Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Feyenoord - SC Cambuur [8-2-15]

Gestart door Casuals-lwd, januari 18, 2015, 18:24:47

Vorige topic - Volgende topic

Feyenoord - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
16 (30.8%)
Wout Droste
2 (3.8%)
Vytautas Andriuskevicius
6 (11.5%)
Calvin MacIntosh
1 (1.9%)
Lucas Bijker
9 (17.3%)
Mohamed El Makrini
1 (1.9%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.9%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.9%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Martijn Barto
14 (26.9%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: februari 14, 2015, 14:32:05

Tanjajeah

Citaat van: sunderland op februari 07, 2015, 10:52:29
Henk niet bij de training?

Wegens prive-omstandigheden, dus dan is er wel iets aan de hand.

siepelsjeu


runner 1

Alle spelers bij Heerenveen topfit .

Waarvan akte.

drg

Citaat van: runner 1 op februari 07, 2015, 14:28:59
Alle spelers bij Heerenveen topfit .

Waarvan akte.

Bedankt voor de mededeling?

Nou terug in je hol.

Viper

Citaat van: runner 1 op februari 07, 2015, 14:28:59
Alle spelers bij Heerenveen topfit .

Waarvan akte.

Structureel etteren. Nu ook nog in de verkeerde topic. Zielige mensen.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: runner 1 op februari 07, 2015, 14:28:59
Alle spelers bij Heerenveen topfit .

Waarvan akte.

Dit topic gaat over Feyenoord.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Bernardo


zeewolde


Leovardiascc

Gewoon snoeihard gasgeven morgen en deze ''dip'' van de schouders afspelen!

Sander Scc

Citaat van: Leovardiascc op februari 07, 2015, 16:40:44
Gewoon snoeihard gasgeven morgen en deze ''dip'' van de schouders afspelen!

Tuurlijk...  :_schater
Denk dat je nog wel een weekje wachten kan.

Morgen gasgeven en 5-0 het skip in..
Beetje behoudend voetballen of op de counter spelen en er valt misschien een puntje te stelen. Het hoeft niet altijd mooi!

albert54

 :scc

Ligt het aan mij?
ik kan nergens op de Cambuursite de tijden van vertrek voor de bussen naar Feyenoord vinden en waar men vertrekt.
WTC of achter het stadion vandaan

Bernardo

Vertrek is van parkeerplaats van het uitvak, vertrek is half 9 dacht ik.

albert54

Citaat van: Bernardo op februari 07, 2015, 17:00:53
Vertrek is van parkeerplaats van het uitvak, vertrek is half 9 dacht ik.

Bedankt.
Wel slecht dat dit niet op de Cambuursite staat.
:zucht

jeff

Citaat van: albert54 op februari 07, 2015, 17:03:09
Bedankt.
Wel slecht dat dit niet op de Cambuursite staat.
:zucht
Staat  er nog wel, alleen niet op de plek waar het zou moeten.
http://cambuur.nl/nieuws/kaartverkoop-feyenoord-uit-maandagavond-t-hertje/

Shar

Citaat van: siepelsjeu op februari 07, 2015, 12:56:07
meer treingangers hier?
Yep, ook met de trein. Wellicht tem overvloede, maar er zijn werkzaamheden aan het spoor, zou ik wel rekening mee houden.