Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Technisch directeur (TD)

Gestart door Timmie, april 15, 2014, 11:32:02

Vorige topic - Volgende topic

Sampdoria

Westerhof, Berger en Konterman lijken me prima opties. Alledrie een verleden hier en op hun eigen manier hebben ze allemaal wel de kennis en ervaring voor deze positie.

nikjeuh

Droomkandidaat Jan van Halst... Maar dat zal m niet worden ben ik bang. Die is waarschijnlijk ook te commercieel!

michello

#17
Aangezien Vd Belt nogal veel in zee gaat met (Ex) Zwollenaren sluit ik Arne Slot ook niet uit voor deze functie, is momenteel jeugdtrainer/scout in Zwolle.

Dokkumer

De Technisch Directeur behoudt eveneens de clubkoers voor de lange(re) termijn, waarbij de Trainer de visie voor de korte termijn bewaart.

PeterTa

Is dit misschien iets voor Henk? En zetten ze een andere trainer voor de groep? Jaap Stam? (Die wil hoofdtrainer worden toch?)

Timmie

Arne Slot zal het wel niet worden. Geen ervaring op dat gebied.
Ik neem aan dat er een ervaren man zal bij komen. Niet een hele grote naam a la Westerhof..

Sampdoria

Citaat van: PeterTa op april 15, 2014, 16:30:52
Is dit misschien iets voor Henk? En zetten ze een andere trainer voor de groep? Jaap Stam? (Die wil hoofdtrainer worden toch?)

Totaal niet iets voor Henk. Dat is een motivator, een trainer, die moet op het veld tussen de spelers. Niet op een kantoortje.

speculeter

Had gedacht dat het wel eens boogers kon worden.
dat word ontkend door vd belt.
maar werd het eerst ook niet ontkend
dat lodeweges trainer zou worden bij dkv?

brambo3004

Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 17:01:21

maar werd het eerst ook niet ontkend
dat lodeweges trainer zou worden bij dkv?

Wie? :clint

renaldo

Als het maar iemand wordt met een groot netwerk in de betaalde voetbalwereld!

speculeter

Vd belt zegt ook dat het iemand is met veel verstand van contracten...
Zou het ook een (voormalig) voetbalmakelaar kunnen zijn?

Yellow Army

Area 58


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.