Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voetbalrellen wereldwijd

Gestart door The king1, januari 26, 2013, 12:45:01

Vorige topic - Volgende topic

misideoldskool

Zo te lezen heeft deze lafaard gekregen wat die verdiende enkeltje naar de hel..Wapens zijn en blijven voor slappelingen!

Cambuur058

Citaat van: misideoldskool op juli 08, 2013, 21:07:05
Zo te lezen heeft deze lafaard gekregen wat die verdiende enkeltje naar de hel..Wapens zijn en blijven voor slappelingen!
:0= Geweld is sowieso iets doms.

Maar ik vind dat de mensen die de scheidsrechter zo gruwelijk vermoord hebben nou ook niet bepaald goed gehandeld hebben..  :zucht

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 21:15:20
:0= Geweld is sowieso iets doms.

Maar ik vind dat de mensen die de scheidsrechter zo gruwelijk vermoord hebben nou ook niet bepaald goed gehandeld hebben..  :zucht

Een scheidsrechter die met een mes het veld op stapt is ook niet normaal...

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur058 op juli 07, 2013, 13:34:52
Bizar en ongelofelijk.. Dat dit nog kan in dat soort landen, en daar gaat het WK nog wel heen.. Afschuwelijk zulke landen, zag laatst ook een filmpje ergens in Afrika dat mensen levend verbrand werden omdat ze beschuldigd werden van hekserij. Bizar dat in deze moderne tijden dat soort praktijken nog steeds plaats vinden..

Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.

Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.
MI-Sider for Life

Cambuur058

Citaat van: Nightmarelwd op juli 08, 2013, 23:02:24
Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.

Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.
Ja dat klopt, maar in Braziliƫ en landen waar armoede heerst gebeuren meer, en ergere, dingen dan hier. Het is in beide gevallen natuurlijk niet goed, geweld is nooit de oplossing, maar in dat soort landen is het toch wel de meest extreme vorm.

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op juli 08, 2013, 21:31:21
Een scheidsrechter die met een mes het veld op stapt is ook niet normaal...
Weet ik, ik vind dat iedereen zich in die situatie heeft misdragen..  :R :R

Yellow Army

Citaat van: Nightmarelwd op juli 08, 2013, 23:02:24
Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.

Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.

Ja tuurlijk en Wiedemeijer het oek altied een mes in sien buse
Area 58

vialli

Citaat van: Yellow Army op juli 08, 2013, 23:29:54
Ja tuurlijk en Wiedemeijer het oek altied een mes in sien buse

Om un appelsje met Cambuur te skillen :_schater

Cambuur058

Citaat van: Yellow Army op juli 08, 2013, 23:29:54
Ja tuurlijk en Wiedemeijer het oek altied een mes in sien buse
:_schater :_schater

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op juli 08, 2013, 23:02:24
Je vind het ongelooflijk wat er in andere landen gebeurd. Hier gebeurd ieder weekend van alles op de amateurvelden. Grensrechter wordt getrapt, die uiteindelijk alsnog overlijdt. Jongetje van 14 wordt bij een jeugdtoernooi in coma geschopt. Wedstrijd Alphense Boys loopt uit op massale knokpartij.

Het enige verschil met de Brazilianen is dat er niemand onthoofd is.
Wat hier in het amateurvoetbal  gebeurt slaat ook werkelijk nergens op, dat soort idioten mogen w.m.b. nooit weer in de buurt van een veld komen, zelfs niet bij een hondenuitlaatveldje.

Len Cantello

In Italie is men blij dat Hellas weer in de serie A haar kunsten mag vertonen.
http://www.youtube.com/watch?v=GeVNSWVMruY
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli