Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: dennisw8 op februari 17, 2013, 13:31:26

Titel: Tim Bakens
Bericht door: dennisw8 op februari 17, 2013, 13:31:26
Hopelijk is hij er weer gouw bij, de verdediging kan wel wat rust gebruiken.  :proost

:0= GOUW VERLENGEN !!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: SCCdrachten op februari 18, 2013, 11:00:16
 :0= En maar gauw verlengen!!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: punkman op februari 22, 2013, 14:49:06
Wat een onthullend diepte interview op Cambuur.nl met Tim Bakens.
Ben er nog stil van. :devil
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Goudvinger op februari 22, 2013, 14:56:39
Citaat van: punkman op februari 22, 2013, 14:49:06
Wat een onthullend diepte interview op Cambuur.nl met Tim Bakens.
Ben er nog stil van. :devil

Onder het motte geen woorden, maar daden    :X
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Bascambuur op februari 22, 2013, 16:26:34
Hij kon niet teveel zeggen, want dan mislukt het plannetje van Arts.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: denistel op februari 23, 2013, 01:36:08
90 min op de bank was het plannetje zeker,,bakens wist er zelf niks van zei ie na de tijd int hertje............
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: De Raaf op februari 23, 2013, 04:01:30
Weer zo'n voorbeeld, krentenmik doet wat ie wil en assistenten zitten er voor lul bij.
Leuk en aardig Henkie in het nieuwe seizoen meer betrokken bij selectie, maar persoonlijkheid heeft ie dit seizoen niet laten zien onder regime van die galbak.
Dwight welkom, warmte straal je wel uit, nu graag idd vooruit voetballen.
Ben murf na Menzo en Arts, hopelijk komt mijn Cambuurgevoel weer terug
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Andre-Lwd op februari 23, 2013, 20:28:14
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 01:36:08
90 min op de bank was het plannetje zeker,,bakens wist er zelf niks van zei ie na de tijd int hertje............

Ondertussen Dijkstra lekker staan te stuntelen, ongelooflijk, had hem na de rust zeker verwacht, eigenlijk al in de basis, vreemde beslissing weer van de ts.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op februari 23, 2013, 20:44:16
Citaat van: Andre-Lwd op februari 23, 2013, 20:28:14
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 01:36:08
90 min op de bank was het plannetje zeker,,bakens wist er zelf niks van zei ie na de tijd int hertje............

Ondertussen Dijkstra lekker staan te stuntelen, ongelooflijk, had hem na de rust zeker verwacht, eigenlijk al in de basis, vreemde beslissing weer van Arts.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: WouterZz op maart 15, 2013, 15:47:55
Een egoïst met een sociale inslag

Tim Bakens (30) wordt gewaardeerd bij Cambuur, mede door zijn begeleiding van jonge spelers. Hij geldt als een leiderstype en speelt gewoon ondanks een pijnlijke heup. Het maakt zijn toekomst als prof enigszins onduidelijk.

Flinke uitspraken gaat Tim Bakens niet uit de weg. Niet om stoer te doen, want dat ligt niet in zijn karakter opgesloten. Al heeft Bakens in de twee seizoenen bij Sankt Gallen – de oudste club in Zwitserland – geleerd dat het uitdragen van een eigen mening typisch Nederlands is en niet overal als prettig wordt ervaren.
,,Ik heb over veel dingen een mening, maar verkondig die niet altijd'', zegt de in Groesbeek geboren verdediger. ,,Ik durf de stelling wel aan dat je over lijken moet gaan om de top te halen. In de sport telt niet hoe je als mens bent. Dan gelden andere wetten.'' Over vijf maanden denkt hij zijn studie ondernemerschap, business en innovation af te ronden. Mogelijk pakt hij daarna een studie psychologie op.
Of hij alles uit zijn carrière heeft gehaald? ,,Een vraag die ik waarschijnlijk met 'nee' beantwoord", zegt Bakens. ,,Het moet allemaal 'ik, ik' zijn. Maar als je voor egoïsme kiest, is dat ook een kwaliteit. Door een ander voor de schenen te schoppen en zo voor je eigen carrière te kiezen.''
Zelf zit hij zo niet in elkaar. Bakens is een aimabel persoon, die oog heeft voor jonge(re) spelers. Door zijn ervaring maakt hij zich niet druk over wat er over hem op sociale media verkondigd wordt. Al valt dat makkelijker te incasseren wanneer je 'al' dertig bent. ,,Ik lees het niet, ook uit zelfbescherming.''
De huidige situatie in het betaald voetbal stemt hem niet vrolijk. AGOVV is failliet en Veendam, Emmen en Fortuna Sittard bungelen op de rand van de afgrond. ,,Een trieste ontwikkeling. Als je dit seizoen in de eerste divisie meemaakt en sommige entourages ziet, kan ik het wel begrijpen. Ik hoop dat Cambuur zich aan de malaise van de eerste divisie kan onttrekken. Je zou bijna zeggen dat het tijd wordt om te promoveren.''
Hij zit in de Centrale Spelersraad van de spelersvakbond VVCS. Bakens zet soms vraagtekens bij het opstellen van profcontracten. ,,Dat je als speler op amateurbasis bij een club komt en eerst je eigen potje moet opmaken. Ik vind dat in zoverre immoreel dat bewust afspraken worden gemaakt hoe lang een uitkering duurt en daarna gesproken wordt over een contract. Ik snap het, maar ben er geen voorstander van.''
Wat hij later wil doen is vooralsnog onduidelijk. ,,Ik ben er nog niet uit. Zolang ik in de voetballerij zit is het lastig om er uit te stappen, maar een andere wereld ontdekken kan ook bevrijdend zijn."
De essentie van voetbal is voor hem plezier. ,,Dat plezier krijg ik door met mezelf bezig te zijn en een doel te stellen. Maar misschien is dat wel egoïstisch.''
Soms denkt hij dat het leuk zou kunnen zijn om later trainer te worden. Als hij zijn blikveld wat verruimt, gooit hij die gedachte ook weer overboord.
Bakens heeft een zwak voor de wielersport. ,,Als ik ergens ploegleider kan worden, schakel ik nu nog over. Dat lijkt me heel interessant. Vroeger vond ik voetballen leuker, nu was ik misschien liever wielrenner geworden. Het is wel een sport van afzien. Ik hoorde laatst Johan Museeuw (de Belgische oud-topcoureur, red.) in een documentaire zeggen: 'ge moet afzien verheerlijken, dan is het prachtig'.''
Bakens woont in de binnenstad. Leeuwarden was driekwart jaar geleden voor hem nog onbekend. ,,Ik had er wel eens iets over gehoord via oud-ploeggenoot Dominique van Dijk. Leeuwarden heeft alles wat het moet hebben, al ben ik niet veeleisend.''
Regelmatig speelt zijn linkerheup, waaraan hij twee jaar geleden is geopereerd, op. Hij kan desondanks zijn wedstrijden spelen. ,,Het zal nooit meer beter worden dan het nu is. Er is beschadiging van het kraakbeen. Loopbelasting is niet goed, maar fietsbelasting is wel weer goed.''
,,De vraag is nu hoe het gewricht zich na een seizoen houdt. Daarna moeten we conclusies trekken. Dat wordt een afweging tussen gezond verstand en sportverstand, maar het moet niet zo zijn dat ik over een paar jaar een nieuwe heup nodig heb.''

