Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Er was ook geld voor de spelersbus. Wat is dat mooi geworden!!  _O_ _O_ _O_

Lore

Citaat van: Bussum op april 24, 2022, 19:42:30
Er was ook geld voor de spelersbus. Wat is dat mooi geworden!!  _O_ _O_ _O_

Lijkt mij dat dat een leaseconstructie is? Scheelt veel directe cashflow!  :proost :proost

Montana

De bus is alleen opnieuw gestickerd ;)

Huizen

Citaat van: Montana op april 25, 2022, 09:55:56
De bus is alleen opnieuw gestickerd ;)

Carbon look  _O_

Lore

Citaat van: Montana op april 25, 2022, 09:55:56
De bus is alleen opnieuw gestickerd ;)

:_schater :_schater De bestickering ook gewoon leasen toch?

Destroyer

Citaat van: Bussum op april 24, 2022, 19:42:30
Er was ook geld voor de spelersbus. Wat is dat mooi geworden!!  _O_ _O_ _O_
niet gezien, foto?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Montana op april 25, 2022, 09:55:56
De bus is alleen opnieuw gestickerd ;)

Dat die inmiddels nog rond rijdt. Had een aantal seizoenen terug al 1 miljoen op de teller.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Dan heb je de verkeerde bus voor je

Montana

Citaat van: Galdiano op april 25, 2022, 12:31:21
Dat die inmiddels nog rond rijdt. Had een aantal seizoenen terug al 1 miljoen op de teller.

Volgens mij 3 ton +, maar weet ik niet zeker.

Galdiano

Citaat van: Montana op april 26, 2022, 20:34:34
Volgens mij 3 ton +, maar weet ik niet zeker.

Dan is het inmiddels een andere.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Als ik het goed heb begrepen hadden we afgelopen jaar 2,1 miljoen aan tv geld.
Dat gaat voorlopig naar 2,2 (valt mij tegen).

Dit kan nog oplopen als Heracles degradeert en Eindhoven promoveert. Mocht ADO promoveren schieten wij er niks mee op. Bij Excelsior weet ik het niet.

el haj

#611
Als het goed is kan de club ook een behoorlijke klapper maken m.b.t. gok-sponsoring. Ik heb wel wat principi?le bezwaren bij het hele gebeuren maar het feit dat we nog geen wedkantoor (of iets vergelijkbaars) als sponsor hadden op het moment dat de markt verder werd opengegooid bracht ons wel in de situatie dat we de huid duur kunnen verkopen. Heb er t.z.t. wel e.e.a. over gelezen; als ik het goed herinner werd er gewerkt aan een deal met unibet. Ik ben heel benieuwd hoeveel geld dit in het laatje gaat brengen.

Bankzitter

Er is een deal met Unibet , maar op de site van Unibet kun je als Nederlandse klant niet meer terecht... gesteggel met de overheid denk ik.
(Vorig seizoen nog leuk gecashed omdat ik de topscoorder en kampioen van de KKD goed had, overigens :) ).

Hoe het precies zit met die deal weet ik niet, maar Cambuur kan er in ieder geval niks aan doen als Unibet er met de Nederlandse overheid niet uitkomt.

Als we de deal goed gesloten hebben krijgen we wel geld maar kunnen we de naam dus niet op het shirt of in het stadion gebruiken.
Of we hebben gewoon weer domme pech dat we met de verkeerde in zee zijn gegaan.

Bernardo

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2022, 12:26:03
Als ik het goed heb begrepen hadden we afgelopen jaar 2,1 miljoen aan tv geld.
Dat gaat voorlopig naar 2,2 (valt mij tegen).

Dit kan nog oplopen als Heracles degradeert en Eindhoven promoveert. Mocht ADO promoveren schieten wij er niks mee op. Bij Excelsior weet ik het niet.

Excelsior komt onder ons, dus Heracles moet degraderen en ADO niet promoveren. Krijgen we nog 1 a 2 ton erbij.

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2022, 17:03:35
Er is een deal met Unibet , maar op de site van Unibet kun je als Nederlandse klant niet meer terecht... gesteggel met de overheid denk ik.
(Vorig seizoen nog leuk gecashed omdat ik de topscoorder en kampioen van de KKD goed had, overigens :) ).

Hoe het precies zit met die deal weet ik niet, maar Cambuur kan er in ieder geval niks aan doen als Unibet er met de Nederlandse overheid niet uitkomt.

Als we de deal goed gesloten hebben krijgen we wel geld maar kunnen we de naam dus niet op het shirt of in het stadion gebruiken.
Of we hebben gewoon weer domme pech dat we met de verkeerde in zee zijn gegaan.

Zover ik had gelezen hebben wij al Unibet idd. Unibet moest alleen nog even op het strafbankje zitten van onze overheid.  https://www.casinonieuws.nl/online/unibet-vergunningsaanvraag-nederland-eind-november/

Ik ga ervan uit dat we vanaf 22/23 met unibet op de mouw spelen
In Henk en Sandor we trust