Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

We hewwe nog 10 punten nodig, dan binne we safe.

speculeter

0-2....
Morgen lopen we ook op Nac weer 3 punten uit.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op februari 03, 2015, 22:09:26
We hewwe nog 10 punten nodig, dan binne we safe.

Die hebben wij geeneens nodig. De nummer 16 heeft nu 20 - 16. Nog geen punt per wedstrijd!

Mp

Wat een genot om die Fernández bij nac te zien spelen, die raakt echt geen bal goed  :_schater

EdsjeSCC

Als je dit nac ziet spelen zeg.. dat er dan nog mensen kritiek hebben op ons spel en een andere tactiek willen hanteren

gewoon een fan

Wat is die Swerts een matennaaier zeg  :_spank

Marc S

Go ahead eagles - excelsior was zonde van mijn tijd. Nac - PSV, de rode kaart was van een zelfde treurig niveau als het spel dat NAC op het veld legt. Jezus wat zijn die lui slecht, ongelovelijk dat wij daarvan hebben verloren.

Lore

Citaat van: Marc S op februari 04, 2015, 10:31:08
Go ahead eagles - excelsior was zonde van mijn tijd. Nac - PSV, de rode kaart was van een zelfde treurig niveau als het spel dat NAC op het veld legt. Jezus wat zijn die lui slecht, ongelovelijk dat wij daarvan hebben verloren.

Ik vind het heerlijk om NAC te zien. Die gasten trekken, zonder geld, een volledig nieuwe selectie aan en halen 1 punt uit de eerste 3 wedstrijden!

Gasgeve

Die rode kaart zorgt ervoor dat Blom zondag weer alles gaat doodfluiten. Lekker zonder risico voor elk tikje fluiten.

666

Wat zongen die feyenoord supporters over Cambuur? Kon het niet goed verstaan.

Zelfs de verslaggever benoemde het even.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Casuals-lwd

Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 18:57:03
Wat zongen die feyenoord supporters over Cambuur? Kon het niet goed verstaan.
Ze zijn nog stiller dan Cambuur, 0-1 !!!

scc-aaron

Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 18:57:03
Wat zongen die feyenoord supporters over Cambuur? Kon het niet goed verstaan.

Zelfs de verslaggever benoemde het even.

Ik hoorde het pas toen ik Cambuur hoorde. Wat een doelpunt trouwens van Kazim

666

Citaat van: Casuals-lwd op februari 04, 2015, 18:58:40
Ze zijn nog stiller dan Cambuur, 0-1 !!!

Jammer....  Zo stil het in de stal is gebeurd niet eens op een slechte dag van ons.

Ps sfeer feyenoord in eigen stadion  l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: Casuals-lwd op februari 04, 2015, 18:58:40
Ze zijn nog stiller dan Cambuur, 0-1 !!!

Tja niet dat die van feyenoord hier luid waren   :_schater

Treb

Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 19:04:58
Jammer....  Zo stil het in de stal is gebeurd niet eens op een slechte dag van ons.

Ps sfeer feyenoord in eigen stadion  l0l

Ze zijn nog stiller dan Ajax wel een mooi liedje voor zondag  :proost