LC
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: AL op maart 15, 2013, 16:07:55
Mooi stukje van een sympathieke (en goede) voetballer.
Als ik dit stukje zo lees, kan het wel eens zijn laatste seizoen worden als profvoetballer.
Wist niet dat hij zo'n slechte heup had.

Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:36:05
Vanavond in mijn ogen MoTM. Wat een rustpunt achterin.  :thumbsup
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: cambuurlegend op maart 15, 2013, 23:12:52
Citaat van: Goudvinger op maart 15, 2013, 22:36:05
Vanavond in mijn ogen MoTM. Wat een rustpunt achterin.  :thumbsup

Inderdaad een prima pot , rust en prima in de opbouw !!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: denistel op maart 16, 2013, 02:03:47
echt een rust brenger achter in klasse
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: gewoon een fan op maart 16, 2013, 08:37:01
Ik kan zo genieten van hem achterin  :thumbsup
Ik hoop dat hij nog minimaal een jaar kan en wil blijven.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: michello op april 27, 2013, 18:48:40
Wat hoop ik dat hij blijft. Met Bakens erbij hebben we weinig duels verloren. Is in de eerste divisie een van de betere centrale verdedigers (Laatste man). Mag alleen wel eens een balletje inknikken ;)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: brambo3004 op april 27, 2013, 18:49:58
Er is al een topic over Bakens :rodekaart
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 27, 2013, 18:51:13
Citaat van: michello op april 27, 2013, 18:48:40
Wat hoop ik dat hij blijft. Met Bakens erbij hebben we weinig duels verloren. Is in de eerste divisie een van de betere centrale verdedigers (Laatste man). Mag alleen wel eens een balletje inknikken ;)

Absoluut hoop ik ook. Is onze sterkhouder achterin en verliest bijna geen duel en heeft ook nog eens een schep aan ervaring wat goed is voor de jongere jongens.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: michello op april 27, 2013, 18:55:43
Citaat van: brambo3004 op april 27, 2013, 18:49:58
Er is al een topic over Bakens :rodekaart

Overheen gelezen...  8P

Bericht mag dan wel verplaatst worden heren admins ;)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2013, 18:57:39
Citaat van: michello op april 27, 2013, 18:55:43
Overheen gelezen...  8P

Bericht mag dan wel verplaatst worden heren admins ;)
Is dit snel, of is dit snel :D

De allerlaatste weken, de dagen gingen snel  :devil
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op mei 01, 2013, 17:10:54
Vrijdagavond leuk gesprek met hem gehad in de Rembrandt, tekent hoogstwaarschijnlijk voor 1 jaar bij.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:12:24
Su leuk weze attie wat soepeler in de heupen wurdt. Het de startsnelhied van een stacaravan, zet der sun jong rap getint jonkje op en het liekt of Bakens in slow-motion speult.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: MP4L op mei 01, 2013, 17:17:33
Citaat van: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:12:24
Su leuk weze attie wat soepeler in de heupen wurdt. Het de startsnelhied van een stacaravan, zet der sun jong rap getint jonkje op en het liekt of Bakens in slow-motion speult.

Maar als Bakens eenmaal op top snelheid is vind ik hem wel verdomd snel. Als je kijkt hoe groot hij is en dan zo snel zijn.. netjes hoor, alleen de acceleratie nog en wij kunnen hem niet meer betalen :P
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Goudvinger op mei 01, 2013, 17:18:30
Bakens is van onschatbare waarde dit seizoen, ik snap niet dat er mensen zijn die daar nog aan twijfelen.  :gelekaart
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:26:37
Bin blij met 'em hoor, begriep mie niet verkeerd! Zeker at het peniebel wurdt en ploegen gaan pompen, dan is 't perfect ast sun lange dweil achterin hest staan. Ik hoop ok absoluut dat 'ie bij gaat tekenen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: michello op mei 01, 2013, 17:33:06
In de JL is er geen betere laatste man dan Bakens. Zou goed nieuws zijn als hij bijtekent. Mochten we promoveren kun je hem er ook prima bij hebben.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2013, 20:04:31
Citaat van: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:12:24
Su leuk weze attie wat soepeler in de heupen wurdt. Het de startsnelhied van een stacaravan, zet der sun jong rap getint jonkje op en het liekt of Bakens in slow-motion speult.
Dan hest van der Laan er nog omheen te strúnen. Dat blokje graniet houdt dat soort mantsjes wel teugen!
Maar wat muttie nog meer? 15 man dolle en sien eigen foorsetten met sien leuter inkoppe? We kinne niet alles hevve.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Grijskijkert op mei 01, 2013, 20:36:02
Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2013, 20:04:31
Dan hest van der Laan er nog omheen te strúnen. Dat blokje graniet houdt dat soort mantsjes wel teugen!
Maar wat muttie nog meer? 15 man dolle en sien eigen foorsetten met sien leuter inkoppe? We kinne niet alles hevve.
Inderdaad Bakens en v/d Laan zijn wat dat betreft een heel goed centraal duo.. En zodra Bakens naar de 2e versnelling schakelt is hij wel rap, alleen de eerste meters maar dat kan v/d Laan wel opknappen..
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: oost058 op mei 01, 2013, 21:32:14
Brengt veel rust achterin. Heeft i.m.o. boven verwachting gepresteerd dit seizoen.
Laat maar mooi bijtekenen
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Yellow Army op mei 01, 2013, 22:15:59
Tim "rots in de branding" Bakens
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: brambo3004 op mei 01, 2013, 22:18:39
"Baken van rust" Bakens :clint
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 01, 2013, 23:18:36
 :0= Tim glij er vrijdag oek maar even één in!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: richard op mei 14, 2013, 08:47:34
Mag blijven voetballen volgens lc ivm zijn heup, is gekeurd!!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: dit is mien club op mei 14, 2013, 08:49:43
Lees het net op Twitter zeer goed nieuws!!! |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 10:25:38
http://www.vi.nl/nieuws/241024/Kortom-Goed-nieuws-Bakens-Ebbenhouten-Schoen-Leye.htm

• Tim Bakens kan zijn actieve loopbaan voortzetten • De verdediger van SC Cambuur had enige tijd twijfels over zijn verdere carrière als betaald voetballer vanwege zijn heup • Deze week zijn er foto's gemaakt van de heup en daaruit bleek dat doorspelen geen verdere schade kan veroorzaken •
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 11:31:55
Mooi voor Tim..

:0=EN NU TEKENEN :devil
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 11:32:50
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 11:31:55
Mooi voor Tim..

:0=EN NU TEKENEN :devil
Je vergeet...  :zweep
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 11:35:01
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 11:32:50
Je vergeet...  :zweep
Nee, die heeft de vrouw al ingepikt :_schater
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 11:36:54
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 11:35:01
Nee, die heeft de vrouw al ingepikt :_schater
Die hangt ze aan de muur en gooit jouw er tegen aan? Dat is wel echte sm he :devil
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Lwdscc op mei 14, 2013, 11:50:44
Vd Belt had tegen hem gezegd dat hij bij hem mocht binnenlopen als er duidelijkheid was over zn heup!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 11:53:52
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 11:36:54
Die hangt ze aan de muur en gooit jouw er tegen aan? Dat is wel echte sm he :devil

Oh vandaar dat ze zo'n last van haar rug heeft  l0l
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 11:58:05
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 11:53:52
Oh vandaar dat ze zo'n last van haar rug heeft  l0l
Dat wordt een dieet volgen dus.. :_schater
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 18:30:34
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 11:58:05
Dat wordt een dieet volgen dus.. :_schater

Dat doe ik al jaren... Elke keer als ik ergens zit hoor ik de mensen al fluisteren "Die eet!" :devil

En nu je gedragen boef... Net als die andere boefjes 8P
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 18:50:27
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 18:30:34


En nu je gedragen boef... Net als die andere boefjes 8P
oke :X   :_schater
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op mei 16, 2013, 23:34:28
Held van het seizoen, klasbak!!!! _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2013, 10:10:46
Één van de helden van het seizoen!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: AL op mei 19, 2013, 12:23:19
Bijtekenen graag!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: marrumer op mei 19, 2013, 13:00:55
Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2013, 10:10:46
Één van de helden van het seizoen!
ze waren allemaal helden  :P
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op mei 23, 2013, 19:21:47
Maar even jaartje erbij niet???? :thumbsup
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Clint op mei 24, 2013, 07:51:25
Schitterend interview met Tim in supportersmagazine 't Hertsje binnenkort.

Heeft die ouwe Bolle weer goed gedaan. _O_
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: poelie-lwd op mei 25, 2013, 09:59:41
 :thumbsup
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Destroyer op mei 25, 2013, 13:06:54
Citaat van: clint op mei 24, 2013, 07:51:25
Schitterend interview met Tim in supportersmagazine 't Hertsje binnenkort.

Heeft die ouwe Bolle weer goed gedaan. _O_

ben benieuwd. wanneer komt ie uit?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: SCCRulez op mei 25, 2013, 16:17:09
Zou mooi zijn met SCC vlag om zijn hoofd als foto, mooi figuur!!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Clint op mei 27, 2013, 08:02:40
Citaat van: Destroyer op mei 25, 2013, 13:06:54
ben benieuwd. wanneer komt ie uit?

Begin juni.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Lwdscc op juni 11, 2013, 09:59:41
Bakens heeft een contractvoorstel gekregen, maar heeft nog niet gereageerd. Vd Belt zegt vandaag in LC dat Cambuur de intentie heeft om er met hem uit te kopen  |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Collingwood op juni 11, 2013, 10:24:22
Goede zaak. Stond er ook nog iets in over El Makrini of Hemmen?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Bernardo op juni 19, 2013, 18:23:58
Las dat hij mee was naar Ameland.  Betekent dat hij verlengd heeft?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: sytsa op juni 19, 2013, 18:29:40
Komt wel rond moet nog op een paar details afhandelen maar ze zien geen problemen
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op juni 19, 2013, 18:34:25
Citaat van: Bernardo op juni 19, 2013, 18:23:58
Las dat hij mee was naar Ameland.  Betekent dat hij verlengd heeft?


Tuurlijk niet, hij het een jaar bij dkv tekent!!! :( :( :(
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2013, 18:44:45
Citaat van: wiekie1969 op juni 19, 2013, 18:34:25

Tuurlijk niet, hij het een jaar bij dkv tekent!!! :( :( :(
Klopt, ik hef van de trainer hoort dat hij foor 1 jaar bij VV Dokkum tekent het :devil

Dokkum = Drieëntwintig Kilometer Verderop
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Bernardo op juni 19, 2013, 18:50:22
Citaat van: wiekie1969 op juni 19, 2013, 18:34:25

Tuurlijk niet, hij het een jaar bij dkv tekent!!! :( :( :(

Als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet. :O
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2013, 19:12:10
Als we alleen normale reacties mogen posten dan is de gemiddelde postcount hooguit 4 per dag :devil
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Ronnie tng op juni 19, 2013, 19:14:47
Citaat van: Dokkumer op juni 19, 2013, 19:12:10
Als we alleen normale reacties mogen posten dan is de gemiddelde postcount hooguit 4 per dag :devil

En dat komt grotendeels door jou!  l0l

1.625 berichten  :_schater
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2013, 19:18:44
Citaat van: Ronnie tng op juni 19, 2013, 19:14:47
En dat komt grotendeels door jou!  l0l

1.625 berichten  :_schater
Waarvan ook nog een deel in het crewforum ;)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: SCCRulez op juni 20, 2013, 16:59:55
Zou geen reet meer an weze met alleen maar 'normale' reacties  8P
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: scclwd op juni 21, 2013, 19:16:01
Op twitter lees ik dat Bakens toch niet meer wil bijtekenen. Zijn 'gevoel' is niet goed :?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: poelie-lwd op juni 21, 2013, 20:36:40
Let maar op, die gaat terug naar de graafschap of hij stopt.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:42:56
Citaat van: poelie-lwd op juni 21, 2013, 20:36:40
Let maar op, die gaat terug naar de graafschap of hij stopt.
Dat laatste komt denk ik eerder dan het eerste. Snap er trouwens weinig van, deze -veronderstelde- move van onze vrind Timmie.
:?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:45:37
Tja als je in je vakantie al kreupel naar de bar moet hobbelen om je :grolsch op te halen, zul je op het veld zeker niet een sprintduel aangaan.

Eerlijk is eerlijk, ik zou het jammer vinden als hij alsnog vertrekt, toch een man met de nodige ervaring en rust in zijn spel.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: poelie-lwd op juni 21, 2013, 20:45:50
Ik ben er niet rouwig om. Veel te traag voor de eredivisie. Denk dat dit ook wel heeft gespeeld bij de TS, vandaar et gevoel verhaal van timmeke.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:47:07
Traag of snel, ik vind het jammer dat 'ie gaat.
:grolsch
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:48:35
Traag op de eerste meters ja. Heb jij wel eens iemand van 2.11 meter de 10 meter binnen 2 seconden zien lopen? En nee DLSVC of Richard naar het gratis bier rennend tellen niet mee :devil

Als je voor snelheid achterin gaat zul je in het algemeen in moeten leveren aan kopkracht, daarom zou ik Bakens wel willen behouden met een snelle jongen ernaast...
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: poelie-lwd op juni 21, 2013, 20:52:15
Onzin. Kopkracht heeft weinig met lengte te maken.  Verdedigers  van 185 cm met een goede timing komen net zo hoog. Ondanks zijn lengte heeft bakens 0 keer gescoord. Ik bedoel maar.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:55:12
En wat is op Leeuwin na de gemiddelde lengte van onze verdediging? 1.13 ofzo ;)
Scoren is ook niet de hoofdzaak voor een verdediger, straks gaan we nog naar het aantal assists van de keeper kijken of die geschikt is.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: michello op juni 21, 2013, 21:03:20
Volgens mij nog lang niet zeker dat hij vertrekt. Bericht wat scclwd aangaf op twitter is kopie van bericht van FD. Na het weekend neemt hij pas een beslissing.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op juni 22, 2013, 04:13:42
Citaat van: poelie-lwd op juni 21, 2013, 20:45:50
Ik ben er niet rouwig om. Veel te traag voor de eredivisie. Denk dat dit ook wel heeft gespeeld bij de TS, vandaar et gevoel verhaal van timmeke.


