Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dejan Meleg

Gestart door CJ058, juli 10, 2014, 12:49:55

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juli 10, 2014, 13:40:47
Ik denk dat Cambuur hem als aanvallende middenvelder
zien...net als Ritzmijer op links.
En voor nood op de linksvoor.
Wie?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 10, 2014, 13:25:47
Ik denk met Bakker of Van de Streek (lopende middenvelder). Nijholt zal, als hij gehaald wordt, eerder als back-up voor Meleg zijn (denk ik).
Nijholt was/is meer een verdedigende middenvelder..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

OuweSkeve

Kijk !! Hier word je weer vrolijk van na de kater van gisteravond. Chapeau, Cambuur.

Meleg, Welkom bij de mooiste club van het Noorden Nederland

Collingwood

Citaat van: grijskijker op juli 10, 2014, 14:01:33
Nijholt was/is meer een verdedigende middenvelder..

Klopt, een soort spelmaker voor de verdediging. Ik denk dat hij met zijn traptechniek ook wel iets dieper zou kunnen spelen. Zou ook een back-up voor El Makrini kunnen zijn. Maar eerst de proefperiode maar goed doorlopen!
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 10, 2014, 14:06:38
Klopt, een soort spelmaker voor de verdediging. Ik denk dat hij met zijn traptechniek ook wel iets dieper zou kunnen spelen. Zou ook een back-up voor El Makrini kunnen zijn. Maar eerst de proefperiode maar goed doorlopen!
Of samen met El Makrini dan heb je een linker en rechter verdedigende middenvelder en Meleg als aanvallende middenvelder...
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: grijskijker op juli 10, 2014, 14:10:16
Of samen met El Makrini dan heb je een linker en rechter verdedigende middenvelder en Meleg als aanvallende middenvelder...

Dat zou ook kunnen. Maar dan heb je wel relatief weinig diepgang vanaf het middenveld.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 10, 2014, 14:11:58
Dat zou ook kunnen. Maar dan heb je wel relatief weinig diepgang vanaf het middenveld.
Maar die diepgang kan je met snelle vleugelspelers compenseren, vooral in uit wedstrijden.. Misschien thuis een lopende middenvelder(Bakker of v/d Streek) ipv Nijholt..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Op middenveld komt echt nog wel leuks bij hoor......alles beter dan bakker :D

dit is mien club

Citaat van: richard op juli 10, 2014, 14:32:02
Op middenveld komt echt nog wel leuks bij hoor......alles beter dan bakker :D

jij weet ook meer
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: richard op juli 10, 2014, 14:32:02
Op middenveld komt echt nog wel leuks bij hoor......alles beter dan bakker :D
Ik vind dat hij snelheid mist voor op de vleugel... vandaar dat ik hem liever op het middenveld zie..

Weet je meer Richard of hoop je dit?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Op omrop abe zegt marcel keizer dat het nog niet rond is!!
En dat ze bezig zijn met een linker centrale verdediger.
Wie kan dat zijn bij Ajax?

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juli 10, 2014, 14:42:37
Op omrop abe zegt marcel keizer dat het nog niet rond is!!
En dat ze bezig zijn met een linker centrale verdediger.
Wie kan dat zijn bij Ajax?
Danzell Gravenberch!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juli 10, 2014, 14:42:37
Op omrop abe zegt marcel keizer dat het nog niet rond is!!
En dat ze bezig zijn met een linker centrale verdediger.
Wie kan dat zijn bij Ajax?
Haatrecht zegt dat het goedkomt en als een zaakwaarnemer dat zegt...
IN HENK WE TRUST!!!

HilversumOnTour

Citaat van: speculeter op juli 10, 2014, 14:42:37
Op omrop abe zegt marcel keizer dat het nog niet rond is!!
En dat ze bezig zijn met een linker centrale verdediger.
Wie kan dat zijn bij Ajax?

Gravenberch