Poll
Vraag:
MotM Cambuur - Willem II
Optie 1: Leonard Nienhuis
stemmen: 5
Optie 2: Marlon Pereira
stemmen: 1
Optie 3: Etiënne Reijnen
stemmen: 6
Optie 4: Calvin MacIntosh
stemmen: 7
Optie 5: Vytautas Andriuskevicius
stemmen: 10
Optie 6: Erik Bakker
stemmen: 0
Optie 7: Sander van de Streek
stemmen: 0
Optie 8: Sebastian Steblecki
stemmen: 6
Optie 9: Daniël de Ridder
stemmen: 2
Optie 10: Bartholomew Ogbeche
stemmen: 1
Optie 11: Furdjel Narsingh
stemmen: 0
Optie 12: Mikhail Rosheuvel
stemmen: 0
Optie 13: Martijn Barto
stemmen: 0
SC Cambuur @SCCambuurLwd
ONGEKEND! We hebben weliswaar nog ruim een maand te gaan, maar de wedstrijd #CAMWIL (17 mei) is nu al helemaal uitverkocht! #Cambuur
Mocht er iemand een (jeugd)kaartje voor Noord over hebben, dan hoor ik dat graag.
mooi afsluiten die dag hopelijk mooi weer en een mooie pot voetbal en een top 3e helft
gewoon een staande ovatie voor de hele club.
Citaat van: denistel op april 21, 2015, 21:58:30
mooi afsluiten die dag hopelijk mooi weer en een mooie pot voetbal en een top 3e helft
gewoon een staande ovatie voor de hele club.
Zo is het! Eigenlijk vanaf minuut 85 tot einde een staande ovatie voor de club, hebben ze meer dan verdiend |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 22, 2015, 15:34:24
Zo is het! Eigenlijk vanaf minuut 85 tot einde een staande ovatie voor de club, hebben ze meer dan verdiend |:)
:0= :0= :0= :0= :0= :0= En laat je club maar in de steek :0= :0= :0= :0= :0= :0=
Voor iedereen die eerder weggaat :P
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 22, 2015, 15:34:24
Zo is het! Eigenlijk vanaf minuut 85 tot einde een staande ovatie voor de club, hebben ze meer dan verdiend |:)
Goed idee. :) Drie minuten voor 't eind van de (reguliere) speeltijd is misschien ook niet verkeerd; voor 't derde jaar Eredivisie. |:)
En we slaan door...
Als de instelling maar beter is dan vorig jaar bij laatste wedstrijd. Heeft scc geld gekost.
Citaat van: sk13 op april 22, 2015, 16:52:20
Als de instelling maar beter is dan vorig jaar bij laatste wedstrijd. Heeft scc geld gekost.
Hoe bedoel je geld gekost?
http://plazilla.com/page/4295134418/verdeling-fox-tv-gelden-eredivisie-op-basis-van-ranglijst-laatste-tien-jaar (http://plazilla.com/page/4295134418/verdeling-fox-tv-gelden-eredivisie-op-basis-van-ranglijst-laatste-tien-jaar)
Citaat van: Nightmarelwd op april 22, 2015, 18:36:17
Hoe bedoel je geld gekost?
http://plazilla.com/page/4295134418/verdeling-fox-tv-gelden-eredivisie-op-basis-van-ranglijst-laatste-tien-jaar (http://plazilla.com/page/4295134418/verdeling-fox-tv-gelden-eredivisie-op-basis-van-ranglijst-laatste-tien-jaar)
Dan waren we 9e geeindigd en hadden we meer punten dan Willem 2 gehad dus ongeveer 1.5 ton meer geld gehad voor de begroting
Citaat van: SCC-J op april 22, 2015, 16:40:36
En we slaan door...
Haha met die 5 minuten wel, maar zoiets om te laten merken hoe trots we zijn op onze club/dit seizoen is -meer dan- verdiend! |:)
Citaat van: Marc S op april 22, 2015, 18:41:55
Dan waren we 9e geeindigd en hadden we meer punten dan Willem 2 gehad dus ongeveer 1.5 ton meer geld gehad voor de begroting
http://m.ad.nl/ad/m/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3975909/2015/04/23/Verdeling-tv-gelden-gunstig-voor-Feyenoord-FC-Twente-en-FC-Utrecht-in-mineur.dhtml
Citaat van: Nightmarelwd op april 23, 2015, 07:52:11
http://m.ad.nl/ad/m/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3975909/2015/04/23/Verdeling-tv-gelden-gunstig-voor-Feyenoord-FC-Twente-en-FC-Utrecht-in-mineur.dhtml
Deze is van dit jaar, maar dat laat ook zien hoe dicht we op willem 2 staan, als we vorig jaar hadden gewonnen van ado waren we 9e geëindigd dan hadden we 30 punten meer gehad. ( de nummer 1 krijgt 180 punten nummer 2 170 punten enz) en stonden we dus hoger dan willem 2 op die lijst
Ach gewoon 8ste eindigen en NAC of Heracles eruit en een Eindhoven of iets erin.
Heb je weer 2 ton extra ;)
Ongelooflijk trouwens dat wij er maar 1 ton bij krijgen en ADO er 6 ton bij krijgt.
Citaat van: Marc S op april 23, 2015, 09:45:48
Ongelooflijk trouwens dat wij er maar 1 ton bij krijgen en ADO er 6 ton bij krijgt.
Jammer dat we niet in de premierliek spelen, hadden we het stadion gehad en nog wat wisselgeld voor wat spelers. :P
Citaat van: 666 op april 23, 2015, 10:00:02
Jammer dat we niet in de premierliek spelen, hadden we het stadion gehad en nog wat wisselgeld voor wat spelers. :P
Daar heeft een degradatie kandidaat gewoon een hoger budget dan ajax en psv eigenlijk best wel triest
Citaat van: Marc S op april 23, 2015, 09:45:48
Ongelooflijk trouwens dat wij er maar 1 ton bij krijgen en ADO er 6 ton bij krijgt.r
Spelen veel langer Eredivisie
Citaat van: Marc S op april 23, 2015, 10:02:37
Daar heeft een degradatie kandidaat gewoon een hoger budget dan ajax en psv eigenlijk best wel triest
Want?
Volkomen logisch, engels voetbal is overal ter wereld te zien.
Eredivisie alleen in Nederland.
In Engeland krijgt iedereen hetzelfde, daar heb je geen gezeik met rankings.
niet waar, zit vanaf 2016 100 miljoen verschil in tussen de nummer 1 en de nummer 20
Citaat van: Bernardo op april 23, 2015, 10:13:10
Spelen veel langer Eredivisie
Dat snap ik, ik bedoel meer dat Ado dit jaar 2.1 miljoen krijgt en volgend jaar 2.7 miljoen. Op basis van dit jaar krijgen ze er gewoon 6 ton bij, terwijl ze het niet geweldig doen. Het gaat me er dan ook niet om dat ze meer krijgen in totaal. Het gaat me er om dat ze op basis van dit jaar 6 ton meer krijgen dan vorig jaar.
Citaat van: Galdiano op april 23, 2015, 11:00:01
Want?
Volkomen logisch, engels voetbal is overal ter wereld te zien.
Eredivisie alleen in Nederland.
In Engeland krijgt iedereen hetzelfde, daar heb je geen gezeik met rankings.
Het laat zien hoe verrot de voetbal wereld eigenlijk is, niet dat we er wat aan kunnen doen het is gewoon de marktwerking.
Citaat van: Marc S op april 23, 2015, 09:45:48
Ongelooflijk trouwens dat wij er maar 1 ton bij krijgen en ADO er 6 ton bij krijgt.
Hadden we maar eerder moeten promoveren :-)
Citaat van: Nightmarelwd op april 23, 2015, 17:24:07
Hadden we maar eerder moeten promoveren :-)
Haha, dat zeker ;) maar beter laat dan nooit zeggen ze dan maar.
Citaat van: Marc S op april 23, 2015, 13:58:04
Dat snap ik, ik bedoel meer dat Ado dit jaar 2.1 miljoen krijgt en volgend jaar 2.7 miljoen. Op basis van dit jaar krijgen ze er gewoon 6 ton bij, terwijl ze het niet geweldig doen. Het gaat me er dan ook niet om dat ze meer krijgen in totaal. Het gaat me er om dat ze op basis van dit jaar 6 ton meer krijgen dan vorig jaar.
Waarschijnlijk een jaar JL eruit gevallen en een slecht jaar wat lager beoordeeld?
De laatste 2 jaar (2x negende) wegen natuurlijk wel het zwaarst en die vijfde plaats van 4 jaar geleden weegt er ook nog in.
