Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jurjan Wouda

Gestart door HilversumOnTour, juni 04, 2014, 14:13:56

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#15
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 04, 2014, 14:33:25
Maar ik ben het wel met je eens, dat een van de sterkste punten van het afgelopen seizoen was dat er duidelijke normen waren in het team, en dat die daar niet aan wilden houden (Swinkels en Brands) weg moesten. Dit is een voorwaarde om zo'n teamgeest te kweken. Alleen ken ik de beste keeper helemaal niet. Heb wel vertrouwen in het oordeel van de TS en hun herstellend vermogen!! Is het een arrogante kwal, dan zal ie niet lang blijven!

Het kwam bij Swinkels en Brands toch ook vooral omdat ze niet (genoeg) speelden? Deze man wordt gehaald als derde doelman, dus hij zal wel doorhebben dat hij niet veel minuten zal krijgen. Bijkomend voordeel: een derde doelman stuur je toch wat makkelijker weg dan je topscorer.
Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

Wat is de lengte van deze keeper?

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.


HilversumOnTour

Citaat van: dit is mien club op juni 04, 2014, 14:29:04
Bedankt Hilversum, ik zal jou nooit vergeten.
Met Timmie erbij ..............
Stelletje opruiers...

:D :D :D

dennisw8

UPDATE • 'Cambuur past perfect bij mijn karakter'

Jurjan Wouda heeft een eenjarig contract op zak bij SC Cambuur. Daarmee is de doelman in zijn nopjes, zo meldt de doelman tegenover TjerkstraMedia. "Het is een geweldige club en de manier van voetballen spreekt me erg aan. Met een ongelofelijke enthousiaste coach als Henk de Jong moet het helemaal goed komen", voorziet de 23-jarige goalie.

"De club past perfect bij mijn karakter. Hard werken en elke dag beter willen worden", vervolgt Wouda, die door SC Cambuur is binnengehaald als opvolger van Tim Coremans, afgelopen seizoen de derde keeper in Leeuwarden. "Ik ga de strijd aan met de twee andere keepers. We gaan het zien, ik kan niet wachten om te beginnen bij deze geweldige club."


http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/33698

Timmie

Hij past precies bij onze mooie club zegt ie al.. Zo arrogant zijn we toch niet?;-)

michello

Ach dit is de eeuwige 3e doelman... Zit al 4 seizoenen in het betaalde voetbal" en nog geen minuut gespeeld. Komt ook wat geluk bij kijken natuurlijk maar met Zeinstra en Nienhuis voor hem zal hij alleen een trainingsmaatje worden waarschijnlijk.

Lore

Citaat van: michello op juni 05, 2014, 10:34:58
Ach dit is de eeuwige 3e doelman... Zit al 4 seizoenen in het betaalde voetbal" en nog geen minuut gespeeld. Komt ook wat geluk bij kijken natuurlijk maar met Zeinstra en Nienhuis voor hem zal hij alleen een trainingsmaatje worden waarschijnlijk.

Precies, ik zou lekker geen keepen bij een topklasser en er een baantje naast nemen. Speel je wedstrijden en verdien je ook nog meer!

Galdiano

Citaat van: Lore op juni 05, 2014, 10:36:15
Precies, ik zou lekker geen keepen bij een topklasser en er een baantje naast nemen. Speel je wedstrijden en verdien je ook nog meer!

Ik zou liever op de bank zitten en geld verdienen!  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Maar wel weer zeggen "prachtige club, fantastische supporters bla bla bla. We weten het zelf wel, dat hoeven ze ons niet te vertellen  :insane
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2014, 11:41:40
Ik zou liever op de bank zitten en geld verdienen!  8)

:_schater :_schater. Nog beter: hij zit op de tribune!

el haj

Al geplaatst in het Mac-intosh topic, maar voor de goede orde hier ook nog maar even:


https://www.youtube.com/watch?v=zueCFPiNWGc

HilversumOnTour

Dit Is Mien Club heeft vast van bovenstaand interview genoten  :_schater :_schater :_schater

Timmie

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 11, 2014, 10:01:49
Dit Is Mien Club heeft vast van bovenstaand interview genoten  :_schater :_schater :_schater

Ze moeten hier toch echt eens met groene randjes gaan werken hoor..;-)