KNVB nu wel van Grim af wil.
Het is niet helemaal zo'n ABC-tje denk ik, want nu staat Van den Belt aan het roer en vorig seizoen was dat nog Van de Vegt. Van den Belt kan dus best andere ideeën hebben.
Als ik kijk naar wie beschikbaar zijn zie ik zelf het liefst Dijkhuizen komen. Is altijd innovatief bezig (werd daarom ook naar Brentford gehaald), kan met weinig middelen optimaal presteren (bewezen bij Excelsior) en is een echte Cambuur-man. Past dus denk ik goed in het profiel. Waarom het in Engeland niet is gelukt: geen idee. Bij NAC viel hem denk ik niet zo veel te verwijten. Dat is zo langzamerhand een trainerskerkhof aan het worden, en je ziet nu ook onder Vreven dat het gewoon een heel matige selectie is.
Verder heb ik een goed gevoel bij Dennis Haar van (Jong) AZ, maar dat is eigenlijk verder nergens op gebaseerd. Bij Grim juist niet zo'n goed gevoel, maar ook niet echt ergens op gebaseerd. Zal misschien aan zijn uitstraling liggen. De Gier is helaas niet beschikbaar. Verder wordt Konterman genoemd, maar dan had je wat mij betreft even goed Sipke als hoofdtrainer kunnen houden.
Verder zullen er nog best kandidaten zijn die ik zo één twee drie niet op het netvlies heb, maar Van den Belt hopelijk wel.
Verrassende naam van jou....Martin Haar.
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 15:39:26
Verrassende naam van jou....Martin Haar.
Dennis (zoon van Martin) ;). Is assistent bij AZ en wil nu graag op eigen benen staan bij een eerste elftal. Is volgens mij (ook) in beeld bij Volendam. Waar overigens ook Dijkhuizen genoemd word, evenals bij Telstar.
Citaat van: Voorstopper op april 18, 2017, 14:58:27
In eerdere gesprekken waren cambuur en Grim er al uit, alleen de KNVB wilde niet meewerken. Lijkt me dat de KNVB nu wel van Grim af wil.
Dan moeten ze maar een afwil-som betalen
Géén Grim!!! Heeft zijn kruit al verschoten bij oranje!!!
Worden hier ook namen genoemd waarvan je je af moet vragen waarom zij beter of meer ervaring hebben dan Sipke . Er moet toch echt wel een goede trainer komen. Sipke heeft het gewoon heel erg goed gedaan .
Kenne Haar en Grim wat toefoege an Sipke?
Citaat van: piene hassus op april 18, 2017, 17:38:40
Kenne Haar en Grim wat toefoege an Sipke?
Tuurlijk. Nu is het Slot die het meeste toevoegt
Wat het die haar dan presteert
Citaat van: sunderland op april 18, 2017, 18:52:19
Wat het die haar dan presteert
Kampioen geworden met jong AZ en zo'n 5 jaar assistent bij het eerste.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 18, 2017, 16:07:07
Dan moeten ze maar een afwil-som betalen
:_schater :y
aanpakke die corrupte bende .
Citaat van: Gasgeve op april 18, 2017, 19:13:34
Kampioen geworden met jong AZ en zo'n 5 jaar assistent bij het eerste.
nou poeh
Zou wel een mooie stap omhoog zijn voor Grim
Citaat van: Yellow Army op april 18, 2017, 21:02:47
Zou wel een mooie stap omhoog zijn voor Grim
:_schater
Vrees dat het Dijkhuizen of Grim gaat worden.
Beide trainers met nul komma nul uitstraling en nog niets gepresteerd.
Zou mooi zijn als De Gier losgeweekt kan worden.
Anders mag wat mij betreft Hans de Koning komen.
Die heeft bij alle clubs gepresteerd(op dit seizoen bij Eagles na).
Of wordt het toch een jonge onervaren trainer als Jonk of Alflen??
Beide die jij noemt hebben niet minder gepresteerd dan de gier
Citaat van: Yellow Army op april 18, 2017, 21:02:47
Zou wel een mooie stap omhoog zijn voor Grim
en een geweldige stap naar beneden voor Cambuur
Hou toch eens op met deze niets uitstralende ex-keeper
Waarom alleen ex-spelers van Cambuur
Cultuur bewaking, laat me niet lachen.
Hoeveel ex spelers zijn hier trainer geweest en hebben wat gepresteerd.
Ik denk dat iemand zonder armen ze op een hand kunnen tellen.
Lees ik net, het is niet Sipke die deze prestatie levert, nee het is meneer Slot.
Dikke streep door Grim en Dijkhuizen, maar dan ook een hele dikke streep en deze namen bannen van dit forum.
Hulde voor SIPKE.
Citaat van: JeJe op april 19, 2017, 08:31:17
en een geweldige stap naar beneden voor Cambuur
Hou toch eens op met deze niets uitstralende ex-keeper
Waarom alleen ex-spelers van Cambuur
Cultuur bewaking, laat me niet lachen.
Hoeveel ex spelers zijn hier trainer geweest en hebben wat gepresteerd.
