Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

R.I.P.

Gestart door scclwd, maart 05, 2014, 10:15:43

Vorige topic - Volgende topic

AL

Wat een triest bericht.
Rust zacht Peter.

Zuid1991

Rust in vrede?

Sonnema

Rust zacht Kanneman (Peter)

Holwerd voor Cambuur

Ach ;(

Rust zacht..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc4-ever

Triest bericht , rust zacht Peter.

upweer

Mooi sneu..

Rip

Oud Cambuur

Gecondoleerd aan familie en vrienden. Hoop mee beleeft jarenlang samen in het dartteam van Bilgaard en ook Gevoetbald in de zaal met hem ook bij Bilgaard en dan alle thuiswedstrijden van het Nederlands elftal Rust zacht Peter

Inferno-058

Bekend gezicht bij de club... RIP.


Noordcambuur

Sterkte aan familie en vrienden.

Oud Cambuur

Ai weer een markante cambuurman overleden zie hem nog achter Fritz Korbach rennen omdat hij woest op Fritz was om hem een klap te verkopen. Pracht man rust zacht Oscar sterkte voor een ieder.

Voorstopper



ik was erbij in het stadion...waaide wel erg hard meen ik me nog te herinneren, dus de wind greep de bal

Zuid1991

Sietse Visser is helaas overleden (de opa van Kian).

Visser was afkomstig van de amateurs van vv Leeuwarden. Hij speelde gedurende elf seizoenen (1963/64 - 1973/74) voor Cambuur Leeuwarden en vormde samen met Rienk Onsman een aantal jaren het hart van de verdediging. In totaal speelde hij 69 wedstrijden in de hoofdmacht. Memorabel is de wedstrijd op 3 november 1973, waarbij Visser na een gemene charge van Veendam-voetballer Johan Derksen vlak voor het einde met een brancard het veld moest verlaten. Er ontstond een opstootje toen een deel van het publiek de Veendam-spelers opwachtte. Omdat het woedende publiek weigerde te vertrekken, moesten de spelers van Veendam uiteindelijk onder politiebegeleiding naar de bus worden gebracht.
Visser kwam na Cambuur jarenlang uit voor L.v.v. Friesland waar hij ook in het bestuur zat.

R.i.p.

Specuveter

Katharina Tolsma is vorige week plotseling overleden
Jaren werkzaam geweest bij Cambuur
Ontzettend lieve vrouw!! En nog maar zo jong(52)

Geniet van het leven mensen
Het kan zomaar.....

michello

Weer een (oud) forumlid is niet meer?.

DLSVC r.i.p.