Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiekie's azijntopic.

Gestart door Treb, februari 21, 2015, 14:44:44

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2015, 12:44:19
Nightmare heeft wel gelijk. Ik ken Wiekie al jaren, ben het soms ook volledig met hem oneens. Maar hij mag van mij zijn mening geven op zijn manier. Dit topic is belachelijk en hoort hier niet. Verwijderen dus!
Eens, had al direct verwijderd moeten worden.

Treb

Ach dit topic niet zo serieus nemen.. was gewoon een geintje.

drg

Ik denk dat er wat namen bij moeten komen in de topictitel  :zweep

dizzhead

Als je niks te zeiken hebt, heb je ook niks bij Cambuur te zoeken. ik stel voor dit topic, los van wiekie, te continueren als het 'loos hier uw azijn hoekje'

Kon wel eens een doorslaand succes worden  :zweep

drg

Dan kan je beter een extra forum opzetten  :_schater

John Hiatt

Citaat van: dizzhead op februari 28, 2015, 13:58:40
Als je niks te zeiken hebt, heb je ook niks bij Cambuur te zoeken. ik stel voor dit topic, los van wiekie, te continueren als het 'loos hier uw azijn hoekje'

Kon wel eens een doorslaand succes worden  :zweep

Zeiken doen we in elk topic al!  :P

Marc S

Citaat van: dizzhead op februari 28, 2015, 13:58:40
Als je niks te zeiken hebt, heb je ook niks bij Cambuur te zoeken. ik stel voor dit topic, los van wiekie, te continueren als het 'loos hier uw azijn hoekje'

Kon wel eens een doorslaand succes worden  :zweep

Eens!  :_schater

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2015, 12:44:19
Nightmare heeft wel gelijk. Ik ken Wiekie al jaren, ben het soms ook volledig met hem oneens. Maar hij mag van mij zijn mening geven op zijn manier. Dit topic is belachelijk en hoort hier niet. Verwijderen dus!
Je mening geven prima, maar bepaalde termen uiten gaat nergens over. Er zijn grenzen, zelfs hier..

Dokkumer

Wie belt Clint even? Hiatt? Jij bent goed met contacten leggen :devil


John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2015, 15:26:50
Wie belt Clint even? Hiatt? Jij bent goed met contacten leggen :devil

Haha, jij bent toch mede admin?

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2015, 15:34:36
Zat van dit forum? http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=deleteaccount

Zat van een forumgebruiker? cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Hoe gemakkelijk kan het zijn?

Zo ben ik al even verlost van runner1... Helaas zijn er nog idioten die hem quoten, maar goed.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2015, 17:05:54
Haha, jij bent toch mede admin?
Nope, sinds vorige week niet meer.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2015, 17:42:02
Nope, sinds vorige week niet meer.
wie is het sinds vorige week dan wel?

Galdiano

Citaat van: SCC-J op februari 28, 2015, 13:09:48
Eens, had al direct verwijderd moeten worden.

EENS Wiekie had al veel eerder verwijderd moeten worden  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets