Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2016, 22:28:28

Poll
Vraag: MotM Cambuur - Excelsior
Optie 1: Harm Zeinstra stemmen: 0
Optie 2: Erik Bakker stemmen: 4
Optie 3: Calvin McIntosch stemmen: 0
Optie 4: Marvin Peersman stemmen: 0
Optie 5: Vytautas Andriuškevičius stemmen: 0
Optie 6: Tom Hiariej stemmen: 1
Optie 7: Sander van der Streek stemmen: 0
Optie 8: Sjoerd Overgoor stemmen: 1
Optie 9: Martijn Barto stemmen: 0
Optie 10: Jamiro Monteiro stemmen: 0
Optie 11: Xander Houtkoop stemmen: 0
Optie 12: N. Boutzamar stemmen: 22
Optie 13: Wessel Dammers stemmen: 1
Titel: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2016, 22:28:28
Jongens, jongens, jongens,

De Graafschap:

Feyenooord uit 0 punten
Cambuur thuis 1 punt
Groningen uit 0 punten
Twente thuis 0 punten
Utrecht uit 0 punten
AZ uit 0 punten
Ajax thuis 0 punten

SC Cambuur (minimaal)

Roda thuis 3 punten
Graafschap uit 1 punt
Ajax thuis 0 punten
NEC uit 0 punten
Willem II thuis 1 punt
PSV uit 0 punten
Excelsior thuis 3 punten

Kortom, we eindigen minimaal 6 punten boven de Graafschap  _O_ _O_ _O_ _O_


Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: ChantiSCC op maart 13, 2016, 23:11:25
Ben bang dat je een fout maakt. In Doetinchem halen we echt geen punt, hun wel 3. Twente thuis zie ik ze ook nog wel winnen. En als wij zo blijven door ''voetballen'' dan pakken we geen enkele punt meer hoor..  ;(
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Galdiano op maart 13, 2016, 23:24:19
Alles leuk en aardig, dit soort voorspellingen, maar op dit moment moet er van wedstrijd naar wedstrijd gekeken worden. Dan zien we het 8 mei vanzelf.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Lore op maart 16, 2016, 11:47:12
Citaat van: Galdiano op maart 13, 2016, 23:24:19
Alles leuk en aardig, dit soort voorspellingen, maar op dit moment moet er van wedstrijd naar wedstrijd gekeken worden. Dan zien we het 8 mei vanzelf.

Precies, daarnaast zijn de laatste ronden vaak ook bijzondere uitslagen. Neem Dordrecht - Ajax of Feijenoord - Roda!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: hobbes op maart 16, 2016, 11:56:02
We moeten de moed iig niet opgeven. Verder krijg je dan toch ook nog playoffs, dus het kan sowieso alle kanten nog op.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: speculeter op maart 16, 2016, 12:15:57
Stel dat we de graafschap onder ons houden.
Dan word het play offs.
Heeft iemand dan datums voor mij wanneer die play offs zijn??
Dan kan ik er met mijn werk alvast rekening mee houden.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op maart 16, 2016, 12:20:32
Citaat van: speculeter op maart 16, 2016, 12:15:57
Stel dat we de graafschap onder ons houden.
Dan word het play offs.
Heeft iemand dan datums voor mij wanneer die play offs zijn??
Dan kan ik er met mijn werk alvast rekening mee houden.
Dit is het virtuele schema, met data.
(https://pbs.twimg.com/media/Cdid4RPW0AALXBx.jpg)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: 1992SCC op maart 16, 2016, 12:31:18
Jacky Byrne houdt ons erin!!!!!  |:) |:) |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op maart 22, 2016, 11:11:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2016, 22:28:28
Jongens, jongens, jongens,

De Graafschap:

Feyenooord uit 0 punten
Cambuur thuis 1 punt
Groningen uit 0 punten
Twente thuis 0 punten
Utrecht uit 0 punten
AZ uit 0 punten
Ajax thuis 0 punten

SC Cambuur (minimaal)

Roda thuis 3 punten
Graafschap uit 1 punt
Ajax thuis 0 punten
NEC uit 0 punten
Willem II thuis 1 punt
PSV uit 0 punten
Excelsior thuis 3 punten

Kortom, we eindigen minimaal 6 punten boven de Graafschap  _O_ _O_ _O_ _O_

willem 2 thuis kest oek wel winnen daar is de spirit er oek uit en die streppel gaat
weg.exelsior thuis moet je dan ook zo wie zo winnen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: hobbes op maart 22, 2016, 11:34:21
Citaat van: denistel op maart 22, 2016, 11:11:39
willem 2 thuis kest oek wel winnen daar is de spirit er oek uit en die streppel gaat
weg.exelsior thuis moet je dan ook zo wie zo winnen.

Aan de andere kant is Groningen nu ook niet bepaald in vorm
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Casuals-lwd op maart 22, 2016, 15:18:23
Citaat van: hobbes op maart 22, 2016, 11:34:21
Aan de andere kant is Groningen nu ook niet bepaald in vorm
Daarbij is Twente ook geen wereldploeg, Ziyech vastzetten net zoals Ado deed 2 weken geleden. De Graafschap kan het iedereen lastig maken. 

Naar ons zelf kijken dus. De Graafschap moet je bij de keel grijpen gvd. 
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: 1992SCC op april 03, 2016, 12:22:56
Alles komt goed.......... WIJ ZIJN CAMBUUR! Van Veen onze verlosser! Alle vertrouwen!

Graafschap degradeert degradeert  :zweep :zweep
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op april 29, 2016, 11:14:34
Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: speculeter op april 29, 2016, 11:30:22
Citaat van: De Gast op april 29, 2016, 11:14:34
Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.
Helemaal mee eens!!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Johan058... op april 30, 2016, 19:58:39
Citaat van: De Gast op april 29, 2016, 11:14:34
Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.
Van de petitie worden ze toch niet warm of koud van ben ik bang. dus helemaal mee eens
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Cor op april 30, 2016, 21:03:19
Citaat van: De Gast op april 29, 2016, 11:14:34
Deze wedstrijd moet maar in het teken staan van één grote afkeuractie richting bestuur. Zit niks anders op. Ze jagen de supporters heel hard weg met hun onkunde en wanbeleid. En dat mogen ze ook wel eens luid en duidelijk te horen krijgen wat mij betreft.

Koop je dan ook weer een SK? En sta je vooraan op de barricades?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op april 30, 2016, 21:08:42
Citaat van: Johan058... op april 30, 2016, 19:58:39
Van de petitie worden ze toch niet warm of koud van ben ik bang. dus helemaal mee eens
Worden ze van tribune acties dan wel warm of koud? Denk dat er alleen iemand een ontzettend natte scheur krijgt van acties.

Overigens, alle actie ben ik voorstander van! Duidelijk laten merken dat we malloten als vd Vegt hier niet langer dulden!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: legeips op april 30, 2016, 21:59:16
Ironie ten top...

In 2013 onze laatste wedstrijd in de  :jupiler
In 2016 onze laatste wedstrijd in de eredivisie.. Alleen spelen we nu thuis tegen de kralingers..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: dizzhead op mei 01, 2016, 01:46:55
Citaat van: legeips op april 30, 2016, 21:59:16
Ironie ten top...

In 2013 onze laatste wedstrijd in de  :jupiler
In 2016 onze laatste wedstrijd in de eredivisie.. Alleen spelen we nu thuis tegen de kralingers..

En volgend jaar spelen we de playoff tegen ze.  :y
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Vlampiep op mei 01, 2016, 12:19:29
Citaat van: Dokkumer op april 30, 2016, 21:08:42
Worden ze van tribune acties dan wel warm of koud? Denk dat er alleen iemand een ontzettend natte scheur krijgt van acties.

Overigens, alle actie ben ik voorstander van! Duidelijk laten merken dat we malloten als vd Vegt hier niet langer dulden!
Willen we van deze akeligheid af dan zullen we moeten kiezen voor de weg van geleidelijkheid en slimheid.
Directe acties van supporters worden altijd afgedaan met, we buigen niet voor een stel supporters die er anders over denken.
Willen we wat bereiken, dan zullen ik als supporters de grotere sponsoren achter ons moeten krijgen.
Let wel, sponsoren conformeren zich niet aan acties waar grenzen worden overtreden.
En het schijn te werken, want dertig kilometer verderop is op deze wijze een een bestuurs verandering tot stand gebracht.
Grote spandoeken met duidelijke en ludieke teksten kunnen hier de aanzet van zijn, want reken er maar op dat er veel pers aanwezig zal zijn bij deze wedstrijd.
Op gedonder en wat rellige sfeer zit niemand te wachten en werkt negatief.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: PePe op mei 01, 2016, 23:47:10
Ik heb er geen moeite mee, dat we Excelsior de punten gunnen. (I.v.m. W2 en B)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 02, 2016, 00:23:36
Citaat van: Vlampiep op mei 01, 2016, 12:19:29
Willen we van deze akeligheid af dan zullen we moeten kiezen voor de weg van geleidelijkheid en slimheid.
Directe acties van supporters worden altijd afgedaan met, we buigen niet voor een stel supporters die er anders over denken.
Willen we wat bereiken, dan zullen ik als supporters de grotere sponsoren achter ons moeten krijgen.
Let wel, sponsoren conformeren zich niet aan acties waar grenzen worden overtreden.
En het schijn te werken, want dertig kilometer verderop is op deze wijze een een bestuurs verandering tot stand gebracht.
Grote spandoeken met duidelijke en ludieke teksten kunnen hier de aanzet van zijn, want reken er maar op dat er veel pers aanwezig zal zijn bij deze wedstrijd.
Op gedonder en wat rellige sfeer zit niemand te wachten en werkt negatief.

Hele goede tekst, hoop dat iedereen hiervan doordrongen is.
Rellen vuurwerkbommen opstand is echt de doodsteek van je eigen club en je bereikt er zero mee.
top post! :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: El FLaco op mei 02, 2016, 10:32:29
Mag hopen op een mooie sfeer, we moeten ons niet laten kennen door negatief te zijn.

Support tour team
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Bernardo op mei 02, 2016, 10:40:33
Citaat van: PePe op mei 01, 2016, 23:47:10
Ik heb er geen moeite mee, dat we Excelsior de punten gunnen. (I.v.m. W2 en B)

Liever Excelsior inde Juup als WII. Anders hebben we er meteen een grote concurrent bija
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 02, 2016, 10:45:22
gewoon je sportieve plicht vervullen die 9.000 zitte er niet voor niks.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Vlampiep op mei 02, 2016, 12:13:42
Citaat van: denistel op mei 02, 2016, 10:45:22
gewoon je sportieve plicht vervullen die 9.000 zitte er niet voor niks.
Su ist en niet anders.
En dizze laatste wetstriet in de eredivisie mutte we met sien allen su aflsuute pdat oanze supporters de wereld in gaan as de beste aanhang.
Miskien wel bij de ingangen de lui dur op attent make dat su de petitie om Vd Vegt weg te krijen wel eefkes tekene mutte.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op mei 02, 2016, 14:49:33
Citaat van: PePe op mei 01, 2016, 23:47:10
Ik heb er geen moeite mee, dat we Excelsior de punten gunnen. (I.v.m. W2 en B)

Idem dito. Willem II vliegt er geheid uit in de nacompetitie. Wat zijn die slecht. Zij hebben nog minder scorend vermogen dan 3 Barto's voorin.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: CamLeeuw op mei 03, 2016, 11:13:37
Het is rustig op het forum. Ik denk dat alle energie nu beter besteed kan worden aan de beleidsvoering.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: OuweSkeve op mei 03, 2016, 12:05:29
Deze pot de spelers opstellen met wie je verder gaat volgend seizoen plus aanvulling vanuit de beloften
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: speculeter op mei 03, 2016, 12:33:05
Neem toch aan dat er deze week een en ander bekend word over spelers waar afscheid van word genomen?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: CamLeeuw op mei 03, 2016, 12:35:25
Citaat van: OuweSkeve op mei 03, 2016, 12:05:29
Deze pot de spelers opstellen met wie je verder gaat volgend seizoen plus aanvulling vanuit de beloften
Zet het hele beloften elftal er neer. Krijgen we meteen te zien hoe de nieuwe aanwas is. Ten slotte hebben we toch niets meer te verliezen. En in de tussentijd kan het eerste een straftraining doen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Len Cantello op mei 03, 2016, 12:43:14
Citaat van: Cor op april 30, 2016, 21:03:19
Koop je dan ook weer een SK? En sta je vooraan op de barricades?
_O_
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 03, 2016, 13:13:48
Citaat van: speculeter op mei 03, 2016, 12:33:05
Neem toch aan dat er deze week een en ander bekend word over spelers waar afscheid van word genomen?

denk dast er dan zondagavond om 21.00 uur nog sist.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 03, 2016, 13:19:02
Iemand die geen zin meer heeft in zondag en een kaart over heeft? Geen voorkeur voor tribune ;)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 03, 2016, 13:26:42
zal ff horen mien oomzegger ken niet dus je hoort nog.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 03, 2016, 13:28:22
Citaat van: denistel op mei 03, 2016, 13:26:42
zal ff horen mien oomzegger ken niet dus je hoort nog.
Bedankt voor de moeite denistel. Ik waardeer het zeker  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 03, 2016, 19:22:12
Citaat van: legeips op april 30, 2016, 21:59:16
Ironie ten top...

In 2013 onze laatste wedstrijd in de  :jupiler
In 2016 onze laatste wedstrijd in de eredivisie.. Alleen spelen we nu thuis tegen de kralingers..

Om je lijst compleet te maken. In 2000 degradeerden we in de laatste wedstrijd van de nacompetitie tegen Excelsior thuis.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 03, 2016, 19:23:30
Citaat van: Bernardo op mei 02, 2016, 10:40:33
Liever Excelsior inde Juup als WII. Anders hebben we er meteen een grote concurrent bija

19 concurenten volgend seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 03, 2016, 19:25:11
Citaat van: El FLaco op mei 02, 2016, 10:32:29
Mag hopen op een mooie sfeer, we moeten ons niet laten kennen door negatief te zijn.

Support tour team

Deze vind ik leuk.  :_schater

Waar wil je positief over zijn?


Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 03, 2016, 19:55:24
een overwinning mooi weer en koud  :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 03, 2016, 19:56:28
Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2016, 13:28:22
Bedankt voor de moeite denistel. Ik waardeer het zeker  :thumbsup
half 2  voor het hertje ingang naar noord ok krijg je dan het kaartje.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Vlampiep op mei 03, 2016, 21:38:08
Citaat van: denistel op mei 03, 2016, 19:56:28
half 2  voor het hertje ingang naar noord ok krijg je dan het kaartje.
Hier herken ik de ware supporters. |:) |:) :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 03, 2016, 22:41:47
Citaat van: denistel op mei 03, 2016, 19:56:28
half 2  voor het hertje ingang naar noord ok krijg je dan het kaartje.
Prima. Zal even met mijn vervoerder regelen dat we op tijd zijn!!

Hartstikke bedankt kerel!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: speculeter op mei 03, 2016, 22:52:35
Citaat van: Vlampiep op mei 03, 2016, 21:38:08
Hier herken ik de ware supporters. |:) |:) :thumbsup :thumbsup
maar dat wisten we al |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 03, 2016, 23:25:48
Citaat van: Vlampiep op mei 03, 2016, 21:38:08
Hier herken ik de ware supporters. |:) |:) :thumbsup :thumbsup
Als er een iemand hier op het forum een ware supporter is, is dat nog altijd denistel ;) {:)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: maikcambuur op mei 03, 2016, 23:27:25
Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2016, 22:41:47
Prima. Zal even met mijn vervoerder regelen dat we op tijd zijn!!

Hartstikkene bedankt kerel!

:zweep
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2016, 10:01:26
Citaat van: maikcambuur op mei 03, 2016, 23:27:25
:zweep
Wannabe Grammar Nazi :devil
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Yellow Army op mei 04, 2016, 11:21:29
Citaat van: maikcambuur op mei 03, 2016, 23:27:25
:zweep

Foppumer?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2016, 12:14:47
Citaat van: Yellow Army op mei 04, 2016, 11:21:29
Foppumer?
l0l
Henkumer. En ik zei hartstikke (een compleet normaal Nederlands woord). Dat die eikel mij een Floppe synrdoom aan wil meten, ligt meer aan hem dan aan mij

l0l l0l
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 04, 2016, 12:29:32
Citaat van: denistel op mei 03, 2016, 19:56:28
half 2  voor het hertje ingang naar noord ok krijg je dan het kaartje.

Kest my herkenne aan mien  geel blauwe sjaal..... :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2016, 12:48:59
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 04, 2016, 12:29:32
Kest my herkenne aan mien  geel blauwe sjaal..... :_schater
Ik zou denistel niet herkennen. Die pik ik nog uit een miljoenenmenigte :D
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: V-man op mei 04, 2016, 21:18:08
Heb een jeugdkaart "free beschikbaar" op Zuid rij 23! Iemand belangstelling?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: maikcambuur op mei 04, 2016, 21:20:20
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2016, 12:14:47
l0l
Henkumer. En ik zei hartstikke (een compleet normaal Nederlands woord). Dat die eikel mij een Floppe synrdoom aan wil meten, ligt meer aan hem dan aan mij

l0l l0l

Hahaha ik weet ook wel dat jij het goed schreef.. Ik doelde idd op die ouwe seniele van dkv..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 05, 2016, 17:26:00
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2016, 12:48:59
Ik zou denistel niet herkennen. Die pik ik nog uit een miljoenenmenigte :D

|:) :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op mei 06, 2016, 12:23:53
Voor wat het waard is.. alle spelers die nog enigzins niveau hadden spelen niet. Van der Laan Lachman Byrne Narsingh Hoefdraad en Van Veen. Dan hou je dus niks over  :|
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2016, 13:43:31
Citaat van: De Gast op mei 06, 2016, 12:23:53
Voor wat het waard is.. alle spelers die nog enigzins niveau hadden spelen niet. Van der Laan Lachman Byrne Narsingh Hoefdraad en Van Veen. Dan hou je dus niks over  :|

Ze moeten het publiek toch wat bieden dan kun je toch niet met cambuur B of C spelen.....
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2016, 14:03:36
Vermoedelijke opstelling: Zeinstra, Hiariej, Mac-Intosch, Peersman, Vytas, Bakker, Overgoor, Van de Streek, Monteiro, Barto, Houtkoop.

Aldus de HaH. Nienhuis, Van der Laan, Narsingh en Hoefdraad geblesseerd. Lachman en Byrne geschorst. Er zitten ook een paar beloftespelers bij de selectie, namen worden niet genoemd.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: DK op mei 06, 2016, 14:16:13
Citaat van: Collingwood op mei 06, 2016, 14:03:36
Vermoedelijke opstelling: Zeinstra, Hiariej, Mac-Intosch, Peersman, Vytas, Bakker, Overgoor, Van de Streek, Monteiro, Barto, Houtkoop.

Aldus de HaH. Nienhuis, Van der Laan, Narsingh en Hoefdraad geblesseerd. Lachman en Byrne geschorst.

Na die blunder tegen De Graafschap gewoon Zeinstra weer opstellen...  wat een zak hooi, die Keizer...
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 06, 2016, 14:18:05
Citaat van: DK op mei 06, 2016, 14:16:13
Na die blunder tegen De Graafschap gewoon Zeinstra weer opstellen...  wat een zak hooi, die Keizer...

Laat die jongen toch ook nog 1 wedstrijdje keepen :D
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: SCC op mei 06, 2016, 14:41:01
Gemiste kans. Op rb zou ik nu met Anderson of el Baad beginnen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: DK op mei 06, 2016, 14:45:39
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 06, 2016, 14:18:05
Laat die jongen toch ook nog 1 wedstrijdje keepen :D

die Krul moet wel heeeeeel slecht zijn, om nooit een kans te krijgen..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Tukker op mei 06, 2016, 15:15:42
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2016, 13:43:31
Ze moeten het publiek toch wat bieden dan kun je toch niet met cambuur B of C spelen.....
Aan de andere kant zit ik ook niet in zak en as (dat heb ik in de rest van het seizoen al op verbruikt) als we verliezen. Dan komt de glimlach naar boven dat Willem II nacompetitie moet gaan spelen. Aan de andere kant heb ik volgend seizoen liever Excelsior als tegenstander dan Willem II met hun hoge budget.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: DK op mei 06, 2016, 15:20:50
laat ze maar het schip in gaan... Willem II mooi via de nacompetitie degraderen.. Komt Streppel lekker binnen bij DKV en Ogbeche mag nog 2 seizoenen ballen in de JL  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Marc S op mei 06, 2016, 17:22:02
Hilarisch eigenlijk dat wij voorlopig de laatste wedstrijd in de Eredivisie alsnog een de play-offs in kunnen trappen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2016, 17:29:28
Cambuur moet voor de winst gaan, want ik zie volgend jaar liever Excelsior in de Juup dan Willem II.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 06, 2016, 17:32:17
Citaat van: Collingwood op mei 06, 2016, 17:29:28
Cambuur moet voor de winst gaan, want ik zie volgend jaar liever Excelsior in de Juup dan Willem II.

Zo denk ik er ook over.
NAC, willem2, moeten we geen last van hebben
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2016, 17:42:31
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 06, 2016, 17:32:17
Zo denk ik er ook over.
NAC, willem2, moeten we geen last van hebben

Inderdaad, NAC mag van mij ook promoveren, zelfde geldt in mindere mate voor de Eagles.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 06, 2016, 18:02:44
Citaat van: Collingwood op mei 06, 2016, 14:03:36
Vermoedelijke opstelling: Zeinstra, Hiariej, Mac-Intosch, Peersman, Vytas, Bakker, Overgoor, Van de Streek, Monteiro, Barto, Houtkoop.

Aldus de HaH. Nienhuis, Van der Laan, Narsingh en Hoefdraad geblesseerd. Lachman en Byrne geschorst. Er zitten ook een paar beloftespelers bij de selectie, namen worden niet genoemd.

lui binne de weg helemaal kwijt man ,,maandag de beloften gezien die overgoor kon het daar amper doen
die boutzamar is veel beter op dit moment. als ze zo door gaan is die weg komend seizoen echt een gemiste
kans dan.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Bankzitter op mei 06, 2016, 21:01:16
Nr. 5 graag ipv nr. 24, indien niet fit dan graag nummer 41.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2016, 23:32:49
Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2016, 21:01:16
Nr. 5 graag ipv nr. 24, indien niet fit dan graag nummer 41.
Doe mij maar drie keer nummer 44 met extra witte rijst.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: 666 op mei 07, 2016, 01:18:10
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2016, 23:32:49
Doe mij maar drie keer nummer 44 met extra witte rijst.