Ik denk dat iemand zonder armen ze op een hand kunnen tellen.
Lees ik net, het is niet Sipke die deze prestatie levert, nee het is meneer Slot.
Dikke streep door Grim en Dijkhuizen, maar dan ook een hele dikke streep en deze namen bannen van dit forum.
Hulde voor SIPKE.
kom eens met namen Koos, ipv alleen maar afzeiken. Het is duidelijk dat Sipke weer assistent wordt.
Ik ben persoonlijk het meest gecharmeerd van Jonk van de namen die hier genoemd worden. Zal aanvallend voetbal voorstaan.
En het minst van Dijkhuizen, heeft tot nu toe alleen bij Excelsior wat gepresteerd.
Laten we het gewoon afwachten wie het wordt,deze trainer moet wel bij de TS passen en graag aanvallend voetbal spelen en als laatste hij moet wat uitstralen.
Citaat van: AL op april 19, 2017, 08:00:53
Vrees dat het Dijkhuizen of Grim gaat worden.
Beide trainers met nul komma nul uitstraling en nog niets gepresteerd.
Zou mooi zijn als De Gier losgeweekt kan worden.
Anders mag wat mij betreft Hans de Koning komen.
Die heeft bij alle clubs gepresteerd(op dit seizoen bij Eagles na).
Of wordt het toch een jonge onervaren trainer als Jonk of Alflen??
Dijkhuizen heeft bij Excelsior twee jaar uitstekend gedaan, zowel in de eredivisie als in de JL. De Gier heeft het bij Almere anderhalf jaar in de JL goed gedaan. Hoezo heeft die meer gepresteerd? Om maar niet te spreken over Jonk, die is nog niet eens trainer geweest.
Natuurlijk is Dijkhuizen mislukt in Engeland en bij NAC. Wat er in Engeland aan de hand was weet ik niet. Maar dat hij bij NAC niet is geslaagd is hem toch nauwelijks kwalijk te nemen? Wat een waardeloos team is dat, dat zie je nu ook onder Vreven, en een wespennest van een club. De laatste trainer die het daar goed heeft gedaan is volgens mij Ernie Brandts. En trouwens, ook door schade en schande wordt je wijs.
Dijkhuizen hoeft het van mij echt niet per se te worden, maar ik vind hem wel gewoon een geschikte kandidaat. De Gier is dat niet, want die blijft bij Almere. Grim ben ik inderdaad ook niet zo'n voorstander van, maar waarom weet ik eigenlijk niet.
Hans de Koning vind ik al helemaal niks gebaseerd op hoe het bij de Eagles is gegaan: hij wilde veel invloed op het transferbeleid en kwam met spelers als Brands en Suk, tactisch was het een janboel, en hij deed niet anders dan berustend zeggen dat het ook niet zo vreemd is dat je met de Eagles veel verliest en onderin bengelt.
Verder staat volgens het AD Alex Pastoor zwaar onder druk bij Sparta. Die situatie zou ik ook goed in de gaten houden.
Ieder zijn mening natuurlijk.
Dijkhuizen vind ik gewoon totaal niets uitstralen en hetzelfde geldt voor Grim (vind ik dan he).
Als ze voor een jonge trainer gaan, heb ik het beste gevoel bij Wim Jonk (hoewel niets laten zien natuurlijk).
De Koning vind ik juist wel een goede. Bij Oss en Volendam prima werk afgeleverd en ook de Eagles de eredivisie in geholpen (en ja er ook weer uit...)
Maar laten we inderdaad afwachten wie er gaat komen. Bij komst van Dijkhuizen of Grim zal ik ze beiden steunen hoor.
Citaat van: AL op april 19, 2017, 10:20:54
Ieder zijn mening natuurlijk.
Dijkhuizen vind ik gewoon totaal niets uitstralen en hetzelfde geldt voor Grim (vind ik dan he).
Als ze voor een jonge trainer gaan, heb ik het beste gevoel bij Wim Jonk (hoewel niets laten zien natuurlijk).
De Koning vind ik juist wel een goede. Bij Oss en Volendam prima werk afgeleverd en ook de Eagles de eredivisie in geholpen (en ja er ook weer uit...)
Maar laten we inderdaad afwachten wie er gaat komen. Bij komst van Dijkhuizen of Grim zal ik ze beiden steunen hoor.
Uiteraard! Geldt ook voor mij, ik zal iedereen steunen. Wie ook komt, het is toch wachten op de resultaten want die zijn natuurlijk alles bepalend. Verder heb ik wel veel vertrouwen in Van den Belt, dus ga ik er voorlopig van uit dat er een goede oplossing komt.
Grim en Dijkhuizen mooie spelers van Cambuur met een mooie historie en laten we dat vooral zo laten. Zie in beide totaal geen toegevoegde waarde voor de huidige TS.
Wim Jonk heeft nog niets bewezen als trainer maar heeft wel de voetbalvisie die ze bij Cambuur zoeken en zelfde opleidingsgroep als Sipke
Jack de Gier, heeft verlengd in Almere, heeft wel bewezen om met gemiddeld materiaal goede resultaten te halen. Zal geen optie zijn.