Citaat van: Dokkumer op april 23, 2015, 19:06:14
Waarschijnlijk een jaar JL eruit gevallen en een slecht jaar wat lager beoordeeld?
De laatste 2 jaar (2x negende) wegen natuurlijk wel het zwaarst en die vijfde plaats van 4 jaar geleden weegt er ook nog in.
Ah ja dat heb ik over het hoofd gezien. Dat samen met het feit dat NAC en Heracles het nog slechter doen verklaart wel veel.
Citaat van: Marc S op april 23, 2015, 19:53:05
Ah ja dat heb ik over het hoofd gezien. Dat samen met het feit dat NAC en Heracles het nog slechter doen verklaart wel veel.
Hoeveel krijgt NEC?
Ik zoek nog een paar kaarten, mocht iemand wat weten let me know!
Ik zoek ook nog steeds een (jeugd)kaartje voor noord.
Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2015, 11:12:41
Ik zoek ook nog steeds een (jeugd)kaartje voor noord.
You've got mail :proost
Belangrijke pot! Zelf winnen en hopen dat Groningen verliest en dan hebben wij 1 ton meer aan tv gelden!
Bij winst eindigen we in linkerrijtje.
Citaat van: speculeter op mei 10, 2015, 18:32:50
Bij winst eindigen we in linkerrijtje.
Moet het nog maar eens zien, stug team hoor W2. Leg je niet zomaar om
Citaat van: speculeter op mei 10, 2015, 18:32:50
Bij winst eindigen we in linkerrijtje.
Niet alleen dat. Als er een ploeg tussen Cambuur en Willem II eindigt dan krijgen wij een ton extra tv gelden volgend jaar. Ik hoop echt dat de spelers ervan doordrongen zijn dat dit heel veel geld is voor Cambuur!
Het interesseert de heren niet een flikker volgens mij. We moeten gewoon op waardige wijze afscheid nemen vd spelers. De uitslag zal mij mijn reet roesten.
Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2015, 21:01:29
Het interesseert de heren niet een flikker volgens mij. We moeten gewoon op waardige wijze afscheid nemen vd spelers. De uitslag zal mij mijn reet roesten.
Winnen en alleen maar winnen, Kom op Wiekie we willen toch zo hoog mogelijk eindigen.
Uitgeblust elftal kun je niet veel van verwachten zondag
Citaat van: De Gast op mei 10, 2015, 21:39:11
Uitgeblust elftal kun je niet veel van verwachten zondag
Kan iemand me even linkje sturen hoe ik ook alweer iemand kan bannen, ik trek het niet langer. Werkelijk iedere post heeft een negatieve insteek....
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 10, 2015, 21:40:38
Kan iemand me even linkje sturen hoe ik ook alweer iemand kan bannen, ik trek het niet langer. Werkelijk iedere post heeft een negatieve insteek....
Profiel, wijzig profiel, bewerk vrienden/negeer lijst. En dan negeerlijst lid toevoegen
Vreselijk hè zo.n gast.
Het zal naast je op de tribune zitten?
Citaat van: jeff op mei 10, 2015, 22:05:52
Profiel, wijzig profiel, bewerk vrienden/negeer lijst. En dan negeerlijst lid toevoegen
Dank Jeff, een hele opluchting zo :)
Citaat van: Casuals-lwd op mei 10, 2015, 18:59:19
Moet het nog maar eens zien, stug team hoor W2. Leg je niet zomaar om
Zit meer over de gemoedstoestand van Cambuur in
alles geven en dan zien we wel.mo is er helaas niet bij dus Dijkstra dan maar een afscheidswedstrijd
en na de wedstrijd de ploeg en leiding een mooi afscheid geven met een klaterend applaus 9e of 12e het blijf
gewoon een hele goeie prestatie.de laatste maanden is het wat minder maar bij de winter hadden we al 26
punten daarmee was je nu nog bijna veilig geweest.
Citaat van: denistel op mei 11, 2015, 10:15:16
alles geven en dan zien we wel.mo is er helaas niet bij dus Dijkstra dan maar een afscheidswedstrijd
en na de wedstrijd de ploeg en leiding een mooi afscheid geven met een klaterend applaus 9e of 12e het blijf
gewoon een hele goeie prestatie.de laatste maanden is het wat minder maar bij de winter hadden we al 26
punten daarmee was je nu nog bijna veilig geweest.
Dijkstra speelt niet meer dit seizoen vanwege een blessure toch?
Ik heb nog een kaartje (jeugd/65 +) te koop voor noord tegen kostprijs (18,25)
Citaat van: DMS78 op mei 11, 2015, 20:12:15
Ik heb nog een kaartje (jeugd/65 +) te koop voor noord tegen kostprijs (18,25)
Heb net een kaartje van Tukker gekocht...
Citaat van: DMS78 op mei 11, 2015, 20:12:15
Ik heb nog een kaartje (jeugd/65 +) te koop voor noord tegen kostprijs (18,25)
Ai, daar zijn ze te oud/jong voor. Zag dat je hem al op mp had gezet :P
Citaat van: papier op mei 12, 2015, 07:32:21
Ai, daar zijn ze te oud/jong voor. Zag dat je hem al op mp had gezet :P
Ik wil eventueel wel ruilen. Heb een gewoon kaartje, maar heb slechts een jeugdkaartje nodig.
Citaat van: DayDreamer op mei 11, 2015, 10:17:56
Dijkstra speelt niet meer dit seizoen vanwege een blessure toch?
ok dat zou kunnen ga morgen bij de training kijken,,tijd voor schootstra dus
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2015, 10:48:10
Ik wil eventueel wel ruilen. Heb een gewoon kaartje, maar heb slechts een jeugdkaartje nodig.
Oh dat zou wel top zijn! Ik dm jullie even :)
Citaat van: denistel op mei 12, 2015, 13:58:21
ok dat zou kunnen ga morgen bij de training kijken,,tijd voor schootstra dus
Zou wel leuk zijn als hij een kans krijgt, viel mij in de voorbereiding toen best wel positief op
http://cambuur.nl/nieuws/materiaalman-siepie-lijzenga-gaat-pensioen/
Allemaal applaudiseren in de 28e minuut :0=
Citaat van: Marc S op mei 12, 2015, 15:08:22
http://cambuur.nl/nieuws/materiaalman-siepie-lijzenga-gaat-pensioen/
Allemaal applaudiseren in de 28e minuut :0=
Geregisseerde actie, dus ik doe niet mee. :zweep
Laat onverlet dat Siepie (de enige echte Mr. Cambuur) uiteraard een gepast afscheid moet krijgen. Prachtkerel!
Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 15:10:12
Geregisseerde actie, dus ik doe niet mee. :zweep
Laat onverlet dat Siepie (de enige echte Mr. Cambuur) uiteraard een gepast afscheid moet krijgen. Prachtkerel!
:_schater :_schater
Ik laat me niet commanderen. Ik ga de hele wedstrijd klappen, behalve in de 28e minuut.
Siep hoort sinds ik bij Cambuur kom al bij het meubilair. Mooi afscheid verdient hij zeker |:)
Dan beginnen we zelf toch iets in de 69e minuut toch.. Zijn leeftijd 8P
Is het anti-geregisseerde-acties-van-de-BVO groter dan het respect voor Siepie? Ik ben ook meer van de spontane acties, maar in het kader van een clubicoon zou ik hier liever geen issue van willen maken.
Citaat van: Viper op mei 12, 2015, 16:42:11
Is het anti-geregisseerde-acties-van-de-BVO groter dan het respect voor Siepie? Ik ben ook meer van de spontane acties, maar in het kader van een clubicoon zou ik hier liever geen issue van willen maken.
Respect voor Siepie is enorm, alleen ga ik niet op commando staan klappen, dan gooi ik er liever spontaan tijdens een rustig moment "Siepie bedankt"(of wat fraaiers) tegenaan zodat het hele stadion mee zingt.
Er is maar 1 mr Cambuur
1 mr Cambuur
Siepie pensioen
Wie moet het nu doen
Siepie L die gaat nu met pensioen
;)
Citaat van: Viper op mei 12, 2015, 16:42:11
Is het anti-geregisseerde-acties-van-de-BVO groter dan het respect voor Siepie? Ik ben ook meer van de spontane acties, maar in het kader van een clubicoon zou ik hier liever geen issue van willen maken.
helemaal mee eens maar zie wel trend ontstaan bij de bvo met dit soort dingen.
Citaat van: Viper op mei 12, 2015, 16:42:11
Is het anti-geregisseerde-acties-van-de-BVO groter dan het respect voor Siepie? Ik ben ook meer van de spontane acties, maar in het kader van een clubicoon zou ik hier liever geen issue van willen maken.
Volgens mij moet je dokkie niet serieus nemen. En mij al helemaal niet.
Citaat van: SCC-J op mei 12, 2015, 17:07:08
helemaal mee eens maar zie wel trend ontstaan bij de bvo met dit soort dingen.
Ach, iets afstemmen ontkom je haast niet aan. Maar laat het publiek zijn eigen ding doen . Als bvo regel je bloemen en een dankwoord.
Citaat van: dizzhead op mei 12, 2015, 17:32:24
Volgens mij moet je dokkie niet serieus nemen. En mij al helemaal niet.
Moeten we CO überhaupt nog serieus nemen dan?
Als jij 'ga staan als je voor Cambuur bent' zingt, deel je zelf een commando uit. Waarom accepteer je geen commando van de BVO uit respect voor een clubicoon? Dat vind ik enigszins hypocriet en egocentrisch.
Citaat van: dizzhead op mei 12, 2015, 17:34:21
Ach, iets afstemmen ontkom je haast niet aan. Maar laat het publiek zijn eigen ding doen . Als bvo regel je bloemen en een dankwoord.
Eens!
Ik klap wel voor Siepie... prachtig mooi om hem bij de club te hebben gehad. Wie heeft er tegenwoordig nog een herkenbaar en vertrouwd loopje, ga ik gewoon missen.
Citaat van: dizzhead op mei 12, 2015, 17:32:24
Volgens mij moet je dokkie niet serieus nemen. En mij al helemaal niet.
De meest rake post van vandaag. Driewerf hulde _O_
Citaat van: Viper op mei 12, 2015, 17:43:44
Als jij 'ga staan als je voor Cambuur bent' zingt, deel je zelf een commando uit. Waarom accepteer je geen commando van de BVO uit respect voor een clubicoon? Dat vind ik enigszins hypocriet en egocentrisch.
:_schater Wat een vergelijking. Voortaan maar helemaal niet meer zingen en lawaai maken, want het kan op een commando lijken en dat accepteren we niet.
Het is toch duidelijk dat hier een verschil zit in spontaan sfeer maken en een op voorhand geregisseerde sfeer opleggen? Compleet manke vergelijking dus.
En nogmaals, mijn respect voor Siepie is ENORM! Een waardig afscheid krijgt hij ook wel, maar de club hoeft niet voor ons te bepalen wanneer wij wat mogen doen om ons respect te tonen.
Doe gewoon... :wall Is toch voor hem en niet voor onszelf.
Citaat van: Cambuur123 op mei 12, 2015, 18:24:14
Doe gewoon... :wall Is toch voor hem en niet voor onszelf.
Ik gewoon doen? Ik geef mijn mening en als dat al niet meer mag ga ik wel naar Noord Korea.
Het begon vorig seizoen met Twente thuis. Op tijd komen, dan gaan we voor de wedstrijd lekker de Tsunami doen. En zo is het geregisseerde er steeds meer in geslopen.
Dat ik een enorm respect heb voor Siepie en hem zeker een waardig afscheid gun wordt compleet aan voorbij gegaan. Nee liever vallen over mijn commentaar op geregisseerde sfeer.
Niks moet natuurlijk. Maar als de BVO je vraagt om respect te tonen doe je dat hoop ik? Ook tijdens een minuut stilte neem ik aan. Als jij verderop in de wedstrijd nog een keer wil toezingen vind ik super (ik zal dan meedoen), maar toon je respect op beide momenten. Maar hier komen we niet uit ben ik bang.
Wat als de bvo vraagt respect te tonen voor de afscheid van bijker?
Citaat van: SCC-J op mei 12, 2015, 18:40:05
Wat als de bvo vraagt respect te tonen voor de afscheid van bijker?
Dan zal ik dat ook doen met een beetje medelijden. Had hem namelijk een mooie club gegunt, aangezien het gerucht steeds sterker word lijkt dat dus niet zo te zijn.
Citaat van: SCC-J op mei 12, 2015, 18:40:05
Wat als de bvo vraagt respect te tonen voor de afscheid van bijker?
Schaakmat :_schater
Citaat van: SCC-J op mei 12, 2015, 18:40:05
Wat als de bvo vraagt respect te tonen voor de afscheid van bijker?
Wat mij betreft kan Bijkertje in de stront zakken, wat hij met zn transfer ws ook bereikt :_schater . Als voetballer wel waardering voor Bijker btw
Citaat van: SCC-J op mei 12, 2015, 18:40:05
Wat als de bvo vraagt respect te tonen voor de afscheid van bijker?
Doodse stilte!
Citaat van: John Hiatt op mei 12, 2015, 23:05:03
Doodse stilte!
Dan kan hij van mij een zak kunstmest krijgen :devil
Citaat van: Dokkumer op mei 12, 2015, 23:09:20
Dan kan hij van mij een zak kunstmest krijgen :devil
Dat is net als iemand die naar China gaat trakteren op chinees eten :_schater
Citaat van: Marc S op mei 12, 2015, 23:20:41
Dat is net als iemand die naar China gaat trakteren op chinees eten :_schater
Ja maar dan wel gemaakt vanuit Westers perspectief ;)
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 06:49:11
Ja maar dan wel gemaakt vanuit Westers perspectief ;)
haha dat klopt :_schater
Zondag vol gas achter team.
En ik mag aannemen dat er wat spandoeken hangen voor de toppers!
Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2015, 11:09:09
Zondag vol gas achter team.
En ik mag aannemen dat er wat spandoeken hangen voor de toppers!
Komen de Toppers? Dan blief ik thuus. :R
Ga ervan uit dat Bijker zondag ver verwijderd blijft van ons stadion. Zo'n hypocriet mag van mij nooit meer een stap in ons stadion zetten. En ik ga ervan uit dat de club zo verstandig is om geen afscheid van hem te nemen op de middenstip. Wegwezen huichelaar!
Laten we aandacht geven aan het positieve en Bijkertje doodzwijgen!
Forza Siepie!
Hoewel ik er geen vuile woorden over wil spreken, is het wel een vieze streek natuurlijk. Ik denk dat Lucas zelf ook wel begrijpt dat als je voor H'veen kiest, je tegelijkertijd kiest voor een vertrek 'via de achterdeur'. Hij zou daar ook wel via de 'achterdeur' binnen zijn gebracht, maar dat is weer wat anders.
Citaat van: Montana op mei 13, 2015, 14:21:46
Laten we aandacht geven aan het positieve en Bijkertje doodzwijgen!
Forza Siepie!
_O_
Citaat van: Montana op mei 13, 2015, 14:21:46
Laten we aandacht geven aan het positieve en Bijkertje doodzwijgen!
Forza Siepie!
Dat heeft de BVO zelf in de hand, net als dat de BVO het zelf in de hand had met de situatie rond Luldiewegis.
Citaat van: Montana op mei 13, 2015, 14:21:46
Laten we aandacht geven aan het positieve en Bijkertje doodzwijgen!
Forza Siepie!
Mee eens dat Siepie positieve aandacht moet krijgen, maar Bijker doodzwijgen never! Juist een volksclub als de onze moet laten merken dat dit niet wordt getolereerd. Een jaar geleden supporters paaien met mooie worden en nu dit hoogverraad. Dit kunnen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Je belazerd je eigen supporters never!
Vol gas voor plek 8! Dat levert direct geld op voor volgend seizoen.
Ik neem aan dat Bijker per direct op non-actief is gezet?
Dit lijkt mij een onwerkbare situatie.
Citaat van: Mitar op mei 13, 2015, 14:29:03
Mee eens dat Siepie positieve aandacht moet krijgen, maar Bijker doodzwijgen never! Juist een volksclub als de onze moet laten merken dat dit niet wordt getolereerd. Een jaar geleden supporters paaien met mooie worden en nu dit hoogverraad. Dit kunnen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Je belazerd je eigen supporters never!
Door 'm dood te zwijgen is het juist niet zo dat je niks laat merken.
Sterker, ik denk dat negeren meer pijn doet dan schelden. Plus, je blijft als supportersgroep wel 'netjes' voor de media.
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 12:43:48
Komen de Toppers? Dan blief ik thuus. :R
Oh wat heerlijk cynisch....
Citaat van: Mitar op mei 13, 2015, 14:29:03
Mee eens dat Siepie positieve aandacht moet krijgen, maar Bijker doodzwijgen never! Juist een volksclub als de onze moet laten merken dat dit niet wordt getolereerd. Een jaar geleden supporters paaien met mooie worden en nu dit hoogverraad. Dit kunnen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Je belazerd je eigen supporters never!
Waar ik mij aan stoor is dat het "topic Bijker" op slot word gegooid.
Ik denk dat er nog heel veel "iets"kwijt willen over meneer Bijker, maar blijkbaar word er in alle wijsheid even bepaald
dat dat niet meer gebeurd!
Wat zijn dat voor praktijken!?
Citaat van: Ronnie tng op mei 13, 2015, 14:24:02
Dat heeft de BVO zelf in de hand, net als dat de BVO het zelf in de hand had met de situatie rond Luldiewegis.
Klopt. Ik hoop dat ze van Dwight geleerd hebben.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 13, 2015, 14:45:13
Waar ik mij aan stoor is dat het "topic Bijker" op slot word gegooid.
Ik denk dat er nog heel veel "iets"kwijt willen over meneer Bijker, maar blijkbaar word er in alle wijsheid even bepaald
dat dat niet meer gebeurd!
Wat zijn dat voor praktijken!?
Mooi man!
Iedereen kropt zijn emoties op en dan is het maar de vraag wanneer dat gaat uitbarsten.
Ik spendeer geen enkel woord meer aan deze debiel!
Mocht er naar de wedstrijd toch een afscheid gepland staan voor Bijker. zou je gewoon met je rug naar het veld moeten gaan staan. Bijker heeft cambuur zwaar genaaid. Door zijn contract niet te verlengen zodat cambuur nog wat geld aan m verdiende. En de uiteindelijke overstap naar die merdaboy's verderop
Waar rook is is vuur, maar tot nu toe is er nog steeds geen officieel persbericht naar buiten gekomen waarin bevestigd noch ontkent wordt dat hij naar DKV gaat. Dus alle reacties zijn in mijn ogen wel heel voorbarig.
Maar ook voetballers zijn passanten he, ook meneer Bijker. Maar als het waar is dan is het wel dom om eerst bij hoog laag verkondigen dat je niet naar DKV gaat en dan toch te gaan.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 13, 2015, 14:45:13
Waar ik mij aan stoor is dat het "topic Bijker" op slot word gegooid.
Ik denk dat er nog heel veel "iets"kwijt willen over meneer Bijker, maar blijkbaar word er in alle wijsheid even bepaald
dat dat niet meer gebeurd!
Wat zijn dat voor praktijken!?
Ga je toch verder in het topic oud spelers :X
Citaat van: 666 op mei 13, 2015, 15:06:09
Ga je toch verder in het topic oud spelers :X
Ik hou er over het algemeen niet zo van dat dingen voor mij worden bepaald.Dat doet mijn vrouw al genoeg :devil
Het is nota bene nog nergens officieel bevestigd dus niks oud spelers.
Citaat van: Voorstopper op mei 13, 2015, 14:58:52
Waar rook is is vuur, maar tot nu toe is er nog steeds geen officieel persbericht naar buiten gekomen waarin bevestigd noch ontkent wordt dat hij naar DKV gaat. Dus alle reacties zijn in mijn ogen wel heel voorbarig.
Maar ook voetballers zijn passanten he, ook meneer Bijker. Maar als het waar is dan is het wel dom om eerst bij hoog laag verkondigen dat je niet naar DKV gaat en dan toch te gaan.
Persbericht wachten ze wel mee tot na zondag, zit meer te wachten op een reactie van Bijker og de clubs nav dit bericht. Vorig jaar bij Lodeweges was het direct duidelijk tijdens interview bij FOX waarin hij vast liep. Laat de journalisten zoals van omrop fryslan eens bij de training Bijker of De Graaf of Vonk/Lodeweges omm reactie vragen ipv te te kopieren wat andere websites plaatsen. Als die ook zwijgen zegt dat genoeg...en daar lijkt het nu op.
:0= Ik ga vrijdag wel even bij de training horen of hij net zo makkelijk van club overstapt als van moeder 8)
Volgens Henk Albers zondag Reijnen en Mac-Intosch centraal achterin, Bakker voor El Makrini. Geen Bijker dus...
Er werd hier toch geroepen dat ze Macintosh op 6 wilden proberen?
Citaat van: Gasgeve op mei 13, 2015, 17:37:12
Er werd hier toch geroepen dat ze Macintosh op 6 wilden proberen?
Klopt maar door die dwaas staat hij nu centraal achterin
Citaat van: carlo de leeuw op mei 13, 2015, 14:45:13
Waar ik mij aan stoor is dat het "topic Bijker" op slot word gegooid.
Ik denk dat er nog heel veel "iets"kwijt willen over meneer Bijker, maar blijkbaar word er in alle wijsheid even bepaald
dat dat niet meer gebeurd!
Wat zijn dat voor praktijken!?
Hierbij een verzoek van Rein: Staak alstublieft de spreekkoren, de wedstrijd zal anders stilgelegd worden.
Ik heb een weloverwogen keuze gemaakt en was van mening dat het beter was de eerste emoties even te laten zakken en daardoor het topic tijdelijk op slot te gooien.
Citaat van: 666 op mei 13, 2015, 15:06:09
Ga je toch verder in het topic oud spelers :X
is nog gewoon speler, vind dit ook een beetje bullshit
Citaat van: Collingwood op mei 13, 2015, 16:53:57
Volgens Henk Albers zondag Reijnen en Mac-Intosch centraal achterin, Bakker voor El Makrini. Geen Bijker dus...
Denk dat hij niet voor niets afgelopen zondag tegen ajax zogenaamd geblesseerd uitviel ( met opzet misschien wel ) hij zag de bui natuurlijk allang aankomen dat hij zondag tegen willem 2 geen warm onthaal zou krijgen als het waar is natuurlijk.
Daarnaast zou het wel heel jammer voor siepie zijn en na een mooi seizoen als de boel op de laatste dag uit de hand loopt.
Citaat van: Galdiano op mei 13, 2015, 14:35:20
Ik neem aan dat Bijker per direct op non-actief is gezet?
Dit lijkt mij een onwerkbare situatie.
Er is geen enkele kans dat hij minuten maakt komende zondag. Ik denk dat Sandor hem op de bank zet en laat zitten. Hij zou ook compleet verrot gescholden worden bij een invalbeurt en dat leidt te veel af van waar het om draait: winst tegen Willem II.
Ben benieuwd of ze hem wel een afscheid geven na de wedstrijden......
Vraag me zelfs af of hij zijn gezicht wel laat zien Zondag.
Vind hem overigens een prima gozer hoor.
Had Altijd Tijd Voor mijn Zoon en een praatje.
Wens hem veel plezier daar behalve in de twee wedstrijden tegen ons.
Ik vind het ook een prima gozer.
Had ook liever gehad dat hij ergens ander heen ging, maar wat er vandaag allemaal op dit forum is geroepen gaat alle perken te buiten.
Citaat van: Treb op mei 13, 2015, 20:31:49
Ik vind het ook een prima gozer.
Had ook liever gehad dat hij ergens ander heen ging, maar wat er vandaag allemaal op dit forum is geroepen gaat alle perken te buiten.
vind het wel meevallen eigenlijk....
liever op forum dan zelfde als vorig jaar.
Citaat van: Treb op mei 13, 2015, 20:31:49
Ik vind het ook een prima gozer.
Had ook liever gehad dat hij ergens ander heen ging, maar wat er vandaag allemaal op dit forum is geroepen gaat alle perken te buiten.
En gisteren dan? Was volgens mij minstens even erg. En liever dat het op het forum besproken wordt dan dat de training bestormd wordt.
Maar goed, emoties horen anno 2015 niet meer bij een voetbalclub, dus houden we er nu massaal over op.
Citaat van: pvanbuijtene op mei 13, 2015, 20:37:38
vind het wel meevallen eigenlijk....
liever op forum dan zelfde als vorig jaar.
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 20:41:27
En gisteren dan? Was volgens mij minstens even erg. En liever dat het op het forum besproken wordt dan dat de training bestormd wordt.
Maar goed, emoties horen anno 2015 niet meer bij een voetbalclub, dus houden we er nu massaal over op.
Emoties mag. Maar aan de hoogste boom en aan de galg gaat gewoon te ver.
Ben het eens dat het beter hier kan dan fysiek bij het stadion natuurlijk.
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 19:32:37
Hierbij een verzoek van Rein: Staak alstublieft de spreekkoren, de wedstrijd zal anders stilgelegd worden.
Ik heb een weloverwogen keuze gemaakt en was van mening dat het beter was de eerste emoties even te laten zakken en daardoor het topic tijdelijk op slot te gooien.