:_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: PePe op mei 07, 2016, 09:15:46
We zijn inmiddels gedegradeerd, nu zullen we waarschijnlijk eindelijk strafschoppen krijgen.  :( :(
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 07, 2016, 10:58:38
tegen zeker ,,we hevve higler hoor. :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: CamLeeuw op mei 07, 2016, 11:15:15
Citaat van: PePe op mei 07, 2016, 09:15:46
We zijn inmiddels gedegradeerd, nu zullen we waarschijnlijk eindelijk strafschoppen krijgen.  :( :(
Tja wat maakt het uit. Mij om het even.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 07, 2016, 11:16:22
Higler heeft wel de eer.. Onze kampioenspot in 2012 en onze laatste eredivisiewedstrijd fluiten, beiden tegen Excelsior.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: CamLeeuw op mei 07, 2016, 11:21:28
Het blijft toch wel apart om zonder enige beleving de wedstrijd te gaan zien. 8P
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: hobbes op mei 07, 2016, 11:44:28
Citaat van: PePe op mei 07, 2016, 09:15:46
We zijn inmiddels gedegradeerd, nu zullen we waarschijnlijk eindelijk strafschoppen krijgen.  :( :(

Het blijft toch een bizarre statistiek, een heel seizoen geen strafschop mee gekregen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op mei 07, 2016, 11:53:31
Als een nachtkaars gaat het seizoen met bijna alleen maar dieptepunten uit. Gelukkig was het geen probleem dat Henry weer een jaartje mocht leren. Hij zit per slot van rekening ook op een werkervaringsplaats.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 07, 2016, 11:58:45
Citaat van: CamLeeuw op mei 07, 2016, 11:21:28
Het blijft toch wel apart om zonder enige beleving de wedstrijd te gaan zien. 8P

gewoon je sportieve plicht doen er staat voor hun nog wel wat op het spel.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Bascambuur op mei 07, 2016, 13:16:33
Citaat van: De Gast op mei 07, 2016, 11:53:31
Als een nachtkaars gaat het seizoen met bijna alleen maar dieptepunten uit. Gelukkig was het geen probleem dat Henry weer een jaartje mocht leren. Hij zit per slot van rekening ook op een werkervaringsplaats.
Is zijn eerste seizoen in het betaald voetbal, gun hem nog wat tijd.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 07, 2016, 15:04:36
Ondanks dat het seizoen natuurlijk drama was, kun je wel vanaf morgen naar een weer positievere flow: voor een na alle waarschijnlijkheid weer vol stadion, in de zon zingen voor onze club! Gooi wat jong scc spelers voor de leeuwen, drink veel bier met je maten in de zon, en hopelijk toch een 3-punter!
Op naar de eerste 1000 seizoenkaarten 1 dezer dagen en volgend seizoen als twaalfde man met een passievol elftal gas gevuh!
Scc till i die!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Tukker op mei 07, 2016, 16:43:56
Citaat van: hobbes op mei 07, 2016, 11:44:28
Het blijft toch een bizarre statistiek, een heel seizoen geen strafschop mee gekregen.
Let maar op. Morgen komt ie. Zwaar onterecht maar Higler zal het ook wel sneu vinden. Heeft nog altijd wat goed te maken.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 07, 2016, 16:53:19
Minimaal 200 kralingers morgen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 07, 2016, 19:18:48
Citaat van: CamLeeuw op mei 07, 2016, 11:21:28
Het blijft toch wel apart om zonder enige beleving de wedstrijd te gaan zien. 8P

Beleving genoeg op de tribune, moet jij eens opletten.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: legeips op mei 07, 2016, 21:30:01
Su morgen even die fuckers uit Tilburg een loer draaien..

Tenslotte hevve ze dat in januari bij ons gedaan..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op mei 07, 2016, 22:53:27
En zo is het maar net spiegel.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 08, 2016, 10:45:38
Citaat van: legeips op mei 07, 2016, 21:30:01
Su morgen even die fuckers uit Tilburg een loer draaien..

Tenslotte hevve ze dat in januari bij ons gedaan..

Niet Willem 2, maar de td heeft ons een loer gedraaid.
Waren er goede spelers gehaald was Ogbeche gebleven. Hij zag dat er geen kwaliteit werd gehaald en dacht van; ik moet maken dat ik hier wegkom.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Viper op mei 08, 2016, 10:47:31
Waarschijnlijk hadden wij in hun positie hetzelfde gedaan.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 08, 2016, 12:18:09
Laat een ieder vanmiddag zijn verstand gebruiken in en om het stadion ondanks de hitte het is al erg genoeg dat we degraderen.elk ander negatief nieuws zullen anderen gebruiken om ons nog verder naar beneden te halen en daar zitten we niet op te wachten.

CAMBUUR TILL WE DIE


Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Harry L. op mei 08, 2016, 12:37:34
Citaat van: denistel op mei 08, 2016, 12:18:09
Laat een ieder vanmiddag zijn verstand gebruiken in en om het stadion ondanks de hitte het is al erg genoeg dat we degraderen.elk ander negatief nieuws zullen anderen gebruiken om ons nog verder naar beneden te halen en daar zitten we niet op te wachten.

CAMBUUR TILL WE DIE

Henry rot op, henry rot op. Gisteren en vanochtend geoefend, ik houd het met gemak 93 minuten vol :proost
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: okkele op mei 08, 2016, 12:42:24
0 - 2

:jupiler
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2016, 12:52:23
Vandaag na de wedstrijd met mijn dochter lekker een ijsje halen bij La Venetië,  heb er zin in...
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Tukker op mei 08, 2016, 13:14:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2016, 12:52:23
Vandaag na de wedstrijd met mijn dochter lekker een ijsje halen bij La Venetië,  heb er zin in...
Dat is nooit verkeerd; het zal er wel druk zijn
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 08, 2016, 13:22:34
Blackson, Boutzamar en Van der Putten ook bij de selectie.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: moodygrunn op mei 08, 2016, 13:47:16
Citaat van: Harry L. op mei 08, 2016, 12:37:34
Henry rot op, henry rot op. Gisteren en vanochtend geoefend, ik houd het met gemak 93 minuten vol :proost

Datzelfde geldt wmb voor MK, met zn kutvoetbal. Het gaat me niet eens om de uitvoering, wel om de intentie
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Harry L. op mei 08, 2016, 13:50:09
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 13:47:16
Datzelfde geldt wmb voor MK, met zn kutvoetbal. Het gaat me niet eens om de uitvoering, wel om de intentie

Henry is voor mij eerst voldoende. Mk komt misschien na dtd aan bod, al zal wiekie me wel voor zijn :y
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: vak17 op mei 08, 2016, 14:07:40
Jonges, ik hef ut al eerder seit, wurt ut gien tied om es te denken an een fusie in de Friese BVO , met ut Eredivisiefoetbal in ut Abe Lenstra stadion , met pompebledden , ut Damesfoetbal in ut oude Cambuurstadion, nieuw komt der tog niet, ut Hertsje naar de slagter en de drie harmonicas naar de opkoper, dan komt alles toch nog goed.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 08, 2016, 14:08:27
Citaat van: vak17 op mei 08, 2016, 14:07:40
Jonges, ik hef ut al eerder seit, wurt ut gien tied om es te denken an een fusie in de Friesei BVO , met ut Eredivisiefoetbal in ut Abe Lenstra stadion , met pompebledden , ut Damesfoetbal in ut oude Cambuurstadion, nieuw komt der tog niet, ut Hertsje naar de slagter en de drie harmonicas naar de opkoper, dan komt alles toch nog goed.

Foppe ook op ons forum??
Doei dooie
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: vak17 op mei 08, 2016, 14:10:44
Koekoek
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: zeewolde op mei 08, 2016, 14:11:33
Citaat van: vak17 op mei 08, 2016, 14:07:40
Jonges, ik hef ut al eerder seit, wurt ut gien tied om es te denken an een fusie in de Friese BVO , met ut Eredivisiefoetbal in ut Abe Lenstra stadion , met pompebledden , ut Damesfoetbal in ut oude Cambuurstadion, nieuw komt der tog niet, ut Hertsje naar de slagter en de drie harmonicas naar de opkoper, dan komt alles toch nog goed.
FLIKKER OP als je dit serieus meent.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: scclwd op mei 08, 2016, 14:40:13
Ja hoor. 0-1 achter
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: scclwd op mei 08, 2016, 14:41:47
Ze schakelen op fox tussen de wedstrijden, dus geen hele wedstrijd cambuur. Het enige wat ik hoorde: Vd Vegt, oprotten!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: moodygrunn op mei 08, 2016, 14:44:56
Citaat van: scclwd op mei 08, 2016, 14:41:47
Ze schakelen op fox tussen de wedstrijden, dus geen hele wedstrijd cambuur. Het enige wat ik hoorde: Vd Vegt, oprotten!!!

Op kanaal 8, een van de internetkanalen, is de pot volledig te volgen
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: scclwd op mei 08, 2016, 14:48:28
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 14:44:56
Op kanaal 8, een van de internetkanalen, is de pot volledig te volgen

Oh ok. Geen idee hoe ik daar moet komen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 15:00:20
Spelers hebben er totaal geen zin in. Wat een (wan-) vertoning hier.
:R
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: runner 1 op mei 08, 2016, 15:20:11
Publiek zou zich moeten keren tegen de ploeg wat ze nu laten zien is ver onder de maat ,komt ook door die eigenwijze amsterdammer  wat een opstelling weer .
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: moodygrunn op mei 08, 2016, 15:21:58
Had bij rust al 0-2 of 0-3 moeten staan. We komen nog goed weg met 'maar' 0-1...
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: 058-4life op mei 08, 2016, 16:30:08
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 15:00:20
Spelers hebben er totaal geen zin in. Wat een (wan-) vertoning hier.
:R
Wat had je verwacht. We hebben een prutser aan het roer en zijn gedegradeerd! Wat kan hun het schelen. We hebben geen clubspelers, mannen die weten wat de club is, wat de stad is. Jack Byrne is de enige met peper in zijn donder en die vechten wil. Hij is de enige die dit jaar gevochten heeft voor niet alleen zijn eigen carrière maar ook voor de club en zijn supporters. Degradatie lag al tijden vast. Ik durf te wedden dat we er in de play-offs ook niet aan te pas waren gekomen ongeacht de tegenstander.

Volgend jaar maar weer proberen. Eerst dat vervloekte stadion er maar eens door want wees eerlijk, zo word het niks in de hoogste afdeling.  :_spank |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: V-man op mei 08, 2016, 17:28:09
Hoogtepunt was toen Hemmen inviel! Sfeertje doet wel iets met hem denk ik. Dit maakt Cambuur echt wel uniek. Hoor je toch nergens dat een invaller van de tegenpartij "gescandeerd" wordt. Cambuur de gekste!!!!!!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: maikcambuur op mei 08, 2016, 17:29:53
Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: speculeter op mei 08, 2016, 17:31:00
Wat een droevige toestand je dat afscheid van de spelers.
Vorig jaar stond Ype vooraan met zijn microfoon.
En nu....Ze kregen plichtmatig een handje en klaar was het weer.
Club gevoel gaat steeds meer weg.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Harry L. op mei 08, 2016, 17:31:37
Citaat van: maikcambuur op mei 08, 2016, 17:29:53
Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.

Eens
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: speculeter op mei 08, 2016, 17:32:26
Citaat van: maikcambuur op mei 08, 2016, 17:29:53
Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.
werd hier al vaak genoemd.
Iedereen wist dat deze jongen potentie had.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Tukker op mei 08, 2016, 17:33:18
Citaat van: maikcambuur op mei 08, 2016, 17:29:53
Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.
Die jongen heeft in 40 seconden tweede helft al meer laten zien dan Overgoor in 45 minuten.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: AliBombali op mei 08, 2016, 17:35:23
Tweede helft was nog niet eens zo slecht.. De spelers die er voor gingen waren de gasten die hier nog onder contract staan, waarvan een paar er gewoon weinig van kunnen.. Ik kan me er deels iets bij voorstellen; warm weer, we zijn al gedegradeerd en waarschijnlijk zit de helft al met de gedachten bij een lekker hotelletje op ibiza.. Toch lijkt het me respectvol om dan in ieder geval nog te doen alsof je er zin in hebt..

Helaas volgend jaar weer Telstar, Emmen en dat rijtje.. Toch vind ik niet dat je Keizer er nu al op af mag rekenen; er zijn een aantal prima wedstrijden geweest, maar het zat er gewoon niet in.. Keizer had ook niet meer de mogelijkheid om 'zijn' spelers aan te trekken.. Het was vooral los zand van gehuurde 'toppers'; klote dat met name een Van Veen niet beter uit de verf kwam.. Het was ook echt een als.. dan.. seizoen; als we Utrecht uit beter hadden gestaan, dan hadden we gewonnen.. Als Zeinstra die bal tegen de Graafschap niet had laten vallen, dan hadden we die pot gewonnen.. En zo kan ik nog wel zeven scenario's noemen.. Van der Vegt, trek je conclusie en kom er eens eerlijk voor uit dat je slechte zaken gedaan hebt; als ik dat zou doen in mijn werk, had ik ook mijn biezen gepakt..

Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 17:37:15
Citaat van: speculeter op mei 08, 2016, 17:31:00
Wat een droevige toestand je dat afscheid van de spelers.
Vorig jaar stond Ype vooraan met zijn microfoon.
En nu....Ze kregen plichtmatig een handje en klaar was het weer.
Club gevoel gaat steeds meer weg.

Dat is altijd al een toneelstuk geweest. Zoals je zegt, handje schudden en werken bij de volgende.

Ik sla het al jaren over. Aanmoedigen van de spelers doe ik tijdens de wedstrijd wel.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: V-man op mei 08, 2016, 17:42:49
>Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!
Gaan we voor! Laat iedereen met dat negatieve gelul van: "volgend jaar wud ut tog weer niks": "Zijn bek houwe!"
Cambuur till I die!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: siepelsjeu op mei 08, 2016, 17:45:50
Wat was dat lied over sarah?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Cor op mei 08, 2016, 17:47:20
Citaat van: siepelsjeu op mei 08, 2016, 17:45:50
Wat was dat lied over sarah?

Dat ze de neus vol had
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 17:52:46
Prima actie, de doeken de rouwstoet etc. Respect.  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: SCC-J op mei 08, 2016, 17:56:23
Beetje juichen voor de tegenstander, wat een debiel ben je dan.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op mei 08, 2016, 17:59:09
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 15:00:20
Spelers hebben er totaal geen zin in. Wat een (wan-) vertoning hier.
:R

Wat er in het vele stond kon imo ook niet beter..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 08, 2016, 18:04:13
Citaat van: maikcambuur op mei 08, 2016, 17:29:53
Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.

maandagavond speelde overgoor dramatisch bij de beloften en nu staat ie toch weer in
de basis terwijl boutzamar een klasse beter is..dus dan ben je als trainer een eigenwijs figuur.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: AliBombali op mei 08, 2016, 18:04:58
Vanwaar die haat richting Sarah eigenlijk? Puur omdat zij de stadionverboden uitdeelt? Dat is haar werk, orde en veiligheid omtrent onze mooie club handhaven.. Zijn de beide kanten van alle verhalen bekend? Of gaan we af op verhalen die door vrienden van de gedupeerden gedaan worden?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 18:06:31
Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 18:04:58
Vanwaar die haat richting Sarah eigenlijk? Puur omdat zij de stadionverboden uitdeelt? Dat is haar werk, orde en veiligheid omtrent onze mooie club handhaven.. Zijn de beide kanten van alle verhalen bekend? Of gaan we af op verhalen die door vrienden van de gedupeerden gedaan worden?
Laat maar raden je zit op west en gaat amper naar uitwedstrijden.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 08, 2016, 18:10:39
Citaat van: SCC-J op mei 08, 2016, 17:56:23
Beetje juichen voor de tegenstander, wat een debiel ben je dan.

Wij zijn Cambuur ! Wen d'r maar aan. Dat is onze humor
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: denistel op mei 08, 2016, 18:15:46
Citaat van: speculeter op mei 08, 2016, 17:31:00
Wat een droevige toestand je dat afscheid van de spelers.
Vorig jaar stond Ype vooraan met zijn microfoon.
En nu....Ze kregen plichtmatig een handje en klaar was het weer.
Club gevoel gaat steeds meer weg.

en dan vergeten ze ook nog 1
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: AliBombali op mei 08, 2016, 18:16:52
Citaat van: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 18:06:31
Laat maar raden je zit op west en gaat amper naar uitwedstrijden.

Nee hoor, nee, Noord en Ben regelmatig bij uitwedstrijden.. Er zit een te grote afstand tussen Cambuur en de supporters.. Maar dat ligt niet alleen aan Sarah..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 18:24:10
Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 18:16:52
Nee hoor, nee, Noord en Ben regelmatig bij uitwedstrijden.. Er zit een te grote afstand tussen Cambuur en de supporters.. Maar dat ligt niet alleen aan Sarah..
Post ervoor zei je dat Sarah helemaal niet verkeerd zit nu wel (deels)  :?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Cor op mei 08, 2016, 18:35:36
Citaat van: SCC-J op mei 08, 2016, 17:56:23
Beetje juichen voor de tegenstander, wat een debiel ben je dan.

