Wat een skande. Dit bestaat niet. Dit kan echt niet. Cambuur moet eruit!!!!
Citaat van: sunderland op mei 18, 2016, 17:18:36
Wat een skande. Dit bestaat niet. Dit kan echt niet. Cambuur moet eruit!!!!
Hoe bedoel je Cambuur moet eruit?
Misschien niet helemaal eerlijk maar niet minder mooi als Cambuur erin zou blijven toch?
Citaat van: gewoon een fan op mei 18, 2016, 18:19:46
Hoe bedoel je Cambuur moet eruit?
Simpel, vol = vol! Geen plek in de Eredivisie voor deze club.
Geert doe er wat aan!!!
Idunno man, ik word een beetje melig van deze chaos
Citaat van: gewoon een fan op mei 18, 2016, 18:19:46
Hoe bedoel je Cambuur moet eruit?
Misschien niet helemaal eerlijk maar niet minder mooi als Cambuur erin zou blijven toch?
W2 mag nu gewoon verliezen hè, dus NAC heeft vrij spel
Citaat van: YellowBlue op mei 18, 2016, 19:35:51
W2 mag nu gewoon verliezen hè, dus NAC heeft vrij spel
Eh, NAC moet, willem 2 mag.
Willem2 en NAC gunnen elkaar werkelijk helemaal niets!!!!
Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 19:37:26
Eh, NAC moet, willem 2 mag.
Dit geldt m.i. alleen tegen 'neutrale tegenstanders'. Heeft Willem II belang bij nog meer concurrentie in regio?
qua clubs en supporters wel, ik betwijfel of het invloed heeft op de spelers op het veld
Citaat van: YellowBlue op mei 18, 2016, 19:43:30
qua clubs en supporters wel, ik betwijfel of het invloed heeft op de spelers op het veld
Het voetbalt echt wel anders als je in je achterhoofd hebt dat de uitslag er niet echt toe doet. En dat is bij Willem II het geval.
Nou, er is nog niks echt beslist mannen,dus het erop aan laten komen kunnen Willem 2 en de graafschap het echt niet!!.... Ik reken op winst van beide ploegen en blijf hopen op eredivisie :scc
Cambuur moet eruit! Helemaal niet!!! Cambuur moet erin blijven. Het hele seizoen was al zwaar discutabel (scheidsrechterlijke dwalingen, onnoemelijk veel pech met bep. spelers, best. wanbeleid). Zou mooi zijn and fuck die zgn "diplomatieke correctheid" (wat nou op eigen kracht pfffff)
Het wordt zondag nog spannend voor ons, W2 en de Superboeren.
De uitslagen van gisteren, zijn niet in ons voordeel.
Citaat van: PePe op mei 20, 2016, 09:32:24
Het wordt zondag nog spannend voor ons, W2 en de Superboeren.
De uitslagen van gisteren, zijn niet in ons voordeel.
:_schater Jij gaat nog hopen, GAE 4 - 1
Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2016, 09:33:09
:_schater Jij gaat nog hopen, GAE 4 - 1
De bal is rond, 11 tegen 11.
Je weet het nooit.
Ajax zou ook ff kampioen worden daar.
Citaat van: PePe op mei 20, 2016, 10:00:09
De bal is rond, 11 tegen 11.
Je weet het nooit.
Ajax zou ook ff kampioen worden daar.
Kom op.... 4-1
Citaat van: 666 op mei 20, 2016, 10:07:14
Kom op.... 4-1
Ja en? Ik zou er mijn geld niet op inzetten maar als GA Ahead vier keer kan scoren in een wedstrijd is het niet uitgesloten dat De Graafschap dat ook kan. Nog niet zo lang geleden hadden ze bij Ajax de bitterballen ook al klaar staan.
Citaat van: Shar op mei 20, 2016, 10:26:13
Ja en? Ik zou er mijn geld niet op inzetten maar als GA Ahead vier keer kan scoren in een wedstrijd is het niet uitgesloten dat De Graafschap dat ook kan. Nog niet zo lang geleden hadden ze bij Ajax de bitterballen ook al klaar staan.
Helaas hadden ze geen schaal om de bitterballen op te leggen.
Citaat van: Shar op mei 20, 2016, 10:26:13
Ja en? Ik zou er mijn geld niet op inzetten maar als GA Ahead vier keer kan scoren in een wedstrijd is het niet uitgesloten dat De Graafschap dat ook kan. Nog niet zo lang geleden hadden ze bij Ajax de bitterballen ook al klaar staan.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit maar 4-1 en het huidige spel van De Graafschap is het eigenlijk kansloos.
De druk stond er bij die gasten op toen wij daar speelden en het was gewoon niet goed genoeg. Zij maken nooit 3 goals en helemaal houden ze niet de 0, zeer zwakke ploeg.
Daarnaast zie ik GAE daar ook wel minimaal 1 doelpunt maken.
Als go ahead scoort is het gewoon zo goed als voorbij hoor. Het blojft voetbal, maar ik denk dat Wij volgend jaar Go ahead niet tegen komen in competitie verband.
Citaat van: 666 op mei 20, 2016, 10:36:09
De wonderen zijn de wereld nog niet uit maar 4-1 en het huidige spel van De Graafschap is het eigenlijk kansloos.
De druk stond er bij die gasten op toen wij daar speelden en het was gewoon niet goed genoeg. Zij maken nooit 3 goals en helemaal houden ze niet de 0, zeer zwakke ploeg.
Begrijp je punt wel en kan me daar ook echt wel in vinden. Echter, voordeel van de grote uitslag is dat De Graafschap maar één optie heeft. Ze moeten er vol op klappen. Niks geen tactisch afwachten en eerst langzaam aan doen en in de loop van de wedstrijd de druk opvoeren. Ze moeten van begin af en er vol bovenop, als ze dan redelijk snel een goal maken kan het best nog wel eens gaan spoken op de Vijverberg, zeker als het publiek erachter gaat staan.
KNVB MAFFIA komt steeds meer uit.... Klopt van geen kant wat deze organisatie allemaal doet.
http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/21444/supporters-praat-mee-over-nieuwe-competities
Goede zaak dat ook supporters worden geraadpleegd, hopelijk een goede response met goede input waar men daadwerkelijk mee aan de slag gaat.
Net op NPO2 wedstrijd Twente-Cambuur 20-2-2016 3-0 (Degradatie jaar)Waarschijnlijk omgekocht, Peersman maakte toen ook een eigen goal. Zal de 2-2 toen bij Graafschap er ook wat mee te maken hebben? Byrne beste man van het veld werd gewisselt en Zeinstra die de bal door de handen liet glippen op 2-2..
Bron?
Citaat van: thankyou op oktober 02, 2017, 08:57:06
Bron?
Dit programma https://www.npo.nl/einde-speeltijd/01-10-2017/VPWON_1275580
Ook Fortuna-Cambuur wordt genoemd, nog voor de promotie
Ik begrijp niet wat dit met KNVB-MAFFIA te maken heeft.
Dat het een zootje is in Zeist dat weet iedereen, maar omkopen van wedstrijden wordt daar zeker niet bepaald.
Dit verhaal zal wel komen uit de vingers van Knipping en van Duren.