Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Transferperiode winterstop 2014-2015

Gestart door reisbureau, november 27, 2014, 11:48:55

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

skaaver

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=232081

SC Cambuur wil PSV'er terug als opvolger van Rusnák'
Maandag, 15 december 2014 om 16:36
Het heeft er alle schijn van dat Albert Rusnák vertrekt bij SC Cambuur en de verwachting is dat de middenvelder naar FC Groningen verhuist. Dat zei trainer Henk de Jong van de Leeuwarders zaterdagavond. In Leeuwarden wordt Marcel Ritzmaier van PSV gezien als ideale opvolger, schrijft journalist Sander de Vries van de Leeuwarder Courant op Twitter.
/
Of het van een overgang van Ritzmaier naar Leeuwarden komt, is nog maar de vraag. De 21-jarige middenvelder tekende onlangs een nieuw contract bij PSV. Zijn vierjarige verbintenis leverde Ritzmaier ook een behoorlijke salarisverhoging op en het is nog maar de vraag of SC Cambuur dat bedrag kan of wil matchen.
Hoofdtrainer Phillip Cocu van PSV heeft voor Ritzmaier dit seizoen geen basisplaats in petto. Vorig seizoen was de geboren Oostenrijker als huurling al actief voor SC Cambuur. Dat jaar was hij wel basisspeler en hij maakte een uitstekende indruk in Leeuwarden.

Collingwood

Zou erg mooi zijn. Ik vind Rusnak beter dan Ritzmaier, maar ook Ritzmaier is voor Cambuur een uitstekende speler.
Overigens verwacht ik inderdaad dat het heel moeilijk zal worden om Ritzmaier terug te halen.
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

werd er in sien laaste wetstryden niet beter op

speculeter

MS heb je meer aan een leemans of vloet.
Denk persoonlijk dat een tweede keer verhuren alleen maar kan tegenvallen.

dit is mien club

Peters van Emmen staat heeeeeel hoog op het verlanglijstje.

Voor het middenveld komt de naam Kip van Almere voor.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

TARGET

Misschien kun je Schepers ruilen voor Peters.?! en betaald n klein bedrag erbij.. Verder Bergkamp (Middenvelder) van Emmen lijkt me ook wel wat.!! Anders proberen Turuc van de Eagles proberen te halen als vervanger van Makrini.!!

sunderland

Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 18:47:26
Misschien kun je Schepers ruilen voor Peters.?! en betaald n klein bedrag erbij.. Verder Bergkamp (Middenvelder) van Emmen lijkt me ook wel wat.!! Anders proberen Turuc van de Eagles proberen te halen als vervanger van Makrini.!!
sorry hoor maar bedoel R Bergkamp want dat is een spits en Turuc is een compleet andere speler dan makrini .Turuc is meer een Ritzmaier

sunderland

Citaat van: piene hassus op december 15, 2014, 17:18:45
werd er in sien laaste wetstryden niet beter op
Ja dat onthouden we weer hoor .Je bent de eerste 25 wedstr vergeten dat hij de kar trok .die jongen had zoveel gegeven op zijn jonge leeftijd dat de pijp leeg was

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 15, 2014, 16:52:18
Zou erg mooi zijn. Ik vind Rusnak beter dan Ritzmaier, maar ook Ritzmaier is voor Cambuur een uitstekende speler.
Overigens verwacht ik inderdaad dat het heel moeilijk zal worden om Ritzmaier terug te halen.
Moeilijk te vergelijken .Rusnak kon het tegen ajax feyenoord en az ook niet doen

Harry L.

Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 19:48:33
Ja dat onthouden we weer hoor .Je bent de eerste 25 wedstr vergeten dat hij de kar trok .die jongen had zoveel gegeven op zijn jonge leeftijd dat de pijp leeg was

Denk dat het meer te maken heeft met het contract dat hij net getekend had. Op die leeftijd mag 1 wedstrijdje in de week geen probleem zijn.

sunderland

Citaat van: Harry L. op december 15, 2014, 19:53:37
Denk dat het meer te maken heeft met het contract dat hij net getekend had. Op die leeftijd mag 1 wedstrijdje in de week geen probleem zijn.
andere omgeving ,veel reizen en dus zijn enorme drive

Tukker

Citaat van: sunderland op december 15, 2014, 19:48:33
Nou, die pijp zit nu nog aardig vol met alle wedstrijden die hij voor PSV gespeeld heeft. Als Rusnak inderdaad weggaat, is Ritzmaier een mooi alternatief, mits financieel haalbaar.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: TARGET op december 15, 2014, 18:47:26
Türüc heeft nog een contract tot 2016, Bergkamp loopt volgens mij na dit seizoen af.

Voorstopper

Citaat van: Tukker op december 15, 2014, 22:40:48
Nou, die pijp zit nu nog aardig vol met alle wedstrijden die hij voor PSV gespeeld heeft. Als Rusnak inderdaad weggaat, is Ritzmaier een mooi alternatief, mits financieel haalbaar.
Als Ritzmaier financieel haalbaar zou zijn kunnen ze financieel ook Rusnak wel houden denk ik.