Wat een bullshit is dit nou weer!! Dacht dat een ezel niet 2x aan dezelfde steen zal stoten, nu zal de discussie weer over de andere topics gehouden worden waar de topics niet voor bedoeld zijn.. Daarnaast kan je niet lekker je gal spuwen met je lotgenoten :rodekaart
Het mooie van een forum is om zaken te bespreken, discussiëren, samen de vreugde te delen en samen te zeiken. En dit wordt afgenomen op basis waarvan?!?! Eerste emotie laten rusten?! Wanneer je last daarvan hebt kan je de topic nog ontwijken, nu zal het verder gaan op andere topics en kunnen andere het gal spuwen niet ontwijken. Beetje jammer dit dictatoriaal gedrag.
Tijd voor een andere administrator, deze krijgt wat dkv trekjes met z'n linkse regeltjes.
Citaat van: Cambuur LWD op mei 13, 2015, 20:48:40
Wat een bullshit is dit nou weer!! Dacht dat een ezel niet 2x aan dezelfde steen zal stoten, nu zal de discussie weer over de andere topics gehouden worden waar de topics niet voor bedoeld zijn.. Daarnaast kan je niet lekker je gal spuwen met je lotgenoten :rodekaart
Het mooie van een forum is om zaken te bespreken, discussiëren, samen de vreugde te delen en samen te zeiken. En dit wordt afgenomen op basis waarvan?!?! Eerste emotie laten rusten?! Wanneer je last daarvan hebt kan je de topic nog ontwijken, nu zal het verder gaan op andere topics en kunnen andere het gal spuwen niet ontwijken. Beetje jammer dit dictatoriaal gedrag.
Tijd voor een andere administrator, deze krijgt wat dkv trekjes met z'n linkse regeltjes.
Is dit een verkapte open sollicitatie?
Citaat van: Yellow Army op mei 13, 2015, 20:58:10
Is dit een verkapte open sollicitatie?
Sorry afgewezen.
Ik heb niks met het linkse hier, neig meer naar het Noord Koreaanse, dus voor Cambuur LWD het doorheeft staat hij naast Bijker voor het vuurpeloton :devil
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 21:19:02
Sorry afgewezen.
Ik heb niks met het linkse hier, neig meer naar het Noord Koreaanse, dus voor Cambuur LWD het doorheeft staat hij naast Bijker voor het vuurpeloton :devil
Het luchtafweer kanon peleton lijkt me dan als je meer neigt naar het Noord-koreaanse :_schater
Citaat van: Cambuur LWD op mei 13, 2015, 20:48:40
Wat een bullshit is dit nou weer!! Dacht dat een ezel niet 2x aan dezelfde steen zal stoten, nu zal de discussie weer over de andere topics gehouden worden waar de topics niet voor bedoeld zijn.. Daarnaast kan je niet lekker je gal spuwen met je lotgenoten :rodekaart
Het mooie van een forum is om zaken te bespreken, discussiëren, samen de vreugde te delen en samen te zeiken. En dit wordt afgenomen op basis waarvan?!?! Eerste emotie laten rusten?! Wanneer je last daarvan hebt kan je de topic nog ontwijken, nu zal het verder gaan op andere topics en kunnen andere het gal spuwen niet ontwijken. Beetje jammer dit dictatoriaal gedrag.
Tijd voor een andere administrator, deze krijgt wat dkv trekjes met z'n linkse regeltjes.
Vetgedrukte ben ik het mee eens. Alleen ging het in mijn ogen te ver met bepaalde uitspraken.
Citaat van: Marc S op mei 13, 2015, 21:23:48
Het luchtafweer kanon peleton lijkt me dan als je meer neigt naar het Noord-koreaanse :_schater
Die heb ik ook nog wel ergens staan. Kabouter de lucht in en dan schieten met dat luchtafweergeschut.
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2015, 21:26:11
Die heb ik ook nog wel ergens staan. Kabouter de lucht in en dan schieten met dat luchtafweergeschut.
Luchtafweergeschut? Ben je nou nog steeds bang dat Amelanders je woongebied komen koloniseren? :_schater
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2015, 21:33:35
Luchtafweergeschut? Ben je nou nog steeds bang dat Amelanders je woongebied komen koloniseren? :_schater
Daar ben ik niet bang voor, het gebeurt al.
Citaat van: Johan058... op mei 13, 2015, 14:52:37
Mocht er naar de wedstrijd toch een afscheid gepland staan voor Bijker. zou je gewoon met je rug naar het veld moeten gaan staan. Bijker heeft cambuur zwaar genaaid. Door zijn contract niet te verlengen zodat cambuur nog wat geld aan m verdiende. En de uiteindelijke overstap naar die merdaboy's verderop
_O_ Geen woorden voor.
Bijker topic maar weer open Kim Jung Dokkumer :insane
Censuur op CO.. Je kan ook gewoon de reacties die te ver gaan verwijderen, daar ben je admin voor toch?
Laat ons even lekker zeure juh :koffie
Citaat van: Sander Scc op mei 14, 2015, 12:25:32
Bijker topic maar weer open Kim Jung Dokkumer :insane
Censuur op CO.. Je kan ook gewoon de reacties die te ver gaan verwijderen, daar ben je admin voor toch?
Laat ons even lekker zeure juh :koffie
Nee! 8P
Censuur? Dan was er al veel meer gebeurd ghehe
Laat iedereen gewoon vol achter de ploeg staan en het seizoen prachtig afsluiten! negativiteit kunnen we niet gebruiken, dat kan sommige spelers ook belemmeren om hier heen te komen.
Citaat van: Sander Scc op mei 14, 2015, 12:25:32
Bijker topic maar weer open Kim Jung Dokkumer :insane
Censuur op CO.. Je kan ook gewoon de reacties die te ver gaan verwijderen, daar ben je admin voor toch?
Laat ons even lekker zeure juh :koffie
Vind het ook echt belachelijk om een relevant topic zo maar te sluiten.
Ik sluit me daar bij aan. Ik heb nog geen gegronde argumenten gehoord om het topic te sluiten. Niks is officieel, is gewoon nog speler van SCC.
Topic een beetje opgeschoond.
Ga jullie gang stelletje wannabe mods. En gedraag jullie, anders komt er meteen weer een groot slot op :devil
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2015, 23:29:39
Topic een beetje opgeschoond.
Ga jullie gang stelletje wannabe mods. En gedraag jullie, anders komt er meteen weer een groot slot op :devil
ben jij weer moderator?
Heb ik iets gemist?
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 10:53:25
ben jij weer moderator?
Heb ik iets gemist?
Al voordat wij digitale vrienden werden Peter ;)
Zijn wij vrienden dan? :_schater
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 12:05:06
Zijn wij vrienden dan? :_schater
Dokkie is van het Noord-Koreaanse dus je hebt geen keuze :_schater
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2015, 11:40:10
Al voordat wij digitale vrienden werden Peter ;)
je bent poosje mod-af geweest kim
Uit de HaH, de vermoedelijke opstelling: Nienhuis; Pereira, Reijnen, Mac-Intosch, Vytas; Bakker, Steblecki, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche, De Ridder.
gas geven en in de 28e min een staande ovatie voor Siepie en laat je niet leiden door emotie,s al hoe moeilijk
dat ook is spelers komen spelers gaan wij zullen er altijd staan.
Mooi gezegd Denistel!
Citaat van: denistel op mei 15, 2015, 13:02:26
gas geven en in de 28e min een staande ovatie voor Siepie en laat je niet leiden door emotie,s al hoe moeilijk
dat ook is spelers komen spelers gaan wij zullen er altijd staan.
:thumbsup |:)
Citaat van: denistel op mei 15, 2015, 13:02:26
gas geven en in de 28e min een staande ovatie voor Siepie en laat je niet leiden door emotie,s al hoe moeilijk
dat ook is spelers komen spelers gaan wij zullen er altijd staan.
Siepie verdient een waardig afscheid! Wat Bijker betreft verwacht ik geen problemen, als hij maar op geen enkele wijze in het zonnetje gezet wordt. Het spreekverbod is goed, verder geen woord meer aan vuil maken...
Spelers zijn passanten, wij zijn de club. En Siepie! En al die vrijwilligers! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!
Citaat van: Ronnie tng op mei 15, 2015, 17:53:42
Siepie verdient een waardig afscheid! Wat Bijker betreft verwacht ik geen problemen, als hij maar op geen enkele wijze in het zonnetje gezet wordt. Het spreekverbod is goed, verder geen woord meer aan vuil maken...
Helemaal eensch Ronnie. En nu maar hopen dat de bvo dat ook snapt....
Zo maar even bij de training kijken.. zien hoe het met de geblesseerde spelers gaat ;)
Op basis van de laatste training misschien toch Narsingh in plaats van De Ridder morgen (aldus Henk Albers).
Citaat van: Collingwood op mei 16, 2015, 11:19:35
Op basis van de laatste training misschien toch Narsingh in plaats van De Ridder morgen (aldus Henk Albers).
De fitheid droop er niet echt af bij Narsingh... En wat me verder al een tijd opvalt is dat Rosheuvel er niet echt vrolijk bij loopt, oogt wat zuur... Je zie iedereen lachen en dollen en hij niet..
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:07:53
De fitheid droop er niet echt af bij Narsingh... En wat me verder al een tijd opvalt is dat Rosheuvel er niet echt vrolijk bij loopt, oogt wat zuur... Je zie iedereen lachen en dollen en hij niet..
Ach, ik word ook niet echt vrolijk van dit weer. Je hoopt dat je de laatste wedstrijd van het seizoen toch altijd dat je lekker in je korte broek op de tribune zit. Misschien heeft hij daar ook last van (al staat hij wel in de korte broek op het veld natuurlijk)
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:07:53
De fitheid droop er niet echt af bij Narsingh... En wat me verder al een tijd opvalt is dat Rosheuvel er niet echt vrolijk bij loopt, oogt wat zuur... Je zie iedereen lachen en dollen en hij niet..
Hebben allemaal wel eens een klote dag of klote week. We zijn maar mensen ;)
Citaat van: michello op mei 16, 2015, 12:24:11
Hebben allemaal wel eens een klote dag of klote week. We zijn maar mensen ;)
Dat is ook zo, maar het viel me op, geen lachje, taak uitvoeren en snel naar binnen(terwijl anders spelers nog wat aan het dollen en ouwehoeren met de bal).. Ik zal volgende weer kijken, misschien dat het toeval is..
:thumbsup verder geen bijzonderheden? Dwergje B. Ook van de partij?
Citaat van: michello op mei 16, 2015, 12:30:22
:thumbsup verder geen bijzonderheden? Dwergje B. Ook van de partij?
Nee niet op het veld tenminste, zag hem even in burgerkleding bij de spelerstunnel staan..
Dichte spelerstunnel? :zweep
Uitvakje zo goed als vol morgen. 50 man met auto-combi.
Zowel wij als de spelers nog even knallen morgen! Zin in!
Citaat van: de Kale op mei 16, 2015, 22:56:48
Uitvakje zo goed als vol morgen. 50 man met auto-combi.
hopelijk wij daar volgend jaar ook heen met auto :y
En toen was het alweer de laatste match day.. :zucht ;(
Citaat van: drg op mei 17, 2015, 07:46:10
En toen was het alweer de laatste match day.. :zucht ;(
Het wordt idd afkicken. Wat moet ik nu doen tot DTD.
Laten we hopen dat we het seizoen met een overwinning afsluiten maar erg gerust ben ik er niet op. De pijp is gewoon leeg.
Citaat van: 666 op mei 17, 2015, 08:24:40
Het wordt idd afkicken. Wat moet ik nu doen tot DTD.
Wordt het zeker.. nu meer tijd voor om het huis te schilderen de tuin te doen,op vakantie gaan , vrouw extra aandacht geven zodat je volgend jaar weer naar Cambuur mag :P ,enzovoort.... En tussendoor serieuze discussies voeren hier op CO :koffie
Genoeg te doen dus :_schater
Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 08:28:11
Laten we hopen dat we het seizoen met een overwinning afsluiten maar erg gerust ben ik er niet op. De pijp is gewoon leeg.
Nog 1x gasgeven zit er nog wel Poelie.. Hou je vast aan de eerste helft van vorige week, speel je zo tegen Willem2 dan sta je met de rust met 4-0 voor...
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 08:41:03
Nog 1x gasgeven zit er nog wel Poelie.. Hou je vast aan de eerste helft van vorige week, speel je zo tegen Willem2 dan sta je met de rust met 4-0 voor...
Volgens mij had dat meer te maken met de belabberde inzet van Ajax. Maar goed, we zullen zien :proost
Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2015, 09:10:02
Volgens mij had dat meer te maken met de belabberde inzet van Ajax. Maar goed, we zullen zien :proost
Had zeker met Ajax te maken, maar je dwingt het ook af..
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 08:41:03
speel je zo tegen Willem2 dan sta je met de rust met 4-0 voor...
:_schater
Afgelopen 5 wedstrijden hebben we maar 4x het doel weten te vinden, heb er dus vandaag ook niet een verwachting van dat dat nu ineens wel gaat lukken.
Vandaag verliezen en je kan zomaar 12de eindigen.
Europees gaan we niet meer halen door Ajax uit.
Vandaag dus maar alles of niets! Liever vol er bovenop en 2-3 verliezen dan weer zo'n futloos potje.
Citaat van: Galdiano op mei 17, 2015, 09:46:42
Vandaag verliezen en je kan zomaar 12de eindigen.
Europees gaan we niet meer halen door Ajax uit.
Vandaag dus maar alles of niets! Liever vol er bovenop en 2-3 verliezen dan weer zo'n futloos potje.
Niet alleen door Ajax uit, meer door Excelsior thuis en Dordrecht uit. Daarvan had je 6 punten moeten pakken.
Hij doelt op het fairplayklassement, denk ik.
Citaat van: Viper op mei 17, 2015, 09:53:32
Hij doelt op het fairplayklassement denk ik.
:y
Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2015, 09:48:35
Niet alleen door Ajax uit, meer door Excelsior thuis en Dordrecht uit. Daarvan had je 6 punten moeten pakken.
Hij doelt op het Fairplay klassement denk ik.
Hoeveel komen er uit Tilburg? Vakje eindelijk weer eens uitverkocht?
370 man uit Tilburg geloof ik, word gezellig :devil
Volle bak vandaag, als we verliezen zak je zo'n eind weg -> zonde wat betreft ranglijst voor uitzendgeld... Come on SCC!!!
Volgens Tilbo (http://www.tilbo.com/teller-cambuur/) zitten er vanmiddag 357 in het uitvak. Dat zou netjes zijn!
Citaat van: Cambuur123 op mei 17, 2015, 11:07:28
Volle bak vandaag, als we verliezen zak je zo'n eind weg -> zonde wat betreft ranglijst voor uitzendgeld... Come on SCC!!!
En we hebben wel weer een keertje recht op een thuisfluiter.
Daarnaast vind ik dat we ten opzichte van Willem II ook wat recht te zetten hebben na die onterechte gelijkmaker in Tilburg.
Laat het maar een mooie onterechte 3-punter worden |:)
Ogbeche in de 91ste minuut uit een draai natuurlijk :zweep
Zonder Mo was het tegen NAC ook niet best. Vandaag maar anders.
Ik ben wel bang dat Willem II hier niet komt om te voetballen maar voor een punt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Zin in de laatste pot van het seizoen |:)
Behoorlijk last minute, maar mijn kameraad is ziek en ik heb dus 1 kaart over voor Zuid.. als iemand die graag wil hebben (gratis dus), ik ben rond 14.15 bij de c1000.
Reageer hier maar even als iemand interesse heeft, hopelijk kan ik er nog iemand blij mee maken! :scc
Citaat van: mulder op mei 17, 2015, 13:35:28
Behoorlijk last minute, maar mijn kameraad is ziek en ik heb dus 1 kaart over voor Zuid.. als iemand die graag wil hebben (gratis dus), ik ben rond 14.15 bij de c1000.
Reageer hier maar even als iemand interesse heeft, hopelijk kan ik er nog iemand blij mee maken! :scc
Ja graag..
Citaat van: Grijskijkert op mei 17, 2015, 13:40:54
Ja graag..
Prima, grijskijkert kan naar de wedstrijd! Ik heb je een pm gedaan
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 13:12:20
Zonder Mo was het tegen NAC ook niet best. Vandaag maar anders.
Ik ben wel bang dat Willem II hier niet komt om te voetballen maar voor een punt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Zin in de laatste pot van het seizoen |:)
Willem II heeft niets aan een punt, alleen bij winst maken ze kans op die 8e plek, onder voorbehoud dat Groningen geen 3 punten pakt in Breda.
Eindelijk de bevrijding, wat een armoede. Was er al bang voor
Wat een gebroddel .
Het is allemaal veel te voorspelbaar. We hebben meer mensen nodig die iets speciaals kunnen doen (actie, afstandsschot, splijtende pass, etc.). Nu zijn we veel te afhankelijk van een klein aantal spelers. Alleen Ogbeche en Van de Streek hebben regelmatig gescoord. Alleen Narsingh heeft behoorlijk wat assists gegeven. Alle drie zijn de laatste tijd niet in vorm, en dat kunnen we niet opvangen.
Maar goed, er breekt weer een transferperiode aan, dus een mooie klus voor Van de Vegt.