Roy Hendriksen, zelfde groep als Sipke en bij Helmond Sport ook verzekerd van play offs.
Ik denk Jonk of Hendriksen
Raar dat mensen de Gier wel een goede optie vinden en Grim niet. Hebben het beide uitstekend gedaan bij Almere, Grim was zelfs de eerste die daar ooit een periode pakte en play offs haalde. Verder heeft Grim een Ajax achtergrond wat staat voor 433 met aanvallend voetbal via de vleugels en heeft hij volgens mij een uitstekend netwerk + kennis van talent. Haalde oa Vincent Janssen naar Almere en dat bleek een prima aanwinst.
Citaat van: justremco op april 19, 2017, 10:59:44
Raar dat mensen de Gier wel een goede optie vinden en Grim niet. Hebben het beide uitstekend gedaan bij Almere, Grim was zelfs de eerste die daar ooit een periode pakte en play offs haalde. Verder heeft Grim een Ajax achtergrond wat staat voor 433 met aanvallend voetbal via de vleugels en heeft hij volgens mij een uitstekend netwerk + kennis van talent. Haalde oa Vincent Janssen naar Almere en dat bleek een prima aanwinst.
Zoals ik zei heb ik daar ook niet echt een goede reden voor. Misschien staat zijn uitstraling me niet? Geen idee. Maar je hebt gelijk, De Gier bouwt eigenlijk voort op de basis die door Grim is gelegd bij Almere. Objectief gezien is hij dan ook zeker geen slechte(re) keus.
Ik wil geen oud spelers afzeiken, maar ze teren volgens mij op een succes wat ze met goede spelers hebben behaald, wat eigenlijk niets zegt over hun trainers capaciteiten. Grim >> Vincent Janssen en De Gier >> Ahannach
Citaat van: PePe op april 19, 2017, 11:28:31
Ik wil geen oud spelers afzeiken, maar ze teren volgens mij op een succes wat ze met goede spelers hebben behaald, wat eigenlijk niets zegt over hun trainers capaciteiten. Grim >> Vincent Janssen en De Gier >> Ahannach
Maar dan moet zo'n succes toch hier ook wel te halen zijn omdat we betere spelers hebben?
Citaat van: JeJe op april 19, 2017, 08:31:17
en een geweldige stap naar beneden voor Cambuur
Hou toch eens op met deze niets uitstralende ex-keeper
Waarom alleen ex-spelers van Cambuur
Cultuur bewaking, laat me niet lachen.
Hoeveel ex spelers zijn hier trainer geweest en hebben wat gepresteerd.
Ik denk dat iemand zonder armen ze op een hand kunnen tellen.
Lees ik net, het is niet Sipke die deze prestatie levert, nee het is meneer Slot.
Dikke streep door Grim en Dijkhuizen, maar dan ook een hele dikke streep en deze namen bannen van dit forum.
Hulde voor SIPKE.
se mutte dei banne met dien irritante Posts hier
Citaat van: Oosttribune op april 19, 2017, 10:54:07
Grim en Dijkhuizen mooie spelers van Cambuur met een mooie historie en laten we dat vooral zo laten. Zie in beide totaal geen toegevoegde waarde voor de huidige TS.
Wim Jonk heeft nog niets bewezen als trainer maar heeft wel de voetbalvisie die ze bij Cambuur zoeken en zelfde opleidingsgroep als Sipke
Jack de Gier, heeft verlengd in Almere, heeft wel bewezen om met gemiddeld materiaal goede resultaten te halen. Zal geen optie zijn.
Roy Hendriksen, zelfde groep als Sipke en bij Helmond Sport ook verzekerd van play offs.
Ik denk Jonk of Hendriksen
hendriksen vind ik niks
Ik hef alle vertrouwen in Vd belt . Alles wat hij de laatste tijd heeft gedaan is logisch en klopt
Citaat van: AL op april 19, 2017, 08:00:53
Beide trainers met nul komma nul uitstraling en nog niets gepresteerd.
Grim geen uitstraling?
Bij Almere straalde hij echt wel wat uit!
Bij Oranje kan je niet opeens het mannetje zijn als je 1 wedstrijd de boel mag coachen.
Grim staat bij mij op 1.
As ut waar is dat Jonk en Hendriksen oppe selde cursus saten as Sipke, mutte die dan boven Sipke komme as hoofdtrener? Kenne se niet beter soeke in de lichtng fan ca 4 jaar terug? Die hewwe in elk gefal meer tyd had sich te ontwikkelen.
Citaat van: sunderland op april 19, 2017, 12:23:21
hendriksen vind ik niks
Dit is net irritant, koning zonder land.
Bij jou zijn het alleen de mensen die jou een veer in je reet steken.
Grim, de Gier en Dijkhuizen, dat zijn ze, maar niet bij mij.
Alleen al omdat ze hier gespeeld hebben en dat geldt dus ook voor Hendriksen.
