Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 14/15

Gestart door Lwdscc, mei 13, 2014, 15:01:08

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

als ik de uitslagen van de oefen campagne zie en daar tegenover het forum hier en daar lees dan denk ik: goeie uitslagen maar het word niks!?!

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

denistel


Scc01

Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:57:56

Wat hebben wij met anderen te maken???? We moeten naar ons eigen elftal kijken. Dat centrum vd verdediging wat wij hebben Dijkstra/Reijnen is het lachertje van de eredivisie. Leveren 9 vd 10 ballen opbouwend in. Kan echt niet.  :zucht :zucht :zucht

Wij hebben heel wat met anderen te maken. ls de rest nog slechter is dan ons dan eindigen die dus onder ons.

sunderland

Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2014, 11:00:44
Hemmen mits fit,  is gewoon een goeie Eredivisie spits.
heb ik altijd gezegd .Wat hebben ze een hekel aan zulke fysiek sterke spitsen .Vroeger ook met demouge .Bijna niet te bespelen

Dokkumer

Citaat van: Scc01 op augustus 03, 2014, 15:00:25
Wij hebben heel wat met anderen te maken. ls de rest nog slechter is dan ons dan eindigen die dus onder ons.
Kun jij wiekie eens uitleggen dat de Eredivisie uit 17 kutclubs en Cambuur bestaat? Hij snapt nog steeds niet dat er zonder kutclubs geen competitie is.

sunderland


speculeter

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2014, 18:25:17
waar was slot gisteren
die was er toch gewoon?.
Ook bij de presentatie.





sunderland

Citaat van: speculeter op augustus 03, 2014, 18:39:24
die was er toch gewoon?.
Ook bij de presentatie.
dacht dat ie daarna bij twente was

Marc S

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2014, 18:53:23
dacht dat ie daarna bij twente was

Zou best logisch zijn, aangezien zij onze tegenstander zijn van volgende week, daarnaast zou het me ook niet verbazen als er een van hen hier was.

Scc01

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2014, 17:57:29
Kun jij wiekie eens uitleggen dat de Eredivisie uit 17 kutclubs en Cambuur bestaat? Hij snapt nog steeds niet dat er zonder kutclubs geen competitie is.

:_schater

dizzhead

Ik plaats hem hier maar. In het verleden hebben we volgens mij ook een 'cambuur in de media' achtig topic gehad, maar die kan ik even niet terug vinden:
http://www.vavel.com/en/international-football/376231-sc-cambuur-201415-season-preview.html

Dokkumer

En ik kopieer em wel ff naar het juiste topic in Algemeen Websites ;)

dit is mien club

gaan we in deze twee weken nog ergens oefenen?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Feyenoord - Volendam 2-0 (vermeer houd de 0)
NEC- Excelsior 3-1
Heracles- FC Emmen 7-0
Go Ahead Eagles - FC Almere City 2-0
NAC- Liese SK 6-2
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it