EDIT: Oh ja, om nog positief af te sluiten. Mac-Intosch speelde uitstekend en ik vond ook Bakker goed. Brengt op die positie meer voetbal dan El Makrini. Ik snap nu waarom de TS wil gaan voor een voetballende verdedigende middenvelder.
Wat een aanfluiting vanmiddag. En dat traint en speelt nou een heel seizoen met elkaar pff. Geen kans gehad.
Het is te hopen dat er volgend seizoen wat andere spelers in staan want dit heeft geen toekomst.
Citaat van: Collingwood op mei 17, 2015, 17:11:38
Het is allemaal veel te voorspelbaar. We hebben meer mensen nodig die iets speciaals kunnen doen (actie, afstandsschot, splijtende pass, etc.). Nu zijn we veel te afhankelijk van een klein aantal spelers. Alleen Ogbeche en Van de Streek hebben regelmatig gescoord. Alleen Narsingh heeft behoorlijk wat assists gegeven. Alle drie zijn de laatste tijd niet in vorm, en dat kunnen we niet opvangen.
Maar goed, er breekt weer een transferperiode aan, dus een mooie klus voor Van de Vegt.
EDIT: Oh ja, om nog positief af te sluiten. Mac-Intosch speelde uitstekend en ik vond ook Bakker goed. Brengt op die positie meer voetbal dan El Makrini. Ik snap nu waarom de TS wil gaan voor een voetballende verdedigende middenvelder.
Niet veel aan toe te voegen. Alleen dat de organisatie rondom het afscheid bijzonder matig was. Duurde allemaal veel te lang. Ik heb er ook niet op gewacht, net als een heel veel anderen.
wat een trieste middag. Je laatste thuiswedstrijd en dan zo voor de dag komen :O. Er zal heel wat moeten gebeuren aankomende transferperiode. Hoogtepunt voor mij was het dansje na de wedstrijd.
MacIntosh _O_ _O_
Op basis van de 2e seizoenshelft hadden we nu nacompetitie moeten spelen. Wat zouden de redenen zijn dat het na de winter zo matig ging?
-Andere clubs anticiperen steeds beter op de speelstijl van Henk de Jong?
-Rusnak?
-Te veel spelers uit vorm?
Iedereen bedankt voor weer een fantastisch seizoen, maar wat ben ik blij dat het er op zit. Als het er de laatste zes wedstrijden om ging hadden we echt slechte zaken gedaan. Nu snel zien de selectie uitbreiden met goede frisse versterkingen.
Citaat van: Tanjajeah op mei 17, 2015, 17:42:01
Op basis van de 2e seizoenshelft hadden we nu nacompetitie moeten spelen. Wat zouden de redenen zijn dat het na de winter zo matig ging?
-Andere clubs anticiperen steeds beter op de speelstijl van Henk de Jong?
-Rusnak?
-Te veel spelers uit vorm?
Rusnak! Alle creativiteit is weg. Veel te voorspelbaar allemaal... Als de donder op zoek naar een creatieve speler!!!
Citaat van: Tanjajeah op mei 17, 2015, 17:42:01
Op basis van de 2e seizoenshelft hadden we nu nacompetitie moeten spelen. Wat zouden de redenen zijn dat het na de winter zo matig ging?
-Andere clubs anticiperen steeds beter op de speelstijl van Henk de Jong?
-Rusnak?
-Te veel spelers uit vorm?
+
- te laag tempo, voor de man spelen is er niet bij, altijd achter de man
- te veel tikkie terug
- geen creatieve spelers
- geen diepgang, spelers worden ALTIJD aangespeeld met de rug naar de goal.
- geen variatie in de opbouw, gaat nooit over de backs
En ik zal nog wel wat vergeten......
Nienhuis heeft ons ook weer behoed voor meer tegendoelpunten, prima gekeept!
Wat een zeikwedstrijd verder weer zeg, gaat het goed, tot die tegendoelpunt uit het niets komt vallen. Vervolgens lijkt dan ook weer alles tegen te zitten inclusief die klootviool van een scheidsrechter... Nee, ik heb het gelukkig ook wel even gehad met de competitie nu. We waren 4 a 5 wedstrijden geleden al klaar met dit seizoen.
Creativiteit ala Rusnak misten we
Kantelpunt in de wedstrijd was de blessure van één van de Willem II spelers. Die paar minuten gaf Streppel de tijd om orde op zaken te stellen. Cambuur speelde daarvoor heel aardig.
Goed georganiseerd ook met die ballenjongens/kinderen, stonden er mooi op tijd.
Citaat van: Utekleitrokken op mei 17, 2015, 18:30:34
Goed georganiseerd ook met die ballenjongens/kinderen, stonden er mooi op tijd.
Vooral die slingers de lucht in gooien waarvan het merendeel direct Oost in vliegt op het moment dat de sproeier aan gaat en dan 1 knakker laten harken was lekker snugger :_schater
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2015, 17:48:17
Rusnak! Alle creativiteit is weg. Veel te voorspelbaar allemaal... Als de donder op zoek naar een creatieve speler!!!
Eensch... Niets aan toe te voegen.
Citaat van: Goudvinger op mei 17, 2015, 18:20:40
Kantelpunt in de wedstrijd was de blessure van één van de Willem II spelers. Die paar minuten gaf Streppel de tijd om orde op zaken te stellen. Cambuur speelde daarvoor heel aardig.
Misschien heb ik iets gemist maar vond het vandaag wederom zwaar kut
Eerste 25 minuten waren niet slecht.
We speelden beetje anders op middenveld.
Normaal is het steeds proberen de vrije makrini te vinden maar nu waren er veel wisselingen op middenveld.
Dat pakte best leuk uit.
Na doelpunt was het id wel een beetje over.
Drama scheidsrechter trouwens idem grensrechter.
Bij eerste doelpunt slaat vd strijk de bal weg.
Bij tweede goal was de ingooi voor ons.
Inderdaad op zoek naar een creatieve middenvelder!
Citaat van: speculeter op mei 17, 2015, 18:52:58
Bij tweede goal was de ingooi voor ons.
Één van de vele kleine foute beslissingen in ons nadeel. Het leek mij gevaarlijk spel bij De Ridder en hadden we een vrije trap moeten krijgen. Maar door al die kleine foutjes van die waslap sta je wel weer met lege handen
Als iemand voor dit seizoen had gezegd, Cambuur eindigt 12e, had ik direct getekend. Nu eindigt dit seizoen wat mij betreft toch een beetje in een anticlimax. Dat is jammer, want het blijft natuurlijk een prima prestatie.
Zo het seizoen zit er weer op. Een seizoen beter als ooit. Was een mooi afscheid van Siepie en de vertrekkende spelers. Voor mij ook een afscheid. Na 16 jaar als trommelaar hou ik het voor gezien. Mijn laatste trommelslag heeft geslagen. Was me een waar genoegen. Daarnaast stop ik ook als vrijwilliger van de Kern van Cambuur m.b.t. de sfeeracties uit naam van de Ultras Leovardia. Er is een tijd van komen en van gaan. En die tijd is aangebroken.
Op naar het volgende seizoen. Want blijf bij Cambuur komen wat er ook gebeurd.
Met geel blauwe groeten Erwin Span.
Citaat van: Erwin Span op mei 17, 2015, 19:49:10
Zo het seizoen zit er weer op. Een seizoen beter als ooit. Was een mooi afscheid van Siepie en de vertrekkende spelers. Voor mij ook een afscheid. Na 16 jaar als trommelaar hou ik het voor gezien. Mijn laatste trommelslag heeft geslagen. Was me een waar genoegen. Daarnaast stop ik ook als vrijwilliger van de Kern van Cambuur m.b.t. de sfeeracties uit naam van de Ultras Leovardia. Er is een tijd van komen en van gaan. En die tijd is aangebroken.
Op naar het volgende seizoen. Want blijf bij Cambuur komen wat er ook gebeurd.
Met geel blauwe groeten Erwin Span.
_O_ Respect, 16 jaar is een lange tijd. Komt er een nieuwe trommelaar? Of gaat dat ding in het as vat.
Niks anders dan respect Erwin _O_ _O_ _O_ _O_
Uit als een nachtkaars. Zonde. Tot volgend seizoen.
Citaat van: Len Cantello op mei 17, 2015, 20:03:03
Uit als een nachtkaars. Zonde. Tot volgend seizoen.
Ik vond trouwens die linksback Dijks een beste voetballer
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 20:22:09
Ik vond trouwens die linksback Dijks een beste voetballer
Dijks is een ex dkv'r. Stomme strontboer.
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 20:22:09
Ik vond trouwens die linksback Dijks een beste voetballer
En dan te bedenken dat die neuzen Boilesen daar hebben staan :_schater
Citaat van: Harry L. op mei 17, 2015, 17:48:47
+
- te laag tempo, voor de man spelen is er niet bij, altijd achter de man
- te veel tikkie terug
- geen creatieve spelers
- geen diepgang, spelers worden ALTIJD aangespeeld met de rug naar de goal.