Jakkes, ben ik het met je eens
sipke was voor cambuur toch ook nog niet ergens hoofdtrainer weest in het betaald voetbal?
ik denk juist dat jonk met zijn ervaring als voetballer en zijn activiteiten bij de jeugdopleiding
van ajax hele goeie dingen mee kan brengen en sipke kan gewoon de veldtrainer zijn.
Sipke was nooit hoofdtrainer geworden als Slot niet bij ons had gezeten. Het feit ligt er, Slot gaat weg en Sipke wordt weer assistent. Ik denk niet dat het iemand is die bij Sipke op de cursus heeft gezeten want dan kun je Sipke met zo goed laten zitten. Ik denk persoonlijk dat het de Gier wordt en daar hoop ik ook het meeste op. Jack geeft welliswaar aan dat ze met een plan bezig zijn in Almere maar onlangs is gebleken dat men bij Almere de halve jeugdafdeling moet schrappen door een gebrek aan financien. Als er een goed aanbod komt is Jackie echt wel vertrokken.
Ik vind uitstraling ook zoiets betrekkelijks.Henk had uitstraling maar toen de graafschap de eerste 5 verloor stond hij er ook zielig bij .
Klopt en afgelopen maandag zag ik een interview met Henk, zoals hij ook was toen we kampioen werden.
De trainers zullen voorlopig eerst wel afwachten, kijken of Cambuur wel promoveert naar de eredivisie. Als dat slaagt, dan willen de jonge trainers allemaal wel. Ik wens vd Belt veel wijsheid toe.
Neem maar van mij aan dat de meeste trainers hier graag heen willen. De betaalbare trainers.Jonge trainers sowieso
Hopen dat we hier een moderne trainer krijgen, die qua tactiek op Arne Slot lijkt :thumbsup
Uitgezonderd dat trechter voetbal.
Citaat van: Bernardo op april 20, 2017, 09:25:07
Uitgezonderd dat trechter voetbal.
Van beide wat, je moet het kunnen afwisselen.
Nu is het te voorspelbaar inderdaad! Al levert het aardig wat puntjes op :)
http://www.lc.nl/sport/Cambuur-heeft-geen-haast-met-de-zoektocht-naar-een-nieuwe-trainer-22153679.html
Citaat van: nannenijpscc op april 20, 2017, 09:27:49
Van beide wat, je moet het kunnen afwisselen.
Nu is het te voorspelbaar inderdaad! Al levert het aardig wat puntjes op :)
Te voorspelbaar?? Als eens naar het aantal gescoorde doelpunten gekeken??
Dennis Haar hoogstwaarschijnlijk nieuwe trainer Jong PSV
Als Sipke trainer was geweest bij een andere club hadden velen waarschijnlijk geroepen dat hij de nieuwe trainer van Cambuur moet worden.
Zelf zou ik de voorkeur geven aan een trainers duo in de zelfde verhoudingen als de huidige.
Ik zit niet op een wijsneus te wachten die het allemaal weer anders ziet.
Een "onervaren" duo heeft laten zien dat ze kunnen presteren en spelers weer beter kunnen maken.
Advocaat wordt zo goed als zeker bondscoach, met Gullit als rechterhand. Benieuwd wat er met Grim gebeurt. Wordt hij tweede assistent?
Het lijkt mij in ieder geval handig om snelheid te maken. Spelers willen toch weten wie de trainer is, voordat ze voor een club kiezen.
zal met vele dingen afhangen op welk niveau we gaan spelen.
Citaat van: Lore op mei 04, 2017, 18:16:26
Het lijkt mij in ieder geval handig om snelheid te maken. Spelers willen toch weten wie de trainer is, voordat ze voor een club kiezen.
Zal een TOP trainer meer uit deze ploeg halen?
Ik weet wel zeker van niet.
Het zou me niet verbazen als ze Sipke ook nog wegkapen bij ons
Citaat van: JeJe op mei 04, 2017, 22:19:22
Zal een TOP trainer meer uit deze ploeg halen?
Ik weet wel zeker van niet.
Het zou me niet verbazen als ze Sipke ook nog wegkapen bij ons
ja Sipke wut wegkaapt door Real. En verder weten we het nooit . Tissoudali , Bakker , Vd streek en monteiro gaan zeer waarschijnlijk weg
Citaat van: sunderland op mei 04, 2017, 22:29:26
ja Sipke wut wegkaapt door Real. En verder weten we het nooit . Tissoudali , Bakker , Vd streek en monteiro gaan zeer waarschijnlijk weg
Ik lees dit forum behoorlijk goed en lees veel reacties op jouw reacties.
Ik kan me dat nu wel voostellen.
Wat hebben waarschijnlijke weggaande spelers met een nieuwe top trainer te maken.
Beetje gezond nadenken is niet iets wat verbonden is aan jou
Ik denk dat het Diekhuzen wordt
Citaat van: JeJe op mei 05, 2017, 12:10:55
Ik lees dit forum behoorlijk goed en lees veel reacties op jouw reacties.
Ik kan me dat nu wel voostellen.
Wat hebben waarschijnlijke weggaande spelers met een nieuwe top trainer te maken.
Beetje gezond nadenken is niet iets wat verbonden is aan jou
lees jou eigen inbreng even terug.. " deze ploeg" . Met deze ploeg ben ik het met jou eens
Citaat van: Montana op mei 05, 2017, 12:22:10
Ik denk dat het Diekhuzen wordt
dat vermoeden had ik ook. Sprak zaterdag met Sipke en grim en de gier waren ook nog in beeld. Denk dat grim nog bij de Knjb blijft
Cambuur gaat pas knoop doorhakken na playoffs.
Dan is de hele soap met KNVB en bondscoachschap ook afgelopen.
Het zou gaan tussen Dijkhuizen en Grim.
Als Grim als 2de assistent aanblijft zal het wel Dijkhuizen worden.
Maar denk toch echt dat Grim hier beter zou passen dan Dijkhuizen.
Dennis Haar gaat in ieder geval aan de slag bij Jong PSV. En Jean-Paul de Jong heeft verlengd bij Utrecht. Geen idee of die in beeld waren, maar passen in ieder geval wel in het profiel jong en vernieuwend.
zal ik nog wat voorzetjes geven?
ruud krol (oud,ik weet het)
fred rutten.
Fred Rutten is nooit haalbaar maar zou prima passen in de Eredivisie.
Zoals vaker komt Gerald meestal met een onverwachte kandidaat. Grim, Dijkhuizen en de Gier worden door de media naar voren geschoven en Cambuur laat het mooi gebeuren. Ik denk dat er een andere kandidaat komt, zelfde verhaal als bij ene Dwight.
Een trainer uit het Twentse of het Zwolse zou ook best kunnen?
Ik zou toch maar eens met Sandor gaan praten.Die jongen hoort hier thuis en zou straks zomaar eens een grote stap kunnen maken . Hij is Vlgns insiders net als slot een stap verder in zijn denken wb voetbal.
Citaat van: Montana op mei 05, 2017, 12:22:10
Ik denk dat het Diekhuzen wordt
Dat is toch niet te hopen, wat heeft die nitwit gepresteerd, niets.
Ik zou het een goed idee vinden als hij hulpje van Sipke wordt, ballenjongen mag ook.
Schande als dit als TOP trainer door moet gaan en hier gepresenteerd wordt.
Een nekschot voor Sipke.
AUB vd Belt gebruik je verstand en zadel ons niet op met iemand zonder noemenswaardige ervaring.
2 x ONTSLAG op 3 benoemingen of dat moet men hier TOP vinden
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2017, 13:38:50
Cambuur gaat pas knoop doorhakken na playoffs.
Dan is de hele soap met KNVB en bondscoachschap ook afgelopen.
Het zou gaan tussen Dijkhuizen en Grim.
Als Grim als 2de assistent aanblijft zal het wel Dijkhuizen worden.
Maar denk toch echt dat Grim hier beter zou passen dan Dijkhuizen.
Zoals ik heb begrepen is Grim geen optie.
Citaat van: poelie-lwd op mei 06, 2017, 18:18:51
Zoals ik heb begrepen is Grim geen optie.
Kan best kloppen, ligt tot op heden nog steeds vast bij de knvb en die deden vorig jaar zomer ook al erg moeilijk terwijl we zelfs bereiden waren om een transfersom te betalen
Bert Konterman
Citaat van: vialli op mei 06, 2017, 22:02:55
Bert Konterman
Op zondag van 0900 tot 1100 :|
Het is niet zo heel erg moeilijk, arresteren die Jack de Gier. _O_
2e plan Dijkhuizen
Citaat van: sunderland op mei 06, 2017, 17:15:08
Ik zou toch maar eens met Sandor gaan praten
smid is er nog.
Dijkhuizen heeft het bij Excelsior goed gedaan, maar is naar mijn mening bij NAC toch flink door de mand gevallen. Club is op veel vlakken best wel vergelijkbaar met de onze en daar bleek hij niet goed mee om te kunnen gaan.
De Gier is helaas geen optie, maar haalt ondanks Kramer toch weer de PO.. Met een betere keeper hadden ze daar gemakkelijk in de tweede ronde in kunnen stromen.
Citaat van: okkele op mei 06, 2017, 23:45:52
smid is er nog.
Buiten dat, we zoeken toch een ervaren trainer?
Citaat van: okkele op mei 05, 2017, 13:47:50
zal ik nog wat voorzetjes geven?
ruud krol
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2017, 23:47:57
Dijkhuizen heeft het bij Excelsior goed gedaan, maar is naar mijn mening bij NAC toch flink door de mand gevallen. Club is op veel vlakken best wel vergelijkbaar met de onze en daar bleek hij niet goed mee om te kunnen gaan.
De Gier is helaas geen optie, maar haalt ondanks Kramer toch weer de PO.. Met een betere keeper hadden ze daar gemakkelijk in de tweede ronde in kunnen stromen.
Helemaal eens met deze roze olifant! :fant :_schater
Zolang we Almere in de finale Play offs kunnen treffen, zal er omtrent Jack de Gier natuurlijk sowieso niks naar buiten gebracht kunnen worden.
Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2017, 08:16:26
Zolang we Almere in de finale Play offs kunnen treffen, zal er omtrent Jack de Gier natuurlijk sowieso niks naar buiten gebracht kunnen worden.
Een beetje een Han Berger scenario!
Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2017, 08:16:26
Zolang we Almere in de finale Play offs kunnen treffen, zal er omtrent Jack de Gier natuurlijk sowieso niks naar buiten gebracht kunnen worden.
Nol de ruiter scenario. We verliezen uit van Wageningen in de nacompetitie waar hij het jaar er op trainen is.
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2017, 23:47:57
Dijkhuizen heeft het bij Excelsior goed gedaan, maar is naar mijn mening bij NAC toch flink door de mand gevallen. Club is op veel vlakken best wel vergelijkbaar met de onze en daar bleek hij niet goed mee om te kunnen gaan.
De Gier is helaas geen optie, maar haalt ondanks Kramer toch weer de PO.. Met een betere keeper hadden ze daar gemakkelijk in de tweede ronde in kunnen stromen.
Er zijn meer trainers gesneuveld bij nac en meer trainers bij excelsior die het goed doen. Ik denk dat je als trainer erg afhankelijk bent van de hele organisaties er omheen. Brentford wil ik niet meenemen in de discussie omdat ik niet denk dat diekhuuzn wist waar hij aan begon.
Citaat van: moodygrunn op mei 07, 2017, 15:33:59
Er zijn meer trainers gesneuveld bij nac en meer trainers bij excelsior die het goed doen. Ik denk dat je als trainer erg afhankelijk bent van de hele organisaties er omheen. Brentford wil ik niet meenemen in de discussie omdat ik niet denk dat diekhuuzn wist waar hij aan begon.
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Er zijn ook meer trainers gesneuveld bij Cambuur en dat geld ook voor trainers die het goed gedaan hebben.
Vooruit dan neem ik nog even een trainer mee die niet wist waar hij bij Cambuur aan begon.
Maar DIJKHUIZEN blijft de allerslechtste keus en zou een dolksteek voor Sipke zijn
Ik word helemaal ziek van die mensen die hier een trainer willen hebben die hier gespeeld moet hebben,
Is dat een garantie om een top trainer te worden.
Welke trainer heeft bij ons gespeeld en is nu TOP
Ik weet ze niet, maar ben ook niet zo'n insider als velen hier
Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 17:33:14
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Er zijn ook meer trainers gesneuveld bij Cambuur en dat geld ook voor trainers die het goed gedaan hebben.
Vooruit dan neem ik nog even een trainer mee die niet wist waar hij bij Cambuur aan begon.
Maar DIJKHUIZEN blijft de allerslechtste keus en zou een dolksteek voor Sipke zijn
Ik word helemaal ziek van die mensen die hier een trainer willen hebben die hier gespeeld moet hebben,
Is dat een garantie om een top trainer te worden.
Welke trainer heeft bij ons gespeeld en is nu TOP
Ik weet ze niet, maar ben ook niet zo'n insider als velen hier
is dat dan een garantie om het niet goed te doen hier ? En als jou Sipke hem dan wel graag wil als hoofdtrainer wat vind je je daar dan van ?
En waarom is Dijkhuizen de allerslechtste keus?
Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 17:33:14
Welke trainer heeft bij ons gespeeld en is nu TOP
Ik weet ze niet, maar ben ook niet zo'n insider als velen hier
Dat ligt aan je definitie van "top" denk ik, maar:
- stam
- de Gier
- Grim
Die hebben het toch redelijk goed gedaan? Dijkhuizen kan je over discussiëren, maar bij Excelsior was het gewoon goed toch?
Of denk je dat wij in de categorie Koeman, De Boer gaan proberen?
Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2017, 20:38:22
Ik denk dat je bij een kleine club als Cambuur weer beter kan gaan voor een twee trainers die complementair zijn. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper en beter uit dan eentje die duur is ("moneyball-principe").
en zo ist . Dwight en Henk klopte ook als een bus. Ik denk dat Sipke en Marinus heel goed samen zouden kunnen werken. Sipke geeft dat zelf ook aan.Maar misschien maakt hij Sipke wel kapot :zweep
Citaat van: sunderland op mei 07, 2017, 17:44:41
is dat dan een garantie om het niet goed te doen hier ? En als jou Sipke hem dan wel graag wil als hoofdtrainer wat vind je je daar dan van ?
als ze de TOP trainer Maas niet gehaald hadden en Sipke was vanaf het begin trainer geweest, dan hadden we nu niet in de nacompetitie gezeten, maar waren kampioen geweest met minimaal 6 punten voorsprong
Ik vergelijk Dijkhuizen met Maas, alleen nog stukje minder
Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 19:59:28
Dat ligt aan je definitie van "top" denk ik, maar:
- stam
- de Gier
- Grim
Die hebben het toch redelijk goed gedaan? Dijkhuizen kan je over discussiëren, maar bij Excelsior was het gewoon goed toch?
