Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

En bij twente nog maar een lijk uit de kast.
Betaling rondom transfer van tadic schijnen onrechtmatig te zijn gebeurd.
Word nu echt Punten aftrek!

mindra

Geloof er niks van dat de knvb weer punten gaan intrekken bij twente.

Moira

Benieuwd hoe ze hier mee weg komen.. knvb kennende zal het wel met een sisser aflopen

hobbes

vd Berg 1 wedstrijd geschorst. Te licht gestraft. Volgens de Knvb staat natrappen gelijk aan onbewust hands dus  :rodekaart

JurjenS7

Citaat van: hobbes op januari 22, 2016, 09:51:07
vd Berg 1 wedstrijd geschorst. Te licht gestraft. Volgens de Knvb staat natrappen gelijk aan onbewust hands dus  :rodekaart
ik heb dat filmpje ondertussen 50 x gezien, maar kan de trap nog steeds niet vinden  :_schater , al gun ik het  vd Berg wel dat ie nu een weekje mag brommen

Bernardo

Ik vind het ook geen natrappen. Maar als de KNVB het beoordeeld als natrappen is de straf veel te laag

hobbes

Citaat van: Bernardo op januari 22, 2016, 10:18:08
Ik vind het ook geen natrappen. Maar als de KNVB het beoordeeld als natrappen is de straf veel te laag

Of seponeren of 3 wedstrijden maar dit is weer zo'n KNVB oplossing

Dokkumer

Dit is echt zo'n straf van "Er is volgens ons niks gebeurd maar we willen onze arbiters niet afvallen".
Overigens was dit een overduidelijke natrap, dus 3 wedstrijden te weinig!! :devil

El Ma-kri-niii

Ik vind dat Van der Berg sowieso altijd al drie wedstrijden geschorst moet worden wegens het hebben van een rotkop.

666

#4884
Citaat van: Dokkumer op januari 22, 2016, 11:41:31
Dit is echt zo'n straf van "Er is volgens ons niks gebeurd maar we willen onze arbiters niet afvallen".
Overigens was dit een overduidelijke natrap, dus 3 wedstrijden te weinig!! :devil

Lijfstraffen en eenzame opsluiting in de koepel van een lichtboxstal. ((of gierput)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes


AL

Graafschap gelukkig achter bij rust.
Overigens gaat Graafschap ook nog wel punten pakken. Voetballen zeker niet slecht!

AL

#4887
Zivkovic naar Roda volgens fox...

Vlampiep

Zivkovice zou misschien onder Henk de Jong weer kunnen worden van wat hij bij Groningen liet zien.

Vedetski

Excelsior thuis verloren van Roda. Bij winst op ADO morgen kom je op 1 punt van Excelsior op nummer 15.
Zie Twente geen punten pakken bij PSV dus daar sta je dan gelijk mee/ga je op doelsaldo overheen.
:koffie