Cynisme juh. Gien gevoel voor humor zeker.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: AliBombali op mei 08, 2016, 18:36:19
Citaat van: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 18:24:10
Post ervoor zei je dat Sarah helemaal niet verkeerd zit nu wel (deels)  :?

Nee.. Ik stel in mijn eerste post vragen, op wat voor verhalen gaan we af? Tuurlijk is het kut als er mensen een stadionverbod krijgen, maar dat zal toch niet op niks gebaseerd zijn? Het is toch niet zo dat Sarah mensen er random uitvist om een ontzegging te geven? Moeten we het ook niet meer bij onszelf zoeken, er is altijd een groep die er voor zorgt dat de grootste groep gedupeerd wordt? (lees; strengere regels wat betreft veiligheid en misschien wel eerder nastreven van de regels om er voor te zorgen dat de rest inziet dat het beter is om rustiger te zijn?) We hoeven echt niet het braafste jongetje van de klas te zijn en voetbal is emotie, maar er zijn genoeg momenten dat er door ons ook wel met vuur gespeeld word..

Wat betreft de tweede post merk ik dat er weinig vanuit de club richting ons gecommuniceerd wordt, als je over verschillende dingen open in gesprek kunt, dan krijg je ook meer begrip voor elkaar.. En ik bedoelde daarin te zeggen dat Sarah niet als enige verantwoordelijk is voor die communicatie..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Viper op mei 08, 2016, 18:39:28
Citaat van: Cor op mei 08, 2016, 18:35:36
Cynisme juh. Gien gevoel voor humor zeker.

Als je gaat juichen voor de tegenstander wordt het cynisme wat jij bedoelt wel een zielige vorm van cynisme.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 18:55:59
Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 18:36:19
Nee.. Ik stel in mijn eerste post vragen, op wat voor verhalen gaan we af? Tuurlijk is het kut als er mensen een stadionverbod krijgen, maar dat zal toch niet op niks gebaseerd zijn? Het is toch niet zo dat Sarah mensen er random uitvist om een ontzegging te geven? Moeten we het ook niet meer bij onszelf zoeken, er is altijd een groep die er voor zorgt dat de grootste groep gedupeerd wordt? (lees; strengere regels wat betreft veiligheid en misschien wel eerder nastreven van de regels om er voor te zorgen dat de rest inziet dat het beter is om rustiger te zijn?) We hoeven echt niet het braafste jongetje van de klas te zijn en voetbal is emotie, maar er zijn genoeg momenten dat er door ons ook wel met vuur gespeeld word..

Wat betreft de tweede post merk ik dat er weinig vanuit de club richting ons gecommuniceerd wordt, als je over verschillende dingen open in gesprek kunt, dan krijg je ook meer begrip voor elkaar.. En ik bedoelde daarin te zeggen dat Sarah niet als enige verantwoordelijk is voor die communicatie..
Supportersclub niet welkom op training
SV voor het geven van een aansteker
SV voor het afsteken van een fakkeltje
Geen bier in bussen
Het mooiste van deze club is dat het wat gekker is, nou met deze bovengenoemde regels/beslissingen krijg ik alleen maar pijn in t hart. En dan heb ik nog niet alles gehad!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Cor op mei 08, 2016, 19:00:40
Citaat van: Viper op mei 08, 2016, 18:39:28
Als je gaat juichen voor de tegenstander wordt het cynisme wat jij bedoelt wel een zielige vorm van cynisme.

Het was dan ook een hele zielige vertoning vandaag. Net als het hele seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: 1992SCC op mei 08, 2016, 19:36:37
ik heb me vermaakt vanmiddag. we verlaten de eredivisie met een feestje. nu al zin in volgend seizoen. ik vind het veel belovend. het middenveld is wel ongeveer eredivisiewaardig.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: moodygrunn op mei 08, 2016, 19:39:50
Citaat van: 1992SCC op mei 08, 2016, 19:36:37
ik heb me vermaakt vanmiddag. we verlaten de eredivisie met een feestje. nu al zin in volgend seizoen. ik vind het veel belovend. het middenveld is wel ongeveer eredivisiewaardig.

Jij hebt je vermaakt? Vast wat anders gedaan dan die wedstrijd bekeken, ofniet? Ik heb die pot nl wel bekeken en ik kom maar tot 1 conclusie:

Exit HvdV
Exit MK
Exit Nr 24
Exit Overgoor
Exit Vytas
Exit......
Opgelazerd met al die kroeghoppers, huurlingen en andere wannabe-profvoetballers....
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2016, 19:40:22
Citaat van: Cor op mei 08, 2016, 19:00:40
Het was dan ook een hele zielige vertoning vandaag. Net als het hele seizoen.

Ik had me al tijden neergelegd bij de degradatie, maar bij de 0-2 kreeg ik toch weer tranen in de ogen. Het is ontluisterend hoe een club met geweldige mensen (in de leiding, de TS en op het veld) vakkundig om zeep is geholpen. Ik verwacht niet veel van volgend seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: sunderland op mei 08, 2016, 19:50:47
Allereerst wil ik excelsior via deze weg feliciteren. Echt knap dat zij er op deze manier inblijven. Het is nog knapper dan dat psv kampioen is geworden..
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: sunderland op mei 08, 2016, 19:52:40
Ook zie je dus dat als je gewoon 4 goede spelers hebt met daaromheen 7 redelijke dan doe je het goed. Wij hebben misschien 1 met Byrne.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: sunderland op mei 08, 2016, 19:55:54
Citaat van: 1992SCC op mei 08, 2016, 19:36:37
ik heb me vermaakt vanmiddag. we verlaten de eredivisie met een feestje. nu al zin in volgend seizoen. ik vind het veel belovend. het middenveld is wel ongeveer eredivisiewaardig.
verwar jij de eredivisie met 4 e klas amateurs?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: sunderland op mei 08, 2016, 19:57:24
Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 17:35:23
Tweede helft was nog niet eens zo slecht.. De spelers die er voor gingen waren de gasten die hier nog onder contract staan, waarvan een paar er gewoon weinig van kunnen.. Ik kan me er deels iets bij voorstellen; warm weer, we zijn al gedegradeerd en waarschijnlijk zit de helft al met de gedachten bij een lekker hotelletje op ibiza.. Toch lijkt het me respectvol om dan in ieder geval nog te doen alsof je er zin in hebt..

Helaas volgend jaar weer Telstar, Emmen en dat rijtje.. Toch vind ik niet dat je Keizer er nu al op af mag rekenen; er zijn een aantal prima wedstrijden geweest, maar het zat er gewoon niet in.. Keizer had ook niet meer de mogelijkheid om 'zijn' spelers aan te trekken.. Het was vooral los zand van gehuurde 'toppers'; klote dat met name een Van Veen niet beter uit de verf kwam.. Het was ook echt een als.. dan.. seizoen; als we Utrecht uit beter hadden gestaan, dan hadden we gewonnen.. Als Zeinstra die bal tegen de Graafschap niet had laten vallen, dan hadden we die pot gewonnen.. En zo kan ik nog wel zeven scenario's noemen.. Van der Vegt, trek je conclusie en kom er eens eerlijk voor uit dat je slechte zaken gedaan hebt; als ik dat zou doen in mijn werk, had ik ook mijn biezen gepakt..

Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!
Ali de tweede helft was dieptriest
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: DayDreamer op mei 08, 2016, 20:30:46
Die lui kunnen er toch ook helemaal niks van man, dat je hier zelfs met alle afwezigen niet van kan winnen zegt genoeg over de kwaliteit.
Die lui zijn dus gewoon veilig  :?

Wat een smerige zaadpot was dit, dat je als speler je niet kan opladen om in eigen huis nog even vol gas te geven.