- geen variatie in de opbouw, gaat nooit over de backs
En ik zal nog wel wat vergeten......
idd voor de man spelen .Op tv kon je goed zien dat in het eerste kwartier 5 slechte voorzetten waren .Simpele ballen een paar meter terug leggen en je staat 2-0 voor
Weet niet of ik de enige ben naar schaamde me een beetje voor half lege stadion bij afscheid van de spelers.
Zag vele supporters om me heen meteen weg gaan na de wedstrijd :rodekaart
Welke debiel bij de bvo verzint het dan ook om eerst weer even naar binnen te gaan???
Echt nog nooit zoiets gezien.
Citaat van: SCC-J op mei 17, 2015, 22:24:01
Welke debiel bij de bvo verzint het dan ook om eerst weer even naar binnen te gaan???
Echt nog nooit zoiets gezien.
idd en dan die meisjes op het veld .Duurde allemaal veels te lang .En dan het begin vd wedstr zonder ballenjongens :_schater.Kom al meer dan 30 jaar maar ieder jaar is er wel weer iets wat des cambuurs is
Het einde van een seizoen waarin een aantal records gebroken zijn en pas ons tweede seizoen Eredivisie, een topprestatie van spelers, technische staf en alles wat geel-blauw bloed door de aderen heeft stromen!
Helaas ook een seizoen met twee gezichten; voor de winterstop verrassend en regelmatig vlot combinerend, na de winterstop toch een stuk stroperiger (met uitzondering van Heerenveen en Zwolle thuis) en daardoor ook veel minder flitsend en aantrekkelijk om te zien, maar toch ook regelmatig delen van wedstrijden sterker. Toch vooral ook genoten van het team en de sfeer binnen de club.
Het afscheid van een aantal spelers; El Makrini (een aantal jaren de rots in de branding), Droste (lang sterk en goed gespeeld, helaas wat minder geeindigd), Hemmen (veel doelpunten gemaakt, soms erg lui, maar ook veel punten opgeleverd), Siepie (do I need to say more) en 'last, but not least' Lucas Bijker (kind van de stad die vermoedelijk de overstap maakt naar die minne boeren); ik wil voor Lucas nog wel even een lans breken en moet ook eerlijk zeggen dat ik me vanmiddag even schaamde omdat deze jongen weggehoond werd! Hij heeft ons erg veel goeds gebracht en daarom had hij veel meer verdiend! Zonde en voor eeuwig jammer, Lucas het ga je goed! (Met uitzondering van twee wedstrijden!) Voor de overige spelers hetzelfde!
Nu genieten van de vakantie en hopen dat de technische staf weer een top elftal weet samen te brengen! Ik ga er wel vanuit! Stiekem ook hopen dat de sfeer op Noord volgend jaar een stuk beter is, want het viel vaak erg tegen, leek niet eens op vorige jaren... Iedereen een goede vakantie en tot volgend jaar!
Citaat van: sunderland op mei 17, 2015, 22:27:40
idd en dan die meisjes op het veld .Duurde allemaal veels te lang .En dan het begin vd wedstr zonder ballenjongens :_schater.Kom al meer dan 30 jaar maar ieder jaar is er wel weer iets wat des cambuurs is
Ook dat is de charme van Cambuur. Een afscheid regisseren kunnen ze niet, maar wel van tevoren willen regisseren dat we op dat en dat moment massaal moeten gaan klappen voor Siepie (wat overigens zeer indrukwekkend was, dat wel!)
Tsja nachtkaars :|
2e seizoenshelft 15 punten , dat is degradatieniveau. Moet echt wat gebeuren deze zomer, met deze spelers gaan we het niet redden, op papier lijkt het aardig maar is het dus niet.
Wat een zooitje trouwens rond deze wedstrijd, geen ballenjongens? Werden er eerst stewards neergezet? En dan het afscheid :_spank Skaamrood haast op de kaken, eerst naar binnen :?, vanwege verplichtingen spelers ( intervieuws ) ? Dan die meidengroep, en dan een hakkelende voorzitter, echt schandalig einde van de competitie.
Citaat van: Tukker op mei 17, 2015, 20:22:09
Ik vond trouwens die linksback Dijks een beste voetballer
traag als poopestront en speelde door toen we een blessure hadden,,had die vent meteen een beuk over de zij lijn geven
want die jansen had de 1e helft de kaarten toch niet mee.
Wat speelde obeche ook weer goed. :_schater
Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2015, 12:30:58
Wat een zooitje trouwens rond deze wedstrijd, geen ballenjongens? Werden er eerst stewards neergezet? En dan het afscheid :_spank Skaamrood haast op de kaken, eerst naar binnen :?, vanwege verplichtingen spelers ( intervieuws ) ? Dan die meidengroep, en dan een hakkelende voorzitter, echt schandalig einde van de competitie.
En mensen die niet even wilden wachten. Ik snap het sowieso niet dat je met een stand van 1-2 en nog tien minuten te spelen naar huis gaat.
Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 14:54:39
Wat speelde obeche ook weer goed. :_schater
Die is echt al weken drama, ik blijf erbij dat hij in een 4-3-3 systeem niet de ideale spits is en het is dan ook zo zonde dat Hemmen amper fit is geweest dit seizoen. Volgend jaar een zelfde soort type speler erbij zou fijn zijn.
Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2015, 12:30:58
Wat een zooitje trouwens rond deze wedstrijd, geen ballenjongens? Werden er eerst stewards neergezet? En dan het afscheid :_spank Skaamrood haast op de kaken, eerst naar binnen :?, vanwege verplichtingen spelers ( intervieuws ) ? Dan die meidengroep, en dan een hakkelende voorzitter, echt schandalig einde van de competitie.
Amateurisme ten top en wil je mensen in stadion houden dan zorg je er voor dat ze nog wat te drinken kunnen halen en dat er fatsoenlijk entertainment op het veld staat...
Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 14:54:39
Wat speelde obeche ook weer goed. :_schater
stakker .Leuk he
Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 14:54:39
Wat speelde obeche ook weer goed. :_schater
Wie is dat ?
Citaat van: sunderland op mei 18, 2015, 15:45:33
stakker .Leuk he
Die speelt toch ook niet best, Hemmen heeft in 5 minuten meer laten zien dat Ogbeche in 85.
Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2015, 15:48:33
Die speelt toch ook niet best, Hemmen heeft in 5 minuten meer laten zien dat Ogbeche in 85.
Werkte zich een slag in de rondte..
Ik vond ogbeche niet goed spelen gisteren.
Hele tweede seizoenshelft niet eigenlijk.
Citaat van: speculeter op mei 18, 2015, 17:11:13
Ik vond ogbeche niet goed spelen gisteren.
Hele tweede seizoenshelft niet eigenlijk.
Krijgt te weinig ballen (Muv Dord uit), maar werkt heel hard.
elke bal die ogbeche krijgt springt van de voet.
Terell Ondaan van Willem II heeft in deze wedstrijd zijn kruisbanden afgescheurd, komt pas weer in 2016 in actie. Gebeurde vlak voor onze neus, zag er al vrij akelig uit.
En dan zie je maar dat je als supporter eerst beter even tot 3 kan tellen
Velen om me heen begonnen meteen te joelen en hem uit te fluiten.
Je zag id meteen dat het ernstig was.
Beterschap.
Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 10:48:34
En dan zie je maar dat je als supporter eerst beter even tot 3 kan tellen
Velen om me heen begonnen meteen te joelen en hem uit te fluiten.
Je zag id meteen dat het ernstig was.
Beterschap.
Dat klopt, maar later werd er ook voor hem geapplaudisseerd toen hij per brancard het veld verliet. Dat was dan weer netjes.
Je hebt gelijk....jij zit dus ook op Oost Collingwood?
Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 10:56:01
Je hebt gelijk....jij zit dus ook op Oost Collingwood?
Hij heeft niet voor niets het motto "Kalmte alleen kan u redden" :zweep
Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2015, 11:06:03
Hij heeft niet voor niets het motto "Kalmte alleen kan u redden" :zweep
Haha! :proost
Ik zit inderdaad op oost. Bevalt me eigenlijk prima, zit nog vrij dicht bij het uitvak en Noord ter compensatie van de 'kalmte' van oost.
Okee.....ik en mijn zoon zitten ook op Oost.
Precies op middellijn en helemaal bovenin.
Topplek. Bijna nooit last vd wind.prima uitzicht.
Alleen die geluidsinstallatie is niet te horen :_schater
:scc