Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Gae flikt het toch maar weer elke keer! Knetter leipe competitie dit, krijg er geen hoogte van.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

3-1 voor Feyenoord, lijkt me wel gedaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op februari 08, 2014, 22:00:44
3-1 voor Feyenoord, lijkt me wel gedaan.
nog maar een paar doelpunten erbij voor Feyenoord, goed voor het negatieve doelsaldo van NEC

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2014, 21:06:33
Nooit een keer! De Egels winnen niet, NEC verliest nog en wij winnen morgen, komt allemaal goed _O_

Two out of three ain't bad!!!
Henk, held, bedankt

EastSide058

Mooi volley Pellé 4-1
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 08, 2014, 22:01:54
nog maar een paar doelpunten erbij voor Feyenoord, goed voor het negatieve doelsaldo van NEC

Je wordt bediend!!
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 08, 2014, 22:01:54
nog maar een paar doelpunten erbij voor Feyenoord, goed voor het negatieve doelsaldo van NEC
[/quotedat bedoel ik: 4-1

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 08, 2014, 22:05:40
Je wordt bediend!!
Ben er blij mee. Als we aan het eind van de competitie nog allemaal bij elkaar staan is ons doelsaldo een extra punt waard denk ik

EastSide058

Ik wordt schijtziek van RKC, Den haag en de eagels. Laffe achteroverhangende clubs je moet werken voor je punten  maar toch krijgen zij hun puntjes wel  :(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

AL

Citaat van: Official-Sphere op februari 08, 2014, 22:07:44
Ik wordt schijtziek van RKC, Den haag en de eagels. Laffe achteroverhangende clubs je moet werken voor je punten  maar toch krijgen zij hun puntjes wel  :(

Eagles laffe ploeg? :_schater

Cambuur058

ach, de clubs zitten zo akelig dicht bij elkaar dat het russiche roulette is wie er gaat degraderen...

EastSide058

Citaat van: AL op februari 08, 2014, 22:12:44
Eagles laffe ploeg? :_schater
Ja als ze counteren zijn ze gevaarlijker anders staan ze met 11 man op eigen helft laf dus
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

AL

Mooi 5-1. Nog maar een paar erbij.

Lore

Citaat van: Destroyer op februari 08, 2014, 21:30:44
Verdikke, waarom lukt gae wel steeds te winnen tegen dit soort clubs..

Dat lukt ons thuis ook meestal wel hoor! Groningen en DKV nu alweer vergeten?

Lore

Citaat van: Cambuur058 op februari 08, 2014, 22:12:50
ach, de clubs zitten zo akelig dicht bij elkaar dat het russiche roulette is wie er gaat degraderen...

Of wij winnen morgen en kunnen dat met twee thuiswedstrijden op rij een echt gat slaan!