Vytas, Peersman, nr 24, Overgoor, Zeinstra, Streek, Barto, Houtkoop wat een verschrikkelijk niveau en dan nog willen verlengen met Barto, die heeft 1 bal goed geraakt.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: SCC-J op mei 08, 2016, 20:31:30
Citaat van: Cor op mei 08, 2016, 18:35:36
Cynisme juh. Gien gevoel voor humor zeker.
Nou wat een lolbroek ben jij. Tering sneu ben je dan
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Harry L. op mei 08, 2016, 20:34:36
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 19:39:50
Jij hebt je vermaakt? Vast wat anders gedaan dan die wedstrijd bekeken, ofniet? Ik heb die pot nl wel bekeken en ik kom maar tot 1 conclusie:

Exit HvdV
Exit MK
Exit Nr 24
Exit Overgoor
Exit Vytas
Exit......
Opgelazerd met al die kroeghoppers, huurlingen en andere wannabe-profvoetballers....

Bij die puntjes vul ik v/d Streek in, kan helemaal niets en gaat het ook niet meer krijgen. Graag daar een creatieve  10 met balgevoel.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 08, 2016, 20:36:28
Citaat van: Harry L. op mei 08, 2016, 20:34:36
Bij die puntjes vul ik v/d Streek in, kan helemaal niets en gaat het ook niet meer krijgen. Graag daar een creatieve  10 met balgevoel.
volgens mij speelde onze nieuwe 10 vandaag met nummer 39. Prima speler die Boutzamar
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 08, 2016, 20:37:23
Citaat van: Harry L. op mei 08, 2016, 20:34:36
Bij die puntjes vul ik v/d Streek in, kan helemaal niets en gaat het ook niet meer krijgen. Graag daar een creatieve  10 met balgevoel.
Had ik toch verwacht dat je Nienhuis/Zeinstra zou invullen :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Harry L. op mei 08, 2016, 20:37:47
Citaat van: DayDreamer op mei 08, 2016, 20:30:46
Die lui kunnen er toch ook helemaal niks van man, dat je hier zelfs met alle afwezigen niet van kan winnen zegt genoeg over de kwaliteit.
Die lui zijn dus gewoon veilig  :?

Wat een smerige zaadpot was dit, dat je als speler je niet kan opladen om in eigen huis nog even vol gas te geven.

Vytas, Peersman, nr 24, Overgoor, Zeinstra, Streek, Barto, Houtkoop wat een verschrikkelijk niveau en dan nog willen verlengen met Barto, die heeft 1 bal goed geraakt.

Precies. Bijna alles op laten rotten en helemaal opnieuw beginnen.

Mijn selectie voor volgend seizoen tot nu:

- Boutzamar
- Bakker
- Monteiro
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: moodygrunn op mei 08, 2016, 20:38:37
Citaat van: Harry L. op mei 08, 2016, 20:34:36
Bij die puntjes vul ik v/d Streek in, kan helemaal niets en gaat het ook niet meer krijgen. Graag daar een creatieve  10 met balgevoel.

Heeft het vroeger wel gehad onder HdJ en SvdH, op basis daarvan hou ik vertrouwen en reken ik volgend jaar op minimaal 10 goals en 10 assists van hem.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Harry L. op mei 08, 2016, 20:39:14
Citaat van: Dokkumer op mei 08, 2016, 20:37:23
Had ik toch verwacht dat je Nienhuis/Zeinstra zou invullen :_schater

Zie laatste voorlaatste bericht. Waar ik trouwens Monteiro vergeet op te schrijven.














Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Dokkumer op mei 08, 2016, 20:41:59
Gelukkig maar, zo'n plotselinge verandering had ik niet aangekund!
Streek zou ik nog wel willen behouden, mits er iemand bij staat die hem stuurt én een creatieve jongen erbij. Drive heeft ie wel en diepgang ook wel. Heeft net zoals bijna iedereen gewoon een kutseizoen gedraaid en is niet een speler die de boel op sleeptouw kan nemen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Harry L. op mei 08, 2016, 20:42:06
Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 20:38:37
Heeft het vroeger wel gehad onder HdJ en SvdH, op basis daarvan hou ik vertrouwen en reken ik volgend jaar op minimaal 10 goals en 10 assists van hem.

:_schater Nee, dat zit er echt niet in.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Cor op mei 08, 2016, 21:11:35
Citaat van: SCC-J op mei 08, 2016, 20:31:30
Nou wat een lolbroek ben jij. Tering sneu ben je dan

Ja man, klopt. Aangenaam azijnseiker
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: CamLeeuw op mei 08, 2016, 21:24:23
Ik kom net weer even bij. Terecht dat wij gedegradeerd zijn. We horen op deze manier niet in de Eredivisie thuis. Veranderingen op bestuurlijk niveau kan ons redden om weer op korte termijn in de Eredivisie te komen. Verder heb ik geen zin in discussies, omdat de macht bij het bestuur zit. Alleen acties zoals Dokkie doet, krijgen gelukkig de aandacht en hebben misschien een positief effect.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Vlampiep op mei 08, 2016, 21:31:46
Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 17:35:23
Tweede helft was nog niet eens zo slecht.. De spelers die er voor gingen waren de gasten die hier nog onder contract staan, waarvan een paar er gewoon weinig van kunnen.. Ik kan me er deels iets bij voorstellen; warm weer, we zijn al gedegradeerd en waarschijnlijk zit de helft al met de gedachten bij een lekker hotelletje op ibiza.. Toch lijkt het me respectvol om dan in ieder geval nog te doen alsof je er zin in hebt..

Helaas volgend jaar weer Telstar, Emmen en dat rijtje.. Toch vind ik niet dat je Keizer er nu al op af mag rekenen; er zijn een aantal prima wedstrijden geweest, maar het zat er gewoon niet in.. Keizer had ook niet meer de mogelijkheid om 'zijn' spelers aan te trekken.. Het was vooral los zand van gehuurde 'toppers'; klote dat met name een Van Veen niet beter uit de verf kwam.. Het was ook echt een als.. dan.. seizoen; als we Utrecht uit beter hadden gestaan, dan hadden we gewonnen.. Als Zeinstra die bal tegen de Graafschap niet had laten vallen, dan hadden we die pot gewonnen.. En zo kan ik nog wel zeven scenario's noemen.. Van der Vegt, trek je conclusie en kom er eens eerlijk voor uit dat je slechte zaken gedaan hebt; als ik dat zou doen in mijn werk, had ik ook mijn biezen gepakt..

Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!
Het lichtpuntje vandaag was een redelijk spelende Monteiro en een prima debuut van Boutzamar.
Een hardwerkende, maar ongelukkige Barto en Vd Streek probeerden nog iets van de wedstrijd te maken, want voor de rest was het eerlijk gezegd brandhout.
Ik heb afgelopen maandag zowel Overgoor als Boutzamar zien spelen en kan het niet bedenken waarom Keizer start met Overgoor.
En trouwens Zeinstra kan ook echt niet meer, weet ook niet waar hij mee bezig is.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 08, 2016, 21:36:42
Citaat van: Vlampiep op mei 08, 2016, 21:31:46

Het lichtpuntje vandaag was een redelijk spelende Monteiro en een prima debuut van Boutzamar.
Een hardwerkende, maar ongelukkige Barto en Vd Streek probeerden nog iets van de wedstrijd te maken, want voor de rest was het eerlijk gezegd brandhout.
Ik heb afgelopen maandag zowel Overgoor als Boutzamar zien spelen en kan het niet bedenken waarom Keizer start met Overgoor.
En trouwens Zeinstra kan ook echt niet meer, weet ook niet waar hij mee bezig is.

Zeinstra lijkt me een prima keeper voor Sneek of Drachten of zo. Gewoon vertellen dat ie niet/nooit weer een kans krijgt
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op mei 08, 2016, 23:14:52
Citaat van: CamLeeuw op mei 08, 2016, 21:24:23
Ik kom net weer even bij. Terecht dat wij gedegradeerd zijn. We horen op deze manier niet in de Eredivisie thuis. Veranderingen op bestuurlijk niveau kan ons redden om weer op korte termijn in de Eredivisie te komen. Verder heb ik geen zin in discussies, omdat de macht bij het bestuur zit. Alleen acties zoals Dokkie doet, krijgen gelukkig de aandacht en hebben misschien een positief effect.

Veranderingen zijn inderdaad noodzakelijk. Professionals heb je nodig, geen afdankertjes zoals vd Vegt.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: el haj op mei 08, 2016, 23:25:53
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 08, 2016, 20:36:28
volgens mij speelde onze nieuwe 10 vandaag met nummer 39. Prima speler die Boutzamar

Wat je zegt, speelde maar een halve wedstrijd maar het verschil met Overgoor was wel erg groot. Vastleggen!  :0=
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Unknown op mei 09, 2016, 11:18:50
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 08, 2016, 18:10:39
Wij zijn Cambuur ! Wen d'r maar aan. Dat is onze humor

rot alsjeblieft op met " onze humor"
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 09, 2016, 11:39:18
Citaat van: Unknown op mei 09, 2016, 11:18:50
rot alsjeblieft op met " onze humor"

Dkv meer jou club? Moeten we allemaal t zelfde denken? Of maandagmorgen kater. Sterkte.
Probeer wat te relativeren zou ik zeggen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Cor op mei 09, 2016, 11:41:18
Citaat van: Unknown op mei 09, 2016, 11:18:50
rot alsjeblieft op met " onze humor"

Ervan uitgaande dat jij ergens in 13 of 14 staat. Het feestje richting Excelsior begon daar, ook al naar het uitvak toe. Mooi dat we in Nederland allemaal anders mogen denken, daar past rot op niet zo goed in. Of telt alleen de mening van jou en je gelijkdenkenden?
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: thankyou op mei 09, 2016, 19:17:22
Had het gister al getypt maar niet op enter gedrukt.
Vond het bijzonder voor een VOLKSCLUB als Cambuur om de laatste wedstrijd geen afscheid te nemen van
Onze helden Henk de Jong en Sandor van der Heide!!!!!!!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 09, 2016, 19:20:30
Citaat van: thankyou op mei 09, 2016, 19:17:22
Had het gister al getypt maar niet op enter gedrukt.
Vond het bijzonder voor een VOLKSCLUB als Cambuur om de laatste wedstrijd geen afscheid te nemen van
Onze helden Henk de Jong en Sandor van der Heide!!!!!!!

Hoofdpijndossier schat ik in.
Was wel heel netjes geweest.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 09, 2016, 19:26:55
In het kader van hoor en wederhoor:

Gerard Bos ‏@GerardBos
Vroeg De Graaf naar afwezigheid De Jong & vd Heide bij afscheid Cambuur. "We wilden ze beide tegelijk. Kon niet, want Henk op vakantie." 1/2

Gerard Bos ‏@GerardBos
(Vervolg) De Graaf, desgevraagd: "Zit niets achter. Ze zijn ook gewoon uitgenodigd voor gepland intern afscheid met personeel." #Cambuur 2/2
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: jeff op mei 09, 2016, 19:56:34
Als je de naar de foto op Sandor zijn instagram ziet. Heeft hij niks gehoord van de club :
https://www.instagram.com/p/BFLprE5GtPJ/
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 09, 2016, 20:01:25
Citaat van: jeff op mei 09, 2016, 19:56:34
Als je de naar de foto op Sandor zijn instagram ziet. Heeft hij niks gehoord van de club :
https://www.instagram.com/p/BFLprE5GtPJ/

Nee natuurlijk niet, weer een dikke vette minpunt erbij voor ons bestuur. :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 09, 2016, 20:04:46
Citaat van: jeff op mei 09, 2016, 19:56:34
Als je de naar de foto op Sandor zijn instagram ziet. Heeft hij niks gehoord van de club :
https://www.instagram.com/p/BFLprE5GtPJ/

Au!
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 09, 2016, 20:05:03
Citaat van: jeff op mei 09, 2016, 19:56:34
Als je de naar de foto op Sandor zijn instagram ziet. Heeft hij niks gehoord van de club :
https://www.instagram.com/p/BFLprE5GtPJ/

Het was naar aanleiding van deze foto dat Gerard Bos contact heeft opgenomen met De Graaf. Misschien dat ze eerst Henk de Jong gevraagd hebben? Die was overigens onbereikbaar voor Bos op dat moment.

Het zou goed zijn als dit verhaal nog bij Henk gecheckt wordt.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: DayDreamer op mei 09, 2016, 20:06:02
Door en door verrot. Ard probeert samen met Henry alles goed te praten of in de doofpot te stoppen. Ik hoop dat de supporters donderdag zich laten horen, en niet laten afpiepelen, ik kan er helaas niet bij zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: speculeter op mei 09, 2016, 20:21:00
Hele club gevoel gaat naar de kloten door deze kerel.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: jeff op mei 09, 2016, 20:29:27
Citaat van: Collingwood op mei 09, 2016, 20:05:03
Het was naar aanleiding van deze foto dat Gerard Bos contact heeft opgenomen met De Graaf. Misschien dat ze eerst Henk de Jong gevraagd hebben? Die was overigens onbereikbaar voor Bos op dat moment.

Het zou goed zijn als dit verhaal nog bij Henk gecheckt wordt.
Oke, dat begreep ik er niet uit de tweet dat het naar aanleiding was van de foto.
Dan zou het zeker goed zijn als het nog gechekt wordt inderdaad.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 09, 2016, 20:31:00
Citaat van: jeff op mei 09, 2016, 20:29:27
Oke, dat begreep ik er niet uit de tweet dat het naar aanleiding was van de foto.
Dan zou het zeker goed zijn als het nog gechekt wordt inderdaad.

Klopt, daar wordt het ook niet helemaal uit duidelijk. Later zei hij nog:

Gerard Bos ‏@GerardBos
Vandaag meldde Sandor vd Heide via Instagram onderstaande. Zodoende rezen vragen mbt afscheid Cambuur
Zie vrg tweets
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Collingwood op mei 09, 2016, 20:41:40
Verhaal van De Graaf lijkt dus te kloppen:

Gerard Bos ‏@GerardBos
Henk de Jong meldt net dat hij inderdaad gebeld is door De Graaf, inderdaad op vakantie.  #Cambuur #afscheid

Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: jeff op mei 09, 2016, 20:49:37
Citaat van: Collingwood op mei 09, 2016, 20:41:40
Verhaal van De Graaf lijkt dus te kloppen:

Gerard Bos ‏@GerardBos
Henk de Jong meldt net dat hij inderdaad gebeld is door De Graaf, inderdaad op vakantie.  #Cambuur #afscheid
Had dan Sandor gebeld en dit aan hem verteld, had die zelf nog kunnen beslissen om met of zonder Henk afscheid te nemen.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 11, 2016, 22:08:16
http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-beleefde-slechtste-seizoen-in-clubhistorie.htm

• Cambuur had in de afsluitende wedstrijd tegen Excelsior 76 procent balbezit, het hoogste percentage voor een team in een Eredivisie-duel dit seizoen.

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: Vedetski op mei 11, 2016, 22:12:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 11, 2016, 22:08:16
http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-beleefde-slechtste-seizoen-in-clubhistorie.htm

• Cambuur had in de afsluitende wedstrijd tegen Excelsior 76 procent balbezit, het hoogste percentage voor een team in een Eredivisie-duel dit seizoen.

:_schater :_schater :_schater

Kun je ook zeggen, Excelsior is de ploeg met het minste balbezit in een wedstrijd, en weet nog te winnen ook.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: De Gast op mei 12, 2016, 12:25:42
Veel balbezit dus conform onze huisstijl.. dat dan weer wel.
Titel: Re: SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016
Bericht door: justremco op mei 12, 2016, 12:33:37
Citaat van: De Gast op mei 12, 2016, 12:25:42
Veel balbezit dus conform onze huisstijl.. dat dan weer wel.

Volgend seizoen graag een paar goeie aanvallers die wat met dat balbezit kunnen