slaat nergens op dit poelie. en dat weest zelf oek wel denk ik. Qua kop kracht kunnen we Bakens prima gebruiken..............
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op juni 22, 2013, 04:36:08
Onlangs nog gesprek met jou gehad. Hoop oprecht dat je jaar blijft. Maar zo niet, respect _O_
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: scclwd op juni 22, 2013, 10:37:24
Wat bedoelt hij met 'gevoel'? Gevoel bij Cambuur op zich als club? Misschien mist hij zijn maatjes Rose en De Leeuw?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: poelie-lwd op juni 22, 2013, 10:40:38
Dat zou niet best zijn wel? Maandag maar gauw wat knopen doorhakken, dit begint op een soap te lijken.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: mescc op juni 22, 2013, 10:42:38
Citaat van: scclwd op juni 22, 2013, 10:37:24
Wat bedoelt hij met 'gevoel'? Gevoel bij Cambuur op zich als club? Misschien mist hij zijn maatjes Rose en De Leeuw?

jonkjes bin verwent juh. ze kennen alleen het leven als profvoetballer en als dat ze al begint te vervelen...ze moesten eens weten...
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: scclwd op juni 22, 2013, 10:45:04
Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:47:07
Traag of snel, ik vind het jammer dat 'ie gaat.
:grolsch

Ik ook. Personality in en buiten het veld.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: zeewolde op juni 22, 2013, 10:48:19
Citaat van: mescc op juni 22, 2013, 10:42:38
jonkjes bin verwent juh. ze kennen alleen het leven als profvoetballer en als dat ze al begint te vervelen...ze moesten eens weten...

:R :O

Denk na voor je wat schrijft. Ken jij de redenen?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 22, 2013, 10:53:53
Citaat van: mescc op juni 22, 2013, 10:42:38
jonkjes bin verwent juh. ze kennen alleen het leven als profvoetballer en als dat ze al begint te vervelen...ze moesten eens weten...
Hou toch op man.. Hij wil alleen fit voetballen om een meerwaarde te zijn en niet iemand die 20 van de 34 wedstrijden geblesseerd op de tribune is.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: mescc op juni 22, 2013, 11:01:07
Citaat van: Dokkumer op juni 22, 2013, 10:53:53
Hou toch op man.. Hij wil alleen fit voetballen om een meerwaarde te zijn en niet iemand die 20 van de 34 wedstrijden geblesseerd op de tribune is.

ow is dat de reden? heb ik nergens gelezen, alleen dat hij het moeilijk vind om zichzelf weer op te laden voor nieuw seizoen.. dan klinkt het idd logischer
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 22, 2013, 12:03:00
Citaat van: mescc op juni 22, 2013, 11:01:07
ow is dat de reden? heb ik nergens gelezen, alleen dat hij het moeilijk vind om zichzelf weer op te laden voor nieuw seizoen.. dan klinkt het idd logischer
Nee dat is het absoluut niet ;) Het is trouwens al meerdere malen aangegeven en Bakens had heel veel zin in de Eredivisie.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Eewal op juni 22, 2013, 12:04:46
Citaat van: Dokkumer op juni 22, 2013, 12:03:00
Nee dat is het absoluut niet ;) Het is trouwens al meerdere malen aangegeven en Bakens had heel veel zin in de Eredivisie.


is het echt zo slecht dan met zijn heup. zonde man. weet jij wanneer er meer duidelijkheid komt?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 22, 2013, 12:14:05
Ik weet verder ook niet hoe het precies gaat, meende namelijk dat de scans wel redelijk positief waren. Hij zou begin volgende week uitsluitsel geven.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: KristCambuur op juni 22, 2013, 12:36:22
Bakens moet blijven!  :scc
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: richard op juni 22, 2013, 13:40:37
Blijkt toch gevoelskwestie te zijn!!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Yellow Army op juni 22, 2013, 13:49:53
Citaat van: richard op juni 22, 2013, 13:40:37
Blijkt toch gevoelskwestie te zijn!!

Tja, is een beetje een ruim begrip. Je kan er van alles aan ophangen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Puma op juni 22, 2013, 14:19:02
Bakens kwam rond 12 uur uit de sportschool lopen, naast het stadion.
Hattie ook wel even mee kunnen trainen haha.  ;)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: poelie-lwd op juni 25, 2013, 19:58:37
Is er al meer bekend over deze soap?

Tekenen of anders elkaar de hand schudden en afscheid nemen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: denistel op juni 25, 2013, 20:49:02
zal idd een beslissing moeten worden genomen maar ik waardeer het in bakens dat ie niet denkt
van nou geef dat contract maar en als het dan fysiek al niks wut dan hef ik de poen wel.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Cambuur Liwwadden op juni 25, 2013, 22:02:47
  :0= Tim, mooi een prestatie contract tekenen bij ons.   lukt het nog een seizoen, mooi.   gaat het niet: lekker tussen ons op de tribune  |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: drg op juni 26, 2013, 00:18:05
Helaas blijft ie niet  ;(

Bedankt voor de mooie wedstrijden en het voorkomen van vele doelpunten!  :proost
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: michello op juni 26, 2013, 00:58:56
Helaas, onze enige speler met ervaring. Vraag me alleen af wat nou echt de reden is. Hij zegt dat 't om z'n gevoel gaat, dan is dat meer dan alleen dat fysieke volgens mij. Misschien voelt hij zich niet lekker in de groep?

In ieder geval super bedankt voor de bijdrage! Ook mede door zijn inzet zijn we kampioen geworden! |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Galdiano op juni 26, 2013, 07:47:01
Gaat Melvin de Leeuw achterna. Gaat naar Ross County
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: richard op juni 26, 2013, 07:55:43
Geen goed gevoel........gaat een moeilijk en zwaar seizoen worden......ja had ie anders verwacht? Alle respect wat ie vorig jaar heeft laten zien maar dit getuigt van weinig durf!! Zeg dan gewoon eerlijk fysiek gaat het waarschijnlijk niet lukken!!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Clint op juni 26, 2013, 07:59:01
Citaat van: richard op juni 26, 2013, 07:55:43
Geen goed gevoel........gaat een moeilijk en zwaar seizoen worden......ja had ie anders verwacht? Alle respect wat ie vorig jaar heeft laten zien maar dit getuigt van weinig durf!! Zeg dan gewoon eerlijk fysiek gaat het waarschijnlijk niet lukken!!

Tja, als de reden is dat ie verwacht dat het een zwaar seizoen gaat worden, vind ik dat ook een beetje een zwakke reden. Had ie verwacht dat het 'a walk in the park' zou worden dan?

:? :?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: richard op juni 26, 2013, 08:01:50
Citaat van: clint op juni 26, 2013, 07:59:01
Tja, als de reden is dat ie verwacht dat het een zwaar seizoen gaat worden, vind ik dat ook een beetje een zwakke reden. Had ie verwacht dat het 'a walk in the park' zou worden dan?

:? :?

Zo staat het in lc!!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2013, 08:06:10
LC is qua geloofwaardigheid nog belabberder als de gemiddelde forumganger... Waarheid zal dus wel weer ergens in het midden liggen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: richard op juni 26, 2013, 08:08:27
Citaat van: Dokkumer op juni 26, 2013, 08:06:10
LC is qua geloofwaardigheid nog belabberder als de gemiddelde forumganger... Waarheid zal dus wel weer ergens in het midden liggen.

Zal best maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal!!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: denistel op juni 26, 2013, 08:16:58
minste vond ik nog dat er staat geen goed gevoel bij cambuur?? wat ken cambuur er aan doen dat het een zwaar seizoen wordt dan.

bakens bedankt voor je top inzet afgelopen seizoen en het ga je goed.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2013, 08:19:16
Citaat van: richard op juni 26, 2013, 08:08:27
Zal best maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal!!
Same here, verhaal uit zijn eigen mond.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Bernardo op juni 26, 2013, 08:23:00
Aldus Dijksfotografie

Tim Bakens verlaat Cambuur en gaat wellicht naar het Schotse Ross County FC waar ook Melvin de Leeuw gaat spelen. http://t.co/qo4TR5vE1h
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Daddy T. op juni 26, 2013, 08:33:12
Citaat van: denistel op juni 26, 2013, 08:16:58
minste vond ik nog dat er staat geen goed gevoel bij cambuur?? wat ken cambuur er aan doen dat het een zwaar seizoen wordt dan.

Ervoor zorgen dat er meer ervaren spelers worden aangetrokken ipv dat hij de volledige leiding op zich moet nemen over al deze jonge jongens. 
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2013, 08:38:25
Bakens bedankt, er lag na verluid een mooi contract voor je. Maar als je denkt het niveau niet meer aan te kunnen ivm je fysieke gesteldheid, dan getuige dit van Respect.

succes kerel
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Bernardo op juni 26, 2013, 08:40:05
De kans dat we degraderen is nu een stuk kleiner geworden volgens de statistieken :devil
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: reisbureau op juni 26, 2013, 08:41:05
Citaat van: richard op juni 26, 2013, 08:08:27
Zal best maar ben wel benieuwd naar zijn verhaal!!

Kreeg toch echt de afgelopen weken de indruk dat de LC een heel betrouwbare krant is geworden  :y

Ach spelers komen en gaan. Bakens is blijkbaar een speler die sneller gaat dan komt (bij mij is dat andersom). Zo ging het ook met hem bij Sparta.
In ja in Schotland krijgt ie een makkie.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: 666 op juni 26, 2013, 08:41:21
Succes en bedankt voor een fantastisch seizoen.. maar ik denk dat hij het overal zwaar zal krijgen. Ieder zijn niveau maar met mindere voetballers om je heen wordt het voor hem ook slopend. Misschien moet hij er dan toch over nadenken om te gaan stoppen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: WouterZz op juni 26, 2013, 08:42:36
Bakens mist 'goede gevoel' bij Cambuur

Verdediger Tim Bakens (30) verlaat na een seizoen Cambuur. Hij heeft een nieuwe aanbieding van de Leeuwarders naast zich neergelegd.

Bakens dacht lang na over zijn beslissing. Hij was vorige week nog wel met de Cambuurselectie voor een mini-trainingskamp op Ameland, maar liet zich daarna niet meer bij de trainingen zien. Hij hield zich bewust afzijdig.
Bakens: ,,Uiteindelijk heb ik besloten niet door te gaan bij Cambuur. Ik ben op mijn gevoel afgegaan en als het gevoel niet goed is, moet je het niet doen. Ik heb het hier in Leeuwarden geweldig naar mijn zin, maar het is ook duidelijk dat het een zwaar en moeilijk seizoen gaat worden. De vraag was of ik dat wel wilde.''
Het antwoord was nee. Daarbij kwam dat Bakens, die voor De Graafschap, RKC Waalwijk, Volendam, Sparta en het Zwitserse Sankt Gallen speelde, al eens in de eredivisie heeft gespeeld. ,,Voor andere jongens is het nieuw, maar ik heb het al eens meegemaakt. Ik heb hier een topjaar gehad en die herinnering is misschien mooier dan wat komen gaat.''
In het seizoen 2009/2010 leverde hij na enkele maanden zijn contract in bij Sparta. ,,Omdat ik daar toen geen goed gevoel bij had. In dat opzicht ben ik misschien een beetje een vreemde snuiter.'' In 2011 ging hij bij Sankt Gallen in Zwitserland spelen. Het tweede seizoen viel in het water doordat Bakens een heupoperatie moest ondergaan, waardoor hij amper speelde.
De ervaren Bakens was vorig seizoen met Yuri Rose een belangrijke pion binnen het groepsproces. Zij waren min of meer de leidende figuren. Bakens vond het jammer dat Rose aangaf te stoppen met betaald voetbal.
Hij weet nog niet wat hij gaat doen. Er is geen concrete interesse voor hem. ,,Het is allemaal nog een beetje onduidelijk. Ik moet wel in training blijven, maar waar weet ik nog niet. Ik heb gehoord dat die club in Schotland waar Melvin de Leeuw naar toe is gegaan (Ross County FC, red.) geïnteresseerd zou zijn.''
Op de website meldde de club dat er inmiddels ruim 7000 seizoenkaarten zijn verkocht.

LC
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Sonnema op juni 26, 2013, 08:56:48
Bakens bedankt voor je inzet en respecteer dat je deze keuze hebt gemaakt. Maar ben erg benieuwd naar je verhaal waarom je het niet aandurfde met cambuur in de eredivisie. Succes met wat je gaat doen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: roepieh op juni 26, 2013, 09:05:02
Citaat van: richard op juni 26, 2013, 07:55:43
Geen goed gevoel........gaat een moeilijk en zwaar seizoen worden......ja had ie anders verwacht? Alle respect wat ie vorig jaar heeft laten zien maar dit getuigt van weinig durf!! Zeg dan gewoon eerlijk fysiek gaat het waarschijnlijk niet lukken!!

in Schotland is het natuurlijk allemaal een stuk minder fysiek...  :X
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Timmie op juni 26, 2013, 09:10:36
Citaat van: WouterZz op juni 26, 2013, 08:42:36
Bakens mist 'goede gevoel' bij Cambuur

Verdediger Tim Bakens (30) verlaat na een seizoen Cambuur. Hij heeft een nieuwe aanbieding van de Leeuwarders naast zich neergelegd.

Bakens dacht lang na over zijn beslissing. Hij was vorige week nog wel met de Cambuurselectie voor een mini-trainingskamp op Ameland, maar liet zich daarna niet meer bij de trainingen zien. Hij hield zich bewust afzijdig.
Bakens: ,,Uiteindelijk heb ik besloten niet door te gaan bij Cambuur. Ik ben op mijn gevoel afgegaan en als het gevoel niet goed is, moet je het niet doen. Ik heb het hier in Leeuwarden geweldig naar mijn zin, maar het is ook duidelijk dat het een zwaar en moeilijk seizoen gaat worden. De vraag was of ik dat wel wilde.''
Het antwoord was nee. Daarbij kwam dat Bakens, die voor De Graafschap, RKC Waalwijk, Volendam, Sparta en het Zwitserse Sankt Gallen speelde, al eens in de eredivisie heeft gespeeld. ,,Voor andere jongens is het nieuw, maar ik heb het al eens meegemaakt. Ik heb hier een topjaar gehad en die herinnering is misschien mooier dan wat komen gaat.''
In het seizoen 2009/2010 leverde hij na enkele maanden zijn contract in bij Sparta. ,,Omdat ik daar toen geen goed gevoel bij had. In dat opzicht ben ik misschien een beetje een vreemde snuiter.'' In 2011 ging hij bij Sankt Gallen in Zwitserland spelen. Het tweede seizoen viel in het water doordat Bakens een heupoperatie moest ondergaan, waardoor hij amper speelde.
De ervaren Bakens was vorig seizoen met Yuri Rose een belangrijke pion binnen het groepsproces. Zij waren min of meer de leidende figuren. Bakens vond het jammer dat Rose aangaf te stoppen met betaald voetbal.
Hij weet nog niet wat hij gaat doen. Er is geen concrete interesse voor hem. ,,Het is allemaal nog een beetje onduidelijk. Ik moet wel in training blijven, maar waar weet ik nog niet. Ik heb gehoord dat die club in Schotland waar Melvin de Leeuw naar toe is gegaan (Ross County FC, red.) geïnteresseerd zou zijn.''
Op de website meldde de club dat er inmiddels ruim 7000 seizoenkaarten zijn verkocht.

LC


Wat heeft de laatste zin hiermee te maken?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: rody rules op juni 26, 2013, 09:11:11
jammer, met afstand de beste centrale verdediger die we in de afgelopen jaren hebben gehad..tim bedankt |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Galdiano op juni 26, 2013, 09:13:54
Citaat van: Timmie op juni 26, 2013, 09:10:36

Wat heeft de laatste zin hiermee te maken?

Het viel mij ook al op! Vreemde zin!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Ronnie tng op juni 26, 2013, 09:21:55
Respect voor je keuze, eerlijke keuze. Niemand heeft er wat aan als je hier halverwege het seizoen achter komt! Bakens bedankt voor je inzet.

1 v/d kampioenshelden!  |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Andre-Lwd op juni 26, 2013, 09:34:28
Direct na het kampioenschap wist hij natuurlijk ook wel dat het moeilijk zal gaan worden, had hij ook direct aan kunnen geven, hadden we iets meer tijd gehad.

Bakens bedankt voor afgelopen seizoen en succes in Schotland.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: dit is mien club op juni 26, 2013, 09:39:28
Citaat van: Ronnie tng op juni 26, 2013, 09:21:55
Respect voor je keuze, eerlijke keuze. Niemand heeft er wat aan als je hier halverwege het seizoen achter komt! Bakens bedankt voor je inzet.

1 v/d kampioenshelden!  |:)

Zo is het
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: gobo op juni 26, 2013, 09:40:47
Citaat van: WouterZz op juni 26, 2013, 08:42:36

"In dat opzicht ben ik misschien een beetje een vreemde snuiter.''

Net als de rest hier in de stad. Dus dat zou het gevoel moeten opheffen.

Nou ja, Bedankt voor het fantastische jaar dat we hebben gehad. Veel succes in Schotland.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: HilversumOnTour op juni 26, 2013, 10:25:55
Tim Bakens bedankt!  |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Unknown op juni 26, 2013, 11:12:16
Jammer Tim, maar erg bedankt voor afgelopen seizoen! Succes verder met wat je ook gaat doen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op juni 26, 2013, 17:09:27
Bedankt voor alles Bakens, en de werkelijke reden voor je vertrek weet je alleen zelf.

Zal je fantastische pass op Bakker tegen Excelsior nooit meer vergeten |:) |:) |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: denistel op juni 26, 2013, 17:12:05
Citaat van: Daddy T. op juni 26, 2013, 08:33:12
Ervoor zorgen dat er meer ervaren spelers worden aangetrokken ipv dat hij de volledige leiding op zich moet nemen over al deze jonge jongens.

een zwaar seizoen wordt het zo wie zo
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: scclwd op juni 26, 2013, 17:48:21
Ik kijk hier ook van op. Vaag verhaal. Erg jammer dat ie weggaat.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Eewal op juni 26, 2013, 17:57:01
Hij blijft dus gewoon voetballen? Dan snap ik er helemaal niks van... Verhuizen naar Schotland, is dat beter? Kent iemand de ins and outs van zijn 'niet goede gevoel'?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: moodygrunn op juni 26, 2013, 18:00:14
Citaat van: Eewal op juni 26, 2013, 17:57:01
Hij blijft dus gewoon voetballen? Dan snap ik er helemaal niks van... Verhuizen naar Schotland, is dat beter? Kent iemand de ins and outs van zijn 'niet goede gevoel'?

als voetballers beginnen over 'het goede gevoel' 'ik mis waardering' oid dan gaat het meestal om geld. Hij heeft ms wel van Melvin de Leeuw gehoord wat hij (de leeuw)  gaat verdienen bij Ross County.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dreet op juni 26, 2013, 21:48:46
Citaat van: moodygrunn op juni 26, 2013, 18:00:14
als voetballers beginnen over 'het goede gevoel' 'ik mis waardering' oid dan gaat het meestal om geld. Hij heeft ms wel van Melvin de Leeuw gehoord wat hij (de leeuw)  gaat verdienen bij Ross County.

Geloof ik niet. Werom su hij anders wel metgaan weze naar Ameland?

Bedankt Tim, ik zal die altied op de lat sien sitten bij Excelsior!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Destroyer op juni 26, 2013, 21:52:52
Tim bedankt. De reden is me niet erg duidelijk. Het klinkt een beetje laf dat je stopt omvat je bij voorbaat cambuur geen kans geeft. Maar het is eerder bij je opgekomen. Het ga je goed.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: SCCRulez op juni 26, 2013, 23:22:56
Tim bedankt voor je inzet en goede invloed op de sfeer in de groep afgelopen jaar. Is één van de succesfactoren geweest van de promotie.  :thumbsup |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 26, 2013, 23:51:00
Jammer. Denk dat een Dijkstra veel van hem heeft geleerd afgelopen jaar. Had (ook als hij niet zoveel zou spelen) dit jaar nog meer van hem op kunnen steken op trainingen ed.

Bedankt voor je inzet kerel. Die kampioensschaal heb je maar mooi naar Leeuwarden gebracht! |:) |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Unknown op juni 27, 2013, 00:28:36
Voetbalzone twitterde ook al dat hij een nieuw avontuur zoekt. Lijkt me toch dat het weinig met zijn lichaam te maken heeft en meer dat hij niet een goed gevoel heeft over onze club. Raar. Jammer.. Maar toch enorm bedankt!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Lwdscc op juni 27, 2013, 00:32:56
Zonde dat ie gaat, hadden hem goed kunnen gebruiken! Misschien is hij iets te vaak gedegradeerd en is hij bang om opnieuw te degraderen ofzo!?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: poelie-lwd op juni 27, 2013, 06:12:31
Spelers krijgen een goed gevoel van een (verbeterd) contract. Zou met geld te maken kunnen hebben. Het blijft speculeren.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: MP4L op juni 27, 2013, 10:30:42
Ik geloof echt wel dat hij in Schotland meer kan/gaat verdienen, en daarom ook niet verlengt bij Cambuur. En ook logisch dat hij daar voor gaat.. die jonge is 30 en wil nog ff bijverdienen voordat hij stopt. Erg jammer dat hij niet bij Cambuur blijft, wij hadden hem wel kunnen gebruiken.

Ondanks het vreemde verhaal. Heel erg bedankt voor je inzet!  |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Goudvinger op juni 27, 2013, 10:52:40
Ik kan me best voorstellen dat je na zoveel degradatievoetbal en blessureverleden geen trek meer hebt in nog een jaar op je tenen lopen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Timmie op juni 27, 2013, 10:53:51
Citaat van: Goudvinger op juni 27, 2013, 10:52:40
Ik kan me best voorstellen dat je na zoveel degradatievoetbal en blessureverleden geen trek meer hebt in nog een jaar op je tenen lopen.

In Schotland is het gelukkig niet beuken etc;-)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Goudvinger op juni 27, 2013, 10:57:05
Citaat van: Timmie op juni 27, 2013, 10:53:51
In Schotland is het gelukkig niet beuken etc;-)

Heeft hij al ergens getekend dan?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: HilversumOnTour op juni 27, 2013, 10:58:10
Citaat van: MP4L op juni 27, 2013, 10:30:42
Ik geloof echt wel dat hij in Schotland meer kan/gaat verdienen, en daarom ook niet verlengt bij Cambuur. En ook logisch dat hij daar voor gaat.. die jonge is 30 en wil nog ff bijverdienen voordat hij stopt. Erg jammer dat hij niet bij Cambuur blijft, wij hadden hem wel kunnen gebruiken.

Ondanks het vreemde verhaal. Heel erg bedankt voor je inzet!  |:)

Eerlijk gezegd zou ik het vreemd vinden als hij voor Schotland gaat. (zeker ivm fysieke gesteldheid, die competitie lijkt mij wat harder ;-)) Hij heeft al een aardig buitenlands avontuur achter de rug, en kan met de club waar hij kampioen mee is geworden naar de eredivise. Misschien komt het verhaal ooit nog eens uit

|:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: 666 op juni 27, 2013, 11:00:01
Citaat van: Goudvinger op juni 27, 2013, 10:52:40
Ik kan me best voorstellen dat je na zoveel degradatievoetbal en blessureverleden geen trek meer hebt in nog een jaar op je tenen lopen.

Degradatie-kampioen vertrekt bij Cambuur
Woensdag 26 juni 2013, 15:32
Tim Bakens heeft vrijwillig de deur bij SC Cambuur achter zich dichtgetrokken. De 30-jarige speler zoekt een nieuwe uitdaging. De verdediger speelde eerder voor verschillende staartploegen in de Eredivisie, maar voorkwam degradatie vaak niet.
Bakens daalde met De Graafschap, RKC en FC Volendam af naar de Eerste Divisie en ook aan de degradatie van Sparta in het seizoen 2009/10 droeg hij zijn steentje bij. Tegenover het vertrek van de verdediger staat contractverlenging van Martijn van der Laan, Lucas Bijker en Oebele Schokker. Zij blijven nu tot medio 2015.

Aan de statistieken gezien degradeert een team met Bakens steeds weer... misschien maar goed voor cambuur dat hij niet verlengt..  :P 
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Ruppppert op juni 27, 2013, 11:05:34
Citaat van: Lwdscc op juni 27, 2013, 00:32:56
Zonde dat ie gaat, hadden hem goed kunnen gebruiken! Misschien is hij iets te vaak gedegradeerd en is hij bang om opnieuw te degraderen ofzo!?
ik denk dat dat de grootste reden is waarom hij een niet goed gevoel bij had om langer hier te blijven. financieel waren ze er wel uitgekomen zei vd Belt, die hem er graag bij had gehad.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: zlatan op juni 27, 2013, 15:24:14
Ross County wil nu ook Bakens aan het werk zien

Het Schotse Ross County heeft zijn ogen stevig gericht op de Nederlandse voetbalvelden. De club legde de afgelopen dagen al vier Nederlanders vast, daar komt mogelijk een vijfde bij.

Tim Bakens is deze week op proef in Schotland, weet VoetbalPrimeur. De verdediger vertrok deze zomer bij SC Cambuur, waar hij in het bezit was van een aflopend contract. Zijn voetbaltoekomst ligt allicht in de Schotse Premier League. Ross County bekijkt de komende dagen of Bakens een versterking is voor de selectie van de club.

De dertigjarige Bakens speelde in Nederland eerder bij RKC Waalwijk, Sparta Rotterdam en FC Volendam. Daarnaast kwam hij in Zwitserland uit voor Sankt Gallen. Afgelopen seizoen promoveerde de verdediger met Cambuur naar de Eredivisie. "Ze zijn zeer geïnteresseerd, maar Ross County wil Tim ook aan het werk zien op het veld en als persoon leren kennen", zegt zaakwaarnemer Eelco Groen in gesprek met VoetbalPrimeur.

"Met zijn lengte en ervaring zou hij een welkome versterking zijn denkt manager Derek Adams", vervolgt Groen. Ross County legde de afgelopen dagen al vier Nederlanders vast: Melvin de Leeuw, Kevin Luckassen, Marc Klok en Darren Maatsen spelen komend seizoen in Schotland.

Bron: voetbalprimeur.nl

Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: PeterTa op juni 27, 2013, 19:34:54
Dat Ross County heeft het aardig gedaan afgelopen seizoen, hij zal het daar niet veel makkelijker krijgen dan hier.. maar het is hem gegund..  :thumbsup
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2013, 19:50:12
Bakens wil gewoon Europa in :devil

Tim, bedankt voor je inzet het afgelopen jaar. Jammer dat je het niet zag zitten om nog een jaar door te gaan. Veel geluk elders!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: SCCRulez op juni 27, 2013, 20:14:51
Wel goed type speler voor Schotse competitie; Misschien maar 's bij Ross County kijken met al die nederlanders. Mag hopen dat z'n heup het houdt want gaat daar wel wat steviger als in JL
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: AL op juni 27, 2013, 20:26:43
Bedankt voor het mooie seizoen! Ik heb van je genoten.
Succes en kom nog eens terug (op de tribune) bij ons!!
Respect voor jouw besluit.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: HilversumOnTour op juni 28, 2013, 13:52:02
Citaat van: SCCRulez op juni 27, 2013, 20:14:51
Wel goed type speler voor Schotse competitie; Misschien maar 's bij Ross County kijken met al die nederlanders. Mag hopen dat z'n heup het houdt want gaat daar wel wat steviger als in JL

Goede reden om naar Celtic - Ross County te gaan aankomend seizoen :D :D :D
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Galdiano op juni 28, 2013, 14:46:55
De reden van vertrek ligt anders dan omschreven!
Bakens heeft altijd gebaald dat hij in het buitenland niet geslaagd is.

Hij heeft alles op een rijtje gezet, en kwam tot de conclussie dat dit mogelijk de laatste kans zou zijn om nog in het buitenland te spelen.
Dit ivm zijn leeftijd en zijn pijn in zijn heup.

Hij probeert nu ergens in het buitenland een contract te verdienen zodat hij alsnog de kans krijgt in het buitenland.
Als hij nergens een contract kan verdienen legt hij zich neer bij het feit niet geslaagd te zijn in  het buitenland.

Hij kan dan sowieso een 1 jarig contract tekenen bij een jupiler club.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: wiekie1969 op juni 29, 2013, 02:20:41
Bedankt voor allles Bakens. Je kiest voor het geld, logisch. En die andere lullige kutredenen waarom je niet bijtekent nemen we dan maar voor lief.

Goede gevoel????

Hou toch op man :zucht
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Bernardo op juli 22, 2013, 19:30:50
De Graafschap hoopt op terugkeer Bakens

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:22 juli 2013 om 19:12Categorie:Nieuws
Tim Bakens moet de nieuwe leider worden van de defensie bij De Graafschap. De club uit Doetinchem is drukdoende om de ervaren speler terug te halen naar de Achterhoek, meldt Omroep Gelderland.

De verdediger kwam in het seizoen 2012/2013 uit voor SC Cambuur. De promovendus wenst echter het aflopende contract van Bakens niet te verlengen waardoor hij transfervrij de overstap kan maken naar een nieuwe werkgever. Tussen 2001 en 2005 kwam hij ook uit voor De Graafschap.

De ploeg uit Doetinchem heeft al een 'groot' aantal verdedigers onder contract staan. Bakens ziet men echter als een mooi extraatje. "Als je je kunt versterken met een uitstekende speler als Tim Bakens moet je dat altijd doen", aldus technisch manager Ronald Vroomans.


Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: brambo3004 op juli 22, 2013, 19:43:01
Krijgt hij toch nog z'n avontuur in het buitenland
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Destroyer op juli 22, 2013, 19:46:46
Valt me vies tegen als dit zo is.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Galdiano op juli 22, 2013, 20:07:58
En dat is inderdaad de club waar ik op doelde, heeft echter nog steeds de hoop gevestigd op het buitenland ;)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Lore op juli 22, 2013, 21:11:59
Het voelt alsof er meer speelt! Niet in de Eredivisie willen spelen, wel in de jupilerleague?!
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Roofvogel op juli 22, 2013, 22:26:37
Elk bericht hier is te veel, meneer had geen zin meer dan niet. slotje er maar op
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: HilversumOnTour op juli 23, 2013, 12:04:04
Tim Bakens tekent voor 2 jaar bij De Graafschap.

Eerlijk gezegd vind ik dit best raar.

Natuurlijk mooi om je carrière af te sluiten bij je oude club, maar de communicatie naar buiten had wel een stuk duidelijker gemogen.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Collingwood op juli 23, 2013, 12:15:04
Zeker jammer aangezien wij nu nog steeds een ervaren centrale verdediger zoeken...
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Roofvogel op juli 23, 2013, 12:20:32
Zijn we hier ook klaar mee, deze kan in de topic oud spelers. En ja het klopt doetinchem is ook echt buitenland.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: speculeter op juli 23, 2013, 12:21:40
Vreemd...
wel in de bier competitie
niet bij ons
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: El FLaco op juli 23, 2013, 12:24:17
Heb gehoord dat Bakens de ere div fysiek niet aankan
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Goudvinger op juli 23, 2013, 12:26:59
Citaat van: El FLaco op juli 23, 2013, 12:24:17
Heb gehoord dat Bakens de ere div fysiek niet aankan

Kan het nog minder concreet?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: speculeter op juli 23, 2013, 12:33:07
Citaat van: El FLaco op juli 23, 2013, 12:24:17
Heb gehoord dat Bakens de ere div fysiek niet aankan
en in die biercompetitie kan hij het fysiek
wel aan?
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: El FLaco op juli 23, 2013, 12:34:44
Citaat van: peter op juli 23, 2013, 12:33:07
en in die biercompetitie kan hij het fysiek
wel aan?

Zeg alleen wat ik gehoord heb, rug is zwak.
Concreet genoeg? irrelevant ;-)
Zat tegen afkeur aan.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Bernardo op juli 23, 2013, 12:53:28
Misschien zag Cambuur hem wel meer als opvulling voor de breedte, geen idee natuurlijk.
Succces in Doetinchem, bedankt voor afgelopen seizoen |:)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: Tanjajeah op mei 17, 2014, 15:38:22
Nu het seizoen voorbij is en we met leuk en aanvallend voetbal redelijk gemakkelijk in de Eredivisie zijn gebleven vraag ik me af: zou Bakens niet stiekem spijt hebben dat hij niet bij Cambuur is gebleven? Nu ging hij naar de Graafschap, waar het weer flink rommelde en hij maar 14 wedstrijden speelde. Weet iemand ook waarom zo weinig? Blessures?

Voor Cambuur pakte het natuurlijk wel heel goed uit dat ie vertrok, want anders was misschien Leeuwin waarschijnlijk niet gehaald. Maar das achteraf, want toen ie aangaf niet te willen blijven vond ik dat persoonlijk wel een aderlating.
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: el haj op mei 17, 2014, 18:17:32
Citaat van: Tanjajeah op mei 17, 2014, 15:38:22
Nu het seizoen voorbij is en we met leuk en aanvallend voetbal redelijk gemakkelijk in de Eredivisie zijn gebleven vraag ik me af: zou Bakens niet stiekem spijt hebben dat hij niet bij Cambuur is gebleven? Nu ging hij naar de Graafschap, waar het weer flink rommelde en hij maar 14 wedstrijden speelde. Weet iemand ook waarom zo weinig? Blessures?

Voor Cambuur pakte het natuurlijk wel heel goed uit dat ie vertrok, want anders was misschien Leeuwin waarschijnlijk niet gehaald. Maar das achteraf, want toen ie aangaf niet te willen blijven vond ik dat persoonlijk wel een aderlating.

Helemaal eens met je laatste alinea, vond het echt jammer dat Bakens niet verlengde en was eigenlijk wel verbaasd dat 'ie wel naar De Graapschap wilde.
De reden dat 'ie dit seizoen amper gespeeld heeft is idd vanwege een blessure (wat voor blessure dat dan is weet ik eerlijk gezegd ook niet).
Dat hij spijt heeft weet ik eigenlijk wel zeker, kan me geen scenario voorstellen waar dat niet het geval is. :P

Hoef 'm trouwens ook niet weer hier te zien trouwens, ook niet als opvulling. Heeft een goed seizoen gedraaid hier in Leeuwarden maar als 'ie weer deze kant op zou komen zou ik een seizoen a la Van Boxel voorspellen. Maar goed, ik ben niet het orakel van dit forum.  ;)
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: sunderland op mei 18, 2014, 10:41:30
Beste kerel hoor maar komt te kort voor ons nivo op dit moment .Hij is ook zo veel geblesseerd dat je hem nooit moet halen .Hij weet zelf ook dat zijn lichaam hem soms in de steek laat .
Titel: Re: Tim Bakens
Bericht door: de Schoot op mei 18, 2014, 12:35:22
Vorig seizoen een goeie, hij wou weg omdat hij wat rustiger aan wou doen. Die instelling is vast niet veranderd.
Slotje en over op "oud spelers topic".