Of denk je dat wij in de categorie Koeman, De Boer gaan proberen?
de 2 laatste namen heb ik hier al zo vaak wat over gezegd, ook twijfelachtig
Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:04:19
als ze de TOP trainer Maas niet gehaald hadden en Sipke was vanaf het begin trainer geweest, dan hadden we nu niet in de nacompetitie gezeten, maar waren kampioen geweest met minimaal 6 punten voorsprong
Ik vergelijk Dijkhuizen met Maas, alleen nog stukje minder
Dat kan je toch niet met zekerheid stellen? Bijna elke eredivisiedegradant heeft het moeilijk in de eerste fase in de JL. Hiermee zeg ik niet dat wij niet hoger hadden gestaan, maar er is geen enkele garantie dat wij dan kampioen waren geworden.
Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:06:18
de 2 laatste namen heb ik hier al zo vaak wat over gezegd, ook twijfelachtig
Welke alternatieven heb jij dan? Of is alleen Hulshof een optie voor je?
Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:06:18
de 2 laatste namen heb ik hier al zo vaak wat over gezegd, ook twijfelachtig
Tsja, met Dick de Boer hebben we nu eenmaal niet zulke goede ervaringen..
Overigens hoeft een nieuwe hoofdtrainer absoluut niet een Cambuurverleden te hebben. Ik ben juist van mening dat je nu met Sipke die als "cultuurbewaker" verlengd heeft je veel verder kunt kijken.
Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 21:31:27
Dat kan je toch niet met zekerheid stellen? Bijna elke eredivisiedegradant heeft het moeilijk in de eerste fase in de JL. Hiermee zeg ik niet dat wij niet hoger hadden gestaan, maar er is geen enkele garantie dat wij dan kampioen waren geworden.
Dijkhuizen was al aan het tweede JL seizoen bezig, wat zoals jij ook wel weet, dramatisch verliep.
Ik ben wel van mening dat niet alleen het ontslag van Maas, maar ook de terugkeer van vd Belt en de daarbij behorende kwaliteitsinjectie met o.a. Damhert en Centenbak een positieve invloed hebben gehad op de resultaten.
Met Dijkhuizen of Grim hoef je niet te promoveren want dan krijgen we het egels effect.
Ik zou al helemaal niet begrijpen waarom Sipke assistent wol worden onder deze twee heren. Hij wil assistent worden onder een trainer waar hij ook weer van kan leren. Nou met alle respect maar Marinus of Fred heb ik niet zo hoog zitten als trainer
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2017, 21:34:31
Dijkhuizen was al aan het tweede JL seizoen bezig, wat zoals jij ook wel weet, dramatisch verliep.
Ik ben wel van mening dat niet alleen het ontslag van Maas, maar ook de terugkeer van vd Belt en de daarbij behorende kwaliteitsinjectie met o.a. Damhert en Centenbak een positieve invloed hebben gehad op de resultaten.
Ik had het niet over Dijkhuizen, maar over de dramatische start onder Maas. Ik ben geen vriendje van hem en ben ook onder de indruk van het herstel onder Slot en Hulshof, maar om nou direct te zeggen dat wij kampioen waren geworden dat is echt onzin.
Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:04:19
als ze de TOP trainer Maas niet gehaald hadden en Sipke was vanaf het begin trainer geweest, dan hadden we nu niet in de nacompetitie gezeten, maar waren kampioen geweest met minimaal 6 punten voorsprong
Ik vergelijk Dijkhuizen met Maas, alleen nog stukje minder
goed antwoord op beide vragen
Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 21:41:09
Ik had het niet over Dijkhuizen, maar over de dramatische start onder Maas. Ik ben geen vriendje van hem en ben ook onder de indruk van het herstel onder Slot en Hulshof, maar om nou direct te zeggen dat wij kampioen waren geworden dat is echt onzin.
nou ik denk dat we dichtbij waren gekomen.
Hoeft ook helemaal niet een trainer met een cambuurverleden te komen.Alleen als je dan kijkt naar trainers die haalbaar zijn komen die 3 namen toch naar voren.
Als Keizer niet plotseling was vertrokken, dan zouden we ook omn de titel gespeeld hebben...
In ider geval blij dat we na de winter weer op koers liggen. Slot is een goeie maar ook die is hues wel te vervangen.
laten we nou eerst maar eens promoveren en dan zien we wel wie de nieuwe
trainer wordt want ik vind het echt een heel verschil wat er van een trainer
wordt gevraagd op ere div niveau en 1e div niveau.
de taken zullen gewoon heel goed verdeeld moeten worden en dat moet klikken
dat is het belangrijkste.
met lodeweges en henk was die mix heel goed en dat krijg je niet zo maar
weer denk ik
We weten niet aan wie we het huidige succes het meest hebben te danken? Maar intern zal dit wel bekend zijn? Anders had Cambuur wel direct voor Sipke kunnen kiezen! Wat ik begrepen heb, wil Cambuur wel op basis van gelijkwaardigheid twee trainers hebben, zoals nu. Het is maar net wie zich hierin ook kan of wil schikken. Als trainer ben je afhankelijk wat voor groep je hebt, hiermee wil ik zeggen, als het niet goed loopt, hoef je niet direct een slechte trainer te zijn. (Dijkhuizen) Misschien heb je een goede groep, en kun je een slechte trainer zijn. (De Gier) Voor mij maakt het niets uit. Een nieuwe trainer aanstellen blijft altijd een gok.
Misschien komt maaskant vrij
Citaat van: Joop op mei 07, 2017, 22:44:18
Misschien komt maaskant vrij
:_schater :_schater
Dan heb ik nog liever De Koning
Citaat van: Joop op mei 07, 2017, 22:44:18
Misschien komt maaskant vrij
We gaan toch niet nog vier wedstrijden in het nieuwe seizoen wachten tot ie inslagen wordt
Citaat van: hobbes op mei 08, 2017, 07:51:36
We gaan toch niet nog vier wedstrijden in het nieuwe seizoen wachten tot ie inslagen wordt
Volgens mij is ie dit keer alleen voor het eind van het seizoen aangetrokken en is ie na delaatste wedstrijd direct vrij. Hij heeft geleerd van de vorige keer.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2017, 10:05:35
Volgens mij is ie dit keer alleen voor het eind van het seizoen aangetrokken en is ie na delaatste wedstrijd direct vrij. Hij heeft geleerd van de vorige keer.
Je hebt gelijk, ik lees net op voetbal zone daar gae al en opvolger heeft. Nu maar hopen dat vd Belt het voetbalverstand heeft wat wij hem toedichten en dat hij Maaskant links laat liggen. Past net zo goed bij de club als hij die hier niet meer genoemd mag worden.
Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 21:41:09
Ik had het niet over Dijkhuizen, maar over de dramatische start onder Maas. Ik ben geen vriendje van hem en ben ook onder de indruk van het herstel onder Slot en Hulshof, maar om nou direct te zeggen dat wij kampioen waren geworden dat is echt onzin.
Dan heb ik traditioneel weer verkeerd gelezen ;)
Over de rest van het verhaal zijn we het helemaal eens.
Laat Maaskantje alsjeblieft heel lang vastzitten. Die man is een parodie op zichzelf geworden.
We kenne vd Belt oek ut fertrouwen geve dat hij un goeie trener anstelt. Hij het fast un breder netwerk dan de meeste forumgangers
Citaat van: piene hassus op mei 08, 2017, 18:03:20
We kenne vd Belt oek ut fertrouwen geve dat hij un goeie trener anstelt. Hij het fast un breder netwerk dan de meeste forumgangers
Maar geen dikkere pokkel :P
Grim blijft (tweede) assistent bij Oranje.
Ron Jans toch niet naar de KNVB...
Laat maar komen! :proost
Vanmiddag presentatie nieuwe trainer.
Citaat van: Galdiano op mei 09, 2017, 11:55:07
Vanmiddag presentatie nieuwe trainer.
Als dit klopt, gok ik op Fred Grim. Van Breukelen was op de persconferentie nogal onduidelijk over de rol van Grim onder Advocaat. Misschien dat Grim dan naar Cambuur gaat maar ze daar nog niks over wilden of konden zeggen.
Dijkhuizen volgens de LC.
:0= DIEK-HUU-ZEN!
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 09, 2017, 11:59:59
Als dit klopt, gok ik op Fred Grim. Van Breukelen was op de persconferentie nogal onduidelijk over de rol van Grim onder Advocaat. Misschien dat Grim dan naar Cambuur gaat maar ze daar nog niks over wilden of konden zeggen.
Cambuur heeft de ontwikkeling rondom Grim nauwlettend in de gaten gehouden. En is uitgekomen bij Dijkhuizen.
Grim was vorig jaar en dit jaar kandidaat nummer 1.
Citaat van: Galdiano op mei 09, 2017, 12:08:04
Cambuur heeft de ontwikkeling rondom Grim nauwlettend in de gaten gehouden. En is uitgekomen bij Dijkhuizen.
Grim was vorig jaar en dit jaar kandidaat nummer 1.
we moesten verder en grim blijft dus bij de knjb
Diekhuzen!
En daarom is nu pas de knoop doorgehakt . Verleden week wist de Knjb en dus grim hoe het verder ging
Bij de laatste 2 clubs ontslagen.. maar goed we zullen zien, ik heb vertrouwen in VD Belt.
Volgens Gerard Bos was ook Jack de Gier kandidaat, maar die kon niet worden losgeweekt bij Almere. Dan waren er ook niet veel alternatieven.
De gebruikelijke namen (Grim, De Gier) niet beschikbaar. En een nieuwe lichting (bijvoorbeeld Jean Paul de Jong en Dennis Haar) zijn al ergens onder dak.
Dan toch liever Dijkhuizen dan een Rob Maas-achtig geval à la (bijvoorbeeld) Leon Vlemmings.
Citaat van: Marc S op mei 09, 2017, 12:40:15
Bij de laatste 2 clubs ontslagen.. maar goed we zullen zien, ik heb vertrouwen in VD Belt.
Wel in van de Belt maar niet in de nieuwe trainer
Trainer is bekend, dus dit topic mag (voorlopig) weer dicht.